| Předchozí | 1 fotografie L.Nekvapil z 27 | Další |

Původní cedule z dob ČSSR u VP Malacky
Autor: L.Nekvapil | Pořízeno: 3.2008 | 27×
Sekce:
Cvičiště a střelnice PS
Cvičiště Malacky
(27 fotografií)
Výcvikový prostor PS Malacky se nacházel pro pravé straně silnice č. 503, ve směru Malacky-Pernek. Nalevo od stejné silnice se nacházela letecká střelnice.
Ve Výcvikovém prostoru PS Malacky měla Pohraniční stráž ostrou střelnici (od lehkých zbraní až po RPG) a cvičiště pro hod ručními granáty. Dále zde byla umístěna cvičná bojová dráha, různé ženijní překážky, makety budov a okopy pro cvičení taktické přípravy.
Areál VP Malacky je dnes využíván Policií SR.
Ve Výcvikovém prostoru PS Malacky měla Pohraniční stráž ostrou střelnici (od lehkých zbraní až po RPG) a cvičiště pro hod ručními granáty. Dále zde byla umístěna cvičná bojová dráha, různé ženijní překážky, makety budov a okopy pro cvičení taktické přípravy.
Areál VP Malacky je dnes využíván Policií SR.
Související fotogalerie
Vaše komentáře...
Řazeno dle vláken | Seřadit dle času
ozvěte se idi kdo sloužil od roku 2.10 72 v malackach
čus lidi vzpominam na kpt ciglana , npor michalka ozvěte se mi prosím kdo tu sloužil na tel +420603730113 díki ča
Re: ozvěte se idi kdo sloužil od roku 2.10 72 v malackach
Stanislav | 8.4.2012 16:50 | id 44571 | nahlásit
sloužil jsem říjen 1970 - 1972 a po ženijním výcviku od března 1971 na 7 rPS, kde byl kpt. Ciglán velitelem prvé čety a do Malacek odešel v létě 1971 (viz dobové foto Devínske Jazero r. 1971)
ročník 80-82
Narukoval jsem k řidičum, po třech měsicích odvelen na Chebskou brigádu.
rajhrad 85-87
ozvite sa niekto kto bol v rajhrade...rok 85-87
Ach ta vojna
narukoval jsem jaro 76 a po ostřiháni a oblečení
do slušivých hader šup do Volar po 6m. jsem byl
zpátky. Jezdil jsem tam s OT a Tatrou až do dubna 78 asi jsem Vás některé m l a d é na Saharu vozil
možná že se kluci malovaní i když je nám hodně
přes padesát Vicenik PHM,Dobeš autobus,Dvořáček,
Omilák a další ozvete bylo přeci fajn
Chachar z Ostravy
do slušivých hader šup do Volar po 6m. jsem byl
zpátky. Jezdil jsem tam s OT a Tatrou až do dubna 78 asi jsem Vás některé m l a d é na Saharu vozil
možná že se kluci malovaní i když je nám hodně
přes padesát Vicenik PHM,Dobeš autobus,Dvořáček,
Omilák a další ozvete bylo přeci fajn
Chachar z Ostravy
Proč ten povzdech
Pokud máš zájem o posezení v kruhu kamarádů ,veteránů od PS scházíme se v Ostravě . Kontaktuj se na emailu :pohranicnik@bloguje.cz se Zdenkem řekne Ti více. Psovod z Gajar
Stretnutie
Ak si slúžil u 11.br. a chceš sa stretnúť s priateľmi napíš
simar@post.sk
simar@post.sk
miro
sloužil jsem 1981 1983 malacky velitel motostřelecky kap Tekele ozve se někdo kdo sloužil v tomto obdobi čekam na odpověd
Re: miro
franta | 25.1.2011 11:25 | id 25547 | nahlásit
Mirek Bali se mnou byl ve výcviku na podzim 82. 2. družstvo 1 čety byl si to Ty. Franta Vaculčík potom jsem byl na 10 rotě.
