Vojensko.cz

Objekty bývalé PS a ČSLA - fotogalerie, texty, vzpomínky pamětníků

Nacházíte se: Objekty PS » Pohraniční roty 7. bPS » 15. rPS - Kyselov
Předchozí 1 fotografie T.Parkan z 109 Další
Foto 1

Rota Kyselov při pohledu ve směru od hraničního přechodu Diendorf-Kyselov

Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14 Foto 15 Foto 16 Foto 17 Foto 18 Foto 19 Foto 20 Foto 21 Foto 22 Foto 23 Foto 24 Foto 25 Foto 26 Foto 27 Foto 28 Foto 29 Foto 30 Foto 31 Foto 32
Autor: T.Parkan | Pořízeno: 7.2008 | 32×
Foto 33 Foto 34
Autor: xxxx | Pořízeno: xxxx | 2×
Foto 35 Foto 36 Foto 37 Foto 38 Foto 39
Autor: T.Parkan | Pořízeno: 7.2008 | 5×
Foto 40 Foto 41
Autor: T.Parkan | Pořízeno: 8.2008 | 2×
Foto 42 Foto 43 Foto 44 Foto 45 Foto 46 Foto 47 Foto 48 Foto 49 Foto 50 Foto 51 Foto 52 Foto 53 Foto 54 Foto 55 Foto 56 Foto 57 Foto 58 Foto 59 Foto 60 Foto 61 Foto 62 Foto 63 Foto 64 Foto 65 Foto 66 Foto 67 Foto 68 Foto 69 Foto 70 Foto 71 Foto 72 Foto 73 Foto 74 Foto 75 Foto 76 Foto 77 Foto 78 Foto 79 Foto 80 Foto 81 Foto 82 Foto 83 Foto 84 Foto 85 Foto 86 Foto 87 Foto 88 Foto 89
Autor: J.Al-Lami | Pořízeno: 8.2009 | 48×
Foto 90 Foto 91 Foto 92 Foto 93 Foto 94 Foto 95 Foto 96 Foto 97 Foto 98 Foto 99 Foto 100 Foto 101 Foto 102 Foto 103 Foto 104
Autor: L.Novák | Pořízeno: 2011 | 15×
Foto 105 Foto 106 Foto 107 Foto 108 Foto 109
Autor: L.Novák | Pořízeno: | 5×
Sekce:
Pohraniční roty 7. bPS

15. rPS - Kyselov

(109 fotografií)

15. rota 3. praporu 7. brigády Pohraniční stráže u zaniklé obce Kyselov.

Rota Kyselov se nacházela v budově bývalé celnice (z roku 1934). Od areálu roty to bylo k hranici pouhých 70 metrů. K rotě Kyselov patřilo také kotviště motorových člunu, které PS používala ke střežení hraničního pásma na Lipenské přehradě. Poblíž se nachází novodobý přívoz, poblíž kterého měla vzniknout (po pravé straně ve směru od přívozu) nová PS rota Kyselov. Z tohoto důvodu zde začali výkopové a základové práce. Vlivem revolučních změn byly veškeré práce na nové rotě ukončeny.

Zděné garáže u zátoky sloužily pro uskladnění člunů, na odstavné ploše před garážemi stávaly dva poplachové UAZy, byla zde strážní věž s nepřetržitou hlídkou, která střežila přístaviště a vodní hladinu. Jeden člun neustále brázdil ve vlnách nádrže, druhý člun byl připravený k rychlému zásahu na rozkaz operačního důstojníka. V zimě se jeden člun vytahoval z vody dříve a po technické prohlídce se ukládal do garáže, druhý stále jezdil po hladině Lipna dokud hladina nezamrzla, poté se také vytáhl a byl uložen do garáže. Čluny byly vybaveny reflektory, radary a kulomety.

Okres: Český Krumlov

GPS: 48°40'44.126"N, 14°2'37.26"E

Najít na mapě

ČR

Vaše komentáře...

dotaz
Marie | 13.4.2012 19:47 | id 44845 | nahlásit

Hledám poddůstojnky, kteří sloužili v roce 1958
Volary - Mikeš Jan, Haška Jiří, Veselý Miloslav, Pavlík
Karel
ozvěte se prosím, děkuji Marie
1967-69.
Franta. | 9.10.2011 17:17 | id 36883 | nahlásit

V rychlosti jsem přelétl příspěvky, bohužel jsem nenašel nikoho kdo sloužil v letech 1967-69... Škoda.
 
Re: 1967-69.ˇ- pro Frantu
Standa Štok | 9.10.2011 17:20 | id 36884 | nahlásit

Ahoj Fanouši - máš tam Vlada Ivana - ten sloužil 66-68 na Kyselově .
 
Re: 1967-69.
Vladimír IVAN | 9.10.2011 20:04 | id 36897 | nahlásit

Ahoj "Franta"
sa ozvi,si bol potom náš mladý,len to meno mi nič nehovorí,napíš viac na e-mail.Pripomeň sa,OK?
 
Re: 1967-69.
ondrej tkac | 24.12.2011 10:19 | id 39644 | nahlásit

Všetkým z Kyselova želám hlavne veľa zdravia pohody šťastné a veselé Vianoce a veľa úspechov v novom roku 2012.Ročník 1982-84 už to bude 30 rokov od nástupu,a stále na tie roky rád spomínam a čím je viac rokov od vtedy tak je to viac nostalgické.Dúfam že ste Všetci zdravý,prajem Vám pokoj a šťastie v osobnom živote a dúfam že sa niekedy stretneme najlepšie na Kyselove.
S pozdravom O.Tkáč
tak už je též na prodej :-(
Jakub A. | 16.6.2011 16:45 | id 32567 | nahlásit

NP ŠUMAVA-samota u Zvonkové na pravém břehu Lipna u Rakouska
Víceúčelový lukrativní objekt v lese na samotě 1 km k vodě-Lipnu,1 km na státní hranici a 12 km na lyž.středisko Hochficht,vhodný na hotel,apartmánový dům,penzion či rodinné sídlo s 12000 m2 přilehlého pozemku,vedle lesy,jezírko a nedotčená krajina široko daleko bez sousedů,jen lesy.Zachovalý objekt vhodný jen k vnitřní přestavbě a úpravě.Ve zvýšeném přízemí je hlavní vchod,bývalá kuchyń,jídelna,sklady,pokoje a zázemí se sociály,v patře je několik pokojů a sál,v podkroví je vestavba posilovny a sklady,v suterénu pod celým domem je kotelna,sprchy,sklady a zázemí.Velké a slunné místnosti,snadné rozdělení,topení ÚT na elektřinu i možnost na tuhá paliva,septik,vlastní vodárna,vlastní trafo.K domu přímo navazují bývalé sklady a garáž,okolo je velký pozemek-sportoviště a louka,park.Celoroční asfaltová cesta udržovaná,využití v Lipenském jezeru,cyklostesky,lyžování,turistika,lázeňství-je návrh projektu.Celková plocha je 12600 m2.
Cena: 12 000 000,00 Kč
 
Re: tak už je též na prodej :-(
Petr Palma | 20.6.2011 07:56 | id 32676 | nahlásit

Rota Kyselov je prodávaná již podruhé. Poprvé ji prodalo ministerstvo vnitra za zlomek ceny a kupec jí okamžitě za tuto cenu honil na prodej.
 
Re: Re: tak už je též na prodej :-(
Jirka | 10.7.2011 21:25 | id 33521 | nahlásit

Jo jo, ministerstvo ji prodalo za 4.500.000,-
Lipenský prapor 80-jaro81
Bohumil Zapletal | 1.6.2011 20:35 | id 31949 | nahlásit

Je tu někdo, kdo sloužil v Kyselově u Lipenského praporu v letech 80-jaro81 a zná mě? Milana Solčianského kterému jsem dělal supráka zdravím.
Díky ahoj Bohouš Zapletal.
RE: Oznámení
Laďa Novák | 19.4.2011 20:34 | id 30396 | nahlásit

1962 -63 jsem na Kyselově sloužil, jako spojař. S Ondrejem Hrúzem jsme si léta psali a naposled se setkali 1996 na srazu PS v Černé v Pošumaví. V létě jsem ho chtěl v Kraslicích navštívit. Připojuji se k uctění jeho památky
Oznámení
Rudolf Zbín | 30.3.2011 23:21 | id 29526 | nahlásit

Oznámení pro pamětníky.
Vám, kteří jste znaly velitele roty mjr. Ondreja Hrúza do roku 1969, bych chtěl oznámit, že zemřel dne 23.3.2011, ve věku 80 let. Čest jeho památce.
Rudolf Zbín.
 
Re: Oznámení
franta | 6.4.2011 15:43 | id 29799 | nahlásit

sloužil jsem tam o mnoho let později,ale připojuji se .
INCIDENT - 1975 (1974)
Pohranicnik.bloguje.cz | 1.1.2011 18:10 | id 24377 | nahlásit

Dotaz: najde se mezi vámi nějaký pamětník této události? www.pohranicnik.blog…
Děkuji!
 
Re: INCIDENT - 1975 (1974)
Marián | 1.1.2011 23:13 | id 24410 | nahlásit

Musím povedať,že to bol veľmi nezvyčajný útek na západ.Som v úžase,čo si všetko ten pilot vrtuľníka z NSR dovolil,ako to mal vymyslené a presne zosúladené s uprchlíkmi.Dvakrát mu to vyšlo,až na tretikrát im to pre náhodu spolovice nevyšlo.Možno to bol najrýchlejší proryv,trval okolo 5 minút.
 
