Vojensko.cz

Objekty bývalé PS a ČSLA - fotogalerie, texty, vzpomínky pamětníků

Nacházíte se: Objekty PS » Pohraniční roty 7. bPS » 12. rPS - Stožec
Předchozí 1 fotografie S.K. z 79 Další
Foto 1

Pohled na budovu roty Stožec od hlavní brány

Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5
Autor: S.K. | Pořízeno: 11.2007 | 5×
Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14 Foto 15
Autor: T.Parkan | Pořízeno: 9.2006 | 10×
Foto 16 Foto 17 Foto 18 Foto 19 Foto 20 Foto 21 Foto 22 Foto 23 Foto 24 Foto 25 Foto 26 Foto 27 Foto 28 Foto 29 Foto 30
Autor: L.Pešan | Pořízeno: 9.2009 | 15×
Foto 31 Foto 32 Foto 33 Foto 34 Foto 35 Foto 36 Foto 37 Foto 38 Foto 39 Foto 40 Foto 41 Foto 42 Foto 43 Foto 44 Foto 45 Foto 46 Foto 47 Foto 48 Foto 49 Foto 50 Foto 51 Foto 52 Foto 53 Foto 54 Foto 55 Foto 56 Foto 57 Foto 58 Foto 59 Foto 60 Foto 61 Foto 62 Foto 63 Foto 64 Foto 65 Foto 66 Foto 67 Foto 68 Foto 69 Foto 70 Foto 71 Foto 72 Foto 73 Foto 74 Foto 75 Foto 76 Foto 77 Foto 78 Foto 79
Autor: J.Al-Lami | Pořízeno: 8.2009 | 49×
Sekce:
Pohraniční roty 7. bPS

12. rPS - Stožec

(79 fotografií)

12. rota 2. praporu 7. brigády Pohraniční stráže u obce Stožec.

Areál roty je dnes používán Pohraniční policií ČR.

Vojáci z roty Stožec měli na starost i doprovod nákladních vlaků se dřevem, které bylo vykládáno na nádraží v Novém Údolí.

Okres: Prachatice

GPS: 48°51'2.174"N, 13°49'5.974"E

Najít na mapě

ČR

Vaše komentáře...

Rota na prodej...
noveudoli | 14.5.2012 16:49 | id 45804 | nahlásit

Tak naše 12.rPS je na prodej.41 mio a nějaké drobné...Cena vysoká,devastace pokračuje.Ve finále to bude za půlku,jen ať to někdo koupí.Složíme se-
Maroš dá 20,ostatní máme taky něco naškudleno..
 
Re: Rota na prodej...
spojar | 14.5.2012 17:05 | id 45806 | nahlásit

25.5.2012 ideme na obhliadku a uvidíme čo z toho bude. Dúfam že tam nebudem sám.
 
Re: Rota na prodej...
Marčelo | 16.5.2012 13:31 | id 45862 | nahlásit

Je to velmi smutný konec takového areálu.doufám,že se tam v červenci sejdeme v hojném počtu.
Provianták
Šejvl Lada | 9.1.2012 20:59 | id 40507 | nahlásit

Hoši ozvěte se,Martin Hockicko,Honza Horský,Martin Kašpar atd...omlouvám se dál si nepamatuji
Ahoj sněhuláci 87-89
Martin+Lord | 9.1.2012 17:20 | id 40493 | nahlásit

Zdravím všechny bušiče:-)
Mám taky u sebe pár fotek, tak kdo má zájem ať napíše a pošlu mu je. Mám také schovaný seznam vojenských výrazů. Pamatujete třeba co znamenal výraz dvojmontáž? Sepisováno s Koldou o poplachovce. Tak zatím
 
Re: Ahoj sněhuláci 87-89
Petr | 1.4.2012 20:34 | id 44284 | nahlásit

Ahoj sněhuláku!Na ty časy se nedá zapomenout.Je to již tři roky,co jsme sešli na místě činu a bylo opravdu na co vzpomínat.Doufám,že se někdy opět sejdeme a to co v největším počtu.Mám také dost fotek,ale seznam vojenských výrazů se mi nedochoval.Pokud můžeš,tak něco pošli.Měj se pěkně a nekdy ve Stožci AHOJ!!! Zdraví Tě Petr -Brix
 
Re: Re: Ahoj sněhuláci 87-89
Felix | 11.5.2012 12:22 | id 45692 | nahlásit

Zdravím Pány Mazáky :))))) Mladej Felix
 
Re: Re: Re: Ahoj sněhuláci 87-89
Petr | 12.5.2012 21:44 | id 45749 | nahlásit

Ahoj Felix!! To už máš hotový rajony,že máš čas brouzdat na netu?Cha Cha!!! Tak jak se Ti daří?Petr
Setkání 2012 - již správné datum
noveudoli | 9.1.2012 10:40 | id 40479 | nahlásit

Ahoj veteráni PS Stožec/Nové Údolí.Letošní setkání,vzpomínání a "pohlazení na duši" se bude konat ve Stožci od 04.07.(středa, čt-svátek,pá-svátek,so,ne) do 08.07.2012.Přijeďte zavzpomínat všichni bez rozdílu ročníku.Rezervace na ubytování(počítám stejně jako v roce 2011) posílejte na mail noveudoli@seznam.cz.Díky za rychlé reakce.
Podrobnosti pošlu do mailu.NÚ.
 
Re: Setkání 2012 - již správné datum
Petrpokorny | 14.1.2012 14:14 | id 40744 | nahlásit

Příští týden pořadá Tomáš vepřové hody,budeš tam? Zástupče velitele ložnice!
 
Re: Re: Setkání 2012 - již správné datum
noveudoli | 14.1.2012 22:14 | id 40767 | nahlásit

Ahoj Petře,vepřové hody mám každé ráno při pohledu do zrcadla...Určitě ne,chystám se na lyže.Stýská se mi po Šumavě ,ale ještě chvilku musím vydržet.Tak si dej jitrnici zatím sám,na jaře to probereme...
 
Re: Re: Re: Setkání 2012 - již správné datum
Petr.pokorny | 17.1.2012 12:37 | id 40891 | nahlásit

Tak s tim ovárkem jsme na tom stejně!No škoda naperu se i za Tebe,hlavně dej vědět až dorazíš,rád Tě poznám,neprojdoz
Setkání 2012
noveudoli | 9.1.2012 09:48 | id 40477 | nahlásit

Tento komentář byl smazán na žádost autora
 
Re: Setkání 2012
Tomáš Říha | 9.1.2012 10:31 | id 40478 | nahlásit

Nazdárek,chlapi,asi tam v tom máte chybu,teda v tom datumu.Jinak přeji hezký sraz.Tomáš
 
Re: Re: Setkání 2012
noveudoli | 9.1.2012 10:48 | id 40481 | nahlásit

Tomáši děkuji,tak to dopadá když se dělá několik věcí najednou..Díky ..
 
Setkání 2012
bobeš | 9.1.2012 19:49 | id 40500 | nahlásit

Tomáš je výborný kluk a organizátor...palec nahoru pro Tomáše...
PS Nové Udolí 73-75
Kollár Kvetoslav | 28.12.2011 12:40 | id 39833 | nahlásit

Fortelka,Král,Souček,Včelka,Machát,Neuman,Rak,Čerm ak,Martečík,Samuel,Smrž ozvite sa
 
Re: PS Nové Udolí 73-75
spojar | 29.1.2012 12:11 | id 41506 | nahlásit

Ak ten Čermak je Černák Š. tak mu poviem nech sa ozve. Dúfam že v lete na zraze sa stretneme.
s pozdravom Maroš
 
Re: Re: PS Nové Udolí 73-75
Kollár Kvetoslav | 29.1.2012 17:21 | id 41527 | nahlásit

Ten Černák sa volá Štefan Kmeťovo okr.Nové Zámky Kveto
Přání
Pinďa | 25.12.2011 11:01 | id 39718 | nahlásit

Klidné prožití vánočních svátů a hodně zdraví v novém roce přeji všem bývalím peesákům a příznivcům šumavy.
vianoce
spojar | 24.12.2011 11:05 | id 39650 | nahlásit

Príjemné prežitie vianočných sviatkov a v celom budúcom roku 2012 veľa zdravia a šťastia praje Maroš
Kovi
J.Kováč | 24.6.2011 21:25 | id 32832 | nahlásit

Tak hoši Už je to zase tady,doufám že se sejdem v hojném počtu ať je o čem diskutovat.Nedavno jsem čirou náhodou potkal F.Štěpničku (84-86) náš mazák.Doufám že se dostaví,Marčelo i Funé a já taky můžem vyprávět když měl Franta dozorčího.
Tak zatím
 
Re: Kovi
noveudoli | 6.7.2011 10:03 | id 33304 | nahlásit

Tak pánové je to tady!!!Legendami opředená 12.rPS Stožec-Nové Údolí čeká na svoje veterány!Kdo nebude tento pátek na rozkazu U Pstruha-drhne!
Kluci těším se na Vás bez rozdílu čísla!Přeji Vám všem pohodovou cestu.Štáb bude u Hasičárny již od zítra.Přibalte fotky a dobrou náladu...
Zástupce velitele ložnice 83-85 NÚ.
 
Re: Kovi
petr ivan | 26.11.2011 16:00 | id 38415 | nahlásit

čau jsem Petr Ivan prosím tě ve kterém roce jsi sloužil na Stožci dík Petr
 
Re: Re: Kovi
Josef Kováč | 2.12.2011 17:43 | id 38677 | nahlásit

Nazdar, sloužil jsem 85-87, hele ty si náše číslo že jo nemůžu si vzpomenout na jméno tvýho psa.Napiš něco víc v létě je třeba zajet do Stožce tam to proberem.Čau Kovi.
Týdenní stáž na rPS ve Stožci.
Pohraničník Bloguje | 7.6.2011 14:31 | id 32221 | nahlásit

Zdravím všechny kluky ze Stožce a hlásím,že i já jsem měl tu čest,během studia na vojeské škole v Holešově,pobýt v roce 1984 na jaře, týden na vaší rotě na stáži,viz: pohranicnik.bloguje.…
Zajímalo by mě,zda si někdo z vás,kdo v té době ve Stožci sloužil,na nás,studenty voj.střední školy,vzpomene. Bylo nás tam myslím pět,sloužili jsme strážného roty,PDR a kontrolní hlídky. Dokonce si vzpomínám,že jsem se jako člen KH účastnil propouštění za dráty při přepravě dřeva.
Bohužel,už si po těch X letech na jména důstojníků a jména záklaďáků,s nimiž jsme sloužili,nevzpomenu.
Já pak sloužil jako velitel čety v letech 1985-1990 na 1.rPS v Trojmezí (5.bPS Cheb).
Mějte se všichni fajn a pozdravujte ve Stožci :-) Krajina tam byla nááádhernááá.
S pozdravem: Zdeněk
85-87
Marčelo | 6.6.2011 16:17 | id 32180 | nahlásit

Tak panáčkové,už se blíží den PS,tak doufám,že se nás sejde co nejvíc na místě činu.
Setkání PS ve Stožci
noveudoli | 14.3.2011 12:59 | id 28459 | nahlásit

Veteráni PS,kamarádi!Setkání ve Stožci v letošním roce bude v termínu 08.-10.07.2011.Vzhledem ke skutečnosti, že 05.a 06./07 je Státní svátek je třeba potvrdit ubytování.Mám rezervaci zajištěnou.Je třeba se propsat do mailu : noveudoli@seznam.cz , pro kluky ze Slovenska je kontaktni mail možný i merax@merax.sk .Nahlašte prosím počet a termín příjezdu(možno už ve čtvrtek 07.07.2011.Kluci nekašlete na to prosím a potvrzujte hned,omezená kapacita ubytování.!!!!!Do mailu Vám pošlu podrobnosti.
Přijeďte,bude to fajn!!!!
 
