Vojensko.cz

Objekty bývalé PS a ČSLA

Nacházíte se: Objekty PS » Kasárna 9. bPS » 3. prPS - Nýrsko
Předchozí 1 fotografie T.Parkan z 19 Další
Foto 1

Foto z Tylovy ulice

Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4
Autor: T.Parkan | Pořízeno: 4.2008 | 4×
Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14 Foto 15 Foto 16 Foto 17 Foto 18
Autor: J.Peterka | Pořízeno: 10.2008 | 14×
Foto 19
Autor: M.Dolejší | Pořízeno: xxxx | 1×
Sekce:
Kasárna 9. bPS

3. prPS - Nýrsko

(19 fotografií)

3. prapor 9. brigády Pohraniční stráže v obci Nýrsko.

Prapor se nachází v ul. Tylova, čp. 302. Jedná se o areál bývalého kláštera. V současné době ho vlastní soukromá osoba a budovy se opravují.

Okres: Klatovy

GPS: 49°17'8.647"N, 13°8'27.671"E

Najít na mapě

ČR

Vaše komentáře...

sraz 3.pPS Nýrsko
Milan Krejci | 8.4.2018 09:24 | id 128057 | nahlásit

Ahoj,
bylo by příjemné po mnoha letech se sejít v Nýrsku a zavzpomínat. Třeba v červenci, jak je prodloužený víkend 5-8. července.
Přijel by někdo?
Milan
Nýrsko 1967-69
Petr Darius | 18.12.2017 10:24 | id 124028 | nahlásit

Pěkné prožití svátků vánočních a vše nejlepší v novém roce2018 přeje Petr Darius
Nyrsko1967-69
Petr Darius | 22.12.2016 10:34 | id 111441 | nahlásit

Veselé svátky vánoční a vše nejlepší v novém roce všem co se mnou sloužili na praporu v Nýrsku i všem ostatním přeje Petr Darius
spojaři 1979-81
Milan Krejčí | 9.7.2016 18:24 | id 106429 | nahlásit

Ahoj,
zdravím všechny spojaře a ostatní, z praporu v Nýrsku. Vím, že jediný spojař z tohoto ročníku tam byl Mirek Baranovský, ostatní kluci byli mladší ročník a pamatuji si bohužel jen Zdeňka Černého z Domažlic a Borcovana ze Slovenska. Ostatní jména jsem bohužel zapomněl. Pak ještě snad Fanda nebo Franta, byl z Prahy a měl na starosti bar a pak ještě věčný smíšek z Krnova, na jméno si už taky nevzpomenu.
Třeba si ještě kdokoli z Vás vzpomene na mě a ozve se!!!
Milan Krejčí
Litomyšl
 
Re: spojaři 1979-81
Karel Papež | 5.11.2016 13:50 | id 109887 | nahlásit

Milane,a mne si ještě pamatuješ?Vařil jsem na četě od jara 1978-1980,provianťák byl Aleš Stromko a potom Richard Olšer,praporní svazák Jarda Horka potom Hilšer,který si vzal Junkovou dceru.Ze spojařů byl můj ročník Aleš Bartolom.Viliam Škriba a Zach došli půl roku po nás,co si pamatuji vy jste pak chodili do služeb s pátrači,ale koneckonců i já.No a po mě vaření převzal Pavel Kozelka,nebo Kozelský byl s Prahy.Tak čau povzpomínej ještě a něco napiš.Karel Papež.
 
Re: Re: spojaři 1979-81
Milan Krejčí | 22.11.2016 20:10 | id 110500 | nahlásit

Ahoj Karle. Na Tebe si pamatuji a na dobré "bufety", když byla na něco chuť. Z kluků, které jsi napsal, si pamatuji jen na Hilšera, to byl mluvka, každým coulem!!! že si vzal Junkovu dceru, to jsem nevěděl. Máš na někoho kontakt, bylo by dobré, se po dlouhé době, aspoň v pár lidech sejít, třeba v Nýrsku nebo okolí a zavzpomínat.
Milan Krejčí
 
Re: Re: Re: spojaři 1979-81
Karel Papež | 3.12.2016 13:27 | id 110816 | nahlásit

Zdravím Milane,co se týče Hilšera na toho kontakt určitě nemám,ale je mi známo,že se rozvedl.Do Nýrska jezdím co druhej rok,byl jsem u Bednářů jsou to moc milí lidé a velitel si mě dokonce pamatoval a taky jsem navštívil Jirku Karáska,kterej je hrázný na Nýrské přehradě,takže jsme mohutně zavzpomínali na krásné časy našeho mládí...je to vždy takové hledání ztraceného času a poznání toho,čeho jsem si jako voják nevšímal a ta Šumava je balzám pro duši.Tak čau a přeji hezké Vánoce.Karel Papež.
 
Re: Re: Re: Re: spojaři 1979-81
Milan Krejčí | 3.12.2016 19:24 | id 110822 | nahlásit

Ahoj Karle,
myslím, že by bylo příjemné se sejít i třeba ve dvou, a našeho velitele Bednáře, bych taky rád navštívil. Byl jsem rok jeho zástupcem, tak by si třeba ještě vzpomněl, i když po tolika letech vypadám jinak.
Kdyby jsi chtěl do Nýrska třeba v létě vyrazit, tak dej vědět na můj mail:
krejci.m50@seznam.cz
Na tyto stránky zase tak často nechodím a mohli by jsme se minout.
Milan Krejčí
desátník v záloze
 
Řidiči březen 1979-81 Nýrsko
Jan Bína | 29.1.2017 15:51 | id 113015 | nahlásit

Ahojte kluci zdravím a pokud navštívíte pana Bednáře,tak ho pozdravte.
 
