Vojensko.cz

Objekty bývalé PS a ČSLA - fotogalerie, texty, vzpomínky pamětníků

Nacházíte se: Objekty PS » Pohraniční roty 5. bPS » 6. rPS - Polná
Předchozí 1 fotografie J.Pecher z 141 Další
Foto 1

Pohled na obec Polná od silnice Hazlov - Polná

Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14 Foto 15 Foto 16 Foto 17 Foto 18 Foto 19 Foto 20 Foto 21 Foto 22 Foto 23 Foto 24 Foto 25 Foto 26 Foto 27 Foto 28 Foto 29 Foto 30 Foto 31 Foto 32 Foto 33 Foto 34 Foto 35 Foto 36 Foto 37 Foto 38 Foto 39 Foto 40 Foto 41 Foto 42 Foto 43 Foto 44 Foto 45 Foto 46 Foto 47 Foto 48 Foto 49 Foto 50 Foto 51 Foto 52 Foto 53 Foto 54 Foto 55 Foto 56 Foto 57 Foto 58 Foto 59 Foto 60 Foto 61 Foto 62 Foto 63 Foto 64 Foto 65 Foto 66 Foto 67 Foto 68 Foto 69 Foto 70 Foto 71 Foto 72 Foto 73 Foto 74 Foto 75 Foto 76 Foto 77 Foto 78 Foto 79 Foto 80 Foto 81 Foto 82 Foto 83 Foto 84 Foto 85 Foto 86 Foto 87 Foto 88 Foto 89 Foto 90 Foto 91 Foto 92 Foto 93 Foto 94 Foto 95 Foto 96 Foto 97 Foto 98 Foto 99 Foto 100 Foto 101 Foto 102 Foto 103 Foto 104 Foto 105 Foto 106 Foto 107 Foto 108 Foto 109 Foto 110 Foto 111 Foto 112 Foto 113 Foto 114 Foto 115 Foto 116 Foto 117 Foto 118 Foto 119 Foto 120 Foto 121 Foto 122 Foto 123
Autor: J.Pecher | Pořízeno: 8.2006 | 123×
Foto 124 Foto 125 Foto 126 Foto 127 Foto 128 Foto 129
Autor: M.Seigert | Pořízeno: 2008 | 6×
Foto 130 Foto 131 Foto 132 Foto 133 Foto 134 Foto 135 Foto 136 Foto 137 Foto 138 Foto 139 Foto 140 Foto 141
Autor: J.Pecher | Pořízeno: 9.2010 | 12×
Sekce:
Pohraniční roty 5. bPS

6. rPS - Polná

(141 fotografií)

6. rota 1. praporu 5. brigády Pohraniční stráže u obce Polná.

V současné době (rok 2007) je celý areál ve vlastnictví soukromé osoby, která ho získala od obce Hazlov. Areál však nadále úspěšně chátrá.

Okres: Cheb

GPS: 50°9'17.31"N, 12°14'2.64"E

Najít na mapě

ČR
Související fotogalerie

Vaše komentáře...

jaro 83-85
Jaroslav Hlavnička | 24.12.2011 16:20 | id 39689 | nahlásit

Ahoj všem od PS pohodu a klídek zdravíčko v tom Novém roce přeje prcek s rodinou.
vanoce
vilik | 24.12.2011 10:16 | id 39643 | nahlásit

Krasne prožiti svatku vanočnich hodně štěstí zdraví a pohody v novém roce -všem Polnakum a jejich blizkum.
1983-1984
absa | 15.12.2011 14:26 | id 39175 | nahlásit

Kluci, co víte o Kuckovi, Mokrýši, Pašavovi a Hagenovi .....? Všude vzpomínáme jen na sebe, ale kam se poděli naši láskyplní šéfové ? Sidor . - prápora, a jak se jmenoval ten prťák, co se měl starat o techniku.... Nebyl starší o mnoho než my a ty dvě vétřiesky mu hlavu nedělaly....
 
Re: 1983-1984
vilik | 15.12.2011 18:46 | id 39183 | nahlásit

nemysliš Turka ?mam dojem že se mu řikalo Klofak
 
Re: 1983-1984
Jarda z LT | 3.1.2012 18:41 | id 40203 | nahlásit

Pavol Kucek se měl odstěhovat do Frantovek, ale poslední informace od býv.velitele 7.rPS z Libé je, že prý se odstěhoval na Slovensko, Vláďa Červený bydlí ve Stráži p.Rálskem a Vláďa Pašava bydlí v Chebu a měl by dělat tuším na Geoudezii nebo Pozemkovým fondu, pan Kříž je někde kolem Chebu, to by mohl vědět "čáp"
Jarda
 
1972-74
franta | 31.1.2012 22:27 | id 41669 | nahlásit

jardo pokus se sehnat od kluků fotky staré roty, zatím jsem nikde nic nesehnal ale myslím , že někdo určitě nějaké má dík franta G
Nývštěva po 34 letech
Pavlík Pavel | 31.8.2011 23:43 | id 35608 | nahlásit

Dnes jsem si udělal rodinný výlet s mojí paní na místa, kdy jsem sloužil na Polné. Fotogalerie vypadá hrozně, ale zážitek na místě je přímo úděsný. To samé platí i o budově kláštera v Chebu. To se teda novým mocipánům podařilo!!! Milionové majetky takto nechat zpustošit!!! Radši jsme se jeli podívat na Modrý lom. Zústal stále stejně krásný jako když se na něm točil v roce 1976 "Lístek z vojny" se Schovankami.
Prošel jsem si prostory roty a zavzpomínal, kde stála stará rota, nástupiště, Hájenka, kuchyň a jídelna, psovodská kuchyň s kotci a garáže aut. Já si myslím, že ty neurčité díry z fotografie č.35 jsou sklepy staré budovy roty a nad nimi byl hlavní vchod do budovy. Na prostoru hájenky, nástupiště a kuchyně je navážka (cca 2 metry). Podařilo se mi rovněž najít část původní hlavní silnice ke staré roté.
Při odjezdu z útvaru jsme se stavili na oběd v Lipné . Krásná restaurace "Grunt" a majitelky si rády se mnou zavzpomínaly na staré časy. Některá jména pak sama vyplula na povrch. Následně jsme se otočili u hlásky PVOS Hazlov. Pak jsme navštívili obec Hazlov. Zde opět zklamání. Obě hospůdky známé všem Péesákům z Polné uzavřeny a v tragickém stavu. K dotvoření melancholie pak byl pouhý průjezd kolem brigády v Chebu. Přes roští a náletové keře pomalu nebyl klášter skoro vidět.
Přesto přese všechno to byl krásný den a paní nostalgie si zahrála velmi úspěšně (kladně) na moji nervovou soustavu.
Chtěl jsem se zeptat: Bude se konat nějaké setkání bývalých Péesáků z Polné? Velice rád bych se zúčastnil, i kdyby se jednalo o jiné ročníky. Máme přece společný kousek života na čáře.
Zdravím všechny Polňáky Pavík Pavel.
 
Re: Nývštěva po 34 letech
vilik | 28.9.2011 21:23 | id 36562 | nahlásit

hledam Milana Strnadela 83-85
 
Re: Re: Nývštěva po 34 letech
Václav Šlehofer | 7.10.2011 07:02 | id 36800 | nahlásit

Ahoj, Milan bydlí ve Fulneku - prý. Kontakt je u Jardy Vydry. A který tz jsi? Přezdívka mi nic neříká.
Šlejzy 83-85
 
Re: Re: Návštěva po 34 letech
Jarda z Liťáku | 3.11.2011 17:42 | id 37611 | nahlásit

Vilíku, písni mi na emaila jarda.body@seznam.cz a nebo skype jarda.body (jarda.body1) m.604467643.
Cyklotrasa Polná
Vladimír | 15.8.2011 10:14 | id 34992 | nahlásit

Nemáte někdo představu, jestli se to tam dá projet na kolech a zavzpomínat na cesty a jejich názvy?
 
Re: Cyklotrasa Polná
Vladimír | 18.8.2011 09:24 | id 35099 | nahlásit

Tak jsem včera byl na naší bývalé rotě, vzal jsem na auto kola a projel všechny trasy, kde jsme kdysi chodili, byla to krárná vzpomínka a člověk žasne, že bezmála i po 25 letech vzpomene, kde to všude vedlo, jen na ty názvy cest nevzpomínám, rota je v dezolátním stavu, jinak krásná krajina a super výlet.
 
Re: Re: Cyklotrasa Polná
Standa 80-82 | 18.8.2011 20:33 | id 35121 | nahlásit

Zdravím všechny Polňáky.Ano věřím že je krásná i dnes. Krásná krajina to byla i tenkrát a jako technická hlídka "Sluka 21" ženista Cziba a já spojař jsme si jí užili.
Jestli si dobře vzpomínám, názvy cest byly hlavně čísla: Jedničková-Selbská, zní před bažinama odbočovala Dvojková až na dráty a ještě dříve Trojková na stanoviště Sosna. Čtyřková-Jelencová vedla z roty na vrata na Jelenci. Pětková začínala kousek za rotou a končila v pravo od Jelence v lese a nevedla až na dráty.Po Šestkoé se jezdilo z roty na šestkové vrata. z ní odbočovala Sedmičková cesta, která vedla až na styk pravá 7 a pravá 8. Název stanoviště si již nepamatuji. A poslední cesta na kterou si vzpomínám, byla za vískou Lipá vlevo do lesa zvaná Ohybová - Osmičková a vedla na stanoviště Ohyb na osmičková vrata styk pravá 8 a pravá 9. Tak toto je vše na co si vzpomínám, připadám si jako bažant, který zkládá zkoušky z terénu roty. Přesto hezké vzpomínky. Doplnění je vítáno.
 
Re: Re: Re: Cyklotrasa Polná
Vladimír 85-87 | 19.8.2011 08:59 | id 35136 | nahlásit

Máš pamatováka, bylo by super dát dohromady všechny názvy tras a tak trochu oživit vzpomínky. Bylo to hodně, hodně zvláštní, když tam tak stojíte proti rotě a vzpomínáte .......
 
Re: Cyklotrasa Polná
Mira Landa | 30.8.2011 07:01 | id 35545 | nahlásit

Na kolech se dá. Mrkni na www.cykloserver.cz/c…
ML.
leta 65-67
Jan Krutský | 12.7.2011 18:37 | id 33636 | nahlásit

Zdravím ty kteří sloužili na Polné,hledám ty z let 65-67 honza
 
Re: leta 65-67
Petr Radek | 26.7.2011 14:16 | id 34204 | nahlásit

Tyto webové stránky čtu již dlouho, ale doposud jsem nenarazil na někoho, kdo byl u chebské PS v době, kdy jsem tam sloužil i já. Na Polnou jsem se dostal po přijímači na podzim 1966 a převelen jsem byl v květnu 1967 na brigádu do Chebu. Tvé jméno mi už bohužel nic neříká. Reaguji na Tvou zprávu i když hledáš své spolubojovníky a ne bažanty. Na život na rotě rád vzpomínám a všechny polňáky zdravím.
Petr
 
Re: Re: leta 65-67
J .Krutský | 31.7.2011 23:29 | id 34423 | nahlásit

Je pravda že ani tvé jnéno mi nic taky neříká,i já jsem js!em byl v květnu 67 převelen do Dol.Žandova doprac.skupiny se Štefanem Lafkou jako zedníci.Byl jsem na2 četě .Vzponínám taky na ty časy vojenské ,a taky v dobrém!! Snad se něčím připomeneš jinak tě zdravím Honza
 
Re: Re: Re: leta 65-67
Petr Radek | 2.8.2011 15:48 | id 34493 | nahlásit

Nenepadá mne jak jinak se připomenout, než nějakým obrázkem. Pokusím se něco naskenovat a poslat na tyto stránky. Na prapor do Dolního Žandova jsem jezdil, po převelení do Chebu, jako PHM-ák s naftou a benzínem.
Zdravím Tě Petr
 
Re: Re: Re: Re: leta 65-67
J. Krutský | 2.8.2011 22:49 | id 34510 | nahlásit

Ahoj Petře.
Napiš četu.Já dokonce vlastním asi 4 fotky z vašeho příjezdu na rotu.Možnáže jsi na nich, ale nejste tam všichni.Jinak jsem Pražák a ty?Taky jsem měl na starosti právě fotokomoru.
Zdravím tě Honza
 
Re: Re: Re: Re: Re: leta 65-67
Petr Radek | 3.8.2011 16:18 | id 34541 | nahlásit

Ve které četě jsem byl už nevím, ale velel ji por. Česal. Velitele dužstva mi dělal takový nesympatický hoch příjmením Petr. Z důstojníků se pamatuji ještě na politruka kap. Čapka, npor. Fojtíčka a npor. Mazáka. Jméno velitele si už nepamatuji, jen vím, že měl hodnost majora. Momentálně si vzpomínám už jen na další dvě jména - Špryňar (můj ročník) a Smolka (Tvůj ročník). Na ty fotografie z našeho příjezdu na rotu bych se rád podíval. Jinak pocházím ze sev. Moravy a žiju na sev. Moravě v Krnově.
Buď zdráv Honzo, Petr
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: leta 65-67
j.krutský | 15.8.2011 16:13 | id 35006 | nahlásit

Ahoj Petře, ty jsi byl na 1 četě u Česala šéfem roty byl kap. Dobeš. Nevím jak to zde pokračuje s tím psaním dále,ale můžeš napsat na volny.cz malá písmena honza
foto z let 85-87
Vladimír | 7.7.2011 14:34 | id 33372 | nahlásit

Zasílám slíbené foto ročníku 85-87 polná
aktax777.galerie.cz/…
heslo je "85-87"
 
Re: foto z let 85-87
Peter Považský | 8.7.2011 21:12 | id 33439 | nahlásit

Paráda!Skoro všetkých poznám.Na spoločnej fotke niekde v arme zľava Tomáš Biró,Rajtr,potom si Ty Vláďo,Hemelík-Hemlous,Miro Kijaci,Chytil-tuším Čombol?,k***a-Jeřábek,sediaci zľava Pepo Podhola,ženista Krause-Aulík,ďalšiemu nemožem prísť na meno a posledný je spojár Milan Šmolcnop-Sendy.No ešte tam chýba podľa tej 300-ky Baňár-no to bol iný exot-neviem či neišiel do civilu až po nás a Magdič-traktorista-čo hovoril traktoru"můj Sršeň"Díky za foto
 
Re: Re: foto z let 85-87
vilik | 8.7.2011 22:13 | id 33442 | nahlásit

Peter neni to pravě Baňar co mu nemužeš přijit na jmeno?
 
Re: Re: Re: foto z let 85-87
Vladimír | 8.7.2011 22:17 | id 33444 | nahlásit

Myslím taky že jo
 
Re: Re: foto z let 85-87
Vladimír | 8.7.2011 22:15 | id 33443 | nahlásit

Magič traktorista je myslím na poslední fotce u večeře třetí zleva, nad ním je kuchař o rok mladší, byl jsem kdysi za ním někde na severu v restauraci, kde vařil, vedle něj "aktivista" Pánik, ten tu vojnu žral. Někdy se tam pojedu podívat, vezmu kola a projedu si všechny cesty a zavzpomínám na názvy, to bude retro ....
 
Re: Re: Re: foto z let 85-87
Peter Považský | 8.7.2011 22:49 | id 33446 | nahlásit

Ano je to Magdič,ten kuchár je o pol roka mladší od Teba-Oldo Beránek.Čo sa týka toho chalana,čo mu neviem prísť na meno,to asi nieje Baňár,ale nejaký od Maďarov."Akurátne chlapec"-kpt.Pánik tak to bola iná kapitola.Žije ten chlap vôbec?
 
Re: foto z let 85-87
Miroslav | 12.8.2011 20:38 | id 34916 | nahlásit

Koukl jsem se také na fotku a na té společné v uniformách jsem poznal Podholu ..... mne si pamatovat nemůžeš, přišel jsem na rotu až v roce 1988 ze Slatiny vystřídat ve funkci Leoše Omastu. Ale s Pepíkem Podholou jsme nějaký čas sloužili u policie na přechodu ve Vojtanově.
 
Re: Re: foto z let 85-87
Vladimír | 15.8.2011 10:13 | id 34991 | nahlásit

Je to Pepa Podhola, nevím, jestli tam zůstal i po našem odchodu, jestli si ve městě nenašel nějakou holku. Leoš Omasta, nebyl to politruk? Takový malý a brýlatí?
 
Re: foto z let 85-87
Miroslav | 24.1.2012 13:13 | id 41265 | nahlásit

Na jedné fotce (v jídelně) je uprostřed Štefan Pánik pokud se nepletu. Zaváděl mne do úseku Polné, když jsem přišel v roce 1988.
Pozdrav
Radek Čech | 14.6.2011 17:11 | id 32512 | nahlásit

Zdravím všechny Polňáky.Omlouvám se, že jsem Vám sem skočil ale chtěl jsem Vás pozdravit, protože moje vzpomínky na vojnu se vážou i k vaší rotě.
Sloužil jsem na Dubině jako řidič 87-89 a s klukama od vás jsem se potkával na styku (Selb) při poplachu nebo u nás na piketu když jsme jako poplachovka přebírali filmy :-))) Jo a občas jsem k vám na rotu vozil zbytky :-))))) UAZem. Vzpomínám na zimu kdy se k vám nedalo vůbec dostat přes metrový závěje a měl jsem co dělat projed tam a zpátky.
Jo to byli doby. Tak zdravím
Neprojdou!
Rota Polná 1968 - 1969
Karel Hádl | 20.5.2011 17:18 | id 31483 | nahlásit

Kdo sloužil na Polné roku 1968 - 1969, ať se mi ozve buď na mail nebo ať npíše komentář.
 
Re: Rota Polná 1968 - 1969
Zdenek Seidl | 17.7.2011 11:04 | id 33838 | nahlásit

Karel Hádl, spojař?
 
Re: Re: Rota Polná 1968 - 1969
Karel Hádl | 8.8.2011 15:57 | id 34732 | nahlásit

Ano byl jsem spojař.Pomatuji si na tebe.Bydlíš v Házlově a vzal jsi si Olinu Harapádovou.
 
Re: Re: Re: Rota Polná 1968 - 1969
Zdenek Seidl | 14.9.2011 20:36 | id 36139 | nahlásit

Jo máš dobrýho pamatováka. Naši rotu už by jsi nenašel. Tu zbourali a postavili novou a ta teď se pomalu rozpadá.
 
Re: Re: Re: Re: Rota Polná 1968 - 1969
jan krutský | 28.12.2011 15:11 | id 39839 | nahlásit

Mám takoví vzláštní dotaz. Neznáš náhodou Jiřinu Krátkou -tak se jmenovala za svobodna.Vdala se v70 letech snad jako Jílková nebo podobně ! Jinak ji pozdravuj a popřej do Nového roku díky Honza
Sraz 2011??
Jirka Dědek | 16.5.2011 20:14 | id 31351 | nahlásit

Zdravím všechny Poĺňáky bez rozdílu ročníků!
Bohužel mám špatnou zprávu,letošní rok sraz pořádat nemohu a pravděpodobně se nebudu moct ani zůčastnit,pokud by to zorganizoval někdo jiný.
Mrzí mě to,ale žena je vážně nemocná a nemám ani náladu na nějaký oslavy apod.
Doufám se někdo najde,kdo to zařídí.Snad na podzim
podle situace bych možná mohl,ale nemůžu nic předem slibovat.
Velikonoce
Jaroslav Hlavnička | 22.4.2011 13:36 | id 30482 | nahlásit

Tak bohatou pomlásku a klídek , pohodičku všem Polňákům moc se neožerte?
??????
vilik | 4.4.2011 20:11 | id 29724 | nahlásit

je tady nějak mrtvo-ještě tady nebyl nikdo jaro85!Sloviš,Karči,Pecka,Hlavsič,Drška,Beňo,Anděl ,Miki,Bednič,Šnoky,nebo Jarda Balaček ktery skončil na 1rPS
hledam
vilik | 16.3.2011 21:37 | id 28870 | nahlásit

neznate Zbyška Švestku?-smečka Hektor-CHaro 85-87 muj ročnik...dik za informaci
 
Re: hledam
Peter Považský | 17.3.2011 17:48 | id 28913 | nahlásit

Nehovorilo sa mu náhodou Peckin?Ten mi vždy hovorieval "Povážskej,Ty seš vzpurnej jak hadice"Ale ináč bola sranda,až na niektoré výnimky.
 
Re: Re: hledam
vilik | 17.3.2011 21:01 | id 28927 | nahlásit

Peckin to je on,typicky čechaček slova natahoval a v odrbavani vojny vynalezavy.Strašně se "milovali s kpt Pánikem,,snažil se ho marně dostat do basy-s oblibou ve svem volnu po večerech podnikal přepadovky na Jedli
Peter Vidiečan
Peter Považský | 10.3.2011 17:37 | id 28305 | nahlásit

Petra Vidiečana som poznal,bol to fajn chalan.Bol ženatý?Lebo trochu som pátral po tomto mene a narazil som na túto fotku www.zs-kl.cz/stary/f… Je z roku 2002 a ten chlapec druhý zľava akoby mu z oka vypadol.
 
Re: Peter Vidiečan
Miroslav | 27.6.2011 12:19 | id 32919 | nahlásit

Vidiečan dělal svazáka roty tuším .... pokud si dobře vybavuju .
 
Re: Re: Peter Vidiečan
Miroslav | 12.8.2011 20:42 | id 34917 | nahlásit

Ano, dělal svazáka roty a já jsem mu dělal politruka :-D .... a kdy měl tu nehodu ? Vždyť na jaře 1990 jsme opouštěli Polnou a šli jsme na Dubinu a nikdo nic nevěděl ....
 
Re: Peter Vidiečan
ÁDA | 30.6.2011 08:32 | id 33017 | nahlásit

Petr Vidiečan zemřel v roce 1990.Měl autonehodu,kterou nezavinil.Byl to moc hodný kluk.Nejhorší je,že měsíc po jeho smrti,se mu narodila dcerka.Už je to letos 21.let a stále to bolí.Ahoj ÁDA
Polná 64-65
Josef Roušal | 23.2.2011 17:09 | id 27422 | nahlásit

Ahoj polnáci sloužil jsem jako velitel družstva. Pamatuji si kuchaře ze Slovenska Jožka a dál nevím. Byl bych rád ,kdyby se někdo ozval. Jsou to pěkné vzpomínky. Zdrávím všechny hraničáře.
dotaz
vilik | 19.2.2011 09:45 | id 27165 | nahlásit

Přišel z pešky,a sloužil i operaka-byl pohodař
vzpominam
vilik | 16.2.2011 20:46 | id 26964 | nahlásit

pamatuje tady někdo?3.5.1986 2.00 h .usek 30 -31 nad stanovištěm Jedle?PchH Laštuvka.Valchař (Vram),Šmrha(Mlok)a hlidka Jedle za postupu Švestka druhy člen nějak vypadl z hlavy...
 
Re: vzpominam
Vladimír | 17.2.2011 09:13 | id 26996 | nahlásit

Co s mělo stat 3.5.1986, byl jsem u toho, ale nevzpomínám si, nelapli jsme toho východního němce? (bylo mi ho hodně líto ......)
 
Re: Re: vzpominam
vilik | 17.2.2011 19:19 | id 27052 | nahlásit

napodobne,divna doba_Haken nas chtěl zavřit tvrdil že jsme přehledli stopy...Kdo byl se Švestkou v Jedli za postupu nemužu si vzpomenout?Jinak Mlok ho kousl do zad když se pohl při prohlidce,a ještě dlouho byl na stromu u pěšiny uvazany obvaz
 
Re: Re: Re: vzpominam
Vladimír | 18.2.2011 17:53 | id 27114 | nahlásit

Přesně tak, na to se nedá zapomenout, jak tam visel na tom stromě .......jednou si tam zajedu a vezmu na auto kola, abych si to tam vse projel a zavzpomínal, zkusím přes víkend najít všechny fotky z roty a příští týden je dám na net
 
Re: Re: Re: Re: vzpominam
vilik | 18.2.2011 19:33 | id 27127 | nahlásit

To by mě potěšilo,mam jen par fotek-měli jsme nafoceny cely film ale zabavil jej politruk tak ho zničili.Pavel Smrčka byl Tvoje čislo?
 
Re: Re: Re: Re: Re: vzpominam
Vladimír | 19.2.2011 00:00 | id 27155 | nahlásit

Jméno mi něco říká, jsem podzim 85-87, ta hlava děravá
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: vzpominam
vilik | 16.3.2011 21:28 | id 28869 | nahlásit

nějak marně čekam na ty fotky co jsi slibil...?
 
Re: Re: Re: vzpominam
Vladimir | 25.4.2011 21:44 | id 30623 | nahlásit

Fotky budou, dělám reorganizaci 13 té komnaty
 
Re: Re: Re: vzpominam
Vladimír | 7.7.2011 14:35 | id 33373 | nahlásit

Slíbené foto, heslo je "85-87"
aktax777.galerie.cz/…
hledam
vilik | 1.2.2011 23:27 | id 26054 | nahlásit

zdravim všechny Polnaky,někdo z ročniku 85 -87 tady neni?Měl jsem Vrama po MIlanu Strnadelovi_tak se ozvěte
 
Re: hledam
Peter Považský | 6.2.2011 19:31 | id 26356 | nahlásit

No sú tu nejakí okolo tvojho ročníku-trebárs ja som jeseň 86-88.Bol som spojár.Ty si jar alebo jeseň,ak môžeš,napíš celé meno,možno si spomeniem.Vrama mal potom tuším Brejcha alebo tak najak
 
Re: Re: hledam
vilik | 6.2.2011 20:03 | id 26358 | nahlásit

spravne Brejcha Vramču převzal -ja byl asi měsic jen u bedny tak jsem (měl jsem omrzliny na noze) předal už v Unoru.Tve jmeno mi něco řika ale nemužu přiřadi obličej-starši spojař byl Ruda Andelek jsem jaro 85-87 jediny moravak v te době Valchář 2četa
 
Re: Re: Re: hledam
Peter Považský | 6.2.2011 20:35 | id 26363 | nahlásit

Pamätám si na Teba len tak matne,meno mi určite niečo hovorí-skôr chudšej postavy?Na Ruda Andelka si pamätám veľmi dobre,bol to správny chalan.Kto bol ženista tvoje číslo?
 
Re: Re: Re: Re: hledam
vilik | 6.2.2011 21:13 | id 26367 | nahlásit

exner a ještě podobne jmeno Exler byl zase kotelnik,Exner byl puvodne psovod měl Fera ale nedařilo se mu tak šel od něj.Ja byl hubeny na 183 vyšky jen 75kilo no byvavalo
 
Re: hledam
Vladimir | 12.2.2011 21:02 | id 26692 | nahlásit

Ahoj, slouzil jsem v letech 85-87, byl jsem psovod, mel jsem Mloka a Alexe, koupacka a chytani pstruhu v kamenolomu, houbarske zne, smazenice, zabijacky, kontola "cici", krasne prochazky v noci, hrozny poplachy, kulecnik, byl tam kynolog "k***a", super major, krasny vzpominky, mam i fotky, i kdyz se nesmelo fotit, delal jsem vyrocni karty ........ koukal jsem na fotky, slzu u oka
 
Re: Re: hledam
Peter Považský | 13.2.2011 20:59 | id 26767 | nahlásit

Hm,Mlok bol krásny pes,mal som párkrát tú "česť" s ním bojovať ako figurant.Keby som neoblapil nejaký strom,odtiahol by ma preč.Mal obrovskú silu a bol dlhý.Ale neviem si spomenúť na tvoje priezvisko-Mloka mal potom Jirka Šír.Zdraví spojár Peter Považský jeseň 86-88
 
Re: Re: Re: hledam
vilik | 13.2.2011 21:44 | id 26773 | nahlásit

nebyl nahodou Mlom na širla trochu velky,nebo se pletu?
 
Re: Re: Re: Re: hledam
Peter Považský | 13.2.2011 21:54 | id 26775 | nahlásit

Tak,tak,Jirka bol vysoký hádam 160-ale zato svalnatý-niekoľkokrát sme boli spolu v telocvični posilovať.Keď ho Mlok nas..l,tak ho zdvihol do vzduchu a praštil s ním o zem-tak jemnejšie
 
Re: Re: hledam
Peter Považský | 13.2.2011 21:11 | id 26769 | nahlásit

Nie si ty náhodou Láďa Šmrha?-alebo tak nejak?
 
Re: Re: Re: hledam
Vladimír | 14.2.2011 16:48 | id 26821 | nahlásit

Ahoj, jasně, Vláďa Šmrha, tak nějak, oskenuju fotky z tehdejší doby a dám je ke stažení, nebyl jsi taková kudrnatý ze Slovenska, měl jsi psa, nechali jsme je spolu bojovat a ten tvůj mi prokousl ruku.
 
Re: Re: Re: Re: hledam
Vladimír | 14.2.2011 16:50 | id 26822 | nahlásit

Psal jsi, že jsi byl spojař, tak si nemohl mít psa, musím kouknout večer na fotky .......
 
Re: Re: Re: Re: Re: hledam
vilik | 15.2.2011 19:01 | id 26909 | nahlásit

Funk byl s Enym ale pak byly rošady kvuli nemocem-nějaka prašivina.Hektor-CHaro a pak tam dali tu přišerku Cesara
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: hledam
vilik | 14.2.2011 19:57 | id 26837 | nahlásit

nebyl puvodně Alex ve smečce s Andym?přišli nějek začatkem roku 86?
 
Re: Re: Re: Re: Re: hledam
Vladimir | 15.2.2011 08:16 | id 26864 | nahlásit

Alex nebyl ve smečce, s Andym byl mylím Funes
Zde již nelze dále reagovat
Polná 1973- 75
Petr K | 31.1.2011 23:02 | id 25988 | nahlásit

Zdravím všechny z let 1973-75 u PS Polná a samozřejmě i ročníky oklo. Jména a podobu, samozřejmě v té době, které tu někteří vzpomínáte i psů si po těch letech až neuvěřitelně vybavuji. Nejvíce si pamatuji hlavně černého psa jménem Gal, kterého měl v té době v péči Jirka R z Bílého Kostela. Možná si na mě někdo vzpomenete, promítal jsem vám filmy.
Předloni jsem se byl podívat na rotě v Polné, nemohl jsem ani uvěřit, v jak žalostném stavu je.
 
Re: Polná 1973- 75
Jarda Čiži. | 4.2.2011 18:07 | id 26204 | nahlásit

Ahoj Petře! Jestli to nemotám, tak ti příjmení končí na "-ek", Hostomice (tenkrát?), modely letadel (?). Souhlasím s tebou, že to tam vypadá hrozně, byl jsem tam v červenci 09 a téměř jsem to nepoznával. Čus Jarda
 
Re: Re: Polná 1973- 75
Petr K | 6.2.2011 14:29 | id 26345 | nahlásit

Máš pravdu Jardo, nemýlíš se. V Hostomicích jsem bydlel než jsem šel do Ústí nad Labem a také jsme se v Hostomicích jednou po vojně setkali, přijel jsi tam na kole při nějaké sportovní akci. Modelařinu jsem znovu začal dělat před několika lety po dlouhé odmlce.
Zkus zadat v Google "pkmodel-heli", najdeš mě.
Minulý týden jsem vyhledal a kontaktoval Dezidera N z BA, spojař v mém ročníku. Zdravím též Jirku A, i když marně pátrám v paměti o koho jde. Pokud by se konal nějaký sraz, určitě bych ho nevynechal.
 
Re: Polná 1973- 75
Jirka A | 4.2.2011 21:01 | id 26214 | nahlásit

Petře nesloužil si na Polné jako řidič?Měl bych si tě pamatovat,já sloužil 1972-74.
 
Re: Polná 1973- 75
Franta | 24.5.2011 12:33 | id 31597 | nahlásit

Ahoj Petře,možná se i známe.Sloužil jsem také na chebské brigádě v letech 73-75.Byl jsem na ošetřovně,první rok v Chebu a druhý rok v Aši na praporní ošetřovně.Hodně jsem jezdil po rotách od Trojmezí až na konec Chebské brigády,myslím,že to tenkrát byla rota Branka.Můžeme se znát i proto,že jsem tenkrát bydlel také v Ústí,konkrétně ve Vaňově na konečné autobusu č.15,je tam veslařský klub Chem. Ústí.Jestli Ti to povídání něco říká,ozvi se.Já hodně do Aše jezdím,mám odtamtud ženu.
Fotky sraz 2010
Jirka Dědek | 14.1.2011 21:13 | id 25104 | nahlásit

chero.rajce.idnes.cz/
Pár fotek z loňského srazu na rotě,ročník 88-90.
uživatelské jméno-Polná
heslo-2010
 
Re: Fotky sraz 2010
Mirek | 2.2.2011 22:00 | id 26101 | nahlásit

Zdravím Tě pane kolego ! Sloužil jsem na Vaší rotě jako záložák v r. 87. Taky jsem se tam byl v kterémsi roce podívat, to když jsme projížděli západem. Děs a hrůza. Všechna čest k fotkám. Taky se Vás začíná scházet čím dál míň, co ? Nejvíc mě na jedné fascinuje to PS-ácké sako ! To opravdu nemá chybu a majiteli blahopřeji, že jej vlastní !! "Zapoš" a držte se !
 
Re: Fotky sraz 2010
franta | 5.2.2011 11:43 | id 26241 | nahlásit

at zkouším jak zkouším tak mi to nejde otevřít porad
 
Re: Re: Fotky sraz 2010
vilik | 5.2.2011 13:01 | id 26257 | nahlásit

přesne podle hesla-mala i velka pismena
 
Re: Fotky sraz 2010
Miroslav | 26.2.2011 17:30 | id 27631 | nahlásit

Jirko, chce to po mně registraci přes e-mail ...... a podle tvých instrukcí tam nic k přihlášení nemohu najít.
 
Re: Re: Fotky sraz 2010
Jirka Dědek | 20.3.2011 18:27 | id 29097 | nahlásit

Normálně do kolonky heslo napiš Polná a do kolonky heslo napiš 2010.
Nejdřív musíš samosebou kliknout přímo na to album,aby se Ti otevřelo to heslo!! :-))
PF 2011
Jaroslav Hlavnička | 24.12.2010 15:43 | id 23943 | nahlásit

Bohatého ježiška hodně štěstí a zdraví do Nového Roku . Přeje prcek s rodinou.
Šlejzy Lukimu
Václav Šlehofer | 28.11.2010 21:31 | id 22866 | nahlásit

Čau Luky,
ani se mi to nechce věřit. Mám z to ho radost, že ses našel. S Hlavou už jsem v kontaktu, ty ses už vynořil a ještě Šáša a Čenda. S váma čtyřma jsem se nejvíc kámošil, i když jste byli o půl roku výš. Mám dojem, že jsi byl z Ostravy a Šáša taky. Sakra to je kousek. Já bydlím ve Štramberku. Budu moc rád, když se mi ozveš. vaclav.slehofer@seznam.cz. nebo tel. 603 968 741. To je rána. Já snad dneska ani neusnu. Tak se měj.
Šlejzy
 
Re: Šlejzy Lukimu
Jaroslav Hlavnička | 28.11.2010 21:50 | id 22872 | nahlásit

Ahoj jsem taky rád uš 3-tí pašk , ale co ostatní snad se o tom doví tak zatím. Hlava.
 
Re: Šlejzy Lukimu
vilik | 16.3.2011 21:26 | id 28868 | nahlásit

ja byl na Polne jaro 85-87 a bydlim kousek od Tebe v Rybi,nedame řeč?
 
Re: Re: Šlejzy Lukimu
Václav Šlehofer | 11.5.2011 12:01 | id 31196 | nahlásit

Jasně, napiš na E-Mail nebo zavolej či SMS
606 083 923.
 
Re: Re: Re: Šlejzy Lukimu
vilik | 11.5.2011 21:42 | id 31211 | nahlásit

tak nevim, Šlejzy patři to mně?Nebyl jsi o vikendu s Vydrysem v Malenovicich?
 
Re: Re: Re: Re: Šlejzy Lukimu
Václav "Šlejzy" Šleh | 7.6.2011 10:36 | id 32215 | nahlásit

Ahoj, omlouvám se, že jsem tu dlouho nebyl. S Vydrysem jsem se v Malenovicích skutečně setkal.
Nevím ovšem, komu teď píšu. Jsi to tz z Rybí. Přezdívka mi nic neříka. Klidně mi zavolej na 606083923, i když jsi parně z jiného ročníku a pravděpodobně jsme se nikdy nesetkali. Nevadí. Máme společné alespoň místo POLNÁ. Opakuji, jsem ročník podzim 1983-1985 a na Polné jsem měl smečku Hektor-Charo a převážně noční Jedle.
Ozvi se i na E-Mail.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Šlejzy Lukimu
vilik | 7.6.2011 21:54 | id 32241 | nahlásit

ja přišel na Polnou v červenci a opravdu jsme se asi minuli,přebral jsem Vramču po Strnadelovi
Zde již nelze dále reagovat
Polná jaro 83-85
Jaroslav Hlavnicka | 26.11.2010 22:21 | id 22744 | nahlásit

O prcka -lukimu . Ozvi se na email napíšu ti spojení na Svatýho, Čendu ,Čápa a Šlejziho jo a J.Vydru ju tak zatím.
 
Re: Polná jaro 83-85
Jaroslav.Hlavnčka | 27.11.2010 18:30 | id 22784 | nahlásit

Omlouvámse Luki opravuji emaim jaroslav.hlavnicka@seznam.cz teť jeto správně.
Polná jaro 83-85
Jaroslav Hlavnička | 21.11.2010 19:03 | id 22519 | nahlásit

Chlapi co je sváma kromě Jiříka nikdo sakra neběžel - pomalušel . Koukejte se ozvat zatím.
 
Re: Polná jaro 83-85
xxx | 26.11.2010 13:23 | id 22703 | nahlásit

Čus Hlava,
dnes mi kamoš ukázal tyto stránky a byl jsem z nich úplně hotovej. Je to super.Dole jsem se dočetl,že jsi řídil UAZ s volacím znakem sluka 300. Tak schválně skouška Tvojí paměti. Když to uhodneš, tak budeš vědět, kdo se zatím podepisuje jako kámoš. Tak kdo tvuj UAZ naboural na drátech.
 
Re: Re: Polná jaro 83-85
Jaroslav Hlavnička | 26.11.2010 16:26 | id 22711 | nahlásit

Lukács z Ostravy na Jelenci . Jeto tak . To je dost ,že se někdo ozval . Posílal jsem tí koresponďák po 20-ti letech a jen ten tvůj se vrátil jako nedoručenný. Tak zatím. Hlava.
 
Re: Re: Re: Polná jaro 83-85
luki-kačer | 26.11.2010 18:57 | id 22729 | nahlásit

Čau Prcku,
jsem rád,že jsem tě opět našel.Paměť ti stále slouží je to tak Ladislav Lukács( Kačer) pes ARIS. Koresponďák se vrátil protože bydlím 20 let na jiné adrese, ale už máme končně zase kotakt. A jinak jakto, že jsi mně od vojny neviděl? A co první a druhý sraz u Šemíka. První les za vesnicí a druhý u Šemíka na zahradě. Tak se zase někdy ozvi.
čus Luki
 
Re: Re: Re: Re: Polná jaro 83-85
Jaroslav.Hlavnička | 26.11.2010 19:07 | id 22730 | nahlásit

Nevíš co je ze Šášou ten se neozívá. Tady je můj email jaroslav.hlavnička@seznam.cz abys moch psát ju a jestli o někom víš tak ať se mrkne na tyto stránky tak zatím .
 
Re: Re: Re: Re: Re: Polná jaro 83-85
Jaroslav Hlavnička | 26.11.2010 19:11 | id 22731 | nahlásit

Luki byl jsem vůbec na 2 -hém srazu já jich pár vynechal, ale uš nevím který ta paměť.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Polná jaro 83-85
luki | 26.11.2010 21:33 | id 22740 | nahlásit

Šašu jsem pár roků neviděl, ale tyto stránky budu všude propagovat.Druhý sraz spaní u Šemíka na zahradě ve stanech a šílený odvaz na místním koupáku ( požární nádrži ) na návsi. Črepované pivo z okýnka a voní polo s prázdnou bečkou od piva.Četl jsem tady taky o Šlejzim pamatuji .Správný týpek hubený vysoký srandista co skvěle kresli jeho 300 co nám dělal mám pořád schovanou. Tak Šlejzi jestli na tyto stránky ještě zablodíš tak dík za všechno
Luki
Zde již nelze dále reagovat
pro Frantu z ošetřovny
Jirka A | 29.10.2010 07:38 | id 21616 | nahlásit

Na Polné jsem sloužil 1972-74.Na Vrábela si dobře pamatuji a to co píšeš je pravda.Zdravím.Jirka.
hledám
franta | 17.9.2010 20:27 | id 20305 | nahlásit

v některé z odpovědí byl také uveden odkaz na meil kde bylo možné přejít na staré letecké fotografie z let 1952-54 a po kliknutí přejít na současnost, bohužel jsem si tento meil nezaznamenal a v současné době to nemohu někde najít , pomoste mi toto nelést d ě k u j i
 
Re: hledám
Jaro Šiška | 17.9.2010 20:56 | id 20307 | nahlásit

www.kontaminace.ceni…, tu by sa Ti mala otvoriť webová stráhka s mapami.Ostatné je jednoduché.Neprojdou!
 
Re: Re: hledám
Jaro Šiška | 17.9.2010 21:20 | id 20310 | nahlásit

Polná 1979-1981
Jan Kadlčík / Míša / | 31.8.2010 20:26 | id 19838 | nahlásit

Zdravím všechny spolubojovníky. Na Polné jsem sloužil v letech 79-81 jako provianťák a výkonný praporčík./ jako záklaďák / a měl jsem i armu. Prostě žába na prameni. Velitelem roty byl v té době por. Klimek. , dále si matně vzpomínám na jména Jirka Musil, Kucek, Červený, Loukota atd. Byl jsem se nedávno služebně podívat v Chebu a samozřejmě jsem zajel po 20 letech i na rotu. Šok !! Jinak se vídám pouze s Milanem Matějkou z Děčína a dál o nikom nevím. Pokud by se mi ozval např. Jarda Dudek, Venca Bártl, Honza Čermák apod., byl bych moc rád. Určitě bychom domluvili
nějakou sešlost. Jinak by mě zajímal název filmu. který se na rotě natáčel v době naší služby. Nějak už zapomínám. Zdravím všechny.
 
Re: Polná 1979-1981
Standa D. | 1.9.2010 19:39 | id 19875 | nahlásit

Zdravím staršinu, spolubojovníka. Jsem Standa Dvořák- spojař po Vencovi Bártlovi a Chlápkovi.sloužil jsem na Polný 1980-1982 a Honza Čermák byl můj ročník.Tyto stránky sleduju již dlouho, ale žádný Polňák z naší doby se ještě neozval, ty jsi první.
Jméno Matějka mi něco říká, ale obličej si nevybavuji.
Když ještě fungovala těžba uranu ve Stráži pod Ralskem, podkal jsem tam Červenýho.
A teď k filmu, mám pocit že se jmenoval Jak se rodí chlapi. ale věř paměti po tolika letech. ještě jsem ho ani jednou neviděl. Zdravím
 
Re: Re: Polná 1979-1981
Jan Kadlčík | 3.9.2010 21:32 | id 19942 | nahlásit

Nazdar Stando. Dík za reakci na můj mail, nevěřil jsem, že to někdo bude číst. Milan Matějka byl řídič, bydlí v Děčíně. Jinak mě děsně potěšila moje fotka, kterou jsi asi dal do oddílu dobové foto - soutěž SSM v Hazlově v hospodě. Je to předposlední fotka , já jsem vlevo a vpravo je Miloš Zindulka a vzadu / ale to už nevím jistě/ snad Lada Hromádko, nebo někdo ,, mladej,,.
Jinak ten film taky nemůžu sehnat . Venca Bártl
za nás chodil s nejakou Lídou z okolí a snad si jí po vojně vzal a Honza Čermák dopadl podobně, ale jak dnes nevím. Je to 30 let.
Měj se a zas se ozvi. Ahoj Honza K.
 
Re: Re: Re: Polná 1979-1981
Standa D. | 14.9.2010 19:17 | id 20198 | nahlásit

Ahoj Honzo. Matějku si již vybavuji, jestli se nepletu, říkalo se mu Matěj a jezdil s gazem. Já jsem doufal že se Venca Bártl přihlásí , protože on by mohl mít hodně fotek jelikož často fotil. S Vencou máš pravdu, o Honzovi to nevím.Ze Zindulkou jsme vyhráli brigádní olympiádu a nakonec jsme byli druzí z celý PS. Jenže to už je hrozně dávno.Tak zatím se měj.Zdravím Standa.
 
Re: Re: Polná 1979-1981
Nešpor.Libor | 5.9.2010 21:44 | id 19975 | nahlásit

Zdravím Tě Stando .Dovolil jsem se ještě jednou připomenout jakožto ročník 1980-82 spojař z Aše Kelleru . Již někdy loni jsi se ozval jako první a jwedinej ze spoj,roty Aše a Kelleru .Po letech jsem vypátral kontraktoval Kopčáka ( Z. Kopecký)ale no tak nějak se už neozval
pořád tak nějak prohlížím tyto stránky Rot 5 br.Cheb a vzpomínám kde jsem, jako spojař a tkzv.stavěč působil. No i na Polné pokud vzpomínka nekame tak tam byl lom kam jsme se chodili koupa.tZdravim Libor
 
Re: Re: Re: Polná 1979-1981
Standa D. | 14.9.2010 18:55 | id 20197 | nahlásit

Taky tě zdravím Libore. Vzpomínám, že jsi stavěl u nás část signálky na úseku okolo stanoviště na Jelenci.V té době bylo hezky a opravdu se chodilo do nedalekého lomu koupat. Máš bohužel pravdu v tom, že jsme zatím sami dva z našehu ročníku na Kelleru, kteří se na tyto stránky přihlásili. Doufám ve zlepšení. Zatgím se měj, ahoj. Standa
 
Re: Re: Polná 1979-1981
Pavol Chylik | 23.9.2011 16:52 | id 36411 | nahlásit

Ahoj, Ja som slúžil od leta 1980, na rotu som prišiel ako strelec, ale som sa stal psovodom, môj pes bol Jasan . Mám styk na vodiča z Prahy Jirka Kdér volali sme ho Pepo Zdravím.
 
Re: Re: Re: Polná 1979-1981
Pavol Chylik | 23.9.2011 20:59 | id 36418 | nahlásit

Ahojte poslal som fotky ktoré sa dajú pozrieť na adrese strik.galerie.cz/# sú z rokov 1980 -82, ak sa niekto spoznal nech sa ozve. Mám dosť fotiek, neskôr ich dám na túto stránku. Dnes som natrafil na túto stránku o pohraničníkoch a veľmi sa mi páči len tie fotky že ako vyzerá rota to je katastrofa.
Zdravím
 
Re: Polná 1979-1981
Jaroslav Dudek | 23.11.2010 19:22 | id 22594 | nahlásit

ahoj Jendo,zdravím Tě,potěšilo mně že sis vzpomněl na kočího,film se menoval Jak se rodí chlapi,pozdravuj Matěje ,zdraví Vás Nuny
 
Re: Re: Polná 1979-1981
Jan Kadlčík | 25.12.2010 18:38 | id 24011 | nahlásit

Nazdar Jardo.
Po delší době jsem se zas podíval na tyhle stránky a super, že ses ozval. S Matějem jsem si zrovna včera přál, tak mu hned zavolám, že ses objevil. Stále bydlíš v Oseku? / nebo mě paměť klame ?/. Mohli bychom někdy dát malé posezení, Milan sice je stále někde na šífu, ale určitě bychom to domluvili. Pokud bys
měl kontakt třeba na Vencu Bártla,nebo někoho jiného, tak dej prosím vědět. Měj se a hezké svátky všem Polňákům. Honza.
 
