| Předchozí | 1 fotografie J.Pecher z 103 | Další |

Pohled na bývalý prapor Kříženec od severozápadu, od obce Chodová Planá
Autor: J.Pecher | Pořízeno: 8.2006 | 7×
Autor: J.Pecher | Pořízeno: 7.2011 | 96×
Sekce:
Radiotechnické roty
550. rtr - Kříženec
(103 fotografií)
550. místní radiotechnická rota Kříženec (VÚ 3633/B) byla součástí 55. radiotechnického praporu Kříženec (VÚ 3633, rota velení VÚ 3633/A), v jehož areálu se nacházela od roku 1977 po reorganizaci původního praporu v Teplé. Do roku 1990 se zde taktéž nacházelo pohotovostní stanoviště 2 vrtulníků Mi-24V z domovské základny Plzeň - Bory (11. vrp). Celý VÚ 3633 zanikl k 30.11.1991.
Celý areál praporu je i po reorganizacích v 90 letech dodnes používán Armádou ČR. Zdejší útvar je začleněn do skupiny radiolokačního průzkumu a uvědomování. K plnění tohoto úkolu je vybaven příslušnou radiolokační technikou.
Celý areál praporu je i po reorganizacích v 90 letech dodnes používán Armádou ČR. Zdejší útvar je začleněn do skupiny radiolokačního průzkumu a uvědomování. K plnění tohoto úkolu je vybaven příslušnou radiolokační technikou.
Okres: Tachov
GPS: 49°52'44.11"N, 12°46'24.12"E
Dobové foto
Vaše komentáře...
Řazeno dle vláken | Seřadit dle času
Další Křižeňák
Ahoj všem.Na Kříženci jsem byl v dubnu a květnu 89 v těch kůlnach za kuchyni.Pak po hláskach.Nevite někdo co dělá Václav Vaněk?Byl velitelem čety hláskařu.
Re: Další Křižeňák
Peter Bankos | 29.10.2011 17:15 | id 37468 | nahlásit
Ahoj,bol som na prijmaci v Krizenci v r.89 ale nepametam si ta.Potom som siel na PH211.
Re: Další Křižeňák
Václav Vaněk pracuje jako obchodní manažer firmy WAGO a bydlí v Mariánských Lázních.
Re: Roman Ichnatolya
Nazdar Romane, aj ja si na Teba pamätám veľmi dobre. Viem aj že si išiel skôr do civilu, vtedy sme Ti všetci ticho závideli.
1981 -1983
Zdrávím bývalých susedov...bol som od 1981 na PH152
čiže Váš sused. Pôvodné osadenstvo Trnka, Smažík, Zapletal, Somr, Lexa....na Kríženci Ďuri Močko...kto tu je z toho ročníka na kontakte....
čiže Váš sused. Pôvodné osadenstvo Trnka, Smažík, Zapletal, Somr, Lexa....na Kríženci Ďuri Močko...kto tu je z toho ročníka na kontakte....
Jsou ještě pamětníci ? 1957/58 !
Zdravím zúčastněné na tomto kopci.
V té době vyměnily RL P8 za P10, posléze nová P20
jestli to ještě někomu něco říká.
Jako operátor se mnou sloužil František Chludil z Čejče
a velel npor. Pšenička. Zbytek už se nevybavuje ale
mohl by se ještě někdo ozvat.
Ahoj
V té době vyměnily RL P8 za P10, posléze nová P20
jestli to ještě někomu něco říká.
Jako operátor se mnou sloužil František Chludil z Čejče
a velel npor. Pšenička. Zbytek už se nevybavuje ale
mohl by se ještě někdo ozvat.
Ahoj
PH 156
Ahoj chalani. Ja som slúžil 80-82 a z Kříženca ma dali na PH 156 Tíšina. Tam bola aj odposlechová rota. Pamätám si mjr.Hrbáčka kpt.Volína a hlavne veliteľa čaty nám robil nrtm. Dušan Spišek. Bol to fajn chlap, možno aj preto že bol asi v našom veku. V kurze som bol v Třeboni v októbri 80. ak je niekto môj ročník ozvite sa.
Re: PH 156
Dobrý den pane Voško,
Jirka Volín to dotáhl až na plukovníka na GŠ.
Mějte se moc fajn. Josef Brázda
Jirka Volín to dotáhl až na plukovníka na GŠ.
Mějte se moc fajn. Josef Brázda
Re: Re: PH 156
Miroslav Voško | 15.5.2011 21:48 | id 31330 | nahlásit
Ďík za info o Volínovi, bol to ambiciózny dôstojník. Náhodou neviete čo je s nrtm.Dušanom Spišekom?
