| Předchozí | 1 fotografie T.Parkan z 35 | Další |

Rota Nemanice, č.p. 90, pohled od hlavní silnice
Autor: T.Parkan | Pořízeno: 6.2008 | 35×
Sekce:
Pohraniční roty 9. bPS
10. rPS - Nemanice
(35 fotografií)
10. rota 2. praporu 9. brigády Pohraniční stráže v obci Nemanice.
V areálu roty jeden čas sídlila firma, která se zabývala montáží oken. V současné této době zde nikdo nesídlí, rota pomalu chátrá a zarůstá.
V areálu roty jeden čas sídlila firma, která se zabývala montáží oken. V současné této době zde nikdo nesídlí, rota pomalu chátrá a zarůstá.
Okres: Domažlice
GPS: 49°26'5.972"N, 12°43'9.154"E
Vaše komentáře...
Řazeno dle vláken | Seřadit dle času
Lučina
Dobrý den,
zabývám se historií Nemanic a Lískové. Rádi bychom v souvislosti s nedávno odkrytým kostelem na Lučině (kde se v minulosti také sloužilo) našli pamětníky, kteří by si pamatovali v jaké době byl kostel zbořen. Prosím napište nám, pokud si cokoliv v souvislosti s tím pamatujete.
Děkuji
Kamila Angelovová
kamilaangelovova@seznam.cz
liskovahaselbach.cz
zabývám se historií Nemanic a Lískové. Rádi bychom v souvislosti s nedávno odkrytým kostelem na Lučině (kde se v minulosti také sloužilo) našli pamětníky, kteří by si pamatovali v jaké době byl kostel zbořen. Prosím napište nám, pokud si cokoliv v souvislosti s tím pamatujete.
Děkuji
Kamila Angelovová
kamilaangelovova@seznam.cz
liskovahaselbach.cz
Re: Lučina
Lučina byla v useku roty Paadorf. Kostel byl rozebran č s. armadou v roce 1971. Byl jsem na Paadorfu jako psovod v letech 1970- 1972
stará garda
Zdravim všechny Nemaničáky na těchto stránkách. Sloužil jsem v letech 1961-1963 na sousední rotě Černá řeka. (VR kpt. Veverka, ZVR por. Bilek a staršina nprap. Píč a řada dolších spolubojovníků) Tak mě napadlo, zda bych touto cestou z těchto let sehnal nějaký kontakt. Pokud by někdo nějaký měl prosím o sdělení. Předem dík.
Re: stará garda
Radka Kušanová | 16.5.2012 18:34 | id 45872 | nahlásit
Dobrý deň, ja Vám posielam tel.číslo na Vlada Kušana, ak si spomínate, je to môj dedko....0042190514636 skúste sa mu ozvať, určite bude rád..
Re: Re: stará garda
Radka Kušanová | 17.5.2012 16:12 | včera | id 45897 | nahlásit
K tomu číslu, ešte oprava...00421905146364, toto je ono..
Re: Re: Re: stará garda
Zdravím, ale i po opravě tel. čísla se nemohu dovolat. Na jmeno Vašeho dědečka se již nepamatuji. Pokud mi můžete dát adresu do jeho bydliště, pokusím se zkontaktovat touto cestou. Případně kdyby byla možnost zkontaktovat se prostř. Skype nebo pod.
Joszef Szmatana - 1965
Zdravím Vás chlapci z Nemanic. Mohl by se mi ozvat někdo z roku 1965 ? Jako voják na 9. rotě v Nemanicích padl za vlast můj strejček Joszef Szmatana - pocházel ze Slovenska: Dunajská Streda - a já do dnes nevím za jakých okolností umřel. Dík za případnou informaci. Luboš Szmatana - bigoš VÚ 44 25 Prachatice 1982-4
Re: Joszef Szmatana - 1965
....zdravím Luboši, sloužíl jesm v Nemanicích od roku 1977 a o události kterou si napsal bohužel nic nevím a ani jsem o ni neslyšel. Pokud se jedná o 9. rotu Domažlicke brigády tak by se mělo jednat o Hraničnou nebo spíše ji znaji kluci pod názvem Paadorf. Všichni co tady sloužili přede mnou již bohužel nejsou mezi náma. Pokud se mi podaří něco zjistit určitě se ozvu...
Re: Joszef Szmatana - 1965
Bývam v Rim.Sobote a slúžil som v rokoch 1963-1965.Môj kamarát J.Szolosi v tom istom roku slúžil v Nemaniciach.Škoda že neviem v ktorom mesiaci sa to stalo,nakoľko koncom septembra 1965 sme odchádzali do civilu.
Děkuji za zprávu
Zpráva pro bypola.Pravděpodobně pro p.Kunu.Po psovodském výcviku jsem nastoupil v r.88. na rotu,dostal jsem Grilla,jen pro upřesnění.Můžete mi napsat kdo byl náš kynolog a jména všech kluků z mého ročníku?Předem Vám děkuji a až se zas pojedu podívat do Nemanic tak se za Vámi zastavím.Bydlíte ještě v tom Šumperáku?Staršina je prý po smrti,to je mi upřímě líto.Jak dopadl VR?Pamatuji si ,že odcházel nějak před mojim mazanem.Talaš?Děkuji za odpověď.Tomáš Linhart,foto komora,st.psovod.
Re: Děkuji za zprávu
Tomáši bohužel na jmena si nějak nevzpomínam, občas se mi nějake vyjasni když tady na něj narazím jelikož ja jsem odešel na Paadorf a za mně nastoupil Šmíd, kdo dělal velitele ani nevím vystřídalo se jich spousta, Přes Hájka, Kožnara Mršku Giretha, Kazimera a Posledním tušim byl Vonášek. Staršina je opravdu už mezi náma neni bylo to rýchly a krutý. Takovy člověk měl být ještě mezi náma. Z celkoveho osazenstva jsme tady v Nemanicích už jenom tři ja Šmíd a Talaš. A až sem pojedeš tak se zastav, určitě budeš vítan jako každy jiní...
Re: Re: Děkuji za zprávu
miroslava | 23.3.2012 21:31 | id 43996 | nahlásit
Ahoj Franto
Prosím ta zistil si niečo o Olge?
Ak ano odpíš mi .
Za ochotu vopred dakujem.
Prosím ta zistil si niečo o Olge?
Ak ano odpíš mi .
Za ochotu vopred dakujem.
Re: Re: Re: Děkuji za zprávu
...bohužel Mirko o Olze jsem nic víc nezjistil než to co jsem Ti napsal naposled a odeslal na Tvou emailovou adresu...
Re: Děkuji za zprávu
Šárka | 8.4.2012 00:33 | id 44522 | nahlásit
..v roce 1985 jsem se s rodiči přistěhovala do Capartic a mani tu začla vařit pro lesáky.Prodávala v jídelně i pivo a pamatuji na večery,kdy byla na piketu nebo Čerchově žízeň. V Capariích sloužili i vojáci z nemanické roty jako pátrači. V komentářích jsem žádného neobjevila.
Od čerchovských vojáků jsme mívali často v chodbě vojenské oblečení,vysílačku i kvéry,když razili do Klenčí nebo Chodova na zábavu.
Na tuhle stránku jsem se dostala náhodou a docela s úsměvem jsem zavzpomínala i já.
Od čerchovských vojáků jsme mívali často v chodbě vojenské oblečení,vysílačku i kvéry,když razili do Klenčí nebo Chodova na zábavu.
Na tuhle stránku jsem se dostala náhodou a docela s úsměvem jsem zavzpomínala i já.
Re: Re: Děkuji za zprávu
Šárko,já jsem bojoval kousek dál,na Černé Řece na Gerlu z Nemanic.Díky VAŠIM maminkám jsme tu vojnu přežili v pohodě.Každý rok vyrážím z Capartic na Čerchov na vejšlap,moc prima výlet v krásném kraji.Dáme si na Čerchově koláč,v Klenčí gulášek,nemá to chybu.Krásný kraj,moc dobrý lidi,rád se tam vracím,viřiď dík.
Velkej tah.
Ahoj kluci,vždy když vlezu sem na stránky,tak si vzpomenu na to jak jsme jako mladý sežrali čoklum půlku krávy a ty chudáci kousali jen kosti.Starý nám nadávali že jsme prasata a pak si nechali udělat taky masíčko.Nebo -pamatuje někdo asi v roce 89 jak jsme jeli za odměnu do Plzně na Stromboli?Když jsme přijeli na rotu z konzertu,tak se tam potáceli jenom mladý s kýblema.Už netuším koho jsem se ptal-kde jsou všichni?Odpověď-to bude průser,skoro všichni starý jsou na koupáku pod dubem na sudu.Já jsem snad měl tehdy náhradní poplachovku,tak jsem si vzal psovodskou vysílačku a mazal jsem tam také.Talaš skoro klečel na kolenou ať se hned vrátím.Tehdy by snad zavřeli celou rotu.No mazec,tak BUĎTE.
kamarádi
Kléma z Vašíčku 80-82 | 17.1.2012 11:49 | id 40883 | nahlásit
Ahoj chlapci. Nesloužil u vás v letech 1980 až 1982-podzim Jirka Sulík z Prahy, nebo Ján Kubošek ze Slovenska? Byli jsme spolu ve výcviku v Poběžovicích. Pavel.
...vánoce...
...je to síce v předstihu, ale nevím zda se do vánoc na tyto stránky dostanu, tak všem kteří se sem podívají přeji krásne prožití Vánočních svátku v kruhu nejbližších, hodně spokojenosti, zdravi štěsti a lásky a toto vše nejen že přeji Vám bývalým příslušníkům PS ale i rodinam a rodinym příslušníkům...
Re: ...vánoce...
Všem příslušníkům od PS a jejich rodinám přeji krásné vánoce .
Re: Re: ...vánoce...
Petře moc se omlouvám,že jsem Ti ještě nezaslal slíbené foto,moc práce,doba je šílená.Nezapomenu na to jak jsi otevře l mou skřínku na pokoji a uviděl tam mé kamarády Máničky.Tvoje reakce tehdy byla-Máš kotce a jak tam uvidím jediné h***o,bude Saigon.Tehdy jsi řekl,já byl taky docela vzpurnej,taky starý říkali že mi nedaj mazana,tak se tam zašij a když někdo bude prudit ,tak ho pošli za mnou.Potkal jsem v Praze toho hubenýho ,vysokýho slováka,co dělal velitele poplachovky,byl černovlasej a v podstatě z vašeho ročníku ho nikdo neměl rád,většinou jsem sloužil p.ch. s Maťou,hrál skvěle na kytaru.Tak se ozval,ten černovlasí.Povídal Ahoj Tomaško,ako sa máš a dostal jí na Václavkém náměstí z chodu.Pamatuju,že Maza mne stál kilo šunky a 1/2kořalky a pasovali jste nás u kuchařů na pokoji.Dal bych sraz,můj ročník je téměř mrtvý,asi se nechtějí vracet k vojně.Podle mně tam byla nejlepší parta v mém životě,ale to tak asi cítíme všichni co zde píšem.Pamatuješ si jak jsem byl zkoušen OSH ?Míra Chládek,kuchař,miloval mojeho psa-Grila,to byl můj suprák,ten uměl dávat parohy.Naběračkou,dobytek,ale dostal jsem ho,jezdil motokros 500,ja žiletky 125,a bylo po OSH,vařil skvěle a nám psovodům dával vždy větší porce.Jednou mě vytáhnul za flígr na střechu a ukazoval a ptal se cc,cihelna atd.,v ruce měl naběračku,Ďábel,v životě jsem z nikohoí neměl strach ale z něj jsem uchcával.Levou rukou mně nadzved.h****o.Nepamatuješ si kdo měl Grilla přede mnou?Říkají Ti něco okraje a značka na autě SDK? Když jsem šel poprvé Okraje, tak Grill utek do chalupy na Jindřichově hoře,uplně zesranej jsem z toho byl,protože jsem ho měl na volno,vylez pán a povídá,noví psovod?On miluje sýry ten váš pejsek.P/1,no a takna nácviky jsme tam vždy mazali.Ja se sem dostanu málokdy,ale chtěl bych dát nějakou pařbu v NEMANICICH.Vzpomínek je moc.Kamarádství,nebo co Nás tam táhne.Mám kamaráda,nejlepšího a byl na Dianě,oni se scházejí,tady nikdo kolem našich let .Tak zatím BUĎ
NEMANICE 78-80
KDYBY TADY NEKDO BYL Z MEHO ROCNIK, BUDU RAT ZA KONTAKT A PRIPADNE SE PODELIT O NEJAKE FOTKY. ROKY BEZI RAD VZPOMINAM NA DOBRE CASY :-) S POZDRAVEM BUD
Re: NEMANICE 78-80
...no stači sa pripomenuť a hneď je jasne že sa stretávaju chlapi s chlapmi...tuším že druhe OT mal na starosti Frantík Hofbauer, ktorý robil potom i traktoristu. Vzpomínam ďalej na Karlíka Čurdu ten bol na rote ako udržbár, ale to neviem či bol z tvojho ročníku...