Re: Řidiči březen 1979-81 Nýrsko
Milan Krejčí | 30.1.2017 18:19 | id 113058 | nahlásit

Ahoj Honzo,
Ty jsi na zabezpečovací četě v Nýrsku, sloužil jako střelec nebo řidič, ale byli jsme stejný ročník 1979-81.
Milan Krejčí
 
Re: Re: Řidiči březen 1979-81 Nýrsko
Jan Bína | 11.2.2017 11:08 | id 113435 | nahlásit

Ahoj - řidič spolu s Milanem Švarcem z Opavy jsem sním v kontaktu.
Mějte se kluci,ahoj.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Řidiči březen 1979-81 Nýrsko
Jan Bína | 11.2.2017 15:14 | id 113440 | nahlásit

Ahoj Milane.Ten kamarád co je s tebou na fotce se jmenuje Milan Ručil.Volal mi to Milan Švarc z Opavy.
Měj se hezky.Ahoj
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Řidiči březen 1979-81 Nýrsko
Miro Zivčak | 1.9.2018 19:59 | id 131502 | nahlásit

Ahoj,bol som v Nyrsku 80-82 ako patrač,chodil som aj ako poddôstojnik na vycviky už som zabudol ako sme to volali.Pisal si o Borcovanovi to bol môj spolužiak. Ak by si mal na niektorych spoluboj. z nážho roč. napiš. Tak sa drž čau.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Řidiči březen 1979-81 Nýrsko
Karel Papež | 13.3.2017 17:22 | id 114588 | nahlásit

Ahoj Honzo,ty jsi se mnou občas jezdil nahoru do přijímače pro proviant,že jo?Čau Karel.
 
Re: Re: Řidiči březen 1979-81 Nýrsko
Jan Bína | 8.4.2017 13:46 | id 115701 | nahlásit

Ahoj,ne to byl patrně Milan Švarc.Mějte se kluci
Zde již nelze dále reagovat
Hleda'm spolubojovnîky roc 1967_ 69
Petr Darius | 12.5.2015 15:52 | id 90159 | nahlásit

CHlapi ozvete se co jste slouzli na praporu v Nyrsku 67 - 69Zatim she ozval M.Forbelsky a A.Praus velitel praporu pplkParesky ns Pavlik nt Hejduk zvt Vacek politruk Mlynarik vkr Pavlicek a Franc podatelna Hejda spojari Mojzis starsinoveBrzaSusta Taborsky Martinek Veselak Zdravi ridic haklu a Gazu Petr Darius
 
Re: Hleda'm spolubojovnîky roc 1967_ 69
Aleš Praus | 13.6.2015 10:32 | id 91163 | nahlásit

Dne 6.6.2015 jsem navštívit doma P.Dariuse. Bylo to fajn setkání. Škoda,že se neohlásil nikdo další. Stálo by za to udělat společná setkání více lidí třeba přímo v Nýrsku. Mohli by jsme si oživit téměř zašlé vzpomínky.
 
Re: Hleda'm spolubojovnîky roc 1967_ 69
Igor Beňo | 31.7.2015 12:35 | id 93111 | nahlásit

Peťo, málo kto vie o kontakte www.vojensko.cz
Peknýdeň.
I.B.
 
Re: Hleda'm spolubojovnîky roc 1967_ 69
Igor Beňo | 31.7.2015 13:24 | id 93116 | nahlásit

Peťo, málo kto vie o kontakte www.vojensko.cz
Peknýdeň.
I.B.
 
Re: Hleda'm spolubojovnîky roc 1967_ 69
Jarda Petřík | 11.10.2015 11:12 | id 95810 | nahlásit

Ahoj Petře, zdravím řidiče velitele praporu a mistra v letecké akrobacii upoutaných modelů a mistra závodu PETROF. Teď zrovna jsem přišel od kamaráda, který sloužil v Poběžovicích, ale byl u něho Vašek Štál, který byl s námi ve Volarech na Haklech - OT-810.
Vím ještě o Jardovi Rešovi a Jiřím Jindříškovi. Jarda byl u spojařů a Jirka na velitelský rotě, ten jezdil s OT-64. Honza Volfů ten žil v Kolovči u Domažlic.
zdraví Tě Jarda P.
 
Re: Re: Hleda'm spolubojovnîky roc 1967_ 69
Petr Darius | 12.10.2015 14:39 | id 95853 | nahlásit

Zdravim Jardu Petrika, ridice OT-810 ,barmana,a ridice sanitky.Jak se mas? Stale bydlis v Horni Branne? Ja si uzivam duchodu.Bydlime s manzelkou na vesnici12km odHradceKral.V 80.letech jsme si tu postavili na duchod barak.Nedavno me navstivilAles Praus.Byl na osetrovne lapiduch.Byl to nas mladej.Ted bydli v Havl.Brode.Uz dvakrat me navstivil Pareskyho syn Vlada.Bydli u Domazlic.Otec uz 7 let nezije.V 72.roce ho vyhodili z armady,ze v68.rice nepustil rusaky vNyrsku do kasaren. Po revoluci za him prisli aby se vratil,ale on je hrde poslal do pr...e.Tak se mej,pozdravuj vsechny znamy kluky.Nap is nebo zavolej, cislo najdes nize.Cau Petr.
 