Re: Setkání PS ve Stožci
noveudoli | 15.3.2011 20:35 | id 28824 | nahlásit

Tak draci,píšou ročníky 66-68 a "ptáci" zatím nic...
Vy se netěšíte???Maroš popožeň Slovenské veterány!
Pozdrav všem!
Pro p.Luboše z 22.2.11
Míra Szaffner | 14.3.2011 07:40 | id 28450 | nahlásit

p.Luboši. Aby jste byl v obraze. Nebýt příspěvků p. Nové Údolí z dřívější doby a z jiných stránek /ty jste zjevně nečetl/ tak já na těchto stránkách nejsem. Píši si s kamarádama na jiných stránkách. Na upřesněnou, máte pravdu-v 60.tých letech jsem skutečně jako 8mi letý klučina chodil s tátou a se strejdou na houby. Nic Vám nezazlývám, jen je třeba více vědět. Toto je můj poslední písemný vstup do stránek Stožce. Věřte nejsem zatrpklý. U PS jsem nechal hodně velký kus mého mládí a života. Mějte se fajn a možná, když se potkáme, spoustu věcí si řekneme. M.S.
 
Re: Pro p.Luboše z 22.2.11
noveudoli | 14.3.2011 08:20 | id 28453 | nahlásit

Hezký den všem!N.Ú.
zkracovatko.cz/aJbIZN
Narušení SH - r. 1951
Hagrid | 24.2.2011 09:45 | id 27472 | nahlásit

Dobrý den, dne 17.4.1951 došlo v úseku roty Nové Údolí k narušení SH bez zadržení narušitele. Pokud by znal někdo nějaké podrobnosti tohoto incidentu, prosím aby mne kontaktoval na uvedený e-mail.
 
Re: Narušení SH - r. 1951
Jan | 24.2.2011 10:42 | id 27476 | nahlásit

Vážený pane, tady bude pamětník asi těžko, navíc PS k tomuto datu ještě neexistovala.
 
Re: Re: Narušení SH - r. 1951
Hagrid | 24.2.2011 11:04 | id 27479 | nahlásit

Vím, že pamětníka asi nebude, spíše to zkouším s tím, zda třeba někdo z bývalých funkcionářů roty (praporu, brigády) nemá nějaké dokumenty od svých předchůdců.
 
Re: Re: Re: Narušení SH - r. 1951
Jezerák Michal | 24.2.2011 11:42 | id 27482 | nahlásit

webovky :www.ustrcr.cz Mají tam toho také dost, i když ne kompletní dějiny. Na jejich stránkách vyhledávám. Dávám dohromady seznam popravených od 9.9.1945 do 2.2.1989 a k tomuto jsem nějaké údaje čerpal i zde. Pokud znáš jméno uprchlíka, snad bych Ti poradit mohl. Dost jsem k této problematice přečetl. Případně bych doporučil další literaturu nebo zdroje informací.
 
Re: Re: Re: Re: Narušení SH - r. 1951
Hagrid | 25.2.2011 22:16 | id 27572 | nahlásit

Díky, požádal jsem tam o info.
 
Re: Re: Narušení SH - r. 1951
noveudoli | 24.2.2011 12:34 | id 27484 | nahlásit

10.volarská pohraniční brigáda byla zřízena dnem 01.1951...
Dne 17.04.1951 v 17.30 uprchl v úseku 12.roty Nové Údolí do Bavorska ředitel pobočky zbrojovky v Blatné.Jmenovaný se skupinou dělníků prováděl likvidaci baráků pro účely zbrojovky u státních hranic a ozbrojen pistolí uprchl do Bavorska.Příslušníky GP byl převezen do Pasova k Američanům.
konec citace z archívu..
Porušil jsem slib.Nechtěl jsem zde již psát,ale je to silnější..Budu ignorovat veškeré tlaky a nereagovat na osobní napadání. A prosím všechny začněte psát opět!Však víte! Díky všem za podporu.
Šidíme se o zážitky!!!
 
Re: Re: Re: Narušení SH - r. 1951
Jezerák Michal | 24.2.2011 14:09 | id 27488 | nahlásit

Údoláku. každý je nějaký. Naučil jsem se brzdit v používání výraziva. Umějí mě také nairitovat někteří účastníci ve Vojensku (hlavně hrubými pravopisnými chybami). Ani já s některými účasníky nesouhlasím, mrzí mne, když čtu osobní, nekuturní a nekultivované vzájemné výpady. To ale není důvod, abych bránil jinému v projevení jeho názoru. Ty ať si zhodnotí každý především sám. Při troše sebekritičnosti by pak museli přestat i další. Zejména vyhlášení se projevují na Pohraničníkbloguje.
Máme dneska snad každých svých starostí dost. Proč si tady musejí někteří vybíjet zlobu bude zřejmně proto, že jinde k tomu prostor nemají. Podvědomně se každý chceme projevit jako lepší než ti druzí, ale zejména jako lepší, než ve skutečnosti jsme. Mnozí si přikládají větší vážnost, důležitost, výraznost, kulturní a sociální úroveň než skutečně máme. Řečeno slovy klasika : Nikdy se člověk tak lehce nepřepočítá, jako když sám sebe odhadnout a zhodnotit. Bude se to zdát divné, ale je to polský satirik a humorista Jerzy Lec.
Takže (i ostatním) : Hlavu vzhůru, sklidníme hormón a zase budeme psát!
Na srazu v Praze dáme (mimo tekutin) i kus řeči k tomuto tématu.
 
Re: Re: Re: Re: Narušení SH - r. 1951
noveudoli? | 24.2.2011 14:28 | id 27491 | nahlásit

Jezeráku odpovím Ti citátem od stejného autora:
Co je tragédie a co komedie,to se pozná časem..S.J.L
Hlavně si zachovat hrdost!Díky a těším se ..
NÚ ?
 
Re: Re: Re: Narušení SH - r. 1951
Hagrid | 25.2.2011 10:06 | id 27532 | nahlásit

K tomuto jsem se rovněž dopracoval. Nicméně děkuji. Třeba se ještě někdo ozve.
 
Re: Re: Re: Narušení SH - r. 1951
Petr Pokorný | 25.2.2011 21:21 | id 27562 | nahlásit

Údoláku,přijmi prosím mou omluvu!podle kpmentářů s Jezerákem a dalších vidim že o ;čaře;víš daleko víc než mi ostatní,rád Tě poznám!
 
Re: Re: Re: Re: Narušení SH - r. 1951
noveudoli | 26.2.2011 09:38 | id 27588 | nahlásit

Ahoj Petře,nejsme "dámský klub",jsme veteráni PS, tudíž není třeba se omlouvat.Ani vlastně není za co.Je normální, že to občas zajiskří, ale společný zájem stmeluje.Tvůj návrh přijímám a určitě se potkáme.Já když jedu do Stožce,vždy se zastavím na 11.rPS ČŽ,pokochám se a pak teprve mažu dál.Takže i tu vaši rotu mám pod kůží...Nemám problém vyjít s každým,jen musím cítit vzájemný respekt a toleranci.
Takže díky a těším se.NÚ.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Narušení SH - r. 1951
Petr Pokorný | 26.2.2011 11:19 | id 27594 | nahlásit

Ahoj,do Horní Plané jezdím tak 2-3x msíčně a většinou to beru ,,skratkou"přez Vimperk,Hliniště a podél DZ do Žlebů,s manželkou někdy i sám se pak stavíme U Pstruha na gáblík,Tomáš je kamarád,pak zpátky dolů přez Soumarák,když vidim co z něj je tak nadávám nejmíň do Volar,a přiznám že občas to seknu přez Černý Kříž,Novou Pec,a do HP přivozem.Prostě to tam mám rád,jsem Pražák jak poleno ale na Šumavě jsem ztratil srdce a s kámošema v restauračnim zařizení občas i důstojnost.Naposled jsem tam byl minulý týden a stve mě že tam jedu až příští!Ozvi se až tam pojedeš rád Tě vyhledám!Chemik
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Narušení SH - r. 1951
Hagrid | 26.2.2011 11:32 | id 27598 | nahlásit

Děkuji zúčastněným za odpovědi, nicméně někteří si udělali z mého dotazu diskuzní klub o který jsem tedy opravdu nestál.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Narušení SH - r. 1951
Petr Pokorný | 26.2.2011 12:18 | id 27602 | nahlásit

Hagride,člověče já se přiznám bez mučení že nevím co Ti vadí!Pokud Ti naše diskuze překáží tak jí prostě ignoruj a šichta,né???
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Narušení SH - r. 1951
Hagrid | 26.2.2011 13:50 | id 27605 | nahlásit

Nevadí mně vaše diskuze, mohli jste si ji ale udělat pod jiným nadpisem. Já jsem sem vložil dotaz, na který bude třeba ještě někdo přímo reagovat. Místo toho se bude utápět ve vašich omluvách a komplimentech. Toť vše. Hezký den.
Zde již nelze dále reagovat
POSLEDNI rocnik zakladaku 91-93 Stožec
Milan Bezs. | 16.2.2011 17:18 | id 26943 | nahlásit

AHOJ všichni,
zdraví vás poslední záklaďáci na Stožci, ročník rijen 1991- březen 1993. Ke konci už to bylo pod POHRANICNI POLICII.
Vzpominam si na Bížu, Bulawu, Břízu, Celtu, Adla, Havrana, Šošona, a další, kteří jsme měli neustále noční....a nebo jsme chodili kažkou noc hlídat tehdy opuštěnou rotu Žleby.
Najdu fotky a přidám je taky.
VLAKEM ZA DRÁTY.
Pohranicnik Bloguje | 15.2.2011 12:21 | id 26881 | nahlásit

Přeprava dřeva z ČSSR do NSR v úseku 12.rPS Stožec ? Nové Údolí: pohranicnik.bloguje.…
Pozdrav
Béďa | 5.2.2011 16:46 | id 26279 | nahlásit

Béďa zdraví noveudoli.
Ahoj.
Doufám,že z prvního srazu v Praze víš ,
kdo jsem.Řeknu Ti teda, musel to být ten M.S.pořádný gumídek,když ještě po více jak 20-ti letech to s ním takhle cloumá. S tímto postojem je na celých stránkách Vojenska.cz jedinný.Vypadá to na trvalou deformaci.
Buď
 
Re: Pozdrav
noveudoli | 5.2.2011 17:41 | id 26288 | nahlásit

Béďo ahoj!Děkuji Tobě i všem ostatním chlapům za podporu.Každá mince má dvě strany.Každý máme právo na jiný úhel pohledu, ale ve finále se musíme tolerovat.Jak zmínil Nobody,chodí sem spoustu lidí,novináři,studenti žurnalistiky,badatelé a hledají,pátrají...Obecně platí názor: co sloužící u PS to zarytý a přesvědčený komunista s touhou zabíjet..Většinou máme rodiny,studující děti,firmy,dobrou práci,různé funkce,koníčky na které potřebujeme peníze,sháníme sponzory, pro sportovní družstva atd.Znám osobně případ kdy kamarád nedostal pro žáčky peníze, protože sloužil u PS ZVS.Před 30 lety !!!.Ten člověk neuměl říct nedám,někde vyšťoural že tam sloužil a měl záminku nedat.Nemá smysl dělat hrdiny.Proto píšeme pod nickama ,křestním jménem,píšeme iniciály atd.není čas ani doba na hrdinství...
Náš svět je o vzpomínání na kamarády,krásnou přírodu ,vojnu a hlavně mládí..Utíkám sem rád a rád to zde čtu.
Tolik na vysvětlenou, že to není o srabech ale o pocitech...
Takže Buďme a zachovejme si hrdost!!!
 
