| Předchozí | 1 fotografie T.Parkan z 36 | Další |

Hlavní budova roty
Autor: T.Parkan | Pořízeno: 9.2007 | 3×
Autor: T.Parkan | Pořízeno: 9.2008 | 33×
Sekce:
Pohraniční roty 9. bPS
8. rPS - Rybník
(36 fotografií)
8. rota 2. praporu 9. brigády Pohraniční stráže u obce Rybník (na místě zaniklé osady Bernstein).
Po odchodu vojáků zde sídlila Policie ČR, poté zde byla Komunita pro drogově závislé osob, dnes je zde Výchovný ústav a dětský domov.
Po odchodu vojáků zde sídlila Policie ČR, poté zde byla Komunita pro drogově závislé osob, dnes je zde Výchovný ústav a dětský domov.
Okres: Domažlice
GPS: 49°30'29.625"N, 12°39'23.317"E
Dobové foto
Vaše komentáře...
Řazeno dle vláken | Seřadit dle času
Setkání 2012
14.7.2012 zase v Poběžovicích na setkání pohraničníků. Kdo může ať přijede.
Re: Setkání 2012
Jarda | 3.5.2012 17:44 | id 45483 | nahlásit
Sloužil jsem na této rotě jako kynolog od léta
1981 do podzimu 1982, velitel mjr. Gáborík, na tyto stránky chodím skoro tři roky a pořád ještě nemám
žádné kontakty. Letos bych se rád podíval po více než 10 letech na rotu a 14.7. do Poběžovic. Nebylo by vůbec špatné se při této příležitosti potkat s některými spolubojovníky a zavzpomínat. Co Vy na to, ozve se někdo?
1981 do podzimu 1982, velitel mjr. Gáborík, na tyto stránky chodím skoro tři roky a pořád ještě nemám
žádné kontakty. Letos bych se rád podíval po více než 10 letech na rotu a 14.7. do Poběžovic. Nebylo by vůbec špatné se při této příležitosti potkat s některými spolubojovníky a zavzpomínat. Co Vy na to, ozve se někdo?
Re: Re: Setkání 2012
Nazdar Jardo, zdravím po delší odmlce.
Pokud nebudu v tu dobu služebně mimo, pokusil bych se dojet toho 14.7. do Poběžovic.
Zdravím všechny "roťáky"
Pokud nebudu v tu dobu služebně mimo, pokusil bych se dojet toho 14.7. do Poběžovic.
Zdravím všechny "roťáky"
Re: Re: Re: Setkání 2012
Jarda | 13.5.2012 19:29 | id 45773 | nahlásit
Ahoj Milane, tak dej aspon 14 dnů předem vědět jestli jedeš a můžeme se domluvit, já bych jel z Olomouce. A co ostatní nikdo další se nechystá?
Bernstein 84 - 86
Ahoj chalani !
Po Hauznerovi a Javorkovi som nastupoval na funkciu staršieho spojára. Do služby som najčastejšie chodil s Jendom Němečkom, na ktorého stále spomínam s " láskou " Chalani z ročníka ešte boli: Jeslínek, Skřivánek, Skyba, Dančo, Franek, ženista Jozef, Beran. Velil Trantírek a za našich časov nám Nemci na prekrztí ukradli rtm. Valentu :-)
Po Hauznerovi a Javorkovi som nastupoval na funkciu staršieho spojára. Do služby som najčastejšie chodil s Jendom Němečkom, na ktorého stále spomínam s " láskou " Chalani z ročníka ešte boli: Jeslínek, Skřivánek, Skyba, Dančo, Franek, ženista Jozef, Beran. Velil Trantírek a za našich časov nám Nemci na prekrztí ukradli rtm. Valentu :-)
Bernstein 85-87
Ahojte!Kudlicka.Sturik.Putala.Bystriansky.Scmidt kontakty mam.Ostava Krnac.Rapcan.Makovnik.Koco.Prochazka.Kostinek.Mrvecka?Tak sa snazte!V lete sa chcem stretnut.Ved je to uz 25 let!!!
Re: Bernstein 85-87
Marian Mujgos | 10.3.2012 16:50 | id 43520 | nahlásit
Moj mail:marian.mujgos@email.cz +420608112050 Pracujem v Koline.Tak cakam.
Re: Bernstein 85-87
Daniel r.1975-77 | 22.3.2012 17:52 | id 43945 | nahlásit
Pozdravujem všetkych PS čo služili na Bernsteine.
Berstein 1967-69
V životě se stane moc věcí. Na některé,hlavně ty špatné se zapomene, ale ty dobré zustanou ve vzpominkach a na tu dobu strávenou v partě dobrych kamaradu se nezapomíná.Rád bych potkal své spolubojovniky z Bersteina. kteři se rozutekli po celé čsl. republice a maji na to stejny názor. Kluci, ozvěte se !
Re: Berstein 1967-69
ja jsem sloužil vroce65-67 na bernstejne takze kluci z roku66 bili naši spolu bojovnici já jsem byl psovod a můj mladší psovod byl prepsl s kalifem pak jeste Panik bylo to za nadrotmistra Sikoru zatim vse kdyš tak se ozvi ahoj
Bernstein- jaro 1982-84
Ahoj chlapci.V roce 82 84 jsem sloužil na bernsteine jako spojař.Vzpomínate,ozve se nekdo.
Re: Bernstein- jaro 1982-84
jozef sturik | 11.2.2012 15:44 | id 42179 | nahlásit
nazdar vsetci kedy sa stretneme 85-87 ozvite sa
Re: Bernstein- jaro 1982-84
milan | 13.3.2012 14:51 | id 43644 | nahlásit
Nazdar Pepo ,tobě jsem předával na podzim 82 ve strašným fofru "živnost" spojaře, velení zapomělo, že oba spojaři jsou stejný ročník a tak mne tam chtěly necht o dva měsíce dýl. Zachránil jsi mne.
Taky zdravím Jardu.
Taky zdravím Jardu.
kamarádi
Kléma 80-82 z Vašíčku | 17.1.2012 11:47 | id 40881 | nahlásit
Ahoj chlapci. Nesloužil u vás v letech 1980 až 1982-podzim Jirka Sulík z Prahy, nebo Ján Kubošek ze slovenska? Byli jsme spolu ve výcviku v Poběžovicích. Pavel.
Zdravím všechny od PS
Tak jako již pravidelně každým rokem, připravujeme sraz našeho ročníku (jaro 1979-81) i v letos, v roce 2011 to byl Rybník, v roce 2012 to jsou Jakubčovice (Morava), v termínu 5.-8.7.2012. Případné zastavení hostů uvítáme, necleh nemůžeme zajistit. Případné podrobnosti e-mailem. Zdravím všechny "buď". ak
dotaz
Lojzo od Žiliny | 18.12.2011 17:47 | id 39314 | nahlásit
Brat slúžil na pohr. rote v r.1961-63 ako kuchár menom Jozef Cipko jeho adresa bola tenkrát Hostoun u Horšovského Týnu a neviem ktorej rote patrila.Zaujíma mna to preto že i Ja som slúžil u PS a brat už nežije.Dík a ahoj.
Re: Hostoun
Ahoj Lojzo pozri si výcvikové stredisko 9.brigády Pobežovice, kde sa spomína, že v Hostouni bola v tych rokoch PŠ. Je tam i príspevok vojaka z roku 1961.
Hostoun nebola pohraničná rota, bola podôstojnícka škola pre pohraničníkoch. Bližšie sa obrať na toho p. Malíka nastúpil v 1961, zrejme služil s tvojim bratom.
Pozdravuje Ťa krajan a pohraničník PS Domažlice 1980/82 z Bytče.
Hostoun nebola pohraničná rota, bola podôstojnícka škola pre pohraničníkoch. Bližšie sa obrať na toho p. Malíka nastúpil v 1961, zrejme služil s tvojim bratom.
Pozdravuje Ťa krajan a pohraničník PS Domažlice 1980/82 z Bytče.
Re: Re: Hostoun
Jarda | 18.12.2011 21:00 | id 39325 | nahlásit
Ahoj Jozef, sloužil jsi na 8. rotě Rybník? Jsi můj ročník 1980-82 podzim
Re: Re: Re: Hostoun
Ahoj Jarda som tvoj ročník podzim 1980-82 no slúžil som po PŠ Zadní Chodov na Velitelské rote na brigáde v Domažlicích a striedavo výcvik Nýrsko v príjimači ako VD.
Ktorí podôstojníci boli u Vás na rPS v tých rokoch ?
Napíš mi maila.
Ktorí podôstojníci boli u Vás na rPS v tých rokoch ?
Napíš mi maila.
Re: Re: Re: Re: Hostoun
Jarda | 23.12.2011 21:29 | id 39604 | nahlásit
Ahoj Jozef, to Tvoje jméno je mi pořád povědomé, asi z Nýrska, až bude víc času tak Ti napíšu na maila a pokecáme, zatím se měj.
Re: Re: Re: Re: Re: Hostoun
Ahoj Jardo, budem sa tešit, príjemné Vánoce a úspešný Nový rok 2012.
Zde již nelze dále reagovat
Bernstein 90-91
Pozdravujem Všetkých kto slúžil na Bernsteine.Slúžil som tu od leta 90 ako kynolog za ppl. Kazimíra. Je fajn si spomenúť na mladosť.
Martin
Martin
Re: Bernstein 90-91
Nazdar Martine, Vzpomínáš Štosek,Štrunc,Rosi,psovodi-Každého bych čekal že najdu,ale tebe?Rád vzpomínám.Nakonec jsi jediný.Měj se a napiš
bernstejn 85-87
zdravim všechny,ne jen můj ročník... pavel štádler(psovod-dor) spojení: pavelstadlerplacek@seznam.cz 722480830
Re: bernstejn 85-87
Ahoj Pavle.dakujem bohu ze je tam niekto z85-87.ja Marian prezivka-Team aksa este pametas som bol rocnik ako citron Josef kudlicka.Nemal si nahodou psa Nerona?
Re: Re: bernstejn 85-87
Vláda Šebek Šebesta | 29.1.2012 14:33 | id 41515 | nahlásit
já Vás zdravím oba dva "sněhuláci" v létě jsem mluvil s citronem na rotě byl v Poběžkách na srazu PS ale byli tam většinou "furtáci! tak jsme byli zklamaní.mějte se fajn pardálové zdraví Šebesta
Re: Re: Re: bernstejn 85-87
Velitel pchh Marian | 1.2.2012 17:46 | id 41699 | nahlásit
Nazdar Vlado.Bol sraz PS.To nam mohli poslat polvolavak na mejdan.Ja som tam hned Ked teraz pracujem uz 8 let v Koline.(cz)608112050
Re: Re: Re: Re: bernstejn 85-87
Povolávák neposlali -info bylo na netu, ale základáky jsem tam viděl 71 - 73. Citron byl ubytovaný přímo v Rybníku na EKO FARMĚ ,tak jsme uvažovali o prodlouženém víkendu někdy v létě.domluvit bychom se mohli přes Email sebcata@seznam.cz nebo tel.736149797 ahoj Vláda
Re: Re: Re: Re: Re: bernstejn 85-87
Zdravím všechny sněhuláky a komáry 85-87 z Bernsteinu.V létě se musíme v Rybníku sejít,s Marianem(team) se už domlouváme.A co vy,šebesto,capíno,dore,šturdo,špacíre,pišto,matel, atd. dojedete?Muj email pepaice@seznam.cz
Zde již nelze dále reagovat
léto 81 - podzim 82
Jarda | 7.9.2011 12:20 | id 35919 | nahlásit
Zdravím všechny a zase to po čase zkouším, třeba sem zabrouzdá někdo kdo sloužil na Bernsteině v uvedeném období, byl jsem kynologem roty a moc rád na tu dobu vzpomínám.
Re: léto 81 - podzim 82
Ahoj Jardo, nevzpomeneš si na psovody ročníku 4/81, kteří na rotu přišli v červnu 81. Prakticky přišli tak nějak s tebou. Jsem bývalým vojákem čerchovské jedenácté a z tvého ročníku k nám přišel kundoš Juraj Dulovec. Kdyby jsi oživil nějaké jméno, tak bych byl rád. Snažím se dopátrat kluků s kterými jsem byl ve výcviku. Jinak můj mail batulaa@seznam.cz.
Re: léto 81 - podzim 82
Jarda | 23.12.2011 21:31 | id 39605 | nahlásit
Vážení kolegové z Bernsteina a vůbec všichni od PS, Vám všem přeji krásné, ničím nerušené prožití svátků vánočních, hodně zdraví, spokojenosti a pohody v práci i v osobním životě po celý příští rok.
Cetviny 59 až 61 Bernstein 68 pokrčováni
LadíkKurz | 30.7.2011 16:27 | id 34351 | nahlásit
Napiši vám pár slov naší rotě. Sloužil jsem u 15. čb. brigady 9.rota prapor Kaplice. Vté době měla 4prapory a 27 rot. jediná 9. rota kde jsem sloužil byla za drátami čili za EZOH,, ktery byl pod proudem.Když knám na rotu jela kontrola nebo kdokoliv musel se proud vypnout a dojít otevřít vrata. na rotě bylo 5 psovodu mezi ně jsem patřil i já ze psem ,SATEM. Asi v roce 61. se dělal ,EZOH,jiny,aby rota byla přd EZOHem před dráty.U vás jsem sloužil jako založák roce 68.Proto se nám říkalo Cetvinsky tygři. Naše stranka www.Cetviny .cz ahoj Ladík Neprojdou. asi vše
Cetviny 59 -61 Bernstein 68
LadikKurz | 27.7.2011 13:00 | id 34245 | nahlásit
Sloužil jsem na 9 rotě Cetviny ktera ptřila Cs. Budějicím. Vroce 1968 a to byl 21. srpenTak jsem zažil okupaci na vaší rotě.na šarže si nepamatuji.Ale mam dojem že vel.roty byl Caja,ktery nás nechtěl pouštět do vesnice na pivo.Tak nám ho přivezla hlídka ktera se vracela přes vesnici. Celou okupaci jsem tam dosloužil Muže někdo odepsat kdo tam sloužil roce 1968.
Berstein
Nazdar,slouzil jsem na Bersteine v 91 roce.Chtel bych vedet jak skoncili dustojnici mjr.Venc a por. Mamica.oba dva byli hodne zapaleni prislusnici P.S.Byla to gumacka rota.Zdravim vsecky co tam slouzili.
Re: Berstein
havran62 | 30.1.2012 22:50 | id 41622 | nahlásit
Míra Venc už nekolik let jezdi u soukromé autodopravy Josef Fronk Domažlice.
Bernstein 1967 - 69
Zdravím kamarády, kteří sloužili na Bernsteině v letech 1967-69 a zároveň žádám, aby se všichni ozvali. Dal jsem dohromady asi přes 20 jmen, ale u některých mě chybí křestní jméno. Již 2 krát jsme se sešli, bylo to fajn a chceme, aby nás bylo více. Mám spojení na Vladimíra Soukupa, Vlastimila Hlostu, Jiřího Hronce, Janka Hudce, Ladislava Gutvalda, Zdeňka Šindeláře a Miloše Janatu. Ostatní sháním. Tak kluci, čekám, že se ozvete. Ahoj Pavel.
Re: Bernstein 1967 - 69
Ahoj,čtu váš email,Berstein 1967.Jmenuji se Jirka Němeček,bydlel jsem v Mutěníně ve statku,nyní bydlím v Hostouni.Můj švagr Vašek Šteffl sloužil na Bersteině v.r.1967.už jsem mu o tom vašem emailu říkal. Vašek Šteffl bydlí, Srbice 38, PSČ:345 43. I já znám nějaký kluky z té roty,třeba Jirka Hronec ,Láďa Gutvald, Patočka. Když budete chtít,mohu vám dát i tel.číslo na Vaška Šteffla. Tak zdravím,mějte se dobře.
Rybník 86 - 88
Zdravím všechny z Bernsteina. Sloužil jsem 86 -88 za Trantírka jako psovod - pes EROS.
Náš ročník: Pavel Bělohlávek (Kařez) , Jirka Filec( Plzeň)spojař,Zoltán Balga (Čebovce)řidič,Ján Flašík(Turzovka) psovod - pes JILLO , Míra Soukup (Havlovice),Miki Makovinyi(Filakovo), Igor Slemenský (Detva), Jarda Vostřák(Praha)kuchtík, Jirka Kačín(Svojšice)řidič, Libor Tomášek (Železný Újezd) Miroslav Fatůrik (Ladce), Jan Pijálek(Lohkov)
To byla naše třináctka. Na rotě jsem se byl asi dvakrát podívat a bylo to docela zpustlý i když podle současných fotek to vypadá, že se tam něco děje. Kluci ozvěte se!
ČUS BUĎ Jarda Koblása
Kontakt na mě: jaroslav.koblasa@seznam.cz
Náš ročník: Pavel Bělohlávek (Kařez) , Jirka Filec( Plzeň)spojař,Zoltán Balga (Čebovce)řidič,Ján Flašík(Turzovka) psovod - pes JILLO , Míra Soukup (Havlovice),Miki Makovinyi(Filakovo), Igor Slemenský (Detva), Jarda Vostřák(Praha)kuchtík, Jirka Kačín(Svojšice)řidič, Libor Tomášek (Železný Újezd) Miroslav Fatůrik (Ladce), Jan Pijálek(Lohkov)
To byla naše třináctka. Na rotě jsem se byl asi dvakrát podívat a bylo to docela zpustlý i když podle současných fotek to vypadá, že se tam něco děje. Kluci ozvěte se!
ČUS BUĎ Jarda Koblása
Kontakt na mě: jaroslav.koblasa@seznam.cz
Re: Rybník 86 - 88
Cau , jak se vede ?? Jiri 608611687
Re: Rybník 86 - 88
horčičiak | 21.8.2011 21:30 | id 35211 | nahlásit
s kačínem som služil poplachovku jako psovod maš naň kntakt
Re: Re: Rybník 86 - 88
Ahoj, bohužel nemám. Mám jen jeho starou adresu. (Bošice 72, Svojšice 28107). Já jsem s ním taky hodně sloužil v poplachovce (pes EROS). Co jsi měl za psa ? Už si asi na všechny nevzpomenu pamatuju že tam byl ještě NYX, PAL, DOR, CHAMON - toho měl jeden z bratrů Kyšovců asi Jaro ,HASO - Vlado Kyša , IVOR a JILLO - toho měl Janek Flašík
BUĎ
BUĎ
Re: Re: Re: Rybník 86 - 88
horčičiak | 22.8.2011 14:33 | id 35238 | nahlásit
pes nix tys bral erose po citronovi matně si ta pamatam po mne bral word mam pocit ašte tam bol
pes wilmar ja som najviac služil s kačínom a šturmom byvam kusok od vsetína buď
pes wilmar ja som najviac služil s kačínom a šturmom byvam kusok od vsetína buď
16. července 2011 Poběžovice
jarda | 11.6.2011 12:19 | id 32384 | nahlásit
Ahoj všem, uvedené datum se blíží, tak by se rád zeptal jesti mi někdo z těch, kdo se už zůčastnil napíše něco o takovém setkání a taky jestli někdo nejede z mého okolí, jsem kousek od Olomouce.
Re: 16. července 2011 Poběžovice
jarda | 6.7.2011 21:30 | id 33337 | nahlásit
Ahoj všem, opravdu tam nikdo nejedete?
Slavo Slovensko
Lojzo od Žiliny | 5.6.2011 15:30 | id 32124 | nahlásit
Ďakujem za odpoveď.Tak to je len zhoda mien, maj sa ahoj.
70 - 71
Za nás byl Bernstein 2. rPS, Velel mjr. Čája a pak kpt. Harant. Kynolog Jirka Žaloudek, staršina vynikající chlap a bývalý kynolog V. Sýkora, pak náčelník chovné stanice v Domažlicích. Pamatuji si ještě všechny naše pejsky: Kalif P1 - psovod Šnobl, a pak "háčka" Kamil, Verik - psovod Šafář, Bivoj, Max, Eso veterán - šel do civilu s psovodem a nováček Klodo.
A tady se z té doby nikdo, kromě prima velitele Mirka Hýska, neozve. Dejte se do toho chlapi.
A tady se z té doby nikdo, kromě prima velitele Mirka Hýska, neozve. Dejte se do toho chlapi.
Pre Horčičiaka
Lojzo od Žiliny | 2.6.2011 16:37 | id 32000 | nahlásit
Nie si náhodou z Veľkého Rovného pri Žiline.
Re: Re: Pre Horčičiaka
Kámoš | 21.8.2011 08:11 | id 35185 | nahlásit
Rudo Horčičák je z Hlavíc ,blondak,kdysi hral fotbal za Korňu.
Re: Re: Re: Pre Horčičiaka
horčičiak | 21.8.2011 21:26 | id 35210 | nahlásit
ja som štefan rudo je asi zhoda mien u nas dos rozšírene a jakí ročnik
Re: Pre Horčičiaka
horčičiak | 20.8.2011 21:14 | id 35178 | nahlásit
so z turzovki čadca ako papik predmier ale nie pri bitči
Re: Re: Pre Horčičiaka
Čau máš něco společneho s fatynou.zdarec
Re: Re: Re: Pre Horčičiaka
horčičiak | 21.8.2011 21:24 | id 35209 | nahlásit
pes nix po mne ho bral word končil som 88 jaro
Podzim 87-89
Caute,nema niekto kontakt na por.Poncara?
Tibor-Slovensko jesen 87-89
Caute,kdo sluzil na 8rPS-Rybnik ozvite sa.
desátník
Hledám kamarády,kteří sloužili v r.75 až 77, včetně kundoše Langa,který dělal kynologa před nebo po Holečkovi. Některé kontakty už mám.
desátník
Danieli,ozvi se mi,díky. mojmir.paulat@centrum.cz
Bernstein 74-76
Tonda Č. | 14.5.2011 21:33 | id 31282 | nahlásit
Vzkaz pro Daniela:Když jsem pročítal všechny ty příspěvky,tak jsem zjistil,že hledáš Holečka,co za tebe dělal kynologa.Jestli máme na mysli toho samého,snad se jmenoval Míra,ale to už nevím přesně,tak ten bydlí v Čejeticích nedaleko od Strakonic.Dělá prý v ČSAD ve Strakonicích.Též ho chci někdy navštívit.Jo a Terel,kterého já už nepamatuju dostal Juna od Holého,který bydlí nedaleko.ČAU
Re: Bernstein 74-76
Daniel | 18.5.2011 15:26 | id 31414 | nahlásit
Dakujem Tondo. Je to urcite on, skusim Mira pohladat ale aj inych.
Re: Re: Bernstein 74-76
Tonda Č. | 18.6.2011 22:30 | id 32634 | nahlásit
Čau Danieli.Tento týden jsem navštívil Míru Holečka.Chceme vyrazit v červenci do Poběžovic na sraz,který se koná od 14 hod. v hotelu Hubert,tak to dáváme trochu dohromady.Mám na něho telefon,tak když budeš chtít mohu tě ho poslat.Zatím buď.
Re: Re: Re: Bernstein 74-76
Daniel | 29.6.2011 18:24 | id 32990 | nahlásit
Tondo ak možeš pošli mi to tel. čislo na Mira Holečka. Moc sa na neho tešim po 33 rok. Dakujem.
Bernstein jaro 74 --- jaro 76
Čau kuchaři.Asi moc na tyto stránky nechodíš.Psal jsem tě více než před měsícem,ale ještě jsi se neozval.Když jsi sloužil na Bernsteině v roce 73,tak bys měl znát mé supráky a mé mazáky.Zde jsou jména supráků na které jsem si vzpoměl. Seidl,Balcar,Danko,Kubásek,Kosmák,Vaňáč,PavlíčekNo váček.Více jsem dohromady nedal.Mazáků mám ale třístovku,tak jména napíšu všechny.
Ženožička Petr,Ženožička Pavel,Bráblík,Bombor,
Uher,Koutenský,Kolembus,Hrubý,Sládek,Soják,
Makovický,Daněk,Jakubík.
A ještě náš ročník jaro 74:
Volín Václav --- řidič OT ---Hromnice u Plzně
Kroupa František - kotelník -- Kožlí okr.Písek
Fico Jozef --- psovod ---Hrušovany okr.Topolčany
Maňas Miroslav --- od Valašských Klobouk
Sladký František ---spojař --- Plzeň
Zajíček Josef -- řidič Gaz -- Olešná okr. Pelhřimov
Česánek Antonín -- chemik -- Def.Lažany - Klatovy
Horsicza Josef -- psovod --Buděničky okr. Kladno
Šagat Ján --- spojař --- slovensko
Kišš Imrich --- kuchař -- slovensko
Holý Jiří -- kuchař --- jižní čechy
Buneš Miroslav --vel.dr. -- Temelín okr. ČB
Held Jaroslav ------- slovensko
Hornát Antonín --- psovod --- Protivín okr.Písek
Šnejdar Jan --- vel.dr. --- Plzeň
Halázs Ladislav --- krmič ---- Komárno
Ještě dávám dohromay půlročáky a mladší kluky.
Tak vzpomínejte a ozvěte se.Jsou to dobré stránky,
jen o nich ví ještě málo kluků.Já jsem je objevil též náhodně.Je třeba na ně upozorňovat další.
Zatím všichni PS buďte.
Ženožička Petr,Ženožička Pavel,Bráblík,Bombor,
Uher,Koutenský,Kolembus,Hrubý,Sládek,Soják,
Makovický,Daněk,Jakubík.
A ještě náš ročník jaro 74:
Volín Václav --- řidič OT ---Hromnice u Plzně
Kroupa František - kotelník -- Kožlí okr.Písek
Fico Jozef --- psovod ---Hrušovany okr.Topolčany
Maňas Miroslav --- od Valašských Klobouk
Sladký František ---spojař --- Plzeň
Zajíček Josef -- řidič Gaz -- Olešná okr. Pelhřimov
Česánek Antonín -- chemik -- Def.Lažany - Klatovy
Horsicza Josef -- psovod --Buděničky okr. Kladno
Šagat Ján --- spojař --- slovensko
Kišš Imrich --- kuchař -- slovensko
Holý Jiří -- kuchař --- jižní čechy
Buneš Miroslav --vel.dr. -- Temelín okr. ČB
Held Jaroslav ------- slovensko
Hornát Antonín --- psovod --- Protivín okr.Písek
Šnejdar Jan --- vel.dr. --- Plzeň
Halázs Ladislav --- krmič ---- Komárno
Ještě dávám dohromay půlročáky a mladší kluky.
Tak vzpomínejte a ozvěte se.Jsou to dobré stránky,
jen o nich ví ještě málo kluků.Já jsem je objevil též náhodně.Je třeba na ně upozorňovat další.
Zatím všichni PS buďte.
Re: Bernstein jaro 74 --- jaro 76
Ahoj.Jestli si dobře pamatuji tak v.r.byl k.Harant,na další jména furtáků si nepamatuji.Se mnou tam byl,kotelník Orsava.řidič Šikula,psovod Zahálka,Dále Dulin,Lampér,Todt,na ostatní si tet nevzpomenu.Mladej kuchař se jmenoval Sládek ten byl z Václavovic u Havířova.Někde ještě mám fotky.Jak je najdu můžu poslat jestli maž zájem.
Re: Re: Bernstein jaro 74 --- jaro 76
Tonda Č. | 21.4.2011 09:06 | id 30443 | nahlásit
Ty kluci co píšeš jejich jména už tam za mě nesloužili,ale kuchaře Sládka si pamatuju dobře,protože moje první služba byla nedělní směna v kuchyni právě sním.Myslím,že se jmenoval Olda,ale to nevím jistě.Fotky můžeš klidně poslat.Budu rád.Můj email je tondacesanek@seznam.cz BUĎ
Re: Bernstein jaro 74 --- jaro 76
Daniel | 17.4.2011 11:49 | id 30276 | nahlásit
Na Bernsteine som sluzil 76-77. Od Vencu Volina som preberal OT-64.Prva moja sluzba bola prekryvanie s Heldom.
