Vojensko.cz

Objekty bývalé PS a ČSLA - fotogalerie, texty, vzpomínky pamětníků

Nacházíte se: Objekty PS » 12. školní brigáda PS » Výcvikové středisko psovodů Libějovice
Předchozí 1 fotografie P.Doležel z 23 Další
Foto 1

Nový zámek v Libějovicích u Vodňan

Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6
Autor: P.Doležel | Pořízeno: 2005 | 6×
Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14
Autor: P.Mendl | Pořízeno: 3.2009 | 8×
Foto 15 Foto 16 Foto 17 Foto 18 Foto 19 Foto 20 Foto 21 Foto 22 Foto 23
Autor: J.Štreit | Pořízeno: 9.2009 | 9×
Sekce:
12. školní brigáda PS

Výcvikové středisko psovodů Libějovice

(23 fotografií)

Výcvikové středisko psovodů Libějovice se nacházelo v areálu tzv. Nového zámku v Libějovicích u Vodňan. Byla zde psovodská poddůstojnická škola a chovná stanice PS. Taktéž se zde nacházelo výzkumné středisko výcviku a využití služebních psů u PS. Středisko Libějovice zahájilo svoji činnost v roce 1954, ukončilo ji počátkem 90 let, v souvislosti se zrušením PS.

Zámek byl postaven rodem Buquoyů v 2. pol. 17. století. Zanedlouho se stal majetkem Schwarzenberků, později zde řád redemptoristů zřídil gymnázium. Po opuštění armádou zůstal prázdný. Zámek je obdélníková dvoupatrová budova se zvýšenými nárožními rizality a mansardovou střechou. Není přístupný.

Okres: Strakonice

GPS: 49°6'42.53"N, 14°10'56.939"E

Najít na mapě

ČR

Vaše komentáře...

83 podzim-kurs říjen -listopad
Jirka | 21.5.2012 18:44 | id 46003 | nahlásit

jako psovod jsem zde vyučil na H1 fenku Evu z PS roty Všeruby u Kdyně.A kdopak si ještě vzpomene na kubánské psovody.Měli ubytování pod buzerákem u jídelny.A žeby cvičili to podle mě ani náhodou.Jednou nás tam nahnali uklízet-byl jsem v tý době mladej a tam měli asi po oslavě.Flašek moře,nablito,h***le posraný no hrůza.Měla tam přijet snad nějaká sovět.delegace nebo něco takovýho.Kdopak si vzpomene.Ale jinak to bylo v pohodě-ale co mi nejde do hlavy do dneška že jsem dostál za dva měsíce žold z Libějek a pak poštou i z roty.Nikomu jsem nic vracet nemusel,asi to tak mělo byt.Pamatujete si to taky tak kdo byl v kurzech s hafanama?Dejte vědět.Zatím dík Jirka
 
Re: 83 podzim-kurs říjen -listopad
Láďa.Cifra jaro83-85 | 21.5.2012 22:40 | id 46015 | nahlásit

Co takhle příjmení -Jirko!ze Všerub.Na Kubánce jsem zrovna nedávno vzpomínal,na ty jejich parádní uniformy.Na nácviky jezdili autobusem po
hradech a zámcích celé republiky i s manželkama,
měli svoji jídelnu a snad i kuchyni.Nás nahnali na
vechtry a ráno v6hod na výběhy,než jsme se vrátili od psů,oni pěkně vyspinkaní klapali na snídaňku.
Jirku Šambergera si pamatuješ?Byl tam s Jenou,předtím míval Olinu.Máš ale pravdu jsou na to
fajn vzpomínky,škoda zámku a okolí.I toho psince,
pamatuješ na ta nádherná štěňata?Já šel z kurzu ještě do karantény na rotu za drátama,už nevím,
která to byla.Žold si už nepamatuji,ale dodnes dělám machry,že jako voják jsem míval tolik peněz,že jsem je posílal domů a to nekecám.
Jako poplachovej H1 jsem je neměl kdy utratit :-))
Hodně zdraví a pěknou vzpomínku na službu u PS
přeje Láďa Dunovský Buď.....
6 km ranný beh, to som miloval
Miloš Uhlár | 1.4.2012 21:49 | id 44288 | nahlásit

HLE MATKA TVÁ
stránky 12.bPS
Stanislav | 1.3.2012 09:07 | id 43040 | nahlásit

spolubojovníci 62-63
JUDr Pavel Donát | 10.2.2012 20:43 | id 42157 | nahlásit

Ozve se mi někdo z dr.PŠ 1962-63. Panové Závada ,Popčák, Mošna(strejda),Šmíd, Machovský. Velel nám Dudarec, ale ten jak jsem se dozvěděl již nežije.Donát 731025924
Vánoce a Nový rok
Tonda Kovář | 22.12.2011 13:22 | id 39517 | nahlásit

Zdar chlapi.
Přeji spolubojovníkům z let 1978-1980 a všem ostatním z řad PS, pohodové Vánoce a hodně zdraví a zdaru v roce 2012.
Tonda Kovář
 
Re: Vánoce a Nový rok
Pavol Smik | 24.12.2011 13:42 | id 39663 | nahlásit

Prajem všetkým čo trávili chvíle v tomto objekte veselé a šťastné Vianoce a pridám ešte ročník1 /77až 6/77 Pška
 
Re: Vánoce a Nový rok
Jiří Šimka | 8.1.2012 18:55 | id 40450 | nahlásit

Zdravím Tondu Kováře. Taktéž jsem absolvoval školu na PŠ v roce 1979. Určitě si na mě nepamatuješ. Jestli plánujete setkání dej včas vědět. Pokud mi to čas dovolí rád přijedu. Já dělal kynologa na Vašíčku (první rota Domažlické brigády). Mám tam z té doby nějaké fotky tam se můžeš podívat. Zdraví Jiří Šimka
Libějovice - leden 74 - září 75
Josef Ježek | 21.12.2011 16:14 | id 39451 | nahlásit

Je zde někdo kdo sloužil v Libějovicích v uvedených letech? Většinu jmen ( osob z povolání - Čermák, Kabelka, Rubeš, Švejnoha, Figala, Kuchař, Tománek, Hartl, Soukup od rybníčku atd. - omlouvám se že uvádím bez hodnosti) která jsou zde uváděna pamatuji i já. Také jsem se byl na zámku podívat a bylo to k pláči - dole byla ještě vlaková vlečka pro nácvik ve vagonech a zbytek kamionu. Chovná byla ještě v provozu. to byl rok 2000? Ozvěte se. J
kamarádi z PŠ Libějovice
Jan Č. | 4.12.2011 18:19 | id 38749 | nahlásit

Hledám kamarády absolventy z vojenské psovodské poddůstojnické školy v Libějovicích u Vodňan z roku 1969 (duben ? říjen), Bylo nás tehdy ve dvouch četach, po 4 drustvech o sedmi voj. 55 narukovaných. Pokud jste někdo přečetl tuto zprávu a jedná se o Vás prosím ozvěte se spojte se. Nebo zde odpovězte mi, už jsem našel tři co byli v 1družstvu 3. čety. Hledám přes telefonní seznamy, na PC přes SKYPE. Moc se mi nedaří neznám adresy a hlavně jména. Zkoušel jsem i přes voj. archiv. Děkuji a přeji hezký den. Černý Jan
11.11.2011
Lucie | 12.11.2011 12:17 | id 37899 | nahlásit

DĚS? HRŮZA? NÁDHERNÝ zámek, jednou bych to tam chtěla koupit a zrekonstruovat... Pokud,... se to ovšem splní.♥
 
Re: 11.11.2011
Jirka | 12.11.2011 19:10 | id 37902 | nahlásit

Zdravím,tak si prosím pospěšte,než bude pozdě.Letos v létě jsem tam byl a je to zlé.Jsem povoláním malíř tak to tam se slevou vymaluju.Prožil jsem tam tři měsíce na kursu se psem -r.90.
JIRKA.
 
Re: 11.11.2011
petr | 9.1.2012 20:52 | id 40505 | nahlásit

Ahoj Lucie,máš odvahu,do toho.Asi tady v té zemi nebydlíš,ale to nic. Sloužil jsem tam přes rok a půl,znám ten zámek,trochu. Napiš někdy jak Ti jdou práce. Vlastně,jezdím kolem,uvidím sám.Držím Ti palce a přeju hodně štěstí,budeš ho potřebovat. V dobrém,směju se. Petr
Zajímavé video
Vašek Kašpar | 19.7.2011 21:20 | id 33950 | nahlásit

 
Re: Zajímavé video
Žibra PŠ 86 | 25.7.2011 08:05 | id 34155 | nahlásit

No strašné .
 
Re: Zajímavé video
Miroslav Hanuš | 7.8.2011 19:02 | id 34700 | nahlásit

DĚS....
 
Re: Zajímavé video
Zdeněk Vostracký | 13.8.2011 17:37 | id 34938 | nahlásit

Ahoj všichni
Video není až tak zajímavé, jako smutné. V Libějovicích jsem absolvoval P. Š. v roce 89 a v té době jsem byl coby milovník historie přesvědčen, že nehorší zhoubou pro památky je komunismus (JZD, armáda atd). Aniž bych musel revidovat své názory na bývalý režim, musím konstatovat, že to co nebylo zničeno za 40 let vlády lůzy, dostalo díky naší dnešní nevšímavosti a bezcitnosti strašlivou ránu z milosti. Je to nenapravitelná škoda a jednou toho můžeme všichni hluboce litovat. Život nejsou jen peníze a úspěch, ale i krása a pohoda.
Zdeněk
 
Re: Re: Zajímavé video
Jirka | 13.8.2011 19:46 | id 34944 | nahlásit

Nojo,ale komu toho zámku je líto,to jsem i já byl jsem tam podzim 90,tak nemá miliony na to aby to dal do kupy.Byl jsem se tam podívat teď v červenci-viz příspěvek pod Tvým-Návštěva.
Jirka
 
Re: Re: Re: Zajímavé video
Petr Růžička | 9.9.2011 22:53 | id 36002 | nahlásit

Já byl v Libějovicích na PŠ na jaře 1982 (rokovoal jsem do Chebu resp. do Aśe na podzim 81 , na chovné
stanici sloužil tehdy myslím legndární Mjr. Kuchař ..
opravte mě pokut se pletu ... Jinak první měsíce byl záhul jak se pořád všude běhalo (třeba i na Lomec k jeptiškám) - ty asi přežily všechno a jsou tam nejspíš do dnes. Pohoda začala až ke konci když dorostly třešně (byl jsem tam před lety a ty už tam taky nejsou) a když se jezdlose se psy na stopy do terénu :-) Byl jsem tam pár let po revoluci a už tehdy to bylo zavřené. Jo a za nás tam bylo to hospodářství s prasaty, staral se o to takovej děda co bydlel pod zámkem u takového rybníčku v lese a když jsem vozili odpad z kuchyně tak měl pro nás vžicky pivo :-) P.
 
Re: Re: Re: Re: Zajímavé video
Josef Ježek | 21.12.2011 15:47 | id 39450 | nahlásit

Já jsem byl v Libějovicích od ledna 1974 do podzimu 1975. V té době Kuchář na chovné končil a velení celého praporu přebíral Tománek - pokud mne paměť neklame. Jeptišky jsem tam také již zažil a na pivo jsme také chodili na rybníček k dědovi. J.
 
Re: Zajímavé video
Zdeněk Kraus | 13.11.2011 16:54 | id 37931 | nahlásit

Je to hrozné co z toho zbylo. Byl jsem na zámku v roce 1971 se psem v kurzu asi 3 měsíce na P1. Tenkrát nás tam bylo staženo asi 30 psovodů ze všech rot PS. Mám tam na to krásné vzpomínky, tady byly roviny, kdežto já sloužil na Šumavě na Zadních Chalupách a tam to byl samý kopec. Do Vodňan jsme chodili na vycházky.
Když tady vidím ten zámek, je člověku do breku...
Návštěva
Jirka | 18.7.2011 20:52 | id 33900 | nahlásit

Včera-17.7,jsem se byl podívat v Libějovicích (byl jsem tam na tři měsíce na kursu- r.90),musel jsem překonat plot a ve vnitř,zámek ve velice špatném stavu,a potom jsem se snažil najít dole všechny řady kotců,ale prodíral jsem se křovím,a hlubokou trávou,ale za živého boha jsem ty kotce nemohl najít.Sklady celníků byly v pořádku,garáže a autopark taky,ale ty kotce prostě nikde,jenom džungle,mrzelo mě to když už jsem tam byl a nenašel to,pak jsem s nepořízenou odešel.
04.89-12.90
Milan Kučiak | 10.7.2011 10:54 | id 33485 | nahlásit

Slúžil som tu. V nejakom 2005,2006 so sa tu bol pozrieť osobne...hrúza...Rubeš si ma ako tak pamätal...pospomínali sme....škoda že sa človek nemohol prejť po areály...po chovnej kde som strá vil 19 mesiacov. Jeden v príjmači v Záchodove (Zadní Chodov).4 mesiace nám skrátili. npr. Kabelka(myslim že už kpt.) a ako som nžšie čítal bohužial už nebohý. Chovateľ kanárikov. Je fantastické že sa našiel človek alebo ľudia ktorí vytvorili túto stránku a vzdali tak, doslova, hold nám PS-ákom!
 
Re: 04.89-12.90
bobek | 18.7.2011 22:16 | id 33906 | nahlásit

Ahoj Milan
 
Re: Re: 04.89-12.90
Milan Kučiak | 29.7.2011 23:22 | id 34328 | nahlásit

prepáč pripomeň sa mi tú 100 som ,dúfam,rozlúštil. to boli moji"starí" Peter Vigoda ,Palo Balek ,Ludo Bystriansky,to bol môj starý....poslal som nejaké fotky na web neviem či ich zverejnia.ale ešte raz pripomeň sa mi prosím ťa....
 
Re: Re: Re: 04.89-12.90
jiri | 30.7.2011 13:16 | id 34345 | nahlásit

Ahoj chlapi, podle data působnosti,jsem tam v té době byl taky a to září-listopad 90 na výcviku pátracích psů,a pan Kabelka byl u nás na rotě.Náš velitel čety byl nějakej východňár-jméno nevím,měl rotmistra.
Nedávno jsem tam byl,viz článek hned nad vámi.
Ahoj Jirka z Chebské brigády.
 
Re: Re: Re: Re: 04.89-12.90
Zdeněk Vostracký | 27.8.2011 22:42 | id 35446 | nahlásit

Nebyl to náhodou ten k.....t Horčičjak, jenž pořád říkal "hneda" a mne v 89 málem připravil o nohu?
 
Re: Re: Re: 04.89-12.90
Vojtech Pobori | 24.11.2011 22:02 | id 38351 | nahlásit

Ahoj milan som Vojtech Pobori prezývaný (bobek) bol som na veterine s majorom FIGALLOM a mal som na starosti aj klub neviem či si spomenieš ale dufam bol som na čtz.....
grabstejn rok 1968
Bohumil Dittman | 2.6.2011 13:33 | id 31989 | nahlásit

Zdravim prosim kdo slouzil v tu dobu na grabstejne ozvete se jedna se o ty co prosli PS Libejovicemi a potom byli odveleni na Grabstejn zdravi bohous
 
Re: grabstejn rok 1968-pro Bohouše Dittmana
Standa Štok | 2.6.2011 15:11 | id 31996 | nahlásit

Ahoj Bohouši,já momentálně dělám na posádce Grabštejn- upřesni roky jestli jde jenom o rok 68 nebo i o jiné - říká ti něco třeba Fr.Kresta - možná,zkusím přez velitele-jestli by se nenechali sehnat jména lidí + adresy z této doby. Zdraví tě Standa Štok
 
Re: Re: grabstejn rok 1968-pro Bohouše Dittmana
Dittman Bohumil | 6.6.2011 18:00 | id 32184 | nahlásit

Ahoj Stando byl to rok 1967 až 68 jedna se o Kříže,Heše,Grunfeld a jini, velel tomu Nový,potom tam velel mjr. ale nemužu si vzpomenout na jmeno,staršina byl Vašku byl bych rád kdyby se někdo z tý doby ozval. Ahoj Bohouš
 
Re: Re: Re: grabstejn rok 1968-pro Bohouše Dittmana
Standa Štok | 6.6.2011 20:10 | id 32199 | nahlásit

Ahoj,v těchto letech tam byl velitel Smolík né-Nový byl až po něm.Ten potom skončil na MNO.Olda Hešu je už dlouho v civilu- ten byl na chovný.Kříž jestli jde o toho Kříže co je veterinární technik,ten tam je ještě dneska.Také tam byl Pepík Partl- ten ještě žije- bydlí ve Václavicích,Lojza Vašků už dlouho nežije,Petr Boháč - ten bydlí nedaleko pod Hradem,Lánik- ten už nežije,Mirko Černý- ten snad bydlí v Liberci,Pepa Růžička - ten je v civilu a bydlí v Praze- dělá novinařinu,často se sním setkávám - jezdí občas na posádku.Oldu Heše vidím skoro každý den - řeknu mu o těchto stránkách.Růžička tomu taky velel dost dlouho,po měn přišel Onody.Tak vidíš moc jich už nezbylo - Oldu Heše nakontaktuju- zítra za ním zajedu - bydlí nedaleko mě.Ten Kříž to asi nebude on- tenhle je starej - 3O roků - a dojíždí někde z frýdlantska.Později sem přišel také Lhoták za mě byl v Libějovicích naVeterině,ten je v důchodu a bydlí v Chotyni . Zatím všechno měj se Standa
 
Re: Re: Re: Re: grabstejn rok 1968 - pro B.Dittmana
Standa Štok | 20.6.2011 11:35 | id 32682 | nahlásit

Ahoj - dneska jsem mluvil u Peny z Oldou Hešem - pozdravuje tě a vzpoměl si na tebe,řekl jsem mu o stránkách a tak pravil,že se na to koukne.Jinak je zaneprázdněnej důchodce -jeho žena má Obchod ze zbožím pro zvířata a Olda rozváží a dováží zboží - takže nestihá ,jak pravil.
Zdravím Standa
Prosba
Láďa | 1.6.2011 21:16 | id 31959 | nahlásit

Bývalí kolegové,spolubojovníci.Po letech mám podmínky pro chov psa.Dost jsem už ale z teorie zapomněl.Z jaroletních prověrěk si pamatuji typy VNČ, ale to je málo.Poradí někdo, kde dočerpat Hartlovy znalosti? Díky. Láďa
 
Re: Prosba
Láďa | 1.6.2011 21:18 | id 31960 | nahlásit

Omlouvám se, nejlépe na adresu
gca@seznam.cz
Láďa
 
Re: Re: Prosba
Anton Čajkovič | 2.6.2011 00:23 | id 31971 | nahlásit

Blizší informace o výcviku služebních psů najdete na:
www.uloz.to/8623757/?
 
Re: Prosba
bývalý psovod | 2.6.2011 09:18 | id 31973 | nahlásit

sleduj www.aukro.cz Zadej Hartl,snad budeš mít štěstí
Libejovice-cast mojej mladosti
z.feher | 29.5.2011 17:08 | id 31765 | nahlásit

Libejovice-neskutocne,že som sa tu s tym stretol.Mal som 35 rocnu maturitnu stretavku a spoluziak ma upozornil,že je mozne najst aj nase stare utvary.V roku 1980 ako cerstvy absolvent VS som "narukoval"do PS Plana u M.Lazni.Bol som neskor preveleny na HSPS do Prahy ako"starsi dostojnik"HSPS.Netrvalo to dlho a prevelili ma na poddostojnicku skolu psovodov do Libejovic.Docestoval som v vecer do Vodnan a cakalo ma auto ktore ma odviezlo do Libejovic.Ako vo filme stary kastiel vtedy sa ligotal od "vojenskej cistoty"a na izbe "absici"ktory ma vrelo privitali.Vytiahla sa flasa a zaucali ma, kto je Jarmar,Tomanek.Kuchar,Rubes,Kabelka VC Rynes,Luljak a zial mnohych si nepamatam. Druhy den rano ku kotcom vsotili ma k obrovskemu vlciakovi moj najlepsi kamarat v nasledujucom roku.Pekny rok plny kamaratstva Gejza Sidlovsky,veterinar Chlupsa,M.Valek,M.Zich a velmi dobri mladi ludia-vojaci.Tazko sa mi pozera na zdevastovany zamok..to je neskutocne ako nechame chatrat tieto veci.Rok kde som spoznal skutocnych kamaratov a ostali obrovske spomienky.
 
Re: Libejovice-cast mojej mladosti
Ivan Vrábel | 30.5.2011 20:19 | id 31832 | nahlásit

Pozdravujem Ťa po 30 - rokoch, ja som bol VD
v čate , kde bol ZVČ Gejza Šidlovský. Bol som na mesiac či dva mesiace prevelený v Planej, keď ste narukovali, bývali sme v tom dome oproti brigáde, ktorý nebol ďaleko od Meďára. Rád by som pripomenul pár mien,ktoré si nespomenul /dúfam, že sa nenahnevajú/ Julo Forejt, Ľuboš Gunther, Jano Jakubčák, Jano Bodnár, Jano Nižný a zabudol som meno absolventa FTVŠ, psa mal boxera, ktorý chodil aj sám na vychádzky. Mimochodom, môj pes bol ten veľký fúzač, neskôr som ho odovzdal Colnej správe. Maj sa pekne. Ahoj
 
Re: Libejovice-cast mojej mladosti
z.feher | 17.6.2011 18:15 | id 32602 | nahlásit

Ahoj.nehnevaj sa ze som nereagoval ale bol som prec.tesi ma ze sa nasiel niekto kto sluzil v Libejoviciach ako ja a hlavne v tom case.Som rad ze si spomenul mena ktore som v rychlosti nespomenul ja osobne ale na ktorych si velmi rad spomeniem.Tvoje meno sa mi zda tiez zname ale 30 rokov je predsa len 30 rokov.S velkou sympatiou si spominam na Gejzu Sidllovskeho ktory svojim humorom spestril nas zivot.Neviem pamatam si isteho Novosada aj ten bol VD neviem ci v Gejzovej cate.Ten absik FTVS sa volal Dusan Sliva a v tom case sa stal cerstvym oteckom-patricne sme to oslavili.Ja som mal vlciaka fenku Iris sa volala.Dufam ze v zivote sa ti dari...ahoj...
ČTZ Libějovice 1981-1983
Pavel Petergáč | 22.5.2011 23:27 | id 31555 | nahlásit

Zdravím všechny co sloužili v Libějovicích.Dnes jsem natrefil na tyto stránky a jsem rád že existují.Já jsem výcvik absolvoval v Malackách a po jeho skončení jsem se dozvěděl o převelení do Libějovic.V Libějkách jsem dělal kotelníka.Na p.Soukupa si pamatuji taky jak už někdo psal.Velitel ČTZ kpt.tuším,že se jmenoval Ivan, s tím jsme zažili spoustu srandy.Jezdil na pionýru nalitý a byl zázrak,že se někde nezabil.S mjr.Švejnohou byla taky sranda,tomu jsme říkalyUFO.Na Libějovice vzpomínám vždy rád ale když jsem je v loni viděl tak bych zaplakal.Jel jsem tam pro ořechy na přívěšky,ten ořech si jistě pamatujete všichni.je to obrovský strom ale v tom bordelu jaký tam je jsem měl problém ho najít.Pokud se ozve někdo z mého ročníku budu rád.Třeba řidiči-Karel Šolta,Honza Zahradník nebo psí kuchař-Petr Zavadil,kuchař pro nás staré psi Pepa Michl a sedlář Láda příjmení si už bohužel nepamatuji.Ani nevím,jestli si Pepa Michl nakonec vzal proviantakovu dceru anebo zmizel.Ja pocházím ze Slovenska,ale přes dvacet let bydlím,v Kašperských Horách.Moje adresa pety150 @ seznam.cz
rok 90 - 92
Boban Řepa | 8.5.2011 10:05 | id 31094 | nahlásit

Ahoj, zdravím všechny bývalé spolubojovníky z PS, nejen ročník 90-92. Díky za vaše příspěvky, početl jsem si a zavzpomínal. Boban - provianťák.
Výzva
Antonín Kovář | 13.4.2011 13:19 | id 30113 | nahlásit

Zdar chlapi.
Ozve se někdo, kdo sloužil u PS v letech 1978-1980? Konec září až listopad 1978 přijímač v Poběžovicích (psovodi), velitel družstva des. Jakab, velitel čety Pavel Tesař. Prosinec 1978 rota Pod Ostrým (Hamry). Leden 1979 až září 1980 PŠ psovodů Libějovice. V PŠ velitel družstva des. Nezval, velitel čety Machovský. Bylo by fajn dát dohromady pár lidí z té doby a třeba uskutečnit i setkání a trochu to probrat. Tonda Kovář.
 
Re: Výzva
Ján Raučina | 13.4.2011 20:43 | id 30134 | nahlásit

Zdravím Ťa, museli sme odchádzať spolu do civilu. Ja som v tom čase slúžil na ČTZ v kotelne pod velitelom kpt. Ivanom a velitelom pre tyl majorom Švejnohom. Ak máš nejaké fotky tak ich sem zaves. Moje fotky sú v zozname podľa rokov (1978-1980). Ján Raučina
 
Re: Re: Výzva
Antonín Kovář | 14.4.2011 12:01 | id 30151 | nahlásit

Zdar Jano, pamatuju se na Tebe, chodili jsme do kotelny hodně často jestě s Rostou Kaláčem. Oba dva jsme dělali VD pod Machovským. Velice dobře si také vzpomínám na kpt. Ivana (Kanec) a teď nevím, zdali bydlel v Malovicích nebo v Malovičkách. Nějaké fotky doma najdu a určitě je zavěsím. Díky za reakci na moji výzvu. Tonda Kovář
 
Re: Re: Re: Výzva
Ján Raučina | 15.5.2011 19:28 | id 31321 | nahlásit

Nazdar Tondo, máš kontakt na Rosťu a čo je s ním?
Pozrel si si fotky z rokov 1978-80.
 
Re: Re: Re: Re: Výzva
Antonín Kovář | 24.5.2011 09:04 | id 31593 | nahlásit

Zdar Jano. Na Rosťu Kaláče mám kontakt (mohu popřípadě zaslat) a naše rodiny se pravidelně stýkají od roku 1982. Dovolené, víkendy, rodinné oslavy apod. a telefonicky jsme ve spojení neustále. Mluvil jsem s ním pochopitelně i o těchto stránkách. On má v zápisníku, který si poctivě vedl celou ZVS, jména některých našich "spolubojovníků" a přemýšleli jsme, že bychom některé zkusili kontaktovat a popřípadě i mohli zkusit zorganizovat setkání v Libějovicích, pokud by byl zájem. Fota, která jsem našel budou co nevidět uvedena na tyto stránky. Zatím zdravím a přeju hodně zdaru. Tonda Kovář.
 
Re: Výzva
josef fuksa | 2.8.2011 23:00 | id 34511 | nahlásit

Zdravim timto Tondu Kovare. Asi si na mne uz nevzpomenes .Ja byl u vas v cete v druzstvu u Roste Kalece, rad vzpominam na Gazdu .Pina ale ostatni kluky z cety si uz moc nevybavuji. Pokud by se poradalo nejake setkani ,rad se zucastnim.
 
Re: Re: Výzva
Tonda Kovář | 3.8.2011 09:17 | id 34522 | nahlásit

Zdar Josef. Jsem rád, že ses ozval. Přiznám se, že si Tě opravdu moc nepamatuju. Snad kdybych viděl foto nebo reál tak budu v obraze. V září budu v kontaktu s Rosťou Kaláčem, tak snad dáme něco dohromady a samozřejmě bych se Ti ozval. Jen pro upřesnění, VD v četě s námi s Rosťou dělal Kazda. Ale s ním v kontaktu nejsme. Machovského (Pina) jsem několikrát navštívil ve Vodňanech. Zdravím Tonda Kovář
Výcvik služebních psů
Anton Čajkovič | 12.4.2011 00:27 | id 30043 | nahlásit

Blizší informace o výcviku služebních psů najdete na:
www.uloz.to/8623757/…
setkání
Ruda | 11.4.2011 00:42 | id 30003 | nahlásit

Ahoj Sašo a ostatní kluci, už je na čase začít dávat dohromady další setkání osmašedesátníků.já a Bohouš určitě přijedeme. Co ostatní?
zdraví RUDA
 
Re: setkání
Saša | 11.4.2011 08:03 | id 30007 | nahlásit

Ahoj Rudo,budu to dávat dohromady.Dostál s Malíkem slíbili,že letos přijedou,se Sotonou se domluvim a dám vědět,s klukama v okolí se domluvím.Termín by měl být nejspíš 2.července.Mluvil jsem s Duchoslavem a ten je pozván na tento termín těmi mazáky co tam byli posledně.Dám ti ještě vědět,nebo něco vymysli.
Saša
 
Re: Re: setkání
Ruda | 12.4.2011 20:48 | id 30095 | nahlásit

Ahoj Sašo, teď jsem domluvil s Vencou Sotonou, slíbil že letos přijede a Bohouš už se na to těší a já samozřejmě taky.Ještě se uslyšíme.Ruda.
 
Re: Re: setkání
Rudolf Holý | 20.5.2011 20:03 | id 31494 | nahlásit

Ahoj Sašo,myslíš že by ten termín šel o týden posunout? Ruda.
 
Re: Re: Re: setkání
Saša | 23.5.2011 13:55 | id 31565 | nahlásit

Ahoj Rudo,setkání se bude konat 9.7.2011.
Zdraví tě Saša.
Libějovice 84-86
Roman M. | 28.2.2011 20:21 | id 27805 | nahlásit

Zdravím všechny bývalé členy PS! sloužil jsem v letech 84-86 na čtz v Libějovicích a prosil bych kdyby někdo znal adresu nebo nějaké spojení na tehdejšího velitele čtz p.Frantu Rubeše aby mě odepsal na mail martrom@seznam.cz.Díky.
 
Re: Libějovice 84-86
Pavol Smik | 4.3.2011 10:05 | id 27972 | nahlásit

Ak si zadaš v zlatych stránkach cz jeho meno tak tam nájdeš celú adresu Ahoj
Tibor NÉMA PŠ Libějovice 1984-1986
Tibor NÉMA | 1.2.2011 22:12 | id 26045 | nahlásit

DOSTAL JSEM OD KAMARÁDA ODKAZ NA TYTO STRÁNKY. Viděl moji fotku v pohraničnickém se psem Laxem v mojí kanceláři. Viděl jsem fotky "zámečku", smutný pohled. Na vojnu rád vzpomínám. Nestydím se za to, že jsem tady sloužil, rád se pochlubím a zavzpomínám. Pamatuji, že jsme se jako psovodi považovali za elitu PS. Poznal jsem se na dvou fotkách. Před časem, když jsem byl v misy a organizoval sraz školy, přemýšlel jsem, že by bylo dobré sejít se se starou partou. Netušil jsem, na jaře 2009, že jsou tyto stránky. Tak třeba se to povede.
 
Doplněk: Tibor NÉMA PŠ Libějovice 1984-1986
Tibor NÉMA | 1.2.2011 22:18 | id 26046 | nahlásit

Nevěděl jsem co se v příspěvku zobrazuje. Doplním mail: oldgreywolf@volny.cz, kdyby se někdo našel.
Zdraví Tibor
 
PŠ Libějovice 1984-1986
Tibor NÉMA | 1.2.2011 22:20 | id 26048 | nahlásit

Koukám nechávám hrubky, omlouvám se.
 
Re: Tibor NÉMA PŠ Libějovice 1984-1986
Jan Kalmar | 6.2.2011 21:46 | id 26368 | nahlásit

no ja som bol tiež v tomto krasnom zámku v roku 1988 no poviem Vam to bolo niečo
 
Re: Re: Tibor NÉMA PŠ Libějovice 1984-1986
maro | 31.3.2011 22:21 | id 29562 | nahlásit

byl jsi 2 rota 3 četa?
Poslední zápis do vojákova deníčku....loučení
RJ | 11.1.2011 18:28 | id 24976 | nahlásit

Pes v napjatém očekávání seděl na zadních,vrtěl chabě ocasem ,čekal.Pak se odklopila zástrčka u dveří jeho kotce,dovnitř vklouzl pán.Posadil se vedle čtvernožce a nabídl mu balíček s pamlskem.Nepadlo slovo,nebot lítost mu stiskla hrdlo natolik,že nemohl ze sebe vypravit ani zvuk.Vlastně se i bál promluvit,objal psího kamaráda a proud slz stékal do hunatého límce psa Ariho.Prvně ve svém životě pes odmítl po očichání potravu od svého pána.Pes poznal,že se vidí se svým pánem naposledy. Začal olizovat loučícímu se pánečkovi obličej od slaných slz.Zticha knučel.
Hlas řidiče přerušil chvíli loučení. Dělej ,člověče,at můžeme jet.Poslední pohlazení,poslední zatahaní za psí hřívu a ruka sjela po hrudi kamaráda.Už se neotáčel,aby neviděl smutné, prosebné oči toho,který mu byl tolik věrný.Po paměti zaklapl závoru kotce.Mlčky se sevřenými ústy odklopýtal a nasedl do vozidla.Nebreč,řekl řidič,je to jen čokl. Za pár dní chcípne a udělají s něj mýdlo,zněla tvrdá slova řidiče. Ty to nemůžeš pochopit,odvětil psovod.Seděl se sklopenou hlavou v dlaních.Vyrazili...pes ,kamarád pronikavě zavyl ,vlastně to byl psí pláč,volající svého pána..Stál opřený předníma packama o drátěnou stěnu,zuby chytal pletivo a stále naříkal.Pochopil špíše než řidič ,že se rozchází s pánem, který o něj dobře pečoval.Spolu prožili mnohé a navzájem si důvěřovali.Byl to pán,za kterého by dal i život...
V koutě psího domova,kam chodil voják-psovod s kamarádem si popovídat,pohrát,pročesat srst...ležel již nehnutě pes se smutnýma očina a oproti na druhé straně ležel bez povšimnutí balíček s pamlskem....více se již neviděli
 
Re: Poslední zápis do vojákova deníčku....loučení
Peso z Pleša | 5.2.2011 13:37 | id 26262 | nahlásit

Ahoj RJ ČLOVEČE píšem to z velkým Č lebo si aj mna aj manželku rozplakal viem o čom píšeš viem čo si zažil prežíval som to aj ja pri lučení v den D.Niečo tak dojímave a pravdivé som dlho nečítal nieje pes ako pes aj ja som mal psíka na ,ktorého som sa mohol vždy spolahnut´nikdy nedal na javo nechut,unavu atd.Vždy sa snažil urobit čo mi na očiach videl ako píšeš dal by aj život za svojho pána ,ale to u mna platilo aj opačne.Kynologiu som robil aj po zvs aj teraz mám dvoch psíkov a žiju z dvoma mačkami v harmonii jedia aj spia spolu, pes nieje tak falošný ako niektorý ludia.ČLOVEČE ešte raz velké ĎAKUJEM za všetkych pohraničníkov a ludí ,ktorý maju zvierata v láske.Máš velké a dobré srdce maj sa dobre a všetko dobré do života celej tvojej rodine.BUĎ PESO Z PLEŠA.
 
Re: Re: Poslední zápis do vojákova deníčku....loučení
RJ | 8.1.2012 21:46 | id 40464 | nahlásit

Ano, máš pravdu.Pes není falešný a když jej potrestáš někdy i neprávem na tebe nezanevře a bude ti pořád věrný.Svoji oddanost ti dá olízáním třeba ruky, pohledem.... To je vlastnost,kterou mi lidé nikdy,nikdy nedokážeme. RJ
 
Re: Poslední zápis do vojákova deníčku....loučení
Martin | 1.4.2011 14:57 | id 29582 | nahlásit

Po těch desítkách let jsi otevřel staré rány chlape,ale přesto díky moc...
 
Re: Poslední zápis do vojákova deníčku....loučení
Petr Fencl | 26.3.2012 16:47 | id 44071 | nahlásit

Zdravím, tak to je skutečně ze života. Sám jsem toto prožil a mám to stále v sobě. Sloužil jsem v Libějovicích 84 - 86. Rád na ty dva roky vzpomínám. PF
 
Re: Poslední zápis do vojákova deníčku....loučení
Bony ridic 81-83 | 26.3.2012 16:58 | id 44072 | nahlásit

Děkuji za překrásný příběh,který se mi dostal k oku a pohladil po duši!Bony z Cetvin
 
Re: Poslední zápis do vojákova deníčku....loučení
HoNzA | 28.3.2012 08:39 | id 44135 | nahlásit

Jo, takhle to bylo.
HoNzA z Kamene
 
Re: Poslední zápis do vojákova deníčku....loučení
Vašek | 1.4.2012 22:35 | id 44294 | nahlásit

Chtěl bych mo poděkovat za super příspěvek. Zažil jsem to třikrát na pohraniční rotě a do dnes mě z toho běhá mráz po zádech když vidíš chlapy co toho měli hodně za sebou ,těšili se do civilu a přesto jim při loučení u kotce tekly potoky slz při loučení s jejich čtyřnohým kamarádem. Je to o tom, že pes nedokáže být falešný. (když se k němu pán dobře chová)
Ještě jednou dík za příspěvek.
Přání
JUDr. Pavel Donát | 11.12.2010 21:42 | id 23333 | nahlásit

Přeji všem psovodům, VČ, VD, funkcionářům s nimiž jsem přišel do styku , ať již jako VČ,nebo pracovník sl.kynologie HSPS všechno nejlepší, příjemné prožití svátků vánočních, pevné zdraví a hodně úspěchů v práci i v osobním životě.
 
Re: Přání
Pavol Smik | 1.1.2011 12:21 | id 24349 | nahlásit

Všetko najlepšie do Nového roku , zdravie , šťastie , lásku a porozumenia všetkým čo prežili časť života v Libejoviciach praje Pavol Smik zo Slovenska
PŠ Libějovice 1988
Milan Stoklásek | 19.10.2010 14:37 | id 21321 | nahlásit

Nedávno jsem se byl podívat v Libějovicích a zbyly mi oči pro pláč...najde se někdo s kamarádů mého ročníku...po PŠ jsem byl kynologem (kundošem) na velitelské rotě v Plané u Mar. Lázní....tímto zdravím svého bývalého velitele roty npor. Standu Kvasničku
PŠ 87
Bohuš Tomášů | 26.9.2010 12:32 | id 20559 | nahlásit

Zdravím všechny účastníky PŠ87 a děkuji všem, kteří se zůčastnili 1. srazu 25.9.2010, hlavně p.Machovskému, který s námi zašel na pivo.
Prošli jsme areál i budovu a bylo to katastrofické pohledy. Bohužel jsme zjistili i smutné zprávy Ivan Kabelka náhle zeřel 17.9.2010.
Věřím že účast na příštím srazu bude hojnější a že se nám podaří nakontaktovat ještě scházející spolubojovníky.
Mějte se!! BT
 
Ivan Kabelka
jirka Rulc | 18.10.2010 22:21 | id 21303 | nahlásit

Vážení kynologové, právě jsem se dozvěděl smutnou zprávu, že Ivan Kabelka mezi námi již není. Je mi to upřímně líto, protože jsem jej znal jenom od roku 2008, kdy mi pomohl zmapovat kynologická léta od roku 1962 do roku 2001.
Byl mi velikou oporou a společně jsem se chystali zpracovat dějiny PS Libějovice daleko hlouběji.
Jako památku na jeho neúnavnou práci a poznání vědění v historii PS si Vás dovoluji pozvat na křest krihy Dějiny služební kynologie, kde jsou dvě kapitoly věnovány právě PS Libějovice a to i s dobovými fotkami, které jsem získal od níže uvedených důstojníků (I. Kabelka, A. Machovský. A. Tománek. J. Martiš, K. Hartl, Doležala. Kolského apod.) Kapitoly tvoří nejenom poddůstojnická škola ale i chovatelská stanice. Věnuji zde i část Jaroslavu Kuchařovi a jeho psovi Brekovi, který se stal Ikonou PS Poštovná a který byl vyznamenám prezidentem republiky A. Zápotockým.
Křest knihyy je dne 25.11.2010 od 18.00 hodin v Muzeu PČR, bývalé muzeum PS v Praze. Kniha bude v prodeji před křtem. Všechny srdečně zvu.
Jirka Rulc
 
Re: Ivan Kabelka
JUDr.Pavel Donát | 7.11.2010 19:35 | id 21918 | nahlásit

Vážený pane Rulc, mám k Vám jednu prosbu. Sdělte mi název knihy týkající se Libějovic. Jsem absolvent PŠPsovodů 1962-64, kurzu kynologů rot z povolání 65. Od roku 1970 jsem byl zařazen u 15bPS jako pom.kyn.brigády.Bydlel jsem ve Vodňanech a uvedení důstojnmíci byli mými sousedy a někteří i mými nadřízenými(mjr.Špok,který byl v Libějovicích a pak u 15.bPS, pan Martiš). V PŠ jsem působil řadu let jako VČ až do odchodu na VŠ SNB. Pokud mi to zdravotní stav umožní, rád se zůčastní křtu Vaší knihy. Doufám, že tam bude i k prodeji. Spojení na mě E mail: donpo@centrum.cz . Děkuji za zpracování knihy o PŠ Libějovice, která vychovala řadu kynologů a správných chlapů.
 
Re: Re: Ivan Kabelka
Ladislav Směja | 3.4.2011 11:42 | id 29659 | nahlásit

Pokud si dobře vzpomínám , tak P%S jsem v Libějovicích absolvval od řájna 1973 do června 1974 a Vy pane Donát jste byl mým VČ srdeřně zdravím
PS. pak jsem u vas zustal jako VD ale po 2 měsících mě převeleli na Domažlickou brigádu a na rotu Zadní Chalupy u Nýrska
 
Re: Re: Re: Ivan Kabelka
Pavel Donát | 6.4.2011 21:11 | id 29823 | nahlásit

Dobrý den pane Směja. Děkuji za pozdrav, který mě potěšil.Jaste první, který se mi ozval a to jsem na úseku sl.kynologie působil asi dvacet let od roty až po HSPS.Doufám,že se Vám vede dobře. a že na mě nevzpomínáte ve zlém.
 
Re: Re: Re: Re: Ivan Kabelka
Ladislav Směja | 24.5.2011 20:34 | id 31607 | nahlásit

Tak kynologie se pro mě stala povoláním.S Jirkou Rulcem pokud si vzpomene jsem dělal smernice pro MPI. Tudíž jsem dělal služební kynologii u Policie. Pokud se mohu pripomenout, tak snad jedine tím, že jsem mel psa od Matějky...Bena, zustal jsem u vas jako vel. druzstva ale pak me hodili na Domazlickou brigadu na Zadni Chalupy.A samozrejme, ze vzpinam jen v dobrem, Pak jsem tam jezdil na chovku, takže jsem si vzpominky stale ozivoval. Takže zdravím, a přeji hodně zdraví a dlouhá l=ta :-))
Zde již nelze dále reagovat
 
Dejiny služobnej kynologie . J.Rulc
Pramuk PŠ-86 | 27.12.2010 14:14 | id 24084 | nahlásit

Velmi pekná a kvalitne spracovaná kniha,dostal som ju ako darček pod stromček od manželky. Doporučujem ju psovodom ktorí radi si zaspomínajú na PŠ-Libejovice a na osobnosti spojené so sl.kynológiou.Mám aj knihu Policajná kynológia na slovensku ,ktorú som dostal minulí rok na vianoce ,ale ta je slabý odvar oproti knihe od p.Rulca.
 
Re: Dejiny služobnej kynologie . J.Rulc
Bohuslav Mrázek | 1.4.2011 08:30 | id 29571 | nahlásit

Dobrý den pane Rulc.
V roce 1967 jsem byl v Libějovicích v pod. škole a měl bych zájem o Vaši knihu . Byl by jste tak laskav a zaslal mě na dobírku?
Bohuslav Mrázek
Dělnické domky 699
250 01 Brandýs nad Labem-St.Boleslav
Srdečně děkuji.
 
Re: Re: Dejiny služobnej kynologie . J.Rulc
Jirka Rulc | 1.5.2011 21:24 | id 30860 | nahlásit

Omlouvám se pane Mrázek, ale prodej mé knihy nemohu realizovat.
Přenechám Vám zde odkaz na moje stránky, nakterých je informace, jak lze knihu získat.
Přeji pěkný večer.
Jirka Rulc
www.dejiny-sluzebni-…
 
Re: Re: Re: Dejiny služobnej kynologie . J.Rulc
JUDr Pavel Donát | 14.5.2011 20:16 | id 31278 | nahlásit

Vážený pane Rulc koupil jsem si Vaši knihu Dějiny sl.kynologie. Již při zběžné prohlídce jsem objevil některé nepřesnosti. Neidenvikovaný muž ve spodní řadě (str260) vlevo jsem já, pracovník HS PS OSH Na úseku sl.,kynologie jsem v podstatě pracoval od .r.1962, kdy jsenm narukoval k PS. Stal jsem se psovodem, absolvoval PŠ Libějovice(62-63) a po absolvování prap.školy v Bruntále a kurzu kynologů z povolání v Libějovicích jsem nastoupil jako kynolog roty 11.bPS. Od r.1970 jsem pracoval jako pomocník kynologa 12. bPS Č.Budějovice. Asi rok jsem byl jako VČ v PŠ Libějovice a po absolvování VŠ fak. OSH jsem nastoupil na HS PS OSH na úseku sl.kynologie. Mrzí mě, že v část týkající se sl.kynologie PS není ani řádka o soutěži sl.psů kde například sl.pes Greif od 15.bPS byl v kategorii pátracích řadu let postrachem.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Dejiny služobnej kynologie . J.Rulc
Tibor Ferko | 12.5.2011 22:47 | id 31241 | nahlásit

Ak môžem požiadať aj ja by som mal záujem o knihu. Zašlite n dobierku : Tibor Fero, ČSLA 1870/14, 075 01 Trebišov. Vopred veľké ďakujem
1. SRAZ po 23 letech
Bohuš Tomášů | 23.9.2010 09:21 | id 20448 | nahlásit

Zdar spolubojovníci!!
Sraz prvních účastníků na průzkum okolí a vhodné restaurace je již zítra 24.9.2010 ve večerních hodinách, kdo můžete přijeďte, vezměte s sebou fotky a předměty doličné z našeho působení na PŠ v roce 1987.
V pátek naviděnou, BT
1. SRAZ PO 23 LETECH
Bohuš Tomášů | 19.9.2010 15:10 | id 20336 | nahlásit

Přátelé spolubojovníci, jste všichni zváni na první sraz po 23 letech do Libějovic!! Ubytování je zamluveno v Chelčicích - družstevní ubytovna - od 23.9. do 25.9.2010.
Kdo budete chtít přijet už v pátek, přijeďte, někteří tam budem kolem 19:00. Účast potvrdilo cca 17 spolubojovníků - 1.čety 2. roty 1987 včetně některých velitelů. Přijeďte zavzpomínat na bývalé časy a popřípadě na další spolubojovníky, které se nám zatím nepodařilo kontaktovat.
V pátek naviděnou, BOHUŠ.
rok 1983-leden-červenec
Šikula Luboš | 9.8.2010 14:49 | id 19146 | nahlásit

Ozve se někdo,kdo tu byl v tuto dobu?Skončil jsem jako kynolog ve Starém Městě pod Landštejnem.Jak je možno přidat fotky,nějaké mám na osvěžení paměti.Někdo se určitě pozná a ozve se,protože to byla tvrdá práce,ale i celkem zážitek.Přišli jsme pod Budějovickou brigádou.Ve výcviku jsem měl fenku Arku.
Pro p. Kabelku.
jiri.malby | 1.8.2010 16:13 | id 18901 | nahlásit

Dobrý den,prosím Vás mám pocit že Vaše jméno je mi povědomé.Byl jsem v Libějovicích září-listopad 90,na kurzu pátracích psů.Můj velitel čety byl slovák-hodnost nadrotmistr,ale nevím jak se jmenoval,byl jsem na 2.rotě a vel. roty byl tuším maj.Ocásek.Na p.Rubeše si též vzomínám velel Č.T.Z.Nikdy nezapomenu na to jak téměř celý kurz jsme museli běhat,a to i ve svém osobním volnu na rotě a to třeba z pokoje do šatny,na WC a hlavně po těch schodech i na oběd,kolikrát jsem ani nejedl protože jsem to i vyzvracel, a to jsem neprožil PŠku.Ale ten zámek ,a celý areál se mi tenkrát líbil i když to bylo obehnáno ostnatým drátem a všude byli psi a vojáci.A ten dneštní stav je katastrofální,o armádě se říkalo že všechno zničila ,ale aspoň se to udržovalo.
Mám pocit že jste s námi jezdil i do okolí na výcvik,kdejsme trénovali hlavně dlouhé a straré stopy,ten kraj kolem Libějovic byl krásný.S pozdravem J.horáček -5 bPS-CHeb
 
Re: Pro p. Kabelku.
Ivan Kabelka | 1.8.2010 22:14 | id 18910 | nahlásit

I Vám dobrý den, pane Horáček, považuji za slušné Vám odpovědět, i když, upřímně řečeno si na Vás nepamatuji. Pravdou je že jsem na výcviky jezdil, ať již na kontroly nebo jsem je sám i řídil, ale konkrétní situace z té doby se mi moc nevybavuje. S tím zámkem a parkem máte svatou pravdu. Z krásného prostředí, jehož udržování stálo nemalé úsilí i finance se stalo něco tak strašného, že se to nedá ani pojmenovat. Já tam raději ani nejdu, když jedu do Libějovice, tak jen do hospody nebo na hiště. Když vidím tu spoušť, byť jen z dálky, tak mě střídavě chytají pocity vzteku a melancholie. Jinak Vás zdravím a přeji v životě jen to dobré! I.K.
 
Re: Pro p. Kabelku.
Tušla František | 9.8.2010 19:36 | id 19154 | nahlásit

Zdavím Ivana Kabelku a Franty Rubeše, myslím
že oba dva znám ze základní služby. v Libějovicích
jsem byl 1962-1964 jako řidič T 111 a autobusu.
Rád vzpomínám na pěkné prostředí .Několikrát jsem
v Libějovicích byl setkal jsem se pouze s panem
Nytrou.Chci připomenout jména důstojníků kteří
nejsou na těchto stránkách. Velitel školy byl pan
Klíma další důstojníci -Vána,Nový ,Brunner,Beneš.
Doufám,že se někdo z této doby ozve.
S pozdravem Franta Tušla.
 
Re: Re: Pro p. Kabelku.
Ivan Kabelka | 11.8.2010 04:49 | id 19218 | nahlásit

Ahoj Franto! Je pro mne překvapením, ale příjemným, že se také ozval někdo z mého ročníku! Na Tebe si pamatuji velmi dobře, jak jméno, tak i podoba mi v paměti zůstaly. Pokud se nemýlím, byl jsi z Letovic. Stejně dobře si pamatuji i Tvého "tatrováckého"kolegu, Míšu Šuranského. S tím jsem byl větší kamarád, spojoval nás totiž fotbal! Také si pamatuji, žes tu jednou, už v civilu byl, vracel ses s náklaďákem odněkud ze služební cesty a v Libějovicích jsi se stavoval. Franta Rubeš si Tě určitě bude pamatovat taky, ovšem v kontaktu s ním nejsem, přesto, že jsme 5 km od sebe, on asi před 25 léty utrpěl škaredý úraz, má dráty v noze, dlouho to dalo pokoj, ale teď, ke stáru se to prý ozvalo a má bolesti a těžko chodí! Navíc asi nemá ani počítač a tím pádem ani internet, takže o těchto stránkách ani neví! Z velitelů máš dobrou paměť, akorát jsi zapomněl na toho svého, nadporučíka Strnada! Nejdál z nich to dotáhl Nový, ten končil v hodnosti plukovníka na Ministerstvu národní obrny v Praze! Zdraví Tě Ivan Kabelka.
 
Re: Re: Re: Pro p. Kabelku.
Tušla František | 12.8.2010 12:43 | id 19260 | nahlásit

Ahoj Ivane. Ještě jednou tě zdravím. Jsem rád ,že
si vše dobře vybavuješ.S Michalem Šuranským jsem
v telefonickém kontaktu a naposledy jsem za ním
byl na návštěvě v roce 2008.Na pana Strnada jsem
nezapomněl, také na další jména- Čermák,Kuchař,
Kolský,Švejnoha,Martiš.
Koncem srpna chci jet do Budějic na výstavu -Země živitelka. Při zpáteční cestě se zastavím
v Libějovicích.Můžeš mi nechat adresu nebo telefon v hostinci u Kivků.Rád bych tě navštívil.
S pozdravem Franta Tušla.
 
Re: Re: Re: Re: Pro p. Kabelku.
Ivan Kabelka | 12.8.2010 20:42 | id 19277 | nahlásit

Ahoj Franto, zrovna jsem to otevřel a čtu Tvoji zprávu.To je vynikající, že se stavíš, rád Tě uvidím! Akorát, dej prosím Tě vědět, kdy to bude, abych byl doma! V Libějovicích jsem byl naposled 3.7. na srazu jednoho ročníku a na další jsem pozvaný až někdy v září, tak se tam teď nedostanu, proto Ti sdělím adresu rovnou: I.K., Smetanova 870/II Vodňany, a pevnou linku taky, ostatně je to ve Zlatých stránkách, tak se s tím nemá cenu tajit: 383 384 704 . Mobil a mail Ti dám až na místě. Jestli budeš mluvit s Míšou, tak ho pozdravuj! Zdraví Tě I.K.
 
Re: Re: Re: Pro p. Kabelku.
Standa Štok | 16.11.2010 14:41 | id 22260 | nahlásit

Zdravím pane Kabelka.V komentáři ze dne 11.8.2O1O padla jméno plk.Nový,že skončil na MNO.Já jsem byl v Libějovicích několikrát v letech 66-68 ato jak v pátracím kurzu,tak na veterině na ošetření zubů u sl.psa.V tédobě také tam byl Lhoták,Kazda.Z panem Lhotákem jsem se poté setkal na Veterinární základně AČR na Grabštejně a zde byl také velitelem mjr.Nový,který skončil na MNO- tak nevím jestli to byl on,nebo shoda jmen-už jsem jej dlouho neviděl -léta bydlel v Hrádku nad Nisou.Pan Lhoták už je v důchodu,těší se dobrému zdraví,žije s manželkou v rodinném domku - /letos ho postihla povodeň/.O novém jsem nikdy neslyšel,že by byl v Libějovicích i když se sním dobře znám.Děkuji za zprávu.Zdravím Standa Štok
 
Re: Re: Re: Re: Pro p. Kabelku.
Tušla František | 19.11.2010 14:47 | id 22400 | nahlásit

Zdravím pane Štok.Reaguji na váš dotaz k panu
Ivanu Kabelkovi.Bohužel se nemůžete dočkat
odpovědi,protože již není mezi námi.Zemřel náhle
17.09.2010.
Sloužil jsem v Libějovicích na záložce 1962 až 1964.
Pana Nového jsem znal jako velitele čety psovodů
v hodnosti poručíka.Vozíval jsem je na výcvik služebních
psů do píseckých lesů.Myslím, že tam byl celou dobu.
Nepamatuji si ale jeho křestní jméno.
Doufám, že vám tato informace stačí.
S pozdravem Tušla František
 
Re: Re: Re: Re: Pro p. Kabelku.
Lada Směja | 3.4.2011 11:44 | id 29660 | nahlásit

zdravím policejního psovoda
 
Re: Re: Re: Pro p. Kabelku.
Tomáš Váňa | 19.11.2011 20:54 | id 38144 | nahlásit

K panu Rubešovi: Pokud se jedná o úraz, který se mu stal při vykládce uhlí na nádraží ve Vodňanech, tak u toho jsem byl. Vykládali jsme vagony s uhlích pomocí dopravníku na tatry. Dopravník byl na vysoký koze, dost vratký to bylo. On nám říkal "kluci, nelezte pod to ". No a najednou lup, dopravník spadnul a on ležel pod ním. Ani nevím, jak jsme ho dokázali ve čtyřech lidech nadzvednout a p. Rubeše vytáhnout. Letěl jsem do pokladny, ať volají sanitku. Byli tam během chvilky. Pak už jsem do konce PŠ p. Rubeše neviděl. Vojnu jsem si dokroutil na rotě ve Strážném. Bylo to v 88.
 
Re: Re: Pro p. Kabelku.
Laurenčik Štefan | 11.1.2011 16:52 | id 24975 | nahlásit

Sloužil jsem v Libějovicích od října 1961 do července 1962 a v roce 1963 jen 2 měsíce před odchodem do civilu ,pokoj jsme měli v tělocvičně. Vzpomínám na krásné chvíle s písničkou , když jsme jezdívali na stopy do píseckých lesů .Na jméno řidiče si již nevzpomínám , možná jsi to Ty .Můj velitel čety byl kpt.Kuchař , než odešel na ch***ou stanici . Všechna jména důstojníků mi něco říkají . Mám na tu dobu krásné vzpomínky . Ozvi se !Štefan
 
Re: Re: Re: Pro p. Kabelku.
Tušla František | 12.1.2011 18:24 | id 25007 | nahlásit

Nazdar Štefane. Odpovídám na tvůj dotaz. Myslím, že
jsme se určitě potkali v roce 1963. To ,že byla tělocvična obsazená si dobře pamatuji ,bradla byla postavena v chodbě a chodili jsme tam cvičit.Protože hledáš kamarády tvého ročníku píši jména mých mazáků.
Franta Slavíček z Kozárova,Štefan Vegh z Rožnavy,
Karel Kořínek ze Třeště a Jozef Čížek z Kuksu.Všichni
jsou ze záložky-řidiči.Třeba je můžeš znát. Kpt. Kuchaře
jsem dokonce stěhoval s tatrou 111 do Netolic.Budeš-li
chtít něco dalšího rád odepíši.Napiš odkud jsi.
S pozdravem Franta Tušla.
 
Re: Re: Re: Re: Pro p. Kabelku.
Štefan | 19.1.2011 11:35 | id 25290 | nahlásit

Ahoj , můžeš mi napsat na mail : laurencikovi@seznam.cz
 
Re: Pro p. Kabelku.
Leoš Macourekl | 10.8.2010 10:03 | id 19176 | nahlásit

Pane Kabelka velice Vás zdravím a přeji pevné zdraví. Jestlipak si ne mně pamatujete, absolvoval jsem PŠ-ku v roce 86. a pak tam jako velitel družstva na 2 rotě u VČ Nosála zůstal. Zajímalo by mě velice ce je s ostatními veliteli jeko jsou pánové Machovský, Sýkora,Luljak,Nosál,Vocásek,Rubeš,. . . Rád na ně vzpomínám a také na celou tu dobu na PŠ. U Vás si velice vážím to,že jste" nepřevléknul kabát" a kopete stále za jeden tým. (i když to nejsou moje barvy). A co sbírka puků ještě ji vlastníte? Prosím Vás sháním kontakt na Františka Kandla byl a je doposud z Netolic.PŠ absolvoval se mnou a pak šel na rotu jeko IP. Jeho otec a strýc pracovali v Netolicích u VB. Na podzim plánujeme návštěvu Libějovic.Doufám jen že už nebude pozdě jeko v Zadním Chodově. Jistě Vás budeme kontaktovat. S Pozdravem NEPROJDOU, (když nepůjdou)!!!. Macourek.
 
Re: Re: Pro p. Kabelku.
Ivan Kabelka | 16.8.2010 00:43 | id 19370 | nahlásit

I já Vás zdravím a přeji to samé, to je totiž ze všeho nejdůležitější, zvláště pak v našem věku. Pamatuji se pouze na jméno, tvář už mi jaksi vymizela z paměti. Co dělají moji bývalí kolegové, moc o nich nevím, samozřejmě mimo těch, co bydlí se mnou v baráku.
To je případ Karla Machovského, který bydlí o poschodí pode mnou a je na tom vcelku dobře. Někde jsem četl, že jste měl obavy o jeho zdraví, je to od Vás hezké, takže Vás mohu uklidnit, snad až na zvýšený krevní tlak nemá větší potíže se zdravím, dokonce přestal kouřit a tím pádem se nám pěkně zakulatil, ale jinak je v pořádku. Pavel Nosál po přeměně PS v pohr.policii šel sloužit někam na čáru, ale už prý je také v civilu a bydlí někde v Suchdole nad Lužnicí nebo tam někde. Vocásek s Rubešem bydlí stále v Libějovicích naproti kasárnám. O zbylých klukách nic nevím! Co se týče pana Kandla, tak na netolický směr nemám vůbec žádné kontakty, takže také nic nevím. Přeji Vám všechno dobré! Kabelka.
 
Re: Re: Pro p. Kabelku.
Tibor Ferko | 25.10.2010 10:57 | id 21521 | nahlásit

Leoš čítam a zisťujem , že si slúžil v tom istom čase ako ja. Bol som na 2 rote , 2 čate u Nosála. Môj beh bol Pramuk, Slovák, Kodýtek , Ferkočák, Jankua atd. Na tvoje meno si nespomínam. Ozvi sa .
 
Re: Pro p. Kabelku.
Pavol Smik | 24.8.2010 11:21 | id 19609 | nahlásit

Dobrý deň pán Kabelka v Libějovicích som bol 11/76 až 6/77 v Pške chcem sa opýtať či nemáte kontakty na dostojníkov ktorý tam v tej dobe boli . Asi pred 8 rokmi som sa stretol s Frantom Rubešom mal som s toho príjemný pocit . čo je s pánom Tomankom , Jarmarom , kde teraz byvate vy ak sa vam chce s pozdravom Pavol
 
Re: Re: Pro p. Kabelku.
Ivan Kabelka | 24.8.2010 19:33 | id 19622 | nahlásit

Pane Smik, dobrý den i Vám! Jména mi utkvívají v paměti více než podoby a stejné je to i ve Vašem případě! Je to logické, když člověku projde "pod rukama" tolik lidí jako mně, nemůže si je zapamatovat všechny!Co se týče Vašeho dotazu, bude moje odpověď stejná jako, když jsem odpovídal některým před Vámi. S některými býv.důstojníky a praporčíky jsem v kontaktu, s jinými nikoliv. A také je řada těch, kteří už mezi námi nejsou, jde hlavně o ty dříve narozené ročníky. K nim patří p.Čermák, p.Špok, p.Ivan, p.Kuchař, p.Švejnoha, p.Jarmar, p.Hančur, p.Strnad, někteří se odstěhovali a sloužili jinde a s některými, zejména s těmi, co bydlí ve Vodňanech jako já, jsem v kontaktu prakticky denně. Jak už jsem tu psal, zdravotní stav Franty Rubeše se zhoršil, po svém dosti těžkém zranění nyní na stáří pociťuje následky. Pan Tománek těžko mluví, prodělal operaci hlasivek, ale je jinak v pořádku! S pozdravem I.K.
Ad PŠ-kár - chameleon Kabelka.
Ivan Kabelka | 31.7.2010 02:04 | id 18873 | nahlásit

Vážený pane!
Nemám to ve zvyku a za normálních okolností bych to ani neudělal, ale Váš komentář mě nemůže nechat klidným a nutí mě reagovat. To, že jsem byl politruk, je fakt, který nikdo nezmění, to že jsem magor, je Váš subjektivní názor a já Vám jej vyvracet nemohu a ani nechci! Nezáleží mi totiž na tom, co si o mě myslíte!
V jedné věci se však musím ohradit a sice proti tomu, že jsem se choval anebo dokonce ještě chovám jako chameleon. Že převlékám dres jak se mi to hodí. Chci tady přede všemi, kteří tyto stránky čtou, říci,že jsem nikdy své názory neměnil a do konce života tak ani neučiním! A to i přesto, že jsem řadu věcí pochopil poněkud později nebo, že jsem o některých věcech vůbec nevěděl. I to se, bohužel, stalo! To ale neznamená, že se okamžité odvrátím, jako to udělala řada lidí přede mnou! Kopu stále v jednom, jediném dresu a žádný přestup jsem dosud neučinil, ani se na to nechystám! Přeberte si to, jak chcete! Ivan Kabelka.
 
Re: Ad PŠ-kár - chameleon Kabelka.
Ján Raučina | 31.7.2010 13:19 | id 18882 | nahlásit

Prepáčte nechcem vstupovať do Vášho sporu s ostatnými, ale môžete mi upresniť čas a funkcie Vášho pôsobenia v PŠ Libejoviciach. Ja som slúžl v ČTZ v období XII./78-IX./80 ako topič a údržbar a počas mojej ZVS mál na starosti výstroj - oblečenie, postelné prádlo a atď. praporčík Kabelka. Chcel by som vedieť či ide o menovca alebo tú istú osobu. S pozdravom J.R.
 
Re: Re: Ad PŠ-kár - chameleon Kabelka.
Ivan Kabelka | 31.7.2010 17:21 | id 18885 | nahlásit

Dobrý den, pane Raučina,
na Váš dotaz Vám rád odpovím! Vás si velmi dobře pamatuji, dokonce se mi částečně vybavuje i podoba.
Ano, jde o jednu a tutéž osobu! Po reorganizaci v roce cca 1981 nebo 82 - už si přesně nepamatuji, byl zaveden systém školních rot a já jsem krátce dělal výkonného praporčíka (Rubeš u 1.,já u 2.roty) a od roku 1983 jsem do roku 1990 dělal Karlovi Machovskému politruka roty. Krátce nato jsem dělal propagandistu praporu, po zrušení těchto funcí po revoluci jsem se vrátil na rotu (tentokrát na 1.rotu) jako velitel roty. Na této funkci jsem zůstal až do mého odchodu do civilu v září 1992. S pozdravem Ivan Kabelka.
 
Re: Re: Re: Ad PŠ-kár - chameleon Kabelka.
Ján Raučina | 31.7.2010 17:33 | id 18886 | nahlásit

Ďakujem za odpoveď, máte dobrú pamäť. Môžem Vás poprosiť o pripomenutie mena p. kapitána, ktorý nás mal na starosti ( ČTZ ). Vypadlo mi z pamäti, veď sú to už roky. Volal nás kanci. Mám pocit, že to bol Váš nadriadený. Inač moje dobové fotky sú v časti dobové foto - výcvikové stredisko psovodú Libejovice r. 1978-80. Ešte stále bývate vo Vodňanoch. A v akej hodnosti ste odišiel do civilu? Na Libejovice mám krásne spomienky aj na chalaňov, ktorí mali pod Vami nastarosti prádlo (napr. Miro Trejbal) z Hradca Králové. Príjemný deň. J.R.
 
Re: Re: Re: Re: Ad PŠ-kár - chameleon Kabelka.
Ivan Kabelka | 31.7.2010 18:16 | id 18887 | nahlásit

Ještě jednou zdravím, Váš velitel ČTZ se jmenoval kpt.Josef IVAN, dnes, bohužel, už zemřelý. Můj nadřízený to nebyl, já jsem spadal pod náčelníka týlu mjr.Jiřího Švejnohu. Do civilu jsem šel v hodnosti kapitána. Příjemný den i Vám! K.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Ad PŠ-kár - chameleon Kabelka.
Ján Raučina | 1.8.2010 14:19 | id 18899 | nahlásit

Ďakujem za info. Na majora Švejnohu si spomínam v dobrom. Aj na kapt. Ivana. Bola tam celkom dobrá partia. Za mojej éry sa postavila ubytovňa pri nástupisku. Dokonca som ju pomahal skladať a stavať. Určite si pamätáte na údržbara Soukupa ako aj na čet. abs. Luliaka, ktorý tam zostal po ZVS ako vojak z povolania. Počas mojej ZVS tam zomrel aj chalaň z PŠ - ky na zástavu srdca po dobehnutí od chovnej stanice. Ak si pamätám tak vy ste boli piati praporčíci- Kabelka, Riha, Rubeš, Hanuš a zástupca veliteľa chovnej stanice kapt. Kuchára, ale na meno si nespomeniem. S pozdravom J.R.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Ad PŠ-kár - chameleon Kabelka.
daniel gallik 78-80 | 4.4.2011 13:35 | id 29711 | nahlásit

ten zomrely chalan nebol z Pš-ky ale z medzibehu bolisme tam vycviku na zvysovanie vycvycenosti psov ja konkretne z n na h1 a on dobehol z kotcov po rozcvicke zomrel v sanite na ceste do nemocnice v Budejoviciach
 
Re: Ad PŠ-kár - chameleon Kabelka.
PŠ -kár | 26.8.2010 13:20 | id 19673 | nahlásit

Pan Kabelka ,prepačte mi to,že som Vas nazval chameleonom mal som z vas taký pocit . V čase politrukovania som nepoznal oddanejšieho človeka svojej funkcii ako ste boli vy. Stretol som vas aj v roku 1990 a boli ste uplne iný človek. Tak nech vam zdravie služi. S pozdravom pš-kar 1986.
libejovce 1965
miroslav licek | 18.7.2010 14:34 | id 18490 | nahlásit

V Libejovicich jsem byl v r.1965 na kurzu pomocniku velitelu rot pro suzebni kynologii.Velitele cety me delal por.Kolsky.Na vychazky jsme chodili do Vodnan do vinarny Blanice.Vycvik jsme meli v Piseckych lesich a v Netolicich.Za nas jsme behali velkou Libejovickou pred obedem a malou Libejovickou po obede.Nechutnal nam obed po velke Libejovicke,a kdo ho preci pozrel tak o nej prisel po male Libejovicke.Ale rad na ty casy a kamarady vzpominam,i ja bych se chtel zucastnit setkani.Po kurzu jsem slouzil na Pomezi Chebska brigada.Pozdrav vsem.
Libějovice 1968
Honza | 17.6.2010 20:12 | id 17303 | nahlásit

Rudo dik za pozvani a prosim te upřesni mi datum srazu,urcitě bych prijel ja jsem na tyto vebovky prišel teprve ted a proto su vděčný za každou informaci o nas a hlavně o našem kurzu který byl od 29.3 - 13.9.1968 prožil jsem tam krasnou a tvrdou vojnu,jestli viš něco o chlapech s teto doby tak mi napiš. Sloužil jsem na 12 rotě Bratislavské brigady v Jarovcích . Dik Honza
 
Re: Libějovice 1968
Saša | 18.6.2010 08:35 | id 17325 | nahlásit

Ahoj,setkáme se 3.7.2010 v hospodě v Libějovicích ve 12.hodin.Těšíme se na tebe.
Jinak koukni na dobové foto Libějovice 1968.Pokud se setkáš s nějakym "spolubovníkem"tak jej také pozvi.
 
Re: Re: Libějovice 1968
Ruda | 1.7.2010 23:10 | id 17989 | nahlásit

Ahoj Sašo můžrte nějak zajistit klíče od zámku?nebo přístup do něj?
 
Re: Re: Re: Libějovice 1968
Július Bodnár | 16.11.2010 10:31 | id 22251 | nahlásit

Ahoj chlapci ja som Július Bodnár Váš bažant z Libejovíc.Som zo Slovenska-Fiľakovo.Robil som záhradníka a kinopremietača.Preberal som to od Teba.kpt.Jarmar mi bol šéfom. Veľmi som sa potešil keď som o Vás čítal. Mám pekné spomienky na Vás a na celkový pobyt .Som smutný z toho čo sa s kaštielom porobilo.Český štát za to sa nehambí.Volakdo by sa mal za to sa ozvať alebo publikovať a zachrániť to čo by sa ešte dalo.I keď sme iný štát cítím sa svami .Bolo mi potešním o Vás a o okolie znova spomínať.Budem Vás sledovať ako bývalých kamarádov. Ahojte -Julo.
 
Libějovice 1968
Saša | 16.11.2010 17:50 | id 22266 | nahlásit

Ahoj Julo,moc dobře si na tebe vzpomínám.Byl jsi dobrý kámoš,ale vůbec nevím jak ten váš ročník zkončil.Měl jsem už jiné(civilní starosti).Vše se tam v tu dobu měnilo v horší vojnu.Nikoho z toho ročníku jsem neviděl a ani jsem o nikom neslyšel.Já občas jedu do Libějovic za Karlem Holátů tak to vše eviduji,jak to tam na zámku vypadá.Byli jsme se tam podívat v létě.Dnes je v držení nějakých holanďanů.Tak se měj Ahoj.
 
Re: Libějovice 1968
Saša | 16.11.2010 18:03 | id 22268 | nahlásit

Julo,koukni se na "Dobové foto" Výcvikové středisko psovodů Libějovice r.1968.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Libějovice 1968
Ruda | 1.7.2010 23:07 | id 17988 | nahlásit

Ahoj Honzo, moc si už kluky co jezdili do kurzů nepamatuji pouze nás kmenové ale v každém případě jestli můžeš tak přijeď v sobotu 3.7. do Libějic do hospody.Máme tam sraz od 12.00.Klucí budou rádi.Jedu tam už po třetí.Pokud budeš chtít přespat,tak není problém.Ubytování je zajištěno.
Omlouvám se že jsem hned neodepsal ale vrátil jsem se právě z dovolené.Odkud jsi? Třeba tě můžeme po cestě nabrat. Zdravím.Ruda
1968
Honza | 16.6.2010 00:14 | id 17230 | nahlásit

Poddustojnickou školu jsem absolvoval z jara a leto 1968 velitel družstva se mi vytratil, ale vim že se tam oženil jinak jinak Vanatko ,Bejček a velitel čety nrtm. Herald i por.Slama bezva chlapi jezdili pro nas na Pražak nebo do Soudku jak jsme se mleli s bakelity. jinak jmena se mi vytraceji ale na Smekala,Lorenc ,Krajčovič,Pilař atd.
 
Re: 1968
Ruda | 16.6.2010 23:24 | id 17266 | nahlásit

Ahoj Honzo, jestli jsi byl v Libějicích v 68 tak přijeď na to setkání v červenci.Možná , že se ti někdo připomene.Zdravím Ruda.
PŠ Libějovice 1983 - 7 měsíců
Rosťa Bartoš | 12.6.2010 19:29 | id 17101 | nahlásit

Zdravím všechny,kteří se mnou trávili těch 7 měsíců v tomto zařízení.Náš třídní byl Maršálek,který chodil s křížencem vlka Bartem a s jeho mámou vlčicí.Krmit do kotce ji chodili minimálně dva psovodi a dělat zadržení na rukáv Bartovi byla docela bolestná procedura,neboť kousal všude jinde než na rukáv.Modřin od něj jsem měl nespočet.V té době tam panoval docela šikan,pak to nějak prasklo a byla z toho docela aféra.Velitelem byl Tománek,dost nepříjemný chlap.No a Luljak,když šel ráno do práce,tak se všichni radši někam vypařili,protože to byl ukázkový prípad blba.Nejlepší z této bandy byl politruk,starý dědek,ale neškodil a dokázal zařídit opušťák.Jinak jsem měl psa Zorra,prý ho pak Kubánci odvezli domů.Naše parta byla fajn,a tak budu rád,když se někdo ozve.
 
Re: PŠ Libějovice 1983 - 7 měsíců
Pavol Smik | 14.6.2010 13:19 | id 17158 | nahlásit

Ahoj ja som bol v Libějkách 11/1976 a Tománka si dobre pamatam taký štíhly , čierny vysoký chlap vtedy mal hodnosť kapitána , ale bol veľmi nepríjemný aspoň tak posobil no raz sa mi stalo že si ma podal už neviem presne prečo a to mi stačilo nato aby som mal naňho dostal osýpky najlepšie som vychádzal s kpt. Jarmarom prezývanom Latík travil som veľa času v skleníku za budovou lebo som vyučený ovocinár záhradník a včelar tak sme sa tam s kámošom zašívali skoro každú sobotu keď boli veľké rajony v budove . Posledne keď sme tam boli so synom tak som navštívil Frantu Rubeše ten býva vedľa v domčeku tak sme pokecali a išli za svojími povinosťami ak sa mi podarí tak by som to chcel navštíviť znovu veď sme tam strávili aj keď len trochu nášho života možno aj tento rok s pozdravom Pavol Slovensko
 
Re: PŠ Libějovice 1983 - 7 měsíců
kudela ivo | 26.1.2011 17:45 | id 25627 | nahlásit

vzpomínám ještě tedˇ jak měl Maršálek radost,že pes vyskočil a kousl kde budˇ,hlavně do lopatky a do pasu,lepší bylo se otočit a rukáv mu strčít do mordy a moc necukat,já měl černýho vlčáka Kazana,kterýho koupili někde na vsi,na stopě občas sešel a hledal myši,tak jsem si ho užil,pak jsem sloužil jako kundolok na Ždˇárku.
Sraz ročníku 1967-1969
Saša Čermák | 10.6.2010 07:41 | id 17047 | nahlásit

Ahoj spolubojovníci,sejdeme se 3.7.2010 ve 12.hodin v hospodě v Libějovicích.Všechny co jsem mohl tak jsem sehnal.Moc se těším na setkání.
Saša.
1981 - domažlická brigáda
jarda | 6.6.2010 14:46 | id 16922 | nahlásit

Zdravím všechny, kteří absolvovali PŠ Libějovice. Já tu pobýval od ledna do července 1981 a rád bych se sem zase po čase podíval. Chci se touto cestou pozeptat, zda není organizováno nějaké setkání, nebo zda se neozve někdo z této doby.
 
Re: 1981 - domažlická brigáda
Pavol Smik | 6.6.2010 17:27 | id 16931 | nahlásit

Ahoj Jardo aj ja by som bol za keby sa zorganizovalo nejaké stretnutie, ale veľa ľudí o tejto stránke asi nevie ja som ju tiež objavil len náhodou a už som tu písal aby sa niekto ozval čo boli v tej dobe ako ja v Libějovicích no žiaľ do teraz nikto nereagoval s pozdravom Pavol
 
Re: 1981 - domažlická brigáda
jarda | 18.7.2010 15:51 | id 18492 | nahlásit

Zdravím všechny a znovu to zkouším, copak sem nechodí nikdo kdo byl v Libějovicích v roce 1981??? Měl jsem fenku Ria a po předání kubáncům jsem dostal psa Gero.
 
Re: 1981 - domažlická brigáda
jarda | 9.9.2010 20:58 | id 20091 | nahlásit

ahoj zase po čase, domažlická brigáda nebo i ostatní, kteří si vzpomenou na PŠ v roce 1981, budu rád, když se ozvete.
 
Re: 1981 - domažlická brigáda
Petr Záděra | 10.12.2010 00:33 | id 23275 | nahlásit

Ahoj Jardo?a všichni z Libějk 79-81. V 81 jsem byl na PŠ velitel družstva.vedl jsem mladý...Ota Truneček,Vláďa?,a jeden Vláďa z Mořinky,víc si asi nevzpomenu,sorry. Jen vím,že to byli samí fajn chlapi.Rád bych někoho viděl. Jinak staršina Rubeš je v poho,mluvil jsem s ním.Zámek je v hrozném stavu.Podle slov Rubeše,někdo ho jako koupil,vykradl kotelnu,železo do sběru.Pak přišli Holanďani,nesehnali peníze...utekli. Nyní-ruina.Ale to nic,taková je doba.Kdo budete mít chuť,ozvěte se.Co třeba Pavel Kraina z Orlové(na nás nemaj),nebo Jožo Závada,ůžasnej kus,vypravěč,Fero Urban z Polianky,sedmnáct piv na ex...vzpomene si někdo? Napište. petrkajak@seznam.cz
Alda Ryzák pš 85 Sušiská
Aleš Ryzák | 19.5.2010 18:33 | id 16198 | nahlásit

najdu nějakýho spolubojovníka?
výzva
Štefan Laurenčik | 18.5.2010 21:30 | id 16166 | nahlásit

Hledám spolubojovníky z Libějovic z období - říjen 1961 - červenec 1962 . Velitel čety kpt Kuchař , velitel družstva Smola , příslušník družstva Bohouš Macura , Vašek Beran na ostatní jména si nevzpomínám . Ozvěte se !
 
Re: výzva
tonka emil | 19.5.2010 20:12 | id 16204 | nahlásit

Pravdepodobne v tom období slúžil asi aj můj švagor
Jozef Tonka rok narodenia 1941.Na to obdobie sa
opýtam a dám vedietˇ.Ja som slúžil na Lipne 74-75
 
Re: Re: výzva--pro Emila
Standa Štok | 19.5.2010 20:28 | id 16206 | nahlásit

Zdravím,to jsi sloužil 74 - 75 na praporu na Lipně, to dělal velitele Praporu mjr. Schovanec ,který tam přišel nějak krátce ze Spáleniště že ??
 
Re: Re: Re: výzva--pro Emila
tonka emil | 20.5.2010 06:50 | id 16219 | nahlásit

Na meno si nepamätám vypadlo bol to major vlasy
ryšavé pravdepodobne prišiel z Kaplic.Pred ním bol asi
major Hromada _
Otázka
Miroslav Hanuš | 5.3.2010 10:14 | id 13160 | nahlásit

Nevie niekto čo sa stalo s budovou ktorá sa postavila v 80tom za štábom,nikde na foto som ju nenašiel...Bývali v nej policajti a colníci keď boli súťaže psovodov...
 
Re: Otázka
Miroslav Hanuš | 5.3.2010 10:39 | id 13163 | nahlásit

a ešte či pivnice kde bola KTSka (garáže a PHM),nie sú zasypané?
 
Re: Otázka
V. Ludvík | 5.3.2010 22:45 | id 13203 | nahlásit

Za nás (jaro 86-88) jsme tomu říkali "kubánská ubytovna" protože tam bydleli tehdy spřátelený kubánský policajti kteří byli v Libějkách na kursech. Z chovný jsme jim předávali nějaký psy, vezli jsme je přímo na Ruzyň když Kubánci odlétali. Barák je srovnanej se zemí, ani bys nenašel místo, kde stával. Stejně jako kotce, psí kuchyň, veterina, karanténa, chovná stanice, kotce ÚCS. Po autoparku zbyla panelová plocha a část garáží, sklepy byly zamčené rezatým zámkem, takže asi zasypané nebudou. Naposledy jsem tam byl v letos v srpnu.
 
Re: Otázka
Vojtech Pobori | 18.10.2010 21:29 | id 21299 | nahlásit

za našich čias 88-90 sa volala kubanska ubytovna,boli tam ubytovany policajti a pohraničiari z kuby.....
s pozdravom bobek....
pobori@zoznam.sk
Libějovice:rok 84-86
Roman M. | 31.1.2010 21:03 | id 10935 | nahlásit

Zdravím všechny péesáky a vzkazuji klukům,který v letech 84-6 sloužili u čtz nebo na chovné stanici a chtěj zavzpomínat,tak at daj vědět.
Hle matka tvá
Pavel Donát | 27.1.2010 18:36 | id 10664 | nahlásit

Do Libějovic jsem přišel v roce 1962. VD Taras Dudarec byl dobrým VD. PŠ trvala od září do června. Byla to tvrdá doba,ale vychovala z nás chlapy připravené pro těžkou práci VD psovodů. Barák veliký, žádné ůstřední topení, na ložnicích kamna, velké netěsnící okna a ve sklapě mokré dřevo .Hle matka tvá - známé heslo a znamenalo v masce výběh na Lommec a zpět.Do Libějovic jsem se vrátil ještě dvakrát.Podruhé jako VČ psovodů 15.bPS. Vzpomínám na p. Kabelku, Machovského, Rubeše, Kuchaře, Špoka (se kterým jsem pak pracoval jako pomocník kyn.bSP) Zdraví všechny psovody kteří absolvovali PŠ Libějovice a zejména svého VD Tarase Dudarce.
 
Re: Hle matka tvá
Franta | 4.3.2010 17:05 | id 13119 | nahlásit

Ahoj já nemohu než s tebou souhlasit.byl jsem v péešce v roce 1966,byl to tvrdý výcvik.Hle matku tvou jsme proklínali ale ,později na rotě jsem jí děkoval že se k nám tak skvěle zachovala při výcviku!!!Pochopil jsem samosebou, těžko na cvičáku lehko v boji že po příchodu na rotu mi vše připadlo jako v nebi.Úkoli se mi plnili naprosto lehce .Časem jsem pochopil že mi to určitě na škodu nebylo.Špok byl můj vel. čety a Kuchař velitel chov.stanice.Tak ahoj.
 
Re: Re: Hle matka tvá
Mirek | 24.10.2010 13:56 | id 21502 | nahlásit

Špok mě něco říká, pro osvěžení paměti, můj velitel čety byl por. Kolský, velitel družstva svob. Hejda, tedy rok 1966-67.I já pamatuji na kapt.Kuchaře. Vzpomínky na celý život. Zdravím.
 
Re: Hle matka tvá
Štefan Laurenčik | 31.5.2010 11:27 | id 16634 | nahlásit

Taras Dudarec bohužel v roce 2009 zemřel.Děkuji za pozdrav,v PŠ v Libějovicích jsem byl o půl roku dřív.Čest jeho památce.
 
Re: Hle matka tvá
manton | 8.6.2010 11:32 | id 16980 | nahlásit

Do Libejovic som nastupil v roku 62 po skonceny vycviku v Nyrsku ak mas zaujem posly mail alebo zavolaj SKYPE5555 Dakujem.
 
Re: Hle matka tvá
Pohl Václav | 22.6.2011 11:01 | id 32738 | nahlásit

Dobrý den pane Donáte! S počítaěm a internetem jsem se seznámil poměrně nedávno, zhruba před rokem.Náhodou jsem narazil na Vaše vzpomínky na
Libějovice.Jako by jste mi mluvil z duše.Nastoupil jsem základní výcvik na podzm 1970 do Libějovic a potom absolvoval PŠ.Po jejím absovování jem byl na 20. Nový Vojířov a ke konci jsem byl přeložen na 18. Chlum u Třeboně.Z Libějovic si to moc nepamatuji,ale HLE MATKA TVÁ se nedá zapomenout.Někdy i 2 x denně,v teplákách,maskáčích s maskou i bez ní.Ta spolu
s rajony na chodbách,kdy mazlavé mýdlo bylo na podlaze i stěnách, skládání komínků po večerce na chobě a mačkání hran kartáči na boty dokázala zkrotit i největší frajery.Velitelem družstva byl des.Touš, velitelem roty nadp. Klíma,velitelem PŠ kpt.Špok.Někdy vzpomenu i na Vašeho předchůdce
majora Pokorného na ty jeho přepadovky na rotách,kdy se před ním a jeho řvaním všichni třásli.To vy jste byl jiná třída.Myslím,že v té době jste byl ještě nadrotmistr.
VP
 
Re: Re: Hle matka tvá
Pavel Donát | 8.7.2011 21:09 | id 33438 | nahlásit

Zdravím Vás pane Pohl.PŠ ka byla tvrdá,ale člověk rád vzpomíná na to dobré a nakonec i na ten Lomec. Já jsem pracoval s mjr.Pokorným od května 70.On to byl svérázný člověk. Když přešla PŠ pod Budějovioce tak ho přeřadili do Libějovic a do Budějovic přišel mjr.Špok.Rád vzpomínám na moje působení u 15.bPS, .Za těch 10 let jsem znal úsek od Kyselova až po Staré město jako svoje boty. Nějaký čas jsem působil jako VČ v PŠ. Jsem rád,že jste si na mě vzpoměl- Já se omlouvám,ale že si Vás nedovedu vybavit, ale já si spíš pamatuji jména psů než lidí. Psovodi se na rozdíl od psů střídali častěji. Doufám,že se Vám vede dobře a zdraví Vám slouží.
fotky 1978-1980
Ján Raučina | 17.1.2010 19:08 | id 10036 | nahlásit

Dnes boli do sekcie dobové foto pridané fotky chalaňov, ktorí slúžili na ČTZ a ako veldri na PŠ.
Ak sa niekto poznal prosím, nech reaguje.
 
Re: fotky 1978-1980
Miroslav Hanuš | 4.2.2010 07:24 | id 11137 | nahlásit

 
Re: Re: fotky 1978-1980
Miroslav Hanuš | 25.2.2010 10:58 | id 12512 | nahlásit

tak aj moje sú už v dobových foto...
libějovice r.1987
Jirka Brůna | 7.1.2010 17:33 | id 9576 | nahlásit

Zabrouzdal jsem na tyto stránky a pokud si někdo vzpomene na Jirku Brůnu z výcvikového střediska,tak se ozvěte.Třeba na email Bruna24.@seznam.cz.Pamatuju si odjezd do Libějovic z Chebské brigády 6.1.1987.Po PŠ jsem dělal kynologa na 12pr Chebské brigády.Tak doufám že se někdo najde a ozve.Zatím čau Jirka
 
Re: libějovice r.1987
Jarda | 27.1.2010 10:36 | id 10628 | nahlásit

Ahoj,vzpomínám,Jarda Vokoun,fena Rejka,veldr myslím Pravec.
 
Re: Re: libějovice r.1987
Jirka | 31.1.2010 11:38 | id 10886 | nahlásit

Ahoj Jardo,tebe pamatuju a Rejku taky.Mrkni na stránky objekty ps a spíše tam by se dal sehnat kontakt na ostatní.Mám tam taky odkaz.Tak zatím čau.Jirka
 
Re: Re: libějovice r.1987
Tomáš Váňa | 19.11.2011 21:04 | id 38145 | nahlásit

Zdar Jardo, Ty jsi měl Cherona ve Strážném, je to tak ?
Tomáš
1980
Miroslav Hanuš | 16.12.2009 10:53 | id 8514 | nahlásit

Pri spomínaní na pekne roky som narazil na túto stránku.Z KŘK v Chodovej planej som bol v lednu prevelený do Libějic .Ja si spomínam na hospodu u šedého vlka,na veterinu ,mjr.Figalu,a niektoré mená ktoré tu boli spomenuté.Ja som bol vodič sanity ,traktoru a motocykla načelnik bol npr.Hanus.Odtial som bol prevelený do Volar..
Možno si ma niektorý pametať,mali sme s Titusom v koterci na karanténe dravce ,jastraba a poštolku
ahojte
 
Re: 1980
Ján Raučina | 2.1.2010 14:02 | id 9367 | nahlásit

Nazdar Miro, ja som v Libějkách slúžil v kotolni po vícvikači X.1978 v Zadnom Chodove až do konca IX.1980.
Titusa Gardoňa som poznal. Bol pod majorom Kucharom na chovnej stanici. Spomínam si na mená pplk. Čermák velitel, kapt.Tománek náčelník štábu, mjr. Švejnoha zást. vel. pre tyl. ako aj mjr. Jarmar myslím, že bol politruk. Občas to tam bola dobrá pakáreň. Pamätám si na Soukupa údržbara, ako aj na praporčíka Kabelku, ala aj na chalaňov Markusa, Gordoň atď. Veď je to už 30 rokov. A na bedne ( spojarni ) sa občas dobre zašívalo. Pozdravujem a želám všetko naj v r. 2010.
 
Re: Re: 1980
Ján Raučina | 2.1.2010 15:07 | id 9369 | nahlásit

Oprava: Slúžil som tam na ČTZ a títo chalani boli z Bratislavy: Róbert Markúsek - kino, výzdoba násteniem, Fero Godániy - vodič Tatry, Zachar - psí kuchar, Ján Raučina - kurič a pomocník údržbara, Kiss - slobodník spojar, Titus Gardoň - chovná stanica.
Občiansky pracovníci: Kučera kurič, Soukup údrržbar.
Ako aj praporčíci: Kabelka výstroj, Kvako - prezívka handry, saponáty, baterky a pod. A kuchyňu a armu mal nastarosti - meno si nespomeniem, ale mal dve dcery. A všetkym velil kapitán???.
 
Re: Re: Re: 1980
Miroslav Hanuš | 4.1.2010 06:18 | id 9429 | nahlásit

Ahoj Janko,pamätám si na Teba,pamätám si na všetky tie mená,teda pripomenul si mi niektoré...
Titus pracoval dosť dlho v Bratislavskej ZOO aj s lapiduchom od veterinára Figalu tuším sa volal Palo ,ale už veľmi dlho nemám vedomosť čo je s ním .Ešte mená Kutálek ,Šereda,Veselý .Kapitánové meno si neviem spomenúť ,však už máme aj nejaké tie roky...
hrabal som sa v albumoch ,takže čoskoro pridám aj nejaké foto niektorých tam určite spoznáš.Ahoj
 
Re: Re: Re: 1980
Miroslav Hanuš | 4.1.2010 06:26 | id 9430 | nahlásit

Možno si ma budeš pamätať ak Ti pripomeniem že keď prišli chalani z BA za mnou na návštevu ,spali sme všetci v kotolni pod akvárkom.
 
Re: Re: Re: Re: 1980
Ján Raučina | 13.1.2010 19:30 | id 9850 | nahlásit

Veľmi dobre si pamätám na tie dve akvária údržbara Soukupa. V kotolni sme mali schované pivo buď v komíne, alebo v uhlí. A toho kapitána sme volali Kanec, alebo tak nejako.
S pozdravom.
 
Re: Re: Re: 1980
Ján Raučina | 27.1.2010 19:45 | id 10675 | nahlásit

Spomenul som si na výkoného praporčíka volal sa Rubeš. A tiež na poručíka Jíru gumu, kým odišiel na školu do Sov. zväzu.
rok:1966
Franta | 15.12.2009 06:24 | id 8486 | nahlásit

Najde se tu někdo z podzima let 1966 až jara1967?Byl jsem v pééšce se psem Bukem ze Znojemské brigády.Na jméno velitele čety si už nevzpomenu ale velitel družstva svob.Centko slovák si budu pamatovat,dřel z nás kůži za živa!!!Ale později na rotě mi jeho dryl byl k dobru!!Zdravím všechny a budu doufat že se někdo aspon na pokec o té době najde.Zdraví Franta.
 
Re: rok:1966
Saša | 15.12.2009 13:44 | id 8496 | nahlásit

Centko chodí do hospody v Libějovicích.Oženil se tady.
 
Re: Re: rok:1966
Franta | 15.12.2009 16:47 | id 8499 | nahlásit

Dík za informaci to je pro mě překvápko!!!!!Tak až budu v létě cestovat tak se ho pokusím vyhledat.Můžeš mi pokud tě to nebude vadit napsat pár jmen třeba lampasáků.?Samozřejmě z té doby jestli na některé vzpomeneš.Já vím jen že velitel školy byl kapitán Martiš přišel tehdy prý z ruské školy.Z mé čety zůstal jako velitel družstva v Libějovicích Jarda Vaňátko.Jinak se mi už spousta jmen vypařila.Jo a v chovný stanici velel kap.Kuchař!Tak zatím.Franta.
 
Re: Re: Re: rok:1966
Alexandr čermák | 15.12.2009 18:50 | id 8501 | nahlásit

Co já si pamatuji tak tam byl kapitán Strnad,Nitra,mjr.Jarmar,napr.Špok,por.Sláma,nadrm.Duchoslav.Vím,že Jarda Vaňátko zemřel už hodně dávno.Já jsem byl tvůj bažant.Koukni na stránu 1968.Byl jsem na záložce jako elektrikář s Láďou Procházkou.V létě jezdim do Malovic tak se můžeme vidět.Ahoj Saša.
 
Re: Re: Re: Re: rok:1966
Franta | 16.12.2009 12:34 | id 8517 | nahlásit

Tak ti Sašo moc děkuji za odpověď,jen se musím omluvit že ze záložní roty si na nikoho už navzpomenu,byli jsme na péešce jen 6měsíců tak to víš pak za ten zbytek 21 měsíců do konce vojny prošlo kolem plno lidí a taky už je to úctyhodných 41let.!!!!!Tenkrát jsme sloužily 24+2 a 1měsíc navíc kvůli okupaci tak že 27měsíců celkem!!!Velitel čety se jmenoval Špok což ti ještě jednou za ta jména děkuju.Že umřel Vaňátko vím ale od muzikantů co hráli s Z.Kohoutovou co s ní žil.Tak se měj a v létě se doufám sejdeme a možná že se ještě někdo z našich let ozve.Zdraví Franta.
 
Re: Re: Re: Re: Re: rok:1966
Saša | 16.12.2009 14:12 | id 8523 | nahlásit

Koukni se na "dobové foto "Výcvikové středisko psovodů Libějovice.Ahoj
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: rok:1966
Jiř í- Broumov 66-68 | 16.12.2009 19:34 | id 8532 | nahlásit

Vaňátko sem přišel z roty Broumov,kde setrval jen dva měsíce.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: rok:1966
Bohuslav Mrázek | 29.7.2010 19:19 | id 18831 | nahlásit

Na Jardu Vaňátka jsme chodily na kinosál, když zpíval.
 
Re: Re: Re: Re: rok:1966
Bohumil Dittman | 16.5.2011 22:21 | id 31360 | nahlásit

V roce 1966 jsem byl v četě nrtm. NOVOTNEHO a Vanatko byl v prvnim druzstvu dobre si ho pamatuji byl to dobrej kluk byl bych rad kdyby se nekdo ozval z tech co jsme byli odveleni na grabstejn,byl to Hes,Kriz a dalsi jinak zdravim
 
Re: Re: rok:1966
Honza | 8.2.2010 02:14 | id 11394 | nahlásit

Pepa Centko tu měl v létě 2009 setkání s bývalými PeeSáky z Libějovic. Bydlí tady a má tu barák.
 
Re: rok:1966
Standa Štok | 12.1.2010 13:06 | id 9783 | nahlásit

Ahoj Franto,já jsem byl v Libějovicích 67 a to na ošetřovně se psem vím,že tam byl MVDr.Kpt.Lhoták sním jsem se setkal tady na Grabštejně ve výcvikovém středisku psů armádních,já jsem z Hrádku n.N.dneska je to starý pán,důchodce,ale občas k němu chodím se psem.Pak jsem tam byl koncem roku 67 v pátracím kurzu,pamatují CHLUMEC-hLE MATKA TVÁ-.Na vycházky jsme chodili do Vodnan přes Pražák,byl jsem tam ze Spáleniště 3 rota Budějovický brigády.Dneska jsem koukal ¨že zámek je rujna,hrůza,to samé moje rota zřícenina,byl jsem tam v srpnu 2OO9.Tak se měj Standa
 
Re: Re: rok:1966
Jiří | 5.3.2010 07:20 | id 13153 | nahlásit

Stando jenom chci upřesnit-nikoli Chlumec,ale LOMEC s kaplí Jména Pany Marie kde nad vchodem je nápis hle MATKA TVÁ.Také jsem tam kapal ,ale jen 3 měsíce.Ahoj!
 
Re: rok:1966 pro Frantu
Standa Štok | 27.1.2010 20:00 | id 10678 | nahlásit

Ahoj Franto,já jsem byl v Libějovicích v roce 67 a to nejdříve ze zubama na veterine,kpt.Lhoták ,Kazda určitě si vzpomeněž a pak o chvíli později v pátracín kurzujak říkáš "Hle matka tvá" z 3 rPS Spáleniště 5343 Č.B.Lhoták bydlí tady na severu,zrouna v pondělí jsem sním mluvil v obchodě,tak jsem mu řžekl o těchto stránkách,jinak dnes je v důchodu z Libějovic šel na Veterinární základnu AČR na Grabštějn.
 
Re: Re: rok:1966 pro Frantu
Franta | 31.1.2010 09:59 | id 10882 | nahlásit

Ahoj Stando,tak dík za další příspěvek do debaty a vzpomínek!!!Jistě ted si vybavuji s určitosí na Kazdu a mám takový dojem že spíše tím že měl nebo ještě má moc krásnou paní.Jak dopadl velitel chovný stanice kapitán Kuchař,psovod slavného psa Breka?????Nevíte někdo něco ???Jak si vzpomínám tak už tenkrát se mezi námi říkalo že nesmí mít služební zbran snad kvůli chlastu.Se psi to ale uměl to teda jo!Nebyl v té mojí době ve škole pes kterého by nezahnal při protiůtoku.Zkoušeli jsme na něj poslat i 2 až 3 psi ale nic platno,a taky si vzpomínám na vlka ARGONA.několik fen při nakrytí zabil!!!Můj tehdy kolega z družstva dostal tehdy ročního psa Drola který byl právě kříženec.Pes byl překrásný ale povaha bázlivá a strašně zákeřná čili jak tenkrát se říkalo že pro službu nepoužitelná.Tak pak už ani nevím jak tito kříženci celkově dopadli u P.S.Zdraví Franta.
 
Re: Re: Re: rok:1966 pro Frantu
Standa Štok | 31.1.2010 11:55 | id 10888 | nahlásit

Ahoj,pokud mám správy,tak Kuchař snad již nežije,někde jsem to četl v komentářích.Pěknou paní měl i Lhoták,taď jsou oba v pohodě v důchodu,mají pěknej domeček,občas se z doktorem potkávám,pořád je to kapacite,co se týče psů.Letos se chystám dolů,tak to chci vzít přez Libějovice,ale bude to asi žalostnej pohled.Píšeš o těch křízencích,já když jsem šel do civilu v roce 68,tak jsem hned nastupoval na Pohraniční oddělení VB jako psovod a také jsem se setkal z nějakejma rěma křížencema,ale tam bylo vidět da divičina,najednou mu ruplo a on běhal jako magor dobu okolo tebe a absolutně neraagoval.na stopách to bylo v pohodě dokud nepřeběhla srna,nebo něco podobného,na frakvencích kočka nebo jiné vesnické zvíře a bylo po stopování,pak jsme zkoušeli také ty Bleghund-nevím jako se přesně píše to bylo ještě horší,přítomnost zvířat,nebo zvěře a byloi po všem,někdo stím má i jiné zkušenosti,zkoušeli se i Výmarští ohaři,kteří dokonce i kousali.Sloužil jsem jeden čas na Veterinární základně AČR a tam byl viděl jaká jsou plemena,viděl jsem i Kokra dělat zadržení až na krk,ale hlavně se tam dělají psi "bombaři,feťáci,zbraně a střelivo,strážní služba" odtud šel MVDr.Lhoták právě do důchodu,zatím vše měj.Standa
 
Re: Re: Re: Re: rok:1966 pro Frantu
Jiri.malby | 31.1.2010 13:54 | id 10894 | nahlásit

Tady Jirka z Hrádku pane Štok vy jste byl taky v lIbějovicích,já taky ,ale ažv r 1990. Na tříměsíční kurz.Dělali jsme tříhodinové stopy,a frekvence na silnici,jezdili jsme cvičit do okolních polí,to byli pěkný lány. Potom jsem skončil na 1rPS Trojmezí-CHebská brigáda.
 
Re: Re: Re: Re: Re: -pro Jiří.malby
Standa | 31.1.2010 14:10 | id 10896 | nahlásit

Ahoj Juro,také jsem byl vLibějovicích a to v roce67 a to 2x jak jsem již psal.Jezdili jsme dělat stopy do píseckých lesů,tam nás rozvezli po cestě po 2O metrech a na povel vpřed se šlo,to si nikdo,kdo to nezažil neumí představit co to bylo za zmatky.Plno kluků se neumělo orientovat a třeba na konci stop už nevím jak to bylo daleko,ale dost plno kluků vůbec nepříšlo,no tam nás zase auto nabralo a jelo se ke psům co zůstali uvazaní na začátku stop,dělala se v lese poslunost a pak se třeba vyrazilo po 3 nebo 4 hodinách,stopy se prohodily a šmitec,no a opakovalo se to samé jako šlapání stop.Po jedné stopě přiběhlo i třeba 5 psů,nejlepe na tom byl ten první,protože měl všechny aporty,bývaly 4 každý jiné barvy.Pak nás sebralo auto,byla to T 111 no a kdo tam nebyl,měl smůlu,čekala hopěkná cesta domů pěšo,vše bylo časově omezené,takže kdo nestihal nebo zabloudil měl smůlu,někdy když byl dobrej operák tak poslal auto,ale to bylo málo kdy.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: rok:1966
Mirek | 24.10.2010 14:08 | id 21503 | nahlásit

V tu dobu jsem tam sloužil i já se psem Berym. v četě por. Kolského, vel. družstva čet Hejda. Spolubojovníci F. Kříž, O. Heš, ajiní. Podle jména psa Buk se jmenuješ Franta Panocha. Zdraví Mirek.
 
Re: Re: rok:1966
dieseldog | 2.12.2010 10:37 | id 23015 | nahlásit

Tak ahoj Míro,máš až neuvěřitelnou pamět!!!!!!Já si vzpomínám na jména dost blbě,ale vybavuji si Miloše Barocha,Laca Červenánského.S Kolským máš pravdu,byl vel.čety a Hejdu jsem v roce 1975 potkal v Praze.Jen se ti omlouvám ale tebe si nemohu vybavit.Ale to nevadí třeba se rozpomenu kdyby jsi měl nějaký fotky z té doby!!!!!Já mám jen několik právě Miloše s Drolem tím křížencem vlka a moji s Bukem!Z péešky jsem pak šel zpět na Zojmo.Jo ted si vzomínám díky tobě Kříž byl z Brna vid???Fandil kometě!Tak jsem rád že jsi se ozval a budu se těšit že se ozveš z dalšími vzpomínkami .Ahoj Franta.
 
Re: Re: Re: rok:1966
Mirek | 12.2.2011 13:39 | id 26662 | nahlásit

Franto,
Myslel jsem, že jste se s Milošem znali už z civilu. Chodili jste spolu na vandr. Ale to se mě asi zdálo. Miloš měl ale psa Barona. Pak dostal kožní psinku, ale Lhoták ho vyléčil. Já jsem měl psa Beryho. Fotku z Libějovic nemám žádnou. Franta sice fandil komětě, ale žil a pracoval jako horník v Ostravě.
Zdraví Mirek Grünfeld
 
Re: Re: Re: Re: rok:1966
Bohumil Dittman | 16.5.2011 22:30 | id 31361 | nahlásit

Mirku zdravim te z Libejovic jsme byli odveleni na GRABSTEJN byla tam dobra parta Olda Hes zustal jako s povolani jednou jsem tam byl na skoleni od svazarmu od ty doby jsem ho nevidel bylo by dobry kdyby jsme se sesly zdravi bohous nebo cenda
 
Re: rok:1966
Mirek | 17.1.2011 18:05 | id 25222 | nahlásit

Ahoj Franto (Panocho?), velitel čety byl por.Kolský.
Já si tě pamatuji i tvého kamaráda Mílu Barocha. Můj kamarád byl Franta Kříž. Náš velitel dr. byl Hejda. Z Libějovic jsme šli na Grabštejn.
Zdravím Mirek
Rok 1982
Ladislav Šebela | 20.11.2009 14:00 | id 7761 | nahlásit

Ahoj, najde se někdo kdo tam byl v tu dobu.Byl jsem ze znojemské brigády, ale pár nás dali do budějovické nebo domažlické.Když jedu okolo, tak se vždy zastavím.Krásné prostředí, pašování piva a nezapomenutelný kilometr na silnici.
 
Re: Rok 1982
Pavel Novák | 27.9.2010 23:36 | id 20615 | nahlásit

Ahoj,Láďo,konečně někdo se stejnými vzpomínkami.Ta
brigáda byla sušická.Já jsem sedával s M.Tokošem a spal pod výpravčím Svaťou Fišerou.Nikdy nezapomenu
tvou památnou větu před večerkou v dobách největšího útlaku "Tož vojska zalehněmež né."
Zdraví P.Novák.
 
Re: Rok 1982
Martin | 27.2.2011 23:06 | id 27766 | nahlásit

já tam byl ,ale bohužel za Chebskou...
 
Re: Re: Rok 1982
Vlado | 28.2.2011 09:06 | id 27771 | nahlásit

Môžeš prosím Ťa vysvetliť prečo bohužel za Chebskou ?
 
Re: Re: Re: Rok 1982
Martin | 9.3.2011 23:56 | id 28272 | nahlásit

bohužel proto že se neznáme...rád bych někoho z ročníku potkal a pokecal...
Ahoj Josef
Jiří Šimka | 25.10.2009 17:17 | id 7029 | nahlásit

Ahoj Josef,možná,že se neznáme neboť Kovář,Kaláč a Gazda byli se mnou na výcviku psovodů a zůstali tam jako velitelé družstev.Já tam byl od ledna 1979 do července1979.Tyto kluky znám velice dobře.Jako rajony jsem měl štábní schody a ty se nedaly odfliknout.Na tyto lampasáky si velice dobře vzpomínám. P.S. nemáš nějaké fotky?Ať se známe nebo ne, doufám že si budeme psát protože máme si pořád co říkat. Já bydlím ve Stodě. ahoj Jirka
Zdravím Josefa Fuksu
Jirka | 20.10.2009 19:22 | id 6928 | nahlásit

Ahoj Josef, jsem rád že jsi se ozval píšeš tam o Kaláčovi a o Gazdovi, které jsem dobře znal, Kaláč v té době už měl rodinu a byl velice dobrý ve střelbě. Gazda zase rád provokoval velitele družstev. Zástupce velitele naší čety byl Klečko. V naší četě také nejvíc excelovali: Šmíro, Kovář- To byla silná dvojka! Určitě si na to vzpomeneš! Co jsi pamatuji tak jedné četě velel poručík Jíra co měl ruskou školu! Pokud budeš něco vědět tak se ozvi! Jiří Šimka
PS: Patřil jsme pod Domažlickou brigádu!
 
Zdar Jirko
Josef Fuksa | 23.10.2009 16:54 | id 6983 | nahlásit

Jsem rad ze ses ozval.Ja jsem take prisel do libejovic z domazlicke brigady ze 13 roty Folmava. Vzpominam na brigadniho kynologa, to byl dobry gumic. V Libejovicich jsem byl ve druhe cete velitel nadpr. Machovsky prezdivany Pino protoze meril tak metr padesat maximalne.Kalac byl muj velitel druzstva a byl to ferovy chlap.Mas pravdu v te dobe uz byl zenaty to si pamatuji.Ten mi poradil vzit si jako rajony WC cehoz jsem pozdeji nelitoval. Byla to dobra zasivarna. Gazdu jsem moc rad nemel,jako velitel druzstva mel prezdivku Vyvalin. S oblibou jsem ho provokoval i za cenu toho ze jsem o nedelich chodil za trest makat do pracovni cety za to mi to stalo. Kovar byl dost prudas tady jsme museli byt opatrni a radsi si to s nim nerozhazeli. Jmeno Klecko je mi velmi povedome. Na porucika Jiru si vzpominam.Rovnez tak i na velitele cele peesky, byl to uz starsi podplukas.Horsi to uz bylo s kapitanem Tomankem. Nejvetsi problemy jsem mel s jednim velitelem druzstva z 1. cety byl to slovak jmeno si nemohu vzpomenout,ale kdyz mel dozorciho tak jsem se nevyspal.Delal jsem rajony na WC az do rana.tTake si vzpominam na tu tlustou holku v Arme ,myslim ze to byla dcera proviantaka.Kvuli ni tam zustal jeden z velitelu druzstva z gazdoveho rocniku.Jestli si ji vzal to nevim ale delal asi potom vJZD, vzpominam si ze byl dost vysoky.Jmena mi bohuzel vypadly z pameti, jestli si na neco vzpomenes napis.Zdravi Josef
Zdravim Jirku Simka.
Josef Fuksa | 19.10.2009 15:46 | id 6904 | nahlásit

Zdar Jirko toje dost ze si take nekdo na Libejovice vzpomene.Ja tu byl az od ledna 1980 do konce leta.Myslim ze jsem byl ve druhe cete ktere velel PINO avelitele druzstev byli desatnici Kovar ,Kalac aGAzda. NA ostatni cety si uz nevzpominam. Je skoda ze to tam je vsechno zdevastovane . Park byl za nas docela pekny.. Rad bych se take podival na Lomec..Zdravim vsechny kynology.
Zdravím všechny
Jirka Šimka | 18.10.2009 15:24 | id 6886 | nahlásit

V roce 1979 jsem absolvoval výcvik instruktora psovoda.Byly to hrozné galeje,avšak,vzpomínám jen na to dobré.Naučil jsem se porozumět psům.Byl jsem se podívat na zámku, kde je i kopec Lomeček,kde jsou stále jeptišky,je to tam velice krásné,upravené narozdíl od toho co opustili PS.Byl bych rád,kdyby jste se někdo ozval, kdo tam byl semnou a snášel toto utrpení!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zvlášť pozdravuji Mílu Zemana a Jiřího Sýkoru.
 
Re: Zdravím všechny
Míra Sidorjak | 11.7.2011 20:51 | id 33579 | nahlásit

V roce 1979
 
Re: Re: Zdravím všechny
Míra Sidorjak | 11.7.2011 21:06 | id 33583 | nahlásit

V roce 1979 jsem tam taky byl. Velitelčety byl Machovský.Na Jirku Sýkoru si vzpomínám,na Šmíru,Kaláče,Láďa Pešička - spolužák z Plas.Velitel družstva byl asi Sedláček,říkali jsme mu Avar,protože se necha ostříhat do hola(bylo nás tenkrát víc),ale on to pojistil břitvou.Ozvěte se kundoši,co jste byli pod nýrským praporem. Zdraví Síďa
Likvidace PŠ
Jirka | 15.7.2009 18:47 | id 4913 | nahlásit

Ahojky všichni, zajeďte hodit oko do Libějovic, to
je mazec...zámek zničenej, park zarostlej,
kotce poničené, kusy fuč...Byli jsme tam
poslední sloužící PS, přivezli nás tam ze
stavebky(záložní rota v Budějkách na brigádě
vytvořená z lidiček z už zrušených rot),makali
jsme tam jak soumaři, rozebírali postele, odnášeli
skříně, částečně likvidovali umývarky...měli
jsme tu čest zničit letité -betonem
zaplněné-kombajny, které tam na patrech byly,
pěkně fungovaly...kdo s nimi šůroval, určitě se
zaraduje,jak potupně skončily:-)rozsekali jsme
je na maděru...vybavení jsme na tatrách vozili do
skladů někam na Rudolfov za Budějky...po
přijímači v Suchdole to byla největší pakárna,
připadali jsme si jako trestanci...
Žibra - CHST PS Bratislava
Ľubomír P. | 29.6.2009 11:06 | id 4604 | nahlásit

Absolvent PŠ 1986 veliteľ čaty Nosal veliteľ
družstva Šolc. Zdravím všetkých spolubojovníkov. A
ďakujem mjr. Stolárikovi .
 
Re: Žibra - CHST PS Bratislava
aleš.s | 29.6.2009 13:20 | id 4605 | nahlásit

absolvent pš 1986 já jsem měl veldry
knol,matěju,franc,pěkná makačka v těch
libějovicích.Jinak sloužil jsem 8.rota ps
bratislava. mjr.stolarik dobrej chlap.zdravím
 
Re: Re: Žibra - CHST PS Bratislava
Lada H. | 30.6.2009 19:59 | id 4628 | nahlásit

Ahoj Alesi, ty sami veldry sem mnel ja, pamatujes
jmena Tucek, Orisek, Klonfart a Hluchy to jsem ja
a dalsi napis email mam lada1213@seznam.cz , budu
se moc tesit nemam na nikoho kontakt ahoj..
 
Re: Žibra - CHST PS Bratislava
Tibor NÉMA | 1.2.2011 22:28 | id 26049 | nahlásit

Tak to jsi byl nejspíš naproti přes chodbu co, pokud si to dobře pamatuji. Já byl vedle - čet. Tibor NÉMA. V září 1986 jsem šel do civilu. Franc byl na mojí svatbě a čet.Milan V. mi šel za svědka a já jemu. Dlouho jsem ho neviděl. Kontaktoval jsem ho z mise, ale pak to usnulo. Dám mu odkaz na stránky. Ahoj
 
Re: Žibra - CHST PS Bratislava
Tibor Ferko | 2.5.2010 12:14 | id 15547 | nahlásit

Savan zdraví Žibru Ľubo ozvi sa . Občas som v Levároch v kurzoch nemám na teba kontakt.
 
Re: Re: Žibra - CHST PS Bratislava
Žibra pre Savana | 3.5.2010 09:47 | id 15575 | nahlásit

Ahoj stará vojno,kontakt na mňa má Mižo v M.Levároch,videl si čo sa stalo s naším strediskom v Libejoviciach, hrôza čo povieš. Tibor stretol si ešte za tie roky niekoho čo bol s nami v PŠ alebo výcvikači ?
Zatial sa maj a pozdravuj kolegov psovodov.
 
Re: Re: Re: Žibra - CHST PS Bratislava
Tibor.Ferko | 3.5.2010 20:08 | id 15589 | nahlásit

Ľubo pošli mi na teba mailovú adresu , nech ti pošlem nejaké foto z Libějovic čo sme tajne nafotili. Ak máš kontakt na niekoho daj mi , ja nemám, iba včera som sa dozvedel o tejto stránke. Poviem ti, že po tom ako som videl ako to tam teraz vyzerá sa tlačia slzy do očí. Bolo to tam na nevydržanie však to vieš veľmi dobre , ale takto to zničiť nemali. Ostali iba krásne spomienky. Som veľmi rád že si sa ozval. V Októbri idem zo psom do Levár mohli by sme sa stretnúť a zaspomínať. S Mišom v kontakte nie som , iba s Marekom Miženkom
 
Re: Re: Re: Re: Žibra - CHST PS Bratislava
Jano Potoma | 9.5.2010 20:23 | id 15806 | nahlásit

Ahoj Luboš. Ja som bol síce v Libjejkách no až ako psovod HO PZ Rusovce. Ak si nepamätáš,tak najštíhlejší a najdrzejší psovod z družstva Imra Kissa v 1994 roku v Levárkach, a to Jano Potoma a Bodo. V Libjejoviciach som mal výborného nštruktora Mira Ryneša. Lubino pevné zdravíčko. Tak ako Tibor Ferko aj ja som sa dozvedel o tejto stránke len 5..2010. Je na zaplakanie ako to terat v Libjejkách vyzerá.Čauko
 
Re: Re: Re: Re: Re: Žibra - CHST PS Bratislava
Žibra pre Janka | 10.5.2010 08:49 | id 15818 | nahlásit

Janko na teba sa dobre pamätám,vieš psovodi ktorí to zo psami vedia a chcú vedieť tých si ja zapamätám a keď sa tam zamotá ešte aj Tibor Ferko . Čo boli Libejovice to ani Mlynská ani Levárky nikdy nebudú. Chlapi držím vám palce nech sa vám dary ,ako v práci tak aj v súkromnom živote.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Žibra - CHST PS Bratislava
Laco Polak | 3.12.2010 18:20 | id 23057 | nahlásit

Janko nerobil si školu v Holešove ako sošon. Laco Polak
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Žibra - CHST PS Bratislava
Jano Potoma | 9.5.2010 20:25 | id 15807 | nahlásit

Servus Tibor. Aj Ty spomínaš na staré časy? Čauko Jano
 
Re: Re: Re: Re: Re: Žibra - CHST PS Bratislava
SAVAN | 10.5.2010 19:49 | id 15842 | nahlásit

Bodo ty stará pasta PS-ácka prečo nechodíš na cvičák? Potrebujem šľapača na stopy na ME v Sl. novom Meste aby som rozdýchal PERRYho nech mi neurobí hanbu.
Zde již nelze dále reagovat
PŠ 1986
Milan Chvátal | 1.6.2009 14:48 | id 3880 | nahlásit

Ahoj kluci, ozvěte se kdo z váz měl za veldry:
Velán, Říha, Néma. Nebylo by špatný udělat sraz
a zavzpomítnat.
 
Re: PŠ 1986
Lada H. | 10.6.2009 15:30 | id 4117 | nahlásit

Ahoj Milane Rihu jsem znal byli jsme spolu na ps.
v 85 ja skoncil jako kynolog na 14. rote Slatina
pak jsem ho jednou potkal 89 v Pardubicich taky
bych se rad sesel, ale ty dalsi jmena mi nic
nerikaj, kluci dejte vedet jel bych hned..
 
slatina 76-78
panel dino | 22.6.2009 19:33 | id 4476 | nahlásit

ozve se někdo
 
Re: slatina 76-78
Pavol Smik | 14.4.2010 13:57 | id 14927 | nahlásit

ahoj ja som bol v Libejovicich od 1.11.1977 az do skoncenia PŠky jun 1977 bol som v tretej rote velitel nam bol npor. Vejrosta a zastupca Bohuš Bláhovec z Vodnan mal takeho jazvečika ked si spominaš . naši velitelia boli des. Kaňka a tych dvoch si už nepamatam jeden bol taky vysoky blondak a tendruhy mal psa volal sa Dag možno si spomeniem tak ti dam vediet . bol som tam asi pred 8 rokmi aj so synom ked isiel na skusky do Prahy na vyšku . navstivil som Frantu Rubeša zomrel mu syn tak sme trochu pospominali . Ja som robil v skleniku pre kpt. Jarmara ked ti to nieco hovori . Už vela s nich nezije naš nacelnik uz nepamatam kto to bol a taky vysoky seladon čierny mal takeho psa rasa erdlterier . v bare vtedy robil tiez taky majster sveta . a spominam si este ze tam raz hrali Paleček a Janik . ahoj musim ist budem sa tesit na tvoju odpoved . ja som z Levoče
 
Re: Re: slatina 76-78
Pavol Smik | 19.4.2010 10:58 | id 15137 | nahlásit

skusim ešte doplnit spominal som no neviem velmi mena ale aspon skusim napadlo mi že tam bol des. Hruška so mnou boli chlapci z Nachoda od Litomišle , nejaky jozef Fiedler zo Žaclera ,Honza Živniček zo Žatce ,Jirko Kracik zo Starej Paky , Venco Nováček nepamatam si odkial bo dalej z vycviku v Zadnom Chodove des, Pruša velky karatista ,su to uz roky adresy som zahodil kto mohol vediet ze sa mi raz zidu s pozdravom Pavol Smik
 
Re: Re: slatina 76-78
Pavol Smik | 20.4.2010 08:46 | id 15184 | nahlásit

musim to opravit v Libejovicich som bol od roku 1.11.1976 a nie 1977 to uz som tam nebol ospravedlnujem sa
 
Re: Re: slatina 76-78
Pavol Smik | 21.4.2010 10:31 | id 15216 | nahlásit

spomienky sa vracaju pomaly ale isto teraz mi opať napadlo že tam bol aj syn spevačky pani Hegerovej Matuš Heger . v našej učebni sme mali taky kumbal pod schodmi tak sme tam hrali na gitare . bol tam aj Josef Jankovsky s Rybitví - Pardubice nejaky Zdenek druhe neviem a so mnou v lavici sedel nejaky kamoš od Litomyšle s pozdavom Pavol
 
Re: Re: slatina 76-78
Pavel Bayer | 26.12.2010 19:29 | id 24060 | nahlásit

Ahoj všem. Byl jsem v Libějovicích v letech 1977 a 1978. Do PŠ jsem nastoupil asi v únoru, z Budějovické brigády a po jejím absolvování jsem tam zůstal jako velitel družstva. Jako absolvent jsem byl v 1. četě, velitel kpt. Klíma, zástupce absík Dušek, vel. 1. družstva Láďa Haviár, 2. družstva asi Jirka Hrubý a 3. družstva Peter Štefanides. V roce 1978 jsem byl velitelem 1. družstva 1. čety. VČ byl por. Jíra, ZVČ abs. Valenta, vel. 2. družstva byl Ferko Ščurka a 3. Láďa Plecháč. DoPŠ jsem přišel s Bretem, toho jsem pak vrátil do Nových Hradů a po Láďovi Haviárovi jsem dostal Cira, kterého jsem potom předal mému mladému L. Přasličákovi. Tak se někdo ozvěte.
Pavel
 
Re: PŠ 1986
Miroslav Chvátal | 11.6.2009 22:29 | id 4185 | nahlásit

Zrovna jsem si vzpoměl jak jsme kdysi plavali v
Jordáně.Snad si vzpomeneš.S nikým nemám
kontakt,ztratil jsem adresy než jsem dorazil
domůPrávě se chystám na výlet a něco jsem si chtěl
ověřit a narazil jsem na tebe.Tak si na vojnu o
víkendu zavzpomínám.Yatím čau.Mirek.
 
Re: Re: PŠ 1986
leoš Macourek | 25.5.2010 01:48 | id 16384 | nahlásit

Absolvoval jsem celou Pš a potom jsem tam dělal VD u Nosála na 2. rotě. A jméno Chvátal mi něco říká , nevzpomeneš si na mne?
 
Re: Re: PŠ 1986
leoš Macourek | 6.6.2010 10:03 | id 16906 | nahlásit

Miro vzpomínám se na tebe. Byl jse v naší četě.Na podzim se chystá v Libějkách sraz,doufám že přijedeš. Leoš.
 
Re: PŠ 1986
leoš Macourek | 5.6.2010 23:11 | id 16893 | nahlásit

Milane prosím ozvy se mi ! v září se chystá sraz v Libějovicích ročník 86-87. A velitelé. TAK MAPIŠ ! lLeoš.
 
PŠ 1986-87 - SRAZ
MILAN CHVÁTAL | 9.6.2010 12:00 | id 17015 | nahlásit

Čau Leoši, jestli se sraz uskuteční, tak určitě přijedu a vezmu s sebou Josefa Dvořáka a Vaška Doubka s těmi jsem v kontaktu. Byl bych zvědavý na Vrbu a ostatní veldry. Vzpomínám na krásnou přírodu při výcviku psů v terénu. Milan
 
Re: PŠ 1986-87 - SRAZ
aleš syrovátka | 9.6.2010 13:25 | id 17019 | nahlásit

Chlapi na ten sraz bych určitě jel taky.
aleš
 
Re: PŠ 1986-87 - SRAZ
leoš Macourek | 23.6.2010 17:45 | id 17555 | nahlásit

Doubka a Dvořáka taky pamatuji, ale obličeje už se nevybavím. Taky se ozval Sirovátka,stejný problém. Na srazu se jistě poznáme. E maily na sebe máme, tak se domluvíme.
 
Re: PŠ 1986
Tibor NÉMA | 1.2.2011 22:35 | id 26051 | nahlásit

Ahoj. Tady veldr čet.Néma, jak se máš. Přiznám se, že bych měl po tolika letech problémy někoho poznat a se jmény je to taky špatné. Poznal jsem se na dvou fotkách. Fotek mám docela dost. Na Milana Vrbu mám kontakt, ale o Velánovi nevím nic. Ahoj Tibor,
mail: oldgreywolf@volny.cz
sraz veteránů Planá
Stanislav | 4.5.2009 23:24 | id 3331 | nahlásit

KLUB ČESKÉHO POHRANIČÍ Sekce ochránců
československých státních hranic P L A N
Á POZVÁNKA NA X. CELOSTÁTNÍ SETKÁNÍ
VETERÁNŮ 12. BRIGÁDY POHRANIČNÍ STRÁŽE
ČSSR Vážený kolego, kolegyně,
srdečně Tě zveme na X. setkání bývalých
příslušníků, zaměstnanců, jejich rodinných
příslušníků a přátel útvaru Pohraniční stráže 8356
Planá, které se uskuteční dne 5. září 2009 od
14.00 hod. v sále kulturního domu v Chodové
Plané. Žádáme všechny, aby v případě zájmu
potvrdili svou účast nejpozději do 31. srpna na
adresách organizátorů: Mazur Erik - Planá, tel.
606 945 611(e.mazur@tiscali.cz ); Szabo Aladar -
Březová, tel. 352 661 811; Kvasnička Stanislav,
tel. 603 927 993 (kvasnickas@seznam.cz) K uhrazení
nákladů na zajištění prostorů, občerstvení a
údržbu pomníku Miloše Kukly bude na místě vybírán
poplatek ve výši 200,- Kč za osobu. Možnost
zajištění kvalitního a levného
ubytování. Prostory sálu budou otevřeny od 11.
00 hodin. Vedení sekce OSH ? KČP
Planá Pozvání je určeno těm příslušníkům
Pohraniční stráže, kteří se ani po padesáti
(dvaceti) letech nestydí za to, že vykonávali
svoji vojenskou povinnost u Pohraniční stráže.
Mohli z nich být tankisté, výsadkáři, dělostřelci,
raketometčíci ?. Stali se z nich p o h r a n
i č n í c í !
 
Re: sraz veteránů Planá
Pavol Smik | 3.6.2010 12:24 | id 16815 | nahlásit

Ahoj Stando kedy presne je zraz veteránov lebo tu pišu že aj 28,8,2010 upresni to Pavol
rok 67-69
Rudolf Holý | 24.3.2009 08:45 | id 2430 | nahlásit

Pokaždé když jedu kolem Vodňan musím se do Libějic
podívat.Rád bych se ještě v červanci potkal s
partou z let 67-69.Bohouš Jirgle,Zdenek
Hodek,Kořínek,Nojman,Dobročány,Skýpala,Buchta,a
kluci z okolí.Zapoměl jsem na někoho?Ozvěte se.
 
Re: rok 67-69
Alexandr Čermák | 24.3.2009 13:31 | id 2433 | nahlásit

Rudo,4.7.2009 v 10 hodin se sejdeme v hospodě v
Libějovicích.Koukni se na dobové foto(výcvikové
středisko Libějovice 1968.Ahoj.
 
Re: Re: rok 67-69
rudolf holý | 24.3.2009 20:13 | id 2439 | nahlásit

Ahoj Sašo,to byla rychlá reakce.Už víš kolik kluků
tam přijede? Ruda
 
Re: Re: Re: rok 67-69
Ruda | 27.7.2009 18:38 | id 5136 | nahlásit

Ahojky,tak jsme opět potkali v Libějovicích.Bylo
to moc příjemné,kluci nás opět vzali do míst,která
nam stále něco říkají.Sice jsme to nemohli poznat
ale.užili jsme si spoustu legrace.S Vencou Sotonou
aBohoušem Jirglem jsme se šli(pěšky)podívat na
Lázně ale přivítala nás nová budova,která nám už
neměla co říct.Tak jsme pokračovali do Chelčic na
pivo,zavzpomínali aodtáhli zpět do Libějovic.V
hospodě bylo veselo jako vždy.Druhý den jsme ráno
jeli na Lomec,do Vodňan a na Pražák.To bylo
vzpomínek a keců.Domluvili jsme se,že si to za 2
roky zopakujeme.Třeba nás bude víc.Díky
Sašovi,Karlovi a Vencovi. zdraví Ruda
Vložit nový komentář





 

Lze napsatznaků



  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nelze používat
  • URL adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky
Úvod | Mapa stránek | | Login | Nahoru^