Re: Re: Re: Polná 1979-1981
Jaroslav Dudek | 25.12.2010 22:10 | id 24024 | nahlásit

ahoj Honzo, je mi líto ale žádný kontakt nemám,sem pořád Osečák,zkoušel sem tě kontaktovat na Skype ale byla to asi shoda jmen muj Email dudyrema@seznam.cz ,jinak přeji hezké svátky a šťastný Nový rok (sem rád že sis vzpoměl)
 
Re: Polná 1980-1982
Čermák Jan | 14.6.2011 15:55 | id 32509 | nahlásit

Ahoj,
tady nalezenec Čermák.
Všechny z ročníku 1979-1982 zdravím
 
Re: Re: Polná 1980-1982
des.Jeník Stanislav 7rPS | 7.7.2011 07:53 | id 33356 | nahlásit

zdravím tě kolego,sloužil jsem na Dubině 79=81,tebe sice neznám ale znám Krumhanzla.Ten musel být s tebou a taky Jardu pospíšila' to byl četař! Tak se měj a čau.
Zas ta paměť.
Jirka A | 3.8.2010 07:20 | id 18939 | nahlásit

Ahoj.Furku si nepletu pletu si ročník.Furka měl v Rumburku krámek elektro párkrát jsme se potkali.Na Šurku si nemohu vzpomenout ale Eddyho si pamatuju dobře také jsem mu šlapal stopu a dával kousat.Tenkrat měl psovoda Ševčíka!nebo Ševce?)byl to rotní kinolog.Šel domu rok předemnou.CHodil jsem s ním v noci na aktivizace na dráty.Tak že jsem znal zuby všech psů i Haryho.Na Vaníčka si pamatuji.Na čtyřce jsem měl poslední službu přesah.Lyžovat neumím ale na závody si vzpomínám i na přespolní běh.Z Jandurou jsem byl na Keleru a pak i na rotě.Čau Jirka.
Ta paměť!
Jarda Čiži. | 25.7.2010 16:32 | id 18686 | nahlásit

Jirko A !!!Hlavu si lámu a nemůžu si vzpomenout, kdo jsi? Dle reakce si pamatuješ víc podrobností, než já. Těžce si vybavuju jména z mého ročníku(dle společné fotky). Ty jsi šel do civilu o půl roku dřív, nemůžeš se trochu připodobnit? Jsme i ze stejného regionu. Já jsem ze Zákup (Č. Lípa). Až když jsem četl jméno Franty Grunta, tak jsem si naněho taky vzpoměl. Jednou bylo v zimě na ostro do lopáče a on vylítl nahatej přímo ze sprchy před barák a s nepublikovatelným komentářem, vysvětlil operákovi, že to prostě nestihne. Kůůrňa, něco si pamatuju! Čus, Jarda
 
Re: Ta paměť!
Jirka A | 25.7.2010 17:17 | id 18689 | nahlásit

Nevím jak se připomenout mám spoustu fotek ale nemám zařízení jak je dostat na tyto stránky.Domů jsem šel na konci září 74.Toho času jsem bydlel v Ústí nad Labem.Nosím brýle.Kamarádil jsem s Frantou Gruntem a Jirkou Kuchařem.Spali jsme na cimře č.6 nebo snad 8 poblíž kanceláře DDR.Nebyl jsem psovod ale se psi jsem vycházel vcelku dobře.Pokud jsem neměl na ruce rukáv.Byl jsem jeden z mála kdo neuměl lyžovat,lyžnice jsem šlapal pěsky.Z tvého ročníku si pamatuji ještě Furku byl z Rumburku.Čau Jirka.
 
Re: Re: Ta paměť!
Jarda.Čiži. | 30.7.2010 18:57 | id 18860 | nahlásit

Něco se mi vybavuje, jestli to nemotám. Takový hubený dlouhán. (???). Furka byl mladší. Další jména z mého ročníku si vybavuju - Gabriel, Sofka, Kováč, Křížek, Hons, Vaníček, Hynek, Ďaďan...Ještě si snad vzpomenu. Kuchař byl zdravoťák, z Uštěku, že jo?Zatím Čau Jarda.
 
Re: Re: Re: Ta paměť!
Jirka A | 30.7.2010 19:54 | id 18862 | nahlásit

Tenkrát ještě hubený dlouhán 181cm.Na některá jména z tvého ročníku si vybavuji.Hons-psovod také jsem s nim sloužil na Ohybu.Ďadan-šofér poplachovka.Sofka byl tuším z Ústí.Vaníček poslední cimra vzadu u okna naproti PVS.Mám dojem žes tam také spal.Jirka Kuchař zdravoťák a prádelnik.Byl z Úštěka.Dosti jsme toho v cimře na prádlo vypili(v hájence nahoře).Tak zatim čau.Jirka.
 
Re: Ta paměť!
franta | 1.8.2010 16:21 | id 18902 | nahlásit

jardo tebe si nějak nemohu upamatovat , nebyl jsi řidič, ja jsem si take vzpoměl na spojaře hranáče
 
Re: Re: Ta paměť!
Jirka A | 1.8.2010 16:55 | id 18903 | nahlásit

Spojař Hranáč byl z našeho ročniku bydlel v Duchcově ale měl holku v Hazlově tak tam asi zůstal.Zdraví Jirka.
 
Re: Re: Re: Ta paměť!
franta | 1.8.2010 21:03 | id 18907 | nahlásit

dále tam sloužil jistí k l a i n e r byl z české lípy a jeden čas měl nastarosti koně,
 
Re: Re: Re: Re: Ta paměť!
Jirka A | 1.8.2010 21:31 | id 18909 | nahlásit

Klainer měl na starosti koně jeho předchůdce se jmenoval tuším Oleriny.Koně Blana a Černá.Jeden z nich zašel na koliku,toho druhého potom dali pryč.Dalo by se psát celou noc tak zase příště.Ahoj Jirka.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Ta paměť!
Jarda.Čiži. | 2.8.2010 19:17 | id 18926 | nahlásit

Čus! Já byl takový špinavý blonďák, 178cm, 80kg. Před vojnou jsem trochu závodil na kole (potom ještě i po ní), a tak jsem po půlroce výcvikáče ve Volarech 8-10kg přibral! Proto jem měl docela fyzičku, rotní kolo v běhu na lyžích asi na 10 km jsem vyhrál právě před Kleinerem (několikrát jsem ho v Č.Lípě potkal). Ještě mám někde diplom podepsaný des. Janďurou. Pak ještě nějaký přespolní běh, nebo co. To byly taky jediný dva opušťáky za celo vojnu. Neměl jsem žádný velký průů..švih, ale dával jsem trochu víc najevo, co si myslím, se svob. Vaníčkem jsme měli proto zaražený postup...Jirko, nespletl jsi si Furku (spojař) a Šurku - ten byl psovod z mého roč., psovodil Eddyho, řečeného Dědek. Sloužili většinou na Čtyřce a byl, tuším z Chomutova. Čau! Jarda.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Ta paměť!
Láďa | 4.8.2010 18:39 | id 18989 | nahlásit

Ahoj,jestli jsi myslel Petra Klainera tak ten už je nejmíň 5 let posmrti.Jeho bývalí soused z Č.Lípy.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Ta paměť!
Jarda Čiži. | 6.8.2010 11:23 | id 19030 | nahlásit

Ahoj Láďo ! (???), trochu mě to překvapilo, ale tvou informaci mám potvrzenou. Já ho naposledy potkal tak před 10 - 15 lety! Čus, Jarda.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Ta paměť!
franta | 6.8.2010 18:10 | id 19042 | nahlásit

jardo já jezdím dosti často přez z á k u p y tak by bylo dobré se nějak setkat nebo mi dej svůj telefon a já se ozvu zatím čáu jo jinak jsem z uštěku a mám to ktobě kousek
Polná 2010
Jirka Dědek | 21.6.2010 21:34 | id 17464 | nahlásit

Tak tuto sobotu proběhl na Polné sraz ročníku 88-90.Sešlo se nás 9 z ročníku,1 absa 83-85 a npor.Míra Mašek.Akce se zdařila,i počasí se(vzhledem k součastnému stavu)vydařilo,jen škoda že se neukázalo víc veteránů ze starších ročníku.Rotu a celej areál nám současný majitel ochotně zapůjčil,kroniku roty přinesl M. Mašek za což jim oběma touto cestou dodatečně děkuji a těším se na příští setkání!Příští rok (snad ve větším počtu)nashledanou na rotě!!
 
Polná 2010 a plán na 2011
Jarda z Litoměřic | 23.6.2010 19:44 | id 17559 | nahlásit

Vážení přátelé, tak jak shora píše Jirka, chtěl bych požádat nejen můj ročník p.83-85 ale i ty které jsem rád poznal: ročník Jardy Hlavničky a Jirky Čapka, absíka Vlaďu Kalvodu, ročník Mirka Kozáka, ročník Mirka Šotoly, Ladi Dobiáše(Gapa) Hamáčka ap. a samozřejmě ostatní PS-áky sloužící v jakémkoliv ročníku, aby si hodili do mobilu upomínku na příští rok 2011 o víkend uprostřed června. Asi by to Jirka dopiloval měsíc před samotným srazem. Jsem ochoten vypomoci ostatním ročníkům v hledání jejich parťáků v litoměřickém okrese(jméno a přibl.bydliště).
Zdravím Jarda V. a sl.pes Keen z PS.
 
Re: Polná 2010 a plán na 2011
franta | 25.7.2010 16:54 | id 18688 | nahlásit

jardo jestli máš nějaké možnosti tak najdi mého druhého psovoda jiřího j o u r u bydlel v h. beřkovicích a to hned za kolejema vlevo. d í k y
 
Re: Re: Polná 2010 a plán na 2011
Jarda z Litoměřic | 29.7.2010 13:44 | id 18817 | nahlásit

Ahoj Franto, prosím tě doleji v přízpěvcích mám č. mobilu zkus mi brnknout. Dík J.
 
Re: Polná 2010 a plán na 2011
Jirka A | 25.7.2010 18:02 | id 18694 | nahlásit

Ahoj Jardo.Zajímá mne jméno Jiří Čapek s tvého příspěvku.Byl to můj velitel roty v roce 1972-74 na Polné.Ale může to být shoda jmen.Jestli o něm něco víš napiš.Díky Jirka.
 
Re: Re: Polná 2010 a plán na 2011
Jarda z Litoměřic | 28.7.2010 21:10 | id 18795 | nahlásit

ahoj, Jirka Č. byl na Polné 83-85 jaro jako VZS, velitele Čapka známe asi všichni s vyprávění... asi byl lepší něž ten náš, když se o něm mluví v dobrém, ale co jsem se tak dozvěděl, když jsem tam nedávno byl tak by měl bydlet přímo na Pomezí za bývalou pasovkou doprava na horní Šumavu kolem nějakýho bordelu.. tak snaď postačí taková info
 
Re: Re: Re: Polná 2010 a plán na 2011
Jirka A | 29.7.2010 14:39 | id 18822 | nahlásit

Díky za informace.Jestli byl Jirka Č.lepší velitel než ten váš nemohu posoudit ale každý máme své vzpomínky a na ty špatné se už dávno zapomělo.Musím se do těch končin také podívat už jsem tam nebyl 36let.Třeba příští rok na sraz.Ještě jednou díky a zdravím všechny PS.Ahoj Jirka.
 
Re: Re: Polná 2010 a plán na 2011
Miroslav | 16.10.2010 13:50 | id 21211 | nahlásit

Jirka Čapek ) jeden v velitelů roty a později byl na 2.praporu) stále žije přesně tam, jak popsal tvůj kamarád. Na pomezí. Já jsem byl na Polné 1988-90 jako politruk.
 
Re: Re: Re: Polná 2010 a plán na 2011
franta | 23.7.2011 12:00 | id 34091 | nahlásit

reaguji sice později ale mám dotaz zda také vlastníš nějaké starší fotografie z původní roty, té staré kde se ještě nacházela hájenka, jájsem zde sloužil 1972=1974 díky.
 
Re: Re: Re: Re: Polná 2010 a plán na 2011
Miroslav | 12.8.2011 20:49 | id 34918 | nahlásit

Bohužel nevlastním .. přišel jsem na Polnou až v roce 1988 a to už byla rota nová. Možná, že by nějaké fotky měl právě Jirka Čapek, zkusím se s ním sejít a nějaké pohledat. le je to bez záruky.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Polná 2010
Miroslav | 26.6.2010 15:25 | id 17674 | nahlásit

Dědku neděkuj mně, já naopak děkuji vám, že jste si na mne vzpomněli a že jste mne (lampasáka) mezi sebe pozvali. Jinak pokud se vám podaří uspořádat sraz příští rok, a budu-li pozván, rád s vámi zase poklábosím. Pokusím se sehnat třeba nějaké fotky z let minulých, ale je to bez záruky - už nejsem nejmladší a skleroza u mne pracuje na plný obrátky :-)
 
Re: Re: Polná 2010
Jaroslav Hlavnička | 26.6.2010 16:52 | id 17678 | nahlásit

Dobrej kterej pakMiroslav jste zamě jestli jsi pamatuji dobře tak sloužili 3 Miroslavové. Známe se já sloužil jaro 83-85. Děkuji,
 
Re: Re: Re: Polná 2010
Jirka Dědek | 29.6.2010 22:32 | id 17843 | nahlásit

Tenhle se jmenuje Míra Mašek a dělal ZVP,řekl bych že přišel někdy 87-88.Teď na srazu o tom byla řeč,ale bylo to občas dost náročný,takže mám sem tam mezery! :-))
 
Re: Re: Re: Re: Polná 2010
Jaroslav Hlavnička | 29.6.2010 22:56 | id 17844 | nahlásit

Tak to se neznáme nevadí třeba poznáme Jirko dík.JH.
 
Re: Polná 2010
MAX | 3.10.2010 14:35 | id 20831 | nahlásit

Ahoj Jirko,mas se?
Pátrač ,otéčkář a kotelník
Kozák Miroslav | 13.6.2010 12:39 | id 17118 | nahlásit

Zdravím všechny polňáky,r.1984až1986.Jako pátrače mě zaučoval Jarda Vydra a musím říct že dobře,hlavně u paní z nádraží,snad jsi na mě vzpomene.velitel roty byl kapt.Kříž.CHlapi z tohoto ročníku ozvěte se.
 
pro Mirka
Jarda z Litoměřic | 13.6.2010 20:35 | id 17133 | nahlásit

Nazdááár Míro, rád na tebe vzpomínám, hlavně když jsem musel za naší poslední návštěvu u Ženíšků na krátkou dovču na brigádu. Když tak písni na emaila: jarda.body@seznam.cz rád s tebou dám řeč. Občas vídám Jardu Pospíšila co dělal smečkaře.
Polná
Němeček Petr | 12.6.2010 22:29 | id 17108 | nahlásit

Když mi zavolal Jarda Vydra,myslel jsem,že spadnu z gauče.Vaše příspěvky jsou super.Zdravím provianťák co nasluhoval v Chebu a odchod do civilu si ze 6.PS prodloužil.
 
Re: Polná
Václav Šlehofer | 14.6.2010 06:04 | id 17147 | nahlásit

Nazdar Petře, tady Šlejzy. ozvi se i na můj mejl.
vaclav.slehofer@seznam.cz
Dáváme s Jardou Vydrou-teda spíš on-seznam s kontakty našeho turnusu v Polné. Nejlépe poslat akzualizaci seznamu na všechny, na které je kontakt. Zatím se měj a ahoj.
Vašek
Hektor - Charo
Václav Šlehofer | 29.5.2010 12:37 | id 16538 | nahlásit

Zdravím všechy, kteří sloužili na 6. rPS Polná.
Na Polné jsem sloužil 1984-1985 jako psovod. Měl jsem smečku Hektor-Charo, kterou jsme zaběhávali jako novou s voj.Plašilem a kynologem Hamáčkem.
Heky běhal s Abelem, ale ten zahynul na vážná zranění 5. ledna 1984, to je v den, kdy jsme jako mladí zobáci přišli na rotu z Kelleru. Smečku Hektor-Abel sloužil Vopálka (Vopálenský) z Aše. Nešťastná náhoda se udála tak, že Abel prokousal díru v mezistěne kotců (spodek stěny byl ze dřeva), strčil tam hlavu a nemohl ven. V sousedním kotci byla také smečka Funk, Lago, Gal a ti Abelovu hlavu a krk rozkousali. Pes uhynul na klíně kynologa při převozu na veterinu v Chebu vykrvácením. Podle vyprávění byla smečka Abel-Hektor jedna z nejlepších na prapoře, možná na brigádě. Já jsem si konec vojny odsloužil na Trojmezí. Moc mne zajímá jak skončili psi Hektor a Charo. Hektor měl už za mne, jako čtyřletý, problémy s revma předních tlap. Se psy jsem chodil v noci na Jedli. Mám i několik fotek se psy. Rád bych uvítal, kdyby se ozval někdo, třeba i z mladších ročníků a poslali nějaké fotky.
Vašek Šlehofer (Šlejzy)
 
Re: Hektor - Charo
Jarda z Litoměřic | 29.5.2010 21:30 | id 16559 | nahlásit

Ahoj Vendo, reagoval jsem doleji na Jardu Hlavničku a zadal jsem tam i mobil ted jsemna rehábce v Mariánkách a dnes a včera jsem tam byl na obhlídce ráád se s tebou spojím a psech si taky něco pamatuji, Aris-mladší r. Fišer Bloson-Pešek st., Vram-Milan Strnadel, Milan Charvát-Fero, ty jsi měl smečku Hektor-charo a Funes brácha Fera, tak se semnou spoj e:jarda.body@seznam.cz,nebo mobil 604467643 zatímčauky. Jarda
 
Re: Hektor - Charo
Jirka Dědek | 30.5.2010 22:01 | id 16619 | nahlásit

Ahoj,Hektor byl výbornej pes,za mě už smečka nebyla a hektor normálně sloužil.Nikdo mu nechtěl dávat kousat,měl fakt velkou sílu v mordě a navíc za rukáv netahal ale tlačil tě před sebou jak buldozér a překousával po rukávu směrem nahoru až do "měkýho".Mám dojem že šel do "C"někam na slovensko.
 
Re: Re: Hektor - Charo
Václav Šlehofer | 31.5.2010 06:19 | id 16627 | nahlásit

Ahoj Jirko. v době, kdy si na Polné sloužil, byl už Heky docela starý. Když už sloužil sám, tak by mne zajímalo, zda zůstal H3 nebo byl převeden na jinou kategorii. S tím kousáním máš pravdu, pamatuji se, že mu nikdo nechtěl dál kousat. A byl těžký, za mne vážil 48 kg, (Fero měl 60 kg). Nemáš nějaké fotky?
A jak skončil Charo? Byl to krásně rostlý, vlkošedý elegán. Ten je ho exteriér se zasloužil i o to, že ho chtěli na chovku do Libějovic. A praporní kynolog Pegas (Pehanič) mi vždycky říkal, že"Jestli ho zkurvím, tak ho zaplatím". Chodili si ho fotit i z novin.Na ty psy často vzpomínám. Ozvi se ještě.
Vašek
 
Re: Re: Re: Hektor - Charo
Jarda z Litoměřic | 31.5.2010 11:14 | id 16633 | nahlásit

Ahoj Vendo, a kdo sloužil s Funesem Jarda Pospíšil, nebo Jirka Klement(oba jsou z Litoměřicka), vím, že byl taky ve smečce.
 
Re: Re: Re: Re: Hektor - Charo
Harry J.Havrda | 29.8.2010 17:09 | id 19755 | nahlásit

Ahoj Polňáci J. Klement ,můj ročník 84-86.
 
Re: Re: Re: Hektor - Charo
Jirka Dědek | 7.6.2010 15:49 | id 16953 | nahlásit

Ahoj Vašku,Tak Charo za mě už na rotě nebyl,Heky bych řekl zůstal H3 až do civilu,ale to nevím jistě.Jako řidič si pamatuju hlavně psi kteří sloužily poplachovku,za mě nejlepší asi Alex,Vram,no a samo veteráni jako Mlok,Aris a Hektor.Zjišťuju že jsem spoustu jmen už zapomněl! :-))
 
Re: Re: Re: Re: Hektor - Charo
Václav Šlehofer | 10.6.2010 20:39 | id 17068 | nahlásit

Ahoj Jirko, kromě Alexe, který za mě ještě nebyl znám všechny. Vram přišel z Libějovic jako devítiměsíční pes kategorie N někdy v zimě 1983/1984. Původně jsem ho měl dostat já, ale nakonec ho dostal psovod mého ročníku Milan Strnadel. Kynolog Hamáček - můj mazák, ho převáděl na H1. Byl to krásný vlkošeďák. Ještě si vzpomínám na tyto psy: Fero, Jasan, Blosom, Lux, Funk, Lago, Gal, Charo. Měj se fajn. Vašek
 
Re: Hektor - Charo
Pepík | 9.6.2010 22:16 | id 17042 | nahlásit

Ahoj Venco. Podle mě, sloužil jsem na rotě jako psovod s Mlokem, tak Hektora měl nakonec Maďar jako psovod a ten pes mu umřel v náruči. Takže ten pes na rotě dosloužil.Ale je to tak na 99%
 
Re: Re: Hektor - Charo
Václav Šlehofer | 10.6.2010 20:31 | id 17067 | nahlásit

Ahoj Pepíku, Mloka si velmi dobře pamatuji. Byl celý černý, docela ostrý a sloužil poplachovky a pátračky. Měl ho v roce 1984 můj mazák Láďa Krásnopírko a pamatuji si, že jsem mu jako mladej psovod dělal figuranta na trenýrovkách. Dával tomu psovi docela sodu. No, s tím Hektortem mě to trochu, i po tolika letech, zarmoutilo. Měl jsem ho fakt rád. Pamatuji si, jak mi strašně rád na povel "hopinky" skákal na nastavenou ruku. To mě naučil můj suprák Vopálka, který ho psovodil přede mnou. Prosím tě, zkus si vzpomenout, kdy asi umřel, abych věděl, kolika se dožil let. Dík. Vašek
 
Re: Re: Hektor - Charo
Jirka Dědek | 12.6.2010 09:17 | id 17090 | nahlásit

Pepiku ahoj,řekl bych že si pleteš Hektora s Arisem.Hektora měl slovák M Kovár.Arise maďar Štefan Domonkos a umřel mu při KH na zauzlení střev při převozu poplachovkou na rotu.Hektora bych řekl si bral M Kovár do C.
 
Re: Re: Hektor - Charo
Miroslav | 1.7.2010 20:28 | id 17982 | nahlásit

Je to tak .. ten psovod se jmenoval Domonkos a skutečně Hektor umřel ve službě .
 
Re: Re: Re: Hektor - Charo
Jirka Dědek | 2.7.2010 22:37 | id 18008 | nahlásit

Aris-né Hektor! :-))
 
Re: Re: Re: Re: Hektor - Charo
Miroslav | 23.11.2010 12:57 | id 22574 | nahlásit

Máš pravdu Jirko, přepsal jsem se, myslel jsem na úplně jinou věc :-)))
 
Re: Re: Hektor - Charo
vilik | 2.2.2011 13:01 | id 26060 | nahlásit

jestli madˇarem mysliš_ Brano Maca tak se myliš po něm ho převzal ještě někdo z podzimu 85
 
Re: Re: Hektor - Charo
Vladimír | 12.2.2011 20:53 | id 26691 | nahlásit

Ahoj, byl jsem na rote v roce 85-87, Mloka jsem mel jako psovod, super pes, soutezak .....
 
Re: Hektor - Charo
Miroslav | 26.6.2010 15:28 | id 17675 | nahlásit

Jestli tím "Vopálkou" myslíš Standu Vopálenského ročník 1982-84, pak ho znám osobně. Dělal jsem mu ve výcviku velitele čety a dodnes na to vzpomínáme:-)
 
Re: Re: Hektor - Charo
Václav Šlehofer | 2.7.2010 21:10 | id 18006 | nahlásit

Ahoj Mirku, je to přesně on - Standa Vopálenský z Aše,
jaro 1982 - 1984. Pozdravuj ho ode mne, prosím, jeslti si s ním v kontaktu. Byl můj suprák a přebíral jsem po něm Hektora. Díky, Ahoj
 
Re: Re: Re: Hektor - Charo
Miroslav | 16.10.2010 13:52 | id 21212 | nahlásit

Standa slouží u cizinecké policie v Aši. Její umístění je na bývalé 4. rPS.
Polná 2010
Jirka Dědek | 19.5.2010 21:49 | id 16214 | nahlásit

Ahoj všichni Polňáci,bez rozdílu ročníků!
Ve dnech 18 -19 -20.6.2010 chystáme setkání ročníku 88-90 po 20ti letech.Pokud by se někdo z veteránů roty (včetně furťáků)chtěl tohoto setkání zůčastnit ať mně kontaktuje na email
jirka.offroad@seznam.cz Rádi se potkáme s dalšími pamětníky!
 
Re: Polná 2010
Jaroslav Hlavnička | 29.5.2010 21:36 | id 16560 | nahlásit

Tak čusky jmenovče uš jsem doma ty jsi mě a šášu fotil kdyš šášovi dorazil civil,že.
 
Re: Re: Polná 2010
Jarda z Litoměřic | 31.5.2010 11:12 | id 16632 | nahlásit

Jarouši je to možné, davno tomu nazad. Aj fotky jsem dělal na rotě ostatním klukům, bylo tam veškeré zařízení na to, vím, že jsem to tam zprovozňoval.
 
Re: Polná 2010
Miloš Křivánek | 29.5.2010 22:45 | id 16563 | nahlásit

ahoj,sloužil jsem 87-89 jako ženista a rád bych se vrátil na místo činu-) můžeš poslat nějaké podrobnosti? Na Tvůj uvedený mail jsem nemohl reagovat, protože mi to hlásí "neplatná emailová adresa". Díky Miloš
 
Re: Re: Polná 2010
Jaroslav Hlavnička | 30.5.2010 18:43 | id 16601 | nahlásit

Ahoj Miloši promiň já se uklep a toto zdělení patří Jardovi s Litoměřic. Tak musíš o řádek výš. Ju zatím.
 
Re: Re: Polná 2010
Karel Dytrych | 30.5.2010 22:44 | id 16620 | nahlásit

Čau chlape, já přišel na rotu 1988 a jako ženisté spolu s Honzem Tomšů..... ale fakt si na tebe už nevzpomínám.... no je to už něj pátek......
 
Re: Re: Polná 2010
Karel Link | 27.6.2011 11:07 | id 32915 | nahlásit

Čauky Miloši byl jsem řidič a pamatuji si tě
sloužil jsem 86-88 můj ročník např proviant J.Strůček/náčelník/
J.Poklop psovod-Funés
M.Bubán ženista
P.Povážský spojař
O.Vido psovod-Hektor
atd.nevzpomínám ve zlím a taky plánuju cestu na rotu ty fotky jsou děsný devastace slabí slovo
tak všem čus kluci pohraničnický
..vzpomínka na manévry r.87
Miroslav Figura | 17.5.2010 18:11 | id 16114 | nahlásit

Zdravím všechny záložáky z Polné! Sloužil jsem sice na Znojemské brigádě na 7.rPS v r.82-84, ale na Vaší rotě jsem byl na manévrech v r.87. Ačkoliv jsem dělal na šachtě v Ostravě, dostalo se mi POCTY tyto manévry absolvovat celý měsíc. Někde v příspěvku byla zmínka o veliteli Kříži, kluci mu říkali "Kreutz". Nevím jaký byl, ale jedno si stále pamatuji, když jsem měl nočního "vechtra"; to když bylo povinné stříhání, tak chodil s pravítkem a měřil klukům délku vlasů. Taky jsme se v noci málem postříleli s klukama z vedlejší roty->zvolání-ohlas. Na rotě tam byl se mnou i klučina, který dělal zednickou pro rotu a byl z vedlejší vesnice. To po dohodě s velitelem chodil celé manévry spát domů. Já po týdnu služby venku, jsem zbytek strávil jako směna v kuchyni. Pamatuji se, že kuchař byl dobrý klučina, byl někde ze Slovenska-Bratislava(???). Když jsem odcházel z manévrů, dal mi nějaké recepty, které měl z civilu(vařil v nějakém hotelu). Snad jestli bude číst tyto příspěvky, vzpomene si na záložku z Ostravy. Do hospody jsme chodili do Hazlova, kdy se nám jednou poštěstilo, že zpět na rotu nás v dobrém dovezla VB. Je nač vzpomínat.... Taky jsem se asi v r.2005 byl podívat na bývalou rotu. Co budu povídat, foto mluví za vše! Jak jsem tam tak kolem šmejdil, už jsem byl v merku místnímu človíčku, kterému jsem asi nedal spát. Ten jezdil kolem a jen čuměl, jak bych tam chtěl něco ukrást. Obával jsem se jen, že se tam brzy objeví Policie. Tak se všichni mějte fajn a pište. Zdraví Mirek F. Ostrava
 
Re: ..vzpomínka na manévry r.87
Peter Považský | 17.5.2010 19:06 | id 16117 | nahlásit

Nazdar Miro.Toto meno mi niečo hovorí,no už si neviem spomenúť.Křížovi sa hovorilo "Haken" a veľmi v láske som ho nemal.Nechcel nás púšťať na vychádzky-za celú vojnu som bol myslím na dvoch-troch vychádzkach.Zaradený som bol ako spojár.Pamätám si,že raz po odchode záložákov sa pokazil splachovač na záchodoch za PVS-kou.Keď som otvoril nádobu splachovača,bola plná fliaš z pálenky.Nebolo to náhodou po vás?:-).Inak zdravím všetkých Polňákov,hlavne 1986-88
 
Re: ..vzpomínka na manévry r.87
ÁDA | 30.6.2011 08:15 | id 33016 | nahlásit

Ahoj ten kuchař byl moje číslo a jmenuje se Mirek Fuksa. Byl z Bratislavy.Byl ujetý na červené topánky.Jinak byl super chalan.
83-85
Jaroslav Hlavnčka | 5.5.2010 20:36 | id 15664 | nahlásit

Zdravím Polňáky tak jsem to prošel a chybí tu pašáci z let jaro 1983- 85 . ozvětese .
 
Re: 83-85
Václav Šlehofer | 16.5.2010 09:39 | id 16030 | nahlásit

Nazdar Hlavo. Snad si mne ještě pamatuješ. Ty si byl řidič. Já jsem byl o půl roku mladší a říkali jte mi Šlejzy. Byl jsem smečkař (Hektor, Charo). Byl jsem se tam podívat v létě 2002 a vypadalo to tam jak na fotkách výše. Byl jsem i v Podílné č. 68 u Ženíšků. Staří ještě aktivně žili a byla tam náhodou u nich na návštěvě jejich dcera, které se říkalo Tatra. Na mne si vzpoměli pole dobových fotek,protože jsem měl jejich Hektora. No je už to let. Ozvi se nebo zavolej 603 968 741.
 
Re: Re: 83-85
Jaroslav Hlavnička | 16.5.2010 11:40 | id 16040 | nahlásit

Ahoj Šlejzy abych řek pravdu to mi něco říká ,ale nedovedu si tě vybavit. Já mám problém uš i s naším ročníkem. Jsem rád , že jsi se ozval tak to bude asi fungovat.Hektora-CHara ,ale po kom jsi ho dostal? Máš pravdu jezdil jsem UAZ sluka 300 volací znak nato se nedá zapomenout. Jsi s někým v kontaktu. Třeba Vatkerty nebo tak nějak byl to spojař byl semnou va 3-tí četě .To byl taky pjeknej smíšek. Tak zatí a jsem moc rát ,že ses ozval vemu fotky a budu dumat kterej ji.Páček.
 
Re: Re: Re: 83-85
Václav Šlehofer | 16.5.2010 19:02 | id 16070 | nahlásit

Ahoj.
Hekyho a Chara jsem převzal po Vopálenským, byl to můj suprák, tvůj mazák. Pocházel z Aše. Druhý psovod by Plašil z tvého ročníku.
Ano, vzpomínám si - 300 Sluka, sám jsem vám maloval nové registrační značky. Ještě Šáškovi, ten měl tuším 368. Vadkerti byl můj ročník, ale začínal jako kuchař. Byl jsem s ním na Kelleru. Nejsem s nikým v kontaktu. Kamarádil jsem ještě se Šáškem z tvojeho ročníku a s "Čendou". V lednu 1985 mne převelili na Trojmezí. Vím, že jak jste šli do civilu, tak mi někteří volali a loučili se. Na tebe si dobře pamatuju, byla s tebou p***l. Mám nějaké fotky i s klukama z tvého ročníku. Vzpomínám na pátracího psovoda Kovacz nebo tak nějak, byl z Ostravy a měl nejlepšího psa na rotě P1 a sloužil hodně poplachovky a pátračky. Už nevím jak se jeho pes jmenoval, ale jinak jsem si vzpoměl na všechna jména ostatních psů. Na kluky z tvého ričníku si pamatuju velice dobře. Na rotu jsme přišli z Kelleru 5.ledna 1984. Zatím se měj. Jak bude čas, tak ty fotky naskenuju a hodím na server. Měj se a zase se ozvi. V.
 
Re: Re: Re: Re: 83-85
Václav Šlehofer | 16.5.2010 19:07 | id 16071 | nahlásit

Jo, vzpoměl jsem si, že ten "Čenda" byl psovod a měl starého psa Blosoma. Byl jsem s ním na světnici (S Čendou). Měl jsem na starosti prádlo a u mne v to kamrlíku se dělal bugr. Párkrát nás tam vybral Kříž.
 
Re: Re: Re: Re: 83-85
Jaroslav Hlavnička | 17.5.2010 16:03 | id 16107 | nahlásit

Ahoj uš vím na Vopálku uš jsem zapoměl . Jak se teda jmenoval tvůj ročním,ale spojař. Ten psovot s P1 byl Lukacz s Ostravi ,ale oněm od vojna nevím ani dopis mu nedošel vrátil semi jako nedoručený.Vůbec nevím co se s nim stalo. Měl myslím pasa Argon nebo tak nějak.S čendou jsem v kontaktu. Venco pošli tvůj e-mail tady to maj nějak zaplácaný .Já mám taky pár fotek ,ale jem našeho ročníku a mazáků a supráků .Dáme to nějak do hromady .Tak zatím.
 
Re: Re: Re: Re: Re: 83-85
Václav Šlehofer | 17.5.2010 16:17 | id 16110 | nahlásit

Ahoj Jardo,
už jsem včera hledal fotky. Něco jsem našel ale jak jsme se fotili s klukama tvého ročníku, ty nemůžu najít. Asi je mám ještě u mámy. Tady jsou ogaři z mého ročníku:
Milan Charvát-psovod (Fero) to bylo to velké tele P1
Milan Strnadel - psovod (Vram)
Ján Dalloš-střelec, s ním jsem chodil na Jedli
Tibor Martinko-kotelna a prasečák
Jindra Běhal - prvděpodobně spojař
Ján Kostoláni
Ivan Drexler-Kynolog po Hamáčkovi
Petr Němeček - proviant
Josef Vadkerti - kuchtík
Mám to z naší třístovky, kterou opatruju doteď.
vaclav.slehofer@seznam.cz
ozvi se určitě
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: 83-85
Jarda z Litoměřic | 29.5.2010 21:22 | id 16558 | nahlásit

Nazdár chlapci tady Jarda Vydra, z Vencou jsem sloužil v ročníku a ty jsi Jardo o půl roku starší a byl jsi super parták tuším že z Nového Boru z kterého tam byl ještě tuším Miloš tvůj ročník. Ahoj Venco já mám spojení na Jindru Běhala bydlí v Broumově resp.mobil. Já jsem ve spojení ještě s kámošem co tam byl o dva roky později a prý by jsme se mohli vyjet podívat na slezinu v tom červnu. Když tak mám e:jarda.body@seznam.cz a nebo rychlejší sp. 604467643, teď jsem v Mariánkách na rehábce a už jsem tam na Polné a Házlovbyl dnes a včera. Mooc r ád Vás uvídím Hlavo a Šlejzi ahooooj.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: 83-85
Absa | 22.5.2010 21:13 | id 16322 | nahlásit

Ten Kováčův pes se / podle mě/ jmenoval Aris a byl to zamilovaný pes praporního politruka Šrůmy, ten když přijel, tak vždycky nad ním ucintával... Jóóó, kdo měl medaile, metály, Vzorného pohraničníka nebo aspoň psí ocenění CACIB či CACIT, tak to byl vždycky Šrůmův kůň....
 
Re: Re: Re: Re: Re: 83-85
Václav Šlehofer | 24.5.2010 18:49 | id 16375 | nahlásit

Čau abso. Jó, ten pes byl fakt Aris. Pořád jsem si nemohl vzpomenout na to jméno. Ale stále nevím, který si byl ten absa. Z Polné si pamatuju jen na "strýčka Kalvodu", který chodil v civilním žlutém triku i při poplachu na "eskápko". Ozvi se , Šlejzy.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: 83-85
Václav Šlehofer | 24.5.2010 18:52 | id 16376 | nahlásit

Ozvi se mi na "vaclav.slehofer@seznam.cz" Tady je to zahlcený. Šlejzy
Zde již nelze dále reagovat
 
83-85
čáp | 1.6.2010 21:31 | id 16745 | nahlásit

docela se mi z toho motá hlava, komentáře se vrství podle času, možná by to chtělo nějakýho "Shliemana" aby to prokopal skrz všechny vrstvy a sesypal to dohromady, je neuvěřitelné že ještě někdo přidá vzpomínku z roku, kdy jsem se narodil a to už mám fousy šedivý. Děsí mě představa, že Hazlovský fotbalový hřiště zaplaví horda mužskej všeho věku a jediný co je spojuje, že je nějakej b***c poslal na 6. rPs.
Ale byla by to p***l, poslouchat kapely okresního formátu a soutěžit, kterej ročník postaví vyšší komín z kelímků.
Jirka
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: 83-85
xxx | 26.11.2010 10:09 | id 22699 | nahlásit

Čus Hlava,
tak schválně zkouška paměti. Kdo UAZ s volacím znakem sluka 300 naboural? Ty jako řidič jsi to nebyl tak kdo?
přítel
 
Re: Re: 83-85
Václav Nečas | 17.5.2010 13:46 | id 16103 | nahlásit

Nazdar Václave,zajímalo by mě jestli nejsi příbuzný Václava a Heleny Šlehoferových z Lesné na Tachovsku.Václav byl hajný a sloužil u lesáků v Lesné.Stříelel jsem s ním v Lesné jelena.Měl taky syna Václava,dokonce se to jméno dědilo z generace na generaci. Zdravím Vašek.
 
Re: Re: Re: 83-85
Václav Šlehofer | 17.5.2010 16:07 | id 16108 | nahlásit

Ahoj Vašku. To bude asi shoda jmen. Já bydlím ve Štramberku (Novojičínsko). Má rodina je z Klatovska a praprapředci pochází z Mnichova v Něměcku. Můj táta, také Václav, se narodil ve Švihově r. 1937. V Plzni je také docela dost Šlehoferů. Ale na Tachovsku? I když možná nějaká větev...Václava a Helenu však neznám.
Hodně zdaru v pátrání, Vašek.
 
Re: Re: Re: Re: 83-85
Václav Nečas | 17.5.2010 18:15 | id 16115 | nahlásit

Díky Václave,nic se ńeděje jenom jsem to musel zkusit když jsem uviděl to jméno a příjmení. Já sloužil 65-67 na Korandě a pak na Spáleništi jako psovod.Rota Spáleniště dopadla podstatně hůř než rota Polná.Je to velká škoda že většina rot dopadla tak špatně.Mohly se přeci využít jinak ku prospěchu věci, když už byly postaveny.Přeji ti aby se tví spolubojovníci se v co v největším počtu přihlásili na stránky.My máme po 43 letech setkání na rotě ročníku 46-47 asi 7 kluků a tak se těšíme.Mej se i vy všichni z pohraniční roty Polná. Vašek
 
Re: Re: Re: Re: Re: 83-85
Václav Šlehofer | 17.5.2010 19:21 | id 16119 | nahlásit

Díky Václave. Také přeji aby se vám to setkání vydařilo a aby jste si krásně zavzpomínali. Já byl také psovod. Měl jsem smečku a sloužil jsem noční skryté hlídky na drátech. Zatím se loučím a přeji vše krásné.
V.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: 83-85
Žižka Karel | 17.5.2010 17:54 | id 16112 | nahlásit

Ahoj Vašku, jméno Šlehofer se vyskytuje i u nás-
-v Brumově-Bylnici. Tak nebuď zklamaný, ahoj.
Karel.
 
Re: Re: Re: Re: 83-85
Václav Šlehofer | 17.5.2010 19:25 | id 16120 | nahlásit

Ahoj. To je skvělé. V Brumově -Bylnici máte skvělý klub fotografů a Petra Škrabala, který zpívá v kopřivnické skupině Moravský Anděl. To jenom tak na okraj. Měj se hezky.
V.
 
Re: Re: Re: Re: Re: 83-85
Žižka Karel | 18.5.2010 07:54 | id 16140 | nahlásit

Vašku ahoj,
svět je malý! Nedávno sem šel pěšky z Kopřivnice,
kolem takové skály památné, přes přírodní rezervaci až do vašeho městečka(krásného).
Byl sem také vylezený na Trůbě a ochutnal vaše uši. Tož tak ogare, přeju Ti stálé zdraví. Karel.
Zde již nelze dále reagovat
polná kronika
franta | 14.4.2010 21:26 | id 14956 | nahlásit

nemá někdo ponětí kde by mohla být kronika roty, určitě měla každá rota nějakou kroniku, do které byly prováděny zápisy velitelem roty z určité doby a nebo roku.
 
Re: chovná stanice
franta | 17.4.2010 07:50 | id 15059 | nahlásit

co se stalo s bývalou rotou č.6 a to chovou stanicí u aše
 
Re: Re: chovná stanice
Miroslav | 31.10.2010 12:18 | id 21675 | nahlásit

Tak z chovné stanice je teď noční klub .. lidově řečeno bordel ....
 
Re: polná kronika
franta | 21.4.2010 19:28 | id 15236 | nahlásit

Polnáci mohli bychom se také sejít, vavrhněte někdo nějaký termín aby mohla bát nějaká sranda, co takle na den PS. DEJTE VĚDĚT.
 
Re: polná kronika
Miroslav | 19.6.2010 20:56 | id 17378 | nahlásit

Kroniku mám u sebe já, sloužil jsem na Polné 1988 - 1989 jako ZVP ..... zrovna tento víkend se tu sešli bývalí pohraničníci z roty (bohužel už jsou z ní jen vyrabované zbytky).
 
Re: Re: polná kronika
franta | 20.6.2010 20:29 | id 17417 | nahlásit

rád bych věděl od kterého roku byla vedená a jak podrobně, zdajsou vní nějaké vzpomínky na určitou dobu , d í k y
 
Re: Re: Re: polná kronika
Miroslav | 26.6.2010 15:11 | id 17672 | nahlásit

Je vedená od 1.1.1979 a podrobnost ? To asi záleží na úhlu pohledu, nevím, který rok máš na mysli.
 
Re: Re: Re: Re: polná kronika
franta | 23.7.2011 12:05 | id 34092 | nahlásit

rád bych věděl kde se nachází starší kronika roty, také bych se chtěl stebou setkat a truchu si popovídat a starých časech, můžš dát nějak vědět kde bych tě našel díky moc.
 
Re: Re: polná kronika
Peter Považský | 26.6.2010 22:33 | id 17689 | nahlásit

A čo sa stalo s kpt.Omastom čo ma tak lanáril do "partaje",aj dovolenku sľuboval,ale nepodľahol som.Už vtedy som neznášal komančov.To bol tiež pekný nervák
 
Re: Re: Re: polná kronika
Miroslav | 16.10.2010 13:59 | id 21213 | nahlásit

Peter, to si asi budeš pamatovat i mne ... přebíral jsem po Omastovi funkci politruka na podzim 88.
 
Re: Re: Re: Re: polná kronika
Peter Považský | 17.10.2010 15:17 | id 21246 | nahlásit

Nepamätám sa. Možno to bolo až po našom odchode na jeseň 1988.Inak prajem všetkým pevné zdravie
 
Re: Re: polná kronika
Jarda z Litoměřic | 27.6.2010 18:19 | id 17707 | nahlásit

Zdravím Vás Mirku, vy jste byl na Polné asi po kpt.Vlaďovi Pašavovi. On se odstěhoval z Hazlova do Chebu tuším sídliště Skalka do paneláku. Nemáte o něm nějakou zprávičku, kde se "terazky" vyskytuje. A nebo Pavol Kucek, prý je ve Frantovejch. Když tak písněte na emaila: jarda.body@seznam.cz S pozdravem Jarda.
 
Re: Re: Re: polná kronika
Miroslav | 16.10.2010 14:01 | id 21214 | nahlásit

Ne ne ..... já jsem na Polnou přišel později, přebíral jsem po Leošovi Omastovi funkci politruka na podzim 1988. V té době velel rotě Láďa Kříž. Ale Pašavu zním osobně, ale kde teď bydlí, to bohužel nevím. Pavel Kucek bydlel skutečně nějaký čas po odstěhování z Hazlova ve Fr. Lázních, pak se odstěhovali někam do středních Čech a údajně by nyní měl bydlet na Slovensku. Ale je to neověřená informace.
Pozdrav
Vašek Beránek | 12.3.2010 18:31 | id 13649 | nahlásit

Ahoj, zdrávím 6. rotu PS Polná. Sloužil jsem tam v letech 1976-78 jako psovod, měl jsem psy GALa a VALa. Velitelem roty byl už výše jmenovaný mjr. Čapek. Bohužel si na jména už nevzpomínám, vybavuje se mi pouze "spolubojovník" Bartaloši.
 
Re: Pozdrav
Jirka A | 13.3.2010 10:37 | id 13678 | nahlásit

Sloužil jsem na Polné 1972-74.Za mé to byla 7.rota.Pamatuji si psa GALA byl to krásnej černel pes.Ale do smečky k němu patřil CID.Může to být také shoda jmen a jedná se o jiného GALa.S GALEM jsme se fotili na posledním foto před civilem.Zdravím všechny co sloužili na POLNÉ i ostatní PS.
 
Re: Re: Pozdrav
grunt františek | 3.4.2010 18:57 | id 14477 | nahlásit

sloužil jsem na rotě 1972-74 jakjo psovod a měl jsem psa jménem z e n o, pořed koncem vojny jsem byl z roty odvelen na brigádu za průser na rotě čau a všechny pozdravuji
 
Re: Re: Pozdrav
alexander fazekaš | 16.4.2010 16:56 | id 15034 | nahlásit

Přeji dobrý den. Já znám ze smečky jen HARYHO a LEXE. A to ještě z vyprávění. U PS jsem nesloužil, to se nepovedlo. Ale jsem taky hrdej na svoji zbraň. Já byl u LETECTVA. Ale proč to píšu. Jen tak jsem zajel zrovna sem, tak jsem si vzpoměl. Možna si vpomenete na přezdívku FARDA, A JEHO VEVERKY. Ale spíš to byl taky váš mazák,nebo snad pramazák. Jelikož sám pozdrav už nepošle, tak zdravím já.
Syn
 
Re: Re: Re: Pozdrav
Jirka A | 16.4.2010 21:52 | id 15050 | nahlásit

Na Polné jsem sloužil v letech 1972-74.Haryho a Lexe si dobře pamatuji ale přezdívku Farda ne.Asi tobyl doopravdy můj pramazák.Zdraví Jirka.
 
Re: Re: Re: Re: Pozdrav
Jarda Čiži. | 25.7.2010 10:17 | id 18677 | nahlásit

Zdravím Polňáky! Sloužil jsem tam září 73 až březen 75 jako řidič OT64 a psovod smečky Hary a Lex. Ostatní jimříkali "veverky", protože nebyli velkého vzrůstu. Hary byl obávaný rváč, samá jizva, každé ucho jinak srostlé po rvačkách. Lex byl poslušný a dobrý stopař. Mám ještě patrnou jizvu a čtyři stehy, když jsem rozháněl jejich rvačku s Galem. Jméno, nebo přezdívka Farda mi nic neříká. S Hary-Lexem jsem psovodil s Vaškem Janovským. Před civilem je od nás přebíral takový dlouhán, jménem Krob (asi).Skusím najít nějaké fotky. Čus Jarda.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Pozdrav
Jirka A | 25.7.2010 10:50 | id 18678 | nahlásit

Vzpomínám si na tebe i na tu rvačku a prokousnutou ruku.Byli jsme spolu i ve službě tuším na Jedli.Při návratu na rotu jsi mi půjčil Lexe.Byl to klidný pes.Hary byl ostrý a rváč.Nehrál jsi na kytaru?(Pražené mandle).Možná že se mílím je to 36let.Mně říkali na rotě Septy.Čau.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Pozdrav
franta | 25.7.2010 16:16 | id 18685 | nahlásit

co si pamatuji tak haryho a lexe měl jistý v r á b e l a pocházel z galanty
 
Re: Re: Re: Re: Pozdrav
Jarda Čiži. | 25.7.2010 19:27 | id 18699 | nahlásit

Čau Franto! Dle mých vzpomínek se jmenoval Vrábel, takový pomenší rtuťovitý chlapík s výraznou artikulací. Moc si ho ale nepamatuju, ani jestli měl psy. Mě vlastně do psovodství chvíli přemlouvali, to už je měl jenom Vašek. Ještě k tomu Furkovi (viz výše), ten byl odemne mladší, takový udělaný spojař.... Přez Liběšice sem tam přejedu. Čau, Jarda.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Pozdrav
Franta | 28.10.2010 21:50 | id 21610 | nahlásit

Sloužil jsem v roce 73-75.od roku 74 asi od července jsem jezdil na praporní ošetřovně v Aši.Co se týká toho Vrábela byl to slovák a pamatuju,že hodně marodil,jezdil jsem s ním do VN v Plzni.Určitě sloužil na Polné,tenkrát to byla 7rPS.Pamatuju si že už byl na ošetřovně prominentní pacient.Jestli je to tak,potvrďte mi to někdo.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Pozdrav
Irena | 22.10.2010 21:03 | id 21445 | nahlásit

já jsem v těcho letech bydlela v Lipné a na Tebe si vzpomínám.Myslím,že jsi pocházel z Pardubic.Dále pamatuji na Vaška Hůlu,Milana králíka.
 
Re: Re: Pozdrav
Milan Králík | 2.1.2011 18:14 | id 24448 | nahlásit

Zdravím,Irenko mohu požádat o email.Milan
 
Re: Re: Re: Pozdrav
Irena | 8.1.2011 12:46 | id 24781 | nahlásit

Já Tě také zdravím a jsem ráda,že jsi našel tyto stánky.
Moje meilová adresa je mackovicovai.seznam.cz
 
Re: Re: Re: Pozdrav
irena | 8.1.2011 12:53 | id 24783 | nahlásit

adresu jsem napsala blbě,
správně: mackovicova.i@seznam.cz
 
Re: Re: Pozdrav
Pavlík Pavel | 9.8.2011 06:38 | id 34757 | nahlásit

Na tak hezkou holku se nezapomíná, vždyť za tebou pálila půlka roty. Z Pardubic jsme byli na rotě 3 a každý jiný ročník. Já šel s Milanem do civilu v březnu 77, Klimeš na podzim 77 a Drtina 78 podzim. Oba byli řidiči, já spojař. Pár fotek sice nekvalitních doma mám, tak je sem přihodím. Na jedné je od Milana Králíka věnování do civilu. Bylo jich víc, ale někdo mi je krátce po vojně v práci ukradl. Jinak zdravím všechny Polňáky
 
Re: Re: Re: Pozdrav
Irena | 13.8.2011 12:39 | id 34934 | nahlásit

nebylo Tvé příjmení Malinsky?
 
Re: Re: Re: Re: Pozdrav
Pavlík Pavel | 17.8.2011 02:19 | id 35058 | nahlásit

Tak to ne. Moje jméno je v hlavičce příspěvku. Pokud si vzpomínám, tak snad se nikdo takhle nejmenoval. Ale to není 100%-ní. Paměť za ta léta může vynechat. Vzpomenu si na pár jmen ze starších ročníků (Vitvar, Krob, Uhlík, Hraško, Resl), na pár jmen mladších (Hájek, Abrešek, Hůla, Šafránek, atd) i velení roty bych dal dokupy. Zato z našeho ročníku "jaro 1975-1977" poznám dle příjmení prakticky všechny kluky. Na křestní jména, opět slabší paměť, si však moc již nevzpomenu. Přesto mohu říct, že to byla krásná léta.
Polná
Jarda D. | 9.1.2010 20:59 | id 9671 | nahlásit

Ahoj kluci,na Polné jsem sloužil v letech 1963 a 1964.Nejsem si jistý,jestli si to ještě dobře pamatuji,ale myslím,že směrem od Aše byly roty Ždˇár,Pata,Polná, Libá a Dubina a pak už byl přechod v Pomezí.V té době byl ještě zapnutý EZOH 6000 voltů.Na fotkách už bych rotu nepoznal,my jsme spali v dřevěných barácích a když v zimě přes noc vyhasly kamna tak byl ráno led v kýblu ve kterým jsme nosili vodu na mytí.Přesto na tuhle dobu rád vzpomínám .A hlavně....byli jsme MLADÍ!!
 
Re: Polná
Jirka A | 12.1.2010 16:09 | id 9788 | nahlásit

Tak to by mne zajímalo jak to tam v té době vypadalo.Nebyli by nějaké fotky s té doby?Sloužil jsem na Polné 1973-1974 dřevěné baráky už jsme neměli.Ale rota na fotkách mi také nic neříká.EZOCH už neexiztoval,sousední roty byli Dubina a Žďár.Na Patě byla Sovětská armáda.Zdraví Jirka A
 
Re: Polná
grunt františek | 10.4.2010 14:07 | id 14713 | nahlásit

jestli máš nějaké fotky z bývalé 7 roty bylo pěkné je poslat díky
 
Re: Polná pro jardu
franta | 14.4.2010 21:28 | id 14957 | nahlásit

jaroušku napiš odkud jsi zajímalo by mne jak to vypadalo vroce kdy jse sloužil. mohl bych se u tebe i zastavit kdyby to šlo dej vědět
Útěk do NSR v pásmu Polná.Zima 81
Slavomír Leinweber | 5.1.2010 19:53 | id 9508 | nahlásit

Zdravím.V pásmu roty polná byl přechod hranice příslušníkem PS,přímo ze stráže.Pamatuje někdo?Nástup měl do PS podzim 80,Keller.
 
Re: Útěk do NSR v pásmu Polná.Zima 81
Luděk baudyš | 8.1.2010 10:03 | id 9595 | nahlásit

Ten utěk pohraničnika do německa se v roce 81 skutečně stal.Nebylo to ale na 6 rps ale na 3 rps
Ujezd.Jednalo se o desátnika Zdenka Šmída.Nástupní ročnik podim 79.Absolvoval PŠ potom po dva nastupni ročniky buzeroval nováčky,jako velitel družstva v Asi na Kelleru.Ja ho na Kelleru jako nováček zažil na podzim 80 kde délal velitele držstva u střelcu.Oba dva jsme 16.1.81 odešli na 3 rps. kde já absolvoval psovodský výcvik.V den jeho úteku.se jednelo o jeho prvni samostatnou hlidku na drátech, kterou vykonával na stykovým stanovišti s 2 rps pastviny.Co si pamatuju, tak na omrzlí sklo špaku napsal AHOJ ,sundal si vrchni dil maskaců, který ponechal na špaku -asi aby mu nebylo při běhu teplo a i se samopalem utekl.Dělali jsme ještě překryti SH ale samozřejmně marne.Byl davno v NSR.Byl to pro rotu hroznej průser.Tolik osb. aut kontrášu a veleni jsem již na 3 rps nikdy neviděl.Doufám,že moje informace trochu pomůžou.Timto taky zdravim všechny kluky od PS.Luděk Baudyš
 
Re: Re: Útěk do NSR v pásmu Polná.Zima 81
S.Leinweber | 2.1.2011 15:30 | id 24435 | nahlásit

Byl to takový zásek ,že se to pak v Chebu rozšířilo jako lavina.Díky za info.Po příjmači se všichni rozprchli a tak místo roty zřejmě někdo popletl při slovní předávání události.
Polná
Lucka S. | 27.12.2009 17:03 | id 9038 | nahlásit

Ahoj..,
Nemáte prosim někdo fotky, jak to vypadalo dríve..než to bylo v Polné, opuštěné..?
sháním všechny kteří zde sloužily 1976-1978
Bořioj Dostál | 12.12.2009 14:42 | id 8425 | nahlásit

Zdravím všechny kteří sloužilo v Libé za mně zde byl velitel kpt. Urbánek. Jedná se zřejmě o starou rotu Libá tu novou vůbec nepoznávám.
 
Re: sháním všechny kteří zde sloužily 1976-1978
pavel matyáš | 10.8.2010 11:15 | id 19178 | nahlásit

Sloužil jsem zde od července 1976 do konce března 1978 jako provianťák. Stará rota je zbouraná, to co je na obrázcích na internetu, je zcela nově postavené. Byl jsem se tam podívat letos v červenci, budova je prázdná a chátrá
 
Re: sháním všechny kteří zde sloužily 1976-1978
Pavol Smik | 28.12.2010 15:22 | id 24140 | nahlásit

Ahoj ja som bol v roku 76-78 tiež u ps v roku 76-77 som absolvoval pšku v Libejoviciach chcem sa opytať kto vám tam robil vtedy kynologa Pavol
Polná 88-90
Petr Kratochvíl | 6.12.2009 15:02 | id 8265 | nahlásit

Na Polnou jsem byl převelen v květnu 89 z
motostřelecké roty v Aši na Kelleru, stejně jako
"maličký"J.Švec. Já ale o pár dní později. Na rotě
jsem jezdil V3S kou a dělal zástupce Dědovi, takže
Tě Jirko zdravím a Zadinku taktéž.
Čau kráťa,kraťas
 
Re: Polná 88-90
Jirka Dědek | 6.12.2009 15:59 | id 8267 | nahlásit

Taky Tě zdravím Petře!Napiš Radkoj nebo mně na
jirka.offroad@seznam.cz
 
Re: Polná 88-90
Miroslav | 26.6.2010 15:15 | id 17673 | nahlásit

Tak to si jistě budeš pamatovat i mne :-D .. byl jsem na polné ve funkci ZVP ( letos byl minisraz na Polné, zeptej se Dědka, byl tam taky, poví ti více.
Polná 88-90
Jirka Dědek | 25.10.2009 17:45 | id 7031 | nahlásit

Zdravím všechny Polňáky.Přišel jsem na rotu na jaře 89 z PŠ Chodová Planá společně se spojařem J.Švecem.Asi rok jsem tady dělal technika,než přišel P.Večírek.V podstatě jsem pořád "točil"poplachovku a vechtra,rád na to vzpomínám!
Seznam-ja seznam 227-provádím pergamen po padesátkoví!
Současnej stav je opravdu smutnej,za tohle by se mnělo normálně zavírat!
Čus
Nazdar hoši
Peter Fabula | 26.9.2009 09:50 | id 6310 | nahlásit

Slúžil som na Polnej v rokoch 1985-1986 a v spomienkach mi zostali už len fragmenti....sušenie hríbov na izbe(tá vôňa)-čierna praženica, čučoriedky so šľahačkou, kúpanie v kameňolome, zábavy v Hazlove, opekanie prasiatka pri kotcoch, prechádzky po lese a demarkačnej čiare a správni chalani....no ja neviem-bola to vôbec "vojna"....? Pozdravujem všetkých PS-ákov.
Peter Fabula - +421915740129
Vzkaz
Radek Zadina | 23.9.2009 21:06 | id 6259 | nahlásit

Hledám kluky z let 1988-1990. Ozvěte se na bradek.max@seznam.cz
dotaz (prosba)
Karel Kovářík | 23.9.2009 14:44 | id 6248 | nahlásit

Zdravím, prosím co znamená zkratka PZH?? k čemu sloužila budova PZH?
Děkuji KK (kakov@centrum.cz)
 
Re: dotaz (prosba)
Jarda | 23.9.2009 15:20 | id 6250 | nahlásit

PZH - pomocné zemědělské hospodářství . Měl to na starosti vozka a součástí tohoto hospodářství byl kůň (nebo pár koní ) a prasata která skrmovala zbytky z kuchyně Nakonec na ně došla řada v kuchyní jako zabijačková pochoutka.Tak to bylo v letech 1972-74.
 
Re: Re: dotaz (prosba)
Jirka | 1.10.2009 09:39 | id 6414 | nahlásit

Ty koně se jmenovali Blana a Černá.Prasata vozil vozka do Chebu na jatka v bedně.Vracel se většinou pod parou.Zabijačková pochoutka byla jen pro mazáky.Mladý vojáci dostali jen ovar.Tak to bylo v letech 1972-74.Aspoň si to tak pamatuji.
 
Re: dotaz (prosba)
vašek | 1.8.2010 22:27 | id 18911 | nahlásit

Nazdar hoši, Já byl vozka u PS roty rozvad.praporu 1962-64 ,Tenkrát se tomu říkalo vlastní polní hospodářství (VPH) , měl jsem tam 2 koně , krávu,
a několik prasat. S koňmi se dělalo , co bylo třeba ( několikrát denně jsem vozil vodu v lejtě , kterou jsem do ní pomocí "šoufu " naléval), dřevo , dovážení proviantu a kontr.pásy Krávu jsem dojil a mléko si vojáci vymlaskli,až se jim dělali boule za ušima. Prasata se porážela a to bylo pro VŠECHNY vojáky - bez rozdílu.Tyto potraviny byly nad náležitost.
Zdravím a NEPROJDOU !
zdar
Jiří Poklop | 19.6.2009 16:21 | id 4381 | nahlásit

Sloužil jsem 1987 kamaradil jsem s tebou Míro i s
Petrem ( moje přezdívka Játro ) tel. 728946446 .
 
Re: zdar
Miloš Křivánek | 3.8.2009 19:00 | id 5261 | nahlásit

ahoj všichni co jste sloužili stejně jako já v
roce 1987-89 v Polné...Miro, Peter,
Jirko-nezapomenu na Tvůj čaj, který jsi nosil na
stráž.Párkrát jsem s Tebou šel..byl jsem zařazen
jako starší ženista.Moje zašívárna byla dílna u
kotelny vedle spojařské dílny, kde byl spojař
Ctibor..už nevím čí.
 
Re: Re: zdar
Peter Považský | 4.8.2009 12:40 | id 5272 | nahlásit

Nazdar kluci.Ten Ctibor sa volal Hlavatý,bol
spojár ako ja-prišiel na rotu pol roka po mne tak
isto ako ty,Miloš.
 
Re: Re: Re: zdar
Ctibor | 27.2.2010 00:23 | id 12657 | nahlásit

Ahoj všichni kdo jste sloužili v letech 87-89 na 6. To to letí? Peter, maš dobrou pamět na jména? Všechny vás zdravím a napište....... Seznam 227 "PERGAMENT"
 
Re: Re: Re: Re: zdar
Mirek adam | 10.3.2011 13:17 | id 28287 | nahlásit

Ahoj Ctibore,moc Tě zdravím.Jsem rád,že jsem Tě tady našel.Chtělo by naplánovat nějaký sraz našeho ročníku.Doufám,že se to povede dřív,než vymřeme.Petr Vidiečan umřel v roce 1990.Měl autonehodu,kterou nezavinil. Ahoj Áda
 
Re: Re: zdar
Miroslav | 19.8.2009 10:18 | id 5508 | nahlásit

Taky jsem na Polné sloužil 1988-1990, než se zrušila. Ale nebyl jsem záklaďák :-D .. Možná si mne někdo vybaví i po těch letech. Měl jsem kancelář vedle Ládi Kříže, pak tam byl ještě Ivan Fedosejev, Laco Kura, Roman Šoja jako "staršina" a Pavel Večírek jako technik.
 
Re: Re: Re: zdar
Radek Zadina | 22.9.2009 14:01 | id 6223 | nahlásit

To je jasný že si pamatuji, kdo by nepamatoval Míru Maška milovníka gumových medvídků. Přišel jsem na rotu na začátku roku 1989 a se mou např. Pepek Sedláček, Jirka Dědek, Petr Valta a Vít ( Eda) Beneš.
Zatím Čus. Vojín Zadina :o))
 
Re: Re: Re: zdar
pepík | 9.6.2010 22:26 | id 17043 | nahlásit

Jo to je ten, co ho málem pokousal můj pes?? No jo on ten pes potom ještě dlouho žil u mě doma.
Polna
Jirka | 4.3.2009 16:00 | id 1884 | nahlásit

Na Polné jsem sloužil v letech 1972-74 to ještě
stála stará rota.Měla číslo 7.K ní patřilo malé
hospodářství několik prasat a pár koní.Velitelem
roty v té době byl major Čapek.Vzpomene si někdo?
 
Re: Polna
Venca B. | 6.3.2009 08:14 | id 1946 | nahlásit

Sloužil jsem tady 77-79,majora Čapka znám,bydlel
kousek vedke roty.V 79 jsme právě zažili
přestěhování do nové budovy.Stará byla hrozná,ale
útulná.V nové jsme se pořád hledali.
 
Re: Re: Polna
Jirka | 13.5.2009 11:16 | id 3471 | nahlásit

Na Polnou jsem přišel v březnu 1973 do civilu jsme
šli v září 1974.Major Čapek bydlel kousek pod
rotou bydlel tam také kap.Fojtíček.Na Polné
sloužil také podpr.Volena podpr.Tkáč rtm.Bečvář a
další na jmena si už nevzpomenu.Stará rota byla
hrozná topilo se na cimráchv kamnech,dozorčí v
noci příkládal.
 
Re: Re: Polna
Pavol Smik | 15.4.2010 09:51 | id 14971 | nahlásit

Ahoj ja som sluzil v rokoch76-78 ale boli sme v PŠke v Libejoviciach77 tak sa chcem opytat kto vam tam robil kynologa volam sa Pavol Smik som z Levoče zatial dakujem
 
Re: Re: Re: Polna
Pavel Černý | 23.6.2011 20:55 | id 32797 | nahlásit

V tuto dobu na Polné jsem dělal kynologa,
tak nazdar souputníku.
 
Re: Re: Re: Re: Polna
pavol smik | 7.8.2011 11:36 | id 34677 | nahlásit

Ahoj Pavle to je dobré další spolubojovník a v ktorej čate si bol mne velil podp . Vejrosta zastupca bol Bohuš Blahovec mal takeho jazvečíka pokial si spominaš. Ja som mal rotwajlerku Cherry a velitel mi bol des. Hruška , Kaňka ten je vraj po smrti a Plodík . Myslím že sme boli 3čata . Ak maš zaujem tak napíš alebo sa možeme spojíť tel.moje číslo +421 905 357 949 bývam v Levoči Slovensko tak zatial stačí teším sa na odpoveď s pozdravom Pavol
 
Re: Polna
Standa D. | 24.7.2009 12:56 | id 5071 | nahlásit

Na Polné jsem sloužil v letech 1980-82.To již
stála pouze nová rota s označením číslo 6. V
hospodářství zůstaly jen prasata, o koních se
pouze hovořilo. V této době byl velelitelem npor.
Klimek. Za jeho velení se to dalo snést. Mohlo
býti hůře. Zdravím všechny Polňáky.
 
Re: Re: Polna
Jirka | 24.7.2009 19:19 | id 5078 | nahlásit

Já také zdravím všechny Polňáky.Škoda že se neozve
někdo z mého ročníku.Za maj.Čapka to nebylo zlé.S
Polné šel na Svatý Kříž.Pak nevím.Zůstali jen
vzpomínky.
 
Re: Re: Polna
Nešpor.L | 8.11.2009 01:38 | id 7430 | nahlásit

Zravím Standu.D. Otevřel jsem tvé foto na stránkách 6roty Ps Polná a po skoro30 ti letech jsem Tě jako spojaře dle foto poznal. Zatím jsi jediný který z nas. roč. 1980 na spoj .rotu Keller ozval. jak již jsem psal mna stránkách OPK sháním nějaké foto z té doby . Čauky a ozvi se . L.N
 
Re: Re: Polna
Miroslav | 23.11.2010 13:06 | id 22575 | nahlásit

Ahoj, tak Láďa Klimek má chalupu na konci Podílné (vedlejší vesnice od Polné) a ještě tuším před dvěma lety sloužil v Praze na policejním prezídiu jako šéf kynologie a hypologie. ... Ty určitě budeš pamatovat Jardu Trampotu , tuším, že byl na Polné staršina ? V roce 1981 tam přišel jako čerstvý rotmistr.
 
Re: Polna
grunt františek | 30.1.2010 19:46 | id 10842 | nahlásit

na této rotě jsem sloužil v roce 1972-1974 jako psovod, mám i nějaké fotky ze společného focení, je možné , že jsi tam také tak se ozvy.
 
Re: Re: Polna
Jirka A | 31.1.2010 09:54 | id 10881 | nahlásit

Ahoj Franto.Pamatuju si tě moc dobře měl jsi psa Zena.Spali jsme na jedné cimře ještě z Jrkou K.Ke konci vojny tě převelili tuším do Halže.Fotek mám hodně jen nevím jak je dostat na tyto stránky(namám skener).Do Úštěka jezdíme na ryby tak se možná někde potkáme.Zase se ozvi třeba i na meil.Zdraví S....
 
Re: Polna
grunt františek | 3.4.2010 19:12 | id 14479 | nahlásit

jirko hod mi mejla já jsem tajé sloužil na 7 rotě 1972-74 rád bych tě potkal ahoj.
 
Re: Re: Polna
Jirka A | 3.4.2010 22:27 | id 14487 | nahlásit

Ahoj Franto.Už jsem ti odpovídal na téchto stránkách víckrát asi nevíš o koho jde přezdívku mám Septy.O tom průseru si moc nepamatuju ale tuším že jsi šel na prapor do Halže.Do Úštěka jezdíme na ryby dám ti vědet pokecáme o starých časech.Zdraví spolubojovník Septy.
 
Re: Re: Polna
Jirka A | 3.4.2010 22:32 | id 14488 | nahlásit

Franto koukni na Polná r.1972-73.Jsou tam naši mazáci určitě někoho poznáš.Čau S.
 
Re: Re: Re: Polna
grunt františek | 4.4.2010 13:05 | id 14499 | nahlásit

ne¨byl jsem si jístý ale tak nějak jsem předpokládal, že jsi to ty, to převelení bylo za to, že jsem poslal velitele roty do p***le a bylo hotovo, pak jsem měl ještě problém na brigádě a to udajně to, jsem na rotě v polné měl zlomit ruku desátníku švecovi za což jsem dostal prokurátorský pohovor a do konce vojny jsem mu platil 100,- kč jako bolestné, tomu b***i jsem mu jí asi zlomil a to v době kdy on přišel na cimru v podnapilém stavu a opruzoval, tak jsem mu jednu vrazil a on přepadl přes stolek kde si ustlal, zda při tom si to udělal jsem již vice nezkoumal, jirko jak budeš moc ukož se. nechodíš náhodou s jednou dívkou z lukova.
 
Re: Re: Re: Re: Polna
Jirka A | 4.4.2010 13:52 | id 14503 | nahlásit

Tak ten tvůj průser už si nepamatuju někdo podobného jména jako Švec dělal rotního kinokoga a šel do civilu o rok dříve je na té fotce 73.74.A taky nějaký Švec spal u nás na cimře tuším číslo 6.Už je to36let.Všechna jména si nepamatuju.Pak jsem byl ještě na cvičení na Újezdě a Horní Hraničné přesně po 4letech.Žiju teď z Hankou S.z Lukova.Také tě zná a pozdravuje.Jeden čas jsem jezdil do těch končin dost často (Pohorsko).Dám ti včas vědět až tam pojedu.Ahoj Jirka.
 
Re: Re: Re: Polna
grunt františek | 4.4.2010 13:07 | id 14500 | nahlásit

koukal jsemna ně a oznal jsem , dzobu, také jsem tam poznal curdu z litoměřic po kterém jsem přebral psa. také toho b******ta je to ten slabší měl desátníka a byl pěkně hnusnej.
spomienky
Peter Považský | 29.11.2008 10:09 | id 509 | nahlásit

Na tejto rote som si odkrútil dva dlhé roky.Jeseň
2006-najprv Keller,po výcviku sem.Boli tu otrasní
furťáci,a robili nám z vojny peklo
 
Re: spomienky
Jozef | 26.1.2009 17:21 | id 1007 | nahlásit

Bol to naozaj rok 2006, nepomýlil si sa ? Zdravím
 
Re: Re: spomienky
Mirek adam | 19.6.2009 10:17 | id 4367 | nahlásit

Ahoj Peter, sloužil jsem také na této rotě v
letech 1987-89. Měl jsem kamaráda stejného
jména.Nejsi to ty.Jestli můžeš odepiš. Přezdívku
jsem měl Áda.Čau.
 
Re: Re: spomienky
Mirek adam | 19.6.2009 10:26 | id 4368 | nahlásit

Ahoj Peter, sloužil jsem také na této rotě v
letech 1987-89. Měl jsem kamaráda stejného
jména.Nejsi to ty.Jestli můžeš odepiš. Přezdívku
jsem měl Áda.Čau. Velitel roty byl major Kříž
alias HAKEN
 
Re: Re: Re: spomienky
Miroslav Mašek | 28.8.2009 20:19 | id 5635 | nahlásit

Ahoj Mirku. Snad si vzpomeneš i na mne, přišel jsem na Polnou na podzim 1988. Byl jsem politruk.
 
Re: Re: Re: Re: spomienky
Mirek adam | 4.3.2010 12:03 | id 13101 | nahlásit

Tvoje jméno je mi povědomé,ale nemohu si Tě vybavit.Už je to přeci jenom pár let. Jediný co vím bude to,že tě nemám zařazeného do negativa,tak si myslím,že jsme spolu vycházeli.Jinak tě moc zdravím a když budeš chtít tak dej vědět na adamira68@seznam.cz Ahoj Áda.
 
Re: Re: Re: Re: Re: spomienky
pepík | 9.6.2010 23:03 | id 17045 | nahlásit

No moc jste spolu nevycházeli, když tě nechak Ado politruk(Mirek) běhat při nástupu kolem roty, což ty jsi bral velice vážně a s úsměvem na tváři. Jinak jsem po tobě zdědil psa a Katonu
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: spomienky
Peter Považský | 2.8.2009 12:50 | id 5238 | nahlásit

Prepáčte,samozrejme som sa pomýlil.Nástup
1986.Zdravím chalanov .Áďo-teba si
pamätám,myslím,že si bol psovod-nemal si náhodou
psa Mloka?Neviem to isto.Samozrejme,že si pamätám
aj na teba Jirko-Játro,tiež si bol psovod-moje
číslo,len teraz si neviem spomenúť,čo si to mal za
"utěrku"-hovorilo sa tak psom,nie?
 
Re: Re: Re: spomienky
Karel Link | 27.6.2011 11:21 | id 32916 | nahlásit

Čau Peter tady seznam 247-můj volací znak
tak co jak na ty roky vzpomínáš
Jirka Poklop-víko se ozval pes funés-funík
jinak pokud se dostanu do Polný určitě se chci zastavit u kapitána Pánika pokud ho najdu
tak čus dráteníku
 
Re: Re: Re: Re: spomienky
Peter Považský | 27.6.2011 12:30 | id 32920 | nahlásit

No nazdar Karle!To som rád,že sa niekto ozvalJa som s Jirkom Poklopom telefonoval,takisto aj s Milanom Nagy-om-ten ale moc nebol nadšený.Bol prekvapený,načo mu vôbec volám.Ja som bol z toho skôr smutný,lebo sme boli dobrí kamoši.Onoho času som volával cez skype s Milošom Křivánkom,keď boli u neho Martin Černý s Mirkom Adamom.Volal som aj Ondrovi Vidovi viac ako pred rokom,sľúbil,že sa ozve,ale nestalo sa.Jirkovi stručkovi som písal njaké maily,ale neodpovedal.Ten je veľké zviera niekde na Chebsku.Tak zatím
 
Re: Re: Re: Re: Re: spomienky
Karel Link | 27.6.2011 14:51 | id 32924 | nahlásit

čau Peto s Jirkou-náčelníkem jsem si ted psal máš pravdu je zastupitel města Tachov a musel jsem mu moc napovídat než poznal kdo mu píše
přitom jsme na čáře spolu supr vycházeli
jenže sejde z očí sejde z mysli prostě to tak je
takže co dodat slibovat si sraz nemá cenu
a tak nám alespon zůstanou hezký vzpomínky
ahojky
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: spomienky
JIRI POKLOP | 25.10.2011 21:04 | id 37355 | nahlásit

MUSIME SE SEJIT A KDY JINDY NEŽ PŘECE 11 ČERVENCE PSOVOD OD FUNKA /FUNES)JATRO)
Zde již nelze dále reagovat
Libá
Milan Máslo r.44 | 26.11.2008 16:30 | id 488 | nahlásit

"kluci" chybí mně Libá - nemá
někdo zprávy? Skončil jsem v r. 1964.
 
Re: Libá
mira.m | 26.1.2009 09:50 | id 997 | nahlásit

Liba je Dubina slouzil jsem tam podzim 78/80
 
Re: Libá
Jozef Č. | 26.1.2009 17:45 | id 1008 | nahlásit

V čase o ktorom píšete, že ste ste slúžili v Libej
nenáchadzali sa tam náhodou dve roty ? Jedna
priamo v Libej a druhá na Dubine. Zdá sa mi, že
niečo také som čítal na web. stránke o tragickej
smrti voj. Starého asi v roku 1959.A tam autor
práve písal o pravdepodobných dvoch rotách. Ak
niečo o tom viete, tak prosím odpíšte. My, ktorí
sme tam slúžili, ako píše Míra, až v roku 78/80 si
pamätáme už len rotu na Dubine. Zdravím Jožo
 
Re: Libá
grunt františek | 30.1.2010 20:44 | id 10852 | nahlásit

pravděpodobně byla zrušená po dostavbě šesté roty polána, která byla dříve vedená jako sedmá rota. libá byla 8 rota, v době kdy jsem sloužil na 7 rotě tak to bylo 1972-1974 , kdy pak byla provedená přestavba si nepamatuji, ale na 8 jsme jezdili z roty. se kterou jsem sousedili rota měla hraniční kamany 9/8 až 14/15, usek byl v délce 5.200m.vše v lese. vevodil kopec jelení vrch nebo tak nějak, kde byl piket č 4.
 
Re: Re: Libá
Jirka A | 31.1.2010 08:38 | id 10878 | nahlásit

Ahoj Franto.Za nás už rota Liba nebyla ale původně fungovala současné s Polnou a Dubinou.Zdraví S.
 
Re: Re: dodatek k rotě
franta | 31.1.2012 21:32 | id 41661 | nahlásit

chtěl bych ještě dodat to, že 6 rota byla rota chovná, která stála u silnice ve směru na aš
 
Re: Re: Re: dodatek k rotě
vilik | 31.1.2012 21:40 | id 41663 | nahlásit

to byla 5rPS
 
Re: Re: Re: dodatek k rotě
Vlado | 31.1.2012 21:46 | id 41664 | nahlásit

Nový Žďar bol 6.rPS do konca roku 1978, kedy bola zružená 4.rPS Krásna /do tejto budovy bol potom presťahovaný 1.prPS/, preto došlo k zmene v číslovaní pohraničných rôt. Chovná stanica, ktorú spomínaš sa do číselného poradia rôt nepočítala. Preto od 1.1.1979 sa Polná stála 6. rPS.
Vložit nový komentář





 

Lze napsatznaků



  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nelze používat
  • URL adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky
Úvod | Mapa stránek | | Login | Nahoru^