Re: Re: Bernstein jaro 74 --- jaro 76
Tonda Č. | 21.4.2011 08:50 | id 30442 | nahlásit
Když jsi přebíral OT-64 od Vaška Volína a byl jsi s J.Heldem ve službě,tak bychom se měli znát,ale jen krátce,než jsem odešel v březnu do civilu.Buď
Re: Re: Re: Bernstein jaro 74 --- jaro 76
Daniel | 24.4.2011 09:23 | id 30545 | nahlásit
Mali ste to za 19.ked som prisiel z Volar. Na drev. špaku pri rote som mal službu, ked ste odchadzali do civilu. Po peknych drev. schodoch ste nastupovali do V3S. Po tych istych schodoch som išiel do civilu aj Ja len tam boli popisane ine mesta a mena. Zdravim Ta.
Re: Re: Re: Re: Bernstein jaro 74 --- jaro 76
Tonda Č. | 2.5.2011 22:54 | id 30910 | nahlásit
Devatenáct dní je málo abych si za pětatřicet let na tebe vzpomněl,ale na odjezd V3S z roty si pamatuju do dneška.Když jsme dorazili do Domažlic na nádraží,tak jsme byli všichni namol a ve vlaku do Plzně to ještě pokračovalo.To už je,ale všechno strašně dávno.Měj se fajn a fandi trochu lépe tím vašim hokejistům.BUĎ
Re: Re: Re: Re: Bernstein jaro 74 --- jaro 76
kuchař | 16.5.2011 22:16 | id 31359 | nahlásit
Po těch schodech jsem šel i já.A předtím mí mazáci.Jak odjeli obešli jsme rotu a schovali pro nás.V3S.jsme potáhli prostěradly aby se neušpinil civil.
Jozef slovensko roky 87-89
Jozef Kyščík | 13.4.2011 16:43 | id 30121 | nahlásit
kto služil na rps rybnik roky 87-89 nech sa ozve, inač Čápe ja som spal nad Tebou na izbe,pamätáš ako som Ta skoro ovracal s becherovky. so mnou služili Lada osvald, Rado Ružinsky, Tonko Švorc-traktorista, Miloš Klimas. ozvite sa, buď.
Re: Jozef slovensko roky 87-89
Ahoj Jožo, ani nevíš jak jsem rád, že se někdo z našeho ročníku také přihlásí. Jestli máš na někoho kontakt, tak mu zděl tyto stránky. Pokusím se sehnat kontakt na Fandu Volence. Mohli jsme se někdy setkat. Rád bych viděl tebe, Papíka, Švorce, Byzona a ostatní.
Zatím se měj a buď.
Martin pražák
Zatím se měj a buď.
Martin pražák
Re: Re: Jozef slovensko roky 87-89
Martin pražák 87-89 | 16.4.2011 13:51 | id 30236 | nahlásit
Čau Martin, Fero Papík byva v Turzovke okres Čadca,chodím tam služobne,musím sa tam spýtať kďe býva, Tonko Švor niekde pri Prievidzi,dedinka Kôš,tam chodím tiež do Prievidze a Radko-Bizon ten by mal byvať v Banskej Bystrici s Martinom Klimasom som raz telefonoval,byva v Martine ale nemam od vtedy o nom žiadne správy, pokusim sa nakontaktovať na F. Papíka, bolo by faj sa niekedy stretnuť, ja by som bol velmi rad, zatial sa maj, buď. Jozef.
martin Pražák 87-89
Jozef slovensko roky 87-89 | 16.4.2011 14:41 | id 30238 | nahlásit
Martin maš na niekoho ešte kontak,napr.Láda Osvald, Milan Belohradsky ak maš tele.čísla pošli. zatiaľ buď Jozef.
Re: martin Pražák 87-89
Čau chlapi. No to je překvápko. Teď jenom bleskově. Honza Worth hraje pinec a fotbal v Dubí. Sehnat na něj přímý kontakt není problém. Honza Vrátný pravděpodobně ještě pořád jezdí v Rokycanech na kole. Láďu Osvalda jsem potkal (pár let už to bude), ale tehdy se přestěhoval cca 10 km od K. Varů. Zkusím se v té vesnici pozeptat. Pokud vím, tak Roman Kubec je pořád v Klatovech. Zatim čau F.
Re" Fery Volenec
Jozef slovensko roky 87-89 | 22.4.2011 12:33 | id 30481 | nahlásit
Čau Fery, čo tak sa stretnut na zraze v Poběžoviciach toho 16.07.2011,treba zohnať čo najviac chlapov,čo by mali záujem, ja by som prišiel.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: martin Pražák 87-89
čau chlape rád bych kontakt na Honzu Vrátného by jsem jeho mazák, šlo by to ? Pokud ano dík Ivor
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: martin Pražák 87-89
Všechny Vás zdravím. Tak tyhle stránky jsem objevil díky tchánovi, který na stejné rotě sloužil o 11 let dříve než já. Martin má dobré informace, kolo po Rokycanech proháním stále a nejenom po Rokycanech, také v brdských lesích. V případě nějakého srazíku mě určitě kontaktujte (tel.605420752). Mějte se všichni fajn čau Honza.
Zde již nelze dále reagovat
martin Pražák 87-89
Jozef slovensko roky 87-89 | 26.6.2011 11:32 | id 32880 | nahlásit
Cau Martin, tak ako dame si zraz,ja nemožem nikoho zohnať,ani Fera, ako som sa dočítal tak Tonko Švorc už na takom zraze bol,ozvi sa čo podnikneme,moje číslo na MT: +421902067250, +421918992433,
Re: Jozef slovensko roky 87-89
Čau Jožo. 15.7. mi rodina odjíždí, takže jsem slaměný vdovec. Původně jsem měl v plánu něco jiného, ale pokud se to uskuteční rád plány přehodnotím. Kontaktoval jsem Milana Bělohradského. Buď.
Re: Re: Jozef slovensko roky 87-89
Díval jsem se co to je za sraz. S těma lidma co to organizujou nechci mít nic společného. Každého z chlapů rád uvidím, ale ne pod záštitou zastydlých komunistů.
Re" Fery Volenec
Jozef slovensko roky 87-89 | 26.6.2011 11:15 | id 32878 | nahlásit
Fery čo sa neozveš,tak ako bude ta stretavka,ja to potrebujem vedieť, aby som si to mohol zariadit v práci Fera PAPíKA nemožem v Turzovke zohnať,Tonko Švorc žije niekde pri Prievidzi ozvi sa .
Re: Jozef slovensko roky 87-89
Cau Jozko,sluzil som pol roka po tebe.Neviem ci si pametas,hral som fotbal za Pobezovice s Milanom Belohradskym.Asi pred 4rokmy som bol s Ferom Vlckom(bol kundolog)v Rybnikoch.Boli sme prekvapeni ze nas poznali.Je to tam strasne zmenene.Na ten zraz by som isiel tiez,zavolam aj Ferovi.S chlapcov co tam boli som stretol Stana Smelaka,Igora Slemenskeho,Tonka Svorca.Ozenil som sa na Morave,byvam tu uz 15 rokov.Ak pojdete na ten zraz,daj vediet.Cau.
Tibor Gunar
Jozef Slovebsko roky 87-89 | 22.6.2011 21:30 | id 32768 | nahlásit
Cau Tibor,neviem si spomenut,ale čosi mi to vraví,bol si zaradeny ako čo, psovod, vodič, neviem, mas kontakt na Fera z Turzovky? Ja tam chodím služobne skoro každy tyžden aj som sa na neho pytal ,ale nikto mi nevedel z domacich poradiť, kde ho tam mam hladať. aj do Prievidze chodím často, nedaleko odtial v dedine Kôš byva Tonko Švorc,musím ho tam pozrieť kde byvaš na Morave,to nie je tak daleko od Považskej Bystrice,kde byvam, ja by som išiel tiež na ten zraz,treba sa teda čo najskôr dohodnuť, aby som si mohol vybaviť v praci volno,zatial bud, Jozef.
Re: Tibor Gunar
Ahoj Jožko,bol som zaradeni ako strelec,hraval som fotbal za Pobezovice s Ferom Papikom a Romanom Kubcom.Pochadzam z Kremnice,casto som sa stretaval zo Stanom Smelakom,byval nedaleko.Na Fera kontakt namam.Tonka som raz stretol.Byvam pri Kyjove(dedinka Ždanice)okres Hodonin.Na ten zraz neviem ci pojdem,zatial sa nikdo neozval,zatial bud,Tibor.
BERNSTEIN
Tonda Č. | 14.3.2011 23:11 | id 28488 | nahlásit
Vzkaz pro Richarda.Mám na jména dost dobrou paměť,ale četaře Hraničku si nepamtuju.Za mne tam určitě nesloužil.Mohu se zeptat odkud jsi?Zatím buď
čau Jirko
pokud mi do setkáni v Poběžovicích 16.7.nic nevleze tak tam vyrazím. Jak se Vám daří? Já jsem změnil práci ale truhláře dělám dále.pozdravuj doma a užívej si. ahoj šebesta
Bernstein 81 83r
Richard | 6.3.2011 15:32 | id 28094 | nahlásit
Ahoj Jardo-dneska už s tim běháním je to krapet
horší ale nestěžuju si.Po vojně jsem si jednoho psa
pořídil.Měl jsem ho dlouho a byl dobrej ale po něm
jsem si žádného nepořídil. Dneska to je akurát na
pruser.Pes chce prostor a hodně času .
horší ale nestěžuju si.Po vojně jsem si jednoho psa
pořídil.Měl jsem ho dlouho a byl dobrej ale po něm
jsem si žádného nepořídil. Dneska to je akurát na
pruser.Pes chce prostor a hodně času .
Re: Bernstein 81 83r
Jarda | 8.3.2011 08:56 | id 28185 | nahlásit
Ahoj Richarde,
nemáš náhodou kontakty na někoho dalšího z naší roty? Já všechno někdě založil a od odchodu z vojny jsem nikoho nepotkal, akorát v roce asi 2002 jsem byl na rotě kouknout s Gaboríkem, prošli jsme to tam všechno, vyfotili se spolu a pokecali. Letos v létě mám v plánu se tam zase podívat. Tady se mi ozval akorát Milan Z. spojař, jestli na něj vzpomeneš.
nemáš náhodou kontakty na někoho dalšího z naší roty? Já všechno někdě založil a od odchodu z vojny jsem nikoho nepotkal, akorát v roce asi 2002 jsem byl na rotě kouknout s Gaboríkem, prošli jsme to tam všechno, vyfotili se spolu a pokecali. Letos v létě mám v plánu se tam zase podívat. Tady se mi ozval akorát Milan Z. spojař, jestli na něj vzpomeneš.
Re: Re: Bernstein 81 83r
Richard | 9.3.2011 17:06 | id 28246 | nahlásit
Ahoj Jardo- Jsme na tom stejně také nemám žádné
kontakty ale na dost kluku si pamatuji. M. Zábranské-
ho jsem potkal asi před 20 lety na dovolené na Rozko-
ši.Občas potkám také spojaře Míku.
kontakty ale na dost kluku si pamatuji. M. Zábranské-
ho jsem potkal asi před 20 lety na dovolené na Rozko-
ši.Občas potkám také spojaře Míku.
Re: Re: Bernstein 81 83r
Ahoj kluci sloužil sem v roce 81-83 .Pamatuje sí nekdo.
Mam spojení ještě na Pepu Níku spojaře .
Mam spojení ještě na Pepu Níku spojaře .
Bříza pro Jana Rišku
Jseš jarní nebo podzimní ?
Bernstein 81 83
Richard | 6.3.2011 11:09 | id 28087 | nahlásit
Ahoj kluci-Stefan Celko je muj ročník.Máš pravdu
s Otiskem a Janostákem byli řidiči.Nech Stefana
pozdravovat.
s Otiskem a Janostákem byli řidiči.Nech Stefana
pozdravovat.
Re: Bernstein 81 83
Slavo Slovensko | 6.3.2011 20:56 | id 28116 | nahlásit
Ja som prišiel z Nyrska na Bernstein v lednu 83 trochu si ta pamatam bol som s tebou aj v službe napiš maila pošlem ti telefonne čislo na ĆELKU z tvojho ročnika pamatam ešte na Zdena krajčoviča bol to kuchar a zda sa mi že nadsluhoval.Čelko bol somnou v3, čate mam aj spoločne foto Gaborik nas fotil pred rotu viac men z tvojho ročnika nepamatam je to už kopa rokov. Buď.
Bernstein 81 83
Richard | 2.3.2011 15:51 | id 27895 | nahlásit
Na rote z meho roniku byli SVETNICKY a POZIVIL.
Re: Bernstein 81 83
Světnického pamatuji,Poživil už mi nic neříká,díky za informaci.
Re: Re: Bernstein 81 83
Eda Kemling | 23.10.2011 18:01 | id 37297 | nahlásit
Zdar chlapi. Se Z.Světnickým jsem se 3 roky učil na učňáku a byl na intru v Miroslavi u Znojma. Oba jsme společně rukovali k stejným vlakem až do Domažlic k PS, a pak Mongolska.On psovod, já řidič. Po výcviku se naše cesty rozdělily. Bydlí ve Šternberku. E.K
Re: Bernstein 81 83
Jarda | 2.3.2011 17:10 | id 27900 | nahlásit
Ahoj...Světnický měl Nerona a Poživil Cigiho, oba jsem měl ve výcviku psovodů, potom ještě Krejbich co přebíra Juna....možná to není přesné, vypadá, že jsme se na Bernsteině potkali, já byl kynologem léto 81 až podzim 82, můj ročník Danko s Jagem, Pluskal, Prokeš....