Ozve se někdo podzim 87/89
Kříženec byla vždy přestupní stanice do Chebu Aše a na hlásky. Na štábu si pamatuji Radka Sokola - písaře. A na Horní rotě tuším A velitele roty kterému se říkalo Kůň a všichni na něj řehtali. Jo a byla tam taky taková místnost jako bar. Na ošetřovně byl Nečas a zdravotní sestra nějaký dřevorubec. Osobně jsem sloužil v Dřenicích. Jen pár jmen na oživení Kuchař Wágner, Zamrazil,Podlaha Hyksa, Gabler, Myler- ozve se někdo?
srpen 88-duben 90
Lubor Dub | 15.10.2010 23:05 | id 21199 | nahlásit
Sloužil jsem jako mladej rotmistr v 551 rtr. ve funkci zdravotníka. Na Kříženec jsem často jezdil zastupovat Dr. Nečase. Na ošetřovně se užilo. Nezapomenu na cesty do VN v Plzni, které končili v jakési "americké hospodě". Veliteli praporu se říkalo akoš. Do dnes slyším, když četl rozkaz a v něm- trestám rotmajstra ako Zajaca, nebo -vojak, prečo máte polo ako botky?
Re: srpen 88-duben 90
Dobrý den pane Dube,
sloužil tam tehdy Večeřa? Udělaný a zrzavý. Ve Vaší době jsem už sloužil na ÚVS (Ústřední velitelské stanoviště).
Mějte se moc fajn Josef Brázda
sloužil tam tehdy Večeřa? Udělaný a zrzavý. Ve Vaší době jsem už sloužil na ÚVS (Ústřední velitelské stanoviště).
Mějte se moc fajn Josef Brázda
Re: Re: srpen 88-duben 90
Zdravím pane Brázdo.
Taky jsem sloužil na VS ,ale na 55.rtpr.Podle jména si myslím,že jsme spolu i spolupracovali ve službách.
Z operačních důstijníků na VS 3.dPVOS si pamatuji jména Tichý,Smutný,Vesely a td.Doufám,že jste to Vy.
O dnešním stavu 55.trpr (stanovišti)toho vím dost.Zároveň i o hláskách v podřízenosti praporu.
S pozdravem Václav Peteřík.
Taky jsem sloužil na VS ,ale na 55.rtpr.Podle jména si myslím,že jsme spolu i spolupracovali ve službách.
Z operačních důstijníků na VS 3.dPVOS si pamatuji jména Tichý,Smutný,Vesely a td.Doufám,že jste to Vy.
O dnešním stavu 55.trpr (stanovišti)toho vím dost.Zároveň i o hláskách v podřízenosti praporu.
S pozdravem Václav Peteřík.
Re: srpen 88-duben 90
libor | 8.5.2011 21:31 | id 31114 | nahlásit
Velitel 55 rtpr. " AKO " se jmenoval mjr. BLAŽEJ.
rtm. Zajac Jaroslav - technik VP - 02M
rtm. Zajac Jaroslav - technik VP - 02M
Re: Re: srpen 88-duben 90
Správná odpověď.Zajac bydlí v Plané.
V.Peteřík
V.Peteřík
1971-73
Olin | 9.8.2010 23:03 | id 19167 | nahlásit
Většina Kříženeckých byla v PŠ 8184 Zvolen,poté převelení do 3633 Teplá - klášter.Kříženec byl jen odloučená jednotka(rota),pod kterou byly i hlásky.Já tady sloužil ještě v dřevěnejch barácích.Jo,byly to dvě roty - MRU a UAV mjr.Hrbáček a kpt.Kroc.Kdo je pamatuje?...
Re: 1971-73
čau. pamatuji oba. Kroc byl za mne 78-80 operačním důjstojníkem. snad i Hrbáček. Co ti říkají jména Kantulák, Frydrýn.Bervida,Holý atd ? Já už byl v teskobarácích a pak na Bažantově. Tak zas napiš
Re: Re: 1971-73
Vlado | 12.1.2011 23:38 | id 25031 | nahlásit
Kto si pamätá mená: Palo Ivana, Gejza Šikula,
Miloš Skála / operátori na Hačave /1979-80.
Alebo por.Chrapčák.
Miloš Skála / operátori na Hačave /1979-80.
Alebo por.Chrapčák.
Re: Re: Re: 1971-73
petr | 13.1.2011 20:49 | id 25064 | nahlásit
Ano pamatuji Pala Ivanu i Šikulu, také Kotáska ale to byl můj ročník a Koniga ten byl na výškoměru.
Re: Re: Re: Re: 1971-73
Vlado | 14.1.2011 21:46 | id 25105 | nahlásit
Keď oni boli Tvoj ročník, tak sa určite poznáme.
Ty si robil operátora?
Napíš mi na mail: vlado-gsx@azet.sk
Ty si robil operátora?
Napíš mi na mail: vlado-gsx@azet.sk
Re: Re: Re: 1971-73
Gejza šikula a Miloš skála byli kuchaři pokud se nepletu a byli to mí mazáci,já jsem byl na Hačavě a druhý rok na Strážisku.Předzdívku jsem měl Potkan a jsem z Brna.
Re: Re: Re: Re: 1971-73
Vlado | 21.4.2011 23:49 | id 30471 | nahlásit
Drahoš, mýliš si to. Šikula, Ivana a ja sme boli operátori na Hačave v r.1979 - 80. Do civilu sme išli v septembri 80. Miloš Skála bol tak isto operátor na Hačave - náš mladý , ktorý išiel do civilu v septembri 1981 a je tak isto, ako Ty z Brna. Aj sme si pár dopisov ešte vymenili, potom sa kontakty prerušili. Teraz už na neho nemám kontakt, ak chceš pokecať , napíš mi na mail.
Re: Re: Re: 1971-73
Dobrý den,
na Chrapčiaka si vzpomínám, myslím, že později dělal ZVT praporu a potom snad i rtb. V roce 1971-73 jsem sloužil důstojníka směru na VS 53.rtpr v Třebotovicích u Č. Budějovic. Byl jsem 19-ti leté ucho a učil jsem se od starších směn, kresličů a vyčítačů.
Mějte se moc hezky. Josef Brázda
na Chrapčiaka si vzpomínám, myslím, že později dělal ZVT praporu a potom snad i rtb. V roce 1971-73 jsem sloužil důstojníka směru na VS 53.rtpr v Třebotovicích u Č. Budějovic. Byl jsem 19-ti leté ucho a učil jsem se od starších směn, kresličů a vyčítačů.
Mějte se moc hezky. Josef Brázda
Re: Re: 1971-73
Jo,Bervidu jsem znal.Byl to na oko pruďas,ale měl jsem tu možnost se s ním poznat blíže a byl to fajn chlap.
Re: Re: 1971-73
Dobrý den pane Kindo,
Hrbáček taky sloužil OD, ale ve kterém roce už nevím. Kantulák byl později na štábu 3.rtb v Chomutově a Frydrýn se stal velitelem 3.rtb. Jen pro zajímavost, měl syna a vím, že dělal zástupce velitele rtb, ale i později v tátových šlépějích taky velitele rtb. To už jsem ale sloužil na ÚVS jako SOD PIS (starší operační důstojník průzkumného a informačního střediska.
Mějte se moc fajn Josef Brázda
Hrbáček taky sloužil OD, ale ve kterém roce už nevím. Kantulák byl později na štábu 3.rtb v Chomutově a Frydrýn se stal velitelem 3.rtb. Jen pro zajímavost, měl syna a vím, že dělal zástupce velitele rtb, ale i později v tátových šlépějích taky velitele rtb. To už jsem ale sloužil na ÚVS jako SOD PIS (starší operační důstojník průzkumného a informačního střediska.
Mějte se moc fajn Josef Brázda
Re: Re: Re: 1971-73
petr | 5.5.2011 21:17 | id 31017 | nahlásit
Dobrý den.Pane Brázdo, nevíte jestli Gríša Kantulák neměl také syna ? Pamatuji si ,že opravdu odešel do Chomutova , ale míval někde poblíž Plané chaloupku.Mějte se.P.K.
Re: Re: Re: 1971-73
Libor | 8.5.2011 21:23 | id 31113 | nahlásit
Fridrín mladší začínal ve Slaném, končil jako NŠ v Chomutově. Velitel rtb nikdy nebyl
Re: Re: Re: Re: 1971-73
petr | 9.5.2011 17:00 | id 31131 | nahlásit
Libore ,pan Brázda myslel plk.Fridrýna staršího, který dělal do tuším roku 1979 velitele útvaru na Kříženci. Po něm přišel kpt.Lysoněk a Fridrín odešel do Chomutova a právě snad i Kantulák, který byl velitelem roty, jeho nahradil por.Volín.
Re: Re: 1971-73
Ahoj hoši.Jen tak si tu listuju.Sloužil jsem jako hláskař na Zelené Hoře 70,71.Po dluhé době jsem zaznamenal jména Bervida a Hrbáček.B v Teplé a H v Plané u M.L.Hrbáček nás občas poctil výmakem, ale docela byl dobrej.V osmdesátých letecj jsem ho potkal v Chomutově.Myslím že mněl podplukovníka.Na výmaku jsem ho oslovil jako kapitána ale už byl čerstvě major,a jen se mi tlemil jak jsem vyplašenej.Bylo to na hlásce 159 u Žebráků (Tachov)Hláska byla prí jako první zrušena.Dám na Vojenstvo fotky.Škoda že se nikdo z té doby nehlásí.Byli to opravdu krásný roky.Myslím že jsme si to tenkrát i uvědomovali a užívali.Ze 159 jsem byl přesunut na 151 a pak civil.Moc rád na ta krásná léta vzpomínám,Vratislav.
Re: 1973-75
Také jsem si tím prošel.Když jsem dostal povolávák,tak jsem si oddychnul.Planá u Mar.Lázní.Tak to je paráda,řekl jsem si .Lázně a holky....!Druhý den jsem mašíroval i s ostatními do Zvolena do školy na půlroční výcvik.Pak následoval nástup u vú 3633 Kříženec u Plané.První rok bylo dusno,ale po příchodu mladejch se vše vylepšilo.No,jen to povyšování opaskem trochu bolelo:-)
Re: 1971-73
Já tam sloužil v r.73-75.Vojna byla pohodová/teď s odstupem 36let.Sloužil jsem na sále ,jako kreslič u kpt.Kroce.
Re: 1971-73
Byl jsi zřejmě můj mazák Oline:-) Pamatuješ na kuchyň...to bylo žrádlo,co?:-))
Re: 1971-73
Ahoj,
já tam byl roce 1970, ale na KRASU - to byla pojízdná opravna, jezdili jsme po hláskách.
Můj velitel byl mjr Holý a se mnou tam byli Müller a Batista.
Zažil jsem ještě ty dřevěné baráky.
já tam byl roce 1970, ale na KRASU - to byla pojízdná opravna, jezdili jsme po hláskách.
Můj velitel byl mjr Holý a se mnou tam byli Müller a Batista.
Zažil jsem ještě ty dřevěné baráky.
Kříženec 1974 - 76
Sloužil jsem v této době na stanoviští ,,Malá"jako operátor na Hačavě.Pro nedostatek operátorů jsem byl poslední půlrok na ,,Velké" na Strážisku.Přijímač jsem absolvoval v Nepolisích.Najde se někdo,kdo sloužil na Kříženci v této době? Moje předzdívka byla ,,Potkan" a jsem z Brna.
Re: Kříženec 1974 - 76
Drahoš | 28.7.2010 12:25 | id 18778 | nahlásit
Ještě dodávám kontakt na mně
tel:603 852 979
mail: drama002@seznam.cz
tel:603 852 979
mail: drama002@seznam.cz
Re: Kříženec 1974 - 76
petr | 7.8.2010 09:14 | id 19064 | nahlásit
Znám kluky co byli na Kříženci, ale nejprve v Teplé 76-78. Např. na Hačavě sloužil Sláva Benda
Re: Kříženec 1974 - 76
Sloužil jsem na stražisku jako strojnik potkana si pamatuji.,byl jsi muj mazak,pak nás odvelili do AŠE
Re: Kříženec 1974 - 76
Pamatuju si Tě,od 74 jsem sloužil na praporu v Teplé na RTZ,od 75 do civilu v 76 jsem byl na Kříženci,navážel jsem z Tachova na rotu cisternou vodu.Říkali mi Hadrák a spolu s Tebou a Honzou Pospíšilem "Lojzou" jsme něco vypili.
