Vojensko.cz

Objekty bývalé PS a ČSLA - fotogalerie, texty, vzpomínky pamětníků

Nacházíte se: Objekty PS » Pohraniční roty 9. bPS » 4. rPS - Nový Dvůr
Předchozí 1 fotografie T.Parkan z 25 Další
Foto 1

Západní pohled na rotu (od plotu)

Foto 1 Foto 2
Autor: T.Parkan | Pořízeno: 8.2007 | 2×
Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14 Foto 15 Foto 16 Foto 17 Foto 18 Foto 19 Foto 20 Foto 21 Foto 22 Foto 23 Foto 24 Foto 25
Autor: T.Parkan | Pořízeno: 5.2008 | 23×
Sekce:
Pohraniční roty 9. bPS

4. rPS - Nový Dvůr

(25 fotografií)

4. rota 1. praporu 9. brigády Pohraniční stráže.

V těsné blízkosti roty dnes vede dálnice D5, při které byl vybudován nový hraniční přechod Rozvadov (původní přechod se nacházel 1 km SZ od roty, při silnici č. 605).

Hlavní budova i garáže jsou uzamčeny a ve velmi dobrém stavu. Při stavbě dálnice byl areál využíván stavební firmou. V roce 2008 majetkem obec Rozvadov.

Okres: Tachov

GPS: 49°39'15.42"N, 12°32'30.05"E

Najít na mapě

ČR

Vaše komentáře...

Čo všetko zmenil čas.
Milan Jamborek | 11.4.2012 18:38 | id 44733 | nahlásit

1975 - 1977
Jarda - kynolog | 3.4.2012 23:47 | id 44356 | nahlásit

Zdravím všechny, kdo sloužil na 4.rPS v těchto letech. Z našeho ročníku se tu zatím nikdo neobjevil. Škoda. Jinak přeji hodně zdraví všem. :-) Buďte!
Čo je s vami?
jano martiniak | 1.4.2012 21:01 | id 44286 | nahlásit

Chlapci čo je s vami, tvorivá kríza, alebo vybledli spomienky? Zatiaľ buďte !
Dotaz.
jano martiniak | 9.2.2012 18:43 | id 42105 | nahlásit

Chlapi, vysvetľoval som synovi, že dosť veľké uznanie pre PS-áka, bolo vyfotografovanie vojaka ZS pred bojovou zástavou útvaru. Ja som bol vyfotený, pred boj. zástavou Domažlickej brigády. Vedel by mi niekto povedať, ako vysoko, alebo nízko je toto v hierarchii ocenení a vyznamenaní v PS. Už som to všetko zabudol a tak som to synovi nevedel celkom vysvetliť. Ďakujem a zatiaľ buďte.
 
Re: Dotaz.
Franta Kuna | 9.2.2012 20:02 | id 42113 | nahlásit

...ahoj Janko, jednou z najvyššich odmien pre vojakov z röt PS bolo na konci vojny nechať ich vyfotiť pred bojovou zástavou svazku. Toto bolo vždy na konci keď končili vojensku základnu službu a predávála sa im zapaspartovana fotografia, ktora mu mala pripomínať dobu jeho služby na hraniciach. To iba tak malo k tvojmu dotazu, na ktorý som tuna narazil. Ja som služel na Domažlicku na 10.pohraničnej rote Nemanice...dúfam, že si nezabudol na pozdrav PS "Buď "
 
Re: Re: Dotaz pre Frantu Kunu
jano martiniak | 12.2.2012 16:45 | id 42235 | nahlásit

Vidím, že si Slovák. Odkiaľ si Franto a kde a kedy si slúžil? Díky za odpoveď a buď.
 
Upozornenie.
jano martiniak | 27.2.2012 19:39 | id 42915 | nahlásit

Hodil som na dobové foto fotky našho ročníku, jeseň 81-83. Kto sa pozná, prihláste sa. Ahojte a buďte.
 
Re: Upozornenie.
Lubos Letak | 29.3.2012 21:36 | id 44190 | nahlásit

Ahoj nemate foto s roku 83-85 lubos letak
 
Re: Re: Upozornenie.
Vlado Prekop | 30.3.2012 14:41 | id 44203 | nahlásit

AHOJ lUBOS sluzili sme spolu Rozvadov Novy DVUR 83 85 spolu z LISKOM SEBESOM KUPKOM ZILKOM PEPO VALENTA dake fotky mam no neviem to tu dat a ako sa mas?? foto starej roty nemam nova sa mi nepaci ozvi sa
kamarád
Kléma 80-82 z Vašíčku | 18.1.2012 20:23 | id 40966 | nahlásit

Ahoj chlapci,
dozvěděl jsem se že tady u vás 80-82 sloužil Janko Kubošek. Nemáte někdo nějaký kontakt na tohoto super chalana? Řádili jsme spolu v Poběžovicích ve výcviku. Díky, Pavel.
 
Re: kamarád
jano martiniak | 30.1.2012 21:38 | id 41617 | nahlásit

Jano Kubošek bol môj starý. Žije v obci Staškov, v okrese Čadca. Viem, že dlhé roky slúžil ako policajt v Čadci. Či ešte slúži, to neviem. Iné informácie nemám a ani kontakt na neho. Možno ti tieto informácie pomôžu. Zatiľ Buď.
 
Re: Re: kamarád
Kléma 80-82 | 31.1.2012 07:01 | id 41625 | nahlásit

Děkuji za zprávu. Pokusím se ho nakontaktovat. P.
Všetkým ľuďom dobrej vôle.
jano martiniak | 19.12.2011 10:47 | id 39339 | nahlásit

Všetkým bývalým PS-ákom prajem spokojné a príjemné Vianoce a do Nového roku 2012 hlavne veľa zdravia, šťastia a rodinnej pohody.
 
Re: Všetkým ľuďom dobrej vôle.
gero81 | 31.12.2011 09:54 | id 39994 | nahlásit

vsetkym byvalym hraniciarom co sluzili jar81-83 prajema novom roku a po cely rok2012 zdravie stastie a osobnych uspechov praje psovod od Badula
cavte, este zijem
Zdeno Durove | 15.12.2011 20:17 | id 39188 | nahlásit

Cavte vsetci. Rad by som sa s vami stretol, na stvorke to bolo super, hlavne Gus bol najlepsi. Ja som bol v Plzni vo fakultnej 2 mesiace a potom 1 mesiac vo vojenskej nemocnici. Potom som isiel na rehak do Hrabine pri Ostrave, tam som bol pol roka. Tam som sa ucil znova chodit, po tom uraze som sa nevedel vobec hybat, bol som ochrnutý od hlavy az po paty. Teraz som na tom tak, ze chodim sam, bez nejakeho vozika, bez barli...mam postihnutu pravu stranu, ale hlavne, ze sa dokazem o seba postarat sam, bez pomoci. Rad by som vas videl ak mozte napiste adresy kde byvate...cavte s pozdravom Zdeno 4-rota.
 
Re: cavte, este zijem
jano martiniak | 15.12.2011 21:15 | id 39191 | nahlásit

Ahoj Zdeno, som rád že čítam tvoje riadky. Ja som bol tvoj starý, spomínaš ? Ešte stále bývaš v R.S. Ja žijem v Tisovci. Uplne som na teba za tie roky zabudol. Ozvi sa, môžme sa stretnúť. Zatiaľ buď.
 
Re: cavte, este zijem
Richard H. | 15.12.2011 21:56 | id 39195 | nahlásit

Ahoj Zdeno .pamatuješ na mě dělal jsem spojaře na 4 rotě na tu událost si pamatuju velice dobře po zadržení a pak ten rybník a Váš ročník rozpusli po všech rotách, ale hlavně že žiješ měli jsme několikrát sraz náš ročník na Bečvě r.jaro 82-84 a letos i s našimi mazáky.Pošli email pošlu fotky z roty a ze srazu snad si vzpomenš podle našich ksichtú.Ale je to už nějakou dobu cojsme se neviděli. Tak buď.
 
Re: cavte, este zijem
vlado p | 26.12.2011 15:44 | id 39762 | nahlásit

som rad ze si sa ozval bol si moj polrocak poznam cely ten pribeh bolo to krute a smutne ale som rad ze si sa z toho dostal a inak ako ::: ??? dik za odpoved
 
Re: cavte, este zijem
Pepa Kopecký | 21.3.2012 16:50 | id 43909 | nahlásit

Ahoj Zdeno. Jsem rád, že tě slyším. Škoda, že tenkrát nebylo blíž do hospody než k rybníku. Stala se blbá věc, kterou nejde vzít zpátky. Já jsem se vyválel na kole a tak si užívám vozíku. Ale to vem čert. Jseš první z těch našich komárů, kterej se z roty ozval. Potkal jsem akorát Miloše Hakena. Potom jen kluky z Nýrska, kde jsem to dokroutil. Na ty nový rotě by byla pěkná dovolená, ale dalo by se tam jen pařit, grilovat kus flákoty a chodit na houby. Barák je to jako turistická ubytovna a tak by se možná dalo courat na kole po překrytí. Tak se zatim měj pěkně. Zdraví Pepa K. bednista
jak to bylo
Libor Jeřábek | 22.11.2011 18:32 | id 38236 | nahlásit

Ahoj bývalí spolubojovníci.Nastal dušičkový čas a tak mám více času sedět u počítače.Taky se přehrabuji ve vašich komentářích staršího data.Tehdy jsem o těchto super stránkách ještě nevěděl.Tak s křížkem po funuse se pokusím o své vysvětlení určitých nedorozuměni.
Psalo se o Kótě.Garáže či prapor?V době mého nástupu jaro 81 na Kótě byly dílny praporu ve smyslu všech praporních rot,ošetřovna opět praporní a prasečák,ale ten pouze praporní(pro prapor).Z praporu tam chodila hlídka od večera do rána(dvoučlená).Prapor jako takový byl v Rozvadově vedle motorestu.Věřte mi,je to tak.Na praporu jsem sloužil do jara 82.Pro mladýho to bylo na špagát.Když mi měla konečně nastat havaj tak mne převeleli na Nový Dvůr.Někdy v létě 82 se prapor stěhoval na Kótu.Z tohoto důvodu se liší vaše různé názory co kde bylo.Jelikož do civilu jsem šel na jaře 83,tak už nevím co bylo dál.Když se dívám na fotky praporu z doby nedávné,tak se domnívám,že to opravili,asi.
Pobyt na rotě,musím hodnotit ale moc dobře.Tam ta vojna utíkala podstatně rychleji a zážitků na román.Ještě bych chtěl apelovat na kluky ze Slovenska,jestli nemají kontakt na Štefana Ďuranu.Tak zatím buďte,čau.
 
Liborovi Jeřábkovi.
jano martiniak | 4.12.2011 17:32 | id 38745 | nahlásit

Ahoj Libor. ďakujem za tie " kusy" čo si mi poslal majlom. Riadny humus čo!!! Prepáč, že som sa skôr neozval, ale som sa dáko nevedel dostať k počítaču. Ak budem mať viac času, tak sa ozvem. Ešte raz díky, opatruj sa a Buď.
 
Re: jak to bylo
otas | 13.12.2011 17:23 | id 39085 | nahlásit

prosim hledam pro sveho pritele kamose ze sluzby,rozvadov rok 1989-90.pohr.straz jmena...bratri laubkovi,kolar,stefan gibala,pavel aulinger.nprp galik
Tichá spomienka
jano martiniak | 1.11.2011 20:55 | id 37568 | nahlásit

Venujme tichú spomienku a zapáľme sviečku naším nebohým kamarátom. Nech odpočívajú v pokoji.
Liborovi Jeřábkovi
jano martiniak | 28.10.2011 20:21 | id 37452 | nahlásit

Ahoj Libore. Som rád, že si sa ozval. Ako som už písal, bývam v Tisovci. Je to pekné mestečko na Muránskej Planine. Samé hory dookola a pod. Tu ma zavial život. Po vojne som sa vrátil na šachtu do Karvinej, kde som robil pred vojnou. V roku 1985 som odišiel z rod. dôvodov a nastúpil som k ZNB, kde som slúžil do 31.12.2005. Teda dosť rokov. Už som mal toho plnú riť a tak som odišiel. T.č. robim na mestskej polícii v Tisovci. Mám tri deti, dospelé, dve dcéry a syna. Vnúčata ako ty ešte nemám. Takže si ma predbehol
tak čo je ?
jano martiniak | 25.10.2011 21:31 | id 37357 | nahlásit

Čo je tak ticho v éteru, čo ste všetci na prekrytí, či čo???
 
