Objekty ČSLA

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (129)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto (J.Pecher) z celkových 129

Foto 1
Jedna z možností příjezdu: zadní cesta ke cvičišti při silnici Drmoul - Tři Sekery, hlavní příjezdová cesta se nachází o cca 300 m dále
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14 Foto 15 Foto 16 Foto 17 Foto 18 Foto 19 Foto 20 Foto 21 Foto 22 Foto 23 Foto 24 Foto 25 Foto 26 Foto 27 Foto 28 Foto 29 Foto 30 Foto 31 Foto 32 Foto 33 Foto 34 Foto 35 Foto 36 Foto 37 Foto 38 Foto 39 Foto 40 Foto 41 Foto 42 Foto 43 Foto 44 Foto 45 Foto 46 Foto 47 Foto 48 Foto 49 Foto 50 Foto 51 Foto 52 Foto 53 Foto 54 Foto 55 Foto 56 Foto 57 Foto 58 Foto 59 Foto 60 Foto 61 Foto 62 Foto 63 Foto 64 Foto 65 Foto 66 Foto 67 Foto 68 Foto 69 Foto 70 Foto 71 Foto 72 Foto 73 Foto 74 Foto 75 Foto 76 Foto 77 Foto 78 Foto 79 Foto 80 Foto 81 Foto 82 Foto 83 Foto 84 Foto 85 Foto 86 Foto 87 Foto 88 Foto 89 Foto 90 Foto 91 Foto 92 Foto 93 Foto 94 Foto 95 Foto 96 Foto 97 Foto 98 Foto 99 Foto 100 Foto 101 Foto 102 Foto 103 Foto 104 Foto 105 Foto 106 Foto 107 Foto 108 Foto 109 Foto 110 Foto 111 Foto 112 Foto 113 Foto 114 Foto 115 Foto 116 Foto 117 Foto 118 Foto 119 Foto 120 Foto 121 Foto 122 Foto 123 Foto 124 Foto 125 Foto 126 Foto 127 Foto 128 Foto 129

Autor: J.Pecher | Pořízeno: 9.2006 | Foto: 129 fotek



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
objekt
Martin Ouška | email | 15.12.2021 07:52 | id 160546 | nahlásit
Netuší někdo co tohle bylo za objekt?
N 49°56.52027', E 12°38.38675'
 
Re: objekt
Jirka38 | email | 15.12.2021 09:30 | id 160550 | nahlásit
No, chtělo by to pokud možno fotku...
Cvičiště na Cechu u Drmoulu.
Jan Tyll | email | 3.9.2020 22:07 | id 149088 | nahlásit
...chci jenom upřesnit,že cvičiště na Cechu u Drmoulu nevzniklo v 50 létech,jak autor uvádí.VZS jsem ukončil u VU 6983 v Klimentove v roce 1959 na podzim a tam nebylo ani kopnuto krompáčem do země...Jezdili jsme cvičit na Doupov
 
Re: Cvičiště na Cechu u Drmoulu.
Miloš Kovařík | email | 21.10.2020 10:01 | id 150064 | nahlásit
V roce 1969 jsem byl převelen z Plzně do Klimentova a celou dobu jsem se zúčastnil jako skladník výstavby cvičiště na Cechu, vznikly tři budovy, jakýsi triangl pro cvičení PL a další terénní úpravy pro tanky atd. Bydleli jsme ve stanech, stavbu vedl nějaký absolvent. Stavělo se přes léto, slušné koupání v rybníku, minerálka a velitelé jezdili ve dvě domu. Slušná vojna. Letos v září jsem se tam byl podívat a celé cvičiště zabrala motocrosová dráha, alespoň něco přijatelného.
vzpomínka po létech
radista děl. oddílu | email | 9.10.2018 10:03 | id 132239 | nahlásit
V listopadu uplyne 49 let od okamžiku, kdy na Cechu proběhla ukázka výcviku mspl na dokončeném cvičišti pro velitele VS maršála Jakubovského. Zúčastnil jsem se jí jako značkař s celou spojčetou DO. Simulovali jsme dopady střelby baterie 122 mm houfnic, která byla umístěna za trstěnickou el. rozvodnou.
Na snímcích č. 83 - 118 je tzv. Dělostřelecká průpravná střelnice. Odtud se z místnosti v přízemí střílelo ze cvičných přístrojů do protilehlého svahu směrem ke Třem sekerám. Byla tam jako cíl postavena maketa vesnice. Byly tam rovněž místnosti pro spojaře, počtáře a ostatní specialisty. V patře bylo velení a ovládání pohyblivých cílů.
ROK 96 TANKOVA ROTA
JIRI BOUDA | email | 21.2.2015 11:38 | id 86552 | nahlásit
AHOJ VSEM KDO JSI SE ZUCASTNIL V 96 ROCE VE VELKE HLEDSEBE VOJNY.ZVLAST PAK TANKOVA ROTA. POD VELENIM KRUPARE. POKUD SE TU NEKDO OBJEVI, TAK SE PROSIM OZVETE VY HADICE SPINAVY. S POZDRAVEM SV. BOUDA
Zima 2001
Petr Gaj | email | 26.6.2014 10:19 | id 76429 | nahlásit
Ahoj, je tady někdo z tankové roty termín Zima 2001 :-)
T34/85
vojta | 3.9.2013 13:15 | id 64092 | nahlásit
Ahoj, jako malej smrad jsem si chodíval hrát na tank t34/85 na cechu. Řekněme rok 96. Stal na betonovem plácku, vedle bylo i protitankove dělo, u obou byla ruina informačních tabulek, prostor byl oplocen....Kam se tank poděl?
 
Re: T34/85
Petr | 6.1.2014 16:36 | id 68964 | nahlásit
odvezla ho armáda i s kanonem díky bohu, ikdyž mohl tam zůstat, ale v naší zemi by ho hnedle zmizeli magneti :( taky jsem si na něj chodil hrát s kámošem z drmoulu Honzou P. a naše bojový hry, kdy jsme se plížili lesem vojákům za zády a okukovaly jejich bevka a téčka :D, kdybych věděl tenkráte, že tam za několik let nastoupím jako šlapka :D a po vojně tam budu dračit s offroadem :D díky bohu že z toho neudělali další sluneční elektrárnu
 
Re: Re: T34/85
radista děl. oddílu | email | 24.10.2018 11:38 | id 132483 | nahlásit
Jen pro zajímavost. Tank i kanon sloužily jako objekty pro kontaminaci a dekontaminaci po napadení bojovými otravnými látkami. Proto byly oba kusy za plotem tohoto chemického minicvičiště.
Nástup 2.10.1990,po příjmači PT baterie kpt.Kozák
Pavel Žatecký | email | 22.1.2013 19:38 | id 55438 | nahlásit
Ahoj kluci,jestli si někdo vzpomenete na papundeklový domečky u plotu PT a PL baterie?Pinďa Jirásek z Bratronic si na mě určitě vzpomene.A major Ondruš,který pořád špulil držku,major Jásek,kpt.Sitta...
 
