Vojensko.cz

Objekty bývalé PS a ČSLA - fotogalerie, texty, vzpomínky pamětníků

Nacházíte se: Objekty PS » Pohraniční roty 15. bPS » 18. rPS - Slavonice
Předchozí 1 fotografie M.Marek z 87 Další
Foto 1

Pohled na rotu Slavonice z hlavní silnice č. 406

Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14 Foto 15 Foto 16 Foto 17 Foto 18
Autor: M.Marek | Pořízeno: 5.2008 | 18×
Foto 19 Foto 20 Foto 21 Foto 22 Foto 23 Foto 24 Foto 25 Foto 26 Foto 27 Foto 28 Foto 29 Foto 30 Foto 31 Foto 32 Foto 33 Foto 34 Foto 35 Foto 36 Foto 37 Foto 38 Foto 39
Autor: T.Parkan | Pořízeno: 8.2008 | 21×
Foto 40 Foto 41 Foto 42 Foto 43 Foto 44 Foto 45 Foto 46 Foto 47 Foto 48 Foto 49 Foto 50 Foto 51 Foto 52 Foto 53 Foto 54 Foto 55 Foto 56 Foto 57 Foto 58 Foto 59 Foto 60 Foto 61 Foto 62 Foto 63 Foto 64 Foto 65 Foto 66 Foto 67 Foto 68 Foto 69 Foto 70 Foto 71 Foto 72 Foto 73 Foto 74 Foto 75 Foto 76 Foto 77 Foto 78 Foto 79 Foto 80 Foto 81 Foto 82 Foto 83 Foto 84 Foto 85 Foto 86 Foto 87
Autor: O.Vítek | Pořízeno: 11.2011 | 48×
Sekce:
Pohraniční roty 15. bPS

18. rPS - Slavonice

(87 fotografií)

18. rota 3. praporu 15. brigády Pohraniční stráže u obce Slavonice.

Rota se nachází 500 m jižně od obce Slavonice, cca 500 m od státní hranice. Signální stěna byla již více severněji, ale u roty tvořila kapsu, ve které se rota nacházela.

Areál roty je dnes ve špatném stavu. Budova roty jeden čas sloužila jako hotel (nebo něco takového).

Okres: Jindřichův Hradec

GPS: 48°59'19.703"N, 15°20'38.959"E

Najít na mapě

ČR
Dobové foto

Vaše komentáře...

1964-65
Jarda Vepřek | 27.1.2012 10:00 | id 41406 | nahlásit

Hledámkamarády kteří tam sloužili v letech 64-66. Prosím ozvěte se na tento imel. Hlavně Josef Kyryan.
 
Re: 1964-65
Vojta Trlida | 29.1.2012 20:57 | id 41550 | nahlásit

Nazdar Jardo. Nastoupil jsem na rotu v 1965 jsem tedy Tvůj mlady. Jestli se nepletu dělal jsi mi velitelé družstva u kpt. Laciny. Pro připomenuti jsem z Ostravy. Konečně se objevil starší ročnik. Měj se.
zbytky zákadů 2. foto O. Vítka
Milan Wittka jaro 86-88 | 21.1.2012 17:32 | id 41095 | nahlásit

Pořád mi tady chybí foto prasečáku/PZH/, který stával někde v místech nynější asfaltky. Domnívám se, že to mohou být tyto základy, potvrdí mi to někdo ? Jinak díky za fotky, jsou super, což doceníme asi co nevidět.
Ozve se někdo?
Náhlík | 19.11.2011 16:08 | id 38131 | nahlásit

Zdravím všechny kteří sloužili na 18.RPS roku 88-90.
Ozvěte se mi na mailu NahlikJiri@seznam.cz / Zdraví Psovod Jirka...
Major Reznicek
Honza | 25.9.2011 04:36 | id 36459 | nahlásit

Slouzil jsem na rote 1968-196..... behem okolnosti
ze soudruhy ze Sovetskeho Svazu kteri nas okupovali, jsem se rozhodl utect na zapad, coz se me podarilo. ale jako vojak PS, porad citim vinu ze jsem zradil PS. Prisaha byla skladana ve zmatku, hodne vojaku ji nepodepsalo. Urcite jsem to hodne klukum na rote "zavaril", coz me mrzi.
Za me byl velitel roty Major Reznicek, Politruk "Funa" Nosek, kapitan Blaha a starsina Dvorsky......me pravil... "bezte si ty uhry mackat nekde jinde Vy vole vojaku"
 
Re: Major Reznicek
Ondrej | 3.11.2011 13:38 | id 37602 | nahlásit

Zdravím Vas pisem v otcovom mene som mu rozpraval o vasom pribehu ako ste emigroval on tam nastupil r.1970-72 bol psovod pes sa volal Markis-Markus nieco spominal ze ako nastupil tak tam vraveli ze nejaky vojak utiekol pocas sluzby.Co uz boli sme na rote pozriet tohto roku v septembri no zmenilo sa to tam na nepoznanie vid.aktualne foto.Otec spominal vsetkych tych istych ludi mjr.Reznicek, Nosek, Dvorsky atd.Vravel ze nikdy by neveril ani necakal ze to takto dopadne ked spominal kolko chlapov si tam odkrutilo sluzbu a najkrajsie 2 roky. No rad na to spomina ako na stare dobre casy . ..aj ked dobre vieme ake dlhe roky a aky dopad mala zelezna opona na ludi v Ceskoslovensku, kolko zlocinu napachala.Otec Vas pozdravuje :)
 
Re: Major Reznicek
Puklova Jiřina | 8.11.2011 20:27 | id 37797 | nahlásit

Dobry večer jsem dcera pana Rezníčka otec žije ve Znojmě v dubnu oslavil 90let zdrav je na tom docele dobře jsem ráda že jste si na svoje voj léta vzpomněl a kde jste vubec zakotvil zdraví Jiřina Puklova
 
Re: Re: Major Reznicek
Ondrej | 10.11.2011 16:17 | id 37844 | nahlásit

Srdecne Vas pozdravujem som syn-otec sa vola Ondrej Humenansky sluzil na rote r.70-72 psovod Velmi sa potesil ked som mu povedal, ze vas otec pan Reznicek zije a oslavil krasny vek.Velmi pekne ho pozdravuje a praje pevne zdravie.Otec zije v dedinke Margecany odkial aj pochadza na vychodnom Slovensku pri meste Spisska Nova Ves.Je to az neuveritelne kolko rokov je za nami.Drzte sa :)
 