Re: tak čo je ?Odpověď
Libor Jeřábek | 28.10.2011 19:14 | id 37445 | nahlásit

Janko ,napiš taky něco o sobě.Jak žiješ,děti,apod.
pre L. Jeřábka a Vlada P.
jano martiniak | 25.10.2011 19:55 | id 37349 | nahlásit

Libor, ďakujem za tu fotku z odchodu do civilu. Niekoho som spoznal, niekoho nie. Je to už predsa rokov a rokov. Ale teba som spoznal hneď! A taktiež Ďuranu.
Vlado P. neodpísal si mi, čo bolo s Danom. Ak sa ozveš, budem rád.
Zatiaľ sa držte chlapci a" buďte!.
 
jano martiniak
vlado p | 26.10.2011 11:22 | id 37366 | nahlásit

ahoj neviem ako a co bolo z danom bol som potom preveleny do domazlic pol roka pred civilom
 
re jano martiniak
vlado p | 2.12.2011 16:38 | id 38673 | nahlásit

janko neviem co a ako skoncil DAN bohuzial nik sa mi este neozval
 
jano martiniak
Vlado Prekop | 11.5.2012 20:56 | id 45709 | nahlásit

janko prepac ze tak neskoro skoro vobec sem nechodim niet casu chalupa mi zabera hodne casu no co bolo z Danim neviem poteraz lebo ma prevelili do Domazlic pol roka pred koncom vojny bohuzial viac neviem ik sa mi z mojho rocniku neozval neviem co je s nimi zatial to asi tolko ak sa tuna dostanem ozvem sa zatial BUUUD
pre Libora Jeřábka a E. Kemlinga
jano martiniak | 21.10.2011 13:47 | id 37244 | nahlásit

Nestíham ti odpovedať, píšeš ako ďas! Libore ten tvoj vstup som naozaj prehliadol, omluvam sa. Už som si ho prečítal. S tým Rimnáčom si ma potešil, že ste mu nepodali ruku. Bol to naozaj ch..! Vieš ako sme mu hovorili, "Výfuk". Dúfam, že si nezabudol čo to znamená v našej reči!!! Inak môj majl je janmartiniak@zoznam.sk. Budem, rád, keď sa ozveš. Inak som z obce Čierne pri Čadci, takže si sa vôbec nemýlil. Máš pamať ako slon!
Pre Edu Kemlinga: Edo to si ty, čo ťa raz v zime rozťahovali na gáze asi hodinu okolo roty a ty si nemal zapnutý kľúčik v zapaľovaní????
 
Re: J.Martiniaka
Eda Kemling | 21.10.2011 17:15 | id 37253 | nahlásit

Nazdar Jano.Jasně. Jsem to Já a jedna z těch veselejších příhod . I tuto jsme letos vzpoměli a opět nás dovela k smíchu.Ale těch příhod s GAZem bylo po tu vojnu několik .Čau E.K
vzkaz pro Edu Kemlinka
Libor Jeřábek | 20.10.2011 20:14 | id 37226 | nahlásit

Zdar Edo,včera jsem ti napsal, ale při odesílání probíhala zrovna údržba,tak se to neodeslalo.Taže,jasně,že vím kdo jsi.Pokud máš foto z odchodu do civilu,tak jsi v prostřední řadě úplně vlevo.Já jsem ve stejné řadě,ale druhý z prava.Vedle mne na kraji je Cupák a z druhé strany Ďurana,to je ten klučina co o něm mluvil Jano Martiniak.Nechci nic slibovat,ale pokud by mi vyšel čas tak se srazu rád zůčasním.Další info o mě si můžeš přečíst z jiného příspěvku.Napiš taky něco o sobě ty.Tak buď.
 
Re: vzkaz pro Libora Jeřábka
Eda Kemling | 20.10.2011 23:00 | id 37234 | nahlásit

Ahoj Libore.Kdysi jsem tady dával výzvu na upřesnění jmen našich dalších kamarádů z vojny.Pokud máš pamatováka na jména tak pomož. Jsou to tito.Psota,Šmíd,Ondráček,Šimek,Baštář,Truban a Plevák, nebo případně odkud byli.No Já bydlím u Olomouce.Měj se.E.K
Vzkaz pro Jana Martiniaka
Libor Jeřábek | 20.10.2011 20:01 | id 37225 | nahlásit

Janko,píšeš,že jsem se neozval.Nemáš pravdu,jen jsi to přehlédl.Musíš prohlížet i reakce na články.V nadpise je id a číslo.Tak si vyhledej id37153,je to kousek níž než je tento vzkaz a tam máš odemne pár řádek.Ptáš se jak se mám,sem ženatý,mám syna a dceru a už i vnučku.Od dcery.Má rok a půl.Bydlím kousek od Brna na vesnici.Měl jsem zato,že pocházíš z Čadce.Jak jsem se ale dnes dověděl z tvého druhého příspěvku tak to tak asi není.Letos jsme byli na zájezdu na Oravě a Roháčích a když jsme jeli přes Čadcu tak jsem si na tebe vzpoměl.Čím jsem starší tak to rozdělení špatně snáším.Jezdím na Slovensko strašně rád.Je tam hezky.Letos jsme s manželkou byli na Lipně,tak jsem nasával hraničařslou atmosféru tam.No zatim se měj a napiš taky něco o sobě.Dobrý buď.
 
Libor Jeřábek
Richard H. | 20.10.2011 21:38 | id 37233 | nahlásit

Ahoj Libore ,já byl na srazu letos na Bečvě jsem ročník jaro 82-84 byl jsem spojařem a bydlím v Blansku kdybys chtěl tak se ozvi.Buď
 
Re: Libor Jeřábek pro Richarda H.
Libor Jeřábek | 21.10.2011 19:47 | id 37258 | nahlásit

Ahoj Ríšo,jasně ,že mám zájem.Já bydlím v Ochozi u Brna.To je jak když hodíš kamenem.Z tvého ročníku byl taky Štefan Feher.Nejsem si tebou jistý,ale určitě tě poznám až se uvidíme.Zatím buď.
 
spojař
Richard H. | 21.10.2011 20:29 | id 37260 | nahlásit

Ahoj Libore, já pocházím z Březiny tak Ochoz trochu znám jezdili jsme ktam do hospody tade je můj telefon 775966100.Buď
Pre Libora Jeřábka.
Jano Martiniak | 20.10.2011 12:53 | id 37211 | nahlásit

Ahoj Libore, neozval si sa, ako sa volal ten chalan, čo som ho spomínal. Tvoj ročník a bol asi niekde od Žiliny. Zložil i básničku, pamätáš? " Řikala mi Máňa, že měla v noci sen, že kynolog praporu jde k nám gazíkem. Je to rotný Jeřábek ten svou práci dobře zná, ze Sira H-1 vymaká! Pamätáš si to Libore. Odpíš ako sa máš a tak. Zatiaľ buď
 
Re: Pre Jana Martiniaka
Eda Kemling | 20.10.2011 17:06 | id 37218 | nahlásit

Nazdar Jano.Básničku co Ty vzpomínáš slyším počas našich srazů několikrát za den, a vždy mě dostane k smíchu.Ale je citovaná jen po ...jede k nám gazíkem.Nevím jestli je její autor M. Urban tenkrát řidič UAZu,ale pěkně ji recituje.Mimo to je to velmi dobrý kamoš,a tenkrát jsem měl jediného GAZ-íka na rotě Já.Maj sa. E.K
Pre Vlada P.
jano martiniak | 20.10.2011 12:49 | id 37210 | nahlásit

Z Pov. Bystrice bol Ivan Janek, tiež psovod a môj ročník. Výborný chalan. Ja som rodák z Kysúc, z Čierneho. Ale už roky rokúce som preč. Bývam v Tisovci, ak ti to niečo hovorí. Tak to život zariadil. Ale na Kysuce chodím tak 3-4 krát do roka, za rodinou a tak. L. Rovne nie sú ďaleko, možno by sme sa mohli niekedy stretnúť. A Dan ako skončil, čo s ním bolo ďalej? A ty ako žiješ človeče? Ozvi sa, budem rád. Zatiaľ buď a opatruj sa.
spojař
Richard H. | 19.10.2011 05:43 | id 37166 | nahlásit

Chlapi ,já byl na rotě spojařžem a v zpomínám jak bjsme byli na sloupech s Čičkou v kuse jsme to opravovali ale ubránili jsme naši státní hranici,nemáte náhodou kontak na Fehéra já byl ročník jaro 82-84 a byl jsem na srazu s klukama letos na Bečvě jsem jeden z těch čtyřech o kterých píše Eda.Jestli máte někdo kontakty na ročník jaro 82-84 tak je pošlete emailem. Buď
vzkaz pro Vlada P
Libor Jeřábek | 18.10.2011 20:57 | id 37156 | nahlásit

Já jsem byl ročník jaro 81-83,Jano Martiniak podzim 81-83,Štefan Feher jaro 82-84.jako dnes si pamatuji na datum 4.1.1983.Padly stromy na signálku a překryvali jsme od 16 ti hodin odpoledne do 13 hodin druhého dne,než se to ženistům a spojařům podařilo opravit.Byl jsem ve dvojici s Feherem.Vedle nás byli kuchaři.Těm to bylo v terénu vzácný,tak nás málem ten mladší zastřelil.Naštěstí ale né.To jen tak pro spestření.Buď
 
Re: vzkaz pro Libora Jeřábka
Eda Kemlink | 19.10.2011 01:25 | id 37165 | nahlásit

Jeřábku,Jeřábku.Nazdar Ty kluku jeden . To o sobě nemůžeš dát vědět Tvojim bývalým kamarádům z téhož ročníku jako jsi byl Ty? Víš že náš ročník měl letos již po třetí sraz? Ikdyž ten první sraz byl o pátnácti chlapech, dnes již skoro 5O-tnících, letos to bylo o 7, a to hlavně z SK. a ještě přijeli 4 chlapi z o rok mladšího ročníku. Hlavně, že tady občas prohodím pár slov.Pořád mi chybí ještě pár kontaktů na zbývající kluky. Jestli pak si vzpomínáš na "šmíráka" Edu Kemlinga. Nebo vzpomeň na jiná jména kluků z našeho ročníku. Tak čus a dej vědět. E.K Že kdysi padaly stromy si pamatuješ, ale dát o sobě vědět ? :-)
jano martiniak
vlado p | 18.10.2011 19:59 | id 37151 | nahlásit

v prvom rade sa chcem ospravedlnit vsetkym mas pravdu od teba som mal dana dako sa mi to poplietlo byvam na led rovniach ked sa spomenul pirat doslo mi to feher bol tvoj rocnik ci nie?? dufam ze sa teraz nemylim a ty ako nie si z povazskej nahodou?? je to uz davno od vojny aj teraz by som ju dal aspom na jeden rok budem rad ak sa ozves zatil buuuud
Ad: Libor Jeřábek
jano martiniak, 81-83 | 17.10.2011 20:55 | id 37133 | nahlásit

Ahoj Libore. To som veľmi rád, že si sa ozval! To vieš, že si pamätám na tie časy na " Jabloni". Ta kosa v zime, komáre v lete a tak podobne. Dobre si na teba pamätám kamarát. Ten tvoj kamarát, slovák, tvoj ročník ti hovoril Žeriavik. A stále si robil srandu z tvojho Sira. A tým ťa vytáčal. Ale iba tak zo srandy. Pamätáš? Ale za boha si neviem spomenúť, ako sa volal Ako sa máš, čo robíš kamarát?
Pre "Kockovoda" Vlada P. Dana som dostal potom, ako mi uhynul môj Pirát. Cvičil som ho pár mesiacov, pred odchodom do civilu. Takže si ho prevzal odo mňa. Ale neviem si ťa vybaviť. To vieš, je to už rokov a rokov. Ozvi sa. Zatiaľ sa chlapci majte a
" Buďte".
 
Re: Ad: Libor Jeřábek
Libor Jeřábek | 18.10.2011 20:01 | id 37153 | nahlásit

Ahoj Janko,taky jsi mě moc potěšil,že jsi tak brzy odpověděl.Jsem rád,že mneneklame tolik paměť,když si pamatuji,že jsi po Pirátovi dostal psa Dana.Jak píšeš o tom kamarádovi ze Slovenska,tak ten se jmenoval Štefan Ďurana,pokud jsem to nepoletl.Pokud mi pošleš svůj email tak ti naskenuji naší fotku při odchodu do civilu a už si mě určitě vybavíš kdo jsem.S tím Štefanem Ďuranou jsme byli z ročníku jediní co nepodali ruku Řimnáčovi v Boru jak nás doprovázel do civilu.Všíchni měli plnou hubu řečí jak mu ji nepodají,ale dokázali jsme to jen my dva.Janko měj se hezky a ozvy se.Buď
Poděkování Vladovi P
Libor Jeřábek | 16.10.2011 20:16 | id 37108 | nahlásit

Dík za zprávu o Sirovi.Feher byl můj mladej.Jednou jsme se vsadili o miňonky koho pes vydrží dýl odloženej.Miňonky kupovel Feher.Stejně mám pocit,že Feher měl Zena.Dan,pokud byl tmavě vlkošedý tak byl po Martiniakovi pokud si to dobře pamatuji.Je to přece jen 28 roků. Buď
 
Re: Poděkování Vladovi P
vlado p | 18.10.2011 20:01 | id 37154 | nahlásit

ano mas pravdu mylil som sa a omluvam sa este raz
kockovod
vlado p | 19.9.2011 20:08 | id 36290 | nahlásit

ozaj nikto z rocnika 83 85??ozve sa niekto??budem rad pokecame
Neplánované setkání 4.9. u Pavl.Studence - Kdo to byl ?
Jarda Koucký Vašíček 72-74 | 4.9.2011 21:10 | id 35780 | nahlásit