Re: Re: miro
jo jsem to ja ale zustal jsem v malackach a pak jsem dělal velitele znojemske pracovni a stavěli jsme rotu v gajarech a parada tim mě končila vojna a začal jsem na vojně vydělavat v te době celkem slušny peniz dival jsem se na foto je tam par fotek co ně připominaji vojnu občas jak jedu do bratislavi tak se stavim v malackach ale je to už rujna maš nějake kontakty na dalši spolubojovniky hlavně spominam na saharu tak zaase napiš čauky
Re: Re: Re: miro
Fita 79 | 26.1.2011 22:25 | id 25648 | nahlásit
Nazdar Mirku, sloužil jsem v Gajarech 79-81 na staré rotě za drátama a na nové rotě trávil poslední manévry 10/89 Velice bych ocenil , kdybys měl nějaké dobové fotografie a mohl je naskenovat a poskytnout . email : sw.b1@seznam.cz Předem díky .
Re: Re: Re: Re: miro
gajari jsem stavěl s petepakama se znojma movou rotu až do konce dělal jsem tam pak velitele prac oddílu velice na to dobře pamatuji hlavně že jsem byl s kasaren venku do gajar jsme chodili na obědy a ještě jsme stavěli furtakum bytovku v dědině foto mam nějake necham oskenovat a pošlu mam i u bojové zastavě už je to skorem 30 let .pamatuji si Farkaš madar Stano . Ištvan.Szabo.Jara Prochazka.Makovica.atd pak furtaci por.Puk kap.Tekele maj.Jaroš .Bazala podprap.červinka.Lunak. atd sposta
Re: Re: Re: Re: Re: miro
Fita 79 | 31.1.2011 23:24 | id 25990 | nahlásit
Díky za odpověď a za ochotu. Byl jsem v Bratislavě minulý týden a přivezl nějaké materiály z roku 1981 (oslavy 30 výročí přijetí zák. o OSH -dne PS) mám to už naskenované .Můžu poskytnout . Příjemný večer.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: miro
franta | 27.1.2011 15:31 | id 25674 | nahlásit
Zdar Miro nevím jestli si pamatuješ zdá se mi že jsi odchodil z výcviku dřív než po 3 měsících. Měl jsi tam nějakou tlačenku. Když jsi odchodil dal jsi mě nejakou knížku s Tvým věnováním , myslím že ji někde mám.
Jsem v kontaktu s Viktorem Balážem co byl s námi na cimře a pár ogarů z jiných čet. Mate mně jak píšeš že jsi tam byl 81-83 pošli mně telefon na mail f.vaculcik@seznam.cz ozvu se a doladíme to.
Jsem v kontaktu s Viktorem Balážem co byl s námi na cimře a pár ogarů z jiných čet. Mate mně jak píšeš že jsi tam byl 81-83 pošli mně telefon na mail f.vaculcik@seznam.cz ozvu se a doladíme to.
Re: Re: Re: Re: miro
cauky tak to je moje čislo mob603894873 budu rad jak se ozveš snad se sejdeme a pokecame a hlavně zavzpominame už je to přeci par dni co jsme se nevyděli čauky a zase dej o sobě vjedět viktor balaž je s bratislavi že jo
Re: miro
Mirek | 26.1.2011 09:21 | id 25598 | nahlásit
Já tam sloužil 85-87 to už byl velitel roty
kpt. Luňák velitel praporu ppl. Bazala.
kpt. Luňák velitel praporu ppl. Bazala.
ozve se někdo starý vojny
Nazda chlapy,narukoval jsem do Malacek 1.4.82 do kurzu řidičů a pamatuji si jen Hamzu starej fronťák,Bazalu a Sitaře jinač už nic akorát ten bordel a běhy na Saharu po 3měsících odvoz na 6PS Vysoká a tam to dosloužil do úplného konce ozve se někdo
Venca řidič,starší řidič
Venca řidič,starší řidič
čaute chalani
Už je to moc dlouhá doba tak bychom se mohli spojit a udělat nějaký sraz.Ozvě te se Čau Kajsr :)
Re: čaute chalani
Krejsa | 15.2.2011 13:07 | id 26886 | nahlásit
Kdo bil v kuchyni 4562 at se přihlasi 1987 1989
VČP
Čaute chalani!Aj ja som slúžil na VČP v rokoch 1985-86.Ten politruk sa volal naozaj Sitař.Slúžil snáď od Márie-Terézie!Velitel sa volal Fečo (prišiel z 2.praporu z Petržalky).Bol čierny jak box na kanady.Vystriedal velitela Gomboša.Ďalej tam slúžili Turbek a Morávek.Obaja veční majori.Ale dalo sa s nimi.Sitařa som stretol asi pred piatimi rokmi v BLAVE.Vyzerá stále rovnako.Ak ste slúzili niekde okolo,ozvite sa na petran5947@gmail.com!