Re: Re: Re: Hleda'm spolubojovnîky roc 1967_ 69
Jarda Petřík | 12.10.2015 19:54 | id 95871 | nahlásit

Ahoj Petře, ten Aleš Praus mně vypadl z paměti, možná kdybych ho viděl aspoň na fotce tak bych se třeba upamatoval. Honza Volf, ten má příbuzný v Semilech, jezdí tam, je to od nás kousek, ale nikdy se nestavil, i když jsem ho zval. Tebe bych taky rád viděl. Je to už pěkná řádka let co jsme spolu mluvili.
Pořád bydlím v Hor. Branný, všichni mě tu znaj, akorát mi přibyly roky a ubyly vlasy. Určitě Ti zavolám. Přes Hradce jezdím do Litomyšle a České Třebové, kde máme známé. Letos jsem byl v Hradci i na kole. Měj se fajn a rád Tě přivítám v Krkonoších. Čau Jarda
 
Re: Re: Re: Re: Hleda'm spolubojovnîky roc 1967_6969_ 6
Petr Darius | 13.10.2015 14:45 | id 95888 | nahlásit

Ahoj Jardo tak zavolej ,ja ti reknu jak se ke me dostanes .Az pojedes do Litomysle tak to mas pri ceste.Zatim cau Petr
 
Re: Hleda'm spolubojovnîky roc 1967_ 69
Jarda Petřík | 9.11.2017 19:54 | id 122305 | nahlásit

Ahoj Petře, musím se s Tebou podělit o dnešní zážitek.
Byl za mnou kamarád z učení, slovo dalo slovo, sloužil u PS u Žel.Rudy. Bavili jsme se o vojně a že mají srazy každý rok a padlo jméno Polášek. Řekl jsem, že s námi byl ve Volarech na OT 810 taky nějaký Polášek. Když jsem mu ukázal společnou fotku tak jen zíral, že je to jeho kamarád z vojny. Svět je strašně malý. Franta Polášek žije na Moravě ve Štramberku. Zdraví Tě Jard
Hledám spolubojovníka
Aleš Praus | 20.1.2015 14:13 | id 84467 | nahlásit

Pátrám po lékaři MUDr. Jiřím Peškovi,pod kterým jsem sloužil jako zdravotník v letech 1969-1970 u Pohraniční stráže v Nýrsku.
Nýrsko 1968-1970
Forbelský Miloslav | 28.12.2014 18:48 | id 83183 | nahlásit

začátek odloučené jednotky v roce 1969. Velitel p. Táborský,p.Šusta,p.Martínek. Výborný kuchař J.Bublík . Z autodílny Černocký,Obešlo,od spojařů Jura Kurák ,lapiduch Aleš Praus.Nemám žádný kontakt.Napiš sem když něco víš.
 
Re: Nýrsko 1968-1970
Aleš Praus | 16.1.2015 08:38 | id 84149 | nahlásit

V těchto létech jsem sloužil jako "lapiduch" v Nýrsku. Dodnes vzpomínám jen v dobrém. Bohužel o nikom z jmenovaných nic nevím.
 
Re: Re: Nýrsko 1968-1970
Aleš Praus | 16.1.2015 10:15 | id 84157 | nahlásit

Ještě doplňuji kontakt: praus@hbnet.cz nebo praus.a@seznam.cz. Budu rád když se někdo ozve.
 
Re: Re: Re: Nýrsko 1968-1970
petr darius | 27.2.2015 17:26 | id 86889 | nahlásit

Ahoj kluci slouzil jsem na velitelsky cete 1967-1969 na praporu vNyrsku Jak lapku Prause tak automechanika Forbelskyho si moc vas dobre pamatuju Jezdil jsem s 5ti mistnym Gazem a haklem Vozil jsem velitele praporu pplk Pareskyho jestli si vzpominate na Petra Dariuse talk se ozvete na608004222 nebo napiste na tyto stranky Zatim cau duchodce Petr
 
Re: Re: Re: Re: Nýrsko 1968-1970
Forbelský Miloslav | 17.4.2015 08:43 | id 89254 | nahlásit

Zdravím P.Dariuse a A.Prause.Jsem rád že se někdo ozval.Petře tebe pamatuji. Létal jsi s upoutaným modelem.Byla to bezva podívaná. Ještě další jména-Bohouš Mazánek,Ondra Repáň,Jan Souček,Pavel Polesný(všechno kluci z autoparku).Byli to moji mazáci.Na Nýrsko vzpomínám v dobrém .Byla to dobrá parta. Od té doby jsem tam nebyl (ale mám to v plánu) a nikoho jsem neviděl. Aleši na doktora Pešku si vzpomínám ale nevím o něm nic.Buďte zdrávi a užívejte důchodu. Ozvěte se.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Nýrsko 1968-1970
Aleš Praus | 17.4.2015 15:36 | id 89267 | nahlásit

Už jsem myslel, že se nikdo znovu neohlásí a najednou se ozval P. Darius. I já si na něho pamatuji. Ještě jsem si vzpoměl na mého mazáka Jirku Lebedu a na Jirku Bulku.
Měj se hezky a zase se ozvi.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Nýrsko 1968-1970
Václav Kalbáč | 20.5.2016 09:43 | id 104844 | nahlásit

Ahoj Aleši,je možné že jsi jel se mnou v sanitce 20.8.1968 do Klatov do nemocnice.Byli jsme na brigádě na Maxově a tam se mi stal úraz.V klatovech zrovna dělali těžkou operaci a tak jsem musel čekat.Lapiduši si došli zatím Do RŮŽE na pivo.Když jsme se po půlnoci vraceli,tak v Janovicích n./Úhlavou nás stavěli už rusáci a nechtěli nás pustit dál.Zachránil nás tenkrát velitel voj.útvaru v Janovicích.Když jsme přijeli na prapor v Nýrsku dole u velitelské budovy u brány stálo OTéčko.Ráno na praporním rozvodu jsme se dozvěděli že nás obsadili vojska Varšavské smlouvy v čele se Sovětským svazem.V té době jsem hrál v praporní beatové skupině a vedl nás tenkrát mjr.Macháček Jestli jsi byl účastník této příhody tak se ozvi.Moje adresa KalbiCL@seznam.cz BUĎ..
 
