Re: Re: Otázka na odbavení vlaku do NSR
Salouš | 1.2.2016 14:55 | id 100869
Zdravím všechny, s dotazem, jak se to vlastně s tou lokomotivou dělalo.
Pokud se nepletu, bylo nutno přepřahnout mašinu na opačný konec vlaku, jelikož k Pomezí n/O rychlík (Pha-Paříž, dnes zrušen) vlastně nepokračoval dál po směru jízdy, ale jelo se nejprve jakoby zpět a až pak vedla doprava jednokolejka k hranicím. (Nevím zda jsem se vyjádřil nejlépe, ale kdo jste tam byl, víte jak to myslím.)
Takže se mašina prohlídla a pak se (třeba za přítomnosti PS-áka v kabině strojvůdce) posunula na opačný konec vlaku? Nebo tam už čekala nějaká předem prověřená lokomotiva?
PS: Kdysi (81-89) jsem Pha-Norimberg-Stuttgart jezdil na jeden zátah bez přestupu. Nyní musí člověk v Chebu na lokálku, kodrcá se přes Pomezí, pak zas přestup v Markredwitz atd atd...
Začátkem ledna jsem měl po letech možnost pobýt z důvodů čekání na zmíněnou lokálku na Chebském nádraží. Cikánky od 12 let výše (ale i chlapečci), kolem toho jejich starý tlustý maminy, které coby "dispečerky" vyhlížejí vlaky z Německa, v hospodě sedí vychlemtaná verbež...
Kde jen udělali soudruzi pravdoláskaři chybu?