Re: VČP
Igor | 6.11.2010 19:26 | id 21882 | nahlásit
Fečo ,veľmi jednoduchu,blbeček.Turbek ,a Morávek.Jeden aj druhý ,neškodný.Len bohužial že dnešný títo páni si užívajú kvalitný dôchodok za dobre vykonanú prácu????
malacky 1968 - 1969
Dušane Piskoro nepleteš se tak nahodou ve výcviku v Malackach jsem byl s tebou v četě a bylo to v roce 1967 od 1 července čao Honza
Re: střelnice
Pavel M. | 18.12.2010 20:58 | id 23568 | nahlásit
Mně na fotografiích ze střelnice chybí pozorovací věž a budova velitele střelnice, kterým byl ještě v srpnu 1978 praporčík Červenka. Pokud si dobře pamatuji.
Re: Re: střelnice
Jojo byl jsem u Červenky na střelnici jako obsluha v 1979.Asi všechno zbourali. Jeden mazák na střelnici se jmenoval Cintula a druhý byla nějaká tlačenka zblízka ale na příjmení už si nevzpomenu.Takový špinavý blonďák.
Malacky
Narukoval jsem na podzim 82 do Malacek, po vycviku Bratislava velitelska rota - ridic.Vypomoc na 13. rote Rusovce, doslouzil jsem v Zahorske Nove Vsi rok 84. Velitel velitelske roty na Kosicke ulici npr. Krnáč, politruk npr. Václav, velitel čety npr. Novosádek
Kdyztak se ozvete na e-mail, díky.
Kdyztak se ozvete na e-mail, díky.
Re: Malacky
franta | 20.9.2010 06:45 | id 20347 | nahlásit
Myslím že se nepoznáme ale určite jsme se potkali.
Narukoval jsem na podzim 82 ke střelcom,potom jsem byl na 10 rotě v Petržalce a od zimy 84 do podzimu na velitelské rotě na Košické u chemiků.
Narukoval jsem na podzim 82 ke střelcom,potom jsem byl na 10 rotě v Petržalce a od zimy 84 do podzimu na velitelské rotě na Košické u chemiků.
jaro 87
Byl jsem ve výcviku u řidičů.Byl s náma nějaký voj. Foxa.Poškrábal se trochu žiletkou na zápěstí.Díky přehnané aktivitě des.Stupali dostal u soudu rok na tvrdo.Nevíte někdo jak to s ním nakonec dopadlo?byl jsem na chebské brigádě tak jsem o tom nic dál nevěděl.
Re: jaro 87
ano pametam sa dali mu vyhybanie vojenskych povinosti ale neviem ako dopadol ja som bol u vodicov velitel mudroch zeleny chuj a petko zastupca
SAHARA87
JESEN 1986 KVK | 12.5.2010 18:19 | id 15912 | nahlásit
KTO PAMATA KED TU NA SAHARE ZOMREL JEDEN CHALAN A VIACERI SA PRIOTRAVYLI KED DOBRE PAMATAM TAK TO BOLO V R.1987.
Re: SAHARA87
ano pametam sa ja som bol u vodicov stalo sa to na tretej rote zenista lebo spojar to bol bol z trencanskych bohuslavic myslim si ze sa volal kopunec lebo tak nejako zadusil sa v bunkri
Re: Re: SAHARA87
1986-1988 | 23.12.2010 18:04 | id 23850 | nahlásit
ahoj nerobil som ti instruktora v kvk?mal som uaz a volam sa Emil...pametas na niekoho ?
Re: Re: Re: SAHARA87
Mišo | 24.11.2011 21:04 | id 38342 | nahlásit
No niekedy v tej dobe som tam robil vel čaty inštruktorom. asi mladý na mňa nebudú mať príjemné spomienky. Ale inštruktorov som mal super!
Re: SAHARA87
já tam byl v tom bunkru taky jak tam mazáci naházeli slzáky a šrapáky a potom nás tam zavřeli,velel tomu desátník jméno nevím holahlavej můj suprák,hotovej gestapák,dostal sabinov a toho kluka tam křísily,ale bylo už pozdě,na večeři tenkrát byli kolínka a jak mu dávali umělé dýchání tak to zněho šlo ven,nezapomenutelný zážitek.potom jsme měli na rotě v Malackách namočené hadry v korytách aby to vyprchalo.
