| Předchozí | 1 fotografie J.Pecher z 60 | Další |

Budova roty Svatý Kříž dnes: restaurace, casino, noční klub. Zhruba o 1 km dále se nachází frekventovaný hraniční přechod Svatý Kříž - Waldsassen (pouze pro os. dopravu).
Autor: J.Pecher | Pořízeno: 8.2006 | 19×
Autor: xxxx | Pořízeno: xxxx | 1×
Autor: T.Parkan | Pořízeno: 4.2007 | 2×
Autor: V.Buben | Pořízeno: 12.2008 | 27×
Autor: M.Vyšín | Pořízeno: 1995 | 11×
Sekce:
Pohraniční roty 5. bPS
10. rPS - Svatý Kříž
(60 fotografií)
10. rota 2. praporu 5. brigády Pohraniční stráže v obci Svatý Kříž.
Rota se nacházela při stejnojmenném hraničním přechodu na silnici Cheb - Waldsassen.
Rota se nacházela při stejnojmenném hraničním přechodu na silnici Cheb - Waldsassen.
Okres: Cheb
GPS: 50°2'47.89"N, 12°21'3.2"E
Související fotogalerie
Vaše komentáře...
Řazeno dle vláken | Seřadit dle času
Pesáci udělejte si radost do Nového roku!
www.vojensko.cz/prst…
Jsem již vlastníkem prstenu ,mohu doporučit, je to nádhera!
Jsem již vlastníkem prstenu ,mohu doporučit, je to nádhera!
Na vánoce...
Vázeny byvaly krizácky pohranicnici-spolubojovnici,prajem Vám Veselé vianoce,stastny novy rok,vela stastia v roku 2012!
Byvaly krizacky pohranicnik: Imro Bukovsky,zo slovenska.
Na krizi som sluzil v roku 1970-1972,pod velenim majr.:Volfa - bol to super chlap!
"Koho bán búh nemiloval,na hranici narukoval!"
NEPROJDOU
Byvaly krizacky pohranicnik: Imro Bukovsky,zo slovenska.
Na krizi som sluzil v roku 1970-1972,pod velenim majr.:Volfa - bol to super chlap!
"Koho bán búh nemiloval,na hranici narukoval!"
NEPROJDOU
Setkání býv. přísl. PS.
Dne 19.11.2011, se uskuteční setkání bývalých pohraničníků z celé býv. ČSR. Koná se v restauraci ADMIRA od 15,00 hod. V Praze 8 - Kobylisích!
84-86
Taky jsem sloužil v Žandově 84-86. Ozve se někdo z mého ročníku?
ČESKOSLOVENSKÝ POHRANIČNÍK!
ČESKOSLOVENSKÝ POHRANIČNÍK je pravidelnou přílohou čas. Hraničář. Vychází čtvrtletně, cena á-15 Kč. Předplatné na tel.:222897561. (Každé úterý u pí.Čechové)
86-87
Ahoj všichni.Na desítku jsem přišel jako řidič v lednu 86 a do civilu jsem šel v září 87.Pročítal jsem příspěvky a oživil si některá jména.Poplachovku jsem jezdil s R. Máchou, Mertou (kobzol), Tošenovským.Z mého čísla pamatuju Josefa Koloucha, Tomáše Vlčka, šlichťáka Pepu Hájka, Petra Koptu, Igora Predného, věčně rozšklebeného Michalidese, slováka Petra už nevím čí, ale říkalo se mu šůrany.Časem si určitě vzpomenu i na ostatní.Měl bych mít i nějaké fotky, tak jestli je najdu tak je sem dám.Jestli si mě někdo pamatujete tak se ozvěte.Jezdil jsem s UAZem B 152 442.
Re: 86-87
ahoj vlado zdravim ja slouzil jaro 86-88 jezdil jsem PchH za 3 cetu ze sulem jestli si mne pamatujes na mouchu mam kontakt byl to muj starej
SVATÝ KŘÍŽ, pro všechny, kdo tam sloužili!
Na Facebooku jeden z nás založil nové stránky pro Ty, kdo sloužili na SVATÉM KŘÍŽI ! Ve "vyhledavači" zadejte : Svatý Kříž, rota č.10, chebské brigády a posílejte příspěvky! Všechny péesáky zdrvím. Ivan S.
Dotaz na sraz na Sv. Kříži
Nazdar rafani nebude nějakej sraz PSáků?
Sloužil jsem tady s Radkem Liškou, Romanem Papežem, Marcelem Šupíkem,Ženčuchem, Jiráskem, Sýkorka tuším vařil,na cimře s náma bivakoval Vaňous.Šéfoval tomu Bízek. Tak kdyžtak dejte vědět.
Spojení mám na Marcela Šupíka (Efu).
Sloužil jsem tady s Radkem Liškou, Romanem Papežem, Marcelem Šupíkem,Ženčuchem, Jiráskem, Sýkorka tuším vařil,na cimře s náma bivakoval Vaňous.Šéfoval tomu Bízek. Tak kdyžtak dejte vědět.
Spojení mám na Marcela Šupíka (Efu).
Re: Dotaz na sraz na Sv. Kříži
Ahoj kaprále,já jsem tvůj mladej Jirka-krajan Kláboše.Zdědil jsem Hasana po Ženčovi a pak jsem šel v září do Libějovic a vy prej do mojeho rodnýho města Liberce k policajtům.Všechny co jmenuješ tak si pamatuju i když jsem tam strávil jenom dva měsíce.Na Svatým Kříži jsem byl v loni v létě,úplně se to tam změnilo všechno zrekonstruovali,z roty je Casino i garáže jsou opravený,akorát kotce a kuchyňka jsou srovnaný se zemí a je tam metr kopřiv.Já jsem ten co mě v srpnu na moje narozky přidělali klepetama v psinci a nalili na mě ten humus z kotcú a z kuchyně,a kluci pak museli běhat na proti rotě po poli proto že moje číslo EMIL SE NECHTĚL NECHAT VE VYCHÁZKOVÝM ZLEJT VODOU. Zatím čau Jirka.
Re: Re: Dotaz na sraz na Sv. Kříži
Nazdar rafane, s těma narozkama si nic nedělej, já sem skončil přikurtovanej k vlajkový tyči před vchodem ale složení polevy je stejný.
Vojnu jsem dobouchal na 12 rPs Mýtina a pak C.
Čus Petr.
Vojnu jsem dobouchal na 12 rPs Mýtina a pak C.
Čus Petr.
Re: Re: Re: Dotaz na sraz na Sv. Kříži
Čau Petře dík za reakci,já byl po Svatým 3 měsíce v těch proklatejch Libějkách,ta dusička nic moc,no a zbytek vojny jsem dosloužil na 1rPS-Trojmezí a ať to bylo jakýkoliv,tak na vojnu vzpomínám stejně rád -bylo to podle mýho gusta-chodit se psem po lese.Jo v loni jsem mluvil s Jirkou Klabanem a mám i mail na Romana Papeže,chvilku jsme si psali.Jo a to povyšování polní lopatkou bylo taky fajn ještě mám v živý paměti jak jsem od vás dostal ještě jednu ránu na víc protože jsem měl rozepnutej knoflík na bundošce,jo to jsou věci na který se nezapomíná,to ty dneštní mladý neznaj.Tak se měj jsem rád že jsi odepsal tak se měj.Jirka
Re: Re: Re: Re: Dotaz na sraz na Sv. Kříži
jo na polni lopatku nedam dopustit otevrela mi dvere do prirucaku
Památník Jozef Ludas
Pamětní desku po sametovém převratu nějaký uvědomělý humanista rozbil.Sekce b ýv.ochránců hranic při KČP Cheb jí na vlastní náklady renovovala.Pravidelně každý rok na Den PS pokládáme kytku k jeho uctění.Vrah Ludase se dostal jako hrdina na vybudovaný památník usmrcených na SH,protože prý chtěl do "svobodného světa".Úsudek si udělejte každý sám jací lidé na "rezavém monstru" jsou.Proti odha-lení jsme protestovali na msítě,možná jste viděli i televizní šoty.Pozdrav do Tvrdošovců.
Tak se taky hlásím
Karel Nový | 26.1.2011 12:17 | id 25609 | nahlásit
Ahoj Všichni. Taky jsem na této rotě strávil dva nezapomenutelné roky života. Nutno podotknout, že opravdu vydařené. Rád na ně občas zavzpomínám. Sloužil jsem tu v letech 1979-80 a na některé z vás si vzpomínám. Namátkou Bohouše Bechyně, Melkyse, Šaňu, Kocinu, ale nejvíc mi v hlavě zůstala dvojka por. Kupec a rtn. Smutný. Jeho Do puče něsertě ma, mi znělo v uších ještě dlouho po vojně. Jinak jsem ten, co vás vozil na poplachy, jezdil pro proviant, vyvážel smeťák a taky topil v kotelně, abyste ho za to mohli při jeho povýšení přivázat k zábradlí před vchodem, zlít vším možným sajrajtem a nedat mu klíče od pout. Ale bylo tam s vámi fain.
Re: Tak se taky hlásím
Ahoj,tak já byl na Kříži o 10 let později,ale mě se stalo to samé,měl jsem narozky a chlapi mě jen v trenkách přidělali klepetama k plotu v psinci,sebrali exkrementy od pejsků,v kuchyni do toho přidali zbytky jídla,popsali mě krémem na boty a všechno na mě vylili.Pak vzal kynolog hadici a pěkně mě omyl a ti b***i ztratili klíčky od těch klepet ,tak jsem byl přidělanej a smradlavej pěkně dlouho.
no konečně
Ahojky. Moc Tě zdravím. Jsi jeden z nezapometutelných té doby. S Bohoušem Bechyněm jsem mluvil přede dvěma roky a plánovali jsme něco jako setkání. Ale zůstalo jen u plánování. Kontakt na něj mám. Jo nostalgie je nostalgie. Tak "do puče něsertě ma" a ozvěte se. Na rotě se pravidelně schází různé ročníky, tak by jsme se tam mohli sejít i my a zavzpomínat.
Re: no konečně
Karel Nový | 1.3.2011 10:23 | id 27827 | nahlásit
Ahoj Jirko, s Bohoušem jsem byl ve spojení tak před 4 lety. Našel mě sám protože jsme byli tak trochu kolegové, já u Policie, on u hasičů. Při mých cestách do Ústí jsem ale nikdy nenašel chvilku se u něj stavit. Vedení nám naložilo úkolů nad hlavu a tak nezbývalo než jet zpátky do našich "opičích hor" a potírat zločin. Pokud by se náhodou konalo nějaké setkání, dej vědět.
Re: Tak se taky hlásím
čau Karle zkusíš se ozvat alespoň ty ?
Re: Re: Tak se taky hlásím
Karel Nový | 17.8.2011 08:35 | id 35060 | nahlásit
Ahoj, delší dobu jsem tu nebyl. Na tebe si taky pamatuju, Bohužel jediný s kým jsem se po vojně viděl byl Šaňo, když jsme se zcela náhodně potkali někde na cestách v Praze. Já už pěkných pár let žiju v klídku na Rumbursku a spíš se setkávám s naší mázou. Ať už v práci nebo na ulici.
Re: Re: Re: Tak se taky hlásím
Ahoj,já jsem taky byl na Svatým Kříži,jako psovod,ale v 90ým,pak mě poslali do Libějovic.A jsem z Hrádku nad Nisou,a na chalupu jezdím do Kyjova u Krásné Lípy,do Rumburka jezdíme na nákupy.
Re: Re: Re: Re: Tak se taky hlásím
K.Arno | 18.8.2011 14:39 | id 35109 | nahlásit
Právě v roce 1990 jsem se do Rumburka přestěhoval z Děčína a potkal starou partu z vojny na svém novém pracovním působišti.
pro Karla Nového
Ahoj Karle,myslel jsem že jsi z Děčína já jsem v Liberci a na Rumbursko jezdím hrát (s kapelou)
království u Šluknova ap.
království u Šluknova ap.
Re: pro Karla Nového
Karel Nový | 6.2.2012 08:42 | včera | id 41949 | nahlásit
No vidíš a já zase jezdím na Liberecko na závody s RC modelama a sledovat rally. Svět je hodně malej, třeba se potkáme a hodíme pokec.
santa cruz 86-88
nazdar budu rád když se někdo ozve hopináč(sulo)
Re: santa cruz 86-88
josef vzpominas delal jsem starsiho psovoda a slouzil jsem poplachovku s emirem v prvni cete jezdil jsem to s frantou jandou a nejakym tvym cislem
Re: Re: santa cruz 86-88
to víš že vzpomínam na tebe se nadá zapomenout eště mně bolí zadek kamaráde dej mi nákej kontakt na tebe
Re: Re: Re: santa cruz 86-88
na poplachovce jsme se spolu točily ja byl v 3 četě a pamatuju jak si zamnou běžel s pátračkou a zachránil mi zadek
Re: Re: Re: Re: santa cruz 86-88
kontakt na mně je 603 54 39 58
Sněhulák 89 - 90
Zdravím kluky z 10 rps Santa Crus.
Taky jsem tady střežil aby nás někdo neukrad.
moje číslo byly Efa,Alois,Vaňka,Onan,Lišák,Kláboš,Sýkorka atd...
Taky jsem tady střežil aby nás někdo neukrad.
moje číslo byly Efa,Alois,Vaňka,Onan,Lišák,Kláboš,Sýkorka atd...
Re: Sněhulák 89 - 90
Ahoj tak všechny co jsi jmenoval-no téměř všechny,tak znám byli jste moji staří,s Klábošem jsem nedávno mluvil ,je to krajan.My přišli v červenci 90,byl jsem psovod dostal jsem Hasana po Ženčovi,na začátku září mě převeleli do Libějovic.
Teď v neděli jsem se na Svatým byl podívat,všechno je v pořádku a slouží akorát psinec je srovnán se zemí.
Jirka.
Teď v neděli jsem se na Svatým byl podívat,všechno je v pořádku a slouží akorát psinec je srovnán se zemí.
Jirka.
bol som tu
Tiež som tu prežil svoje roky 1988 - 1990
Nazdar partyzáni
Také jsem tam sloužil 89-90 takže sněhulák. Tak se někdo ozvěte,hlavně Ty Romane. Zatím čau
Re: Nazdar partyzáni
Nazdar Jirko,tak ses tady konečně ukázal.
Re: Nazdar partyzáni
Jirko a už jsi byl na sekci dobové foto-Svatý Kříž?
Re: Re: Nazdar partyzáni
Kláboš | 31.5.2010 11:56 | id 16636 | nahlásit
Koukal jsem na to. Nějaké snad také mám tak je tam také pošlu. Je to pecka už to tam dnes není k poznání,musím se tam zajet podívat. zatím se mějte....
Re: Re: Re: Nazdar partyzáni
Čau mázo hele jsem stejnýho názoru strašně rád bych tam jel,ale není čas.Byl jsem tam v r. tuším 95,a tenkrát jsem si tam dal oběd ,už tenkrát tam byla restaurace,a pod rotou byla velká tržnice,já se asi budu muset za tebou zastavit a trochu pokecat to bys ale musel mít čas a toho je dneska málo.ČUS.
Re: Nazdar partyzáni
effa | 23.7.2011 22:55 | id 34116 | nahlásit
Nazdar chlapáku! Jak tak koukám na tvůj datum příspěvku,se ozýván "malinko" později,ale jak se říká pozdě,ale přesto. I já jsem už kolikrát uvažoval,že se tam musím rozjet podívat,ale nějak nebyl čas. Nyní se v mém životě otevřel prostor s volným časem a tak to snad někdy vyjde. Zatím to nanečisto zkusím,že se stavím u Žemly pokecat a zavzpomínat.Přeci jenom to mám blíž. Rád na čas na Santa Cruz vzpomínám,i na to tvoje království nahoře. Tak zatím!!!!!!!!!!!!!!
Re: Re: Nazdar partyzáni
Ahoj,a svojí fotku už jsi viděl? Je v sekci dobové foto-Svatý kříž r.1989-90.A pamatuju si jednou jsi s náma mladejma byl na výcviku ,s Uxem,jestli se nepletu.
Jirka.
Jirka.
Re Svatý Kríž
Bndžo TvrdošovceA | 5.3.2010 09:07 | id 13156 | nahlásit
Ahoj kluci ja som slúžil na 12 Mýtina 84-86 . Náhodou som otvoryl vašu stránku a pozrel si vaše fotki.Som zdediny odkial pochádza Ludas Jozef,som trošku smutní žejeho pomník sa nezmestil medzy vaše fotky pritom sa nachádza iba niekolko metrov od roty oproti benzinke. Inak pozdravujem každého, kto si odkrútil dva roki na čiare.Ahojte...Re Svatý Kríž
Re: Re: Re Svatý Kríž
Bohužel to, co je na fotu, není pomník, ale malba z interiéru roty, která se (snad) dochovala. S Jožkou jsem sloužil 16 měsíců. Byl zabit když jsem byl 4 měsíce v civilu, v den mých narozenin. Pro mne to je osobní a srdeční záležitost. Skláním se jeho památce.
Ahojky. Jiří.
Ahojky. Jiří.
pro Pavla Krejčiříka
Tak vidím, že si toho už moc nepamatuješ, já jsem na tom stejně. Ještě ti připomenu stanoviště a kdo na ně chodil, když jsem na Kříž nastoupil....... ti na začátku jsou o půl roku před námi...samozřejmě jmenuji psovody..
stanoviště Vyhlídka - svob. Jíra, voj. Akrmann -
psi Iso, Chám
stanoviště Křižovatka - voj. Baštýř, voj. Šinfeld
psi Blosom a druhýho nevím
stanoviště Prameny - svob.Veverka, a přeci já
psi Lord, Lard
stanoviště Šlingovka - svob. Kokta,voj. Dlask
psi Brit a druhýho nevím
Tahle smečka se snesla s mojí smečkou a tak se občas na figuranta pustili čtyři psi.Taky mě už vypadla jména některých kluků a nemůžu si vzpomenout ať dělám co dělám. Nemůžu si vzpomenout na kluka, co bydlel v Letohradu, mám ho na fotce, pošlu ho na tento server a můžeš se snažit. Jinak Láďu Horáka jsem potkal taky několikrát, ale od "sametu" jsem ho neviděl, kdo ví kde je mu teď konec a kdo ví, jestli se vůbec jmenoval, tak jak jsme ho znali. Jinak tvoje vstupy na PC jsou dost divoký - vždy v brzkých ranních hodinách - co vůbec děláš - já si myslím že to bude nějaká st. služba nebo néé? Uvedl jsem do adresy svůj mail, tak když se ti bude chtít tak napiš a můžeme to probrat na mailu nebo máš Skype?
Ahoj a někdy na viděnou na PC nebo na slyšenou ?
stanoviště Vyhlídka - svob. Jíra, voj. Akrmann -
psi Iso, Chám
stanoviště Křižovatka - voj. Baštýř, voj. Šinfeld
psi Blosom a druhýho nevím
stanoviště Prameny - svob.Veverka, a přeci já
psi Lord, Lard
stanoviště Šlingovka - svob. Kokta,voj. Dlask
psi Brit a druhýho nevím
Tahle smečka se snesla s mojí smečkou a tak se občas na figuranta pustili čtyři psi.Taky mě už vypadla jména některých kluků a nemůžu si vzpomenout ať dělám co dělám. Nemůžu si vzpomenout na kluka, co bydlel v Letohradu, mám ho na fotce, pošlu ho na tento server a můžeš se snažit. Jinak Láďu Horáka jsem potkal taky několikrát, ale od "sametu" jsem ho neviděl, kdo ví kde je mu teď konec a kdo ví, jestli se vůbec jmenoval, tak jak jsme ho znali. Jinak tvoje vstupy na PC jsou dost divoký - vždy v brzkých ranních hodinách - co vůbec děláš - já si myslím že to bude nějaká st. služba nebo néé? Uvedl jsem do adresy svůj mail, tak když se ti bude chtít tak napiš a můžeme to probrat na mailu nebo máš Skype?
Ahoj a někdy na viděnou na PC nebo na slyšenou ?
Santa Cruz 78 - 80
Služba- provianťák. 78 - 80. Vel mj. Jánoš - táta: npor. Borský-člověk: ppor. Kupec nemyslící a šplhající pitomec. "Bubuš" staršina.(ani nevím jak se jmenoval) -šoumen. asi Smutný ?
Zdravím všechny, kteří dýchali na Sv. Kříži. Vzpomínka na Jožku Ludase. Maroše.
Prosím náš ročník, kontaktujte mne. Pokusím se nás dát dohromady. Na Bohouše Bechyně mám spojení (byl to spojař)
Zdravím všechny, kteří dýchali na Sv. Kříži. Vzpomínka na Jožku Ludase. Maroše.
Prosím náš ročník, kontaktujte mne. Pokusím se nás dát dohromady. Na Bohouše Bechyně mám spojení (byl to spojař)
Re: Santa Cruz 78 - 80
Mirek Vyšín | 25.1.2010 17:47 | id 10503 | nahlásit
Ahoj Jirko.byl jsem na Kříži jako kuchař 1977-1979.Pamatuju si spoustu obličejů,ale jména,to už je horší.Dobře si pamatuju Borského.To byl trotl.Vařili jsme tam s Hugem na starém klasické plotně.On nám tam jednou v nestřežené chvilce hodil do kamen "něco" a ono to v kamnech bouchlo.Málem jsme se s Hugem posrali leknutím a on se mohl za oknem potrhat smíchy.Tuším tam byl ve funkci politruka.To byl vůl.Měj se krásně.Mirek
Re: Re: Santa Cruz 78 - 80
Šaňo - Jirka Fišer | 26.1.2010 15:48 | id 10582 | nahlásit
Moc Ti Míro děkuji za odpověď. Vy jste byli první, kteří mne 4.1.1979 přivítali v kuchyni. A na Huga se mi vybavuje vzpomínka, jak mne přesvědčoval, že koroptev je slepice bažanta. A to se ještě chlubil, že je u nimrodů. Moc zdravím. Přeji pevné zdraví a krásné dny. Jiří.
Re: Santa Cruz 78 - 80
olda kalvach | 13.2.2010 15:24 | id 11836 | nahlásit
ahoj jirko ja po tobe přebiral funkci proviantakauteklo to jako voda ale rad vzpominam hlavni na ndp sramka politruka bubuse pak vyhodily janose taky a vel roty nam delal major capek z praporu to byla pakarna tak zatim muj telefon 732 881 664
Re: Olda
Šaňo - Jirka Fišer | 17.2.2010 15:45 | id 12071 | nahlásit
Ahojky Oldo. Díky za reakci. Byla to naše mladá léta. Nové zkušenosti noví lidé. Čapek byl s IQ na úrovni houpacího koně. Díky za kontakt. Zdravím a někdy.............
Re: Re: Olda
Jirka A | 17.2.2010 16:25 | id 12073 | nahlásit
Čapek dělal za mého působení na Polné velitele roty(1972-74)ale o IQ houpaacího koně nic nevím.Zdravím všechny PS.
Re: Santa Cruz 78 - 80
čau pamatuji si tě i ostatní jsem Melka skraťák B.Bechyněho jsem zaváděl a mě zase Gažo ten tu je také na vebu kontaktujete se nebo scházíte ?
Nostalgie
Sloužil jsem na Svatém Kříži v r.1975,77.V přímači jsem byl nejdříve jako řidič v Žandově a pak v Aši.Po tříměsíčním příjmači,jsem byl převelen na Svatý Kříž,kde jsem byl až do konce vojny.Velitelem byl major Wolf,politruk kap.Němček,staršina rtm.Smutný(Bublin)vel.čety podpo.Loukota.Nejdříve jsem začal sloužit jako střelec na drátech(Šlingovka,Vyhlídka,Prameny,Křižovatka)Pak jsem začal chodit jako psovot se starým Blosomem,pak Edym kháčka.Pak přišli na rotu trojčata Hary,Haso a Huron.Mě se přezdívalo Hary a tak jsem dostal haryho ,jako psího parťáka a s ním jsem sloužil až do konce vojny.
Re: Nostalgie
Tak to padám na p***l - tebe si pamatuju velmi dobře - bydlel jsi v Úštěku a něco jsme spolu odsloužili. A teď dostaneš hádanku - já sloužil jako psovod na Pramenech - mí psi (Lord a Lard) byl jsem jejich poslední psovod, převzal jsem je od Josefa Veverky. Když jsem skončil jako psovod - sloužil jsem dozora nebo velitele skupiny. překrytí, (24 hod. za drátama) to byla docela dobrá služba pamatuješ?? A ještě nějaká jména - Svatopluk Neumajer(Teplice), Franta Dlask(Teplice),Jiří Tvrz (Zbiroh), Láďa Horák (Štětí), ??? Baštýř (Žatec)- sloužili už 1/2 roku před námi, ze Slováků si pamatuju Jozefa Ťažkého (Zeleneč),Tibor Zaikner (Levice) a nezapomenutelný Zoltán Zemlyie (Čalovo), - dnes se to jmenuje Velký Meder - vzpomeneš si, že jsme mu říkali Žabža??. A můžu psát dál protože jsem zapomněl na další dobré kamarády.
Re: Re: Nostalgie
Pavel Krejčiřík | 5.12.2009 04:55 | id 8226 | nahlásit
Larda a Lorda....nedá se zapomenout.Krpatí vzrůstem ale mohutní srdcem.Mockrát jsem jim dával kousat jako figurant.Jména kluků a psů,si většinu pamatuji.
Jen už nějak vypadlo,jak a s kým kdo sloužil.Něco mi
ale napovídá,že jsi Franta.24 za drátama,byla po dlouhých a vyčerpávajících službách,krásná dovolená.
Služba u PS,byla těžká a nikdo z nás z kluků,si nehrál na vojáčka.Naučila mě si vážit kamarádství,odpovědnosti,slušnosti(šmejdi neměli moc šancí)Ti,kteří nás kluky záklaďáky dnes se snaží špinit a odsuzovat,vůbec nikdy nemohou pochopit,na co jsme tak hrdi.Oni tam totiž nebyli!My ano.
Jen už nějak vypadlo,jak a s kým kdo sloužil.Něco mi
ale napovídá,že jsi Franta.24 za drátama,byla po dlouhých a vyčerpávajících službách,krásná dovolená.
Služba u PS,byla těžká a nikdo z nás z kluků,si nehrál na vojáčka.Naučila mě si vážit kamarádství,odpovědnosti,slušnosti(šmejdi neměli moc šancí)Ti,kteří nás kluky záklaďáky dnes se snaží špinit a odsuzovat,vůbec nikdy nemohou pochopit,na co jsme tak hrdi.Oni tam totiž nebyli!My ano.
Re: Re: Nostalgie
Pavel Krejčiřík | 11.12.2009 03:35 | id 8395 | nahlásit
Musím se opravit.Myslím,že jsi Láďa Horák.Bydlel jsi ve Štětí a jednou jsme se potkali v Úštěku a to jsme už byli v civilu.
přechod
Jiri.malby | 14.11.2009 20:06 | id 7627 | nahlásit
V r.90 jsem byl na Svatém Kříži a pamatuju si když ten přechod stavěli.
Sloužil jsem na Svatém Kříži v r.1963-65....
Připojuji se k článkum a k těmto debatám. Sloužil jsem na této rotě a rád na tuto dobu a na kamarády vzpomínám. Výborná parta se tam tenkrát sešla, jen mne mrzí, že nyní Ti soudobí "chytráci" a pisálkové píší o péesácích takové hovadiny aniž by něco s toho na vlastní kuži prožili. Sháním kluky co v té době tam sloužili. Všechny co tam "grencovali" v té době, prosím ozvěte se na mojí uvedenou internet. adresu. Díky. Zdravím a vzpomínám, srdečně Ivan SOUKUP.
Re: Sloužil jsem na Svatém Kříži v r.1963-65....
Ahoj Ivane,
případně i ostatní kamarádi z roku 64-65, z péešky v r.63-64. Rovněž si občas vzpomenu na ten rok - byl záživnější než ten první. Jen jednou jsem Sv.Křížem projížděl - asi v r. 93, a už to nebylo ono. Je velká škoda, že nejsou fotky z těch našich let. Vzpomínám nejčastěji na Vencu Berana (velitele psovodů), Zdeňka Rašpličku...ale i další, samozřejmě i tebe. Ne všechna jména si pamatuji, je to přeci jen skoro půl století, nicméně si myslím, že si to tam ještě jednou zajedu projít.
případně i ostatní kamarádi z roku 64-65, z péešky v r.63-64. Rovněž si občas vzpomenu na ten rok - byl záživnější než ten první. Jen jednou jsem Sv.Křížem projížděl - asi v r. 93, a už to nebylo ono. Je velká škoda, že nejsou fotky z těch našich let. Vzpomínám nejčastěji na Vencu Berana (velitele psovodů), Zdeňka Rašpličku...ale i další, samozřejmě i tebe. Ne všechna jména si pamatuji, je to přeci jen skoro půl století, nicméně si myslím, že si to tam ještě jednou zajedu projít.
Re: Re: Sloužil jsem na Svatém Kříži v r.1963-65....
Překvapení! Ahoj Vláďo, určitě se ozvi!!!!!!!! Zdraví Ivan S.
Re: Re: Sloužil jsem na Svatém Kříži v r.1963-65....
Překvapení! Ahoj Vláďo, určitě se ozvi!!!!!!!! Zdraví Ivan S.
Re: Re: Re: Sloužil jsem na Svatém Kříži v r.1963-65....
Zdravím,pánové nemáte nějaké fotky z Vaší doby,zajímalo by mě jak to tenkrát vypadalo,já tam sloužil r.90.
Ahoj Jirka.
Ahoj Jirka.
Re: Re: Re: Re: Sloužil jsem na Svatém Kříži v r.1963-65....
Zadej si: Svatý Kříž 10.rota 5.CHebské briágády. (dej vědět jak jsi uspěl, je tam samostatná stránka)
Re: Re: Re: Re: Re: Sloužil jsem na Svatém Kříži v r.1963-65
Tak jsem to zkoušel,ale Vaše fotky jsem nenašel.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Sloužil jsem na Svatém Kříži v r.1963-65....
Který Jirka????? Odpověz na mojí e-mail. adresu. Ahoj Ivan S.
Re: Re: Re: Re: Sloužil jsem na Svatém Kříži v r.1963-65....
Jirko, zkus se podívat na fotky na Faceboku, ve skupině Pohraniční stráž!
naše mládí
Zdravím bývalé pohraničníky. Sloužil jsem na
Svatém Kříži v roce 1969 a těm co si pamatují na
můj výlet do BRD, za který jsem malem dostal
vyznamenání za statečnost, chci dát na vědomí, že
jsem po 30 letech byl za tento výlet souzen a
lživě obviňován. A děkuji panu Beranovi za jeho
svědectví.
Svatém Kříži v roce 1969 a těm co si pamatují na
můj výlet do BRD, za který jsem malem dostal
vyznamenání za statečnost, chci dát na vědomí, že
jsem po 30 letech byl za tento výlet souzen a
lživě obviňován. A děkuji panu Beranovi za jeho
svědectví.
sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
lidi z tohoto ročníku se scházejí vždy druhý
víkend v červenci.Příští setkání v roce 2010 je na
bývalé rotě Svatý Kříž v týdnu 9-11.7.2010.Zveme
všechny ročníky a ty,kteří tam vydrželi a
nepodepsali.
víkend v červenci.Příští setkání v roce 2010 je na
bývalé rotě Svatý Kříž v týdnu 9-11.7.2010.Zveme
všechny ročníky a ty,kteří tam vydrželi a
nepodepsali.
Re: sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
Petr Bystrianský | 10.9.2009 22:38 | id 5942 | nahlásit
To bude pařba už se těším čau BYSTRO
Re: Re: sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
Nazdar Bystro ještě si pujčuješ německý motorky a bouráš?A co Soukup?Kdyžtak se ozvi
Re: Re: Re: sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
BYSTRO | 19.11.2009 15:47 | id 7743 | nahlásit
Čau techniku,na motorce se občas svezu. Tenkrát jsem ten silný stroj nezvládl bylo to z mladické nerozvážnosti a nedbalosti , akorát to pan major nějak nemohl pochopit a ten UAZ na střeše moje práce nebyla.Soukupa (strejdu) jsem od té doby neviděl ale jsou tu na fóru od něj komentáře.
Re: Re: sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
Bystro. Už se taky těším.Čau Zdenda
sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
Ahoj kluci sloužil jsem na svatym jako psovod Sonyho a Amira,tak vas zdravim.Kovařiček,Bystro i Zbynda Nebezky jste moji mazaci,ja s Lišakem a jeho Rudym jsme byli nejlepši kamoši,možna si na nas pamatujete.Jestli se nepletu,takKovařiček a Zbynda sloužili bedny a ukolovali do služeb a Bystro jezdil ZATIM AHOJ ROMAN
Re: sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
Lišák měl za mě černýho Fina jestli se nepletu,Rudyho zas Kalous, moje starší půlka.
Re: Re: sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
To maš pravdu,když jste šli domu tak mu ho potom dal k***a a Fina dostal dalši mladej.Vubec o něm nic nevim,od konce vojny se neozval.Na konci jsme museli odevzdat psi,přijeli si je vybrat policajti a nekdo ze specialni jednotky,bylo to to drsny pro nas řvali jsme jako děti,psi s nima nechtěli a museli jsme jim je naložit do aut a ještě nas mrdal brigadni k***a z**d.Rudy šel ke specialce a muj Amir k hranični policii
Zde již nelze dále reagovat
Re: sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
Tě zdravim stará vojno, teď se mně ozval Efa
, tady na strankách to je trochu chaos.jinak zdravěj Pardubice.
, tady na strankách to je trochu chaos.jinak zdravěj Pardubice.
Re: Re: sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
Zdravim tě ty svatokřížskej chemiku z kuchyně,tak jak se máš po více jak 20letech co jsme odpochodovali domů
Zde již nelze dále reagovat
Sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
Lábus | 27.5.2010 11:59 | id 16460 | nahlásit
Čau sněhuláci, už se taky nemůžu dočkat a těším se, že zase navštívím ten z...venej západ. 9.7.2010 na Kříži.
Re: Sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
Tak tedy,dnes se i já připojím k předešlé konverzaci a jsem rád,že se kromě hvězdných stálic našeho čísla 88-90 jménem Kovařík,Střílek,Bystrianský,Nebeský k našemu číslu hlásí naše mládí,i stáří ,na které si až tak detailně jmenovitě nepamatujeme(na Papeže si pamatuji).
Tímto bych chtěl pozvat všechny absolventy vojenské a životní výuky na destinaci 10. RPS na 21. sraz Sněhuláků čísla 88-90 po 20 letech(1. sraz proběhl 13. 7.90 na státní svátek Mongolska a Den Pohraniční stráže).
Tento se koná od pátku 9.7.10 od večerních hodin po celý víkend,zahájení jako vždy v místní hospodě v Hájích u stolu bývalých PS.
Info na tel. 602478505
PS:neprojdou,když nepůjdou!(na sraz)
Tímto bych chtěl pozvat všechny absolventy vojenské a životní výuky na destinaci 10. RPS na 21. sraz Sněhuláků čísla 88-90 po 20 letech(1. sraz proběhl 13. 7.90 na státní svátek Mongolska a Den Pohraniční stráže).
Tento se koná od pátku 9.7.10 od večerních hodin po celý víkend,zahájení jako vždy v místní hospodě v Hájích u stolu bývalých PS.
Info na tel. 602478505
PS:neprojdou,když nepůjdou!(na sraz)
Re: Sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
Lábus | 7.7.2010 12:58 | id 18127 | nahlásit
K***a, to to letí. Člověk by řek, že to je nedávno, co jsme pod dozorem mjr.Maxima odpochodovali na chebské nádrží, a ty napíšeš 21.sraz ... už se těším. Jediná škoda, že mě už nebude bolet hlava po "Chebském hradním" :-)
Zde již nelze dále reagovat
Re: sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
Jiri.malby | 11.9.2009 16:15 | id 5957 | nahlásit
Já jsem byl první porevoluční duben-90 a na Svatém Kříži jsem byl červen-červenec 90 potom mě převeleli s Hasanem do Libějovic-vy jste asi odešli dřív než jsem tam byl já,a rád bych se tam podíval taky.Líbilo se mi tam i když jsem dostával záhul celý dva měsíce jsme proběhali po okolí se psama hlavně na tom velkým poli proti rotě.
Re: Re: sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
Jiri.malby | 11.9.2009 16:19 | id 5958 | nahlásit
Oprava né červen-červenec,nýbrž červenec -srpen.
A některý chvilky byli opravdu drsný,i když to bylo po revoluci.
A některý chvilky byli opravdu drsný,i když to bylo po revoluci.
Re: Re: Re: sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
Jiri.malby | 24.1.2010 18:29 | id 10420 | nahlásit
Pro Romana Papeže-toho Rudyho jsme vezli na začátku září 90 do Libějovic a tam ho dali do kotců k červenejm baretům,já tam byl na tříměsíčním kursu pátracích psů,byl jsem tam z Hasanem dostal jsem ho po Ženčuchovi.po Libějkách jsem šel na Trojmezí a za nějakej čas mi chudák Hasan umřel,udusil se po té co se napresoval do rohu mezi kotec a boudu a už nemohl ven,řval jsem jak malej. Pak jsem dosloužil s jiným ,psů bylo dost.
Re: Re: Re: Re: sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
Tak to je mi lito,Ženča je moje čislo a hasan byl dobrej pes,hlavně ho naučili takovy blbosti na to byl pašak.Pro každyho psovoda bylo nejhorši když přišel o psa.Hasan byl poplachovak a dělal i zpatečni stopu,to každy pes neuměl.Jsem rad že jsi mi to napsal ZDRAVIM VŠECHNY SVATOKŘIŽSKY KAMARADY I TY CO NEZNAM
Re: Re: Re: Re: Re: sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
Ahoj Romane tak to jsi byl můj starej,ale nemůžu si podle jména vzpomenout asi kdybych tě viděl hned bych si vzpoměl,pár kluků si pamatuju já tam byl jenom o prázdninách(červenec-srpen 90) pak jsem mastil do Libějek,jak už jsem psal.Vzpomínám si jak jste nás pasovali polníma lopatkama na půlky,já neměl zapnutej knoflík u bundošky tak jsem dostal o jednu navíc.Byl jsem tam jenom dva měsíce ,ale zážitků mám dost.Nedávno jsem mluvil s Jirkou Klabanem (spojař-taky můj starej)je z Liberce jako já.A s Lišákem jsme těsně po nástupu jeli odvézt celuo Vésku strašnýho bordelu kterej byl za rotou a my to nakládali snad celej den,jel s náma jako šílenec,a to byl psovod.Rád bych s tebou poklábosil jastli máš zájem tady je můj email-Jiri.malby@seznam .cz
Zde již nelze dále reagovat
sněhulák 9O - 91
Vladimír Nikodým | 30.1.2010 22:51 | id 10860 | nahlásit
čau Romane,měl jsem tě na Svaťáku myslím jako supráka.S Hasanem máš pravdu - na svojí velikost to byl jedinej pes,kterej na výkusech skolil koho si zamanul.Já měl Elka ( smraďocha ).-strášně chytrej pes,myslím že byl v tu dobu nejstarší na rotě.Tenkrát jsem vám záviděl,jak jste zatloukali ten kolík před rotou.Já jsem se toho nedočkal,posledních půl roku jsem sloužil u VB v Liberci.Zatím čus,zdravím všechny.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
Koukej se ozvat ať se někde srazíme. Čau Kláboš
Zde již nelze dále reagovat
Re: sněhulák- 1988-1990 Poslední dvouročáci
Zdravím! Prosím Tě, napiš něco bližšího osetkání na Sv. Kříži. Já jsem tam sloužil v r. 1963-65. Příp. mne dohledej na ,,SKYPE,,Dík I.S.
strelec 1970-72
Pozdravujem kazdeho,kdo tam sluzil!
Ja som zo
Slovenska! Sluzil som ta od Marca 1970 dva roky
pod velenim Majora Dimitrija Malého a Majora
Zdeneka Volfa! Spamatam si este na Kapitána
Bohumila Nemceka,na podporucika Jozefa Gajdu a na
podpraporcika Václava Berana! Moji Kolegovia:
Jozef Vandas,Václav Zdenek,Vnislav
Tregler,Jaroslav Polák (Kuchár) Ked má neikdo
neaké fotky,prosim poslite na mailovou adresu:
norbert.bukovsky@gmail.com! Pár kusov mám aj
ja! Pozdravuji Kazdého! Imro
Slovenska! Sluzil som ta od Marca 1970 dva roky
pod velenim Majora Dimitrija Malého a Majora
Zdeneka Volfa! Spamatam si este na Kapitána
Bohumila Nemceka,na podporucika Jozefa Gajdu a na
podpraporcika Václava Berana! Moji Kolegovia:
Jozef Vandas,Václav Zdenek,Vnislav
Tregler,Jaroslav Polák (Kuchár) Ked má neikdo
neaké fotky,prosim poslite na mailovou adresu:
norbert.bukovsky@gmail.com! Pár kusov mám aj
ja! Pozdravuji Kazdého! Imro
Re: strelec 1970-72
Ahoj Imrichu
Když jsem v roce 1973-červenec
dorazil z výcvikáče na rotu, tak Velitel mjr. Z.
Volf jak jsem psal zvaný táta nebo starej sloužil
operáka a hned nás seřval, aby jsme věděli, kdo
velí. Politruk byl Boďa Němček máš pravdu.
Beran to byl takovej skoro přihřátej a vlezlej byl
tam asi ještě do konce léta 73 pak šel do Ruska na
školu a vrátil se jako důstojník byl svobodnej a
nabalil si mnějakou mladou kost, docela slušně
vypadala a dostal půlku toho finskýho domku myslím
že v půlce bydlela nějaká Veselá starší baba s
klukem v pravo proti špaku před závorou ta m tedy
Beran bydlel a byl na praporu jako hlavní kinolog,
ještě než jsem šel do civilu, tak jsem ho viděl,
poručík Gajda tam už nebyl, ale znám ho byl na 12
RPS, Tady říkali mazáci že udělal průser prej
střílel ze zhora na louku na rybníky ožralej jako
dán, tak ho převeleli, já vozil v3eskou kluky ze
Šlapan na střelby pod Zelenou Horu a parkrát se
mnou jel a zbraně ty měl rád. Nabil si jak říká ve
filmu major terazky ľahký gulomet a vysypal ho
vestoje, že kluci co byli v bungru u cílů tak měli
bobky co se děje, jednou mně tam poslali, abych
nechrápal v autě když na ně čekám a nebylo to nic
příjemného, když někdo střelil do valu hezky to
dunělo. Kdo tam byl ví, že nekecám. Přeju moc
zdraví. Abych nezapoměl, času moc nemám. Nějaký
fotky z roty mám s klukama před rotou, ale bude
nějaký čas trvat než to vyhrabu a naskenuju to a
dám to tam, nevím ale jestli se to dá s těchhle
stránek stahnout, ale případnému zájemci bych to
poslal na e-mail. Zdraví Zdeněk
dorazil z výcvikáče na rotu, tak Velitel mjr. Z.
Volf jak jsem psal zvaný táta nebo starej sloužil
operáka a hned nás seřval, aby jsme věděli, kdo
velí. Politruk byl Boďa Němček máš pravdu.
Beran to byl takovej skoro přihřátej a vlezlej byl
tam asi ještě do konce léta 73 pak šel do Ruska na
školu a vrátil se jako důstojník byl svobodnej a
nabalil si mnějakou mladou kost, docela slušně
vypadala a dostal půlku toho finskýho domku myslím
že v půlce bydlela nějaká Veselá starší baba s
klukem v pravo proti špaku před závorou ta m tedy
Beran bydlel a byl na praporu jako hlavní kinolog,
ještě než jsem šel do civilu, tak jsem ho viděl,
poručík Gajda tam už nebyl, ale znám ho byl na 12
RPS, Tady říkali mazáci že udělal průser prej
střílel ze zhora na louku na rybníky ožralej jako
dán, tak ho převeleli, já vozil v3eskou kluky ze
Šlapan na střelby pod Zelenou Horu a parkrát se
mnou jel a zbraně ty měl rád. Nabil si jak říká ve
filmu major terazky ľahký gulomet a vysypal ho
vestoje, že kluci co byli v bungru u cílů tak měli
bobky co se děje, jednou mně tam poslali, abych
nechrápal v autě když na ně čekám a nebylo to nic
příjemného, když někdo střelil do valu hezky to
dunělo. Kdo tam byl ví, že nekecám. Přeju moc
zdraví. Abych nezapoměl, času moc nemám. Nějaký
fotky z roty mám s klukama před rotou, ale bude
nějaký čas trvat než to vyhrabu a naskenuju to a
dám to tam, nevím ale jestli se to dá s těchhle
stránek stahnout, ale případnému zájemci bych to
poslal na e-mail. Zdraví Zdeněk
Re: Re: strelec 1970-72
Zdeněk | 17.7.2009 22:02 | id 4959 | nahlásit
Zdravím adresáty těchto příspěvků. Spolu jsme
určitě nemohli sloužit protože je mi o pár let
méně, ale potkat jsme se určitě mohli. Je zajímavé
si přečíst po letech něco o svém otci, který o své
práci nikdy doma nemluvil. Z.V.
určitě nemohli sloužit protože je mi o pár let
méně, ale potkat jsme se určitě mohli. Je zajímavé
si přečíst po letech něco o svém otci, který o své
práci nikdy doma nemluvil. Z.V.
Re: Re: strelec 1970-72
Ahoj Zdendo.Nevím zda si pamatuješ na mne,ale já na tebe ano.Byl jsem na rotě od r.73 do ledna 74.To mne dal převelit politruk,na OPK Pomezí.Ale za ten rok co jsem byl na rotě si ještě něco pamatuji.Chodil jsem hlavně na šlingovku s Kupcem,a kolikrát si vzpomenu na jeho psi Flinka a Jolana.Jolan mi také jednou při trenýrovce pokousal,až jsem skončil na ošetřovně v Chebu,a nějaký čásek tam proležel.Ale také slyším do dneška Kupce jak při zásahu volal na své psi.Chytˇ ho, k***a,chytˇho k***a.Bylo to slyšet až v Hájích.Na prameny jsem také chodil,ještě s Nedvědem,a potom s Válečkem.Také hodně vzpomínám na Julu Obucha.To byl fajn kluk.No a jestli někdo si pamatuje jak se tahala na silvestra poplachovka ze škarpy,až tam zůstala i ta druhá?Tak zatím ahoj,Milan
Re: Re: strelec 1970-72
Z. KASTLE
Měl by jsi se o lidech, které dobře neznáš lépe vyjadřovat! Sám jsem si na Sv. Kříži v 60-tých letech něco ,,odgrencoval,, a mohu Ti říci, že Vašek Beran je jeden z nejlepších lidí ,které jsem poznal!( do toho přitepleného máš možná Ty blíže) A ta ,,Nějaká bába Veselá,, je vdova po staršinovi ,, - pohraničníku ze Sv. Kříže , který tam zemřel. V té době jsi, ale ještě říkal: ,,Vojáčku dej mi odznáček,, . Příště bud s těmi usudky o lidech, které neznáš uvážlivější. Tito na rozdíl od Tebe na čáře něco prožili. Zdraví Tě Loiza V.
Měl by jsi se o lidech, které dobře neznáš lépe vyjadřovat! Sám jsem si na Sv. Kříži v 60-tých letech něco ,,odgrencoval,, a mohu Ti říci, že Vašek Beran je jeden z nejlepších lidí ,které jsem poznal!( do toho přitepleného máš možná Ty blíže) A ta ,,Nějaká bába Veselá,, je vdova po staršinovi ,, - pohraničníku ze Sv. Kříže , který tam zemřel. V té době jsi, ale ještě říkal: ,,Vojáčku dej mi odznáček,, . Příště bud s těmi usudky o lidech, které neznáš uvážlivější. Tito na rozdíl od Tebe na čáře něco prožili. Zdraví Tě Loiza V.
Re: Re: strelec 1970-72
Nepomlouvej lidi, které jsi asi dost dobře nepoznal. na toto téma máš výše již jednu odpověd. Sám jsem tam o hodě dříve sloužil a oba jmenované vč. usedlíku v Dol.Pelřimově na rozdíl od Tebe dobře znal! Tvoje tvrzení o nich se nezakládá na pravdě, tak je NEPOMLOUVEJ!
Re: Re: strelec 1970-72
Povídálku slovo kynolog se píše s tvrdým -Y-.
Re: Re: strelec 1970-72
p. Kastle, přečtěte si příspěvky od P. Matery, Soukupa a Saatury. Budete chytřejší!
1984-1985
Teraz som si spomenul :volací znak v roku 1985 bol
DUHA
DUHA
1984-1985
Dovolím si doplniť fotografiu: Medzi sprchami a
skladom vojenských pomôcok bola kuchyňa. To viem
celkom iste lebo som tam osobne varil
skladom vojenských pomôcok bola kuchyňa. To viem
celkom iste lebo som tam osobne varil
Re: 1984-1985
no jo a dokonce to bylo někdy i k jídlu (jen vtip), pamatuješ ještě na nějaký kluky z týhle doby ? já sloužil jako dráťák na šlingovce s Askem, pamatuješ ?
pro zdenka
zdenek | 22.6.2009 14:23 | id 4460 | nahlásit
asi te zklamu ale nikoho toho jmena jsem na rote
nezazil jinak preji hodne zdavi
nezazil jinak preji hodne zdavi
Svatý Kříž 1987 - 1989
Sloužil jsem na Svaťáku jako řidič poplachovky...
Re: Svatý Kříž 1987 - 1989
Když jsi v tý době sloužil, tak určitě znáš
některé kluky, já samozřejmně taky sloužil jako
řidič poplachovky a abych to dokízal, tak Gaz
B-151101 tím jsem lítal. Zdeněk Kastl. Ps mám málo
času, ale jak bude chvíle ozvu se.
některé kluky, já samozřejmně taky sloužil jako
řidič poplachovky a abych to dokízal, tak Gaz
B-151101 tím jsem lítal. Zdeněk Kastl. Ps mám málo
času, ale jak bude chvíle ozvu se.
Re: Svatý Kříž 1987 - 1989
BYSTRO | 19.11.2009 15:56 | id 7744 | nahlásit
Čau Pavle Soukupe tenkrát nazýván strejda. Sloužil jsem 88-90 také jako řidíč PCHH.Dobře si na tebe pamatuji protože si se knám mladším pohraničníkům vždy hezky choval
Re: Re: Svatý Kříž 1987 - 1989
Lábus | 27.5.2010 11:53 | id 16459 | nahlásit
Teda Bystro, kde se v tobě vzal ten břitký humor ...
Re: Svatý Kříž 1987 - 1989
Jan Gulár | 5.1.2011 21:07 | id 24631 | nahlásit
Ahoj Pavle. Vzpomeneš si na Pavouka z Chodova?
Re: Re: Svatý Kříž 1987 - 1989
nazdar pavouku,tady beton,koukám,že nás tady moc není z našeho ročníku,je škoda,že jsme tyhle stránky objevili až ted,na ten sraz bych určitě přijel,PAMATUJE SI MĚ NĚKDO?čtu tady jména našich mladých půlročáků,kde je Havlík zvaný Gargamel?ozvěte se,ČAU,BETON,kuchař a dozorčí 1987-89
Re: Re: Re: Svatý Kříž 1987 - 1989
Ahoj Betone, Na tebe se nedá zapomenout.Pokut si pamatuješ tak spolu jsme se nadělali spoustu blbostí. např polévání pohraničníků vodou na záchodě.Zdenda
Re: Re: Svatý Kříž 1987 - 1989
BYSTRO | 9.1.2011 21:52 | id 24879 | nahlásit
Čau vzpomínám si na vaše číslo: Kollárovič,Drnec,Mišák,Fitus a další čau BYSTRO
Re: Svatý Kříž 1987 - 1989
santa cruz 86-88 tak to jsme spolu lítaly hopináč
Re: Re: Svatý Kříž 1987 - 1989
BYSTRO 88-90 | 10.1.2011 21:40 | id 24934 | nahlásit
Ćau, jezdil jsem poplachovku z Mišákem a potom z Fančou,psi se jmenovali Sulo,Norbo.
Re: Re: Re: Svatý Kříž 1987 - 1989
Ahoj,Sula a NORBA si pamatuju,já jsem v 90tým zdědil Hasana.Pak jsem s ním absolvoval Libějovice a pak mi umřel-udusil se v kotci -velmi smutná záležitost.Jirka
Re: Re: Re: Re: Svatý Kříž 1987 - 1989
to ti nezávydím mně stačilo když jsem se musel loučit hopináčem(sulem)
Re: Re: Re: Svatý Kříž 1987 - 1989
ahoj jsem vděčný za tyhle stránky sloužil jsem jaro 86-88 poplachovku s hopináčem (sulo) v 3 četě
Re: Re: Re: Svatý Kříž 1987 - 1989
odhad -odhad na facebooku se rodí stránka svatý kříž tak se tam ozvěte
Re: Re: Re: Svatý Kříž 1987 - 1989
ja sloužil jaro 86-88
Re: Re: Re: Svatý Kříž 1987 - 1989
Fančovič | 23.2.2011 14:18 | id 27407 | nahlásit
dalo sa to vydržať,ale to salto s uazom nebolo bohviečo
Re: Re: Re: Re: Svatý Kříž 1988-90
BYSTRO | 28.3.2011 13:21 | id 29423 | nahlásit
Nazdáááár Fančo, konečně se také ozval někdo od bratrů zo Slovenska.Letos bude opět sraz tak se ukaž, někde tady v odkazech je tel. na Ládu
Re: Re: Re: Re: Svatý Kříž 1987 - 1989
Nazdar Fančo.To je dost že jsi se ozval a doufám,že přijedeš na sraz.Zdenda Kovařík...Laitnant.
Re: Re: Re: Re: Re: Svatý Kříž 1987 - 1989
fancovic | 4.4.2011 11:19 | id 29706 | nahlásit
tento rok sa určite o to pokúsim! už je načase prezrieť si staro-nové tváre
Zde již nelze dále reagovat
psovodi
zdenek | 10.6.2009 21:42 | id 4140 | nahlásit
slouzil jsem na mytine ale jako mlady vojak jsem
stravil na krizi 14 ti denni vycvik pro psovody a
mlade psi pri spolecnych trenyrovkach me zaujala
smecka lord lard bezva utocaci pred odchodem do
civilu podzim 77 jsem je videl naposledy na
brigade v den jejich utrceni bylo to dost husty
cau
stravil na krizi 14 ti denni vycvik pro psovody a
mlade psi pri spolecnych trenyrovkach me zaujala
smecka lord lard bezva utocaci pred odchodem do
civilu podzim 77 jsem je videl naposledy na
brigade v den jejich utrceni bylo to dost husty
cau
Re: psovodi
Ahoj Zdenku
Larda a Lorda si pamatuji také
říkali jsme jim myšáci a sloužili na
Pramenech. Psovod byl mé době Venca Váleček,
bydlí, nebo bydlel ve Vroutku kousek od Podbořan,
před ním je měl Nedvěd. Pár trenýrovek jsem s nimi
měl, pěkný svině, jeden kousal a druhej
štěkal. Když jsi byl na mýtině, tak jsi určitě
znal Jirku Korytáře z Teplic, hodinář, ten se
dostal za čáru omylem při tom, když dělali za
drátama dřevo a zbalili je PGPáci potom je
předali, když mi to vyprávěl, tak říkal, že to
chvíli vypadalo, že je zavřou až zčernaj a chvíli
na vyznamenání. Kdyby jsi měl ještě nějaké známé
nebo něco věděl napiš. Zdeněk Kastl
říkali jsme jim myšáci a sloužili na
Pramenech. Psovod byl mé době Venca Váleček,
bydlí, nebo bydlel ve Vroutku kousek od Podbořan,
před ním je měl Nedvěd. Pár trenýrovek jsem s nimi
měl, pěkný svině, jeden kousal a druhej
štěkal. Když jsi byl na mýtině, tak jsi určitě
znal Jirku Korytáře z Teplic, hodinář, ten se
dostal za čáru omylem při tom, když dělali za
drátama dřevo a zbalili je PGPáci potom je
předali, když mi to vyprávěl, tak říkal, že to
chvíli vypadalo, že je zavřou až zčernaj a chvíli
na vyznamenání. Kdyby jsi měl ještě nějaké známé
nebo něco věděl napiš. Zdeněk Kastl
I já zde byl 2 roky ZVS
I já jsem si na sv. Kříži odbyl dva roky. V Letech
1984 - 1986 . objeví se li tu někdo z kluků ozvěte
se.
1984 - 1986 . objeví se li tu někdo z kluků ozvěte
se.
Re: I já zde byl 2 roky ZVS
milane nevim kde te muzu zaradit ale urcite se
musime znat ja jsem nastupoval jako psovod jaro 85
takze nevim jestli jsi byl muj mazak nebo pulrocak
takze jestli ti to nevadi byl bych rad kdybys mi
dal vedet kdy jsi nastoupil,jake bylo tve zarazeni
popripade tva prezdivka, vzpominam ze velitel roty
byl kap.maxim ,politruk byl kap.borsky takze
jestli mas zajemurcite odepis zdravi poplachovak
moucha
musime znat ja jsem nastupoval jako psovod jaro 85
takze nevim jestli jsi byl muj mazak nebo pulrocak
takze jestli ti to nevadi byl bych rad kdybys mi
dal vedet kdy jsi nastoupil,jake bylo tve zarazeni
popripade tva prezdivka, vzpominam ze velitel roty
byl kap.maxim ,politruk byl kap.borsky takze
jestli mas zajemurcite odepis zdravi poplachovak
moucha
Re: Re: I já zde byl 2 roky ZVS
Milan Douda | 6.4.2010 13:32 | id 14579 | nahlásit
Narukoval v dubnu 1984.
Re: Re: Re: I já zde byl 2 roky ZVS
Hele Milan Douda ? mám tak trochu hosipa ale nesloužil jsi jako řidič na poplachovce a neříkali jsme Ti Karle ?
Re: Re: Re: I já zde byl 2 roky ZVS
oprava, původně jako řidič, neudělali z Tebe nakonec psovoda (malej Asko první kotec napravo) ?
Re: Re: I já zde byl 2 roky ZVS
jo a velitel první čety by npor.mathauser, ten přišel po jirkovi procházkovi a výkonného dělal marti duda, v 85 dostal nejdříve boris a pak i maxim mjr. jinak Ďuly je mi líto to byl skvělej kámoš a šikovnej bubeník.
Re:
Ja som tam tiež slúžil v rokoch 1984-85 ako kuchár
a neskôr ako strelec,a odtial som išiel do civilu.
Teba Milan si pamätám respektíve ked som zazrel
Tvoje meno tak si sa mi vybavil Náhodou som sa
dostal na tieto stránky a trochu som si
zaspomínal... Nie si s niekym v styku: Jirko
Suchánek... na viacej mien si nespomínam
a neskôr ako strelec,a odtial som išiel do civilu.
Teba Milan si pamätám respektíve ked som zazrel
Tvoje meno tak si sa mi vybavil Náhodou som sa
dostal na tieto stránky a trochu som si
zaspomínal... Nie si s niekym v styku: Jirko
Suchánek... na viacej mien si nespomínam
Re: Re:
S Jirkou Suchánkem se vídám často. Milan Mati
zemřel. A jinak kluky moc nevídám.
zemřel. A jinak kluky moc nevídám.
Re: Re: Re:
Ahoj Milan.
Sopm rád že si sa ozval .To s
Milanom mi úplne vyrazillo dych. A čo sa mu
vlastne stalo, vieš niečo bližšie?? Ináč
pozdravujem Jirku a velmi často spomínam ako ked
išiel práve s Milanom na stráž tak ich volali že
"čierna trojka". ale oni si s toho nič
nerobili a smiali sa spolu s ostatnými. Takže
ešte raz pozdravujem Teba a Jirku a ked ti vyjde
čas tak ešte napíš AHOJ
Milanom mi úplne vyrazillo dych. A čo sa mu
vlastne stalo, vieš niečo bližšie?? Ináč
pozdravujem Jirku a velmi často spomínam ako ked
išiel práve s Milanom na stráž tak ich volali že
"čierna trojka". ale oni si s toho nič
nerobili a smiali sa spolu s ostatnými. Takže
ešte raz pozdravujem Teba a Jirku a ked ti vyjde
čas tak ešte napíš AHOJ
Re: Re: Re: Re:
Zdeněk | 27.7.2009 15:09 | id 5130 | nahlásit
Odkud byl Jirka Suchánek? Od Jablonného v Podj.
(nebo také od Cvikova)?
(nebo také od Cvikova)?
Re: Re: Re: Re:
Milan Douda | 6.4.2010 13:26 | id 14578 | nahlásit
Milan zemřel prý na rakovinu , ale blíže jsem se neptal.
Re: Re: Re: Re: Re:
hledám kamarad Tonyho Rzšku nevíte někdo kde je
a nemáte na něj nějakej kontakt díky Venca
a nemáte na něj nějakej kontakt díky Venca
Zde již nelze dále reagovat
Re:83-85
Pic kozu do vazu. Tak Mati zemřel. Byl to můj mazák, nastoupil jsem jako kuchař a on byl provianťák.Pak mně převeleli na 11rotu.Ještě si pamatuju na Maximovou výhružku při nástupu:"Nejsem rasista,ale svob. Mati si musí uvědomi, že není mezi svejma!"
4au kluci Milan Gonda
4au kluci Milan Gonda
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re:
a co takhle Jirka Szylagyi a nebo Mažola, Bílek, a co teprve Wagneter ten měl smečku Arona a Lorda, střídal se se mnou na šlingovce.
Re: Re: Re:
Na Mažolu si pamätám bol to môj ročník a bol tuším z Ústi nad labem
Re: I já zde byl 2 roky ZVS
JÁ jsem taky byl na Kříži dva roky sloužil jsem jako psovod měl jsem smečku ARONA a LORD Milane ty si vařil v kuchini z Bédou Maršalkem tak se ozvi ahoj
Re: Re: I já zde byl 2 roky ZVS
B. Maršálek bol môj mladý a ak ma pamäť neklame tak sa v priebehu vojny ženil.
Musím reagovať na príspevok Milana Gondu ohladne Milana Matiho.: Milan za tú dobu čo som ho poznal nebol nikdy slobodník a tiež nebol provianťák. Bol síce vyučený mäsiar ale v kuchyni nikdy nevaril. Aspoň pokial som bol na rote ja. Tam varil B. Maršálek, ja a ja som dostal do kuchyne pol roka pred mojím civilom mladého... na meno si nespomínam ale bol vyučený sústružník a varenie mu išlo velmi dobre
Musím reagovať na príspevok Milana Gondu ohladne Milana Matiho.: Milan za tú dobu čo som ho poznal nebol nikdy slobodník a tiež nebol provianťák. Bol síce vyučený mäsiar ale v kuchyni nikdy nevaril. Aspoň pokial som bol na rote ja. Tam varil B. Maršálek, ja a ja som dostal do kuchyne pol roka pred mojím civilom mladého... na meno si nespomínam ale bol vyučený sústružník a varenie mu išlo velmi dobre
Rota
Jak jsem uvedl sloužil jsem 73-75 Omlouvám se za
chybné jméno uvědomil jsem si chybné jménol jsem
Mejstřík je špatně, správně Zdeněk Majerik, dále
se mnou sloužil Ivan Janůfka řidič. Co si pamatuju
jména Jarda Bouška -absik Podbořany, Šťovíček,
Mužík, Zavadil Milan, Kysela, Nýdrle-kusan, z
mladejch Fous Pepa spojař, se mnou ještě Petr Štol
Podbořanskej jeho brácha dvojče na brigádě v chebu
Pavel Štol u zubaře, ještě Grebeníček z Klášterce
jezdil Ursusem údržbu pásů. Dál ženista Sochor,
Sakra chlapi ozvěte se. Ať víme co je s vámi. Dík
Kastl
chybné jméno uvědomil jsem si chybné jménol jsem
Mejstřík je špatně, správně Zdeněk Majerik, dále
se mnou sloužil Ivan Janůfka řidič. Co si pamatuju
jména Jarda Bouška -absik Podbořany, Šťovíček,
Mužík, Zavadil Milan, Kysela, Nýdrle-kusan, z
mladejch Fous Pepa spojař, se mnou ještě Petr Štol
Podbořanskej jeho brácha dvojče na brigádě v chebu
Pavel Štol u zubaře, ještě Grebeníček z Klášterce
jezdil Ursusem údržbu pásů. Dál ženista Sochor,
Sakra chlapi ozvěte se. Ať víme co je s vámi. Dík
Kastl
Re: Výcv. prapor H. Žandov 1974
Sloužil jsem v H. Žandově a měl jsem v četě Tomáše
Šťovíčka. Špatnej voják, dobrej kluk. Vyučený
prodavač, ale s autama mu to moc nešlo. Byl z
výchdních Čech. Tuším, že z Jablonného. Co řekl,
tak to byla perla. Rád bych se s ním setkal. Nebo
kdyby poslal mail, moc by mě to potěšilo. Tonda
Šťovíčka. Špatnej voják, dobrej kluk. Vyučený
prodavač, ale s autama mu to moc nešlo. Byl z
výchdních Čech. Tuším, že z Jablonného. Co řekl,
tak to byla perla. Rád bych se s ním setkal. Nebo
kdyby poslal mail, moc by mě to potěšilo. Tonda
Re: Re: Výcv. prapor H. Žandov 1974
Zdravím Tondu Kopřivu.
od cca září 74 jsem byl
v Žandově jako instruktor řidičů ve výcvikáči.
Nepoamatuju si Šťovíčka je to let. před vánoci
jsme šli zpět na roty. Zdeněk
v Žandově jako instruktor řidičů ve výcvikáči.
Nepoamatuju si Šťovíčka je to let. před vánoci
jsme šli zpět na roty. Zdeněk
Re: Re: Re: Výcv. prapor H. Žandov 1974
Ahoj Zdeňku.
Na jména mám paměť, ale musel bych
tě vidět. Byly to jen 3 měsíce. Možná si vzpomínáš
na Solovinského, Trčku. To byli také velitelé čet.
Dále tam byl Sláva Barek, byl z Mariánek. Z kluků,
co jsem měl v četě si pamatuju na Plašila,
Kordoše, Štusáka, Nagye, Suto, Jeřábek- ten hrál
skvěle na kytaru, Šťovíčka. A ještě vzpomínám na
Lance, nebo tak nějak. Možná byl v Halži na
praporu, kde jsem taky byl. V roce cca 1993 jsem
se byl mrknout na prapor, ale už tam byly jen
různé firmy jako lesy a pod.Jestli máš nějaká
fota, tak bych je uvítal. Já ze Žandova nic nemám.
Jsem rád, že jsi se ozval a doufám, že se nám
podaří zkontaktovat další známé. Tonda
tě vidět. Byly to jen 3 měsíce. Možná si vzpomínáš
na Solovinského, Trčku. To byli také velitelé čet.
Dále tam byl Sláva Barek, byl z Mariánek. Z kluků,
co jsem měl v četě si pamatuju na Plašila,
Kordoše, Štusáka, Nagye, Suto, Jeřábek- ten hrál
skvěle na kytaru, Šťovíčka. A ještě vzpomínám na
Lance, nebo tak nějak. Možná byl v Halži na
praporu, kde jsem taky byl. V roce cca 1993 jsem
se byl mrknout na prapor, ale už tam byly jen
různé firmy jako lesy a pod.Jestli máš nějaká
fota, tak bych je uvítal. Já ze Žandova nic nemám.
Jsem rád, že jsi se ozval a doufám, že se nám
podaří zkontaktovat další známé. Tonda
Re: Re: Re: Re: Výcv. prapor H. Žandov 1974
Ahoj Tondo
Omlouvám se, že jsem se dříve
neozval /hodně práce a starostí-jako
každý/. Určitě si pamatuju Lance říkali jsme mu
Miglanc. Bohužel žádný fotky ze Žandova
nemám. Jen z roty Svatý Kříž, ale dodělávám
holce barák, tak pak to vyhrabu a naskenuju a
pošlu, třeba se někdo i ozve. Ještě jsem si
vzpoměl na Jirku Plečindu a vim že mněl kontakt s
Peťou Bartkem z Fr. Lázní a to byla trojka
spojařů-tj. Jirka Plečinda, Peťa Bartko a Pepa
Fous. Pravděpodobně o těchto stránkách kluci
nevědí a jak jsem psal já se to dozvěděl
náhodně. Nevěřím, že by neměl někdo takový
přístup na internet. Zdravím Zdenek
neozval /hodně práce a starostí-jako
každý/. Určitě si pamatuju Lance říkali jsme mu
Miglanc. Bohužel žádný fotky ze Žandova
nemám. Jen z roty Svatý Kříž, ale dodělávám
holce barák, tak pak to vyhrabu a naskenuju a
pošlu, třeba se někdo i ozve. Ještě jsem si
vzpoměl na Jirku Plečindu a vim že mněl kontakt s
Peťou Bartkem z Fr. Lázní a to byla trojka
spojařů-tj. Jirka Plečinda, Peťa Bartko a Pepa
Fous. Pravděpodobně o těchto stránkách kluci
nevědí a jak jsem psal já se to dozvěděl
náhodně. Nevěřím, že by neměl někdo takový
přístup na internet. Zdravím Zdenek
Re: Rota
Zdravím záložáky PS.Sloužil jsem 1973-75 vedle,na
Slapanech.Traktoristu Grebeníčka pamatuju velice
dobře,vycházelo to k nám na moje HV,já ho věčně
doprovázel a HV bylo v ... Kdyby se při snímku
11 fotograf otočil,mohl "zabrat" i
pomníček Pepíka Ludase(snad jsem jméno
nezkomolil.) ČEST JEHO PAMÁTCE! Stará garda
ze Slapan se každoročně v září schází u Vaška
Čečrleho ve Slapanech.Nenavážeme sousedské vztahy?
Slapanech.Traktoristu Grebeníčka pamatuju velice
dobře,vycházelo to k nám na moje HV,já ho věčně
doprovázel a HV bylo v ... Kdyby se při snímku
11 fotograf otočil,mohl "zabrat" i
pomníček Pepíka Ludase(snad jsem jméno
nezkomolil.) ČEST JEHO PAMÁTCE! Stará garda
ze Slapan se každoročně v září schází u Vaška
Čečrleho ve Slapanech.Nenavážeme sousedské vztahy?
Re: Rota
Tyto stránky jsou dobrá "věc", reaguji na Z.Kastla. Na Svatý Kříž jsem byl převelen z 4. roty, na podzim 73 jako psovod. Nevím, zda si na mne vzpomínáš, možná ti něco říká kynolog - P. Horanský, psovodi - V. Váleček, M. Vanko/ pes Efa/, F. Drahoňovský/ pes Orel, kterého přebíral po mém odchodu do civilu/, Z.Ebenstriet. Pár kluků z tvého komentáře znám. Pokud si vzpomínám, tak "kusana" Nýdrleho těsně před civilem převeleli. Malá poznámka -Vena Váleček pocházel z Dolního Jiřetína. Já jsem se střídal s M. Vankem na průzkumu+poplachovky+vaření pro psy. Zatím zdravím .J Poláček / Boban /
11 RPS
Zdravím všechny, co tu sloužili.
Sloužil jsem
1973-1975 jako řidič. Tehdejší velitel mjr. Z.
Volf (táta), dále kpt. Bóďa(poliš), nrtm K.
Šoupa(správnej kluk), rtm.V.Smutný(bublin,gumič)
jinak dobrej kluk. ale línej jebal jen mladý. Moji
spolubojovníci co si je pamatuju: Pepa Ježek
(kotelník) supr kluk, Jirka Vápeník (provijanťák),
Peťa Bartko(spojař) supr kluk, Pepa Machek
(šéfkuchař) supr kluk, Jožka Juriga taky fajn, Jan
Antálek (Anastáz- só vole) supr kluk, Josef Babic
kuchař (Benango) třída! Jirka Justra (vel.
družstva) výbornej, Mejstřík jméno jsem
zapoměl-výbornej, Bartoš tuším Honza lakýra, Kluci
pomozte mi a ozvěte se, určitě budu rád a ozvu se
taky, zjistil jsem to teprve převčíre, že něco
takového existuje. Zdravím Zdeněk Kastl
1973-1975 jako řidič. Tehdejší velitel mjr. Z.
Volf (táta), dále kpt. Bóďa(poliš), nrtm K.
Šoupa(správnej kluk), rtm.V.Smutný(bublin,gumič)
jinak dobrej kluk. ale línej jebal jen mladý. Moji
spolubojovníci co si je pamatuju: Pepa Ježek
(kotelník) supr kluk, Jirka Vápeník (provijanťák),
Peťa Bartko(spojař) supr kluk, Pepa Machek
(šéfkuchař) supr kluk, Jožka Juriga taky fajn, Jan
Antálek (Anastáz- só vole) supr kluk, Josef Babic
kuchař (Benango) třída! Jirka Justra (vel.
družstva) výbornej, Mejstřík jméno jsem
zapoměl-výbornej, Bartoš tuším Honza lakýra, Kluci
pomozte mi a ozvěte se, určitě budu rád a ozvu se
taky, zjistil jsem to teprve převčíre, že něco
takového existuje. Zdravím Zdeněk Kastl
Re: 11 RPS
Ahoj Zdenku sluzil som na Žleboch 70-72 ale
jedneho Jožka Urigu poznam osobne mi sme z KOSIC
ked jeto on skontaktujem sa znim. Zdravim
vsetkich PSakov Ľudovit.
jedneho Jožka Urigu poznam osobne mi sme z KOSIC
ked jeto on skontaktujem sa znim. Zdravim
vsetkich PSakov Ľudovit.
Re: Re: 11 RPS
Ahoj R. Ĺudovít. Děkuju ti za reakci na můj
příspěvek, ale nejmenoval se můj kolega Uriga, ale
Juriga Jožko a jestli si dobře pamatuji pocházel
od Senice nebo okolí Zdravím bývalé PS áky Zdeněk
příspěvek, ale nejmenoval se můj kolega Uriga, ale
Juriga Jožko a jestli si dobře pamatuji pocházel
od Senice nebo okolí Zdravím bývalé PS áky Zdeněk
10rps
vsecny co slouzili na teto rote v r.1985-1987
zdravi moucha budu rad kdyz se mi nekdo kdo si na
me pamatuje ozval slouzil jsem jako psovod
zdravi moucha budu rad kdyz se mi nekdo kdo si na
me pamatuje ozval slouzil jsem jako psovod
Re: Re: 10rps
radomir macha | 30.11.2010 23:04 | id 22978 | nahlásit
mel jsem poplachovaka sedovlcaka a jmenoval se Emir
Re: Re: Re: 10rps
Promiň já si tě pamatuji jen mlhavě ale na Emira se nedá zapomenout, vzpomínám jak mu vždycky tvůj starej co ho měl před Tebou vysvětloval co má dělat svým speciálním posunkem-baterkou mezi uši, prostě ho jen tak klepnul a Emir začal zase fungovat. Snažím se si vzpomenout kdo kde sloužil, mne v noci střídal Vašek Wagneter s Aronem a Lordem, nevíš kdo se točil v noci na Vyhlídce ?
Re: Re: Re: Re: 10rps
radomir macha | 4.12.2010 20:19 | id 23102 | nahlásit
tak se trochu pripomenu, hravali jsme jako mladi se suprakama karty v posilovne ja a jeste jeden borec honza szabo takovej rezavy kluk a ze zacatku jsme byli na pokoji u zelinky a pak jsem jezdil poplachovku s dvouma madarama jeden byl muj pulrocak nejaky takac na druheho si nemuzu spomenout ale byli to super kluci
Re: Re: Re: Re: Re: 10rps
pořád jen matně tápu, Zelinka se mi vybavil, vzpomeneš si kdo vám dělal řidiče ? Nebyl to náhodou Lusťa ? ale ten asi jezdil s Jardou Bílkem, nevíš náhodou kdo měl Sula. Bohužel se mi vybavují kluci hlavně podle psů se kterými sloužili a pak nějaké humorné příhody. Vzpomínáš jak hledali kontráší tu ukradenou pistoli a všichni jsme si dělali srandu že jí má kotelník pod uhlím a ono tomu tak vážně bylo ? Mimo jiné jsem na csla.cz narazil na vzkaz od Blábolila - Mažoly, bohužel z února loňského roku. Napsal jsem mu snad se ozve. Toho jsi mohl možná ještě stihnout.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: 10rps
ahoj chlape hopináče jsem mněl ja a rád na to vzpomínám
Re: Re: Re: Re: 10rps
Na Vyhliadke slúžil až ma pamäť neklame Jirko Suchánek s Julom Matim. Na meno psa si nespomeniem ale pamätám si že sa pred ním nesmelo vyliezať na špak :) vtedy bol ako nepríčetný
Svatý Kříž-1977-1979
J.Fuksa | 24.3.2009 08:42 | id 2429 | nahlásit
Ahoj všichni!Sloužil jsem na této rotě v letech
77-79.Zdravím rotmistra Smutného a všechny ,kteří
tam v té době byli se mnou.Jarda Fuksa
77-79.Zdravím rotmistra Smutného a všechny ,kteří
tam v té době byli se mnou.Jarda Fuksa
Re: Svatý Kříž-1977-1979
Mirek Vyšín | 25.1.2010 17:34 | id 10500 | nahlásit
Ahoj Jardo.Zdraví tě kuchař z tvého ročníku.Jak ti chutnalo od kuchaře nekuchaře??Ahoj Mirek
Re: Re: Svatý Kříž-1977-1979
čau Míro nejvíc mi od tebe chutnal chleba se sádlem přes chodbu a od Fugase ten jeho Saigon na překrytí když jsem chtěl chrápat,čau zdravím Vás
všechny - Melka dráťák. Dotaz na Šaňa nevím to jistě neskončila u tebe moje kytara ?
všechny - Melka dráťák. Dotaz na Šaňa nevím to jistě neskončila u tebe moje kytara ?
Re: Re: Svatý Kříž-1977-1979
Fuksová Jana | 2.6.2010 19:19 | id 16792 | nahlásit
Je mi líto ,že se Jarda nedožil Vaší odpovědi.V době,kdy si prohlížel tyto stránky byl již vážně nemocný a čekal,jestli se mu někdo ozve.Zemřel 18.9.2009
Re: Svatý Kříž-1977-1979
Ludvo Gažo | 17.3.2010 19:57 | id 13910 | nahlásit
Ahoj Stará vojno!Tiež som tam slúžil v tých rokoch. Bol som spojar ,neskôr starší spojar prezývali ste ma skraťák.Neviem či si na mňa spomenieš ved od vtedy uplynulo viac ako tridsať rokov,ale ja si na teba spomínam zretelne.Taktiež pozdravujem Teba,Koceka ,Melku,Bechine,Slámu,Varečku a všetkých čo tam premárnili zbytočne mladé roky.Tiež pozdravujem furťákov Borského,Ježábka,Kupču Smutného a daľších
Re: Re: Svatý Kříž-1977-1979
čau Ludvo našel jsem ten veb náhodou jsem Melka
tak že tě zdravím i všechny ostatní .
tak že tě zdravím i všechny ostatní .
IMZ
četař | 1.2.2009 16:17 | id 1103 | nahlásit
Byl jsem tady s poddůstojníky na tzv. IMZ.
Pamatuju si to protože mě tady ostříhali. Bylo to
za mého velitele GRENDYHO . 8 rps čau
Pamatuju si to protože mě tady ostříhali. Bylo to
za mého velitele GRENDYHO . 8 rps čau
rota
jirko nešelsi dociviluv roce1990 nesloužilsi nočni
přesahy jako psovod neznalsi Židka ženista
přesahy jako psovod neznalsi Židka ženista
Rota
Vládˇo nebyl jsi náhodou psovod?Byl tam taky
Štechmiler a Emil se psem Britem,a chodili jsme
běhat na pole 10 koleček a já tam slavil
narozeniny a kvůli Emilovi jste šli běhat je to
tak?Jirka(můj pes se jmenoval Hasan)
Štechmiler a Emil se psem Britem,a chodili jsme
běhat na pole 10 koleček a já tam slavil
narozeniny a kvůli Emilovi jste šli běhat je to
tak?Jirka(můj pes se jmenoval Hasan)
Re: Rota
Ahoj Jirko,zdravím tebe i ostatní.Pamatuješ si to přesně.Já měl psa Elka.Se Štachmilerem jsme skončily na výpomoci u VB v Liberci - krásný to časy.Pak s námi sloužil myslím Emil Adamczyk.Na víc si jich asi už nevzpomenu,ale přijelo nás tam z výcvikáče asi sedm.Jo a ty kolečka před rotou nic moc pokud si vzpomínám :).Jestli sem ještě zabloudíš tak se ozvi.čus Vláďa