Re: Re: Bernstein 81 83
Richard | 3.3.2011 10:21 | id 27926 | nahlásit
Ahoj...když jsem přišel na rotu tak psa Dora jsem
dostal od Rosiny..Ciga Poživil od Veličky a Světnický
myslim dostal zprvu uvazaka Reka. Dále psa Jaga
měl Danko Juna-Sýkora Ax-Prokeš Kim-Puskajler
Nera-Leštinský a Alfa měl muj suprák jméno ted
nevim ale byl špatnej na nohy tak ho chtěl do civilu
ale ho nedostal Ještě než odešel tak ho utratili.
dostal od Rosiny..Ciga Poživil od Veličky a Světnický
myslim dostal zprvu uvazaka Reka. Dále psa Jaga
měl Danko Juna-Sýkora Ax-Prokeš Kim-Puskajler
Nera-Leštinský a Alfa měl muj suprák jméno ted
nevim ale byl špatnej na nohy tak ho chtěl do civilu
ale ho nedostal Ještě než odešel tak ho utratili.
Re: Re: Re: Bernstein 81 83
Jarda | 3.3.2011 13:05 | id 27933 | nahlásit
Nevím, jestli mířím správně, jsi Richard Ba...y? a byl jsi nástupní ročník jaro 81?
Re: Re: Re: Re: Bernstein 81 83
Richard | 3.3.2011 20:11 | id 27949 | nahlásit
Ahoj míříš správně jsem Richard BALLAY
ročník jaro 81-83 takě zvaný Pompo
ročník jaro 81-83 takě zvaný Pompo
Re: Re: Re: Re: Re: Bernstein 81 83
Jarda | 4.3.2011 11:41 | id 27974 | nahlásit
Ahoj, no sláva, konečně někdo, koho znám osobně, ještě běháš jako tehdy s Dorem?
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Bernstein 81 83
Slavo SLOVENSKO | 5.3.2011 13:19 | id 28044 | nahlásit
Štefan Čelko bol vodič uazu bol to tvoj ročnik som s nim v kontaktu.
Zde již nelze dále reagovat
Bernstein 81 83
Richard | 24.2.2011 10:50 | id 27477 | nahlásit
SLOUZIL JSEM JAKO PSOVOD
pes DOR pak tam byli CIG NERO AX REK JAGO
JUNO KIM ALF a neco mne rika PAL a EZO
pes DOR pak tam byli CIG NERO AX REK JAGO
JUNO KIM ALF a neco mne rika PAL a EZO
Re: Bernstein 81 83
Ahoj psovode, byl jsi jarní nebo podzimní ročník ?
Re: Re: Re: Bernstein 81 83
Tak to jsme spolu válčili ve výcviku, jsem stejný ročník, sloužil jsem na Čerchově s psovody Papučou, Kuchárikem a Kozáčkem. V Nýrsku jsem byl v první četě.
Jestli můžeš, prosím ozvi se mi na mail batulaa@seznam.cz
Jestli můžeš, prosím ozvi se mi na mail batulaa@seznam.cz
Re: Re: Re: Re: Bernstein 81 83
Richard | 2.3.2011 13:37 | id 27890 | nahlásit
Asi Te nepotesim ale v Nyrsku jsem u psovodu
nebyl. To jsem byl az na rote.
nebyl. To jsem byl az na rote.
Re: Re: Re: Re: Re: Bernstein 81 83
A nevzpomeneš si na jména psovodů z tohoto ročníku ?
Zde již nelze dále reagovat
ps 84 86
slouzil jsem v pobezovicich 84 86 ozve se nekdo
Setkání 2011
Rok 2011
Krajská rada Klubu českého pohraničí, o. s. ? Plzeňský kraj
Setkání sekcí Ochránců československých státních Hranic
25. června 2011 Sušice
16. července 2011 Poběžovice
23. července 2011 Blovice
27. srpna 2011 Planá u M. L.
Krajská rada Klubu českého pohraničí, o. s. ? Plzeňský kraj
Setkání sekcí Ochránců československých státních Hranic
25. června 2011 Sušice
16. července 2011 Poběžovice
23. července 2011 Blovice
27. srpna 2011 Planá u M. L.
Re: Setkání 2011
Jarda | 13.2.2011 09:12 | id 26704 | nahlásit
Ahoj všem,
tak co chlapi, je tu někdo z Bernsteina, kdo se chystá 16.7. do Poběžovic? Jsem ročník podzim 80 - 82 ozve se někdo. I z ostatních ročníků, rád bych potkal ty co jsem znal nebo i ostatní, kterým něco říká 8. rota PS Berstein.
tak co chlapi, je tu někdo z Bernsteina, kdo se chystá 16.7. do Poběžovic? Jsem ročník podzim 80 - 82 ozve se někdo. I z ostatních ročníků, rád bych potkal ty co jsem znal nebo i ostatní, kterým něco říká 8. rota PS Berstein.
Re: Re: Setkání 2011
Ahoj Jardo na vašej rote som bol len 2krát služil som na pleši 84-86 a v Poběžkách sa možno stretneme zatial buď.
Re: Re: Setkání 2011
Daniel r. 1976-77 OT -64 | 15.2.2011 18:23 | id 26905 | nahlásit
Zdravim vsetkych co sluzili na Bernsteine. V r. 2009som bol na Rybnikoch v case, ked bolo stretnutiev Pobezoviciach. Dostal som informaciu, ze stretnutie sa tyka povetsine byvalych vojakov z povolania. Dodnes lutujem , ze som tam nesiel.
Re: Re: Re: Setkání 2011
Ahoj Danieli,to je bezva,že jsem Tě našel,mám pro Tebe a ostatní kluky ze Slovenska fotografie.Už jsem se zkontaktoval s Formánkem a dalšíma. Dne 25.6. se bude v Rybníkách péct divočák, tak by jsme mohli uspořádat malé setkání,já bych ostatní,o kterých vím,sezval. Ozvi se.
Re: Re: Setkání 2011
Byl jsem 16.7. V Poběžovicích a bylo to Prima. Podle odhadu tam bylo asi 300 lidi. Z Bernstainu mého ročníku nikdo, ale ročníky šedesátých let ano. Pikantní bylo vystoupení starosty, který asi vetsinu naštval prohlášením, že všichni pohranicnici nebyli zlocinci a že byl proti pomníku zastrelenym pohranicnikum, protože organizátoři nesouhlasili s tím, aby byl věnován i zastrelenym agentů. Ale jinak to bylo fajn. Zdravím všechny kamarády, kteří jsou hrdi na to, že sloužili u PS.
Re: Setkání 2011
Ahoj,hledám kamarády,kteří sloužili v r.75 až 77. Některé jsem již našel,chybí např. Fero Burkuš, Daniel Pekár, Luboš Zábojník ,nebo z mazáků Apl
Re: Setkání 2011
Ahoj,sloužil jsem v letech 75 - 77 na Bersteině,rád bych se zůčastnil setkání
vojín řidič UAZ
ahoj pardálové! jsem vkontaktu s Jirkou Kubešem.byl jsem převelen v březnu 87 na Bystřici za dobré chování a posílit rotu.mám nějaké foto. ještě mi napadl Petr Koco ,Štefan Krnáč,bratři Kišovi, Ján Valigurský Roman Bejvl , . velitel Trantínek měl červenou Škodovku a malého Jiříčka. noční pečená srnka byla moc dobrá.
Tak to by bylo pro dnešek asi vše
ještě se někdy zase ozvu
s pozdravem
Vláďa
Tak to by bylo pro dnešek asi vše
ještě se někdy zase ozvu
s pozdravem
Vláďa
služba 85-87
Jirka Kubeš barman | 6.1.2011 21:46 | id 24698 | nahlásit
Čau klucíííí rád vzpomínám na tu skvělou partu, Vláďo zdravím tě. Já měl bar cigára a kafe měly furťáci drahý a na Trantírkovi se dobře vydělávalo ťech jeho 20kafí 80 Sparet v kusovkách to už tenkrát byl byznys. Pamatuju na piket chrápání v autě, to nám vynahradilo prohazování sněhu kolem signálky o HV. Taky jsem se na rotě byl v 2007podívat, je to tam fakt zpustlý. Škoda na nikoho nemám kontakt jen na Šebetu. Jo a pes NERO byl fakt jednička krásnej černej pes ale s našim civilem (podzim 87)končil taky myslím že si ho bral někdo domu ale kdo to už nevím.
CITRONE na tebe si moc dobře pamatuju ten tvůj hafan startoval i na mě.
Zdarec pište
CITRONE na tebe si moc dobře pamatuju ten tvůj hafan startoval i na mě.
Zdarec pište
Re: služba 85-87
citron | 12.1.2011 22:12 | id 25028 | nahlásit
čaute kluci,Vládo od tebe mám nějaké fotky ne?A Jirko my se fotili na piketu v té největší zimě,že jo?¨Myslím že mám ještě tvou fotku.Co takhle se v létě sejít v Rybníku a zavzpomínat na tý časy.Bylo by to fajn,dozorčí Petr Koco byl někde od Karl.Varů a eros byl honý pes.?.?
Re: Re: služba 85-87
ahoj citroone! mám taky nějaké foto z piketu v zimě s prckem a sTebou P. Koco bydlel v Teplé u Mariánských Lázní. bydlím v Utvině asi 15 km. mám kámoše který ho znají ale neví kde je.To léto by šlo tak se ješte domluvíme. mám i fotku Erose čauky Vláda
Re: Re: Re: služba 85-87
ahoj Vládo,tady psovod pavel štádler.hodně jsem sloužil piket se slávou šturmou a petrem bystrianským a šestky vrata s venou trojanem.je to tak měsíc,skoušel jsem hledat slávu přes fejs,ale bez úspěchu.měl jsem dora (bral jsem si ho domů),uměl sundat kšiltovku na povel čepička a eros zase miloval trantírkovo nárameníky.neměl jsem ponětí,že tyhle stránky jsou.na rotě jsem se byl podívat dvakrát,to tam měli služebnu policajti,prošel jsem si to tam,katastrofa.snad to budeš číst,nebo někdo kdo tam s náma bojoval. Email:pavelstadlerplacek@seznam.cz zatim čau
Re: Re: služba 85-87
Marian Mujgos | 27.1.2012 13:29 | id 41416 | nahlásit
Ahoj Citron.TU je Team-Marian Mujgos.ozvi sa na 608112050 alebo marian.mujgos@email.cz
Re: služba 85-87
velite Ph Marian M. | 27.1.2012 15:06 | id 41422 | nahlásit
Ahoj Jirko!TU je Marian Mujgos z Martina.ozvi sa !608112050.snehulaci:Mujgos,Kudlicka,Koco,Sturik,Bystriansky, Krnac,Rapcan,Makovnik,Kostinek,Prochazka,Schmidt,P utala!pamatujes?
Re: vojín řidič UAZ
Velitel PH Marian M. | 27.1.2012 14:59 | id 41421 | nahlásit
Ahoj Sebesta.TU je Marian Mujgos(Team)pamatujes Ja kudlika a Blondak sebek.JA a pista Rapcan(nix)Ozvi sa 608112050
stále hledám
Stále hledám kluky kteří tu sloužili v roce 1972a1973. Ozvěte se na mejl
Dozorči 88 - 90
Krásne svátky a novej rok 2011 všem z Bersteina.
Bernstein 83-85
Zdravim všechny co si mně a Jaga pamatují .Pak jsem měl vzpurnýho Chyrana. Byl bych rád kdyby se někdo ozval bez rozdílu ročníku. Jmena už vypisovat nebudu už dříve jsem pár kluku vzpomenul . Tak se mějte a hezký vánoce. PS Hlavně bych byl rád kdyby se ozval JANO KARAS. Nebo kdo má na něj kontakt prosím napiš.
Veselé Vianoce
Šturda | 24.12.2010 15:07 | id 23935 | nahlásit
Veselé Vianoce a pekný Nový rok praje všetkým bývalým ,,Bernšteinákom" Jozef Štúrik.
Re: Bernstein 83-85
Jarda | 30.12.2010 14:30 | id 24251 | nahlásit
Ahoj, šel jsem do civilu v září 1982, sloužil jsem na 8. rotě jako kynolog, zajímalo by mě jak Jago skončil, jeho bratra Juna si bral psovod do civilu a co černý Neron?
Re: Re: Bernstein 83-85
Ja měl Jaga jako posledni a vzpominam na něj byl to bezva hafan .Když dosloužil vzal si ho domu staršina. jmeno už nepamatuju ale řikali jsme mu syčák ale byl fajn. Nerona pamatuju za mě byl s Pallem nejlepší pes roty
Re: Re: Re: Bernstein 83-85
Jarda | 1.1.2011 12:17 | id 24348 | nahlásit
Dík za odpověd, staršina byl rtm. Kotlan a technik roty podprap. Krečí, aspon za mě, od koho jsi přebíral Jaga? A nemůžu si vzpomenout na kynologa, tomu jsem asi předával funkci.
Re: Re: Re: Re: Bernstein 83-85
Jo, máš pravdu ,dál si pamatuju politruk Kostorek vel roty major později podplk Gaborik. Jaga jsem přebral po Radku Vičarovi tušim že byl někde z jižní moravy měl přezdívku Čenda .Kynolog byl Mira Veselý
Re: Re: Re: Re: Re: Bernstein 83-85
jarda | 1.1.2011 15:25 | id 24362 | nahlásit
Velitel první čety kap. Kliment, druhé čety podpor. Venc, politruk kap. Kostorek a velitel roty maj. Gaborík, tak to bylo za mě, psi Jago, Juno, Neron, Cig, Rek, Daj a Pall, toho jsem dostal na rotu jako štěně a měl jsem s ním programový výcvik, tehdy se to zavádělo nově na rotách. Další psi si nevzpomenu. Na rotě jsem byl s Gaborikem asi v roce 92 a všechno jsme to prošli.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Bernstein 83-85
Daniel OT64 | 2.1.2011 09:07 | id 24416 | nahlásit
Sluzil som na Bernsteine 1976-77 V juli 2009 som tam bol a navstivil som aj Vencu Kotlana. V tych rokoch nastupil na rotu ako starsina. Vyborny chlap. Uz vtedy mal Jaga Kajs a Juna Terela. Kynologa robil Holecek, ktoreho roky hladam. Ozvi sa.