Re: Re: SAHARA87
1986-88 JESEN | 5.10.2010 17:53 | id 20919 | nahlásit
ja poznam jedneho chalana co tam tiez bol,doteraz je invalid.Ja som narukoval jesen86 do kvk.
Re: Re: Re: SAHARA87
bola strašná mimoriadna udalosť ,došlo k upchaniu cvičných filtrov a nasledovalo udusenie .Podľa znalcov aj keby mali chalani ostré filtre nepomohlo by im to taká tam bola vysoká koncentrácia dymu z dymovníc a pod. Po tejto udalosti bolo zakázané používať cvičné filtre v celej HS PS OSH aj na výcvik.
Re: Malacky
Pavel | 20.3.2010 19:32 | id 14008 | nahlásit
Výcvik v Malackách jsem absolvoval na podzim v roce 1976. Velitelem byl mjr. Hamza, náčelník mjr. Bazala dále mjr. Sitař, kpt. Koutný aj. Pplk.Zavodnov, jak ho vzpomněl kolega Dušan, byl v té době na brigádě v Blavě. Můj výcvikový velitel byl mjr.Janošovič. Zbytek vojny jsem odsloužil v Záhorské Vsi. Byl bych rád, kdyby se ozvali kluci, kteří měli stejný osud. Díky.
Re: Re: Malacky
Ahoj, měl jsem stejný osud jako Ty, jen o deset let později. Za nás si pamatuji jen Bazalu,Koutného a Sitaře. Jinak na pětce velel mjr. Marek, výkoňák byl nrtm. Blaška, pprap. Patkan atd. Mým oltářem byl Javor.
Re: Re: Re: Malacky
Tých si pamätám aj ja!Kedz si slúžil?
Re: Re: Malacky
Mirek Z. | 21.11.2010 13:33 | id 22494 | nahlásit
Ahoj Pavle. Tvůj příspěvek je sice již z března, ale našel jsem jej až dnes. Hledal jsem spolubovníky na jiném serveru ale nikoho, kdo v té době jako já sloužil jsem nenašel. Já jsem narukoval do Malacek, tak jako ty na podzim roku 1976 k rotě řidičů. Ty velitele také znám, ale kdybys je nepřipomněl, tak bychsi na jejich jména již nevzpomněl. Po výcviku jsem se dostal do Bratislavy na velitelskou rotu řidičů, která byla na ul. Košická. Dělal tam velitele major Hodal. Říkali jsme mu tatko. Jeho syn sloužil v té době na Dunaji. Jako velitel byl přísný, ale dovedl se zastat svého vojáka, když byl nějaký průšvih. Ze začátku jsem vozil po rotách poštu s Gazem od Děvinskej, až po tuším 12 rotu v Petržalce a službu na rotách na hranici jsem spolubojovníkům nikdy nezáviděl. Pak jsem jedil na brigádě v Blavě, po celé hranici, jak bylo potřeba. Ve výcviku jsme se určitě potkali, třeba v jidelně nebo na Sahaře, ale neznáme se. Do civilu jsem šel na podzim 1978. Na výcvik v Malackách moc dobře nevzpomínám, dávali nám tam hodně zabrat. Na mého velitele čety ve výcviku si nepamatuji, ale byl tam nějaký velitel družstva Jiří Čpánek z Rajhradu, který nás pěkně šikanoval. Dostal se také do Blavy a tak jsem si to sim hned vyřídil. Zdraví tě Mirek. Z. od Kyjova, okr. Hodonín.
Re: Re: Re: Malacky
Pavel M. | 18.12.2010 21:10 | id 23570 | nahlásit
Ahoj Mirku, jsem rád, že ses ozval aspoň ty, možná jsme se viděli při službě v kuchyni, ale při tom velkém počtu vojáků, co tam bylo, si na sebe už nepamatujeme. Poslal jsem fotografii na dobové foto Záhorská Ves, jsou tam mimo jiných i řidiči, které jsi možná znal. Zdraví tě Pavel M. od Jeseníku.
Re: Re: Re: Re: Malacky
Mirek Z. | 1.3.2011 17:44 | id 27852 | nahlásit
Tak jsem se Pavle M. od Jeseníku díval na tu fotku, ale bohužel jsem již žádného řidiče, který byl se mnou ve výcviku na podzim roku 1976 a pak s tebou na rotě nepoznal. Je to už hodně dlouhá doba a tenkrát jsme všichni ještě byli mladí a šikovní, ale dnes už to není pravda. Tak se měj a zdravím tebe a všechny bývalé pohraničníky.
