Vojensko.cz

Objekty bývalé PS a ČSLA

Nacházíte se: Objekty ČSLA » Kasárna a objekty ČSLA » Kasárna VÚ 1745 - Bor u Tachova
Předchozí 1 fotografie V.Hartman z 37 Další
Foto 1

Brána. "Dévéťátnu" již zbourali.

Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14 Foto 15 Foto 16 Foto 17 Foto 18 Foto 19 Foto 20 Foto 21 Foto 22 Foto 23 Foto 24 Foto 25 Foto 26 Foto 27 Foto 28 Foto 29 Foto 30 Foto 31 Foto 32 Foto 33 Foto 34 Foto 35 Foto 36
Autor: V.Hartman | Pořízeno: 12.2014 | 36×
Foto 37
Autor: V.Hartman | Pořízeno:  | 1×
Sekce:
Kasárna a objekty ČSLA

Kasárna VÚ 1745 - Bor u Tachova

(37 fotografií)

Kasárna tohoto útvaru se nacházejí asi tři kilometry JZ od Boru, nedaleko obce Vysočany.

V současnosti je z areálu průmyslová zóna, ubytovna a část je v dezolátním stavu.


Okres: Tachov

GPS: 49°41'57.403"N, 12°44'17.123"E

Najít na mapě

ČR
Související fotogalerie

Vaše komentáře...

Vzpomínka na vojnu
Eduard Najser | 17.12.2018 10:51 | včera | id 133770 | nahlásit

VILI,POTĚŠILA MĚ TVOJE ODPIVĚĎ,NIKDO DALŠÍ NEPÍŠE,NENAŠEL JSEM.JARDA PRCHAL NĚKDY ZAVOLA A POŠLE DOPIS.PŘEJI TI RADOSTNÉ VÁNOCE,ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK A DOBRÉ ZDRAVÍ.EDA
Taky vzpomínky
Franta | 6.10.2018 13:13 | id 132173 | nahlásit

I já mám vzpomínku,už starší,je to nyní 44 let co jsem s kamarádem narukoval do Vysočan na podzim 1974,já po přijímači k PTŘS,on ke třetí motostřelecké rotě.Tak důchodci...ozvěte se.
 
Re: Taky vzpomínky
Palo | 7.10.2018 11:26 | id 132188 | nahlásit

Tak Franto každý sme tam narukovali keď nás povolali. Jeden dřív druhý později. Ty budeš o deset let starší. Ten pocit když jsme šli odtud do civilu,na to se nezapomene. Vtedy to bolo tak že ideme do civilizace,do normálu,lebo služba vo Vysočanoch vieme čo obsahovala. A dnes by som si to zopakoval. Myslím ten odchod do civilu. Tie dva roky tam strávene no budiš,ale nikdy na ne nezabudnem. Etapa života. Pardón za tú českoslovenštinu. Zdruf chlapi.
 
Re: Taky vzpomínky
peter | 26.10.2018 21:48 | id 132548 | nahlásit

Ten čas letí. A dosť rýchlo. Mne sa tiež zdá, že to bolo nedávno. Január 1978 odchod z Mikulova do Vysočian. Cez Znojmo, Prahu, Plzeň. Cesta trvala 5 dní. Pohoda. Potom nejaká zastávka Svojšín. Všade plno snehu. Našťastie pred nádražím krčma. A potom neskutočný presun vo večerných hodinách do Halvovíc. Potom to skončilo celkom fain. U Ruda Birasa náčelníka štábu 1.práporu- neskôr velil 2 práporu... V pohode aj keď veľmi náročné. Sila zvyku. Každý rok stretnutia v Nových Domkoch u Paľa Jágrika. Ja chodím každý druhý rok. Chlapi v pohode.
 
Re: Re: Taky vzpomínky
Palo | 28.10.2018 13:45 | id 132594 | nahlásit

Hej Peter, keď sme my rukovali, vo Svojšíne sme prestupovali z regrútskeho mimoriadneho rýchlika na tú lokálku. A tam stál ten zelený drevenný bufet. Tam som si dal posledné pivo pred vojenčinou,ale zároveň prvý Chodovar v živote. Odvtedy už niekoĺko. Teraz som pozrel webkamery,Přimda aj Borsko sú v bielom.
 
Re: Re: Re: Taky vzpomínky
peter | 2.11.2018 19:21 | id 132747 | nahlásit

Ahoj Paľo,predpokladám, že teraz v decembri resp. v januári 2019 zase do BuT / Bor u Tachova/, tri štyri dni tam strávim, nachýcham sa fantasticky čerstvé vzduchu pochodím to v okolí Hoštky, Rozvadova, samozrejme prespím v Bore, navštívim buzerplac. Vôbec neregistrujem, že už mám 66 rokov. Stále pracujem, teším sa jedinému vnukovi, občas vytiahnem veteránske auto a povozím sa. Peter
Vysočany 1984-86
Palo | 1.10.2018 20:23 | id 132078 | nahlásit

Tak chlapi,vyšlo to aj na dátum aj na deň presne. Pred 34 rokmi sa cestovalo na dva roky prázdnin do Vysočan. Dnes sú už na to len spomienky.
 
Re: Vysočany 1984-86
peter | 2.10.2018 18:48 | id 132102 | nahlásit

Ahoj Paľo. Podstatné je, že sa stále cítime mladí. A najhlavnejšie, že nám slúži zdravie. Peter
 
Re: Re: Vysočany 1984-86
Palo | 5.10.2018 20:52 | id 132161 | nahlásit

Nazdar Peter. No fakt, keď spomíname na tie Vysočany, tak sa človek cíti ako keby mal tie roky čo vtedy.
Vzpomínka na vojnu
Eduard Najser | 19.9.2018 16:34 | id 131878 | nahlásit

V roce.1964-1966 jsem byl kuchařem u VÚ 1745.Budu rád když si někdo na to pamatuje.Plukovník byl SPÁLENSKÝ,zástupce Ppl.ŠIPKOVSKÝ.ZDRAVÍ VÁS EDA
Vzpomínka na vojnu
Eduard Najser | 19.9.2018 16:21 | id 131877 | nahlásit

Zdravím spolubojovníky z Boru u Tachova.Před 50 léty jsem byl kuchařem a vařil pro všechny.S Jardou Prchalem si občas zavoláme.Zdravím Viliama Marčeka.Dík za vše co jsem si mohl prohlédnout na stránkách.Eda
 
Re: Vzpomínka na vojnu
Viliam Marček | 7.10.2018 21:28 | id 132208 | nahlásit

ahoj EDO,
dakujem za pozdrav,spominam na chvile prežite vo Vysočanoch.Napiš,ako sa maš a ako žiješ.Mail ma veľmi potešil.Zdravim ta
s pozdravom
Viliam Marček
Hledání
Zukal Libor | 14.9.2018 09:06 | id 131793 | nahlásit

Sloužil jsem v Boru u Tachova u 1.spojovací čety v roce 1979-1981.Hledám své splubojovníky,pamatuji si pouze jméno náte někdo někoho?Děkuji!
vzpominky na vojnu
ZDENEK | 15.8.2018 18:21 | id 131093 | nahlásit

Slouzil jsem v Boru u Tachova 1979-1981 u VU 1125. Byl jsem velitel 1.cety 2.baterie. Ridic vozidla se jmenoval Dan Valjasek.Pochazel od Ziliny. Mirici Radek Malota a Jaromir Zavadil. Snad se někdo po tech letech ozve.
Batéria PTRS 1985-1987
František Mikuláš | 2.6.2018 17:50 | id 129245 | nahlásit

Slúžil som v roku 1985-1987 batéria PTRS . Pozdravujem všetkých chalanov.
 
Re: Batéria PTRS 1985-1987
Franta | 27.7.2018 06:51 | id 130620 | nahlásit

Tak chlapi,důchodci,od PTŘS nějak se neozíváte.....
Já,služba 1974-76.Drbohlav,Štěpáník,Kramný,to bylo velení.
Rota oprav techniky 87/89
Pavel Šalanský | 30.5.2018 20:43 | id 129187 | nahlásit

Zdravim vsechny. Z nostalgie jsem brouzdal a nasel tuto stranku. Tvurci patri dik. I ja se byl v arealu podivat a hodne se to zmenilo. Az letecky snimek ve me probudil veskere vzpominky.
VU 4603
Jaroslav Wolf | 18.3.2018 18:18 | id 127414 | nahlásit

Zdravím hledám kamarady kteří sloužily u Chemiku v roce 1990 at se ozvou nemám na nikoho kontakt dík
Re:vzpominka na vojnu
Jozef Hvasta | 26.2.2018 18:12 | id 126778 | nahlásit

Ahojte, slúžil som v Bore rok 85 - 87 1.HB.v Brezne len v roku 85
Re:vzpominka na vojnu
Jozef Hvasta | 26.2.2018 18:04 | id 126777 | nahlásit

Ahojte. Slúžil som v Brezne v roku 85_87,hufnicova batéria.
vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
František Drápal | 12.1.2018 03:05 | id 125158 | nahlásit

Sloužil jsem v Boru na Topce v.r.1975-1977.
Zdravím všechny spolubojovníky a kamarády ,kteří sledují tyto stránky.
Ozvěte se někdo.
Franta.
 
Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
peter | 17.1.2018 22:59 | id 125369 | nahlásit

Ja som tam bol od decembra 77 do decembra 78. 1 prápor. Fojík, Biras na čele, Biras od 78 veliteľ 2.práporu.
Pogáň vel.1 roty, po ňom veliteľ Kmeťo. My sa stretávame
každý rok v Nových Domkoch. Akurát ma kapánek serú tí mladí nemeckí spratkovia- ťažkí to bojovníci v zabratom objekte Vacíkových tankánov.
 
Re: Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
Palo | 3.2.2018 11:56 | id 125899 | nahlásit

Nazdar Peter. Keď som tam bol pozrieť v 2013 tak som tým náckom vošiel do toho objektu až dnu. Ani som si nevšimol že tam majú zákaz. Až syn mi hovorí že tato tu nemóžeme byť. Ale nik nás neuvidel,chrápali po prehýrenej noci. Lebo by to asi inak vtedy dopadlo.
 
Re: Re: Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
peter | 8.2.2018 18:42 | id 126158 | nahlásit

Ahoj Paľo,ja som s tými "fuhremi" mal slovnú výmenu.Ti pohrobkovia nemohli tušiť je viem po nemecky. Tak potom som im to trošku nandal. Pri odchode mi tam jedna pani- myslím že tam strážila ich parkovisko povedala, že väčších panghartov ťažko stretnúť. Ešte šťastie, že som na aute neotvoril kufor. Zase sa tam chystám na dva- tri dni a potom letné"vyvedenie" začiatkom prázdnin. To ale organizuje všetko Rudo Biras z Klatov. Vždy je tam fantasticky. Ja tam chodím vždy obrok na veteránskej káre, inak na normálnej. Tento rok to zase vychádza na veterána, predpokladám GAZ 69, možno Volha 21.Peter
 
Re: Re: Re: Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
Palo | 11.2.2018 21:49 | id 126279 | nahlásit

Zdar Peter. Bol som tam aj v roku 2016 v auguste. Čo sa tam tých náckov dodrbalo v sobotu na autách by jeden neuverí,keby to nevidí. Vtedy som zavítal aj k Paĺovi. Bola nedeĺa a sedel pod altánom s kamarátom ktorého poznám s fotiek, no meno neviem to by si vedel ty,lebo za môjho slúženia som ho nejak neregistroval.Inak Biras je priezvisko tuna z okolia takže Rudo bude asi tu od nás niekde. No a iísť tam na Gaze alebo Volhe to už je o inom. Pozdravuj to tam všetko odomňa a tiež tam ešte chcem dojechať. Včera sme krstili môjho v núčika v Dubnici,a ideme podvečer domov a Dubnický poliši majú na dvore Ótečko 64. Tak hovorím synovi otoč to ideme dať fotku. Pofotíme a ja zaberiem za dvere a ona mašina otvorená. Kruci normálne ma napadlo že do toho skočím a odídem im s tým preč. Aj tak čudujem že nevyšli von,však tam asi majú kameru na dvor a museli na nás čumieť.
 
Re: Re: Re: Re: Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
peter | 14.2.2018 18:53 | id 126370 | nahlásit

Rudo pochádza z dôstojníckej rodiny. Ale z Trenčína. Ale fakticky od 18 žil, pracoval , velil a študoval na Vojenských školách naposledy vo Vyškove. To vieš nechať svoje "mládí" na západných hraniciach to tiež nie je slasť. Sám si tam bol 2 roky. Ohlásim sa Ti 3 týždne pred odchodom do Boru,konečne by si mohol ísť so mnou. Aspoň budeme dvaja vodiči. Alebo to spravíme tak, že pôjdeme len do Včelničky a u Fandu si zoberieme GAZ, UAZ alebo V 21. Odtiaľ to máme do Boru len 252 km. To je už služné tak 5-6 hodín jazdy. Pozeral si fotky?
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
Palo | 17.2.2018 23:50 | id 126464 | nahlásit

Peter Ahoj. Tam už na tvoj prìspevok nebolo možné reagovať,tak to dávam sem. Ale nám bolo predsa dopriate na tej zäpadnej slúžiť či nie ? A neviným nikoho kto ma tam poslal. Kto bol odvedený niekam musel ísť. A my sme šli tam. Tak povediac na koniec sveta. Toho nášho,ten druhý svet začínal kùsok odtiaĺ. Aj ho bolo cítiť vo vzduchu,len človek prehodnocoval. Tu z dedín emigrovalo v 80tych rokoch veĺa mladých. Kanada,Severná Amerika a Francia. No a fotky ktoré myslìš? Tie dávnejšie na rajce poznám,potom si mi poslal ďalšie zo stretka. A sú nejaké nové na rajce?
 
Re: Re: Re: Re: Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
peter | 18.2.2018 22:28 | id 126511 | nahlásit

Mám veľa fotiek z vlaňajška. Na RAJČE je len jeden rok.
Čo som poznal ja pár emigrantov do Rakúska, veru prišli domov. Určite je na škodu veci, že starý režim neumožnil voľný odchod na západ ako Juhoslávia za J.B.Tita. Veľa ľudí by sa v pohode vrátilo so zarobenými peniažkami domov.Peter
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
peter | 9.2.2018 15:00 | id 126193 | nahlásit

fotky nájdeš na rajce.net, resp. moja vysočany- zraz . Ďaľšie foto, kde určite spoznáš veľa tvári ti pošlem na mail.P
 
Re: Re: Re: Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
Palo | 21.4.2018 14:22 | id 128355 | nahlásit

Ahoj Peter. Teraz pozerám že už som tu dva mesiace nebol nazrieť. Čo u mňa je fakt dlhá doba,ale nejak som mal iné starosti. Na Borsku je to pekne zazelenané. Na webkamere sa kasárne už strácajú v tej zeleni.
 
Re: Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
Hrobský Miroslav | 20.3.2018 20:00 | id 127472 | nahlásit

Ahoj.Biras je můj bývalý velitel roty pa tom co ve Stříbře stříleli ve vinárně.ho degradovali.Dělal jsem na ústředné a bylo to moc fajn.Byl jsem poslaný VVŠ Vykov. Moc jmen si nepamatuju,protože jsem ani nechodil moc ven. Třeba si vzpomeneš? Kdo chtěl a měl výslužku tak mohl volat domu.Ahoj Mirek
 
Re: Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
Michal Kondrot | 13.7.2018 22:36 | id 130289 | nahlásit

Peter.
Mohol by si mi prosím poslať kontakt na Vlada Kmeťa. Boli sme spolužiaci z vojenskej školy vo Vyškove. Po skončení školy sme iľi každý k inému útvaru a stratili sme kontakt.
ĎAKUJEM !!!
 
Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
Franta | 26.1.2018 23:19 | id 125677 | nahlásit

Dost možná jsme se tam potkávali,sloužil jsem na PTŘS coby řidič OT 64 1974-76.
 
Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
Jan Pavlas | 10.6.2018 10:20 | id 129459 | nahlásit

Zdravím Tě Franto, zcela náhodou jsem tento odkaz našel. Byli jsme tam spolu na TOP Já na Haklu a také část.VP .Ahoj Honza
 
Re: Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
František Drápal | 24.7.2018 01:05 | id 130545 | nahlásit

Zdravím Tě Honzo, zavítal jsem na tyto stránky a byl jsem velice překvapen a potěšen, že se někdo ozval na
můj odkaz. Vzpomínám si na naše působení na TOPCE
a na prožité chvíle na cvičení na Šumavě a v Autoparku.
Dík za pozdrav. Ahoj Franta
 
Re: Re: Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
Jan Nemeth | 24.7.2018 11:09 | id 130550 | nahlásit

Ahoj Frantisku,
nebol si nahodou v roku 1975 vo vycvikovej rote 7494/D v Chrudimi? Jano N.
 
Re: Re: Re: Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
František Drápal | 25.7.2018 00:23 | id 130567 | nahlásit

Ahoj Jano,
Tvoje jméno mě něco říká,jestli jsi sloužil v roce 1975-až 1977 ve vojenském útvaře VU-1745-Vysočany,tak napiš u které jednotky jsi sloužil a jaká byla Tvoje činnost.
Franta d.
 
Re: Re: Re: Re: Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
Jan Nemeth | 25.7.2018 07:46 | id 130570 | nahlásit

Ahoj Franta,
ja som mimo styroch mesiacov sluzil v Chrudimi v r.1974-1976 najprv ako novacik/ zacvik na radiodalnopisca/, potom ako VD radiodalnopiscov. Do civilu som siel v breznu 1976. Zatial ahoj. Jano N.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
J.Kučera | 26.10.2018 19:03 | id 132536 | nahlásit

76-78 spojrota/stálice/OT64-R3 (jediný bez věže). Bylo to pojízdný stanoviště velitele (kpt.Halva), ale ten s námi jel snad jen jednou a zasvinil nám kanadami celej auťák. Byl tam semnou také Ivan Fiala z Prahy - moc fajn kluk. Měl radiovou T805-RM 31MA "Třinec". Konec vojny nám poznamenala mimořádka - ztráta granátů v muničáku - pamatuješ?
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
Vladimir Pastucha | 14.7.2018 22:27 | id 130316 | nahlásit

Franta nazdar tak sme sa o rok minuly neviem či vtedy bola TOPKA spolu ale keď som tam bol ja 78-80 tak automobilova bola samostatne a tankova samostatne ja som robil šofera na OT-64 DTP a preberal som ho od Hodeka toho si musel poznať tak isto aj mojich mazakov ale prežil som to Vlado.
 
Re: Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
František Drápal | 25.7.2018 00:40 | id 130569 | nahlásit

Nazdar Vlado, ne vím jestli jsi oslovil přímo mě nebo někoho jiného,TOPKA byla v roce 1975-77 samostatná automobilová rota a tanková byla taky samostatná rota.jméno Hodek mi něco říká,znal jsem tam hodně kluků,jmena si už nepamatuji.Opravoval jsem motorky pro celý útvar.Dobře si pamatuji na kapitána Pánka.
Zdraví Franta
 
Re: Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
František Drápal | 26.7.2018 01:09 | id 130591 | nahlásit

Vlado nazdar,jestli jsi sloužil na TOPCE tak si budeš určitě pamatovat na náčelníka automobilní dílny Jardu Novotného a náčelníka Kopřivu.Když jsem odcházel do civilu tak přišel nový velitel roty podporučík asi slovák a jmenoval se asi Jožo. Nemáš kontakt na J. Novotného a nebo nějaké zprávy o něm,byl to můj dobrý kamarád.
S pozdravem Franta.
 
Re: Re: Re: vzpomínka na vojnu-Vu 1745 :Vysočany
Vladimir Pastucha | 3.9.2018 19:44 | id 131543 | nahlásit

Franta ja ťa zdravím dlho som nebol na tejto stránke ale som rád že si sa ozval poznal som velmi dobre aj Novotného aj Kopřivu a ten mladý podporučík nový velitel bol Jožo Pinďák dal som ich viackrát pozdraviť od chlapcov čo tam slúžili po mne. Ťiež by ma zaujímalo ako sa majú Veď je to už 40 rokov čo som tam slúžil .Kopřiva jazdil ako velitel mojho DTP na Doupov aj na šumavu a vždy sme suťažily kto bude lepší na meranom úseku musím priznať jazdil dobre nerád prehraval.Novotný v autodielny Super chlap ak ma niekto info o vtedajšej Topke nech sa ozve S pozdravom Vlado.
vú 1745
Josef Andrle | 16.10.2017 10:25 | id 121621 | nahlásit

Zdravím našel jsem v pozůstalosti doma několik kusů třístovek z vú 1745,dvě jsou kotelníci vysočany jedna 2.tanková rota 1972 a jedna neznámá,kdyby měl někdo zájem,zašlu na mail,někomu,kdo tam v tu dobu sloužil.roky 1971-72 Andrle
 
Re: vú 1745
Vladimír Hartman | 16.10.2017 12:34 | id 121624 | nahlásit

Zdravím, nejlepší bude, když to zašleš přímo na www.vojensko.cz, administrátor stránky si s tím už poradí. Snadné je to poslat přas "úschovnu".
V.H.
 
Re: vú 1745
Pravomil Dřevěný | 16.10.2017 20:33 | id 121628 | nahlásit

Zdravím,tak to by mě taky zajímalo,nastoupil jsem k zmíněnému tankovému praporu v roce 1971-1973,sice k třetí tank.rotě ale druhá byla pod náma takže jsme se znali.Jinak se již čtvrtým rokem scházíme.Jinak kapitán Pánek,Kout technik,Šiler,politruk Šenek atd.
 
Re: Re: vú 1745
Toncek | 5.8.2018 09:07 | id 130827 | nahlásit

Zdar, přišel jsem z Kežmaroku z PŠ v březnu 1973 a protože jsem byl nadpočetný velitel udělali ze mně papírově střelce velitele praporu, tehdy to byl npor. Pánek, ale fakticky jsem dělal spojaře na ČTZ. Tam velel absolvent Bílek z Plzně. Jezdili jsme se Skotem R2, Miloš Čermák z Ledče, Švimberský z Kolína a já. Jo ,, KURVA MADRID,, to mám v uších ještě dneska. Do civilu jsi šel na jaře 1973, jak my jsme došli? Ale na nějakých fotkách co prezentuješ jsou i kluci co přišli se mnou a byli stejný ročník. nějak mi to nepasuje.
 
Re: Re: Re: vú 1745
Pravomil Dřevěný | 5.8.2018 21:20 | id 130846 | nahlásit

Já šel do civilu v říjnu 1973,jinak ten rok Vojensko nějak popletlo,nevím podstatné je ukončení VZS.Více jsem Ti napsal.
 
Re: vú 1745
Jan jozefiak | 22.10.2017 13:44 | id 121719 | nahlásit

Byl jsem tam rok 1986 88 1 hufnicova baterie vel por galko
 
Re: Re: vú 1745
Jiří Havel | 13.11.2017 15:38 | id 122422 | nahlásit

Čau, Fery! III. HB , ppor. Jurčišin, řečený kotelník.
 
Re: Re: Re: vú 1745
Jan Jozefiak | 14.11.2017 21:23 | id 122467 | nahlásit

Cau Jirko to si Ty co Ta sledovali kontrasi RadekBimka OtoWolf TiborGalbavyBeno hovoriaTi tie mena nieo LadaUrbsn BohusMachacek
 
Re: Re: Re: vú 1745
Vlastimil Hluchnik | 22.11.2017 22:50 | id 122790 | nahlásit

Čau Jirko já sloužil jaro 1987_89velitel npr. Adam, můj dobrý kámo byl Jan Pavelka a pokud vím,tak tvůj taky Uriáš.Byl jsem řidič 2hb,Baobaby byl náš starý.Kokot.
 
Re: Re: Re: Re: vú 1745
Hluchnik | 22.11.2017 22:53 | id 122791 | nahlásit

Oprava.Galbavy
 
Re: vú 1745
Jan jozefiak | 22.10.2017 13:44 | id 121720 | nahlásit

Byl jsem tam rok 1986 88 1 hufnicova baterie vel por galko
 
Re: vú 1745
fredy | 7.1.2018 20:11 | id 125027 | nahlásit

Ahoj je tu niekto z tankoveho praporu z rokov 1976az 1978?
Pro Petra Kočiše
Jirka | 18.9.2017 19:09 | id 120921 | nahlásit

Ahoj.Já byl říjen 81-63 na 5 rotě a sloužil tam s námi Ján Kočiš.Tak je to asi jenom shoda jmen.
 
Re: Pro Petra Kočiše
jirka | 18.9.2017 19:32 | id 120923 | nahlásit

opravuji chybu. 81-83
knihovna
Karel Žurek | 10.9.2017 10:28 | id 120693 | nahlásit

Bor u Tachova-Vysočany, útvar 1745 Československo-čínského přátelství. V roce 1986 se o tom moc nemluvilo a v knihovně, kde jsem se zašíval (existuje ta knihovna ještě?), jsem byl s jedním Slováčiskem-měl na starosti m.j, kino (kdybych si tak vzpomenul na jméno) a klukem z Brna, co dělal v civilu něco v brněnském divadlo (zase, jméno Richard-víc nevím) ten dělal fotky! Velel mě Remšík, dobrej chlap, když nebylo zbytí, se Zdenkem Červeným jsme "veleli" praporu a on jezdil do Tachova za rodinou. pamatujete velitele Podhorce?
 
Re: knihovna
vladimír Hartman | 11.9.2017 09:48 | id 120717 | nahlásit

Karle, ten útvar se jmenoval přesně "67. motostřelecký pluk československo-čínského přátelství".
Knihovna a kino neexistují, resp. jsou v troskách, jak snad může být vidět i na (mých) fotkách. Já tam sloužil v letech 68-70.
 
Re: Re: knihovna
karel staněk | 17.5.2018 09:19 | id 128885 | nahlásit

původně to byl17.( nebo 18.??) Ostrožanský pluk po vojácích za 1WW.sloužil jsem 1967 - 1969 pod vedením tehdy majora Soustružníka(náč. štábu Ondrej Čigaš)za fotky chlapi děkuju
 
Re: knihovna
Palo | 30.9.2017 09:48 | id 121244 | nahlásit

Zdravím. Pamätajú si ho mnohí. mjr. Podhorec z Detvy,veliteľ útvaru, prezývaný vojakmi žabák. Ja 84-86 1.mspr. Najprv kpt. Kmeťo,po ňom npr. Remšík. Teraz 26.9. bolo výročie čo sme odchádzali do civilu. Remšík nás odprevádzal na stanici.
 
Re: knihovna
EDO MESIARIK | 6.10.2017 15:23 | id 121387 | nahlásit

Ahoj . Na takeho ako bolPohorolec sa neda zabudnut- Źabiak. Ja som bol na tankovom prapore ako vodic jar 87 -jesen 88.
 
Re: Re: knihovna
Palo | 3.2.2018 12:17 | id 125900 | nahlásit

Zdar. Ja som bol vodič OT 64. S chalami sme si hovorili že na cvičení na Doupove si od tankánov vypýtame tank,že si to vyskúšame. Ale sa nám to nejak nepodarilo. No škoda.
 
Re: knihovna
Hluchnik | 22.11.2017 22:58 | id 122793 | nahlásit

ŽABÁK
Jar 87-88 jesen Tankovy prapor 2rota
EDO MESIARIK | 9.8.2017 13:10 | id 119903 | nahlásit

Ahojte chlapi služil som vo Vysočanoch vu1745 v rokoch 87-88 tankovy prapor 2rota hladam spolubojovnikov ahojte Edo.
ženijní rota 1989 - 1991
Jan Procházka | 10.6.2017 19:18 | id 118033 | nahlásit

sloužil jsem u 1745, příjmač u bigošů a následně výkonák u ženistů, velitelé napor. Tuček, mjr. Hrčka, poručík Korvas, podporučík Hulan a Kopřiva
 
1974-76 PTŘS
Franta | 23.7.2017 12:54 | id 119478 | nahlásit

Chlapi,důchodci tak se ozvěte.....Por. Drbohlav,toho času velitel baterie taky může...
 
Re: ženijní rota 1989 - 1991
Radek Zmija | 12.9.2017 09:21 | id 120746 | nahlásit

No nazdar, dělal jsem chvilku výkoňáka na spojrotě (pod npor.Kuchyňkou,kpt.Simákem,, určitě pamatuješ na Mjr.Kepku, , atd..)R.1988-90...Drž se kámo!
 
Re: Re: ženijní rota 1989 - 1991
Ivan Lencse | 14.11.2017 14:03 | id 122447 | nahlásit

Jéé...taky jsem dělal výkoňáka na spojovací rotě, Simák byl ještě jenom npor. ale veliký moula - 1979...81 co s ním je asi???
 
Re: Re: ženijní rota 1989 - 1991
fredy | 7.1.2018 19:54 | id 125022 | nahlásit

Ahoj j a druha tankova major Kepka inak Pepson zvany velke brucho rok 1976 az 1978
 
Re: Re: ženijní rota 1989 - 1991
fredy | 7.1.2018 19:55 | id 125023 | nahlásit

Ahoj j a druha tankova major Kepka inak Pepson zvany velke brucho rok 1976 az 1978
 
Re: Re: ženijní rota 1989 - 1991
Vít Štadler | 23.3.2018 10:05 | id 127546 | nahlásit

Na spojrotě jsem sloužil jako velitel družstva oprav spojovací techniky 89-90.Simák dostal majora a Kuchyňka(alias ŠPAJS)dělal spojovacího náčelníka.Měl ve sklepě na štábu sklad spoj.techniky a tam jsem se zajebával a vařil mu kafe. Kuchyňka byl dobrej
 
Vykony praporčík velitelská čata
Pavel Benkovič | 23.12.2017 01:34 | id 124299 | nahlásit

Nazdar Honzo služil som v Bore 1989 1991 ale ty to dobre vieš stále spomínam keď som bol u teba v Roztokách ako sa máš chlape ja som z Holíča.
Poznal dakto s Vás Petra Končeka?
1989 | 5.6.2017 21:55 | id 117780 | nahlásit

Sa mi zdá že slúžil pri prieskumákoch.
Tankán
Dan Rathouský | 15.5.2017 20:50 | id 117154 | nahlásit

PŠka Martin a pak Bor u Tachova
1985 - 1987
velká škola života :)
 
Re: Tankán
EDO MESIARIK | 10.8.2017 15:36 | id 119939 | nahlásit

Nas uplnu pravdu. Ked som prisiel na jar 87 do Vysocan po PŠke v Martine mal som pocit ze som v trestaneckom tabore uplna anarchia.Tam bol aj lampasak za trest Do jesene 87 to nebola mazacka vojna na tankovom prapore ale teror.Bol tam cigan co bol stary nasich starych lebo mal prestavku v Sabinove , ten len spal a posiloval a vecer ked chlastal staval do pozoru aj nasich starych.
pakárna
petr boháč | 19.4.2017 13:32 | id 116251 | nahlásit

1125 1977-1979 jako rajčák....kdo ještě žije?
 
Re: pakárna
Marian VIDA | 25.8.2017 09:07 | id 120371 | nahlásit

Ahoj Peťo!Pamätám!Ty si bol na prvej baterke?Ja som obsluhoval buzoly na veliteľskej.
 
Re: Re: pakárna
petr boháč | 11.10.2017 21:19 | id 121504 | nahlásit

čau marian, občas zavzpomínám..na cvičení na polygonu, na celej blázinec...máme to nějak v sobě na celý život, kdo to nezažil nepochopí...
1972-74
JáN SZáRAZ | 18.3.2017 21:22 | id 114882 | nahlásit

SLUžIL SOM NA 3.PRA... 7 ROTA VELITEL PRAPORU MAJOR CHLEBANA. CHODIL SOM DO SLUZBY NA HLáSKU CO BOL NA STáBNEJ BUDUVE
1972-74
JáN SZáRAZ | 18.3.2017 21:00 | id 114880 | nahlásit

SLUžIL SOM NA 3.PRA... 7 ROTA VELITEL PRAPORU MAJOR CHLEBANA BOLI TO KRáSNE ROKY
Spomienky
Kpt.v.z.Kováčik | 14.3.2017 17:03 | id 114631 | nahlásit

spominam na naše akcie u rybnika.
 