Re: Re: Major Reznicek
Honza | 11.12.2011 03:38 | id 38982 | nahlásit

Vazena pani Puklova, je to velke prekvapeni pro me ze jste vubec odpovedela na muj email, i kdyz jsem se nezachoval "cestne" ne jenom k PS ale i k Vasemu otci, Majoru Reznickovi. Vzpominam si na mnoho cest do Znojma z Vasim tatou a Majorem Noskem, byl jsem ridic Gazu. Vas tata byl ke me dobry, nemel jsem zadne potize. Ten jeden rok prozity na rote byl pro me dobry. Rad vzpominam na Slavonice, hotel Hranicar. (?) Velmi pekne mesto.Jeste jednou se chci omluvit Vasemu otci za muj cin, urcite jsem mu zkazil mnoho planu a zkazil mu vojenskou karieru. Omlouvam se a prominte mi.... pozdravy Vasemu tatovi...........sorry.
r. 1970-1972
Ondrej | 3.8.2011 10:28 | id 34524 | nahlásit

Zdravím
Nejaky kamarati co tam sluzili v tychto rokoch?
s pozdravom Ondrej z Margecian
Ročník 1989
Vladimír Zlámal | 17.5.2011 21:43 | id 31391 | nahlásit

Hledám kluky co sloužili ve Slavonicích v letech 1989 až 91.To co jsme tam prožili se nedá nikdy zapomenout.Ozvěte se chlapi.Larry Max2323@email.cz
 
Re: Ročník 1989
miro | 13.11.2011 22:04 | id 37945 | nahlásit

nazdárek Larry.Som rád že som ťa objavil na tejto stránke.Už dlhšie som sa pokúšal nakontaktovať na niektorých chalanov no bohužial bezvýsledne.budem rád ak sa mi ozveš na emailovú adresu.
 
Re: Re: Ročník 1989
miro | 13.11.2011 22:08 | id 37946 | nahlásit

dorim70@gmail.com
Zpráva z tisku..
Charlie | 10.4.2011 11:02 | id 29968 | nahlásit

 
Re: Zpráva z tisku..
Jiří Duchoň | 7.5.2011 07:35 | id 31056 | nahlásit

Internet - ČT, do vyhledávače zadejte Jiří Duchoň a ukáže se Vám odkaz na reportáž o budovaném Památníku železné opony, kterou natočil v tomto fóru přispívající Aleš.
 
Re: Zpráva z tisku..
aleš | 25.5.2011 12:35 | id 31628 | nahlásit

Ahoj Všem, byl jsem na rotě minulý týden, kromě jížního křídla se propadly stropy a střecha také v severním křídle. Bývalé pokoje a šatna v místnosti za schody v 1. patře už proto neexistují. Suť zcela zasypala bývalou kuchyni a jídelnu...Sklepy jsou už nedostupné, kotelna též, vše je určené už jen pro bluldozer...smutný konec:-(((
Památník železné opony Kadolec
Jiří Duchoň | 24.1.2011 19:09 | id 25519 | nahlásit

Vážení, musím velice ocenit přístup Karla Prokůpka (82-84), který po obsáhlém dopisování navštívil mě a zbytek mojí rodiny ve Slavonicích, v předvečer budování části signální stěny. Strávili jsme spolu cca 4 hodiny, prošli jsme části bývalých zátarasů, rotu a bylo mi poskytnuto spousty informací a nalezli jsme ještě hodně materiálu pro tvorbu památníku. V současné době se navíc vyrojila spousta fotek zátarasů na úseku slavonické roty, za což jsem rád. Škoda, že se neozvou ještě nějací mldaší péesáci, z období konce osmdesátých let, jistě i oni by měli velmi cenné připomínky a vzpomínky.
 
Re: Památník železné opony Kadolec
Aleš,spojař | 4.2.2011 19:31 | id 26207 | nahlásit

Zdravím Vás Jirko, děkuji Vám za všechny kluky ze slavonické roty za ten bohulibý záměr se signálkou. Budu se Vás snažit maximálně podpořit a Váš záměr propagovat. Když jsem u Vás v opevnění natáčel , netušil jsem, že chcete v Kadolci takový památník postavit. Vyměnili jsme si telefony, když budete potřebovat, zavolejte. Určitě bych Vám nějaké info předal..Jak píši níže , patřím k poslednímu ročníku, který na rotě dlel a konzervoval ji. Odvážel psy apod. O signálce Vám ale moc nepovím, přišli jsme k hotovému, terén jen dočišťovali a stažené dráty odváželi na brigádu do ČB. V lese nad Kadolcem jsem ale probděl řadu nocí, zachumlaný v PSbundě, s ledovou kosu na zádech, se malou plnou sumkou tlačící s bodákem do beder a s chrnícím psem pod nohama:-))
 
Re: Re: Památník železné opony Kadolec
Jiří Duchoň | 7.2.2011 20:15 | id 26419 | nahlásit

Mám na bunkrech stovky lidí a nemohu si vybyvit, kdo že jste a co jste natáčel. Kdyžtak se mi připomeňte blíže. Jinak to, že budu budovat tento památník, jsem tenkrát nevěděl ani já. Ta myšlenka na mě padla až koncem listopadu minulého roku, v současné době dokončuji shánění materiálu (např. sloupy tel. a betonové patky, sloupy a téčka na SiS, svorníky, svorky, plastové příchytky, branku, jehlany, zásuvky atd.) a až půda roztaje, tak to zrealizuji.
 
Re: Re: Re: Památník železné opony Kadolec
jack0070 | 28.3.2011 11:30 | id 29420 | nahlásit

Čau to bych rád viděl, ten památník. Jinak jsem to tam s kobylkama s brigády stavěl ( dráty) . Mylím že bych dodnes dal ručně i brunoválečky na předělu úseků nebo na lomácích :-).
 
Re: Re: Re: Památník železné opony Kadolec
Charlie | 13.6.2011 14:05 | id 32461 | nahlásit

Právě jsem se vrátil, nikoli z Hradu, ale od Kadolce, signálka jako živá, fakt klobouk dolů. Předpokládám, že časem ještě poporoste? A upřímně, aspoň za mě, nekonaných ochotnických ukázek zadržení narušitele žádná škoda není. Památník jistě nebude o nic méně památníkem bez lunaparku.
Ještě jednou virtuální palec nahoru!
 