Re: Re: NEMANICE 78-80
Franta Hofbauer bol ročník 76-78 a dobre sme si rozumeli. Bol by som rád, keby sa mi ozval. Čurda bol ročník 75-77. Ja som tam zažil troch velitelov roty : Hájek, Pašek, Mrška. Ja som robil staršieho spojára a so mnou bol Jirka Písek. Ženisti Jirka Jílek a Pavel Střelec. Rád by som sa ešte do Nemanic podíval. Podľa obrázkov je budova roty už riadne spustnutá.
Budem rád, keď sa mi niekto ozve
Budem rád, keď sa mi niekto ozve
Re: Re: Re: NEMANICE 78-80
...zdravím Honzo samozřejmě si vzpomínam i na tebe a rád se s tebou v Nemanicích setkam. Máš pravdu rota už je zdevastovaná. Bydlím v baráku po Hájkovi a budu se těšit když se zastaviš.
Re: Re: Re: NEMANICE 76-78
Zdravím Jána Svobodu a jsem rád, že si na mě ještě vzpomněl. Taky rád vzpomínám a rovněž bych se chtěl ještě někdy do Nemanic podívat, i když už tam toho k vidění asi moc nebude. Taky jsem se díval na fotky. Moc tě zdravím, měj se hezky a napiš jak žiješ zdraví Franta Hofbauer
Re: Re: Re: Re: NEMANICE 76-78
...zdravím traktoristu, nebo spíše řidiče OT? Ale v podstatě je to jedno vzpomínam taky na Tebe Frantiku a rad se s Váma se všema setkám...
Re: Re: Re: Re: Re: NEMANICE 76-78
Taky Tě moc zdravím Frantíku a často si vzpomenu na kamarády z vojny. Takže budeme muset tímto prostřednictvím naplánovat nějaké to společné setkání (jestli se ještě poznáme). Měj se moc hezky, zdravím všechny kamarády z vojny Franta Hofbauer
Zde již nelze dále reagovat
Re: NEMANICE 78-80
Jendo nejsem Tvůj ročník,ale r.79-81.Mám společné foto ze Struny z piketu.Seš tam ty,Hoza Adámek-Hurda,Karel Albl -kuchař,Lejsek-psovod,bohužel ještě jeden z vašeho ročníku,ale jméno mi fakt vypadlo.Vy házíte suprácký malíky a já jedinej mazák .Já ti ty fotky časem pošlu,k tomu i čerstvou fotku z Nemanic.Jezdím tam každý rok na kukačku a sleduju ,jak to tam chátrá.Byli jste bezva ročník a rád na vás vzpomínám.Ty fotky ti pošlu,ale pošli mi tvojí mejlovku.Zatím BUĎ
Re: Re: NEMANICE 78-80
Všem děkuji za reakce. Mám z toho upřímě obrovzkou radost. Jsem rád že jste chlapi nezapoměli na přátelství. Budu rád za jakou koliv fotku a Vaší další zprávu. Velice rád vzpomínám na dobu kdy bylo dobře (1978-80). Takový chleba se sádlem a cibulí od našeho kuchaře Karla chutnal ikdyž nebylo pivo. Můžete mě kontaktovat na email mého syna tomas.rolny@seznam.cz Moc děkuji.
Re: Re: Re: NEMANICE 78-80
Mám kontak na smečkaře Petra Skálu. Sloužil také v letech do roku 8O, jen nevím zda podzim či jaro. Rád mu předám jakýkoliv signál od spolubojovníků.
Re: Re: Re: Re: NEMANICE 78-80
...asi tě sklamu, Petr Skála nebyl smečkař, byl to psovod a sloužil poplachovky, ktereho měl psa bohužel si již nepamatují...
Re: Re: Re: Re: Re: NEMANICE 78-80
Nejsem zklamán, naopak, jsem rád že je někdo, kdo ho pamatuje. A myslím, že on bude hodně rád. A toho psa zjistím.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: NEMANICE 78-80
...tak i když sem starší tak předsi si občas na něco vzpomenu. Pes se kterým Petr sloužil se jmenoval Ingo...
Re: Re: Re: Re: NEMANICE 78-80
Petra Skálu si pamätám, bol to môj ročník. Bol to taký "divočák", ale fajn kluk. Myslím, že pochádzal z Plzne.
pošli mi kontakt. Dík
pošli mi kontakt. Dík
Re: Re: Re: NEMANICE 78-80
...jo a ještě Jeníku jsem si vzpoměl který pak řidič OT vyboural stěnu když couval do garáže, i teď je ještě vypoulena pokud nespadla už sem se tam dlouho nebyl podívat...
kynolog
jarda | 23.10.2011 17:37 | id 37296 | nahlásit
Ahoj kluci, zná někdo z vás kynologa ročník podzim 80-82, Tono Malatinec, pes myslím Cido, ale nejsem si jistý.
Re: kynolog
Já byl v Nemanicích podzim 79-81,kynolog byl Míra Vágner od Plzně a pak můj ročník Jirka Sýkora z Nepomuka.Oba bezva ,rád na ně vzpomenu.
Re: Re: kynolog
jarda | 24.10.2011 12:06 | id 37320 | nahlásit
Tono Malatinec přišel na rotu na přelomu července a srpna 1981
Knopp
Ahoj, na novinkách.cz dnes vyšel článek o Knoppovi. Mám pocit, že se zase někdo snaží udělat trošku senzaci z něčeho, co bylo v tehdejším režimu jaksi "standardní." Teď se tomu budou všichni divit a kamenovat? Ten, kdo byl na nějakém významnějším, řídícím postu neměl zrovna dvakrát na vybranou. Samozřejmě, že se dalo přistupovat k plnění úkolů různě nebo více či méně iniciativně, ale taková už tehdy byla doba. A proč asi vzali lidi od PS k policii ČR? Nebylo to náhodou tím, že znali to svoje řemeslo a věděli jak to chodí? Nebýt lidí s praxí (ta šla samozřejmě získat jen u bývalé SNB, PS) v nově se rodícím bezpečnostním systému po r. 1989, tak budeme mít místo policie jen bandu diletantů a hlupáků, která nedokáže uhlídat ani svoje tkaničky u bot. Nechápu, kdo měl po r. 1989 dělat policistu?
Jinak tady je odkaz na ten článek:
www.novinky.cz/domac…
Akorát nevím - sedí to jméno Milan? Nebyl on Martin? S odstupem času už se z hlavy přece jen začíná něco odmazávat.
Jinak tady je odkaz na ten článek:
www.novinky.cz/domac…
Akorát nevím - sedí to jméno Milan? Nebyl on Martin? S odstupem času už se z hlavy přece jen začíná něco odmazávat.
Re: Knopp
...Rosťo četl jsem to než sem šel do práce, a ja myslim že jinak bych to taky nenapsal. Prostě snaží se ze všech sil aby se odvedla pozornost od věci, ktere sou pro naši existenci v současnosti podstatnější, než věci ktere byly v danou dobu a ktere byly podle platnych zákonu. Až se jednou doba obráti, a to už tady spousta těch co pamatuji doby PS nebude, budou títo akční hrdinove opět převlékat kabát a opět budou honit někoho kdo pracoval podler platnych zákonu.
V minulosti sem měl možnost vidět serial ktery pojednával o státni hranici aslužbě na státní hranici. Když sem psal do redakce meil na jeden z dílu, kde dvaceti lety mladík vysvětluje jak se cvičil útok psů na volno a jeho prioritou nebylo zadržet narušitele, ale zlikvidovat jej musel sem se smát, ale zaroveň pěnit. A reakce...vůbec žádna prostě byla to pravda a bude to tak...
...jo a co se týče toho jmena, opravdu se jedna o Milana, znal sem jej moc dobře, byl to člověk sportovec...
V minulosti sem měl možnost vidět serial ktery pojednával o státni hranici aslužbě na státní hranici. Když sem psal do redakce meil na jeden z dílu, kde dvaceti lety mladík vysvětluje jak se cvičil útok psů na volno a jeho prioritou nebylo zadržet narušitele, ale zlikvidovat jej musel sem se smát, ale zaroveň pěnit. A reakce...vůbec žádna prostě byla to pravda a bude to tak...
...jo a co se týče toho jmena, opravdu se jedna o Milana, znal sem jej moc dobře, byl to člověk sportovec...
Re: Knopp
Ahoj Rosťo, sloužil jsem na Čerchově jaro 76-78, jako psovod psa jménem Frin, služba to nebyla lehká, za každého počasí atd. Jsem přesvědčen, že tato složka armády, a její propracovanost, nebude nikdy překonána. Řešení otázek proč, pro koho, a za jaký režim, mi připadá stupidní, prostě to tak bylo. Dnešní policie a armáda, až na některé speciální složky, mohou jen poslouchat s otevřenou hubou. Podotýkám, nikkdy jsem nebyl komanč, někteří museli být. O co je to dnes lepší? nevím, nikkdy jsem se nebál, dnes se malonko bojím, těch hladových VLKŮ,kteří se před ničim nezastaví a dokaží pomlouvat to v čem vyrůstali a mohli v klidu zdarma studovat. Abych se vrátil k jádru věci, vůbec se nestydím za to že jsem si tam odsloužil dva roky, kdo o tom nic neví, ať MLČÍ. S pozdravem Tak BUĎ Vladislav.
Re: Re: Knopp
Ahoj Vlaďo, ja po roce působeni v Nemanicich dostal jako odměnu Čerchov, kde jsem sloužil jako velitel čety, společně s Pavlem Maslíkem, byl sem tam rok a mam na to krásne vzpomínky, na velitele Petruje, který každeho odměňoval dobrym slůvkem ču....., vzpomínam na kluky a občas se setkam s Pepou Kapicem, to co si napsal je pravda, ale malo lidi dokáže napsat věci tak jako ty, nevím jestli se za to co bylo stydí, nebo spíše zapoměli na to jake to bylo v nesnázích, kdy se spolehal jeden na druheho....