Re: Spomienky
Igor | 17.3.2017 19:54 | id 114854 | nahlásit

Lampasáci chlastali,vojáci posluhovali...
 
Re: Re: Spomienky
Bohuš Pakan | 19.8.2017 11:49 | id 120206 | nahlásit

V 1969-1971 sme chodili na pivo a ryby.Poľovníci a rybáry nás naháňali. Spojar u delostrelcov.
 
Re: Re: Re: Spomienky
frantsek | 24.1.2018 20:10 | id 125616 | nahlásit

ahoj Bohuse ja naTeba pamatujem ja sem bil na 1 baterie a potom delostreleckej dielne a dobre pamatujem na prave na ppl. Marincaka bol velitel odilu vtedi este tie stromi pred budovov este boli mladi kde sme cistili kanadi ...
Spomienky
Kpt.v.z.Kováčik | 14.3.2017 16:59 | id 114630 | nahlásit

Ja som tam služil v r 87-91.Na 2 mspr somí bol velitel 5 a potom 6 msr.zdravim por.Šmelka,Kpt.Mrňu,
 
Re: Spomienky
peter | 7.2.2018 20:10 | id 126113 | nahlásit

Bol som výkoňák 5mtsr pod vedením kpt. Kováčik - najlepší veliteľ roty akeho som zažil lebo bol iba môj jediný môj veliteľ roty potom sa kasárne rozpadli lebo prišlo delenie ČSR a SSR 91-93
 
Re: Spomienky
Miroslav Gnap | 20.7.2018 17:13 | id 130465 | nahlásit

Ahoj Pišta, neviem či sa na mňa pametáš - veliteľ 4msr npr Gnap.Náhodou som sa dostal po takomto čase( 29 rokov) do Boru a tak som začal na internete hľadať nejake spomienky a natrafil som na teba. Ak chceš, tak sa ozvi. Zajtra tam idem znovu len tak zaspominať na stare časy.
Tak zatiaľ ahoj. Miro
 
Re: Re: Spomienky
Pavel Peterka | 20.9.2018 14:38 | id 131899 | nahlásit

Byl jsem v roce 1989 u bigosu...a na cvičení jsme pod vámi cvičili...sanko,Peterka, ježek,cadek,a pak byl článek v obraně lidu....Gnapovci se zase vytáhli.....
spomienka na vojnu
Feher Tibor | 14.1.2017 14:33 | id 112509 | nahlásit

Prajem všetkím záložákom veľa šťastia a zdravia v Novom roku ja som služil na1.prapore na2.rote ako vodič OT-64 v rokoch 83-85 velitel praporu bol kpt.Kmeťo hladám spolubojovníkov
 
Re: spomienka na vojnu
miroslav sklar | 26.2.2017 17:30 | id 114087 | nahlásit

Zdravím,v tech letech jsem též sloužil ve Vysocanech,ale jinde byl jsem prideleny do kotelny,nás velitel mjr.Babin.Takže se asi nezname,ale i tak přejí hodně štěstí.
 
Re: Re: spomienka na vojnu
Jan Blahuta | 5.3.2017 22:12 | id 114359 | nahlásit

Zdravím Mirku. Sloužil jsem v letech 76-78 taky v kotelně. Šéfoval nám civil Kortan, velitel pluku byl Halva. Od té doby jsem nenavázal žádný kontakt. Uvítal bych, kdybys mi něco napsal. Měj se pohodově.
 
Re: Re: Re: spomienka na vojnu
Míla Endrle | 4.7.2017 21:50 | id 118938 | nahlásit

Duben76-78 2 prapor 5 rota, řidič ot 64
 
Re: spomienka na vojnu
Vladimír Samek | 9.3.2017 15:20 | id 114470 | nahlásit

Zdravím v té době jsem sloužil na 2.praporů na 5.rotě jako střelec OT-64 na 2. praporů, velitel praporů byl Kpt Vyvlek ( Berki)
 
Re: Re: spomienka na vojnu
JIRKA | 10.8.2017 14:07 | id 119937 | nahlásit

JÁ BYL NA 5 ROTĚ 81-83
 
Re: Re: Re: spomienka na vojnu
Franta Blovský | 6.9.2017 12:35 | id 120623 | nahlásit

byl jsem na vojně 81-83 2prapor 5msr. říkali mi švejk velitel por.Rozmara.Měl jsem regal vedle Duli Kalaye.Tak čau.
 
Re: Re: Re: Re: spomienka na vojnu
Jirka | 7.9.2017 07:18 | id 120638 | nahlásit

Ahoj Franto.Byl jsem se asi před měsícem ve Vysočanech podívat a pořád tam naskočí vzpomínky na kamarády.Bergman,Kočiš,Koťuch,Kováčové,Kalay,Šišlák,Studnič ka,Schoniger,atd.
 
Re: Re: Re: Re: Re: spomienka na vojnu
petr | 15.9.2017 18:37 | id 120827 | nahlásit

Ahoj čtu tady odkazy a ve tvých vzpomínkách se objevilo moje jméno.Jsem pETR kOČIŠ a sloužil jsem zde v letech 1981 1983 u dělostřelců.Akorát nevím kdo tam tuto vzpomínku dal,když tak písni,zatím ahoj.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: spomienka na vojnu
Tomáš Anděl | 10.3.2017 16:32 | id 114503 | nahlásit

Čau Tibor,sloužil jsem na 1.praporu v letech 84-86 jako spojař,Kmeťo,Smetana & Soso,byl jsem tam 6 měsíců,poté jsem dělal elektrikáře na VSB.Díval jsem se na foto,které jsi umístil na csla a někteří kluci jsou mi povědomí(jeden určitě)se jmenuje Czomor nevím jak se to píše,ale byli jsme spolu na rotě.Dal jsem tam také foto kluků z kotelny.Zatím se měj a ať nám zdraví slouží,pivo a kořalka chutná :-)
 
Re: Re: spomienka na vojnu
Tibor Fehér | 11.3.2017 17:11 | id 114522 | nahlásit

Ahoj Tomáš som rád že si reagoval na moj komentár.Pár komentárov som už napísal ale chlapci z mojej roty sa zatial neozvali,jedine moj mlady kulometčík OT-64.Možno že nemaju čas alebo nepoužívaju počítač.Tomáš zatial Ti prajem vela zdravia a vela uspechov v práci ahoj Tibor.
 
Re: Re: spomienka na vojnu
mjr.Miloš Smetana | 3.8.2017 21:17 | id 119747 | nahlásit

Nazdar Tibore,tady kdysi náč.štábu 1.mspr Smetana,pamatuješ si celkem dobře.Vel.Kmeťo,politruk Trebichalský.Pochopitelně všichni v důchodu !Čas letí,ale je na co vzpomínat ne?
 
Re: Re: Re: spomienka na vojnu
Tomáš Anděl | 14.8.2017 13:25 | id 120046 | nahlásit

No já čumím,Miloš Smetana se ozval,no zdravím náčelníku,mám Vás v paměti velice dobře,výborný střelec,než jsem odešel na vsb,byli jsme spolu na nočních střelbách,obsluhoval jsem vysílačku na věži,seděl v teple a mohl dřímat.Jěště aby se ozval Soso a Kmeťo a je to komplet.Mám se dobře,zdraví slouží,pivo chutná,dvě děti,manželku :-).Jsem v kontaktu s písařem Jirkou Skibou.Na csla mám pár fotek z Vsb.Zdraví spojař 1.mspr a později elektrikář na Vsb voj.Anděl
 
Re: Re: Re: spomienka na vojnu
Tibor Feher | 10.9.2017 12:46 | id 120694 | nahlásit

Zdravím Vás pán Smetana ja Vás poznám ako keby to bolo včera, na vojnu sa nedá zabudnuť.Na špatné veci človek zabudne a tie dobré ostanú v pamäti,aspoň sme trošku zmužneli na tej vojne.Videl som pár fotiek zo stretávok kde som Vás videl,ale teraz už nenašiel som stránky kde to pulikuju.Hladal som aj svojich spolubojovníkov ale nikto sa neozve.Máte pravdu čas beží a ked zdravie slúži tak treba si to užiť.Pán Smetana prajem Vám veľa šťastia a hlavne zdravia v kruhu rodiny
 
Re: spomienka na vojnu
Rudolf Fabiny | 28.8.2017 10:01 | id 120416 | nahlásit

Pamätám na Kmeťa...bol som na 3.Msr.v r.1982-84!!!
 
Re: spomienka na vojnu
Juraj kováč | 20.10.2017 19:32 | id 121685 | nahlásit

Ahoj Tibor.Já jsem sloužil také v roce 83-85, 1.prapor 1 rota řidič OT-64. Náš velitel roty por.Vatrt.Moji blízcí spolubojovníci,také řidiči,Petr Kolarčík alias "ČELO" nebo Ivo Orlík "OREL" atd.Také někdy vzpomínám na tu pakárnu.To se nedá zapomenout do smrti.Zatím se měj.Čau.
 
Re: Re: spomienka na vojnu
Juraj kováč | 21.10.2017 13:30 | id 121699 | nahlásit

Oprava-ČELO se jmenuje Tomáš Kolarčík
 
Re: Re: Re: spomienka na vojnu
Tibor Feher | 21.10.2017 17:06 | id 121705 | nahlásit

Juraj ešte niečo zájdi na stranku Csla.cz klikni na stranku spolubojovnici zadaj rok nastupu a utvar najdeš tam aj fotky o mne a o kamaradoch ahoj.
 
Re: Re: spomienka na vojnu
Tibor Feher | 21.10.2017 16:48 | id 121703 | nahlásit

Ahoj Juraj ja si ťa pamätám a ešte veľa kamaradov na to sa nedá zabudnuť.Fiala Orlik Cerný.Sina atd.Máš pravdu bola to pakáren ale časom človek zabudne na špatné veci a spomína len na dobré,trošku sme si aspon zmužneli.Juraj som rád že si sa ozval prajem Ti veľa zdraviaa šťastia ahoj.
 
Re: Re: spomienka na vojnu
Ivo Orlík | 31.3.2018 14:34 | id 127800 | nahlásit

Ahoj Juraji. Jak jedu přes Přerov tak si často vzpomenu, že tu někde možná vegetíš. Byl si z Přerova. Já Čela potkla, když sem vozil pivo v Hošťalkovicách v hospodě. To už je dost let. Tibore na tebe si pamatuju a eště z vaší roty na Anču.
Jinak na tu svini Watrta se nedá zapomenout a na největšího kámoša největšího nasluhovače západního okruhu Frantu Maška.
Mějte se chlapi. Zdarec.
 
Re: Re: Re: spomienka na vojnu
Tibor Fehér | 31.3.2018 16:01 | id 127803 | nahlásit

Ahoj Ivo dlho som o Tebe nepočul ja som na týchto stránkach dosť často na našej rote ešte služili aj chlapci ktorých možno poznáš Záhora Klusáček šustek štefl Marek Kaňa šumšala atd.Zatial sa maj ozvi sa niekedy
 
: Re: Re: spomienka na vojnu
Ivo Orlík | 1.4.2018 16:54 | id 127847 | nahlásit

Tibore já s pár klukama byl na manévrách, šoférama. Se Zdenkem Hertlem sem chodil doškoly /co je s tebou na fotce/, s jeho bráchou sedávám v hospodě. Stáňa Orlík bydlí ve vedlejší vesnici. Jinak den před velikonoci v 84 zdrhla z gvérem Honza Chadima, vzal sebou ještě dva /Vozára a Hamlíka myslím, chytli je/. Honza vyfasoval desítku.
Měj se.
 
Re: : Re: Re: spomienka na vojnu
Tibor Fehér | 1.4.2018 18:05 | id 127851 | nahlásit

Ivo já som už pár komentárov napísal na tuto stránku ale vidíš moji kamaráti z roty sa neozývaju. mňa ani raz nezobrali na manévre ale ani mi to nechibalo.Minule sa mi ozval Smetana na tejto stránke odpísalsom mu.Ved aj nám zdrhol mladý na Doupove a skoro sme mali z toho pluser ale každý sme z toho vyviazli s podmienkou.Zatial sa maj Ivošu a niekedy sa ozvy ahoj
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: : Re: Re: spomienka na vojnu
Honza | 9.7.2018 21:11 | id 130151 | nahlásit

Vyfasoval jsem 9 let v Minkovicích 5 let,1 rok Bory a pak revoluce a pustili mne na podmínku.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: spomienka na vojnu RTZ vodič PHM
Jaroslav | 25.11.2018 18:44 | id 133238 | nahlásit

Tiež som tam slúžil 1982- 1984, veliteľ útvaru bol major Záhora.
 
Re: Re: spomienka na vojnu RTZ vodič PHM
Stočes Richard | 10.12.2018 09:39 | id 133578 | nahlásit

Ahoj kamarade. Já tam slouzil take jako řidič PHM"ale v letech 81-83 Dotahl jsem to až na řidiče autobusu. Ale udělali jsme průser z bezinem a masem. Takže to skoncilo u soudu v Plzni. Dostali jsme podminku a já za trest putoval na kotelnu. Vyfasoval Tatru 148 slopku a tu jsem přestřikal na modro. Zahora malem spadl z tribuny na buzeraku. Goga ,už to ani nekomentoval. Jinak jsem nadsluhoval 21 dní. Ozvi se Richard Zlinsky kraj.
PTŘS 85-87
Ján Mikuláši | 11.1.2017 22:44 | id 112447 | nahlásit

Čo chlapi nik? Ani gen.nprp Povraznik sa neozýva.
 
Re: PTŘS 85-87
Imrich Šušmák | 24.6.2017 22:37 | id 118578 | nahlásit

Franta Porazil již není mezi námi.
 
Re: Re: PTŘS 85-87
Rudolf Kodalík | 26.6.2017 22:36 | id 118668 | nahlásit

Zdravím, Franta zemřel v roce 1993 ve věku 51 let, čest jeho památce.
 
Re: Re: Re: PTŘS 85-87
lorenc | 6.10.2018 17:38 | id 132177 | nahlásit

Zdravím Vás pane Kodalík, velice dobře si Vás pamatuji, ač já jsem sloužil pod Marynčákem, byl jsem na DO potom na baterii houfnic, zajímalo by mě, kde skončil nadporučík (později kapitán) Jarda Pospíšil, nevíte o něm něco? Pokud ano, napište mi,prosím Lorenc.
 
Re: PTŘS 85-87
Jan Jozefiak | 22.10.2017 18:18 | id 121730 | nahlásit

Jano myslim ze ste mali rotu pri nas 1 Hb alebo sa mylim mal by si poznat Honzu Benceho velitel bol kpt Behul npor Triscik jeho zastupca vas velitel kpt Michalicek
VU 1125 1974 -1976
Vladimir Kalivoda | 11.1.2017 07:45 | id 112425 | nahlásit

Ozve se nekdo? Hledam spolubojovniky.
 
Re: VU 1125 1974 -1976
Jan | 13.1.2017 11:35 | id 112485 | nahlásit

Ahoj já jsem byl na vojně v letech 1965-67 ,najdi si stránky www.spolubojovnici.a…
a tam se přihlas. ke svému ročníku.
 
Re: VU 1125 1974 -1976
Král Zdeněk | 17.2.2017 10:40 | id 113701 | nahlásit

Ahoj. Tvoje jméno mi něco říká...já byl radista. já šel do civilu v 77
VU 1125 !974 -1976
Vladimir Kalivoda | 11.1.2017 07:43 | id 112424 | nahlásit

Ozve se nekdo? Hledam spolubojovniky.
 