Re: Re: Nýrsko 1968-1970
václav kalbáč | 20.5.2016 09:59 | id 104845 | nahlásit

Ahoj Aleši,možná si byl se mnou jako doprovod při odvozu s úrazem do Klatov do nemocnice.To bylo 20.8.1968 k večeru.V Klatovech měli nhějakou těžkou operaci a tak se to moje ošetření trochu protáhlo.Lapiduši si skočili zatím do Růže na pivko.Když jsme se ale vraceli už dost dlouho po půlnoci,tak v Janovicích n./Úhlavou nás stavěli rusáci a nechtěli nás pustit dále.Zachránil nás tenkrát velitel pluku z Janovic.Když jsme k ránu dorazili na prapor v Nýrsku,tak na bráně u velitelské budovy stálo OTéčko.Ráno na praporním rozvodu jsme se dozvěděli,že nás obsadili.Já v té době jsem hrál mimo jiné v posádkové beatové skupině,vedl nás mjr.Macháček.Ten ještě žije a dělá snad ředitele muzea PS v Poběžovicích.Jestli jsi byl účastník této příhody ozvi se.Moje adresa: KalbiCL@seznam.cz
 
Re: Re: Nýrsko 1968-1970
František Virostek | 25.1.2017 22:42 | id 112889 | nahlásit

Ahoj Aleš som rad že som Ťa našiel. Som Fero Virostek , slúžili sme spolu na ošetrovni, bol som saniťák, možno si na mňa spomenieš. Doktor Jiří Paška bol zo Znojma. Budem rád, keď sa mi ozveš buď na email, alebo na číslo 0911298961.
 
Re: Nýrsko 1968-1970 napiš
Vladimír Jozífek | 21.3.2017 23:40 | id 114982 | nahlásit


Ahoj Františku, pokud budeš chtít něco napsat máš
tam mej.adresu.
Pro zajímavost v Nýrsku jsem byl 3x. Šusta nežije,
Martínek nežije.
Táborský byl nemocný,dnes nevím. Jeto 5 let
Ahoj a přeji pěkný den. Vl.J.
 
Re: Nýrsko 1968-1970 napiš
Vladimír Jozífek | 21.3.2017 23:23 | id 114981 | nahlásit

Dobrý den pane Forbelský, jmenuji se Vladimír Jozífek
a spal jsem vedle Tebe na pokoji. Pokud se pamatuješ
a budeš mít zájem napiš, nebo zavolej na tel.
705 220 067.
Přeji pěkný den. Vl.J.
HLEDÁM SPOLUBOJOVNÍKA
Karel Ppaež | 20.7.2014 13:58 | id 77255 | nahlásit

Hledám kamaráda z voj.služby Jaromíra Horku,sloužili jsme spolu v Nýrsku.Jardo ozvi se mi prosím.
k.papez@seznam.cz
 
Re: HLEDÁM SPOLUBOJOVNÍKA
Karel Papež | 20.7.2014 14:01 | id 77256 | nahlásit

Zkomolil jsem své jméno,oprava- KAREL PAPEŽ
Kluci ozvěte se
Pepa Kopecký | 18.5.2014 19:04 | id 74891 | nahlásit

Hledám kluky co sloužili u stolku a na bráně. Jmenovitě Milan Cotiofany alias Celofánek, Jožka Baláž, Jirka Růt a Vráta Ondráček. Koukejte se ozvat. Možná jsem na někoho zapomněl. Tak se mějte a napište i dalším.
 
Re: Kluci ozvěte se
Petr Dockal | 18.1.2015 16:06 | id 84258 | nahlásit

Ahoj Pepo, Petr Dockal-telefonni ustredna 83-85 -CHrudim,jestli si ten srandista z Pardubic tak se ozvi Milana si pamatuju moji spolubojovnici-Petr CHvojka;Jozo Sviba;Lubas;Sebesta;Dedek;Cermak:...Sefoval tomu Blazen. Budu rad kdyz se ozves a nejlepe na telefon 731665741 tak zati bud
 
Re: Re: Kluci ozvěte se
Pepa Kopecký | 18.2.2015 19:39 | id 86430 | nahlásit

Ahoj Petře, tak ten srandista z Pardubic to je Vašek jmenovec spojař. Já jsem sloužil u stolku a na bráně. Je to už 30 let, ale kolikrát si na to vzpomenu. Dnes ti mladí nevědí o co přišli, stačilo by půl roku ale zážitky to jsou na celej život. Jen by mě docela zajímalo co velitel Bednář. S tím chlapem byla taky sranda. Pár kluků jsem potkal, my jsme se viděli tenkrát na ty chalupě u Chrudimi. Tak se měj pěkně a padesátku pořádně spláchni.
 
Re: Re: Re: Kluci ozvěte se
Kopecký Václav | 29.12.2015 14:24 | id 99512 | nahlásit

Nazdar Brácho,jak se vede naposled to nebylo nic moc,už je líp?Jednoho Dočkala jsem znal z Kateřiny ten byl z Chrudimě
 
Re: Re: Kluci ozvěte se
Václav Kopecký | 29.12.2015 14:26 | id 99513 | nahlásit

Jakej srandista mladej,ještě jsi v Chrudimi?
Spolubojovníci 59-61
Korejz Jaroslav | 8.4.2013 19:13 | id 59531 | nahlásit

Sloužil jsem v Nýrsku jako velitel družstva v PŠ. Mým
velitelem čety byl nadpor. Polák Pavel se kterým jsem ve spojení. V četě se mnou byli ještě, Láďa Čapek, Franta Míča a Vašek Pekař. Chtěl bych s nimi navázat kontakt. Ozvěte se všichni co jste v té době v Nýrsku sloužili.
 
Re: Spolubojovníci 59-61
Pavel Polák | 10.4.2013 14:34 | id 59634 | nahlásit

Plně se ztotožňuji s mým spolupéesákem Jaroušem Korejzem, se kterým jsme se znovu setkali po 50-ti letech. Dovoluji si jen malé upřesnění. Všichni jsme byli ročník 1940 a byli jsme jako záklaďáci (s dvakrát prodlouženou vojnou v letech 1959 - 1961) "malým štábem" 5. těžkokulometné čety v PŠ Nýrsko. Ostatní čtyři čety měli za velitele důstojníky z povolání. A ještě já jsem nebyl nadpor, ale jako absolvent ŠDZ v Bruntále jenom podpor. Spolu s bývalým četařem Korejzem se těším, že se nám snad někdo ještě než umřeme ozve.
 
Re: Re: Spolubojovníci 59-61
František Lauro | 30.11.2013 16:22 | id 67159 | nahlásit

Pozdravujem vás milí spolubojovníci, moje vojenské začiatky sa tiež viažu na Nýrsko. Prekonal som tam prijímač r. 1959 a dôverne poznám Pajerek a iné miesta, ktoré boli nesmierne ťažké pre nás, zelenáčov
Pripomeniem aspoň niekoľko mien, ktoré aj vám budú známe: vel. praporu kpt. Fučík
zvp. praporu kpt.Houžvička
náš vel. 6. roty, npor. Pospíšil
zvp. roty, čet. záklaďák Webr
staršina roty, des. záklaďák Žižka
a ešte niekoľko poddôstojníkov z našej 6. roty:
des. Bílý
svob. Mika
svob. Tököly
des. Fidler atd...
Žiaľ, na meno náčelníka praporu nespomeniem, ale viem, že jedine on mal medzi dôstojníkmi moskviča, na čo bol aj patrične pyšný. Toľko zo spomienok z výcviku v Nýrsku. Pozravujem Vás, majte sa krásne a držte sa. Ja mám 73 ako aj vy a ktomu ešte cukrovku, ale to je o inom.
kontakt
palo katreniak | 12.3.2013 11:03 | id 58001 | nahlásit

Nemáte niekto kontakt na Pavla Krákoru-krakena snehuliak 89-90 ?
 
Re: kontakt
Kraken | 15.3.2013 21:01 | id 58197 | nahlásit

Ahoj Palo, kontakt Ti mohu poskytnout sám. Mob. +420774320774 nebo uvedený e-mail. Pavel Krákora
 
Re: kontakt
Kraken | 15.3.2013 21:05 | id 58198 | nahlásit

Můžeš mně napsat na e-mail PavelKrakora@seznam.cz. A jak Tě mohu kontaktovat já?
Komáři 87/89
Tomáš Linhart | 22.2.2013 11:25 | id 57130 | nahlásit

Nemanický kluci OZVĚTE SE na plackalinhart@seznam.cz
r. jaro 83-85
psovod Jirka | 29.12.2012 18:00 | id 54209 | nahlásit

Ozve se někdo na tyto stránky z psovodské roty kde jsme přežili výcvik z duben -červen 83?A pamatuje si někdo jméno velitele družstva -vysoký desátník byl myslím z Moravy a po přísaze jsme šli popíjet.Já se vrátil zpět na rotu jelikož všichni mi museli odjet -neměli kde přespat, šel s ním nato pivo a na rotu jsme se pak podpírali-asi nás zmohl ten pivní vítr!!!
 
Re: r. jaro 83-85
J.K | 11.1.2014 09:44 | id 69203 | nahlásit

Vzpoměl jsem si na jméno.Des Junek!!
VÝZVA PRO JIŘÍHO KARÁSKA
Karel Papež | 27.10.2012 16:34 | id 51450 | nahlásit

Jiříku,ozvi se mi prosím na pevnou linku jsem na zlatých stránkách,nebo napiš e-mail,s pozdravem Karel.
k.papez@seznam.cz
Vnitřní stráž - Praha Vršovice
Jan Kyselák | 16.1.2012 18:36 | id 40854 | nahlásit

Kdo sloužil v letech 1954 - 1956 u minometné roty
prvního praporu s velitelem nadporučíkem Ryškou a
poručíkem Pěkníkem ozvěte se.
V prvním ročníku tam dělal staršinu Marek
Zdraví
odesílatel E.mailu
Rocnik 87 - 89
PETER PROSTREDNY | 6.1.2012 20:26 | id 40369 | nahlásit

Ahoj , som rad , ze som objavil tuto stranku . Sluzil som v Nyrsku 87 - 89 ako spojar , par ludi , co tu pise , si pamatam . Som rad , ze som videl foto Blazna , to potesi.....:))) Budem rad , ked sa niekto ozve
 
