Objekty PS

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (34)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto (T.Parkan) z celkových 22

Foto 1
Pohled na hraniční přechod Nová Bystřice z české strany. Vpravo se nachází bývalá budova OPK, která sídlila na adrese Vídeňská 112. Budova OPK dostala po revoluci novou omítku (původně byla celá žlutá).
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5

Autor: T.Parkan | Pořízeno: 8.2008 | Foto: 5 fotek

Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14 Foto 15 Foto 16 Foto 17 Foto 18 Foto 19 Foto 20 Foto 21 Foto 22

Autor: J.Al-Lami | Pořízeno: 2018 | Foto: 17 fotek



Reakce na komentář...
otázky
martin | email | 10.6.2012 23:38 | id 46646
Dobrý den chtěl jsem se pamětníků zeptat:
1. od kdy (jakého letopočtu) je hraniční přechod otevřen
2. byl tento přechod určen i pro Čechy směr do Rakouska, nebo to byl jen přechod na přepravu dřeva prakticky na západ ...
3. kudy vedla Železná opona ... mám to tam projeté až po Peršlák a těch možností a průseků je tam spusta ...
a/ jak vedla okolo Blanky
b/ byly domy ze Smrčné na Haugschlag u železné opony obydlené?
c/ byly na cestě ze Smrčné na Haugschlag v místě hranice žežky nebo i těžká závora ... a kde ...
Jinak všem děkuji, byl jsem na Bystřici jako děcko a když jsem lidem u Zemana říkal, že kamion nejede do Rakous, ale do Nové Bystřice měli mě za blázna a pohádkáře ...


Reagujete na komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

OPK Nová Bystřice

Okres: Jindřichův Hradec

GPS: 48°59'58.795"N, 15°6'56.045"E

Najít na mapě

OPK Nová Bystřice a hraniční přechod Nová Bystřice-Grametten. Tento hraniční přechod byl otevřen pro veškerou dopravu v roce 1962. Sloužil hlavně pro nákladní dopravu, zejména je jednalo o dopravu českého dřeva do Rakouska.

A2008-09-20 14:18:07 U2019-11-15 11:05:29 TG116