Re: VU 1125 !974 -1976
Lumír Nademlejnský | 13.3.2017 22:25 | id 114611 | nahlásit

Ahoj. VÚ 1125 1975-1977. ČTTZ. hledal jsem někoho už na Spolubojovníkách. Ozval se Karel Pospíšil a Ludovít Mikloš.
Protitankova batéria 1989-1991
Juraj Matula | 3.1.2017 17:44 | id 112178 | nahlásit

To teda boli časy,,, super stránka,,, som rád že som mohol vidieť fotky a tak si spomenúť na ťažké, ale aj super časy...S odstupom času si človek povie že je rád že niečo také zažil ... Veľa... Veľa zážitkov .... Ja som bol ten ktorý zažil posledné časy VÙ 1745,,,
Pozdravujem Vysočany od Martina SK
 
Re: Protitankova batéria 1989-1991
peter | 7.1.2017 21:20 | id 112317 | nahlásit

Možno budeš poznať Janka Pánisa. Býva v Martine, slúžil tiež v 1745.
 
Vu 1745 rtz
Pavol | 7.1.2017 22:08 | id 112319 | nahlásit

Roky 1981-83 rtz boli na ktore treba spominať. Bol by som rad keby sa niekto ozval. Nemam na nikoho kontakt. Časom sa zabudli aj mena,ale spominam na chalanov z plb,rot, pisarov na štabe. Zostalo mi meno Milan Winter z prieskumnej roty,Vlado Buloň,Jano Čučiak z pzh. V tychto rokoch som bol spravca vystroj. skladu. Načelnikom bol Jagrik po ktorom to prevzal čerstvy absolvent vojenskej školy Holy. Na nich spominam,ze mi veľa dali. Mozno niekto povie ,že stratene roky,ale zoberte dnesnych mladych. Aka zodpovednosť??? Spolupatričnosť?
 
Re: Vu 1745 rtz
Milan Mazanovský | 8.1.2017 20:24 | id 112346 | nahlásit

Hovorí ti niečo meno Jano Koleják ? Myslím že baterkáreň.
 
Re: Vu 1745 rtz
Pavel Musil | 23.2.2017 15:39 | id 113985 | nahlásit

Ahoj, byl jsem tam v roce 1982 Před vánoci jsem havaroval pod vlivem alkoholu na služební cestě a tam jsem zranil praporčíka Bureše vojína Hubeného a desátníka Trochana, asi tvého předchůdce.Do kasáren už jsem se nevrátil, zůstal jsem na Borech a pak mě odsoudili na 4 roky. Chtěl bych se zeptat jak dopadli kluci zdravotně. od té doby jsem se s nikým nesetkal. Děkuji. s pozdravem Pavel Musil
 
Re: Re: Vu 1745 rtz
Stočes Richard | 28.12.2017 09:44 | id 124584 | nahlásit

Na tu nehodu si matně vzpominam. Byl jsem v te době na rtz řidič autobusu. Ten praporcik Bures mi nic neríká.Velitel roty byl Peter Goga největší kusovka v kasarnach. Trochan to byl tvrdy chlapik tzv šialeny východnar. A ten byl v pohode. Mě s autobusu sundali, ze to že jsem vozil do kasaren chlast a bečky piva, ktere se pily u nas v armě nebo v autoparku. Skoncilo to v Plzni u vojenskeho soudu. Dostal jsem jen podminku. Nejlepsí bylo ,že za trest mě přidělili Tatru sklapěčku abyl jem na kotelně. To teprv začal neuvěřitelný veget.
 
Re: Re: Re: Vu 1745 rtz
Drozd | 15.2.2018 13:13 | id 126394 | nahlásit

Na to si vzpomínám moc dobře. To pivo,,CHODOVAR" jsem pil taky. U soudu v Plzni jsem byl též a můj trest byl 10% z platu na 5 měsíců. Já už totiž byl civil
 
Re: Re: Vu 1745 rtz
fero | 17.6.2018 18:53 | id 129643 | nahlásit

bol som tam 80-82 vodic Pv3s RTZ 5msr boli somnou juro Krivanek Lubo cedidla z Malenovic Andrej Crep Bol som na brigade velitel Milos Smatana vozil som ho domou z brigady do benatek nad jizerou pozdravujem ho velitel bol Jarda Vyvlek zdravim
 
Re: Re: Vu 1745 rtz
Jaroslav | 25.11.2018 18:56 | id 133239 | nahlásit

Ahoj Pavle,spolu sme boli na rote,pamätám si na tú nehodu.Volám sa Jaro Šeševička ( Šešo)
 
Re: Vu 1745 rtz
Stočes Richard | 10.12.2018 09:46 | id 133579 | nahlásit

Pokud me pamet neklame spravce vystrojaku byl Jano Chovan. Mam doma i fotky. Richard Stočes
skoťák 4 roty
Pavel Vrána | 26.12.2016 10:10 | id 111850 | nahlásit

Ahoj "spolubojovníci"
sloužil jsem ve Vysočanech jako "skoťák"OT 64 na 4.roťe u Líkaře a můj velitel praporu byl "Berki"-Vývlek.Velitel pluku byl tehdy Záhora.Byly to roky 1982-84.
Byli jsme řidči a poddůstojíci celkem dobrá parta.
Z kluků si vzpomínám na Maťa Všelka,Babce,Rehovčíka,Jánoša,Milana Hippa,Romana Pavlíka,Jirku Kunčara,Pacíka atd.Na ostatní jména už
si nepamatuju Mám však kluky v živé paměti.
Kdyby se někdo,kdo se mnou "spolubojoval",ať se ozve.Budu rád.
 
Re: skoťák 4 roty
Palo | 26.12.2016 13:34 | id 111862 | nahlásit

Berkiho slavny vyrok ked odchadzal z praporu domov.. ,,Dozorci co sa to tu vala za poleno? Zoberte nositka a odneste to." .. sirka na schodoch.
 
Re: Re: skoťák 4 roty
peter | 7.1.2017 21:18 | id 112316 | nahlásit

Ahoj Paľo, aj Tebe v r. 2017 všetko naj... naj... naj... a dúfam, že sa tento rok konečne stretneme. Ja čakám len na telefonát pplk. v.v. J. Vacíka.Keď tam napadne aspoň pol metra snehu vyrážam do Boru. Nech si užijem zimu ako v rokoch 1977, 78.Našťastie za to zaobíde bez sekania ľadu na Štedrý deň. Na to sa len tak nezabúda, ako gen. Halva poslal bigošov ten ľad rúbať. A niektorí možno ani nevedia, že Berky, vlastným menom Jaroslav Vývlek skončil v ASR ako náčelník Pozemného vojska v hodnosti generálporučíka.
 
Re: Re: Re: skoťák 4 roty
Palo | 14.1.2017 11:40 | id 112505 | nahlásit

Peter ďakujem. Ja viem čo Jardo dosiahol,ja sledujem dianie. On bol skrátka vojak.
 
Re: Re: skoťák 4 roty
Stočes Richard | 28.12.2017 09:56 | id 124586 | nahlásit

Když měl Vyvlek devetáka a dorazil na tankovy prapor, tak bylo vždy veselo. Jeho další oblíbeny slogan byl potě sem vy umelec. Pokud se mu podařilo dojít až do 3.patra k nám na RTZ , tak se následně malovalo atd.Nezachránil nás ani pplk Soustružník zvaný Pepson.
 
Re: spomienka na vojnu RTZ vodič PHM
Jaroslav Šeševička | 25.11.2018 19:04 | id 133240 | nahlásit

Čauko Richard Stočes alebo( stošesť).
 
Re: Re: spomienka na vojnu RTZ vodič PHM
Stočes Richard | 10.12.2018 10:37 | id 133580 | nahlásit

Jestli chces , tak mi zavolej +420777557832 Stočes Richard
 
Re: skoťák 4 roty
Milan Mazanovský | 8.1.2017 20:19 | id 112345 | nahlásit

Pavle nazdar - vežové číslo 344 . Som bývalý technik roty jeseň 82-jeseň 83. Ozvi sa 00421-905-712261 . Mám kontakt na Mrhálka . Mohli by sme dať stretnutie .
 
Re: skoťák 4 roty
JIRKA | 10.8.2017 14:12 | id 119938 | nahlásit

5.rota 1981-83 Můj řidič OT Otta Kressa. Pacíka,Hippa si pamatuji a tvé jméno mi je povědomé.Výkoňáka vám dělal Míra Pleva.
 
Re: skoťák 4 roty
Rudolf Fabiny | 28.8.2017 10:07 | id 120417 | nahlásit

Nazdar.Ja som bol na 3.Msr.ako strelec OT.Zahoru si pamätám,Kmeťa aj Smatamu,mjr.Babin,pplk.Soustružník...
 
Re: skoťák 4 roty
Rudolf Fabiny | 28.8.2017 10:07 | id 120418 | nahlásit

Nazdar.Ja som bol na 3.Msr.ako strelec OT.Zahoru si pamätám,Kmeťa aj Smatamu,mjr.Babin,pplk.Soustružník...
Vysočany
Palo | 25.12.2016 04:46 | id 111805 | nahlásit

Nazdar chlapi. Všetkým vyslúžilcom z Vysočan prajem pekné sviatky. A čo tak sa niekedy vo Vysočanoch stretnúť. Bol som tam v auguste-srpni. A Peter Tebe a rodine tiež všetko najlepšie.
Hladam kamaratov
Frantisek Paksi | 5.11.2016 17:13 | id 109895 | nahlásit

Narukoval som 1969-71 na 1.HB vysocany 1745 ako prvej dubnaci po absolvovani skoleni Optik a infraoptika som bol odvelen na T O P -ke ako OPTIK pluku nacelnikom bol Npr.K. Vitak ked este niekto este pameta na Tie dva roki cozme sluzili spolu 47-rokov ale mislim ze este niekdo prihlasi .
 
Re: Hladam kamaratov
Miroslav Novotný | 17.11.2016 17:22 | id 110360 | nahlásit

Sloužil jsem na 1.mspr jako chemický instruktor praporu.Vel.mjr.Babin,kpt.Kempný.Najdu spolubojovníky?
 
Re: Re: Hladam kamaratov
Petr Dragoun | 5.12.2016 16:51 | id 110857 | nahlásit

mjr. Babín, tak na toho vzpomínám...byl náš velitel PLB 80-82
 
Re: Hladam kamaratov
Blaha František | 24.12.2016 11:18 | id 111737 | nahlásit

Tak už je to dlouhých 42 let co jsme opustili kasárna Vysočany,Bor u Tachova.Tehdy jsem sloužil coby řidič OT-64 baterie PTŘS.Vzpomínky se ale pořád vrací,kolikrát jsem si říkal,v létě se přijedu podívat.No nikdy se to nesplnilo.Je to z Moravy kus cesty,ale i tak se co chvilku podívám sem zda se neobjevil nějaký pamětník z baterie. V roce 1974-76 co jsem sloužil tam velel por.Drbohlav,ke konci 76 odchází na školu do Bratislavy.Tak pamětníci,přeji všem pěkné svátky.
 
Re: Re: Hladam kamaratov
Palo | 25.12.2016 03:57 | id 111802 | nahlásit

Zdar. Ja som tam bol v roku 2013 so synom. Tento rok sam lebo syn nemal volno. A ak zdravie dovoli este sa tam vratim. Rok 84-86 vodic SKOTa 1. prápor.
 
Re: Re: Re: Hladam kamaratov
Martin Melichar | 24.11.2017 14:41 | id 122934 | nahlásit

ahoj,ja v tu dobu byl v kuchyni
vzpomienka na vojnu
Misik Slavomir | 12.10.2016 20:39 | id 109098 | nahlásit

Hľadam spoľubojovníkov,ktori služiliv r.1974-1976 v Bore u Tachova VU1745 ozvte sa.
 
Re: vzpomienka na vojnu
peter | 20.10.2016 13:29 | id 109373 | nahlásit

No držím Ti palce v skorej odpovedi. Stránka PS funguje ako denná tlač, žiaľ 1745, alebo tankáni ako by stratili záujem. Buď o tejto stránke nevedia, alebo nemajú chuť.V každom prípade je to škoda.
VU 1745
Vlastimil | 2.9.2016 03:22 | id 108003 | nahlásit

Tady sloužil můj táta a to od roku 1972 do 74 a jmenuje se Jaroslav Štangl. Byl u RTZky.
 
Re: VU 1745
JOZEF SZOLGA | 18.3.2017 21:14 | id 114881 | nahlásit

JA SOM TIEZ TAM SLUZIL NA RTZ-KE AKO VODIC V3-ES VELIL PREZIVKOU / PEPSON /
 
Re: Re: VU 1745
fredy | 7.1.2018 20:02 | id 125025 | nahlásit

Major Sustruznik vysoky chlap prezyvkz Pepson rok 1976 az 1978 tankovy prapo
Bor -dělostřelci 1980-1981
Jarda Svoboda | 31.7.2016 20:47 | id 107185 | nahlásit

Nedá mi to sem nenapsat. Na dalších stránkách , které jsou tu zmiňovány jsem nikoho nenašel, tak třeba tady budu mít štěstí. Sloužil jsem u dělostřelců velitel Fleischman Tomáš a pplk. Marynčák. Dělal jsem rok staršinu. Po převelení z PŠ v Prešově zanedlouho utekl z útvaru voják a vystřílel Kadrnožku. Byl jsem tam všude loni se podívat a je to všechno jinak. I ten imperialista byl ještě docela daleko - Rozvadov. Bohužel jsem dodnes nikoho nenašel. Kdyby přece-ozvěte se.
 
Re: Bor -dělostřelci 1980-1981
lorenc | 6.10.2018 17:46 | id 132178 | nahlásit

ano kamaráde, tam jsem sloužil i já, na baterii houfnic, před tím tam byl dělostřelecký oddíl, Marnyčák, Fleischman, ještě tam byl nrtm. Turis, na druhé baterii npor. Marcin - Kembel
rok 1978
Jozef Mislai | 3.7.2016 07:42 | id 106274 | nahlásit

Zdravim, moj brat Pavol Mislai sem narukoval v r, 1978 aj bol som na jeho prisahe ,potom ho prevelili na strelnicu bohuslav ako obsluha , bohuzial minuly rok zomrel
Ošetřovna 4/1979-9/80
TomášS | 8.5.2016 15:31 | id 104499 | nahlásit

Byl jsem zde jako lapiduch tankového praporu kterému šéfoval mjr. Vacík.Hl.lékař byl kpt.Bútora.Pamatuji pětimetra Bugára, který vystřílel motorest Kadrnožka,přejetého kluka tankem na Doupově a několik dalších malérů.Ošetřovna mi přijde jednou tak veliká.Uff..už je to fakt dávno.
 
Re: Ošetřovna 4/1979-9/80
Zdenek | 20.12.2017 22:26 | id 124158 | nahlásit

Já byl na RTZ,8/80-3/1982,dělal jsem ve výstrojním skladu a pamatuju ještě mimořádku kdy se v kotelně udusil zvratkama jeden kluk z Ostravy a já mu musel chystat uniformu do rakve.O to smutnější to bylo,že já byl taky z Ostravy.
 
Re: Re: Ošetřovna 4/1979-9/80
marian | 26.12.2017 22:15 | id 124554 | nahlásit

ako sa volal vystrojni skladnik.
1. prápor bigoši 1989-1990
grizzzlie | 25.2.2016 16:28 | id 101956 | nahlásit

Z lampasákov pamätám kpt. Hada (náčelník techniky), kpt. Stránsky (Charlie - náčelník štábu), veliteľom útvaru bol mjr. Rotrekl, ešte provianťák pplk.Šic (a jeho dcéry "Šicovky"), potom už len také mená ako mjr. Greňo, mjr. Pekár, kpt. Němec, npor. Ňěmeček, por. Vojna. Dobré spomienky veľmi nemám. V 1990 bola už celá vojenčina v Bore len zlou fraškou. Z bigošov si ten ročník bude určite pamätať Vencu Reichla.
Hej, a doživotný dévéťák Jirka Kilián (neviem, či to nebola prezývka, bol mjr.), čo chodil akurát so šnúrkou v púzdre od pištole.
 
Re: 1. prápor bigoši 1989-1990
Drobek | 24.8.2016 18:57 | id 107836 | nahlásit

Tak se musím také pochlubit ,že si pamatuji na všechny jmenované včetně na Vency který nebyl bigoš ale byl z 1 . minometky na 1. praporu mohu dosvědčit spali jsme na jednom pokoji .Náš velitel byl ppor. Němeček.
 
Re: 1. prápor bigoši 1989-1990
Drobek | 24.8.2016 19:01 | id 107837 | nahlásit

Ještě si vzpomínám také na kpt.Buka když jsme mu říkali schválně náčelníku a on se rozčiloval ,,čo som indián a mám pred štábom koňa''.Na tuto hlášku snad nikdy nezapomenu .
 
bigoši 9 zalozna rota a druhy rok PLO-1988-1990
luboslav horvath | 25.3.2017 22:26 | id 115082 | nahlásit

tie mena si tiez pametam.
 
Re: Re: 1. prápor bigoši 1989-1990
Martin | 15.12.2017 19:23 | id 123922 | nahlásit

Já sloužil jaro 87-89 a Buku jsme měli jako velitele roty,vel. praporu byl Bosák.Pamatuji si že ným tehdy ještě jako nadporučík Jan Buka říkal že jeho záliby jsou jeho přítelkyně a bojová příprava.Nejlepší bylo když na něj bigoši mluvili cikánsky a onže nerozumí a přitom mu cukali koutky u pusy.Také si občas vzpomenu.
 
Re: 1. prápor bigoši 1989-1990
Jiří Valvoda | 18.6.2017 15:48 | id 118274 | nahlásit

Ahoj kluku (kluci) z Vysočan. Po absolvování PŠ v Trebišově, jsem tam sloužil od jara 1988. Do civilu odcházel na podzim 1989. Většinu jmenovaných důstojníků z onoho období jsem samozřejmě znal. Mjr. Jiří "Kilián" se správně jmenoval Kilkovski. "Kilián" byla pouze přezdívka, za kterou by Vás klidně zastřelil. Tak to nesnášel. Proto asi ta pověstná šňůrka místo pistole. Jestli se nepletu, tak byl politrukem tankového praporu. Štábní kpt. Buka byla také krásná osobnost. Byl příslušníkem jedné problematické menšiny v této zemi, ale hrdě se ke svému původu hlásil. Byl to jinak velice chytrý a vzdělaný člověk. S tím koněm z dalšího příspěvku, jsme se ho ale nemálo nazlobili. Mohl si zato v podstatě sám, právě tím, když nám promlouval do duší, že není indiánský náčelník. Služba ve Vysočanech nebyla rozhodně snadná. Byl to tehdy jeden z neproblematičtějších voj. útvarů v tehdejší ČSLA. Ten správný pořádek u tohoto útvaru "ocenila" i tehdejší Obrana lidu, vydáním rozsáhlého příspěvku " Kde vládne bezvládí - VÚ 1745 Bor u Tachova". Kdo tam sloužil, ví své. Zapomenout se nedá a snad ani nechce. Zdravím Vás všechny bez rozdílu, jestli jsme si rozuměli, nebo ne, včetně, dnes již většinou bývalých vojáků z povolání.
Jirka
 
Re: Re: 1. prápor bigoši 1989-1990
Palo | 3.2.2018 12:37 | id 125902 | nahlásit

Na Vysočany sa nezabúda. Prežili sme tam istú etapu svojho života. Už som tam bol dva krát pozrieť a ešte by som chcel. Čo bola brána do parku,tá budova,tak v nej prevádzkuje bývalý lampas hospodu. Dal som si tam Chodovar aj s nim pokecal. Do našej cimry som nenakukol,lebo 1. prápor je obývaný.
 
strelec BVP-2 -1990 jeseň
Alexander R. z Velkeho Krtiša | 11.11.2017 20:35 | id 122369 | nahlásit

ahojte,aj ja som tam bol na vojne pol roka velitel bol mjr.Pekar, a dali nas najprv do vydajne stravy a potom do straze sme chodily a potom po pol roku nas dali na vypomoc do VU Vraž u Pisku stražna rota,ja som zacal uz 18 mesacnu vojencinu ale na tie casy sa nedaju zabudnut.
 
Re: 1. prápor bigoši 1989-1990
vikonak 5 mtsr | 7.2.2018 20:49 | id 126119 | nahlásit

si uboziak
Baterie PTŘS
František | 7.12.2015 21:11 | id 98489 | nahlásit

Ve Vysočanech byla taktéž baterie PTŘS.Já měl tu čest tam sloužit v letech 1974-76.Kdyby se někdo ozval,byl bych moc rád.Vždyť je to už neskutečných 39 let.Nedá se zapomenout na tehdejšího velitele baterie por.Drbohlava,nstr.Štěpáníka a legendu ppl.Marynčáka,coby velitele dělostřelců.
 
Re: Baterie PTŘS
lorenc | 28.2.2016 10:49 | id 102075 | nahlásit

Františku, já jsem sloužil u HB, takže ty, které tam jmenuješ si moc dobře pamtuji.
 
Re: Baterie PTŘS
Honza | 12.6.2016 22:04 | id 105717 | nahlásit

Já jsem u PTŘS sloužil v r. 1972-1974 jako vel.družstva PTŘS a por. jano Drbohlav byl můj druhý velitel-výborný chlap a taky nesmrtelný náčelník nrtm.Štěpánik. Žili jsme venku mimo pluk společně s SHD v limbusácích na cestě k hospodě u Větra a ubytovnám lampasáků.Byl jsem tam poprvé a naposledy v vr. 2012 a byla to hrůza. Baterku jsem nemohl najít,dvůr byl zarostlý stromy a samotná baterka polorozbořená.Oproti bahňákům a mrakostřelcům a pod.jsme měli mazáckou vojnu,protože k nám kromě našich nadřízených nikdo nemohl. I zvěře byl dostatek co se nastřílelo.azávěrem jen to že mi bylo velmi smutno. čet.J.U z Brna.
 
Re: Baterie PTŘS
Laďa | 10.3.2018 22:03 | id 127227 | nahlásit

Ahoj kluci sloužil sem také v. r. 74/76 Marcincaka i mjr(prezdivka
tatranka) si dobře pamatuji sloužilsem pod nima jako řidič a ty nácviky na spartakiádu to bylo super
 
Re: Baterie PTŘS
Ján Rozkoš | 9.10.2018 22:19 | id 132252 | nahlásit

Ja som slúžil na del. odelu veľ máj.Zdrahala 1974-1975
VU Plzen 63-65
Lucka | 6.12.2015 15:52 | id 98451 | nahlásit

Dobry den, neviem ci to napisem spravne, ale moj stary otec by rad nasiel alebo sa dozvedel nieco o svojich spolubojovnikov z vojny. Posobil vo VU Plzen v rokoch 1963-65, 11.tank.pluk. Velmi by ho zaujimalo nieco o panovi Ivanovi Dzurovi a panovi Milanovi Augustinakovi. Dakujem, velmi by ste nam pomohli :-)
 
Re: VU Plzen 63-65
Pravomil | 6.12.2015 20:19 | id 98462 | nahlásit

Ahoj,musíš se dostat na stránky vojáci sobě,nebo zadej do vyhledávače č.voj.ůtvaru,stačí ve skratkách..v.ů.xxxxxx.Hledej.Přeji hodně štěstí.
 
Re: VU Plzen 63-65
Erich Hafenrichter | 2.8.2016 14:24 | id 107237 | nahlásit

sloužil jsem u 3. roty jako řidič auta pod velením npr. Plavocký a por.Štrunc
prieskumáci 82-84
juro | 24.11.2015 17:10 | id 97961 | nahlásit

Hladám niekoho z pzr 82-84.
 
Re: prieskumáci 82-84
juro | 25.11.2015 07:59 | id 97982 | nahlásit

zabudol som napísať VU 1745 bor u tachova
 
Re: Re: prieskumáci 82-84
abso z 6. motostřelecké roty | 15.12.2016 18:53 | id 111166 | nahlásit

Takže to by sis mohl pamatovat na Frantu Maška :-)
 
Re: prieskumáci 82-84
Petr Vlažný | 8.12.2015 22:45 | id 98530 | nahlásit

Ahoj, tady absa z 2.čety 83 - 84. Petr Vlažný
 
Re: Re: prieskumáci 82-84
juro k | 17.12.2015 14:00 | id 98820 | nahlásit

ahoj Petře nejak si sa mi stratil z mailu. čo nové,stretnutie bolo? Našiel som Jara Mikovicsa.
 
Re: Re: Re: prieskumáci 82-84
Petr Vlažný | 21.12.2015 19:28 | id 99036 | nahlásit

Náš sládek ze Zlatého bažanta - OT 64.
Zas to rozjedu, ale bylo toho trochu moc a nestíhal jsem - ozvu se soukromě. Petr
 
Re: prieskumáci 82-84
Rudolf Fabiny | 28.8.2017 10:13 | id 120419 | nahlásit

Ja som bol v r.1982.na pruzkumnej rote,ale len 3.mesiace,potom ma prevelili k bigošom na 3.Msr...
 
Re: prieskumáci 82-84
Rudolf Fabiny | 4.9.2017 20:19 | id 120600 | nahlásit

Nazdar.Ja som bol u prieskumakov od januára 83-mája 83...A nebol to útvar 1745,ale 1125...Pamätám si akurát mjr Hejla,a voj.Mikesku...Napíš!!!
VÚ1125
Jan Čermák | 13.11.2015 06:29 | id 97264 | nahlásit

Sloužil jsem v Boru u Tachova-Vysočany v letech 1965-65 u útvaru VÚ1125 scházíme se každé dva roky na Butově u Stříbra samozřejmě si zajedeme do Vysočan do kasáren podívat a zavzpomínat a vždy je si o čem povyprávět ,bohužel už někteří nejsou mezi námi letos jsme slavili 50let od nástupu do základní služby .
 
Re: VÚ1125
VLADIMÍR DUDA | 1.5.2016 15:18 | id 104292 | nahlásit

Sem váš bažant ale mužete mi taky pozvat už sem tam jednou byl
 
Re: Re: VÚ1125
Jan Čermák | 20.9.2016 07:18 | id 108533 | nahlásit

Letošní sraz spolubojovníků se koná 23-25 září na Butově.
 
Re: VÚ1125
vaclav | 5.8.2018 13:42 | id 130829 | nahlásit

slouzil jsem u jmenovaneho utvaru v letech podzim 87-89 rad bych jesti se nekdo neozve z tohoto rocniku
Jedna vzpomínka - příběh...
Vladimír Hartman | 6.11.2015 22:12 | id 97028 | nahlásit

Ve filmu "Černí baroni" jsme viděli Pavla Landovského v roli majora Halušky, s přezdívkou "Terazky". Komu by se taková postava zdála přehnaná, pokud by někdo nevěřil, že něco takového bylo možné, že takoví exoti se přece v armádě nemohli vyskytovat, toho snad přesvědčí tento příběh. A není z padesátých let, stalo se to ve Vysočanech (Bor u Tachova) během mé základní služby, v roce 1970.
Na tankovém praporu, v prvním patře, měl spojař takový kamrlík, hned vedle stolku dozorčího, kde skladoval ty své různé vysílačky, bubny s dráty a podobně.
Bylo to v zimě. Kdo na tu zimu pamatuje, ví, že ten rok byly neskutečné spousty sněhu. To nás zachránilo. Nad tankány, ve druhém patře, sídlil 2. motostřelecký prapor, tedy "bahňáci". Náčelníkem štábu tam byl major Čigáš, typický inteligent, podobný právě Terazkymu. Jak mohl sloužit, navíc v tak vysoké hodnosti, je s podivem, snad starý fronťák? Nuž tedy, stalo se toto:
V kamrlíku spojaře se nás sešlo pár kámošů z čétézetky a jak jinak, trochu jsme chlastali. Že jsme po chvíli přestali být ostražití, je celkem pochopitelné, dá se říct, že jsme byli značně hluční. Najednou se ozvalo bušení na dvěře - tedy zvenčí, z chodby.
"Otvortě, tu major Čigáš!"
My nic, jen jsme trochu ztichli.
"Slyšítě, otvortě", opakovalo se podivnou směsí češtiny, slovenštiny a ještě snad něčeho jiného.
"Polib si...!"
"Hovorím otvortě!"
Ticho...
"Otvortě lebo vás zatvorím!"
To už jsme nevydrželi. Začali jsme se neskutečně řehtat a vyskákali jsme oknem do obrovské sněhové závěje, která byla podle celého baráku. Vyhrabali jsme se, oprášili od sněhu a šli po schodech nahoru. Sůdruh major pořád ještě bušil na dveře. Spojař k němu přistoupil, zasalutoval a praví: "Soudruhu majore, dovolte nám projít". Pak odemkl dveře a my jsme vešli do místnosti, kterou jsme před chvílí netradičním způsobem opustili. Čigáš jen zíral a mumlaje: "No čo som k***t?" - odešel do druhého patra...
:)
 
Re: Jedna vzpomínka - příběh...
Holouš Jaroslav | 17.1.2016 16:56 | id 100350 | nahlásit

Sloužil jsem pod maj. Čigašem r. 1967 až 1969 ve 2. patře nad tankovým praporem, byl to nepříjemný člověk. Můj velitel roty byl npor Alexander Zbůr. Když jsme udělali, co se po nás chtělo, nebyly s ním problémy. Potěšily mně Vaše fotografie.
JH
 
Re: Re: Jedna vzpomínka - příběh...
Mirek | 7.4.2016 13:50 | id 103468 | nahlásit

Zbůr byl jako ZVP můj náčelník 76- 78 ve Stříbře. Jestli budeš mít náladu mrkni se na Vojna ve Stříbře . Je tam dost vzpomínek na našeho Sašu. M
 
Re: Re: Jedna vzpomínka - příběh...
Vladimír Hartman | 29.9.2016 10:55 | id 108779 | nahlásit

Na vojnu jsem anstoupil 3. října 1968 právě k 6. motostřelecké rotě, jíž velel npor. Zbůr. Přezdívku měl "Šaňo". Než jsem nastoupil, krátce po přijímači, ke zdravoťákům, neměl jsem s ním problémy, mohu jej hodnotit příznivě.
 
