| Předchozí | 1 fotografie R.Růžička z 8 | Další |

Na překážkové dráze...
Autor: R.Růžička | Pořízeno: 1988 | 8×
Sekce:
Dobové foto PS
Suchdol nad Lužnicí - prapor r. 1988
(8 fotografií)
Dobové fotografie 2. praporu 15. bPS v Suchdole nad Lužnicí (Budějovická brigáda).
Okres: Jindřichův Hradec
Související fotogalerie
Dobové foto
- Suchdol - prapor r. 1965
- Suchdol n. L. - výcvikové středisko r. 1980
- Suchdol n. L. - výcvikové středisko r. 1981
- Suchdol n. L. - výcvikové středisko r. 1981-83
- Suchdol n. L. - výcvikové středisko r. 1982
- Suchdol n. L. - výcvikové středisko r. 1987-89
- Suchdol n. L. - výcvikové středisko r. 1989
- Suchdol n. L. - výcvikové středisko r. 1989-91
- Suchdol n. L. - výcvikové středisko r. 1990
- Suchdol n. L. - výcvikové středisko r. 1991-92
- Suchdol n. L. - výcvikové středisko r. xxxx
- Suchdol nad Lužnicí r. 1978
- Suchdol r. 1990-92
Vaše komentáře...
Řazeno dle vláken | Seřadit dle času
PD
Když si vzpomenu na PD tak tak mi běhá mráz po zádech-ve výcviku v Aši (Chebská brigáda) nás náš starej nechal tuhle"záležitost"běhat kolem do kola snad 10krát,jednou když jsme to běhali i se sapikama tak jsem při překonávání toho vysokýho žebříku tou kosou dostal pecku do hlavy,fajn zážitky.
fota..
pro Petra Zapletala:no to by bylo s těmi fotkami suprový!!To bych byl rád,já pokud je pošleš mně je rád přepošlu např.Petrovi Godů z "mého čísla",ten si jistě na nějaké kluky bude pamatovat.Jinak to máš recht s tím "prokoušem",jako....,kdyby mi "tenkrát"někdo řekl-hele za takových 23 let bude možné se na fotky podívat na netu,psát si tam různě.příspěvky..,tak bych jsem si o něm myslel že buď ožralej,či již tenkrát zfetovanej anebo snad nejvíc že se pomátl na rozumu-che,che....
foto číslo 8
fotka číslo 8 je na baru ne PVS... :-)
Re: foto číslo 8
peter "gogo" | 4.9.2011 09:57 | id 35756 | nahlásit
Prepáč mi ale pameť má výpadky, mnoho tvárí a mien na týchto fotkách si pametám ale Teba nie, na ktorej fotke si ?
Re: Re: foto číslo 8
nejsem na žádné fotce ač je to moje číslo. Na té bariéře jsem být ještě mohl, vidím tam sníh (cca první polovina března) ale asi jsem byl ve službě. Stejně tak tam nevidím Alexandra "Šaňu" Salaie spojaře z města Šala a Pavla Lazara psovoda z Piešťan... Ty další fotky jsou s "metrem" a to už jsem byl převelen (přelom března a dubna) jako památkář do Nitranské Stredy kde jsme opravovali místní "kaštiel", který měl sloužit jako archív pro MV (vnitro). Do Suchdolu jsem se vrátil cca 30 dní před civilem a ještě stihl čerpat dovolenou. Mám taky cca 30 fotek ze Suchdolu.. :-)
Re: Re: Re: foto číslo 8
a ještě mi tam chybí Michal Vyšata z Mělníka... Ještě si pamatuji, že když jsem se vrátil zpět do Suchdola chybělo tam pár dobrých týpků a naopak jich pár bylo nových. Bylo mi řečeno, že to promixovali po soudu s Beerem aby nic podobného nemohlo pokračovat...
Re: Re: Re: foto číslo 8
peter "gogo" | 5.9.2011 17:20 | id 35821 | nahlásit
Mohol by si sem tie fotky pridať, s chalanmi z vašeho čísla hlavne so šmírakmi z autoparku som toho dosť zažil, mám aj nejaké aktuálne kontakty, a hľadám ďalšie. Chcel by som sa s niektorými ešte aspoň raz stretnúť a zaspomínať.
Re: Re: Re: Re: foto číslo 8
jediný kontakt který mám je na Štefana Lukašáka, mluvil jsem s ním v zimě narazil jsem na něj na netu protože prodával kolo... Nebyl nijak sdílný a když jsem vzpoměl Suchdol tak řekl, že to je dávno pryč a že už si skoro nic nepamatuje...
Re: foto číslo 8
Ten obraz nad Řechťou, Fišerem, Pampalínim, pošťákem a R. Beerem maloval starší půlročák z Opavy Jureček zvaný Chozé :-)
Re: Re: foto číslo 8
po prohlídce z blízka jsem zjistil, že to není Radek "Pampalíny" Pajpach ale Marek Černák.. :-)
jména...
No jistě tebe si také Marku už vybavuji,ale to ani není možné,ten čas letí,Jirku Řeháka(co měl na starosti PHM)také,byl jsem s ním na pokoji na motostřelce a mnohokrát u něj tankoval,Leoš Bajer-tatrovák,toho zde na stránkách sháněla nějaká paní,Rosťa Beer-kuchtík,Martin Kott-psovod byl myslím z Tábora,Láďa Šteců takový vysoký hubený byl,no já jsem bezpečně poznal jen Pavla Pospíšilů a snad i Štefo Piršče(poštáka Pištu).Tak to by snad bylo vše...
Re: jména...
Ještě přeci jen,poznávám také honzu či jak se jmenoval Buryho,no potom je zcela určitě Růža na fotce č.3 vpravo dole.Ještě takový dodatek s Pištou jsem trošíčku v kontaktu přes mail,zrovna včera jsem mu psal...-je to naprostá bomba si po časech takto zavzpomínat,proto je i ve tvém případě Marku super,že jsi tyto fotky co Růža nafotil sem dal!!Díky moc!!Je zde taky sekce "nás"vašich mladších půlek,což "zapříčinil"Peťa Gogo...,tak tam mrkni.nevím zda si mě pamatuješ,jezdil jsem s Š1203 pro týl,dost často "v civilu",přebíral jsem ji po Neoralovi.Jinak ještě z vašich mazáků si vybavuji dost-hlavně řidiče-Pinc(rovněž Budějovičák,nedávno jsem ho zahlédl na STK u nás),Roman Kocúr("kočka"),dále z vašich starších půlek a našich mazáků samozřejmě Romana Bělíka(Bjustr)co dělal dole na prapoře na TOV,Peťu Nemergutha(můj "osobní" mazák-cha,cha)atd...,vzpomínat by se dalo jéjej...
Re: Re: jména...
petr zapletal | 3.9.2011 12:56 | id 35711 | nahlásit
Kocur "kočka" se jmenoval Libor. A co třeba jména jako Vladimír "Olin" Linhart, Miro Žufovský, Mira Panák, Radek Václav, Míra Drs, Peter Golián....
Re: Re: Re: jména...
Tak je to snad jasné!Buď zdráv Petře,jsi to ty!Byl jsi na motostřelce,vydával jsi prádlo,moc dobře si tě pamatuji,Linhart..,vím takový menší,nebyl to snad tvůj mazák..?Žufovský,,myslím kluk ze Slovenska,to byli kluci myslím co vzpomínáš,mí supráci,ještě Dolina -.kotloš,stejně jako Drs,chvíli jsem s nimi hrával za Suchdol fotbal!Jinak je fajn,že je zde zase někdo další,vítej!
Re: Re: Re: jména...
petr zapletal | 4.9.2011 23:36 | id 35793 | nahlásit
Bury nebyl Honza ale Libor :-) Taky dobrý klučina !!
Re: Re: Re: Re: jména...
Pro Petra Zapletala...-Peťo rád bych nějaké fota shlédl,píšeš jinde že nějaké ze tvého působení máš..,tak by bylo fajn,kdyby jsi je mailem zaslal redakci vojensko.cz,ať je uveřejní,byla by škoda je nevidět,ikdyž třeba nejsou asi z mého "čísla",počítám že tam bude asi hodně starších půlročáků,ale to rozhodně neva!Nebo případně bych byl rád,kdyby jsi je zaslal na mou mailovou adresu-Pedros68@seznam.cz.
Re: Re: Re: Re: Re: jména...
Ještě by mně zajímalo,co asi dělají a zda někteří starší ještě vůbec žijí naši funkcionáři,či lampasáci,ale tím se nikoho nechci dotknout z motostřelky!Šváb jak patrno,toho lidé potkávají,vzpomenu výkoňáka Michala Černého,takový silnější...,ještě před Švábem velitele roty Vojanského,velitelé čet-myslím Vojanský,později Klhůfek(ale o něm jsem jinde četl,že již zemřel....),dále pak k nám přišel Čánecký z Mirochova,ale ten je určitě na světě,jelikož jsem četl v jiné sekci myslím o jiné rozě(Mirochov,Chlum už přesně nevím...)a kluci co tam sloužili,pokud jedou "kolem"staví se u něj.Byl myslím na msr.převelen za nějaký průser,či co...A co asi dělá Karel Šedů,bývalý řidičský velitel,starej dobrák,toho jsem potkal asi rok po vojně u nás v Budějkách.A co potom špičky už vyšší..Velitel praporu p.Polák vloni zemřel,pak "bouďák"Brabec,můj velký šéf Vrbka,za něj pak přišel myslím Mikloš(nic moc...)Ńańo Faktor-ten je jasný,měl by mít v Tušti krámek,potom splantaný Mandát(dobrá figurka...),zbrojíř Michal Šrámek...výkoňák z výcviku Michal Hanzal atd...,atd...
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: jména...
petr zapletal | 5.9.2011 13:18 | id 35807 | nahlásit
večer je budu "scanovat" a pak pošlu. Chce je i Maro Černák.. Buď pošlu mailem nebo je hodím do usch***a.cz Tehdy by za ty fotky byl "Sabáč" :-)
Zde již nelze dále reagovat
Jar 87-89
Ahoj Radku, tieto fotky ma moc potešili,bol si starší polročák.Skoro všetky tváre si pamatám len s menami je to poslabšie. Ak sa nepletiem,tak na tej fotke v jedálni si v hornom rade druhý z ľava? ak nie tak ma oprav. Ak budeš mať čas daj pár riadkov. Čau
Re: Jar 87-89
ahoj Peťo tie fotky som pridal ja ,ale viem že to fotil
Radek tak som jeho uviedol ako autora.Vôbbec neviem,či chodí na tieto stránky.
Radek tak som jeho uviedol ako autora.Vôbbec neviem,či chodí na tieto stránky.
Re: Re: Jar 87-89
Ahoj.No tak já na fotkách poznávám myslím Pavla Pospíšila(Č.B)na první fotce nahoře hnedka vlevo,na č.3 by měl by být nahoře uprostřed "Pišta"Štefo Piršč a jinak....,jak říkáš Peťo,tváře si pamatuji,ale jména moc ne....
Re: Re: Re: Jar 87-89
Ještě vlastně takový dodatek,Radek Růžička(Růža),to byl vlastně člověk co se staral o kultura apod.,ne?Toho si také pamatuji,na fotce bych ho určo poznal...
Re: Re: Jar 87-89
Ešte dodám pre upresnenie mená ludí aby nevznikali rôzne dohady.Takže na fotke v jedálni sú z lava dolu:
Ladislav Beneš-Rosťo Beer-Tomáš Mazurek-Karel Smékal.stredny rad z lava,Petr Fišer-Pospíšil-Ladislav Štec-Pavol Lazar-Petr Schnaider,horný rad z lava,Radek Pajpach-Radek Němec-Martin Kott-Jiří Řehák-Leoš Baier a ja -Marek Černák.Ak som sa v jednom alebo v dvoch prípadoch pomýlil tak sa dotknutým ludom ospravedlnujem.
Ladislav Beneš-Rosťo Beer-Tomáš Mazurek-Karel Smékal.stredny rad z lava,Petr Fišer-Pospíšil-Ladislav Štec-Pavol Lazar-Petr Schnaider,horný rad z lava,Radek Pajpach-Radek Němec-Martin Kott-Jiří Řehák-Leoš Baier a ja -Marek Černák.Ak som sa v jednom alebo v dvoch prípadoch pomýlil tak sa dotknutým ludom ospravedlnujem.
Re: Re: Re: Jar 87-89
Zdravím! Byl jsem ve výcviku na jaře 88. Nedělal Mazurek náhodou výkoňáka?
Re: Re: Re: Re: Jar 87-89
Ano robil na 1.rote pod mjr.Mihalikom.
Re: Re: Re: Re: Re: Jar 87-89
Tak si ho dobře pamatuju. Tam jsem byl v psovodském výcviku.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Jar 87-89
Po výcviku šel "Mazur"na motostřelku a pak šel k Michalíkovi dělat výkoňáka,to si také pamatuji,jinak díky moc za ty jména,osvěžuji si paměť!!
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Jar 87-89
v té jídelně není Martin Kott (psovod) ale Radek Němec (spojař) z Brna.....
Re: Re: Jar 87-89
Marek nazdar, mne sa asi sníva...
Náhodou som hľadal stránky Chlum u Třebone a dostal som sa až sem.. Bol si môj šéf/boss čaty vo výcviku jar 1987, s tebou to tomu velil Jaro Kollar z Trebišova a tuším ešte Stejskal...spomínam spätne., boli to zvláštne časy, ale nakoniec super spomienky a ešte lepšie zážitky ( Viktor Bochin, Pivarník, Mikolaj, Judiak, Kubíček - už si ani nespomeniem na všetkých )posielam Ti kontakt na seba 0903 480818, žijem v Bratislave, pracujem manažeersky po celom SK, občas CZ.V Chlume sú pravidelné stretávky PS, no je tzo od ruky,Ozvi sa . Nech sa darí, Luboš
Náhodou som hľadal stránky Chlum u Třebone a dostal som sa až sem.. Bol si môj šéf/boss čaty vo výcviku jar 1987, s tebou to tomu velil Jaro Kollar z Trebišova a tuším ešte Stejskal...spomínam spätne., boli to zvláštne časy, ale nakoniec super spomienky a ešte lepšie zážitky ( Viktor Bochin, Pivarník, Mikolaj, Judiak, Kubíček - už si ani nespomeniem na všetkých )posielam Ti kontakt na seba 0903 480818, žijem v Bratislave, pracujem manažeersky po celom SK, občas CZ.V Chlume sú pravidelné stretávky PS, no je tzo od ruky,Ozvi sa . Nech sa darí, Luboš
Re: Re: Re: Jar 87-89
Zdar Luboš,som rád,že sa ozval aj niekto z˝mladých˝
ktorých som mal ako slobodník vo výcviku.Niečo sa mi vybavuje a asi si ťa viem aj predstaviť.Máš pravdu
s tými velitelmi družstiev,len Kollár bol Jožo nie Jaro
inak správny típek a kamarát.Spomínam si na ludí
čo si uviedol naviac ešte pamatám napr.takého Jara
Seryna ktorý bol tiež tvoje číslo.Pri takomto spomínané
sa to človeku postupne vybavuje,ale trebalo by to trochu oživiť.
Ja som nebol velitel čaty,tým bol špagát Palo Sklenár.
ktorých som mal ako slobodník vo výcviku.Niečo sa mi vybavuje a asi si ťa viem aj predstaviť.Máš pravdu
s tými velitelmi družstiev,len Kollár bol Jožo nie Jaro
inak správny típek a kamarát.Spomínam si na ludí
čo si uviedol naviac ešte pamatám napr.takého Jara
Seryna ktorý bol tiež tvoje číslo.Pri takomto spomínané
sa to človeku postupne vybavuje,ale trebalo by to trochu oživiť.
Ja som nebol velitel čaty,tým bol špagát Palo Sklenár.