Re: Nástup 2.10.1990,po příjmači PT baterie kpt.Kozák
Lubo | 29.3.2013 12:30 | id 58941 | nahlásit
Pavle nejazdil si s PV3S a neříkali ti ropák?
 
Re: Re: Nástup 2.10.1990,po příjmači PT baterie kpt.Kozák
Pavel Žatecký | email | 15.1.2015 17:56 | id 84132 | nahlásit
Ahoj Lubo,nevím,jestli si dobře vzpomínám,ale asi jo.A Ty budeš Luboš z Bratronic?Ještě tam byl Luboš Perďoch.
 
Re: Re: Nástup 2.10.1990,po příjmači PT baterie kpt.Kozák
Pavel Žatecký | email | 15.1.2015 17:59 | id 84133 | nahlásit
Zapomněl jsem jen dopsat,že jsem jezdil s P v3s a často jsem vozil stráž na Prameny.
 
Re: Re: Re: Nástup 2.10.1990,po příjmači PT baterie kpt.Kozá
Lubo | 21.1.2015 13:52 | id 84508 | nahlásit
Čau Pavle,máš dobrou paměť na jména,jsem to já Lubo P ze Slovenska...Určitě si pamatuješ i na Laca Srníčka,dělal technika baterie...Jo,v tý době si poslouchal dobrou muziku:-)
 
Re: Re: Re: Re: Nástup 2.10.1990,po příjmači PT baterie kpt.
Pavel Žatecký | email | 31.1.2015 14:51 | id 85033 | nahlásit
Čau Lubo,na Laca Srníčka si dobře vzpomínám a taky na Vlado Hriňa,on pořád psal svojí milé,jmenovala se Gabika,on o ní často mluvil.Jo a vloni na podzim jsem se byl podívat v Mar.Lázních.Kasárně bych poznal,ale muničák na Pramenech už nestojí.Je to zbourané a vede tam cyklostezka.A jak se máš Ty Lubo?Já jsem pořád v Liberci a pořád se cítím MLADÝ.To proto,že si občas pustím tu muziku,jak jsme poslouchali na vojně.Je fajn,že jsi se ozval.Měj se a zase napiš.Čau PŽ.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Nástup 2.10.1990,po příjmači PT baterie
Lubo | 2.2.2015 10:38 | id 85116 | nahlásit
Tak toho Vlada si mi pripomenul,ten písal frajerke každý deň:-) A ako si to dobojoval,viem,keď sme my odchádzali do civilu,tak tam na baterii pribudlo dosť ľudí...Ani neviem ako dopadol ten klučina zo slovenska,čo ho primáčkol pinďa Jirásek s BRDMom o stenu...A čo sa týka muziky,tak to sme tam boli asi jediní,čo počúvali tvrdú hudbu...Viem,že u nás na izbe počúvali len disco a tie b******tské chlapčenské skupiny:-)
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Nástup 2.10.1990,po příjmači PT baterie
Vláďa | 15.12.2021 08:36 | id 160548 | nahlásit
muničák Prameny, se strážil do konce roku 1993, poté byl zrušen a zůstala jen Pec u Drmoulu, ani ten už neexistuje, a Prameny to byla nejneoblíbenější stráž, sice nejdál od kasina, ale bez vody, stahovala se jako poslední takže se člověk dostal dolů kolem 5. To PZH v Hamrníkách to byla pohodička...
Zde již nelze dále reagovat
kde su chalany z RTZ Klimentov podzim 85-87
michal majzun | email | 20.1.2013 20:25 | id 55319 | nahlásit
Ak by sa tu objavili chalani z KLIMENTOVA 85-87 ROBIL SOM TA SKLADNIKA -TAM TANKOVOM AUTOMOBILNOM SKLADE
klimentov 1998
erich | email | 20.1.2013 13:56 | id 55296 | nahlásit
ahojky hledám kluky kteří se mnou nastoupili v červenci 1998 do kasáren klimentov- mar.lázně vú 3316
chtěl bych vidět naší přísahu,moc spomínám.díky e.wagner
Hledání kamarádů PL baterie..
Ludvík Rozporka | email | 9.1.2013 16:15 | id 54818 | nahlásit
Zdravím,hledám kamarády z PL baterie z roku 1970-1972,velitel "pazůr",Radikovský na konci kapitán.
hledám spolubojovníky
Pavel Štilec | email | 9.10.2012 21:00 | id 50850 | nahlásit
Čau,ozve se nějaký bojovník z Mariánek,Vů6983 Klimentov z roku1988-1990,protiletadlová baterie v čele s kpt.Jánem kUCBELEM a pak s por.Ignácem TOTHEM?Čau a díky.
 
Re: hledám spolubojovníky
Jindra Pelan | 3.4.2013 17:13 | id 59236 | nahlásit
Zdar,sloužil jsem u 3 ČTZ,nejezdil jsi z obrněnou ventrou z protilet. dvojčetem?Jestli ano,tak si tě pamatuji z přijímače a KŘK.Nejsem si moc jistý jménem.
ošetrovna 6983-1990/91
František | email | 4.2.2012 10:47 | id 41842 | nahlásit
Spominate na cvičenia,ale franto napiš ulavy na 3dni aztd.ste zabudli.Penicilin do zadku...Nebolia vas zadnice.S usmevom zdravotnik v zalohe Fr.D.
rok 1994
radek hatzel | email | 14.1.2012 21:52 | id 40765 | nahlásit
nazdar kluci.zdravim slouzil jsem v roce 94.byl jsem velitel druzstva u ridicu 2 barak od brany.velitel byl pplk.pastor pak tam byl borec kap.skivra.novotny,sandany,prochazka,imrichovsky,jelinek ambrozek uz si vsechny nepamatuju.kluci ozvete se hybl,ruzicka,danda,gursky,kovac,drchal atd.byla to velka p***l.na nikoho nemam kontakt mohli by jsme poradne zaparit.
Vzpomínka
Honza Kohout | 18.12.2011 11:28 | id 39296 | nahlásit
Na tomto cvíčišti jsem dělal instruktora KŘK na mašině GM578M2.V té budově jsme na hoře v té místniosti spali a přes noc hlídali techniku. Báječná doba a super vyblbnutí v terénu. Pak byl ještě Doupov a v přijímači na Slovensku Lešť (ta byla ovšem ještě s OT 62).Bylo to na přelomu roku 92/93 jestli si dobře vzpomínám. Velitel baterie Kpt Kurečko.Kdo tam byl ať se ozve Čágo.
 
Re: Vzpomínka
stano gasparek | email | 2.9.2014 20:03 | id 78729 | nahlásit
V Klimentove som sluzil 90-92 utvar 6162 4 batreia.Honza Kohout bol moj velbat.Tak neviem ci si to t? Zastupca bol Marek Zelinger a Miro Kvokacka. Cau.stano.
 
Re: Vzpomínka
Olgoj Chorchoj | email | 4.3.2017 08:29 | id 114282 | nahlásit
Debile. v 92 to už byla legrace.
pripomenutie
Valachovic | email | 20.5.2011 11:57 | id 31476 | nahlásit
na cechu a na doupove sme stravili polovicu vojny.jazdil som na OT64 DTP-dielna technickej pomoci na druhom prapore čtz-ka u kapitana Slobody v roku 1987-89.opravovali sme bvp.mechanici boli Struhar(DROBEK)Ludek Suransky a Jozka Dekis.pekne spomienky.
1.TR říjen 2000
Dr.San tankista | email | 11.5.2011 11:53 | id 31195 | nahlásit
Je nádhera, jak si všichni vzpomínáme na skoro stejné věci, ač jsme tam byli každý jindy :-) přesun zásadně pěšky, ta minerálka v lese atp.
Mrzí mne, že to tam teď vypadá jak vypadá, na Cechu jsem poprvé řídil tank, děravým kýblem po prsa v bahně vyléval bláto a vodu z protitankového příkopu, lopatou jako pádlem čistil mostovku od navoženého bláta, holýma rukama ve třech táhnul jehlan asi 50m atp.
četař
Tomáš Velitelka | 28.1.2011 13:09 | id 25728 | nahlásit
Pamatujete si někdo na četaře Gonáka?:-))))
BVP 189
Jan Paur | email | 20.12.2010 14:38 | id 23674 | nahlásit
Ahoj kluci. Já sloužil v Klimentově od konce léta 1993 jako instruktor BVP 2 na praporu Kpt. Škivry.
Byl to ten druhej barák v pravo druhé patro, čelní chodba a poslední pokoj a nás šest vodičů BVP2.Na Cechu jsem fakt hodně najezdil a hodně povozil bygurek jak to říkal Kpt Škivra :-)))
 
Re: BVP 189
láda | 20.12.2010 17:12 | id 23689 | nahlásit
ahoj myslím že si na tebe vzpomínám, vozil jsi mě na péešce byl jsem na 7.rotě VDR BVP-2, od října do prosince 93, nástupní termín červenec 93
 
Re: Re: BVP 189
Jan Paur | email | 21.12.2010 12:32 | id 23738 | nahlásit
Jsem ten nejmenší z nás šesti řidičů BVP2.
Tak doufám že mlaďasové na mě vzpomínají v dobrém:-)) Měj se Láďo
 
Re: Re: Re: BVP 189
láda | 22.12.2010 09:07 | id 23780 | nahlásit
jj malý černovlasý, to si tě fakt pamatuju, no nezeblil jsem se, ani si nerozsekl čelo o periskop, tak dobrý :-))
 
Re: Re: Re: Re: BVP 189
Jan Paur | email | 22.12.2010 09:33 | id 23783 | nahlásit
Tak to si pamatuju že někdo říkal že se tam zeblil:-)
Mě to tak bavilo vás vozit, to byla sranda:-)) Na Bevinku a na Vás kluky nezapomenu. prosím tě nemáš nějaké fotky.
 
Re: Re: Re: Re: Re: BVP 189
láda | 22.12.2010 13:18 | id 23790 | nahlásit
sranda to byla jak pro koho že? hihi ty jsi nemusel nahoru běžet v atom bordelu přískoky a ubíjet nepřítele pažbou, potom šup do roje a jedem dolů. Ale jo dnes je to sranda kde bych zažil 14 dní běhání v blátě bez mytí, spaní ve srubu kde jsme sušili šedesátky a kanady, z matrací padal písek a smrad byl přeukrutný...jinak fotky nějaké mám, ale až po pš, kdy mě převeleli na 1.prapor, mám tam i nějaké fotky z plaveb, brodění tanků, ale musím je pohledat
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: BVP 189
Radek Havlíček | email | 14.8.2011 20:35 | id 34984 | nahlásit
Ahoj Honzo. Pamatuješ jak sme s Hlavsonem drandily v bevkách po cechu? A chrněli na věži, jak byl správce v prvnim patře? Něco sme se tam nablbli, vid? Tak to je fajn, že sem tě tady našel... Nevim jak na nás vspomínaj védéčka za to jak sme je pěkně obouchali v roji, ale snad dobrý. Za to stejně mohli jejich védéčka Brabenec s Havlíkem, ty nás hecovali, vid??
 
Re: Re: BVP 189
láda | 18.12.2011 17:41 | id 39313 | nahlásit
vím že vám naše védečka přikazovali nekličkovat, jet rovně, říkal mi to jeden z řidičů, možná přímo ty, no Havlík potom chodil s monoklem, od koho ho asi měl....
 
Re: Re: BVP 189
Jan Paur | email | 19.2.2019 13:06 | id 135925 | nahlásit
Ahoj Radku, kde je ti konec? Vzpomínám, neboj.
BVP byl můj malej sporťáček :-)
Nástup 1991-propuštěn 1993 Ženijní rota NAPROTI JÍDELNĚ A BA
Martin Rybář | email | 24.9.2010 18:46 | id 20508 | nahlásit
AHOJ HLEDÁM KLUKY S KTERÝMI JSEM SLOUŽIL VE VELKÉ HLEĎSEBI SLOUŽILI JSME SPOLU U ŽENIJNÍ ROTY 1991-1993.NAPROTI JÍDELNĚ A BASE KTEROU JSEM TAKY ČASTO POZNÁVAL.RÁD BICH VÁS VIDĚL A POKECAL PO 20 LETECH JAK JSME ZESTÁRLI.ČUS MARTAS NEBO ASPON NEKOHO CO O NICH NĚCO VÍ!!!
 
Re: Nástup 1991-propuštěn 1993 Ženijní rota NAPROTI JÍDELNĚ
františek-zdravotnik | email | 5.2.2012 13:02 | id 41905 | nahlásit
Ja som nastupova 4/1990 a do civilu som šiel 25.9.91,musel som Ta poznať.Bol som zdravoťak na 1rote u kpt.Zižku.Zizka už je generál na štabe armady.Určite si dostal odomna i injekciu pri nástupe.A v tej base som bol aj ja a to 3krát a to ako jediní zdravoťak z ošetrovne.
 
Re: Nástup 1991-propuštěn 1993 Ženijní rota NAPROTI JÍDELNĚ
Pavel Dubček | email | 18.5.2019 19:45 | id 138068 | nahlásit
Myslíte - To víte že jo
Co takhle PL
Vlastimil Vávra | email | 18.9.2010 15:58 | id 20317 | nahlásit
Ahoj, v roce 1983 - na podzim jsem byl převelen z PŠ Popradu do kasína Velká Hleďsebe a zde si užíval na protiletadlové baterii pod vedením npor. Kucbela až do jara 1985. Byl to papírák vlevo mezi PD - výstrojákem před psovodama. Byl jsem u střelců S2M. Na Cech mám taky super vzpomínky, ty veselejší jsou na Slovan nebo Hanou atd. Najde se nějaký spolubojovník, se kterým jsem zde vychutnával slasti vojenské služby???
 
Re: Co takhle PL
Honza Uhlíř | email | 11.1.2012 13:27 | id 40583 | nahlásit
Ahoj Vlastíku, já byl Tvůj bažant na PL-ce od jara 84!!! Na Tebe vzpomenu moc rád jako na svýho mazáka, který se k chudákům s číslem ležatá nula choval vždycky fajn. Díky draku! Jinak PL-ka i s Kucbelem byla neskutečná p***l a dá se říct legenda. Třeba si na mě už pamatovat nebudeš, na stejným pokoji jsme nebyli, měls tam ale Radka Pátka a Míru Mucalu, to byli taky S-dvojkaři, já byl střelec 30-ky. To byly časy a kluci: Pavel Vozdecký, Laco Navrátil...Zdar!
 
Re: Re: Co takhle PL
Jan Kucbel | email | 17.1.2012 20:04 | id 40912 | nahlásit
Rad bych pospominal jestli mas zajem ozvise
 
Re: Re: Re: Co takhle PL
Honza Uhlíř | email | 28.1.2012 19:21 | id 41477 | nahlásit
Zdar veliteli!!! Ozývám se dle rozkazu. k***a Vy žijete! Tuhle diskuzi jsem našel jen náhodou, když jsem se nudil v práci na pohotovosti, asi něco jako v Systému. A co nevidím, Vlastík Vávra a hned i Vy. Na legendu PLb vzpomínám každou chvíli, taky to vyprávím těm mladejm tady, co měli tu životní smůlu a nemůžou to zažít. Je mi jich opravdu líto. Vám patří velký dík, jste frajer a bez Vás by to tam takový nemohlo bejt. Když vzpomínám a jste tam najednou třeba Vy, nikdy si nevzpomenu na nic blbýho, krom toho jste mi docela myslím přál. Minule Vlastík poslal nějaký fotky, mám jich pár taky, až to dostanu do počítače, můžu i něco poslat. Zatím zdar, je to paráda, že se jednotka dává dohromady, tohle je třeba teprve začátek...
 
Re: Re: Re: Co takhle PL
Ivan Štrpka | email | 18.2.2012 11:32 | id 42511 | nahlásit
Nadar Honzo neviem či si na mňa spomínaš, mňa na Pl-bateriu prevelili z delostreleckého oddielu. Ivan Štrpka, boli sme spolu v Systéme, ja ako pozorovatel a vodič pri daľekohlade a Ty spojar dolu v sklenníku. S Vlastikom Vavrom som v kontakte cez email. A zdravím velitela Kudzbela, aj Vlastu Vávru. Mám aj nejaké foto i s velitelom Kudzbelom.
 
Re: Re: Re: Co takhle PL
Jan | email | 6.12.2018 14:57 | id 133487 | nahlásit
len by som chcel vedieť či to ešte Kucbel sleduje
 
Re: Re: Co takhle PL
Vlastimil Vávra | email | 26.1.2012 21:14 | id 41390 | nahlásit
Ahoj Honzíku, to by bylo, abych Tě neznal. Byl jsi bezva bážo a na ty se nezapomíná. Dokonce už jsem psal i H. Kucbelů (kpt Frakas). Na většinu kluků si dobře vzpomínám, zvlášť na vycházky po lázeňských výčepech. Mám tady i nějaké fotky, což je úplná kuriozita. Rád Ti je pošlu ale neznám Tvůj email. Já jsem na vlava@seznam.cz Musím už končit, tak zase příště....měj se fajn!
vodič OT-64
Ivan | 8.8.2010 13:22 | id 19103 | nahlásit
Slúžil som v r. 1984-1986 vo-VU 6983 KLIMENTOV ako vodič OT-64 velitel útvaru bol major Petráš, a poznám to tam dobre. Vždy sme šlapali peši na cvičák, ak som nešiel s OT-čkom.
 
Re: vodič OT-64
Medvěd Máca | email | 10.8.2010 08:47 | id 19173 | nahlásit
Ahoj. V Klimentově jsem také sloužit 1984-1986, takže jsme kolegové (třeba jsme spolu kalili na vycházce ......... a zvraceli do fontány ..). Velel mjr. Petráš a naší průzkumácké rotě kpt. Dostál. Nevíte někdo pro zajímavost kde a co tito soudruzi dělají dnes ????? Také tam byl plukovní politruk - velmi zapálený ale na jméno si nějak nemohu vzpomenout. Velitel bigošů mjr. Jasánek zakládal prý jednotky OSN - nevíte co je na tom pravdy ??. Mějte se hezky ahoj. Zdraví Pavel
PS:zdravím Zdena, Frantu, Plepliče, Tyldu, Berouse atd.
 
pplk.jásek
láďa | 10.8.2010 09:14 | id 19174 | nahlásit
je to pravda, pplk.Jásek odešel v 93 od pluku do misí, po zrušení útvaru 6983 tam odešlo i dost důstojníkú, mimo jiné kpt.Škivra velitel 3.pé eškového praporu a ostatní. kpt.Dostál byl za mě v roce 93 major a pořád byl u průzkumáků, hlavní politruk mohl být mjr Foldyna, nebo kpt.Kvěšek? oba měli politruckou minulost a přesto vesele dál sloužili i po převratu
 
Re: pplk.jásek
Martin | 10.8.2010 11:16 | id 19179 | nahlásit
Petráš sloužil i za mě v roce 1999. Taky pamatuju Zápalku a další... Jen už nevím, co dělal. Jinak na Cechu jsem se taky jako řidič něco s krumpáčem namakal... :o) Dnes už je spodní věž po demolici a areál využívá automotoklub pro endurocountry a vytrvalostní závody ofrooad.
 
Re: pplk.jásek
Michal | 12.8.2010 16:22 | id 19270 | nahlásit
Jenom mini vzpomínka na kpt. Kvěška. Sice netuším, jakou měl přesně funkci, možná něco přes "kulturu", protože se angažoval v ozvučení buzeráku pro přísahu, ale zažil jsem, když měl Kvěšek dozorčího praporu, jak docela brutálně se vyžíval v kontrolách dozorčích. Zřejmě zapoměl, že se nepsal rok 1996, ale asi 1976. Opravdu odporná guma.
 
Re: pplk.jásek
Karel T. | email | 2.1.2013 00:43 | id 54411 | nahlásit
politrukem pluku byl kpt. Kvěšek. Neodešel nikam do misí, ale na oddělení PČR v Mariánkách. Je policajt. A že to byl vocas, to ví všichni kdo jej znali, nebo se s ním setkali. Jako "dévéťák" mě poslal na hlášení k náč. štábu pluku pplk. Šrámkovi, kde jsem vyfasoval 14 ostrých za poslouchání rádia ve službě dozoršího (3. prap., vel. kpt. Škyvra, vel. roty por. Sandány, Jackolysák, výkonný praporčík rtm. Milan Chudanič, chvilku tam byl i pplk. Skácel)
 
Re: Re: pplk.jásek
láďa | 2.1.2013 13:23 | id 54417 | nahlásit
psal jsem o pplk.Jáskovi, ten odešel do misí, ne o kpt.Kvěškovi ten šel k policii, to je pravda
 
Re: pplk.jásek
Sysel | email | 17.11.2018 20:35 | id 133086 | nahlásit
Ano, politrukem zapáleným jak sviňa byl Kvěšek.
Sloužil jsem u dělomrdů v letech jaro 88 - 90.
Velitel oddílu major Sandál, velitel baterie npr. Koza. Pak tam byli Zelinka, Kirnág, před Kvěškem politruk Murko. No jeden lepší jako druhý....
 
Re: Re: vodič OT-64
venca | 11.9.2010 14:57 | id 20135 | nahlásit
Tak jsme se taky možná znali,já tu byl taky 84-86,civil v březnu na Josefa. Byl jsem na 1.praporu,kapitán Heinz.Užil jsem si spoustu dní na Doupově + Spartakiádu +Vojenskou přehlídku, prostě všechno co se dalo.Politruk pluku byl podplukovník Pešťák,technik pplk.Postl - soudruzi,s tím..... Loni jsem se tam byl poprvé od vojny podívat,dostal jsem se i do kasáren. Je to teda dost zdevastovaný. Ale ve městě se mi líbilo,tenkrát sem ho vlastně pořádně neviděl - znali jsme jen hospody (Růžek,Eldorádo,Haná ap.)
 
Re: Re: Re: vodič OT-64
láďa | 22.10.2010 15:25 | id 21429 | nahlásit
na pplk. Postla mám vzpomínku, byli jsme na plavbách v boleticích a na obědě jsme si sedli nedaleko toho tučného cikána s pplk výložkami, asi jsme se mu nelíbili dostal jsem pojeb že vyrušuji funkcionáře divize od jídla a aby toho nebylo dost, zjebal mého velitele roty pro změnu i velitel divize, to jsem zase špatně stál na nástupu.....musel mě po tom nenávidět
 
Re: Re: Re: vodič OT-64
Heni | 18.2.2012 22:46 | id 42545 | nahlásit
s Palom Gajdárom z Malaciek si náhodou nevojenčil ? Mylím, že mal prezývku muflon..
 
Re: Re: vodič OT-64
kolo | email | 1.6.2011 23:29 | id 31969 | nahlásit
politruk sa volal jasek a ten drobec pre veci tech.plk. POSTL
 
Re: Re: Re: vodič OT-64
MIRKO | 23.3.2012 21:13 | id 43992 | nahlásit
kpt.Jasek bol ZVP pre vycvik,bol to borec,ktoreho som si vzdy vazil o nic menej ako mjr.Petrasa,Narocny na podriadenych ale hlavne v prvom rade na seba ,proste VZOR!
 
Re: Re: Re: Re: vodič OT-64
LUBOŠ | 24.3.2012 22:32 | id 44023 | nahlásit
Já snad špatně čtu, Jásek (krumpáč) magor na entou k***t maximální na všechny kolem sebe. Jak tohle mohl bejt někoho vzor. maximálně zase nějaký gumy (nic ve zlým)
 
Re: Re: Re: Re: Re: vodič OT-64
láďa | 25.3.2012 11:10 | id 44030 | nahlásit
pro naší armádu typický jev, pplk.Jásek odešel do zahr.misí a povýšil na gen.štábu AČR, s názorem že byl co píšeš naprosto souhlasím
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: vodič OT-64
KorbennDallas | email | 3.3.2013 22:14 | id 57629 | nahlásit
pplk. Jásek neodešel do mise, nejdřív odešel na velitelství 4.brn v Havličkově Brodě, v roce 1996 studoval na VA Brno angličtinu, následně jel jako velitel kontingentu do Bosny a Hercegoviny, po návratu nastoupil na velitelství v táboře a současně odešel studovat na britskou královskou vojenskou akademii, pak po návratu bylo velitelství v táboře zrušeno a odešel do Olomouce odkud putoval na jazykovou školu do kanady, následně šel na generální štáb pozdeji na velitelství SHAPE NATO, po skončení závazku na SHAPE působil jako vojenský přidělenec ve Francii. jinak hodně inteligentní člověk který zvláda angličtinu, němčinu francouštinu a ruštinu, má dva postgraduály na VA Brno a dve zahraniční vojenský školy.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: vodič OT-64
cheri | 31.8.2012 14:50 | id 49483 | nahlásit
Já tam byl 85-86 (3.rota npr.Tvarek), politruk byl mjr.Hon. A Jáskova stará tam dělala na finančním jako občanský zaměstnanec.
 
Re: Re: vodič OT-64
vlado | 9.12.2013 16:59 | id 67518 | nahlásit
ja byl taky za mjr.Petráše a sloužil jsem u 2.tankové roty kde velel por.Novák
Nástup leden 1996 - min. rota Vel. Hleďsebe
Michal | 16.7.2010 20:24 | id 18450 | nahlásit
I když v roce 1996 byla už vojna něco jako pionýrský tábor, tak nás velitel roty kpt. Boháček neúnavně cvičil, jako by měl nastat nějaký vojenský konflikt.
Takové lahůdky jako zakopování minometů v obraně, nebo neustálé procvičování sesedání z VSky, nebo v totálně promrzlé půdě si vykopat okop, to byl "zajímavý" program. Ještě, že jsem stál u buzoly. Taky mě velitel praporu mjr. Roučka na tom kopci seřval, "co tam jenom tak stojím, když všude kolem zuří válka".
 
Re: Nástup leden 1996 - min. rota Vel. Hleďsebe
ruly | 1.11.2010 13:17 | id 21710 | nahlásit
jo Roučka,to byl exot,ale těch tam bylo dost.
 
Re: Re: Nástup leden 1996 - min. rota Vel. Hleďsebe
Tomáš | 6.12.2010 09:55 | id 23151 | nahlásit
Já osobně (leden 98) na Roučku v životě nezapomenu, strávil jsem s ním několik krušnejch týdnů na Doupově jako řidič a dodnes mám noční mury! A dalším nezapomenutelným exotem ale v dobrém slova smyslu byl kpt. Lamata, pyrotechnik a blázen:-)
 
Re: Re: Re: Nástup leden 1996 - min. rota Vel. Hleďsebe
Petr | 6.1.2014 16:54 | id 68967 | nahlásit
Když jsem Lamaťáka viděl poprvé tak jsem nechápal, vykračoval si to v nějkým Hipies ponču přes buzerák, ale když jsem ho poznal zjistil jsem, že je to fajn člověk a vídal se s ním ještě dlouho po vojně, skončil v armádě dost nešťastně, údajně na něj hodili nějakou ztrátu samopalu, ale už nevím jak to dopadlo
 
Re: Re: Nástup duben 1998 - min. rota Vel. Hleďsebe
radek | email | 12.10.2011 20:08 | id 36982 | nahlásit
roučka to byl obr k***t
 
Re: Re: Re: Nástup duben 1998 - min. rota Vel. Hleďsebe
Madrid | 4.3.2012 14:19 | id 43203 | nahlásit
Jj Roučka byl opravdu obr k***t a Lamata byl supr, kdyz mel devetaka a ja mel dozorciho tak mi slohnul telefon vedle kteryho sem na stoliku chrapal, pak si pro me nechal poslat a ja kterej to mel za nejmin sem za odmenu musel cistit na devitce zachody.
 
Re: Re: Re: Re: Nástup duben 1998 - min. rota Vel. Hleďsebe
Petr | 6.1.2014 16:57 | id 68968 | nahlásit
legendární příběh kterým se strašili dozorčí ještě v roce 2003 :)
 
Re: Nástup leden 1996 - min. rota Vel. Hleďsebe
Petr | 6.1.2014 16:51 | id 68966 | nahlásit
Pod Kpt. Boháčkem jsem sloužil taky, bylo to sice už na konci vojny 2003, ale nebyl to špatnej chlap, pamatuju si jak nás nechal stěhovat svou ledničku z kanclu a já mu z ní ukradl štangli játrový paštiky :D, bohužel v 2003 byla vojna už totálně v p***i každej na nás kašlal, výcvik nic moc, morálka šílená, důstojníci radši nic neřešili, byl jsem jako strážák a tak jsem celkem cestoval mezi Cechem a Žandovem a ty služby jsem miloval, lepší než stěhovat kasarná která se připravovala na zrušení
 
Re: Re: Nástup leden 1996 - min. rota Vel. Hleďsebe
Jozef | email | 5.12.2015 08:54 | id 98428 | nahlásit
Ahoj Petre Bohaček už bol kapitánom?Ja som sluzil v 90-92 vtedy bol poručikom.Super clovek podla mna.
nástup - říjen 1992
daniel.hendrych@gmail.com | 19.5.2010 16:18 | id 16192 | nahlásit
Přijímač - budova naproti jídelně. Velitel praporu - Pástor...?
 
Re: nástup - říjen 1992
láďa | 19.5.2010 18:02 | id 16197 | nahlásit
ano naproti jídelně byl 2.prapor, velitel pplk.Pástor rotám veleli npor.Fůra 5.msr, 4.msr npor.Bromberger
 
Re: nástup - říjen 1992
Pavel Dubček | email | 18.5.2019 20:04 | id 138069 | nahlásit
Naproti jídelně v přízemí byla ženijní rota, a vedle nás byla RTZ (rota týlového zabezpečení)
T813+podvlanik P50 - taknova rota
Jirka Virt | 16.4.2010 12:39 | id 15022 | nahlásit
Ahoj, sem jsem tahal z Klimentova T55, T72 a BVP na jizdy. rocnik 93-94 :-)
 
Re: T813+podvlanik P50 - taknova rota
Jan Paur | 20.2.2019 15:10 | id 135957 | nahlásit
Možná si tahal i moje Bevko.
nebylo to špatný
jirka.. | email | 23.10.2009 04:22 | id 6973 | nahlásit
jo,jo cech a žandov tam jsme si užívali,sloužil jsem u 36 dělostřeleckého oddílu v Hledseby(152mm Shkh DANA)říjen 95-96 velitel 2 bat.npor.Cívka kdyby se tu objevily bývalý břatři ve zbrani budu rád...dík
ROT 1988-1990
Josef | 16.10.2009 20:31 | id 6834 | nahlásit
Zdar kluci "žije" ještě někdo z rotkánů sloužících v roce 1988-1990 u velitele kp.Pramuky a po něm u nad.por. Beňa?
 
Re: ROT 1988-1990
Mary | 3.10.2010 23:47 | id 20852 | nahlásit
Yes, žijem
 
Re: Re: ROT 1988-1990
Josef | email | 18.11.2016 21:08 | id 110386 | nahlásit
Zdravím spolubojovníka, vlastně přesně nevím koho. Já jsem jezdil s VPV. Co ty, v jeké jsi byl funkci? Josef.
 
Re: ROT 1988-1990
Petr | 7.11.2010 15:21 | id 21913 | nahlásit
Zdravím,
sloužil jsem 1988/90,do civilu jsme šli v červenci.Pamatuju npor.Beňa jako náčekníka štábu našeho praporu,myslím že to byl prapor druhý.Velitel byl snad kpt.Orolín pak myslím npor Sita?
Velitel roty byl npor.Babinský.Najde se někdo,kdo sloužil pod Babinským a ozve se ?
 
Re: Re: ROT 1988-1990
miloš | email | 13.1.2011 22:43 | id 25069 | nahlásit
sloužil jsem v roce jaro 1988-leden 1990,2.min.četa,proti jídelně.Velitel praporu byl kapt.žižka.Velitel 2.min.čety byl ppor.chribyk.Kdyžtak se ozvete.
 
Re: Re: Re: ROT 1988-1990
Ondro | email | 23.12.2012 01:07 | id 53851 | nahlásit
Ahoj,
bol som výkonný práporčík na 6. rote do apríla 1990, Žižku aj Chribika si dobre pamätám! Našej rote velil Npor. Škivra, tesne pred mojim odchodom do civilu išiel tuším na štáb 1. praporu a 6. rotu prevzal taký priposratý poručík rovno zo školy, meno už neviem. Pred Žižkom bol náčelníkom štábu taký d****t s kratučkými nohami, ktorý furt vrieskal a volali ho Papiňák. Neviem si spomenúť ako sa volal, nepamätáš si ho? Žižka vtedy velil 5. rote, po ňom ju prevzal Npor. Konečný, slovák, volali sme ho Konečník. Technika praporu všetci volali Traktor, lebo bol pôvodne traktorista a urobil si DDŠ-ku
 
Re: Re: Re: Re: ROT 1988-1990
miloš | email | 23.12.2012 19:17 | id 53908 | nahlásit
Ahoj. Myslim,že traktor byl kpt.Eberle
 
Re: Re: Re: Re: Re: ROT 1988-1990
Ondro | email | 29.12.2012 20:42 | id 54219 | nahlásit
Ahoj, myslím, že máš pravdu, Traktor = Eberle.
Ešte si spomínam, že technikom praporu bol npor., neskôr kpt. Marián Rapač, Slovák a veliteľom ČTZ na prapore bol tuším npor. Pospíšil, taká rapavá červená tvár.
Ak sa dobre pamätám tak práve váš výkonný praporčík mal prúser, keď na cvičných streľbách na strelnici (tuším Lazy nad ML) sa mu podarilo pri nabíjaní prestreliť lýtko jednému chalanovi z mojej roty. Ale mená si už nepamätám. To už boli chalani nástupný ročník jar 89.
Nemáš čírou náhodou nejaké fotky z tej doby? Ja viem, že sa to nesmelo, ale aj tak sme občas nejaké fotky urobili, mne sa zachoval bohužiaľ len môj posledný pozdrav z vojny.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: ROT 1988-1990
Ondro | email | 2.1.2013 21:41 | id 54459 | nahlásit
Oprava:
4. MSR - npor. Konečný
5. MSR - kpt. Eberle (Traktor)
6. MSR - npor. Škivra
Technik praporu - kpt. Marián Rapač
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: ROT 1988-1990
Lada Kaňovský | email | 1.1.2011 21:29 | id 24399 | nahlásit
Zdar ja jsem sloužil u Rotky podzim 87 do podzimu 89 a jezdil jsem s Tatra 815 AV 15 vyprošťovák.Lada
 
Re: Re: ROT 1988-1990
Linhart Milan | email | 20.1.2011 22:10 | id 25361 | nahlásit
Ahoj Lado,ozvi se na email.Tel.číslo na tebe jsem ztratil.Opatruj se a čus Konas
 
Re: Re: ROT 1988-1990
JANO SLEZáK | email | 28.8.2011 16:59 | id 35477 | nahlásit
nazdar ládo,pamatám si ta,ja som bol v rtz-ke, v parku som bol v sklade TAM. mal som tatru148.
 
Re: ROT 1988-1990
Skoťák Aleš | email | 7.8.2011 18:27 | id 34697 | nahlásit
ROTE 1989-1990 kp.Pramuka.Naháním Pítrse a ostatní spolubojovníky.
 
Re: Re: ROT 1988-1990
Miloš | 24.11.2011 17:08 | id 38323 | nahlásit
Vzpomínám si na jednoho kluka co měl skota,jezdil jsem s PADkou na ROTce a v parku šéfoval kpt.Gurniok.Jestli to sedí tak jsme spolubojovníci.
 
Re: ROT 1988-1990
Robert | email | 9.2.2016 22:21 | id 101261 | nahlásit
Klimentov 6983 1988-1990. Rotka řidič svářeč na horních dílnách, říkali mi Čudo. velitel kpt. O. Pramuka, zastupce kpt.Gurniok, velitel čety nprp.Miškovič(myšák).Se mnou sloužili:Merxbauer, Nítek, Hmíra, Bula ,Žubor,Korvas,Medňanský, Křenecký, Pajer, starší:Matula,Packa,Lipnička,Vystrčil, Čučka,Masnica,Hockicko,Gagriel,Jirátko, Raja,Bártl, Koňas, Srholec,Sedláček,Tolinger, Laďa AV 15, taky Cicka.To jen tak co si vzpomenu. Ozvěte se! Zatím se je nás 7. Máme sraz ve Skalici 20.2.2016 13.00 hod. hotel Tatran. Ahoj.
 
Re: Re: ROT 1988-1990
Mex | email | 20.2.2016 12:02 | id 101741 | nahlásit
Zdravim Te Cudo,tedy pamet na jmena mas opravdu dobrou,vsechna cest. Jo to byla vojna-co se nadelalo hovadin jo jo,to se neda zapomenout. Snad se nekdy sejdeme v hojnem poctu a poradne to proberem. At se Vsem dobre dari a cus.M
 
Re: Re: ROT 1988-1990
Tomáš | email | 23.4.2017 20:31 | id 116516 | nahlásit
Ahoj zháním kontak na Ondru Pramuku, nevíte o něm někdo něco?
 
Re: ROT 1988-1990
Václav Loukota | email | 17.2.2012 00:19 | id 42437 | nahlásit
Ahoj , slúžil som v rokoch 1988-1990 v Boleticich ,bol
som na ROT ke/optoelektromechanik/Miki Grundza,Peter Steranka, Roman Hruška a spol...
 
Re: Re: ROT 1988-1990
Petr Herda | 27.3.2015 22:41 | id 88232 | nahlásit
Ahoj,chci se zeptat nebyl náhodou ten Roman Hruška z Plzně ?
 
Re: ROT 1988-1990
MIRKO | 23.3.2012 21:20 | id 43993 | nahlásit
Ondrej Pramuka,zijes na vychode ci si zakorenil vo Velka Hledsebe?V 1982 som bol u Teba ako velitel 1 čaty,Tvoj zastupca, spomenieš si na meno?Co je s Ivanom KURAKOM
řidič RTZ
Petr Ondra | email | 18.7.2009 16:58 | id 4968 | nahlásit
Také to tam dobře znám. Sloužil jsem na RTZ v
Klimentově vr.1982-1984 pod velenín npr. Jána
Beňáka.
řidič VPV
Milan L. | email | 27.3.2009 19:04 | id 2529 | nahlásit
Taky jsem tam něco prožil,sloužil jsem u ROT Velká
Hledsebe-Klimentov v době od jara 87 do podzimu
88. Velitel roty byl Jaroslav Jizba a po něm Ondra
Pramuka.Pokud tyto řádky čte někdo ze
spolubojovníku budu rád když se ozve.
Konas
 
Re: řidič VPV
miloš brestovanský | email | 24.4.2012 12:59 | id 45236 | nahlásit
ahoj konas.ja som tam sluzil 86-89 tiež u k***ta Jizbu.mal dielnu OT 64.služil tam aj Juro Glazer.
 
Re: řidič VPV
Pepa | email | 1.6.2012 11:46 | id 46348 | nahlásit
Zdarec, Pramuka byl můj velitel roty u bigošů. Byl jsem velitel družstva, od března 1983 do září 1984, 3. prapor, velitel kpt. Kurák, 7. rota, velitel por. Pramuka.
čistá bystřina
vladan | 6.2.2009 19:11 | id 1181 | nahlásit
sloužil jsem v roce 1994 na cechu jsme též
dobívali kótu dvastatři do té doby než se na nás
dalo koukat-čili asi 1000.poté jsme pili vodu z té
čiré bystřiny,kterou tu tak chválíte.a tak se
stalo,že jsme celé družstvo srali na povel jelikož
jsme měli sračku jak řemen.dámy prominou
vulgarismy,ale lépe se to nedá vystihnout.míru
zdar četař v aktivní záloze ourednik
 
Re: čistá bystřina
Tomáš | email | 27.5.2009 23:30 | id 3767 | nahlásit
Nazdar,v roce 1994 (červenec) jsem narukoval do
kasína ve Velké Hleďsebi k RTZ,byl to druhý barák
hned vpravo naproti jugoklubu,na jméno velitele
roty si už nevzpomínám,ale vím že velitel útvaru
byl nějaký ppl.Machala.Na ten cech a tu hroznoů
žízeň co jsme všichni cestou měli asi nikdy
nezapomenu. Vloni jsem byl s kámošem v
Mariánkách,takže jsme se byli podívat i na kasárna
(zrušeno a v dezolátním stavu).Kdyby jste někdo
našel nějaké fotky z kasáren a okolí zašlete mi je
prosím na meil.Dík
 
Re: Re: čistá bystřina
láďa | 16.6.2009 09:59 | id 4305 | nahlásit
rtz vedl v roce 1994 mjr.Kopecký, (říkalo se mu
kšandál pro jeho zvláštní styl chůze), po něm to
převzal kpt.Beňo, známý velitel rotky
 
Re: Re: Re: čistá bystřina
l | 5.10.2010 19:15 | id 20924 | nahlásit
co jsem netušil pod cechem je ložisko uranové rudy, které se snad mělo před válkou i těžit..proto bigoši když budeme svítit máme to ze zakopávání na tomto větrném kopci.
 
Re: Re: čistá bystřina
Radek Pižl | email | 8.9.2017 03:46 | id 120652 | nahlásit
ahoj tak to jsi narukoval semnou já skončil u psovodů velitel kpt. Zajíček
BVP
četař | 25.12.2008 12:51 | id 675 | nahlásit
tak sem taky jezdila cvičit s BVP motostřelecká
rota PS z Chodové Plané
 
Re: BVP
vašek.n | email | 6.2.2009 21:23 | id 1186 | nahlásit
já jsem zde taky jezdil a to s OT-64-školní rota
PS Chodová Planá,když nám to nešlo,museli jsme si
dát kolečko před ótéčkem - pakárna
připomenutí
jirka | email | 25.12.2008 12:12 | id 674 | nahlásit
Vež jsme v roce 1977 museli zatrest o vykendu
zvenku celou nahodit na Cechu 3.rota.
Re: Re: připomenutí
Láďa | 13.11.2008 14:03 | id 376 | nahlásit
Na cech jsme chodili zásadně pěšky a je pravdou že
voda v lese za riviérou byla super, tento kopec
jsem dobil snad 1000x...nahoru přískoky s
družstvem, odhoz imaginárních granátů a s křikem
uráá ubíjet nepřítele pažbou. dolů v BVP kde se
půlka bigošů pozvracela a šup znova, do
zblbnutí..a 14 dní pobytu ve srubech, které byly
dole, to byla chuťovka, na to asi nejde
zapomenout, přesto vzpomínám na to v dobrém sranda
také byla
 
Re: Re: Re: připomenutí
Luboš | 14.11.2008 11:35 | id 387 | nahlásit
Sruby tady si já nepamatuju ale možný to je,, na
Doupově jsme v nich spávali, takový ty pro asi
50-60 vojáků a starý pasty tam lehávali nahoře
protože tam bejvalo teplo.Cesta na Cech bejvala
občas "zlepšená " povelem
"Plyn". Ty k***ti lampasácký .....
darmo mluvit
 
Re: Re: Re: Re: připomenutí
Láďa | 15.11.2008 09:32 | id 392 | nahlásit
byli podobné jalko na doupově, jen menší, stejně
špinavé a smradlavé....
 
Re: Re: Re: připomenutí
miloš bican | email | 10.7.2012 13:10 | id 47565 | nahlásit
MILOŠ JÁ SI TO PAMATUJI Z 1979 MĚL JSEM NA STAROSTI SPOJENÍ VĚŽ - KASÁRNA PŘES TŘI SEKERY
BYL JSEM SPOJAŘ A LEZL PO SLOUPECH TY SRUBY SI PAMATUJI BYLA TAM HROZNÁ TMA A POD SRUBEM BYL
POTOK.
připomenutí
Luboš | 23.10.2008 10:23 | id 278 | nahlásit
Díky Vám za připomenutí, sloužil jsem v Klimentově
před 20lety a tady jsme samozřejmě byli jako
"doma", chodívali jsme skoro vždy pěšky z
kasáren , jenom velmi vyjímečně nás vozili a
naběhaný kilometry... škoda slov.Ještě jednou
díky.
 
Re: připomenutí
zelda23 | email | 24.10.2008 13:24 | id 281 | nahlásit
Bud zdráv... v jakém roce jsi sloužil? Boje o
osadu byly náhodou k smíchu. A voda v lese cestou
tam nám chutnala :-)))
 
Re: Re: připomenutí
Luboš | 31.10.2008 09:05 | id 304 | nahlásit
S tou vodou máš pravdu, ale nesmyslný pobíhání a
společný pokřik URÁÁ ? no nevim...občas se nám
poštěstilo dělat tam přes noc hlídku, pokud se
cvičilo na dva dny a to se pak dobře v noci
zapařilo. Sloužil jsem v letech jaro 87-89.
 
Re: Re: Re: připomenutí
Láďa | 19.9.2009 10:10 | id 6158 | nahlásit
opravdu jsem takto kopec dobývali, i s tím pokřikem na podzim 1993, PŠ VDr BVP-2, pod velením nrtm.V.alias pavouk. vylepšení protichemickým oděvem do bláta bylo super hlavně v tom blátě kde jsem nechal oba návleky..:)))
 
Re: Re: Re: Re: připomenutí
Jirka Virt | 16.4.2010 12:38 | id 15021 | nahlásit
tak to jsme asi spolu bojovnici.Ja ho dobyval v prijimaci v 93. na podzim. Spalo se tam ve stanu.
 
Re: Re: Re: Re: připomenutí
Radek Pižl | email | 8.9.2017 03:52 | id 120653 | nahlásit
svatá pravda já narukoval 94 a taky jsem hulákal uráá jako pako až do zblbnutí , jinak se nespalo ve stanu ale pod širákem a někdo držel hlídku a jako budíček byl od myslím nadporučíka Lamaty trošku ohnostroj a nejaký ty detonace :-D


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

Cvičiště Drmoul - Cech

Okres: Cheb

GPS: 49°55'56.609"N, 12°38'28.325"E

Najít na mapě

Cvičiště Drmoul - Cech. Takticko průpravné cvičiště řidičů pásových vozidlel VÚ Velká Hleďsebe.

Cvičiště na nachází v místech zaniklých obcí Cech Svatého Víta a Skelné Hutě pod Panským vrchem. Vzniklo v 50 letech a bylo využíváno až do zániku zmíněného útvaru v roce 2004.
A2008-01-13 18:06:10 U1970-01-01 00:00:00 TG0