Re: INCIDENT - 1975 (1974)
Oto | 2.1.2011 11:35 | id 24421 | nahlásit

To byl opravdu mazaný a bleskový proryv.
 
Re: INCIDENT - 1975 (1974)
Miro | 3.1.2011 23:15 | id 24525 | nahlásit

Pre mňa je záhadou,ako pilot zistil,kde sa presne nachádza to hluché miesto bez dosahu radarov a PVOS.Ten americký pilot so skúsenosťami z Vietnamu asi vedel,že sa to dá dosiahnúť veľmi nízkym letom.Ahoj.
 
Re: INCIDENT - 1975 (1974)
fero eman | 7.1.2011 20:13 | id 24744 | nahlásit

na kyselove som slúžil v rokoch 86 - 88 /sněhulák / a niečo som o tomto incidente počul. Túto stránku som len teraz našiel. V tom čase som tomu moc neveril, že je to len neaká propaganda aby človek/pohraničník/lepšie a odhodlanejšie chodil do služieb na KP - íčka. Kyselov tú ľavú stranu nemal vôbec krátku. Už si nepamätám presne, že koľko merala. Dúfam, že kto číta tieto riadky a volali ma EMAN, lebo vtedy ešte nadpor. Greňovi sa to páčilo, tak si spomenie, že o koho sa jedná. ahojjjj. E-mail:8688fero@gmail.com
Polomáci
Ernest Dömötör | 20.12.2010 16:35 | id 23687 | nahlásit

Prajem Vám príjemné prežitie vianočných sviatkov a šťastný Nový rok! Ernest Polom 82-84
kyselov 90
Petr Žerníček | 11.11.2010 17:59 | id 22090 | nahlásit

Čau všichni, ja sloužil v Kyselově asi rok, byl jsme první ročník co šel na rok a půl. Moje čísla tu dlouho nepobyla a šli k policajtům do Prahy. Já zůstal jako řidič... takže nic moc. Nejsilnější zážitek bylo potopení loďky s ožralíma půlročákama.. mám ten dojem jeden z nejhorších zážitků do dnes ... ještě dnes vidím jak jsem někoho hodinu tahal z vody..nepamatuju si jména ale puloročáci .. provijanták Teplý Micha, Pášák, kuchař z Kralup, a slováci (trenčín .. toho jsme nakonec viděl na SR a jeden madar :). Do civilu jsem šel listopad 91 ale z Trenčína.. Jo Kyselov.. byl jsme tam mrknout na kole.. nadhérná příroda a vzpomínky :) mejte se ! Petr
 
Re: kyselov 90
Luděk Šrámek | 20.12.2010 11:03 | id 23647 | nahlásit

Čau Žerno.Já jsem sloužil na Kyselově 89-90 a ty jsi byl můj mladej.Sloužil jsem jako psovod se psem Citou a mimo jine jsem se bavil jako barman.Spolu jsme poslouchali na baru metal.Amimo jine jsi moje číslo vezl do civilu.Jména spolubojovníků mi pomalu zavál čas.vybavuji si Jelínek,doubrava.Průžek,Čeleda,Omyla,Vojnar.Rotě velel Grohman.Jezdím tam skoro každy rok a bez těch zasranejch drátů je to tam naprosto perfektní.Velice dobře si vybavuji i Turana.To byl zase můj mazák.Dnes už O.K.,ale tenkrát bych ho nejradši zabil.Byl bych rád kdyby se někdo z výše jmenovaných ozval. Čau UDO.
 
Re: Re: kyselov 90
Žerna | 20.12.2010 16:15 | id 23685 | nahlásit

Cau Ludo! Jasne, ze si te pamatuju ..a samozrejme bar ... Parada, ze si se ozval. Bylo to takova pomatena doba, nektery veci pohoda a dodnes vzpominky a zase neco uplne na ho... no proste vojna. Jo ja zase pamauju na "pana" Vojnara .. daval me pekne zabrat. No co uz .. vojna neni kojna :) Nebylo by spana se tam nekdy v lete potkat. To myslim tak nejak na vsechny kdo by mel zajem a kdo tam slouzil.. na to bych si s radosti udelal cas.
Mej se fajn. P.
 
Re: Re: Re: kyselov 90
Luděk Šrámek | 20.12.2010 17:58 | id 23691 | nahlásit

Bylo by fajn sejít se v létě ve Frymburku. Mám tam totiž tchýni :-)) To by sis mohl i pamatovat moji manželku.Jezdil jsi pro ni na převoz.Jinak mam z té doby dost fotek,pracuji na nich,až bude čas, vložím je. Jsi tam i ty. čus UDO
 
Re: Re: Re: Re: kyselov 90
Žerna | 22.12.2010 15:34 | id 23798 | nahlásit

ok, fotky priloz .. to leto by bylo fajn.
cauve .. mam po vanocnim vecriku tak jsem DEATH .
 
Re: Re: kyselov 90
Jaroslav Turan | 26.12.2010 19:25 | id 24059 | nahlásit

Ten Turan nie je až taký blb ako volakedy.Poznam ho velmi dobre.CaU.
 
Re: Re: Re: kyselov 90
Luděk Šrámek | 28.12.2010 20:16 | id 24161 | nahlásit

Jaro,přestan se už schazovat.Ode mě to bylo jen pár písmenek,.Víc mě sere to ,že mám polno fotek a díky zaplnění serveru je nemůžu prezentovat.A nemůžu si už vzpomenout jakýho jsi měl psa. snad Chitu ? Čus UDO
 
Re: Re: Re: Re: kyselov 90
Jaro Turan | 29.12.2010 19:33 | id 24199 | nahlásit

Presne tak,Chitu.Čo sa stalo so psami?Ostali ešte na rote ked si odišiel do civilu?(Kolin?)Ked si pozrieš foto 88-90,tak ju tam uvidíš.Doma mám niekde aj Citu s Kozubom(psovod).
 
Re: Re: Re: Re: Re: kyselov 90
Luděk Šrámek | 30.12.2010 12:07 | id 24237 | nahlásit

Ty psi tam zůstali tak do 93,pak rotu převzala policie a už o nich nevím.Nevím jestli jsi tam pak ještě někdy byl,ale ten barák už je dost zchátralej a kotrce-ty jsou úplně rozpadlý.Jezdím tam každý rok,tak to vidím jak to tam jde do p***le.Škoda. Čus UDO.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: kyselov 90
Jaroslav Turan | 30.12.2010 15:15 | id 24254 | nahlásit

O roku 1990 som tam nebol, ale podla fotografií si viem predstaviť ako to tam dnes vypadá. Dokonca som čítal, že objekt predávajú od 15 miliónov Kč. Je to škoda.
 
Re: Re: kyselov 90
npor.!!!!!!! Franta Musil | 14.11.2011 20:59 | id 37982 | nahlásit

Já si tě snad i vybavit po těch létech dokážu.
 
Pre Frantu Musila
jaro turan | 17.12.2011 22:58 | id 39280 | nahlásit

Chlape ako sa máš,Ti si bol naš človek.
 
Re: kyselov 90
radek kořízek | 9.2.2012 11:29 | id 42087 | nahlásit

Nazdar Žerno!Tebe si moc dobře pamatuju!Nastupovali jsme na Kyselov spolu.Mě se říkalo Aifel a jsem jeden z těch co pak šly do Prahy.Na tu vaší eskapádu s převrženou lodí si dobře pamatuju. Hlavně jak jste se doplazili na rotu totálně zničený a promočený a my do vás lily čaj s rumem. Teda spíš ten rum. :-) Taky si vzpomínám že jsme se potkali v Holandsku na fotbale. Jak se máš chlape? Když tak se ozvi na adresu radek.korizek@seznam.cz Zdravím všechny Kyselovský bojovníky!
Mafi -
Deily | 2.9.2010 16:55 | id 19906 | nahlásit

Grohmann, hral vysoku hru a mal nizke karty. Nikdy som ho nepochopil o co mu ide. Ked mal prist na rotu nejaky nad... , tak bol posrany... Spravny chlap ????? Od toho pojmu bol straaaaaasne daleko ! Bol to posero, ako vsetci jeho " spolubojovnici":Kulhavy, Bornay,Greno,Krejza,Docekal,....Walter,buzik Hokes a cela ta plejada pologramotnych lampasakov na Kiosku v rokoch 1982 - 1984!
 
Re: Mafi -
franta | 9.4.2012 16:12 | id 44629 | nahlásit

sloužilsem na hačave tak sme tomu rikali v r.77-79-kyselov a maš pravdu dočekal ikrejza byli posrani ale krejza byl dobrej .cau
Mnicovice 4.rps Budějovicke brigady
Štefan | 15.7.2010 12:59 | id 18404 | nahlásit

Źa mně v 71-73 mj Koďosek sloužil jako velitel roty na Mnichovicich a pod.por. Pipek sloužil jako politruk ale vic než politice pořádal různé sportovní akce proslul hlavně v zimě kdy se na rotě hral hokejbal a rozehral zimní turnaj a byl to docela pohodář když měl operáka tak byla pohoda žádný šachy na drátech ale v roce 1972 ho převelely na Kyselov kde měl dělat velitele roty.
 
Re: Mnicovice 4.rps Budějovicke brigady
Spojár z 13. rPS - N. Hrady | 15.7.2010 13:24 | id 18405 | nahlásit

.....kpt. Pipek prišiel v septembri 1974 za veliteľa
roty - Nové Hrady a sľuboval, že z nás urobí triskovú gardovú rotu.
No náš ročník o dva týždne odišiel do civilu, takže sme ho veľmi nezažili.
J.I.
 
