| Předchozí | 1 fotografie T.Parkan z 50 | Další |

Autor: T.Parkan | Pořízeno: 9.2006 | 2×
Autor: M.Dolejší | Pořízeno: 2001 | 5×
Autor: P.Loula | Pořízeno: 2004 | 10×
Autor: A.Smola | Pořízeno: 5.2008 | 3×
Autor: J.Al-Lami | Pořízeno: 8.2009 | 30×
Sekce:
Pohraniční roty 7. bPS
14. rPS - Zvonková
(50 fotografií)
14. rota 3. praporu 7. brigády Pohraniční stráže u obce Přední Zvonková.
Okres: Český Krumlov
GPS: 48°43'43.31"N, 13°59'39.76"E
Související fotogalerie
Vaše komentáře...
Řazeno dle vláken | Seřadit dle času
hledám
Dobrý den, vzpomene si někdo na jména poddůstojníků Zvonková v roce 1956, potřebovala bych zjistit, jméno vojáka z povolání, který seděl v kanceláři s mým strýcem Vnenkem Jaromíre.
Děkuji
Děkuji
Zvonková 1978-80
Ozvěte se, prosím, kdo jste sloužili na Zvonkový (1978-1980). Kuchař Míra Zíma a velitel družstva des. Miloš Aubrecht. Tak se ozvěte, ať se sejdeme. S Mirkem tam jezdíme každý rok. Tak pojeďte taky. Zavzpomíname, zapaříme! Je tam krásně! Kontakt:(milos.aubrecht@email.cz
Strejda
Psák | 8.2.2012 19:42 | id 42066 | nahlásit
Jo můj strejda tam jezdil z uazem.A bydlí tam polovina mojí rodiny.
Konec roty začal...
Al-Lami | 25.7.2011 08:17 | id 34156 | nahlásit
Tak balneocentrum na rotě Zvonková se nekoná
K výročí 60 let PZOOS jsme s kamarádem projeli a nafotili "služebním" UAZem roty- České Žleby, Stožec, Klápa, Zvonková, Kyselov, Pasečná, Spáleniště. Právě se začal psát zřejmě konec roty, "magneti" trhají radiátory, vnitřní vybavení je fuč, v areálu se pasou kozy, které mají v celém spodním patře ZOO samy pro sebe. .-(( Zřejmě další tunel -utopily se peníze za studie a další nejsou. Obec Horní Planá se má za co stydět....Doufejme jen, že tak nedopadnou i Kyselov a Stožec, které jsou na prodej. Spáleniště to má za sebou, Klápu čeká demolice. Naštěstí České Žleby a Pasečná jsou zachráněny v podobě penzionů.
K výročí 60 let PZOOS jsme s kamarádem projeli a nafotili "služebním" UAZem roty- České Žleby, Stožec, Klápa, Zvonková, Kyselov, Pasečná, Spáleniště. Právě se začal psát zřejmě konec roty, "magneti" trhají radiátory, vnitřní vybavení je fuč, v areálu se pasou kozy, které mají v celém spodním patře ZOO samy pro sebe. .-(( Zřejmě další tunel -utopily se peníze za studie a další nejsou. Obec Horní Planá se má za co stydět....Doufejme jen, že tak nedopadnou i Kyselov a Stožec, které jsou na prodej. Spáleniště to má za sebou, Klápu čeká demolice. Naštěstí České Žleby a Pasečná jsou zachráněny v podobě penzionů.
Re: Konec roty začal...
Noveudoli | 25.7.2011 11:51 | id 34158 | nahlásit
Kubo ahoj,České Žleby také nefungují a čekají na osud.Ve Stožci pod rotou (v lesíku nad tratí)je místečko kde se opaluje izolace kabelů a dělá sklad všeho"železného".Při mé navštěve jsem registroval několik tmovočechů kolem roty,dokonce i v ŠNP kolem ohýnku!!!!Takže otázka času.Od doby kdy není služebna Policie ve Stožci. je zde eldorádo lapků a provoz aut od roty jak na Strážný..Kubo srdce krvácí! Stát je mizerný hospodář.
No a tomu houbaři co viděl UAZ PS s poplachovkou v "pásmu" to nikdo nevěřil!!Jste bombarďáci!!!
No a tomu houbaři co viděl UAZ PS s poplachovkou v "pásmu" to nikdo nevěřil!!Jste bombarďáci!!!
Re: Konec roty začal...
prosím, zverejni nejaké obrázky, zaujíma ma jak to vyzerá vo vnútri.
Re: Re: Konec roty začal...
Vladimír Bertha | 27.7.2011 15:38 | id 34250 | nahlásit
Ahoj, najdi na internete stránky geosumava.cz rotu Zvonková a sú tam fotky aj z vnútra roty.
Re: Konec roty začal...
sloužil jsem v roce 1959 na račíně ale jen několik měsíců. ví někdo ze sousedů kdo tam v té době dělal velitele roty a kdy byl račín zrušen. byl jsem tam asi před 14 lety a našel jsem jen zbořeniště. dejte vědět díky. knespl.rokyta@seznam.cz
Re: Re: Konec roty začal...
Vladimír B. | 27.8.2011 10:27 | id 35415 | nahlásit
20.rPS-Račín 4.praporu Hor.Planá vznikla k 1.1.1951 a zrušená bola vo februári r.1964.
Re: Konec roty začal...
Sepp Rankel | 16.9.2011 10:44 | id 36194 | nahlásit
Problém nebyl v penězích, ale v ochráncích přírody... Rota Zvonková dělá ostudu, zejména svému okolí.
Re: Konec roty začal...
Já jsem sice sloužil ve Volarech a pak v Plané u Mar.Lázní,ale v srpnu jsem byl na dovče na Lipně a na Klápě jsme se stavovali na jídlo a hlavně na pivčo. Byl tam nějaký tábor a nic nenaznačovalo nějaké demolici ba naopak!
Pozdrav všem co sloužili na Zvonkové
Ahoj Spolubojovníci.Chtěl bych touto cectou najít pár kámošů se kterýma jsem sloužil na Zvonkové od jara1980-1982. Já mám kontakt jenom na Pepu Křenaře ten stále žije v Louňovicích.Jinak za celou tu dlouhohou dobu jsem akorát potkal náhodou před bránou naší roty Milana Tauera který tam byl na dovolené.To bylo ale už v roce 1999.Takže bych byl moc rád kdyby se někdo ozval.Pozdrav všem bojovníkům(tak nás přece Pechošek oslovoval) JIRKA PÍPAL
Re: Pozdrav všem co sloužili na Zvonkové
Ahoj mazáku já jsem sloužil na Zvonkové od jara 81-83 jako pátrač.Tady jsou jména mého roč. Hintaus, Fejtek,Mišenčik,Plešinger, Liška, Dytrych, Ceral,Trkal,Bražinka tak kdyby měl náhodou někdo kontakt tak budu moc rád. Zdravím J. Daněk /mufi/
hledám kamarády z vojny
Dobrý den hledám kamarády z vojny rok 1970 až 1972. Volejte na číslo 7212369 nebo na kontaktní mail volemanjiri@centrum.cz
Re: Hledám kamarády z vojny
DobrĂ˝ den hledám kamarády z vojny kteĹ?Ă slouĹľily
na ZadnĂ ZvonkovĂ? v roce 1970 aĹľ 1972.Kamarádky z HornĂ PlanĂ? ozvÄ?te se.
na ZadnĂ ZvonkovĂ? v roce 1970 aĹľ 1972.Kamarádky z HornĂ PlanĂ? ozvÄ?te se.
Re: Re: Hledám kamarády z vojny
Ahoj Jirko, reaguji na tvůj e-mail ze dne 10. 6. 2011. Jmenuji se Josef Bůžek a sloužil jsem na Zadní Zvonkové v letech 1969-1971. Moc dobře si na tebe pamatuji. Sloužil jsi jako psovod a já jsem vám dělal velitele družstva, měl jsem psa Byrona. Kynologa dělal Josef Pálka. Na Zvonkové jsem se byl vloni podívat. Všechno je zbořené. Opravený je jen kostel a ten je i funkční Jednou, je to asi tak 30 let, jsi za mnou byl v Měčíně. Moc tě zdravím a určitě se ozvi. Josef Bůžek
Re: Re: Re: Hledám kamarády z vojny
Jiří Voleman | 20.8.2011 13:22 | id 35171 | nahlásit
Ahoj Pepo moc dobře si na tebe pamatuji i na tvého Byrona,napiš mi co dělá Pepa Pálka a jiní kamarádi,Sem ve spojení s Frantou Lachoutem-Balounem prosímtě pošli mi telefoní číslo a piš na email volemanjiri@centrum.cz moc se těším že se ozveš.Zdraví tě Jirka Voleman
pozdrav kamarátom
por.Ivan | 18.1.2011 15:58 | id 25257 | nahlásit
Ahoj kamaráti
Služil som na Zvonkovej ako VČ-1 v roku 1978 až 1979 jednu zimu. Spomínam na Fejka,som rád že sa ozval. Vasiľ Kič a Lojzo Soták -psovod boli dobrí vojaci a na vianoce išli 15. januára (pravoslávni) Poznal som I-SZM sl. Kačírka .voj. Černý voj. Voráček. Dôstojníci vel. Pechoušek Miloš Tranta ,rotný Tatár,praprčík Bidelnica. por. Miro Karabec.Ak máte niekto správy o Rudolfovi Horáčkovi tak napíšte. Bol to provianťák, bol to pracovitý a slušný chlapec. Jazdil aj ako ako "vozka" s koňmi. Potom odišiel na druhú stranu. Pametám si , že bol z toho veľký cirkus, ale prežili sme to. V skupine Lipánek hrali Franto Kaizner gitara voj. Tomášek husle. Bola to vynikajúca parta kamarátov. Dúfam že nebudete spomínať v zlom. Pozdravujem touto cestou aj mjr. Pechouška. Podľa môjho názoru to bol férový chlap. Po roku som bol odvelený na vlastnú žiadosť na Slovensko, ale bola to chyba, ale čo už narobíš. Šumava bola skutočne nádherná a ľudia boli tiež fain.
Aktívnu službu som ukončíl 1993. Prajem veľa zdravia a šťastia v novom roku všekým bývalým pohraničníkom
por. Ivan
Služil som na Zvonkovej ako VČ-1 v roku 1978 až 1979 jednu zimu. Spomínam na Fejka,som rád že sa ozval. Vasiľ Kič a Lojzo Soták -psovod boli dobrí vojaci a na vianoce išli 15. januára (pravoslávni) Poznal som I-SZM sl. Kačírka .voj. Černý voj. Voráček. Dôstojníci vel. Pechoušek Miloš Tranta ,rotný Tatár,praprčík Bidelnica. por. Miro Karabec.Ak máte niekto správy o Rudolfovi Horáčkovi tak napíšte. Bol to provianťák, bol to pracovitý a slušný chlapec. Jazdil aj ako ako "vozka" s koňmi. Potom odišiel na druhú stranu. Pametám si , že bol z toho veľký cirkus, ale prežili sme to. V skupine Lipánek hrali Franto Kaizner gitara voj. Tomášek husle. Bola to vynikajúca parta kamarátov. Dúfam že nebudete spomínať v zlom. Pozdravujem touto cestou aj mjr. Pechouška. Podľa môjho názoru to bol férový chlap. Po roku som bol odvelený na vlastnú žiadosť na Slovensko, ale bola to chyba, ale čo už narobíš. Šumava bola skutočne nádherná a ľudia boli tiež fain.
Aktívnu službu som ukončíl 1993. Prajem veľa zdravia a šťastia v novom roku všekým bývalým pohraničníkom
por. Ivan
Kluci-1979-81 ozvěte se!
Čau kluci.Sloužil jsem na rotě jako spojař v letech 1979-81.Velitelem byl Pechoušek.Jsem rád,že jsem stránky našel, a můžu s Vámi vspomenout na dva roky mládí.Tu zíďku u hlavní brány,jsme stavěli za nás.Ten nápad měl náš suprák -jmenoval se Cicko.On byl myslím murár.Takže, náš ročník připravil kameny a supráci stavěli,aby po nich něco zbylo.No a vydrželo to 30 let.Tak buďte hadi.Zkráťa.
Re: Kluci-1979-81 ozvěte se!
Slúžil som 5/80-9/81 po PŠ Zadní Chodov a pochode na Letnej v Prahe.
Na nejaké mená si spomínam:Košo,Tauerovci,
Bodnárovci,Křenař,Pajkrt, exot Mužík s dreveným samopalom. Na jeseň som prejazdil okolie Lipna na bicykli. O Pechouškovi mi porozprával syn babky Kořínkovej. Rota je v otrasnom stave, v areáli sa pásli ovce.
Na nejaké mená si spomínam:Košo,Tauerovci,
Bodnárovci,Křenař,Pajkrt, exot Mužík s dreveným samopalom. Na jeseň som prejazdil okolie Lipna na bicykli. O Pechouškovi mi porozprával syn babky Kořínkovej. Rota je v otrasnom stave, v areáli sa pásli ovce.
Re: Kluci-1979-81 ozvěte se!
Ahoj chlapci !
pRAVE SEDIM U SUSEDA a prezeram si fotky a vaše
komentare. Som rad že som objavil tuto stranku a aspoň takto sa možem s vami spojiť.SLUžIL SOM V ROKOCH 1979-1981 velitel Pechoušek dalej ppor. Karabec.Spominam na spolubojovnikov:Kič Vasil,FRanta Černý, Josef Novotný,Soták a iných.
Služil som ako vodič Gazu a armar.
S pozdravom Pali. Ozvite sa.
pRAVE SEDIM U SUSEDA a prezeram si fotky a vaše
komentare. Som rad že som objavil tuto stranku a aspoň takto sa možem s vami spojiť.SLUžIL SOM V ROKOCH 1979-1981 velitel Pechoušek dalej ppor. Karabec.Spominam na spolubojovnikov:Kič Vasil,FRanta Černý, Josef Novotný,Soták a iných.
Služil som ako vodič Gazu a armar.
S pozdravom Pali. Ozvite sa.
Re: Re: Kluci-1979-81 ozvěte se!
Josef Novotný | 11.1.2011 10:11 | id 24950 | nahlásit
Ahoj Pavel.Jsem rád,že jsi se taky ozval .Věřím,že přibudou další a další.Kdyby jste kluci měli nějaké fotky,tak je zveřejněte!Těším se.Jinak všem krásný nový rok2011.Celý prožitý ve zdraví a pohodě.Tak buď.Josef
Re: Kluci-1979-81 ozvěte se!
Nejsem sice kluk z vaší roty, ale jelikož jsou mi ta místa dost dobře známa reaguji na email od Pepy, s kterým jsem stále v kontaktu a jsem za to ráda. Moc ráda bych se dozvěděla co je s Liborem Vízkem a s Kájou Šťastným a s Vladem, příjmení si už bohužel nepamatuji. Byl ze Slovenska. Myslím Spišská Nová Ves.
Za každou případnou zprávičku děkuji.
Pro informaci moje příjmení za svobodna/ to už je sakra let/ bylo Froňková.
Za každou případnou zprávičku děkuji.
Pro informaci moje příjmení za svobodna/ to už je sakra let/ bylo Froňková.
Re: Kluci-1979-81 ozvěte se!
Ahoj Josef, zdraví Tě mladší spojař Vláďa houslista kapely Lipánci (1979-1981). Na tyto stránky mě přivedl řidič Bořek Hotovců. Pamatuješ jak jsme si říkali, že spočítáme ty kilometry co jsme tam nachodili a nakonec jsme spočítali prd. Taky si s Váma rád zavzpomínám na dobrý časy a srandu kterou jsme na vojně zažili. Vláďa
Re: Re: Kluci-1979-81 ozvěte se!
Josef Novotný | 20.2.2011 10:36 | id 27218 | nahlásit
Ahoj Vláďo! Jsem rád,že Tě mohu po letech pozdravit.Mám foto ,jak jsme na něm všichni spojaři a ženisté-možná ho máš také.Pamatuješ, jak nám v zimě při sněhové bouři utrhl vítr střechu od roty?Vyrazili jsme do terénu a nad rotou nás vítr porazil?Doufám,že jsi prožil od té doby hezkých 30 let.Podívej se na stránky-penzion Marie.Jsou tam fota z Marie,je tam v zadu i rota.Bylo by hezké tam sedět.U pivka pokecat s klukama co jsme se znali.Třeba se nám to někdy povede.Tak buď.Josef
PRACOVKA
LUBOŠ NĚMEC | 25.11.2010 13:46 | id 22667 | nahlásit
Začínal jsem stavět novou rotu v roce 1973 asi tak červen červenec velitelem roty byl vté době major F. Holý. Tak se prosím ozvěte kdo jste v té době začínali se mnou Luboš NĚMEC 1973 1975. DĚKUJI
Re: PRACOVKA
Fousáč | 25.11.2010 19:08 | id 22681 | nahlásit
Že ti to ale Lubošku trvalo ,než jsi se ozval, nebo ti to napsala Nina? Držím ti palce aby se ti Bahňáci ozvali. V kempu už jsou 3 cm sněhu.
Re: Re: PRACOVKA
LUBOŠ NĚMEC | 26.11.2010 17:43 | id 22718 | nahlásit
Fousáči píši to sám po velkém trápení ale snad to pujde čekám na ty fotky postrč to. Snad se někdo ozve aspon doufám.
Re: Re: Re: PRACOVKA
Fousáč | 26.11.2010 20:42 | id 22735 | nahlásit
Už píšu urgenci , když tak to budu muset najít a nakopírovat a poslat znovu. Ale Lubo myslím že kdyš dojděš za Ninou , mamka si pohraje s vnoučatama ty si vezmeš ta fotky taj je tam nahraješ a přetáhneš , znáš to né? uč se synu moudrým býti.
Re: Re: Re: Re: PRACOVKA
LUBOŠ NĚMEC | 27.11.2010 17:32 | id 22780 | nahlásit
Čau Tondo, pošli mi cestou sms mail na tebe, když tak ti tam přepošlu ty obrázky. Díky Luboš.
Re: Re: Re: Re: Re: PRACOVKA
fousáč | 27.11.2010 18:35 | id 22787 | nahlásit
trachota@centrum.cz, už se těším , jo jinak už máme bílo
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: PRACOVKA
LUBOŠ NĚMEC | 16.8.2011 15:56 | id 35044 | nahlásit
Moc ti děkuji v sobotu má přijet kluk tak mi pomuže s těma fotkama když bude nejůř.Zatím ti moc děkuji Luboš
Re: Re: PRACOVKA
LUBOŠ NĚMEC | 16.8.2011 15:51 | id 35043 | nahlásit
Toníku prosím tě zařidíš ty fotky co jsem ti dal at´všichni vidí jak jme na Zvonkové vroce 1973 začínali a jaký konec čeká rotu nyní. Nikdo se zatím z mého ročníku neozval byl bych moc rád aspoń někoho třeba je ty fotky probudí.At mladší kluci vidí jak to všechno začalo. Děkuji Luboš
Re: Re: Re: PRACOVKA
Fousáč | 16.8.2011 18:24 | id 35048 | nahlásit
Luboši , pošli mi je prosím znova já to zaurguji
3.9. je na Klápě sraz a údajně tam mají být i nějací kluci co byli na Zvonkové ale nic bližšího nevím, slyšel jsem to vyprávět na Smrčině v Planý
3.9. je na Klápě sraz a údajně tam mají být i nějací kluci co byli na Zvonkové ale nic bližšího nevím, slyšel jsem to vyprávět na Smrčině v Planý
Střelnice u Zvonkové
Dobrý den,chtěl bych se prosím vás zeptat,kam chodila PS na střelby poblíž Josefova Dolu,údajně by tam měla být střelnice.
Děkuji za případné odpovědi.
Děkuji za případné odpovědi.
Re: Střelnice u Zvonkové
Zdravím,Václave.
Ano máš pravdu, střelnice byla mezi, Josefákam a
Huťákem na louce pod Swancenberským kanálem.
CHodili tam střílet i z okolních rot. Sloužil jsem na
PS-Zadní Zvonková na začátku 70.let.
Ahoj Mirek.
Ano máš pravdu, střelnice byla mezi, Josefákam a
Huťákem na louce pod Swancenberským kanálem.
CHodili tam střílet i z okolních rot. Sloužil jsem na
PS-Zadní Zvonková na začátku 70.let.
Ahoj Mirek.
Re: Re: Střelnice u Zvonkové
Miroslav Kédl | 5.11.2010 09:39 | id 21820 | nahlásit
Z Klapy jsme jezdili většinou do Volar na novou střelnici u Zvonkové jsme byli párkrat nic moc terč papírovy se sklápěl na prkně a nejlepší střelec přestřelil ostnáč na signálce r77-79
Re: Re: Re: Střelnice u Zvonkové
By ten terč ovládaný lankem?
Měl by tam být "bunkr" ze kterého se terč ovládal.
Bylo tam něco podobného?
Měl by tam být "bunkr" ze kterého se terč ovládal.
Bylo tam něco podobného?
Re: Re: Re: Re: Střelnice u Zvonkové
Miroslav Kédl | 5.11.2010 17:06 | id 21825 | nahlásit
Zravím je pravda že se to ovládalo z bunkru ale detajl lanka si nepamatuji byli jsme tam asi 3x vždyt už je to 32roku pak si pamatuji v r77jsme pomahali uklízet novou rotu k nastěhování a na staré si pamatuji strop podepřený trámem
Re: Re: Re: Re: Re: Střelnice u Zvonkové
Děkuji...
Právě ten bunkr mě zajímal...
Právě ten bunkr mě zajímal...
Zde již nelze dále reagovat
Hledám kamarády z vojny kvůli setkání
Zdravím, můj strejda sloužil na rotě PS Zadní Zvonková(ta původní naproti kostelu) v letech 68-70. Jmenuje se Ota Podhora a dělal kuchaře. Minulé léto jsme tam byli na víkend, tak strejda zavzpomínal a chtěl by se s někým setkat. Takže hledám všechny vojáky, kteří sloužili v těchto letech a strejdu znali. Díky
Re: Hledám kamarády z vojny kvůli setkání
Ahoj Ondro,strejdu si pamatuju,byl jsem tam v roce 1969-71.jako psovod,můj pes se jmenoval Čipera.Možná si vzpomene,jinak moje fotky jsem vložil zde jako zvonková 1969-71,může se kouknout...
zdraví Franta Lachout
zdraví Franta Lachout
Re: Re: Hledám kamarády z vojny kvůli setkání
Ahoj Františku, jmenuji se Josef Bůžek a sloužil jsem v roce 1969 říjen až 1971 září. Výcvik jsem prováděl od října do prosince 1969 v Železné Rudě a v lednu 1970 jsem šel na rotu na Zvonkovou, ale jenom přes noc. Ráno jsme dostali psy a odvezli nás na výcvik do Libějovic, který trval 6 neděl. pak jsme se vrátili zpátky na Zvonkovou a do září 1971 jsem tam sloužil. Spolu se ,mnou tam byl Pepa Manhatr (pes Fatty), pak tam byl Pavel Šlapák( pes Cézar), pes s ním šel do civilu. Pak tam sloužil Milan Kulhánek a psa si už nepamatuji, kynologa dělal Pálka Josef, ten přivezl na rotu psa Bojara. Já jsem měl psa Byrona s plátěným uchem a dělal jsem velitele družstva. Pamatuju si ještě na Jirku Volemana, kterému jsem odepisoval, ale zatím se mi neozval a na Burdu, to byli psovodi. Z lampasáků si pamatuju na Frantu Holého, který byl velitelem roty, pak tam sloužil Bidelnica, dál Kováč, potom tam byl absík Jirka Purkart. Na Zvonkové jsem byl na cvičení v roce 1974 a to tam byl už jen Bidelnica. Tak tě ještě jednou zdravím a pokud chceš, ozvi se na uvedený e-mail.Pepík Bůžek
pro Pepíka Bůžka
Franta lachout | 30.12.2011 18:40 | id 39951 | nahlásit
Ahoj,jsem moc rád,že si se ozval a rád bych ti napsal,ale nevidím nikde ten tvůl mail.Na všechny kluky si pamatuju,nebo jsem si je aspon vybavil :-)
jestli to tady objevíš,napiš na mail .. jakynka@centrum.cz.a nebo zavolej na telefon : 731952252. moc te zdravím a přeju hodně zdraví do nového roku Franta
jestli to tady objevíš,napiš na mail .. jakynka@centrum.cz.a nebo zavolej na telefon : 731952252. moc te zdravím a přeju hodně zdraví do nového roku Franta
Zvonková1965-1967
Zdravim všechny PS. Pokud by se ozval někdo z teto doby/65-67 bylo by to supr. Byly tam dotazy jak stála stará rota.Nato přesně odpovídá Nina z 13.10.09.Tak zatím ahoj mějte se.Vašek.
Re: Zvonková1965-1967
A kdyby k tomu bylo nějaké dobové foto tak by to bylo super!
Zvonková 1976
Ahoj, sloužil jsem ještě na Zvonkové rok 1976 - stará rota u kostela. Vlastu Maška znám. Na nové rotě se ještě pracovalo, ale odcházel jsem, před stěhováním. Loni jsem se tam byl podívat, baráku je škoda, je prodaný jako hotel, ale provoz zastavili ochránci Šumavy. Ze staré roty nezbylo nic, jen kostel obnovili. Zatím ahoj Honza
Plešňák ps 37
Zdar kamarádi,ať dumám,jak dumám,14-pohraniční rota byla Plešné jezero,tedy alespoň v době,kdy jsem tam sloužíval,samopal nosíval.Roky 1976-78.Zkuste se někdo ozvat.Velitel major Pechoušek,dále Štěpánek,Brabec,atd.
Re: Plešňák ps 37
Jirko já jsem taky koukal. Já jsem zase sloužil na 13. N. Údolí a tu zrušili úplně.Musíš si to tady pořádně prostudovat,ona byla totiž provedena reorganizace PS a namísto 16 rot jich bylo 19.Sloužil jsem 70-72,ahoj, Láďa.
Re: Plešňák ps 37
kedl miroslav | 25.11.2009 07:04 | id 7893 | nahlásit
Mirek ja jem byl na Klapě 77-79 byla to 15rps a v 78 na podzim zrušili pleš.jez a z nas udělali 13rps. stejně nelpší bylo když jsme chodili na piket na Rakouskou
Re: Re: Plešňák ps 37
Ty jsi to nějak nedopsal o tom piketu na Rakouské!To jsi chtěl říct že jste měli piket na Rakouské louce!Když tak to prosím trochu víc popiš! Díky.
Zvonková 76-77
Můj tata sloužil na Zvonkový v letech 75-77,hledám mu kamarády.Jmenoval se Vlasta Mašek pote si vzal Kučavovou z Valtrova
pro Vladimíra
ano, Karol Kováč od N.Z. byl můj táta. Prošel celou Šumavu roty znal i pozpátku :o))
Re: pro Vladimíra
František lachout | 26.1.2011 15:34 | id 25622 | nahlásit
Milá Nino,i tvého tátu mám zde na fotce,,najdeš ji Zvonková 69-71.Dobře si ho pamatuji...Franta
Re: Re: pro Vladimíra
táta byl zkrátka "nezapomenutelnej" :o))
po všech stránkách
po všech stránkách
Zvonková
Petr L. | 4.5.2009 08:38 | id 3312 | nahlásit
Minulý víkend jsem na kole jel usekem roty. Budovy
stále chátrají. Silnice jsou rozbité. Jen úsek
silnice ze zvonkové k odboččce na Valtrov je
dobrá.
stále chátrají. Silnice jsou rozbité. Jen úsek
silnice ze zvonkové k odboččce na Valtrov je
dobrá.
Re: Slovensko
roman | 2.4.2009 13:33 | id 2629 | nahlásit
jaké to bylo být psovodem v té době.ja jsem byl
psovodem až v 90 tém roce.
psovodem až v 90 tém roce.
Re: Re: Slovensko
MARTIN roman | 3.4.2009 20:40 | id 2651 | nahlásit
Mam kopu fotek z tej doby až sa spracuju všetky
pošlem.Bol som psovodom a psa som mal nie vlčiaka
ale fuzača. Bola to p***l.
pošlem.Bol som psovodom a psa som mal nie vlčiaka
ale fuzača. Bola to p***l.
Re: Re: Slovensko
Jsem rád, že jsem konečně objevil jednoho bažanta ze Zadní zvonkové pohraniční to roty č. 16 v roce 1960 a žádám tě o kontakt (hlavně telefonní číslo a adresu) já jsem byl psovod, měl jsem psa Haryka P2.
Sděl mi, jestli se k vám dá dostat železnicí.
Ozvi se co nejdřív. Odepiš na uvedený email.
Mazák Franta.
Děkuji
Sděl mi, jestli se k vám dá dostat železnicí.
Ozvi se co nejdřív. Odepiš na uvedený email.
Mazák Franta.
Děkuji
Re: Re: Re: Slovensko
Ještě uvedu své telefonní číslo, na které se můžeš ozvat.
+420 731 891 889.
+420 731 891 889.
Re: Re: Re: Re: Slovensko
Páni tak klobúk dole pre Vaši službou na Zvonkové v roku 1960. Ja som sa narodil v tomto roku a takých pamatníkov ako ste vy je veľmi málo.
Prajem Vám všetkým pevné zdravie a spoločné stretnutie.
Prajem Vám všetkým pevné zdravie a spoločné stretnutie.
Re: Slovensko
Když jsi tam byl 61-63 tak prosím tě kde byla
původní rota na Zvonkové? On to z těch mladejch
vojáku nikdo neví a nebo jsou tak neochotní! Moc
děkuji Jirka.
původní rota na Zvonkové? On to z těch mladejch
vojáku nikdo neví a nebo jsou tak neochotní! Moc
děkuji Jirka.
Re: Re: Slovensko
roman | 6.4.2009 10:47 | id 2698 | nahlásit
podle toho co jsem se dozvěděl byla puvodní rota
někde pod smrčinou v lese a pak se přesunula někde
do prostoru zvonkové
někde pod smrčinou v lese a pak se přesunula někde
do prostoru zvonkové
Re: Re: Re: Slovensko
Petr L. | 6.4.2009 13:50 | id 2701 | nahlásit
Myslím, že nám to říkali, že kdysi byla rota někde
pod Smrčinou. Ale přesněji nevím. Jinak také ještě
za nás bylo místy vidět kudy vedl starý Ezoh. A
sem tam se našlo klubo ostnatého drátu po jeho
zrušení. Mě by třeba zase zajímalo, kde byl Pok
pro tuto rotu.
pod Smrčinou. Ale přesněji nevím. Jinak také ještě
za nás bylo místy vidět kudy vedl starý Ezoh. A
sem tam se našlo klubo ostnatého drátu po jeho
zrušení. Mě by třeba zase zajímalo, kde byl Pok
pro tuto rotu.
Re: Re: Re: Re: Slovensko
Jirka | 13.10.2009 18:55 | id 6744 | nahlásit
O té původní rotě Smrčina z 50tých let vím. Dokonce jsem to místo kde stávala našel. To musela být služba. Škoda že se nenajde někdo kdo tam v těch letech sloužil. Ten původní EZOCH je místy znatelný jěště nyní. Ale já mám na mysli rotu po zrušení Smrčiny a před vybudováním nové roty. A otázka kde byl Pok je také dobrá,ale nejzajímavější je že otěchto věcech nikdo nic neví a přitom tam ti kluci prožili 2roky.
Re: Re: Re: Re: Slovensko
Opěrný bod 14. rPS Zadní Zvonková se skládal ze čtyř POKů (ev. čísla 921-924), jedné pozorovatelny PŽ-1 (ev. č. 1227) a jednoho kamenobetonového objektu (ev. č. 537) určeného původně pro jednotky 29. pěšího pluku a později vyčleněného pro potřeby PS. Jeden POK stojí např. u křížení silnice se Schwarzenberským kanálem. V roce 2004 byly všechny objekty ještě s kompletní výbavou, dnes je to už rozebrané.
Re: Re: Re: Slovensko
Ano ,ta rota byla v lese ,tuším nad Josefákem ,sloužil jsem 73-75a rota byla naproti kostelu -bývalá škola
Re: Re: Re: Re: Slovensko
laco | 14.12.2009 16:57 | id 8464 | nahlásit
sluzil som na 16 ke 74-75 ako motospojka -mot.,cln
Re: Re: Slovensko
stará rota byla dále za novou,,,,u kostela, byla tam i vila Marie,,,,jen je to zbourané, ale ten schod na kterém jsem byla focena, jsem i letos našla,,,,bydlela jsem ve vile, protože můj táta sloužil na Zvonkové
Re: Re: Re: Slovensko
Zdravím Nino! Z té tvé odpovědi nejsem ale vůbec moudrý. Připadá mi to jak šifrovaná zpráva. Mohla by jsi to prosím tě popsat podrobněji? Díky zdraví Jirka
Re: Re: Re: Re: Slovensko
:o)) stará rota byla pod vilou Marii. od vily když se šlo po cestě dolů tak se narazilo na kostel , ten byl po pravé straně a kousek dolů po levé straně byla rota, stály tam dva domy, jeden byl jídelna akuchyň,nahoře byly pokoje a druhý byla rota, za rotou byly kotce,,,už si to moc nepamatuji...nastěhovali jsme se tam na podzim 64, dva roky jsme tam bydleli a potom v Horní Plané,
Re: Re: Re: Re: Re: Slovensko
bedřich | 28.10.2009 21:47 | id 7116 | nahlásit
na zvonkové jsem byl 8 76 až 3 77 rota byly 3budovy ubytovaní asi bývalá škola foto zadní zvonková sklady býv. fara a stáje GPSpoloha 48 43 23.17 N 13 59 3 .72 asi tak střed . marie byla prázdná
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Slovensko
Standa Hlousek | 28.1.2010 18:17 | id 10732 | nahlásit
Puvodni stara rota nebyla na Zvonkove,ale na Racine (od Valtrova smerem na Rakousy) sluzba 1959-1963
Re: Re: Re: Slovensko
Škoda že jsi nenapsal na které rotě si sloužil? Z evidence rot z 50let je totiž uváděno: roty Smrčina,Zvonková,Račín. Já totiž pátrám po historii roty Smrčina! Jestli prosím o ni víš něco více napiš prosim na můj email ale i ostatních v okolí! Díky Jirka.
Re: Re: Re: Re: Slovensko
Sloužil jsem u Volarské brigády ještě za staré sestavy. Tehdy byl prapor v Horní Plané a měl 6 rot: 1.rota Planina (styk s rotou Plešné jezero), 2.rota Smrčina, 3.rota Zadní Zvonková, 4.rota Račín, 5.rota Kyselov, 6.rota Koranda (styk s rotou Hora sv.Tomáše).
Já jsem byl na Planině. Skryté hlídky jsme drželi i v týlu Smrčiny na přístupových cestách. Terén byl fysicky značně náročný, což se projevilo i na výši žoldu. Jednostěnný "drát" byl cca 400 m od st.hranice. Ubytování v původním dřevěném přízemním baráku. Při tanečních zábavách jsme si schovávali samopaly v hospodské kuchyni v Nové Peci (bez zbraně se nesměla opustit rota). Po zranění jsem byl přeložen na prapor a jezdil "vlakovky" v trati Kájov-Nová Pec. Po úplném vyléčení ran jsem přešel na zbytek služby na OPK Horní Dvořiště.
Já jsem byl na Planině. Skryté hlídky jsme drželi i v týlu Smrčiny na přístupových cestách. Terén byl fysicky značně náročný, což se projevilo i na výši žoldu. Jednostěnný "drát" byl cca 400 m od st.hranice. Ubytování v původním dřevěném přízemním baráku. Při tanečních zábavách jsme si schovávali samopaly v hospodské kuchyni v Nové Peci (bez zbraně se nesměla opustit rota). Po zranění jsem byl přeložen na prapor a jezdil "vlakovky" v trati Kájov-Nová Pec. Po úplném vyléčení ran jsem přešel na zbytek služby na OPK Horní Dvořiště.
Re: Re: Re: Re: Re: Slovensko
Vladimír | 13.6.2010 18:08 | id 17126 | nahlásit
Pozri dobové foto rota Planina uvidíš barák. Čau.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Slovensko
Vladimíre, děkuji na odkaz na fota Planiny. Zase jsem si zavzpomínal. Musím na Tebe reagovat přes můj příspěvek neboť jinak Ti nemohu poděkovat.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Slovensko
Na Zvonkové jsem sloužil v letech 1952až1954 /s přestávkami služby -prapor Horní Planá a rota Na Planině./Rotta na Zvonkové byla ve 2 budovách /a to v bývalé škole a faře které byly vedle sebe a propojenou chodbou. Obě tyto budovy byly přes silnici severně od kostela. Pro úplnost uvádím že jsme spadali pod Volarskou brigádu a Prapor Horní Planá. Ten měl původně 5 rot ale po zrušení roty "Celnice"v blízkosti nynějšího přechodu,zůstaly 4 roty a to:Na Planině sousedila s rotou Plešné jezero, Dále Smrčina, Zvonková a Račín.Tou také končila Volarská brigáda a začínala Českobudějovická brigáda.Doufám, že toto vysvětlení postačí. Ještě doplňuji, že v té dob ě se vyměřovala Lipenská přehrada.S pozdravem bývalý Péesák.
Re: Re: Re: Slovensko
sloužil jsem na račíně v roce 1959, ale jen několik měsíců.ještě se dalo jít suchou nohou,ale oklikou na rotu.byl jsem tam si před 10 lety,ale je to samé zbořeniště,pouze domky pro důstojníky ps koupil nějaký němec.pokud někdo něco víte o rotě račín napište.zejména kdy byla zrušena,jména velitelů a podobně díky ahoj
Re: Re: Re: Slovensko
Dobrý den pane Janout, když jste sloužil na Zvonkové v létech 1952 a 1954 pamatujete si na poddůstojníka Jaromíra Vnenka , hledám ho. Děkuji Marie
hledam kamarady z vojny
Sluzil som na 14.rote zvonkova od jesene
1988-90.Ozve sa niekto.Bol som psovod fenky
"katra".Zdravim vas hacavky.
1988-90.Ozve sa niekto.Bol som psovod fenky
"katra".Zdravim vas hacavky.
Re: hledam kamarady z vojny
Ahoj, již jsem to psal výše. V té době jsem tam
také sloužil. Střídavě na Zvonkové a ve výcvikáči
ve Volarech.
také sloužil. Střídavě na Zvonkové a ve výcvikáči
ve Volarech.
hledam kamarady z vojny
Na jeseň 89, deň pred ochodom do civilu sa
pokúsili dvaja mladí utiecť do Rakúska. Jeden sa
volal Hajzušin, na druhého meno si už druhého
nepamätám. čo sa potom dialo na rote???
pokúsili dvaja mladí utiecť do Rakúska. Jeden sa
volal Hajzušin, na druhého meno si už druhého
nepamätám. čo sa potom dialo na rote???
Re: hledam kamarady z vojny
Ján Katuščák | 18.4.2009 09:49 | id 2925 | nahlásit
Jeden sa volal Hajzušin a druhý Babič. Boli
odsúdený a prevezený do väzenia do Prahy.Na rote
ostalo všetko po starom, len Pechoušek bol z toho
nešťastný lebo prišiel o svoju zástavu.A ešte
trochu postrašili aj kontráši.cau
odsúdený a prevezený do väzenia do Prahy.Na rote
ostalo všetko po starom, len Pechoušek bol z toho
nešťastný lebo prišiel o svoju zástavu.A ešte
trochu postrašili aj kontráši.cau
Re: Re: hledam kamarady z vojny
Hajzušin je hrdina a dostal s Mašiny metál od Topola za vojenskou zradu bolševiků.
reakce
roman | 5.9.2009 14:35 | id 5834 | nahlásit
tato informace mně zaujala chtěl bych více informací hajzušina znám
Re: reakce
Petr L. | 10.9.2009 17:37 | id 5933 | nahlásit
Google mlčí, v tv jsem nic nezaznamenal, tak je to asi nesmysl. Asi by nedostal medaily i kdyby se jim podařilo utéci.
Oba jsem také znal, když jim ruplo v kouli, byl jsem zrovna ve Volarech. Jen nepochopím, jak při znalosti terénu a s využitím situace se nechali chytit.
Oba jsem také znal, když jim ruplo v kouli, byl jsem zrovna ve Volarech. Jen nepochopím, jak při znalosti terénu a s využitím situace se nechali chytit.
Zde již nelze dále reagovat
Re: hledam kamarady z vojny
Ján Katuščák | 18.4.2009 09:57 | id 2926 | nahlásit
Hajzušina hocikedy stretávam v Prešove. A Babič
bol z Ostravy.
bol z Ostravy.
Re: Re: hledam kamarady z vojny
roman | 19.4.2009 11:50 | id 2948 | nahlásit
vitaj katy sloužil jsem s hajzušinem jako psovod
určitě si vzpomínáš měl jsem ORTU. rád bych
pozdravil Rastu Hajzušina přes tebe ,kdyby to šlo.
určitě si vzpomínáš měl jsem ORTU. rád bych
pozdravil Rastu Hajzušina přes tebe ,kdyby to šlo.
Re: Re: Re: hledam kamarady z vojny
Ján Katuščák | 23.4.2009 19:57 | id 3098 | nahlásit
Dakujem za pozdrav , ked stretnem Hajzusina tak ho
pozdravim cav.
pozdravim cav.
Re: hledam kamarady z vojny
zdravim ta Janko,tak to by ma zaujímalo čo si s Katry vyžmýkal.Lebo ked prišla na rotu v roku 1986 tak nevedela nič.A mala smolu aj na psovoda.Švejk ju kurvil ako môhol.Na previerkach mu figurant značil stopu h***lákom tak že ho po stope odvijal.Stopa začala u Kapličky a končila pri Prevoze,papier bolo vidni aj z cesty a Švejk skončil stopu na Márii.A nezabudnutelný bol aj výrok Katra,sadni,lahni,vstaň,alebo rob neco.
Zvonková 87-89
Nazdar Hoši !!!
Dnes som bol upozornený na túto
stránku, že ma tu niekto hľadá.Na Zvonkovej som
bol pred 3 rokmi na bicykli. Našiel som
Štepánka, Pechouška som nestretol, ale že stále
chodil po okolitých lesoch. Dostal som sa aj do
areálu roty, ale do budovy nie. Pošlem nejaké
foto.
stránku, že ma tu niekto hľadá.Na Zvonkovej som
bol pred 3 rokmi na bicykli. Našiel som
Štepánka, Pechouška som nestretol, ale že stále
chodil po okolitých lesoch. Dostal som sa aj do
areálu roty, ale do budovy nie. Pošlem nejaké
foto.
Re: Zvonková 87-89
Servus Juraj.
Poslal jsem Ti zprávu na
E-mail. Ivane dobrá práce. Na mé upozornění
správce stránek změnil text u 18.
rPS Mnichovice Všechny zdraví Martin
E-mail. Ivane dobrá práce. Na mé upozornění
správce stránek změnil text u 18.
rPS Mnichovice Všechny zdraví Martin
Re: Zvonková 87-89
Nazdááár Juro!!!! Tak kdo by tě tady asi tak mohl
hledat...?? Štěpánek,Pechoušek?? To asi néé...
:-))) Tak to je prima,že jsi dostal echo a jsi
tu... (Díky Martine a Ivane). Napíšu Ti mail a
snad taky nějak pokecáme... :-))). Tak kljucí,
zatim.....
hledat...?? Štěpánek,Pechoušek?? To asi néé...
:-))) Tak to je prima,že jsi dostal echo a jsi
tu... (Díky Martine a Ivane). Napíšu Ti mail a
snad taky nějak pokecáme... :-))). Tak kljucí,
zatim.....
Re: Zvonková 87-89
Kluci, nevíte někdo kde by se dal najít Pechoušek,nebo jakou má adresu.Díky.
Re: Re: Zvonková 87-89
Jaja | 9.9.2010 23:46 | id 20098 | nahlásit
Pechoušek bydlí v Horní Plané na Sídlišti Míru. Chodí denně na obchůzky po okolí.
Vzpomínka
Nazdar pesáci. Já jsem byl na Zvonkové podzim
87-89.,tak bych byl rád kdyby se někdo z
"našeho" ročníku ozval.
87-89.,tak bych byl rád kdyby se někdo z
"našeho" ročníku ozval.
Re: Vzpomínka
Hrali sme spolu v LIPANKU ja som sluzil 86-88
Re: Re: Vzpomínka
Ahóój Stando!! Jak bych si nemohl nevzpomenout.
Byl jsi můj "máza" a prima kluk. To
hraní bylo fajn zpestření a občas jsme vypadli i z
baráku,třeba ZUČ v Děčíně,hraní na parníku,to bylo
fajn.. No a ono už to je 20.let. Na to se
nezapomíná... Měj se a ahoj..
Byl jsi můj "máza" a prima kluk. To
hraní bylo fajn zpestření a občas jsme vypadli i z
baráku,třeba ZUČ v Děčíně,hraní na parníku,to bylo
fajn.. No a ono už to je 20.let. Na to se
nezapomíná... Měj se a ahoj..
Re: Re: Re: Vzpomínka
Nazdar Robo poslal som par fotiek na ktorych si aj
ty dufam ze tie fotky zverenia . Stando :)
ty dufam ze tie fotky zverenia . Stando :)
Re: Re: Re: Re: Vzpomínka
Ahoj Stando. Tak fotky konečně zveřejnili,jsou
fakt dobrý.. :-)) Pár fotek z toho co jsi poslal
mam taky. Pokusim se taky něco poslat,tak
doufám,že to pustí na net. Zatím se měj a já ti
napíšu na mail... Robert.
fakt dobrý.. :-)) Pár fotek z toho co jsi poslal
mam taky. Pokusim se taky něco poslat,tak
doufám,že to pustí na net. Zatím se měj a já ti
napíšu na mail... Robert.
Re: Re: Re: Vzpomínka
Marek pametáš si na Body ho (šofer)
Re: Re: Re: Re: Vzpomínka
Nazdár Csabo. Samozřejmně si tě pamatuju... Nepřehlédnutelnej týpek s patkou přes jedno oko.. :-))
S těma vlasama si trošku točil Pechouška.. :-))
S těma vlasama si trošku točil Pechouška.. :-))
Re: Re: Re: Re: Re: Vzpomínka
Díky.Skúsim si dať niake fotky (čo sme si Stanom vypašovali z roty. sú to super fotky. niečo nám zničil Pechoušek. Ale tie najlepšie zostali.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Vzpomínka
Josef Mottl (motýl) | 17.11.2009 19:56 | id 7691 | nahlásit
Taky si vzpomínám. Ahoj.
Re: Re: Re: Re: Re: Vzpomínka
špáča | 8.12.2011 17:04 | id 38872 | nahlásit
Ahoj, neměl jsi ve Volarech na starosti mladý???
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Vzpomínka
vlado | 25.2.2009 21:26 | id 1651 | nahlásit
Tvoje meno mi čosi vraví. Tiež som bol jeseň 86-88
a neviem či sme neboli spolu vo Volaroch. Veliteľ
čaty kpt.Dvořák, taký správny týpek. Nie si
náhodou zo Spiša?
a neviem či sme neboli spolu vo Volaroch. Veliteľ
čaty kpt.Dvořák, taký správny týpek. Nie si
náhodou zo Spiša?
Re: Re: Re: Vzpomínka
Teraz som si všimol tvoj odkaz som zo Spiša vo
Volároch som bol jeseň 1986 na vycvikovej rote
strelcov OPK.Napíš kde si slúžil ty a odkiaľ si
? Nie si náhodou z Východu (Hriadky)
?. Stano
Volároch som bol jeseň 1986 na vycvikovej rote
strelcov OPK.Napíš kde si slúžil ty a odkiaľ si
? Nie si náhodou z Východu (Hriadky)
?. Stano
Re: Re: Vzpomínka
čaute zobzoni zdravý vás Hrbáč 85-87
Re: Re: Re: Vzpomínka
Cau Hrbaci, zdraví tě Ota jak se daří? Posli mi kontakt zavspomínáme na válku .
Re: Re: Re: Re: Vzpomínka
čav Otiku som sa v nočnej nudil a som trochu ňuchal po nete a bac ho aka fajn stranka.A som aj na facebuku snoril po vás kolegoch a asi iba Kuťak je tam ale som ho dobre nepoznav .To vieč starneme.joj a som rád na jednej fotke je aj mladý s mojou Halou.Dobre mi padlo vidieť ich.
Re: Re: Re: Vzpomínka
Pavel Štěpnička | 30.6.2011 16:40 | id 33039 | nahlásit
Zdarýs Peter,našel jsem stránky o Zvonkové a fotky od Tebe. Též jsem byl u psovodů a měl černou fenku Oru. Mám také pár fotek a snad se mi povede je sem umístit....:-)
Pavel Š.
Pavel Š.
Re: Re: Re: Re: Vzpomínka
čav Pavle Oru si pamatam chodil s nou Beďa damek bol o pol roka starší od nás.Prepáč ale teba si nepamätám.Ora služila s Ortou a ešte s jednou fenou ako SUP. Kedy si narukoval na rotu?
Re: Re: Re: Re: Re: Vzpomínka
roman frank | 7.8.2011 14:28 | id 34686 | nahlásit
Ahoj já jsem měl Ortu skvěle dělala stopu 2 hod.a více.bylo to v roce 89-90.
Zde již nelze dále reagovat
Slouzil jsem na Zvonkove Jaro 1988-1990
Zdarec chlapaci kdo jste slouzil semnou tak se
ovete. Franta
ovete. Franta
hledám kamarády z vojny
ahojte všichni co jste sloužily na zvonkové jaro
1989 až prosinec 1990 ozvěte se sněhuláci.
1989 až prosinec 1990 ozvěte se sněhuláci.
Re: hledám kamarády z vojny
Ahoj,
na Zvonkové jsem v té době sloužil také.
Jen jsem šel domů dříve, na jaře 1990.
Jen jsem šel domů dříve, na jaře 1990.
Re: Re: hledám kamarády z vojny
Zdarec nevim kdo jsi ale zrejmne jsme spolu
slouzili pac jsem sel do civilu stejne jako ty
hacavko.Zdravim a doufam ze odepises. Franta Esser
slouzili pac jsem sel do civilu stejne jako ty
hacavko.Zdravim a doufam ze odepises. Franta Esser
Re: Re: Re: hledám kamarády z vojny
Sloužili jsme spolu určitě, našel jsem fotku ;-)
Re: Re: Re: Re: hledám kamarády z vojny
Jsem rad ze se aspon nekdo ozval.Jestli muzes tak
tu fotku muzes poslat na muj email. Ja nemam ani
jedno foto. Nekam sem je zasantrocil. Tady je
email- abobus@seznam.cz . Diky moc a doufam ze se
sejdem a dame pokec.
tu fotku muzes poslat na muj email. Ja nemam ani
jedno foto. Nekam sem je zasantrocil. Tady je
email- abobus@seznam.cz . Diky moc a doufam ze se
sejdem a dame pokec.
Re: hledám kamarády z vojny
lada dokoupil | 1.3.2009 10:04 | id 1787 | nahlásit
Cus Romane!Ja jsem z Poruby,to ,vis ale na Volary
taky vzpominam.Vetsina rot se dava do kupy,byl
jsem minuly rok a od N.Pece jsem projel caru az po
Studanky.Nemam na tebe kontakt jinak bych dal
rec.Ve Volarech v kasinu jsou nejake fa.a taky dum
duchodcu,byl jsem i v pokoji co jsme byli,uz jen
hole zdi,zdemolovane atd.Jen pahorek
nezmyzel!Pamatujes?BRZY DEJ O SOBE VEDET!Lada
taky vzpominam.Vetsina rot se dava do kupy,byl
jsem minuly rok a od N.Pece jsem projel caru az po
Studanky.Nemam na tebe kontakt jinak bych dal
rec.Ve Volarech v kasinu jsou nejake fa.a taky dum
duchodcu,byl jsem i v pokoji co jsme byli,uz jen
hole zdi,zdemolovane atd.Jen pahorek
nezmyzel!Pamatujes?BRZY DEJ O SOBE VEDET!Lada
Re: Re: hledám kamarády z vojny
čau ladislave jsem rád ,že ses ozval.letos je tomu
20 roku od narukování do volar a to je duvod se
sejít.telefon.731158353.ahoj.
20 roku od narukování do volar a to je duvod se
sejít.telefon.731158353.ahoj.
Hledám kamarády z vojny
Petr Halama, Rudolf Havlík, Martin Gaži, Jiří
Novotný, Zdenek Brhel vojna 1999 tábor, Stříbro.
Mají cca 28 let. Někteří bydlí u Liberce
asi Za každou info moc děkuji
Novotný, Zdenek Brhel vojna 1999 tábor, Stříbro.
Mají cca 28 let. Někteří bydlí u Liberce
asi Za každou info moc děkuji
Hledám kamarády z vojny
Dobrý den hledám kamarády z vojny kteří sloužily
na Zadní Zvonkové v roce 1970 až 1972.
na Zadní Zvonkové v roce 1970 až 1972.
Re: Hledám kamarády z vojny
Zdravím.Nejsem bývalí PS,ale nedaleko na Sv.Tomáši
ale zajímá mě historie PS.Proto že jsi sloužil
vtěchto letech mám dotaz? Tato rota je z 80tých
let.Kde stávala stará? A jěště jednu prosbu.Nahoře
u kanálu i tehdy stávala budova jediná co zbyla ze
Zvonkové, dnes penzion.Nerozumím tomu že přežila.
Komu patřila? PS? Je zejímavé že když jsem o ní
scháněl informace ve vesnici nikdo se nechtěl moc
bavit. Ani se nedivím vždyť tam bydleli důstojníci
PS a ti jsou dodnes zapšklí. Předem děkuji za
jakoukoli informaci. Zdraví Jirka.
ale zajímá mě historie PS.Proto že jsi sloužil
vtěchto letech mám dotaz? Tato rota je z 80tých
let.Kde stávala stará? A jěště jednu prosbu.Nahoře
u kanálu i tehdy stávala budova jediná co zbyla ze
Zvonkové, dnes penzion.Nerozumím tomu že přežila.
Komu patřila? PS? Je zejímavé že když jsem o ní
scháněl informace ve vesnici nikdo se nechtěl moc
bavit. Ani se nedivím vždyť tam bydleli důstojníci
PS a ti jsou dodnes zapšklí. Předem děkuji za
jakoukoli informaci. Zdraví Jirka.
Re: Re: Hledám kamarády z vojny
Petr L. | 6.4.2009 09:55 | id 2697 | nahlásit
Asi myslíš vilu Marie. Pokud vím, ta nebyla PS. A
nerozumím tvé narážce na obyvatele Zvonkové. Když
jsem sloužil na Zvonkové (88-90), žádný důstojník
PS ve Zvonkové nebydlel. Jen normální lidi, co
dělali v družstvu nebo v lese, atd. Pokud jsi se
ptal stejně jako zde, ani se jim nedivím.
nerozumím tvé narážce na obyvatele Zvonkové. Když
jsem sloužil na Zvonkové (88-90), žádný důstojník
PS ve Zvonkové nebydlel. Jen normální lidi, co
dělali v družstvu nebo v lese, atd. Pokud jsi se
ptal stejně jako zde, ani se jim nedivím.
Re: Re: Hledám kamarády z vojny
Původně byla rota na tzv. vile Marie/dnes penzion/
a skutečně tam měli lampasáci bydlet proto o tom
nechtějí zvonkovští moc mluvit. Dnešní stav roty
je otřesný-budova nepřístupná, ale všechno okolo
co se dalo ukrást je ukradeno,město sice snad
objekt vlastní, ale problémem budou asi finance.
a skutečně tam měli lampasáci bydlet proto o tom
nechtějí zvonkovští moc mluvit. Dnešní stav roty
je otřesný-budova nepřístupná, ale všechno okolo
co se dalo ukrást je ukradeno,město sice snad
objekt vlastní, ale problémem budou asi finance.
Re: Re: Re: Hledám kamarády z vojny
hrbač | 9.1.2011 21:01 | id 24875 | nahlásit
čo som ja počul tak na Marii byval aj Romanec.Ten slovenský kapitán Jánošik čo strielal aj po sebe ...
Re: Re: Hledám kamarády z vojny
jenom malinká reakce,,,,stará rota byla po vilou Marií, v této vile jsem bydlela , jako novorozeně, nastěhovali jsme se v noci a ráno kolem jen stromy a dráty...vila se vrátila do rukou majitelů,,,,a k té zapšklosti,,,,není to tak, můj otec byl pésák, celý život jsme se stěhovali a vždy do horšího, lidi co mají celý život jeden domov si to neumí představit, a byli to lidé, kteří dělali svědomitěji práci než lidé dnes,,,,
ještě jsem tam našla i schod, na kterém jsem byla ve dvou letech vyfocená,,,je to pro mě nostalgie a nádherné vzpomínky
ještě jsem tam našla i schod, na kterém jsem byla ve dvou letech vyfocená,,,je to pro mě nostalgie a nádherné vzpomínky
Re: Re: Re: Hledám kamarády z vojny
láda | 12.10.2009 06:04 | id 6696 | nahlásit
sloužil jsem na rotě březník vedle javoří pily a vašeho tatku znám,vojáci z povolání a jejich rodiny to neměly lehké ,pište a mějte se fajn
Re: Re: Re: Re: Hledám kamarády z vojny
milý vzkaz,,,,taťka už nežije, byl přísný, ale spravedlivý,,,,a chybí mi
na rotě se užilo i spoustu legrace a kluci drželi hodně při sobě, dneska to až taková samozřejmost není. Třeba se známe :o)
na rotě se užilo i spoustu legrace a kluci drželi hodně při sobě, dneska to až taková samozřejmost není. Třeba se známe :o)
Re: Re: Re: Re: Re: Hledám kamarády z vojny
keď čítam tiet komentáre a dávam veci do súvisu nebol Váš otec Karol Kováč slovák pochádzajúci od N.Z. z obce Čechy tam som sa s ním stretol, ale bolo to velmi dávno. Na Šumave som tú možnosť nemal a slúžil som na 15.rPS Klápa r.1974 - 76.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Hledám kamarády z vojny
Zdravím, možná jsme se mohli vydět, sloužil jsem
na Z. Zvonkové od únor 1972 do podzimu 1973.
Mirek.
na Z. Zvonkové od únor 1972 do podzimu 1973.
Mirek.
Re: Hledám kamarády z vojny
jaja | 20.12.2010 22:33 | id 23726 | nahlásit
Zdravím i za holky Vlastu a Miluš ahoj Jana
Re: Re: Hledám kamarády z vojny
Jiří Voleman | 5.6.2011 18:20 | id 32133 | nahlásit
Ahoj Jano prosim připomeň se.Nejsi za svobodna Jindrová?Pošli telefon.Ahoj Jirka
Re: Re: Re: Hledám kamarády z vojny
Ahoj Jirko,
za svoobodna jsem se jmenovala Froňková.
Nevím v jakým roce jsi tam sloužil a zda ti říkají něco jména : Josef Novotný, Pavel Tomsa, Libor Vízek, Miláček,Pechoušek.
Jestli budeš chtít tak mi napiš.
Pátrám po Liborovi Vízkovi.
Dík Jana
za svoobodna jsem se jmenovala Froňková.
Nevím v jakým roce jsi tam sloužil a zda ti říkají něco jména : Josef Novotný, Pavel Tomsa, Libor Vízek, Miláček,Pechoušek.
Jestli budeš chtít tak mi napiš.
Pátrám po Liborovi Vízkovi.
Dík Jana
Re: Re: Re: Hledám kamarády z vojny
Jana | 8.12.2011 23:28 | id 38894 | nahlásit
Ahoj Jirko, uhádl jsi mé příjmení za svobodna. Výše je uveden tvůj telefon, tak se ozvu. Zatím se měj fajn. Ahoj Jana
Re: Hledám kamarády z vojny
jaja | 20.12.2010 22:37 | id 23728 | nahlásit
Máš dole malý vzkaz ahoj Jana
Re: Hledám kamarády z vojny
Franta lachout | 15.2.2011 15:26 | id 26894 | nahlásit
Pro Jirku Volemana: pamatuju se na tebe,byl jsem psovod,měl sem Čiperu !,fotky mám tady vystavené,třeba se tam najdeš.jsou pod Zvonková 69-71..moc tě zdravím Franta
Re: Re: Hledám kamarády z vojny
Jiří Voleman | 5.6.2011 18:18 | id 32132 | nahlásit
Pro Frantu Lachouta- Baloun Franto viděl jsem tě v televizi a vzpoměl sem si na mou vojnu.Jestli zpráva dojde pošli mobilní telefoní číslo.Ahoj Jirka
Re: Re: Re: Hledám kamarády z vojny
Franta lachout | 30.12.2011 18:24 | id 39949 | nahlásit
Ahoj,jsem rád ,že ses ozval.můj telefon je 731952252. zdraví Franta