Buď....bypol
Buď....bypol
Re: Kdo...
Z kterého ročníku byl? Nebyl to Častulík? Jarda
Re: Kdo...
...jeje kdopak by neznal buchtelíka, který pořád utíkal z roty za cikankama v nemanicích, měl sem mžnost bavit se s jednou pani, ktera bydli vedle něj v kaznějově a když mu to řekla co na něj ví tak se jen zasmál mavnul rukou a řekl to byla krásna doba ...
Re: Kdo...
Dobry den jsem občanka z Nemanic, chtěla bych se zeptat na Víťu Fajta jestli o něm něco nevíte nebo jestli na něj nemáte nějakej kontakt sloužil v Nemanicich v 1986 Děkuji
nástupní ročník 4/89 sněhulák-Reisi
Nazdar kolegové pohraničníci a zvláště ti z NEMANIC.Sloužil jsem tam v letech 1989-1990/zkrátili nám ZVS o 20 měsíců/jako řidič OT 64 a střelec za obou režimů a bourali jsme signálku.Rád vzpomínám na ty časy a na kamarády ve zbrani/např. Lávička,Kodeš,Zeman,Rambousek,Imrich,....../.Nebylo by špatné se sejít a zrovna v Nemanicích nebo v Caparticích či na Výhledech a podívat se na Úpoř,Strunu,Kótu,Okraje,Cihelnu,Lomeček,atd..A možná,že tam z těch furťáků někdo stále bydlí/třeba Talaš/,pamatujete na heslo? MOTOUZ Tak buď te a napište.
Re: nástupní ročník 4/89 sněhulák-Reisi
Ahoj! Já jsem byl v Nemanicích do 4/90. Nastoupil jsem 10/88 do Nýrska a následně 4 metry v PŠ Zadní Chodov jako Fagot. Jako ženáči mi to potom usekli o půl roku. Z těch jmen si vybavuji Rambouska a Imricha. Já měl u sebe v poplachovce Pošvance - psovod. Dokonce jsem se tady našel na fotkách - docela p***l... Z ročníku např. Hnídek, Procházka, Benda atd. Občas se v Nemanicích stavím, když brázdím silnice na moto, jsou to zajímavé pocity. Na Talaše pamatuji, docela exot.. Tak se měj fajn, svob. v záloze Marcel Jansa
Re: nástupní ročník 4/89 sněhulák-Reisi
ahoj-sloužil jsem tam před tebou v letech 86-88-jaro-taky jsem tam jezdil s otéčkém---Motouz tojo-rád vzpomínám
...
Dobry večer chtěla bych se zeptat jestli neznate Víťu Faita slouzil v roce 86
Re: ...
Ahoj Lenka
chcem ta poprosit o adresu dievčata,ktorá bývala v prvej bytovke.Volala sa Olinka Rydrychová tak neako presne neviem.Ja som bývala v Nemanicách v bytovke v rokoch 1974-1980.Chodila som tam do školy s bratom Dadom.Spolu s nami chodili do triedy Verka Hujova,Jirka Helbrycht a Klukanovi.Presne si nepametám sú to roky...Písala si že si rodačka z nemanic,tak ta velmi prosím ak si nájdeš čas,skús sa popítat a prosím ozvi sa mi.Olinka by mala mat 40rokov. Vopred dakujem za ochotu.
chcem ta poprosit o adresu dievčata,ktorá bývala v prvej bytovke.Volala sa Olinka Rydrychová tak neako presne neviem.Ja som bývala v Nemanicách v bytovke v rokoch 1974-1980.Chodila som tam do školy s bratom Dadom.Spolu s nami chodili do triedy Verka Hujova,Jirka Helbrycht a Klukanovi.Presne si nepametám sú to roky...Písala si že si rodačka z nemanic,tak ta velmi prosím ak si nájdeš čas,skús sa popítat a prosím ozvi sa mi.Olinka by mala mat 40rokov. Vopred dakujem za ochotu.
Re: nástupní ročník 4/89 sněhulák-Reisi
ps | 26.8.2011 13:17 | id 35391 | nahlásit
... skratili o 20 mesicu ? ne na 20 mesicu ?
Re: Re: nástupní ročník 4/89 sněhulák-Reisi
Martin Reisinger | 23.9.2011 00:38 | id 36403 | nahlásit
Máš pravdu skrátili na 20 měsíců,tak ňák sem se překlep.
Re: nástupní ročník 4/89 sněhulák-Reisi
MOTOUZ, JÁ MOTOUZ, příjem: Taky zdravím kolegy, v Nemanicích jsen sloužil jako řidič poplachovek - Lávičkou a Vebrem. Vzpomínám si na Honzu Kodeše,Imricha někde z Oravy. Za řidiče s námi jezdil Martinec. Hned po Nýrsku jsem kousal nejvíc pikety (jako mladej). Asi 4 měsíce před koncem mi převelili do Domažlic na brigádu. Rotu jsem viděl asi dvakrát, žalostnej pohled. Našel jsem nějaké fotky všech sněhuláků na OT a na UVAZu (velitelskej). Vzpomínám na řezníka naše číslo, " který dobře vařil v kuchyni". Jméno bych už nedal. Na technika roty, na to motovidlo a zrovna na tvé OT, když jsme ho v zimě roztahovali UVAZem. Foto můžu zaslat e-mailem.
Re: Re: nástupní ročník 4/89 sněhulák-Reisi
Martin Reisinger | 23.9.2011 01:00 | id 36404 | nahlásit
Nazdar Jirko, sice nevím o kerého Jirku jde,ale nevadí.Na řezníka taky vzpomínám,byl jsem za ním ve Skelné Huti,ale nebyl doma a tuším,že se přestěhoval do Kolince,měl přezdívku-Vojta.S Honzou Lávičkou jsem občas.Ty fotky by byly dobrý,taky nějaký mám-martin.reis@seznam.cz-můj email.Co se takhle sejít někdy vlétě na víkend-myslím že mám pár adres/možná všechny/našeho čísla.Sice pár let starých,ale něco by se mohlo přijmout.Jirko nejsi náhodou Rambousek,ten co skákal přes signálku z roty do vedlejšího baráku?
Re: Re: Re: nástupní ročník 4/89 sněhulák-Reisi
Ladislav Bláha | 31.12.2011 12:23 | id 40005 | nahlásit
Motouz,já,Motouz hlásí příjem z kuchyně v Nemanicích. Taky rád vzpomínám na léta co jsme sloužili, a těch sudů co jsme vypilli v psovodské kuchyni. Teď bydlím v KOlinci pod kostelem. Až budete mít cestu tak se zastavte rád vás uvidím. Jsem doma o víkendu, přes týden jsem v práci. Já si pamatuji na spolubojovníky Honzu Lávičku, Pavla Baljaka, Jirku Rambouska, Honzu a zbytek jmen si už nepamatuji.Honzu Lávičku jsem hledal v Pačejově, ale nenašel jsem ho.Do Nového roku Vám přeji hlavně hodně štěstí, zdraví a spokojenosti.Všichni na Vás ve Skelné vzpomínají.
Re: Re: Re: Re: nástupní ročník 4/89 sněhulák-Reisi
Ladislav Bláha | 10.1.2012 20:36 | id 40560 | nahlásit
Čus, úplně jsem zapoměl napsat kontakt na mě.
blaha.ladi@seznam.cz
blaha.ladi@seznam.cz
Re: nástupní ročník 4/89 sněhulák-Reisi
Ahoj, tak se také zkusím přihlásit. Jmenuji se Honza Schreiner a byl jsem pátrač. Mám nějaké fotky. V kontaktu jsem s Jirkou Rambouskem (Orlík). Vzpomínám na vás a na nekonečné noční "Cihelny". Buď a vydrž! Yankee
Re: nástupní ročník 4/89 sněhulák-Reisi
Ahoj kluci, konečně jsem se dostal k odepsání na vaše příspěvky. Jsem v kontaktu s Honzou Schreinerem celou dobu a jsem rád, že se aspoň občas sejdeme, samozřejmě jsme i zajeli do Nemanic, ale jak říká klasik "do stejný řeky nevstoupíš!". Všechno se mění, ale ty krásný vzpomínky zůstávají. Chudáci dnešní kluci, kulový zažili a o výchově škoda mluvit. Možná by nebylo od věci zkusit sehnat ostatní z ročníku a udělat sraz. Tak zatím buď a vydržte:-)
bypol
Arnošt Ujčík | 18.3.2011 18:02 | id 28962 | nahlásit
Slouzil jsem u PS 1965-1967 na rote Branka, po skonceni vojny jsem studoval a tak me Vojenska sprava nemohla poslat na cviceni. Podarilo se jim to az tyden po ziskani doktoratu v roce 1983 a nastoupil jsem na 30 dni do Nemanic. Bylo to v dobe, kdy se pokousel prejit nejaky polak, po prekonani signalky se skoval do krovi, protoze slysel stekat psy, tam ho nenasli a tak po dvou dnech sam vylezl, protoze mu byla zima. Pamatujes si na to? Jinak zdravim vsechny Nemanicaky.
Re: bypol
Ahoj Arnošte pamatuji si na to ve cloně která byla natažena ze stanoviště Struna vele tenkrát staršina Frantik Moule, bohužel už neni mezi náma. Psy chodily kolem a nenašli jej jelikož tenkrát na pokyn veleni někdo do pročesávání terenu vzal i fenu ktera se hárala a tak psy se ani nesnažily o to na co byli cvičení. Vím, že když vylezl tak nakonec z něj vypadlo, že je mistrem Polska v karate a vyšel přímo proti kuchaři, který byl ve cloně. Tuším že se jmenoval Petr Tichý.
Re: Re: bypol
Arnošt Ujčík | 21.3.2011 09:52 | id 29127 | nahlásit
Zdravim do Nemanic. S tim kucharem mas pravdu, byla to jeho prvni sluzba v terenu a hned zadrzeni. Na to jsem uz zapomel. Ty jsi byl v te dobe velitel cety?
Re: Re: Re: bypol
bypol | 22.3.2011 18:55 | id 29205 | nahlásit
...ja už ani nevím ale asi ne velitele čety jsem dělal na Čerchově rok a pak chvílí na Paadorfu...v te době jsem dělal ZVP roty..
77-79
Zdravim všechny nemaničáky.Sloužil jsem na rotě podzim 77, jaro 79, v té době velitel Mrška a pak Hájek.Ozve se někdo z našeho ročníku?Až to půjde doložím foto. Budˇ.
Re: 77-79
...ahojky, málo tě poopravím za doby kdy si sloužil v Nemanicích byl napřed Hájek, pak Mrška a pak tuším to byl Kožnar, ale tím sem si neni jistý, jelikož se tam vystřídalo spousta velitelů, ja jsem byl na rotě or roku 1977 až do jejiho uzavření a přechodu na rcpp Lískova, tedy s malymi přestávkami, co jsem byl na čerchově a pak na paadorfu..., ale pořád bydlím v Nemanicích tak až pojedeš někdy kolem tak se zastav...