Re: Re: Mnicovice 4.rps Budějovicke brigady
Jiří Malý | 29.10.2010 20:24 | id 21629 | nahlásit

Ví někdo o Pipkovi jestli je někde k dosažení. Díky
 
Re: Mnicovice 4.rps Budějovicke brigady
Ryšanek Jan | 6.2.2012 21:25 | id 41979 | nahlásit

Sloužil jsem na Kyselově 72-74 Pipek byl vel. roty celkem ušel dělal jsem vel. druž.psovodů psov. Kopecky Ammer spojař Chladek a.t.d vojna ušla
 
Re: Mnicovice 4.rps Budějovicke brigady
franta | 9.4.2012 16:15 | id 44630 | nahlásit

kodouska prevelili na kyselov az 1978. ale byl to seper chlap.
 
Re: Re: Mnicovice 4.rps Budějovicke brigady
vozka 77-79 | 13.4.2012 23:41 | id 44863 | nahlásit

Ahoj kamarádi spolubojovníci na Hačavě! Samozřekmně jsem p. Majora Koďouska znal,a jak píše Franta, byl to super chlap! Čest jeho památce!
kyselov
Vilém Demel | 27.2.2010 20:20 | id 12716 | nahlásit

Ahoj Zdeňku, posílám ti svůj email, tak pokud budeš mít čas, tak se ozvi. budu rád. Vilém
vzpomínka
quassimodo | 6.2.2010 20:26 | id 11298 | nahlásit

jo,kde jsou ty časy
 
Re: vzpomínka
Červený Milan | 12.2.2010 22:55 | id 11799 | nahlásit

Ahoj, hledám všechny, kteří se mnou šli na jaře 1986 do civilu. Ozvěte se na suffolk@centrum.cz
Šercl
Sir | 18.1.2010 21:19 | id 10103 | nahlásit

Pamatuje někdo z Vás na důstojníka Jardu Šercla?
 
pre Šercl
Vladimír IVAN | 27.1.2010 15:30 | id 10639 | nahlásit

..kedy asi tam mal slúžiť ?
pozdrav
Vladimír IVAN | 23.12.2009 21:26 | id 8897 | nahlásit

Pozdravujem všetkých čo slúžili na Kyselove,ja som si tam odkrútil vojnu v r.1966-1968 a bol by som nesmierne rád ak by sa mi ozval niekto kto v tú dobu tam slúžil.Veliteľ roty bol mjr Hrúz Ondrej .Jeden kamarát tam ostal aj v Dolných Vltaviciach na kompe slúžiť,na týchto fotkách to už vypadá inak ako v časoch mojej služby,najmä tie kotce pre psov,garáže....ale aj tá ostraha na brehu Lipna ešte nebola,mám dosť fotiek,rád si oživím spomienky,však dva roky bola dlhá doba.Ak je tu niekto z tej doby,budem rád....
 
Re: pozdrav
Vladimír IVAN | 24.12.2009 14:48 | id 8928 | nahlásit

..až by sa niekto našiel čo tam slúžil v r.1966-68 alebo blízko tých rokov,tak kontakt na mňa vladoivan@azet.sk
 
Re: pozdrav
Milan Solčiansky | 30.12.2009 23:18 | id 9238 | nahlásit

Ahoj Vladimir. Služil som v r. 1980-82. Myslím, že prevozník pochadzal z Trebišova. Milan
 
Re: pozdrav
Milan Solčiansky | 30.12.2009 23:23 | id 9239 | nahlásit

Aby som nezabudol - dobré fotky.
 
pozdrav
Vladimír IVAN | 31.12.2009 15:10 | id 9269 | nahlásit

...ďakujem za mail,tu som sa dočítal,kedy si tam slúžil ty,ten prevozník tam ostal z našich mazákov,tuším že sa volal Čepec,bol slovák,ale fakt si nepamätám odkiaľ bol,ten,pôvodný čo tam prevážal,bol už vtedy už starý pán,aj viac ako 70 r. mal a tak bol rád že má mladého nástupcu,nechával aj prespať u neho doma,ak sa vracal niekto neskoro večer z vychádzky v Ćernej v Pošumaví,tam sme chodili občas v lete do kina v prírode....išiel na druhú stranu aj s jedným či dvomi...ale ten prevoz,či kompa vypadali inak,vtedy neboli na autá,len pár ľudí mohol zobrať...
88-90
Jaro Turan | 20.12.2009 19:45 | id 8797 | nahlásit

Napíše niečo aj duben-apríl 88?Bol som psovod Chita.
 
Re: 88-90
Brano | 24.1.2010 20:41 | id 10437 | nahlásit

Nazdar Jaro, meno mi bolo hneď známe a nad vzhľadom som chvíľu premýšľal, ale asi si ťa viem predstaviť. Ako si písal jazdil som s Rudom a "Šulom-Bulom". Ako sa ten chlap volá menom? nepamätám. Z mien, čo si dole nižšie spomínal, tak pamätám len na Gogína.
 
Re: Re: 88-90
Jaroslav Turan | 27.1.2010 00:20 | id 10620 | nahlásit

Miloš Šulin (Hlohovec)
 
Re: Re: Re: 88-90
brano | 27.1.2010 22:13 | id 10687 | nahlásit

ááno, Miloš, tak sa volal, vedel som že z Hlohovca, len to meno mi vypadlo
 
Re: Re: Re: Re: 88-90
jaro | 28.1.2010 20:10 | id 10742 | nahlásit

Pozrel som si fotky.Niečo tam dám aj ja.
PŘEVOZ DOLNÍ VLTAVICE
KTM | 25.11.2009 22:47 | id 7922 | nahlásit

Ahoj u PS jsem sloužil na jiném místě, ale jako malý kluk jsem jezdil každé léto na chatu Silnic do Dolní Vltavice.Zde jsem kamarádil s klukem místního převozníka, jméno už nevím, a ten nám vyprávěl, žde když se jezdilo v zimě po ledu tak při tání se tam propadla celá Praga V3S. Ctěl jsem se zeptat zda to byla pravda a někdo o tom něco ví.
 
Re: PŘEVOZ DOLNÍ VLTAVICE
Zdeněk Hantl | 19.12.2009 20:01 | id 8681 | nahlásit

JÁ TEDY O TOM NEVÍM, ALE JE TO ZAJÍMAVÉ A ODVÁŽNÉ , UŽ MUSEL BÝT ŠPATNÝ LED. JÁ KDYŽ JSEM SLOUŽIL NA KYSELOVĚ V ROCE 75-77, TAK NÁŠ VELITEL SI KRÁTIL V ZIMĚ PŘES LED, JEZDIL PŘÍMO OD NAŠEHO RADARU SMĚREM NA DOLNÍ VLTAVICI- KRÁTIL SI CESTU DO ČERNÉ V POŠUMAVÍ.BYLA TO URČITÁ ÚSPORA, NEŽ BY TO MUSEL CELÉ OBJÍŽDĚT PŘES PŘEDNÍ VÝTOŇ, LIPNO FRYMBURK AŽ DO ČERNÉ V POŠUMAVÍ.
 
Re: Re: PŘEVOZ DOLNÍ VLTAVICE
Miloš Paveza | 7.11.2010 10:40 | id 21899 | nahlásit

No to už je strašne dááávno, už si poriadne nespomínam, ale nebol to provianťák Hugo Krejza? Ale v tej dobe tam bol aj jeden prepitý rotný, nepamätám si, či bol niekedy triezvy. Ako sa volal?
 
Re: Re: Re: PŘEVOZ DOLNÍ VLTAVICE
Vladimír Galeja | 30.9.2011 16:44 | id 36593 | nahlásit

Hoši Krejza byl borec provianťák.
Když byly inventůry majetku tak jsme s proviantákem nespali.Jezdili si půjčovat věci i z jiné brigády ,aby nechyběly. Jednou vyfasoval v Budvajsu rukávy pro nácvik, ale místo betonu dovezl jen základní filc. Jinak neškodný dobrý člověk.navštívil jsem ho ve Frynburku.
 
Re: Re: Re: Re: PŘEVOZ DOLNÍ VLTAVICE
ondrej tkac | 3.10.2011 09:54 | id 36694 | nahlásit

Zdravím všetkých,KREJZU si pamätám trochu inak ale nie o tom som chcel hovoriť.chlapci ozvite sa niekto ,v lete 2012 sa chystam na LIPNO a rád sa s každým stretnem kto sa tam v okolí objaví . O.TKAC
 
Re: Re: Re: Re: PŘEVOZ DOLNÍ VLTAVICE
Ryšanek Jan | 6.2.2012 21:46 | id 41980 | nahlásit

Taky ho pamatuju dobry chlap
 
Re: Re: Re: PŘEVOZ DOLNÍ VLTAVICE
Čapčuch Vladimír | 31.3.2012 21:05 | id 44246 | nahlásit

Ahoj Miloši zdraví tě čáp mám spojení na koubu . Zatím se měj čau .
 
Re: PŘEVOZ DOLNÍ VLTAVICE
Vladimír IVAN | 23.12.2009 21:30 | id 8898 | nahlásit

...ja som už starší pamätník,na to si nespomínam,ale vo Frymburku v časoch kedy som v Kyselove slúžil,1966-68 býval jeden nstrm.meno si nespomínam už a ten jazdil na Kyselov na motorke z Frymburku a v zime po Lipne zamrznutom a jemu sa tesne na kraji ľadprelomil a potopil motorku a na jar,ako sa ľad spustil,motorku vytiahli.......jemu sa nič nestalo okrem poriadneho nachladnutia....
 