Kříženec - 1982-1984 (podzim)
Byl jsem tam jako řidič, zvaný "HORYNA", na stanovišti Velká. Kdo si mne pamatuje, prosím ozvěte se. Hledám nejbližší kamarády:
- řidič Jarda Klement (HORAL)
- svobodník Míra Turták (Vrchlabí)
- operátor Luboš Pacner (Brno)
- operátor Jiří Vít (VIKTOR)
- svobodník Michal Koniakovský (Praha)
- operátor Jiří Řezáč (Praha)
tel.: 724092946
- řidič Jarda Klement (HORAL)
- svobodník Míra Turták (Vrchlabí)
- operátor Luboš Pacner (Brno)
- operátor Jiří Vít (VIKTOR)
- svobodník Michal Koniakovský (Praha)
- operátor Jiří Řezáč (Praha)
tel.: 724092946
Re: Kříženec - 1982-1984 (podzim)
Horyno,horyno delel jsem ti mazaka a zaroven vykonaka.Me jmeno je Benes Vladimir,velitel roty byl Kovac a pisare mi delal Pepa Zwesper. Byl jsem tam jaro 82-84.cus. PS: Porad jsem ti prodluzoval dovolenku
Re
To chození každy den pro vodu do studny si pamatuji taky jsem chodil.Já jsem na kříženec přišel ze Stodu po příjmači asi nějak kolem listopadu 88 a byl jsem tady asi něco přes pul roku nedriv jako radista pak na telefoni ustředně a pak jsem chvilu nosil poštu velitel roty byl nějakej kapitán vím že jsme mu říkali kůň a asi po 8 měsicích mě převelili do Nové Bystřice
Za socialismu
VL | 15.3.2010 20:20 | id 13844 | nahlásit
Byl jsem na Kříženci jako "štábní krysa 1986 - říjen 1987. Najde se někdo z těhle let?
Re: Za socialismu
Našel.Sloužil jsem na áčku jako řidič podzim 85-87.Jsem v kontaktu s několika kluky mj. s Pavlem Mikulenkou který byl taky na štábu.Už několikrát jsme měli sraz.Jestli budeš chtít dalšího se můžeš zůčastnit také.Napiš celé jméno snad si vzpomenu.S pozdravem J.Zámečník (Zámek)
Re: Re: Za socialismu
Sluzil som tam v rokoch 85-87 ale bol som hlaskar, Hojsova straz, Nyrsko,svata katerina a par inych, nahodou som nasiel tuto stranku a mam husiu kozu z toho ak si ma niekto pamata potesilo by ma to, rad by som navstivil tie miesta neda sa na to zabudnut.
Re: Re: Re: Za socialismu
Ahoj Allan,tak přece se někdo z PH 201 Hraničář našel!Nevim,jestli si mě budeš pamatovat,když já přišel na hlásku do Nýrska v červnu 1988,tak Ty si to měl už za pár.Napiš mi mail,a já Ti pošlu nějaký fotky.
Re: Re: Re: Re: Za socialismu
lubos666.p@seznam.cz
Re: Re: Re: Re: Za socialismu
Luboš Poustka | 21.10.2010 14:32 | id 21372 | nahlásit
Oprava-v červnu 1987....
Re: Re: Re: Re: Re: Za socialismu
Ach ta paměť. Tomáš.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Za socialismu
Dobrý den, ve Vaši době jsem slouřil na VS 3.rtb. Obdivovali jsme Vaši práci a spoléhali na Vás. To horší bylo, že jsme měli všichni prokurátora nad sebou místo meče. Vzpomínáte na světlice oranžový dým? A aerodynamický třesk od eserky? Na druhou stranu, když jste měli dobrou partu, tak na hlásce vojna ubíhala rychle.
Robo Longa
služil som -4/90 do 7/90 prímač potom PH155 do 1/91
Re: Robo Longa
cau robo,
ja som šaňo slúžili sme spolu na Krizenci, potom som bol na ph 151
ozvi sa
ja som šaňo slúžili sme spolu na Krizenci, potom som bol na ph 151
ozvi sa
Re: Re: Robo Longa
Ahoj Šaňo,tu je Jaro zo Žiliny.Bojovali sme spolu na Křiženci. Pamataš "AJ TAK SME STALE FRAJERI"
Re: Re: Robo Longa
No nazdar, ako máš ? Pozravujem Ťa aj Jara K. Spomienky blednú .Napíš robolonga@gmail.com.Nechodím sem často, ale občas sem chobím. Tak reagujem až teraz.Jarovi skúsim napísať Jarovi.
Re: Re: Robo Longa
jakub | 7.7.2011 20:19 | id 33384 | nahlásit
Ahoj Šaňo,
tady Kuba. Byli jsme spolu na PH151. Jak se vede?
tady Kuba. Byli jsme spolu na PH151. Jak se vede?
Re: Robo Longa
Cau Robo ,tu je Jaro Kaceriak zo Ziliny.Narukovali sme spolu na Krizenec.Bol som na hlaske a neskor na velitelskom sale ako vycitac.Ozvi sa ak chces na jkaceriak@gmail.com
Reakce na Ondreje Ambruše
petr kinda | 24.7.2009 21:51 | id 5084 | nahlásit
NO přišel jsem z Popradu v létě 78 , ale Tvoje
jméno mi nic neříká. Já byl na Mrtr velitel
Kantulák a pak Volín., znám jména Kotásek, Šimek.