Re: Rocnik 87 - 89 komár
TOMÁŠ GRÉGR | 6.8.2016 08:53 | id 107359 | nahlásit

peter nevím jestli si na mě vzpomeneš byl jsem taky spojař
 
Re: Re: Rocnik 87 - 89 komár
PROSTREDNY PETER | 3.12.2016 01:53 | id 110809 | nahlásit

ahoj Tomaš , jasne , že si spominam. Som rad , že si sa ozval , veď sme niečé spolu prežili...:)
 
Re: Re: Re: Rocnik 87 - 89 komár
TOMÁŠ GRÉGR | 14.12.2016 17:34 | id 111127 | nahlásit

Jjá jsem taky rád .našel jsem tě na FB
 
Re: Re: Re: Re: Rocnik 87 - 89 komár
PROSTREDNY PETER | 21.12.2016 00:55 | id 111376 | nahlásit

:) Tak napis , pokecame.....
Manton
Václav Hanus | 20.11.2011 19:04 | id 38181 | nahlásit

Vážený pane,byl jsem take naakci Kazarové v roce 1962. já jsem ale sloužil na spoj.rotě chebské brigády jako šofér v3esky.V noci jsme vyjeli 3 auta,po 30 lidech,směr Sušice,Borová Lada.Zůčastnilo se tenkrát 5 brigád.Po týdnu v terénu hurá zpět do CHebu.S pozdravem Václav Hanus. Vojna v roce 1961-63.
 
Re: Manton
manton | 21.11.2011 15:51 | id 38205 | nahlásit

Vazeny ak mate zaujem o rozhovor zavolajte na skype hribar5555.Dakujem
 
Re: Manton
Víťa | 14.3.2012 21:30 | id 43701 | nahlásit

Taky jsi vzpomínám na ten ostr. poplach v Chodovce a odjezd na Šumavu. Krátce na to začala tzv. Kubánská krize.
kam sa podela psovodska cata z roku 62
manton | 20.11.2011 12:03 | id 38167 | nahlásit

Vazena stara garda psovodov z roku62.Rad by som zaspomynal na vycvik v Nyrsku a na akciu KAZAR Ak Vam to nieco hovory tak sa ozvyte,budem velmy rad a potesim sa.NEPROJDOU .
Spojaři a další-v Nýrsku únor 77 až září 78 ozvěte se
Jirka Peterka | 17.10.2011 10:37 | id 37117 | nahlásit

Mezi rotama praporní četa uvedena není. a tady jsem jí náhodně objevil až teď. Po 2 dnech v Poběžovicích na 4 měsíce do Tisové a 20 měsíců v Nýrsku. Měl jsem na praporu na starosti ústřednu, radio, něco signálky, vedení. Vidím tu Musila. jestli pamět neplete, se mnou byl taky Musil jako "mazák", vyplašenej Jožo z Brna. Na rychlo vzpomenu na Martínka, Junga a "Blázna"-jméno nevím. Při pobytu v okolí jsem tam kouknul 3x, jednou i vyrabovaných místností-bohužel bez foťáku.Zkusím přiložit zvenku z 10 2008.
 
Re: Spojaři a další-v Nýrsku únor 77 až září 78 ozvěte se
pavel Stránský | 23.11.2011 22:18 | id 38303 | nahlásit

jsem sice ročník narození 66 ,ale jméno Blázna podle fota je Láďa Bednář.jinak kromě Kláštera a lazaretu jsou dnes již kasárna kompletně sešrotována a plánuje se zde výstavba RD.
 
Re: Re: Spojaři a další-v Nýrsku únor 77 až září 78 ozvěte s
Karel Papež | 28.1.2012 13:49 | id 41455 | nahlásit

Chlapi, je dosti nedůstojné,že si pamatujete přihlouplou přezdívku našeho velitele MIROSLAVA BEDNÁŘE,který se v dobré víře nechá vyfotit,komolíte jména důstojníků a o dnešním Nýrsku víte houby,já tam jsem u Bednářů skoro každý rok,jsou to bezva lidi,kteří přežívají obyčejným životem a ne jako bývalí důstojníci,kteří najednou měli prachy si otevírat penziony,být v městských zastupitelstvech za komunistickou stranu a pod.M.Bednář nikdy ve straně nebyl a proto přežíval s nízkou hodnosti,nevím jak vám,ale v mé době nikomu neublížil ba naopak spoustu chlapů vytáhl z maléru.Jsem ročník 1959 a v Nýrsku jsem byl 1978-1980 jako starší kuchař pohraničního praporu velitelské-zabezpečovací čety.Pokud máte jiný názor rád si jej přečtu.
 
Re: Re: Re: Spojaři a další-v Nýrsku únor 77 až září 78 ozvě
Zdeněk Kraus | 15.3.2012 18:01 | id 43713 | nahlásit

Plně s Váma souhlasím, je to nedůstojné takto se o někom vyjadřovat.
Sloužil jsem na rotě Zadní Chalupy v roce 70-72 jako psovod a v té době tam měl pan Bednář na starosti výstrojní sklad. Doufám, že jsem se nezmýlil v tom co zastával za funkci...a byl to perfektní chlap co nikdy nic nezkazil a nikomu nic zlého neudělal.
Ti co to pišou měli by trochu vážit slova...
 
KAREL PAPEŽ | 17.3.2012 23:06 | id 43803 | nahlásit

Hezký den přeji,ano Mirek Bednář na Zadních Chalupách skutečně sloužil,jsme spolu přátelé již asi deset let,co jsem se více než po dvaceti létech odhodlal Nýrsko navštívit,takže vím o čem píši ,poté byl převelen na prapor do Nýrska a skončil po revoluci u pohraniční policie,nyní je v důchodu.Mimochodem,během mé základní služby byla pohraniční rota Zadní Chalupy zrušena a její velitel v té době kapitán Mrška nějaký čas sloužil na praporu
 
Re: Fotka M. Bednářa-pre Karla Pápeža
Jaro Šiška | 17.3.2012 23:31 | id 43805 | nahlásit

Karle, ani mne sa nepozdávajú takéto znevažujúce poznámky na bývalého kolegu, zvlášť keď sa jedná o mimoriadne slušného človeka, čo mám potvrdené od jeho bývalých spoluslúžiacich kolegov. Myslím, že by mal administrátor zasiahnuť a vec upraviť v súlade s pravdou. Čo na to administrátor?!
Zde již nelze dále reagovat
 
Re:
Mirek | 19.3.2012 09:50 | id 43845 | nahlásit

Napsal jsem Adminovi OLDOVI e-mail ohledně toho jména,je to již opraveno.
O L D O, díky Ti.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re:
Zdeněk Kraus | 20.3.2012 22:53 | id 43898 | nahlásit

Já jsem nebyl v Nýrsku od roku 1972, to jsem na podzim šel do civilu.
Chystám se podívat do Nýrska a na místa kde stála rota Z. Chalupy podívat, ale stále mě to zdravotní stav nedovoluje, snad se mě to jednou podaří.
Jsem rád, že je jméno u pana Bednáře tak jak má být.
Zdraví psovod od Zenita Kraus Z.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: prosba
Maštalíř Petr | 11.9.2013 20:55 | id 64371 | nahlásit

Dobrý den,jmenuji se Petr Mastalíř roz. Bednář.Již delší dobu se snažím najít svého otce,kterým je Miroslav Bednář,Zadní chalupy 30.Proto Vás moc prosím o jeho tel.číslo nebo email.
Velice Vám děkuji Petr Maštalíř.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Spojaři a další-v Nýrsku únor 77 až září 78 ozvě
sajtlava pavel | 9.10.2013 21:17 | id 65217 | nahlásit

som rocnik 1961 v roku 1980-81 nam rusili strelecku rotu a porozhadzovali nas po celej brigade domazlickej.velitela miroslava bednara som zazil iba pol roka a mam nanho dobre spomienky mal sice nie priliz mily prejav ale bola s nim aj obcas sranda
 
Re: Re: Re: Spojaři a další-v Nýrsku únor 77 až září 78 ozvě
Pepa Kopecký | 1.5.2015 17:22 | id 89790 | nahlásit

Zdravím Karle Já jsem v Nýrsku sloužil 83-84. takže pár let po tobě. Jen bych potřeboval zjistit, jestli pan Bednář bydlí na té staré adrese v ulici ČS. legií. Rád bych mu napsal pár řádků. Jinak s těma připomínkama souhlasím. Přihlouplé přezdívky platily tenkrát, dnes už jsme 50plus a tak ty připomínky necháme minulosti. Tak se mějte.
 
Re: Re: Re: Spojaři a další-v Nýrsku únor 77 až září 78 ozvě
Milan Krejčí | 12.7.2016 20:50 | id 106535 | nahlásit

Ahoj,
na Tvoje jméno si bohužel nevzpomínám, ale určitě jsme spolu nějakou dobu na prapoře v Nýrsku strávili, protože jsem tam byl od 1979-81.
Byl jsem od 2.7 - 4.7. 2016 v Nýrsku a projel jsem některé roty. Ubytovaný jsem byl v penzionu na Svaté Kateřině. Ale bohužel se mě nepodařilo s nikým se sejít a zavzpomínat.
Tak snad se tady domluvíme a v dohledné době se v Nýrsku nebo blízkém okolí sejdeme.
Milan Krejčí
Litomyšl
 
Re: Spojaři a další-v Nýrsku únor 77 až září 78 ozvěte se
Jirka Tomášek | 7.2.2015 16:55 | id 85882 | nahlásit

Já v této době sloužil nahoře ve výcviku a dolů na prapor jsme chodili na jídlo. Velení jsme měli v Poběžovicích. Ale měl nás na starost Bednář. Nemůžu si stěžovat. Měl naše vycházkové knížky. Večer jsme mu zavolali,že jdem na pivo a on nás pustil. Sloužil se mnou ještě Kalina,Vrána.Korpáš Uher.Tak jestli to někdo čtete,tak se ozvite.
Pánové ozvěte se
Pepa Kopecký | 25.5.2011 19:34 | id 31641 | nahlásit

Sloužil jsem na četě od listopadu 83 do září 84. Od vojny jsem viděl jen Karla Burdu a Rudu Janzu. Tak vy ostatní se ozvěte. Už je to hrozně dlouho, tak pište. Zdraví Pepa
 
Re: Pánové ozvěte se
Pavel Musil | 19.6.2011 18:06 | id 32658 | nahlásit

Ahoj, sloužil jsem na četě 86-88 jako pátrač.
 
Re: Re: Pánové ozvěte se
Vláďa Pel | 2.9.2011 19:36 | id 35674 | nahlásit

Taky jsem " pátral " na Bláznově četě 87 - 89. Nastoupili jsme s Hofim na místo dvojice Kočí a Musil. Pamatuješ Pájo ? Dnes to snad už ani není pravda!
 