Re: Re: Jedna vzpomínka - příběh...
Miroslav Vítek | 25.6.2018 11:04 | id 129810 | nahlásit

A.Zbůra pamatuji jako ZVP pluku 1976 - 1978 ve Stříbře. To už byl jako kapitán. Kolem roku 2000 jsem náhodou potkal jeho dceru. Tatínek stále žil ve Stříbře a v létě na chalupě. M
 
Útvar 3/4 na 6 (1745) Bor u Tachova(Vysočany)
Milan Mík | 4.1.2017 17:56 | id 112216 | nahlásit

abso 72/73 2.prap bigoši VČ3.(velČigaš)potom já přeložen 1.msp(Babin) ale Čigaš asi beze mne nemohl být takže ho přeřadili tamtéž a dělal nač.štábu Museli to přeházet protože Čigaš (Terazky) s NŠ Šimánou byli neschopný-na Doupově nás zatáhli na noc do nějaké bývalý osady kde hrozilo propadnutí do sklepů a my místo abychom budovali obranu proti horským myslivcům tak jsme museli být v OT-nám vyhovovalo(vůbec na Doupově jsme často "budovali"obranu tak,že jsme porýpali co bylo po Rusech..a pak nás vedl ten důstojník co měl dělat rozhodčíhovýroky majoraČ-Mik já vás toho inžinirství zbavím(já byl úča)..ridiči ktorý jste vodiči vystupte.lékař navrhuje velitel schvaluje..(jen1x 1den volno na rotě)ale kdýž jsem mu dělal pomocníka deveťáka tak jsem mu byl se psaním zápisu dobrý(při předávaní služby se kontrolovalo hlavně jestli nechybí kondom na měřák radiace ostré ne těch měli vojáci dost když jsme nacvičovali rojnici na kotě a vyběhl zajíc tak se probrali a šili po něm-mazáci z vedl.roty přestřelovali z kulometů tu silnici na Rozvadov..dál rychle nepustili mě na svatbu bráchy ztratila se pistole při poplachu s výjezdem prý granáty když na cvičení nakládat na 1 OT vůbec nevyjelo a 2.skončilo před Borem- ve vlaku do Podbořan se na opasku oběsil absík-přeplavání Labe nejmíň 3 dni to lepili(potom BVP rovnou z chodu) na Silvestra mi chyběl voják-Čigaš mě poslal abych ho hledal šel jsem za měsíčku do Boru a zpět kluk už byl a já se vyhnul vyšetřování kdo dělal o půlnoci bordel VOP jsem dostal 1x ale nebyl když pro brejle VN Plzeň mě rotm.od nás ukecal na pivo..neměli na zaplacení VB mě do posádkové věznice jeho pustili...přijel pro mne VKR ..končil jsem jako des. ostatní ppor..ostrý poplach+jízda na Slovensko dojeli na Moravu-Moraváci bezva zvali nás domů na jídlo..kluci přinesli od faráře výslužku..my skončili za Kyjovem odtáhli nas na Oremláz zpátky vlak(týden vojny v pr.) dál značkaři nepřítel zaspali útok ja usnul na vysílačce trend eskorta z VOP přišli o odznak vzorň
 
Re: Útvar 3/4 na 6 (1745) Bor u Tachova(Vysočany)
Jan | 4.1.2017 21:31 | id 112226 | nahlásit

Ježíši Kriste, to je blábol. Dyť to nemá hlavu, ani patu.
 
Re: Re: Útvar 3/4 na 6 (1745) Bor u Tachova(Vysočany)
Milan Mík | 14.1.2017 08:49 | id 112500 | nahlásit

Ty vogo to jsem fakt vypotil BLÁBOL(vrátil jsem se k tomu teď) omlouvám se pokud to jde snad na omluvu když jsem myslel na ZVS tak mé zběsilé myšlenky nestačily prsty vyklepávat na klávesnici+na konci mě PC nepustilo dál-což je asi pro vás dobře(je tam limit úhozů)...těch zážitků bylo mnohem víc ...snad že jako VČ bigošů jsem zvýšil spotřebu cigaret z 15 na 60 za den nervy ale rád vzpomínám
ještě 1x omlouvám-už to neudělám čau papa MiMi
 
Re: Re: Re: Útvar 3/4 na 6 (1745) Bor u Tachova(Vysočany)
Milan Mík | 14.1.2017 08:57 | id 112501 | nahlásit

Jo a VELKÝ DÍK za perfektní fotky...ušetřily mi cestu..
spomienka na vojnu
Karol Fandák | 2.11.2015 19:14 | id 96769 | nahlásit

V rokoch 1988-90 som tu slúžil PLO, u mjr.Rolca, boli to dobré časy bol môj veliteľ oddielu,mám dobré spomienky na neho, poznám aj p.Babina a iných ktorí slúžili v tom čase v Bore.Nikdy nezabudnem na Mimoň a strelby Doupov.
 
Re: spomienka na vojnu
mira zálešák,, | 21.2.2016 22:55 | id 101799 | nahlásit

Já byl výkon. praporčík ...89-90,, u kpt Remiase ,,mjr Roll
 
Re: Re: spomienka na vojnu
luboslav horvath | 25.3.2017 22:31 | id 115083 | nahlásit

nazdar Mirku. Ja som bol ku vam pripojeny druhym rokom , z bygosarne. Pa metam jak sme pri hladovke ti pojedli kadecka.
 
Re: spomienka na vojnu
Pavel nahodil | 28.12.2016 17:03 | id 111925 | nahlásit

Také jsem sloužil ve vysočanech jako správce ubytovny s karlem fandakem z jelsavy bylo to super rád na něj vzpomínám a rád bych te ještě někdy potkal byl si super kluk čau
Vysočany tři čtvrtě na šest
Bohumil Rod | 12.10.2015 14:15 | id 95851 | nahlásit

Díky za fotky místa, kde jsem strávil rok a půl mládí. Jaro 85-podzim 86 budou v mé mysli zakořeněny až do smrti. Pravda, to co jsme tam prožili, se s pohledem na zde umístěné fotografie podobá hodně blbému filmu. Ale panorama Přimdy na obzoru, viditelné z buzeráku se za ta léta nezměnilo. Perla uprostřed smetiště. Kdyby se tady náhodou (jako teď já) ocitl někdo z kamarádů z tankového praporu z té doby, tak můj mail je b.rod@seznam.cz
Prostě: ,,Koho pánbůh nemiloval, do Vysočan narukoval"
 
Re: Vysočany tři čtvrtě na šest
jindřich | 15.10.2015 22:33 | id 96036 | nahlásit

byl jsem tam včera,ještě ted mě mrazí...........,
zdravotník tank.praporu duben87-březen 89
 
Re: Re: Vysočany tři čtvrtě na šest
ladpiv | 14.7.2016 01:23 | id 106577 | nahlásit

Ano, byl jsem v době na 7. msr u npor. Marečka, tankový prapor byl vedle- pamatuji si kromě velitele útvaru Rotrekla např.: kpt Mrňa, ZPV Greňo, mjr. ŠIC proviant, atd.Končil jsem 1989 na podzim, byla jsem absolvent na rotě.
 
Re: Re: Vysočany tři čtvrtě na šest
Jano | 29.7.2018 22:45 | id 130680 | nahlásit

To si Ty Jinřich Landa ak sa dobre pamätám. Ja som Jano polroka po Tebe. Bol si zároveň s Turčánim, Filínom a Mikuláškom. Ešte beháš?
 
Re: Re: Re: Vysočany tři čtvrtě na šest
Jindra landa | 30.11.2018 01:45 | id 133322 | nahlásit

Ahoj Jano,jsem to já,tvůj dotaz je jako záblesk z dávné minulosti,mrzí mně,ze jsem ztratil absolutně kontakt se všemi ,co jsi jmenoval,Sa no Mikulasko z nejvýhodnější obce Cssr ,který byl super, je už pry po smrti ,kamaráda jsem měl luboše t urcaniho,vlado michálko byl zvláštní,filin děťátko,běhal se mnou kámoš z košic ing.kováč,promítace z kina mám ve vedlejší vesnicí,zástupce náčelníka kina abs.slávek cihlář je můj společník.........,jmen a historek by bylo mraky,kdyztak se ozvi nebo i dalsi,ktere jsem jmenoval-lubose turcaniho bych rad slysel
Rotmistr horák a prap.horváth - to byla zdrav.dvojka :)
Spomienka na vojnu
Lubka | 4.10.2015 17:08 | id 95537 | nahlásit

Prosim o správu,pozna niekdo týchto panov Viteslav Pustra Roznov pod Radhostem, Michal Sojka Nizny Hrusov a Jozef Mindzak Vranov nad Toplou sluzili Bor u Tachova cca1970 - 1972.
 
Re: Spomienka na vojnu
Lubka | 11.10.2015 14:21 | id 95819 | nahlásit

Chcem sa ospravedlnit za chybu nie pan Vitezslav Pustra ale pan Vitezslav Pustka od Roznova pod Radhostem a este hladam pana Ladislav Dubnicka z Vahoviec.
kluci hledám vás
karel | 8.8.2015 19:46 | id 93510 | nahlásit

sloužil jsem vroce 1970-72 2hb marinčák cálik zdráhala spolubojovníci dorda gábriš tihelka Jirsa dombaj atd.
 
Re: kluci hledám vás
MILAN | 8.8.2015 22:29 | id 93514 | nahlásit

Ahoj,můj spolužák sloužil v té době u houfnic,tzv.pytlíkáři,mám kontakt a Já u tank.praporu.
 
Re: Re: kluci hledám vás
Vladimír Hartman | 8.10.2015 16:29 | id 95694 | nahlásit

Napiš na můj mejl - vladimir.m.h11@gmail.com.
Pokud jsi byl tankán, mohli bychom se znát. Byl jsem lapiduchem.
Ahoj, Vladimír
 
Re: kluci hledám vás
Bohuš Pakan | 19.8.2016 21:58 | id 107719 | nahlásit

1969-1971 velitel Calik.Zdrahala bol náčelník štabu.Marynčak bol chrapun😷 . znásilnil svoju vlastnú dcéru. Ak ma niekto pozná a chce si oživiť spomienky, ozvite sa.☺🍻
 
Re: Re: kluci hledám vás
vavra | 19.8.2017 22:24 | id 120224 | nahlásit

Ahoj, byl jsem 3 baterie, vel. por. Drchota. Jezdil jsem s haklem.
Piš na mejl.
tankový prapor.
Milan | 29.7.2015 21:43 | id 93052 | nahlásit

JO,jo,slyšel jsem že Pánek zemřel ale nevím.
spomienka na vojnu
Tibor Feher | 10.7.2015 20:23 | id 92328 | nahlásit

Ahojte chlapi služil som vo Vysočanoch vu1745 v rokoch 83-85 na1.prapore na2.rote ako vodič OT64 hladam spolubojovnikov ahojte Tibor
 
Re: spomienka na vojnu
Miloslav Vitmayer | 30.12.2015 20:52 | id 99591 | nahlásit

Ahoj byl sem na 1 praporu 1 rota u Vatrta 83-85 mam i nějaký fotky řidiču z tý doby.Naši řidiči byly Kolarčík Titze Peter Fiala Černý a další Míra
 
Re: Re: spomienka na vojnu
Tibor Feher | 23.1.2016 14:37 | id 100572 | nahlásit

Ahoj Miloslav poznám tych chlapcov boli sme spolu na kurze ot64 v Krumlove a potom sme spolu válčili na 1.prapore.Možem napísať pár mien z druhej roty napríklad:Jožo Gál, Tomáš Záhora ,Jirí Shuster,Jozef štefl,černý,Roman Marek, Nejaké fotky nájdeš o nás na stránke www.csla.cz foto z vojny.Na tej stránke máš všetky utvary ,klikneš na utvar Bor u Tachova a tam nájdeš moje fotky.Zatiaľ Ti prajem veľa zdravia .Ahoj
 
Re: Re: spomienka na vojnu
důchodce | 27.4.2017 11:45 | id 116626 | nahlásit

Jo Kolarčík,neboli čelo to bylo číslo.párkrat jsem ho ještě viděl,ale je to dlouho.Dělal jsem mu velitele družstva.A nevíš něco o Vatrtovi?Říkali jsme mu Mário.Jo byla to pakárna,ale dnes po tolika letech jen krásné vzpomínky
 
Re: Re: spomienka na vojnu
Juraj kováč | 21.10.2017 13:10 | id 121698 | nahlásit

Nazdar Míro.Také jsem sloužil u Vatrta přesně v tu dobu co Ty.1.prapor,1.rota.1četa.2.družstvo.Můj velitel družstva byl CHadima-určitě si na něj vzpomínáš.Na konec skončil na Ruzyni za zběhnutí - dostal 8,5 let.S Titzem a s Kolarčíkem "ČELEM"jsem byl na jedné cimře.Vzpomínám ještě na další kamarády. Třeba na erotomana ELISE, nebo na Orlíka,Kuklu,Hostašu, Šímu,Špičku,Rejžka,Čakloše,Huláka atd.Na velící třeba Kmeťo,Smetana,SoSo,Mareček,technik pluku Kocmánek,načelník štábu pluku Bidmon,Šic atd.No je toho dost na vzpomínání.Zatím se měj .Ahoj
Hledam spoluvojaky z Boru
Honza Marek | 17.6.2015 01:19 | id 91294 | nahlásit

Sluzba roku 1958 az 1960 u PLB velitel Npor. Ruzicka, velitel pluku maj. Paseka. Kluci, dnes uz dedkove ozvete se at uz jste slouzili u kterekoliv jednotky!!!!! Honza
 
Re: Hledam spoluvojaky z Boru
peter | 22.6.2015 18:50 | id 91593 | nahlásit

My tam máme tento veekend stetnutie. Škoda že neviem sem nahodiť fotky, určite by Ste tam poznali mnohých Vašich veliteľov. Je len škoda, že sa takto zhoršilo počasie a poriadne sa ochladilo. Namiesto GAzíka alebo Uaza tam musím na imperialistickom medveďovi. Tých 550 km v pohode za 6 hodín, no GAZíkom minimálne 12 až 15 hodín. Ale tá pohoda, rýchlosť okolo 55km lebo vyššia znamemá smrť v očiach. NA Uaze o čosi lepšie.Lenže fakt musí byť okolo 25 st. lebo inak premrznem.
 
Re: Re: Hledam spoluvojaky z Boru
Palo | 30.6.2015 15:50 | id 91982 | nahlásit

Ahoj Peter. Tak ake bolo stretnutie?.Bol Smetana aj Kmeto? Ja tam chcem v auguste. Aj dvaja synovia idu so mnou. .Palo
 
Re: Re: Hledam spoluvojaky z Boru
Vladimír Hartman | 29.9.2016 11:00 | id 108780 | nahlásit

Ahoj, jesteli máš potíže s nahoděním fotek, obrať se na mě a já Ti poradím. Taky bych rád poznal někoho, koho jsem mohl znát. Piš, nebo volej 737 660 712.
Vladimír - Lapi
 
Re: Hledam spoluvojaky z Boru
peter | 1.7.2015 19:06 | id 92021 | nahlásit

Ahoj Paľo, bolo tam super, ja som napokon išiel veteránom Renaul 8. Z Hodonína po diaľnici za 5 a pol hodinky. Bolo super, Kmeťo zo zdravotných dôvodov nemohol, pošli i mail, pošlem Ti fotky a 4 videá.Peter
 
Re: Re: Hledam spoluvojaky z Boru
Palo | 1.7.2015 19:37 | id 92023 | nahlásit

Tak super Peter ze sa vam to vydarilo. Uz sa tesim ked pridem do Hospody na Nove Domky. Ved vies kam.
 
Re: Re: Re: hospoda u Jágrika
peter | 4.7.2015 17:43 | id 92118 | nahlásit

Už neexistuje, boli sme lôen vonku pod altánkami, super. Namiesto hospody je tam už jeden parádny byt.Pre Paľovho syna. Peter
 
Re: Re: Re: Re: hospoda u Jágrika
Palo | 8.7.2015 00:41 | id 92228 | nahlásit

To nevadi Pteer. Aj vtedy sme sedeli v altanku a bolo dobre. Az ked hrala Plzen Palo nas stiahol dnu. A ja proviant beriem sebou. Teraz som si prave zajednaval cez net ubytovanie. Keby mam maskovacku tak prespim pod nou aj na Bhuslavi.Ako kedysi.
Po 45 letech
Vladimír Hartman | 3.6.2015 18:59 | id 90840 | nahlásit

Když jsem ty fotky dělal, byla zima. Později, koncem jara 2015 jsem se poblíž vyskatl znovu, nedalo mi to a opět jsem navštívil bývalou ošetřovnu, kde jsem sloužil jako lapiduch. Těď je tam hospoda a malý hotýlek. U piva tam seděli nějací místní chlapi, dali jsme se do hovoru. A tak jsem se dověděl, že velitek praporu, u kterého jsem byl lapiduchem, mjr. Babín, dosud žije. Ať byla doba jaká byla, ten člověk se ke mně vždycky choval velmi seriózně. Tak mě napadlo, že bych jej rád viděl. Neměl jsem už čas ho vyhledat, ale co nejdříve to určitě udělám. Ti chlapi v hospodě znali i některé jiné bývalé lampasáky, ti už ale nežijí. A nakonec, abych byl upřímný, docela mě mrzí, že kluci z doby mé služby (1968 - 1970) se neozývají, asi nemají zájem.
Vladimír, alias Lapi.
 
Re: Po 45 letech
jarmax | 4.6.2015 13:44 | id 90883 | nahlásit

Pavel Antos ,zenista z Rohatce u Hodonina se hlasi do sluzby .!!
 
Re: Re: Po 45 letech
jarmax | 4.6.2015 13:48 | id 90884 | nahlásit

Z Rohatce tam dale vojakovali napr.Emil Celman,Lada Cachotsky,Jiri Selepa atd.
 
Re: Re: Po 45 letech
jarmax | 13.6.2015 15:25 | id 91168 | nahlásit

Pavel Antos se zatim nrdostavil,ale provadi nahradni , doplnkove, cviceni na nadrzi Musov pod Palavou kde lovi ryby a jine laskominy dulezite k zivotu..........
 
Re: Po 45 letech
Palo | 11.6.2015 02:38 | id 91103 | nahlásit

Nazdar. Na stranke Vojensko.cz VU 1745 dobove foto 1959 pise Jarka Hendrichova ze pan Babin byva v Bore na namesti. Bol som v kasarnach pred dvoma rokmi po 27. rokoch pozriet na tri dni.V lete tam chcem ist opät..Palo 84-86.
 
Re: Po 45 letech
Lorenc Oto | 28.7.2015 12:46 | id 92988 | nahlásit

pane Hartman, taky jsem tam sloužil v letech 75 a 76, byla tam všivá vojna ale i tak jsem musel slzu zamáčkout, chtěl bych se tam taky ještě podívat, za ty fotky Vám moc děkuji. Pokud pamatuji, tak mjr. Babín byl rusín, měl tenkrát hodnost majora a byl náčelník u protiletadlovců, byl to pěkný drak a bojovy rozdílení s ním - když on dělal devěťáka, to mělo grády, ten se nepatlal
 
Re: Re: Po 45 letech
Vladimír Hartman | 8.10.2015 16:33 | id 95695 | nahlásit

Když jsem sloužil jako lapiduch u tankového praporu, byl velitelem mjr. Babín. V té době byl seriózní a férový chlap, mám na něj jen dobré vzpomínky. Možná, kdybys chtěl komunikovat, bylo by lepší mi psát na mou mejlovou adresu přímo.
Ahoj, Vladimír
 
Re: Po 45 letech
Ing Bedřich Švehla | 25.1.2016 11:58 | id 100629 | nahlásit

Vážený příteli, sloužil jsem ve Vysočanech v letech 1967 až 1974 jako voják z povolání a mjr. Babínovi jsem dělal náčelníka štábu. Jsem rád, že ještě žije, letos ho určitě navštívím. Teď žiji v Plzni a často vzpomínám na doby , kdy jsme byli mladí.
 
Re: Re: Po 45 letech
Ing. Silvester Szabó | 14.5.2016 10:41 | id 104659 | nahlásit

pán Švehla - slúžil som v Bore u Tachova ako vojak z pov. v rokoch 73-75 ako autonáčelník Do u Gaba Drobného a mjr.Zdráhalu. Vy ste vtedy už velil praporu.Spomínam na mnohých bývalých kolegov ale i voj.zákl. služby a dobre padne vedieť, že ešte žijeme.máme svoje životné príbehy a o mnohých by sa človek dozvedel viac.Pravdepodobne v Plzni ich bude z okolia Vysočian a Boru viacej.Rád by som sa tam išiel ešte raz pozrieť a prípadne sa i stretnúť . Pošlite prosím správu na môj mail. ďakujem Veľa šťastia a zdravia . Silvo
 
Re: Re: Re: Po 45 letech
lorenc | 27.10.2016 21:33 | id 109659 | nahlásit

pane Szabo, vzpomínám si na vás, já jsem taky byl z mjr. Zdráhaly jako velitel děla, tehdy jste měl hodnost npor. a tuším pocházel jste z Lučence....
 
Re: Re: Po 45 letech
Vladimír Hartman | 1.7.2016 13:12 | id 106234 | nahlásit

Zdravím, příteli,
pana Babína se mi opdařilo kontaktovat a později jsem jej i navštívil. Kupodivu si na mě pamatoval. Tak jsme zavzpomínali, v pohodě a veselea dověděl jsem se o dalších, kteří v té době ve Vysočanech sloužili. V.H.
 
Re: Re: Re: Po 45 letech
Ing. Rudolf Kodalík | 21.7.2016 20:39 | id 106827 | nahlásit

Všem známým a přátelům oznamuji, že pan Juraj Babin zemřel dne 14.7.2016. Čest jeho památce. R.K.
 
Re: Re: Re: Re: Po 45 letech
Vladimír Hartman | 29.9.2016 11:06 | id 108781 | nahlásit

Vážený příteli, děkuji Vám za tuto informaci, i když je smutná. Jsem velmi rád, že jsem pana Babína ještě mohl, také díky Vám, navštívit. Opravdu: Čest jeho památce.
Vladimír Hartman
 
Re: Re: Re: Re: Po 45 letech
Imrich Šušmák | 15.1.2017 02:04 | id 112533 | nahlásit

AHOJ, RUDO, SNAD SI NA MNE VZPOMENEŠ.
NA TYTO STRÁNKY JSEM SE DOSTAL NÁHODOU, BOHUŽEL V SOUVISLOSTI SE ZPRÁVOU, ZE JIRKA B. JIŽ NENÍ MEZI NAMI.
TEBE MÁM ,, ZARÁMOVANEHO,, V SOUVISLOSTI S JAWOU (tuším 250) A ODJEZDEM HRÁT FOTBAL ZA SOKOL VEJPRNICE.
V ZÁŘÍ (2016) JSEM BYL V KASÁRNÁCH, JAK JSEM CHODIL MEZI BARÁKY, TAK SE MI VYBAVOVALO: BIZEK, CHLEBANA, SOUSTRUŽNÍK, FILIP (VSB), ... , KDYŽ JSEM BYL U NAŠÍ UBYTOVNY POD ,,TOSTOU,, , TAK LIDICKÝ, CÁLIK, VÁVRA, ... ,
NEPLETU SE? Z TOHO, CO JSEM ČETL, TAK BYDLÍŠ V BORU?
I. Š., Plzeň
 
Re: Re: Re: Re: Re: Po 45 letech
Rudolf Kodalík | 4.5.2017 20:00 | id 116862 | nahlásit

Imro, srdečně Tě zdravím z Boru. Na těchto stránkách jsem dost často ale v nedávné době jsem absolvoval operaci (výměnu) kolena (léta jsem s ním laboroval i díky tomu fotbalu - a ne za Vejprnice ale za Slovan Blatnice u Plzně) a následně jsem byl na léčení v M.Lázních (proto ta opožděná reakce). Ale zdravotní problémy máme téměř všichni co jsme zde spolu sloužili a zůstali a které v Boru občas potkávám. Jestli ještě někdy pojedeš do Boru, dej vědět a zastav se, zavzpomínáme. Na náměstí bydlím v bytovce u pošty tam, kde stával posádkový autobus. S pozdravem R.K. Bor.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Po 45 letech
Imrich Šušmák | 15.1.2017 02:04 | id 112534 | nahlásit

AHOJ, RUDO, SNAD SI NA MNE VZPOMENEŠ.
NA TYTO STRÁNKY JSEM SE DOSTAL NÁHODOU, BOHUŽEL V SOUVISLOSTI SE ZPRÁVOU, ZE JIRKA B. JIŽ NENÍ MEZI NAMI.
TEBE MÁM ,, ZARÁMOVANEHO,, V SOUVISLOSTI S JAWOU (tuším 250) A ODJEZDEM HRÁT FOTBAL ZA SOKOL VEJPRNICE.
V ZÁŘÍ (2016) JSEM BYL V KASÁRNÁCH, JAK JSEM CHODIL MEZI BARÁKY, TAK SE MI VYBAVOVALO: BIZEK, CHLEBANA, SOUSTRUŽNÍK, FILIP (VSB), ... , KDYŽ JSEM BYL U NAŠÍ UBYTOVNY POD ,,TOSTOU,, , TAK LIDICKÝ, CÁLIK, VÁVRA, ... ,
NEPLETU SE? Z TOHO, CO JSEM ČETL, TAK BYDLÍŠ V BORU?
I. Š., Plzeň
 
Zapadlík malíř
Petr Pfefferle | 3.5.2017 21:33 | id 116838 | nahlásit

Náhodou listuji po vojenských stránkách.Ve Vysočanských kasárnách jsem strávil 10 let.Pozdravuji všechny kluky,spolubojovníky i moje vojáky ze 4.roty.Docela bych se s některým rád setkal.Už všichni budeme staří pánové.Snad se na nepříjemnosti dá zapomenout a vzpomínat na mládí.Jen namátkou plk.Spálenský zemřel asi před 20 lety,npor.Šlégr loni.Jen pro úsměv:je to dost let .Stál jsem v Ústí n.L.na náměstí a přihrnuli se ke mě dva velice snědí pánové."Nejste npor.Pfefferle?"Souhlasil jsem."Vidíš,to byl můj vel.roty!"Hrdě pravil druhému."Pamatujete se na mě?"Bůh ví,že nepamatoval."Já jsem Bílý"Už jsem věděl,ale velmi jsem ho vychválil,jaký to byl vzorný střelec.Nebyl,ale měl velikou radost.Já taky.Pozdravujte všechny i kasárna pod Přimdou !
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Po 45 letech
Andrle Josef | 5.6.2018 18:28 | id 129344 | nahlásit

Pane Švehla.vzpomínám si na Vás.Jinak jste musel sloužit téměř shodně s mým otcem.ten tam sloužil od r.1968-1973 byl kapitán a pak major.V r.1973 odešel do Dobřan.
82-84 Ženijní rota
Petr | 1.6.2015 12:01 | id 90753 | nahlásit

Byl jsem tam jako řidič OT-64. Velitel npr. Touš, zvaný puk:-) Zástupce Huliman. Kdepak jsou?
 
Re: 82-84 Ženijní rota
jarmax | 4.6.2015 13:10 | id 90879 | nahlásit

Zdar,kpt.Huliman Josef pochazi z Holice na Slovensku,zije v Hodonine a uziva si duchod.
 
Re: Re: 82-84 Ženijní rota
jarmax | 4.6.2015 13:19 | id 90880 | nahlásit

Nejaky cas jsme byli kolegove v byt.druzstvu.Byl to velmi solidni clovek ....
 
Re: 82-84 prieskumák - pzr
juro | 24.11.2015 17:04 | id 97960 | nahlásit

pozdravujem z kremnice
 
Re: Re: Re: 82-84 Ženijní rota
Petr Kaluža | 3.8.2016 22:15 | id 107280 | nahlásit


No, bylo by to zajímavé si s ním pokecat po těch letech. Jestli se můžu zeptat, Vy jste velel kde?
Spojovacia rota
Ivan Lencse | 29.5.2015 23:16 | id 90689 | nahlásit

Sluzil som v rokoch 1979-81 a Vykonny na spojovacej rote...
Nastastie ostali len pekne spomienky - rad by som sa tam raz pozrel...
 
Re: Spojovacia rota
Marian vanek | 13.8.2017 20:15 | id 120030 | nahlásit

Bol som vedla u chemikov ako chem.zbrojar ,pravdepodobne si chodil do mojho skladu pre om-m10
jaro 1987-1989
Mirek | 23.5.2015 12:06 | id 90487 | nahlásit

Už je to tak dlouho že spoustu věcí nepoznávám... Sloužil jsem na baterii PTŘS...naše baterie byla mimo kasárna..u PDA(lampasácká hospoda)
 
podzim 1972-74
honza Urbánek | 20.9.2015 18:36 | id 95066 | nahlásit

Také jsem sloužil u PTŘS jako vel.družstva.B
yl jsem tam v r.2012-hrůza,zarostlé, na dvoře rostly houby a stromy.Přes vegetaci jsem to nemohl dlouho najít. Po té jsem byl otřesen.Musel jsem rychle odejít.Na pluku se také již těžko něco poznávalo.Bylo mi smutno,i když vojna byla dost tvrdá.
VÚ 1745
Miroslav | 21.5.2015 15:22 | id 90419 | nahlásit

To boli fakt krásne časy, slúžil som tam v rokoch 1990-1991, kedy aj kasárne skončili. Veliteľ praporu . mjr. Pekár, vel. roty npor. Peter Nemec, obaja z východu ako ja. Každý kto poznal mjr. Pekara pozná jeho vetu " Snívalo sa mi " (že bude prapor vymalovaný a podobne jeho nápady)
pre miroslavu
bartolomej gonos | 18.5.2015 20:57 | id 90340 | nahlásit

Pana Jančicha som zažil počas svojej základnej vojenskej služby v rokoch 1966-68. Bol som riadičom u chemikov a on bol chemicky náčelník.
vzpomínka na kamarády a na tu pakárnu
Jan Vurm | 8.5.2015 20:00 | id 90040 | nahlásit

Každý kdo tam sloužil asi dobře ví co tam všechno probíhalo.Ale přesto vše rád vzpomínám na kluky kteří to prožívali společně. Rád bych pozdravil všechny a především Lorence z Frymburku, Michala Ilavského z Važce , Karla Kohlíčka, Mata, Bibzu, a další.kluci ozvěte se. HONZA
PLBO
Marián Sudor | 15.4.2015 21:19 | id 89210 | nahlásit

Zdravím všetkých čo si radi zaspomínajú.
Moje roky sú jaro 1987-1989 plné dva roky
Ak to niekto číta tak ja som jeden s bratov madarov
Rád si zaspomínam aj na kapitána Bedřicha a majora Rolca.
končil jsem službu 1989
paja peterka | 14.4.2015 15:33 | id 89142 | nahlásit

ahoj sháním bývalé spoluvojáky...já šel domu na nábor v říjnu 1989 oni je pak po revoluci pustili v lednu 1990......ozvěte se ...čadek řidič karkus....sanko kotolník...atd...pa kluci
plukovní DJ - 87-89
Mirek Demeter - Demo | 7.4.2015 10:35 | id 88806 | nahlásit

zdar všem, taky jsem tam odkroutil vojnu na 1prap.2 rota, 1 četa, velitel por.bukovský, absik rendka a muj mazak ružička..měl jsem štěstí vybral si mě jeden suprák, že ho mám nahradit, jako dj na PDA :) kdo mě znal, ozvěte se..didi, ondračka, prelich - anča, madar maraz, bek, pompa, kret a další
 
Re: plukovní DJ - 87-89
Peter | 3.1.2016 13:58 | id 99764 | nahlásit

Zdar koho myslis pod tym ,,bek"? ja som tam bol tiez v tom obdobi
 
strelec ags 87-89
Stanislav Bukmaier | 13.6.2016 02:07 | id 105721 | nahlásit

ahojte spolubojovnici Bor u Tachova 17 45 rok 87 89 bigosi 1 prapor ozvite sa Stano Pompa
1981-83
jirka | 18.2.2015 18:28 | id 86426 | nahlásit

Ahoj.Já se tam byl podívat před dvěma roky a to deveťárna ještě stála.Taky už mám jenom pěkné vzpomínky na plno kamarádů, které bych rád po těch letech viděl.Zatím se mi podařilo sehnat pět lidí s kterýma jsem v kontaktu. Já byl řijen 81-83 2.prapor 5.rota.Vel.pr Vývlek a vel.roty Rozmara. První rok bigoš LK a druhý jsem odkroutil jako kuchař.
 
Re: 1981-83
fanda-švejk | 25.8.2015 16:35 | id 94076 | nahlásit

ohoj Jirko,ja byl na pokoji s dulou Kalayem a spal jsem u dveří.Prozil jsem s 5msr. 1,5 roku.Jako jediní a přitom dozorčí roty jse nedostal pozvanku do basy když Kočiš se chtěl podívat domu.Tenkrát Rozmara byl tak rozčílenej že na mě zapoměl.Ty a ostatní kuchaři to štěstí neměli.Tak cau.
 
