![]() |
Předchozí | 1 fotografie J.Iliáš z 54 | Další | ![]() |

Letecký pohled na kasárenský komplex v Berouně. tento snímek je z roku 2003... (zdroj:mapy.cz)






















































Autor: J.Iliáš | Pořízeno: 2016 | 54×
Sekce:
Kasárna a objekty ČSLA
VÚ Beroun
(54 fotografií)
Fotografie VÚ Beroun.
Kasárna se nacházejí v severní části města, nedaleko samotného centra. Historie těchto kasáren je velice pestrá a téměř stoletá.
V kasárnách za jeho existenci sídlilo několik útvarů. Bylo zde dislokováno třeba posádkové velitelství, OVS, pěší pluk, mechanizovaný pluk, protiletadlovci, radiotechnická rota, průzkumný dělostřelecký oddíl...
Jako hlavní a nejznámější však byl 1. spojovací pluk, který zde byl od roku 1960.
V létě roku 1979 se sem přestěhoval VÚ 9967, který byl 31.10.1982 reorganizován na 59. brigádu dálkových spojů. K 1.1.1992 byla brigáda transformována na 1. pluk dálkových spojů, k 1.4.1994 se z pluku stala 61. spojovací brigáda bezprostředně podřízená MNO a dne 30.9.2000 definitivně zanikla.
Od té doby jsou zřejmě kasárna bez využití a chátrají. Její další osud je nám nejasný.
Kasárna se nacházejí v severní části města, nedaleko samotného centra. Historie těchto kasáren je velice pestrá a téměř stoletá.
V kasárnách za jeho existenci sídlilo několik útvarů. Bylo zde dislokováno třeba posádkové velitelství, OVS, pěší pluk, mechanizovaný pluk, protiletadlovci, radiotechnická rota, průzkumný dělostřelecký oddíl...
Jako hlavní a nejznámější však byl 1. spojovací pluk, který zde byl od roku 1960.
V létě roku 1979 se sem přestěhoval VÚ 9967, který byl 31.10.1982 reorganizován na 59. brigádu dálkových spojů. K 1.1.1992 byla brigáda transformována na 1. pluk dálkových spojů, k 1.4.1994 se z pluku stala 61. spojovací brigáda bezprostředně podřízená MNO a dne 30.9.2000 definitivně zanikla.
Od té doby jsou zřejmě kasárna bez využití a chátrají. Její další osud je nám nejasný.
Okres: Beroun
GPS: 49°58'1.959"N, 14°4'7.610"E
Vaše komentáře...
Řazeno dle vláken | Seřadit dle času
Podzim 1986 - Podzim 1988, 3 prapor, 13 rota
Taky jsem sloužil v Berouně . Nebyla to špatná vojna. Nejvíce zážitků na ze cvičení, jse s námi nebyli lampasáci. Byla to legrace a strašný vegáč. Byl jsem jako řidič Zilu a zároveň jsem měl na starost elektrocentrály k napájení radiostanice. Velitel roty byl u nás npor.Cirok a zástupce velitele roty byl ppor.Sova. Velitel fangle byl tenkrát major. Červenka. ( vcelku dobrý chlapík) narozdíl od jeho zástupců Jména si už ale nepamatuji. Tak tímto zdravím všechny kluky co tam se mnou sloužili v těchto letech. Pokud si budou ještě pamatovat.
spolubojovníci
zdravím všetkych byvalych berounakov touto cestou prosím o informacie z rokov 1982-1983 kedy som služil na 11, rote u por.Lukáša /velitelmi čiat bol rotm. Pisklák a nrms.Fias KAMARATI--ozvite sa
Re: spolubojovníci
Ahoj. Já sloužil 80-82, tak jsme se minuli. Z těch jmen si vzpomínám jen na nrms. Fiase. Ahoj Jarda z 32 roty 3 praporu.
dotaz na p.Matějku
p.Matějko, nevíte prosím co se nachází na bývalém 4.prapopru dálkových spojů. Já jsem odtud odcházel v září 1975. Vy se zmiňujete o budově 4.praporu ,kde se nachází knihovna. Na této budově byl za mne tuším 2.prapor a4. prapor byl hned vedle posádkové věznice,kde velel tehdá kpt.Jaroslav Kocourek . politrukem byl kpt.Mikuš, velitelem roty npor.Vlado Kotlár, technikem našeho 4.praporu npor.Ing. Kropáč. Já sloužil na 10.rotě v 1.poschodí této budovy. V nejvyšším patře nyla 8.roda, v přízemí 9.rota. Na 8.rotě byl velitelem por. Kozler, pozdější generál.
V našem ročníku byli: Hejna,Tábor, Cach, Lelovský, Vondráček,Jablonovský, Domonkos a Já.
V našem ročníku byli: Hejna,Tábor, Cach, Lelovský, Vondráček,Jablonovský, Domonkos a Já.
Re: dotaz na p.Matějku
V 80. letech byl u hlavní brány 4. pr (dnes knihovna), vedle něj 2. pr (dnes prázdný), v "nových kasárnách" za lávkou byl 1. pr (sociální byty) a naproti přes nástupiště byl 3. pr (sociální byty).
Ze štábu je gymnázium, z ošetřovny lékařský dům, z RTZ je kavárna charity, místo autoparku jsou bytové domy.
Ze štábu je gymnázium, z ošetřovny lékařský dům, z RTZ je kavárna charity, místo autoparku jsou bytové domy.
Re: Re: dotaz na p.Matějku
Sloužil jsem jaro 87-89 +5dní navíc :-).Na druhém praporu jsem prodělal přijímač pod velením por.Sania byl to slovák.Potom 2prapor 21 rota jako zařazení jako "šakal" V3S plná špulek s kabelama.Druhý rok převelen na 1prapor myslím 13 rota a tam mi začal veget na útvarové truhlárně takže VSB.
Re: p.Lidinský
Zdravím ťa Jaroslave Lidinský. Slúžili sme spolu na 10. rote. Ja som odchádzal do vytúženého civilu o pol roka skôr. S Pavlom Vondráčkom sme jazdili na súprave RDM12. Obsluhoval to Domonkoš a myslím že s tebou.
Prepáč, už sú to nejaké roky a preto posielam aj súbor fotiek z vojenčiny, kde sa určite niektorí z desiatej roty spoznáme. Prajem všetkým členom tohoto vojenského fanklubu pohodový Nový rok 2021 a hlavne dobré zdravie.
Ján Mrázek
Prepáč, už sú to nejaké roky a preto posielam aj súbor fotiek z vojenčiny, kde sa určite niektorí z desiatej roty spoznáme. Prajem všetkým členom tohoto vojenského fanklubu pohodový Nový rok 2021 a hlavne dobré zdravie.
Ján Mrázek
Kasárna Beroun dnes
Stará kasárna - budova štábu je renovovaná a je tam gymnázium. Z ošetřovny je "lékařský dům" s několika ordinacemi soukromých lékařů. Místo RTZ je kavárna spravovaná nějakou charitou, na bývalém 4. praporu je Městská knihovna. Co tam ještě je ani nevím.
Nová kasárna - místo autoparku tam stojí několik nových bytových domů s desítkami bytů. Budovy 1. a 3. praporu jsou kompletně opravené a jsou v nich pěkné sociální byty.
Na Veselé už vojáci nic nemají, vše se zbouralo a je tam golfofé hřiště pro snoby. Stejně tak "muničák" už neexistuje.
Berounská kasárna nepotkal osud většiny bývalých kasáren (díky MěÚ Beroun), ze kterých se staly ruiny ke zbourání.
Sloužil jsem na štábu 59. spojovací brigády dálkových spojů (VÚ 9967 Beroun) v letech 1983 až 1990.
E-mail: o-lin@seznam.cz
Nová kasárna - místo autoparku tam stojí několik nových bytových domů s desítkami bytů. Budovy 1. a 3. praporu jsou kompletně opravené a jsou v nich pěkné sociální byty.
Na Veselé už vojáci nic nemají, vše se zbouralo a je tam golfofé hřiště pro snoby. Stejně tak "muničák" už neexistuje.
Berounská kasárna nepotkal osud většiny bývalých kasáren (díky MěÚ Beroun), ze kterých se staly ruiny ke zbourání.
Sloužil jsem na štábu 59. spojovací brigády dálkových spojů (VÚ 9967 Beroun) v letech 1983 až 1990.
E-mail: o-lin@seznam.cz
Re: Kasárna Beroun dnes
dobry den,slouzil jsem na 32 rote jako řidič pojizdne dilny a elekto dilny.letos jsem se byl v kasarnach podivat z nostalgie .Prasecak byl podle vseho na vesele ale už si nepamatuji kde byl muničak .strelnice podle všeho jedina funguje ?
Re: Re: Kasárna Beroun dnes
Tehdy nově postavený moderní prasečák i s odchovnou selat už neexistuje. Muničák byl na st. silnici do Kladna, v těch serpentinách v pravo. Střelnice už také není.
Re: Re: Re: Kasárna Beroun dnes
Tak jsem se zmýlil, omlouvám se. Podíval jsem se na mapu a střelnice stále funguje. Když jsem tam byl před lety naposledy, vypadala jako nepoužívaná. Asi ji někdo obnovil a zrenovoval.
Re: Re: Re: Kasárna Beroun dnes
Muničák byl říkalo se tam ve Lhotce
Re: Re: Kasárna Beroun dnes
zdenek chromík | 9.5.2020 01:02 | id 146593 | nahlásit
ahoj
sloužil jsem 1983-1985 jako kuchař
sloužil jsem 1983-1985 jako kuchař
Re: Re: Re: Kasárna Beroun dnes
Hadaš vladimír | 18.7.2020 22:04 | id 148234 | nahlásit
zdenku tabe si pamatuji byli jsme na stejně četě nosil jsi nam řizky
Re: Kasárna Beroun dnes
ahoj sluzil som v kasarnach ked sa natacal tankovy prapor bol som spravca hornej kuchyne ked ten film tocili bonton bol toprvy komercnny film a chodili sme vedla do krcmy volala sa u ediho nosili sme mu tam nejake skopovy a tak parili sme zelenou a pivo a hrai na klavir pak herci odesli a take ja zijem v presove ale nikdy nezapomenu na dva a pol roka nadherneho predrevolucneho zivota a ak si ma pametas mali sme kapelu a hral som s marcelom vacinkom dnes uz bohuzel nebohym mam aj nejake ciernobiele foto cao edo 0949 633 477 je to slovensko dufam ze dame rec
Re: Kasárna Beroun dnes
Zdravím vás. Já sloužil v Berouně září 80 až září 82. Minuli jsme se ale jsme z jednoho hnízda. Jaromír Mádlo
Beroun
Pozdravujem vsetkych kto si spomenie na mna . Bol som tam v r.1975 1977. 4 rota predtym pol roka 9 rota.
Vianočný a novoročný vinš
Všetkým, ktorí slúžili vo VÚ 1732 a 9967 Beroun, prajem pokojné vianoce a zdravý, šťastný a úspešný rok 2020.Držte sa a píšte......
roky 82 - 90
M.Olšiak | 5.8.2019 12:40 | id 139853 | nahlásit
někdo z pamětníků z 3.praporu VU9967 z let 82-90 ? ;-)
Re: roky 82 - 90
B.Václavek | 9.3.2020 13:39 | id 145066 | nahlásit
3.prapor 32 rota (hulišáci)
Březen 81-83 starší řidič not psu70😀
Pamatuju si tě
Březen 81-83 starší řidič not psu70😀
Pamatuju si tě
Re: Re: roky 82 - 90
Ahoj. Já byl na 32 rotě rok 80-82. Vlastně to bylo jinak narukoval jsem září 80 a byl půl roku na PŠ na druhém praporu a pak nás převeleli na 3 prapor. Byl jsem na RDM12 u Jožo Arvaje. Snad jsem to jméno napsal dobře. Je to už 38 let. Nevzpominas si? Tvoje jméno si sice nevybavuji ale možná ty moje a nebo si vzpomeneš na Arvaje. Byla to známá figura. Měj se fajn. Jarda Mádlo
Re: roky 82 - 90
slouzil jsem tam 83-85 na 32 rote jako řidič pojizdne dilny
Re: roky 82 - 84
Ahoj. Měl jsem not psu 70. Sloužil jsem Jarda kebrle Miloš Koucky lubos chlebik atd. Velitel praporu Matejka. Super roky s klukama. Dodnes se navstevujem. Rikali nam sako. Sací komando když jsme sli na vycházky. Ještě máš toho dzinovy velorex. Máš se fajn?
R.85-86 řičič 32 rota
Velitel roty npor.Gejza Csafik .Náčelník jméno si nepamatuji ale říkali mu goro blafkal ale nekousal
Re: roky 82 - 90
85 -86 starší řidič první čety pamatuji si Vás
VU 1732
Kdo složil u spojařů SRVD v letech 1963-65 První ročník kpt.Strada nebo tak nějak a druhý rok por.Dušan Kralovič ozvěte se.
Re: VU 1732
Poznali ste ing Milana Matovica veliteľ armády? Prosím Ďakujem
Re: Re: VU 1732
Honza | 7.8.2020 23:08 | id 148611 | nahlásit
Pan Katovic byl v té době plukovník a byl to elegán pravý frajer osobně jsem s ním do styku nepriisel
Re: VU 1732
Honzo, nemohol si slúžiť o tri roky skôr? Mal by som si s kým pokecať. Takto som na stránke sám ako kôl v plote.Ale aj tak to máme časove k sebe najbližšie.
Re: Re: VU 1732
Ivane bohužel to nešlo byl jsem v tu dobu ještě moc mladý.Ale jinak jsem byl dálnopisec a radista na R118.Vojna byla docela dobrá jenom v první ročníku jsme měli velitele družstva nějakého Matějku byl to takový prcek který si svoji velikost kompenzoval buzerací a přeji Ti pěkné vánoce a hodně zdraví to je v našem věku to nejduležitější tak se opatruj.
Re: Re: Re: VU 1732
Díky, že ses ozval! Ja som bol tiež rádiodiaĺnopisec, najprv sme mali ZILa alebo to bol ZIS a potom aj R118 na V3S-ke ale aj čosi na T805. Spomienky na tie časy mám matnejšie, lebo druhým rokom som už bol staršinom roty na PŠ-ke a z praxe som vyšiel. Na Beroun spomínam v dobrom v duchu pravidla, že na zlé sa zabúda. Hral som okresnú súťaž v basketbale a bol som bubeníkom najprv v šumařskej a neskôr dixielandovej formácii, takže vojna utíkala. Tankový prapor si pozriem pokaždé keď je šanca, nostalgia je potvora. Aj ja Ti prajem pekné a pokojné vianoce, pevné zdravie a šťastný nový rok 2020. Maj sa fajn!
Re: Re: Re: VU 1732
Přátelé, sloužil jsem zde jako velitel RDS R118 BM v létech 1972 - 1974. Velitel pluku pplk. Votoček, ZVV pplk. Vonrák, vel.praporu mjr. Suchý, velitel roty npr. Helebrant. To je paměť, co? A morseovku si taky ještě pamatuju...
Re: Re: Re: Re: VU 1732 + 9420 ...
... npor. Helebranta - velitele PŠ, dobře pamatuju. Beroun - půl roku PŠ potom návrat na 9420 Kladno a později Bělá nad Radbuzou - Pleš. Na Pleši prdel, ppor Dobrovič - politruk - vůl jak Brno, velitel roty kpt. Šnajdr - velím si sám ... po šichtě lampasáci odjížděli do Domažlic, takže po večerech klid... R-118 a radiomatérský pásma... :)
1982-84 21. rota
Laďa Tománek | 12.6.2019 16:37 | id 138600 | nahlásit
Ahoj spolubojovníci, hledám kamarády z 21. roty, nemám žádné adresy a už si vás nepamatuju. Hledám i kamaráda, kterému jsem říkal Míšo a byl ze Zlatých Hor. Ozvěte se mi. Díky.
3 spojovací rota
Velitel roty NPR.Kralovic.Sliusnej chlap a voják.Kocourka jsem zažil Poslední měsíc vojny.Stesti,že jsme končili.Byl to kokot.Grulicha,Kenigsmarka, Páru,Kroupou,Škácha a dál.Rok 1968_1970.Jo a zpočátku vojny jsme měli hospodu přímo v kasarnach_Armu.To se potom zrušilo.Ale konec vojny byl velmi šťastný den.Jaroslav. Jo a moji mazací Křišik,Mužík.
Re: 3 spojovací rota
Jaroslave, ak bol ten Koenigsmark Jan, v akej funkcii bol za Tvojich čias. A Grulich? Ja som ich zažil obidvoch/196O-62/. Prvý bol poručík a veliteľ čaty na RTZ, druhý krátko veliteľ praporu. Za mojich čias Arma v kasárňach fungovala na plné pecky. Díky za odpoveď!
Re: Re: 3 spojovací rota
Mjr. Koenigsmark byl velitelem praporu technických služeb, mjr. Grulich měl funkci ve štábu pluku (1972-74).
VNS
Všetkým, ktorí slúžili vo VÚ 1732 a 9967 a ešte stále sú nažive, prajem veselé Veľkonočné sviatky bez pondelkových bolestí hlavy a pevné zdravie do budúcna!
Ivan Zelenák/1960-62/
Ivan Zelenák/1960-62/
1990-92
Rok 90-91 21rota natacali sme Tankovy prapor Ozve sa niekto....?
Re: 1990-92
edo | 9.5.2020 20:22 | id 146609 | nahlásit
bol som pri tom ako spravca kuchine musis si ma pametat saleny vychodnar ktory mal aj kapelu skusaly sme oproti buzeraku v tych malych garazach
Re: Re: 1990-92
Kapelu si pamätám, natáčanie Tankového práporu tiež, ale mená si nepamätám už žiadne, bol som tam krátko na ROTke.
Sluzba v roku 1985 - 87
Kto sluzil v Berounr rokoch 85-87. Velitel bol Hrabovsky z Kosic a ja som bol velitel 1. drustva a ZVC. Ked sa pametate dajte echo.
1.spojovací pluk Beroun 1968 - 69
byl jsem na RTZ, jezdili jsme na statek, plk Vodička tam měl rabník, králíky slepice a prasata. vel.tam byl voj.Faltus, Já jsem sloužil na štábu jako písař u mjr. Pejčocha
ozve se někdo?
ozve se někdo?
Re: 1.spojovací pluk Beroun 1968 - 69
Zdarec pamätník! Ja som tam slúžil v rokoch 1960-62 a vtedy ešte len na kpt. Pejčocha si pamätám tak, že vo funkcii DVT ma chytil na bráne, keď som o 5 minút pretiahol vychádzku. Boli sme na tancovačke v Kralováku a zle som odhadol čas, napriek "zrýchlenému presunu". Bol som vtedy už staršina roty a akosi sa mi to prepieklo, o čo sa zaslúžil zástupca veliteľa roty npor. Štumpa.Myslím si, že Ty aj ja sme napriek vekovému rozdielu mali veľa spoločných veliteľov. Napr. aj por. Suchý bol na našej rádiovej rote veliteľom čaty, spolu s por. Koenigsmarkom.Tak zatím!
Joo vojna. Beroun nástup v 1988
OPRAVA : Nadporučík Hadacek . Já byl správce věznice vyvadec vězňů a řidič.
Joo vojna. Beroun nástup v 1988
Byl jsem na 21 rotě s Michalem Svarovskym, Tomáš Soukup, velitele roty nadporučík Nadávek velitele svazku myslím podplukovník Durina.muj tel 603931807 když bude někdo chtít se ozvat rád pokecám.
Sluzil niekto 86/88
Ja som sluzil uz ked tam bol VU 9967 Jesen 86 az 88 je tu niekto kto sluzil v tom obdoby na druhom prapore a 22rote ja som tam bol prvy rok na NOTE a potom asi 2 mesiace na RDM12 a potom az do konca na RDM6 na ZIL 141 ale najkrajsie spomienky na kopec VESELA alebo na cvicenia DOUPOV 88.kde sme zabezpecovali spojenie medzi jednotkami a hlavnym generalnym stabom boli to moje najkrajsie dva roky na zazitky z vojny a ak niekdo pozna LUBOSA URIKA z Karlovych Varov alebo aj Dusana Blazeka az Prahy a mate na nich aj kontakt pomozte nam sa spolu spojit dakujem kazdemu
Re: Sluzil niekto 86/88
A velitel roty bol kapitan Krajci a caty por.Hadacek a politruk praporu druheho nadpor.Olejnicek
Re: Sluzil niekto 86/88
História sa opakuje ako móda. Ja som tam bol na cvičení v roku 1961, ako vojak berounského útvaru 1732/D a zabezpečovali sme spojenie pre velenie 1.armády, ktorá mala vtedy sídlo v Príbrami.
Rok 1996-1997
Taky jsem tam sloužil 96 97 to byly zlaté časy
vojna Beroun
Prajem všetjým spojárom pekný večer. Tiež som slúžil
u VU 1732 v r. 79-81. Prvá rota prvý prapor, velitel kámo - Suchý, zástupca Lešťan - nepochopená osobnosť......
Ak ste v uvedenom období slúžili ohláste sda
u VU 1732 v r. 79-81. Prvá rota prvý prapor, velitel kámo - Suchý, zástupca Lešťan - nepochopená osobnosť......
Ak ste v uvedenom období slúžili ohláste sda
Re: vojna Beroun
Slúžil som tam v rokoch 1960-62. Veliteľom čaty bol poručík Suchý, krstné si už nepamätám, ale bol to vtedy mladý človek, vysoký štíhly blondiak s okuliarmi, typický nemecký dôstojník. Mohol to byť on?Ďakujem Ti za odpoveď.
Re: Re: vojna Beroun
Pravdepodobne to je asi on. Volal sa myslím Karol,
ruky mával za chrbátom a a pohupoval sa na špičkách.
Prezývku mal orel.
jh
ruky mával za chrbátom a a pohupoval sa na špičkách.
Prezývku mal orel.
jh
Re: Re: Re: vojna Beroun
Môže byť, tie ruky za chrbtom a pohupovanie sedí. Tú prezývku vtedy ešte nemal, bol príliš čerstvý dôstojník, ešte nebol zabehaný.Vďaka!
Re: Re: Re: Re: vojna Beroun
Já jsem ho zažil jako velitele praporu mjr Suchý v r.1972-74. Dle popisu je to přesně on!
Re:vojna plzen bory
služil jsem u vu 1732 v r. 79-81 jako skladník 1.roty a vel. roty byl por. hejl
Re: Re:vojna plzen bory
Ahoj Jozef, určite si na mňa spomenieš,tiež som bol v tom období na 1 rote. Pochádzaš tuším z Halenkova u Vsetína a hráš harmoniku. Já so z Trenčína.
Re: Re: Re:vojna plzen bory
ahoj jozef,já si na tebe velice dobře vzpomínám.Nevím proč, ale ty si mě z vašeho ročníku utkvěl v paměti.ještě si vzpomínám na pruseráře Kamil Herák a druhý sa tuším jmenoval Koler. Ale rád bych sa s Tebou setkal. Na harmoniku hraju pořád a bydlím 7km od Halenkova v obci Hovězí.
Re: vojna Beroun
Ahoj sluzil som VÚ 1732 r.79-81,3 prapor 7 rota,po pol roku prelozeni na 5 rotu,velitel praporu Mjr. Kralovič(Icik),velitel pluku Mjr. Ricc, bol som vodič ZAS Gaz63.Som z Čachtíc.
Re: Re: vojna Beroun
Ahoj spolubojovník.
Tiež som bol u ZAS, som z Trenčína a už som na teba
reagoval na inej stránke, bol som na 1 rote.
jozef.hrusovsky@centrum.sk.
Ak budeš mať čas ozvi sa
Jozef Hrušovský
odpověď pro Petra Řezníčka
Tebou zmiňovaný Pavel Vondráček sloužil se mnou na 10.rodě PDS, velitel roty npor.Kotlár, velitel PDS kpt.Kocourek. Sloužili jsme v době 1973-75. Pavel byl opravdu z Pardubic. Na Tebe Milane si matně vzpomínám, několikrát jsem s Pavlem byl za Tebou na rotě.Ahoj.
Re: odpověď pro Petra Řezníčka
Ahoj já sloužil 1973-75 Beroun, 4 prapor, 9rota pp.Říha (Pytlék) já tam byl jako starší řidič. s Pavlem Vondráčkem jsem se dokonce i učil v TMS Pardubice.
Velitek 4 praporu byl kpt. Kocorek. Jukni sem:
https://www.facebook.com/gro…
Tak tam byl také J. Buchlovič, Hořčička (stéle kafe na regálu) a dalších asi 70 pardubáků.
Velitek 4 praporu byl kpt. Kocorek. Jukni sem:
https://www.facebook.com/gro…
Tak tam byl také J. Buchlovič, Hořčička (stéle kafe na regálu) a dalších asi 70 pardubáků.
Re: Re: odpověď pro Petra Řezníčka
S Pavlem Vondráčkem jsem v kontaktu,sloužili jsme spolu na 10.rotě. Na Jirku Buchloviče si také vzpomínám, inteligentní a společenský. Myslím , že na vojně byl mladší voják, než my s Pavlem.Sloužil s námi rovněž na 10.rotě.
VU 1732 1973-1975
Sloužil jsem jako řidič u kuchyně Praga V3S + polní kuchyně, později Tatra 138 - proviantní sklad. Rota týlového zabezpečení. 2 roky - ách.
VU 1732 1973 - 1975
Dobrý den taky jsem dva roky sloužil VU 1732 Beroun
v letech 1973 - 75 na 12 rotě TOP jako řidič na PAD 1
najde se někdo se mnou sloužil jinak na Beroun rád vzpomínám
v letech 1973 - 75 na 12 rotě TOP jako řidič na PAD 1
najde se někdo se mnou sloužil jinak na Beroun rád vzpomínám
Re: VU 1732 1973 - 1975
Pamatuji si tě,byl jsi na rotě můj mazák.Jájsem byl na TOPce radio mechanik.Dodnes si pamatuji,jak jsi nám nosil pivo na cvičení,které bylo blízko tvého bydliště.
Mám dojem,že to bylo 1976,to jsi již byl v civilu.Dnes nevím,kde to bylo.Jinak za ty leta jsem potkal několikrát Pavla Venháče na voj.cvičení.Jinak nikoho.
Měj se fajn.
Petr
Mám dojem,že to bylo 1976,to jsi již byl v civilu.Dnes nevím,kde to bylo.Jinak za ty leta jsem potkal několikrát Pavla Venháče na voj.cvičení.Jinak nikoho.
Měj se fajn.
Petr
Re: VU 1732 1973 - 1975
Petr ŘEzníček | 15.4.2018 18:41 | id 128240 | nahlásit
Byl jsem jako starší řidič u 9 roty na praporu 1973-75.
Velitel por. Říha (Pytlák), vel. praporu kpt. Kocourek
Velitel por. Říha (Pytlák), vel. praporu kpt. Kocourek
Re: VU 1732 1973 - 1975
Já tam byl 1973-75 starší řidič na 9 rotě, 4 prapolu a tebe si pamatuji jukni sem dal jsem tam foto z TOPku
https://www.facebook.com/gro…
https://www.facebook.com/gro…
Re: VU 1732 1973 - 1975
Pozdravujem všetkých spolubojovníkov VU1732 Beroun.
Ja som bol v obdobi 4/1973-75 , vodič na 10. rote Občas aj na topke s poruchou riadenie V3S. Vtedy bol na TOPke aj Juraj Sedláček z Bratislavy - automechanik.
Ja som bol v obdobi 4/1973-75 , vodič na 10. rote Občas aj na topke s poruchou riadenie V3S. Vtedy bol na TOPke aj Juraj Sedláček z Bratislavy - automechanik.
Re:Bohumil Daříllek VU 1732 1973 - 1975
Na TOPke vtedy slúžil aj Juraj Sedláček z Bratislavy. Toho som poznal dobre. Niekedy sme sa možno stretli v autoparku, alebo v dielni pri oprave V3S. Ja som bol vodič na 10.rote - RDM12.
Ahoj.
Ahoj.
r.1975- 1977
PŠ spomína si ešte niekto na npor.Rybu,cvičenia na R-140
Re: r.1975- 1977
ahoj Marian moje meno je Miro , ano spomenul som si na npr. Rybu nie síce z cvičenia , ale ako velitela 4 roty ročník 76-78 jazdil som R-118 a R-140 u ktorej roty si bol ty?
Re: Re: r.1975- 1977
Ahoj. Meno je mi povedome ale urcite na fotke by som ta poznal.
Ja bol na 4 rote na R 140 radiodialnopisec.
Ja bol na 4 rote na R 140 radiodialnopisec.
Re: r.1975- 1977
Ano Marian spominam kolko nas tam bolo z vychodu.
doplnění ke kpt.Kocourkovi
Velitel 4.praporu dálkových spojů VÚ 1732 Beroun kpt.Jaroslav KOCOUREK již bohužel není mezi námi. Začátkem 80.let se utopil na dovolené v Bulharsku. Byl to voják tělem i duší. Čest jeho památce!
Re: doplnění ke kpt.Kocourkovi
pplk. Kocourek v roce 1982 velel 3. praporu OSU u VÚ 9967 Beroun a v srpnu 1982 se opravdu na dovolené utopil ( při břehu v 50 cm hloubce), neznal jsem ho, ale přebíral jsem jeho prapor.
Re: Re: doplnění ke kpt.Kocourkovi
M.Olšiak | 5.8.2019 12:38 | id 139852 | nahlásit
Jj..pane Matějko.. ten, tuším, rok pod vaším velením 3.praporu, byl asi nejtrudnějším obdobím v době co jsem v Berouně sloužil coby poštmistr(technik 32.roty)..82-90 !
Re: Re: doplnění ke kpt.Kocourkovi
Dobrý den. Jestli jsem to dobře pochopil, tak jste po veliteli 3 praporu tento prapor převzal. Já si nemohl vzpomenout kdo to právě po něm převzal. Možná je to tím, že jsem byl na pár měsíců převelen na Čeperku u Unhoště a do Berouna se vrátil na poslední tři měsíce a to se prováděli nějaké změny. Vím, že budova 3 praporu byla vyklizena a my zbytek vojny prodělali v druhé části kasáren za silnici. Nejsem si jistý ale je možné, že jsme spolu měli nějaký zážitek ohledně toho, že jsem právě v září 1982 pro rozlučku propašoval do kasáren sud piva. Nevzpominate si na něco takového? Mějte se dobře. Jaromír Mádlo
Re: doplnění ke kpt.Kocourkovi
Ahoj. Já sloužil v Berouně září 80-září 82. Na 2 praporu 6 měsíců PŠ a pak 3 prapor právě pod velením tehdy už majora Kocourka. Za mě se tenkrát utopil na té dovolené. Nejdřív se to jen šuškalo ale pak nám to oficiálně oznámili. Nevzpomenu si kdo po něm převzal 3 prapor. Kocourek byl přísný. Mě nechal zavřít na tři ostré za nenošení svobodnickych pecek ale byl spravedlivý a vím, že nás chránil před důstojníka z druhého praporu. Tenkrát tam byla dost rivalita mezi lampasakama z druhého a třetího praporu. Zdravím všechny a budu moc rád jestli si někdo na mě vzpomene. Ahoj Jarda
Spojovací pluk 1732 Beroun
U spojovacího pluku jsem sloužil v roce 1968-1970
na stanici SUD jako velitel stanice a s tím spojené povinnosti
na stanici SUD jako velitel stanice a s tím spojené povinnosti
Re: Spojovací pluk 1732 Beroun
sloužil jsem tam 1968 - 69, písař na štábu,mjr.Pejčoch, Suchý byl náčelník štábu, spali jsme na RTZ, obchodovalo se s pivovarem a hospodou na zavadilce, vynikající vojna
Re: Re: Spojovací pluk 1732 Beroun
Dobrý deň, spomínate si niekto na veliteľa Ing Milana Matovica slúžil v roku 1968. Ďakujem
1992-1993
v roce 1992 jsem tady nastoupil po pš z popradu,na 11 rotu k nadpor.pisklák
Rok 1973
Zdravím, koukám, že je tu dost pamětníků ze sedmdesátých let. Zajímá mě začátek roku 1973. Neznal někdo (v té době poručíka) Lubomíra Chodase? Byl ze Slovenska.
Re: Rok 1973
Por. Chodase jsem znal. Známá dvojka s por. Olejárem.
Re: Re: Rok 1973-75
Milan Rosenbaum, mne znama osoba v rokoch 1973-75.
Boli sme spolu na rote, ja ako Vodič, Milan - spojár(môj mazák) aj Tomáš Paleček z Prahy- boli sme spolu na Valdeku (tam bolo dobre), Adamec a Hrubý z Myjavy -npr.Laco Kotlár bol velitel roty.Staršina Jaro Kmiť (východniar) Mišo Hatala, Peter Žganič, Jarda Houdek, Vondráček, Pachta, Pertl, Domonkoš, Jirka Endál,Jan Jelenčiak,Sládek, pernikar Jirka z Hrochového Týnca(volali sme ho Hroch)... Ak má niekto ešte kontakty dajte vedieť na tel.0421905966413 ján Mrázek-rád si pokecám. Ďakujem.
Boli sme spolu na rote, ja ako Vodič, Milan - spojár(môj mazák) aj Tomáš Paleček z Prahy- boli sme spolu na Valdeku (tam bolo dobre), Adamec a Hrubý z Myjavy -npr.Laco Kotlár bol velitel roty.Staršina Jaro Kmiť (východniar) Mišo Hatala, Peter Žganič, Jarda Houdek, Vondráček, Pachta, Pertl, Domonkoš, Jirka Endál,Jan Jelenčiak,Sládek, pernikar Jirka z Hrochového Týnca(volali sme ho Hroch)... Ak má niekto ešte kontakty dajte vedieť na tel.0421905966413 ján Mrázek-rád si pokecám. Ďakujem.
Re: Re: Rok 1973-75
Milan Rosenbaum, mne znama osoba v rokoch 1973-75.
Boli sme spolu na rote, ja ako Vodič, Milan - spojár(môj mazák) aj Tomáš Paleček z Prahy- boli sme spolu na Valdeku (tam bolo dobre), Adamec a Hrubý z Myjavy -npr.Laco Kotlár bol velitel roty.Staršina Jaro Kmiť (východniar) Mišo Hatala, Peter Žganič, Jarda Houdek, Vondráček, Pachta, Pertl, Domonkoš, Jirka Endál,Jan Jelenčiak,Sládek, pernikar Jirka z Hrochového Týnca(volali sme ho Hroch)... Ak má niekto ešte kontakty dajte vedieť na tel.0421905966413 ján Mrázek-rád si pokecám. Ďakujem.
Boli sme spolu na rote, ja ako Vodič, Milan - spojár(môj mazák) aj Tomáš Paleček z Prahy- boli sme spolu na Valdeku (tam bolo dobre), Adamec a Hrubý z Myjavy -npr.Laco Kotlár bol velitel roty.Staršina Jaro Kmiť (východniar) Mišo Hatala, Peter Žganič, Jarda Houdek, Vondráček, Pachta, Pertl, Domonkoš, Jirka Endál,Jan Jelenčiak,Sládek, pernikar Jirka z Hrochového Týnca(volali sme ho Hroch)... Ak má niekto ešte kontakty dajte vedieť na tel.0421905966413 ján Mrázek-rád si pokecám. Ďakujem.
sdělení
Sloužil jsem zde od 1.4.1974,když jsem se vrátil po půlroce z VSSŠ Poprad.V Berouně jsem byl zařazen na 10.rotě 4.praporu dálkových spojů-velitelem praporu kpt.Jaroslav Kocourek, velitelem 10.roty npor. Vlado Kotlár a velitelem útvaru pplk.ing.Jiří Votoček.Do civilu jsem odcházel 26.9.1975. V té době se jednalo o 1.spojpluk-VÚ 1732. kázeň jako řemen. jinak rád vzpomínám.
Re: sdělení
Sloužil jsem tam o něco dříve. Velitel praporu byl major Grulich a Kocourek byl jeho zástupce. Zatím co Grulich spíše preferoval technické schopnosti vojáků a dokázal mnohé přehlédnout, tak kocourek byl (paragán) pěknej vůl. A když mu hráblo, tak nás honil s plnou polní po těch kopcích kolem. Naštěstí jsme byli v kasárnách velmi málo. A Votoček byl dost velký alkoholik. sloužil jsem na rotě PSU, které v té době velel por. Štěpán. Neštěstím pro lampasáky byl pivovar za zdí kasáren. Nikdy nic neuhlídali
Re: Re: sdělení
Príspevok ma zaujal, pretože meno Grulich mi niečo hovorí, Kocourek nie. Rota PSU bola za mojej vojenčiny súčasťou 2. práporu , v rokoch 1961-62 bol staršinom roty záklaďák Honza Prem. Ja som slúžil v rokoch 1960-62, druhým rokom som bol staršinom rádiovej roty, mojim veliteľom bol kpt. Miroslav Diviš. A kedy teda slúžil Jan Pospíšil? Možno nájdeme niekoho spoluznámeho.
Re: Re: Re: sdělení
Dobrý den, potřebovala bych jestli by ste se podíval na jednu fotku. Potřebovala bych pomoci najít jednoho pána (nejspíš můj děda)
Re: Re: Re: Re: sdělení
Dobrý den,reaguji na váš dotaz,v Beroně jsem sloužil na 5.rotě a velitel byl nadporučík Neubauer,přísný ale
spravedlivý.Nejste jeho příbuzná? Martin Havlík
spravedlivý.Nejste jeho příbuzná? Martin Havlík
Re: Re: sdělení
Sloužil jsem na PSU 71-73 v době když přišli RDM 12
jako řídič a Kocourek vystřídal Gruilicha museli jsme se tam potkat byl jsi můj mazák ale promiň už si tě nevibavuju.Jinak stebou ve všem souhlasím.
jako řídič a Kocourek vystřídal Gruilicha museli jsme se tam potkat byl jsi můj mazák ale promiň už si tě nevibavuju.Jinak stebou ve všem souhlasím.
Re: Re: Re: sdělení
Petr Řezníček | 20.12.2018 21:04 | id 133932 | nahlásit
Já 9 rota 4 praporu jako starší řidíč velitel pp Říha (Pytlák), Gruilich byl velitel KŘK (krátkodobý řidič. kurz) v tý vile.Gruilich byl fronťák a uměl dobřeřvát :)
Jukni sem
https://www.facebook.com/gro…
Jukni sem
https://www.facebook.com/gro…
Re: Re: Re: sdělení
ani já si na tebe podle jména nevzpomínám, šel jsem do civilu v roce 72 a to už je dost let na to, aby si člověk pamatoval všechna jména. Na PSU, pokud si dobře pamatuji, byly RDM 12 dvě. jedné velel Mira Odehnal, byl z Ústí a druhé Rosťa Janeček, tuším, že byl z Halenkova.
Sám jsem byl na NOTu, ale po kom jsem ho přebral, to už si jméno nepamatuji. Starší řidič byl Fanda Bašus, na mnohé jména bych si ještě vzpomněl. S Grulichem jezdil jako řidič Jirka Kolofáč z Havl. Brodu No vzpomněl bych si i další detaily. Jsou to jen vzpomínky
Sám jsem byl na NOTu, ale po kom jsem ho přebral, to už si jméno nepamatuji. Starší řidič byl Fanda Bašus, na mnohé jména bych si ještě vzpomněl. S Grulichem jezdil jako řidič Jirka Kolofáč z Havl. Brodu No vzpomněl bych si i další detaily. Jsou to jen vzpomínky
Re: Re: sdělení
Petr Řezníček | 16.4.2018 08:13 | id 128261 | nahlásit
Grůlicha jsem měl za velitele KŘK přijímač řidičů VÚ1732 v říjnu 1973 a po PŠ automobilní v Terezíně u VÚ 1906 jsem šel na 4 prapor velitel kpt. Kocourek.
Re: sdělení
ještě bych měl doplnit, že za mne s tou kázní a buzerací, samozřejmě mimo přijímače, to nebylo až tak horké. Ta v tom Popradu byla mnohem tužší jak v Berouně. Musím však dodat, že jsme v kasárnách byli tak max. týden v měsíci. Jinak jsem vojnu prožil v lesích a na horách a hraniční hory, snad mimo Vysokých Tater jsem na vojně objel kolem celé tehdejší republiky.
Jo bylo to bezva, až na Kocourka!!!!!!!!
Měli jsme však obrovskou výhodu, v době když jsem narukoval, tak přišly nové radio stanice RDM 6 A RDM 12 a lampasáci z nich byli úplně paf, nevěděli která bije, a tak nás nechávali v klidu, protože nemohli riskovat, že v případě nějakých trestů je nebude mít kdo obsluhovat. Byla to celkem legrace. A ty čachry s PHM, dost jsme si to užili.
Jo bylo to bezva, až na Kocourka!!!!!!!!
Měli jsme však obrovskou výhodu, v době když jsem narukoval, tak přišly nové radio stanice RDM 6 A RDM 12 a lampasáci z nich byli úplně paf, nevěděli která bije, a tak nás nechávali v klidu, protože nemohli riskovat, že v případě nějakých trestů je nebude mít kdo obsluhovat. Byla to celkem legrace. A ty čachry s PHM, dost jsme si to užili.
Re: sdělení
Na 10.rotě jsem sloužil 73-74. Předtím výcvikáč. Všechny ty jména znám. S Vláďou Procházkou jsme se sešli u stejného podniku a scházíme se dodnes a vždycky vzpomínáme na vojnu. Vzpomínám na další jména z našeho ročníku: Adamec, Běhounek, Bobek, Dlouhý, Fabula, Hacko, Hrubý, Kostečka, Kulich, Lavický, Minárik, Orlický, Pachta, Pisk, Seifert, Sláma, Štrob, Frydrych.
Re: Re: sdělení
Zdravím Tě Milane Rosenbaume, myslím, že si na mne vzpomeneš, byl jsi našemu ročníku super mazák.Zaujalo mne jméno Vlaďa Procházka, to byl můj náčelník RDM 12- výjezd na Obecnici. U Tebe byl zařazem jako řidiř Pavel Vondráček.Prosím, zda můžeš zašli mi spojení na Vláďu Procházku. Já sloužil do roku 2011 jako VZP- nyní jsem již nějaký rok v dúchodu. Měj se krásně Jaroslav Lidinský
Re: Re: Re: sdělení
Petr Řezníček | 15.4.2018 18:52 | id 128242 | nahlásit
Nebyl Pavel Vondráček náhodou z Pardubic jako já? Já byl na 9 rotě starší řidič na A RMD 12.
Re: Re: sdělení
Zdravím Tě Milane Rosenbaume, myslím, že si na mne vzpomeneš, byl jsi našemu ročníku super mazák.Zaujalo mne jméno Vlaďa Procházka, to byl můj náčelník RDM 12- výjezd na Obecnici. U Tebe byl zařazem jako řidiř Pavel Vondráček.Prosím, zda můžeš zašli mi spojení na Vláďu Procházku. Já sloužil do roku 2011 jako VZP- nyní jsem již nějaký rok v dúchodu. Měj se krásně Jaroslav Lidinský
Re: Re: sdělení
Vl.Procházka 607656191
Jméno Lidinský mi něco říká, ale obličej si nevybavuji.
Jméno Lidinský mi něco říká, ale obličej si nevybavuji.
Re: Re: sdělení
Nazdar Milane, a ktorý z nich mal prezývku sysel, lebo vyjedl všetky zásoby na cvičení?
Re: sdělení
Petr Řezníček | 15.4.2018 18:46 | id 128241 | nahlásit
Já byl VÚ1732 na 9 rotě p.Říha (Pytlák) já byl jako starší řidič. Do civily jsem šel jako ty 26.9.1975. Nevím jestli u 8 nebo 10 roty jsem měl kámoše Jirka Buchlovič, Jarda Sedláček
Re: sdělení
Petr Řezníček | 20.12.2018 20:59 | id 133931 | nahlásit
Ahoj já 1973-75 starší řidič 9 rota pp.Říha (Pytlák)
velitel praporu kpt.Kocorek. také tam sloužilo hodně kluků Pardubic -J.Buchlovič, Hořčiška
Jukni sem:
https://www.facebook.com/gro…
velitel praporu kpt.Kocorek. také tam sloužilo hodně kluků Pardubic -J.Buchlovič, Hořčiška
Jukni sem:
https://www.facebook.com/gro…
nepřesnost v komentáři
Nikde není uvedeno, že v Berouně byl V'U 1732, který se v 80 letech odstěhoval do Plzně a místo něj přišel 59. brigáda dálkových spojů. Odsloužil jsem v Berouně 20 let.
Re: nepřesnost v komentáři
Petr Válek | 23.11.2016 21:40 | id 110538 | nahlásit
Taky jsem tu sloužil 74-76,u 1732 což byl 1.spojovací prapor 1.armády.
Autor uvádí v popisu:Jako hlavní a nejznámější však byl 1. spojovací pluk, který zde byl od roku 1960.
V létě roku 1979 se sem přestěhoval VÚ 9967.Neuvádí číslo útvaru,který zde byl v uvedených letech.
Když jsme šli do civilu,již se vykládalo o stěhování do Plzně.
Jinak,po návštěvě Berouna po 40 letech jsem byl překvapen.Jedna půlka kasáren zdevastovaná(tam jak se natáčel tankový prapor),druhá opravena na sociální byty.Na bývalou rotu(12) jsem se nedostal bo byly všude dveře s kulou.Škoda.Autopark ležel ladem také.Akorát hospoda u seřadiště fungovala,již si nevzpomenu na název.Kdo tu sloužil ,tak ví.
Autor uvádí v popisu:Jako hlavní a nejznámější však byl 1. spojovací pluk, který zde byl od roku 1960.
V létě roku 1979 se sem přestěhoval VÚ 9967.Neuvádí číslo útvaru,který zde byl v uvedených letech.
Když jsme šli do civilu,již se vykládalo o stěhování do Plzně.
Jinak,po návštěvě Berouna po 40 letech jsem byl překvapen.Jedna půlka kasáren zdevastovaná(tam jak se natáčel tankový prapor),druhá opravena na sociální byty.Na bývalou rotu(12) jsem se nedostal bo byly všude dveře s kulou.Škoda.Autopark ležel ladem také.Akorát hospoda u seřadiště fungovala,již si nevzpomenu na název.Kdo tu sloužil ,tak ví.
Re: Re: nepřesnost v komentáři
MY SE PETŘE NEZNÁME,OVŠEM JÁ SLOUŽIL PO PŘJÍMAČI V R.76-75-KDE BYL VELITEL TEHDÁ POR.HELEBRANDT-KRÁTCE NA 7.ROTĚ V PROTĚJŠÍ BUDOVĚ,KDE BYL AUTOPARK,JÍDELNA,TĚLOCVIČNA AJ.POR.HELEBRANDT BYLA DOSLOVA ZELENÁ GUMA,JEBAL NEJEN VOJ.ZÁKL.SLUŽBY,NÝBRŽ S OBLIBOU I NIŽŽŠÍ DŮSTOJNÍKY,PAMATUJU NA VELITELE ÚTVARU PPLK.WINTER I JINÉ,I NA MUDR.Z OŠETŘOVNY,NÁČELNÍK MJR.ŠMÍD-DOBRÁČISKO.HELEBRANDT MĚL DEBILNÍ ZVYKY S OSLOVENÍM-MÁM RÁD MUŽE STEJNÝCH TVÁŘÍ PROTO VELÍM PLYN!!!LÉTA 75-76 JSEM SLOUŽIL V PŘÍBRAMI NA ODLOUČENÉ SPOJ.ROTĚ,PO ZBYTEK VOJNY NA ÚTVARU 8885.
Re: Re: Re: nepřesnost v komentáři
aj ja som bol od januára 1976 presunutý z Berouna do Pribrami na RDS ale nespominám si na teba,po jarnom cvičení ma znova prevelili do Berouna na PS
Re: Re: Re: nepřesnost v komentáři
Pozdravujem. Pamatas take mena ako Selnekovic Turon Hruban Valicek tiez v tych rokoch boli ako soferi.
Re: Re: Re: nepřesnost v komentáři
Helebrant byl vylízanej magor. Patřil spíš na psychiatrii než na vojnu. Bylo lepší se mu vyhnout, kokotovi
Re: nepřesnost v komentáři
Vo VÚ 1732 som slúžil v rokoch 1960-1962. V tom čase to bol 1. spojovací pluk kpt.Otakara Jaroša. Dnes som si po x-tý raz pozrel Tankový prapor. Vo filme sú už nové situačné zmeny, ale základ je tam. Chodba s podlahou, ktorú som čistil mazľavým mydlom a zubnou kefkou, buzer plac a hlavne sklad, kde sa odohrala rozlúčková scéna Danyho s Janinkou. Tam sme mali uskladnené zásoby roty, Honza Horký vie o tom svoje. Svoje bývalé pôsobisko som si nikdy nebol pozrieť, ale rád by som vedel ako sa majú moji kamaráti Karel Lang, Pepík Mužík, Ludva Kuncl, Juro Jarmolenko, Edo Turkovič, Marian Kubaljak, Milan Tovaryš, Pepa Šlajs, z mazákov Pavel Lapeš, Juro Řikovský a z bažantov Jirko Srdínko, Petr Rada a ďalší a či ešte žijú, veď sme už preskočili 75. Ak by toto niektorý z vás čítal, ozvite sa na mailovú adresu. Vďaka!
Re: Re: nepřesnost v komentáři
Dobrý den, potřebovala bych jestli by ste se podíval na jednu fotku. Potřebovala bych pomoci najít jednoho pána (nejspíš můj děda)
Re: Re: Re: nepřesnost v komentáři
Dobrý den,také jsem prožíval vojenskou službu v Berouně od r.1977-79 jako řidič na 11.rotě Také jsem tam založil hudební skupinu Novus a hrávali jsme různé soutěže a kulturní akce.Rád bych našel dva kamarády co jme společně hrávali a to Palo Mišenčíka ze Slovenska (Poloma) a Pavel Zajíček Bratislava.
Re: Re: Re: Re: nepřesnost v komentáři
Petr Řezníček | 16.4.2018 08:19 | id 128262 | nahlásit
Já jsem sloužil v Berouně 1973-75 a měl jsem skupinu Metronom, koukni sem https://www.facebook.com/gro…
hráli jsme na politické písni ASUS v Plzni, možná ten aparát jsi používal po nás.
hráli jsme na politické písni ASUS v Plzni, možná ten aparát jsi používal po nás.
Re: Re: Re: nepřesnost v komentáři
Dobrý deň
V ktorom roku tam mal slúžiť Váš dedo? Môžte mi poslať fotku? Peter Zaťko, Ďakujem
V ktorom roku tam mal slúžiť Váš dedo? Môžte mi poslať fotku? Peter Zaťko, Ďakujem