Re: Pánové ozvěte se
Václav Kopecký | 31.7.2011 19:37 | id 34409 | nahlásit

Tak to kecáš brácho,taky jsme se viděli.
 
Re: Re: Pánové ozvěte se
Karel Burda | 5.11.2011 21:29 | id 37709 | nahlásit

Vašku jsi to ty? Mě říkali dědek. Jestli si vzomínáš tak se ozvi. Jsem v kontaktu také s Pavlem Bejstou,zvaným Šebestou (náš mladej)
 
Re: Re: Re: Pánové ozvěte se
Mikan Havelka | 17.11.2011 11:53 | id 38074 | nahlásit

Zdravím Karla Burdu (dědka). Jsme Mikan (Miloslav) Havelka, Rudník Krkonoše. Ve výcviku v Nýrsku jsi mi dával, když byla okurková omáčka, knedliky a omáčku, jedl jsi jen maso, pamatuješ.
To jen tak na připomenutí. Tyhle stránky sleduji celkem často, ale z let 1982-1984 tam toho moc není. Našel jsem naše supráky z roty Svatá Kateřina. Zatím se měj a sděl mi jak se máš, zda máš na někoho kontakt, případně kde bydlíš (byl jsi někde od Turnova). Zdraví Mikan.
 
Re: Re: Re: Re: Pánové ozvěte se
Karel Burda (DĚDEK) | 18.11.2011 18:08 | id 38108 | nahlásit

Míkane, to víš,že si vzpomínám.Jak píšeš bydlím vTurnově. Vzpomínám na další kluky z výcvikové spojroty. Např.Vráťa Hofraiter, tuším Vláďa Procházka,
Petr Bulín, Housar,jméno nevím. Vojnu jsem dosloužil na prapoře jako spojař. Kontakty žádné nemám, ale doufám že to někdo bude číst a ozve se.
Chlapi ozvěte se! Dědek
 
Re: Re: Re: Pánové ozvěte se
Pavel Bejsta | 4.12.2011 19:05 | id 38756 | nahlásit

Tady Šebesta - Pavel Bejsta ročník 83-85.
S Karlem Burdou (Dědkem) jsem dával dohromady nějaké dobové foto, tak jak to půjde nechám to sem vyvěsit.
 
Re: Re: Re: Pánové ozvěte se
František Sýkora | 9.8.2013 19:24 | id 63394 | nahlásit

Ahoj. V Nýrsku na prapoře jsem sloužil necelý rok. Velitel Junek, politruk Kolečkář. Na Tebe Karle si pamatuji, dále na Matějku a na ostatní jména si nevybavuji. Fotky z té doby nějaké mám (1982-1983).
 
Re: Re: Pánové ozvěte se
Petr Dockal | 18.1.2015 16:24 | id 84260 | nahlásit

Ahoj Vasku, Petr Dockal-telefonni ustredna 83-85 -CHrudim,jestli si ten srandista z Pardubic tak se ozvi Milana si pamatuju moji spolubojovnici-Petr CHvojka;Jozo Sviba;Lubas;Sebesta;Dedek;Cermak:...Sefoval tomu Blazen. Budu rad kdyz se ozves a nejlepe na telefon 731665741 tak zatim bud
 
Re: Pánové ozvěte se
Karel Burda | 5.11.2011 21:19 | id 37708 | nahlásit

Pepo. Je mi to trapné, ale určitě se ukážu.Jiný kontakt nemám. Karel
 
Re: Re: Pánové ozvěte se
Slavo Slovensko | 6.11.2011 21:13 | id 37734 | nahlásit

Karol ktorý si bol ročnik?
 
Re: Re: Re: Pánové ozvěte se
Karel Burda (DĚDEK) | 18.11.2011 18:30 | id 38109 | nahlásit

Slavo nevím kdo jsi Já jsem byl podzim 1982 - 1984
 
Re: Re: Re: Re: Pánové ozvěte se
Slavo Slovensko | 19.11.2011 18:08 | id 38136 | nahlásit

Zdravim Karle boli sme spolu vo vycviku ja som potom skončil na 8. rote.Je to pomaly 30 rokov par mien mam v hlave šimko ,ybehej, vesely, bulin, velitel družstva bol slovak Miro Balaž a ešte Jardo Halas. Teba tiež pamatam viem že si bol od nas niečo starši tak maš tu prezivku. Velitel roty bol poručik a bol to riadny magor . Buduci rok tu chcem pozriet,som v kontakte s kamošmi z Klatov,Bor u Tachova, Horšovsky Tyn, Bud.ˇ
Setkání spolužáků po 30 letech
Ruda Zbín | 14.6.2009 13:42 | id 4257 | nahlásit

Věnujte pozornost tomuto oznámení ! Hledáme
spolužáky z let 1975-1979, kteří ukončily VŠ SNB V
Holešově v roce 1979. Náčelník ročníku : plk.
Radomír Volek. Kolegové v Holešově organizuji
setkání všech spolužáků po 30. letech ukončení
studia. Ozvěte se a přihlaste se na adrese
: http://www.spoluzaci.cz/632041 - přímo,
nebo na adrese : www.spoluzaci.cz ID:
632041 / hlavními organizátory jsou: Mirek Kovář ?
námořník a Láďa Lesák. Kontakty jsou na ně na
těchto stránkách uvedeny. Přihlašte se na
adrese a vyplňte kartu spolužáka.
Vložit nový komentář





 

Lze napsatznaků



  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nelze používat
  • URL adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky