| Předchozí | 1 fotografie T.Parkan z 18 | Další |

Rota Chlum u Třeboně
Autor: T.Parkan | Pořízeno: 9.2007 | 14×
Autor: P.Klozík | Pořízeno: 7.2005 | 4×
Sekce:
Pohraniční roty 15. bPS
12. rPS - Chlum u Třeboně
(18 fotografií)
12. rota 2. praporu 15. brigády Pohraniční stráže u obce Chlum u Třeboně.
Dnes se v budově roty nachází penzion a restaurace Medenice (dle rybníku Medenice, který se nachází poblíž).
Dnes se v budově roty nachází penzion a restaurace Medenice (dle rybníku Medenice, který se nachází poblíž).
Okres: Jindřichův Hradec
GPS: 48°56'33.94"N, 14°57'2.818"E
Vaše komentáře...
Řazeno dle vláken | Seřadit dle času
Medenice 81- 83 podzim
Nazdar kluci. Sraz o pouti bude Ok . Stršně rád bych se s vámi sešel ale zrovna se budu vracet z dovolené takže bych dorazil až v sobotu večer. Kdo mě zná může mi psát na mail karel. vanasek @ seznam.cz Už se na vás těším.
Ahoj K.V.
Ahoj K.V.
SRAZ NA ROTĚ 18. SRPNA 2012 V 10.00HODIN
MILOŠ VESECKÝ | 21.4.2012 13:54 | id 45139 | nahlásit
ČAU CHLAPI VŠECH ROČNÍKŮ JE TO TADY POUT V CHLUMU JE 19. SRPNA TAKŽE VŠICHNI KDO SE PO LETECH CHCETE SEJÍT A ZAVZPOMÍNAT NA STARÉ DOBRÉ ČASY PŘIJEDTE V SOBOTU 18.SRPNA V 10.HODIN SRAZ NA ROTĚ. PROSÍM POŠLETE TUTO ZPRAVU DAL AT SE NÁS SEJDE CO NEJVÍC. NOCLEH POKUD NA NĚJ BUDE ČAS SI KAŽDÝ ZAJISTĚTE,JAK DLOUHO CHCETE POBÝT ZALEŽÍ JEN NA VÁS.NÁŠ ROČNÍK JARO 82-84 TO MA LETOS PŘESNĚ 30 LET OD NÁSTUPU TAK DOUFAM ŽE CHLAPI NEZKLAMETE A DORAZÍTE. MĚJTE SE KRÁSNĚ A NA SCHLEDANOU NA MEDENICI 18. SRPNA V 10.00 HODIN SE TĚŠÍ MILOŠ VESECKÝ ( HAVRDA)
Re: SRAZ NA ROTĚ 18. SRPNA 2012 V 10.00HODIN
Lošák Jirka | 24.4.2012 18:25 | id 45244 | nahlásit
Miloši beru na vědomí. Snad to dopadne líp než loni. My se domluvíme potom i přes sms.Doufám že nás bude co nejvíc:-) Měj se.
Re: Re: SRAZ NA ROTĚ 18. SRPNA 2012 V 10.00HODIN
Lojza Štverák | 16.5.2012 16:50 | id 45867 | nahlásit
Potvrzuji účast. Po 30-ti letech !
Re: SRAZ NA ROTĚ 18. SRPNA 2012 V 10.00HODIN
Som veľmi rád že sa stretnutie uskutoční,som podstate starší ročník ale každý rok navštívim Medenicu.Dúfam že sa toho stretnutia zúčastní čo največí počet "starých PSaku".Slúžil som na Medenici 1967-1969.S pozdravom Repiský Ján
Re: Re: SRAZ NA ROTĚ 18. SRPNA 2012 V 10.00HODIN
No to je super a docela závidím,že nemohu přijet,přece je to pro mne daleko,ale přeji faj zážitky,a ty Jane foť to a potom prosím pošli nebo dej na stránky, rád se podivam
Re: Re: Re: SRAZ NA ROTĚ 18. SRPNA 2012 V 10.00HODIN
miloš vesecký | 25.4.2012 20:57 | id 45275 | nahlásit
tak napiš odkud jsi atřeba bude někdo z okolí a mužete jed spolu vše se dá domluvit tak zatím čau
Re: Re: Re: Re: SRAZ NA ROTĚ 18. SRPNA 2012 V 10.00HODIN
Nerad jsem škarohlíd, ale tohle asi neklapne...
L.
L.
Re: Re: Re: Re: SRAZ NA ROTĚ 18. SRPNA 2012 V 10.00HODIN
no jo dobrý,,,děkkuji .ale já žiju v Australii
Pozývam aj ročník 87 - 89
Nazdar chalani, pridávam sa ku všetkým ktorí plánujú prísť 18.08.na Medenici, náš roňík 87 - 89 to má 25 rokov , kedy sme mali tú česť prísť do Chlumečka na 2 roky...Teším sa na všetkých z nášho ročníka aj na ostatných ktorí na Medenici prežili tú zvláštnu dobu ale určite so super zážitkami.
Prosba o pomoc-sestřelené letadlo
Vážení PSáci,
prosím Vás o pomoc. Připravujeme dokumentární film o letecké Bitvně nad Jindřichohradeckem (24.8.1944). Vím, že v té době jste na čáře nebyli, ale...Podle pramenů i pamětníků spadl sestřelený americký bombardér v místech, kde vede hranice. Přesněji spadly jen jeho trosky, protože ve vzduchu explodoval. Jeho části mohly dopadnout i na rakouské straně. Němci ho v místě nechali, protože tam byla údajně bažina. A dotaz: Během služby nenarazili jste na nějaké takové zbytky, příadně nevíte nic o jejich likvidaci. Mohli to například udělat ženisté při stavbě zátarasů?
Díky moc všem za případnou odpověď Aleš Hazuka.
prosím Vás o pomoc. Připravujeme dokumentární film o letecké Bitvně nad Jindřichohradeckem (24.8.1944). Vím, že v té době jste na čáře nebyli, ale...Podle pramenů i pamětníků spadl sestřelený americký bombardér v místech, kde vede hranice. Přesněji spadly jen jeho trosky, protože ve vzduchu explodoval. Jeho části mohly dopadnout i na rakouské straně. Němci ho v místě nechali, protože tam byla údajně bažina. A dotaz: Během služby nenarazili jste na nějaké takové zbytky, příadně nevíte nic o jejich likvidaci. Mohli to například udělat ženisté při stavbě zátarasů?
Díky moc všem za případnou odpověď Aleš Hazuka.
Re: Prosba o pomoc-sestřelené letadlo
Jan | 6.4.2012 15:36 | id 44440 | nahlásit
Máte zřejmě na mysli střetnutí německých stihačů s bombardéry 15. americké letecké armády, které se dne 24.8.1944 vracely na svou mateřskou základnu Bari v Itálii, po útoku na rafinerii v Pardubicích. Ke střetnutí došlo ve vzdušném prostoru městečka Kunžak na Jindřichohradecku, při čemž byly sestřeleny celkem 4 americké bombardéry B 24 Liberator a dodnes není přesně známo místo dopadu čtvrtého z nich. Nicméně je předpoklad, že dopadl(nebo jeho trosky) do mokřadů u rybníků Kačležský a Krvavý u obce Člunek v okr.Jindřichův Hradec.
Místo je však vzdáleno od SH vzdušnou čarou minimálně 12 km a není předpoklad, že by příslušníci PS mohli při výkonu služby, nebo při výstavbě ŽTZ na trosky letadla narazit. Řečeno žargonem PS , bylo to "moc hluboko v týlu".
Podle mého názoru, informace, že trosky dopadly na v místě , kde vede hranice , mohla vzniknout též v důsledku chybného výkladu. Poblíž těchto míst skutečně mezi lety 1939-1945 probíhala hranice, ale mezi Německou říší ( vdaném případě anektovaným územím Rakouska) a Protektorátem Čechy a Morova. Skutečná Československá SH však probíhala mnohem jižněji, jak jsem shora uvedl a s ohledem na to, že situaci v prostoru dobře znám, PS tam nikdy nic takového nenašla, a to ani v lesních masivech kolem Staňkovského rybníka, Nové Bystřice a Starého města p. Landštejnem.
Místo je však vzdáleno od SH vzdušnou čarou minimálně 12 km a není předpoklad, že by příslušníci PS mohli při výkonu služby, nebo při výstavbě ŽTZ na trosky letadla narazit. Řečeno žargonem PS , bylo to "moc hluboko v týlu".
Podle mého názoru, informace, že trosky dopadly na v místě , kde vede hranice , mohla vzniknout též v důsledku chybného výkladu. Poblíž těchto míst skutečně mezi lety 1939-1945 probíhala hranice, ale mezi Německou říší ( vdaném případě anektovaným územím Rakouska) a Protektorátem Čechy a Morova. Skutečná Československá SH však probíhala mnohem jižněji, jak jsem shora uvedl a s ohledem na to, že situaci v prostoru dobře znám, PS tam nikdy nic takového nenašla, a to ani v lesních masivech kolem Staňkovského rybníka, Nové Bystřice a Starého města p. Landštejnem.
Re: Re: Prosba o pomoc-sestřelené letadlo
Jane, moc děkuji, máte naprosto přesné ifnformace, ale historici Zdeněk Bičík a letos i Jiří Šašek v knize Bitva nad Jindřichohradeckem přicházejí s verzí, že 4. bombardér Liberátor právě nedopadl do Krvavého rybníka, jak se desetiletí předpokládalo, ale na základě výpovědí letců a nového bádání v amerických a německých archívech se letadlo při pádu mělo stáčet před výbuchem na druhou stranu a jeho trosky mohly dopadnout někam do oblasti Chlumecka, případně do Rakouska. Místa tří sestřelených bombardérů jsme přesně lokalizovali a v dokumentu místa představujeme, chybí ale poslední stroj, proto pátráme... Díky za vše Hazuka
Medenice 82-84
Ahoj kluci ! Náhodou jsem narazil na tyto stránky a je krásné číst jména mých spolubojovníků . Byly to krásné roky a ještě lepší jsou vzpomínky . Byl jsem na rotě jako spojař . Na rotě jsem se byl podívat asi 2x na kole, to jsem byl ještě mladší :-)) a jednou autem . Docela mě to vzalo a i bez drátů nebyl problém poznat ty cesty a terén. Co si tak ještě pamatuji jména mého ročníku - Turák, Lošák, Červený, Dušátko, Hron, Kneifl, Hruška, Moric, Dokoupil, ...