Re: Re: Re: Malacky
ferry DPS 75-77 | 18.2.2011 17:56 | id 27116 | nahlásit
Ahoj Mirku. Ve svém příspěvku vzpomínáš na majora Hodala. Znám jeho syna, který semnou sloužil u DPS, jak výše zmíňuješ. Ten jeho syn byl asi po tátovi. Byl to pohodář a nic ho nerozházelo. Byl to můj mladý, ale švejk by se mohl učit. Měj se fajn Franta NJ
Re: Re: Re: Re: Malacky
Mirek Z. | 22.2.2011 19:34 | id 27363 | nahlásit
Ahoj Feri po dlouhé době jsem našel tutu stránku. Jsem rád že jsi přidal tvůj příspevek. Mladý Hodal byl dobrý kluk, ale když přišel za otcem na velitelskou rotu na Košickou, tak se v kanceláři svého otce vojensky musel zahlásit. Já jsem to nechápal, že se svému otci zařazuje. No ale pořádek asi musel být. Jsem rád že mi také odepsal Pavel, kterému jsem se ozval. Tak se chapi mějte zdar. Jo a zatím jsem žádného spolubojovníka z let 1976 až 1978 co sloužili u řidičů na Košické v Blavě nenašel. tak čaute.
Re: Re: Malacky
Jozef | 21.1.2011 21:49 | id 25429 | nahlásit
V Malackách som slúžil v rokoch 1975 - 1977, na 1. Pohraničnom prápore, vtedy mu velil mjr.Gomboš, ZVP bol mjr.Krča,náčelník štábu mjr.Gajarský, starší dôstojníci mjr.Janošovič a mjr. Juhász dalej tamslúžil ppráp Mladý, jeho manželka pracovala v Arme vedľa dôstojníckej jedálne a proviantného skladu.
Re: Re: Malacky
narukoval som v r. 1972 do Malaciek. Bol tam, veliteľ práporu mjr. Hamza, tiež mjr. Sitar a môj veliteľ výcviku bol kpt. Janošovič. Odtiaľ som išiel do pod. školy zadný Chodov na pol roka a do konca vojnenčiny som slúžil na 5.poh.rote Záh.Ves, ke bol veliteľ roty mjr. Morávek, správny chlap. Zažili sme tam všetko možné. Až by si mal niečo na mňa, tak sa Pavle ozvi. na môj meil. Ahoj.
hledám
Zdravim PS a hledám někoho, kdo v roce 1978 rukoval do Malacek a po 3 měsících výcviku byl převelen do Malých Levár do roku 1980 a na podzim jsme odcházeli do civilu. Zdenek Hlinsko vC.
prapor
zdar,bzl jsem v Malackach ve vycviku na jare 85,jako psovod,pak v Gajarech a nakonec na praporu v Malackach,ozve se nekdo,kdo pamatuje legendarni ryzovy burcak?
Re: prapor
M.Bukai | 5.1.2010 19:45 | id 9507 | nahlásit
Byl jsem taky v Malackách. Poslal jsem dobové
foto z praporu.Na první fotce stojím vlevo.
To jsme se určitě potkali.
Zdar Mirek
foto z praporu.Na první fotce stojím vlevo.
To jsme se určitě potkali.
Zdar Mirek
Re: Re: prapor
loki | 7.1.2010 16:32 | id 9573 | nahlásit
zdar, díval jsem se na ty dobovy fotky,ale nevím,asi moc hulím, pamatuji si z praporu toho malyho Vaníčka a pak Guju Szaba,takovej malej tmavej boxer a staryho partizána SITAŘE nebo tak nějak a velitel praporu byl cigán mjr.GUČO,tož nevim jestli jsme se potkali , já byl chudej,blond a 197cm.
Re: Re: Re: prapor
M.Bukai | 7.1.2010 16:56 | id 9574 | nahlásit
Já byl vedle na MSR ale vpomínam na spojaře
myslím že se jmenoval Libor hral na kytaru
a šel o půl roku dříve do civilu (podepsal šachtu)
Zdar Mirek
myslím že se jmenoval Libor hral na kytaru
a šel o půl roku dříve do civilu (podepsal šachtu)
Zdar Mirek
Re: Re: Re: Re: prapor
loki | 7.1.2010 20:52 | id 9587 | nahlásit
jo,vzpomínám,Libor,dělal si tam mixák a furt zpíval ,že slepice je podle ženských vysokošloačka
Re: Re: Re: prapor
Igor | 7.1.2010 18:00 | id 9577 | nahlásit
Nevolal sa nahodov veliteľ praporu Fečo.Ja som služil na1 rps Moravský Ján a chodieval k nám na rotu spomínaný cigaň.Poznal som z motostrelky F Nagy.