Re: Re: 77-79
M.Šiman | 25.2.2011 18:44 | id 27550 | nahlásit
V Nemanicích jsem byl před týdnem, jel jsem s rodinou k sousedům do bazénu. Jel jsem kolem roty a pak zpátky na přechod. Až pojedu příště, napíšu. Čau
Re: 77-79
dobry den jsem současny obyvatel v nemanicích asi poslední bylej hmmm mno mam na vas vsechny obrovskou prozbu potreboval bych pomoc s dokumentací vojenskych bungru v nemanicích a okolních obcí dekuji za jakoukoli radu dekuji a zdravím vsechny
Re: Re: 77-79
Ty kretene to potrebujes vedet abys je mohl vykradat na ty posledni bilej
Re: 77-79
J.Adamka | 1.6.2011 20:55 | id 31958 | nahlásit
Ahoj služil som v roku 77. až 79 na 10. rote bol som psovod mal som psa Baryho som zo Slovenska , a tušim sme byvali na jednej izbe a kupil si odo mna gytaru s takou ženskou hlavou , v kinosale sme hravali na gytaru volam sa Jano a Dušan Kačak tiež s nami byval s nami na izbe su to roky budem rad keď sa ozveš
lobo a gero
kto mi napiše ako skončili lobo a gero????????
ročnik 84 86
Koštak Fakan Faltynek Hrdina Krejči Vašiček Fajt 3molik Vavro Jamečny Knopp Dudaš Tremboš Beroušek Mikovčak
Re: ročnik 84 86
Peso z Pleša | 30.12.2010 15:51 | id 24257 | nahlásit
Vlado stale bývaš v L.SV. a máš na mobila posledne 085 a871 ak máš zaujem sa stretnut´zavolám ti alebo do hodiny som u teba aj s poplachovku a preverým ti plot či nemaš v nom dieru a som si isty že vystrelí aj š.š.šampanské a viem že budé o čom rozravat´a mimochodom tvoj spolužiak Š.Bač......y je mój švager- sesrtojeb jo kamarát svet je malý. Ked´ti ukažem fotky z Nýrska neuveríš aké to je zničené. Ti Jabučný vieš aké maju cestáry v zime heslo NEPREJDUUU takBUDˇ.
Re: Re: ročnik 84 86
ty kokšo pridi radšej cez leto ked ho treba natierat:)))ano byvam stale v LS možeš prist :)))
Re: Re: Re: ročnik 84 86
Peso z Pleša | 30.12.2010 18:45 | id 24269 | nahlásit
Vlado beriem ŤA ZA SLOVO daj vediet´zoberiem mladeho,kompresor,štetce a tak sa natreme a dufam že na styku zo susedom máš brunovalce.Nechcem sa ti vnucovat´ale ak budeš potrebovat´niečo z autom na jamu na zdvihák prezut´gumy atd.zavolaj mám malý "PS" pneuservis dnes zadarmo zajtra za peniaze "som malý ale šikovný"- a ved´ty si krajanek máš z pekla štastie že si sa aspom ty ozval.Jabučný nechci ani vediet´ako skončili niektore psy z PS.Prajem ti a celej Tvojej rodine všetko zlé aby vás obchadzalo, vela zdravia,vela prace dobre zaplatenej a vela vody a bohatého ježiška v roku 2011 HAUK SKONČIL SOM
Re: Re: Re: Re: ročnik 84 86
no dakujem aj ja ti prajem všetko len to dobre moje čislo je 0904445203 a kde maš ten pneuservis
Re: Re: Re: Re: Re: ročnik 84 86
Peso z Pleša | 30.12.2010 19:32 | id 24273 | nahlásit
Vlado ja ti zavolám a pomóžem ti aj o pol noci ale ludia moju dobrotu-ochotu zneuživaju aj pred chvilkou tu bol jeden že mu zfukuje koleso raz som striekal auto na silvestra preto mobil vypinam a nadám na verejnost´tot´vsjo Vlado BUDˇ.
Zde již nelze dále reagovat
Re: ročnik 84 86
Dobry den jsem občanka z Nemanic, chtěla bych se zeptat na Fajta jsestli o něm něco nevíte nebo jestli na něj nemáte nějakej kontakt děkuji
Re: ročnik 84 86
Desátník PS (1986-88) | 9.8.2011 07:21 | id 34758 | nahlásit
www.novinky.cz/domac…
Článok o tom, ako sa ide z PS k Stb, VKR a ďalej k Polícii ČR ...
(nechávam bez svojho komentára)
Článok o tom, ako sa ide z PS k Stb, VKR a ďalej k Polícii ČR ...
(nechávam bez svojho komentára)
stare pažby z nemanic
prajem všetkym chalanom ktory služili v nemaniciach krasneho silvestra a všetko dobre do noveho roku
smečka
tak teraz som si zaspominal na stare časy pozeral som si fotky našej roty už je to ine . ja som služil v roku 84 86 našho velitela sme volali apa rad by som mal na niektoreho z ročnika kontakt dlho som si pisal z jožkom koštakom z prahy a ten jarda čo sa tu stale spomina sa asi volal novak bol to super chalan tak bud mazaci a supraci:)))
Čerchovák
P.Feix(podzim85-87) | 28.12.2010 14:47 | id 24137 | nahlásit
Nazdár kluci,vzpomínám na Nemanice,kde jsem sloužil v zimě 86-87.Znám Jardu Doška ,který byl nemaničák v té době.Buďte !
přání
...zdravím všechny dnes už pány, kteří sloužili na 10.rPS Nemanice v období od roku 1977- až do jej zániku. Byl sem tam s malymi přestávkami kdy sem si odskočil na Čerchov a pak v samem závěru na Pádorf.
Všem přeji klidne Vánoční svátky, hodně zdraví a spokojenosti, do Noveho roku 2011 hodně štěsti, zdraví a lásky svých nejbližších...
Pokud s někdo rozdne podívat do Nemanic rád jej uvítam a popovídam si jak běží život a jak se vede ...
Všem přeji klidne Vánoční svátky, hodně zdraví a spokojenosti, do Noveho roku 2011 hodně štěsti, zdraví a lásky svých nejbližších...
Pokud s někdo rozdne podívat do Nemanic rád jej uvítam a popovídam si jak běží život a jak se vede ...
zdravim
kto pametá este na vojaka svrceka a jeho psa ingo
roc 81-83
roc 81-83
Re: zdravim
Jarda | 11.12.2010 18:45 | id 23330 | nahlásit
Sloužil jsem na 8.rotě 80-82 jako kynolog... u vás v té době byl kynologem Tono Malatinec..byl se mnou na PŠ Libějovice v četě, měl psaCido
Re: Re: zdravim
Sloužil jsem v Nemanicích jako spojař v r. 1980. Koncem tohoto roku mě zavřeli za vyplácení 500. Tehdy nás nabonzoval nejaký mladý kuchař. Už si nepamatuji na jména, snad jen spojařinu se mnou dělal Juraj Mazuch. Já jsem po base (14 dní v Domažlicích) dosloužil na Dianě.
Re: zdravim
Psa Ingo si pamatuju..Byl dobrý stopař...Já jsem dělal Velitelé překrytí+ zásahovky roku 1983-1984.
Pocházím s okresu Frýdek-Místek. Mojí spolubydlící byli : Jožko Hatvany,Palev Has,Milan Matějka,Jaroslav Nevrkla. Velitelé byli Staršina nevzpomínám na jméno. Kapitán Kuna dále si nevzpomínám na jména velitelů. jestli si na něco vzpomenš pošli mi prosím meila.
Díky Libor Rundt
Pocházím s okresu Frýdek-Místek. Mojí spolubydlící byli : Jožko Hatvany,Palev Has,Milan Matějka,Jaroslav Nevrkla. Velitelé byli Staršina nevzpomínám na jméno. Kapitán Kuna dále si nevzpomínám na jména velitelů. jestli si na něco vzpomenš pošli mi prosím meila.
Díky Libor Rundt
Re: Re: zdravim
nazdarel Libore prvy krat pozeram tuto stranku ja som služil v nemaniciach v rokoch 84 86 vaš ročnik akurat šiel do civilu pamatam si tie mena ja sa volam jamečny vlado a mal som smečlu lobo a max a teba si tiež pamatam
Re: Re: zdravim
Zdar Libore! Tabe si asi nepamatuju, Byl jsem v Nemanicích 81-83, bývalý psovod ULKa. Ingo šel na jaře 83 do civilu. Vzpomínáš si na "Vepra"? Prý ho někdy v té době co jsi tam byl "unesli" BGS z překrytí, je to pravda? Byl to pěkný h.....
Re: zdravim
Nazdaz. Pamatuju si tebe i Inga. Ja jsem měl "uvazaky" a Ulka.
Re: zdravim
moc dobře si na tebe Miki pamatuju! Často jsme bývali spolu na Gerlu. Můžu ti poslat i přesné datumy, ještě mám mazblok. Jak se ingovi líbilo v civilu?
Sloužil jsem na Čerchově jaro 76-78
Nazdar Nemaničáci, omlouvám se, že se Vám do toho míchám coby Čerchovák. Sloužil jsem jako psovod psa jménem Frin, mimochodem vynikající pes, sice cholerik, ale měl bomba frňák. v zimě 77, byla u Vás na rotě chřipková epidemie, tak jsme Vám pomáhali. Několikrát jsem hlídal u silnice na Černé řece. Z Vaši roty si pamatuji na Mariana Gajarského. Tak buďte, Vláďa.
Nemanice
Karel | 27.10.2010 20:40 | id 21568 | nahlásit
Zdravím všechny Nemaničáky,sloužil jsem tam v letech 78 podzim-80 jaro až letos po třiceti letech jsem se tam jel podívat.Rota je pěkně zdevastovaná vím, že naproti rotě bydlel staršina Moule. Tak jsem tam zašel a pohovořil s jeho ženou. Bohužel staršina již asi čtyři roky nežije,po smrti má i major Hájek ,Kpt Pašek a Kpt Kožnar. To je skoro celé velení.Poručík Vochoc se někam odstěhoval, stejně jako rotný Vácha.Ve vesnici snad ještě žije poručík Kuna, píšu hodnosti jaké tenkrát měli.Jak tam někdo předemnou píše o psu Bellovi, tak mám s ním foto. Byl jsem velitel družstva ve kterém byl jeho psovod.
Re: Nemanice
Zdravím Nemaničáky,já tam válčil podzim 79-podzim 81 a jezdím tam na kukačku třetí rok po sobě.Stav roty a Nemanic je opravdu hrozný.Staršiny Mouleho je mě opravdu líto,dělal jsem mu prádelníka a byl to bezva chlap.Jinak mě ve službě na Lískové přešel do Německa kolega ,dnes žije v USA.Díky internetu jsme se setkali a komunikujeme spolu.Popsal mi vše ,co se odehrávalo po zběhnutí,můžu říct, prožil zajímavé chvíle.Jinak jsem měl v civilu vlčáka,dal jsem mu jméno SIM,měl ho Mainda v poplachovce,byla to dobrá dvojka.
Re: Nemanice
Vochoc byl převelen do Suchdola nad Lužnicí a potom do Prahy. Teď žije někde u Kolína - Na přívoze.
1983 - 1985
Jarouš | 7.8.2010 20:11 | id 19083 | nahlásit
Zdravím, hezky jsem si zavzpomínal na stará léta při čtení vašich komentářů. Na podzim chystáme sraz našeho ročníku, doufám, že se všichni uvidíme.
1983 - 1985
Ahoj zdravím, byl jsem půl roku před Tebou. Jarda od Bella
Re: 1983 - 1985
Jardo,sice jsme se časově minuli,ale na sraz Nemaničáků bych se rád podíval.Jezdím každý rok na Čerchov a mám to slabou hodinu cesty z Tachova.Třeba Čerchováci mají srazy v Klenčí.Tak kdyby někdy,dejte vědět.Zdar Bohouš podzim 79-podzim 81.
Komáři 87/89 podzim
Komáři 87/89 posílejte své emailové adresy kvuli setkání na plackalinhart@seznam.cz,doufám že do dvaceti let to zvládnete.
psovod od birra
končil jsem na podzim 1988 s ostatníma (přezdívky- zahrádka , serž , gutty- traktorák,šmíďák - ten se tam tuším oženil , Ruda Veselý - veselka, kotelník trojda a další) Ozve se někdo?
psovod od birra
Ahoj Petře, chci se zeptat. Psa si přebíral od Krištofa Řezníčka? Jmenoval se tak? Pes měl kotec úplně vpravo od kuchyně. Vedle býval Bell, ještě tam za Tebe byl? To byl totiž můj pes. Jarda jaro 1983 - 1985.
Re: psovod od birra
Ahoj Jardo, já nebyl psovod a jména psů si bohužel vůbec nepamatuju. Už ani jména psovodů, jen jediného, jmenoval se Hoke. Ten věnoval tamnějším psům v té době 100% svého volného času. Jestli se tímto způsobem stranil ostatních a dával raději přednost psí společnosti a nebo jestli psy miloval až do takové míry ti ale nepovím. Nesledoval jsem co dělají ostatní. Pokud by se ti na Hokeho podařilo nějak získat spojení, jsem přesvěčen, že by ti o psech v Nemanicích byl schopen říct úplně všechno.
Petr.
Petr.
Re: psovod od birra
Petr Rutrle | 25.1.2010 12:14 | id 10465 | nahlásit
Zdravím Jardu . Od koho jsem birra přebíral si již nepamatuji, ale byl to už v té době jeden z nejstarších psů.Až do konce neustále piket a poplachovka . Se mnou již končil. Byl špatný na nohy, ale kamarád užasnej. V tý době tam byla ještě taková černá obluda - mladej pes . Jak jsem již napsal , za mojí éry končil jen ten můj. Nepatřil Bell do smečky?
Re: Re: psovod od birra
ahoj, já jsem tam byl v roce 86 na cvičení a do služby jsem chodil ze záklaďákem co měl Bella. Pes sotva chodil a měl prej nevětší kulky ze všech psů z HSPSOSH. Vzpomínám, když jsi šel za ním tak skoro coural pytlík o zem.
Re: Re: psovod od birra
nie bell nebol v smečke tam bol lobo a max potom bol kuno
Re: psovod od birra
Ahoj.Ja som bol psovod od Eagera v roku 86-87.Bell mal šťastie dôchodok dožil na prapore.Z roty ho previezli k mladým do Nýrska.Bell bol legenda aj s tými veľ kými gulami.Volám sa Jano Hubač.
Re: Re: psovod od birra
Ahoj Janko v roku 86-87 som slúžil v Nemaniciach ako kuchár pamätám si Ťa veliteľ sa volal Kazimír pamätám si mená ako Jirko Roztočil, Peter Mach, Peter Tichý-Kuchár a súper cukrár, moje meno je Miroslav Holec Turany okr. Martin
Re: psovod od birra
ahoj jardo! Nějak jsem nepochopil o co ti jde ohledně Birra. Ja byl v Nemanicích Jaro 81-83 a v té době měl Birra nějaký P.Fialka z prahy. Už tehdy to byl poplachový pes, skvělý.
Re: psovod od birra
Nazdar ty muj starej mazaku jsem tvuj mladej co jsi my daval mazana.Psovod od Grila-P1,jak se žije v Nejdku?Náhodou jsem sem zabloudil a koho tu nenajdu.Hledal jsem různě kluky,ale nikdo se nikdy neozval,pokoušel jsem se dělat srazy,nikdo nepřijel jenom ja s kámošem co byl na Dianě.Jo-smečka byla Lobo a Gero a pozdravuju kluky od Igeho ty černý k***y co po mně šla jak mne vyděla.
Re: Re: psovod od birra
Děkuju za optání.Zdravíčko a to ostatní slouží a tak celkem pohoda. Měl jsem tu čest dostat asi před dvěma lety pod palec mjr.Kunu a můžu kamarádi sdělit, že to byl mazec. Koukal jak vrána,ale pak byla dobrá řeč. Rota vypadá dost mizerně,ale s tím se asi nic neudělá. Jen bych se někdy rád dozvěděl,kde je kronika . Tak zase někdy čus bus.
Re: Re: Re: psovod od birra
Mám tvou fotku s Talašem a ještě s jedním mojím mazákem,ale už si jméno nepamatuju.Kam jí mam pslat.
Re: Re: Re: Re: psovod od birra
poslat prosím na rup7@seznam.cz . Děkuju
Re: Re: Re: Re: Re: psovod od birra
+ + + | 20.4.2010 18:31 | id 15204 | nahlásit
Petře,stačilo napsat.Klikni na mé modré jméno. Obsahuje adresu.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: psovod od birra
Ďakujem za pozdrav.Ja som mal Eagra V roku 86-87.Preberal som od Hlaváča.Grila mal Jirko Roztočil.
1970-1972
Ernest | 24.12.2009 11:07 | id 8915 | nahlásit
Najde se někdo kdo pamatuje tuto dobu? Zejména pak ročník, který odcházel v březnu 1972 za doby kpt.Hájka, Paška, Krause, Šmída atd.
poslední dny
takže jsem to tady našel úplně náhodou a budu dávat k dispozici fotky z roku 89 a jara 90 kdy jsem byl přítomen na této rotě a byl jsem jeden z těch kteří jako poslední měli co dočinění s hlídáním drátů před rušením signálky. Mám mnoho fotek taktéž z roku 90 kdy jsme byli na této rotě partička která následně rušila signálku.
Jezdil jsem hrávat fotbálek do Poběžovic s nějakým Roháčkem:-) nevíte někdo o něm něco ??
Jezdil jsem hrávat fotbálek do Poběžovic s nějakým Roháčkem:-) nevíte někdo o něm něco ??
Možné setkání?
Od 4.12 - 6.12.2009 se jedu podívat do našeho bývalého rajonu roty 10. rps. Nemanice. Budu v Caparticích v turistické ubytovně zvané "Šebkovna" s partou lidí. Kdo by měl zájem z ročníku 1983 - 1985 se sejít dejte vědět. Samozřejmě se mohou ozvat i kluci starší i mladší, kteří se mnou sloužili. Jarda
Miro Lepko
Zdraví Vás všechny Miro Lepko je u nás na jedný malý vesnici u Sedlčan.
Miro Lepko
Ahoj, zdravím Tvým prostřednictvím Miro Lepka. Mám takové tušení, že dělával také psovoda. Když bude mít čas a chuť, ať se mě ozve. Díky Jarda
Re: Miro Lepko
Narukoval som z Brezna spolu s Mirom,poznali sme sa aj z civilu,vo vicviku v Nýrsku som bol strelec,potom som bol prevelený na strelecku rotu v Domažliciach kde som hraval futbal.Hladam nejaku stopu na Jirka Vachníka,Milana Maralika
Re: Miro Lepko
stale nas nahovaral aby sme vstupili do strany
Spomienka na veliteľa hliadky
Fapšo Juraj-peso | 19.8.2009 21:52 | id 5517 | nahlásit
Zdravím veteránov Nemaníc ročník 1984-86. Stano Kováč zo Štiavnika, pri kontrole totožnosti skoro prišiel o život. Už nie je medzi nami, venujte mu tichú spomienku. Peso z Pleša
Spomienka na veliteľa hliadky
Ahoj, vzpomínám na Kováče, doslechl jsem se i jeho příběh při kontrole neznámé osoby v Nemanicích. Zamiloval se do nejhezčí dívky z Nemanic, kterou si odvezl na Slovensko. Co se mu přihodilo? Jarda
Re: Spomienka na veliteľa hliadky
Fapšo Juraj-peso | 20.8.2009 22:01 | id 5535 | nahlásit
Ahoj Jarda, Kováč býval v Považskej Bystrici, staval chatu v rodnom Štiavniku 23 rokov som sa chystal za ním a ani som sa s ním nestretol. Nabúral ho mladý vodič cestou z práce.Dlho bol v kóme o jeho smrti som sa dozvedel z novín. Týždeň po pohrebe som bol v Štiavniku na cintoríne zapáliť sviečku za všetkých pohraničníkov.Ďakujem, že si odpovedal,buď.
Re: Spomienka na veliteľa hliadky
Joper | 11.12.2009 09:08 | id 8399 | nahlásit
Nevíš náhodou, která to byla ?
Re: Re: Spomienka na veliteľa hliadky
ved stano si nebral žiadnu babu z nemanic ale hlavač krčmarovu dceru ivetu
Omlouvám se
Tak jsem to tu s tou Ivetou trochu chlapci zamotal. Omlouvám se. Jarda od Bella.
Re: Re: Re: Spomienka na veliteľa hliadky
Joper | 18.3.2011 18:09 | id 28963 | nahlásit
Tak Iveta Szabová - tujsem znal od mala, moc šikovné děvče
Re: Spomienka na veliteľa hliadky
toto počujem prvy krat že stano nežije spolu sme rukovali spolu sme boli vo vycvyku a aj na rote sme boli spolu
Re: Re: Spomienka na veliteľa hliadky
Peso z Pleša | 28.12.2010 21:22 | id 24167 | nahlásit
Ahoj Jabučny dufam že sa neurazíš za tu prezívku,som rád že si sa ozval.Na posledy sme sa stretli v 87 vtedy som sluźil v base ako psovod .Kovać je pochovaný v Štianiku asi v strede cintorina mama a jeden brat źiju v Śtiavniku .Ak máš zaujem stretneme sa v Žiline.TAK BUĎ
Re: Re: Re: Spomienka na veliteľa hliadky
ty kokšo že jabučny:)))))))) jasne že neurazim len za boha si nespomeniem kto si :)))
Re: Re: Re: Re: Spomienka na veliteľa hliadky
Peso z Pleša | 29.12.2010 19:19 | id 24197 | nahlásit
Vlado v roku 87 sme sa stretli na aut. nastup. v Žiline ašte si sa pytal aké nosíme uniformy, či ako colnici.V Nýrsku jar 84 sme spolu valčili
,v nemanicách sme sa sa stretli na spoločnej akcii. Ak si pozrieš dobové foto 84-86 pleš možno si spomenieš ved´ tak sté sa tešíli na previerky na pleši ha.ha. ha.Váš velitel to má už za sebou. Chodím na dovolenku na južné a západne čechy mohol by som tí ukázat´fotky ak si chcaš poplakat´ ako dopadlo.Alebo ak máš zaujem stretnut´s pani Kovačovu neni problém je to prijemná pani a je rada každej návšteve.Viac ti nemožem povedat´ved´vieš nep.počuva z pozdravom BUDˇpeso z pleša
,v nemanicách sme sa sa stretli na spoločnej akcii. Ak si pozrieš dobové foto 84-86 pleš možno si spomenieš ved´ tak sté sa tešíli na previerky na pleši ha.ha. ha.Váš velitel to má už za sebou. Chodím na dovolenku na južné a západne čechy mohol by som tí ukázat´fotky ak si chcaš poplakat´ ako dopadlo.Alebo ak máš zaujem stretnut´s pani Kovačovu neni problém je to prijemná pani a je rada každej návšteve.Viac ti nemožem povedat´ved´vieš nep.počuva z pozdravom BUDˇpeso z pleša
Re: Re: Re: Re: Re: Spomienka na veliteľa hliadky
niečo sa mi mari že sme sa stretli a kde maš tie fotky a hlavne mi napiš odkial si solužiaka v učnovke som mal ktory sa volal zase fupšo všetko sa mi to pletie
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Spomienka na veliteľa hliadky
nemožeš mi poslat nejake fotky na mail lucifuk.@azet skja nemam doma žiadne fotky
Zde již nelze dále reagovat
kacer
Ahoj sloužil jsem v Nemanicích 1987-1989 jaro
převelen z Padorfu delal jsem řidiče poplachovek a
piketu. mena si moc nepematuju tvaře snad říkali
mi Kacer
převelen z Padorfu delal jsem řidiče poplachovek a
piketu. mena si moc nepematuju tvaře snad říkali
mi Kacer
Re: kacer
Josef Levický | 21.8.2009 02:10 | id 5536 | nahlásit
Čau Romane,tebe si pamatuju,přezdívku jsem měl od mjr.Güreta Luis byl jsem komár a střídal jsem se s Kučerou a Šándrikem z tvýho ročníku u bedny,takže jsem tě posílal na poplachy a komunikovali jsme po vysílačce a pojítku.Jinak jsem se byl před 2lety podívat v Nemanicích ale tam chcípnul pes ani starostu Bartošku toho jsi taky možná budeš pamatovat jsem na uřadě nestihl jen jsem zahlídnul mjr.Šmída.tak zase nekdy čus.