Berstein
sloužil jsem na Bersteině od roku 1968 do srpna 1972, za tu dobu jsem zažil mnoho příjemných i méně příjemných chvil, ale velmi rád vzpomínám na ty léta strávená na rotě .Pokud někdo kdo sloužil na Bresteině v této době čte tento meil ozvi se .
Re: Berstein
Ahoj Míro, snad se ještě pamatuješ. Sloužil jsem v roce 70-71 za Františka Čaji. Před léty jsem se rozjel do Poběžek za ním, ale bylo to pozdě, byl už po smrti. Naposledy jsem mluvil asi před dvěma roky s Vojtou Sýkorou. No a tebe jsem zahlédl před časem jak kráčíš Ječnou ulicí. Projížděl jsem a nešlo zastavit. Když tady koukám na naši rotu (byl jsem tam několikrát, když tam byli narkomani) je mi smutno. Stejně to bylo prima. Tys pak odešel asi na Znojmo, že? Víš co mne klame? Za nás jsme přeci byli 2.rPS a teď tady všude čtu osmičku. Ozvi se a dej vědět jak žiješ. Jirka Táborský
Zběh US.ARMY na 8.rPS Rybník (léto 1980)
Příběh je publikován na blogu POHRANIČNÍK pohranicnik.bloguje.…
Najde se tady nějaký dalšípamětník oné události? Pokud ano,prosím aby se ozval pod výše uvedený článek v rubrice KOMDENTÁŘE,nebo na můj mail: Pohranicnik@bloguje.cz ,případně i zde v diskuzi. Děkuji. S pozdravem "blogující pohraničník" Zdeněk.
Najde se tady nějaký dalšípamětník oné události? Pokud ano,prosím aby se ozval pod výše uvedený článek v rubrice KOMDENTÁŘE,nebo na můj mail: Pohranicnik@bloguje.cz ,případně i zde v diskuzi. Děkuji. S pozdravem "blogující pohraničník" Zdeněk.
Re: Zběh US.ARMY na 8.rPS Rybník (léto 1980)
kdo to kde opsal, který zdeněk?
Re: Zběh US.ARMY na 8.rPS Rybník (léto 1980)
Sice jsem byl v tu dobu v Nemanicích a mohu tuto událost potvrdit.Po zadržení američana nám byl zaveden jiný režim ostrahy.Asi měli naši lampasáci o nás strach,měli strach z ůnosu a případné výměně zajatců.Za dráty jsme mohli jen ve výjímečných případech a za doprovodu důstojníků.Amíci měli opravdu zvýšený pohyb po SH a byli jako vosy.Naštěstí to trvalo jen pár dní a vrátil se starý režim ochrany.To napovídá tomu ,že asi opravdu amíka vrátili do Německa a byl klid na obou stranách.
Berstein 88-90
Zdravim všechny kamarady z bersteina a krasni leto hlavne budte .
Re: Berstein 88-90
A jeste všem klukum kteři sloužili na bersteine zitřejši svatek POHRANIČNI STRAŽE ja si dam na spominku jedno pivko tak Čau.
OT-64 r.1976-77
Daniel | 26.5.2010 19:03 | id 16440 | nahlásit
Pozdravujem vsetkych prislusnikov PS. Ozve sa niekto z mojho rocnika co sme sluzili na Bernsteine? Minuly rok som sa na Rybniky pozrel. Uz som to tu pisal. Cakam urcite to citate. Mam vsetky stare adresy no nikto sa neozval.
kuchař
Píšu už potřetí snad se mi někdo ozve.Sloužil jsem tu v roce 1972 jako kuchař později prvianták.Velel k.Harant byl celkem v pohodě.Přes čáru nikdo nechodil a tak jsme to pěkně flákali.Jediné zadržení o kterém jsem slyšel bylo když dva ožralí němci šli k nám na pivo. A než jsem odešel do civilu utekli na styku dva v.němci.Nechali nám tu trabanta.Jo a než jsem skončil přišel jako v.brig.m.Liška to byl zelený mozek.Uvedl se tím že nechal na bráně v Domažlicích vystřídat celou směnu a nechal ji vymalovat.Malovali i furťáci.Mi ve skladu kontroloval i prach na lahvích.No budu rád když se tu ozve taky někdo ze starších ročníků a né samí bažanti(:
Re: kuchař
Ja som tiež tam slúžil, ale ešte v roku 1965 až 1966 a mali sme tam rušno boli prechody od nás aj dáky zablúdenec z Nemecka, ktorý nevedeli čo je pohraničná čiara a mysleli si že až EZOP je hranica.
Bol som tam ako veliteľ čaty. V dobových fotkách v Rybníku sú uvedené. Vedľa bolo rata ktorú sme volali Padorf s ktorej som tam prišiel, ale neskôr bola asi premenovaná podľa malej dedinky v ktorej nebolo nič a bolo konečná autobusová zástavka kde premával spoj s Pobiežovic ale, len 2 alebo 3 krát cez deň. Tak na vychádzky sme chodili do Mutenína. Čakám odpoveď dedo.
Bol som tam ako veliteľ čaty. V dobových fotkách v Rybníku sú uvedené. Vedľa bolo rata ktorú sme volali Padorf s ktorej som tam prišiel, ale neskôr bola asi premenovaná podľa malej dedinky v ktorej nebolo nič a bolo konečná autobusová zástavka kde premával spoj s Pobiežovic ale, len 2 alebo 3 krát cez deň. Tak na vychádzky sme chodili do Mutenína. Čakám odpoveď dedo.
Re: Re: kuchař
Padorf je 9rps.Hraničná.Má taky bohatou diskuzi.tet je ale v ruinách.Já se tam chystám několik let ale pořád to nevychází a tak se snažím najít aspoň ty co tam byli se mnou ale tak bez úspěchu.
Re: Re: kuchař
ujo | 17.5.2010 15:00 | id 16104 | nahlásit
Přidávám.Do Mutěnína jsme chodili taky a do hospoda v Rybníku často tam byli i z Padorfu.Ti němci utekli na styku s Padorfem v jejich úseku pod Dianou jak tekl potok.Jo a pracuji s klukem který sloužil na Padorfu když já šel do civilu.
Re: kuchař
Ahoj píši protože na rotě Rybník sloužil Jiří Nováček a bylo to zhruba v 72,také jsem byl u PS ale v Mikulově ale áž87:Jiří Nováček je můj šéf ale protože jsme oba pohraničníci tak si rozumíme.Jestli ho někdo znáte tak se ozvěte byl psovod.
bernstein 83 85
nastoupil jsem pred vanoci 83 jako psovod velitel byl gaborik par jmen co prisli lako ja libor hauzner jano karas taky psovod kuchar mira barbus nemecek petr blahnik byl bych rad kdyby se nekdo ozval vzpominam ina nase mazaky hlavne na miru bema byl to rizek tak zatim cau ozvete se
Re: bernstein 83 85
Slavo Slovensko | 12.3.2010 07:31 | id 13610 | nahlásit
Horčičak Grufik Danko Holinec Hrenak Hauzner tvoj ročnik?
Re: : bernstein 83 85
z meho byl jen hauzner byl spojar meril snad 2 metry rikali mu aifel ty ostatni byli starsi pulrocaci jeste si vzpominam na pala blazeje jirku hamadu radek holub taky pulrocaci
Re: Re: : bernstein 83 85
Slavo Slovensko | 14.3.2010 09:58 | id 13740 | nahlásit
Hauznera Libora som poznal vysoki bol to maš pravdu, v tej dobe som bol na rote aj ja ako spojar, Psa čo si mal, mal aj brata volal sa Juno toho si zobral domov moj suprak do civilu mam par fotek až sa spracuju pošlem ich moj ročnik Jaro pagač mal psa Cigi a jeden čierny pes bol Neron.Ja som bol na Rybnikoch v 1989 na rotu som sa nedostal pozrel som Piket a odišiel som do Tachova za kamošom.Tento rok sa chystam na Rybniky pozriet cez leto.Buď.
Re: Re: Re: : bernstein 83 85
Čau Jarda Pagač taky si vzpominam takovy maly blondak a ošklivy pes Cigi Když tam byli ješte moji mazaci chodilo se na navštevu k Jarynon Ja tam byl taky parkrat J ednou to dopadlo dost hustě pěkně jsme se picli Po odchodu mazaku se tam už přestalo chodit Neron byl za mne nelepši pes na rotě měl ho Mira Schwarc Po maleru byl odvelen a přišel psovod muj ročnik ale už to nebylo ono Mira byl muj pulročak st Promin že se ptam To jmemo jsem odhadl spravně nebo mně ještě něco řika jmeno Gajdoš tak se měj
Re: Re: Re: Re: : bernstein 83 85
Slavo Slovensko | 17.3.2010 09:59 | id 13894 | nahlásit
Mysel maš dobru som to ja,. mne už tak nesluži 26 rokov je dlha doba ,k Jarinovcom som aj ja chodil miesto TH na ruma bola to fajn rodina dozvedel som sa že pred par roky Jarinova zomrela.Po odchode do civilu zdrhol za draty moj ročnik psovod Milan Vavrek ak niečo otom vieš napiš.Bud´
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: : bernstein 83 85
Milana jsem znal byl psovod Milan tehdy chodil s holkou snad byla z Rybniku a nevim jestli nahodou neutekli spolu Řikalo se že chodil za klukama na pokec na hřbitov Nakonec ina hřbitově přešel Stalo se to par dnu před našim civilem Pak byli na rotě sami kontraši jeden vyslech za druhym Kluci co sloužili ten den byli na vyslechu až vDomažlicich Tak se měj
Re: Re: Re: : bernstein 83 85
Slavo ozvi se nedávno se mi ozval Honza Techl a chtěl na Tebe kontakt Z denek čau mužem dál zavspomínat na to se nezapomíná
Re: Re: Re: Re: : bernstein 83 85
Slavo Slovensko | 27.3.2011 21:45 | id 29394 | nahlásit
Honzu Techla si pamatuji jak dnes bol to moj ročnik na mena mam dobru pamät , zajima ma tato stranka od začiatku , mam kontakt aj na ludi či staršieho alebo mladšich ročnika čo služili na BERNSTEINE.HONZU pozdravuj tento rok si planujem okružnu jazdu v Čechách na konec Září určite sa pozriem na rotu a kamaratov okolo pre HONZU moj email 26majuska@azet.sk jeho adresu mam a ak nezmenil adresu určite si ho najdem.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: : bernstein 83 85
Konečně jsem Vás objevil, sloužil jsem v letech 83-85 jako psovod s Jirkou Hamadou,Mírou Švarczem a Vlado Holincem. Loni( 2009) jsem se vrátil po 25letech a prošel jsem celý náš úsek. Rotu,signálku i sousední roty.Strávil jsem tam celý týden a měl jsem na to dost času.Dokonce jsem byl na druhé straně ve Švarcavě a když jsem šel zpátky tak už mě na mostě čekala německá policie, jak se ukázalo jeden z nich uměl trochu česky a sloužil jako hraniční policie v těch letech co my.Hoši, kde jsou dobové fotky? Já jich mám hodně přes 100 kousků. Až se zase začnou přijímat tak nějaké pošlu!!!! Zdravím všechny z Bernisteina.
Re: Re: Re: : bernstein 83 85
Jarda | 13.9.2010 19:10 | id 20182 | nahlásit
Ahoj, sloužil jsem tady jako kynolog léto 81 až podzim 82, a rád bych se zeptal, kteří psi na rotě byli v době tvé služby a kterého psa jsi měl ty? Zdravím a díky za odpověď
Re: Re: Re: Re: : bernstein 83 85
Nafasoval jsem psa Juna ,ale po roku ho dostal můj suprák Krejbich domů do civilu.Dostal povolení od majora Gáborika a přijel si pro něho škodovkou až na rotu. Pak jsem vyfasoval štěně Jasana. Další psi na rotě byli černá"bestie" Neron ,Cigi,Dor,Ezo. Bylo jich tam víc,ale na další už si nevzpomínám. Na rotě byl kynolog Mira Veselý a mladý Pšajt.Psovodi Radek Holub,Jura Hamada,Vlado Holinec,Mira Švartz.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: : bernstein 83 85
Jarda | 15.9.2010 18:54 | id 20235 | nahlásit
Ahoj a díky za odpověd. Krejbicha jsem měl jako mladého psovoda a Juno byl nejlepší pes roty, patračkyse dělaly zásadně s ním, ale nemohl už za mě na zadní nohy, měl dvojče Jago. A Neron byl fakt dábel, ale taky výborný pes, Cig měl taky svoje roky ale byl za mě pan pes a s Gáboríkem jsme dělali nejednu aktivizačku. Nemáš na Krejbicha náhodou kontakt?
Re: Re: Re: : bernstein 83 85
Nazdar Radku .Jsem rad že jsi se ozval .Snad si pamatuješ mně a Jaga .Ja byl mladši pulročak. Mam pěkny vzpominky na ty kluky , zejmena na Jirku a Pala Blažeje. S Jirkou a mim mazakem Mirou Bemem něco vypili. Možna si vzpominaš i na Jana Karase psovod muj ročnik .bezva kamoš. Docela rad bych se s nim spojil.Doufam že se ještě ozveš a taky že se ještě někdo přida . Čau zdenek
Re: Re: Re: : bernstein 83 85
Nazdar Radku píšeš konečně jsem vás objevil ale už jsise dál neozval napiš pokecáme čau Zdenek tenkrát s Jagem ozvi se čau
Re: Re: bernstein 83 85
horčičiak | 1.4.2010 21:13 | id 14395 | nahlásit
ja ročnik jar 86-88 ak sa podarí dam na nt spoločné foto Buď
Re: Re: bernstein 83 85
horčičiak | 6.4.2010 21:21 | id 14598 | nahlásit
tieto mena si mespomínam zaleží na ročníku
Re: Re: Re: bernstein 83 85
Slavo Slovensko | 15.9.2010 00:21 | id 20213 | nahlásit
Horčičiak čatar od žiliny?