Zdravím Vás zde na Novém Dvoru . Dne 4.9. 2011 při srazu příslušníků roty Pavlův Studenec se uskutečnilo nečekané seznámení na bezinové pumpě na silnici z Pavlova Studence na B"ornau s b.příslušníkem,který se hlásil k Novému Dvoru. Protože jsem byl strůjcem tohoto nečekaného seznámení a příjmení jsem přeslechl, se ptám. Kdo nám a komu jsme to spestříli pracovní den na benzinové pumpě nedaleno roty Pavlův Studenec. Rozhodně to bylo nečekané a příjemné. Tip podle roků zakl.vojen.služby mam. Děkuji za odpověď. Jarda
jaro86-88
Zdeněk C. | 1.9.2011 21:59 | id 35640 | nahlásit

zdravím pánové.Úplnou náhodou jsem našel tyhle stránky a je fajn že se dá zavzpomínat. Já pamatuju Řimnáče,Trojana(maršála), Kopečnýho(fijan),z kluků Drahoš Ditte měl RIKA,Bandíka (bandas) Udo, kundoš byl Vláďa Kříček,Eda Holub,Jirka Čechura,Paleček,charvát(oskar)spojař.Jestli se mi povede najít nějaké foto tak ho sem dám.
kockovod
vlado p | 18.8.2011 17:52 | id 35116 | nahlásit

nikdo z rocnika 83 85 co sluzil na 4r ps sluzil som ako psovod pes sa volal DAN bol to mlady pes prevzal som ho po Feherovi rad by som videl este staru rotu no podla fotografii uz je tam nova postavena kde bola strelnica okolo nej sa chodilo na zavoru kde boli pasovaci bol by som rad ak by sa niekto ozval mena som uz pisal pepo valenta z BELA nad ratbuzou tusim tam byval zatil dik a zdravim vsetkych ktory tam so mnou sluzili
78-80
Jozef Duha | 11.8.2011 15:15 | id 34859 | nahlásit

Ked som nasiel tieto stranky potesil som sa.Moj rocnik co si pametam boli Kratochvil,Siska,Berta,Pasztor,Smekal,Hurnansky.Velitel roty npr.Vosicky,po nom prisiel mjr. Hanus vč.aAplt,Kostroun. Po tolkých rokoch zostali len pekne spomienky na tých sktorými som slúžil. Tak budˇ.
kockovod
vlado p | 12.7.2011 15:47 | id 33624 | nahlásit

prave pozeram fotky spolubojovnikov 4 rps LETAK KUPKA LISKA ZILKA VRICAN SVOBODA BRAVCOK VALENTA JAKAB SEBES aqle nemam foto roty starej ma niekto??
kockovod
vlado p | 7.7.2011 19:00 | id 33380 | nahlásit

ako skoncil pes DAN?? mal som ho po Feherovi sluzil som na 4 rps novy dvur 83 85 dik
 
Re: kockovod
Richard H. | 8.7.2011 18:09 | id 33429 | nahlásit

Ahoj byl jsem spojařem na rotě ročník 82-84,tak pošli nějakou informaci a co je Feherem nevím od roku 84 se neozval kdyby měl někdo informaci tak se ozvěte vím ,že bydlel ve Vyškově.Buď
kockovod
vlado p | 8.6.2011 15:41 | id 32263 | nahlásit

foto starej roty ?? kto ma
 
Re: kockovod
Jano Martiniak | 13.6.2011 21:02 | id 32471 | nahlásit

Ak toto čítajú mojí spolubojovníci Ivan Janek z Pov. Bystrice alebo kamarát z Ostravy( na meno si už nespomeniem!), ozvite sa chlapci.
Chcem pozdraviť všetkých chalanov, ktorí slúžili na tejto rote. Zvlášť pozdravujem Riša Hloušeka a ospavedlňujem sa, že som sa už neozval. Fotky z roty uverejním v čo najkratšom čase. Tak chlapci, trimte sa fest!!!
 
Re: Re: kockovod
vlado p | 14.6.2011 20:15 | id 32519 | nahlásit

budem rad ked uvidim staru rotu
 
Re: Re: kockovod
Libor Jeřábek | 12.10.2011 19:58 | id 36981 | nahlásit

Čau Janko,asi se budeš divit kdo píše,ale proseděli jsme spolu na Jabloni pár desítek hodin.Byl jsem o půl roku starší a měl jsem psa Sira,kterého jsem vezl do peešky.Na tvého Piráta si taky pamatuji.To jen tak na okraj.Budu potěšen když se ozveš.Dobrý, buď.
kockovod
vlado p | 6.6.2011 14:34 | id 32176 | nahlásit

LISKA SEBES KUPKA ZILKA VALENTA ZALKOVSKY A INY 4 RPS NOVY DVUR 83 85
 
Re: kockovod
Richard H. | 6.6.2011 16:06 | id 32179 | nahlásit

Ahoj a na spojaře si vzpomeneš ročník 82-84?.Buď
 
Re: Re: kockovod
vlado p | 7.6.2011 06:54 | id 32207 | nahlásit

dival som na na fotky niektorych si nespomeniem
kockovod
vlado p | 6.6.2011 13:58 | id 32170 | nahlásit

roky83 85 rozvadov novy dvur krasne roky
86
Langusta | 19.5.2011 17:04 | id 31447 | nahlásit

Haloooo je tam nekde Rimnááááččččč??????
 
Re: 86
vlado p | 6.6.2011 14:17 | id 32175 | nahlásit

FUZATYYYY A NERVOZNY KED JEHO STARA MALA SVOJE DNI
jeseň 81-83
Jano Martiniak | 24.3.2011 17:48 | id 29271 | nahlásit

Som strašne rád, že som náhodou natrafil na túto stránku. Boli to super roky, často a v dobrom na službu u PS vzpomínam. V.r. bol mjr. Hanuš, politruk npor. Kovář, ďalej nstrm.Aplt, rotný Hlaváček, ako výkoňák, rotný Jambor technik, Darmo, už neviem čo bol. Ja som bol psovod mal som najprv psa Piráta. Potom som mal mladého psíka, ktorého som cvičil. Ak to niekto číta, kto tam bol so mnou v tú dobu, budem bohovský rad, keď sa ozve. "Dobrý buď."
 
Re: jeseň 81-83
jiří Hoza | 5.6.2011 21:38 | id 32152 | nahlásit

čauky.moje jmeno jiří Hoza a byl jsem 81-83 jako ženista.zdravim všechny .jestli nekdo mate nějake foto,pošlete.děkuji
 
Re: jeseň 81-83
vlado p | 7.6.2011 11:25 | id 32217 | nahlásit

bol si moj tusim suprak potom si mal ineho psa
 
jar 81-83
GERO81 | 14.8.2011 09:51 | id 34957 | nahlásit

ahoj Janko ja som mal psa Badula a ako rocnik mavame stretnutia tak sa aspon raz za rok vidime a listujeme vo svojich spomienkach
 
Re: jar 81-83
Eda Kemlink | 14.8.2011 23:57 | id 34990 | nahlásit

Nazdar Gero. Náš čas letošního srazu je za dveřmi. "Živou vodu" mám už nachystanou na viditelném místě, to abych ji náhodou nezapoměl.Doufám, že s ní i letos toho mědvěda zase skolím tak ,jako loni.:-)).Tak za pár dní čau Eda.
 
Re: Re: jar 81-83
Richard H. | 15.8.2011 19:27 | id 35014 | nahlásit

Edo kde máte sraz třeba bych přijel .
 
Re: Re: Re: jar 81-83
Eda Kemlink | 16.8.2011 08:51 | id 35028 | nahlásit

Nazdar Richarde.Letošní sraz měl být původně v okolí Pálavy,ale že nikdo z Čech nepřijede, bude s klukama z SK v ATC Horní Bečva od odpoledne 2.září do dopoledne 4.září.Tož pokud jsi z Moravy jak já, tož se třeba ukaž.Bude prča.Čau E.K
 
Re: Re: jar 81-83
Eda Kemling | 11.9.2011 14:39 | id 36039 | nahlásit

Tak chlapci ze Slovenska. Dík za to , že jste se i letos zúčastnili srazu bývalých PS-áků ze 4rPS Nový dvů r.81-83,který byl situován do prostředí Horní Bečvy.Ani letos jste nezklamali.Také jsem rád, že jsme se shodli a to jednomyslně pro následující srazy.Máte stále chuť a to je rozhodijící.Abych nezapoměl,díky i těm třem kamošům z r.82-84.Tož za rok čau.A co si myslet o těch co opět zklamali a nepřijeli?Eda K.
 
Re: jar81-83
gero81 | 5.9.2011 14:36 | id 35810 | nahlásit

ahoj janko napis kto mal pred tebou Pirata po kom si ho preberal
 
Re: jeseň 81-83
Libor Jeřábek | 12.10.2011 21:08 | id 36988 | nahlásit

Ahoj Jano,už jsem ti odepsal,ale pro jistotu píši ještě na další příspěvek,aby jsi mne nepřehlédl.Vzpomeň na stovky hodin na Jabloni.Byl jsem o půl roku starší a přišel jsem z praporu jako čerstvý mazák.Dostal jsem potom psa Sira.
Kremnica
Luboš Žabka | 1.2.2011 18:29 | id 26020 | nahlásit

Najdem spolubojovníkov z Rozvadova ročník 83/85
 
Re: Kremnica
Richard H. | 1.2.2011 20:17 | id 26032 | nahlásit

Nazdar Luboši nějak si nevzpomínám jsem ročník 82-84 dělal jsem tam spojaře. zkus napsat kdo byl v tvým ročníku. Taky hledám kluky z ročníku aozval se jen Michut. Buď
 
Re: Re: Kremnica
Luboš Žabka | 2.2.2011 19:38 | id 26082 | nahlásit

Ja som tam prišiel s colnice tak neviem či spomínaš? bol som prevelený na nový dvur
 
Re: Kremnica
Ctirad Novak | 1.2.2011 22:18 | id 26047 | nahlásit

Zdraví, složil jsem tam 84/85 ale to byla ještě stará rota.
 
Re: Re: Kremnica
Luboš Žabka | 2.2.2011 19:44 | id 26083 | nahlásit

Ja tiež na starej rote ked sme išli do civilu tak nová rota sa stavala poznaš Praženicu zo Žiliny?
 
Re: Re: Kremnica
Luboš Žabka | 2.2.2011 19:58 | id 26085 | nahlásit

A to vieš ked sme odchádzali do civilu tak jeden z nás chudák musel tam zostať,lebo nechtiac prešiel malé dieťa v kočíku vétrieskou a bolo to dieťa kontráša on nechcel biť velitelom vozu bol donutený on tam ostal nás to nezaujimalo,lebo civil bol viac aj ked sme už boli poobliekaný aj tak bol posledný poplach a mi v civile blýzko západu sme nezradili vlasť!
 
Re: Re: Re: Kremnica
Ctirad Novák | 5.2.2011 15:56 | id 26274 | nahlásit

Tak to vůbec nevím. Já tenkrát šel dřív do civilu, na šachtu. On ten odchod dřív byl složitější, měl jsem styk se závadovými osobami (příbuzní) a tak to bylo takové lehčí řešení než armáda. Stará rota stejně byla lepší. Škoda, že nejsou žádné fotky. Sloužil tam Pavel Rudolf, pak jsme spolu dělali ve Škodovce. Na moravě jsem potkal ještě jednoho "desátníka" ale už nevím jméno.
 
ročník
Richard H. | 5.2.2011 18:35 | id 26292 | nahlásit

Ahoj a který ročník jsi tam byl?
 
Re: ročník
Ctirad Novák | 5.2.2011 21:42 | id 26306 | nahlásit

Byl jsem převelen z 2.roty někdy kolem března 1984. Tam byl spojař jak z filmu "kam se poděla 7 rota", myslím že se jmenoval Vokas? Asi, některá jména vím.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Kremnica
vlado p | 7.6.2011 11:17 | id 32216 | nahlásit

vzdy si bol schovany za ulozenu techniku ze??
 
Re: Kremnica
miro mihalka | 6.3.2011 19:15 | id 28108 | nahlásit

lubos na teba si dobre spominam aj na stibora cgodili ste somnou do sluzbi moj pes donar bud
 
Re: Re: Kremnica
Richard H. | 7.3.2011 05:02 | id 28137 | nahlásit

Ahoj Miro já sloužil na rotě jaro82-84 a psa Donara s velice dobře pamatuji měl ho Jano Chalas.Pes byl dobrý byl naučen na zlatý knoflíky furťáků na ty štěkal.Jestli znáš někoho z našeho ročníku ozvi se.Buď
 
Re: Re: Re: Kremnica
Josef Zháněl | 30.3.2011 23:09 | id 29525 | nahlásit

Ahoj Rišo nahodou jsem přišel na tyto stránky.Budeme muset oživit naše shromáždění na Bečvě u Michuta. Posledni sraz jsem nemohl. Napiš nebo zavolej na T-608814864. Jinak na Donara s Chalse vzpominám,sloužili jsme spolu poplachovku Čau.
 
Re: Re: Re: Re: Kremnica
vlado p | 6.6.2011 14:00 | id 32171 | nahlásit

michut a chalas boli moji mazaci super chlapi
 
Re: Re: Kremnica
Ctirad Novák | 10.3.2011 21:14 | id 28324 | nahlásit

zdravím, na Tebe Miro si také vzpomínám, co takhle Facebook, tak není omezená diskuze
 
Re: Re: Kremnica
Luboš Zabka | 31.3.2011 21:24 | id 29554 | nahlásit

Odkial vlastne pochádzaš?Niečo sa mi už marí buď
 
Re: Kremnica
vlado p | 20.6.2011 21:47 | id 32697 | nahlásit

ahoj ja som tam sluzil 83 85
Kdo...
Venca | 1.1.2011 19:05 | id 24384 | nahlásit

Kto z vás vie koho sme volali Fiam?????
 
Re: Kdo...
Jano Slašťan | 14.1.2011 21:05 | id 25102 | nahlásit

Fian bol nadporučík kopečný.. Slovenský Čech :-) nevedel ani česky ani slovensky.. ja som slúžil na štvorke v 88-89 bol som kundoš. Veľmi ma potešilo keď som čital o Rikovi, ktorého som cvičil od šteňaťa..šikovný pes, ale hlavne podctivý psovod Jopek...
 
Re: Re: Kdo...
RIK | 15.1.2011 08:44 | id 25115 | nahlásit

Buď Jano, Rika jsem přebíral po Jopkovi a s tebou
Zíďou a novim kundou jsem v létě 89 absolvoval výcvik nových psovodů. Hromadík SIRR, Jirátko ZORO, Průcha MIG, Bolek PATT.
 
Re: Re: Re: Kdo...
Jano Slašťan | 15.1.2011 18:00 | id 25134 | nahlásit

Buď RIK (mimochodom neviem meno), ako sa slúžilo s novým kundošom (Števo? tuším..) Sirra mal Miro Šubjak.. to bola nezabudnuteľná dvojka :-) Miro mal tak 150 cm a Sirr v kohútiku 80 :-) bol mu po pás...keď s ním Miro začínal nebolo jasné kto má koho na vodítku či Miro psa alebo naopak :-))).. na MIGA a PATTA si moc nespomínam.. ZORA, RIKA,BENA,PERUNA,ORLA..na tých si spomínam veľmi dobre.
 
Re: Re: Re: Re: Kdo...
RIK | 16.1.2011 08:07 | id 25162 | nahlásit

Buď Jano, Pavel Richter jestli si vzpomínáš. Tvůj nástupce se jmenoval Martvoň (pokud si dobře pamatuju) novej k***a nebyl špatnej, ale myslím, že ty jsi byl lepší a vůbec na celé vaše číslo jsme všichni rádi vzpomínali. Kárčí co přebíral po Šubjakovi SIRRA z něho do roka udělal úplného beránka a sRIKEM byli velcí kámoši. Míra Jirásek odjel s Loganem do Libějovic na P1 a Pišta Gibala taky (na jeho psa si teď nevzpomenu). Mentora si bral domu náš mladej a Zíďa si přijel taky pro psa, ale jméno už nevím. Zbyňďa Ručka byl taky pověřen renovací již zmiňovanou TATROU 603, ale nedokončil ji.
 
Re: Re: Re: Re: Kdo...
Libor Jeřábek | 12.10.2011 21:01 | id 36987 | nahlásit

Ahoj mladší následovníci,byl jsem první psovod Sira na rotě.To byl ještě enko.Odvážel jsem ho do Libějovic do peešky.Jako jediný zůstal s košíkem v kotci.Zajímalo by mne něco o něm.Pokud se někdo najde budu rád.Dík a buď.
 
kockovod
vlado p | 13.10.2011 19:16 | id 37025 | nahlásit

sira mal potom pepo VALENTA ze sudet moj rocnik 83 85 bol nauceny na strieborne a zlate gombiky bol to dobry pes ja som mal DANA po FEHEROVI
Zde již nelze dále reagovat
foto
Milan 79-81 | 26.12.2010 06:26 | id 24027 | nahlásit

Prosím o zaslatie fotiek starej roty,ak ich niekto vlastní.Ďakujem-Milan.
Co se stalo?????
Honza | 1.11.2010 10:22 | id 21703 | nahlásit

že už staršina nepíše??????
 
Re: Co se stalo?????
staršina | 7.11.2010 13:56 | id 21909 | nahlásit

Co potřebuješ,nemám moc času,ale až bude zima tak si k k tomu zase sednu a budu se věnovat komentáři,zatím buď.Staršina.
Jarovi Sarvašovi 1979-1981
MIlan Jamborek | 28.10.2010 13:18 | id 21592 | nahlásit

Jaro ozvi sa alebo pošli kontakt na seba. Milan J.
dovolená 2010
Eda Kemling | 12.7.2010 07:50 | id 18310 | nahlásit

A je to tady. Rok utekl a opět se chystám ze samého středu Hané prožít druhou část své dovolené kde jinde než kde je mi fajn, přeci na Chodsku a jeho okolí. Takže opět Domažlice, Nýrsko, Maxov , koupačka na Babyloně, ale hlavně Rozvadov a také jeho okolí. Počasí mám objednané, tak si jen přeju co nejmíň problémů na silnicích počas přesunu z Moravy do Čech. E.K
pre jardu
anton | 17.4.2010 21:35 | id 15090 | nahlásit

gero mal vtedy 4roky bol to brat gusa co chodil po sutaziach
pro antonyho
jarda | 11.4.2010 17:23 | id 14778 | nahlásit

ahoj, tvoje reakce na můj přístěvek, kterou jsi poslal 11.4.2010 ve 14.45 mi nejde otevřít, můžeš to poslat znovu??....díky moc a zatím čau
91-93 Komár, Chemik
Drábek Tomáš | 9.1.2010 16:59 | id 9645 | nahlásit

Zdravím všecky co sloužili u PS Nový Dvůr. Byl Jsem v poslední várce komárů kteří tam byli. Vařil jsem ale do služeb jsem chodil taky. Hlídali jsme i výše zmíněné Hraničky. Hrozná cesta tam hlavně ve sněhu. Za mě tam byli psi Perun,Ben, Rys,Rik,Chamon, A pak měl ještě jednoho kpt. Madleňák myslím že to byl Herkul nebo Herkules už nevím. Jinak si vzpomínám na kluky z mého čísla jako třeba Martin Obítko, Polda Kolek, Aleš Florián (provianták) Petr Hlavatý, Martin Zívr, Jarda Švec, Jirka Šín, Švihálek(skin) A z půlek si pamatuju Kamila Běhouna( s tím jsem v kontaktu), Radka Boudu, Víťu Horáka(ošetřovna) Jirka Kalců(taky kuchař),Jirka Fofoňka, Láďa Helus. Zmých starých si pamatuju Pavla Dubového, Tomáše Zeleného. Motyčku. Kdyby se mi někdo ozval rád zavzpomínám na starý dobrý časy. Chemik
 
Re: 91-93 Komár, Chemik
Petr Hlavatý | 3.4.2010 11:28 | id 14460 | nahlásit

čau Tome, zdrav tě Peťa Hlavatý z Plzně.Četl jsem tvůj odkaz z ledna a docela mě to potěšilo.Hned jsem si rád zavzpomínal na staré časy.Co jinak,jak se máš co právě děláš atd.,něco mi písni.čau Peťa.
 
Re: Re: 91-93 Komár, Chemik
Drábek Tomáš | 24.4.2010 05:51 | id 15318 | nahlásit

Poslal jsem Ti mail ahoj T
 
Re: Re: 91-93 Komár, Chemik
vlado p | 9.6.2011 11:49 | id 32293 | nahlásit

nerobil si kuchara na 4 rps 83 85???
 
Re: Re: Re: 91-93 Komár, Chemik
Drábek Tomáš, chemik | 14.6.2011 10:36 | id 32490 | nahlásit

Vlado, vždyť vidíš nahoře že jsem tam byl 91-93.
 
Re: Re: Re: Re: 91-93 Komár, Chemik
vlado p | 14.6.2011 20:11 | id 32518 | nahlásit

ano prepac nevsimol som si
 
Re: 91-93 Komár, Chemik
Šín Jiří | 18.2.2011 15:56 | id 27099 | nahlásit

Zdarec chemiku, jsem rád, že jsem náhodou narazil na tyto stránky. Jak se vede? Rovněž zdravím Kamila B., vždycky si rád vzpomanu na dobrou partu a na časy, které jsme spolu prožili. Kluci, když budete mít čas pisněte něco osobě na email a třeba připojt ei nějakou fotku, ať vím jak teďka vypadají staří psi:-). Všechny vás zdravím!!!! Jerry Lee
 
Re: Re: 91-93 Komár, Chemik
Tomáš DRÁBEK | 20.2.2011 16:32 | id 27235 | nahlásit

Hoj stará vojno. Poslal jsem Ti mail tak se ozvi kámo. Chemik
 
Re: Re: 91-93 Komár, Chemik
Tomáš DRÁBEK | 17.3.2011 18:50 | id 28919 | nahlásit

nedošel ti mail?
 
Re: Re: 91-93 Komár, Chemik
Drábek Tomáš, chemik | 16.5.2011 01:00 | id 31337 | nahlásit

Jerry, když tak jsme s Kamilem na facebooku.
 
Re: Re: 91-93 Komár, Chemik
Kamil Běhoun | 3.7.2011 15:09 | id 33164 | nahlásit

Ahoj Jirko.
S tomášem se snažíme udělat nějaký sraz,ale nedaří se,protože ostatní to nějak nebere a ani nám neodpovídají na zprávy.Jinak oba jsme na FB,takže se klidně přidej,jestli tě tam ještě nemáme.Vypadáme jinak pořád dobře,né-li ještě lépe :)))
91-92-komáři
Kamil Běhoun | 5.1.2010 11:00 | id 9486 | nahlásit

Zdravím všechny spolubojovníky a hlavně ty co si ještě něco pamatují.Jak jsem to tady pročítal,tak ti starší si fakt pamatují více než já a to mám na Nový Dvůr krásné vzpomínky.Nejen že jsem hrál fotbal za Rozvadov,kde nás vedl náčelník Novosad a chytal někdy až neuvěřítelně Aplt,ale hlavně na to,jaká jsme tam byla vynikající parta a to,že nás to celkem i bavilo.Velmi dobře vzpomínám na maj. Kostrouna,který si chodil do kuchyně na kuřátko a lanařil nás na dřevo a sliboval opušťák,tak na Novosada,který zase sliboval flašku Stoličné za vyhraný zápas a mohu říct,že jich koupil:))).Tak an všechny ostatní důstojníky,se kterými jsem měli víc jak kamarádský vztah,jakožto psovodi.Jinak vynikající byl npr.Pýcha,který nám velel jakožto psovodům a pak byl vyhozen.A hlavně nezapomenu na to,jak náčelník lanařil,abych zůstal ještě pád dní po odchodu do civilu a zahrál poslední zápas a nebo to podepsal:)))Jestli se někdo najde,tak napište.Budu rád.
 
91-93 Komár
Drábek Tomáš | 9.1.2010 16:21 | id 9640 | nahlásit

Kamile Ty jsi byl sněhulák. já byl komár.
 
Re: 91-93 Komár
Kamil Běhoun | 9.1.2010 19:23 | id 9660 | nahlásit

To jsem rád,že jsi mě opravil.Ještě že tě tu mám.Ani jsem se nekoukl na fotky.
 
Re: 91-92-komáři
Franta S. "Clark" | 8.2.2010 19:50 | id 11427 | nahlásit

Předem tě zdravim i když jsem sloužil o trochu dřív než ty můj příspěvek je dva sloupce pod tebou tak mám dotaz, ten npr. Pýcha se jménem jmenuje Láďa nebo Vláďa? Mám takovej dojem že jsme spolu sloužili jako psovodi měl nádhernýho psa jmenoval se Tago.
Díky za odp."Clark"
 
Re: Re: 91-92-komáři
Kamil Běhoun | 25.2.2010 13:48 | id 12519 | nahlásit

Pýcha se jmenoval Franta,jestli mě má chabá paměť neklame,jinak za nás měl už psa Rysa.
 
Re: 91-92-komáři
lada helus | 24.2.2010 23:02 | id 12499 | nahlásit

Ahoj Kamile.Jsem rad ze jsem narazil na tyto stranky nejsem s nikym v kontaktu tak bych byl rad kdybys ses ozval.Jinak zdravim i ostatni bojovniky.
 
Re: Re: 91-92-komáři
Tomáš Drábek chemik | 25.2.2010 13:15 | id 12518 | nahlásit

Zdar Láďo. Pamatuješ na chemika? Byl jsem dole v kuchyni. A vyvářel ty nejlahodnější jídla co máš rád. Napsal jsem Kamilovi tak se Ti ozve. zatím ahoj
 
Re: Re: 91-92-komáři
Kamil Běhoun | 25.2.2010 13:49 | id 12520 | nahlásit

No tě zdravím stará vojno.Psal jsem ti na maila,tak pak napiš.
1976-1978
Franta S."Clark" | 10.12.2009 02:33 | id 8362 | nahlásit

Zdravim všechny co píšou dofám že se někdo ozve z ročí.76-78 stará rota abych řekl pravdu tak jsem ani nevěděl že se postavila nová rota.Pro ty co nepamatujou starou rotu tak rybníček byl nad fot.hřištěm a byl plnej kaprů.Sloužíl jsem jako psovod měl jsem postupně Agara/Kurta/Savana.Pár jmen si ještě pamatuju Bohoš a Lišák mislim že byli ze Staňkova Mira Ko. Plzeň Pavel Buš.Doksi. Z velení na prvního v.r. takovej malej zmetek si nespomenu druhej maj.Vošicky ale nejsem si jistej staršina Franta Galko pošťák Hofman por.Hlaváček.Jestli někomu ty jména něco říkají budu rád za odezvu.
 
Re: 1976-1978
Jarda | 11.12.2009 07:38 | id 8397 | nahlásit

Ahoj Clarku. Také jsem se tam v tu dobu brouzdal (75 - 77). Tak ten malej zmetek v.r. se jmenoval kpt. Mrška. Zcela jistě jsem ti dělal rok kynologa. Asi před dvěma roky jsem se tam byl podívat a ze staré roty nezbylo vůbec nic. Vše je zarostlé a dalo dost práce, abych našel, kde vlastně stála. Je to jiz hodně dávno, ale často si vzpomenu. Byla tam dobrá parta. Na ta jména, co uvádíš si všechny vzpomínám a samo, že i na tebe, ty větrem ošlehaná borovice. Zatím se měj a " Buď!" :-)
 
Re: Re: 1976-1978
Franta S."Clark" | 19.12.2009 23:58 | id 8702 | nahlásit

No nazdar Jardo to jsem rád že ses ozval. A doufám že se někdo ještě ozve.Přeskočim na mail a napíšu ti Clark.
 
Re: 1976-1978
svarcbek josef | 12.1.2010 13:58 | id 9785 | nahlásit

ahoj Franto,
na starou rotu jsem nastoupil v roce 1976 hned po absolvování důstojnické školy a začal jsem na této rotě dělat politruka v hodnosti podporučíka, myslím že svazáka zde dělal svob.Kunc Pavel už si však nejsem jistý. Na velitele si vzpomínám dělal ho kpt.Mrška, Vošického znám, technika dělal četař v další činné službě Standa Hofman, staršina Franta Galko. Sloužil jsem 15 let u PS v roce 1990 jsem nepodepsal za Sachra novou vojenskou přísahu a byl jsem propuštěn. Za svou službu u PS se však nestydím-zdravím vás všechny
mjr.v záloze Josef Švarcbek
 
Re: Re: 1976-1978
Milan Jamborek | 19.2.2010 17:14 | id 12155 | nahlásit

Ja som služil u 4roty v roku1980 do jesene1981,ako technik roty.Bolo to vtedy ked boli kratko po sebe postreleny,Rozsevac a Podymak.Až na tieto dve udalosti to neboli špatne roky, ked sa nad tym zamyšlam s odstupom rokov.Vas si pametam a aj velitela roty mjr.Hanuša,Aplta.Naš ročnik boli Kolar,Felše,Sarvaš,Berka-,operak,,Labanc,Fabian,Dusza,Bahensky-svazak,MaruškinRad spominam na Pavla Frase a Zdenka Trilu.Prajem vam vela zdravia a štastia do dalšich rokov.Milan Jamborek
 
Re: Re: Re: 1976-1978
Eda Kemling | 20.2.2010 09:23 | id 12195 | nahlásit

Zdravím bývalého technika roty, já jsem přišel z Mongolska (Nýrska někdy v červenci 81 na 4rPS Nový dvůr jako řidič, a jezdil jsem gazíkem. Ze supráků si pamatuji dvě příjmení. Bacher(Bejkr) se kterým byla i nějaká ta prča, a pak desátník Graňák. Dnes po letech nad ním mávnu rukou, ale tenkrát to byl pěknej "z..d." Prostě typ člověka, kterýho nemusím ani po tolika létech. Čau E.k.
 
Re: Re: Re: Re: 1976-1978
Milan | 22.2.2010 09:22 | id 12317 | nahlásit

Bachera si pamatam,ale Graňaka nie.Opolroka mladšich si pamatam na Milana Jurika-toho som parkrat stretol,Salaya a ešte na rotaka Zdenka Krajca, to bol pred podpisom vodič.Možno by om si spomenul aj inych,ale 29 rokov robi svoje.Mam doma niake fotky tak ich chcem poslat,ale ako počitačovemu začiatočnikovi mi to moc nejde naskenovat.Ahoj M.J.
Nazdar pánové
Pepa Kopecký | 10.10.2009 17:55 | id 6654 | nahlásit

Po dlouhým brouzdání na netu jsem našel co jsem dlouho hledal. O nový rotě na čtyřce jsem jen slyšel, já jsem sloužil jěště na starý jako komár 82-84, ale nakonec jsem byl na 4. rotě jen od ledna 83 někde do konce prázdnin 83, takže jsem to tam docela znal. Prošel jsem to jako mladej zob, ale bylo to to nejhezčí na co z vojny vzpomínám. Za mě tam byl Řimnáč jako kapitán, potom Kovář, Svoboda, Záruba, Hlaváček a Jambor. Já jsem sloužil jako bednista a druhej den jsem většinou kroužil na špaku na plynovodu. Párkrát jsem si prošel KH zkraty, noční hlídku na jabloni, jako značkař nácviky se psem, vechtra u starýho praporu a směnu v kuchyni. Dal bych dohromady i jména kluků, ale těch by asi bylo hodně. Jenže ten konec byl neslavnej. Zdenda Durove se psem Gerem měl zadržení, dostal frajtra a my ho po roskaze hodili do rybníka. Potom jel do špitálu a nás šest do různejch konců. Ale boží mlýny melou, před osmi lety jsem se vyválel na kole a skončil na vozejku. Tak se ozvěte. Přes Rozvadov jsem jel v roce 2000, ale už mi to nevyšlo, abych se stavěl na rotě. Bylo by pěkný tam bejt na dovolenou, projít si to, ten lesní Ulčík, nebo jak se jmenoval, by už taky moch bejt klidnej. Z těch jeho okatejch dcer už jsou taky maminy. Tebe si Edo taky vybavuju, ale ty jsi potom s klukama z OPK šel na prapor nebo na jaře do civilu. To už si nejsem jistej.
Poslední dobou mě zaráží jak kde kdo hází špínu na PSáky, ale pro mě byli vždycky víc než armáda a dokonce víc než ta současná profesionální. V lec čems by jsme jim natrhli zadek. A hlavně, nikdo z nás tam nešel jako nějakej Rambo. Málo kterej z kluků by dokázal narušitele zastřelit. Já bych si to asi radši odseděl za nesplnění roskazu, než žít s vědomím, že jsem někoho sejmul. Tak pište.
Olej slyší za pět příjem tak bud.
 
Re: Nazdar pánové
kakov | 21.10.2009 14:30 | id 6948 | nahlásit

kde prosím byla stara rota? dekuji
 
Re: Re: Nazdar pánové
Hlídač | 27.11.2009 18:17 | id 7984 | nahlásit

Stará rota stála ve stejném areálu, když se podíváš na čelní pohled na novou rotu, tak vlevo vidíš domek a to je to jediné co z bývalého objektu zůstalo.Vlastně v místě staré roty je ta mycí rampa a podzemní sklady pro ženijní materiál a munici.
 
Re: Re: Re: Pro "hlídače!
Eda Kemling | 2.12.2009 11:39 | id 8113 | nahlásit

V době, kdy jsem kroutil vojnu, tedy jaro 81-83 byl na naší 4r.PS Nový Dvůr staršina M.Hlaváček, který dělal staršinu. Troufnu si říci, že to byl velice dobrý chlap s dobrým přístupem k nám záklaďákům. Takových na rotě víc prostě nebylo.Protože jsem v září s klukama navštívil stará místa vojenské služby, tedy Rozvadov, s kamarády jsme měli myšlenku ho navštívit. Do té doby se mi nepodařilo zjistit, jestli v Rozvadově bydlí či ne.Byla ale neděle dopoledne a vše se sehrálo tak rychle, že jsme se po prohlídkách Rozvadova a jeho okolí nakonec zase rozjeli do svých domovů. Protože se ale určitě do Rozvadova ještě někdy podíváme,chci se tímto zeptat, jestli tam M. Hlaváček bydlí. Nechci adresu, jen mi stačí jestli tam bydlí nebo ne. Díky E.K
 
Re: Re: Re: Re: Pro "hlídače!
Hlídač | 14.12.2009 16:39 | id 8463 | nahlásit

Ahoj, pro informaci v Rozavdově ze staré roty bydlí Míra Hlaváček a bývalý staršina Fanda Galko, ti oba byli jetě na staré rotě.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Pro "hlídače!
staršina | 30.12.2009 15:43 | id 9203 | nahlásit

Máš špatnou paměť,ještě tam sloužil Tonda Jambor a ten bydlí taky v Rozvadově.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Pro "hlídače!
kill | 21.2.2010 16:40 | id 12278 | nahlásit

a nesloužil taky Jambor taky na velitelský na prapoře v Rozvadově?
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Pro "hlídače!
Milan | 31.12.2009 14:59 | id 9267 | nahlásit

Právě jsem si krásně zavzpomínal díky náhodnému prohlížení internetu. Patřím k partě r.81-83, ovšem z roty jsem byl převelen po pár týdnech na prapor do Rozvadova k tenkrát por. Durajovi. Poslední půlrok vojny jsem se na rotu vrátil. Dvakrát jsem potom přes Rozvadov projížděl a říkal si, že se musím někdy podívat, jestli ta rota ještě stojí. Bohužel zatím se mi to nepodařilo. Tak Buď Milan.
 
Re: Nazdar pánové
Jarda | 17.1.2010 18:28 | id 10028 | nahlásit

Ahoj Pepo, byl jsem kynologem na 8.rotě (Rybník) v letech 81 -82 a psa Gera o kterém tady píšeš jsem dostal na Pš Libějovice jako štěně staré cca 10 měsíců zhruba v březnu 1981. Po ukončení PŠ v červenci 1981 jsem šel na 8. rotu a Gero na vaši rotu a od té doby jsem o něm neslyšel. Jestli si dobře vzpomínám, měl něco s přední nohou, šlápnul jako štěně na flašku a naříznul si šlachu nebo něco takového. Pokud máš nějaké zprávy o jeho dalším osudu, případně fotky nebo kontakty na jeho psovody budu moc rád. Díky moc předem, ahoj.
 
Re: Nazdar pánové
LUBOS LETAK | 5.3.2010 21:50 | id 13200 | nahlásit

NA 4SEM SLOUZIL 83...85
 
Re: Re: Nazdar pánové
vlado p | 6.6.2011 14:06 | id 32173 | nahlásit

ahoj ja tiez ako psovod pes DAN po FEHEROVI
 
Re: Nazdar pánové
jiří hoza | 26.12.2010 21:34 | id 24070 | nahlásit

ja sloužíl 81-83 jako starši ženista .rad bych dal dohromady nejake foto nemate nekdo?

diky,, kozel"
 
Re: Nazdar pánové
Richard H. | 22.1.2011 08:47 | id 25439 | nahlásit

Ahoj ,nevím jestli si pamatuješ na mě byl jsem na rotě spojařem ročník 82-84 a na tu událost si pamatuji byl někde od madarských hranic a jak to sním vypadá dnes ?Jen pro připomenutí byl se mnou v ročníku Ploc.Šmídl,Michut,Fehér,Vysloužil,ZhánělPlohák Kántor,Chalas,Bielák dál si už po tolika letech nevzpomenu.Ozvi se .Buď
 
Re: Re: Nazdar pánové
Pepa K | 2.3.2011 19:52 | id 27909 | nahlásit

Ahoj Ríšo. Tebe si pamatuju moc dobře. Každou chvíli jsem u bedny slyšel. Vole vole zde volej dva jak mě slyšíš průjem. Ale k tomu průšvihu. Byl to Zdenek Durove z Rimavské Soboty. Po tom maléru byl v Plzni ve vojenský nemocnici. Nás tenkrát převeleli do Domažlic a tak se mi parkrát povedlo se u něj zastavit. V Plzni byl asi dva měsíce a potom jel na rehabilitaci do Kladrub potom se mi ztratil. Já jsem skončil v Nýrsku, ale na 4. bylo stejně nejlíp. Jak ma tom je nevím, jen věřím, že líp než já. Jsem desátej rok na vozejku a věř, že je to na h..no, když si ani zadek neutřeš. Tak až pojedeš přez Stružinec tak se zastav, rád tě uvidím a ozvi se. Měj se pěkně čau.
 
Re: Re: Nazdar pánové
vlado p | 6.6.2011 14:07 | id 32174 | nahlásit

MOJI MAZACI
 
Re: Nazdar pánové
vlado p | 6.6.2011 14:03 | id 32172 | nahlásit

to si pametam vsetkych vas potom rozhadzali po inych rotach a psa dali na slovensko dakde do skladov strazit
sraz po 26 létech
Eda Kemling | 8.9.2009 10:06 | id 5875 | nahlásit

Chci touto cestou poděkovat všem těm 15 -cti kamarádům kdysi ze 4rPS Nový Dvůr ročník jaro 81-83 ,kteří si udělali dne 5 až 6 září 2009 tu chvilku, a přijeli na sraz v Domažlicích . Doufám tímto, že se i v budoucnu sejdeme ve zdraví a stejném počtu. Vzkaz pro Mikyho . Liptov 2010 to jistí. Tak čau Eda Kemling
 
Re: Piket párty LIPTOV 2010
Eda Kemling | 13.5.2010 14:14 | id 15932 | nahlásit

Tak pánové a je to tady. Dostal se mi do ruky "povolávací rozkaz od chalanov" zo Slovenska na letošní PS PIKET PÁRTY 2010 . Tentokráte nepojedeme na západ, ale na východ, na již slibovaný Liptov. Ivan H.mi předal "oné povolavacie rozkazy", tož Vám je během následujícího týdne přepošlu.Zatím čau Edík K.
Už je to dávno...
Sněhulák 89 | 14.7.2009 22:43 | id 4902 | nahlásit

Ahoj staršino,ty jsi sloužil na 4.r PS.
 
Re: Už je to dávno...
staršina | 30.7.2009 15:31 | id 5196 | nahlásit

Na 4.rPS jsem sloužil od1.4.1989 až do
revoluce,přisěl jsem z 3.rPS.
Už je to dávno...
Sněhulák 89 | 8.7.2009 00:26 | id 4751 | nahlásit

Nebyl Roman Kopečný také na 3.rPS?
 
Re: Už je to dávno...
staršina: | 8.7.2009 15:17 | id 4761 | nahlásit

Roman sloužil na 3.rPS,dělal tam velitele roty ale
jenom chvíli.Pak šel do civilu a potom nastoupil
na starém hraničním přechodu jako celník.Buď.
Zdravím
Honza | 20.6.2009 18:23 | id 4417 | nahlásit

všechny.Bydlí ješte Kopečný alias Radecký v
Rozvadove.Byl to kus
 
Re: Zdravím
staršina | 27.6.2009 17:09 | id 4577 | nahlásit

Roman Kopečný je po smrti,je tomu tak 5.nebo
6.let.
 
Roman Kopečný
Roman Kopečný | 7.7.2009 10:31 | id 4736 | nahlásit

Tak to byl můj otec.A jsem rád že si na něj ještě
někdo vzpomene.
Už je to dávno.....
Pepík N | 2.5.2009 21:56 | id 3288 | nahlásit

Ta rota byla z Rozvadova směrem na Celňák vlevo od
silnice pár set metrů. Chodilo nás 5 do služby. 3
u závory, dva dole třetí na mostě kde byl dělostř.
dalekohled pro sledování bunkru US Army směr
WAITHAUS. Vlevo STŘEBLE /OKO/. Dva další jako
zajišťovačka na Celnici. Rota byla posledni na
styku s Domažlickou br. Asi první pes vycvičen pro
ůtok na volno.REX. Vel. dr. psovodů Sokol. Te
fotograf se jmenoval Mrkvička. Bylo tam hrozně
komárů , zmijí ,divočáků a ještě více hříbů a
křemenáčů, až z toho byl pořádný malér. Určite
jsme spolu byli v přijímači v Chod. Plané. Zase
napiš. a zjisti která je to rota na stránkách.
Zdraví Pepík.
Už je to dávno ......
Pepík N. | 1.5.2009 23:52 | id 3268 | nahlásit

Zdravím všechny kluky a hledám někoho kdo sloužil
na bývalé 16rotě Plánské br.ze kterě se chodilo
sloužit na Celňák. Rota měla pouze levou
stranu.Postup na stanoviště přes Břísky na Okopy
byl 3/4 hod. Stala se tam nepříjemná věc. Psal se
rok 63. Rotě velel bezvadný člověk kpt. Zajíček,
por. Dědek, pytlák Mentlík asi z Ostravy.fotoqraf
z Příbrami a jiní bezva kluci.Na rotě sudové
12¨Prazdroj. Byl jsem tam z PŠ -Tarasník. Kdo ví
jak se tato rota jmenuje na seznamu a kde je její
konec. Děkuju,Pepk.
 
Re: Už je to dávno ......
Víta | 2.5.2009 07:01 | id 3272 | nahlásit

Na Zajíčka pamatuji, v 1962-64 jsem sloužil na 14.
O 16 se říkalo, že je to nejlepší rota. Já jsem
měl na starosti 2 koně.
 
Re: Už je to dávno r. 1965-67
Petr Víteček | 7.3.2010 19:41 | id 13333 | nahlásit

Náhodou jsem objevil tyto stránky.Také jsem si na Novém Dvoře v letech 65-67(stará rota) odsloužil 2roky.Nejprve výcvik v Nýrsku srpen-září65. Pak jsme byli 4.rota Domažlické brig. Později 10.rota Plánské brigády. Velitel mjr.Sýkora,ZVR napor. Spěvák, politruk nadpor. Smíšek, dále zde vzpomínaní nadpor.Dědek a velitel psovodů Fr.Galko. První závora naplocho otevíraná mezi signálkou na okraji lesa za Rozvadovem-stan. 014.nad celňáken piket, kam jezdilo na 12hod. 7 lidí.Z toho 3 na celňák(stejná závora jako 014) a 3 na špačkárnu u piketu mezi DZ.Odpočívající pro případ překrytí při vypadnutí signálky v prostoru Jedliny. Jména která si pamatuji Vašíček,Hrehor,Vlášek,Pitner,Daněk,Uhrík,Voštenák,Valenta,Cieslar,Cvetanov,Švacho, spojař Rous,psovodi Mazurek(Vilmar),Hoza(Car),Vlček(vzpomínaný Rex), starší-mazáci Palo Jedlák,Dobeš,Kořínek,Vyskoč,Laco Takáč,Frinta,Prošvic madší-naši holubi Bruckner,Skalník,Seďa. Je to již hodně dlouho víc si momentálně nevzpomínám, budu ale velmi rád, když se někdo ozve. Před 2 roky jsem se tam byl podívat, nevěděl jsem, že se postavila nová rota, tak jsem to téměř nepoznal.
Zdravím a děkuji Petr
 
Re: Re: Už je to dávno r. 1965-67
Oldřich Šmuk | 28.9.2010 15:34 | id 20631 | nahlásit

Zdravím a já jsem byl na rotě jako spojař 1966-68
Vašíčka a spol si pamatuji,Seďa bydlí v Kuřimi já bydlím v Praze a tak jak Ty jsem byl spíše v Rozvadově jelikož hodně cestuji a taky jsem to nepoznal.Budu rád kdyby se nám podařilo nějak se setkat.Honza Spěvák bydlí v Aši.
Zdravím a budu se těšit na odepsání neb zavolání.
Oldřich Šmuk
m:732 676 799
stavba
bobika | 27.3.2009 19:36 | id 2530 | nahlásit

Zdravím všechny, sice jsem tu nesloužil, ale v
roce 95 jsem si to zde užil při stavbě nového
přechodu. Měli jsme zde parkování, ubytování na
rotě, jídelnu a byla zde malá betonárka. Bylo to
hezkých sedm měsíců. Dnes se už přechod
likviduje..
Sedlak
BronekDostal | 7.3.2009 18:15 | id 1997 | nahlásit

Ahoj ja jsem slouzil na rote,v8,9,10,11.1991.byli
jsme vyslani jako posila z poradkoveho praporu
Zadni CHodov,tenkrat byvale P.skoly.Rote velel
plk.Novosad.Nemuzu zapomenout na nacviky
sluzebniho psa vedenym kpt.Apltem.Vzpominam
 
Re: Sedlak
RIK | 13.3.2009 14:39 | id 2147 | nahlásit

Buď bývalý PSáku, nesloužil za tebe na rotě nějaký
voj. Galetka? Myslím, že to byl psovod (sněhulák).
Nevíš něco se potom dělo se psem Rikem?
 
Re: Re: Sedlak
Bronek Dostal | 19.3.2009 12:22 | id 2310 | nahlásit

ano slouzil,byl to Valach nekde od Vsetina,a
myslim ze tenkrat prisel k nam ze susic nebo z
Volar.Byla to takova vesela kopa srandy,o Psovi
dal nic nevim.
 
Re: Re: Re: Sedlak
Kamil Běhoun | 5.1.2010 10:38 | id 9484 | nahlásit

ahoj sněhuláci.Rik dál pokračoval ve službě a převzal si ho malej Vlčák.Já měl Bena,ale už si nevzpomenu jak se jmenoval můj strej.Měl knírek a nohy do X.Jinak jsem tu v kontaktu s Markem Ondrašíkem.
 
Re: Re: Re: Re: Sedlak
Marek Parůžek | 20.9.2011 15:44 | id 36312 | nahlásit

Kamile tvůj starej se jmenoval Martin Laitgeb a říkali sme mu kačer ,po mně přebíral psa Karel Šťavka ,ale už nevim kterýho jestli to byl Rik nebo Logan
 
Re: Re: Re: Re: Re: Sedlak
Tomáš Drábek | 22.4.2012 16:29 | id 45163 | nahlásit

Karel Šťavka měl Peruna.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Sedlak
Drábek Tomáš, chemik | 8.11.2011 17:34 | id 37784 | nahlásit

Ahoj, tak to jsi byl můj starej. Ale jméno mi nic neříká. Byl jsem kuchař, 91-93, ale je možné že mě tam z přijímače dodali o něco déle. Z mých starých si pamatuju Pavla Dubového z TOV. Tomáše Zeleného, a taky Motyčku a Ti myslím byli vysláni jako Ty z h***lova. Jinak na Novosada moc hezké vzpomínky nemám.
re:re:re:re:re:PS rota Rozvadov
Jarda Z Krkonoš | 3.3.2009 17:05 | id 1860 | nahlásit

Debatujete o výcvikovém středisku při Rozvadovském
praporu:více na samost.stránkách Rozvadovský
prapor. Na podzim 72 tam bylo možno potkat
Frydrycha a Novosada. Pokud nahlédnete na Foto
mapu , tam co nyní stojí levé dvě budovy, byl
buzer plac. Jinak,prostoru se říkalo na kótě. Kdo
si vspomene na bratry z velení Rozvad.praporu????
At se Vám daří pánové. Jarda
 
Re: re:re:re:re:re:PS rota Rozvadov
ivan | 31.7.2009 16:14 | id 5214 | nahlásit

Zdravím: Jinak bratri v triku na prapore byly a to
Franc P. a Franc O. P. je v důchodu a O. ten bydlí
v Holešově a také v důchodu . Dost často jich je
vidět oba v Rozvadově.Jeden tam dokonce bydlí.
Langusta
ELEVATOR | 9.2.2009 19:25 | id 1252 | nahlásit

Major Řimnáč,no ten mal silný hlas.Kapitán
Trojan bol super herec.Slúžil som na 4rps v
roku 85-87 ako psovod s prieskumáckym psom
Mentorom .Mohol by mi niekto napisat o ňom
viac.Chlapci zo štvorky ,posielajte fotky,viem že
ich je veľa.Z uvedených mien si pamätám na pražaka
Kovandu a asi Jupka. S pozdravom ELEVATOR.
 
Re: Langusta
IVAN BURDA | 28.2.2011 13:07 | id 27783 | nahlásit

Zdravím ELEVÁORA. Taky jsem sloužil na 4. rotě. R. 85-87, možná si vzpomeneš. IVAN B., pamatuju MILANA Maslančíka ,MILANA Česáka, ROMANA Taubera a mnoho dalších.....
vzpomínky Relace 307
Martin | 18.1.2009 19:32 | id 923 | nahlásit

Také jsem měl to štěstí zde sloužit,pamatuji ještě
starou rotu"topení v kamnech byla hrůza,1
boiler na teplou vodu v umývárce, místo oken závěs
a postel bez roštu". Nová rota byla už
pohoda.Tu jsme měli již z OPK, které bylo ve
druhém patře. Velitel roty byl již podplukovník
Řimnáč, politruk na staré rotě mjr. Trojan to byl
kus! Pak jsme měli nového politruka mjr. Rosecký
říkali jsme mu "slizkej Egon".
Podporučík Kopečný,Radhouský a výkoňák Pavel
Gažák. Z vojáků mám ještě v paměti několik jmen:
Rosťa Šimek, Zdeněk Juppa, Martin Kovanda, Martin
Kratochvíl, Jano Boroš, Laco Gomola, Palo Urgela,
Jano Kaňka, Ján Slašťan, Zídek, Tomáš Jindra, Jožo
Nociar, Martin Bouček, Ivo Holas. Mě říkali
"Pepíno", Jezdil jsem poplachovku(se
mnou jezdili: Holas, Bouček a pes Orel). Pak jsem
jezdil s V3S Relace 307 (Bobina) Rád bych vás zase
někdy viděl! A zavzpomínal na staré časy. S
pozdravem Martin (Pepíno)
 
Re: vzpomínky Relace 307
Pavel:výkoňák. | 28.1.2009 17:52 | id 1034 | nahlásit

Prosím tě,mohl bys napsat celé jméno,já jsem tam
dělal toho výkoňáka,ale nemůžu si vzpomenout na
tebe.Ty jména co tam uvádíš ty znám
např.Slaštan-kynolog,Šimek-ženista,Kaňka-řidič i
tu přezívku Pepíno,ale nemůžu si vzpomenout.Určitě
prosím tě napiš,zatím zdar.Pavel(Výkoňák)
 
Re: Re: vzpomínky Relace 307
Martin Skořepa | 24.8.2011 21:53 | id 35327 | nahlásit

Ahoj Pavle,nejprve se omlouvám že jsem se neozval tak dlouho.Ptal jses na celé jméno to jest Martin Skořepa.Dělal jsem technika roty za věčného maroda,teď si nevzpomenu na jméno rotmistr ....Ale na tu dobu vzpomínám rád,jezdil jsem poplachovku jako mladejPak jsem skončil na V3S RELACE 307,měl jsem také armu a Římnáčovi za Sparty myl auto.Spolu jsme jezdily na výmění den do DOMAZLIC.Po vojně jsem za tebou byl dokonce u vás doma.Zatím buď.tel 737047595
 
Re: vzpomínky Relace 307
RIK | 28.1.2009 19:05 | id 1035 | nahlásit

Ahoj Martine, skoro všechny co tady jmenuješ
pamatuju a Z. Juppa byl dokonce můj
"starej" já sloužil jako psovod a psa
jsem měl RIKA po Jopkovi a 227 jsem sloužil s
Vencou a Láďou Laubrovími určitě si vzpomínáš.
Naše číslo byli R. Jirátko, H. Bolek, K. Hromadík,
L. Borovka, B. Krétik, Z. Strnad, P. Průcha, M.
Talán. S pozdravem RIK
 
Re: Re: vzpomínky Relace 307
Václav Laubr | 15.3.2009 12:42 | id 2200 | nahlásit

Prosím o informaci o těch zmíněných bratrech
Laubrovích (Venca a Laďa). Jsem jmenovec a
zajímalo by mne odkud jsou, jelikož jsem taktéž
sloužil u PS roty Horní Dvořiště v roce 1970-1971.
Rád bych zjistil zda nejsou se mnou nějak
příbuzní. Děkuji
 
Re: Re: Re: vzpomínky Relace 307
Pavel výkoňák | 16.3.2009 10:30 | id 2217 | nahlásit

Bratři Laubrové jsou ze Zbirohu.
 
Re: Re: Re: Re: vzpomínky Relace 307
RIK | 17.3.2009 18:11 | id 2255 | nahlásit

Zdravim Staršino, jak se máte? Na kluky ze Zbirohu
moc rád vzpomínám, protože jsem s nimi odsloužil
nejvíc služeb. Občas jsme si s Vámi dávali kafe na
VR a v létě 1990 jsme byli s Vámi na dětském
táboře u Rozvadova a párkrát jsme Vás vezli domu.
Vzpomínáte jak jsme hledali jednoho Turka skoro
celou noc a nakonec ležel v jámě na Březové hoře.
Mi s Vencou jsme tenkrát prolítali několikrát
celou pravou stranu až na překrytí 3.rps, potom
pes ztratil stopu a když jsme se vraceli přes 05
na naše překrytí tak ho pes navětřil v té jámě.
Myslím , že u toho byl tenkrát i Chvastík což už
byla sama o sobě mimořádka, protože ten většinou
sloužil bednu. Zdraví a vzpomíná RIK.
 
Re: Re: Re: Re: Re: vzpomínky Relace 307
Pavel výkoňák | 19.3.2009 12:33 | id 2311 | nahlásit

Zdravím všechny kluky z 4.rPS.Mám se docela
dobře,hlavně aby sloužilo zdraví.Bydlím v
Rozvadově mám dva kluky(15 a 12) let.Jsem rád že
se někdo ozval kdo mě zná.V roce 2006 jsem odešel
od policie do civilu,tak že jsem na rentě a ještě
dělám na čerpací stanici Agip Svatá Kateřina,tak
že jestli tam někdo pojede kolem tak se může
zastavit tel:774490997.Zatím se měj a pozdravuj
ostatní jestli o někom víš.Staršina
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: vzpomínky Relace 307
caba | 27.4.2011 21:55 | id 30711 | nahlásit

Zdravím,na této rotě jsem sloužil červen-srpen 90, pak nás odveleli na posílení policie do Prahy. Vzpomínám, že velitel roty byl pplk Řimnáč a pak na mjr který mluvil česko-slovensky. Byl jsem řidič na Uazu sloužil jsem poplachovku a vozil obědy s kuchařama na přechod celníkům.V létě jsem jezdil se staršinou Pavlem na dětský tábor někde za Hošťku ještě se supráky pamatuji si na Aleše z Prahy jak jsme v noci stříleli světlice. V té době tam byl se mnou spojař Radim Podhorný z Ostravy, ženista Pepa Bařák ze Žlutic myslím,že se staral o prasata, Martin Svačinka z Frýdku Místku, Venca od Karlových Varů z Nová Role a pak na psovoda Bubna nebo Bubníka od Plzně, Bolka,Krétika a kuchař co měl bicí soupravu ve sklepě.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: vzpomínky Relace 307
martin honza | 9.7.2011 21:08 | id 33470 | nahlásit

Moc si již nepamatuji jména, ale s Vencou a Láďou Laubrovími jsem sloužil byl jsem také komár na této rotě, ale nevím jak se jmenuješ ty, ty jsi byl asi sněhulák, prosím tě pokud máš nějaký kontakt na Láďu a Vencu dej mi vědět. Já se jmenuji Martin Honza a na této rotě jsem jezdil UAZEM.
 
Re: vzpomínky Relace 307
slavo slovensko | 21.2.2009 16:53 | id 1567 | nahlásit

jardo halas mi robil velitela caty v nyrsku.bol to
fajn kluk catar myslim ze zo susic.
 
Re: vzpomínky Relace 307
Jano Slašťan | 13.1.2011 16:18 | id 25051 | nahlásit

Nazdar Pepíno :D.. ja som ten "kundoš" Jano Slašťan.. Ja som bol "snehuliak" a začínal som na starej rote "kóte" a skončil na novej. Spomínaš ako strašne chcel Řimnáč Zídokovu tatru 603 :D.. bol ako malý chlapec. Všetkých chalanov čo spomínaš si pamätám...Ja doplním ešte mená ako Števo Šenkár, Pali "koleno" - spojár, potom Miro Šubjak a jeho pamätný pes Sirr.. ja som väčšinou slúžil červené - 226 a samozrejme výcviky psov. Aj ja by som rád stretol všetkých chalanov a rád by som sa podebatoval aj s výkoňákom Palom... drž sa..
popis roty
RIK | 30.9.2008 21:39 | id 172 | nahlásit

obr.č.1 severozápadní pohled na rotu; obr.č.2
severní pohled velká vrata od kotelny; obr. č.
3 trojgaráž sklad PHM; obr. č. 5 vrata
"napravo" cesta za nimi se jmenovala
"Ministerská"; obr.č. 8 celkový pohled na
rotu od západu; obr.č.9 myčka automobilů;
obr.č.10 muniční sklad; obr.č.11 garáže s
uloženkama UAZ,PV3S,OT64, polní
kuchyň; obr.č.12 kotce 4.roty; obr.č.13
kotce roty OPK; obr.č.14 nalevo prasečák
napravo kuchyň pro psy; obr.č.15a16
ČOV(čistička); obr.č.17 zadní vchod moc se
nepoužíval, nalevo garáž a kotec pro poplachovou
hlídku(227); obr.č.18 hlavní vchod pod vchodem
kotec pro psa před odchodem do služby vpravo
nabíjedla pro samopaly; obr.č.21 parkoviště pro
UAZY před hlavním vchodem; obr.č.22 pohled na
areál od vrat "napravo"; obr.č.23 zásobovací
rampa kuchyně; obr.č.24 vodárna; obr.č.25
severní pohled na rotu; obr.č.26 vrata
napravo(pohled z Ministerské)
RELACE 227
RIK | 23.9.2008 16:19 | id 145 | nahlásit

V roce 1989 jsem zde sloužil jako psovod, ještě za
železné opony. Velitele v té době zde dělal pplk.
Řivnáč, politruka maj. Radhovský. 3.9 1990 jsem
byl převelen na rotu vedle České Kubice. Na
kamarády ze čtyřky rád vzpomínám.
 
Re: RELACE 227
luboš | 6.11.2008 16:50 | id 345 | nahlásit

já nahoře na OPK,pak jsem šel na Folmavu
 
Re: RELACE 227
Hlídač | 22.6.2009 20:11 | id 4481 | nahlásit

Rathouský byl velitel čety a nikdy to na majora
nedotáhl.
PS rota Rozvadov.
Huďa Petr | 18.9.2008 20:42 | id 131 | nahlásit

V roce 1988 jsem se zpolupodílel jako voják zvs na
výstabě nové roty kde měl mýt i sídlo pralpor
PS.Stará rota stávala jinde na jezírko si
nepamatuji.
 
Re: PS rota Rozvadov.
pavel | 1.1.2009 13:48 | id 718 | nahlásit

Jezírko se zrušilo někdy v roce 1985,když se
začala stavět nová rota.Tam kde stojí nová rota
tam byla překážková dráha a střelnice.
 
Re: Re: PS rota Rozvadov.
Eda Kemling | 2.1.2009 14:48 | id 727 | nahlásit

Nazdar Pavle, reaguji tak na tvoje předešlé
poznatky a vzpomínky.Já jsem vojnu kroutil jaro
81-83 jako řidič střelecké čety OPK, na té staré
rotě, a za toho vedení cos ty uvedl. Rota byla za
drátama,byla přízemní do tvaru obráceného h ,
na proti finské domky a za nima PD-čko, rybníček,
prasečál atd. Byl jsem se tam podívat v r.2007.
Stejně tak nad Rozvadovem , kde byly kdysi
autodílny, ošetřovna, kinosál a jiné. Jsem rád, že
se ozval někdo z té doby. Mě Hlaváček s Apltem
dali právě přezdívku Eda Kemling po předešlém
řidiči. No zatím se měj .EK
 
Re: Re: Re: PS rota Rozvadov.
Pavel | 4.1.2009 15:49 | id 750 | nahlásit

Ahoj tady Pavel,ten klučina co jsem mu odpovídal
na ten komentář,si to utčitě s něčím plete.Jestli
si dobře vzpomínáš,tak na kótě byla
ošetřovna,štáb,dílny a velitelská četa odkud
chodili pátrači na Václavák.S pozdravem Pavel.
 
Re: Re: Re: Re: PS rota Rozvadov.
Eda Kemling | 5.1.2009 08:58 | id 760 | nahlásit

Nazdar Pavle, máš přeci jenom větší a hlubší
pamět na vojnu než já, já po těch letech (cca 25)
si názvy úseků a okolí fakt nepamatuju. Přesto,
staří jsme oba asi stejně.V hlavě mi zůstalo jen
pár vzpomínek a pár míst v okolí roty jako byla
stanice plynovodu,piket na kterém jsem také
sloužíval , a potom ještě ta naše stará rota .
Vzpomínky na vojnu jsem koneckonců hlouběji
oprášil asi před 2 roky díky " otci
stránek" www.pohraničník bloguje.cz., kde se
diskutuje na téma vojna u PS. Tak se měj OK .EK
 
Re: Re: Re: Re: PS rota Rozvadov.
J. Pavelka | 3.3.2009 16:14 | id 1859 | nahlásit

Já jsem sloužil na trojce a opravdu na styku 3 a 4
roty se říkalo kóta. Hned vedle byl prapor. Myslím
že o dva úseky dál jsme měli pozorovatelnu.
Sloužil jsem tam v roce 1981- 1983.
 
Re: Re: Re: Re: Re: PS rota Rozvadov.
Víta | 2.5.2009 10:23 | id 3276 | nahlásit

Já sloužil na 3 ještě dole. Nestříhal tam na styku
Dinsbir dráty?
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: PS rota Rozvadov.
kill | 21.2.2010 16:50 | id 12280 | nahlásit

nevim jestli se tomu říkalo kota, ale za mně 86-88 to byl prapor(velitelská, rotaOPK, štáb, ošetřovna, autodílna, jídelna, zpravodajci, VKR)
jjako pátrači jsme chodili na křižovatku na Kateřinu, na václavák se chodilo málokdy
 
Re: Re: Re: Re: Re: PS rota Rozvadov.
anton | 9.4.2010 21:40 | id 14696 | nahlásit

sluzil som na rote 81 -83 bol som psovod mal som psa gera velitel bol mjr hanus zdravim vsetkych co si tam tie krute dve zimy odtrpeli v terene bud
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: PS rota Rozvadov - pro antonyho
Jarda | 10.4.2010 09:49 | id 14705 | nahlásit

Ahoj, byl jsem kynologem na 8.rotě (Rybník) v letech 81 -82 a psa Gera jsem dostal na Pš Libějovice jako štěně staré cca 10 měsíců zhruba v březnu 1981. Po ukončení PŠ v červenci 1981 jsem šel na 8. rotu a Gero na vaši rotu a od té doby jsem o něm neslyšel. Jestli si dobře vzpomínám, měl něco s přední nohou, šlápnul jako štěně na flašku a naříznul si šlachu nebo něco takového. Pokud máš nějaké zprávy o jeho dalším osudu, případně fotky nebo kontakty na jeho psovody budu moc rád. Díky moc předem, ahoj.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: PS rota Rozvadov.
gero81 | 8.8.2010 14:57 | id 19106 | nahlásit

ahoj Eda dnes som sa vratil zo stretnutie na Liptove bola to vynikajuca akcia škoda že sa nas tam nestretlo tolko ako pred rokom v Rozvadove ja som teraz banoval že mi to nevyšlo vlani a ty čo neboli teraz mozu banovat tiež, stretnutie po tolkych rokov to je neopisatelny zažitok.Pozdravujem všetkych co služili na 04Rozvadov 81-83 bol som psovod pes BADUL tak to roka nech sa zas stretneme
 
Re: Re: Re: Re: PS rota Rozvadov.
Eda Kemling | 8.8.2010 15:53 | id 19107 | nahlásit

Zdravím na Slovensko. Taktéž jsme se ve zdraví my ze střední Moravy vrátili z "oného stretnutie na piketu pri Liptovskom Hrádku". Boha čo bolo sa vypilo, zožralo, no sranda bola". Aj ten Piket jsme nakonec ubránili. No a protože s jídlem roste chuť, následující sraz tedy v roce 2011 to opět jistí. Tentokrát se děj odehraje na některém místě Jižní Moravy při hranici s našimi jižními sousedy. Díky Vám chalani z pod Tatier a o rok dovi. E.K
 
Re: Re: Re: Re: PS rota Rozvadov.Badul
milan | 13.8.2010 05:39 | id 19284 | nahlásit

Pred tebou mal psa Badula,ak mňa pamať neklame Maruškin od Ružomberka-bol to moj ročník 1979-1981.
 
Re: Re: Re: Re: Re: PS rota Rozvadov.Badul
gero81 | 8.10.2010 15:49 | id 21027 | nahlásit

ahoj aj ked som pod gerom81 ja som preberal od Maruškina BADULA GERA mal Tono a volal som ho pištolnik striedali sme sa na Jabloni a mali sme ešte prieskum
Zde již nelze dále reagovat
 
pro gero81
jarda | 8.10.2010 18:06 | id 21032 | nahlásit

Ahoj, už jsem tu jednou psal, bohužel jsem se ničeho nedopátral, byl jsem kynologem na 8.rotě (Rybník) v letech 81 -82 a psa Gera jsem dostal na Pš Libějovice jako štěně staré cca 10 měsíců zhruba v březnu 1981. Po ukončení PŠ v červenci 1981 jsem šel na 8. rotu a Gero na vaši rotu a od té doby jsem o něm neslyše. Jestli si dobře vzpomínám, měl něco s přední nohou, šlápnul jako štěně na flašku a naříznul si šlachu nebo něco takového. Pokud máš nějaké zprávy o jeho dalším osudu, případně fotky nebo kontakty na jeho psovody budu moc rád. Díky moc předem, ahoj.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: PS rota Rozvadov.
jiří Hoza | 31.1.2011 19:43 | id 25966 | nahlásit

cauky jestli budete organizovat zase sraz tak dejte vědět diky ,,kozel"
 
Re: Re: Re: Re: Re: PS rota Rozvadov.
Eda Kemling | 31.1.2011 21:40 | id 25980 | nahlásit

Nazdar Jiří.Pokud jsi s tím dotazem ohledně srazu v letošním roce mířil na mne, tak nevidím důvod proč by ses nemohl zúčastnit.Jak jsem již shora uvedl,bude se konat na JM ,v některém podzemním vinařském chrámu.Datum upřesním dodatečně.Měj se.E.K.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: PS rota Rozvadov.
Hlídač | 22.6.2009 20:08 | id 4480 | nahlásit

Co říkáš je blbost, nová rota stojí v objektu
bývalé roty, ta hlavní budova zasahuje do míst kde
byla střelnice a pod ní byl rybníček, ten se
zavezl. K orientaci je nejjednodušší ten nizký
baráček, to bylo bydlení bývalého politruka který
bydlel na rotě, měl dceru, nad ním byl pak ještě
jeden tam byli ubytováni absíci a staršina tam měl
nějaké sklady, staršina se jmenoval Galko a nad
ním byl pak fiňák kde byl bar.Takže jak je hlavní
fotka tak to je jediný pozůstatek staré roty
"vzpomínky"
Eda Kemling | 2.9.2008 11:12 | id 86 | nahlásit

Jo,jo, tak tady , ikydž ještě na předešlé "staré
rotě" jsem si to "užíval".Bylo to v roce
1981-1983 . Krásná příroda, a jen ty hezké
vzpomínky. Stejně by mne zajímalo, zdali tato
rota stojí na místě té předešlé. U té staré bylo
jezírko, kde jsme se koupali.Neví někdo víc?
 
Re: "vzpomínky"
Luboš | 3.11.2008 19:09 | id 325 | nahlásit

stará rota by měla být
tady:http://www.mapy.cz/#x=128731488@y=134568000@z
=16@mm=ZP@sa=s@st=s@ssq=rozvadov@sss=1@ssp=1260257
28_126091264_147456000_145227776
 
Re: Re: "vzpomínky"
RIK | 4.11.2008 21:04 | id 334 | nahlásit

Objektu podle souřadnic jsme říkali "Starý
prapor" a byl kousek od styku úseku třetí a
čtvrté roty.
 
Re: Re: Re: "vzpomínky"
pavel | 1.1.2009 13:42 | id 717 | nahlásit

Tak to se asi pleteš,protože u styku třetí a
čtvrtá rota byl prapor a říkalo se tomu kóta.Starý
prapor byl v Rozvadově uprostřed vesnice a vedle
byl motorest.
 
Re: Re: Re: Re: "vzpomínky"
RIK | 9.1.2009 19:00 | id 819 | nahlásit

Za mě se opuštěnému objektu neřeklo jinak než
starý prapor a prapor byl tam co uvádíš vedle
motorestu. Jinak zdravím všechny bývalé PSáky
ze čtyřky.
 
Re: Re: Re: Re: "vzpomínky"
Víťa | 2.5.2009 06:42 | id 3270 | nahlásit

A tenkrát v 1963 restaurace kde byl p. Fišer.Tam
jsme jezdili pro pivo a další sortiment do Army na
rotě.
 
Re: Re: Re: "vzpomínky"
Víťa | 2.5.2009 06:48 | id 3271 | nahlásit

Nebyla to tenkrát v r. 62, rota patnácka, já jsem
sloužil na 14 - Hraničky.
 
Re: Re: "vzpomínky"
psí král | 27.4.2009 14:38 | id 3185 | nahlásit

To není stará 4. rota, ale takzvaná
"Kóta" kde byl v pozdější době nějaký
autopark, školící středisko a spousta prázdných
baráků, z nichž jeden vyhořel. Stará rota byla
kousek od té nové, byl jsem se tam podívat, ale
nezůstalo z ní vůbec nic, a navíc jí kus pohltila
i dálnice. Bylo to pro mne trochu sklamání, jen
vzpominky zůstaly. :-) (1975 - 1977)
 
Re: Re: Re: "vzpomínky"
Franta S."Clark" | 7.2.2010 18:08 | id 11350 | nahlásit

Mám na tobe dotaz jestli jsi sloužil na 4.rotě a podle názvu zřejmě jako psovod tak protože já jsem nastoupil sice jaro 76. tak jsme spolu museli sloužit minymálně jeden rok a na Jardu kynologa si musíš pomatovat no je to tvůj ročník.Ahoj Franta.
 
Re: Re: "vzpomínky"
Víťa | 4.3.2012 07:14 | id 43184 | nahlásit

Zkuste se podívat taky tady :
mapy.kr-plzensky.cz/…
 
Re: Re: Re: "vzpomínky"
Petr | 4.3.2012 11:06 | id 43192 | nahlásit

Díky.
Ta historická mapa je z kterého roku?
Zdá se, že je mladší.
 
Re: "vzpomínky"
opat | 3.3.2009 08:16 | id 1854 | nahlásit

Eda: řekl bych, že ?nová rota? stojí na místě
jezírka a fotografie Severozápadní pohled na rotu
je focena z místa staré roty. Jinak jsem byl
1,5 roku na rotě spojařem ?sněhulák? 1986-88.
Kromě THáček, KHáček a oprav na rotě jsem sloužil
červenou s psovodem ?Bandasem? a černým vlčákem
Udem. Sice mám HoSiPa, ale pamatuju jak se každý
ročník modlil aby se nemusel stěhovat na novou
rotu, že tam bude pakárna (furťárna). Ta doba
stála za h.... a je klika že si člověk pamatuje
jen to dobré :-)
 
Re: Re: "vzpomínky" pro Opata
Eda Kemling | 3.3.2009 10:07 | id 1857 | nahlásit

Zdravím bývalého spolubojovníka ze
"čtverky". Když jsi tak vzpoměl. My
jsme si říkali "repelenťáci a
mrazíci." Jinak za mne tady byli psiska:Udo,
Brix,Tom,Gero,nejlepší pes Gus,Badul,Mentor, a
Car. Potom: Řimnáč, Aplt, Záruba a Hlaváček.
Dobrech chlap. Měj se .E.K.
 
Re: Re: Re: "vzpomínky" pro Opata
opat | 6.3.2009 18:26 | id 1967 | nahlásit

za nás: sněhuláci a komáři. Si fakt prd pamatuju
:-( ze psů akorát Uda, Ivana a Badula (končil).
Z furťáků: velitel mjr. Řimnáč (starej), politruk
mjr. Trojan (maršál), rotmistr (nebo podobná
pošťácká hodnost) Kopečný (Fian). Z míst a
kodovejch názvů pamatuju víc: Stará jabloň,
Jabloň, Křížek, Dianský vrata, Střebelský louky,
Potok, Kulový čep, Franta pes, Fenixy, Panelka. A
pozdrav byl "Tak buď" takže měj se
a Tak buď opat :-)
 
Re: Re: Re: Re: "vzpomínky" pro Opata
Eda Kemling | 8.3.2009 15:39 | id 2016 | nahlásit

Kdyź jsi vzpoměl Fenix- oba byly dány do provozu
za nás někdy na podzim r. 82 ? hned za Rozvadovem
u první závory ve směru od plynov. stanice, v
délce cca 100 metrů od sebe. Když padla hustá
mlha, nebo hustě padal sníh, nebo na jaře tálo a
zase mrzlo, dělal fenix akorát bo...l, a
poplachovka se tak alespoň nenudila. Pes Gus tam
tuším měl jednou "svůj den".A co
piket, taky ho pamatuješ? K tomu se jezdilo buď po
překrytí, nebo přes Rozvadov kolem obchodu . Ten
piket byla vlastně taková unimobuňka s přístřeškem
na GAZíka,nebo UAZ. Tak BUĎ
 
Re: Re: Re: Re: Re: "vzpomínky" pro Opat
opat | 9.3.2009 09:37 | id 2039 | nahlásit

jj, Fenixy byly od silniční závory přes plyňák
(úsek sis 9 nebo 10), často padaly ráno když padla
rosa, večer když bylo slunce nízko = vot těchnika
:-) Piket nepamatuju, jediná unimobuňka byl
sklad PHM na rotě, kterej jsme vyfasovaly z
rozvadovskýho praporu (vrátnice) potom co tam
jeden pták zastřelil druhýho. V horním rohu buňky
zůstal průstřel. Jediný co mě napadá nekryl piket
dianský vrata (úsek sis 14 nebo 15) a zároveň
vjezd na silnici od Rozvadova směrem k Dianě (před
drátama). Za nás se tam sloužilo (hlavně se
pouštěli lesáci za dráty a zpět), ale žádný
přístřeší tam nebylo. Další co se sloužilo byla
skrytá hlídka "Jabloň" kousek ve
vnitrozemí před úsekem (vrátkama) sis 7. Tam byla
akorát psí bouda. No a nakonec 3 špaky, jeden
"Stará jabloň" (před úsekem sis 5) cca
1 km od rozvadovskýho praporu, pak jeden na
plynovodu cca 200 m od vidové hlásky PVOS a třetí
u bažiny blízko styku s 5. rPS Dianou (před úsekem
sis 24?), který se pro svůj technický stav
nepoužíval. tak buď
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: "vzpomínky" pro Opata
Hlídač | 22.6.2009 20:04 | id 4479 | nahlásit

Tak pánové "piket" byl pro skupinu
překrytí pod stanovištěm Březová. Hlídky se tam
střídaly a držely tam 24 hodin službu. A byl
umístněn asi tak proti HM 27 kousek od styku s
rotou Hraničky
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: "vzpomínky"
Jarda Č. | 6.7.2009 22:25 | id 4725 | nahlásit

Ahoj lidi sloužil jsem na rotě v roce 81-83 a jsem
moc rád že jsem tyto stránky našel. Psa uda si moc
dobře pamatuji. Trošku mi kousl do stehna. Za nás
to byl úplně novej pes kterého dostal kluk který
dělal kinologii v civilu a udělal z něho super
psa, trošku ostřejšího. Tak nevím jaký byl za vás.
 
Re: Re: Re: "vzpomínky"
Eda Kemling | 7.7.2009 11:53 | id 4744 | nahlásit

No konečně,první vlaštovka.Cau Jardo, tak jsem se
konečně dočkal někoho, ským jsem tu vojnu kroutil.
Jinak Tvůj meil i s fotkama jsem dostal, dík.
každopádně budeme meilovat dál, až do toho září. S
mojim PC není něco v pořádku. Vydrž.Mějse a čau
E.K
 
rok jaro 82-84
Richard H. | 22.12.2010 06:00 | id 23774 | nahlásit

Ahoj , tak jsem rád,že jsem objevil tyto stránky.Dělal jsem na rotě spojaře.V ročníku byli co si vzpomínám Michut,Šmídl,Ploc,Plohák,Halas,Zháněl,Vysloužil,Bi elák.Fehér.Měli jsme 3x sraz na Bečvě ale už je to 15 zpět.Adresy jsem ztratil.Mám staré adresy mých mazáku Čička,Krupička,Hoza atd.Kybys měl nějaké kotakty tak se ozvi.Buď
 
Re: rok jaro 82-84
Eda Kemling | 22.12.2010 09:09 | id 23781 | nahlásit

Nazdar chlape. Bohužel ze jmen které jsi uvedl si nejvíce pamatuji řidiče Krupičku a snad Čičku. Nebyl spojař?Nejsem si jistý. Co se kontaktů týče mám jen cca 15 kontaktů na kluky z mého ročníku. Ty jsem dal dohromady před rokem. No letos jsme měli druhý sraz a v roce 2011 to nebude jinak. Ikdyž letos to bylo u kluků na Slovensku a byla nás polovina, bylo fajn.
Jinak Tobě ale i ostatním chlapům kdysi sloužícím u PS obzvláště na 4.rPS Nový Dvůr přeji klidné a pohodové vánoce , a v následujícím roce 2011 hlavně zdraví štěstí a spokojenosti. Tak BUĎ
 
Re: Re: rok jaro 82-84
Richard H. | 22.12.2010 16:34 | id 23802 | nahlásit

Ahoj Čička byl spojař Hoza byl ženista.Taky pamatuju staršiny Hlaváčka.politruka Kováře.Kde jste měli sraz?Nevím jestli si pamatuješjak na rybníku skočil do vody mladý psovod ze Slovenska a ochrnul a od tohoto incidentu byl zákaz koupání a myslím ,že ho dokonce vypustili.Krásné vánoce přeji z Moravy.Buď
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: rok jaro 82-84
jiri Hoza | 26.12.2010 21:50 | id 24071 | nahlásit

ozvi se na @ dame řeč
 
Re: rok jaro 82-84
Pepa K. | 12.3.2011 17:09 | id 28378 | nahlásit

Ještě z toho vašeho ročníku jsem vzpomněl na pár kluků. Petrovský, Čmoch, Kurej, Javorský, Holos a z našich komárů to byli Mulica, Haken, Veselý, Čimbora, Bláha, Peterka,Šmída, Rybář, Durove, Lepší, Letl, Štovíček a Kopecký. Čauves
 
Re: Re: rok jaro 82-84
vláďa k | 3.12.2011 16:01 | id 38711 | nahlásit

Zdravím Pepu a chci se zeptat nesloužil s tebou na rotě Jirka Fryčku ? jezdil jako řidič . z těchto jmen znám Miloše Hakena ten je od nás ze Semilska
Zde již nelze dále reagovat
Vložit nový komentář





 

Lze napsatznaků



  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nelze používat
  • URL adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky
Úvod | Mapa stránek | | Login | Nahoru^