Olivík, Konig, šurina, atd.nebyl jsi řidič u
kontrášů
jméno mi nic neříká. Já byl na Mrtr velitel
Kantulák a pak Volín., znám jména Kotásek, Šimek.
Olivík, Konig, šurina, atd.nebyl jsi řidič u
kontrášů
Re: Reakce na Ondreje Ambruše
ondrej ambruš | 31.8.2009 17:50 | id 5711 | nahlásit
na krizenec som prisiel na jar 79 zo Zatca ako
pipac a sluzil som na ustredni ako spojar pre sal.
meno Simek my nieco hovori /ak si pametam zahorak chodili sme fajcit na rampu/
pipac a sluzil som na ustredni ako spojar pre sal.
meno Simek my nieco hovori /ak si pametam zahorak chodili sme fajcit na rampu/
Re: Reakce na Ondreje Ambruše
marek jambor | 28.2.2010 16:11 | id 12786 | nahlásit
Dobry den rad by som sa Vas spytal ci si nahodov nepametate na meno Marian Jambor sluzil nekde v Tachove v 78, ako spojar na radio stanici, miem este ze si tam museli sami varit.
Re: Reakce na Ondreje Ambruše
Dobrý večer, jsem Volínův ročník, byli jsme spolužáci. Máte na mysli Jirku Volína, že? Na sále sloužil Horáček, Kroc, Slavík a musel bych hodně vzpomínat na další. Možná Karel Volráb. Mluvím o voj. z povolání, o sálistech.dajka44@centrum.cz Já ve Vaší době sloužil na VS 3.rtb ve Větrušicích jako vyhodnocovač. V roce 1978 jsem jel na střelby divize do Ašuluku. Z Křížence tam tehdy snad nikdo nejel. Občas jsem zajel na Kříženec, hlavně později jako SOD VS 3.rtb a ÚVS. Chtěl jsem, aby směna viděla, odkud jde informace, kterou viděli na planžetech, nebo V-1p. Mějte se moc hezky. Někam dám fotku VS 3.rtb, aby jste viděli, kam informace o vzdušné situaci šla. Občas v noci, když si můj vyčítač odskočil, jsem si taky zavyčítal. Ona tehdy letěla jedna lajna na Gustava pomalu 1x za noc. Josef Brázda
1978-1980
Ondrej Ambruš | 22.6.2009 19:59 | id 4478 | nahlásit
slúžil som na ústredni a čo si pamätám
mená Valíček,Nazarov,Dohnanský,Sobotka,Trubiroh
a, Barančík,Boubín,Prokop,Toth,Stankoviansky...
skúsim poslat foto
mená Valíček,Nazarov,Dohnanský,Sobotka,Trubiroh
a, Barančík,Boubín,Prokop,Toth,Stankoviansky...
skúsim poslat foto
Re: 1985-1987
Josef Zámečník | 30.6.2009 23:08 | id 4636 | nahlásit
sloužil jsem na áčku jako řidič.Velel nám Konečný
"Kefa.
"Kefa.
Re: Re: 1985-1987
Ahoj já byl na Kříženci jen na skok na podzim 87 asi 3 měsíce,cestou ze Zvolena a Popradu do Aše.Bylo to tam celkem fajn zato v Aši potom dost dobrá soda. Z Křížence si bohužel skoro žádný jména nepamatuju snad řidič CASky Oplendek pak Jeden bezva Cikán Sarkezi -Šarik.Ze služby v kuchyni si pamatuju pražáka kuchaře-náfuka s pisklavym hlasem a ?Milana Žejdlíka z Hlinska to byl taky kuchař ale můj ročník. Taky Slovák Kuruc kterej mám dojem sleťel jednou při klidu sněhu v autoparku z Krazu. Tak všechny zdravím a zkusím si ještě na něco vzpomenout. Ahoj
Re: Re: Re: 1985-1987
Z roty si pamatuji hodně kluků.Jak pisklavého kuchaře, tak řidiče Oorendeka. Já jsem sice sloužil na hlásce 155. jestli máš zájem můžem zavzpomínat. Josef
Re: 1978-1980
Ahoj Ondreji já si tě dobře pamatuji ja jsem nastoupil na Kříženec půl roku před tebou.Ty jména které uvádíš si pamatuji hlavně nerozlučnou dvojku Nazarov a Boubín.Z mého ročníku jsem nikoho nenašel.Jestli máš nějaké fotky pošli mi je prosím.Jsem moc rád že jsem si trochu oživil vzpomínky na dobu vojenskou.Už delši dobu se chystám Kříženec navštívit ale nějak není čas.Jestli se tam dostanu pošlu fotky.Měj se hezky.Ahoj.