Re: Re: 1981-83
Jirka Škvor | 26.8.2015 20:19 | id 94112 | nahlásit

AHOJ.NA KALAYE SI TAKY DOBŘE VZPOMÍNÁM.MALEJ CIGÁN S KOŠIC,ALE NA TEBE SI NEMŮŽU VZPOMENOUT.PTAL JSEM SE I JARDY BERGMANA A LÁDI KOŤUCHA A TAKY NIC.MOŽNÁ KDYBY JSI NAPSAL TVOJE JMÉNO.PŘEZDÍVKA ŠVEJK NÁM ASI PO TĚCH LETECH VYPADLA S HLAVY.
 
Re: Re: 1981-83
jirka | 30.9.2015 19:00 | id 95421 | nahlásit

Blovský ????
spomienka na mladost
ivan | 14.2.2015 13:07 | id 86220 | nahlásit

taktiez mam zmiesane pocity,ked po 34 rokoch vidim fotky z miesta,ktore mi ostane v pameti i po zbytok zivota,este ze ludska mysel je spravodliva a to zle uz vymazala,takze spomienky ostali vacsinou na kamaratov a tie krajsie zazitky.Cerni baroni z filmu boli len chabou ukazkou ludskej hluposti z toho obdobia
 
Re: spomienka na mladost
Jan Vurm | 8.5.2015 21:10 | id 90042 | nahlásit

JO TO MÁŠ PRAVDU. TO CO JSME TAM PROŽILI SE NEDÁ ANI POPSAT A KDYŽ TO VYPRAVÍM DĚTEM KTERÉ JSOU JIŽ DOSPĚLÉ TAK TOMU NEVĚŘÍ. HONZA
VÚ 1745
Rudolf Kodalík | 4.2.2015 13:52 | id 85716 | nahlásit

Ten objekt (foto 7-9) býv. kina to je děs a hrůza, ale jinak dík za foto a připomenutí míst, kde jsme mohli a nebo lépe museli prožít část svého mládí. Nemám to daleko a tak jedna z mých oblíbených cyklotras v okolí na Borsku vede přes areál kasáren. No a u býv. budovy doz. a náčelníka autoparku a kde je teď hospůdka, udělám přestávku a mám možnost si při dobrém pivku na léta tam prožitá, zavzpomínat.
Ještě jednou dík!! R.K., Bor
 
Re: VÚ 1745
Lorenc Oto | 28.7.2015 12:38 | id 92986 | nahlásit

dobrý den, snad to jste Vy, pamatuji Vás, měl jste hodnost nadporučíka, potom kapitána, byl jste nějaký technik přes auta, já jsem tam byl březen 75 - září 76, u dělostřelců, taky štábní písař, náčelníka štábu tehdy dělal kpt. ing. Halva, velitel mjr. ing. Micka
 
Re: Re: VÚ 1745
Rudolf Kodalík | 12.8.2015 13:10 | id 93613 | nahlásit

Zdravím, paměť Ti slouží dobře, v té době jsem byl na technické skupině jako provozní důstojník a správce autoparku, se štábními písaři jsem byl pracovně často v kontaktu a určitě jsme se tedy v té době setkali. R.K.
 
Re: Re: VÚ 1745
Ján Rozkoš | 9.10.2018 22:44 | id 132253 | nahlásit

Slúžil som na del odele veľ.maj Zdrahala .Veľ u kpt.Micka a nač. štábu kpt.Halva.
 
Re: VÚ 1745
Franta | 23.9.2015 21:08 | id 95167 | nahlásit

Taktéž i já si vybavuji postavu npor.Kodalíka.Já coby řidič OT 64 u bat.PTŘS,tehdy vedenou por.Drbohlavem.Kodalík-řvoun po vojácích.Jěště nyní si to po tolika letech vybavuji.
 
Re: VÚ 1745
Vladimír Hartman | 8.10.2015 16:36 | id 95696 | nahlásit

Ahoj, do Boru to nemám zas tak daleko, asi 65 km. Kdybys o to stál, napiš mi na můj mejl a mohli bychom se sejít, přijel bych.
Vladimír Hartman
 
Re: Re: VÚ 1745
Rudolf Kodalík | 14.4.2016 21:57 | id 103740 | nahlásit

Zdravím, sleduji že se nejenom na těchto stránkách objevují Tvé příspěvky dost často a za ty fotografie VÚ zasloužíš poděkování. Nově pro zajímavost je pokácená celá oboustranná alej vzrostlých stromů u silnice od křižovatky s hlavní siln. II/605 až k býv. hlavní bráně kasáren. 65 km od Boru není tak daleko, kde vlastně bydlíš? Pamětníků nás v Boru už moc není, často zmiňovaný p. Babín bydlí nedaleko ode mne na náměstí. R.K.
 
Re: Re: Re: VÚ 1745
Ing.Silvester Szabó | 14.5.2016 10:55 | id 104660 | nahlásit

pán R.Kodalík ...čítajúc Vaše riadky sa mi postupne vynárajú spomienky a ľudia : mjr.Erben,npor.Pospíšil. mjr. Víta, mjr.Soustružník, pplk.Antoška,pplk.Bízek, mjr Zdráhala,npor.Drobný a ja som u neho na Do robil autonáčelníka v hodnosti ppor.Na DO si ďaej pamätám npor. Bajús, por.Marcin,rtm.Turis,rtn Fleischman, v tech. sklade Jožo Šukola a iste by ma napadli ešte také mená ako Martoš, Malý,,Pánek,Babín ....keď som odchádzal od útvaru, prišiel kpt.Micka a kpt. Halva ... Chcel by som tam ešte raz pozrieť, ak sa podarí,dajte prosím vedieť, či sa tam niekedy v lete nechystáte. Ďakujem.Silvo ...
 
Re: Re: Re: Re: VÚ 1745
František Martoš | 15.5.2016 14:02 | id 104694 | nahlásit

Máš štastie Silvo,keby som nebjavil svoje meno v trojici menovaných za sebou a keby som nevedel o stretnutí lampionov U jagrika v dňoch 24 až 26.6.nebol by som Ti odpísal.To ,že som tak urobil je aj preto,že som si Ťa v hlave obnovil,čo predtým 40 rokov nebolo.
Tak to skus ahoj Fero Martoš
 
Re: Re: Re: Re: Re: VÚ 1745
Ing. Silvester Szabó | 18.6.2016 09:43 | id 105866 | nahlásit

...ahoj František. Mrzí ma, ale stretnutie asi nestihnem,som v kúpeľoch, ale pošli mi prosím kontakt na teba priamo, aby som ti mohol aspom zavolať. Aj keď som bol mladý vo Vysočanoch, ale svojich mazákov si zapamätám, ty a Malý ste boli ku mne vždy veľmi kolegialny, to zostáva .Spomienky sa vynárajú čoraz častejšie a sú veľmi živé. Pošli prosím kontakt na teba Dík ahoj, Silvo
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: VÚ 1745
Vladimír Hartman | 26.5.2016 15:25 | id 105049 | nahlásit

Ahoj, díky za reakci na mé příspěvky i za slova chvály. Když jsem tam byl posledně, alej ještě stála, chci se tam brzy podívat znovu. Bydlím v Chebu, v době vojny jsem bal z Liberce. Kdyby, prosím, yblo možné mi přímo na mou e-mailovou adresu prozradit bydliště pana Babína, rád bach jej vyhledal. Pro případný kontakt moje telefonní číslo: 737 660 712.
Díky, V.H.
 
Re: Re: Re: VÚ 1745
Vladimír Hartman | 1.7.2016 13:16 | id 106235 | nahlásit

Zdravím,
byl jsem navštívit pana Babína, zajel jsem i na bývalý útvar, bez té aleje je to hezčí. S panem Babínem, mým bývalým velitelem, jsme zavzpomínali, bylo to hezké setkání. V.H.
 
Re: Re: Re: Re: VÚ 1745
Ing. Rudolf Kodalík | 19.7.2016 20:30 | id 106767 | nahlásit

Všem známým a přátelům oznamuji, že pan Juraj Babin zemřel dne 14.7.2016. Čest jeho památce. R.K.
 
Re: VÚ 1745
Ing. Bedřich Švehla | 25.1.2016 12:00 | id 100630 | nahlásit

Rudo, ozvi se !
 
Re: Re: VÚ 1745
Ing. Rudolf Kodalík | 14.4.2016 22:28 | id 103743 | nahlásit

Bedřichu zdravím, tak příští rok už to bude 50 let co jsme ve Vysočanech společně začínali u p.Antošky na 1.mspr. Pamětníků té doby nás v Boru už moc nezbylo, já už jsem se na Plzeňsko, odkud pocházím, nevrátil. Ty jseš pořád v Plzni? Ozvi se. R.K.
 
Re: Re: Re: VÚ 1745
Švehla | 3.11.2016 13:22 | id 109844 | nahlásit

Nazdar Rudo, určitě se u mě zastav, až budeš mít cestu do Plzně. Můj tel.. 603985219. S pozdravem Bedřich
 
Re: Re: Re: VÚ 1745
František Drápal | 2.9.2017 23:57 | id 120556 | nahlásit

Dobrý den,zdravím Vás a doufám,že jste to Vykoho jsem znal.Sloužil jsem tam v r.1975-77 na topce pod náčelníkem-Jardou Novotným,tachnikem Mikulou a velitelem roty kapitánem R. Zouharem.Také vzpomínám na kap. Kuřila,maj. Vítu. maj. Soustružníka, podpl. Marinčáka a na kap. Hečka. Díval jsem se na stránky a fotky bývalého VÚ 1745 a úplně jsem se zhrozil.
Jestli se na mě vpomínáte, tak mi věnujte pár řádků.
S pozdravem
Frant. Drápal
 
Re: Re: Re: VÚ 1745 p. R. Kodalík
František Drápal | 3.9.2017 00:15 | id 120557 | nahlásit

Dobrý den,zdravím Vás a doufám,že jste to Vykoho jsem znal.Sloužil jsem tam v r.1975-77 na topce pod náčelníkem-Jardou Novotným,tachnikem Mikulou a velitelem roty kapitánem R. Zouharem.Také vzpomínám na kap. Kuřila,maj. Vítu. maj. Soustružníka, podpl. Marinčáka a na kap. Hečka. Díval jsem se na stránky a fotky bývalého VÚ 1745 a úplně jsem se zhrozil.
Jestli se na mě vpomínáte, tak mi věnujte pár řádků.
S pozdravem
Frant. Drápal
 
Re: Re: Re: Re: VÚ 1745 p. R. Kodalík
František Veselý | 24.1.2018 21:19 | id 125618 | nahlásit

Dobrý večer,zdravím Vás.Byl jsem na správě budov energetik.Čtu tam o mjr.Vítovi(měl pak pplk) jednou
jsem potkal v Plzni ,ještě před r.1989.Jak to s ním vypadá?DěkujiF.Veselý
 
ahoj Rudo
Viliam Marček | 31.8.2017 14:53 | id 120488 | nahlásit

slúžil som vo Vysočanoch 64-66 ako kuchar tpr.V r.1980 som bol v Bore a stretol som sa s bývalím spolubojovníkom Karolom Hadrabom.Ak ho poznáš,pošli mi na neho kontakt.Ja si píšem s Jardou z Tišnova.Mám kontakt na Breťu od Olomouca a stretávam sa kamarátom z Piešťan čo sme aj spolu hrávali v kapele.Z nášho ročníku je nás prihlásených málo,veľa už pomrelo a sterší páni neovládajú a aj nemajú PC.
ahoj Vilo
 
Re: ahoj Rudo
Rudolf Kodalík | 16.10.2017 21:04 | id 121629 | nahlásit

Zdravím z Boru, kontakt na Karla Hadrabu st. jsem našel u jeho syna taky Karla (mimochodem ten dělá u dopravní firmy se sídlem v bývalém objektu VÚ 1090 v autoparku), jeho otec teď bydlí v Sušici, ul. Kaštanová, tel. 736760276, snad je mo dobře. S pozdravem R.K.
 
Re: VÚ 1745
Mirek | 24.1.2018 17:12 | id 125610 | nahlásit

Já jsem přišel v r 77 na chemickou rotu,pluku velel kpt Halva,takový tlustý soudruh.
 
Re: Re: VÚ 1745
Palo | 3.2.2018 11:38 | id 125898 | nahlásit

Ja som tam narukoval jeseň 84 a Halva vtedy velil západnému vojenskému okruhu.
TANKOVÝ PRAPOR 1970-1973.
MILAN | 26.1.2015 18:53 | id 84758 | nahlásit

Tady jsem taky sloužil pod vedením npr.Pánka.Vidím že budova tank.praporu je stejná.
Díky autorovi foto za aktuální fotografie.
 
Re: TANKOVÝ PRAPOR 1970-1973.
Lorenc Oto | 28.7.2015 12:40 | id 92987 | nahlásit

dobře si pamatuji na npor. Pánka, byl na štábu, původní profesí tankista, rád používal výraz "babkin k***t"
vzpominka na vojnu
Jarda | 25.1.2015 04:28 | id 84677 | nahlásit

v 1963-1964 jsem tady sloužil jako velitel spojovaci čety
jěště že to úplně nezlikvidovaly .
Ozvěte se někdo .
 
Re: vzpominka na vojnu
Jarel | 9.2.2015 15:46 | id 85990 | nahlásit

Já jsem v Boru sloužil v letech 1963 - 1965. Byl jsem u velitelské čety pluku za pplk. Spálenského, mjr. Šípkovského, kpt. Hály a mého velitele kpt. Fr. Michala. Jezdil jsem jako motospojka i 4x denně do Plzně na divizi na Slovany a tak. Jo život vojenký a tak to utíká.
 
Re: vzpominka na vojnu
adam omega | 22.2.2015 14:58 | id 86623 | nahlásit

Ahoj, Jardo, tak to jsme valcili skoro ve stejnou dobu na spojrote, pincas Vagner delal velitele radiocety. Ja tam byl 62 az 64, slouzil jsem na meziposadkove rdst na stabu a jako velitel radiovozu Trinec Tyl, ridic Jarda Havlicek. Koukam, ze pres vsechny peripetie Vysocany jeste stoji, na rozdil od podobnych kasaren ve Stribre...ty jsou docista zbourany, zbyla jen vstupni brana. Taky jsem se byl ve V. loni podivat...jen dodnes nevim, co se to tam v r. 63 stehovalo za raketaky, stavel se pro ne areal pri ceste k autoparku. No, ani ti uz tam nejsou...a jak jinak?
 
Re: Re: vzpominka na vojnu
Martanek | 19.9.2016 21:55 | id 108527 | nahlásit

Trochu se o to zajímám měly by to být rakety zěmě země Luna M 4 kusy divizní utvar jinak jsem jezdil se Skotem v Domažlicích i tam to stálo ze to r.84-86
 
Re: vzpominka na vojnu
Miroslava | 18.5.2015 14:45 | id 90326 | nahlásit

Prosím o zprávu, zda někdo zná pana Jana Jančicha, asi se jedná o velitele, který sloužil v Boru u Tachova v letech cca 1964-1966. Za informaci děkuji.
 
Re: Re: vzpominka na vojnu
Vysušil | 22.7.2015 20:29 | id 92835 | nahlásit

Znám, vlastně znal jsem Jana Jančicha, seděl jsem s ním v kanceláři na štábu v letech 1972-75, po letech jsme setkali v Táboře. Bohužel letos v zimě zemřel.
 
Re: Re: vzpominka na vojnu
Brada Václav | 26.9.2015 09:11 | id 95257 | nahlásit

Dobrý den -Honza Jančich byl můj dobrý kamarád, sloužili jsme spolu na velitelství ZVO Tábor. Bohužel Honzík zemřel v roce 2014 - příčinu neznám.
 
Re: Re: vzpominka na vojnu
Viliam Marček | 1.9.2017 16:39 | id 120513 | nahlásit

Ja som bol v Bore 1964-66 ale to meno mi nehovorí nič.
ahoj Vilo
Vložit nový komentář





 

Lze napsatznaků



  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nelze používat
  • URL adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky