| Předchozí | 1 fotografie L.Janoušek z 53 | Další |

Budovy rot
Autor: L.Janoušek | Pořízeno: 11.2003 | 4×
Autor: xxxx | Pořízeno: xxxx | 1×
Autor: P.Vašák | Pořízeno: 7.2003 | 8×
Autor: M.Dolejší | Pořízeno: 9.2009 | 18×
Autor: T.Rúgó | Pořízeno: 9.2011 | 22×
Sekce:
Kasárna 9. bPS
Výcvikové středisko 9. bPS - Nýrsko
(53 fotografií)
Výcvikové středisko 9. bPS v Nýrsku.
Donedávna byl celý areál majetkem MV, které ho naposledy používalo do roku 1995 jako středisko pro uprchlíky z bývalé Jugoslávie. Pak byl řadu let neúspěšně nabízen k prodeji, nakonec areál získalo město Nýrsko (které o něj mělo od počátku zájem). Plánuje zde bytovou výstavbu, individuální stavbu rodinných domků, část nabízí k pronájmu. Nachází se zde i zdravotnické zařízení. Po celou dobu byl areál střežen (a stále je), takže je ve velmi dobrém stavu.
V roce 2009 začala demolice části budov, aby byl získán prostor pro bytovou výstavbu.
Donedávna byl celý areál majetkem MV, které ho naposledy používalo do roku 1995 jako středisko pro uprchlíky z bývalé Jugoslávie. Pak byl řadu let neúspěšně nabízen k prodeji, nakonec areál získalo město Nýrsko (které o něj mělo od počátku zájem). Plánuje zde bytovou výstavbu, individuální stavbu rodinných domků, část nabízí k pronájmu. Nachází se zde i zdravotnické zařízení. Po celou dobu byl areál střežen (a stále je), takže je ve velmi dobrém stavu.
V roce 2009 začala demolice části budov, aby byl získán prostor pro bytovou výstavbu.
Okres: Klatovy
GPS: 49°16'58.979"N, 13°8'20.51"E
Související fotogalerie
Vaše komentáře...
Řazeno dle vláken | Seřadit dle času
Jar 1986
Candy | 22.5.2012 16:29 | včera | id 46026 | nahlásit
Najlepší bol V.R.psovodov krpatý Hájek.
jaro 1973
Ahoj nevzpomíná někdo na výcvik řidičů ?
Re: jaro 1973
Ahoj, jméno mi nic neříká,je to již tak dlouho,že to již není pravda,ale velitel družstva svob.Vraniak a vel.čety čet.abs.Jarda Píbal si ještě pomatuji.Po výcviku žen.rota ,řidič T141,jeřáb AV8 atd.na brigádě v Domažlicích.
Jesti Ti tato jména něco říkají ,tak se ozvi na mail,můžeme zavzpomínat na krásu Nýrska.
Ahoj Venca
Jesti Ti tato jména něco říkají ,tak se ozvi na mail,můžeme zavzpomínat na krásu Nýrska.
Ahoj Venca
Re: Re: jaro 1973
za mě co si pamatuju vyškolili na jeřáb vencu turka ze zbynic?
Re: Re: Re: jaro 1973
Tak jsi se trefi do černého.Ahoj,pošli na email spojení ,určitě se ozvu.Jestli máš spojení na někoho dalšího , spolubojovníka z Nýrska pošli i na něj.Dáváme dohromady kluky z naší žen.roty,náš ročník se již sešel dvakrát.Tak se můžeme pokusit dát dohromady i výcvik.Zatím ahoj a určitě pošli spojení.
Re: Re: Re: Re: jaro 1973
jezdil jsem do hrádku tak jsem si tě pamatoval v 1 četě velel družstvu hoffmam a jestli se nemílim tak vranak byl malý proti hoffmanovy mam marjilek@seznam.cz byl jsem ve druhé četě ahoj martin
Poslední Ps.Nyrsko-podzim 91,březen 93.
Zdravim všechny pamětníky,Ps Nyrsko.sloužil jsem tam jako jeden z posledních Ps.na 2.rote,Vel.roty kap.Kratochvíl,můj starej byl cet.Svarc,po vycviku,Motostrelecka rota jako střelec.do civilu jsem šel ze Zadního Chodova.Pokud se někdo ozve budu rád.Buď J.Toma
Re: Poslední Ps.Nyrsko-podzim 91,březen 93.
Ahoj Jirko, 28.10.1991 byla poslední PS přísaha, já byl u kuchařů, nemáš nějaký fotky? Mě se nic nedochovalo, dost mě to mrzí, kdyžtak je sem pověs? Pak jsem byl ve Znojmě na kurzu a po něm 11.rota Čerchov. Tak Buď, Jirka.
Hledám
Hledám kluky,komáry 87/89,jsem psovod,10.rps.Nemanice.Tak už se sakra někdo OZVĚTE.Teda-byl jsem psovod.Díky a BUĎ.
Re: Hledám
Ahoj kluci, já byl 87-89 na plánský brigádě, ale 89-90 byl můj brácha někde u Nýrska, snad se to jmenovalo Hojsova stráž, neznáte to někdo? Brácha se jmenuje Pavel Archalous.
Re: Re: Hledám
Luboš | 22.2.2012 08:08 | id 42685 | nahlásit
Nebol náhodou na 1prapore Rozvadov 3 rota Hraničky ako kuchár????
Re: Re: Re: Hledám
Petr Archalous | 29.2.2012 22:59 | id 43030 | nahlásit
Rotu nevím, ale jako kuchař tam byl určitě.
pamětník
Zdravím všechny co sloužili v Nýrsku. Jsem váš kolega, ale výcvik jsem měl v Zadním Ćhodově a sloužil na rotě u chebské brigády 65-67. Bydlím v Nýrsku hned vedle bývalých kasáren, takže dost pamatuji. Pokud by někdo chtěl strávit dovolenou v Nýrsku a spojit to s poznáním jihozápadní části Šumavy, mám k dispozici ubytování. Bližší na
www.apartman-u-lesa-nyrsko, nebo server české hory-Šumava-Nýrsko-apartman u Lesa Nýrsko. Rád si zavzpomínám na vojenská leta. Mějte se hezky. Josef
www.apartman-u-lesa-nyrsko, nebo server české hory-Šumava-Nýrsko-apartman u Lesa Nýrsko. Rád si zavzpomínám na vojenská leta. Mějte se hezky. Josef
Re: pamětník
V dňoch 22.09.2011 až 25.09.2011 som bol v Nýrsku so svojim bývalým spolubojovníkom Lacom Szilvásim. Spolu sme slúžili na rote Svatá Katěřina v roku 1982, ja som od septembra-září 1982 do septembra 1983 slúžil vo výcviku v Nýrsku ako provianťák. Dobre som to poznal v celom meste, aj v meste Klatovy.
Ubytovanie sme mali v penzione u Kohouta. Najbližšie môžme aj u teba, len tvoje ubytovanie nebolo uverejnené na internete pre Nýrsko.
V súčasnosti areál výcviku už je zdemolovaný, mesto ale je pekné, celkom slušne upravené, čisté, sú tam nové priemyselné objekty zahraničných majiteľov. Otvorenie hraníc Vám prispelo v rozvoji turizmu aj zamestnanosti. Vypytoval som sa na svojich bývalých veliteľov. Za nás bol veliteľ praporu pplk. Koval, náčelník týlu mjr. Mareška, veiteľ štábu mjr. Bajer, veliteľ motostrel. roty napr. Sciranka - toho vídam často u nás doma - vrátil sa na slovensko do Rimavskej Soboty. Priameho nadriadeného som bal nadprap. Táborského. Toho každopádne pozdravujem, počul som, že ešte žije, pokiaľ ho stretneš odovzdaj pozdrav odomňa.
Ubytovanie sme mali v penzione u Kohouta. Najbližšie môžme aj u teba, len tvoje ubytovanie nebolo uverejnené na internete pre Nýrsko.
V súčasnosti areál výcviku už je zdemolovaný, mesto ale je pekné, celkom slušne upravené, čisté, sú tam nové priemyselné objekty zahraničných majiteľov. Otvorenie hraníc Vám prispelo v rozvoji turizmu aj zamestnanosti. Vypytoval som sa na svojich bývalých veliteľov. Za nás bol veliteľ praporu pplk. Koval, náčelník týlu mjr. Mareška, veiteľ štábu mjr. Bajer, veliteľ motostrel. roty napr. Sciranka - toho vídam často u nás doma - vrátil sa na slovensko do Rimavskej Soboty. Priameho nadriadeného som bal nadprap. Táborského. Toho každopádne pozdravujem, počul som, že ešte žije, pokiaľ ho stretneš odovzdaj pozdrav odomňa.
Re: Re: pamětník
sluzil som v Pobezoviach 69 - 71 v podd. skole som bol v Zadnim Chodove r. 69 . Tibor prosim ta zisti ci npr. Sciranka nebol v tom case v podd. skole a ci nepozna Jozefa Kantora ktory pochadza od Bardejova boli sme spolu na rote v zad. chodove. dakujem stefan.
Re: Re: Re: pamětník
Ospravedlňujem sa Štefanovi Kollarovi, že trošku neskoro som prečítal a reagujem na jeho príspevok. Práve pár dní dozadu sme sa stretli s Jožo Scirankom. Dám mu vedieť nech sám reaguje na príspevok.
Nyrsko 1988
miro urda | 14.6.2011 10:17 | id 32488 | nahlásit
tiez som bol v Nyrsku 1988 na rote strelcov. velmi si uz nepametam mena, myslim ze velitelom roty bol nejaky kazimir, bol tam aj asi desiatnik balcar ak si dobre pametam. potom som isiel na opk rozvadov. pozdravujem vsetkych BUD......
sněhulak 89-90
pašek zdenek | 11.6.2011 20:05 | id 32401 | nahlásit
ZDAR KLUCÍ
VE VÝCVIKU ŘIDIČU BYL JEŠTĚ SVOB.BARTÁK TAKY
SLOVAK TAKY BLÁZEN PO VÝCVIKU BYL U NAS NA MONGOLSKU SPOLU S MINAŘÍKEM TAM UŽ BYLI NORMALNI KLUCI JURKULAK BYL VĚČNEJ PTAK PREJ ZA BONZOVANI
VE VÝCVIKU ŘIDIČU BYL JEŠTĚ SVOB.BARTÁK TAKY
SLOVAK TAKY BLÁZEN PO VÝCVIKU BYL U NAS NA MONGOLSKU SPOLU S MINAŘÍKEM TAM UŽ BYLI NORMALNI KLUCI JURKULAK BYL VĚČNEJ PTAK PREJ ZA BONZOVANI
Re: sněhulak 89-90
byl jsem v nýrsku v 89.Miru Minaříka znám.Barták byl blázen ale v pohodě.jurkulák byl pěknej krypl.Pak tam byl ještě čermák a Patera.Velitele nám dělal Pašek a politruka Fiala který potom odešel na HS do Prahy.
ps nýrsko
vařil jsem ještě v té staré kuchyni r.84-86 ozve se nekdo.....jozo lognier,peta polanský ,peta klement,zdenek schejbal
Re: ps nýrsko
Pavel Musil | 19.6.2011 18:12 | id 32659 | nahlásit
Ahoj, ve staré budově jsem se stravoval 86-88.Nová byla ve výstavbě.
Re: ps nýrsko
Pánove to ste nám to vařili pěkný blafi.Špecialní byl atom bordel do ešusu )hrachová kaše)nic ve zlem a čau všem pamětníkum.JG
Peeška 91
Ahoj složil jsem tady asi 3-4 měsíce na peešce. S kluky Děda Lebeda, Jegi, Chleby, Mára s Krkonoš....ozvěte se pokud sem zajdete. martin
sněhulak 89-90
pašek zdenek | 25.1.2011 23:20 | id 25587 | nahlásit
nemáš prosímtě nějake fotografie
sněhulak 89-90
pašek zdenek | 25.1.2011 23:17 | id 25586 | nahlásit
zdar ivane konečně se někdo ozval z našeho čísla je to něco už přez dvacet let co jsme zamávaly nýrsku některý kluky jejich příjmení jsem zapoměl pamatuji si voj.paušura,sýkora,katrinak,janda,šíma,fiala,michálek, starýradek,salva napiš když jsi vzpomeneš
Re: sněhulak 89-90
nazdar zdenku,som rad ze si na mna spominas,nejake foto mam ,len nemam cas ich sem dat,na mena niektorych si uz moc nespominam,ale pripomeniem ti peta perlika,jozko pavelka,peto najšel,radek stastny-upir,palo katreniak,dalej si nic nevybavim,tak sa maj,zas sa ozvi
Re: sněhulak 89-90
josef vaniček | 17.5.2011 11:34 | id 31368 | nahlásit
čau Zdenku,tys byl kotelnik,nebo tak neco,jestli se dobře pamatuju.Doma mám fotek dost,tak se na ně podívám a na nějaký jména si určitě vzpomenu.Jinak letos se tam chystam vyrazit,už si to planuju dost dlouho,ale letos už musim.připisuju i svuj mail,tak se ozvi.vanicekjos@seznam.cz
hledam spolubojovniky
Narukoval jsem na podzim 91! 4 rota rota,velitel mjr. Drianovsky!!! Ozvete se nekdo!!!
r. 88-90 Nový Dvůr...
Najde se někdo,kdo sloužil v těchto letech na Rozvadově (ne OPK)? Sněhuláci,hlaste se!!!Kdyby se snad ozval některý z bývalých členů ,,červený,, se psem BEN-psovod Janko,vodič Kaňa....,dále psovodi Lupíno,Zbyněk,.... a PV3S Pepa Skořepa Z Prahy,věčnej pták voj.Bambula...,Ozvěte se,bylo dobře a dlouho jsme se neviděli! Prach...
Všetkým veteránom z Nýrska.
Pánve je tomu pár dní čo som sa bol pozrieť v Nýrsku-dielo skázy sa dokonáva,štáb práve rozpaloval robotník autogénom psovodsku rotu demontovali zostala len ošetrovna,autopark-dielne a garáže všetko ostatné je zrovnané zo zemou niečo na spomienku som vyžobral od demolačnej čaty na pamiatku, mám mnoho fotografii z Nýrska aj z Libéjovic .Panové chcem otvoriť "Sien tradic PS na slovensku"chybaju mi 2 poschodové postele "bydlá"noční stolik a PS bunda z vloškou ak vieťe o niečom dajte prosím vedieť .Tá izba je len pre vyvolených a ich rodiny.Zlatý vek pohraničníkov už zašiel spomienky zostávaju.Z pozdravom BUĎ peso z pleša
PSOVOD 1983-85
Marian Velič | 5.8.2010 09:21 | id 19008 | nahlásit
to som si zaspomínal, výcvik-Nýrsko, potom chovná
v Domažliciach, nakoniec pol roka Rozvadov.
Ozve sa niekto? Pepo Braun, Miro Daxner, Palo Turiak? Žijete?
v Domažliciach, nakoniec pol roka Rozvadov.
Ozve sa niekto? Pepo Braun, Miro Daxner, Palo Turiak? Žijete?
SPS Čerchov 1991-93
Čerchováci vozvěte se!!! Proviš.
Re: SPS Čerchov 1991-93
Jestli jsi byl v Nýrsku tak jsme byli spolu na rotě. Přece kuchaři a proviši byli spolu že?
Re: Re: SPS Čerchov 1991-93
Jirka | 31.1.2012 21:37 | id 41662 | nahlásit
Jasný, přísahali sme spolu, nemáš nějaký fotky???
Re: Re: Re: SPS Čerchov 1991-93
Mám, jenže co jsme se přestěhovali, tak je pořád nemůžu najít. Našel jsem jednu, pošlu Ti ji. Tak zatím buď Tom
ozve se někdo?
V letech 1982-1984 jsem sloužil v Nýrsku jako velitel družstva na 3 a 4 výcvikové rotě.Po výcviku jsem byl na (Mongolsku).Najde se nějaký pamětník této doby?buď
Re: ozve se někdo?
Narukoval jsem podzim 83 a byl jsem v KŘK v Nýrsku. Mám dojem žes tam byl velitelem družstva.Od ledna 84 jem byl u ženistů v Domažlicích.
žije někdo? :) jaro 1983-85
Zdravím, ozve se někdo, kdo nastoupil 3/1983 k řidičům do KŘK? já šel poté na brigádu do Domažlic na ženijní rotu?
Re: žije někdo? :) jaro 1983-85
střelec | 20.6.2010 23:30 | id 17426 | nahlásit
Já jsem taky nastoupil v 3/1983,ale k střelcům.Velitel roty tam byl mjr Brabec.Po výcviku jsem šel 1pr Rozvadov na velitelskou četu jako pátrač.
Re: Re: žije někdo? :) jaro 1983-85
ja | 27.9.2010 13:16 | id 20584 | nahlásit
83 - 85 Domažlice strelecká rota futbalista - velitel roty(Žebrak)
Re: žije někdo? :) jaro 1983-85
jano - futbalista | 27.9.2010 13:19 | id 20585 | nahlásit
služil som v domažliciach strelec - hraval som futbal velitel roty Žebrak
Re: Re: žije někdo? :) jaro 1983-85
Ahoj taky jsem tam slouzil pod Zebrakem v tyhle roky, hral jsem volejbal a pak mne odvelili do Holešova...co je s Zebrakem???
Re: žije někdo? :) jaro 1983-85
Podzim 83-85. Od ledna 84 ženijní rota.Štěpáne tys jezdil s tatrou. Já vozil velitele roty.Zdravím V.V
Re: Re: žije někdo? :) jaro 1983-85
Vlado Stanko bol vašim výkonakom
Re: Re: žije někdo? :) jaro 1983-85
Štěpán Zapadlo | 7.8.2011 13:33 | id 34681 | nahlásit
Mám pocit, že si tě trochu vybavuju, ale mám pocit, že velitele roty, tudíž Pepu Domase vozil můj ročník Zeman. Ale ruku do ohně za to nedám, ale panský kočí to byl, možná vozil (tu sviňu) politruka Vlasatíka.
Re: Re: Re: žije někdo? :) jaro 1983-85
V.V. | 23.8.2011 21:26 | id 35293 | nahlásit
Ano vozil Domase Zeman, já to přebral po něm on šel jezdit z Tatrou sklopkou mám doljem že byla modrá.
Politruk Vlasatík(Vytěrák) naměl šoféra.On se vždy vnutil do velitelského vozu.
Politruk Vlasatík(Vytěrák) naměl šoféra.On se vždy vnutil do velitelského vozu.
Re: Re: Re: Re: žije někdo? :) jaro 1983-85
No jo, máš pravdu, trochu si to vybavuju, tu modrou sklopku, co stála pod esem. A v tý zatáčce stála i moje bejvalá PADka, kterou jsem předal Parláskovi (?), když jsem šel na tu tatru. Číslo tý tatry si pamatuju dodnes... B 141 573 :). Ale vytěrák byl teda svině. To jen tak mezi řečí. :)
Re: Re: Re: Re: Re: žije někdo? :) jaro 1983-85
V.V. | 30.9.2011 18:19 | id 36595 | nahlásit
Máš pravdu Honza Parlásek narukoval také na podzim 83 a jezdil s PADkou se Slávou Krňoulem. Honza jezdil i T148 UDS.Já jsem také přešel na sklopku a potom jsem skončil na přepravce, kterou vytahli jako uloženku,byla skorem nová vydržel jsem sní až do civilu a sloužil hotovosti.
Zde již nelze dále reagovat
Re: žije někdo? :) jaro 1983-85
pop pravde troška si na Teba spomýnam, bol som o polroka starší na ženijnej rote
Re: Re: žije někdo? :) jaro 1983-85
Štěpán Zapadlo | 9.10.2011 18:37 | id 36895 | nahlásit
Laco Makay horolezec?
snehulak 89-90
pasek zdenek | 19.4.2010 18:05 | id 15156 | nahlásit
na mongolsku byl taky vroce 1989 velitelem nadpor. jaromir rydlo bobuzel je posmrti zemřel 7,3 1992 na rakovinu
Re: snehulak 88-90
Jarda Kraft mi říkal, že se oběsil kvůli tý svý "věrný" manželce, tak teď nevím. Mjr. Pašek už je bohužel taky po smrti.
Re: snehulák 88-90
zdravím všetkých snehuliakov z mongolska ročník 88-90.som rád že niekto založil túto stránku. Po spojárskej p.š. ma dali do nýrska na m.s. rotu. Zdravím Petra Vašáka,ktoí bol z nerozlučnej dvoky Vašak-Kraft ako aj nekonečného prúserára Tomáša Srpu nášeho psovoda ktorých mená som zachytil na tejto stránke.Matne si spomínam i naHaladu. a ešte jedno-Plameňák šiel do dôchodku ako podporučík
Re: Re: snehulák 88-90
Taky zdravím, ještě čekám, jestli se tu neobjeví Jožo Janotík z Trstěné, kterej na mě jednou natáhl "kosu", protože jsem si dělal srandu z Oraváků. Šlo o to, že nějaký Oravák kdysi přišel na zábavu s pilou a pořezal tam pár stolů a židlí. Když jsem si z toho před Jožem dělal šoufky, málem mě to stálo život, horkokrevní hoši! :-)
Re: Re: Re: snehulák 88-90
ahoj Peto,neviem ci si este na mna spominas,ale Jozo Janotik,drotik,bol moj stary,spominam ako tam mal pred nim kazdy respekt,no čo chlap jako hora Oravak.
Hledám kamrádi z roku 1959-1961
Sloužil jsem v letech 59-61 na Zadních Hamrech 6 rota jako psovod.Pes se jmenoval Lasik.Budu rád když se někdo ozve z té doby.Vím je to dlouhá doba jsme už v letech a ne každý používá počítač.Ale i tak bych byl velice rád za každou zprávu.A taky jestli bude nějaký sraz z tohoto ročníku moc rád bych se ho zůčastnil a zavzpomínal na staré časy na které rád vzpomínám stále ale když nás na to vzpomínání bude víc bylo by to bezva Mirek.
zdravim
Nýrsko podzim 86, pak prapor Rozvadov jako pátrač, z Nýrska si toho moc nepamatuju, snad jen ragbistu Sýkoru, nějakýho špagáta co mu furt tekla krev z nosu, jehovistu co si nablil do masky, a VD Cvrčka co byl pěkná svině
Re: zdravim
kill | 21.2.2010 15:20 | id 12272 | nahlásit
a Capouška co mně naučil zpívat Jima Čerta:)
snehulak 89-90
pasek zdenek | 19.2.2010 12:57 | id 12140 | nahlásit
na jare 89 jsem narukoval do nyrska do vycviku k ridicum velitel roty maj.pasek velitele druztva svob.serafin jurkulak ten mi teda daval zabrat po prisaze jsem byl prevelen k ženistum vel.roty nadpor.kratochvil tam byli dobři kluci melichar adalši vycvik nam zkratily o dvacet dni byl jsem prevelen na 17r.ps svata kateřina po prichodu ostatnich z vycviku na rotu jsem byl prevelen zpatky do nyrska na mongolsko kde jsem delal udržbaře zaučoval mně suprák peter kral z rožumberoku nejlepši slovak jakeho jsem potkal na vojne velitele na mongolsku by maj.pasek
Re: snehulak 89-90
na Peta Krala si tiez spominam,bol to nas suprak
Re: snehulak 89-90
Ahoj.Tak to jsnme tam byly asi spolu...a taky jsem měl velitele družstva Jurkuláka...to byl pěknej h***l..malej připlešlej...jetě tam byl Patera a míra Minařík
Re: Re: snehulak 89-90
Ahoj.Já tam byl taky.Minařík s Jurkulákem byli pěkný h****a.Na Nýrsko raději nevzpomínat.Po přijímači byly Domažlice ženijní rota a to bylo o něčem úplně jiným.
Re: Re: Re: snehulak 89-90
Já jsem taky odešel do Domažlic k ženistům.ale moc už si na jměna nevzpomínám.Jezdil jdsem tam s avií a potom jsem šel do Prahy na Zbraslav.Gorol tam byl s námi vid.
výcvik jar 84
Zdravím všetkých peesakov,ktorý si spominaju na Taborskeho-plamenaka, rotneho Jeleniaka kuchara Buča ,Honza Skalickeho,Zamečnika,Bolla.Psovodov-Koka,Fišer,Knop,bratia Skvaridlovi z Golč.Jenikova Baloga, Slováka, Bachera, Jirana,Stevurka a dalšich na ktorých si neviem spomenuť.Bud´.
Re: výcvik jar 84
z.nagovsky | 15.2.2010 04:32 | id 11949 | nahlásit
Byl jsem v Nýrsku jako veldr jaro r. 86. S Plameňákem jsem měl jednou lítačku, měl tehdy chudák před penzí a byl dost vyplašenej. To s mjr. Hájkem byla lítačka něco jiného. Celou jsme ji proseděli v knajpě. Společník u stolu byl moc dobrej a uměl poutavě vypravovat. A Jeleňák? Kdoví, kde mu je konec. Je pravda, že na RTZ "šůroval" ?
Re: Re: výcvik jar 84
Jeleniak narukoval v březnu 83 a byl zařazen do psovodské roty . Měl jsem s ním jednou směnu v kuchyni a tam dostával obrovský čoud od mazáků kuchařů . To bylo celý den jenom "kurvááá jelenééé !!! " Jinak to byl takový mongol , že nebyl schopen se naučit použití zbraně . Na péveesce ho musel říkat a my při tom dělali kliky , dokud to neřekl dobře . Neskutečná pakárna . Když nám poté řekli , že to podepsal , nevěřili jsme vlastním uším . V každém případě ... na Jelena nešlo zapomenout . A to že šůroval když byl pošťák ? Tak tomu bych klidně věřil .
Re: Re: Re: výcvik jar 84
Ahoj Břízo máš vo všetkom pravdu, bol to mongol.Za to že si spravny kolík musím Ti zohnať telefon na papuancovu manželku.TAK BUĎ.
Re: Re: Re: výcvik jar 84
Omlouvám se , Jeleniak narukoval se mnou na jaře 81 .
Re: Re: Re: Re: výcvik jar 84
Kuva chlapi stale píšeme a spomíname chlapov ale služili aj ženy nehovorte že nespomínate na nadporučík Mixanová alebo ks ani neviem ako sa písala ale bolo to oživenie na nástupe , kuva ved´ však sme zdravy chlapi.Kuva chlapi môžem povedať že dobré už bolo a ludia si to nevážili.TAK BUDˇ.
Re: Re: Re: Re: Re: pre Pesa z Pleša
Šašo z Lipy | 22.2.2010 19:34 | id 12351 | nahlásit
Mne nepripadáš veľmi vtipný...
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: výcvik jar 84
na nadpor.Mixanovu tiez spominam,volali sme ju boruvka
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: výcvik jar 84
Vážený p.Pilar pozdraujem Vás a prajem pevné zdravie.Som rád že si spominate na nadporučik Mixanovu nič v zlom pohraničnici nie su ako amici b******ti v uniformách po peknej žene sa každy zdravý chlap obzrie a p. Mixanová nebola žiadná zelená guma ale elegantná Dáma v službách štátu.Písal mi Šašo z Lipi ale takych je plný parlament a urady, ktorý neuznávaju osobný názor a slobodu slova.Všetka čest´pre pohraničnikov, ktorý neprezbliekly kabát (uniformu) a nešli služit´ na Ukrainsko- Šengensku hranicu.Z pozdravom peso z pleša.
Zde již nelze dále reagovat
snehulak 89-90
pasek zdenek | 5.1.2010 11:02 | id 9487 | nahlásit
zdravim mazaka vasaka petra na dobovich fotach jsem vas dobre poznal nase stary z mongolska
Re: snehulak 89-90
Díky za pozdrav, ale podle jména si již nevzpomenu, nechceš mi poslat fotku na mail? pvasak@chello.cz Díky a taky zdravím...
1.prapor PS Nýrsko 7.brigáda PS Sušice
Píší zde mladí peesáci a moje generace už odchází a nemá asi internet. Já jsem do výcviku v Nýrsku narukoval v srpnu 1959. To jsme ještě byli ubytováni v dřevěných barácích a chodili na prkenné latriny. Plně jsem si vychutnal trenýrovky v maskách nahoru na Pajrek a taktiku pod židovským cintorínem. V r. 1961 jsem na stejném místě dělal, jako absolvent ŠDZ v Bruntále, velitele jedné z čet PŠ, které velel kpt. Fučík. V Nýrsku jsem také našel svou celoživotní družku a tak jsme se tam často vraceli. Jsem i dnes hrdý na službu u PS a disidentské kece jsou mi jen k smíchu.
Re: 1.prapor PS Nýrsko za mne 9. bPS Domažlice
z.nagovsky | 31.12.2009 13:57 | id 9259 | nahlásit
Pavle, nám, kteří tam byli o 25 let později (já jako VD) se rovněž spoustu vymožeností zajídalo, na mnohé chvíle ale člověk vzpomíná s úsměvem: Včetně toho Pajreku. Nicméně v "podhradí" jsem vídával za svůj život snad nejdelší a nejtlustší užovku. Dodnes vzpomínám, jak jsme s vojskem nacvičovali nandavání a sundavání masek, detoxikaci zbraní a výstroje atd. Od vedlejší čety, která měla střeleckou bylo slyšet občasné ratatata... a ta stará dáma si stále hověla na svém placatém kameni. NEPROJDOU!
Re: 1.prapor PS Nýrsko 7.brigáda PS Sušice
R. Ľudovit | 31.12.2009 14:05 | id 9260 | nahlásit
Neviem ci jeto ten kpt Fučik .V roku 1970 vo Vlaroch bol jeden ppl Fučik ato skutočne bol jeden super chlap meno nezabudnem a este jedno meno
mjr M. Kral.
mjr M. Kral.
Re: Re: 1.prapor PS Nýrsko 7.brigáda PS Sušice
Fousáč | 31.12.2009 14:07 | id 9261 | nahlásit
A Ludvo je to on a Miloň král taky tu sloužili
Re: 1.prapor PS Nýrsko 7.brigáda PS Sušice
Tiež som si užil výcvikáč v Nýrsku v lete 1964.Z Nýrska potom do ŠDZ Bruntál,kde bola tiež zaberačka.Ale po rokoch zostali už len príjemné a veselé spomienky.Do Nýrska som neskoršie chodil na vychádzky z rPS Zadné Chalupy kde som slúžil ako absík vo funkcii VČ.Krásne tanečné zábavy v "Kulturáku", v Radnici alebo v Korune.No a Pajerek som si tiež užil.
Re: 1.prapor PS Nýrsko 7.brigáda PS Sušice
Pavle! Zdravím Tě z Ostravy. Nevím jestli si na mne vzpomínáš. V době kdy jsi velel četě TK v poddůstojnické škole, já jsem tam byl jako velitel 1 družstva. I já vzpomínám na službu u PS jen v dobrém a jsem na ni hrdý. Pod vše co jsi napsal se podepíši. Pokud máš "Skype" mmůem si spolu o svých vzpomínkách pohovořit. Věřím že to není poslední náš kontakt
Zdravím Tebe i Tvou rodinu
Jarda Korejz
Zdravím Tebe i Tvou rodinu
Jarda Korejz
Re: Re: 1.prapor PS Nýrsko 7.brigáda PS Sušice
Jardo, Ty kluku z mého mládí, vždyť já na své bývalé spolubojovníky z páté TK čety v poddůstojnické škole hledám kontakt už téměř 50 let. Dnes jsem však uplně naměko, protože mi přišel email od Tvé dcery Lenky a dostal jsem Tvoji adresu. Ona mne také upozornila, že jsi mi psal na můj příspěvek z roku 2009, který jsem si našel a reaguji. Jsem úplně nadšený, že jsem Tě našel. Zítra Ti podrobně napíši o sobě. Jsem strašně zvědav na vše, co mi o sobě napíšeš. Jsem také zvědav, zda něco víš o dalších členech našeho "malého štábu", Láďovi, Vencovi a Frantovi. Strašně moc rád Tě zdravím z Jihlavy a pozdravuje Tě i moje manželka, Hilda Losertová - Poláková, která si na Tebe rovněž vzpomněla. Ahoj! Pavel.
jano
jano - futbalista | 13.10.2009 11:53 | id 6733 | nahlásit
Nýrsko -jar 83-85 maralik,vachnik,humaj
Domažlice - gábor,duriš,humaj,strnad,vigaš,krs,lopata,maroši...
Domažlice - gábor,duriš,humaj,strnad,vigaš,krs,lopata,maroši...
podzim1985-1987
Toto místo docela dobře znám. Sice z toho nemám dobrý pocit, ale už je to přes dvacet let. Byl jsem tu jako frajtr na jaře roku 1986 - kpt. Oravec. Dále pak pplk. Bajer, mjr. Hájek,...........K mému zděšení jsem tu byl i jako kaprál na jaře 1987 u psovodů. Mjr. Hájek + aligátor (politruk) = to byl super chlap, ale jeho jméno už nevím. Velitel čety Jirka Mareš z Plzně. Mjr. Hájek:" k***a ty světničky, ty budou."
Re: podzim1985-1987
z.nagovsky | 17.9.2009 15:06 | id 6134 | nahlásit
Do Nýrska jsme přišli jako veldři spolu, já byl s Jirkou Marešem na rotě u psovodů - u mjr. Hájka. Pamatuji se, že milého majora těsně potom, co jsme nastoupili (19.3.) přivezli na rotu ožralého tak, že nemohl chodit a na buzeráku vypadl z Volhy. Slavil totiž ještě s dalšími experty Pepíka-se Scírankou atd. "Dozorný, té oškvarky mi priněstě pekně vypražené a osoloné..."
Re: Re: podzim1985-1987
Jó ten obézní kpt. Scíranka. Jak asi dopadl mizera jeden. Jednou jsme se ožrali na lítačce a špagi na ošetřovně zašil trubičky, ale on je měl. To bylo za Hájka u psovodů. Tak jsme u něj v kanceláři museli foukat, no foukat jsme ani nemuseli, protože jsme měli řádně vypito. ...."fukajtě súdruh děsjatnik...len fúkajtě..... Dopadlo to celkem dobře, velitel hlídky dostal 7, ale jen jako podmínku. Za týden se mi ženil brácha, tušil jsem, že mě nikam nepustí, ale Hájek se zase ožral a politruk mě v pátek odpoledne pustil.
Re: podzim1985-1987
Mirek | 20.9.2009 19:56 | id 6175 | nahlásit
Areál jsem navštívil 18.9.2009 a vypadá následovně.Budovy 3,5,6,10,11,13,14,15,16,17 - zbořeny.Budou se prý rozprodávat parcely pro bytovou výstavbu.Areál je otevřený a přístupný.Foto posílám.
Re: podzim1985-1987
Pavel Musil | 19.6.2011 18:28 | id 32662 | nahlásit
Ahoj, jaro 86, rota střelců, velitel Oravec. Tak tam jsem poznával první dny vojny.
rota psovodi
V roce 89 na podzim jsem nastoupil na výcvik do Nýrska a dobře si pamatuji rota psovodů na obrázku číslo 6. Ve skutečnosti jsme byli rota 4 ?
Re: rota psovodi
Ja te zdravim Jardo ja jsem taky narukoval v tom roce ale na tvi jmeno si nepamatuju ale meli jsme tam velitele roty por Sykoru ,a byly tam s namy i Petr Müler ,Milos Loukota ,Pavel Suchy, a pokoj jsme mely naproti zbrojarky.
výcvik
ahoj v Nýrsku jsem měl výcvik na jaře r.1984 bylo to i trochu hezký,rád bych,kdyby se někdo ozval na meil a zavzpomínat pak jsem byl v železná okr.Bělá pod radbuzou 22,rota
peesák
AHOJTE DO NÝRSKA JEZDÍM KAŽDÝ ROK,MÁM TAM
BRÁCHU.BYDLÍ KOUSEK OD HOSPODY RADNICE.V TĚCH
NOVÝCH PANELÁKÁCH,ZA NÍM JE PILA.MÁM JEŠTĚ JEDEN
DOTAZ,V ROCE 78-80 V NÝRSKU SLOUŽIL MŮJ DALŠÍ
BRÁCHA,JMENO JOSEF JEŘÁBEK. TEN ROK JE
ORIENTAČNÍ,ALE VÍM ŽE V 78 UŽ BYL NA VOJNĚ,V
NÝRSKU.
BRÁCHU.BYDLÍ KOUSEK OD HOSPODY RADNICE.V TĚCH
NOVÝCH PANELÁKÁCH,ZA NÍM JE PILA.MÁM JEŠTĚ JEDEN
DOTAZ,V ROCE 78-80 V NÝRSKU SLOUŽIL MŮJ DALŠÍ
BRÁCHA,JMENO JOSEF JEŘÁBEK. TEN ROK JE
ORIENTAČNÍ,ALE VÍM ŽE V 78 UŽ BYL NA VOJNĚ,V
NÝRSKU.
Buď psovode
Jestli si dobře pamatuju, tak jsi sloužil na Dianě
a konec vojny si stejně jako já doklepával na
Spálenci u České Kubice velitele roty tam dělal
pplk. Ryška. Tenkrát nás v září 90 ze všech rot
rozházeli po celé brigádě, já sloužil na čtyřce
taky jako psovod. Na Pepu Haladu si taky vzpomínám
dělal v Nýrsku v roce 89 velitele čtvrté čety. Mě
dělal velitele družstva Spevár (jméno už si
nepamatuju) první četa. Zdravim do Rakovníka Buď
RIK.
a konec vojny si stejně jako já doklepával na
Spálenci u České Kubice velitele roty tam dělal
pplk. Ryška. Tenkrát nás v září 90 ze všech rot
rozházeli po celé brigádě, já sloužil na čtyřce
taky jako psovod. Na Pepu Haladu si taky vzpomínám
dělal v Nýrsku v roce 89 velitele čtvrté čety. Mě
dělal velitele družstva Spevár (jméno už si
nepamatuju) první četa. Zdravim do Rakovníka Buď
RIK.
Re: Buď psovode
Ahoj pamatuješ si velmi dobře se mnou jr to trošku
horší připomen se mi trošku podle jména psa jestli
jsem to dobře pochopil te nepoznám
horší připomen se mi trošku podle jména psa jestli
jsem to dobře pochopil te nepoznám
byl dobrej
Tak Pepu Haladu si pamatuji dobře tenkrát už asi
desátník myslím kdyžtak mě Pepo oprav narukoval
jsem jako psovod jaro 89 správnej chlapík doufám
že se má dobře tímto ho zdravím měj se fajn Pepo
desátník myslím kdyžtak mě Pepo oprav narukoval
jsem jako psovod jaro 89 správnej chlapík doufám
že se má dobře tímto ho zdravím měj se fajn Pepo
Setkání spolužáků po 30 letech
Věnujte pozornost tomuto oznámení !
Hledáme
spolužáky z let 1975-1979, kteří ukončily VŠ SNB V
Holešově v roce 1979. Náčelník ročníku : plk.
Radomír Volek. Kolegové v Holešově organizuji
setkání všech spolužáků po 30. letech ukončení
studia. Ozvěte se a přihlaste se na adrese
: http://www.spoluzaci.cz/632041 - přímo,
nebo na adrese : www.spoluzaci.cz ID:
632041 / hlavními organizátory jsou: Mirek Kovář ?
námořník a Láďa Lesák. Kontakty jsou na ně na
těchto stránkách uvedeny. Přihlašte se na
adrese a vyplňte kartu spolužáka.
spolužáky z let 1975-1979, kteří ukončily VŠ SNB V
Holešově v roce 1979. Náčelník ročníku : plk.
Radomír Volek. Kolegové v Holešově organizuji
setkání všech spolužáků po 30. letech ukončení
studia. Ozvěte se a přihlaste se na adrese
: http://www.spoluzaci.cz/632041 - přímo,
nebo na adrese : www.spoluzaci.cz ID:
632041 / hlavními organizátory jsou: Mirek Kovář ?
námořník a Láďa Lesák. Kontakty jsou na ně na
těchto stránkách uvedeny. Přihlašte se na
adrese a vyplňte kartu spolužáka.
SNEHULAK 89
PETR | 4.6.2009 15:32 | id 3953 | nahlásit
NENI TAM VYZNACENA BRANA NA PAHOREK ANEB NEMOCNI
VYSTUPTE OSTATNI POKLUSéM KLUS
VYSTUPTE OSTATNI POKLUSéM KLUS
Jaro 88-90
nazdar pánové.
Tak tady sem byl 4x.Hned ten den
co sem narukoval do Domažlic tak nás sem převezli
na tejden a potom sem šel do Zadního Chodova.To
pamatuju ještě starou kuchyň a jídlo z polní.A
chutnalo.Po PŠ nás sem vrátili jako frajtry do
výcviku řidičů-září 88-velitel roty Bechyně a
velitel první čety podpručík Kula myslim.Pak sem
šel na Hraničky a potom do Domažlic.A pak sem se
vracel jako velitel družstva nebo čety každej
výcvik.jaro 89-psovodi.Velitel roty
Hreňo,Gruber,Kuťka,Petřina.A září 89 první
rota-střelci.velitel kpt.Měchura(perfektní
chlap),Neuwirth.Tady sem zažil převrat jako
suprák.Ještě pamatuju
mjr.Mojžíše,Hedvábnýho,provianťáka
Táborskýho,velitel autoparku myslim mjr.Fiala,mjr
Pašek. jinak sem byl v Domažlicích na
velitelský por.Servus. Škoda že se tady o
Domažlicích nepíše.
co sem narukoval do Domažlic tak nás sem převezli
na tejden a potom sem šel do Zadního Chodova.To
pamatuju ještě starou kuchyň a jídlo z polní.A
chutnalo.Po PŠ nás sem vrátili jako frajtry do
výcviku řidičů-září 88-velitel roty Bechyně a
velitel první čety podpručík Kula myslim.Pak sem
šel na Hraničky a potom do Domažlic.A pak sem se
vracel jako velitel družstva nebo čety každej
výcvik.jaro 89-psovodi.Velitel roty
Hreňo,Gruber,Kuťka,Petřina.A září 89 první
rota-střelci.velitel kpt.Měchura(perfektní
chlap),Neuwirth.Tady sem zažil převrat jako
suprák.Ještě pamatuju
mjr.Mojžíše,Hedvábnýho,provianťáka
Táborskýho,velitel autoparku myslim mjr.Fiala,mjr
Pašek. jinak sem byl v Domažlicích na
velitelský por.Servus. Škoda že se tady o
Domažlicích nepíše.
Re: Jaro 88-90
Zdravím. Tak to jsme se mohli teoreticky potkat.
Já jsem byl v Nýrsku jaro 87-89, po APŠ v
Chodovce, jsem byl na MSR(Mongolsko), jako řidič
instruktor. Z Tvého ročníku si pamatuji z naší
roty kluka, kterýmu jsem předával Tatru. Jmenoval
se Král, asi Pavel(Pepa už přesně nevím). Jinak
jména Mojžíš, Hedbávný, Pašek(velitel MSR),
provianťák Táborský- klasika. Velitel autoparku
byl mjr. Kalousek- asi nejlepší chlap z furťáků,
potom ještě roťák Péťa Dvořáček. Největší d***l
ovšem velitel praporu pplk. Koval. Z mého
ročníku by jsi mohl pamatovat R.Motl,J.Jerich, D.
Cáder(mj.nejlepší slovák jakýho jsem kdy potkal),
P.Kalkuš. Jestli na někoho vzpomeneš ozvi
se.
Já jsem byl v Nýrsku jaro 87-89, po APŠ v
Chodovce, jsem byl na MSR(Mongolsko), jako řidič
instruktor. Z Tvého ročníku si pamatuji z naší
roty kluka, kterýmu jsem předával Tatru. Jmenoval
se Král, asi Pavel(Pepa už přesně nevím). Jinak
jména Mojžíš, Hedbávný, Pašek(velitel MSR),
provianťák Táborský- klasika. Velitel autoparku
byl mjr. Kalousek- asi nejlepší chlap z furťáků,
potom ještě roťák Péťa Dvořáček. Největší d***l
ovšem velitel praporu pplk. Koval. Z mého
ročníku by jsi mohl pamatovat R.Motl,J.Jerich, D.
Cáder(mj.nejlepší slovák jakýho jsem kdy potkal),
P.Kalkuš. Jestli na někoho vzpomeneš ozvi
se.
Re: Re: Jaro 88-90
Mirek | 29.5.2009 10:45 | id 3792 | nahlásit
Chci se zeptat ohledně Táborského,jakou měl
hodnost?Byl hubený a vysoký?Díky.
hodnost?Byl hubený a vysoký?Díky.
Re: Re: Re: Jaro 88-90
Myslim,že něco kolem poručíka.Byl hubenej,vysokej
a myslim že nazrzlej
a myslim že nazrzlej
Re: Re: Re: Re: Jaro 88-90
Mirek | 29.5.2009 14:40 | id 3803 | nahlásit
Tak je to on.Za mě byl v r.1976-77 na rotě Hamry
nadpraporčík ve funkci politruka.Díky.
nadpraporčík ve funkci politruka.Díky.
Re: Re: Re: Jaro 88-90
Já tam byl 88-90, byl to tzv. stříbrnej generál, takže nadpraporčík.
Re: Re: Re: Re: Jaro 88-90 Plameňák
z.nagovsky | 15.2.2010 04:43 | id 11950 | nahlásit
Tak Plameňák ještě v roce 88 sloužil? A mně 2 roky nazpět tlačil do hlavy, jak se těší do důchodu. Asi by mu to všechno chybělo, tak přetahoval. Ale byl hodnej. Prozradil mi, že pochází z Prahy a do pohraničí přišel sloužit pár let po válce. Byl myslím r. nar. 1931. Jeho vzpomínky by byly zajímavé.
Re: Re: Re: Jaro 88-90
Petr | 19.2.2010 21:43 | id 12183 | nahlásit
Táborský šel do důchodu jako "stříbrnej generál", tzn. nadpraporčík.
Re: Re: Jaro 88-90
Zdravím, já si na tebe vzpomínám, ale až po
zhlédnutí fotek, Kalkuš, Myška, Šťovajs a Ferenc a
td. Já na Cádera vzpomínám malinko jinak, on neměl
rád Pražáky, ale budiž, pro vaše číslo byl asi
dobrej kámoš. Já tam byl 88 - 90 celý dva roky na
Mongolsku, Král byl moje číslo a tuším, že jsme mu
říkali Jožo, byl to Slovák. Jinak chodím na pivo s
Petrem Valachem, kterýho znáš určitě, na toho se
nedá zapomenout. Zrovna včera jsme byli na pivu, a
s námi Petr Hejátko a Tomáš Srpa, který nás na
tyto stránky upozornil. Až zjistím, jak se sem
vkládaj fotky, tak nějaký přidám. Jinak Mottla
alias TURBA si také pamatuju, bydlí v Klatovech,
znám se schodou okolností s jeho bratrancem,
kterej dělá na kriminálce v Havl. Brodě. Ze všeho
"nejraději" jsem měl Chobota, ten mi
bodákem jednou rozsekl čelo, kdybych ho potkal,
tak bych mu vrazil kudlu do p***le a několikrát
bych s ní otočil, to byl prozměnu nejhorší slovák,
kterýho jsem zase poznal já...
zhlédnutí fotek, Kalkuš, Myška, Šťovajs a Ferenc a
td. Já na Cádera vzpomínám malinko jinak, on neměl
rád Pražáky, ale budiž, pro vaše číslo byl asi
dobrej kámoš. Já tam byl 88 - 90 celý dva roky na
Mongolsku, Král byl moje číslo a tuším, že jsme mu
říkali Jožo, byl to Slovák. Jinak chodím na pivo s
Petrem Valachem, kterýho znáš určitě, na toho se
nedá zapomenout. Zrovna včera jsme byli na pivu, a
s námi Petr Hejátko a Tomáš Srpa, který nás na
tyto stránky upozornil. Až zjistím, jak se sem
vkládaj fotky, tak nějaký přidám. Jinak Mottla
alias TURBA si také pamatuju, bydlí v Klatovech,
znám se schodou okolností s jeho bratrancem,
kterej dělá na kriminálce v Havl. Brodě. Ze všeho
"nejraději" jsem měl Chobota, ten mi
bodákem jednou rozsekl čelo, kdybych ho potkal,
tak bych mu vrazil kudlu do p***le a několikrát
bych s ní otočil, to byl prozměnu nejhorší slovák,
kterýho jsem zase poznal já...
Re: Re: Jaro 88-90
No ja ti dám jednu "kontrolnú" otázku- a síce či si spomenieš aký "symbol" sme mali na mongolsku (msr).A tieto mená tiež by si mal poznať : Květoň,Řezníček,Wiesner,Šťovíček,Kapusta,Lupták,Vavrík,Srba,Fedor,Kopačka,možno Gáborík,Lauko,Ludek Mojžíš,Eisner,Barčík,Chobot,Dina,Ferianec...
A máš pravdu - Kalousek bol super aj Peťo Dvořáček.
To "trio" zo štábu nebudem komentovať.
A máš pravdu - Kalousek bol super aj Peťo Dvořáček.
To "trio" zo štábu nebudem komentovať.
Re: Re: Re: Jaro 88-90
Ahoj Miro??, pamatuji si Tě z APŠ v Chodovce. Stejně tak Mojžíše a Květoně, s kterým jsem hodně kecal. Byli jsme spolu i chvíli v přijímači tady v Nýrsku. Trochu jsem vzpomínal, takže jsem se dostal i na tyto stránky. Jinak se mi ozval Josef Mičuda, určitě ho z Chodovky pamatuješ. Tak čus, a kdyžtak hodíme maila. - Pavel
Re: Re: Jaro 88-90
Karel T. | 13.2.2010 16:22 | id 11837 | nahlásit
Já jsem sloužil v roce 1965-67 na Zadních chalupách a ani se mi nechce věřit,že jména Táborský a Hedbávný ještě v roce 1990 figurovaly u PS.Tady ti dva dělali na rotě velitele čet.
Re: Re: Jaro 88-90
O.Perdik | 15.2.2010 08:50 | id 11956 | nahlásit
Ja som slúžil v rokoch 1963-1965 na Satej Katerine
Po prečítani prispevku kde spominaž meno pplk.Kovala.V tých rokoch bol veliteľom pevej čatý na Katarine.Bol to drsný chlap a chudý ako klacek.Udajne pochádzal zo Slovenska a nepoznal si pána Bajera alebo Podhradského.Ahoj
Po prečítani prispevku kde spominaž meno pplk.Kovala.V tých rokoch bol veliteľom pevej čatý na Katarine.Bol to drsný chlap a chudý ako klacek.Udajne pochádzal zo Slovenska a nepoznal si pána Bajera alebo Podhradského.Ahoj
1985-1987
Pplk. Bajer dělal v roce 1986 náčelníka štábu v Nýrsku. Spíše než vojáčky pěkně j***l lampiony.
Re: Jaro 88-90
Gogo | 18.9.2009 15:17 | id 6145 | nahlásit
Měchura a perfektní chlap, to so asi děláš srandu, neboť to byl pěknej k...t. Já ho měl za VR na Srubech /84-86/ ale ještě jako npor. Dalo nám to rok něž pochopil že se má těšit na náš odchod.
Re: Re: Jaro 88-90
Hmmmm,je dost možný,že se choval jinak na PS rotě a jinak ve výcviku,ale vopravdu se s nim dalo dobře vyjít.
Re: Re: Jaro 88-90
Gogo napismi na peter.uhliar@zoznam.sk v tych rokoch som služil na Sruboch. . Urcite si zažil aj stareho frontaka Hedvabneho VR.
Re: Jaro 88-90
mirek gráf | 6.1.2010 09:44 | id 9520 | nahlásit
zdar pepo, na hraničkách jsem už zůstal...tedy jen pokad to bylo nutný probůh...ale jináč sem moc rád, že sněhuláci 88-90 nevymřeli po světlici...eště Kusalu sem vystopoval...zdravim do Mostu?
Re: Re: Jaro 88-90
Josef Halada | 6.1.2010 16:19 | id 9531 | nahlásit
Ještě jednou nazdar,zdravíš dobře do Mostu.A sakra jak je to s tebou? Žlutice nebo se pletu,ale asi se pletu.
Re: Jaro 88-90
Miroslav Ondrišík | 6.1.2010 20:40 | id 9541 | nahlásit
Nazdar Pepo, som rád, že sa tu objavil niekto z veliteľskej roty z Domažlic. Neviem, ci si na mňa pamätáš, bol som vo výcviku v Nýrsku /jeseň 88, rota vodičov, 1. čata - veliteľ družstva Petr Martínek/. Po výcviku som bol 3 mesiace na Bystřici a potom na veliteľskej rote v Domažliciach ako vodič spravodajského oddelenia spolu s Petrom Martínkom. Inak pozdravujem všetkých bývalých PSákov.
Jaro 88-90
Zdar Miro.
Jsem rád,že jsem našel někoho velitelské roty v Domažlicích, 88-90. Výcvik na jaře 88, a pak jsem byl už v Domažlicích. Jezdil jsem s Uazem. Dvakrát jsem dělal instruktora v Nýrsku. To jsme byli na Mongolsku, jednou za Paška, a jméno toho dalšího si už nepamatuji. Pár kluků se nás ještě sešlo po vojně, ale pak jsme se už neviděli. Škoda, snad se ještě někdo objeví.
Jsem rád,že jsem našel někoho velitelské roty v Domažlicích, 88-90. Výcvik na jaře 88, a pak jsem byl už v Domažlicích. Jezdil jsem s Uazem. Dvakrát jsem dělal instruktora v Nýrsku. To jsme byli na Mongolsku, jednou za Paška, a jméno toho dalšího si už nepamatuji. Pár kluků se nás ještě sešlo po vojně, ale pak jsme se už neviděli. Škoda, snad se ještě někdo objeví.
Re: Jaro 88-90
Ahoj kamarádi,byl jsem řidič PV3S domažlická spojrota.Zdravim Honzo,jestli vzpomínáš dělali jsme spolu AŠ v Holešovicích.Taky instruktor v Nýrsku,jen jednou.
Re: Re: Jaro 88-90
ahoj Jardo.
Byl jsem u tebe ve výcviku u řidičů a bydlel jsem taky v Holešovicích.
Míra Minařík byl velitel družstva.
Pak si pamatuji ještě na Pateru:-)
Po výcviku jsem šel do Domažlic k ženistům a potom na Zbraslav
Byl jsem u tebe ve výcviku u řidičů a bydlel jsem taky v Holešovicích.
Míra Minařík byl velitel družstva.
Pak si pamatuji ještě na Pateru:-)
Po výcviku jsem šel do Domažlic k ženistům a potom na Zbraslav
89-90
josef vaníček | 27.5.2011 13:11 | id 31696 | nahlásit
ahoj tebe pomatuju z Domažlic,akorát já byl na RTZ,pak mě převeleli do Nýrska na Mongolsko,kde jsem zustal až do konce.Ve výcviku byl Měchura mým velitelem,střelci a po vojně mě zatkl v Chebu,když tam hrála Sparta,dělal tam velitele nějaký zásahovky,nebo co.Jinak z Domažlic pamatuju z tvýho čisla a roty Goldschmida,ten hlídal často vězně.
Re: Jaro 88-90
Zdeněk Zmrzlý | 7.12.2011 22:15 | id 38849 | nahlásit
Zdravím ,na výcvikové rotě řidičů -září 88 jsem dělal výkonnýho praporčíka , velitel Bechyně , politruk Pašek. Každý den jsem četl rozkaz a večer jsem četl seznam vojáků - tenkrát jsem ho už znal zpaměti.
Andrys,Backo,Buňat,Bušek ,Čepl ........ nečet jsem někoho ?
Z velitelů družstev si vzpomínám už jen na
Pepu Haladu a Míru Gráfa
Andrys,Backo,Buňat,Bušek ,Čepl ........ nečet jsem někoho ?
Z velitelů družstev si vzpomínám už jen na
Pepu Haladu a Míru Gráfa
Rota Rozvadov 1991 1993
Zdravim všecky narukovali v roce 1991 do Domažlic
a nasledne do Nýrska.Pak jsem šel na 2 měsíce do
výcviku kuchařu ve Znojmě a pak mě převeleli do
Rozvadova kde jsem získal přezdívku chemik jako
nový kuchař. tam jsem zustal až do března 93 kdy
jsem šel do civilu. náčelník byl podplukovník
Novosad. taky tam byl poručík Madlenák dalsi asi
nevzpomenu. jeste jako kuchař mužu vyjmenovat psi.
Rys,Perun, Chamon,Ryk,. kdyby se mi nekdo ozval
byl bych rád. Kolek,obítko,Florian,
Hlavatý,Šec,Šín,Bouda Radek,Štavka,Běhoun,Kalcu
Jirka,Zívr Martin
a nasledne do Nýrska.Pak jsem šel na 2 měsíce do
výcviku kuchařu ve Znojmě a pak mě převeleli do
Rozvadova kde jsem získal přezdívku chemik jako
nový kuchař. tam jsem zustal až do března 93 kdy
jsem šel do civilu. náčelník byl podplukovník
Novosad. taky tam byl poručík Madlenák dalsi asi
nevzpomenu. jeste jako kuchař mužu vyjmenovat psi.
Rys,Perun, Chamon,Ryk,. kdyby se mi nekdo ozval
byl bych rád. Kolek,obítko,Florian,
Hlavatý,Šec,Šín,Bouda Radek,Štavka,Běhoun,Kalcu
Jirka,Zívr Martin
Re: Rota Rozvadov 1991 1993
Ahój, tak Nýrsko a Znojmo sme zažili spolu, já pak pokračoval jako ,,Proviš" na Čerchově, ale dosloužit nás tam už nenechali, asi 3 měsíce před civilem nás zlikvidovali a poslali do Loun. Zdravím všechny Pé-eSáky a Čerchováky zvlášť!!!
Re: Re: Rota Rozvadov 1991 1993
Ahoj možná kdybych tě viděl tak bych si vzpoměl. Možná jsme v Nýrsku byli spolu na pokoji. Náš velitel se jmenoval Milan Šantrůček. Jestli máš facebook tak si mě najdi pod mým jménem a tam mám svoji fotku. Pamatuješ na našeho starýho? Mzslím v Nýrsku. Říkali mu Švary.
Re: Re: Re: Rota Rozvadov 1991 1993
Zdar bojovníci, Milan "Šántry" Šantrůček byl moje číslo stejně jako jeho dvojče (duben 1991 - září 1992). Jestli se nepletu tak jsem s nimi na jedné rotě dělal VD posledním, kteří narukovali k PS.
Re: Re: Re: Re: Rota Rozvadov 1991 1993
Buď sněhuláku, myslím že si na Tebe pamatuju. Šántry byl můj VD. a s Váma Tam byl taky Špatenka, Káčula, Červ a ještě jeden ale nemůžu si vzpomenout.
Nikdy nezapomenu na leteckej den, jak jsme jak k***ti lítaly s blembákem a rámínkem po baráku :-)
Nikdy nezapomenu na leteckej den, jak jsme jak k***ti lítaly s blembákem a rámínkem po baráku :-)
Re: Rota Rozvadov 1991 1993
Jenom tak náhodou jsem si všiml této věci. Za dva dy, tj. k 30.11.2010 jsem v civilu na rentě..Peji pěkný víkend.
Re: Re: Rota Rozvadov 1991 1993
ahoj Dalibore pamatuješ si na chemika? napiš mi na můj mail spartan167@seznam.cz a nebo na facebook. zatím ahoj kámo Tom z Pardubic.
Re: Rota Rozvadov 1991 1993
Ahoj, tak některá jména mi něco říkají Rys, tuším nějak zdrhnul a dostal prokurátora...
Re: Re: Rota Rozvadov 1991 1993
Ne ne Rys byl pes. Po Pýchovi ho měl Péťa Hlavatej.
Re: Re: Rota Rozvadov 1991 1993
Libor | 18.9.2011 03:54 | id 36245 | nahlásit
Ahoj všem Libor- monty- byl sem v Nyrsku na PŠvelitel byl nakej major od paraganu hodně kluku z moravaci ale jmena už nevim potom na mongolsku jmena cosi pamatuji Vošicky,Sova Burket,potom sme šli do Prahy Zbraslav rota ochrany letiště a Rys byl semnou na pokoji.Rukovali sme jako posledni přislušnici PS
RTTZ Domažlice
M.Brunner | 8.4.2009 22:43 | id 2750 | nahlásit
Zdravim všechny.V Nýrsku jsem byl 4-5 91 ve
výcviku a v KRK.Velitel naší 3. roty byl
mjr.Kopta.Na střelnici se jezdilo na Maxov.Přísaha
byla dole ve zpocený rokly.Ozve se někdo z tý
doby?
výcviku a v KRK.Velitel naší 3. roty byl
mjr.Kopta.Na střelnici se jezdilo na Maxov.Přísaha
byla dole ve zpocený rokly.Ozve se někdo z tý
doby?
Re: RTTZ Domažlice
Zdravím ze Šumperka,býval jsem v té době velitelem 1.čety pod Mašterou,zástupcem byl tuším nadporučík a teď nevím jestli Novák nebo Pospíšil.Myslím Novák,pohoďák.Velitel 2.roty byl Radek Vodrážka,zes Plzně.
Re: RTTZ Domažlice
Ahoj, výcvik ve stejné době na 1. rotě pod npor. Blahutou a tuším, že právě pod kpt. Mašterou, který byl jeho zástupce. "Vodra" Vodrážku jsem zažil poté na PŠ, která byla na 3. rotě právě u buzeráku, velitel mjr. Kopta.
Zdravím z Vysočiny
Zdravím z Vysočiny
13. r .PS
Zdravim všechny Pohrahičniky kteří byli v nýrsku r
90 91 ja jsem po vycviku šel na 13 rotu 3 praporu
Folmava jako psovod oyve se někdo z tohoto ročníku
bud´
90 91 ja jsem po vycviku šel na 13 rotu 3 praporu
Folmava jako psovod oyve se někdo z tohoto ročníku
bud´
Re: 13. r .PS
milan kvašo | 16.9.2009 10:07 | id 6096 | nahlásit
Ahoj, ja som slúžil v 90 rokoch na Maxove a neskôr v Českej Kubici. Krásne spomienky, hlavne na Maxovský sklep. Nájde sa niekto kto to tam prežil?
Re: Re: 13. r .PS
R.Ďatko | 18.3.2011 16:45 | id 28957 | nahlásit
Ahoj,Milane koukám že hledáš všude jak já. V létě se chystám podívat na MAXOV.
Re: Re: 13. r .PS
Byl jse, v Nýrsku od března 1989....o Maxově jsem hodně slyšel....každy byl posraný strachy aby tam nešel sloužit.Bylo to tam fakt tak hustý?
Pro mongola Edu
Ahoj Edo , také jsem byl na MONAPU ( Mongolský
národní park ) v Nýrsku z jara 81 . Byl jsem sice
psovod , ale mezi řidiči jsem měl kamarády .
mimo jiné i svobodníka Pištu Baláže a váš
instruktor Beny Špaček byl později mojim suprákem
na Čerchovské rotě .Jinak mám Mongolsko celé
literálně zpracované , tak kdyby jsi měl zájem
..... tel . 737656582
národní park ) v Nýrsku z jara 81 . Byl jsem sice
psovod , ale mezi řidiči jsem měl kamarády .
mimo jiné i svobodníka Pištu Baláže a váš
instruktor Beny Špaček byl později mojim suprákem
na Čerchovské rotě .Jinak mám Mongolsko celé
literálně zpracované , tak kdyby jsi měl zájem
..... tel . 737656582
Re: Pro mongola Edu
Zdar chlape, tak trochu jsi mi opět
"nahrál." Se mnou na jarě 81 rukoval
do Domažlic tehdejší kamarád ze třídy na učňáku
jistý Z. Světnický který v Nýrsku skončil právě u
psovodů ,a u řidičů jsem se během KŘK zase
kamarádil s jistým L. Orságem , který po KŘK
skončil právě na Čerchovské rotě jako řidič. Třeba
Ti ta jména něco říkají. Já jsem skončil na 4.
rotě PS Nový Dvůr - Rozvadov, a to až do jara 83.
Jinak pokud se nepletu, nějaký svobodník "
Pišta" v Mongolsku byl,byl menší postavy ale
neustále nás za něco "drball" a řval,
až mu žila na krku vyběhla. Pokud to byl tedy
on. Čau E.K
"nahrál." Se mnou na jarě 81 rukoval
do Domažlic tehdejší kamarád ze třídy na učňáku
jistý Z. Světnický který v Nýrsku skončil právě u
psovodů ,a u řidičů jsem se během KŘK zase
kamarádil s jistým L. Orságem , který po KŘK
skončil právě na Čerchovské rotě jako řidič. Třeba
Ti ta jména něco říkají. Já jsem skončil na 4.
rotě PS Nový Dvůr - Rozvadov, a to až do jara 83.
Jinak pokud se nepletu, nějaký svobodník "
Pišta" v Mongolsku byl,byl menší postavy ale
neustále nás za něco "drball" a řval,
až mu žila na krku vyběhla. Pokud to byl tedy
on. Čau E.K
Re: Re: Pro mongola Edu
Ahoj Edo . S tím Pištou jsi se přesně trefil . To
byl rozený šéf . A Láďa Dudín Orság se mnou
dosloužil celé dva roky na Čerchově . Kontakt mám
na něho pouze písemný ( máš li zájem o adresu ,
není problém ) . Jinak jsem ale ve velice dobrém
kontaktu s dalším řidičem Tondou Štechem , který
byl také s Dudínem ve výcviku . Na Čerchově jezdil
jako véeskař . Kdybys chtěl Orsága na obrázkách ,
tak se ozvi .
byl rozený šéf . A Láďa Dudín Orság se mnou
dosloužil celé dva roky na Čerchově . Kontakt mám
na něho pouze písemný ( máš li zájem o adresu ,
není problém ) . Jinak jsem ale ve velice dobrém
kontaktu s dalším řidičem Tondou Štechem , který
byl také s Dudínem ve výcviku . Na Čerchově jezdil
jako véeskař . Kdybys chtěl Orsága na obrázkách ,
tak se ozvi .
Re: Re: Re: Pro Břízu z MONAPu
Čauchlape, Ještě jsem si vzpoměl, že jsme v KŘK
jezdili na cvičné střelby na střelnici kousek za
Maxov. Byl jsem se v r.2007 podívat v okolí
Všerub, a narazil jsem na tu střelnici. Je
oplocená ostnatým drátem jako kdysi signálka, a
samotný objekt je řádně zarostlý.Divím se, že tu
střelnici ještě nikdo na tomto webu nezmínil. No k
Pištovi ještě vím, že byl nějakou dobu na
dom.brigádě u pátračů. A k L. Orságovi, to je
kapitola sama. Já totiž bydlím cca 20 km od
něho,spojení na něho si zjistím, ale mám obavu,
aby si ještě pamatoval z příjimače on.Takže budu
muset "navazat spojeni." Zatím zdar
.E.K
jezdili na cvičné střelby na střelnici kousek za
Maxov. Byl jsem se v r.2007 podívat v okolí
Všerub, a narazil jsem na tu střelnici. Je
oplocená ostnatým drátem jako kdysi signálka, a
samotný objekt je řádně zarostlý.Divím se, že tu
střelnici ještě nikdo na tomto webu nezmínil. No k
Pištovi ještě vím, že byl nějakou dobu na
dom.brigádě u pátračů. A k L. Orságovi, to je
kapitola sama. Já totiž bydlím cca 20 km od
něho,spojení na něho si zjistím, ale mám obavu,
aby si ještě pamatoval z příjimače on.Takže budu
muset "navazat spojeni." Zatím zdar
.E.K
Re: Re: Re: Re: Pro Břízu z MONAPu
ten svobodník Pišta sa volal Pišta Baláž a byl z
Tachova, slúžil ako pátrač na velitelské rote na
brigáde v Domažlicích. Bol to správny kolík.
Tachova, slúžil ako pátrač na velitelské rote na
brigáde v Domažlicích. Bol to správny kolík.
Re: Re: Re: Re: Re: Pro Břízu z MONAPu
Svobodníku Jakubíku v civilu my zůčtujem , najdem
Vás i na rovníku , tak Vám hubu rozbijem . Tak
tohle jsme si psali do sešitu PŠM , když jsi
přišel na naši psovodskou rotu od kuchařů místo
sv. Piechaczka . Jmenuji se Březina a mé jméno jsi
vyslovoval velice často . Nicméně Mesiar nebo
Jurečka byli Tvoji hlavní oběti . Velel jsi
druhému družstvu a vojáci Nečas , Eker , Cvačka
aj. na Tebe bezpochyby vzpomínají dodnes . Ale to
všechno odnesl čas .Jsem rád že jsi se ozval a
naši vzpomínkovou debatu můžeme rozjet . Vím že
jsi dělal na brigádě vyvaděče vězňů a jednou jsem
Tě tam i zažil , když jsme tam v 82.roce přivezli
zadržené Němce . Ještě si vzpomínám , že jsi
velice rád nacvičoval vytloukání pětistovky , tak
zatím se měj svobodníku Jakubíku .
Vás i na rovníku , tak Vám hubu rozbijem . Tak
tohle jsme si psali do sešitu PŠM , když jsi
přišel na naši psovodskou rotu od kuchařů místo
sv. Piechaczka . Jmenuji se Březina a mé jméno jsi
vyslovoval velice často . Nicméně Mesiar nebo
Jurečka byli Tvoji hlavní oběti . Velel jsi
druhému družstvu a vojáci Nečas , Eker , Cvačka
aj. na Tebe bezpochyby vzpomínají dodnes . Ale to
všechno odnesl čas .Jsem rád že jsi se ozval a
naši vzpomínkovou debatu můžeme rozjet . Vím že
jsi dělal na brigádě vyvaděče vězňů a jednou jsem
Tě tam i zažil , když jsme tam v 82.roce přivezli
zadržené Němce . Ještě si vzpomínám , že jsi
velice rád nacvičoval vytloukání pětistovky , tak
zatím se měj svobodníku Jakubíku .
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Pro Břízu z MONAPu
Ahoj Edo . Dudín ( jeho čerchovská přezdívka )
Orság bydlí v Břidličné a ať si Tě pamatuje nebo
ne , tak v hospodě si to určitě ujasníte . Jinak
bych byl rád , kdyby jsi se ozval i na můj mail ,
poslal bych Ti zajímavé čtení , které by Tě
zaručeně na čas vrátilo do nýrského Monapu . Tak
buď .
Orság bydlí v Břidličné a ať si Tě pamatuje nebo
ne , tak v hospodě si to určitě ujasníte . Jinak
bych byl rád , kdyby jsi se ozval i na můj mail ,
poslal bych Ti zajímavé čtení , které by Tě
zaručeně na čas vrátilo do nýrského Monapu . Tak
buď .
Re: Re: Re: Re: Pro Břízu z MONAPu
Mám fotky z Maxova cca 6 let starý, až bude čas,
tak je sem přidám. Ale před šesti lety se tam
normálně mohlo dovnitř, stejně už tam nebylo co
ukrást...
tak je sem přidám. Ale před šesti lety se tam
normálně mohlo dovnitř, stejně už tam nebylo co
ukrást...
Re- doplnění nýrsko
Tomáš | 3.2.2009 12:43 | id 1136 | nahlásit
Ta kuchyn s jídelnou už je minulostí,loni jsem tam
byl,ještě stála;mám v Nýrsku kamoša dělá u města a
boural to ještě loni.
byl,ještě stála;mám v Nýrsku kamoša dělá u města a
boural to ještě loni.
Re: Re- doplnění nýrsko
STARÁ DŘEVĚNÁ KUCHYŇ NESTÁLA ZCELA URČITĚ JIŽ V
ROCE 2007, KDY JSEM POŘÍDIL FOTO VIZ. VÝŠE.ŠKODA
ŽE JSEM NESTIHL VÍCE FOTO DÍKY OCHRANCE, KTERÁ V
TU DOBU OBJEKT HLÍDALA. STARÁ KUCHYŇ, KTERÁ SE
NACHÁZELA TĚSNĚ NAD AUTOPARKEM JIŽ NENÍ ANI NA
FOTOMAPÁCH "SEZNAMU" Z ROKU 2003. DO
CIVILU JSEM ODCHÁZEL NA JAŘE 1989, TO JIŽ ASI PŮL
ROKU FUNGOVALA NOVÁ BUDOVA(č.10).OZVĚTE SE ROČNÍK
1987-89 JARO-VIZ. DOBOVÉ FOTO. ČAU. BYLA TO
ZVLÁŠTNÍ DOBA.
ROCE 2007, KDY JSEM POŘÍDIL FOTO VIZ. VÝŠE.ŠKODA
ŽE JSEM NESTIHL VÍCE FOTO DÍKY OCHRANCE, KTERÁ V
TU DOBU OBJEKT HLÍDALA. STARÁ KUCHYŇ, KTERÁ SE
NACHÁZELA TĚSNĚ NAD AUTOPARKEM JIŽ NENÍ ANI NA
FOTOMAPÁCH "SEZNAMU" Z ROKU 2003. DO
CIVILU JSEM ODCHÁZEL NA JAŘE 1989, TO JIŽ ASI PŮL
ROKU FUNGOVALA NOVÁ BUDOVA(č.10).OZVĚTE SE ROČNÍK
1987-89 JARO-VIZ. DOBOVÉ FOTO. ČAU. BYLA TO
ZVLÁŠTNÍ DOBA.
Re: Re: Re- doplnění nýrsko
Tomáš | 28.5.2009 13:42 | id 3772 | nahlásit
No tak to já měl na mysli tu kuchyn co je tady na
tom druhým snímku-už je minulostí.
tom druhým snímku-už je minulostí.
Re: Re: Re: Re- doplnění nýrsko
L.JANOUŠEK | 28.5.2009 18:19 | id 3776 | nahlásit
TAK TO JE ŠKODA. BUDOVA SICE 20 LET STARÁ, ALE
PRAKTICKY NIČEMU ZA CELOU DOBU NESLOUŽILA. DÍKY ZA
INFORMACI.
PRAKTICKY NIČEMU ZA CELOU DOBU NESLOUŽILA. DÍKY ZA
INFORMACI.
Re: Re: Re: Re: Re- doplnění nýrsko
Nikdy nezabudnem ako som raz z Peťom Dvořáčkom bol v Beroune s tatrovkou (mal som tú čo mala maják) pre vybavenie tej novej kuchyne.
Re: Re: Re- doplnění nýrsko
Pátrač 18rPS | 14.10.2011 00:21 | id 37043 | nahlásit
Překážková dráha(PD) byla hned vedle hřiště,tam kde uvádíte byla SAC.viz dobové foto-přísaha89.
doplnění
V.Mazoch | 28.1.2009 20:36 | id 1038 | nahlásit
3,5,6 výcvikové roty. 3-autorota, psovodi, ?
. Nad 8,9 autoparkem byla stará (dřevěná)
rota nadní byl prasečák a část
gorodku. 13,14 strážní rota a
instruktoři. PHM ta kde byla už si
nevzpomenu.
. Nad 8,9 autoparkem byla stará (dřevěná)
rota nadní byl prasečák a část
gorodku. 13,14 strážní rota a
instruktoři. PHM ta kde byla už si
nevzpomenu.
Re: doplnění
Dnes když se po třiceti létech dívám na objekt
kuchyně s číslem 10, vzpomenu si na tu starou
dřevěnici s kovovejma lavicema a židlama a v uších
mi pořád zní povel vztyk !!!! odchod !!!!!
padáme!!!!. Rád bych se tam někdy podíval stejně
jako na zbouranou rotu na Hraničkách kde jsem
strávil nejlepší roky. Zdraví vlasta ročník služby
jaro 79 - 81
kuchyně s číslem 10, vzpomenu si na tu starou
dřevěnici s kovovejma lavicema a židlama a v uších
mi pořád zní povel vztyk !!!! odchod !!!!!
padáme!!!!. Rád bych se tam někdy podíval stejně
jako na zbouranou rotu na Hraničkách kde jsem
strávil nejlepší roky. Zdraví vlasta ročník služby
jaro 79 - 81
Re: Re: doplnění
Zdar chlape, já jsem vojnu kroutil jaro 81-83, a v
KŘK v Nýrsku jsem byl 2 měsíce. Jako řidiči jsme
byli ubytovaní v baráku hned na proti ošetřovny a
army. Na horu do té dřevěné jídelny byly
"přesuny" pěkně po četách s ešusama a
příborama , a do toho jsme si ještě zpívali pěkné
pěsničky. Dole hřiště s PD a škvárovou oválnou
dráhou . Za odměnu nás občas vzali do města do
kina.Tuším se tomu výcvik. středisku přezdívalo
"Mongolsko". Měj se E.K
KŘK v Nýrsku jsem byl 2 měsíce. Jako řidiči jsme
byli ubytovaní v baráku hned na proti ošetřovny a
army. Na horu do té dřevěné jídelny byly
"přesuny" pěkně po četách s ešusama a
příborama , a do toho jsme si ještě zpívali pěkné
pěsničky. Dole hřiště s PD a škvárovou oválnou
dráhou . Za odměnu nás občas vzali do města do
kina.Tuším se tomu výcvik. středisku přezdívalo
"Mongolsko". Měj se E.K
Re: Re: Re: doplnění
čau ja byl tu dobu ženista,neříkájí ti něco jména jarda dvořák jirka zela,nebo gusta strelec, byli to řidiči z té doby
Re: Re: doplnění
Nepotkali jsme se náhodou na Hraničkách? Já jsem
tam byl převelen z Nýrska jako čerstvý svobodník s
dvěma vojákama jejichž jména si už asi nevybavím.
tam byl převelen z Nýrska jako čerstvý svobodník s
dvěma vojákama jejichž jména si už asi nevybavím.
Re: Re: Re: doplnění
Zdravím bývalého kolegu od PS,
Já jsem po
skončení KŘK v Nýrsku (tedy od cca července 81 až
do konce března 83) kroutil vojnu na 4rPS-Nový
Dvůr, což byla vlastně sousední rota s 3 rPS
Hraničky.Na Tebe si tedy nevzpomínám. Tak se
měl.E.K
skončení KŘK v Nýrsku (tedy od cca července 81 až
do konce března 83) kroutil vojnu na 4rPS-Nový
Dvůr, což byla vlastně sousední rota s 3 rPS
Hraničky.Na Tebe si tedy nevzpomínám. Tak se
měl.E.K
Re: Re: doplnění
MÁM DOTAZ,V ROCE TUŠÍM 78-80 SLOUŽIL V NÝRSKU MŮJ
BRÁCHA JOSEF JEŘÁBEK.ŘÍKÁ VÁM TO JMÉNO NĚCO?
BRÁCHA JOSEF JEŘÁBEK.ŘÍKÁ VÁM TO JMÉNO NĚCO?
Re: Re: Re: doplnění
u patracov sluzil Jerabek,79-81
Re: Re: Re: Re: doplnění
Ahoj a jak se jmenoval jménem,jestli Josef tak to byl brácha.Protože byl v Nýrsku na vojně u peesáků.V tom
roce 79-81 to souhlasí.Tak bud Petr
roce 79-81 to souhlasí.Tak bud Petr