Bernstein
Ahoj Tono ze Slovenska,posílal jsem ti e-mail ale je s tvou adresou nějakej problem.Zkus ho poslat znovu,možná žes udělal někde překlep.Jinakmjsem moc rád,že ses ozval.V e-mailu napíšu víc.Míra
bernstein 88-90
Zdravim ja tu slouzil jako Dozorci roty celkem pohoda Pvska a kuchyn hned vedle takze VEGET. Zdravim kluky Zbynek Nosek,Karel Smatana,Mira Silanic,Michal Honsa,jirka Pazdera Zdravim vas kluci jestli tam ste TAK BUDTE........
Re: bernstein 88-90
Ahoj kamarade. Ted matne vzpominam a jmeno mi něco jeste rika, ale chtelo by to nejakou fotku. Vsechny ty kluky si bezpecne v pameti vybavujia mam i nejaky fotky odtud. Ozvi se a neco vymyslime. Diky. Mira Silanic
kynolog 81 - 82, PF 2010
Jarda | 24.12.2009 15:07 | id 8929 | nahlásit
Šťastné a veselé Vánoce všem z Bernsteina a od PS, hodně zdraví, štěstí a spokojenosti do Nového roku 2010 přeje Jarda P.
Pozdrav
Srdečné pozdravujem všetkých čo v roku 1965 a 1966 slúžili na Bernsteine - Rybníky. Bol som veliteľom čaty mám pekné spomienky. Bol som V Domažliciach, ale
na rote som nebol. Spomínam na vychádzky do Mutenína.
na rote som nebol. Spomínam na vychádzky do Mutenína.
ahoj
kuchař | 27.12.2009 16:53 | id 9037 | nahlásit
konečně někdo starší.Stále čekám jestli se ozve někdo z let 1971až73.ujo
Re: ahoj
Ahoj kuchaři,jistě si vzpomínáš na kpt.Hýska,sloužil jsem na rotě do srpna 1972.Budu rád ,když se mi ozveš.
Re: Re: ahoj
Já si jména moc nepamatuji.Velel kap.Harant.Dál si pamatuji čet.Hronce.Pak tam byl ještě jeden čet.z pov.a dva další por.Jeden přišel ze školy.A ještě jeden rtm.též po škole.Já nastoupil jako kuchař a končil jak proviantní.Zaoral.
Re: Re: Re: ahoj
Tonda Č. | 6.3.2011 23:12 | id 28135 | nahlásit
Ahoj kuchaři.Tebe už si nepamatuju.Na Bernstein jsem přišel po výcviku v Poběžovicích v červnu 74 a to tam vařil Sládek z Krnova a provianťáka dělal Benetka.Velel kap. Harant kterého po půl roce střídal kap. Kožnar a na poslední půlrok ho ještě vystřídal major,ale na jeho jméno si teď nemohu vzpomenout.Též tam sloužil čet.Hronec.kterého povýšili na rotného.Ještě tam byl poručík Bureš a ke konci vojny dělal politruka kap.Teplý.Na Rybníkách i na rotě už jsme tady s kamarádama poblíž několikrát byli a letos se tam zase vypravujem.V hostinci na Rybníkách jsme se seznámili se servírkou která je z rodiny od Jarinů.Jak jsem pročítal ty příspěvky,tak tu rodinu znal asi každý kdo sloužil na Bernsteine.Ještě bych chtěl vzkázat klukum psovodům,že Juna dostal jako štěně kluk co přišel na podzim 74 a bydlí asi 20 km ode mne,ale moc se nevídáme.Chtěl bych aby se taky ozvali kamarádi co sloužili kolem těch let 74-76.To pro dnešek stačí,někdy se zas ozvu.
Re: Re: Re: Re: ahoj
Richard | 8.3.2011 16:57 | id 28200 | nahlásit
Ahoj Tondo-v té době na rotě mohl sloužit kluk
od nás ze vsi. Myslim že byl četař jmenuje se
Karel Hranička.
od nás ze vsi. Myslim že byl četař jmenuje se
Karel Hranička.
Zde již nelze dále reagovat
Re: pozdrav
Práče | 10.6.2010 21:45 | id 17069 | nahlásit
Nevybavujete si jména Trubač Václav nebo Bulant ?
V době, kdy jste sloužil mi bylo 8 let a vozili mě z Bernsteinu gazíkem do školy v Hostouni.
V době, kdy jste sloužil mi bylo 8 let a vozili mě z Bernsteinu gazíkem do školy v Hostouni.
Re: Pozdrav
AHOJ Švidron-četaři i já tam sloužil v roce 65-67 jsem rád že jsem zde našel kámoše po tolika letech nevím co je z ostatními akorát jsem se potkal na cvičení s naším vozkou Konupkou ja jsem dělal psovoda měl jem psa Kalifa doufám že si vzpomeneš.Na Mutěnin mám také dobré vzpomínky a také na flaškárnu v Ribníce bylo to fajn a rád vzpomínnám
Re: Re: Pozdrav
Pozdravujem Ťa Miloš a som aj ja rád, že niekto sa ozval a na spomienky na Mutenín, Ja som dal aj fotografie na stránku Berstin. Pozri si ich, neviem či si bol v mojej čate alebo nie. Ak áno popíš ktorý si to a na ktorej fotografii. Teším sa na ďaľší pozdrav
1985-87
čaw citron, volal som so šturikom pozdrabujem ta aj mira štolva a na chlapov z hrinovej hladam kontakt, neviem co napisat ale som rad ze som sa k tomuto dostal a vsetkych pozdravujem aj smelaka a spol. tie stretavky sa mi pacia niekedy by sme mohli nieco zorganizovať
Re: 1985-87
moje tel. čis. 0910 903 401 hodte sem aj vase cisla
Re: Re:86-88
horčičičik | 28.12.2009 22:24 | id 9109 | nahlásit
matel ahoj stretli sme sa na hasickej sutaži už je to davno jak sa maš som rad že sa rtale niekdo najde kdo služil na bernsteine som ten kdo bral psa po rapčanovi zatim bud
Re: Re: 1985-87
Marian Mujgos z MT | 1.2.2012 17:53 | id 41701 | nahlásit
Cau Matel.Moje cislo +420608112050 Pracujem uz 8 rokov V Koline.BUD!!!
Re: 1985-87
Čauky Matel,
to jsem rád že ses ozval,i Šturda.Každopádně by jsme se měli sejít.nejlépe v Rybniku.Mam kontakt jen na Štěvůrku,náš mazák,Pištu Rapčana a Krnáča sem navštívil po vojně.Zdravim Čapka a Horčičiaka pamatuju,Eros se tě nazlobil co?Každopádně pište,budu se těšit.Kontakt na mě +420604927584.Přeji Vám všem krásné Vánoce.PF 2010.
PS: Mám i fotky z 86 roku.Čaute
to jsem rád že ses ozval,i Šturda.Každopádně by jsme se měli sejít.nejlépe v Rybniku.Mam kontakt jen na Štěvůrku,náš mazák,Pištu Rapčana a Krnáča sem navštívil po vojně.Zdravim Čapka a Horčičiaka pamatuju,Eros se tě nazlobil co?Každopádně pište,budu se těšit.Kontakt na mě +420604927584.Přeji Vám všem krásné Vánoce.PF 2010.
PS: Mám i fotky z 86 roku.Čaute
Re: Re: 1985-87
Nazdárek Citrone jak se daří, díky za pozdrav na Rybníky občas zajedu super vzpomínky můj tel. 603 574 180 Vláďa Čapek Buď
Re: Re: Re: 1985-87
Nazdar Čápe, nikdy nezapomenu na tvé buzení do služby, když jsi měl dozorčího. Klepala se celá palanda, jak si s náma cloumal. Nebyl Citrón náhodou kuchař? Byl to můj suprák a byl fajn.
Já jsem byl asi tvůj mladej Martin (pražák), řidič OT, měl jsem otéčko po Vojtkovi, jestli si dobře pamatuji. Ten byl snad zavřenej, za to že si dal samopal do schránky na Hlavním nádraží v Praze, když doprovázel otéčko do Trenčína na opravu.
Asi nevíš, že za nás končil Trantírek (ty játro) a na jeho místo přišel por. Poncar. Byl to ještě větší blb, ale byla tam s ním sranda. Jednou si přivedl na rotu civily z hospody.
Zatím se mějte a buďte.
Já jsem byl asi tvůj mladej Martin (pražák), řidič OT, měl jsem otéčko po Vojtkovi, jestli si dobře pamatuji. Ten byl snad zavřenej, za to že si dal samopal do schránky na Hlavním nádraží v Praze, když doprovázel otéčko do Trenčína na opravu.
Asi nevíš, že za nás končil Trantírek (ty játro) a na jeho místo přišel por. Poncar. Byl to ještě větší blb, ale byla tam s ním sranda. Jednou si přivedl na rotu civily z hospody.
Zatím se mějte a buďte.
Re: Re: Re: Re: 1985-87
citrón | 11.4.2010 15:43 | id 14770 | nahlásit
čauky,já byl v kuchyni snad jen jednou a to když jsme v noci pekli srnu.Měl jsem psa Erose,strašně rád kousal... Jinač by jsme se mohli všichni sejít,někdy v létě??
Re: Re: Re: Re: 1985-87
Nazdárek pardále na Trantírka se nedá zapomenout Citron byl psovod super kluk vlastně náš mazák.V kuchyni byl Runštuk nějak tak i na jméno jsem zapoměl.Jinak na Rybníky občas zajedu.je to po rekonstrukci jsou tam fetmeni ale příroda stále super,zatím čauky.
Čapíno
Čapíno
Re: Re: Re: Re: Re: 1985-87
Jasně, že to byl Runštuk přezdívka - Fernet.
Zde již nelze dále reagovat
Re: 1985-87
Ital | 25.12.2009 15:34 | id 8951 | nahlásit
Príjemné prežitie Vianoc Matel a Citrón, tu Šturda našiel som spútaneho Putalu dal som mu adresu tejto stránky, ešte raz Vás zdraví Jožo
Re: Re: 1985-87
Ital Šturda | 25.12.2009 15:58 | id 8952 | nahlásit
t.č. +421915873325 Šturda - Ital
Re: 1985-87
Ahoj Rybníkáři jsem ročník 85-87 psovod z Paadorfu
Snažím se sehnat kontekt na Astraba, Jako mladý jsme byli spolu na Paadorfu jeho pak převeleli na Rybníky.
Snažím se sehnat kontekt na Astraba, Jako mladý jsme byli spolu na Paadorfu jeho pak převeleli na Rybníky.
Re: 1985-87
Marian Mujgos | 27.1.2012 13:33 | id 41417 | nahlásit
AHOJ Bystron.Tu je Marian Mujgos z MT.ozvi sa+420608112050 alebo marian.mujgos@email.cz
Zdravím
Byl jsem na vojně v letech 1976 - 1978. Rodinu Jarynů si pamatuji. V záři jsem se náhodou s dcerou Jarynů potkal. Ozve se někdo ,kdo byl na rotě ve stejných letech jako já. Moc rád na tu dobu vzpomínám. Jarda Duspiva
Re: Zdravím
Daniel | 25.10.2009 07:26 | id 7014 | nahlásit
Zdravim Ta Jardo. Konečne sa niekto z Bernsteinu ozval. Ja som tu sluzil v r.1976-77 ako šofer OT-64.Možno si na mna spomeneš. Tieto stranky pravidelne sledujem a nikto znami sa este neozval. V juli som 3 dni stravil na Rybnikch. Bola to parada. Take stretko byvalych PS by neuskodilo.
bernstein
Tady byla pekna Gumarna,to se musi zazit!hlavne z por.Mamicou kdo vi kde mu je konec,a nebo mjr.Venc.to byla dobra sada volu,ale vojaci zakladaci suprovi.zari ,rijen a listopad 1991.
léto 81 - podzim 82
jarda | 12.9.2009 09:03 | id 5976 | nahlásit
Ozve se někdo kdo zde sloužil v této době?
Re: léto 81 - podzim 82
Nazdar Jardo, ve stejné době jsem tam dělal hlavního spojaře z Jurou Kopačkou, ozvi se.
Re: Re: léto 81 - podzim 82
jarda | 1.10.2009 21:17 | id 6429 | nahlásit
Ahoj Milane, Jirku Kopačku si vybavuju, ale Tebe ne když ta přemýšlím, tak jJirka byl černovlasý a potom ten druhý spojař byl o něco menší, špinavý blonďák, jsi to ty? Pokud jsi náš ročník, tak bych Tě měl mít na fotkách s vlajkou Bernšteina před odchodem do civilu. Já se o té doby s nikým neviděl jen v roce asi 2002 jsem byl na rotě s Gáboríkem, které jsem navštívil. Sloužil jsem jako kynolog.
Re: Re: Re: léto 81 - podzim 82
Nazdar Jardo. Jasně že na tý fotce jsem. Sedím úplně vlevo vedle Danka a najedný fotce držím vlajku. tenkrát jsem si na fotky napsal i všechny jména ale bohužel bez adres. Ty ny těch fotkách stojíš druhej zprava? Já byl na rotě v r. 2006 ale tehdy tam byla nějaká sekta , tak jsem si to nemohl projít. ale je tam pořád krásně . Zatím zdar
Re: Re: Re: Re: léto 81 - podzim 82
jarda | 5.10.2009 22:10 | id 6521 | nahlásit
Čau Milane, jsem to já jak píšeš, nemáš kontakt na nikoho? Nebylo by špatné se někdy sejít, jestli bys měl zájem, mohli bychom zapátrat po dalších z naší roty a naplánovat nějaký sraz na příští rok, co ty na to? Zatím se měj.
Re: léto 81 - podzim 82
jarda | 6.6.2010 14:35 | id 16920 | nahlásit
Zdravím všechny z Bernsteina, ale i ostatních rot, blíží se čas dovolených a tak se chci touto cestou zeptat, jestli je organizováno nějaké setkání bývalých příslušníků naší roty, nebo zda se ozve někdo kdo zde sloužil v uvedené době. Budu rád za každou informaci.
Re: Re: léto 81 - podzim 82
jarda | 18.7.2010 15:56 | id 18493 | nahlásit
Zdravím všechny a zase to po čase zkouším, třeba sem zabrouzdá někdo kdo sloužil na Bernsteině v uvedeném období, byl jsem kynologem roty a moc rád na tu dobu vzpomínám.
Re: Re: Re: léto 81 - podzim 82
Ahoj Jardo,jsem ročník 81-83 a zajímalo by mne,kteří psovodi tohoto ročníku sloužili na Rybníkách.Já jsem byl z jedenácté Čerchov a zajímám se o vojenské osudy psovodů,s kterými jsem prošel nýrským výcvikem.Jestli si vzpomeneš, tak se prosím ozvi.Zajímají mne hlavně z jara 81,kteří přišli na rotu také v létě jako ty. Zatím děkuji.Jinak náš kynolog co přišel ve stejném období byl Juraj Dulovec z Bratislavy.
Re: Re: léto 81 - podzim 82
jarda | 23.12.2010 21:35 | id 23873 | nahlásit
Krásné prožití Vánočních svátků
a štastný Nový rok 2011 přeji všem.
a štastný Nový rok 2011 přeji všem.
jaro 85-87
citron | 24.12.2010 07:39 | id 23892 | nahlásit
Krásné Vánoce a štastný krok do roku 2011 všem klukům z Bernsteina přeje Pepa
Dodová fota z úseku Bernsteinu 50 let
Jarda z K | 2.9.2009 18:14 | id 5770 | nahlásit
Informuji Vás,že jsem si mohl prohlédnout dobová
fota pořízená v Bernsteinu v 50 letech.Pod tímto názvem tento úsek majitel fotek zná.Přímo jako instruktážní fota je zde na několika fotkách ukázka
použití kulometu vz.43 GORJUNOV (i jako protiletecký). Věřím ,že se je podaří získat pro umístění do Vašeho souboru dobových fotek roty.Zatím strpení.
fota pořízená v Bernsteinu v 50 letech.Pod tímto názvem tento úsek majitel fotek zná.Přímo jako instruktážní fota je zde na několika fotkách ukázka
použití kulometu vz.43 GORJUNOV (i jako protiletecký). Věřím ,že se je podaří získat pro umístění do Vašeho souboru dobových fotek roty.Zatím strpení.
Re: z úseku Bernsteinu 50 let - OPRAVA
Opravuji svoji informaci o pravděpodobném umístění fotek do úseku Vaší roty, ale i tak bude na co koukat.
.Až majitel vymaluje byt, tak dojde na tyto fotky. Bude to ze zaniklé roty v zaniklé obci GRAFENRIED (Lučina ?). Předpokládám, že po zániku roty úsek přešel pod úsek Nemanic.
Ať se Vám daří .
.Až majitel vymaluje byt, tak dojde na tyto fotky. Bude to ze zaniklé roty v zaniklé obci GRAFENRIED (Lučina ?). Předpokládám, že po zániku roty úsek přešel pod úsek Nemanic.
Ať se Vám daří .
Pekos
Daniel | 14.8.2009 20:07 | id 5429 | nahlásit
Zdravim vsetkych co sluzili na PS rote Bernstein.
Po 32. rokoch som sa tam vratil. Pekne spomienky a
stretnutie so znamymi. No nadhera. Pozdravujem
Pepa C. lesnyho.
Po 32. rokoch som sa tam vratil. Pekne spomienky a
stretnutie so znamymi. No nadhera. Pozdravujem
Pepa C. lesnyho.
Zdravím všechny z Bernsteina
Sloužili jsme na rotě v roce 1979-81 (jaro),
dodnes se scházíme v různých částech republiky,
protože jsme ročník průřezem celá repiblika. Na
Rybníkách jsme se byli společně už taky podívat s
dětmi a manželkami, bylo to moc fajn, asi před
patnácti lety. Byl to červenec a zrovna probíhal
sraz v Poběžovicích, někteří důstojníci nás tehdy
moc rádi neviděli, brali to jako provokaci, když
jsme vystoupili z aut a vyndali naší vlajku a šli
je pozdravit, v dobrém. Na posledy jsme se sešli v
půlce července v Bludově, jeden z nás slavil 50
let.
dodnes se scházíme v různých částech republiky,
protože jsme ročník průřezem celá repiblika. Na
Rybníkách jsme se byli společně už taky podívat s
dětmi a manželkami, bylo to moc fajn, asi před
patnácti lety. Byl to červenec a zrovna probíhal
sraz v Poběžovicích, někteří důstojníci nás tehdy
moc rádi neviděli, brali to jako provokaci, když
jsme vystoupili z aut a vyndali naší vlajku a šli
je pozdravit, v dobrém. Na posledy jsme se sešli v
půlce července v Bludově, jeden z nás slavil 50
let.
Re: Zdravím všechny z Bernsteina
Je pěkný že se scházíte.Já byl na Bernsteině krátce
ale velice rád.Odešel jsem po 3 nebo4 měsících na Vašíček. Bojoval jsem tehdy s velitelem Novotným a zažil jsem když Král se šejnou zadrželi toho plzeňáka a když k nám k rotě došel ten voják z US army. To dělal DDR Kocúr a na vratech ho objevil
řidič OT Hlavatý ? Máčka a Brada byl stejný ročník
jako já. V Plané potkávámp.Klimenta, který mi dělal velitele čety.
ale velice rád.Odešel jsem po 3 nebo4 měsících na Vašíček. Bojoval jsem tehdy s velitelem Novotným a zažil jsem když Král se šejnou zadrželi toho plzeňáka a když k nám k rotě došel ten voják z US army. To dělal DDR Kocúr a na vratech ho objevil
řidič OT Hlavatý ? Máčka a Brada byl stejný ročník
jako já. V Plané potkávámp.Klimenta, který mi dělal velitele čety.
Re: Zdravím všechny z Bernsteina
Teď jsem si vzpomněl, že jedinej Arnošt , který mi kdy zkřížil cestu na Bersteině byl (abych to napsal správně)- Kodýtek ? Jo a taky jsem si vzpomněl na maďarského holiče. Ahoj
Re: Re: Zdravím všechny z Bernsteina
Arnošt | 24.12.2009 22:01 | id 8940 | nahlásit
pamatuješ to celkem dobře. holič byl tóth, stejný ročník jako švehla, hojgr, kužílek, orlík, kodíček, zubček, bobáň, plašil, gombár. klimenta pozdravuj, kontakt je na skype jako arnostkod. zdravím, když ho potkáš ať se ozve.
Re: Re: Re: Zdravím všechny z Bernsteina
Arnošt | 30.12.2009 15:04 | id 9199 | nahlásit
a taky Král, aby to bylo všechno
Re: Zdravím všechny z Bernsteina
Dle jména soudím,že jde o Kodíčka.Jak žiješ Arnošte?Já jsem byl na rotě celkem 9 roků.Díval jsem se na fotky a trochu zavzpomínal.Čau.
Re: Re: Zdravím všechny z Bernsteina
Arnošt | 28.4.2010 22:10 | id 15449 | nahlásit
Pavle, paměť máš dobrou. Buď.
kynolog
Jarda | 7.7.2009 11:07 | id 4740 | nahlásit
Sloužil jsem na této rotě jako kynolog od léta
1981 do podzimu 1982, velitel mjr. Gáborík nemám
žádné kontakty a byl bych rád pokud se někdo třeba
ozve J.P.
1981 do podzimu 1982, velitel mjr. Gáborík nemám
žádné kontakty a byl bych rád pokud se někdo třeba
ozve J.P.
Re: kynolog
Na jaře r.81 jsem rukoval do Domažlic společně s
kamarádem a spolužákem z učňáku Zdeňkem
Svět... Ještě v Nýrsku jsme se vídali. On byl
přidělen k psovodům, já k řidičům. Já skončil v
Rozvadově, on právě na rotě Rybník. Od té doby o
sobě nevíme.Ale dám Ti radu.Pokud víš jméno,
příjmení a přibližně od kud kdo pocházel, zkus
hledat v telefonním seznamu, nebo živnostenském
rejstříku ( internet). Mě se tak pár kamarádů
podařilo vypátrat, a to i na Slovensku. No a v
září by mělo dojít na náš první sraz po 25 létech.
Tak BUĎ E.K
kamarádem a spolužákem z učňáku Zdeňkem
Svět... Ještě v Nýrsku jsme se vídali. On byl
přidělen k psovodům, já k řidičům. Já skončil v
Rozvadově, on právě na rotě Rybník. Od té doby o
sobě nevíme.Ale dám Ti radu.Pokud víš jméno,
příjmení a přibližně od kud kdo pocházel, zkus
hledat v telefonním seznamu, nebo živnostenském
rejstříku ( internet). Mě se tak pár kamarádů
podařilo vypátrat, a to i na Slovensku. No a v
září by mělo dojít na náš první sraz po 25 létech.
Tak BUĎ E.K
Re: kynolog
Arnošt | 3.9.2009 21:10 | id 5799 | nahlásit
to jsi to musel převzít po Pěšičkovi, nebo jo?
Re: Re: kynolog
Jarda | 17.9.2009 18:43 | id 6135 | nahlásit
kynologa jsem přebíral na přelomu července a srpna 1981, jméno předchůdce si nematuju, ale myslím, že byl z Prahy
Re: Re: Re: kynolog
Arnošt | 18.9.2009 16:45 | id 6147 | nahlásit
Takový blonďáček, na ježka ostříhaný. Z Prahy byl provianťák Tejnecký. Toho, ale asi nepamatuješ vypadl z okna o potom i z vojny.Z psovodů pamatuji asi už jen Veličku.
Re: Re: Re: Re: kynolog
jarda | 19.9.2009 13:33 | id 6161 | nahlásit
pamatuju si ročník psovody Leštinský s černým Neronem, Sýkora s Junem, starší ne, byl jsem s nimi necelé dva měsíce, jinak z mého ročníku bys mohl znát psovody, kteří přišli na rotu na začátku roku 1981 přímo z Nýrska Ivan Danko, měl psa Jaga a Pluskal nebo tak nějak, psa si nepamatuju,
Re: Re: Re: Re: Re: kynolog
Arnošt | 22.9.2009 19:06 | id 6233 | nahlásit
na jaře 81 jsem odešel už do civilu. jaga a juna si pamatuji.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: kynolog
Taky tam byl Velička
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: kynolog
Nazdar kluci. Tejneckýho si pamatuju. byl jsem na rotě celý 3 dny a spal jsem na jeho pokoji když vypad z okna. když jsme ho tahali dovnitř tak řval" Šozda měl pád, Šozda měl pád ..... to byl řízek.
Re: Re: Re: Re: Re: kynolog
Arnošt | 19.10.2009 21:45 | id 6918 | nahlásit
no mirek t. je řízek stále. dělá dnes jako vedoucí jedněch pultových potravin. dřív řídíl největší samošky potravin po praze. fajn kluk.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: kynolog
Ahoj chlapci.toho provijanťáka som ja odviezol ked vypadol.bol som šoferom v Pobéžoviciach.pametáte sa ešte na mna?hladam chlapcov čo služily u nas.A ešte ako viem bol dosť zle na tom ale prežil.V Plzni sme ho boli aj pozrieť,nepustily nas ale k nemu i ked som bol s naším doktorm ale dakoval nám za záchranu života.V tej sanitke to bolo s ním dosť zlé,strašne reval od bolestí a bola mu zima.Tak zatial ahoj.moj meil.cief@inmail.sk
Re: kynolog
kdyz se tak na to divam kdo vsechno se vystridal na miste velitele tak gaborika si pamatuji jako OŇO ja jsem tam byl v letech 1978 a na jare 1979 prevele za pruser do nemanic velitel mjr.Hájek a to byl můj konec
Re: kynolog
Jarda | 10.12.2011 15:08 | id 38943 | nahlásit
Zdravím všechny pohraničníky a jejich příznivce, nemá někdo z Vás informace o veliteli 8.roty mjr. Gáboríkovi?
pohranicnik
Zdravim vsetkych co sluzili na rotach PS. V
Pobezovicach sa kona stretnutie byvalych
prislusnikov PS 11.7.2009 v hoteli Hubert. Kto ma
zaujem,nech tam ide.
Pobezovicach sa kona stretnutie byvalych
prislusnikov PS 11.7.2009 v hoteli Hubert. Kto ma
zaujem,nech tam ide.
Re: pohranicnik
staršina Nový dvůr | 4.6.2009 18:26 | id 3958 | nahlásit
V kolik hodin to tam začíná,rád bych se přijel
podívat,určitě tam někoho potkám ským jsem sloužil
na 4.rPS,1pr.PS,9bPS.Zatím Buď.
podívat,určitě tam někoho potkám ským jsem sloužil
na 4.rPS,1pr.PS,9bPS.Zatím Buď.
Re: Re: pro staršinu ze 4 r Nový Dvůr
Tady Eda Kemlig, staršino mám dotaz, ve kterém
období jsi na 4 rPS Nový Dvůr vydával čisté
trenýrky , ručníky a jiné? :-))), Já jsem tam
vojnu kroutil v dobobí jaro 81 -83, jako řidič
GAZu. Za mne byl staršina Míra Machá... Čau a měj
se E.K
období jsi na 4 rPS Nový Dvůr vydával čisté
trenýrky , ručníky a jiné? :-))), Já jsem tam
vojnu kroutil v dobobí jaro 81 -83, jako řidič
GAZu. Za mne byl staršina Míra Machá... Čau a měj
se E.K
Re: Re: Re: pro staršinu ze 4 r Nový Dvůr
staršina | 6.6.2009 13:01 | id 4000 | nahlásit
Staršinu jsem tam dělal 89-91,ale na jaře 83 jsem
nastoupil jako pátrač na prapor a po třech
měsících jsem byl převelen na Nový dvůr.1.4.84
jsem nastoupil na Hraničky jako velitel čety a byl
jsem tam až do 31.3.89.
nastoupil jako pátrač na prapor a po třech
měsících jsem byl převelen na Nový dvůr.1.4.84
jsem nastoupil na Hraničky jako velitel čety a byl
jsem tam až do 31.3.89.
Re: Re: Re: Re: pro staršinu ze 4 r Nový Dvůr
Zdravím Tě staršino, ikdyž nejsi M.M. přesto tě
zdravim a ať se Ti daří.. Budu pátrat dál. BUDˇ
E.K
zdravim a ať se Ti daří.. Budu pátrat dál. BUDˇ
E.K
Re: pohranicnik
Ahoj Danieli,ozvi se mi na adresu mojmir.paulat@centrum.cz. Díky Mojmír
bernstein
slavo slovensko | 24.5.2009 16:22 | id 3703 | nahlásit
Pre Luba z Martina E mail 26 MAJUSKA@azet.sk
kuchař
ujo | 17.5.2009 17:59 | id 3563 | nahlásit
slyšel jsem že v Poběžovicích nějaké srazy
jsou.Nevím kdy.Možná ba bylo dobré nějak upozornit
na tuto stránku.Já to neumím.
jsou.Nevím kdy.Možná ba bylo dobré nějak upozornit
na tuto stránku.Já to neumím.
PS RYBNIKY 1988-1990
Ahoj zdravim vsechny ja tam taky slouzil byla tam
Super parta a skvela priroda a taky nejakej ten
alkohol sem koukal jak se to tam zmenilo taky se
tam chystam s rodinou mejte se Skvele Libor KOLIN.
Super parta a skvela priroda a taky nejakej ten
alkohol sem koukal jak se to tam zmenilo taky se
tam chystam s rodinou mejte se Skvele Libor KOLIN.
Re: PS RYBNIKY 1988-1990
Arnošt | 23.2.2010 22:28 | id 12436 | nahlásit
Libore jseš to Ty, kdo sloužil signalistu s basičkou piva pod nohama?
Re: Re: PS RYBNIKY 1988-1990
Arnošt | 23.2.2010 22:30 | id 12438 | nahlásit
Asi ne, tohle bylo o deset let dřív, ale Libir Hrnčíř tam byl taky. Je to shoda jmen. Škoda...
Re: Re: PS RYBNIKY 1988-1990
Cau ano slouzil sem bednu -signalku a pak Dozorciho a ty basicky sem mel v promitarne Cau.
Re: Re: PS RYBNIKY 1988-1990
Obávám se,že jsem to byl já - Hradec Králové.
Re: PS RYBNIKY 1986-88
horčičiak | 6.4.2010 21:26 | id 14599 | nahlásit
somnou služíl pop.kačín z kolína ako šofer uaz. nevieš náhodou o nom buď
Re: PS RYBNIKY 1988-1990
Tak ted uz mi to asi dokapava. Ty kluku ty budes ten trochu mensi nez ja. Me tam matlo Libor Kolin. Ja myslel, ze je to jmeno. To jsem pitomec. Ted uz vim a jsem tomu rad, ze na me vzpominas. Znova mi to v kebuli naskocilo a uz jsem v obraze. Mej se kamo a dej vedet jak zijes. Mira Silanic
Re: Re: PS RYBNIKY 1988-1990
Tak nazdárek Míro tě zdravim už je to doba co sme v civilu co tady sem si psal i se Zbyndou Noskem . Jak žiješ já dělám Podlaháře pokladkakrytin.webno… celkem to de . Občas sem zabruslím jestli tu ne ni někdo známej jinak 3 děcka a starosti pořád do kola tak zatim kamo . BUD.
Re: Re: Pekos
Ahoj Slavo.Som z Trnavy, ak chces, tak napis na
mail.
mail.
brnstein
slavo slovensko | 21.2.2009 16:23 | id 1564 | nahlásit
sluzil som tu podzim 1982 1984 ako spojar velil
major ondrej gaborik lobo ruman bol spagat vel
caty a v3ska mu presla skorpika jan riska bol
starsi o pol roka este pametam nejake mena jozef
mika, ivo strouhal, ladislav danisek,dusan
korcek,jozef jozefik -kuchar ,vikonak sicak kpt
kostorek a u jarinovcov padla nejedna flasa rumu,
ja som tam bol pozriet 1989zjara a na rotu ma
nepustili pozrel som piket na pravej strane a siel
som do boru u tachova za kamaratom ktori v tedy
sluzil u tankarov, na fotkach chybaju uz garaze
drevene pre ulozenku.
major ondrej gaborik lobo ruman bol spagat vel
caty a v3ska mu presla skorpika jan riska bol
starsi o pol roka este pametam nejake mena jozef
mika, ivo strouhal, ladislav danisek,dusan
korcek,jozef jozefik -kuchar ,vikonak sicak kpt
kostorek a u jarinovcov padla nejedna flasa rumu,
ja som tam bol pozriet 1989zjara a na rotu ma
nepustili pozrel som piket na pravej strane a siel
som do boru u tachova za kamaratom ktori v tedy
sluzil u tankarov, na fotkach chybaju uz garaze
drevene pre ulozenku.
Re: brnstein 83 85
ja slouzil 83 85 ty kluky si pamatuju ale korcek byl milan prezdivkou bidlas dal pak radek vicar cenda po nem jsem dostal jaga bezva pes vzpominam dodnes taky pamatuju madara zolyho nam mladym daval sodu hlavne rajony ty jsi slava tusim gajer jestli se pletu tak promin ja se byl na bernstine podivat asi v r 2005 pustili mne kbrane zabrane dal ne leci se tam fetaci
rtm
Lubo Ruman | 25.12.2008 18:36 | id 683 | nahlásit
Ozvite sa co ste sluzili v rokoch 1981-86. ja som
tam bol pozriet tohto roku.
tam bol pozriet tohto roku.
četař
Sloužil sem tady v roce 1982-84.
Pokud si na mě
nekdo pamatuje at se ozve. Pamatujete si rodinu
Jarynů.
nekdo pamatuje at se ozve. Pamatujete si rodinu
Jarynů.
Re: Re: četař
Já když jsem tam sloužil tak tam velel Major.
Gáboryk.
Gáboryk.
Re: četař
Lubo Ruman | 25.12.2008 18:32 | id 682 | nahlásit
Pamatas si na mna,rtm. vel.caty z Martina?
Re: četař
Něco mně tvoje jmeno řika tušim že jsi byl spojař Ja tam byl 83 85 Jarynovi pamatuju V mem ročniku byl spojař Libor Hauzner
Re: Re: četař
Ja byl psovod a Jano Karas taky Hauzner byl spojař Byli jsme jeden ročnik Dal si vzpominam na Hanaka Pšajta kynologa
Re: četař
Matně si vzpominam nebyl jsi spojař.
Bernstein
Sloužil jsem na rotě v letech 1986-1988.
Pokud
si tyto řádky přečte někdo známý tak se
ozvěte.Buď.
si tyto řádky přečte někdo známý tak se
ozvěte.Buď.
Re: Bernstein
nazdar Vláďa Čapek 86-88 za Trantírka
Re: Re: Bernstein
Čauky, já tam byl 85-87, jako psovod, pes Eros,
pamatuješ? V červenci 2009 jsem tam byl s rodinou
a hodně jsem si zavzpomínal.Nebyl Tvůj ročník
Stano Smelák?Já pamatuju Gáborika i
Trantírka!Nemáš ještě na někoho,kdo tam byl v těch
letech, kontakt?Zdraví Vás všechny Citron!!!!
pamatuješ? V červenci 2009 jsem tam byl s rodinou
a hodně jsem si zavzpomínal.Nebyl Tvůj ročník
Stano Smelák?Já pamatuju Gáborika i
Trantírka!Nemáš ještě na někoho,kdo tam byl v těch
letech, kontakt?Zdraví Vás všechny Citron!!!!
Re: Re: Re: Bernstein
čauky na ersoe se pamatuju,jasný na Stana Smeláka si vzpomínám bohužel na žádný kluky kontak nemám zatím buď.
Re: Re: Re: Re: Bernstein
zdar chalani capino šturik citron bělohlavek čo tak poslat neejake foto na 8 rps u spravcu w. stranok aurobit album spomienok
citrone ja som ten po ktorom eros vždy štartoval bral som nixa po rapčanovi
citrone ja som ten po ktorom eros vždy štartoval bral som nixa po rapčanovi
Re: Re: Re: Re: Re: Bernstein
Ahoj Horčičko jak de život co takhle si dát někdy sraz na rotě nědy jaro 2010 určitě se někdo přidá.Zatím čauky Čapíno tel: 603 574 180
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Bernstein
Ahoj kluci,sloužil jsem v letech 85-86.Končil Gáborík,přišel Trantírek a politruk Kostorek nebo tak nějak.Ke konci jsem byl velitelem družstva řidičů.Moc jmen si nepamatuju ale napadá mě jich pár:Pavel Vozár,Vašek Balvín,Peter Barcaj,Vašek Vít,Stano Kysel,Rasto Bobor,Milan Javorek,Lubo Garaj,Tono Chudý,Míra Fiala,Vláda Števurka.Na víc si nevzpomenu.Jestli se najde nějaký bývalý spolubojovník at pošle e-mail.Nějak se třeba domluvíme.Byl bych moc rád.Zdravím všechny
Re: Re: Re: Re: Bernstein
Já se omlouvám ale chtěl jsem až se někdo ozve aby poslal mail ale nenapsal jsem adresu.Tedy ještě jednou.Sloužil jsem na Bernsteině v letech 85-86.Tady je pár jmen:Vozár,Balvín,Barcaj,Vít,KyselBobor,Javorek,Garaj,Chudý.A ted ten E-mail:jaromirstol@atlas.cz.Snad se někdo z těch let najde
Re: Re: Re: Re: Bernstein
čau Tvoje jmeno mi nic neřika aspon si nepamatuju Ale ty ostatni pamatuju moc dobře Vozar Balvin byli řidiči Barcaj myslim přišel z pš CHudy zas bez cigara ani krok Za mne byl kotelnik Števurka dlouhy hubeny psovod Sice jsem nebyl tvuj ročnik ale na to se nezapomina tak čau
Re: Re: Re: Re: Re: Bernstein
Míra Štol | 6.12.2011 17:37 | id 38803 | nahlásit
Ahoj Zdenku,já si tě pamatuju.Mě převeleli z Nýrska v roce 85,tuším že někdy v létě.vozil jsem tam kontráše a za menší malér jsem dostal trest a odvhod na Bernstein.pokud si vzpomeneš tak napiš na e-meil:jaromirstol@atlas.cz
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Bernstein
Nazdar Kudla, zdraví ťa Jožo Štúrik Ital, som rád, že som našial na webe kontakt na teba. Bol som tam pozrieť v roku 2007 s rodinou, je to tam strašné. Zaspomínal som si na Trantírka a na všetkých chalanov. Bohužial po toľkých rokoch nemám na nikoho kontakt. Ak sa ti bude chcieť odpíš na sturikj@azet.sk , vymeníme par riadkov.
Re: Re: Re: Re: Bernstein
Opravujem moju mailovu adresu je to : jozef.sturik@azet.sk, služil som tam v rokoch 85-87
Re: Re: Bernstein
horčičiak | 9.4.2010 21:23 | id 14695 | nahlásit
capino kedy sa pojdeš podívat na rotu
Re: Re: Bernstein
Nazdar Vlado,,spal som nad tebou.Rocnik 87-89 za Trantirka.
Re: Bernstein
Karel | 11.9.2009 12:04 | id 5948 | nahlásit
Zdravím. V 86 jsem sloužil na Pleši. Nějak před velikonocemi toho roku jste tam měli "díru" Byli jsme tam celou noc na překrytí
Re: Re: Bernstein
Pepa | 12.9.2009 19:33 | id 5978 | nahlásit
Čau, na to si vzpomínám, ráno jsme k Vám jeli na střelnici a u drátů byl žebřík. To bylo veselo! Já jsem pak běhal po čáře se psem a označil místo kudy přešli do Německa.
Re: Re: Re: Bernstein
Karel | 16.9.2009 20:05 | id 6109 | nahlásit
Tak fajn, že se někdo ozval. Občas si vzpomenu, když jsou velikonoce. Já pak šel z Pleše do Poběžek a pak dál Domažlice.....
Re: Re: Re: Bernstein
Ahoj Jozef prećo Ty ćo Plešaci nemali patracieho psa nevieš niečo okolo tej diery podrobnejšie.Ak si pametáš Števurku boli sme spolu vo výcvikači.BUĎ PESO Z PLEŠA.
Re: Bernstein
služil som 86-88 psovod -nix kdo sa ozve buď
Re: Re: Bernstein
Cau,ja som sluzil 87-89.Moj rocnik-Vlado Melicher,Lubo Huba,Fero Vlcek,Hula,Kudron,Bohus Kopl,Kucera,Martin Vavra,viac si nespomeniem.Napis cau.
Re: Re: Bernstein
ahoj sloužil jsem stebou jako psovod Ivor spojení na mě je ZP1967@centrum.cz dej dalším
kuchař
Já tu sloužil v roce 1973 jako kuchař.jestli si
někdo vzpomene at napiše.
někdo vzpomene at napiše.
PEKOS
Daniel | 25.11.2008 17:53 | id 481 | nahlásit
PS utvar Bernstein aj ja dobre poznam, v r.
1976-77 som tam sluzil ako vodic OT-64. Mam na to
pekne spomienky. Uz par rokov planujem cestu na
Rybniky. Zdravim vsekych, co tam sluzili.
1976-77 som tam sluzil ako vodic OT-64. Mam na to
pekne spomienky. Uz par rokov planujem cestu na
Rybniky. Zdravim vsekych, co tam sluzili.
bernstein
slavo slovensko | 1.11.2008 21:04 | id 310 | nahlásit
poznavam tuto rotu ps.sluzil som tu skoro 2
roky.buduci rok sa tam pozriem.
roky.buduci rok sa tam pozriem.