Re: Re: Re: Re: Re: prapor
FRIŠA | 8.1.2010 12:22 | id 9599 | nahlásit
Keď humus tak lečo ,keď ko... ta Fečo.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: prapor
Petr | 8.1.2010 12:30 | id 9600 | nahlásit
jo ten byl děsný.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: prapor
M.Bukai | 8.1.2010 19:29 | id 9612 | nahlásit
Fera Nagyho znám byl můj ročník jaro 85-87.
Re: Re: Re: Re: prapor
mas pravdu volal sa feco bol rom ale bol solidny ja som bol na prapore 1987 1989 nejebal nas nebol typicky zel
Re: Re: Re: prapor
Nazdar spolubojovníci.Sloužil jsem jaro 1979-1981.V červnu 1979 dělal kapitán Fečo velitele čety na 10.r.PS Bratislava-Petržalka,byl jsem rád,že mně převelili na 8.r.PS Děvínská Nová Ves.Jestli byl takový velitel praporu jako velitel čety,tak to nezávidím.
Re: Re: Re: Re: prapor
Igor | 16.3.2010 19:32 | id 13874 | nahlásit
Niekedy v roku 1986 bol na 1rpsMoravský Ján cigán Fečo už ako pplk na kontrolu z praporu.Šmíroval po rote kde by koho do-----l.Zabudol si tu jeho furťacku čapicu .Mali sme takú malú telocvičnu na rote a tam ju nechal.Samozrejme sme mu ju skovali.Apotom nastali fofry.Náš starý výkonák Džery behal ako s nasolenou ritou Aj tak sme mu ju nedali.Lenže vykonak nemal v sklade jeho číslo tak mu dal takú maličkú.No to bolo smiech pri jeho odchode.Vyzeral ako blbeček.Odvtedy si nepamätam že by prišiel na rotu.
Re: Re: Re: Re: Re: prapor
1986-88 JESEN | 27.9.2010 16:07 | id 20595 | nahlásit
KTO TAM SLUZIL AKO VODIC?
Zde již nelze dále reagovat
Re: prapor
Rukoval jsem na jaře v 79 a po psovodském výcviku v Malackách sloužil do 81 v Gajarech na staré rotě.Novou rotu Gajary jsem navštívil v říjnu 89 jako záložák na poslední manévry.
Re: Re: prapor
Táta nastoupil taky na Jaře 79 k vú 4562 Kuchyňa. Jirka Pláteník, neznáte se?
Re: Re: Re: prapor
FITA 79 | 27.5.2010 23:38 | id 16479 | nahlásit
Já rukoval k VÚ 5947 takže pravděpodobnost setkání je malá ale i tak děkuji za zájem . Nekv.
Re: Re: prapor
tonyk | 30.11.2011 14:05 | id 38579 | nahlásit
Ahoj.Taky jsem nastoupil na jaře 79 do Malacek k psovodům.Pak mě odvelili k 7.rps Děvínské Jazero.Ve výcvikáči byl můj velitel družstva des.Dolacký.Nejhorší bylo to rozdělení po rotách.Za ty tři měsíce jsem tam našel hodně dobrých kamarádů.Nějaké fota jsou naskenované u 7rPS Děv.Jazero
Malacky 1968-1969
Bol som v Malackách ako záklaďák v r. 1968-1969.Po výcviku a krátkom pobyte na 12.RPS v Jarovciach som bol až do konca vojny ako zdravotník na ošetrovni.Dobre si pamätám na veliteľa práporu Zavodnova, veliteľa RTZ Cyprisa, náčelníka štábu Žuju.Spomenie si niekto?
malacky
Narukoval som na jeseň 1987, na 3 mesačný kurz ku psovodom. Bolo nás tam veľmi veľa, niektoré mená chalanov si nepamätám, je to škoda, určite by som sa s niektorými stretol. Ak si ma niekto pamätá, ozvite sa. Pamätám si por. Ligasa, ktorý nám dával riadne kapky. Potom som bol na 6 rote u mjr. Slamku a to bola vojna ako remeň. Kto si ho pamätá, vie o čom hovorím. jediné dobré bolo na tej vojne kontakt s tými havkáčmi. Doteraz mám doma NO, ktorý každý večer leží vedľa mňa pri krbe a ohrieva si už 9 ročné kosti. Zdravím všetkých bývalých hraničiarov.
Re: malacky
renda 87-89 | 30.1.2010 17:43 | id 10830 | nahlásit
ahoj kolego,já jsem taky narukoval na podzim 87 do Malacek k psovodům,velitel čety byl por.Ligas,velitelem družstva byl desátník Jambor od Buchlovic.Jsem na tom stejně jako ty,pokud ty lidi neuvidím,tak si nevzpomenu.Nezlob se,ale tebe si taky nemůžu vybavit,můžeš se mi připomenout nějak blíž? S náma byl v četě Hudák,Houlík,Minařík,Jambor,Trnka,ale obávám se,že na víc jmen si nevzpomenu.
Re: Re: malacky
Nazdar Rendo, nepamätám si ťa. Desiatnika Jambora si pamätám, bol som s ním aj na izbe. S Minaříkom som potom slúžil na 6 rote vo Vysokej pri Morave. Spával som na spodnej postely, nado mnou spával chalan od Brna volal sa Štejtíř. Na por. Ligasa si dobre pamätám, hlavne na jeho pochody v maskách na saharu. Pripomenúť sa ti môžem len tým, že v tej dobe až doteraz som počúval heavy metal a ešte sa mi strašne nechcelo behať na výcviku. Do p***le, pamätáš si na služby v kuchyni? To boli krváky, alebo umývanie ešusov v piesku pri kuchyni??? To bola sila. Čau
Re: Re: Re: malacky
renda 87-89 | 16.3.2010 18:14 | id 13867 | nahlásit
Ahoj,na to se nedá zapomenout,ale to bych ještě překousl.Ovšem vzpomínáš si na přesuny v plynových maskách a IPCHO? Všichni šli v pohodě a klidu,zejména četa mjr.Bitta,kterým jsme tiše záviděli. Jenom naše četa s por.Ligasem jsme lítali jako i***ti pořád sem a tam,aby Ligas předvedl,že je velitel jak má být a mohl být povýšený,přitom byl jen o pár let starší jako my.Co vlastně ted děláš a kde bydlíš?
Re: Re: Re: Re: malacky
Neako som pozabudol na túto stránku. Bývam pri meste Trenčín, pracujem v Bratislave ako policajt. Asi som si na to zelené zvykol. Minařík bol po výcviku potom so mnou na 6. rote u mjr. Slamku. Keby som vedel tvoje prezvysko, možno by som si na teba spomenul. Zatiaľ čau.
Re: Re: Re: Re: Re: malacky
Michal | 24.11.2011 21:16 | id 38343 | nahlásit
Chlapci - Ligas vykupuje psíkov v Ivánke pri Nitre, bohužiaľ Slamka to už má veľmi dávno za sebou - nech mu je zem ľahká (fajčil, ako turek).
Zde již nelze dále reagovat
Re: malacky
ja som bol vtom case u vodicov vas velitel bol svetlik a ufrlala si myslim aq slamku poznali vsetci vo vysokej bolo strasne zeleno a slamka strasny chuj uz to ma za sebou inak
Re: Re: malacky
olda | 18.10.2010 19:00 | id 21292 | nahlásit
Ahojte kluci,narukoval jsem jaro 86 mam takovy pocit ze kpt.Svetlik byl na4.rote u psovodu,hroznej chuj.
Malacky-výcvik
Zdarec kluci, ozve se někdo z výcviku z Malacek z PS útvaru? Ivo Mergeščik, Peter Tekula, Tarkulič atd. Velitel čety byl mentálně slabší desátník Strejček z Blanska.
Re: Malacky-výcvik
olda | 18.10.2010 19:02 | id 21293 | nahlásit
Desatnika strejcka znam,slouzil na 11Ps rote a byl z Lazan u Blanska.
malacky
tom | 26.7.2009 16:56 | id 5108 | nahlásit
Loni v září jsem tam byl pracovně a docela jsem se
podivil, že tam mají dost volnej režim, proti
např. českým vojenským prostorům. Lezli jsme si
tam kde jsme chtěli, žádný povolenky jsme u sebe
neměli a přes to že jsme tam xkrát potkali vojáky,
nikdo nás nikdy nezastavil a na nic se neptal.