Re: Re: kacer
Copak asi dělá Sujič s Anežkou tak ty snad pamatuje každej. jestli máš naší fotku z Plzně tak stojim vedle Joža Ficka a nad Pavlem Martínkem.Koukám že sem moc nikdo nechodí tak snad se ozveš po nějaké době.Moc rád bych dal sraz,klukum jsem psal i na Slovensko,ale asi nemají čas.Už to je přes dvacet let tak by se to snad mohlo povést.Jinak rota vypadá strašně,netušil jsem že mne to tak vezme.KOMARI 87-89 OZVETE SE
Re: Re: Re: kacer
Josef Levický | 19.4.2010 19:45 | id 15159 | nahlásit
čau Tome na tebe si pamatuju byl jsi psovod a spolu jsme jednou sloužil cihelnu když jsem se mohl vyvětrat od bedny,pokud si vzpomínám tak si byl z Kralup a byl jsi hasič.
Re: Re: Re: Re: kacer
Tomáš Linhart | 31.5.2010 23:32 | id 16692 | nahlásit
No jo,jsem to já jak za mlada akorát dnes mám skoro sto kilek a hasiče už pár let nedělám.Dvanáct let jsem pingloval a ted dělám topenařinu.Do Nemanic jezdím pravidelně každý třetí rok čumět co se tam děje,protože se nějak nemužu odprostit od nostalgie a vždy jsem strašně naštvanej jak to tam vypadá.Projdu okraje,když se mnou někdo jede tak co pamětník podám výklad,zapláču nad léty jak to utíká a za tři roky jsem tam zas a nanovo a tak to pravdě podobně půjde dál.Zatím BUDˇ
Re: Re: Re: Re: Re: kacer
Zdravím kluci.Náhodou jsem objevil tuto diskusi a tak se taky hlásím,že žiju a zdravím staré známé.Jsem ročník 88-90,pátrač,bedna,promítač a kotelník po Hagim.V Nemanicích jsem od jara 90 nebyl.Rota vypadá fakt hrozně,je to škoda.Asi se tam někdy budu muset podívat.Zatím se mějte.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: kacer
Zdar kluci z Nemanic! Byl jsem tam jaro 81-83, bylo tam hezky. Sapík u kolen, psa u nohy, sluníčko na obloze a tři hodiny okraje. Ale to nádherné BUĎ jsem si přál ještě někdy slyšet. Až konečně teď!. Tak BUĎ
Zde již nelze dále reagovat
Re: kacer
Nazdar Romane někdy jsme jezdili poplachovky společně jestli máš chuť tak dej vědět na mail hlavnickam@ seznam.cz jsem psovod Igeho té černé potvory.Rád pokecám s každým z ročníku 87-89 jaro
Re: Re: kacer
Nazdar chlapi, měl jsem tu čest s váma také sloužit v Nemanicích. Přišel jsem na výpomoc z Rybníka koncem roku 87, asi na dva, nebo tři měsíce. Romana si pamatuji, několikrát jsem byl také na piketě a s tebou jsem možná také šel okraje. Bohužel si moc nepamatuji jména. Matně si pamatuji, že se chodilo na okrajích spát do nějaké stodoly. Vzpomínám také, že na vedlejší rotě byla nějaká bouračka V3esky, kde snad zamřeli kluci před civilem.
Mějte se, držte se a buďte.
Mějte se, držte se a buďte.
Re: kacer
Josef | 23.10.2011 10:36 | id 37290 | nahlásit
Nazdar Kačere, pamatuju si tě, věčně vyšperkovanej UAZ, já byl Cihekňák s Rivalem, na pokoji jsem byl s Šándrikem, Hlavničkou,Bouškou, Hrbkem, Kočtuchem, měj se draku, BUĎ
Nemanice 1973 - 1974 Domažlice - 1975
Franta | 8.7.2009 15:59 | id 4763 | nahlásit
Kdo sloužil za kapitána, potom za majora Hájka,
nebo v Domažlicích za velitele chovné stanice
Vojty Sýkory ?
nebo v Domažlicích za velitele chovné stanice
Vojty Sýkory ?
Re: Nemanice 1973 - 1974 Domažlice - 1975
V chovné stanici jsem nesloužil, ale mohu potvrdit, že v chovné stanici Domažlice byl zaměstnán devadesátých letech p. Vojta Sýkora jako civilní zaměstnanec na předvýchově štěňat.
Re: Re: Nemanice 1973 - 1974 Domažlice - 1975
Na konci tohoto roku odchází z chovné stanice Domažlice p. Vojta Sýkora ve věku 75 let do důchodu.
vo tom to je
Jsem moc zvedavej,skym jsem ten konec valky
zapíjel. ja vím,že ve vlaku jsem byl tam i tam.
zapíjel. ja vím,že ve vlaku jsem byl tam i tam.
MACHA LAKE
JIRKA | 29.5.2009 21:47 | id 3817 | nahlásit
ja byj asi s klukama z Pleše.mi byli nejdřiv u
pivovarua pak někde na naněstí.Ale možna to bylo
jinak,žě nejdřiv v vama a pak s Plešakama. mi meli
po službe jak nas fotili,a matně si vzpomínam
žestam doopravdy byl na tom piketu.Ata knižka
vyšla v 86 jak řikal ten fotící plk.akorat že to
bylo jen pro potřebu MV,takže se to v obchodě
neobjevilo.Pak dej vědět koho si poznal na fotce.
Zatím čaues já
pivovarua pak někde na naněstí.Ale možna to bylo
jinak,žě nejdřiv v vama a pak s Plešakama. mi meli
po službe jak nas fotili,a matně si vzpomínam
žestam doopravdy byl na tom piketu.Ata knižka
vyšla v 86 jak řikal ten fotící plk.akorat že to
bylo jen pro potřebu MV,takže se to v obchodě
neobjevilo.Pak dej vědět koho si poznal na fotce.
Zatím čaues já
Re: MACHA LAKE
Jirko tady je můj e-mail: vetrnik.hb@seznam.cz.
Skus mě poslat Tvoji adresu. Já potom pošlu tu
naskenovanou fotku. Jarda
Skus mě poslat Tvoji adresu. Já potom pošlu tu
naskenovanou fotku. Jarda
J.K
Uxuv psovod Jirka | 29.5.2009 19:53 | id 3810 | nahlásit
Jardo,byl jsem rocnik 83-85,Akorat ze jsem do
Nemanic prisel ze Vserub v prosinci.Apamatuju si
te i z Nyrska. byl jsem takovej vysokej
černovlasej a s pihou nad okem.Mam knižku jak jsem
vyfocenej u piketu jak stavím auta a pak jak skaču
z Uazu ještě s Machem.tenkrat as vyhnali se fotit
z pokoje poplachovky. aknihu jsem objevil v
bejvajejch PS.kasarnach v Praze v r.94 když jsem
tam dělal jako civil .zamestnanec MV.MAm i par
jinejch fotek,později je vložím,ja jsem na webu
začatečnik takže tomu moc nerozumím. zatim čaues
já Jirka tč.od Machva jezírka
Nemanic prisel ze Vserub v prosinci.Apamatuju si
te i z Nyrska. byl jsem takovej vysokej
černovlasej a s pihou nad okem.Mam knižku jak jsem
vyfocenej u piketu jak stavím auta a pak jak skaču
z Uazu ještě s Machem.tenkrat as vyhnali se fotit
z pokoje poplachovky. aknihu jsem objevil v
bejvajejch PS.kasarnach v Praze v r.94 když jsem
tam dělal jako civil .zamestnanec MV.MAm i par
jinejch fotek,později je vložím,ja jsem na webu
začatečnik takže tomu moc nerozumím. zatim čaues
já Jirka tč.od Machva jezírka
Re: J.K
Jirko, když se fotilo, tak jsem byl zrovna na
piketu. Nějak to bylo na té křižovatce na
Jindřichovu Horu a na Černou Řeku. Ještě jsme
půjčovali stavěcí terč. Ale stále jsem nějak mimo.
Do civilu, jsi jel s náma? V Plzni jsme se fotili
na společnou fotku. Někde jí mám doma, tak se
podívám.
piketu. Nějak to bylo na té křižovatce na
Jindřichovu Horu a na Černou Řeku. Ještě jsme
půjčovali stavěcí terč. Ale stále jsem nějak mimo.
Do civilu, jsi jel s náma? V Plzni jsme se fotili
na společnou fotku. Někde jí mám doma, tak se
podívám.
83-85
J:K | 29.5.2009 07:50 | id 3785 | nahlásit
TO viš že jsem to já.Vopat, Pernica, kropaček,
atd.to jsme byli mi,co jsme to tam jakžtakž
uhlidali.
atd.to jsme byli mi,co jsme to tam jakžtakž
uhlidali.
Podzim 83 -85
Jirko nemohu si vzpomenout, že by v našem ročníku
byl psovod Uxe? Nebyl jsi v ročníku podzimním? U
nás byl Jirka, ale pátrač?
byl psovod Uxe? Nebyl jsi v ročníku podzimním? U
nás byl Jirka, ale pátrač?
prežili jsme ve zdraví
Uxuv psovod Jirka | 28.5.2009 20:36 | id 3781 | nahlásit
Zdravim bejvalí Nemaničáky.V Demelově stodole bylo
dobře,na piketu taky,a pamatujete jak jsme furt
čumeli na film Zelený led? pak jsme ho tam jako
hráli,hlavně co nam všem šlo bylo..Zažen ho do
moře. to nam už dost hrabalo.A na baru jak
kontraši chlastali,když museli ležet cely dny na
čaře tak se jim nedivím že toho taky meli v hlavě
vyblblo.A plolitruk npor.Kuna to byl
vymaštěnec,tomu jel myslím Míra Sejba na Slovensko
pro Skodovku,a hraskově zelenou,Trantirek byl pako
už od kolíbky.ostatní byli v pohodě. přidam nějaky
foto snad se nekdo pozná.Ahoj válečníci
dobře,na piketu taky,a pamatujete jak jsme furt
čumeli na film Zelený led? pak jsme ho tam jako
hráli,hlavně co nam všem šlo bylo..Zažen ho do
moře. to nam už dost hrabalo.A na baru jak
kontraši chlastali,když museli ležet cely dny na
čaře tak se jim nedivím že toho taky meli v hlavě
vyblblo.A plolitruk npor.Kuna to byl
vymaštěnec,tomu jel myslím Míra Sejba na Slovensko
pro Skodovku,a hraskově zelenou,Trantirek byl pako
už od kolíbky.ostatní byli v pohodě. přidam nějaky
foto snad se nekdo pozná.Ahoj válečníci
Re: prežili jsme ve zdraví
Ahoj Jirko, musel jsi sloužit s námi nebo jsi
ročník po nás? Ux měl takové to jedno ucho
zlomené? Jarda
ročník po nás? Ux měl takové to jedno ucho
zlomené? Jarda
zažen ho do moře
tak tieto vykriky sme ako mladí počuvali často na rote od šejbu bol to postrach pre mladych:))ale inak bol v pohode cez zimu som s nim jazdil na snežnom skutri na cihelne
Vzkaz Jardovi Novákovi
Jardo už jsem doma,tys byl psovod a ten Tvůj Bell
měl strašně velký koule,že jo Ty vole.Kazimír
velitel roty,Kuna ten k***t politruk,Trantírek
velitel 1.čety taky pěkná ....!Ozvi se mi.Buď.
měl strašně velký koule,že jo Ty vole.Kazimír
velitel roty,Kuna ten k***t politruk,Trantírek
velitel 1.čety taky pěkná ....!Ozvi se mi.Buď.
Re: Vzkaz Jardovi Novákovi
Mirek | 7.5.2009 17:38 | id 3377 | nahlásit
Pamatuji nějakého Trantírka v Poběžkách ve
výcvikáči v roce 1976.Dobře mu to žunkalo.
výcvikáči v roce 1976.Dobře mu to žunkalo.
Vzkaz Jardovi Novákovi
Ahoj Míro, jsem to já, ten psovod. Jak se daří.
Jarda
Jarda
smečkar
šejba s teba sme mali vždy velky strach:))))))
zpráva pro starší gardu
Franta | 19.3.2009 02:43 | id 2308 | nahlásit
Sloužil jsem 1973 se psem Hasso 1975 v Domažlicích
jako brigádní psovod. Ozvu se s fotem, nebo na
http:vlklupina.wz.cz/
jako brigádní psovod. Ozvu se s fotem, nebo na
http:vlklupina.wz.cz/
Re: zpráva pro starší gardu
Ahoj stará gardo,mám takový dojem,že domažličtí PS
z let 1973-1975 již nežijí.Několikrát jsem se
snažil navázat kontakt s někým z této doby ,ale
zatím se nikdo neozval.Slouži jsem u ženistů jako
řidič jeřábník.
z let 1973-1975 již nežijí.Několikrát jsem se
snažil navázat kontakt s někým z této doby ,ale
zatím se nikdo neozval.Slouži jsem u ženistů jako
řidič jeřábník.
Re: Re: zpráva pro starší gardu
V tom case som sluzil v Domazliciach velil tomu
pplk.Liska,ZVPpplk.Kotyza a zenistov mne sa zda
nahanal mjr.Marek u zenistov sluzili dvaje
plzenski inzinieri ktori to riadili boli to
zakladaci.V tom case zomrel aj praporcik v
autoparku/infarkt/bolo to zive v tej dobe.Ti
zeriavnici malisluzbu pri prehliadke v meste kvoli
OT keby nepreslo branou vo vezi na namesti a
chodili na rozne fusky po okoli.PIS!!!
pplk.Liska,ZVPpplk.Kotyza a zenistov mne sa zda
nahanal mjr.Marek u zenistov sluzili dvaje
plzenski inzinieri ktori to riadili boli to
zakladaci.V tom case zomrel aj praporcik v
autoparku/infarkt/bolo to zive v tej dobe.Ti
zeriavnici malisluzbu pri prehliadke v meste kvoli
OT keby nepreslo branou vo vezi na namesti a
chodili na rozne fusky po okoli.PIS!!!
Re: Re: Re: zpráva pro starší gardu
Ahoj Petere Hromado.
Jsem rád, že jsi reagoval na dotaz Vaška, já jsem s ním sloužil na ženijní rotě jako velitel družstva traktorů, později zástupce velitele automobilní čety a zástupce technika, to byl prap. Domas, později velel rotě a byl major, již zemřel. Jako velitel roty tam byl mjr. Hadač, zemřel, staršina prap. Vlasatík, zvaný vytěrák, je těžce nemocný, je bez nohou a tuším, že byl také major, ženijní náčelník mjr. Veverka zvaný Monguška, také zemřel, a jeho zástupce mjr. Novotný. Měli jsme tam politruka kpt. Hanuše, který odešel velet někam na pohraniční rotu asi v roce 1973. My jsme rukovali do Poběžovice na jaře 1973. Bylo nás 15, dva asi zemřeli a letos jsme se na výzvu Vaška dali dohromady a v červenci chceme udělat setkání v Poběřovicích, zřejmě na setkání 16.7.2011. Pokud by někdo znal kpt. Hanuše, ať se laskavě ozve, budeme všichni rádi. Pokud se Petere jedná o absíky z Plzně, ten menší zůstal na vojně a zřejmě dělal na Hlavní správě PSOSH, ten druhý větší, jmenoval se Jirka, ten dělá v Plzni, občas ho potkávám a do dneška se zdravíme. Ještě mjr. Marek byl automobilní náčelník, ten honil všechny autaře a pplk. Ctibor nemlich taky. Kdyby kdokoli měl nějaké informace, tak se s kýmkoli rád setkám nebo si napíšu.
Bývalý čet. Míra Říha z Plzně
Jsem rád, že jsi reagoval na dotaz Vaška, já jsem s ním sloužil na ženijní rotě jako velitel družstva traktorů, později zástupce velitele automobilní čety a zástupce technika, to byl prap. Domas, později velel rotě a byl major, již zemřel. Jako velitel roty tam byl mjr. Hadač, zemřel, staršina prap. Vlasatík, zvaný vytěrák, je těžce nemocný, je bez nohou a tuším, že byl také major, ženijní náčelník mjr. Veverka zvaný Monguška, také zemřel, a jeho zástupce mjr. Novotný. Měli jsme tam politruka kpt. Hanuše, který odešel velet někam na pohraniční rotu asi v roce 1973. My jsme rukovali do Poběžovice na jaře 1973. Bylo nás 15, dva asi zemřeli a letos jsme se na výzvu Vaška dali dohromady a v červenci chceme udělat setkání v Poběřovicích, zřejmě na setkání 16.7.2011. Pokud by někdo znal kpt. Hanuše, ať se laskavě ozve, budeme všichni rádi. Pokud se Petere jedná o absíky z Plzně, ten menší zůstal na vojně a zřejmě dělal na Hlavní správě PSOSH, ten druhý větší, jmenoval se Jirka, ten dělá v Plzni, občas ho potkávám a do dneška se zdravíme. Ještě mjr. Marek byl automobilní náčelník, ten honil všechny autaře a pplk. Ctibor nemlich taky. Kdyby kdokoli měl nějaké informace, tak se s kýmkoli rád setkám nebo si napíšu.
Bývalý čet. Míra Říha z Plzně
Re: Re: zpráva pro starší gardu
víťa | 11.11.2009 19:17 | id 7537 | nahlásit
Ten dojem mám taky. 1962-64 , jsem sloužil na 3 r. domažl. brig.
Re: zpráva pro starší gardu
byl jsem tam jako psovod 1974-75
Ozvěte se
Kluci pokuste se ozvat, kdo sloužil 1983 - 1985 v
Nemanicích. Nebo máte někdo kontakty? Odcházeli
jsme na jaře 1985. Říkají Vám něco jména:
Častulík, Rozemberk, Salay, Novák, Czikel,
Pernica, Lepko, Kropáček, Vopat, Vaňo .... To jsou
jména, která mě napadla a mají něco s rotou i s
tím ročníkem asi společného. Jestli jsem napsal
nějaké to jméno špatně tak se předem omlouvám.
Jarda
Nemanicích. Nebo máte někdo kontakty? Odcházeli
jsme na jaře 1985. Říkají Vám něco jména:
Častulík, Rozemberk, Salay, Novák, Czikel,
Pernica, Lepko, Kropáček, Vopat, Vaňo .... To jsou
jména, která mě napadla a mají něco s rotou i s
tím ročníkem asi společného. Jestli jsem napsal
nějaké to jméno špatně tak se předem omlouvám.
Jarda
Re: Ozvěte se
Ahoj Jardo,
sloužil jsem v Nemanicích
83-85,jména která uvádíš nezapomenu do
smrti,protože jsme byli skvělá parta.Napiš
příjmení ať vím o koho jde.Touto cestou zdravím
všechny kluky 10.rps. Buďte.Hlavně Vlastík
Pernica,Džaro Vopat,Těsto Častulík a ostatní.Kdo
to přečte ať se ozve. Zdraví Míra Šejba.
83-85,jména která uvádíš nezapomenu do
smrti,protože jsme byli skvělá parta.Napiš
příjmení ať vím o koho jde.Touto cestou zdravím
všechny kluky 10.rps. Buďte.Hlavně Vlastík
Pernica,Džaro Vopat,Těsto Častulík a ostatní.Kdo
to přečte ať se ozve. Zdraví Míra Šejba.
Re: Re: Ozvěte se
Ahoj,
taky jsem sloužil v Nemanicích Březnu v roku 1983-1984. Dělal jsem Velitelé překrytí + zásahovky. Mojí spolubydlící byli : Jarda Nevrkla, Milan Matějka,Jožko Hatvany,Pavel Hass. Politruka dělal Kuna. Velitelé si už nevzpomínám Staršina nwm jméno. A milulý rok 2009 byl jsem se podívat v Nemanicích na rotě hrůza.Přechod Lisková v té době samé dráty a ted pěkný přechod. Dík ozvi se na měil.
Libor Rundt
taky jsem sloužil v Nemanicích Březnu v roku 1983-1984. Dělal jsem Velitelé překrytí + zásahovky. Mojí spolubydlící byli : Jarda Nevrkla, Milan Matějka,Jožko Hatvany,Pavel Hass. Politruka dělal Kuna. Velitelé si už nevzpomínám Staršina nwm jméno. A milulý rok 2009 byl jsem se podívat v Nemanicích na rotě hrůza.Přechod Lisková v té době samé dráty a ted pěkný přechod. Dík ozvi se na měil.
Libor Rundt
Odpověď
Ahoj Libore, určitě jsi mě dělal velitele družstva. Jarda Nevrkla se oženil přímo v Nemanicích, Milan Matějka ten uměl malovat. Doufám, že se nepletu. Když prohlídneš některé ty fotky, jsou tam zajisté i kluci Tvého ročníku. Přeji všem hezké a ničím nerušené Vánoce. Jarda
Re: Ozvěte se
Nazdar chlapi !
V Nemanicích jsem sloužil v letech 1982-84.
Chytal jsem za RH POBĚŽOVICE B, na rotě jsme byli dva fotbalisti z mého ročníku(ještě RUDA PŠONDR).Rád bych přijel na nějaký sraz.
S pozdravem V.Končok
V Nemanicích jsem sloužil v letech 1982-84.
Chytal jsem za RH POBĚŽOVICE B, na rotě jsme byli dva fotbalisti z mého ročníku(ještě RUDA PŠONDR).Rád bych přijel na nějaký sraz.
S pozdravem V.Končok
Ozvi se
Ahoj Vláďo, vzpomínám si, že tam byl také ten meziročník, sportovci. S jedním z Vás mám takové tušení, že jsem i ze začátku měl nějakou službu - okraje. Máš nějaké fotky? Já jsem tady nějaké vložil a jsem tam pak s Bellem. Jarda
Re: Re: Ozvěte se
jano hroš | 7.10.2010 13:35 | id 20973 | nahlásit
r.jar 1983-85 narukoval som z Brezna s Mirom Lepkom do Nýrska a služil som na Domažlickej brigáde ako strelec a hral som futbal za RH Domažlice - Krs ,Stejskal,Humaj,Vachník,Maralík,
Re: Ozvěte se
i já mám něco s tím ročníkem společného ... i když nejsem kluk ... bydlela jsem tam tehdy ještě ... minulý rok jsem se byla v Nemanicích podívat po hooodně letech :)
Re: Re: Ozvěte se
Ahoj Pavlo, znám několik lidí zejména dětí a mládeže z té doby. Z Nemanic jsi odešla s některým z vojáků? Nevím kam Tě zařadit. Jarda
Re: Re: Re: Ozvěte se
Ahoj, z Nemanic jsem odešla za Mirom Lepkom.
Re: Re: Re: Re: Ozvěte se
Ahoj Pavlo, tak si Tě vybavuji zajisté. Bydlela jsi první barák vlevo při příjezdu od cihelny. Jak se máš? Co Míra? Dělal jsem vedoucího MSH, možná vzpomeneš o koho se jedná. Máš na někoho s dětí spojení? Rád bych se s Váma sešel. Jarda
Re: Re: Re: Re: Re: Ozvěte se
Tak teď se mám už dobře ... jsem sama s dvěma dospělými dětmi. Miro je někde v CZ ... vždyť se tu o něm i píše ... objevili jsme tuhle stránku náhodou.
Jaké děti myslíš? ... na koho spojení???
Jaké děti myslíš? ... na koho spojení???
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Ozvěte se
Ahoj Pavlo, dolů již to psát nejde. Napiš prosím na: vetrnik.hb@seznam.cz. Rád bych se sešel s Hankou a Danou Czilingových, holky Borovských ...... Jarda
Re: Re: Ozvěte se
Ahoj,Pavla bývala som v Nemaniciach v r.1973-1981 v prostrednej bytovke.Hladám jedno dievča ktore bývalo v prvej bytovke a volalo sa Olga Rydrychova,My sme odišli bývat na Slovensko.Chodila som tam aj do školy po 4.ročnik.Ak by si mala neaké informácie,prosim ta ozvi sa mi.Mám aj fotky zo školy ,možem ti ich poslat.Do triedy so mnou chodila aj Vera Hujova Jirka Helbrych,tak neako presne už neviem.Ahoj
Re: Re: Re: Ozvěte se
Ahoj Mirka, my jsme se přistěhovali do Nem. asi v roce 1974, měla jsem 6 let. Letos jsem tam zase byla u brášky v Chodově. Byla jsem na návštěvě u paní Czillingové a povídala jsem si i s p.Hujovou a Vladanovou.
Re: Re: Re: Re: Ozvěte se
Ahoj Pavla,my sme sa tiež pristahovali do Nemanic asi v roku 1974-75,z Slovenska. Mala som 5 rokov a brat 6 rokov,takže sme asi tak isto staré.Do školy sme začali chodit do starej školy až neskôr do novej,možno sme chodili aj do tej istej triedy.Volala som sa Hrádelová.
Re: Re: Re: Ozvěte se
Ahoj Mirko nejmenovala se Olga Uldrychova?protoze pokud ano tak tu znam
Re: Re: Re: Re: Ozvěte se
Ahoj,
možné to je že sa volala Uldrychova.Ja si to presne nepametám v rokoch 1974-1980 sme tam bývali.Chodili sme tam aj s bratom do školy po 4.ročnik potom sme sa odstahovali na Slovensko.My sme sa tam vlastne pristahovali z Slovenska.Olga by mala mat okolo 40-41 rokov.Ja som sa volala Hrádelová.Prosím ta dáš mi kontakt na Olgu alebo jej povedz aby sa mi ozvala.Prosím!!!!!!!!
možné to je že sa volala Uldrychova.Ja si to presne nepametám v rokoch 1974-1980 sme tam bývali.Chodili sme tam aj s bratom do školy po 4.ročnik potom sme sa odstahovali na Slovensko.My sme sa tam vlastne pristahovali z Slovenska.Olga by mala mat okolo 40-41 rokov.Ja som sa volala Hrádelová.Prosím ta dáš mi kontakt na Olgu alebo jej povedz aby sa mi ozvala.Prosím!!!!!!!!
Re: Re: Re: Re: Re: Ozvěte se
...ahoj Mirko, Olga Uldrychova to pravděpodobně nebyla, jeji dívčí jmeno bylo Olga Červeňáková a později se vdala za bratra kluka co byl na cvišeni a jmenovala se Olga Šnorbertová. Pozdějí bydlela na Černé Řece a když ji manžel zemřel tak se vrátila do Nemanic. Nemohu si tě ale vybavit ja bydlím v Nemanicích od roku 1977. Ale poptám se ještě v bytovkach pamětníků p. Jadlovskeho nebo pepika Kučeru.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Ozvěte se
Ahoj Franto,
dakujem,že si my odpísal.My sme bývali v druhej bytovke a oproti nám bývali Klukanovi.Neviem či Peter alebo Pavel sa kamarátili s mojím starším bratom Dadom.Mám aj fotku ,kde sme foteni pred starou školou z roku 1976.Je nás tam 17 detí.Olga bývala v prvej bytovke.Ak si nájdeš čas a popítaš sa,tak mi prosím odpíš!!!! Vopred ti dakujem!
Kde bývaš v Nemaniciach? Ani ja si ta nepametám,skús napísat niečo
bližšie......odpíš mi na heskovam@azet.sk
Dakujem
dakujem,že si my odpísal.My sme bývali v druhej bytovke a oproti nám bývali Klukanovi.Neviem či Peter alebo Pavel sa kamarátili s mojím starším bratom Dadom.Mám aj fotku ,kde sme foteni pred starou školou z roku 1976.Je nás tam 17 detí.Olga bývala v prvej bytovke.Ak si nájdeš čas a popítaš sa,tak mi prosím odpíš!!!! Vopred ti dakujem!
Kde bývaš v Nemaniciach? Ani ja si ta nepametám,skús napísat niečo
bližšie......odpíš mi na heskovam@azet.sk
Dakujem
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Ozvěte se
myslela som Pavel Jedlovský sa kamarátili s bratom
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Ozvěte se
miroslava | 23.3.2012 21:28 | id 43995 | nahlásit
prosim ta môžeš mi dat kontakt na Olgu dakujem
Re: Ozvěte se
csikel josef | 31.12.2010 12:44 | id 24298 | nahlásit
Ahoj zdravim vsechny se kterymi jsem slouzil-jaro 1983-1985.Na vsechny porad vzpominam a take na ty co slouzili pred apo nas.Bylo mi s Vama dobre.byly jsme prima rocnik.Preji Vam vsem prijemne proziti Silvestra a mnoho zdravi,stesti a spokojenosti v dalsim roce.Pepe
Bell
Ahoj Jardo, já tam byl jenom na cvičení chodili
jsme se zašívat do Demelovi stodoly a pes Bell tam
nějakej byl a říkalo se o něm, že měl největší
pytel u HSPSOSH.
jsme se zašívat do Demelovi stodoly a pes Bell tam
nějakej byl a říkalo se o něm, že měl největší
pytel u HSPSOSH.
Oddíl mladých strážců hranic
Ozve se někdo z dětí, kdo docházel do oddílu,
který vedl Jarda od Plzně. Jedná se o období 1983
- 1985 jaro. Klidně bych se sešel a popovídal si.
Popřípadě se mohou ozvat i kluci, kteří tam
sloužili. Dělal jsem psovoda u Bella. Velitelé se
během té doby hodně střídali, posledním byl
podplukovník Kazimír.
který vedl Jarda od Plzně. Jedná se o období 1983
- 1985 jaro. Klidně bych se sešel a popovídal si.
Popřípadě se mohou ozvat i kluci, kteří tam
sloužili. Dělal jsem psovoda u Bella. Velitelé se
během té doby hodně střídali, posledním byl
podplukovník Kazimír.
Re: Oddíl mladých strážců hranic
ahoj jen jsem se chtěla zeptat jestli si pamatuješ holky (děti):marušku a milušku červenákovou ,anču novákovou ,martinu a nadu vladanovou ,jarmilu a lenku novákovou, gábinu lukáškovou, marušku šmídovou... myslím že jsi jarda novák!ale nevím ahoj miluška červenáková (ondrová) z nemanic!
Oddíl mladých strážců hranic
Ahoj, hezký večer. Některá jména mě něco říkají, ale nejsem si jistý, zda bych někoho z Vás poznal. Jarda Novák
Re: Oddíl mladých strážců hranic
dobrý večer jmenovali jsme se stopaři taky si pamatuji na tondu chelíka a pepíka koštáka ahoj miluš z nemanic
Oddíl mladých strážců hranic
Ahoj, můžeš napsat na e-mail: vetrnik.hb@seznam.cz, chtěl bych udělat nějaké setkání. Jarda
Re: Re: Oddíl mladých strážců hranic
no ahoj to vis ze je zname koniku
Re: Re: Re: Oddíl mladých strážců hranic
tak se, mladí strážci hranic, máte na co těšit. čt brno vo vás připravila "krásný" připomenutí v rámci cyklu pořadů " co by, kdyby", kterej uvede letos na podzim. příjemnou zábavu....(smát se budete určitě)!
Strašný pohled
To, co vidím na těchto fotkách z roty v Nemanicích
je mi z toho na blití. To vypadalo mnohem líp v
době, kdy tam žili vojáci. Hlavně, že je dneska
moderní říkat, jak všechny objekty armáda zničila.
Copak se nenajde někdo, kdo by to koupil za
pakatel a postavil z toho aspoň nějaký hotel, nebo
něco na ten způsob (ne ale bordel, ten už mají v
Nemanicích dokonce trojmo).
je mi z toho na blití. To vypadalo mnohem líp v
době, kdy tam žili vojáci. Hlavně, že je dneska
moderní říkat, jak všechny objekty armáda zničila.
Copak se nenajde někdo, kdo by to koupil za
pakatel a postavil z toho aspoň nějaký hotel, nebo
něco na ten způsob (ne ale bordel, ten už mají v
Nemanicích dokonce trojmo).
Poznámka...
Netopýr | 25.8.2008 18:59 | id 68 | nahlásit
Je zajímavé, že u toho Free Shopu je ten pamětní
hraniční mezník dokonce zrestaurován a barevně
oživen... Naproti tomu památník připomínající
smrt příslušníka Stráže obrany státu vypadá jaksi
- slušně řečeno - zanedbaně... Čím to asi bude?
Krátká paměť nebo neúcta?
hraniční mezník dokonce zrestaurován a barevně
oživen... Naproti tomu památník připomínající
smrt příslušníka Stráže obrany státu vypadá jaksi
- slušně řečeno - zanedbaně... Čím to asi bude?
Krátká paměť nebo neúcta?
Re: Poznámka...
raskod | 25.8.2008 20:44 | id 70 | nahlásit
Ten hraničný kameň je pravdepodobne len novodobá
kópia medzníka z miesta nazývaného U tří znaků
niekde pod Čerchovom.
kópia medzníka z miesta nazývaného U tří znaků
niekde pod Čerchovom.