Re: Re: Re: Re: Památník železné opony Kadolec
Martin | 19.6.2011 20:43 | id 32663 | nahlásit

Zde jsou fota. Jeli jsme kolem ní na dovolené. :o)
ed250.rajce.idnes.cz…
ed250.rajce.idnes.cz…
ed250.rajce.idnes.cz…
Pěkná práce.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Památník železné opony Kadolec
Jiří Duchoň | 24.6.2011 06:30 | id 32808 | nahlásit

Bohužel musím oznámit, že se podstatná část památníku, hlavně ta spodní propletená bude muse zlikvidovat. Při dodatčném tvoření projektu byl na KÚ zjištěn jiný majitel než ten, který jako majitel doposud vystupoval (tomu patří pouze kus pod brankou, místo původně obou luk, z nichž pak byla jedna a nyní žádná, jen proužíček) a tento nový majitel z Prahy rozhodně nesouhlasí s umístěním konkrétně takového škváru na jeho pozemku. Neuvádím ani číslo na něj pro případné přemlouvání, protože podle způsobu jednání by ten Ing. byl schopen okamžitě do Slavonic přijet a zlikvidovat to sám na mé náklady. Nepovolil ani aby se to dalo pryč po zimě (kvůli fotkám se sněhem) nebo aspoň po prázdninách, až nebude na bunkrech takovej fofr. Takže, pokud se chcete na živo podívat, neváhejte, tak do 14 dnů bude celá část od branky k hlavní v tahu a mladí, třeba jako jeho synové (14 - 26 let) se kdyžtak kouknou na netu, když by náhodou chtěli vědet, jak ŽTZ vypadaly.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Památník železné opony Kadolec
Martin | 24.6.2011 10:41 | id 32817 | nahlásit

Škoda té likvidace. Přece jenom je to naše historie. Replika musela dát hodně práce... Zůstane tedy alespoň na fotkách.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Památník železné opony Kadolec
Karel | 24.6.2011 12:43 | id 32821 | nahlásit

Opravdu podařené dílo,věrná kopie. Věčná škoda, že se to musí z části odstranit.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Památník železné opony Kadolec
Honza | 24.6.2011 17:21 | id 32827 | nahlásit

Tak to prosím vás alespoň někdo pořádně vyfoťte , ať zůstanou alespoň fotky , když pán ING je tak důležitý
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Památník železné opony Kadolec
Charlie | 22.7.2011 19:56 | id 34073 | nahlásit

Takže vlastně tohle foto bude taky památeční: https://picasaweb.google.com/charlie.vlcak/ZTZKadolec?authuser=0&feat=directlink
Škoda veliká... tý práce, času a toho, že zmizí tak přesná připomínka historie.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Památník železné opony Kadolec
Milan Luc | 15.6.2011 15:10 | id 32540 | nahlásit

Ja som tam robil vel.caty.Prokupek jazdil na Uazu.
pátrač
Klein Martin | 22.11.2010 23:37 | id 22563 | nahlásit

Já tu sloužil v letech 87-89.
 
Re: pátrač
Karel | 9.12.2010 13:13 | id 23264 | nahlásit

Martine, na dobové fotografii z konce 80 tých let Slavonické signálky je před orným pásem jěště jedna stěna asi metr vysoká,normálně T kůly ostnatým drátem pobitý. Jaký to mělo účel?
 
Re: Re: pátrač
martin | 13.12.2010 21:23 | id 23402 | nahlásit

Malá signálka...co nejvíce ztížit cestu ven...
 
Re: Re: Re: pátrač
Jiří Duchoň | 27.12.2010 21:50 | id 24109 | nahlásit

Nevíte, v kterých místech se dělily úseky u odbočky signálky z okresní silnice Slavonice-Starák u Kadolce, a počet a rozmístění jednotlivých špaků roty Slavonice?
 
Re: Re: Re: Re: pátrač
Milan Luc | 15.6.2011 15:14 | id 32541 | nahlásit

useky-Mar.krizovatka a pozorovatelny L 4,L 8 a P 12,P 6 a P 4
 
spojar 1986-88
Miro gendiar GENDI | 29.12.2010 22:13 | id 24221 | nahlásit

Marin nazdar. Spominam si na teba .Nevieš niečo o Pekim,Epim,česťovi,Hepim? Ja sa stretavam s Trebim.Bývame v tom istom meste. Partizanske.Ta naša rota ale dopadla. Pekne zažitky ale ta pakareň?!.Čo naši bývli FURŤACI ? A Slavonicke baby? Marketa, lydka????
 
Re: spojar 1986-88
martin | 24.1.2011 19:15 | id 25520 | nahlásit

Nazdar Mirku.Informace nemám téměř žádné,občas se vídám s Pavlem Glombicou.Ve Slavonicích jsem byl asi dvakrát,projel jsem to tam na kole.I rotu jsem navštívil ale hrozilo to spadnutím na hlavu.Furťáci zmizeli z města,zústal akorát mládý...nevzpomenu si na jméno,...Arnošt ?...ná na náměstí restauraci.Starý se prý živí jako právník v Budějovicích.Pozdrav Trebiho.
Martin
 
Re: Re: spojar 1986-88
gendi | 27.4.2011 21:32 | id 30709 | nahlásit

Tiez sa chystam na navstevu Slavonic.aspon na dve noci a obehnut to tam a trochu zaspominat. Ak to samozrejme zaneprazdnenie dovoli. Pozdrav Pavla.
 
Re: Re: spojar 1986-88
Aleš | 5.9.2011 07:53 | id 35795 | nahlásit

Ahoj, píšu dole, jak dopadli někteří furťáci..Ten Arnošt se jmenuje Hamerle, ale hospoda ve Slavonicích patří jeho otci..Arnošt odešel od PS ke kriminálce a pracuje v Táboře, jediný, kdo je aktivní u policie ve Slavonicích, je staršina 18. roty..Měj se A.
 
Re: Re: Re: spojar 1986-88
petr | 11.9.2011 20:22 | id 36047 | nahlásit

Ahoj, Arnošt Hamrle slouží u PČR a je zařazen v Táboře, ale ne u SKPV. Je na Odboru cizinecké policie, Oddělení pobytové kontroly, pátrání a eskort. S pozdravem P.
 
Re: spojar 1986-88
Zdenek Kala | 30.6.2011 20:56 | id 33053 | nahlásit

konečne som ťa našiel.ako sa máš
 
Re: Re: spojar 1986-88
Robert Bečan | 10.8.2011 21:14 | id 34841 | nahlásit

čau tu Rob, tvuj mladší pulročák -spojař
 
Re: Re: Re: spojar 1986-88
Zdenek Kala | 23.8.2011 13:30 | id 35278 | nahlásit

nazdar Robert Blezevec .ako sa máš?tiež na teba spomínam koľko volovin sme na spojdielni po večeroch narobili aj mojim mladým Milanom Brňakom.
môžeš ma kontaktovať na jzs@centrum.sk
chce to po toľkých rokoch stretavku.
 
Re: spojar 1986-88
Robert Bečan | 10.8.2011 21:18 | id 34842 | nahlásit

Ahoj Miro, tady tvuj vzpurný mladý spojař Rob- pamatuješ jak jste mne hodili v zimě i s kosou do psovodské kádě, no romantika.
 
Re: pátrač
Zdenek Kala | 30.6.2011 20:53 | id 33052 | nahlásit

t87-89 spojar .nazdar Martine
 
Re: pátrač
Vilko | 31.12.2011 21:11 | id 40033 | nahlásit

Jména k tomuto příspěvku mi připomínají (chlapce) pohraničníky,kteří u mne sloužili na Slavonicích.Tak vás mládenci zdravím.Bydlím na Moravě blízko Uherského Hradiště,jsem v důchodu,mám 3 vnoučata a vzpomínám.Když bude některý z vás mít cestu kolem,tak mi dejte vědět a setkáme se.Jinak vše nejlepší hodně zdraví a štestí v roce 2012.
kdysi mjr.Vilko Šafář
 
Re: Re: pátrač
Zdenek Kala spojár 87-89 | 4.1.2012 22:52 | id 40271 | nahlásit

pozdravujem.keď si na vás občas spomeniem, tak sa mi hneď vybavia tie vaše hodinky-holinky, mařiš-pařiš a jak se do lesa vola tak se ucho utrhne. ak pôjdem okolo tak sa vopred určite ozvem. nech si zaspomíname.
S pozdravom kdysi spojár.
Památník železné opony
Jiří Duchoň | 21.11.2010 15:27 | id 22500 | nahlásit

Vážení, jmenuji se Jiří Duchoň, spravuji u Slavonic Pevnostní areál Slavonice (bunkry z let 1937-38)a v současné době plánuji projekt obnovy části signální stěny u Kadolce. Prosil bych Vás o nějaké upřesňující informace, např. kde končila působnost roty Slavonice směrem na Starák, apod. Pište na můj mail: slavonicebunkry@seznam. cz. Děkuji. Jiří Duchoň
 
Re: Památník železné opony
JOSEF TIMAN | 14.12.2010 12:59 | id 23408 | nahlásit

čau Juro,slavonicka rota končilave směru na Starak na tak zvane špici kde stala unimo bunka vedle ní byla stražni věž a vedle v zemi zemljanka sloužilo se tam nepřetržitě hlavně v zimě tam byla kosa ja jsem sloužil na Staraku vletech1979až1981 byl jsem kuchař a do Slavonic jsem jezdil pro proviant.čau pepa
 
Re: Re: Památník železné opony - pro p.Timana
Jan | 15.12.2010 10:19 | id 23441 | nahlásit

Já tam sloužil v letech 1967-69, tehdy byla rPS St. Město poslední rotou Č.B.brigády a měla č.23. Na tzv. "slavonickém styku" tedy tenkrát končil nejen úseku roty St. Město, ale i úsek brigády. Rota Slavonice již byla 1.rPS brigády Znojmo. Jinak máš pravdu, že na tom styku byla služba v zimě hodně krušná. Byl tam za nás dřevěný špak a vedle v zemi takový zastřešení okop pro noční střežení. Žádnou unimo buňku jsme tam tenkrát neměli. To stanoviště bylo v největší výšce celého úseku roty a navíc ten průsek lesem pro dráty byl orientován od západu na východ, takže to to tam protahovalo až hrůza a nebylo se kam schovat. Jediné ulehčení, které nám tam dopřávali bylo to, že když nebylo moc sněhu, tak se tam ráno a v noci jezdilo na střídání GAZem přes St. Město. Ze slavonické silnice tam někde od Moravského kamene vedla lesem taková krkolomná lesní cesta a nebyla vždy sjízdná. Jinak se tam šlapalo pěkně pěšky z roty na HM 84 a odtud po drátech až na styk. Byla to tedy pěkná štreka, ale byli jsme mladí , přežili jsme.
 
Re: Re: Re: Památník železné opony - pro p.Timana
Jan | 15.12.2010 10:26 | id 23442 | nahlásit

Mám z roku 1968 fotografii z toho místa, s tím špakem v pozadí. Fotili jsme se tam když se vyměňovaly dráty na signálce.
 
Re: Re: Re: Re: Památník železné opony - pro p.Timana
Jan Ciglbauer | 16.12.2010 09:13 | id 23473 | nahlásit

Dobrý den. Spolupracuji s panem Duchoněm z pevnostního areálu Slavonice. A každou dobovou fotografii velmi stojíme (stačí náhled, kopie, scan...). Mohl by jste se s námi spojit přes meil? Třeba můj: ciglbauer@seznam.cz
 
Re: Re: Re: Památník železné opony - pro p.Timana
skypi | 10.4.2011 15:24 | id 29975 | nahlásit

Za mé služby u ps. v r.1964-65 tento úsek měl název TATRY.Ano,na samém vrcholu byl dřevěný špak.Gazík dojel k piketu, jezdilo se přes Maříž.Od DZ to tam snad bylo nejblíže k SH.Střežilo se před signální stěnou, orným pásem,a el.zátarasem neboli EZOCHEM.Neměl jsem na tomto stanovišti službu rád.Tam jak by bývala hlídka zaváhala tak byl průser.
 
Re: Památník železné opony
Honza | 3.1.2011 14:49 | id 24488 | nahlásit

Zdravím. Sloužil jsem tam 79/81. Konec úseku
18 rPS byl za Kadolcem směrem na St.Město asi
cca 100 až 200 m od hraničního kamene Čechy/Morava.
Honza
Slavonice - 1973-1975
Vincent Trepáč | 9.8.2010 21:51 | id 19165 | nahlásit

Pozdravujem všetkých, ktorí slúžili v rokoch 1973-1975
I.rota Slavonice. V roku 2006 som sa bol pozrieť na našu rotu, všetko je tam zanedbané a spustnuté. Oživil som si spomienky na staré časy. Bol by som rád, keby sa mi ozvali kamaráti, keď im ešte slúži pamäť. Ozvi sa Kučera, Kupsa, Jaroš, Lapoš a Zdeno odborár z Chrudimi a ostatní.
 
Re: Slavonice - 1973-1975
ervin | 10.11.2010 20:07 | id 22053 | nahlásit

ahoj ja jsem slouzil 73-75 na fiserkach jako spojar tak by me zajimalo kdo byl u vas v te dobe spojarem diky a mej se fajn
 
Re: Re: Slavonice - 1973-1975
Vincent | 9.11.2011 18:19 | id 37822 | nahlásit

ahoj meno som uz zabudal ale bol to chlapec zo sloviniek blondak prezyvany Dachau
sup
glombica pavel | 27.4.2010 10:29 | id 15388 | nahlásit

Zdraví všechny co sloužili ve Slavonicích.Sloužil jsem na rotě jaro 1986-1988 jako supák-ergo a zambo.Byl jsem se tam podívat loni o dovolené a je to katastrofa jak to dopatlo.Město kvete ale lesy jsou na tom hůř.Kdo si na mně vzpomíná tak se ozvěte.Bylo by dobré udělat nějaký sraz v hotelu ALFA jako za starých časů.Čaute voj Glombica
 
2.četa v Suchdole u hofbauera......
Zdenek Sochorek | 21.1.2011 17:43 | id 25405 | nahlásit

Ahoj Pavle,
nevím, zda si na mne vzpomeneš z výcvikáče v Suchdole-byli jsme spolu v četě u toho rapla Hofbauera,já pak sloužil na13.rotě Hajnici jako psovod.Na tvé jméno si vzpomínám-dokonce i na tvář.Doufám,že se máš fajn a vidím,že stejně jako já vzpomínáš na staré časy....Nepletu li se,byl jsi snad odněkud z Moravy?
Tak půjde li to-ozvi se někdy.
Zdenek Sochorek
 
Re: 2.četa v Suchdole u hofbauera......
Pavel Glombica | 26.1.2011 20:33 | id 25639 | nahlásit

Zdravím, tě Zdenku.Pamatuji si Tě určitě z výcviku.Jestli mě pamě´t neklame tak měl bys být z Ostravy Jako já.Nebyl jsi dokonce v nějakém pořadu o pohraničnících v televizi? Nevíš náhodou kde skončil Hofík? Já se mám docela dobře ale jak se říká může být hůř.Mněj se dobře snad se někdy sejdem na pár chlazených. Ahoj
 
Re: sup
Milan Wittka | 1.2.2011 19:04 | id 26023 | nahlásit

Ahoj Pavle , zdravím tebe a všechny z ročníku jaro 86-88, určitě by to chtělo nějaký sraz, mám kontakt jen na Mirko Šurima"divokého psa dinga", ale mám ještě všechny staré adresy z roku 88. Zdraví tě Jantar
 
Re: sup
Milan Wittka | 1.2.2011 19:15 | id 26025 | nahlásit

Chlapi z ročníku jaro 86-88, ozvěte se na těchto stránkách/ Klečka,Bláha , Valentýn, Surovík, Bednarčík, Řehoř,Válek,Pála, Šurim,Krištofík,atd.Zdravím tě Pavlíku. Jantar
 
Re: sup
gendi | 27.4.2011 21:37 | id 30710 | nahlásit

Nazdaek Pavel. Služili sme spolu. Gendik spojar. Kamoši epi, peki,trebi,motička a spol.Tiez planujem navstevu Slavonic a zaspominat.
hledam
Bedřich | 18.4.2010 21:30 | id 15112 | nahlásit

Zdravim Vas vsechny.Sloužil jsem ve Slavonicich v letech 1958--60.je to již řadka let (je mi 71let)Prvnim našim velitelem byl napr.Dědek,pak přišel Kap.Rosik, politrukem byl nadp.Nosek,a staršinou byl staršina Standa Suchy.V druhem roce k nam přišel jako zastupce velitele nadp.Dušek. Sloužil jsem s již zminovanym Dvorskym,ktery se později oženil ve Slavonicich a bydlel nad poštou.Ozve se někdo z tohoto ročniku,kteri tam sloužili v te době a nebo kteři tam byli od r. 1957.Děkuji a čekam.
 
Re: hledam
ivana vasukova | 4.8.2010 14:05 | id 18985 | nahlásit

Dobrý den,také jsem sloužil ve Slavonicích v těchto letech.Jmenuji se Josef Kubín a pocházím ze západních Čech.Zdravím.Pepa.
Tento mail je dcery a pokud se na něj ozvete,budu rád.
Dušan Dlužanský
Zdeněk | 25.3.2010 10:00 | id 14176 | nahlásit

Dobrý den, sháním jakékoliv informace o npor. Dušanu Dlužanském. V 80.letech sloužil u PS útvaru 5343. Ozvěte se mi prosím na email zdenek.stepancik@centrum.cz. Za koždou informaci budu vděčný. Děkuji mnohokrát.
 
Re: Dušan Dlužanský
franta | 25.3.2010 11:23 | id 14179 | nahlásit

Dušan Dlužanský zemřel v r.2008 někdy v dubnu. Naposled bydlel v Suchdole nad Lužnicí, kde dělal velitele praporu do 1991. Rodina žije v Suchdole n.Luž.
1. rota Slavonice r. 1974-1976
Tibor Cipár šofér poplachovky | 8.1.2010 20:10 | id 9614 | nahlásit

Pozdravujem všetkých čo slúžili v 1. rote cez roky 74- 76, a prosím o info o kamarátoch, hlavne o Marián Ižvolt, Stanislav Janeček, Ladislav Páleš, Rudo Rázga, Sojka.... a o všetkých ktorý si na mňa spomenuli.
Bol som šofér gázu 69 poplachovky v Slavoniciach.
Veliteľom roty bol Major Nosek (Fuňa), kapitán Blaha (Fabera), politický bol kpt. Šplíchal, rotný Houzar (Peťák).....
Ďakujem za všetky informácie.
Tibor Cipár
 
Re: 1. rota Slavonice r. 1974-1976
Jiří Příhoda | 14.5.2011 12:58 | id 31263 | nahlásit

Soužil jsem u 1 . roty ve Slavonicích v roce 1975- 30.9.1977 jako psovod a měl jsm psa BRONY a velitelem čety mě byl kpt.Bláha. , velitel Nosek se zsatřeil a nahradil ho politruk kpt.Šplíchal a od této doby již to nebylo ono ,jak za starého velitele Noska který únosné průsery řešil sám a né jako Šplíchal hned bonzoval dál. Nevím co dělají kamarádi jako Antonín Hruška, Ustínek Antonín, Kalenda, Ševčík Ruda, a td. Vím, že spojař Milan Maslák v roce 1998 tragicky zahynul v Burharsku. Rád vzpomínán na výcviky u bunkru na kopci u Slavonic a na služpy u brány do Maříže, tam byl kravín a piket za maříži a také na děvčata. Jestli má někdo další inforamce tak děkuji. Tibore mýslím, že si na tebe po letech matně vzpomínám . Jiří Příhoda
 
Re: 1. rota Slavonice r. 1974-1976
Jiří příhoda | 2.6.2011 18:34 | id 32005 | nahlásit

Soužil jsem u 1 . roty ve Slavonicích v roce 1975- 30.9.1977 jako psovod a měl jsem psa BRONY a velitelem čety mě byl kpt.Bláha. , velitel Nosek se zastřeilil a nahradil ho politruk kpt.Šplíchal a od této doby již to nebylo ono ,jak za starého velitele Noska který únosné průsery řešil sám a né jako Šplíchal hned bonzoval dál. Nevím co dělají kamarádi jako Antonín Hruška, Ustínek Antonín, Kalenda, Ševčík Ruda, a td. Vím, že spojař Milan Maslák v roce 1978 tragicky zahynul v Burharsku. Rád vzpomínán na výcviky u bunkru na kopci u Slavonic a na služpy u brány do Maříže, tam byl kravín a piket za maříži a také na děvčata. Jestli má někdo další inforamce tak děkuji. Tibore mýslím, že si na tebe po letech matně vzpomínám . Dále zde byl ještě Peterka absolovent vejšky a šefa psovodům dělal Josef Machač . Jiří Příhoda
PSOVOD
ZDENEK | 7.1.2010 15:57 | id 9572 | nahlásit

SLOUZIL JSEM 1987 - 1989 PSOVOD
Slavonice
Karel | 22.12.2009 11:28 | id 8848 | nahlásit

Přátelé neví někdo o osudech bývalých furťáků této roty? Blažek, Lutz, Dvorský, Houzar,Sviženský, Kubák
 
Re: Slavonice
Milan Luc | 15.6.2011 15:25 | id 32542 | nahlásit

Tak Blazek je uz dochodca,Dvorsky ten odisiel do C.Budejociv na podatelnu,Houzar delal na brigade PHM,Svizensky odesel do civilu,jednu dobu delal v SBS v Dukovanech.A ja jsem odesel , 1986 na prapor,kde jsem delal spojare a od roku 1990 jsem v civilu a uz delsi dobu jezdim jako ridic kamionu.
 
Re: Re: Slavonice
Jiři Kaňok | 25.6.2011 21:17 | id 32862 | nahlásit

Všechny jmena si pamatuji v letech 1983 až 85 jsem ve Slavonicich jezdil s Uazem. Můj uaz nakonec diky o půl roku staršímu mam dojem že se jmenoval Pohořelsky skončil u MAŘIŽE na ježcich v signalce. Byl z toho pěkný poprask. Jmena mojeho ročníku co pamatuji Vašut,Kusak,Unzaitik,....
Rota určena k demolici
Luboš | 28.8.2009 11:59 | id 5626 | nahlásit

Zdravím bývalé PSáky, mám pro Vás aktuální ifno přímo ze Slavonic. Areál kolem roty si pronajala stavební firma, která komplex oplotila a uvnitř uložila materiál. Rota je od této chvíle zcela nepřístupná, radnice teď jedná s vlastníkem areálu(bankou, která ma rotu v zástavě)) o její demolici. Srovnání se zemí si podle starosty vyžádá necelý milion korun, stavbení firma zvažuje, že část uhradí a zbytek dá radnice...tak to bude "pěkná tečka" za slavonickou rotou.
Slavonice 1989-1991/92
aleš | 13.6.2009 20:32 | id 4237 | nahlásit

Ahoj Všem,kteří jste v 18. strávili měsíce života.
Bohudík,volací znak už nevím... Nechal jsem se
inspirovat Karlem. Zkuste napsat i další, kteří
jste například byli na rotě v její závěrečné fázi.
Nechci Vás jmenovat, někomu je nepříjemné, že je
spojován s PS, zajímalo by mne, jak žijete a jak
se teď máte. Kdo pamatuje poslední sestavu
furťáků:Hamerle, Bláha, Lux, šíleného velitele
roty (asi Veselý),který nás v noci přepadával a
kontroloval:-) Večírky v Alfě, setkání se
Zolllvašáky a becherovkové směny.Relativně
pohodové mazáky a supráky, kteří moc neprudili.
Parisovy kousky s čepičkou, kuchaře,kteří nás
zásobovali místo teplého jídla sádlem a chlebem
atd. Zmíním jedno konkrétní jméno, pátrám po Karlu
Husičkovi ze Zlínska. Ze Slavonic šel na PS
brigádu do ČB jako topič. Po vojně odjel do
Mongolska a ztratil jsem s ním veškerý kontakt.
...Tak čus Pokluďáku,Brázdiči,Lavráku, Keraju,
psovvoďáku Susy a další...jen vy víte, koho
myslím:-)))díky za odpověď
 
Re: Slavonice 1989-1991/92
Tomáš Ch | 19.9.2009 22:21 | id 6168 | nahlásit

Pakárna ale super
 
Re: Re: Slavonice 1989-1991/92
Jirka tvůj půlročák | 2.11.2009 19:20 | id 7261 | nahlásit

Ahojky Tomáši, měl bych tě znát, ale nevybavuji si jméno. Nejsi kuchtík? Můžeš li, přibliž alespoň něco, někoho...Možná vzpomeneš na Enzu, řidič , chodil se mnou do služby, byl z Moravy...Co na fotbálek v klubu, byl v patře vlevo za schodištěm, že:-) Mám na vás všechny dotaz, jak to dopadlo se psy-Rank, Astor(SUP), Paris, Liška a další, nevíte? Moc by mne to zajímalo, ptal jsem se brigádního veterináře(dnes majitele veterinární kliniky v ČB) kpt. v.v. Šebka, ale neodpověděl mi. Tak pakárně zdar
 
Re: Re: Re: Slavonice 1989-1991/92
jarka | 1.11.2011 20:05 | id 37567 | nahlásit

ahoj, ty si pamatuješ na Ranka? byl to můj pes,prodávala jsem ho PS Slavonice v 88 nebo 89 ,měl ho voj.Sekanina
 
Re: Re: Re: Re: Slavonice 1989-1991/92
jirka | 2.11.2011 10:06 | id 37573 | nahlásit

Ahoj Jarko, to víš, že si ho pamatuji.Vždyť jsem s ním byl mnohokrát ve službě. Jednou v zimě, když byly krutý 25stupňový mrazy a my měli noční hlídku pod špakem u Maříže, se na mě Rank schoulil a hřál nás oba. Tento zážitek nosím v hlavě dlouho, protože díky němu jsem nezmrzl. Pak jsem mu nosil laskominy. Staral se o něj náš starší půlročák, měl přezdívku Sussy, ale to není podstatné. Rank byl určitě nejposlušnější pes. Vzpomínám, že ragoval na neznatelné mlasknutí. Jednou-sedl, 2x si lehl, 3x plížil apod. Čsto na něj vzpomínám. Po vojně jsem si pořídil dobrmana, ale s Rankem se to nedá příliš srovnávat. Měj se J.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Slavonice 1989-1991/92
jarka | 2.11.2011 21:14 | id 37591 | nahlásit

tak mě to úplně dojalo,dík za odpověd ,měj se hezky
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Slavonice 1989-1991/92
michal | 9.1.2012 23:42 | id 40513 | nahlásit

Nazdar Sekanina měl psa jménem Harpo a já s ním po něm sloužil než nás převeleli jako výpomoc k pol
icajtum do Blavy. jo Susy byl moje čislo.
Slavonice
Karel | 20.4.2009 11:22 | id 2988 | nahlásit

Na této rotě jsem sloužil 82-84,což je už pěkná
řádka let,ale některé vzpomínky jsou v paměti.
Třeba na steršinu Dvorského a jeho
hlášky-vajgl,sirka,bordel. Politruk Sviženský též
nikdy z paměti nezmizí. Ozve se někdo se svými
zážitky z této roty a doby?
 
Re: Slavonice
aleš | 13.6.2009 10:48 | id 4210 | nahlásit

Zdravím, sloužil jsem tam těsně po revoluci a byli
jsme vlastně poslední záklaďáci. Rotu jsme
kompletně celou vyklidili, což uznáte, byla
neskutečná makačka. Rozebrali jsme i bednu, znalí
vědí, která bývala v místě, kde teď je/byl hlavní
vstup do hotelu. Do roty se chodilo přece od
kotců. Taky jsme museli objekt zakonzervovat (když
pominu ideologický balast spojený se službou,
současný stav tohoto areálu děsí) Pro info:
zrušili jsme taky šechny pozorovací místa.Triangl,
Kříž za bývalou tratí, Maříž , Kadolec, Tatry
apod. Psy-Parise, Ranka, Astora... si odvezli na
brigádu do ČB, jediného Míšu bez ocasu si vzali
lidé ze Slavonic. Bývalí velitelé čile podnikají
ve Slavonicích, nebo se z nich stali jako jinde
cizinečtí policisté. Pozor, jeden z nich se stal
soudcem a soudí v Brně...Byla to marná služba,co?
Taky to tak vnímáte?
 
Re: Re: Slavonice
karel | 15.6.2009 09:46 | id 4284 | nahlásit

Alesi,dekuji za info o konci Slavonicke roty.
Vubec si nedovedu predstavit vyklizeni te budovy.
Pokud mne pamet neklame byly tam samy schody a
ruzne zakouti,pro stehovani jak delane. Planuji,ze
se letos na ty mista podivam,prece jenom nejake
vzpominky jsou.
 
Re: Re: Re: Slavonice
aleš | 22.6.2009 14:57 | id 4461 | nahlásit

Karle,pevné nervy. Já tam jezdím každoročně,
nostalgie není hlavním důvodem, ale spíše zájem o
úpadek areálu. Říkám si vždy, to není možné, že to
tak nechali spustnout. Byl by tam ideální
důchoďák,ÚSP, či cokoliv dalšího, ale nic se
neděje. Zjistil jsem, že bývalý majitel hotelu
ESEk,který rotu koupil od MV po roce 1992, skončil
v konkurzu, barák vlastní banka, které je stav
lhostejný...vždycky se tak naštvu, jak je možné.
Schválně koukněte nad kuchyň a dávejte pozor,
křídlo se rozpadá, hrozí, že se zřítí.V garážích a
ve sklepě, kde měli spojaři dílnu a kde byl trezor
se zbraněmi, najdete poslední známky PS života,
jinak nic. Vedlejší roty mají majitele-Slavětín
stojí,Starák taky, jen Slavonice nikoho netrápí.
Alespoň Maříž kvete,bohudíky...Mějte se a pohodový
výlet..PS:Pozor na zmije , jejich tam houf
 
Re: Re: Re: Re: Slavonice
Jarda | 27.2.2010 17:54 | id 12693 | nahlásit

Ahoj Aleši, sloužil jsem tam v letech 1978-80. A když, to tak vidím, je to katastrofa. Mrzí mě to a taky si myslím, že je to škoda nechat to tak zpustnout. Letos se tam chci jet podívat. Myslím si, že to byl podnikatelský záměr. Ručení touto nemovitostí, vybrat prachy z banky a nesplácet. Klasický případ tunelu.
 
Re: Re: Re: Slavonice
Karel | 20.11.2009 17:34 | id 7770 | nahlásit

Dnes jsem konečně zavítal do Slavonic. Rota je opravdu zralá na spadnutí. Střecha rozpadlá, vnitřek jak po ruské ofenzivě,vyzdoben výtvory sprejerů. Možná kdyby přiletěl nad ní nízko gripen a dal forsáž,tak bourání přijde levněji. Ano, mohlo se z toho udělat mnoho prospěšných zařízení, ale dopadlo to takhle.
 
Re: Re: Slavonice
Ivan | 8.10.2009 20:04 | id 6601 | nahlásit

Zdravím Vás všechny, ve Slavonicích jsem byl jako záložák 1 - 20.11.1989 , t.j. přesně v průběhu sametové revoluce, dvadsaď ljet tomu nazad...
Vzpomínám, jaký jsme měli strach, jestli nás vůbec pustí do civilu, naštěstí to dopadlo dobře.Myslím, že tam bylo pár záložáků ještě o týden déle.
Záklaďáci, co jste tam tehdy v tu dobu byli, nenapsali byste někdo, co se pak zhruba na rotě stalo v dálších dnech? díky Ivan
 
Re: Re: Slavonice
Jiří Duchoň | 15.12.2010 20:21 | id 23463 | nahlásit

Zdravím, bylo by možné nějakým způsobem zaslat mapu se zakreslením špaků roty Slavonice? V současné době je již povolen záměr vybudování Památníku železné opony u Kadolce, který začnu realizovat s manželkou hned po zimě, jak sleze sníh. Na infotabuli chceme dát také mapku s průběhem SiS na koci 80. let včetně špaků a případně dalších zajímavostí. Oficiální uvedení památníku do provozu plánujeme na sobotu 11. 6. 2011. Plánujeme výstavku zbraní a výstroje k té době u PS a ČSLA, několik ukázek zadržení narušitelů (manželka vlastní mj. expanzní SA 58 na dávky) a kolem by se měli motat doboví PS, vojáci ČSLA, VB a předrevoluční civilisté. Už se těším, až se na dráty kouknu také u našeho současného bydliště a ne jen v Čížově.
 
Re: Slavonice
Honza Přenosil | 2.12.2010 14:22 | id 23022 | nahlásit

Na rotě jsem sloužil od 10.5.80 po přehlídce v Praze
do 28.9.81. Do slavonic to mám cca 60 km. Před měsícem jsem tam byl. Setkal jsem se osobně s Blažkem-synem bývalého velitele, který bydlí přímo ve Slavonicích a který také sloužil na rotě než ho převeleli když nastoupil jeho tata na post velitele.
Dvorský je prý v Č.B. a jezdí ke slavonicím na chatu, Houzar v ČB, Sedláček bydlí ve Starém Hobzí, Svíža byl 80 letech v Brně v jedný firmě na Šumavské.
Hledám ročník - služba podzim 79 až podzim 81
S pozdravem Honza
 
Re: Re: Slavonice
Radek | 16.1.2011 15:04 | id 25169 | nahlásit

Tak to jsme se viděli na přehlídce v Praze, já byl pátrač v Nové Bystřici. Byl jsem jaro 79-81. Tak jestli si vzpomínáš tak napiš.
 
Re: Re: Slavonice
Milan Luc | 15.6.2011 15:41 | id 32543 | nahlásit

Pokial si dobre pamatam,tak nesluzil si ty i ako dozorci dostojnik na rote,mozno si ma budes pamatat.
 
Re: Re: Re: Slavonice
Honza Přenosil | 31.12.2011 15:54 | id 40015 | nahlásit

Ahoj Milane. Más pravdu sloužil jsem operáka. Poznal jsi mne a já Tebe také. Z našeho města nás tam sloužilo víc. Např. Jarda S.-vlakař. Luboš C- vlakař, ten ale bohužel koncem srpna letošního roku zemřel. Z vedlejšího města potkávám Milan L, který sloužil na bedně.
Ahoj. Ozvu se Ti na e-mail. Honza
 
Re: Re: Re: Re: Slavonice
marcel šimák | 18.4.2012 09:26 | id 45040 | nahlásit

Ahoj Honzo, ozvi se mi na email. Šokoval jsi mne zde sdělením, že Luboš Coufal je po smrti? Je to vůbec možné. Rád bych zavzpomínal na prima kluky a spoustu legrace. Dík Marcel
 
Re: Re: Slavonice
Marcel Šimák | 7.3.2012 20:50 | id 43392 | nahlásit

Ahoj Honzo, náhodou jsem se dostal na tyto stránky. Ve Slavonicích jsem již několikrát byl a setkal se se rovněž s Blažkem. Rád ( jako ostatně asi dnes většina ) vzpomínám na dobu mládí a legrace, kterou jsem již nikdy a nikde nezažil. Rád bych viděl kluky a znovu se zasmál...
1982-1984
Karel | 4.3.2009 16:13 | id 1885 | nahlásit

Na teto rotě jsem sloužil jako řidič. Rotě tehdy
velel pplk.Blažek,a byla velka sranda,když podával
hlášení veliteli praporu,ktery mel jen kapitana.
 
Re: 1982-1984
konas | 19.11.2009 19:26 | id 7749 | nahlásit

Sloužil jsem tady jaro 83-85 jako řidič tak se určitě zname. Jura.
 
Re: Re: 1982-1984
Karel | 20.11.2009 17:11 | id 7768 | nahlásit

Vybavují se mi nějaká jména z té doby,Cabák,Dolejš. Napiš na adresu Dema9@seznam.cz
BTS
TK | 9.11.2008 18:05 | id 357 | nahlásit

Podle mě je to klasická BTSka s 2x vertikálním
dipólem a mikrovlným pojítkem. Matra a Tetra
používá malinko odlišné antény.
 
Re: BTS
Aleš | 22.6.2009 15:00 | id 4462 | nahlásit

Máte pravdu je to BTSka, Matra je v jiných místech
Anténní stožár
Netopýr | 9.11.2008 11:06 | id 355 | nahlásit

No já bych to viděl zhruba tak na dvě
možnosti: 1. BTS některého z mobilních
operátorů 2. Retranslační stanice komunikačního
systému MV ČR pro Pohraniční a cizineckou polici
(jestli se nepletu, tak se jedná o systém MATRA)
Vložit nový komentář





 

Lze napsatznaků



  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nelze používat
  • URL adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky
Úvod | Mapa stránek | | Login | Nahoru^