Re: Medenice 82-84
Milan Kaska | 9.3.2012 15:11 | id 43478 | nahlásit
Ještě malé doplnění . Ročníky, které jsem zažil podle spojařů : Blaščák - Sedláček - Kaska - Mrocek
Re: Medenice 82-84
Jirka Lošák | 12.3.2012 21:22 | id 43626 | nahlásit
Ahoj Milane, čauky doufám že letos dopadne sraz na rotě .Plánovali jsme to loni ale mi jeblo v zádech a moc lidi se neozvalo ale letos to musí vyjít.Jirka
Re: Re: Medenice 82-84
Milan Kaska | 13.3.2012 16:57 | id 43647 | nahlásit
Ahoj Jirko, jó sraz by byl fajn . Občas sem kouknu pro další info. Nepamatuješ si kolik nás vlasně bylo v ročníku ? Já jsem si ještě vzpomenul na Šebestu a jednoho kluka kterýho převeleli jinam (našli u něho snad nějaký náboje), byl to tuším slovák nebo maďar. Potom si vzpomínám na Žinčíka ale nejsem si už jistý jestli byl s náma na rotě nebo jen ve výcvikáči. Zatím se měj a čus.
Re: Re: Re: Medenice 82-84
Jirka Lošák | 13.3.2012 17:53 | id 43650 | nahlásit
Ahoj Milane,Žinčík byl na rotě s náma. Ten slovák co ho převelili se jmenoval tuším Beganyi, nevím jistě.
Re: Re: Re: Re: Medenice 82-84
Milan Kaska | 13.3.2012 17:56 | id 43651 | nahlásit
Jó, Beganyi to byl on ! Byl tam jen krátce . Díky, máš dobrou paměť.
Re: Re: Re: Medenice 82-84
jozo doci | 14.3.2012 00:08 | id 43664 | nahlásit
ahoj Milan ja som služil v Suchdole ale chodil som k vam oravat kapicka na zelenom traktory nechodil si so mnou za draty a po trase Ahoj Jozo 82-84 jaro Palo Krehlik bol kuchar nas rocnik urcite sa nemilim
Re: Medenice 82-84
Lojza Štverák | 13.3.2012 18:06 | id 43652 | nahlásit
Ahoj Milane ! Vzpomínám si, že jsi se dost naběhal kolem drátů - "Kaska, bloky nejdou !" si pamatuji dodnes...
Snad se letos setkáme...
Snad se letos setkáme...
Re: Re: Medenice 82-84
Milan Kaska | 13.3.2012 18:12 | id 43653 | nahlásit
Ahoj Lojzo ! No, no, no, no :-)))))) To víš bouřka, sníh a signálka se nějak neměli rády :-) Ale Já byl raději v terénu než na rotě (hlavně v létě).
Re: Re: Re: Medenice 82-84
Jirka Lošák | 13.3.2012 18:17 | id 43654 | nahlásit
Ještě lépe bylo v létě v Chlumu a kempech v civilních hadrách. nechci provokovat
Re: Re: Medenice 81-83
Ahoj Lojzo ! Jsem rád , že se můžu tímto způsobem spojit s klukama o kterých jsem neslyšel skoro 30 let. Nedavno jsem dal na stránky pár fotek. Doufám, že si ještě pamatuješ jak si parádně kreslil na padáčky. Byly to krásné dva roky na které nikdy nezapomenu. Zatím ahoj Karel Vaňásek.
Re: Re: Re: Medenice 81-83
Lojza Štverák | 10.4.2012 19:55 | id 44687 | nahlásit
Ahoj Vaňousi !
jsem rád, že jsi se ozval. Mám ještě schované dva padáčky, které jsem kreslil. Tolik času jako druhý rok na vojně jsem už v životě nikdy neměl. Od roku 83 jsem už nikdy nic nekreslil - snad v důchodě. Škoda, že se zatím neozval nikdo ze Slovenska. Nejvíc vzpomínám na Vojta Polyi. Máš pravdu, že bylo fajn. Byli jsme dobrá parta !
jsem rád, že jsi se ozval. Mám ještě schované dva padáčky, které jsem kreslil. Tolik času jako druhý rok na vojně jsem už v životě nikdy neměl. Od roku 83 jsem už nikdy nic nekreslil - snad v důchodě. Škoda, že se zatím neozval nikdo ze Slovenska. Nejvíc vzpomínám na Vojta Polyi. Máš pravdu, že bylo fajn. Byli jsme dobrá parta !
Re: Re: Re: Re: Medenice 81-83
Ahoj Lojzo. Doufám, že jsi si prohlédl fotky které jsem poslal jsou už staré a poškrabané ale snad někoho poznáš. Snad se v létě sejdeme na rotě a trochu zavzpomínáme na dobré časy. Rád si vzpomenu na Pavla Jínu,a na ostatní kluky. Zatím ahoj.K.V.
Re: Re: Re: Medenice 81-83
Karle, snažím se po letech lovit v paměti a asi potřebuji nápovědu.Byl jsi z Jarošova a po vojně pracoval v Praze ?
Láďa
Láďa
Re: Re: Re: Re: Medenice 81-83
Ahoj Láďo. Máš pravdu po vojně jsem pracoval v Praze asi 5 let a pak jsem šel zpátky domů do J. Hradce. Jinak pocházím z Jarošova.
Re: Re: Re: Re: Re: Medenice 81-83
Díky za informaci. Ještě to s mou senilitou není tak hrozné.Mám totiž dojem, že někdy koncem léta 82 jsi se stal otcem.
L.
L.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Medenice 81-83
Ahoj Láďo. Já si s tebou píšu, ale vůbec si Tě nedovedu představit. Jasně v 82 se narodila holka a 87 kluk tak máš dobrého pamatováka. Jinak manželku mám pořád stejnou už 30let.Prosím Tě napiš mi celé jméno. Díky K.V.
Re: Re: Re: Medenice 81-83
Jiří Libíček Lošák | 12.4.2012 10:27 | id 44758 | nahlásit
Ahoj Vaňousi, za ty fotky na stránkách dík. Ty vole to až zamrazí. V letě doufám sraz v Chlumu na pouti. Vloni to nevyšlo ale je nás čím dál tím víc. Já dělal pátrače jestli si nevzpomínáš. podzim 82-84. Se měj Jirka.
Hledám ročník 75-77
Zdravím, doufám, že tady konečně najdu někoho z tohoto ročníku. Můj otec měl psa Bera. Můj otec je Libor Hladík a sloužil s kolegou který byl veterinářem a jmenoval se Pavel Karel.
Doufám, že se tady někdo z tohoto ročníku objeví.
A ozve se.
Mějte se. Petra
Doufám, že se tady někdo z tohoto ročníku objeví.
A ozve se.
Mějte se. Petra
Re: Hledám ročník 75-77
Ahoj Peťo. Davám vědět, že jsem s tvojim otcem nejen sloužil ale po jistý čas v Praze ještě stýkal a to i s Pavlem. On nebyl veterinář ale kinolog roty. Já byl téže psovod a měl jsem smečku. Libor s Pavlem sloužili o rok dříve, takže jsem snimi vojančil jeden rok. Pokud bude zájem je možnost dávám tel 733504444
AHOJ
AHOJ
Rok 72-74 nebo 74-76
Zdravím, nebyla zatím žádná reakce, tak na radu kamaráda píšu níže a snad si mě někdo všimne a bude znát mého otce.Tata v těchto letech aspoň doufám pracoval jako kynolog a měl psa Bera.
Bohužel si nevzpomenu na jeho kolegy, ale ráda bych zkusila najít pár lidiček co s ním byli na rotě.
Za případné odpovědi Vám děkuji.
Petra
Bohužel si nevzpomenu na jeho kolegy, ale ráda bych zkusila najít pár lidiček co s ním byli na rotě.
Za případné odpovědi Vám děkuji.
Petra
Re: Rok 72-74 nebo 74-76
Ahoj Petro, v roce 74 jsem na Medenici sloužil, co potřebuješ vědět?
zdravím všetkých z našej roty v Chlumu
*A prejem šťastné a veselé Vianoce, nech sa všetkým darí v novom roku, hlavne mojim kamošom z ročníka Jar 87 - 89 a všetkým čo sme sa tam vtedy spolu stretli a zažívali neuveriteľné príbehy. Myslím že ani Černí Baroni by sa na nás chvíľami nechytali, keď sme napríklad pol roty trávili nedeľu v auguste na rybníku Hejtman medzi turistami a turistkami...
Pozdravujem všetkých spod Tatier
Pozdravujem všetkých spod Tatier
sraz
miloš vesecký | 18.8.2011 13:34 | id 35106 | nahlásit
Nazdar chlapi ruším sraz v sobotu 20.8.pro velmi malý zájem a nemoc.Mějte se všichni a pište dál třeba se to povede příště. Zatím čau miloš (havrda).
Re: sraz
Zdravím, Som ročník služby u PS 87-89, nevieš náhodou, kde nakoniec zakotvili furťáci VR Bohouš Věžník,Kamiš, Koutský,Dušák, Šenkýř?
Nech sa darí, skusme ten sraz o rok.
Nech sa darí, skusme ten sraz o rok.
Re: Re: sraz
miloš vesecký | 18.8.2011 15:25 | id 35111 | nahlásit
Ahoj luboši o furtacích nevím vůbec nic ja byl na čáře 82-84. Snad se povede sraz za rok. měj se.
Re: sraz
Asi jsi ztratil číslo. Nebo sis nepořídil nový telefon, když jsi ten jeden zničil? 775232545
Stretnutie PS 87 - 89
Tohto roku to už nestihneme...
Zdravím všetkých chalanov z tých čias na našej rote. Igor Dutko, Janko Klunda, Mario Fratrik, Standa Habich, Vojta Pehel, Roman Kratochvíl, Petr Zámečník, Petr Svoboda,Milan Čech, Peter Kmeť atď. naši mladší Parťáci - Peter Gahír, Jirka Vincour, Radfek Kutil, a nezabudnuteľný a nezameniteľný Janko Čižmár naša Ikona so Sambikoj psom...a všetci ostatní ktorí si pamätáte na Chlumeček a jízdy na Panskej, v kempoch. Bolo by super takto o rok stretnúť sa na našej rote, je tam pekný penzión z nej a prý to tam stále stráži oproti z Fiňáku akčný Pepa Koucky...našu rotu si môžete pozrieť na: www.penzionmedenice.cz, telefon: 00420777662721, majiteľ penzionu by bol rád.Poslal mi nejaké fotky,chce tam dobudovať symbolicky dráty, pozorovatelnu a na našej chodbe mu to stráži PS-ák so samopalom v uniforme odhadujem od pošťáka Kamiša...Všetkým všetko dobre, ozvite sa kto môže ( môj mobil 00421 903 480 818 )
Zdravím všetkých chalanov z tých čias na našej rote. Igor Dutko, Janko Klunda, Mario Fratrik, Standa Habich, Vojta Pehel, Roman Kratochvíl, Petr Zámečník, Petr Svoboda,Milan Čech, Peter Kmeť atď. naši mladší Parťáci - Peter Gahír, Jirka Vincour, Radfek Kutil, a nezabudnuteľný a nezameniteľný Janko Čižmár naša Ikona so Sambikoj psom...a všetci ostatní ktorí si pamätáte na Chlumeček a jízdy na Panskej, v kempoch. Bolo by super takto o rok stretnúť sa na našej rote, je tam pekný penzión z nej a prý to tam stále stráži oproti z Fiňáku akčný Pepa Koucky...našu rotu si môžete pozrieť na: www.penzionmedenice.cz, telefon: 00420777662721, majiteľ penzionu by bol rád.Poslal mi nejaké fotky,chce tam dobudovať symbolicky dráty, pozorovatelnu a na našej chodbe mu to stráži PS-ák so samopalom v uniforme odhadujem od pošťáka Kamiša...Všetkým všetko dobre, ozvite sa kto môže ( môj mobil 00421 903 480 818 )
SRAZ PO XXXX LETECH
Lošák Jirka | 20.7.2011 02:28 | id 33961 | nahlásit
20. 8. 2011 JE SRAZ NA ROTĚ. NAPIŚTE VŠICHNI KDO MÁTE CHUŤ PŘIJET.
Re: SRAZ PO XXXX LETECH
Jirka Lošák | 3.8.2011 05:46 | id 34517 | nahlásit
TAK CHLAPI 20.8.2011 VE 13:00 NA ROTĚ.
kota 510 medenice
Ahojte chalani,píšemvám zo SLovenska slúžil som jar 82-84rok.Poznám vás všetkých čo ste služili vtých rokoch Irko Lošák ty si bol ako pátrač na 100% ma poznáš.Všetkých vás pozdravujem boli ste perfektný chalani a kamaráti na ktorých sa dalo spoľahnúť
Miloš Vesecký ja som bol psovod tvoj ročník boli sme tam dvaja Slováci druhy bol Kurinec Palo.Som veľmi rád že vám môžem napísať. S pozdravom Gubo Juraj
Miloš Vesecký ja som bol psovod tvoj ročník boli sme tam dvaja Slováci druhy bol Kurinec Palo.Som veľmi rád že vám môžem napísať. S pozdravom Gubo Juraj
Re: kota 510 medenice
Jirka Lošák | 7.7.2011 03:39 | id 33353 | nahlásit
Ahoj Juraj, se ví že si pamatuji. Dělal jsi na pokoji furt kliky. A na Palka Kurince si taky pamatuju. Byla sranda jak honil Emilovi ocas. V civilu predaval v Kovomate klinčeky. Zdravím Jirka.
Re: kota 510 medenice
miloš vesecký | 10.7.2011 20:24 | id 33516 | nahlásit
čau jurko jsem rád že ses ozval delal jsi psovoda a mel jsi pira a mora moc fajn psy.zato palo kurinec mel emila který mu věčně utíkal a čekal na něj před rotou. na 20.8.se chceme sejít na rotě mate to daleko ale zavzpomínat by zato určitě stalo.tak to zvažte a přijedte.často vzpominam jek jsme těsně před civilem zametali celej dvur .ale bylo nam to fuk protože jsme za týden šli domu.jurko měj se krasně a zase se ozvi byl jsifajn kluk čau miloš vesecký(havrda).
Re: kota 510 medenice
Jozef Nitra | 20.7.2011 21:29 | id 33995 | nahlásit
Juraj nazdar sluzil som v Suchdole ale chodil som k Vam oravat Kapocka na zelenom traktore urcite sme sa stretali na rote bol sm rocnik jar82-84 odkial pochadzas?
Re: kota 510 medenice
jozef doci | 27.9.2011 00:06 | id 36522 | nahlásit
Ahoj Juraj sluzil som v Suchdole a chodil som k vam oravat kapicka so zelenim ursusom
Sraz starých psů 20.8 na pouti
Jiří Lošák | 6.6.2011 22:22 | id 32203 | nahlásit
To víš že dorazím Mlhošu, teď v pátek jedu za Lojzou Štverákem má kontakt no Joa Kožíška. Já mám kontakt na Rostika Morice. Bude třeba zavolat na rotu skrze ubytování. Už týden volám na tvoje staré číslo.Jsem myslel že jsi za drátama. Za kolik to máš?
Re: Sraz starých psů 20.8 na pouti
Chlapci, pokud nemáte telefon na Medenici, tady je:777 662 722
Každy sraz je užitečný!
Láďa
Každy sraz je užitečný!
Láďa
Re: Re: Sraz starých psů 20.8 na pouti
Jiří Lošák | 7.6.2011 16:11 | id 32223 | nahlásit
Láďo dík za číslo ale znám ho byl jsem na rotě 5x na dovolené.Poprvé podzim 82-84 manévry86 a pak léto 2004, 05, 06. To tam byl majitel p. Otásek dobrý borec.
Re: Re: Re: Sraz starých psů 20.8 na pouti
Není zač děkovat.Byl jsem tam na dovolené jen jednou, tak se snažím pomoci.76-82.
L.
L.
dotaz
pamatuje tady někdo Pepu Sontaga-asi 82-84?
Re: dotaz
jozo | 21.2.2011 20:18 | id 27311 | nahlásit
ahoj sluzil si v tom obdobi v chlume?,ja som sluzil v suchdole a chodil som k vam na rotu oravat kontrolne pasy
Re: dotaz
Jiří Lošák Libíček | 24.2.2011 06:03 | id 27460 | nahlásit
Pamatuju.Říkali jsme mu Mittwoch. A hrál dobře pinec. Byl to dobrý kluk. Lošák.
Re: Re: dotaz
miloš vesecký | 5.3.2011 17:10 | id 28054 | nahlásit
To je samé pamatuju ,pamatuješ a co takhle jasnej termín na zakladne a pokecat osobne. To platí pro všechny at nás ti komáři zase trochu okusej. Cau chlapi.Miloš Vesecký.
Re: Re: Re: dotaz
miloš vesecký | 30.5.2011 11:48 | id 31811 | nahlásit
tak zatím žádný ohlas ale pravě jsem zjistil že 20.8.2011 je v chlumu pout tak co udelat sešlost a zavzpomínat na staré dobré časy tak se ozvěte ptaci-supráci.čau miloš.
Re: Re: Re: Re: dotaz
Jiří Lošák | 2.6.2011 08:07 | id 31972 | nahlásit
Ahoj Miloši, ti řeknu ty máš někdy i dobré nápady.
Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
miloš vesecký | 6.6.2011 15:45 | id 32178 | nahlásit
tě asi zabíju libíčku raděj napiš jestli dorazíš a posílej to dál mám nové tel.číslo-603 368 648.termín pouti je na internetu doufam ze platí ještě to ověřím čau.
Zde již nelze dále reagovat
Re: dotaz
Lojza | 22.6.2011 11:14 | id 32739 | nahlásit
Pamauju si na Sontága. Jednou přišel z vycházky až ráno a bez bot. Měl jsem dozorčího. Nic jsem nehlásil, ale byly bobky...
Medenice 1985 - 87
Dittrich Roman | 31.1.2011 15:57 | id 25950 | nahlásit
Ozve se někdo po těch dlouhých 24 letech?
Cibuĺ , Bendžis , Piškot , Dody , Cirko , Gotes , Dinil ,
Ámos ,Brenky , Cirko , Jirka V3S - Klárka , Maroš ,
Fero L.
Nebo ročník 85/2 - 87/2:
Sedlář , Puchala , Boďo ,Kmoch ,Šišpela , Žlábek , Matuštíci , Mrkvica Király , Tychanič , Petrovič , Kubačka ,
Cibuĺ , Bendžis , Piškot , Dody , Cirko , Gotes , Dinil ,
Ámos ,Brenky , Cirko , Jirka V3S - Klárka , Maroš ,
Fero L.
Nebo ročník 85/2 - 87/2:
Sedlář , Puchala , Boďo ,Kmoch ,Šišpela , Žlábek , Matuštíci , Mrkvica Király , Tychanič , Petrovič , Kubačka ,
Re: Medenice 1985 - 87
Čau Roman no tak toto ma veľmi milo prekvapilo. Včera náhodou som počul o tejto stránke. To už je toľko rokov?
Re: Re: Medenice 1985 - 87
roman | 30.3.2011 06:10 | id 29495 | nahlásit
Jožko jsem moc rád,že se alespoň někdo ozval.Za celou dobu jsem nikoho neviděl,jen se tu v Olomouci jednou stavoval Cibul.Jinak nemám o nikom žádné zprávy.Rád bych sehnal nějaké fotky protože jich moc nemám.Před pěti lety jsem se byl na rotě podívat,ale je z toho penzion.Jinak všechno při starém,dokonce i čáry na asvaltě za rotou pro nástup.Pokud budeš mít čas, tak občas napiš ,nebo zavolej -420 7379087680.Zatím se měj a pokud si s někým v kontaktu ,dej vědět.
Re: Medenice 1985 - 87
pátrač | 18.3.2011 21:55 | id 28981 | nahlásit
chyba pátrač Dubský niekde od ostravi, Buvica spomína niekto?
Re: Medenice 1985 - 87
Čau Romane,
z tvého seznamu jsem vypadl, ale to nevadí jsem rád, že takové stránky vznikli a z kluků jsem byl naposledy v kontaktu s Petrem Žlábků cca před 10-ti lety. Jinak na rotě jsem byl minulý rok a je dobře udržovaná akorád kotce na psi zmizeli. Jinak jsem se dočetl na těchto stránkách, že 20.8.2011 se tam chystají staré páky na sraz tak by bylo dobrý se tam sejít. Zatím čau a pozdravuje psovod Jak (Žak)
z tvého seznamu jsem vypadl, ale to nevadí jsem rád, že takové stránky vznikli a z kluků jsem byl naposledy v kontaktu s Petrem Žlábků cca před 10-ti lety. Jinak na rotě jsem byl minulý rok a je dobře udržovaná akorád kotce na psi zmizeli. Jinak jsem se dočetl na těchto stránkách, že 20.8.2011 se tam chystají staré páky na sraz tak by bylo dobrý se tam sejít. Zatím čau a pozdravuje psovod Jak (Žak)
Re: Medenice 1985 - 87
Po vašem odchodu do civilu převeleli Boďa na 13. rotu za to, že mu pěstí prorazil dveře od kanceláře. důvod byl, že jsme si po zabijačce vyudili asi 100 ks klobás a velitel roty Věžník je všechny odvezl domů. Od té doby se ho bál, tak ho radši převelel. Jinak si vzpomínám na vycházku s Dinilem kdy po třech pivech (+ dinil) byl jak dělo a mi ho pak táhly na rotu. Vzpomínám si taky na Jirku V3S, když jsme přišli dlouho z vycházky (fotbal a pak Panská) s Petrem Žlábků pěkně pod obraz a druhý den nám dal velitel roty za trest posypat škvárou cesty, ale Petr nebyl schopen jak mu bylo špatně tak mi Jirka pomáhal. Jinak ještě pro vzpomínku Petr Žlábků měl psa Irana, Otto Király pes Cirus (to byl žrout, že sežral i kýbl žrádla a Otta si ho vzal po vojně domu), Libor Mrkvica pes ... to jméno mi vypadlo a já pes Jak. Budu se snažit naskenovat nějaké fotky a dát je sem, aby kluci mohli zavzpomínat
Re: Re: Medenice 1985 - 87
Jaroslav Peták | 14.7.2011 21:57 | id 33744 | nahlásit
Doplnění - veliteli roty prorazil dveře
Re: Medenice 1985 - 87
Ahoj Romane !!!