1989-1991 Kříženec
Sloužil sem tady ve velitelskym sálu jako vyčítač.
Re: 1989-1991 Kříženec
čau chlape na sále jsem byl cca březen90 po pš ve
zvoleně asi měsíc potom zbytek na štábu a chodil
do planý pro poštu co si pamatuju na rotě byl
výkonák radek nohejl teda myslím michal m.
zvoleně asi měsíc potom zbytek na štábu a chodil
do planý pro poštu co si pamatuju na rotě byl
výkonák radek nohejl teda myslím michal m.
Re: Re: 1989-1991 Kříženec
Kříženec říjen 1990-březen1992.Vzpomínám na to
tady rád.Ozve se někdo z mýho ročníku?
tady rád.Ozve se někdo z mýho ročníku?
Re: Re: Re: 1989-1991 Kříženec
čau a kdes jako vegetil já tuším rota A tam patřil
sál spojaři u nich jsem byl zařazenej michal m.
sál spojaři u nich jsem byl zařazenej michal m.
Re: Re: Re: Re: 1989-1991 Kříženec
PŘIJMAČ 1990 STOD 8060.PAK PLANÁ KŘÍŽENEC,JAKO RADISTA.PAMATUJI SI PÁR KLUKÚ-VARGA,KOTAČKA,PŘÍHONSKÝ,NOVOTNÝ.CHODILI JSME PRO VODU DO STUDNĚ,PAMATUJE NĚKDO? V 91 MĚ PŘEVELELI DO ADRŽPACHU 7494.
Re: Re: Re: Re: Re: 1989-1991 Kříženec
Ahoj Martine,Teba si pamatam ,ja som vtom čase služil ako hlasatel na sale.Spominam aj na Vargu ,Kotačku,Novotneho,Gabriela a Petra Přihonskeho.Aj my sme nosievaly vodu z tej studničky.Kto posledny vstal dostal konvu na chrbat a šlapal.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: 1989-1991 Kříženec
chlapy všechny Vás znám kreslil jsem hlásky planžet kousek od radistů. Byl jsem na vojně ženatý a pak jsem s někým s radistů v březnu 91 šel o civilu
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: 1989-1991 Kříženec
Ríša Kotačka to má už za sebou.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: 1989-1991 Kříženec
teba si pamätám z hlásky na Kříženci . Čau, čau, čau
Re: Re: Re: 1989-1991 Kříženec
Zdeněk Janout | 30.1.2010 20:13 | id 10846 | nahlásit
Sloužil jsem na Kříženci od října 1990 do června 1991 coby technik na "velkém kopci" (Dýšina/Most, resp.Svojšín, velitel kpt.Konečný-Kefa), byli jsme rota "B" (velitel kpt.Marek, později por.Rerko). V období březen-květen 1991 jsem byl ve Stodu.
Re: Re: Re: 1989-1991 Kříženec
Ahoj Spiloun
ja som šaňo slúžili sme spolu na Križenci
čo Sparta _
ja som šaňo slúžili sme spolu na Križenci
čo Sparta _
Re: Re: Re: Re: 1989-1991 Kříženec
Zdarec pánové, tady malej Kuba. Byli jsme spolu na Kříženci a na PH 151 a Dřenicích
Re: 1989-1991 Kříženec
Ahoj Luďku zdravi Ťa Jaro zo Žiliny,Tvoj kolega vyčitač. Boli sme najdolezitejši na sale,ale až po mj.Slavikovi.To byval hokej.
Re: Re: 1989-1991 Kříženec
Zdarec Jaro jak žiješ ty stara vojno
Docela pekne casy
Docela pekne casy
Re: Re: Re: 1989-1991 Kříženec
Nazdar Ludku,žijem celkom fajn. Maš pravdu ,boli to pekne casy.Vojna je krasna ale kratka.Ozvi sa na jkaceriak@gmail.com ,alebo 0905540643
Re: 1989-1991 Kříženec
Zdravím Vás všechny přímo z Křížence i když mě se spíš z té doby vybavují jména: Odrobiňák, Šmejcký a na sále Slavík & Růžička, kteří mě společnými silami zasvěcovali do bojového umění za indikátorem. Přesto na ty roky "za oponou" nejraději vzpomínám. Prosedět celých 24h ve službě za obrazovkou a operátoři se za celou vojnu pomalu ani nedostali z kopce, protože neměli náhradu. Dneska nám nedávají už ani "ocasné", protože mikrovlny přestaly škodit (ani okolní pole už nehnojí)...
1990-1991 kříženec
na kříženci jsem sloužil po PŠ 8184 zvolen jako
pošták vú3633-b s klukama na štábu kdo se pozná
tak se ozve čau
pošták vú3633-b s klukama na štábu kdo se pozná
tak se ozve čau
1988
Tak tady jsem strávil dva měsíce příjímače
říjen,listopad 1988
říjen,listopad 1988
Re: 1988
Tak to jsme tam byli spolu :-) Po příjmači jsem
byl odvelen na
http://www.vojensko.cz/532-rtr-svaty-tomas
byl odvelen na
http://www.vojensko.cz/532-rtr-svaty-tomas
Re: Re: 1988
Milan Sušena | 31.7.2009 13:11 | id 5211 | nahlásit
Tak to máš pravdu.Pamatuji si že nás po skončení
příjímače naložili do autobusu a rozvezli nás po
útvarech já a několik z nás jsme skončili u
http://www.vojensko.cz/522.rtr-Zhůří vu8060/D supr
příjezd na Zhůří fujavice jak svině a hned ten
večer si makal jak šroub naši mázové si v tom
libovali ale bylo tam super na té poslední
americké rotě jak se tomu tam říkáválo.Byl jsem
převapen jak jsem viděl fotky tohoto kasína že to
tak nechali zdevastovat a nevyužili to k nějakým
prospěšným ůčelům ale ono tak dopadlo hodně
kasáren.
příjímače naložili do autobusu a rozvezli nás po
útvarech já a několik z nás jsme skončili u
http://www.vojensko.cz/522.rtr-Zhůří vu8060/D supr
příjezd na Zhůří fujavice jak svině a hned ten
večer si makal jak šroub naši mázové si v tom
libovali ale bylo tam super na té poslední
americké rotě jak se tomu tam říkáválo.Byl jsem
převapen jak jsem viděl fotky tohoto kasína že to
tak nechali zdevastovat a nevyužili to k nějakým
prospěšným ůčelům ale ono tak dopadlo hodně
kasáren.
Re: Re: Re: 1988
Promiň, jsem o trochu starší, ale sloužil jsem na Zhůří v letech 1966-68. V r. 1967 přestěhování z dřevěného domku do nových zděných kasáren. Píšeš, že jsi viděl nějaké fotky. Mohl bys mi na ně dát odkaz?
RE.
Zde jsem měl tu "čest" strávit pouhé
dva měsíce , září,říjen 1990 po absolvování PŠ v
Popradu.
dva měsíce , září,říjen 1990 po absolvování PŠ v
Popradu.
Ozvěte se už někdo
Stále čekám kdo už se ozve z těch co sloužili. Já
78-80 a také Olivík , Šimek , Kotásek, Kůla ,
Konig, atd
78-80 a také Olivík , Šimek , Kotásek, Kůla ,
Konig, atd
Re: Ozvěte se už někdo
Pozdravujem P.Kindu.Slúžili sme spolu na Kríženci 78-80.Slúžil som na Velkej ako operátor Svošína. Pozdravujem aj Pavlíčka,Olivíka,Suchánka,Koniga, Kotáska,Simka atd.
Re: Re: Ozvěte se už někdo
No i já Tebe Peter.Velice dobře si na Tebe pamatuji i na to co jsem ti vždy říkal. Byl jsem ve spoljení s Peterem Šilhavíkem , který byl pak odvelen. Email na mne máš tak klidně napiš.P.K.
Re: Re: Re: Ozvěte se už někdo
Ahoj Peto ahoj Peter ztratil jsem kontakt na vas ale pamatuju vsechny nase prusery nebo moje nejlepsi ale byl major Blaha jinak bucek kterej nam velel na Velkej jinak ja slouzil na Strzisku ale i na hlasce to kdyz jsem nastval Volina jinak jeste k nam patril gazmanek Janko Kolarik a skladnik Bart takze se ozvete
Re: Re: Re: Ozvěte se už někdo
Pozdravuj operátory a hláskaře,kteří sloužili v roce 1978-198O.Jmenovitě Olivika,Suchánka,P.Kindu,Pavlíčka,Šimka,R.Koniga a J.Kulu.Operátor Hačavy Vlastik.