Dokonce se nám jednou stalo, že jsme málem vjeli
při střelbách na střelnici, protože ze strany od
vojenských paneláků neměli zavřený závory. Nikdy
jsem tak rychle necouval lesem, jako když před
námi vylétla nějaká střela a cca po 5-10 sekundách
vybuchla v dáli. :D
podivil, že tam mají dost volnej režim, proti
např. českým vojenským prostorům. Lezli jsme si
tam kde jsme chtěli, žádný povolenky jsme u sebe
neměli a přes to že jsme tam xkrát potkali vojáky,
nikdo nás nikdy nezastavil a na nic se neptal.
Dokonce se nám jednou stalo, že jsme málem vjeli
při střelbách na střelnici, protože ze strany od
vojenských paneláků neměli zavřený závory. Nikdy
jsem tak rychle necouval lesem, jako když před
námi vylétla nějaká střela a cca po 5-10 sekundách
vybuchla v dáli. :D
malacky
Byl jsem tam ve výcviku 3 měsíce rok 1985 a
pamatuji si hlavně na d***lního podporučíka
Krpčiara důstojníka pro věci politické.Jednou jsme
nacvičovali útok a já jsem vyfasoval asi 20
zásobníků se slepými a měl jsem útočit na celou
rotu, střílet a řvát hurá, jenže mi připadalo
d***lní křičet hurá proti 90 vojákům tak jsem
jen střílel a za to, že jsem neřval jsem
schytal od toho d***la mimořádné rajony. A to
čištění samopalu bych mu přál
pamatuji si hlavně na d***lního podporučíka
Krpčiara důstojníka pro věci politické.Jednou jsme
nacvičovali útok a já jsem vyfasoval asi 20
zásobníků se slepými a měl jsem útočit na celou
rotu, střílet a řvát hurá, jenže mi připadalo
d***lní křičet hurá proti 90 vojákům tak jsem
jen střílel a za to, že jsem neřval jsem
schytal od toho d***la mimořádné rajony. A to
čištění samopalu bych mu přál
Re: malacky
Zdravim Milana. Já jsem tam rukoval podzim roku 78 a pak jsem přešel do Malých Levár a i já si pamatuji v tu dobu podpraporčika Krpčira a nemohu na něho v Levárech naříkat. Byl jsem se tam asi 3podívat, je tam psí stanice a vesele jsem se potuloval za dráty. Poprvé jsem tam byl nekdy v 90 roce a ještě tam stáli. Tak zdavim PS
SAHARA
FRIŠA | 14.5.2009 11:52 | id 3486 | nahlásit
Určite všetci PS, čo narukovali do Malaciek si na
ňu radi spomenú ,/ zrýchlene presuny v maskách
alebo známi autobus chytiť sa za opasky a bežať s
plnou poľnou /.
ňu radi spomenú ,/ zrýchlene presuny v maskách
alebo známi autobus chytiť sa za opasky a bežať s
plnou poľnou /.
Re: SAHARA
narukoval jsem do malacek v dubnu 1974 na přesuny
si dobře pamatuju ozve se ještě někdo
si dobře pamatuju ozve se ještě někdo
Re: SAHARA
EMIL | 9.3.2010 14:29 | id 13435 | nahlásit
TEN AUTOBUS KTO HO ZAZIL TAK NA NHO NEZABUDNE A ZABUDOL SI DODAT ZE MIESTAMI SME ISLI AJ AUTOBUS V KACACOM KROKU A TO BOL PORIADNY HUMUS. JA SOM TAM NARUKOVAL JESEN 86 KU VODICOM KVK.
Re: SAHARA
DPS chodila strieľať na Saharu až z Komárna. Neznášal som to. Cesta starou Tatrou 148 a zásadne v zime. Na celý deň jedna konzerva kuracieho nárezu, v horšom prípade KDP. V tej zime sme behali a klikovali dobrovoľne.
Cedule
To je pekna ostuda kdyz maji hrubky na ceduli
k***ti. Ten anglicky napis je uplne spatne.
Stopping je s dvema P, snaps takeing neexistuje a
takeing is "taking", no e. Honza z
Kanady
k***ti. Ten anglicky napis je uplne spatne.
Stopping je s dvema P, snaps takeing neexistuje a
takeing is "taking", no e. Honza z
Kanady