Re: Re: Pozdrav
Béďa | 5.2.2011 19:10 | id 26296 | nahlásit

Hezky a pravdivě jsi to napsal.Co víc k tomu dodat.
Ano,tu hrdost si hlavně zachovat.
 
Poslední reakce
Míra Szaffner | 21.2.2011 22:09 | id 27321 | nahlásit

A že jste se právě Vy a Vám podobní do teď strefovali do těch, co se za svou identitu nestydí a navíc o nich nic nevíte. Jen květnaté cancy. Já konkrétně mám zasebou 12 let u PS na rozdíl od Vás. To vzkazuji i p. Béďovi.
Více již nemám, co bych dodal.
 
Re: Poslední reakce
Béďa | 22.2.2011 12:02 | id 27341 | nahlásit

Re: Re: Trochu sněhu...
Míra Szaffner | 4.2.2011 10:51 | id 26185 | nahlásit
-------------------------------------------------- ------------------------------
Romane, znám Tě už dlouho, ale tohle básnický střevo jsi mi zatloukat nemusel. Kde se to v Tobě vzalo? Poeta Roman-to nemá chybu.Já ty vzpomínky mám taky, ale takhle bych to dohromady nedal. To mi musíš na srazu vysvětlit. Pravda, ale na Matyáška jsem si nějak nemohl vzpomenout. Popiš to trochu blíže. Jsem přeci jen starší pán.
Jo a ještě- co je to zač ten Jirka. Nejdřív se sem namotá nějaké 'Nové údolí' a když už je klid, tak zase nějakej 'Jirka' Proč zrovna sem?
Zdravím Tě já i mé druhé já Jaruška. Ty fotky se mi nějak nedaří, budu zkoušet dál. Občas mi zazlobí NET asi-nebo co. Ahoj
Pane Míro,musím Vám sdělit tu skutečnost,že jste jedinný na stránkách Vojenska.cz,který v r.2011 vyšetřuje,kdo je co zač,když si dovolí vložit svůj komentář tam,kde Vy nechcete.Viz výše.
 
Poslední reakce
Míra Szaffner | 22.2.2011 21:07 | id 27371 | nahlásit

Pane Béďo, musím i já Vám sdělit skutečnost, že i v roce 1972 nebo 66 nebo 96 bych zjišťoval, kdo se do mne pod nějakou přezdívkou a pod záminkou zlých lidí naváží, navíc na stránkách, které mají sloužit k něčemu jinému. Pokud to nazýváte vyšetřováním, tak je ten problém u Vás. Tím již nemám co dodat.
 
Re: Poslední reakce
luboš | 22.2.2011 23:17 | id 27386 | nahlásit

Prosím vás pane Szaffnere, už těch hloupých řečí zanechte. Vy jste byl první, kdo se tady začal do několika kluků navážet a to jenom proto, že si ti dotyční DOVOLILI podepsat se pod svůj příspěvek, který se mimochodem vás vůbec netýkal, pouze nickem a nikoliv jménem. Což vás popudilo a od té doby tady neustále plácáte svá moudra a lamentujete, že se do vás někdo anonymně navážel. Vy jste s tím začal. A že jste sloužil 12 let u PS, to vás ještě neopravňuje tady mentorovat. Já jsem sloužil u PS pouze 2 roky a to jako záklaďák v 60. letech když vy jste byl ještě na houbách. Poznal jsem za tu dobu řadu správných vojáků z povolání, ale pod vaším velením bych asi sloužit nechtěl. Tento web je určen pro vzpomínky a navazování dobou přetrhaných kamarádských vztahů mezi bývalými péesáky základní služby. To se tady děje. Píší tu i rozumní důstojníci a velitelé, což je v pořádku. Takže prosím vás, pište k věci, zanechte hloupého napadání diskutujících, věřte, že to ničemu neprospívá a uvědomte si VY už konečně, jak to sám říkáte, že tyto stránky slouží k něčemu jinému.
Zde již nelze dále reagovat
Poslední zapis do deníku....loučení
RJ | 3.2.2011 19:02 | id 26156 | nahlásit

Pes v napjatém očekávání seděl na zadních,vrtěl chabě ocasem ,čekal.Pak se odklopila zástrčka u dveří jeho kotce,dovnitř vklouzl pán.Posadil se vedle čtvernožce a nabídl mu balíček s pamlskem.Nepadlo slovo,nebot lítost mu stiskla hrdlo natolik,že nemohl ze sebe vypravit ani zvuk.Vlastně se i bál promluvit,objal psího kamaráda a proud slz stékal do hunatého límce psa Ariho.Prvně ve svém životě pes odmítl po očichání potravu od svého pána.Pes poznal,že se vidí se svým pánem naposledy. Začal olizovat loučícímu se pánečkovi obličej od slaných slz.Zticha knučel.
Hlas řidiče přerušil chvíli loučení. Dělej ,člověče,at můžeme jet.Poslední pohlazení,poslední zatahaní za psí hřívu a ruka sjela po hrudi kamaráda.Už se neotáčel,aby neviděl smutné, prosebné oči toho,který mu byl tolik věrný.Po paměti zaklapl závoru kotce.Mlčky se sevřenými ústy odklopýtal a nasedl do vozidla.Nebreč,řekl řidič,je to jen čokl. Za pár dní chcípne a udělají s něj mýdlo,zněla tvrdá slova řidiče. Ty to nemůžeš pochopit,odvětil psovod.Seděl se sklopenou hlavou v dlaních.Vyrazili...pes ,kamarád pronikavě zavyl ,vlastně to byl psí pláč,volající svého pána..Stál opřený předníma packama o drátěnou stěnu,zuby chytal pletivo a stále naříkal.Pochopil špíše než řidič ,že se rozchází s pánem, který o něj dobře pečoval.Spolu prožili mnohé a navzájem si důvěřovali.Byl to pán,za kterého by dal i život...
V koutě psího domova,kam chodil voják-psovod s kamarádem si popovídat,pohrát,pročesat srst...ležel již nehnutě pes se smutnýma očina a oproti na druhé straně ležel bez povšimnutí balíček s pamlskem....více se již neviděli
 
Re: Poslední zapis do deníku....loučení
M.N. | 4.2.2011 07:31 | id 26177 | nahlásit

Jo,popsal jsi to přesně. Každý, kdo měl někdy rád svého psa, to přečte s dojetím.
 
Re: Poslední zapis do deníku....loučení
noveudoli | 4.2.2011 09:10 | id 26182 | nahlásit

Mám tři otázky:
1.jak se jmenoval tvůj pes RJ ?
2.přijedeš na náš sraz v červenci ?
3.v jaké době jsi byl na Stožci?
Díky za odpověďi.
 
Re: Re: Poslední zapis do deníku....loučení
Petr Pokorný | 4.2.2011 20:36 | id 26211 | nahlásit

Člověče Ty napiš knihu!
 
Re: Re: Re: Poslední zapis do deníku....loučení
noveudoli | 4.2.2011 22:21 | id 26221 | nahlásit

Pane Ponorný nebo Pokorný,mušketýre,je naprosto normální že se kluci spolu sloužící hledají a potkávají.Ty příběhy jsou a naskakují u piva a tak...Možná to i jednou sepíšeme.To, že vás nikdo nehledá není náš problém.Zde si píšeme pod nickem Marčelo,Kovi,noveudoli,spojar atd...a všichni víme o koho jde.Takže se přestaňte navážet,nadechněte se a pokud Vám to hlava nebere,je to fakt.Pokud si chcete dopisovat ,můj mail naleznete výše.nechci to tady již rozebírat...
 
Re: Re: Re: Re: Poslední zapis do deníku....loučení
Petr Pokorný | 5.2.2011 11:41 | id 26240 | nahlásit

Příteli mě se přibeh který napsal RJ opravdu líbil tak nevim proč mě prudíš?To že z mého ročníku a mé!roty se nikdo nehlásí mě važně mrzi,nevím proč to tak je,možná kvůli blbům kteři urážejí pro jeden překlep!Pálí Tě nebo co?
 
Re: Re: Re: Re: Re: Poslední zapis do deníku....loučení
noveudoli | 5.2.2011 11:53 | id 26243 | nahlásit

Příteli ,omlouvám se Ti, reagoval jsem na jiný Tvůj příspěvěk zde,měl jsem otevřená 2 okna...RJ popsal krásný prožitek.Jinak já nemám potřebu používat výrazy jako blb atd.Pokud si projdeš historii tvůj nástup byl první.Nicméně si myslím, že to sem skutečně nepatří.Třeba jsi fajn kluk a křivdím Ti.Měj se fajn.Navíc jsem Tě skutečně neurazil...
Kdy si byl na Žlebech?Třeba se známe...
Zde již nelze dále reagovat
jaro 85-87
Marčelo | 15.1.2011 16:38 | id 25131 | nahlásit

Fousáči-a kterej Ty vlastně jseš?Podle datumu jsme spolu museli sloužit.
 
Re: jaro 85-87
Fousáč | 15.1.2011 17:05 | id 25133 | nahlásit

Jo já jsem sloužil od roku D-1979 až do listopadu 2010
 
Re: Re: jaro 85-87
Marčelo | 15.1.2011 20:08 | id 25141 | nahlásit

No a zase vím kulový.A na 12.rotě?Takže voják z povolání?Tak mi napověz.
 
Re: Re: Re: jaro 85-87
Fousáč | 15.1.2011 21:04 | id 25142 | nahlásit

Vzpomeň si na Volarskou střelnici bobánku:-)
 
Re: Re: Re: Re: jaro 85-87
Petr Pokorný | 15.1.2011 22:54 | id 25149 | nahlásit

Dá se na střelnici ve Volarech ještě střílet?Rád bych si picnul tedy jestli není soukromá,byla by to hezká vzpomínka
 
Re: Re: Re: Re: Re: jaro 85-87
Fousáč | 16.1.2011 06:35 | id 25160 | nahlásit

Bohužel střelnice je v majetku policie ČR a zdá se že dlouho bude. Sám nevím kde by tady v okolí byla střelnice pro veřejnost.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: jaro 85-87
noveudoli | 15.1.2011 22:57 | id 25150 | nahlásit

Ahoj Marčelo,fajn chlape...jsem rád, že stále žiješ..
 
Re: Re: jaro 85-87
Marčelo | 16.1.2011 14:11 | id 25167 | nahlásit

Nazdar draku.Tak doufám,že si letos ten náš den PS v červenci zopakujeme.Ale letos si to tam natáhnu o něco dýl,abych toho prošmejdil co nejvíc.Kovi taky určitě pojede a někoho od nás sehnal.Měj se a dej vědět co a jak.
 
Re: jaro 85-87
KOVI | 31.1.2011 20:12 | id 25969 | nahlásit

Čau Marčelo
Já vím kdo to je ten Fousáč,už jsme se oněm bavili.Nevím jak je na tom teď ale ve výcviku to byl pěknej k...t.(Že soudruhu rotmistře)
Musel jsem si trochu ulevit,jinak mám NÁS od PS rád.
Tak už se to zase kvapem blíží a Já jsem ještě nezačal hubnout ba naopak.doufám že se nás sjede zas o něco více.
Zdravím všechny ZOBÁKY co kdy sloužily u PS a nezapomněly na to. KOVI
 
Re: Re: jaro 85-87
Fousáč | 31.1.2011 21:37 | id 25977 | nahlásit

Ahoj Kovi
Díky za upřimnost jsme o pár let starší a na ty věci nahlížíme už trochu jinak a i jinak se na to díváme a vzpomínáme, taky vzpomínám na moje supráky jak mě cvičili. Těším se na léto, jak bude békat Mohelnu. Jo aby jsi byl v obraze tak už jsem civilista.
Sejvl Lada provintak
Sejvl Lada | 5.1.2011 18:49 | id 24614 | nahlásit

Hoši ,ozvěte se někdo Martin Hockicko,Honza Horský,Roman Kašpar,Roman Kepka atd.
slušné přání
kynolog(slušně) | 29.12.2010 23:02 | id 24222 | nahlásit

Zdravím všechny známé i neznámé PSbojovníky. Všem přeji kvalitní silvestr a skvělý nový rok aby byl určitě lepší než ten letošní.
Jirka K.
Vianoce a Nový rok
Spojár | 24.12.2010 16:35 | id 23955 | nahlásit

Prajem Všetkým bývalým PSákom zo Stožca a Nového Údolí krásne vianočné sviatky, všetko dobré, veľa zdravia, štastia a pohody v Novom roku.
Na zraz v lete sa teším.
S pozdravom Maroš
 
Re: Vianoce a Nový rok
noveudoli | 24.12.2010 17:07 | id 23958 | nahlásit

Maroš, vidíš jak to jde hezky podle čísla...nejdřív mladý, pak jeho mazák..Těším se na léto.!!!!Ahoooj!
Vše dobré a PF 2011
noveudoli | 24.12.2010 14:08 | id 23929 | nahlásit

Přání všeho dobrého,pevné zdraví všem veteránům PS bez rozdílu věku a čísla.Moje vzpomínka letí na krásnou Šumavu a vidím to jako dnes...Kdo budete chtít propište se do mailu,dáváme na léto dohromady sraz sloužících na Novém Údolí a Stožci.
PF 2011 a nechme si svou hrdost!!!NÚ
ročník jaro 81- 83
Ladislav Lelek | 22.12.2010 18:38 | id 23804 | nahlásit

Ozvěte se spolubojovníci ,dáme sraz po 30 letech.
začínali jsme na Novém Udolí a končili ve Stožci
 
Re: ročník jaro 81- 83
František Chlapík | 25.3.2011 19:29 | id 29318 | nahlásit

ahoj Ladislav som zo Slovansk ked si pametaz bol som psovod pes sa volal BRIT 3 čata ti si bol vodič abol si ženati 2 čata ahoj
 
Re: Re: ročník jaro 81- 83
Spojár | 26.3.2011 21:27 | id 29360 | nahlásit

Ahoj Fero, konečne sa ozval aj ďalší Slovák.Bol som
tvoj mladý.Som ročník jeseň 82-84, bol som spojár.
Ak sa nemýlim tak z nášho ročníka po Tebe prevzal Brita Glevaňák. V lete organizujeme zraz v Stožci.
Ak máš záujem ozvy sa na moj mail.
pozdravujem Maroš
 
Re: Re: Re: ročník jaro 81- 83
Fero | 29.3.2011 23:39 | id 29493 | nahlásit

Maroš maš praudu brita pomne mal Glevaňák.Záuje o zraz v Stožci mám. ja som tam bol minuli rok vauguste. Ak maš maš kontak niekoho zmojho ročnyka daj vediet . ahoj Fero
 
Re: Re: Re: Re: ročník jaro 81- 83
Spojár | 30.3.2011 21:17 | id 29520 | nahlásit

Ahoj Fero, pošli mi kontakt na mail merax@merax.sk,
dohodneme sa na zraze, je treba zabezpečiť čím skor ubytovanie. Kontakt na tvoj ročník nemám na nikoho. Možno by som vedel zohnať na Pajdu.Čakám na mail. Čau Maroš.
 
Re: Rocnik podzim 81- 83
Karel Racl | 8.10.2011 15:39 | id 36836 | nahlásit

Cau Lado moc me tesi ze jsem objevil alespon par znamych kamaradu sice starsi o pul roku ale kamarady vas snad muzu nazyvat .. z mych Slovenskych kamosu muzu jmenovat napr. E.Mojše F.Keresteše P,Petruska . Urcite si vzpomenes na kuchare J .Horinu nebo vaseho provijantaka myslim J. Plihala ja osobne sice malo ale obcas vidam zminovaneho Pajdu - V. Ppospysila , nebo pecku -Slivka tke jsem potkal J. Mrazka . Z nasich jsem v kontaktu s M. Fetkem delam v tom uz trochu guulas tak az bude sraz dejt vedet a proberem to .Je to divne ale z naseho rocniku jsem od nikoho na techto strankach nenasel ani carku asi o nich nevedi tak cus budu se tesit na pristi sraz ve Stožci .Ridič OT 64 K. R.
kniha o Novém údolí
Zdeněk Hudeček | 4.8.2010 11:51 | id 18979 | nahlásit

Na doperočení Ládi 70-72, oznamuji ž vyšla nová knížka o Novém Údolí autora ROMANA KOZÁKA - PASOV, ZPÁTEČNÍ. Vydalo jí nakladatelství Dr. Radovan REBSTÖCK,Sušice.
Měla by být k mání v knihkupectvích, pořádné bude ochotné vyžádat si jí v nakladatelství pokud jí nemá skladem. Pestrý text spousta obrázků.
sněhulák 88-90
Pavel Němec | 25.7.2010 21:13 | id 18706 | nahlásit

Narukoval jsem na jaře 88.Byl jsem ženista.Moje čísla byli.Pepa Radil,Radek Mamula,Satan,Bartoš,Slánský,Carbol,Hůla ,Nachtman a další.Už si moc nevzpomínám.Ozvěte se někdo!
 
Re: sněhulák 88-90
FELIX | 30.9.2010 14:05 | id 20721 | nahlásit

na sklerózu máš ještě hodně času :))) Ještě ti chybí Klíma a Keller a Hájek
 
Re: komár 88-90
P.Keřka | 16.10.2010 15:20 | id 21216 | nahlásit

Já sice nejsem tvůj ročník Němečku.....ale tebe i Felixe si docela dobře pamatuju. Jak se máte chlapi? A co někdo z komárů 88-90, je ještě někdo na živu...???
 
Re: Re: komár 88-90
FELIX | 30.10.2010 20:54 | id 21658 | nahlásit

Tak na tvoje věštecké schopnosti nezapomenu nikdy. Nevím, jestli vzponímáš na Piket na 11 a co jsi řekl o "vzdáleném" horizontu v souvislosti s návštěvou svých dětí v Novém Údolí. Toho bych se s tebou rád někdy zúčastnil.
 
Re: Re: Re: komár 88-90
Šejvl Lada | 13.11.2010 22:11 | id 22183 | nahlásit

Nazdar Felixi a co takhle Honza Horský,Martin Hockicko atd.
 
Re: Re: Re: Re: komár 88-90
FELIX | 1.1.2011 22:50 | id 24406 | nahlásit

No ani nepochybuj. Bylo veselo. Už alefakt zapomínám, nemůžu si vzpomenout na všechny. Hockyho si pamatuji, byl psovod, bodejť by ne :)))
 
Re: Re: Re: komár 88-90
P. Keřka | 9.12.2010 10:35 | id 23259 | nahlásit

To myslíš mé věštecké schopnosti? Absolutně netuším co to mohlo být... Každopádně už jsem tam díťátka měl a ukázal jim kde tatítek válčil a kde si s "Nafťákem" trhal si pod vodou mezi plujícími ledovými kry prsty o ty zkurvený dráty...Letos mi to nevyšlo, ale příští rok doufám že přijedu a že se s vámi se všemi uvidím.... P.K.
 
Re: Re: Re: komár 88-90
P. Keřka | 9.12.2010 10:36 | id 23260 | nahlásit

To myslíš mé věštecké schopnosti? Absolutně netuším co to mohlo být... Každopádně už jsem tam díťátka měl a ukázal jim kde tatítek válčil a kde si s "Nafťákem" trhal si pod vodou mezi plujícími ledovými krami prsty o ty zkurvený dráty...Letos mi to nevyšlo, ale příští rok doufám že přijedu a že se s vámi se všemi uvidím.... P.K.
 
Re: Re: Re: Re: komár 88-90
FELIX | 1.1.2011 22:56 | id 24407 | nahlásit

Už nevím, proč jsme byli na Piketu 11, na něco čekali, svítilo slunko a bavili jsme se o tom, že až to u nás jednou rupne, tak němci budou chtít tu naši signálku, nebo si přestehují jen bednu, aby se před tím exodusem od nás uchránili. A poté jsi řekl, a to si pamatuji dodnes : Bylo by zajímavé sedět s vlastními dětmi ve vlaku do Nového Údolí a popisovat, co kde co bylo, jsme tam dělali, že zrovna projíždí vratama, výkolejka a tak... Pak jsme se tomu zasmáli jako dobrému vtipu. No a dnes ??? :))))
 
Re: Re: Re: komár 88-90
noveudoli | 9.12.2010 10:51 | id 23262 | nahlásit

Jako sloužící ve Stožci 83-85 se ptám co to bylo "na Piket na 11"..Za nás se sloužil Posed P-2,Piket P-5,nic víc,občas Polská, ale jinak v terénu nebylo víc pevných stanovišť...Díky za vysvětlení.NÚ.
 
Re: Re: Re: Re: komár 88-90
Petr | 9.12.2010 19:29 | id 23270 | nahlásit

Na vaší rotě jsem nesloužil, tak mi odpusťte, že se vám do toho pletu ale nedošlo k přečíslování ůseků? Piket na P5 mohl být po změně piket na jedenáctce.
 
Re: Re: Re: Re: Re: komár 88-90
noveudoli | 10.12.2010 09:26 | id 23276 | nahlásit

Petře to je právě to ,na co se ptám.Přečíslování by nemělo logiku.Pravá 1 šla od styku Č.Ž. pokračovalo to ke kolejím a výš podél potoka až na B3.Pak se to lámalo na levou stranu.Takže levá 1 byla zase pro změnu na styku s Novou Pecí u cesty na Plešné jezero.
Ale možné je vše...Ale pokud si pamatuji z letošního léta od kluků 85-87 tak číslování bylo stejné..Třeba se pisatel spletl nebo myšleno Posed u styku s 11.rPS..Snad nám to pisatel objasní...
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: komár 88-90
FELIX | 1.1.2011 22:59 | id 24408 | nahlásit

Ahoj, velice se omlouvám, ale vrata na Vltavské byly 11 ( nebo 9) už ani nevím jistě. Vím, jen že měly samostatné číslo
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: komár 88-90
asty | 27.12.2010 19:38 | id 24101 | nahlásit

ahoj Pavle. 20 rokov dozadu co sme spolu sluzili na PS 12. dufam ze si ma este pametas. asty.
 
Re: Re: Re: komár 88-90
P. Keřka | 27.12.2010 23:22 | id 24113 | nahlásit

Jasně že pamatuju ! A zdravím tě... Pokud by se ti v létě podařilo do Stožce dorazit, byl bych rád...a doufám že se nás z ročníku sejde víc...P.
 
Re: Re: Re: Re: komár 88-90
asty | 6.1.2011 11:37 | id 24658 | nahlásit

Ahoj Pavle. v lete kedy bude ten zraz. Na Slápu náhodou nemás volaky kontakt.
 
Re: Re: Re: Re: Re: komár 88-90
Maroš-spojár | 6.1.2011 12:57 | id 24663 | nahlásit

Priatelia, zraz v lete sa pripravuje.
Ak máte záujem treba pozorne sledovať túto stránku
a prihlásiť sa. Ďakujem s pozdravom Maroš
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: sněhulák 88-90
Petr Král | 25.10.2010 20:06 | id 21530 | nahlásit

Nazdar mladej sněhuláku!Na tvoje číslo si dobře pamatuju.Minulý rok jsme měli pařbu po 20 letech ve Stožci.Bylo to super a doufám,že se sejdeme příště ještě ve vetším počtu!
 
Re: Re: sněhulák 88-90
FELIX | 30.10.2010 20:51 | id 21657 | nahlásit

Ahoj Petře, věř mi, že na tak bezvadnou partu lidí se opravdu zapomenout nedá. Karči, Kolda, Iron a další staří :))))
Dotaz:
Láďa | 3.7.2010 08:56 | id 18010 | nahlásit

Prosím o upřesnění termínu letošního červencového srazu ve Stožci,díky.Láďa,N.Ú.70-72
 
Re: Dotaz:
noveudoli | 4.7.2010 10:01 | id 18033 | nahlásit

Nemáme zatím pevný plán.Víme že přijedeme v pátek 09.07.2010. do Stožce,ostatní dorazí během soboty.Spíme ve Stožci a dohodneme se na místě co a jak.Určitě půjdeme (pojedeme)obhlédnout okolí a základna bude někde v hospodě(podle stavu naplnění).Do mailu ti napíšu kontaktní telefon.Pozdrav všem.N.Ú.
 
Re: Dotaz:
noveudoli | 11.7.2010 21:16 | id 18299 | nahlásit

Děkuji všem bardům PS- zejména ze Stožce a N.Ú. ,které jsem během víkendu potkal za spoustu zážitků a dojmů.Vidět po 26 letech spolubojovníky (ti zase velitele L.K-tímto mu děkuji za čas věnovaný),zažít dojetí a pak neskutečnou legraci...to byl mazec.Bylo úplně jedno kdo a kdy tam sloužil,pojila nás láska k Šumavě,vojenské zážitky a hrdost na službu u PS.
Projít se po rotě,nakouknout na místa důvěrně známá a zavzpomínat byl zážitek.Sice stárneme, ale v hlavě to je stále..Díky všem!Jste borci!Fotky pověsím na web až to zdrtím..
Den PS
Marčelo | 23.6.2010 11:59 | id 17538 | nahlásit

Nazdar Všem bývalým PSákům.Tak se blíží datum11.7. a tak doufám,že někdo dorazí do Stožce zavzpomínat na dva roky strávené na Hačavě.
 
Re: Den PS
j.k. | 23.6.2010 17:22 | id 17553 | nahlásit

no tak 82-84 jsme 4kusy(zatím) tak to určitě bude supr
 
Re: Re: Den PS
Marčelo | 23.6.2010 21:54 | id 17569 | nahlásit

Takže 9.7.v pátek sraz u Pstruha,poznávací znamení-vyvalený výraz,jak po čtvrt století člověk vypadá zásluhou pohodlného,rodinného života.
ještě jeden pokus
kynolog(slušně) | 16.5.2010 23:05 | id 16088 | nahlásit

Nazdárek dravci, červen83-září84 jsem trápil psy a psovody, je tady někdo z tý doby? Zdraví J.K
 
Re: ještě jeden pokus
noveudoli | 17.5.2010 08:35 | id 16095 | nahlásit

Brit,Aleš,Logan,Lovan,Kazan,Opál,Farin..
No jasně, že si tě pamatuji.Nebyl jsem psovod ale taky si trochu potrápil..Ale fajn kluk jsi by,l to bezesporu..Napiš mi mobil na noveudoli@seznam.cz,zavolam Ti.Jinak ten červenec platí pro všechny bez rozdílu čísla!!!
 
Re: ještě jeden pokus
spojar | 19.5.2010 17:14 | id 16195 | nahlásit

Nazdar, október 82-84, ozývam sa z tvojej doby,
spojár ktorý Vás všetkých trápil.
Jirko ozvy sa. Zdravím Vás. M.Č
 
Re: Re: ještě jeden pokus
noveudoli | 20.5.2010 10:47 | id 16224 | nahlásit

Ahoj Maroš,mám jako tvůj mladej pořád zbytek metru...
Den PS
Marčelo | 12.5.2010 11:34 | id 15891 | nahlásit

Zdravím všechny bývalé stožečáky.Chystáte se někdo kolem 11.7 2010 na rotu do Stožce?Trošku zavzpomínat a prošlápnout Šumavu.
 
Re: Den PS
Kovi | 13.5.2010 18:43 | id 15941 | nahlásit

Koukám do kalendáře,mohl by to být slušnej víkend třeba i prodlouženej.Dušan tam určitě zařídí nějaké spánky,Já vyrazím raději vpátek 9.7.kvůli aklimatizaci .To víš Šumava čistej vzduch ,hačavky,píchání(komárů)úplně to vidím. Zdravím všechny staré psy co sloužily u PS.
 
Re: Re: Den PS
noveudoli | 13.5.2010 21:09 | id 15953 | nahlásit

Ahoj zobani,rád Vás uvidím a pokecáme.chystám se taky.83-85 potkáme se u zastávky v pátek...pak překrytí U Pstruha...
 
Re: Re: Re: Den PS
kynolog(slušně) | 16.5.2010 23:01 | id 16086 | nahlásit

Nazdárek dravci, červen83-září84 jsem trápil psy a psovody, je tady někdo z tý doby? Zdraví J.K.
 
Re: Re: Den PS-Stožec
Marčelo | 16.5.2010 18:09 | id 16065 | nahlásit

Zdravím všechny PSáky.Takže dohodnuto,9.11.2010 se srazíme ve Stožci,i kdyby čert na koze jezdil.Doufám že se ještě někdo přidá.Fotky ,vzpomínky a dobrou náladu s sebou.
 
Re: Re: Re: Den PS-Stožec
noveudoli | 16.5.2010 18:59 | id 16069 | nahlásit

A kola taky...dáme Plešňák a KHDZ ....Těším se!!!
 
Re: Den PS
noveudoli | 10.6.2010 12:43 | id 17053 | nahlásit

Pozdrav všem.Tak doufám že přijedete v hojné míře do Stožce. 09.-11.07.2010 .Už se dává dohromady parta.Přijde i velitel L.K.,dnes jsem s ním mluvil.Tak si udělejte čas,přijeďte zavzpomínat a pozdravit kamarády.letí to...Pokud má někdo, zájem propište se,pošlu více.Kluci těším se!!!
PS:Dušane ozvi se mi,nechával jsem Ti vzkaz.Díky!
 
Re: Re: Den PS
Fousáč | 11.6.2010 14:48 | id 17078 | nahlásit

Dušanovi pošlu SMS , protože nyní má školu a chudák dře a dře, tak mu promiň že mu chvilku trvá něž odpoví, no a já o tom vyjednání místa a placu se budu bavit 18.06. s kompetentní osobou.
Jinak 10.07 je rovněž sraz na Kvildě.
 
Re: Re: Den PS
Láďa | 15.6.2010 21:59 | id 17220 | nahlásit

Zdravím noveudolí a ptám se Tě ohledně ubytování ve Stožci,pro 3 osoby na termín který uvádíš.Díky za odpověď,Láďa,N.Ú.70-72.
 
Re: Re: Re: Den PS
noveudoli | 23.6.2010 18:06 | id 17556 | nahlásit

Ahoj kluci,ahoj Láďo,ubytování se pokusím ještě doobjednat,do mailu Vám pošlu kde případně se dá...Díky pomoci Fousáče to snad dopadne...
 
Re: Re: Re: Re: Den PS
Láďa | 23.6.2010 19:50 | id 17560 | nahlásit

Ubytovaný už máme ve Volarech,díky,L.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Den PS
Láďa | 23.6.2010 19:54 | id 17561 | nahlásit

Oprava,ubytování už máme....
Zde již nelze dále reagovat
Duben 85 - 31.12.2007
Dušan Tomaščík | 2.1.2010 13:10 | id 9363 | nahlásit

Na Stožci jsem sloužil 22 let v kuse, nestydím se za to a jsem na to hrdý. Případné dotazy posílejte na mou adresu.
Stožec patří PČR krajskému ředitelství České Budějovice a je v rekonstrukci. Měla by být otevřena v roce 2011. Ahoj Dušan.
 
Re: Duben 85 - 31.12.2007
noveudoli | 2.1.2010 13:55 | id 9366 | nahlásit

Dušane ahoj!Taky se nemáš za co stydět ! Jsi dobrej chlap a naše láska ke Stožci a Šumavě je společná.Jsem rád, že Stožec nelehne popelem a snad tam zase někdy zavzpomínáme...PF 2010 !
 
Re: Duben 85 - 31.12.2007
Kováč (Kovi) | 4.1.2010 23:30 | id 9476 | nahlásit

Ahoj Dušane
Myslím si že nikdo z nás od PS se nemá za co stydět. Jsem rád za to co Jsi napsal,protože jinak by ty roky strávené na Hačavě (moje 2 nebo Tvých 22)neměly žádný smysl.
st. psovod desátník J.Kováč Duben 85-87
rPS-Stožec
 
Re: Re: Duben 85 - 31.12.2007
Dušan Tomaščík | 19.2.2010 15:01 | id 12147 | nahlásit

Kovi proto jsem to tam napsal. Napiš jak se máš a jestli uděláme v létě nějaký potlach. au.
 
Re: Duben 85 - 31.12.2007
Ozborn | 19.1.2010 17:15 | id 10150 | nahlásit

Zdravim Dušana po 22 letech.
Podzim 86-88.
Mí spolubojovníci- Bery, Mouka, Mach, Nosky.......
Letos chystám návrat na místo činu.
 
Re: Re: Duben 85 - 31.12.2007
noveudoli | 19.1.2010 21:23 | id 10166 | nahlásit

Tak vidím že "mlaďasové" se houfují..A co třeba jména jako "Mazda,Štofi,Píca,Mrazík,Tomáš z Kaňku a tak???Ale vlastně je to jedno,každý kdo zde sloužil a nezatrpkl,Šumavu má rád- buď vítán.
 
Re: Re: Duben 85 - 31.12.2007
mouka | 21.1.2010 14:30 | id 10253 | nahlásit

Čau Ozy "poslední služba" SH Posed,září 88.Pamatuješ?
 
Re: Re: Duben 85 - 31.12.2007
mouka | 21.1.2010 14:36 | id 10254 | nahlásit

Čau Ozy "poslední služba",září 88.Pamatuješ?
 
Re: Re: Re: Duben 85 - 31.12.2007
Ozborn | 21.1.2010 17:15 | id 10259 | nahlásit

Nazdar ty spojovací chlapáku! Jestli-pak máš v pořádku všechny pojítka? Jak bych nepamatoval. Ale uteklo to co. A nebyla to pohodička na tý naší armičce s cigárkem a tou sladkou brčolou ? Já byl v hačavě 2x na dni PS, bylo tam dost kluků, pěkně sme popařili a teď v létě se chystám trochu oživit po 20 letech vzpomínku přímo na místě. Párkrát sem se potkal s Berym, taky i s mladšíma klukama, ale to už je dávno.
Akurát ty si nám tam na tom dni PS nějak chyběl....
 
Re: Re: Re: Re: Duben 85 - 31.12.2007
mouka | 29.1.2010 13:04 | id 10760 | nahlásit

Pojítka jsou v pohodě.A jak to vypadá v kotelně?Já jezdím na Šumavu dost často,naposledy jsem byl ve Stožci vloni v červenci.Na ty 2 roky se prostě nedá zapomenout.Tenkrát to nějak nevyšlo...
 
Re: Re: Re: Re: Re: Duben 85 - 31.12.2007
Ozborn | 3.2.2010 20:19 | id 11113 | nahlásit

Kotle sou plný, zima tudíž nehrozí. Tak snad mi to nevyhasne.
Ale že ty zimy byly festovný co.
Mám nějaký snímky tak občas na ně juknu a zavzpomínám jak nám to tenkrát šlo. Máš pravdu, na ty 2 roky se prostě nedá zapomenout....
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Duben 85 - 31.12.2007
Dušan Tomaščík | 19.2.2010 15:02 | id 12148 | nahlásit

Těším se zavolejte, nebo napište kdy. au.
 
Re: Duben 85 - 31.12.2007
Marčelo | 29.1.2010 15:13 | id 10767 | nahlásit

Nazdar Dušane.Mám dotaz-co nyní bude s rotou?Ikdyž jsme to často proklínali,tak se tam rád vracím.Ani já jsem nikdy nezapíral službu u PS.Zdravím Marčelo jaro 85-87
 
Re: Duben 85 - 31.12.2007
Marčelo | 29.1.2010 15:14 | id 10768 | nahlásit

Nazdar Dušane.Mám dotaz-co nyní bude s rotou?Ikdyž jsme to často proklínali,tak se tam rád vracím.Ani já jsem nikdy nezapíral službu u PS.Zdravím Marčelo jaro 85-87
 
Re: Re: Duben 85 - 31.12.2007
noveudoli | 29.1.2010 15:36 | id 10770 | nahlásit

Čau Marčelo,rota se snad dá do kupy a bude dále patřit Policii ČR.Ale Dušan to ví přesně.A až to bude opravené pojedeme drbat chodby.Ty trojboj ,já vegáč za rotou..To jsem dobrák viď???
 
Re: Re: Re: Duben 85 - 31.12.2007
Marčelo | 29.1.2010 20:25 | id 10791 | nahlásit

Tak koukám,že víš o čem mluvíš.Ten trojboj byl ale pocuc.Rád ho rozdával náš máza F.Štěpnička,ale dnes na to vzpomínám s úsměvem.Sloužili jsme spolu?
 
Re: Re: Re: Re: Duben 85 - 31.12.2007
Franta Štěpnička | 9.1.2011 20:12 | id 24870 | nahlásit

Nazdar ty kecale já jsem se tak narozdával, jinak tě zdravím napiš celé jméno
 
Re: Re: Re: Re: Re: Duben 85 - 31.12.2007
Fousáč | 9.1.2011 20:47 | id 24874 | nahlásit

Tak Bobánci ten trojboj si tak můžete dát pouze a čistě teoreticky u Finíka a nebo u Pstruha , rota jde do kele budou ji prodávat , policie nemá penízky.
A mezitím jak budete bojovat Vám zkontroluji čistotu zbraní.
Zde již nelze dále reagovat
 
jaro 85-87
Marčelo | 15.1.2011 16:33 | id 25130 | nahlásit

Nazdar Fando.Tak co Ty stará páko.Moc dobře si pamatuju,jak jame se jako ptáci báli protáhnout kolem stolku dozorčího,když jsi ho sloužil.Rád na Vás vzpomínám.byl jsem Tvůj mladej a mám Vás starý psy na fotce-mimo J.Maga a Š.Mika-Madaři.Dej o sobě vědět.V červenci jezdíme na rotu.M.Kalenda.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Duben 85 - 31.12.2007
Kovi | 8.2.2011 22:22 | id 26492 | nahlásit

Tak na tuhle chvilku jsem čekal pětadvacet let,Františku snad si vzpomeneš na mladýho (Pepík Kováč)psovoda.Měl jsem psa Opála po Antošovi.Hele i když si byl někdy na zabití rád bych to stebou probral.Doufám že se letos sejdeme u Pstruha,tam bylo vždycky moc dobře.
Kovi
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Duben 85 - 31.12.2007
Jan Hercjuk | 12.2.2010 20:08 | id 11784 | nahlásit

Ahoj Dusane,nevim jestli Ti neco rika moje jmeno,ale na priblizeni-delal jsem s Jirkou Prihodu,s Mirkem jsem toho vypil tolik, ze bych chtel mit ty penize.A Tvuj tchan je(byl-bohuzel uz odesel) Pistulka,byl to podle me hodny clovek!A co Mirek??Uz jse,tam dlouho nebyl(neco jako rak...),tak jsem zkusil psat na adresu Martin Cernyho-nic,ani mi neposlal do ..... Dusane preji Vam vsem hlavne zdravi(Tvoje rodina - tedy Pistulkovic-to by byl vzor i dnes!!!!!Ta skromnost,semknutost atd.Nevim jestli pisu tomu Dusanovi???Kdyby neco a moh bys napis telegraf. co Ty-rodina,Mirek K.,Mila Kos,Jana Tatajova a hlavne Jirka Prihodu,...... zdravi Jan Hercjuk
 
Re: Re: Duben 85 - 31.12.2007
Dušan Tomaščík | 19.2.2010 15:18 | id 12149 | nahlásit

Ahoj Jene, moc dobře si na Tebe pamatuji, potkali jsme se po revoluci na Soumarským mostě, kde jsme Tě zastavili v autě. Měl si italskou MPZ a chvíli jsme kecali.
Telegraf :
ja a rodina - vše v pohodě nadále pracuji u policie, děti jsou velké, Dušan už pracuje a studuje, Veronika ještě studuje poslední rok na střední.
Míra dělěl na Č.Žlebech na rotě správce ale teď je na "mateřské"
Míla Kos pracuje na správe v Č.Žlebech u NPCHKOŠ.
Jana nevím jestli ještě bydlí ve Stožci protože jsem ji moc dlouho neviděl.
Jirka Příhoda je na tom zle. Měl mrtvici a je částečně ochrnutý, ale po vesnici občas chodí, nebo alespoň se snaží.
jestli chceš neco konkrétnejšího napiš mi na můj email, čau.
pokec
Fill | 22.11.2009 19:45 | id 7816 | nahlásit

Fill schání někoho kdo tam byl v roce 1987- 1989. Ozvě te se
 
Re: pokec
František Kubát | 23.11.2009 17:28 | id 7842 | nahlásit

Ahoj Fille,jestli se nepletu tak já byl tvůj mladej.
Vzpomínám na tvoje vyŕezávané sošky a sem tam si nám taky donesl na rotu živou zmiji a já pro ni musel schánét krmení.
Jsi to ty?
Co jsi podnikal tech 20 let? Doufám,že se najdou i další naši spolubojovníci a neco můžem podniknout.
Napiš,budu moc rád, čau Fanda K.
 
Re: Re: pokec
noveudoli | 23.11.2009 21:22 | id 7851 | nahlásit

Kalbu by to chtělo na Stožci bez rozdílu ročníku...
Pozdrav od 83-85.. Ale je tam krásně pořád ne????
 
Re: Re: pokec
Fill | 24.11.2009 19:42 | id 7884 | nahlásit

Jasně, že jsem to já.Jsem rád, že si na mě aspoň někdo vzpoměl. Docela rád bych si prohlédl nějaké naše fotky ( z mládí ). A co jsem dělal za těch 20 let? H---o a co ty? Zatím čau Fill
 
Re: Re: Re: pokec
Stožec- F.K | 24.11.2009 19:57 | id 7885 | nahlásit

Ahoj Fille, fotky jsem nékde založil a nemůžu je najít, ale letos v lété jsem se byl ve Stožci podívat po 20-ti letech. Rota je zavŕená ale i tak to byla síla. Pstruh plný Nemců, z nádraží pension, Motejlovic chalupa stále stojí. Míra má ubytovnu z roty v Českých Žlebech a prý se mu daŕí. Doufám, źe se najdou další lidi a néjak se dáme dohromady. Co ty poŕád v Kolíné, a co nutrie které si chtél v civilu chovat? Jestli ty fotky najdu tak je dám sem na stránky Zatím čau Fanda.
 
Re: Re: Re: Re: pokec
FELIX | 4.12.2009 13:29 | id 8196 | nahlásit

Ahoj, fotek spousta :)))
 
Re: Re: Re: Re: Re: pokec
F.K | 5.12.2009 12:25 | id 8229 | nahlásit

Ahoj Felixi. jen pro kontrolu- Felix- velitel psovodu, pes Lord ? Já myslím , že jo. Co deláš, jak žiješ? Jestli máš nejaké fotky, dej je k dispozici. Díky, mej se Fanda.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: pokec
FELIX | 14.12.2009 14:57 | id 8461 | nahlásit

jo, psovod sedí. jen ty fotky plánuju od doby, co jsme tento odkaz našel, ale není čas. To skenování zabere hodně času, protože fotek mám fakt spoustu
 
Re: pokec
FELIX | 4.12.2009 13:20 | id 8195 | nahlásit

ahoj, stačí ti sněhulák 88-90 ?
 
Re: pokec
marx.p | 23.3.2011 21:03 | id 29244 | nahlásit

Nazdár pátračskej. Tady marx
 
Re: Re: pokec
Rosta Roubal | 3.10.2011 20:45 | id 36707 | nahlásit

Nazdar Marxi, jak se máš? Ještě vaříš?
Nové Údolí
Zdeněk Hudeček | 19.11.2009 11:29 | id 7738 | nahlásit

Pošumavská jižní dráha Nové Údolí ve vagonovém museu na zastávce instalovala 3 D model obce NÚ.Během přípravy jsme našli v některých sklepech bývalých domů pozorovatelny, střílny? v jedné i s nápisem "za kolik to máme"
Chystáme aktualisaci kníhy Romana Kozáka Nové Údolí. Byl bych vděčný za informaci k čemu to sloužilo a jaký to mělo provozní řád.
Budu vděčný i za jiné informace o službě na tomto místě a souhlasem je použít k aktualisaci knihy.
Děkuji Hudeček.
 
Re: Nové Údolí
Láďa | 19.11.2009 13:20 | id 7741 | nahlásit

Dobrý den p.Hudeček,chtěl bych Vás upozornit na dobové foto kde je vystaveno několik fotografií ,původní roty 13.Nové Údolí.Fotil můj starší spolubojovník( 68-70)Karel,já zde sloužil 70-72,něco málo napsaného najdete na zaniklých obcích.Nové Údolí jsem navštívil po 37 letech ale orientace byla téměř nulová jelikož je tam vše překopané.Ani železniční zastávka není na původním místě i ty žel. koleje jsou položeny jinak.Stodola co tam stojí(nyní slouží jako rekr. objekt)tak za nás tam bylo docela velké hospodářství kde jsme měli ustájeny koně a na výkrm pár vepříků.Bunkry jsme na našem úseku měli,nikdy jsme žádný neobjevili,udržovat je chodili po nocích jenom ti hodně prověření.Včera jsem objevil stránky kde se zmiňují že těchto bunkrů a různých bojových krytů,od Aše po N. Údolí bylo 2000 o většině nevěděl nikdo znás ani imperialisti.Malou prosbu nakonec ,až bude kniha vytištěna tak doufám že dáte vědět.Děkuji Láďa.
 
Re: Re: Nové Údolí
Zdeněk Hudeček | 20.11.2009 11:23 | id 7759 | nahlásit

Děkuji za bleskové přihlášení a informace.Adresu zaniklé obce znám. Jak se dostanu na dobové foto a jak k těm bunkrům.
Z toho co jste o nich uvedl plyne, že nesloužili při běžném vykonávání Vaší služby, ale byly uvnitř pásma blízko k hranici vybudovány z jiných důvodů. Pochopil jsem to správně?
Souhlasil by Karel s navázání kontaktu?
Stodola je rekonstruovaná, majitelé jsou bezva lidi, spolupracují s námi a představte si, že díky této stodole jsem asi po 72 létech spal v Novém Údolí po oslavě 28.10. Předtím to byl v roce 1937 jak lyžař v hospodě pana Smitka. Byl při trati pod silnicí na Stožec.
Vyjde-li kniha dostanete jí za spolupráci zdarma. Pište pište na můj majl nebo sem, dík Hudeček.
 
Re: Re: Re: Nové Údolí
Karel | 20.11.2009 13:34 | id 7760 | nahlásit

Pane Hudeček,můžeme se domluvit,nevím odkud jste - ale kdyby se dalo někde sejít,bylo by lépe.
o bunkrech nevím nic,ale zase švára byl mým mazákem,možná by věděl.
 
Re: Nové Údolí
kakov | 22.11.2009 08:42 | id 7801 | nahlásit

pravděpodobně se jednalo o opevnění proti západním vojsků, které ale nebylo jen na západní hranici, ale i docela hluboku ve vnitrozemí, pro všeobecné informace je zajímavá tato kniha: www.kosmas.cz/knihy/… /> popisuje jednotlivé typy objektů i něco o jejich budování, taky je tam taková malá mapka, ze které by se dalo určit, zda nějaké byly v Novém Údolí, nebo zkuste kontaktovat autory této knihy, někteří jsou bývalími vojáky, tak by o tom mohli něco vědět
 
Re: Re: Nové Údolí
FOJTIK | 22.11.2009 10:02 | id 7802 | nahlásit

V úseku 22rPS Lány Znojemské brigády se tajně udržovaly dva řopíky v bojové pohotovosti. Věděli o tom VR a starší ženista. Velitel držel klíče a úkoloval na údržbu ženistu osobně. Jako technik roty jsem otom něvěděl, až zapracovala shoda náhod a starší ženista řekl pravdu. Jinak se střídaly velitelé rot, ženisti ale nikdy jsem se pak už tuto informaci nedověděl.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Nové Údolí
Karel | 3.12.2009 20:53 | id 8172 | nahlásit

pamatuji jenom na zákopy pod rotou.Na těch se pracovalo i vedne.když jsme se velitele ptali proč ne v noci, řekl : vidíte támhle na kopci nad Haidmüle to zelené světýlko?,tak tam odsud nás pozorují i v noci.V té době jsme dostali nové infráky na samopaly a z metru jsme neviděli ani na dráty.
mimo jinétam jsme se dozvěděli,že máme v případě napadení životnost asi tři minuty a že by to vnitrozemí mělo stačit.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Nové Údolí
jirka | 7.2.2010 15:11 | id 11337 | nahlásit

Píšete zde o aktualizaci knihy p. Kozáka Nové Údolí. Máte prosím alespoň nějakou představu kdy by tato kniha mohla vyjít? A kdo ji vydá? Děkuji Jirka.
STOŽEC 1987-1989
taras | 25.10.2009 00:15 | id 7013 | nahlásit

Jaro 1989 Stožec.Letos to bylo 20 let ! Sešlo se nás dost,ale bylo nás víc v kasárnách.Ozve se někdo!
Pozdrav všem z 12.rPS
noveudoli | 21.9.2009 12:20 | id 6188 | nahlásit

Hlásím ,že jsem o víkendu podnikl demarkaci včetně kontroly objektů PS od Žlebů po Iglbach.Krásné počasí,pohoda,klídek.Šumava je pořád krásná,potkal jsem i hodně kamarádů vracejících se na místa ZVS.
Bylo to dobré a fajn na pohodu.Kromě Žlebů kde dobře správcuje M.K.,nám objekty chátrají...
Les je drancován a zvěře není moc vidět,tak jako dřív...Ale je tam krásně.Pozdrav všem.
N.Ú.
Sraz???
noveudoli | 14.7.2009 13:02 | id 4888 | nahlásit

Čago Marčelo,fňuk,fňuk,KHDZ to byl můj chleba jako
mladej...Pokud šel mazák "autorita"
leželo se odpoledne hoďku někde v lese,pak jela
prověřit poplachovka "zkrat" na levou
stranu a vzala nás na Polskou... Příště prosím
naplánujme lépe společnou cestu a dáme sraz.Pokud
zde brouzdá někdo z kluků dejte případně vědět a
naplánujeme to. Pozdrav všem !
 
Re: Sraz???
Marčelo | 18.7.2009 19:07 | id 4970 | nahlásit

Vím o čem mluvíš.Taky jsem si ale jednou schrupnul
tvrději a po kilometru jsem zjistil že kosa
zustala opřená o strom. To byl pak fofr
zpátky.Aspon je na co vzpomínat.Chci pozdravit
Všechny kdo tam sloužili 85-87,ale i ostatníPSáky.
 
Re: Re: Sraz???
petr | 16.8.2009 11:47 | id 5456 | nahlásit

Ahoj, sloužil tam s vámi 85-86 nějaký Milan
Harnos, maďar, psovod? A nemáte na něj náhodou
někdo kontak?. My jsme spolu byli v 85 na PŚ v
Libějovicích. Díky a zdar všem PS.
 
Re: Re: Re: Sraz???
Marčelo | 23.8.2009 18:37 | id 5568 | nahlásit

Bohužel ve Stožci nikdo takový nesloužil85-87.
duben 85
Marčelo | 12.7.2009 19:49 | id 4851 | nahlásit

Zdravím Všechny bývalé Stožečáky.Tento víkend byl
den PS,ale bohužel s nikým jsem se ve Stožci
nepotkal.Tak jsem si to dal na kole
Ferdinandka,kanál,B3,Ježová na Polskou a zpět
kolem dávných drátu na piket po Zelené.Odtamtud na
překládku a přes Podkovu na KH-posed.Tam jsem
dlouho vzpomínal na rok 85-87 a pak vyrazil po
Dolnokrásnohorské až do Stožce.Byla to taková
mobilní KH-DZ.Samozřejmě,že jsem prosvištěl i
KH-týl do Č.Kříže přes Bonarku.Jo a taky jsem
pokecal s Karabcem a technikem-Chytilem.
 
Re: duben 85
Karlovák | 14.7.2009 18:38 | id 4898 | nahlásit

Den PS se slavil toho dne ve Strážným spolu s
hasičema měli tam společnou ukázku a potom to bylo
společné i ve stanu , bylo to super. Takovej stan
na soumaráku to by bylo něco.
 
Re: duben 85-87
Kováč (KOVI) Opál,Farin,Nobi | 29.12.2009 23:41 | id 9175 | nahlásit

Zdravím všechny co zažily službu na státní hranici.
Jestli se nepletu Marčelo,mám stále ty fotky které jme spolu nafotily a které jsem Ti měl před třiadvaceti lety poslat.
Takže pánové kdo si myslí že jsme spolu sloužily ozvěte se,klidně i na e-mail.Když to dáme do hromady na jaře se můžem vidět na dni PS.
kováč
kalenda
kučera
hasík
blažek
pipek
pilát
(tomaščík)
švancara
ivan
marcin
Nepamatuju si všechny, takže očekávám vaši pomoc .
 
Re: Re: duben 85-87
Marčelo | 31.1.2010 09:41 | id 10879 | nahlásit

Nazdar Josef.Také mi vypadlo pár jmen z hlavy,ale třeba na Míru Kubu-Itala,Pupka,Rudyho,Bodláka,atd se nedá prostě nikdy zapomenout.Mám taky nějaké fotky.Rád bych viděl ty tvoje.Do Stožce vyrážím každý rok,a tak stačí dát vědět a srazíme se.A dáme KH-DZ.+KH-týl.Stonek,stonek, ozvi se!
 
Re: Re: Re: duben 85-87
kovi | 4.2.2010 18:40 | id 11174 | nahlásit

No to teda nevím jestli to zvládnu Marčelo mám o několik desítek kil navíc .Z pěti hodinové KDZ jsem schopen udělat dvanácti hodinový horor.Ale samozřejmě jakmile zavelíš jedem tak jedem.
Hačavě zdar
 
Re: Re: Re: Re: duben 85-87
marčelo | 6.2.2010 15:40 | id 11287 | nahlásit

Tak konečně to s někým prošlápnu.Kašli na tempo když nám bylo 20let.Hlavní je ten krásný pocit z pohledu na tu krásnou krajinu a ty vzpomínky.Tak až sleze sníh,tak vyrazíme?Já velet nebudu,to ty jsi byl pokaždé velitel hlídky-frajtře.Taky už nemám těch 70kg.Hačavě zdar.
 
Re: Re: duben 85-87
Hasík | 11.9.2010 21:30 | id 20139 | nahlásit

Ahoj kluci, jen tak náhodou jsem projížděl tyto stránky a narazil jsem na tyto komentáře. Moc mě potěšilo, že se i moje jméno objevilo mezi těmito Hačaváky. Moc rád vzpomínám na léta strávená na Šumavě 85-87. Bohužel si z té doby už moc nepamatuji a strašně rád bych si tyto vzpomínky oživil. Protože nejsem moc nadaný na práci s počítačem (toto za mě píše moje dcera), ozvěte se na email. S pozdravem "FUNÉ".:o)
Těším se, někdy naviděnou třeba i na tom kole. :o)
Volary jaro 87
Petr Mazanec | 9.6.2009 08:27 | id 4071 | nahlásit

Zdravím odborníky od PS ze Stožce, mám na Vás
žádost jestli neznáte jméno vojáka z povolání ,
který sloužil na Stožci (myslím že byl por. nebo
nadpor.) a bydlel v roce 87 ve Volarech. Dělal nám
velitele roty ve výcviku ve Volarech na jaře 87
(4.5.6. měsíc). Rotu jsme měli hned za bránou
vpravo. Bydlel v bytovkách směrem na střelnici ve
Volarech. Možná , že se pletu v některých věcech ,
tak se předem omlouvám!!!!!!!!! Děkuji
sněhulák 87-89 Máza
 
Re: Volary jaro 87
noveudoli | 9.6.2009 10:06 | id 4072 | nahlásit

Ahoj sněhuláku.Myslím ,že není moc vhodné zde
vláčet jména lidí...Navíc v bytovkách směrem na
střelnici skoro nebydlel nikdo jiný než vojáci z
povolání...Ale Fousáč to bude vědět...A pokud jsi
rukoval v dubnu jsi komár...Hezký den.
 
Re: Re: Volary jaro 87
Petr Mazanec | 9.6.2009 15:36 | id 4085 | nahlásit

Zdravím , ale nechci jméno veřejně na vojensko.cz
! Proto jsem uvedl email a nikoho nenutím veřejně
psát jména. I když to byl lampas , k nám
základákům se choval jako každý jiný dobře a mám
na něj jenom dobré vzpomínky. Honil nás jako psi ,
ale za mu nadávat nebudu , neměj strach. Já se za
svoje jméno, ani za to že jsem sloužil u PS
nestydím a proto vždy píši celé jméno a pak teprve
přezdívku. Jinak po výcviku jsem odešel na
vel. rotu do Sušice a pak dělal pátrače mezi 6. a
7. rotou. Zdraví Petr Mazanec ( Máza )
 
Re: Re: Re: Volary jaro 87
noveudoli | 9.6.2009 15:43 | id 4087 | nahlásit

Většina z nás zde, je hrdá za službu u PS.A jména
nejsou podstatná,kamarádi se stejně znají... Ok
písnu na mail...
 
Re: Re: Re: Re: Volary jaro 87
Petr Mazanec | 9.6.2009 15:59 | id 4089 | nahlásit

Děkuji , děkuji a s tím sněhulákem to je snad
vpořádku. Kdo šel na jaře byl sněhulák , na podzim
komár ! Ale možná se pletu a nebo to má pár lidí
špatně na diskuzích voj.cz. Ještě jednou
děkuji a zdravím Nové Údolí a Volary. Petr
Mazanec severní čechy.
 
Re: Volary jaro 87
Felix | 18.8.2009 12:01 | id 5489 | nahlásit

S. Tatár
Setkání????
noveudoli | 4.6.2009 16:14 | id 3954 | nahlásit

Zdar bojovníci!Nejedete někdo kolem dne PS do
Stožce? Setkáme se ,pokecáme,pivko U Pstruha
jak za mlada? Ozvěte se!!
 
Re: Setkání????
Fousáč | 4.6.2009 18:16 | id 3957 | nahlásit

Jestli se to týká Údoláků a Stožečáků tak je to
pasé ale stejně na den PS a den Mongolské
republiky mám službu protože svátek se má slavit
jak? no přece prací. Spíše mi to vychází na
sraz kvilďáků, doufám že se přifaří kluci z Plání
a Borovky i kdyžasi koncem září se rychtuje sraz
na Knížecích Pláních a na to se ze srdce
těším. srazům a kamarádům zdar
 
Re: Re: Setkání????
noveudoli | 5.6.2009 10:53 | id 3968 | nahlásit

Fousáči ahoj,tak si uděláme svůj srázek...A vždyť
přeci víš ,že může přijít každý,bez ohledu na to
kde bouchal... Důležitá je láska k Šumavě a
kladný vztah ke kamarádům od PS..
 
Re: Re: Re: Setkání????
Fousáč | 5.6.2009 17:31 | id 3981 | nahlásit

Ahoj ,Vím už jen to že první rande za foto lovem
historie Stožecka a Žlebska jsme prošvihli protože
je už tráva vysoká a trosky dějin jsou zaroslté
proto navrhuji výrobní poradu v termínu 26- 28
červen mám velké volno a na jedno odpoledne ,
kvůli orošenému bych přijel vlakem, pochopitelně
jsou zvání i další foto lovci. Dáme to do
hromady tak na rychlo?
divné?
Fousáč | 19.5.2009 18:18 | id 3611 | nahlásit

Nojo no když se Stožec, Č. Žleby a Borovka
projektovali tak se už počítalo že rovnou vás
budou vozit véesky na pokoje , tak proto ty široké
a dlouhé chodby, druhá verze byla ta ,že rok od
roku chodili vzpurnější mlaďoši tak aby vyřádili
své emoce tak jim ty dlouhé a široké chodby
naprojektovali. Naštěští pro mě na Pláních to byla
chodba tuším 140 cm široká, jinak ze jmenování
arbitra děkuji, mazácká pochvala je mi milejší než
zk....ý opušťák a znáte kluci tuhle? "zapadá
sluníčko za Volarskou horu , díky panu bohu další
den blíž do civilu " Zapátrejte v paměti
braši za pár se sejdem tak ať to potom nelovíte z
paty? Ti nejmladší to mají tuším 17 let co
naposledy měli psi okolo krku. Tak kdo má
lepší? ozvěte se . F.
 
Re: divné?
Ľudovit | 20.5.2009 00:06 | id 3617 | nahlásit

Českych Žlebov pod Sulzbergom rota stoji a vni ako
kleci vtaček place mladi psacek pro divenku svou.
Ľ.
 
Re: Re: divné?
lubomir s. | 20.5.2009 02:00 | id 3618 | nahlásit

Jo ? A co tahle: Na Stare Mohelne na statni
hranici, je parta mazaku sve vlasti
slouzici...atd. Hymna peesaku za mych let 1964-66.
V hospode na Pomezi s nami zpival i VR J.Holy. Jo,
to byvaly chvile...
 
Re: Re: Re: divné?
Eda Nachtigal | 31.10.2009 18:43 | id 7197 | nahlásit

 
Re: Re: Re: divné?
Láďa | 13.2.2010 09:54 | id 11822 | nahlásit

Tak tuhle nedávno hráli v Jihočeském studiu českého rozhlasu našemu náčelníkovi štábu PŠky ve Volarech z63roku B.P.k jeho osdesátým narozeninám.Byl to super chlap na jeden jeho výrok při rozvodu do zaměstnání do smrti nezapomenu.Mrzlo-na hlavách jsme měli ušanky,při pochodu před tribunou měl jeden y kluků nezavázanou ušanku pod bradou,měl utržený kaloun.Z tribuny se z plného hrdla B.P. ozvalo"ty č....u máš to pod tou bradou jako k....a laple kdo se má na tebe dívat.Nedovedete si představit jak se všichni začali smát a bylo po parádním rozvodu.Na jeho vyprávění při různých příležitostech často vsponínám byli perfektně okořeněny .
 
Re: Re: Re: Re: divné?
Láďa | 13.2.2010 09:56 | id 11823 | nahlásit

Můj příspěvek patří o odstavec výš .
 
Re: Re: Re: Re: divné?
Fousáč | 14.2.2010 11:02 | id 11869 | nahlásit

Měl jsem tu čest začínat svoji kariéru pod velením Bedřicha P. ano on je nazapomenutelný ve svém projevu ale také obrovský kamarád s velkým srdcem a férovej chlap, takovejch jako on je opravdu už málo.
 
Re: pro Fousáče divné?
noveudoli | 20.5.2009 11:01 | id 3622 | nahlásit

Ahoj,tak já ten popěvek o Volarské hoře znám
trochu jinak, ale bylo by to zde vše
vyčárkováné.... Za pár máš na mysli:5.září
setkání Volarské brigády??? Na rotě byl
komfort,to je pravda.Z mínus 30 do
tepla...krása.Pánové a pamatujete ve Volarech
trenýrkovou při topení v kamnech? To byl
vegáč... letí to...
 
Re: Re: pro Fousáče divné?
f | 20.5.2009 19:32 | id 3629 | nahlásit

Jo to máš pravdu já to taky znám na druhý způsob
ale nechtěl jsem být vugární co kdyby to tady
četli děti? trenýrková teplota u kamen byla do
dvou metrů a UBA barák ten se snad nevytopil nikdy
akorát na motostřelce tak byl hyc podle toho kdo
topil. Toho 5.9. bohužel nebudu jsem od 31.8.
na 14 dní mimo Šumavu
divné?
Fousáč | 17.5.2009 21:09 | id 3564 | nahlásit

Jo jo ten kdo na každé této rotě strávil necelé
dva roky zelenejch prázdnin pozná svoji rotu na
první pohled i o půl noci i když je obrácený
snímek. To zase já když přijdu na Knížecí Pláně
pokažné najdu fragment dolní chodby, kterou jsem
nesmírně rád na přání starších pohraničníků s
láskou drbal a k tomu si prospěvoval že se s dolní
chodbou v létě ožením. A pokaždé když tam
přijdu a zajdu do míst co byli kotce pojme mě svým
způsobem určitá úzkost , proto se tam vracím jak
jen je to možné, protože tam si vzpomenu na nás
pár cetiletých kluků co jsme byli na pár měsíců
odloučeni od civilizace a rodin a spoléhali jeden
na druhého.
 
Re: divné?
noveudoli | 18.5.2009 16:56 | id 3578 | nahlásit

Fousáči pravdu díš.Jsi tu zde náš arbitr
sporů..Pravdou je ,že na pěnku,mazlák , taky nelze
zapomenout..Na Stožci ty chodby byly echt
dlouhé...Vyfasovat trojboj s
dohledem(spodní,horní,dolní chodba a mazák za
p***lí),znamenalo být na den odepsán...Další
oblíbená disciplína byla uhlí,koks...Nikdy jsem
nebyl havíř, ale pochopil jsem, o čem ta práce
je...
divný
rajtik | 30.4.2009 19:43 | id 3244 | nahlásit

my to příde jako české žleby vám ne?
 
Re: divný
noveudoli | 30.4.2009 20:39 | id 3246 | nahlásit

To je jasný že to je Stožec,Žleby jsou podobné ale
cesta od brány je z kopce...Znám to to
dobře,neboj.Fotky jsou moje..
 
Re: divný
Felix | 15.5.2009 13:47 | id 3525 | nahlásit

Tak to ani omylem. Žleby jsou v pridkém kopci,
málo místa. Stožec je neuvěřitelně nádherně
položený, rozlehlý areál.
 
Re: Re: divný
noveudoli | 15.5.2009 17:13 | id 3529 | nahlásit

Nehádej se...Pokud znáš obě roty, tak to musíš
jasně poznat.Když stojím u hlavní brány na Žlebech
,je tam cesta z kopce dolů ke hlavnímu vchodu do
roty. Ve Stožci naopak musíš do
kopečka.Vzhledem k tomu, že jsem tam sloužil(ve
Stožci) a jezdím tam dodnes tak se klidně
vsadím.Navíc jsem fotky Stožce fotil .Myslím že
povoláme Fousáče ať to štípne....
 
Re: Re: Re: divný dovětek...
noveudoli | 15.5.2009 17:34 | id 3530 | nahlásit

Dovětek :rota ve Žlebech má bývalou kuchyň a
jídelnu (čelní pohled vpravo) natřenou do
žluta.Navíc u vchodu do roty je ohraničený
upravený trávník, osázený stromky.Ve Stožci je
pouze asfalt....
 
Re: Re: Re: Re: divný dovětek...
I.Nemčok | 18.3.2010 22:03 | id 13956 | nahlásit

Ano ,máš pravdu,mladý,s tou kuchynou,tam som niečo prežil.Dva roky prázdnin......
 
Re: divný
lubos | 15.5.2009 23:09 | id 3534 | nahlásit

I za Velkou louzi je jasne, ze je to Stozec.
Konecne S.K. snad vi, co fotil, nemyslis ?
 
Re: Re: divný
noveudoli | 17.5.2009 09:01 | id 3555 | nahlásit

Pozdrav i za Velkou louzi ...a poděkování za
podporu. Konečně někdo, kdo poznal rozdíl
Stožec-Žleby...
Vložit nový komentář





 

Lze napsatznaků



  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nelze používat
  • URL adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky
Úvod | Mapa stránek | | Login | Nahoru^