Nějakou náhodou jsem našel stránky. Je to super !!!
Luboš
Nějakou náhodou jsem našel stránky. Je to super !!!
Luboš
Re: Re: Medenice 1985 - 87
Jaroslav Peták | 24.3.2012 19:26 | id 44016 | nahlásit
Čau Luboši,
nemohl by jsi popsat fotky jménama, někteří kluci z Vašeho ročníku už mi vypadli z paměti. Dík Jarda
nemohl by jsi popsat fotky jménama, někteří kluci z Vašeho ročníku už mi vypadli z paměti. Dík Jarda
STARÝM HRANIČNÍM PSŮM A KAMENŮM
Jiří Libíček Lošák | 20.12.2010 12:49 | id 23664 | nahlásit
HEZKÉ VÁNOCE A V NOVÉM ROCE ŠTESTÍ ZDRAVÍ PŘEJE LIBÍČEK
Re: STARÝM HRANIČNÍM PSŮM A KAMENŮM
Napiš kontakt (tel.) sejdeme se, pokecáme...
Re: Re: STARÝM HRANIČNÍM PSŮM A KAMENŮM
jirka lošák | 1.3.2011 23:53 | id 27877 | nahlásit
Ahoj Lojzo,určitě se sejdem. Až bude lepší počasí,neboli teplo klidně přijedu do Rychvaldu
Re: Re: Re: STARÝM HRANIČNÍM PSŮM A KAMENŮM
Lojza | 25.3.2011 18:32 | id 29308 | nahlásit
Napiš na astverak11@seznam.cz
1963-1965
Ahoj ,také jsem sloužil na rotě v Chlumu u Třeboně
a to od konce roku 1963 do září 1965.
Velitel byl jistý major Tichý velitel jednoho družstva
jistý Němec.
Pokud někdo t tohoto ročníku existuje ,napište ať si zavzpomínáme.Nějaká jména Karel Novák ,Roman Hodkovič, a z našeho ročníku pak Honza Trávníček. Jarda Novotný
a to od konce roku 1963 do září 1965.
Velitel byl jistý major Tichý velitel jednoho družstva
jistý Němec.
Pokud někdo t tohoto ročníku existuje ,napište ať si zavzpomínáme.Nějaká jména Karel Novák ,Roman Hodkovič, a z našeho ročníku pak Honza Trávníček. Jarda Novotný
Re: 1963-1965
ahoj Jardo
prečetl jsem tvůj mail a také vzpomínam na 2 roky strávene na Medenici. V dobré partě kluku z různe časti republiky s nekterýma klukama v kontaktu a to s Vaškem Šěnku, Jirka Flek, Karel Hofman, Vlasta Krejzaru, Honza Trávniček. Při posledním srazu jsme se sešli v hojnem počtu ČesŤa Fadrný, Ruda Žárský, Jarda Miklík...Dej o sobě něco vědet, ja bydlím v Chlumu u Třeboně dodnes. Ahoj Jirka Dvořák
prečetl jsem tvůj mail a také vzpomínam na 2 roky strávene na Medenici. V dobré partě kluku z různe časti republiky s nekterýma klukama v kontaktu a to s Vaškem Šěnku, Jirka Flek, Karel Hofman, Vlasta Krejzaru, Honza Trávniček. Při posledním srazu jsme se sešli v hojnem počtu ČesŤa Fadrný, Ruda Žárský, Jarda Miklík...Dej o sobě něco vědet, ja bydlím v Chlumu u Třeboně dodnes. Ahoj Jirka Dvořák
Re: Re: 1963-1965
Jirko jsem rád že ses ozval.
Já zatím nejsem s nikým v kontaktu a asi před 4 roky jsme byli s partou v Chlumu na kolech a tam jsem zjistil že tam bydlí Vlasta Krejzar ale nebyl doma.
Tak jestli máš čas a chuť tak mě pošli přímo na můj E-mail zprávu a případně kontakt na některé další kluky .
Já si dnes vzpomněl na Mirka Otiska(komár)
Tak email:scorp.44@email.cz
Měj se zdravím ze Žatce Jarda
Já zatím nejsem s nikým v kontaktu a asi před 4 roky jsme byli s partou v Chlumu na kolech a tam jsem zjistil že tam bydlí Vlasta Krejzar ale nebyl doma.
Tak jestli máš čas a chuť tak mě pošli přímo na můj E-mail zprávu a případně kontakt na některé další kluky .
Já si dnes vzpomněl na Mirka Otiska(komár)
Tak email:scorp.44@email.cz
Měj se zdravím ze Žatce Jarda
CHlum u Třeboně Medenice Kota 510
Chalany ktorý ste slúžili v CHlum u Třebone zapojte sa do diskusie veď je to ostuda že ostatné roty maju tolko príspevkov z rokov ktoré strávili vo službe na hranici,myslím že sa nemáme začo hanbiť.hlavne za tie roky ktoré som strávil ja a to boli 1967-1969.Viem že naše ročníky už internet moc nehovorý,ale máte deti ,vnučky vnukov,tak prosím požiadajte ich a ozvyte sa,roky utekaju.PSak v zálohe.
Re: CHlum u Třeboně Medenice Kota 510
Jan | 12.10.2010 13:02 | id 21114 | nahlásit
Ahoj spolubojovníku. Já jsem sice nesloužil na Madenici (ve stejné době jako Ty, jsem sloužil na tehdejší 23. rPS Staré Město p. Landštejnem, poslední rotě Č.B. brigády), ale ke Chlumu u Třeboně mám vztah z dětství-chodil jsem tam po určitou dobu do zákl. školy školy, která byla nad Hejtmanem na tom kopci u kostela. Určitě jste také chodili na pivo do hospody "Na Panské". Kdo tam tenkrát za Tebe dělal VR ? Později tam velel nějaký Ota Najman a jeho žena Radka dělala vedoucí v železářství. Mně ten Ota dělal ve St. Městě velitele čety a byl nadpor. a pořád toužil po svojí rotě. Tak mu nakonec asi udělali radost a dali mu ten Chlum . To už jsme ale byli oba v civilu a asi ho nebudeš znát. Já do Chlumu pořád čas od času jezdím.
Mimochodem dal jsi sem špičkové dobové fotografie. Takových tu moc není.
Zdravím a přeji hodně zdaru.
Mimochodem dal jsi sem špičkové dobové fotografie. Takových tu moc není.
Zdravím a přeji hodně zdaru.
Re: Re: CHlum u Třeboně Medenice Kota 510
Ahoj spolubojovník.Za mňa tam bol veliteľ roty kpt Fuka.Samozrejme že sme chodili na pivo a iné "dobroty" na Panskú,Frantíkovy a Šámalovy.Rád na tú dobu spomínam.Každý rok v lete navštívim rotu.Majiteľ Medenice zakladá album fotografii.Na fotkách ktoré som umiestnil na internetu sa už pri návšteve roty niektorý poznali.Škoda len že náš ročník sa nemôže dat do hromady,hoc sme sa asi 12rokov schádzali.Prajem hodne zdravia možná sa ešte niekedy stretneme.
Re: Re: CHlum u Třeboně Medenice Kota 510
Ahoj, já na Medenici sloužil za Najmana, říkali jsme mu Bulík, byl to vyžraný, neoblíbený k***t. Jeho žena, (blondýna silně veselá v rozkroku) opravdu prodávala v Kovomatu....Na rotě jsem od té doby vlastně nebyl...jen jednou, ale jen dole, u odbočky na "Hříbek", Novou huť, či jak se to jmenovalo..... k rotě byl tenkrát zákaz vjezdu....
Patrač
Stále nikdo tu nie je z roku 78-80 jesen....
Re: Patrač
Pokud jsi šel do civilu na jaře 1980 a dělal si pátrače, tak se jmenuješ Šiška , křestní už si nepamatuji. Z tvého ročníku si ještě pamatuji čet.Kvašnovský, P.Štelbacký (to byl velmi problematický člověk, slušně řečeno) , a na další si už nevzpomínám. Já jsem narukoval na podzim 79 , a na rotu jsem přišel po Vánocích 1980.Myslím , že se nepletu.
Re: Re: Patrač
Ahojček do civilu som šiel na jesen 1980 a nerobil som patrača -len Prezývka hiii a to čo spomínaš tie mená ako čet.Kvašnovský,P.Štelbacký - chuj z vzchodu to bol o ročnik skorej ako náš .U nás bol čet, Vinco Kočiš , Koršínský Mlčák, Šujdák, Čep samo ja prezývka Dábel .Ostatok si nepetam.Tak pokial by sa tu niekto našiel z ročniku 78/80 nech dá vediet alebo nech sa tu ozve ....Martin
Re: Patrač
Zdravým Vás chlapy! Tu som slúžil v rokoch 77-79 za čias veliteľa Matejíčka v osemnástej rote. Počas toho obdobia sme budovali aj novú SIS, z čoho som si uchoval najlepšie spomienky. Ozvyte sa, ktorí tiež radi spomínate na túto dobu. Možno si dohodneme aj stretávku na Medenici. S pozdravom Stefan
Re: Re: Patrač
Ahoj. Tež já J.Novak a J.Albrech jsme tam sloužili nejdřive za Hrona a pak za Matějíčka. Hoť větší nápovědu.
Re: Re: Re: Patrač
Stefan 1977-79 jar | 25.2.2012 18:26 | id 42835 | nahlásit
Čavte, tak ja si spomínam na vás oboch, boli ste asi ročnik starší. Ja som Štefan Hudy a robil som kuriča. Ak sa nemýlim, tak som kotolňu prebral po Geňovi alebo tak nejak. Pamätam sa aj na veliteľa roty Hrona aj Matejíčka, ďalej na veliteľa čety Blaha, Štepánka, Bobula. Veliteteľa družstva Bukoviča, psovodmi boli Křístek, Bobko a z môjho ročníka Šimeček. Kuchar bol Kopřiva a spojári Tomanovci. Šoferi Kuna, Uaz a Rohun na P-V3S. Takisto spomínam aj na psovoda, ktorý hral na gitare ale na meno so nespomeniem. Ked si ešte na niečo spomeniem tak dám vedieť
ahoj chlapi
mezi roky 72 74 tam byla mladá stážkyně hranic jak si říkali pionýři,kdo pamatuje Růženu? už tehdy jí to koukalo z očí,cose sni stalo? Ozvěte se kdo sloužil jaro 72 až 74. Aran
Re: ahoj chlapi
Ahoj Vlasto, vzpomínáš si na mne? :-))
Medenice80-82
Frantisek Havrda | 12.4.2010 18:58 | id 14825 | nahlásit
Zdravim vsechny kluky se kterima jsem slouzil.slouzil sem jako zenista.Vzpominam na Dusana čislikovskeho a jeho psa Pira,Zoltana Makaije a na dalsi kluky.Morcinkovi Zidek jezdi po Strakonicich na kole. Vesecky proč ti řikaly Havrda??? :-) Miso Nedvede coz delaš??
Re: Medenice80-82
Tož ho tam Havrdo pěkně odemně pozdrav.
Re: Re: Medenice80-82
Jachym | 20.12.2010 13:10 | id 23665 | nahlásit
Nesloužil na Hájnici někdo stejného jména...třeba rodina ?...byl myslím Pavel..ročník tak..75-77 ? čau
Re: Medenice80-82
vesecký | 17.6.2010 08:22 | id 17271 | nahlásit
ahoj fando byl jsem na rotě jaro 82-84 sotva jsem vešel poprvé do dveří někdo řekl hele havrda aže prej jsem podobnej místnímu spojaři byl jsi tenkrát zrovna na výjezdu pak už mi havrda zustalo až do civilu.jinak se měj krasne ahoj vesecký
Re: Re: Medenice80-82
Jozo Nitra | 30.7.2010 22:09 | id 18870 | nahlásit
Ahoj neviem mozno si spomenes sluzil som v suchdole ale chodil som k vam oravat kapicka na takom zelenom traktore mozno si chodieval aj so mnou
jeseň 83-85
Jozef Radena | 8.3.2010 09:38 | id 13371 | nahlásit
Ozve sa nikto zo psovodov.
Mal som Pira a Mora. Teraz Mám Aresa
Mal som Pira a Mora. Teraz Mám Aresa
Re: jeseň 83-85
Mora měl Volto Polyi (81-83) a Arese měl Pavel Horváth (82-83). Moro byl moc dobrý pes a Ares byl ostrý.
Re: Re: jeseň 83-85
Strelec -78/80 | 5.8.2011 00:09 | id 34605 | nahlásit
Ares bol náhodu super havo čierna potvorka ale nesklamal ani raz hiii
Re: jaro 83-85
ahoj Jozefe náhodou jsem nsrazil na tito stránky tak odepisuju na Medenici jsem sloužil jaro 83-85 u psovodu měl sem Mora a Pira Ty jsi byl muj mladší pulročák nevím jestli si na mě pamatuješ.čau Pepík
Medenice
Ahoj Petře, tak třeba Standa Habich sloužil jako pátrač byl tvoje číslo. Byl jsem se v CHlumu podívat z roty je penzion a hospoda. Naproti v domku bydlí Pepa Koucký, ten blb co jim to tenkrát podepsal, myslím že to byl tvuj mazák.
Re: Medenice
Peter Kmeť | 11.1.2010 09:24 | id 9715 | nahlásit
Ahoj Jirko, jasne ze Standu si pamatam, boli sme velmi dobry kamarati, ale uz som si spomenul aj na teba :)..len su to uz roky..:)...Koucky nebol moj mazak, asi suprak, ale to je jedno, v kazdom pripade to podpisal :))..asi tam byva kvoli tomu ze s tym zil :)) a chyba mu uniforma :)..ako zijes?
Re: Medenice
Jirko nazdar, přetíram si oči - či dobre vidím,pozdravujem Ťa - pátrač Chomič 87-89,
to by chcelo jeden víkend na rote...a doviezol by som aj Belú nad Cirochou nášho šoumena Janka Čižmára - Sambikoj... zavolaj mi alebo pošli kontakt na teba na: 00421 903 480 818
maj sa, nech sa Ti darí
to by chcelo jeden víkend na rote...a doviezol by som aj Belú nad Cirochou nášho šoumena Janka Čižmára - Sambikoj... zavolaj mi alebo pošli kontakt na teba na: 00421 903 480 818
maj sa, nech sa Ti darí
Re: Medenice
peter gahir fakir | 3.9.2011 02:48 | id 35699 | nahlásit
sevas jirko tak ako kamarat??musime dat nejake stretko len neviem kedy ja som s casom moc zle a co kolomaznik pamatas ???? to bol nas partak a ten kretiik vlastik
Ročník 87až 89
KURVA OZVĚTESE. KOLOMAZNÍK UŽ MĚ SEHNAL
Re: Ročník 87až 89
Je to tak..bylo by hezké kdyby se nás ozvalo víc co jsme v té době služili vlasti a mohli se sejít a zavzpomínat..
Re: Ročník 87až 89
Čus Jirko brouzdám po internetu a našel sem tuto speci stránku.Doufám že su ve správnym ročníku 87/89 podzim byl sem psovod s Cirem.Budu rád když se ozvete.
Re: Re: Ročník 87až 89
Ahoj Radku . .Tebe i Cira si pamatuju, jednou nám snědl zákusky, když jsme zrovna sloužili jednu z mnoha nocí v Piketu jako poplachovka. Já velitel, ty psovod a jak se jmenovali řidiči? Jeden takový ušatý - nevzpomenu si. Tímto vzkazek zdravím i Vincka . .Mějte se . .
Re: Re: Re: Ročník 87až 89
Čus Lado zase sem se mrkl na stranky a vidim tvuj vzkaz.Jak sem máš po tak dlouhý době? Napsal mě jeden náš pulročák , ten má pamatováka to byly zprávy , takovýho pamatováka ja nemám.Nemenoval se jeden řidič Rudinský - vyšší borec . čus Radek
Re: Re: Re: Re: Ročník 87až 89
Radku nazdar, hlásim sa Ti uplne náhodou som našiel túto stránku že ako funguje Chlumeček o Pouti... tvoj partak od stolového hokeja na baru ( Kometa /Poprad )Nech sa Ti darí
Re: Re: Re: Ročník 87až 89
fakiir | 3.9.2011 02:59 | id 35701 | nahlásit
cau laado !!!! ty staraa vojno !!!! ale sme sa s vinckom nasmali v tej naj. kuchyni chlapy ja som moc rad ze vas tu vidim akurat som v robote a robim zasratuu 50 tku
Re: Re: Re: Re: Ročník 87až 89
Laďa | 23.9.2011 19:17 | id 36413 | nahlásit
No nazdááárek kuchaři :-) Neboj, moc dobře si pamatuju, když jsme přisli z noční služby a u Tebe ve spižírně se vždy něco našlo :-) a ještě pořád umís ty vlny s břichem :-)) je to fakt už dlouho co jsme hlídali naši ještě společnou Státní hranici..k***a proč ten život tak letí :-( Měj se moc hezky a kdyby to šlo se sejít, bylo by to super :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Ročník 87až 89
Ahoj Láďo,
neviem či si na mňa spomínaš - Luboš CHOMA -pátrač Chomiš tvoj bývalý starší polročák.
S Petrom Gahírom som v kontakte a takto o rok plánujeme príst o pouti do Chlumu a dúfam že nás bude viac. Z našdej roty je pekný penzion Medenice.
Maj sa fajn, zdravím Ťa.
neviem či si na mňa spomínaš - Luboš CHOMA -pátrač Chomiš tvoj bývalý starší polročák.
S Petrom Gahírom som v kontakte a takto o rok plánujeme príst o pouti do Chlumu a dúfam že nás bude viac. Z našdej roty je pekný penzion Medenice.
Maj sa fajn, zdravím Ťa.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Ročník 87až 89
radek Kutil | 29.10.2011 12:46 | id 37465 | nahlásit
Vidim že sem našel dalšího bojovníka s ročníku 87-89, zdravím našeho kuchtíka to už je let co sme se neviděly, pozdravuj pocestny od psovoda Cira a když tak napiš na email radekkutil@seznam.cz
Re: Ročník 87až 89
Radek - Cir | 29.10.2011 12:57 | id 37466 | nahlásit
Laďo jestli budeš mít nějaké nové zpravy tak mě je pošly na email radekkutil@seznam.cz dík rád vás uvidím
rok 76-78
VAsek | 4.9.2009 16:52 | id 5818 | nahlásit
Přesto, že byla služba náročná, vzpomínám na tato léta velmi rád. Byl jsem kynologem a měl jsem na starost výcvik psů. Kolektiv byl výborný. Zdravím všechny vojáky, kteří sloužili v těchto letech. Rád bych, kdyby se někdo z vás ozval. NO PASARAN !
72 až 74
když jsi byl kynolog, musíš pamatovat mojeho psa, měl jsem Arana,byl tam ještě? Za mně byl velitel Neuman, pak tam byl Dušák, a kamarád který to podepsal Wolf
Re: 72 až 74
Zdravím, nejsem si jista zda jsem ve správném ročníku, ale můj otec v těchto letech aspoň doufám pracoval jako kynolog a měl psa Bera.
Bohužel si nevzpomenu na jeho kolegy, ale ráda bych zkusila najít pár lidiček co s ním byli na rotě.
Za případné odpovědi Vám děkuji.
Děkuji Petra
Bohužel si nevzpomenu na jeho kolegy, ale ráda bych zkusila najít pár lidiček co s ním byli na rotě.
Za případné odpovědi Vám děkuji.
Děkuji Petra
Re: Re: 72 až 74
Omyl tvuj otec byl psovod. Kinologa roty dělal Pavel Karel Na Berouše si dobře pamatuji, tedy přesně na oba, měli jsme tam v tu dobu dva takže Bero1 a Bero2 otec měl toho mlatšího 2. 1 měl přezdivku k***t kvůli tvrdé povaze.
Re: Re: Re: 72 až 74
Zdravím. no tak to je skvělé... Moc děkuji za reakci. Snažím se, najít pár lidiček a pokusit se, udělat náký sraz. S tím psem s tvrdou povahou vím, vyprávěl mi o tom. No mám obrovskou radost až nepopsatelnou, že jste se ozval a umožnil kontakt.
Dám sem pár fotek a snad se někdo další ozve a třeba se tam najdete.
S pozdravem, Petra
Dám sem pár fotek a snad se někdo další ozve a třeba se tam najdete.
S pozdravem, Petra
Re: rok 76-78
Ahoj Vašku, snad budeš znát mého otce Libora Hladíka. Pracoval sice v letech 75-77, ale určitě jste spolu sloužili.Jirka Novák se mi ozval a naháním kluky aby se udělal náký sraz. Tak kdybys věděl a měl zájem. Zkus se ozvat. Myslím, že táta bude ráda když se sleze stará parta. Zdravím Petra
63-65
Spojár z Nových Hradov | 3.6.2009 12:41 | id 3922 | nahlásit
Zdravím p. Dvořák. Ja som slúžil v N. Hradoch v
r.1973-74. Vel. I. čaty bol kpt. Karel
Herman. Je to ten, ktorého spomínate? Ján
r.1973-74. Vel. I. čaty bol kpt. Karel
Herman. Je to ten, ktorého spomínate? Ján
Re: 63-65
ano to je on Karel Herman v Nových Hradech sloužil
ještě v roce 1991 jako velitel roty v hodnosti
podplukovníka.
ještě v roce 1991 jako velitel roty v hodnosti
podplukovníka.
Re: Re: 63-65
Ján Ivanecký | 23.6.2009 12:43 | id 4495 | nahlásit
Vďaka za odpoveď. V N. Hradoch som sa bol pozrieť
v r. 1996 a p. Hermana som náhodou stretol na
rybačke pri Zevlovom rybníku. Krátko sme aj
podebatovali.Bol som v jeho čate. Do civilu som
odchádzal v r. 1974 na jeseň a p. Herman sa mi aj
po 22 rokoch zdal rovnaký ako vtedy. Koľko môže
mať dnes rokov? To už mu musí tiahnúť k
80-tke! Prajem všetko dobré. J.I. /Prešov/
v r. 1996 a p. Hermana som náhodou stretol na
rybačke pri Zevlovom rybníku. Krátko sme aj
podebatovali.Bol som v jeho čate. Do civilu som
odchádzal v r. 1974 na jeseň a p. Herman sa mi aj
po 22 rokoch zdal rovnaký ako vtedy. Koľko môže
mať dnes rokov? To už mu musí tiahnúť k
80-tke! Prajem všetko dobré. J.I. /Prešov/
63-65
vzpomínám na mladé léta které jsem ztrávil na rotě
medenice za tvrdé totality,vzpomínám na kamarády
které jsem tam poznal některé navštěvuji
dodnes.Trávníček,Šenk,Hoffman,Flek,Novák.zpomínám
na velitele
maj.Tichého,kpt.Fuku,por.Hermana,por.Pankrace,kpt.
Němce,staršina Dušáka.Oženil jsem se v CHlumu.Z
roty je hospoda. Do Rakouska přes celní jedeš kdy
chceš.Vojna stála za to.Zdravím všechny JIRKA.
medenice za tvrdé totality,vzpomínám na kamarády
které jsem tam poznal některé navštěvuji
dodnes.Trávníček,Šenk,Hoffman,Flek,Novák.zpomínám
na velitele
maj.Tichého,kpt.Fuku,por.Hermana,por.Pankrace,kpt.
Němce,staršina Dušáka.Oženil jsem se v CHlumu.Z
roty je hospoda. Do Rakouska přes celní jedeš kdy
chceš.Vojna stála za to.Zdravím všechny JIRKA.
Re: 63-65
Jan | 3.6.2009 21:00 | id 3937 | nahlásit
Sloužil jsem v letech 67-69 na rotě Staré Město
pod Landštejnem(někdy také zvaná jako rota
Pernárec, podle názvu obce, která zde byla do roku
52-53 a pak zbourána) . Tehdy se jednalo o
poslední 23. rPS budějovické 15.bPS. Pak už byly
roty znojemské brigády. Velitelem zde byl v té
době také jistý mjr. Tichý, myslím, že měl křestní
jméno Miloslav. Přezdívku měl samozřejmě
"Milda" a byl to docela notorický
alkoholik. Dneska již je dávno po smrti a mám
dojem, že zemřel ještě za totality. Nejedná se o
jednu a tutéž osobu ???
pod Landštejnem(někdy také zvaná jako rota
Pernárec, podle názvu obce, která zde byla do roku
52-53 a pak zbourána) . Tehdy se jednalo o
poslední 23. rPS budějovické 15.bPS. Pak už byly
roty znojemské brigády. Velitelem zde byl v té
době také jistý mjr. Tichý, myslím, že měl křestní
jméno Miloslav. Přezdívku měl samozřejmě
"Milda" a byl to docela notorický
alkoholik. Dneska již je dávno po smrti a mám
dojem, že zemřel ještě za totality. Nejedná se o
jednu a tutéž osobu ???
Re: Re: 63-65
ano jedná se o maj.Tichého
Re: 63-65
Zdravím.Sloužil jsem 63-65 jako spojař na
Krabonoši.Určitě se známe.Přijímač Čes. Budějovice
a kurz promítačů.Náčelník spojení praporu Janiš
dělal školení v Suchdole tam jsme potkávali a přez
R105. Ozvi se.Ahoj
Krabonoši.Určitě se známe.Přijímač Čes. Budějovice
a kurz promítačů.Náčelník spojení praporu Janiš
dělal školení v Suchdole tam jsme potkávali a přez
R105. Ozvi se.Ahoj
82-84 podzim
lošák jiří | 28.4.2009 04:13 | id 3199 | nahlásit
ahoj petře byl jsem pátrač říkali mi líbíček
Re: 82-84 podzim
Ahoj Jirko.Pro upřesnění napiš nějaká jména.
Re: Re: 82-84 podzim
Jirka Lošák | 7.5.2009 16:20 | id 3376 | nahlásit
Ahoj Petře já si tvoje jméno pamatuji. Můj ročník
Rosta Moric, Ruda Červený, Lojza Turák, Karel
Kneifl, Mirek Hron, Já jsem se hodně bavil s
Pavlem Křehlíkem. To byl tvůj ročník ne?
05,06,07jsem byl na rotě na dovolené. Měj se.
Rosta Moric, Ruda Červený, Lojza Turák, Karel
Kneifl, Mirek Hron, Já jsem se hodně bavil s
Pavlem Křehlíkem. To byl tvůj ročník ne?
05,06,07jsem byl na rotě na dovolené. Měj se.
Re: Re: Re: 82-84 podzim
čau Jirko,Ještě je tam tolik komáru?Měli bychom se sejít na rotě.Máš nějaké zprávy o ostatních?Ozvi se.Ahu
Re: Re: Re: Re: 82-84 podzim
Čau Lojzo až dneska čumím na tvojí reakci . Komáři jedou furt ale super v Chlumu. Byl jsem tam už 4x.93, 94, 95, 96 ,. Taky jsem byl na manévrech na naší rotě v 86 roce. Dva roky po odchodu do civilu. Cvičení super. To byla rekreace. Já bydlím v Ostravě.
Re: Re: Re: Re: Re: 82-84 podzim
lošák jiří | 8.10.2009 11:27 | id 6585 | nahlásit
chyba byl jsem tam 03,04,05,06. Jsem si spletl století co?
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: 82-84 podzim
Pamatuji si Tě Libíčku, byl jsi prima kluk. Možná, že jsem Tě cvičil v Suchdole, to si už nepamatuji, ale určitě některého z těch, které jsi jmenoval. S Hronem jsme jednou skončili na vycházce v příkopě a hledali nás až do rána - už si mysleli, že jsme v Rakousku. Druhý den byl letecký polpach. Večer na Huť mě musel táhnout Moro, jinak bych tam nedošel. Byl jsem u PS 81-83.
Re: Re: Re: Re: 82-84 podzim
Lojzo, pamatuješ kdo s tebou ležel v té příkopě jako tretí??? Tak tě moc zdravím. Jsem rád, že jsem našel kontakt. Vlastně mi v těchto dnech přišel pohled od Jirky Lošáka, ten mi poradil kde hledat.
Re: Re: Re: Re: Re: 82-84 podzim
Lojza Štverák | 26.1.2012 09:21 | id 41357 | nahlásit
Čau Zdeňku !!
Jak si to mohu pamatovat, když byla minimálně trojka v žile ! Dneska bych to nepřežil. Mládí je mládí. Jsem rád, že jsi se ozval. Snad se letos sejdem...
Jak si to mohu pamatovat, když byla minimálně trojka v žile ! Dneska bych to nepřežil. Mládí je mládí. Jsem rád, že jsi se ozval. Snad se letos sejdem...
Zde již nelze dále reagovat
Re: 82-84 jaro
miloš vesecký | 23.5.2009 20:31 | id 3676 | nahlásit
ahoj jirko- libíčku nevím jestli si pamatuješ ale
určitě ano protože jsme se spolu střídali jsem
miloš vesecký-říkali mi havrda. byl jsem v chlumu
před 2 roky ale nikoho jsem nepotkal. jeto škoda
že nedáme spicha třeba o pout.nemám na nikoho
kontakt akorát jsem jednou potkal KOstu ten tady
má švagrovou.Pavel Křehlík prej dělá někde na
václaváku vbaru ale nevím kde.Tak se ozvi nebo
zavolej na 721823084. čau
určitě ano protože jsme se spolu střídali jsem
miloš vesecký-říkali mi havrda. byl jsem v chlumu
před 2 roky ale nikoho jsem nepotkal. jeto škoda
že nedáme spicha třeba o pout.nemám na nikoho
kontakt akorát jsem jednou potkal KOstu ten tady
má švagrovou.Pavel Křehlík prej dělá někde na
václaváku vbaru ale nevím kde.Tak se ozvi nebo
zavolej na 721823084. čau
Re: Re: 82-84 jaro
Jirka Lošák | 25.5.2009 17:11 | id 3721 | nahlásit
Ahoj Miloši, to víš že si pamatuji. Ozvu se!
Re: Re: 82-84 jaro
Jozo Doci | 13.6.2009 12:40 | id 4214 | nahlásit
milos ahoj ja som sluzil v suchdole na prapore
chodil som k vam na rotu rat kontrolne pasy Palo
Krehlik robil vodiča ze tiez som bol 82až 84 na
hacave inak som z NITRY
chodil som k vam na rotu rat kontrolne pasy Palo
Krehlik robil vodiča ze tiez som bol 82až 84 na
hacave inak som z NITRY
Re: Re: Re: 82-84 jaro
miloš vesecký | 2.9.2010 16:14 | id 19904 | nahlásit
ahoj jozo delal jsem patrače ale od videní bych te asi poznal jinak pavel křehlík nedelal vodiče ale byl kuchař a neuměl knedlíky ale jinak dyl moc fajn kluk. čau a měj se.
Re: Re: Re: Re: 82-84 jaro
Jozo | 2.9.2010 22:04 | id 19923 | nahlásit
ahoj Milos tak potom si musel poznat aj Joza Kandraca byva v Kosiciach tiez bol petrac v suchdole pisal som par riadkou na stranke suchdolu.CHcel ist v lete na hacavu maj sa pekne a dakujem ze si sa ozval
Re: Re: Re: Re: 82-84 jaro
JOZO | 12.5.2011 23:49 | id 31243 | nahlásit
Milos ano mas pravdu zmylil som si ho s Obermajerom ten vojil u nas na prapore kontrasou s uazem
Re: Re: Re: Re: 82-84 jaro
Havrdo, já že neumím knedlíky ?
Re: Re: Re: Re: Re: 82-84 jaro
Jozo sarkan | 1.8.2011 22:26 | id 34461 | nahlásit
Cau Palo mozno si spomenes boli sme spolu vo vicvikaci u vodiciu a ti si potom robil kuchara ja som chodil k vam na rotu oravat ka picka urcite ked dojdem do Prahy tak ta na vaclevaku najdem zevraj tam pracujes ako casnik ahoj
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: 82-84 jaro
Jirka Lošák | 2.8.2011 05:45 | id 34469 | nahlásit
Čau Křehlo, tak se ozval taky někdo nový. Přijedeš do Chlumu na sraz? Rád bych tě viděl. Jirka Lošák
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: 82-84 jaro
vesecký | 2.8.2011 21:15 | id 34505 | nahlásit
čau pavle to nevím protožes je nikdy nedelal a říkals že je nerad děláš měj se doraž na sraz a nějakej dovez mi ti je s lososem otestujem zatím čau havrda.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: 82-84 jaro
Velkou náhodou jsem objevil tuhle sešlost a udělalo mi to velkou radost, vždyť já bych tam s váma šel, klidně, zas na dva. Libíčku, máš ještě ten můj trempířskej výtvor ? Jsem rád zas s váma.!! Snad mi to vyjde a přijedu.
Re: Re: Re: Re: Re: 82-84 jaro
vesecký | 3.8.2011 21:53 | id 34555 | nahlásit
nevím proč náhodou minulý týden jsem volal Kostovi a říkal že má na tebe telefon a že mi ho pošle ale zatím nic tak jsem myslel že ti volal. jestli ne tak mu zavolej že mu nakopu pr.... koukej přijet a přivez nějakej ten knedlík za 30 let téměř je snad už umíš. cha,cha,cha.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: 82-84 jaro
Lošák Jirka | 4.8.2011 10:09 | id 34566 | nahlásit
Čau Křehlo? mám okno ,nevím jaký výtvor. Ty vole a to nepiju, to bude tím věkem. Přijeď dáme řeč.
Zde již nelze dále reagovat
ozve sa niekto ?
Ročnik 78-80 jeseň čo je s vama nikto sa sem
nezatúla Mlčak,Kočiš, a spol?Dabel -kontakt....
nezatúla Mlčak,Kočiš, a spol?Dabel -kontakt....
Re: ozve sa niekto ?
Nazdar .
Ja jsem sloužil na rotě Medenice v roce79-81 tak že
ty kluky dobře znám.Hlavně Kočiš mi dával co proto.
V srpnu 2009 jsem byl na rotě a je to tam pěkné.
Zdar Moric
Ja jsem sloužil na rotě Medenice v roce79-81 tak že
ty kluky dobře znám.Hlavně Kočiš mi dával co proto.
V srpnu 2009 jsem byl na rotě a je to tam pěkné.
Zdar Moric
Re: Re: ozve sa niekto ?
V létě 1980 jsem byl společně s dalšíma čtyřma spolužákama Střední odborné školy PS na stáži na pohraniční rotě Chlum u Třeboně. Vzpomínám si jak jste na nás zírali, když jsme měli tři roky vojenské služby za sebou podle tří "véček" na výložkách. Vzpomínám si na poddůstojníky Kočiše, Pappa, Jelena - ten byl z Přerova. Také si vzpomínám na Morcinka, který mi dělal velitele hlídky a střežili jsme na stanovišti na levé straně úseku roty. Myslím, že dělal svazáka, vedl kroniku roty a pocházel někde od Polských hranic. Vzpomínám také na vojáky z povolání Čmeilu, Filsaka, Dušáka, Bláhu. Na 1. máje napadl sníh, mám takový dojem, že jsme asi týden chodili do služeb v bílých maskáčích. Potom nás přeložili do záložněvýcvikového praporu v Suchdole nad Lužnicí a vystřídala nás další skupina "Sošáků". Nevím, zda-li si na nás budete pamatovat, byli jsme tam krátce.
Re: Re: Re: ozve sa niekto ?
Dozorči -Dabel | 5.8.2011 00:28 | id 34607 | nahlásit
ahoj pokial si bol jeden z Absačov co tam boli a jedne z vás bol každú chvylu u velitela roty a stále niečo skúšal ..hiiii tak ano maš pravdu bola kalamita v tom čase napadlo neskutočne vela mokrého snehu a musela sa chodievat lyžnica..ano Dušáka bol proviantak a súdruh Bláhu mal taký prúser až no ale mal niekoho hore takže nič z toho len zarazeny postup a od tej doby chodieval na vymak zo zbranu a pojitkom ale márne Dábel stále po nom strielal hiiiiiii....
Re: Re: Re: Re: ozve sa niekto ?
Ahoj, jsem skutečně jedním z těch "Absačov". Jestli někdo z nás chodil za velitelem roty, to si nepamatuji. Pokud se nemýlím, tak velitel roty Matějíček měl v průběhu našeho působení dovolenou a vracel se v době, kdy nás střídala další skupina "Absačov". Ale to je nakonec jedno. Skutečností je, že vzpomínky z čáry hned tak nezmizí. Ta sněhová kalamita byla opravdu neskutečná. S Filsakem jsme ještě s dalšíma dělali demarkačku, kde jsme odstraňovali spadané stromy. V té době jsem měl slušnou fyzičku, takže mne to nevadilo, byl to pohyb na zdravém vzduchu.
P rota Chlum 79-81
Ahoj Jindro,
zdravím spolubojovníka, je to už 30let , co jsme šli domů.Pamatuji se , že jsi byl myslím z Třince. Před několika lety jsem mluvil tel. s Pavlem Šabatkou , byl z Týna nad Vlt. jezdil jako šofer na rotě , pak mi někdo říkal , že je snad nemocný a kontakt jsem ztratil.
Napiš , kde bydlíš a co a jak.
S pozdravem Pepík
zdravím spolubojovníka, je to už 30let , co jsme šli domů.Pamatuji se , že jsi byl myslím z Třince. Před několika lety jsem mluvil tel. s Pavlem Šabatkou , byl z Týna nad Vlt. jezdil jako šofer na rotě , pak mi někdo říkal , že je snad nemocný a kontakt jsem ztratil.
Napiš , kde bydlíš a co a jak.
S pozdravem Pepík
Re: P rota Chlum 79-81
Nazdar Pepiku.Chlapče ušatá.Tak se konečně z našeho ročníku ozval.Šmejdim na těchto stránkách už delší dobu a vono furt nic.Na rotě jsem byl už 4 nebo 5 krát.Jezdíme do JČ dost často na ryby.V týnu jsem byl také a Pavla jsem hledal podle adresy co jsem si zapsal,když jsme šli do civilu ,ale nenašel jsem ho.Nejsi náhodou v spojení z Pepikem Žaludu?Dosti často vidí Čaneckého ,který tady pracuje.A Jirka Vik ten k nám přišel s 13 roty a byl o rok mladší tak bydlí ve vedlejší dědině.Jo a Jindru Poloczka co dělal spojaře a byl naš mazák taky občas zahlédnu v Třinci.Já bydlím v malé dědině kousek od Třince a furt je to dobré i po 50.Koukám že si kluci organizují sraz .Taky bycho se mohli sejít.
S pozdravem Jindra
S pozdravem Jindra
Re: Re: P rota Chlum 79-81
Ahoj Jindro,
rád si s Tebou popovídám osobně na Skype nebo Ti posílám e-mail: josef-hajek@quick.cz
díky za zprávu
rád si s Tebou popovídám osobně na Skype nebo Ti posílám e-mail: josef-hajek@quick.cz
díky za zprávu
ahoj
kdo složil tady jaro 72 az 74 vi jak bylo za
najmana ,pankrace ozvěte se udelame sraz,Aran
najmana ,pankrace ozvěte se udelame sraz,Aran
Re: ahoj Arane
Ahoj Arane....
díky za záchranu prasečaku
v letech 90/92 jsem sloužil v Chlumu jsem rad že
stojí prasečak ktery jsem měl chvíli na
starosti.Všecky vas tam pozdravuju!
stojí prasečak ktery jsem měl chvíli na
starosti.Všecky vas tam pozdravuju!
Re: díky za záchranu prasečaku
Prasečák zachránili. Jestli ti v této době říkali Galfonz tak mi dej na sebe kontak. Poslední co jsem na tebe měl jsem před 15- ti lety ztratil.
Re: Re: díky za záchranu prasečaku
Ahoj Tome jsem rad že sis na mě vzpoměl i ja nemam žadny kontakt na tebe,budu rad když se ozveš. tel.č. 731489665
email : pavelgaleta@seznam.cz
PAVEL
email : pavelgaleta@seznam.cz
PAVEL
Re: Re: Re: díky za záchranu prasečaku
Zdar Pavle jsem rád, že o sobě dal někdo vědět. Posílám Ti adresu třídy na které se můžeš zaregistrovat. Pokud máš kontakt na Toma Patilu, tak mu dej vědět.
Zatím se měj. Tomáš
Adresa třídy: www.spoluzaci.cz/212844
Zatím se měj. Tomáš
Adresa třídy: www.spoluzaci.cz/212844
Re: Re: Re: Re: díky za záchranu prasečaku
Ahoj Tome, byl jsem tvůj starší půlročák,řidič,dělal jsem prasata,pak po mě Pavel Galeta,se mnou byl Břeta Kudlička, Honza Voráček,pak od tebe Radek Bednář,byl jsem v Chlumu hodněkrát,rád se tam vracím,bylo tam bezvadně.Naposledy vloni v létě. tel. mam 603 981 128, nebo 581 701 789.Ahoj.
Re: díky za záchranu prasečaku
Ahoj Pavle, byl jsem tvůj mazák, řidič a dělal jsem prasata před tebou. V Chlumu jsem byl už mockrát
a jsem rád že jsem tě objevil. Mám i kontakty na některé kluky a Tomáše, taky řidiče si pamatuji dobře. tel.603 981 128,581 701 789, bemzdenek@seznam.cz, byl jsem tam v letech 89-91.
a jsem rád že jsem tě objevil. Mám i kontakty na některé kluky a Tomáše, taky řidiče si pamatuji dobře. tel.603 981 128,581 701 789, bemzdenek@seznam.cz, byl jsem tam v letech 89-91.
Re: Re: díky za záchranu prasečaku
Ahoj Zdenku,zdraví tě Martin Widner,ale možna si líp vzpomeneš na jmeno CHORO.Sloužil jsem na rotě jako psovod a po stažení drátů jsem byl převelen na maďarské hranice spolu s Galikem a Klapkem.Zdravím Jožka Kníže po kterem jsem CHORA převzal.S CHOREM byly krásný zážitky a to nejen na vojně,ale i v civilu,když mi byl CHORO darován.Zdravím všechny tam sloužící a ročník 89-91.Tel.606536916,martin.widner@email.cz
ozve sa niekto ?
Zdarec ozve sa niekto kdo tu sluzil v roku 78-80 ?
Dabel ...
Dabel ...
Re: ozve sa niekto ?
Ciao. Zdraví pátrač z Tokánišťa - 86/88
Kota 510
Ahojte chlapci z Medenice.Slúžil som na rote v
rokoch 1967-1969.Po odchodu do civilu sme sa
schádzali ešte pár rokov.Každý rok navštivím PS
rotu.Prosím ozvyte sa! Repiský Ján.
rokoch 1967-1969.Po odchodu do civilu sme sa
schádzali ešte pár rokov.Každý rok navštivím PS
rotu.Prosím ozvyte sa! Repiský Ján.
NITRA
Jozef Doci | 15.11.2008 13:42 | id 394 | nahlásit
Ahoj chalani ja som sluzil v suchdole n Luznici
ale chodil som k vam na rotu orat kontrolne pasi z
vasimi zenistami
ale chodil som k vam na rotu orat kontrolne pasi z
vasimi zenistami
Medenice
Ozve se někdo,kdo tady sloužil 1981-83.
Re: Medenice
jojef Doci | 15.11.2008 13:30 | id 393 | nahlásit
AHOJ chalani sluyil som v suchdole ale chodil som
k vam orak ka picka
k vam orak ka picka
Re: Medenice
Nazdar Petře,
složil jsem jako řidič rok 81-83. Čau Joe
složil jsem jako řidič rok 81-83. Čau Joe
Re: Re: Medenice
jozo doci | 24.7.2010 23:21 | id 18674 | nahlásit
jaro ahoj ja som sluzil v suchdole na prapore u cuhaka chodil som k vam oravat kapicka
Re: Re: Medenice
Ahoj Joe,
byl jsem s Tebou na Medenici vlétech 1982 - 83. dneska jsem se vrátil z dovolené. Byl jsem tam po 28 letech opět ubytovaný - v kanceláři technika roty (naproti zbrojárky). Je to tam super. Chodili jsme s manželkou po Rakousku a nikdo na nás nesřílel. Vím, že je to teď "normální", ale měl jsem trochu zvláštní pocit. Rád bych se Tebou někdy viděl. Mám seznam všech, kteří jsme z Medenice odcházeli na podzim 83 do cilivu :Ty z Orlíku n/Vltavou (byl jsi řidič) Karel Pazdera z Tábora (kynolog), Ján Bača z Prešova, Václav "Pazdroš"Florián z Olomouce, Pavel Nohava z Bechyně, Luboš Sobek z Velkého Týnce, Karel Vaňásek z J.Hradce, Gábo Kanyiczka z Nových Zámků (kuchař) - pamatuješ, jak si skoro uříznul palec, když krájel chleba ?, Pavel Horváth z Třeboně, Rosťa Kramoliš z Kopřivnice, Peter Filip ze Sp.Nové Vsi (psovod),Vojta Polyi z Trebičova (psovod), Pavel Jína z Olomouce(psovod, pak pátrač), Zdeněk Bodlák z Ostravy, Jirka Pečenka z Č.Budělovic, Vláďa Kubín ze Studénky (pátrač), Já jsem byl tehdy z Bohumína, teď bydlím v Rychvaldě, Marko Gaľa z z Prešova , Anton Kašper z Prešova a "Kosmonaut" Pepa Laně ze Strakonic. Tak se hoši ozvěte..
byl jsem s Tebou na Medenici vlétech 1982 - 83. dneska jsem se vrátil z dovolené. Byl jsem tam po 28 letech opět ubytovaný - v kanceláři technika roty (naproti zbrojárky). Je to tam super. Chodili jsme s manželkou po Rakousku a nikdo na nás nesřílel. Vím, že je to teď "normální", ale měl jsem trochu zvláštní pocit. Rád bych se Tebou někdy viděl. Mám seznam všech, kteří jsme z Medenice odcházeli na podzim 83 do cilivu :Ty z Orlíku n/Vltavou (byl jsi řidič) Karel Pazdera z Tábora (kynolog), Ján Bača z Prešova, Václav "Pazdroš"Florián z Olomouce, Pavel Nohava z Bechyně, Luboš Sobek z Velkého Týnce, Karel Vaňásek z J.Hradce, Gábo Kanyiczka z Nových Zámků (kuchař) - pamatuješ, jak si skoro uříznul palec, když krájel chleba ?, Pavel Horváth z Třeboně, Rosťa Kramoliš z Kopřivnice, Peter Filip ze Sp.Nové Vsi (psovod),Vojta Polyi z Trebičova (psovod), Pavel Jína z Olomouce(psovod, pak pátrač), Zdeněk Bodlák z Ostravy, Jirka Pečenka z Č.Budělovic, Vláďa Kubín ze Studénky (pátrač), Já jsem byl tehdy z Bohumína, teď bydlím v Rychvaldě, Marko Gaľa z z Prešova , Anton Kašper z Prešova a "Kosmonaut" Pepa Laně ze Strakonic. Tak se hoši ozvěte..
Re: Re: Re: Medenice
Lošák Jirka Libíček | 4.9.2010 07:47 | id 19947 | nahlásit
Ahoj Lojzo, super že jsi se objevil na těchto stránkách. Možná jsi mě cvičil v Suchdole nevim přesně ale měl mě tam taky kluk z Krnova a jezdil cyklokros.Nemůžu si vzpomenout na jméno. Ty jsi byl dobry člověk a ten váš ročník celkově taky fajn.Pazdroš Vaňous Bodlák no a moji kolegové pátrači Kubín a Jína. Teď jsi mi hodně lidí připomenul,třeba Gábor to byl dobrý expert. Já jsem byl na dovolené na Medenici v letech 03,04 a 05. Super ukázal jsem bráchovi a dětem levou pravou stranu no prostě všechno. Měj se. Jirka
Re: Re: Re: Re: Medenice
Ahoj Jirko, kdo to tenkrát nezažil, nikdy nepochopí jaký je to pocit, vrátit se po dlouhých letech zpět "na místo činu". V létě hačaváci a vedro jak sviňa, v zimě hromady sněhu a stojíš tam na špaku jak cyp při mínus 20 a počítaš každou vteřinu,kdy už tě vystřídá další zoufalec. Přesto jsem rád chodil do služby ven, momo rotu, kde Tě nikdo nejebal...a ta příroda ! V roce 1885 jsem byl ještě na manévrech - rota Diana(Domažlický prapor). Znovu jsem si to všechno připomenul. Ono to bylo všude stejné. Je dobře, že ses ozval. Doufám, že těch reakcí postupně přibude a nějak se domluvíme a sejdeme se znovu na rotě. Současní majitelé penzionu mají zájem o jeho historii a chtěli by poskytovat rekreantům informace, jak to tam kdysi fungovalo. Myslím, že je to dobře, protože některé roty, které byly v lepším stavu jsou dnes zdevasované. Díval jsem se na fotky Diany a je to hrůza. Nejlepší by bylo zajet někdy na víkend a zaspívat si třeba "Na steré Mohelně..." nebo "My jsme hoši hraničáři..." Navíc tam čepují dobré pivo. My všichni, co jsme se znali. Dneska už nejsme mazáci a holubi, jsme na tom všichni stejně - rádi vzpomínáme, protože je na co ! Měj se taky fajn a na shledanou !
Re: Re: Re: Re: Re: Medenice
Jirka Lošák | 9.9.2010 10:03 | id 20066 | nahlásit
Čau Lojzo já jsem byl na manevrech po roku a půl a zas na Medenici. To jsem čuměl že tak brzo a zpátky na místě činu.To bylo dobré sloužili tam zrovna mladí mých mladých. Takový zvláštní pocit. Po tak krátké době mi to připadalo jak bych přijel z dovolenky. No ale super 28 dní. Taková dovolenka. Jo, a ještě tam byly v pohraniční knize u DDRoty plán služeb jako záklaďáka. To byla tlustá kniha tam se toho vlezlo. Tak jsem se podíval co jsem měl před rokem a půl za službu. A dobře jsem pokecal s Jirkou Flekem. V roce 2006 jak jsem byl na rotě na dovolené tak jsem byl uFleka doma na kafi hned mě ve dveřích poznal. Měj se . Lojzo já meškam v Ostravě .BANIK PIČO!
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Medenice
miloš vesecký | 13.1.2011 11:40 | id 25041 | nahlásit
ahoj jardo delal jsem patrače 82-84 moc dobře si tě pamatuju daval sis bulík pod p***l abys videl přes volant cha-cha.Mel jsem přezdívku havrda.mej se pěkně čau miloš.
Re: Medenice 81- 83
Pro Petra Klozíka.
Ahoj Petře spolu jsme sloužili já psovod ty řidič určitě to tak bylo. Jak se máš. Já jsem našel tyto stránky nedavno tak snad to teď bude lepší s tou komunikací. V roce 87 jsem byl na manévrech zase na Medenici. Se mnou tam byl i pátrač Šipinka doufám, že si na něj pamatuješ. Zatím ahoj Karel Vaňásek.
Ahoj Petře spolu jsme sloužili já psovod ty řidič určitě to tak bylo. Jak se máš. Já jsem našel tyto stránky nedavno tak snad to teď bude lepší s tou komunikací. V roce 87 jsem byl na manévrech zase na Medenici. Se mnou tam byl i pátrač Šipinka doufám, že si na něj pamatuješ. Zatím ahoj Karel Vaňásek.
kota 510
tak to máš pravdu,ale bylo dobře,skoro 2 roky
prázdnin
prázdnin
Re: kota 510
..to teda bolo, odchadzal som na jar 89...a nebol
by som veril ze z roty raz nude pention..aj ked
tam penzion bol :)..hlavne v lete :)
by som veril ze z roty raz nude pention..aj ked
tam penzion bol :)..hlavne v lete :)
medenice
...a kuchyna tiez zazila svoje...:)
medenice
...tu sme sa nachodili na straz...
Re: medenice
Ahoj Petře, možná si vzpomeneš byl jsem ženista přebíral jsem to po Dudkovi. Sloužili jsme spolu na klikově. Naše společná známá se jmenovala Ivana.