Re: Re:Utopená motorka
Deli | 9.1.2010 18:05 | id 9648 | nahlásit

Ten krasojezdec se jmenoval Josef Grohman
 
Re: Re: Re:Utopená motorka
Vladimír IVAN | 10.1.2010 14:56 | id 9688 | nahlásit

...teda,to napísal niekto znalý veci,nie Grosman ?..nstržm........ozvi sa....
 
Re: Re: Re: Re:Utopená motorka
Milan | 15.2.2010 22:35 | id 12003 | nahlásit

Byl to Josef Grohman,končil na rotě jako velitel,mimochodem už umřel,letos jsem se tam byl podívat.Dělal jsem pátrače 85/87
 
Re: Re: Re: Re: Re:Utopená motorka
dušan | 17.2.2010 06:30 | id 12058 | nahlásit

Bol to správny chlap a ak zomrel tak mi je to ľúto.
Dušan
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re:Utopená motorka
Milan Solčiansky | 10.1.2010 14:57 | id 9689 | nahlásit

www.youtube.com Do okienka vpíšte Lipno 1975-Barry Meeker Je to video o prelete vrtulnika, kde rozprava aj Josef Grohman
 
Re: Re: Re: Re:Utopená motorka
Vladimír IVAN | 10.1.2010 17:57 | id 9699 | nahlásit

OK,stalo sa,pozrel som si to viac krát a žasnem,ak je to ten dotyčný,v čase ako som tam ja slúžil,bol staršina roty,nechce sa mi veriť že by to dotiahol až na veliteľa roty,ale podoba istá je,vtedy bol tmavovlasý,čierny pomerne mladý,od nás tak maximálne 5-8 rokov,ale podoba je.Však veliteľa roty mjr Hrúza po 1968 odvolali,lebo odmietol pomoc SA..Napr.Květoň,bol zvp,napor Czáky vel.čaty a por.Pipek tiež veliteľ čaty,nejde mi do hlavy,však to bolo také kľudné miesto vtedy ak som tam slúžil,žiadne lode,motorové člny,ani len špak tam nebol oproti Dol,.Vltavici,to všetko zvládol pomocník PS s telefonom na druhej strane...čo tam potom ostal ten vojak od nás,,(Čepec)Apotom také halo okolo toho...ja som to počul že sa také niečo udialo ale nejak som tomu nevenoval pozornosť,príležitosť tam bola,to je fakt....
 
Re: Re: Re: Re: Re:Utopená motorka
Jaroslav Turan | 11.1.2010 19:13 | id 9740 | nahlásit

Služíl som tam v88-90 a velitelom roty bol ako porucik!Politruk bol major(Doubrava)
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re:Utopená motorka
Jiří Malý | 17.4.2010 17:08 | id 15071 | nahlásit

Vzpomínáš por.Pipka.Znal jsem jednoho, který začínal jako vel.čety v roce 65.Mohl by to být on? Ví o něm nekdo něco víc.
Díky.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re:Utopená motorka
Brano Kapitáň HČ-PS-706 | 20.1.2010 19:36 | id 10209 | nahlásit

Dobré video. Aj ja som spoznal veliteľa roty, slúžil som tam od leta 88 do jar 89. O tom vrtulníku a ani o krasojazde na motorke som doposiaľ nič nevedel, ale cestovanie s "roboty" domov sa Grohmanovi a ostatným hviezdičkovým po vode veľmi páčilo. Dosť často sme ich vozievali na člne do Frimburku.
 
Re: Re: Re: Re: Re:Utopená motorka
Standa Štok | 20.1.2010 19:47 | id 10212 | nahlásit

Ahoj clapci,já jsem sloužil 66-68 na Spáleništi a do Frymburka jsme chodili na výcházky myslím že to byla Vltava u vody.Pamatuju ,že v zimě převozníci řezali pilama led a ten strkali dospodupočkalo se dva dny když mrzlo a pak se o ohraničilo větvičkama ze smrku a viděl jsem tam jezdit i auta z dřívím ale muselo mrznout což nebylo dříve nic nemožného a nepamatuji,že by někdo skončil ve vodě.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re:Utopená motorka
Jaroslav Turan | 21.1.2010 18:02 | id 10261 | nahlásit

Brano ja si ta pamätám aj R.Rozporku aj M.Boušku Mal som psa po Havlajsovi
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: PŘEVOZ DOLNÍ VLTAVICE
Vladimír Galeja | 14.3.2010 17:05 | id 13773 | nahlásit

Hoši v dobré zimě jezdily přes zamrzlé Lipno i tatry s dřevem.Překladiště bylo za drátama na hranici.Nezapomente,že v roce 1976 v únoru bylo mínus 36stupňu.Na Lipňe nám nevěřili a poslali Havránka na kontrolu. Někteři jako četař déle sloužící Bican,prováděli v tomto mrazu prověrky na ledě Lipna.Malem se mu to stalo osudným ,zapoměl heslo.
Jinak prý Bicana vyhodili. Šikanoval manželku pouty,kesrem.Chtěl znát pravdu.Takový je život.Měla krásnou postavu.
 
Re: Re: Re: PŘEVOZ DOLNÍ VLTAVICE
Zdeněk Hantl | 23.4.2010 22:17 | id 15316 | nahlásit

AHOJ VLADIMÍRE, PAMATUJU TEN MRÁZ, TENKRÁT JSME BRZY RÁNO ,JELI NA SV. TOMÁŠ NA HLÁSKU, BYLA PĚKNÁ KOSA. BICAN MĚL PĚKNOU ŽENU, BYLA PRO NĚJ ŠKODA, ON BYL VELKEJ MACHR, BYL PROTIVNÉ NÁTURY. SNĚHU BYLO TAKY DOST, KDYŽ SE CHODILA LYŽNICE. VZPOMÍNÁŠ NA TOHO LOSA?
TO SE TAKY JEN TAK NEVIDĚLO.NAPIŠ MI NĚKDY NA EMAIL-- DÍK ZDENĚK HANTL.
MÁM zh56@seznam:cz
 
Re: Re: PŘEVOZ DOLNÍ VLTAVICE
Rudolf Zbín | 12.2.2011 08:22 | id 26653 | nahlásit

Ten funkcionář sloužil nejdříve na Korandě a pak byl na Pasečné. Do důchodu šel jako velitel roty, kpt. Jmenoval se Josef Grohman.
ahoj valečnici
Jaroslav Kučera | 28.8.2009 23:37 | id 5638 | nahlásit

Zdravim všechny co sloužili na Kyselově.Dělal jsem tam psovoda.Prvni fenu jsem měl Ulu a pak jsem měl Felu.Sloiužil jsem v letech 78-80 v te době se nam tam utopil kamoš v autě při střidani směny na radaru na břehu Lipna Tak zatim ahoj budu se těšit Jarda
 
Re: ahoj valečnici
jura | 31.8.2009 10:01 | id 5699 | nahlásit

čau jardo jestli jsi sloužil na kyselově 78-80 podzim.tak jsme si asi střihli parkrát poplachovku byl jsem tam jako řidič.Na tu nehodu si moc dobře pamatuju čau jura
 
Re: Re: ahoj valečnici
Jaroslav Kučera | 1.9.2009 11:21 | id 5726 | nahlásit

ahoj juro jsem rad že si reagoval ja jsem chodil do poplachovky až jsem dostal Felu. vspominam na naše alkoholicke mejdany na rotě na pudě lezli jsme tam takym malim okinkem.jinak ten rok byl špatny mladej se utopil pak nehoda s provijantakem a nakonec karambol na motorce jak jel na zapas v kopane tak čau jarda
 
Re: ahoj valečnici
chrobak.jozef | 9.9.2011 20:51 | id 35990 | nahlásit

ahoj jaro spomínaš na chrobáka to som ja, ten vojak čo sa utopil bol Zdeněk švestka z prahy on ma vtedy viezol do služby aj jožka gabriša
 
Re: ahoj valečnici
fero | 9.4.2012 16:35 | id 44631 | nahlásit

koncil som na kyselove ako vodic na uazu a ten na motorke bol nadp.kreček az ked sme boli v civile tak mi to volal asi krejza.čau uz si vas tak nepametam.
Kyselov
Leksa Jaroslav | 3.8.2009 20:44 | id 5264 | nahlásit

Ahoj kluci.Sloužil jsem na Kyselově 83-85.Jsem v
kontaktu s J.Štastným,J.Pekem a když jsem před
týdnem projížděl slovenskem,tak jsem sehnal tel.
číslo na D.Jurenu.Jak jsem zde již četl,tak i
ostatní mají některé kontakty,takže jsem rád,že se
náš ročník rozrustá a bylo by pěkné se v budoucnu
na Kyselově sejít.Na Tebe Kavajdo,si samozřejmě
vzpomínám,takže všechny zdravím a pište.Ahoj
Jarda.
 
Re: Kyselov
JOSEF URBAN | 9.1.2010 13:45 | id 9636 | nahlásit

Nazdar Jardo, sloužil jsem v našich vojenských letech 83-85 jako spojař. K těmto stránkám jsem se dostal před pár dny a ani jsem moc nedoufal, že tady někdo bude. Je nás tu asi 7, což je slušná půlka a mohli bychom zorganizovat nějaký sraz. Letos je to 25 let. Pošli mejla, čau P
 
Re: Re: Kyselov
Mira Macák | 5.3.2011 22:22 | id 28068 | nahlásit

Ahoj Pepo nevím zda si na mě vzpomeneš přisel jsem v létě 1984jako spojař a ty jsi byl myslím můj máza suprák byl Imra přijmení si nepamatuji a rad navas vzpomenu pokud budeš chtít ozvi se mmac@centrum.cz a i ostatní kteří si vzpomenou
 
Re: Re: Re: Kyselov
ondrejtkac | 19.3.2011 16:49 | id 29029 | nahlásit

Ahoj ten tvoj suprák sa volal IMRICH KONEĆNY a my sme boli jeden ročník,a do civilu sme odchádzali v septembri 1984.Neviem či si ma pamätáš ale pozdravujemŤa.
Kyselov
kavajdák | 17.7.2009 06:55 | id 4941 | nahlásit

Ahoj borci! Určite si poznáte kavajdáka, kto ste
služili 82-84. Všetkých vás zdravím a odpíšte.
 
Re: Kyselov
ondrejtkac | 15.1.2011 19:06 | id 25139 | nahlásit

Pozdravujem ročnik 82-84 naKyselov sme prišli začiatkom roku 1983 asi 3.1 a ak sa Vam chlapci da tak sa oz vyte.Skusim teraz vymenovať aspoň niektorych Kavicky,Konecny,Rakovan,Lesak, Malich,CHlapec,Vesely,Litera,Matoušek,Nerad,Ustoha l, Plaček,Vrbecky,ak som na niekoho zabudol iste my odpusti,uz su to roky.Ak ma niekto chut odpisat alebo iny kontakt potesim sa.
Ahoj Kyselovští borci
Vladimír Galeja | 30.6.2009 20:38 | id 4630 | nahlásit

Ahoj peesáci, sloužil jsem na Kyselově 74-76 jako
kundolog. Vega a Visa ,Kora,Nely a Sima byly me
dobře známé. Tak jako ti jejich nadřízení.
Sláma,Krejza,Michálek,vzpomínaný Koďousek
pomeranč. Hledám osazenstvo z těchto let.Nejlep´ší
byl kuchař jarda 3mat -vařil v civilu na
Vlachovce.Ozvěte se.
 
Re: Ahoj Kyselovští borci
Zdeněk Hantl | 19.12.2009 20:11 | id 8683 | nahlásit

AHOJ VLADIMÍRE, TADY ZDENĚK HANTL, VZPOMÍNÁM NA KYSELOV,BYL TAM I PŘELET KOLEMROTY,JAK PŘEVÁŽEL ENDÉRÁKY DO RAKOUSKA. NA ROTĚ MUSELO BÝT HODNĚ DUSNO, JÁ BYL NA DOVOLENÉ PÁR DNÍ.AŽ BUDEŠ MÍT ČAS TAK MI NAPIŠ NA EMAIL
DÍKY-ZDENĚK. POZDRAVUJU VŠECHNY CO BYLI NA KYSELOVĚ.
 
Re: Ahoj Kyselovští borci
Vladimír IVAN | 23.12.2009 22:14 | id 8900 | nahlásit

..tak na Nelu si spomínam aj ja,bola ešte mladá a len sa učila do služby,ale ostrá moc už vtedy,v r.1966-68 som tam slúžil,prišla nejak na začiatku roka 1968.....
 
Re: Ahoj Kyselovští borci
Ryšanek jan | 6.2.2012 22:04 | id 41982 | nahlásit

ahoj sloužil jsem tam jako kundolog o dva roky dřive ale ti psi tam za mě nebyli snad Nely řikali jsme ji žiletka vel. Pipek zas. Slama i prov. Krejza
z**d
quassimodo | 8.4.2009 07:44 | id 2730 | nahlásit

jeden z největších d****tů a sráčů byl Borovička
84-86 podzim
 
Re: z**d
Milan | 13.4.2009 21:13 | id 2847 | nahlásit

Tak to máme stejné vzpomínky,moc hodnej chlapec to
byl
 
Re: Re: z**d
quassimodo | 21.4.2009 19:47 | id 3045 | nahlásit

Byl to ubožák bez vzdělání a léčil si
komplex,magor a moc rád bych ho dnes potkal...
 
Re: Re: Re: z**d
Milan Č. 84-86 | 19.2.2010 19:38 | id 12171 | nahlásit

Pošlu fotky taky jsme ho měli všichni rádi
KYSELOV
jura | 20.3.2009 12:49 | id 2332 | nahlásit

Nazdar kluci.Taky jsem sloužil na Kyselově
r.1978-1980 podzim.
 
Re: KYSELOV
chrobak.jozef | 9.9.2011 20:58 | id 35991 | nahlásit

vpominaš si na džoňu to som ja ak vieš odpiš
 
Re: Re: KYSELOV
fero | 9.4.2012 16:40 | id 44632 | nahlásit

jozko tusim si začinal ako vodič.čau
Dotaz?
Jirka | 11.3.2009 19:29 | id 2112 | nahlásit

Ahoj Milan! Dík za odpověď. Ten kámen to je
opravdu rarita. Jelikož tam jezdím každý rok a
vyslechl jsem tam dost debat od turistu na toto
téma. Dokonce i takovou že tam asi vedla hranice.
Jěště prosím tě jak to bylo s těmi dráty okolo
roty? Děkuji a zdravím. Jirka.
Dotaz?
Jirka | 17.2.2009 19:48 | id 1488 | nahlásit

Ahoj kluci! Odpoví mi prosím někdo! Že byla rota
za dráty je jasné. Mě zajímalo jestli byla
obehnána samostaně a příjezd byl přes vrata v ŽTZ,
nebo to byla součást ŽTZ. A co ten HM ve škarpě?
Jak se tam dostal a odkud? Díky Jirka.
 
Re: Dotaz?
Milan Solčiansky | 4.3.2009 21:43 | id 1906 | nahlásit

Ahoj Jirko. Ten HM tam bol už v r. 1980 a jak sa
tam dostal a odkial to neviem. Milan
 
Re: Dotaz?čo to je HM ?
Ing.Gálik Miroslav | 28.9.2009 18:05 | id 6360 | nahlásit

Neviem čo to je objekt HM
 
Re: Re: Dotaz?čo to je HM ?pro Miroslava
Jirka B | 28.9.2009 18:30 | id 6362 | nahlásit

HM - zkratka hraniční mezník, byly očíslované, každá rota střežila úsek od HM xxx. V případě Pavlova Studence to bylo od HM 33/8 sousední rota Branka, potom až k hraničnímu přechodu, kde začolo číslování HM 1, atd.
až na styk se sousední rotou Vačíček HM 5/4.
www.vojensko.cz/17-r…
www.zanikleobce.cz/i… www.zanikleobce.cz/i… /> Jirka
15. rPS Kyselov
Pavel Šmíd | 19.1.2009 21:22 | id 934 | nahlásit

Sloužil jsem na Kyselově v r. 1980-1982 za
"našeho dědka Josefa" mjr. Kouďouska,
byl jsem se na rotě podívat v roce 1998, kdy tam
bylo oddělení pohraniční policie a byla to dost
smutná návštěva. Pokud se na tuto stránku dostane
někdo z bývalých spolubojovníků ozvěte se, rád
bych se tam opět podíval a nechce se mi tam
samotnému. Ahoj.
 
Re: 15. rPS Kyselov
franta | 17.2.2009 19:18 | id 1484 | nahlásit

Kodous spadnul s vrtulníkem do drátů????
 
Re: Re: 15. rPS Kyselov
Petr Vyskočil | 21.2.2009 00:07 | id 1555 | nahlásit

Sloužil jsem na 18 rPS MNICHOVICE rok 83 až 85 a
KODOUSEK opravdu zahynul ve vrtulníku. Zdravím
 
Re: Re: 15. rPS Kyselov
Zdeněk Hantl | 19.12.2009 20:23 | id 8687 | nahlásit

SLOUŽIL JSEM NA KYSELOVĚ, ALE O TOM NIC NEVÍM, JE TO MOŽNÉ. V LETECH 75-77, NAPŘ GEN. ŠÁDEK, KDYŽ LETĚL VRTULNÍKEM NA PRAVÉ STRANĚ, TAK SOUSEDNÍ HLÍDKA MĚLA NA ŠPAKU PŘIPRAVENÝ KULOMET ACHTĚLI HO SESTŘELIT, BYLO TO KRÁTKOU DOBU PO PŘELETU BERYHO MEAKRA KOLEM KYSELOVA.TAK SE O TOM POVÍDALO.
 
Re: Re: 15. rPS Kyselov
fero | 9.4.2012 16:44 | id 44634 | nahlásit

to ma strašne mrzi maj.kodousek byl strasne fajn.
 
Re: 15. rPS Kyselov
Milan Solčiansky | 4.3.2009 21:27 | id 1902 | nahlásit

Nazdar Palo. Možno si na mňa spomenieš. Bol som o
pol roka mladši zaradený ako strelec. Zaujima ma
prečo to bola smutna návšteva. Som vkontakte s
Palom Bílekom /psovod-Giva/ a s mojim mazákom
Robom Rácom /psovod-Nela/. Tiež som volal so
Strnadom a Malinom. Poslal som tiež nejaké foto.
Zdraví Milan
 
Re: Re: 15. rPS Kyselov
Milan Solčiansky | 4.3.2009 21:37 | id 1904 | nahlásit

a ešte niečo. Služil som na Kyselove jeseň 1980-82
a o Kodouskovi som to počul od chalana z našej
obce ktorý vtom čase služil na 17 rPS Spalenište.
 
Re: Re: 15. rPS Kyselov
| 7.4.2009 06:12 | id 2711 | nahlásit

Milan,Ty si bol môj "suprák". Bol som
tam ako vodič - poplachovky,jazdy,atď... Zažil
som mjr Koďouska,neskôr bol pplk,odišiel na
Pasečnú,vymenil ho Bornay.Spomínaš Giva,Nela,...
Aska,Jona,Bora,Odra. Simu si zobral kamarát do
civilu,odchádzala s nami...
 
Re: Re: Re: 15. rPS Kyselov
Milan Solčiansky | 3.8.2009 22:05 | id 5266 | nahlásit

Čaw Libor,som rád, že si sa ozval, pošli mi na
e-mail tvoje telefonne číslo, zavolám ti!
 
Re: Re: Re: 15. rPS Kyselov
chrobak.jozef | 9.9.2011 21:42 | id 35995 | nahlásit

sima isla s pavliskom
Kyselov
Jaroslav Turan | 26.11.2008 20:07 | id 490 | nahlásit

Ja som tam sluzil 88-90 ako psovod pozeral som
fotky zo synom a spominal som na roky straven na
rote - parada niekto kto ste boli v tych rokoch
napiste na uvedeny mail diky.
(Hons,Placata,Kozub,Hanek,Kozel,Mensik,Gisbern..)
 
Re: Kyselov
Ondrej Pristyák - NIKI | 3.5.2009 10:31 | id 3295 | nahlásit

Čau Jaro !Slúžil som jeseň 88-90 ako vodič.Ak si
spomínaš bol som u teba na návšteve v júni 1990.
Zatiaľ som stretol len Braňa Gogu .Pri pohľade na
tieto fotografie sa mi vynárajú len pekné
spomienky.
 
Re: Re: Kyselov
Jaroslav Turan | 3.5.2009 18:59 | id 3302 | nahlásit

cav ondrej ti niki lauda poplachovky
 
Re: Re: Kyselov
Jaroslav Turan | 3.5.2009 19:02 | id 3303 | nahlásit

mne napisal Pepa Koditek
 
Re: Re: Re: Kyselov
Ondrej Pristyák - NIKY | 7.5.2009 20:54 | id 3383 | nahlásit

nevolal sa tvoj pes CHENA ? Aspoň sa mi tak zdá, a
nemal triedu " P 1"?
 
Re: Re: Re: Re: Kyselov
Jaroslav Turan | 8.5.2009 20:52 | id 3392 | nahlásit

chita-P1
 
Re: Re: Re: Re: Re: Kyselov
milan nedopil | 22.12.2011 17:08 | id 39523 | nahlásit

chitu jsem dostal jako štěně , a P1 jsem udělal v Libějovicích .
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Kyselov
Jaroslav Turan | 8.5.2009 21:02 | id 3393 | nahlásit

co hovoris na B-152957? Zajtra ti na email poslem
nejake fotky.
Kyselov
Marián Halás | 13.11.2008 21:07 | id 378 | nahlásit

Jesen 89-91 .Bol som tam len nejakých 7
mesiacov,ale rajony a odhrnanie snehu od roty po
bránu som si užil.Neodmysliteľne ktomu patrili aj
vechtry na špaku a na bráne.
 
Re: Kyselov
Lada | 14.12.2009 23:34 | id 8483 | nahlásit

Ahoj, tak to jsme sloužili spolu .Nějakej čas na rotě a pak hup do Prahy pomáhat četníkům. Sloužil jsem jako psovod najdřív Bety a pak Ciby. Ozvi se rád bych pokecal o starej časech . Mám doma ještě pár fotek , mít je po ruce tak se hned člověk rozpomene..
Jinak kluci ani zmínka o baru a ten tam stoji do dnes.
 
Re: Re: Kyselov
Marian Halás | 11.2.2010 11:33 | id 11696 | nahlásit

Mám taký pocit že sa voláš Lada Francl.Raz sme boli spolu na ryby na člne na lipne
 
Re: Re: Re: Kyselov
Lada Francl | 17.4.2010 00:30 | id 15056 | nahlásit

Jo, jsem to já. Je to už pár let co jsme byli na těch rybách co?
Máš super paměť ja si tak stěží vybavím nějaký ten obličej.
Jinak se mi mužeš ozvat na lada.francl zavinac seznam.cz
 
Re: Re: Re: Kyselov
Petr Číla | 25.7.2010 21:41 | id 18707 | nahlásit

Ahoj spolubojovníci, Láďu jsem potkal a na Mariana vzpomínám jako na pořádného chlapa. Určitě bychom mohli dát pokec, ale myslím, že nikoho neseženeme.
Hlavně mám prosbu, na rotě jsme měli v roce 1990 bouračku a rozbili jsme celkem obstojně UAZ, nemáte někdo fotky, nás odvezli do nemocnice a já pak viděl jen ten zlomenej strom. Díky.
 
Re: Re: Re: Re: Kyselov
marian halás | 1.9.2010 16:38 | id 19868 | nahlásit

Na tú nehodu si pamätám ,ale ja som bol zrovna vo výcviku vo Volaroch alebo v Prahe u policajtov.Mám taký pocit že Venco Mojžiš bol ešte vtedy na rote, ale či má foto to neviem.Nakoniec si aj ty skončil v Prahe , alebo si to doválčil na rote?
 
Re: Re: Re: Re: Kyselov
Láďa Francl | 30.11.2010 22:37 | id 22977 | nahlásit

Ahoj,Petře . Tak to je pár let co jsme se potkali.
Určitě jsem pro ,nějakej ten pokec dát nad oroseným, snad by se my dost věcí zase oživilo. Slibuji přidat nějaké foto moc jich nemám kvality nevalné, ale jsou . Ozval se mi Petr Žerníček a já si ho spletl s tebou. Teď už mám jasno .
 
Re: Re: Re: Re: Re: Kyselov
radek kořízek | 9.2.2012 11:44 | id 42088 | nahlásit

Ahoj Ládo.Pamatuješ si na mě? Říkali mi Ajfel. Byly jsme spolu na Kyselově a pak i v Praze.Ty jsi byl můj půlročák. Dokonce jsme v Dolních Břežanech spolu byly na jednom pokoji.To jsme byly ještě mladý... Když tak se ozvi na radek.korizek@seznam.cz. Rád bych viděl nějaký fotky z vojny. Ahoj a hezký den
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Kyselov
chrobak.jozef | 9.9.2011 21:45 | id 35996 | nahlásit

zdravi džoňa jak si vzpominaš
 
Re: Kyselov
Juraj Zsemlye | 30.8.2010 13:00 | id 19784 | nahlásit

Ahoj Maroš! Tiež som slúžil v Kyselove a spomínam si aj na Teba!/89-91/ npor. Grohman bol velitelom roty, Doubrava zástupca, potom por. Černík. por. Musil atď.. Páčilo sa mi tam, ale tie časy už určite nevrátia..
 
Re: Re: Kyselov
marián halás | 1.9.2010 16:42 | id 19869 | nahlásit

Nazdar houska pamätáš si ešte tie baby čo sme stretli vo vlaku ,ked sme išli z dovolenky.Ja som si s tou babou písal ale hned ma odvelili do prahy no a to bol koniec tam som to ukončil aj s Vencom Mojžišom.
Kyselov
František | 16.10.2008 09:35 | id 246 | nahlásit

Ahoj,já sloužil 85-87,jo,ty fotky mne dostaly,budu
si tam muset udělat výlet.
 
Re: Kyselov
Pavel | 19.10.2008 20:10 | id 266 | nahlásit

Zdravim,já jsem tam také sloužil v roce 85-87,ale
nemohu jsi vzpomenout kdo jse jmenoval
František,prosím upřesnit.
 
Re: Re: Kyselov
František | 2.11.2008 08:36 | id 313 | nahlásit

Zavzpomínej,jezdil jsem na člunu,po půl roce jsem
šel na Prapor jeko pátrač.
 
Re: Re: Kyselov
Milan | 20.2.2009 12:56 | id 1536 | nahlásit

Pavle zdravím,byli jsme tam spolu,dělal jsem
pátrače,napíš,M
 
Re: Re: Re: Kyselov
Pavel | 26.2.2009 15:13 | id 1676 | nahlásit

Také zdravím,zapátral jsem v paměti kdo jsi, a už
vím.Milan Lukeš ,jak jse máš po tolika
letech?Docela rád vzpomínám na ty časy.
 
Re: Re: Re: Re: Kyselov
M Lukes | 2.3.2009 18:43 | id 1834 | nahlásit

Ahoj stara vojno napiš mi prosím,jsem v kontaktu s
Jirkou Mladým,ahoj M
 
Re: Re: Re: Re: Re: Kyselov
Pavel | 22.3.2009 15:28 | id 2386 | nahlásit

Ahoj Milane,podívej jse na dobové foto určitě jse
tam uvidíš a vzpomeneš si na staré časy.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Kyselov
milan nedopil | 22.12.2011 17:16 | id 39524 | nahlásit

nazdar pátrači , pamatuješ si na kámoše z vojny a učiliště v Kladně
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Kyselov
Lubo | 24.12.2009 13:49 | id 8926 | nahlásit

Zdravim Pavel, aj ja som tam sluzil 85-87 vies asi o koho ide sme tam skoro vsade spolu na foto ak sa Ti da tak sa ozvi ahoj Lubo
 
Re: Re: Re: Kyselov
Pavel | 6.1.2010 20:11 | id 9540 | nahlásit

Ahoj Lubo,určitě vím o koho jde a jsem rád že jsi se ozval.Ani po tolika letech jse nezapomíná na kamarády z vojny.Jsi zatím první co jse objevil z našeho ročníku.Tak zatím ahoj a ozvi se na email.
 
Re: Re: Re: Re: Kyselov
lubo | 16.2.2010 19:02 | id 12042 | nahlásit

Napísal som Ti na email. Lubo
 
Re: Re: Re: Kyselov
Milan | 15.2.2010 22:38 | id 12004 | nahlásit

Ahoj Lubo,to by jsme se měli znát,byl jsem tam 85/87 jaro
 
Re: Re: Re: Re: Kyselov
lubo | 16.2.2010 19:00 | id 12039 | nahlásit

Ahoj Milan, určite sa poznáme. Si na dvoch fotkách od Pavla. Boli ste pátrači. Bol si jar 85/87. Na Mladého si tiež pamätám. Ja som na fotkách s Pavlom vo dvojici. Lubo
 
Re: Re: Re: Re: Re: Kyselov
Milan | 17.2.2010 13:19 | id 12067 | nahlásit

Mailík od tebe nemám,ahoj M
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Kyselov
Milan | 17.2.2009 22:26 | id 1493 | nahlásit

Ahoj Franto,byl jsem tam jaro85/87 a ty?
Kyselov
Vašek | 27.9.2008 15:00 | id 165 | nahlásit

Ahoj všem,rok 87-89 byl jsem se tam letos podívat
po pěkném přístavu ani vidu ani slechu,a že jsem
tam strávil pěknou řádku dni,zato rota pěkně
udržovaná,alespon co jsem viděl z venku.
Kyselov
Josef | 25.9.2008 00:11 | id 152 | nahlásit

Na této rotě jsem sloužil 1983-85. Byla to jedna z
mála rot tzv. za dráty. Střežila prostor přibližně
od Schvancenberského kanálu až po Kozí potok cca
13km což byl jeden z nejdelších úseků na Sušické
brigádě. Nevím kde bral autor článku informace,
ale v této době byl pro poplachovku vyčleněn jeden
UAZ a stál vždy u kuchyně(levý bok budovy). K
rakouské hranici to bylo blíže než 70m. Od kotců
cca 25-30m. Na Kyselově resp. u převozu do Horní
Vltavice se sloužilo nepřetržitě, ve dne na špaku
v noci v maringotce s radarem, ale čluny vyjížděli
cca na dvě hodiny denně. Čluny byly dva -jeden
klaasický policejní (dva motory VAZ 1500) a druhý
Kresčent (nevím jestli je to typově správně). Na
člunech nebyly ani silné reflektory natož radary.
Hlídka byla vybavena pouze standardní výbavou
(radiostanice RF10,pojítko,signální pistole+6
nábojů a SA vz.58 + 60 nábojů vz.42. Kulomety byly
pouze na zbrojárce. Pokud bude chtít ještě něco
někdo upřesnit o rotě Kyselov jsem mu k dispozici
na uvedeném mailu
 
Kyselov
Josan | 25.9.2008 00:43 | id 154 | nahlásit

Jo a pokud sem zabloudí někdo kdo na Kyselově
sloužil ročník březen1983 až březen 1985 napište
co děláte a jak je. Jsem v kontaktu s
J.Pekem,P.Pošivačem,J Lexou o ostatních nevím
nic.Ozvěte se. J.Šťastný
 
Re: Kyselov
Pavel Pošivač | 13.10.2008 12:47 | id 232 | nahlásit

Ahoj Opičáku, tak to jsem rád, že jsem tě po
tolika letech našel. Zavolej číslo máš Ahoj
Pavel
 
Re: Re: Kyselov
franta | 17.2.2009 19:20 | id 1486 | nahlásit

nesloužil s tebou v ročníku Pavel frýda???
 
Re: Re: Re: Kyselov
josan | 16.5.2009 23:05 | id 3552 | nahlásit

Ne. Mám pocit že byl mladší ročník.
 
Re: Kyselov
L.Wittman | 5.11.2008 20:11 | id 338 | nahlásit

Pošivacem a Stastnym som uz v kontakte.S Pekom a
Lexom by som sa rad spojil. Láďo.
 
Re: Kyselov
mirek ježdík | 11.11.2008 10:59 | id 368 | nahlásit

sloužil jsem tam v letech 1982-1984. jako kuchař.
 
Re: Re: Kyselov
Dalibor Černý | 5.4.2009 10:31 | id 2679 | nahlásit

1982 - 84, zdravím všetkých, ktorí tam vtedy
slúžili !!! Prajem veľa zdravia a pohodyyyyyyyyyyy
!
 
Re: Re: Re: Kyselov
| 6.4.2009 08:43 | id 2695 | nahlásit

Ježďo, Ty zlatý chlap,bol si dobrý kuchar !!! Rád
spomínam. Fandil si Bohemke. Šťáva bola vtedy
úzkoprofilová... Franto D. bol provianťák . . . A
ostatní : Petr S.,Gejza K.,Jozef D.,Josef H.,Miro
F.,Milan Z., atď ... Snád sa im v živote darí . V
srpnu tam pojdem pozrieť. Po 25 rokoch !!!!!!!!
 
Re: Re: Re: Kyselov
josan | 16.5.2009 23:04 | id 3551 | nahlásit

Tobě taky. Nevím jestli si vzpomeneš , byl jsi můj
mazák taky Ježdík. Docela jsme si vždycky
pokecali. Pořád jsem válčil s Vondrou. O jediným z
Vašeho ročníku vím a to je šílený (v dobrým)M.
Zoubek. Občas jsme se spolu potkali.
 
Re: Re: Re: Re: Kyselov
Dalibor | 24.5.2009 18:42 | id 3708 | nahlásit

Jirko,spomínam si na Teba,často si slúžil na rote
dozorčího. (EX-05, ... boli fajn !!! a Tvoj
strejdo - pretekár,motorky !!!!!)Stretávam
Kavického Milana,Jožka
Slimáka("kundoš").Rotu si pekne
opísal.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Kyselov
František | 16.10.2008 09:53 | id 247 | nahlásit

Ahoju,souhlasím,na těch člunech jsem jezdil
 
Re: Kyselov
jirka | 17.1.2009 21:44 | id 914 | nahlásit

Zdravím.Nejsem bývalí PS ale dost mě to zajímá
zvláště když jsem v60tých letech občas pobýval na
rotě PVOS Sv.Tomáš a potom na Lipně u Větrníku
/Hruštická zátoka/.Mám dotaz? Jelikož vaše rota
byla za ŽTZ byla obehnána jen rota nebo i
přístupová cesta od ŽTZ? Jelikož jsem tam byl také
v loni když už bylo prázdno tak jsem opět
prohlížel HM který je ve škarpě u plotu? Nevíte
jak se tam dostal? Je to suvenýr PS? A nyní jedno
doplnění! Po známem incidentu s vrtulníkem byl u
převozu zaparkován voj.vrtulník a přes jezero bylo
bojkami vyznačeno hran.pásmo! Konec rybaření na
druhé straně kam se jezdilo na candáty! Naproti
Větrníku byla zrovna špačkarna a jakékoli
přiblížení bylo dost ohubu! Inu normalizace!
Špačkárna byla umístěna přímo u vody a tak když
bylo víc vody jezdili tam na loďkách. Ale světla
natěch vašich člunech byla dobrá občas nám svítili
až do kuchyně v chatě.Nejlepší to ale bylo v létě
když jezdili vodáci .Dost holek když projížděli
tak se svlékaly do půl. Aby si kluci užili!
vojenska leta
Ivan | 20.9.2008 07:23 | id 134 | nahlásit

zdravim vsechny vojaky kteri na rote kyselov
stravili kus sveho zivota .Ja jsem slouzil take u
vnitra zjimalo by mne jestli na prelomu
osmdesatych let bylo vubec mozne projit pres
zeleznou oponu v tom to useku mel jsem v te dobe
myslenku nebot jsme s kamaradem jezdili pravidelne
na lipno diky za odpoved muj meil
Kalivodaivan@seznam.cz
 
Re: vojenska leta
jan ryšanek | 9.2.2012 22:18 | id 42117 | nahlásit

čau mazaci kyselova 72-74 dalo se přejit kdo tam sloužil tak věděl jak na to ale co tam doma je doma mohl sem přejit 1000krat za tu dobu ale neudělal jsem to
Kyselov
Jaroslav Beneš | 14.8.2008 20:14 | id 42 | nahlásit

Ta budova je opravdu nádherná republiková práce.
Budovu postavila stavební firma Augustina Křížka z
Vodňan a kolaudace proběhla 25. září 1934. Mám
doma někde fotku celnice z okolo poloviny 30. let
minulého století. Zajímavá je i ta zídka u
dnešní závory. Je to pozůstatek předválečného tzv.
zvláštního zařízení, tedy před celnicí byla
vybudována mohutná ocelová závora a ochranné
betonové zídky. Bylo to součástí obrany státu před
válkou.
 
Re: Kyselov
Zdeněk Hantl | 15.10.2008 15:51 | id 239 | nahlásit

Vážený pane,děkuji že jste zařadil tento příspěvek
o Kyselovu.Sloužil jsem tu v roce 75-77.je tam
krásná příroda a pěkný pohled na rakouské
alpy.Během služby při zásahu a kontrole na pravé
straně u Jasánek jsme se jako poplachová hlídka
setkali s losem který byl vzdálen několik
metrů.Byl to zakímavý zážitek.Ještě jedou Vám
děkuji, a mohl si prohlédnout jednotlivá fota.
 
Re: Re: Kyselov
Vladimír Galeja | 12.7.2009 10:29 | id 4835 | nahlásit

Ahoj Zdeňku,zdraví Tě kynolog Vladimír
Galeja Jestli mám dobrou paměť tak jsi měl
smečku Vega ,Visa. Jsem rád ,že jsem někoho
objevil. Asi před měsícem jsem narazil na
Demela Viléma. Na Kyselov vzpomínky super.
 
Re: Re: Re: Kyselov
Zdeněk Hantl | 7.11.2009 17:10 | id 7407 | nahlásit


Ahoj Vladimíre,já smečku neměl, ale měl jsem Arku.
Já Tě taky zdravím, Vilém Demel mě zaučoval na psovoda. Byla tam pěkná příroda, ale i dobří kamarádi.
Velitel byl Sláma,dokonce tam byl i ten přelet na naší rotě, jak tam 2x proletěl Bary Meaker.
pamatuješ když se chodilo na SvatýTomáš? Bylo tam
dobře i zajímavé zážitky, nedá se zapomenout.
Když budeš chtít tak odepiš. Díky že jsi vzpoměl.
 
Re: Re: Re: Re: Kyselov
Vilém Demel | 21.11.2009 19:44 | id 7794 | nahlásit

Zdravím všechny, kteří sloužili na Kyselově, zvlašť, kteří sloužili v roce1974-1976 a zvlášť Láďu Galiju a Zdenka Hantla. Rád vspomínám na časy, které jsem svámi prožil. Rád bych jsem se svámi setkal, pokud by bylo možno. telefon na mojí osobu je 739005304. Těším se na setkání , nebo na telefonát a doufám, že s Laďou zajdeme do konce roku na jedno nebo více piv. Jestli můžu mít otazku:Zdeňku odkud jsi? S pozdravem Vilém Demel
 
Re: Re: Re: Re: Re: Kyselov
Zdeněk Hantl | 19.12.2009 20:33 | id 8689 | nahlásit

AHOJ VILÉME, VZPOMÍNÁM, KDYŽ JSI MĚ ZAUČOVAL NA PSOVODA.TO UŽ SKORO NENÍ PRAVDA, KDYŽ JSME TAM SLOUŽILI. BYLA SRANDA, NĚKDY TO BYLO TVRDŠÍ,OBVZLÁŠŤ V ZIMĚ KDYŽ JSME KLEPALI KOSU PO LYŽNICI JAK JSME ČEKALI NA SILNIC, PO SLUŽBĚ NA LYŽNICI, ALE VYDRŽELI JSME TOHO DOST, NEJENOM MY, ALE I OSTATNÍ PÉESÁCI. VZPOMÍNÁM NA ARKU. VILÉME NAPIŠ MI NA EMAIL DÍKY ZDENĚK.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Kyselov
Zdeněk Hantl | 19.12.2009 20:35 | id 8690 | nahlásit


VILÉME TEĎ SEM SI VŠIML JEŠTĚ TVÉHO DOTAZU- JÁ JSEM ZE ZÁBŘEHU NA MORAVĚ.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Kyselov
ZDENĚK HANTL | 27.2.2010 19:47 | id 12711 | nahlásit

AHOJ VILÉME. OZVI SE JAK ŽIJEŠ?. NAPIŠ JAK SE DAŘÍ? STÁLE VZPOMÍNÁM NA KYSELOV. NEMŮŽU ZAPOMENOUT. BYLO TO DOBRÁ ZKUŠENOST DO ŽIVOTA. KAŽDÝ TO VIDÍ JINÝMA OČIMA, ALE JE TO TAK, DOUFÁM ŽE SE OZVEŠ. NAPÍŠU TI EMAIL, ZATÍM ZDENĚK HANTL
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Kyselov
Jenda Ruta | 22.5.2010 21:54 | id 16323 | nahlásit

Nazdar PSaci ročníku 74-77. Nahodou jsem narazil na tuto stránku a musím reagovat na tři jména:
Galeja- ten mě seznámil s pejskem Cela
Demel- vedl mladé strážce hranic a já jsem to provozoval sním a po jeho odchodu do zálohy
Hantl- byl stejný ročník jako já a spolu jsme jeli do civilu, ale nějak se přetrhl kontakt.Pokud máte zájem, ozvěte se na tel.605741415.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Kyselov
Vladimír Galeja | 14.3.2010 16:43 | id 13768 | nahlásit

Ahoj Zdeňku,díky za pozdrav .Dlouho jsem nebyl na stránkách,ale vidím že prozatím jsme se našli jen my a Vilém.Na Kyselov vzpomínám jen v dobrém. Když jsem tam byl před 2 roky tak se to nedá popsat.Byl jsem i na Svatém Tomáši.Věž se opravuje.30Kč vstupné.Převoz z Vltavice je na břehu.Ota Šoka už to zabalil.Nejlepši byl jezevčík Valda od Slámy.Ten nam pil všem krev.
Krásné procházky s kozlem neboli capem kolem drátů a průzkumem.Doufám ,že nás někdo objeví.Zatím ahoj
 
Re: Re: Re: Re: Re: Kyselov
Zdeněk Hantl | 23.4.2010 22:27 | id 15317 | nahlásit

AHOJ VLADIMÍRE, JE ZAJÍMAVÉ ŽE TEN CAP CHTĚL S NÁMI CHODIT DO SLUŽBY. NO SMRAD Z NĚHO BYL. HRŮZA BYLA KDYŽ HO KLUCI VEZLI GAZEM NA ROTU, JAK NĚKTEŘÍ ŘÍKALI, BYL TO ZÁŽITEK.CHCI SE TĚ ZEPTAT, KDO TO BYL OTA ŠOKA, NEMŮŽU VZPOMENOUT, JAKO ŽE JE PO SMRTI? JE ŠKODA, ŽE SE DALŠÍ NEPŘIDALI, DO KONTAKTU. ZASE TI NAPÍŠI, MŮŽEŠ MI POSLAT EMAIL, DÍK ZDENĚK.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Kyselov
Jirka | 20.1.2009 17:56 | id 938 | nahlásit

Zdravím.Opravdu shlédnutí této budovy stojí za
to!Jen trnu hrůzou jak to s ní dopadne v této
džungli! Stačilo mě vidět to okolí! Ale chci
upozornit na budovu celnice v Rakousku která je
odtud vzdálená asi 500m. Ta je ale opuštěna zřejmě
několik desetiletí a je v celkem dobrém stavu.
Další takováto celnice je na přechodu
D.Hraničná/St.Oswald.Ta je obydlená a člověk na ní
může oči nechat.Opravdu stojí za shlednutí! A
další je na Zvonkové.Všechny jsou stavěny ve
stejném slohu.A jěště ke Kyselovu jednu
zajímavost. Od počátku 90tých let sloužil tento
přechod jen pro Rakušáky.Na hranici měli takovou
budku a tam sloužili takoví tatíci podle uniforem
zřejmě financové.Většinou se dali ukecat a pustili
nás.Horší to bývalo s našima! Neví jak dlouho
tento stav trval ,ale v 2007 jsem jel z Rakouska a
doufal že projedu.Naši ale byli rychlí. Bylo to za
200 a jěště mě vrátili zpět do Rakouska! A než
objíždět 20KM tak to šlo přes les o kus dál. Dnes
už se takovéto dobrudružství asi nestane. Jirka.
 
Re: Re: Kyselov
Pavel Hojda | 2.3.2009 14:16 | id 1824 | nahlásit

Zdravím. Sloužil jsem na Tomáši u PVOS. Často se
do těchto končin vracím. Zaujal mě tento
příspěvek, protože jsme několikrát měli pokušení
taky tudy projet na kole, ale viděl jsem zlé
pohledy našich celníků, které jsem potkával v
autě. Takže jsme raději vždy jeli přes Zvonkovou.
Vidím, že byli bdělí až do konce. Na Schengen jsem
přišel minulý rok tak, že jsem jel po krásném
asfaltu od Nové Pece s úmyslem dostat se právě na
Kyselov a vědomím, že do Rakouska vedla (když jse
tam naposledy byl, někdy koncem 90-tých let) z
Přední Zvonkové cesta. A ejhle, byl jsem v
Rakousku (na byvale celnici je podobná budova).
Pak jsem byl nasměrován na správnou rozbitou
silnici na Kyselov :-).
Byla jednou jedna rota....
Netopýr | 9.8.2008 20:44 | id 27 | nahlásit

Ó dííííky! Opět se mohlo očko pokochat pohledem
na místa známá...Jsem jenom zvědav, jestli do toho
"balneoprovozu" budou passanti jezdit
autíčkama... :) Těch patnáct stovek za převoz je
opravdu síla!!! P.S. Faktem je, že ta budova má
něco do sebe...Asi to bude tou bývalou celnicí a
poctivou prvorepublikovou zedničinou...
 
Re: Byla jednou jedna rota....
Administrátor | 9.8.2008 21:06 | id 28 | nahlásit

Zdravím, těch 1500 za převoz auta byl jen překlep:
správně to stojí 150 Kč :) (Už jsem to opravil)
Vložit nový komentář





 

Lze napsatznaků



  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nelze používat
  • URL adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky
Úvod | Mapa stránek | | Login | Nahoru^