Objekty PS

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (217)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto (T.Parkan) z celkových 4

Foto 1
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4

Autor: T.Parkan | Pořízeno: 8.2007 | Foto: 4 fotky



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
Spojaři a ostatní 1980-1982
Jenda Kufa | email | 26.12.2019 11:49 | id 143080 | nahlásit
Ahoj, tak jsem se teměř po 40 letech dostal na stránky kde můžu zavzpomínat. Do Rozvadova jsem byl převelen z PŠ Březová u Sokolova v říjnu 1980. V rozvadově jsem zůstal do konce ZVS 04.1982. Moc kluků si nepamatuji, ale na tu nejlepší partu se zapomenut nedá: Milan Bobok, Vláďa Šelmát, Radek štefl, Jozef Malák atd. Chci touto cestou poprosit, nemáte někdo z té doby fotky? Jakékoliv, velitelství praporu, ubytovny, z terénu, roty, lidi. Díky Jenda
Pro OTAS,MARTA
Gálik Ivan - technik | 2.3.2019 15:32 | id 136247 | nahlásit
Ahoj. Nevím přesně kdopak jsi, ale moc rád bych to věděl a taky to, pro kterého kamaráda to má být. Jestli chces tak prosím zavolej nebo napiš 728706372. Dík všechny zdravím
 
Sraz po 60ti letech
Jarda Křovina | email | 14.9.2019 17:27 | id 140617 | nahlásit
Po mnohaletém hledání spolubojovníků /1957-59/ se 31.7.019 uskutečnil sraz tří bývalých pohraničníků v obci Rozvadov.ZVS jsme absolvovali u 12.brig.PS- Planá jako spojaři 4. pohr. praporu.Jeden z nás si dopisuje s bývalým velitelem spojčety pplk v.v Josefem Korandou.Jeden z cílů byla osobní návštěva jmenovaného v Domově pro seniory v Tachově.Setkání bylo přátelské a ve vzpomínkách na vojenský život a funkce.Po 2 hodinách rozloučení - další cíl-Muzeum PS na kotě 233 Rozvadov.Přátelsky přijatí nadšenci, které muzeum spravují,prohlídka,výklad M. Sklenáře. Po vyzrazení účelu cesty/sraz po 60ti letech/nabídka k posezení, příp. ubytování. Další den opakovaná návštěva s dalším spolubojovníkem. Bohužel čtvrtý se omluvil ze zdravotních důvodů.posezení u kávy, debata a diskuze o rodinách, společnosti,ochrana hranic a pod.Vzpomínky se točily od fotek z albumů.
Nadšencům z Klubu vojenské historie bPS Hraničář jsme popřáli realizaci jejich záměrů.
Účastníci srazu: svob.J. Křovina,svob.F. Jeřábek,čet. L.Dudla,sv. L.Falta-omluven.
Obracíme se na spojaře kteří v letech 1957-59 sloužili na 4. praporu v Rozvadově,či jejich následovníky z ČR i SR, aby se ozvali na meil: Jaroslav1939@seznam,nebo tel.:728180528.prosíme o pomoc přbuzné a známé pro uskutečnění kontaktu. Děkujeme.
Rozvadov prapor 1978,1979,1980,1981
Zdeněk (Ferda) Valenta | email | 9.1.2016 10:51 | id 99997 | nahlásit
Stano Gombár dostal aniž by to tušil dobrý nápad když na něco odepsal.Kdo sloužil na praporu v letech
1978,79,80,81 a má zájem se potkat ozvěte se mě na mb.00420602784514.Spojení na Svazáka Ivana,Krasavce a Kodla Pospěcha mám.Díky
 
Re: Rozvadov prapor 1980-1982
ŠTEFL RADOMÍR | email | 12.2.2017 21:24 | id 113500 | nahlásit
Kuchaře Gombára si pamatuju a mého supráka Valentu taky. Nastoupil jsemjako druhej mladej po Milanu Bobokovi květen 80 k Pepovi Kottovi na velitelskou četu kde jsem dělal spojařinu se Štenglem Jarošem atd. Mnoho lidí se k četě nehlásí.
 
Re: Re: Rozvadov prapor 1980-1982
JOZEF MALAK | email | 11.11.2017 23:02 | id 122374 | nahlásit
Do Rozvadova so prisiel z Popradu po absolv.PŠ v Poprade pol roka po narukovani do spojovacej caty.Suprakov som uz nezazil,len z pocutia viem za to boli sam pruser a bol tam poriadny sikan.Z mazakov mi v pameti utkveli mena,BOLHA PETER kuchar SEDROasiMILAN JAROS,zo SLOVENSKA a STENGL z CZ a moji rovesnici samozrejme najvyraznejsi STEFL RADOMIR s ktorym som si najlepsie rozumel,MILAN BOBOK kuchar DALIBOR SELMAT z Plzne velmi vela fajcil VITEZSLAV KACHA ktory hral dobre na gitare SIKORA? JANKO DEBNAR zo SR,Okrem RADOMIRA STEFLA nemam na nikoho kontakt bol by som velmi rad keby sa niekto ozval by sme zaspominali na pekne casy nasej mladosti..
 
Re: Re: Re: Rozvadov prapor 1980-1982
Jenda Kufa | email | 26.12.2019 11:56 | id 143081 | nahlásit
Ahoj Jožko, několikrát jsem tě pozdravoval prostřednictvím tvých známych z dědiny, dokonce jsem ti posílal par krát e-mail, nebo se pokoušel o komunikaci přes Skype, ale ty jsi nikdy neměl čas, vždy jsem si popovídal po chatu jen z tvou dcerkou.
Jenda
 
Re: Rozvadov prapor 1978,1979,1980,1981
Olda Malcher | email | 22.2.2017 19:02 | id 113942 | nahlásit
Pamatujete někdo nadporučíka Soviče.
 
Re: Re: Rozvadov prapor 1978,1979,1980,1981
Lubo Spila | email | 5.2.2024 20:21 | id 176886 | nahlásit
Nazdar Oldo.Sakra,jak zijes? Jak ma pamat neklame,siel si prv z vojny na sachtu? Chvilu sme spolu ,,valcili" na 4.rPS Novy Dvùr..Dufam,ze sa ti dari a zdravie sluzi? Tak bud...
 
Re: Rozvadov prapor 1978,1979,1980,1981
Jan Janiga | email | 29.6.2017 20:17 | id 118766 | nahlásit
Ahoj neznal jste nekdo honzu janigu dekuji 737327648
 
Re: Rozvadov prapor 1978,1979,1980,1981
ludvik jiri | email | 5.2.2024 15:55 | id 176883 | nahlásit
čoudek
 
Re: Re: Rozvadov prapor 1978,1979,1980,1981
ludvikjiri | email | 6.2.2024 19:13 | id 176902 | nahlásit
jiri ludvik alias coudek 79-81 prapor rozvadov ludvik375@seznam.cz budu rad kdyz se nekdo ozve
Spomínam na roky 75-77
Peter Pleška | email | 20.8.2015 14:01 | id 93930 | nahlásit
Bývam na Slovensku v okrese Topolčany. Nastúpil som na vojenčinu v r. 75 do Brezovej u Sokolova na poddôstojnicku školu.Po pol roku ma odvelili naa prapor do Rozvadova.Bol som signálny mechanik, skrátka spojar. Opravoval som signalku po šiestich rotách. Týmto chcem pozdraviť mojich spolubojovníkov ktory so mnov slúžili 75-77. Vlasto Míka, Míro Foud.Zdeno Jelínek. Tondo Beneš. Keď sme končili, tak nastúpil náš nový velitel, lampasak, čet. Milan Trávniček. Týmto všetkých pozdravujem a nech každému zdravíčko slúži.
 
Re: Spomínam na roky 75-77
jiripetr | 21.8.2015 11:45 | id 93956 | nahlásit
ahoj Petře.Rad na tu dobu vzpominam.Přeji hodne zdraví.723 526 979
 
Re: Re: Spomínam na roky 75-77
Peter Pleška | email | 29.10.2015 10:38 | id 96653 | nahlásit
Ahoj Jirko ! Pozdravujem ťa a želám hodne zdravia. Tiež rád spomínam.Škoda že sa ešte ďalší neozvali. peter.pleska@gmail.com
oprava
F.Coubal | 20.2.2015 07:45 | id 86489 | nahlásit
omlouvám se za chybu v tel.čísle 607878327
a byl jsem překvapen jaká rychlá byla odezva
a určitě si s panem Štroblem ještě zavoláme
Buď
František Coubal | email | 19.2.2015 12:31 | id 86456 | nahlásit
Sloužil jsem po půlroční škole v Tisové v Rozvadově
u technické roty signální mechanik a spojař.Jezdil jsem
po pohr. rotách na opravy signálky (hlavně ve špatném
počasí) a bylo v letech 1970-72.Velitelem roty byl
kap.Franc z dalších důstojníků si pamatuju Smetanu,
Páleníka,Tolara,Kletečku,Janka.Z vojáků si pamatuju
Houšku,Klímu,Kodýtka,Jandíka.Rád bych z někým
z té doby pokecal.60708780327
 
Re: Buď
František Štrobl | 19.2.2015 14:00 | id 86458 | nahlásit
Sloužil jsem v Rozvadově 68-70 a jezdil jsem se spo-jařským gazem. Pamatuji Kodýtka i vyjmenované dů-stojníky. Rád bych se zeptal na další, ale máte divně uvedené číslo. Můj telefon 606 957 205
 
Re: Re: Buď
Karel Peterka | email | 4.5.2019 19:25 | id 137737 | nahlásit
Sloužil jsem v Rozvadově na Kótě od 1.4.1969 do 26.3.1971, nejdřív v přijímači a pakv kuchyni. Někde jsem tady našel telefon na Drobilíka. Ten vozil pplk.Tichého. Volal jsem mu asi před 3 roky a tady teď nemůžu najít jeho telefon. Zmiňoval se o tobě. Chci letos do Rozvadova zajet a vzít ho sebou a třeba i tebe.Karel Peterka 730654720.
 
Re: Buď
Jiří Štěpánek | 13.3.2015 22:08 | id 87622 | nahlásit
Zdravím Vás chlapi, při čtení článku mi svitlo v paměti: sloužil jsem na Slatině v r. 71-73 za velitele kpt.Smetany. Předpokládám,že se jedná o stejnou osobu - jak je uvedeno? V té době spojařem byl Hnízdil a Klár (pokud mne paměť neklame). Vzpomínám: měl jsem pomocníka DR a seděl u bedny (spojení) a nevšiml si, že kousek od roty na sloupě opravují tel.vedení. Zkoušeli stále dokola "zkouška spojení" a já myslel,že si někdo ze mě dělá srandu - až mi došla trpělivost a ja je poslal kamsi. Za okamžik tel. z brigády a já byl v té chvíli hrozně malý...., Mějte se a buď Jirka Š.
HLEDÁM PRAPORNÍHO KYNOLOGA 75-77
vladislav šelmát | email | 20.9.2013 18:50 | id 64647 | nahlásit
Ahoj chlapy, scháním kontakt na kundoše praporu podzim 75-77, jmenoval se Neckář a pocházel asi z Nýřan. Byl v PŠ v Libějovicích s Láďou Novákem z Brna, který sloužil na ČERCHOVĚ. S pozdravem Tak Buď V.Š. FRIN.
Milan Škola
Lukáš | email | 2.7.2013 23:19 | id 62421 | nahlásit
Ahoj pánové, chtěl jsem se zeptat, víte někdo něco o Milanu Školovi? Viděl jsem zde o něm zmínku. Moc díky za jakékoli informace.
rozvadov
bohuslav kalina | email | 24.6.2013 12:34 | id 62129 | nahlásit
pohraničníci se vracejí do rozvadova.Klub vojenské historie hraničář.603 263 410
Nahlédl jsem do pravěku PS
Jarda Koucký | 15.11.2012 19:40 | id 52163 | nahlásit
Při nedávném prohlížení starých dobových fotek z roty PS Skláře - Windischgrats (Zlatý Potok) z let 1957 je vyfocen i mladý asi 1 1/2 roční Tolar -(podle majitele a fotografa těchto snímků) . Pokud se nepletu,tak jeho otec v letech 1972 pracoval na praporu v Rozvadově .
Jiný snímek zachytil i pozdějšího velitele (N.) Hraniček v hodnosti poručíka, kterého jsem měl v roce 72 hodnosti kapitána za velitele čety na "Kótě". Doufám, že tito lidé budou mít možnost nahlédnout do tohoto velkého souboru dobových fotek na stránkách zaniklé roty Skláře (Zlatý Potok).
 
Re: Nahlédl jsem do pravěku PS
Karel Šmd | email | 10.9.2014 11:21 | id 78954 | nahlásit
Dobrý den pane Koucký...byl jsem na srazu PS v Chodové Plané 29-30.8.2014 a byli jsme se podívat i na nově otevřené mseum PS v Rozvadově.Pokud budete někde pátrat v historií rot a praporů,prosil bych o upřesnění kdy se tento výcvikový tábor KOTA 3 postavil.Za dobu vojny 1964-1966 v Rozvadově si na tento výcvikový prostor nepamatuji.Děkuji vám za upřesnění data s pozdavem K.Šmíd
 
Re: Re: Nahlédl jsem do pravěku PS
Jarda Koucký Vašíček 72-74 | 10.9.2014 12:23 | id 78957 | nahlásit
Zdravím vás pane Šmíd. Ten nad pis směřoval hlavně k dobovým fotkám, které jsem pomáhal umístit na stránky zaniklé roty PS Skláře a člověku , který mi byl na Kótě velitelem čety (Novosad) a nachází se také vyfocen v tomto souboru fotek. ------------------------------
Pokud se nepletu, tak se tady již někde zmiňuji, že v roce 1972 -( podzim) , měl areál na Kótě tři budovy nad sebou po vrstevnici. Pravděpodobně to jsou ty tři nejvýše položené. V hoření budově byly ložnice a sociálka mužstva. V prostřední budově kanceláře a učebny a ve spodní budově kuchyně a jídelna. -------- Ve spodní části byla cvičná SiS s kápečkem. Strážní službu na bráně zajišťovali příslušníci praporu.
 
Re: Re: Nahlédl jsem do pravěku PS
Vel.1.dr. 1962 Diana | 10.9.2014 14:41 | id 78963 | nahlásit
Karle k tvému dotazu sděluji,že jsem byl na tehdej-
ší 15.rotě v době od října 1960 do prosince 1960.
Pak jsem byl v PŠ v Ch.Plané a po PŠ na 17.rotě
Diana.Pamatuji si,že 15.rotu v této době tvořily 2
zděné budovy.V té horní byly ubykace, PVS a míst-
nost dozorčího.V dolní byly kanceláře vel.roty,jídel-
na a sklady staršiny(Pataki).Dnešní budova nahoře
v této době nebyla a při stavbě dálnice prý zde byli
ubytováni dělníci.15.rota měla úsek SH od styku se
14.rotou(Nové Domky)až k silnici vedoucí k celnici.
Silnice již patřila k 16.rotě.Výcvikový prostor KOTA
musel vzniknout pravděpodobně při reorganizaci
praporů, rot a zrušení brigády.To jsem už nezažil
a toto by měli doložit ti,kteří tímto výcvikem prošli,
nebo zde sloužili v době 70 let.
Čet.v zál. Karel Machačný Plzeň
 
Re: Re: Re: Nahlédl jsem do pravěku PS
Karel Šmíd | email | 26.9.2014 11:31 | id 79457 | nahlásit
díky za odpvěď a zdravím vel.1.dr.1962-Diana...snažil jsem se a pátral..nakonec jsem zjistil že výcviková rota Rozvadov na kotě 3 byla dána do provozu 1.4.1969 tak jsem si to o své ZVS nemohl pamatovat,protože jsem v Rozvadově na praporu byl r.1964-1966.Rozvadov jako takový se velice změnil a při návštěvě musea PS 30.8.2014 jsem si ho prohlédl. Snad to nebylo naposledy a zase se do kraje kde jsem 2 roky strávil ještě podívám..ahojky všem PS
 
Re: Re: Re: Re: Nahlédl jsem do pravěku PS
Václav Neuvirt | email | 26.11.2015 14:17 | id 98024 | nahlásit
Karle já sloužil v Rozvadově po PŠ v Tisové jako vel spoj.družstva. ZVČ mi dělal Jan Sopko a npor.Vrablic.Psal se rok 1965 poté po reorganizaci jsem byl u čety ,která stavěla te. vedení a bydleli jsme na zrušené prádelně nad rozvadovem zdravím a vzpomínám na Rozvadov
1967 - 69
Hostěradský Jaroslav | email | 10.9.2012 08:32 | id 49836 | nahlásit
Najdou se další, kteří zde sloužili, hráli fotbal, hráli v kapele, myslím i důstojníky, prakticky Ty, kteří mají opravdové vzpomínky na " Ty časy " a chtěly by si zavzpomínat????? Já jsem pouze jedním z Vás, i v kapele-bubeník, i fotbalista- levé křídlo, fotbalistů nás bylo na záložce myslím dost, po večerech kulečník, v dílnách jsme opravovali i jiná auta atd. S Kletečkem byla vždy legrace-čest jeho památce! Co npr.Smetana, co mojí mazáci, Pernica, Havlíček a další!!!! Chlapi, zkuste si vzpomenout! A můj telefon 736273894
 
Re: 1967 - 69
Hostěradský Jaroslav | email | 30.10.2012 20:59 | id 51606 | nahlásit
Tak to zkusím jinak, Jindra Červený, Hanka Příhodova , už vím, teď by se mohl ozvat. No snad bych i našel domek kde bydlí, asi bych tam musel jet, abych si vybavil další osoby.
 
Re: Re: 1967 - 69
drobilik mira | 31.10.2012 13:46 | id 51625 | nahlásit
vzpominam si na horta prodaval v armne
ouzsky,mzik,strycko nektery mam na fotkach.
 
Re: Re: Re: 1967 - 69
Karel Peterka | email | 4.5.2019 19:29 | id 137738 | nahlásit
Drobku, ozvi se, letos jedu do Rozvadova a chci tě vzít sebou i Štrobla ! Nemůžu tady najít tvůj telefon, už jsem ti jednou volal asi před třemi roky. Karel Peterka 730654720.
 
Re: 1967 - 69
Karel Š. | email | 9.4.2013 14:54 | id 59574 | nahlásit
Rozvadov bylo moje působiště,roky 1964-1966.Jména Kletečka,Smetana mi jsou povědomí,jako lidi co měli a starosti autopark.Já měl velitele kpt.Provazníka.npor.Bičana,ale i pak jsem slyšel o změnch a střídání na jiné roty vedle,mjr.Páleník atd..ahojky vám a jen dobré vzpomínky K.Š.
prapor - kota
kill | 24.3.2012 08:20 | id 44005 | nahlásit
teda sem si toho všiml až dnes, tady jsou fotky koty, která za mý služby 86-88 sloužila jako prapor
www.vojensko.cz/vycv…
 
Re: prapor - kota
Zdeněk | 30.3.2012 19:05 | id 44219 | nahlásit
Byl jsi sněhulák nebo komár ?
 
Re: Re: prapor - kota
kill | 31.3.2012 13:16 | id 44236 | nahlásit
komár
Pohřeb nprap. Kletečky
Josef Skořepa | email | 4.2.2012 21:32 | id 41874 | nahlásit
Pohřeb pana Josefa Kletečky, byl důstojným rozloučením s pohraničníkem a členem mysliveckého združení Tetřívek. Rozloučit se přišlo mnoho těch, kteří jej znali at ze služby nebo z osobního života. On sám by byl určitě rád, že se s ním přišlo rozloučit tolik jeho kolegů a kamarádů.Děkuji všem za účast a kondolenci rodině.
 
Re: Pohřeb nprap. Kletečky
frodl@seznam.cz | 26.2.2012 14:08 | id 42865 | nahlásit
Ahoj Pepo,
Nevím zda si na mně pamatuješ. Jsem velice rád, že někdo občas napíše nějakou zprávu co se děje na Rozvadově a okolí. Na p. Kletečku vzpomínám rád. Několikrát jsem sním mluvil při projíždění Rozvadovem a mojich služebních cestách. Od roku 2008 nepracuji i POLICIE ČR. Jsem tronásobným spokojeným dědečkem a bydlíme v Žopích u Holešova. Do Boru jezdím k rodičům, jezdím na setkání OCHRÁNCů Hranic do Chodové Planě a předpolni jsem byl na setkání na rPS Diana i s Jindrou Kostronem a potkal jsem v Újezdě pod Přimdou i Pepíka Rudolfa. Letos se chystám na oboje setkání. Jo a setkal jsem se i s Pepou Svarcbekem rovněž v CH.P.. atd. Pozdravuj známé z Rozadova a okolí. Ahoj Pavel Frodl
 
Re: Pohřeb nprap. Kletečky
Václav Toman | email | 11.3.2012 12:02 | id 43545 | nahlásit
Pepo,
prosím Tě mohl by jsi mi poslat na můj email Tvojí emailovou adresu. Rád bych s Tebou mluvil. Telefon bych Ti poslal na email. Děkuji Toman Václav
 
Re: Pohřeb nprap. Kletečky
Jonáš | 7.4.2012 22:47 | id 44517 | nahlásit
S uctou a laskou se s Vami loučíme s uctou Jonáš
 
Re: Re: Pohřeb nprap. Kletečky
Jaroslav Jonaš | 7.4.2012 22:57 | id 44518 | nahlásit
Nazdarek panove koukejte se mi ozvat na tel. číslo733185673 budu moc rad když se mi ozve ročník který sloužil v Rozvadově 1977 1.prapor PS Rozvadov
 
Re: Pohřeb nprap. Kletečky
Antonín Čibera | email | 18.3.2013 11:14 | id 58320 | nahlásit
Ahoj Pepo,
omlouvám se Ti, že jsem se na tak dlouho odmlčel, ale měl jsem mnoho svých starostí, a neměl jsem na nic náladu. Dnes už jsem v pohodě a proto budeš-li mít ještě chuť se se mnou někdy setkat a pokecat, a jestli ještě jezdíš do Prahy, napiš. Zajdem na pivko, nebo na kávu a já ti vše vysvětlím. Rozodně rád na všechny z Rozvalova, Diany a okolí, rád vzpomínám.
Bude-li mít chuť o setkání i někdo jiný, kdo mě zná, pak zavolejte nebo napište.
adresa : cibadomovnik@seznam.cz.
Zatím se mějte všichni fajn.
Pozdravuje Ant. Čibera
 
Re: Re: Pohřeb nprap. Kletečky
Josef | email | 18.3.2013 18:38 | id 58334 | nahlásit
Zdravím pane Čibero.Pročítám občas tyto stránky a dnes jsem narazil na Váš příspěvek.Reaguji jen ze zvědavosti,byl jsem vojákem zákl.služby u Ps v létech 73-75 na rotě ČERCHOV. Někdy v tenhle čas tam byl přeložen mladý ppor.Toník Čibera.Přišel od někud ze Všerub, nebo některých sousedních rot. Důvod přeložení ani pořádně nevím,ale na Čerchov se chodívalo za trest. Bylo to ještě asi za brigadýra pplk Ctibora a Čerchově velel mjr. Mencl. Co mě pamět sahá, tak jste si moc nepadli. Jen mě utkvělo v paměti, že tenhle Toník byl původem moravák a a někdo z rodiny sloužil u kreminálky.Ale abych nefantazíroval,protože je to téměř čtyřicet roků.Další ze vzpomínek je,že mu občas chutnalo pivečko.Jestli jste to Vy,vybavujou se mě na Vás celkem super vzpomínky.
 
Re: Re: Re: Pohřeb nprap. Kletečky
Antonín Čibera | email | 19.3.2013 14:07 | id 58358 | nahlásit
Pepo, zdravím Vás v den Vašeho svátku.
No musím říci, že jste kápl na toho pravého. Taky jste uhodl, že mě na Čerchhov převeleli z trestu, ale ze Zadních Chalup z Nýrska. Prý jsem rozbíjel rodinu jednomu hajnému. Jen nejsem moravák, ale rodilý pražák z Vinohrad, kde bydlím i dnes. Čerchovem jsem, ale je prolít. Bylo to v létě, ten rok bylo všude mraky hub. Čerchovem jsem prolítl, ale pár piveček jsem tam na Vyhlídce stačil udělat. Za mě už snad, ale nevell Mencl. Rotu tenkrát po něm převzal rotu nějaký nadporučík, nebo kapitán, jméno si už nepamatuji. Alespoň si to myslím. Byl celkem fajn chlap. Jinak já si nikdy s nadřízenými do oka nepadl. Na pivo jsem s ním, ale nechodil. Dost možná, že spolu jsme Pepo nějaké ale udělali. S mazákama jsem chodil na pivo často. Na nikoho si ale jmenovitě z roty nepamatuji. Snad jen na četaře Šína. Ten měl pořád dozorčího a dokonce jsme si spolu tykali. Jinak jsem rád, že na mne vzpomínáte v dobrém. Já se alespoň vždy snažil, aby mi mozek nezezelenal a snad se mi to povedlo.
Moc pozdravuji. V Praze můžeme zajít na pivko i dnes.
Tonda
 
Re: Re: Re: Re: Pohřeb nprap. Kletečky
josef | email | 19.3.2013 20:05 | id 58377 | nahlásit
No tak jsem rád,že jsem to trochu slátal i když s tou pamětí je to všelijaký. Jestli už tam nebyl mjr. Mencl,tak tam chvíli velel napor. Volfík ,ale tomu sakra chutnalo zvláště když bylo zadarmo. Jsem rád, že ses tady ukázal,alespon jedno oživení vzpomínek.Omlouvam se,že tykám i když jsem mladší. Snažil jsem se dát kluky dohromady,ale bud to není k sehnání a nebo nemají zájem.
Až ted se mě ozval jed kluk přes skype,tak doufam,že se ještě potkáme. JinaK na Čerchově jsem se byl v loni podívat,jezdí až nahoru autobus.Ale po dvakrát jsem se zúčastnil bezročníkového srazu čerchováků na Výhledech a.... dobrý. spíš se mě ozvali kluci co tam budovali novou signálku a mají tam svoje setkání.Ještě jedna vzpomínka,ale abych to znovu nepoplet, myslím,že tam za Tebou jednou přijela dámská návštěva a někdo z těch velitelů,bud dal operáka nebo toho sloužil absík a tys tam byl jako důstojník a nebo si měl nějaký trest,něco jako domácí vězení.Prostě Tys nemohl za ní dolů a ji nepustili nahoru.A tenkrát ses ěkně prdnul a na venkovním schodišti si vystřílel všechno co patřilo k signální pistoli.
Tak vidí jaké kravinky se mě vybavujou asi opravdu stárnu,ale jsem rád že ses ozval. Dík a Ahoj.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Pohřeb nprap. Kletečky
A.Čibera | email | 20.3.2013 08:28 | id 58395 | nahlásit
Ahoj Pepo,
ano máš pravdu. Volfík se jmenoval. Mencl už byl myslím na praporu. A s tou děvčinou máš taky pravdu. Byla tam celý týden a nakonec jsem s ní spal na Výhledech v těch chatičkách. Je zajímavé na co si někteří z Vás pamatují. No já byl a jsem pořád pěkné kvítko. S tím tykáním si nedělej starosti. Ty dva tři roky nic neřeší. Vždyť mě tenkrát bylo asi třiadvacet.
Jinak díky za vzpomínku. Ahoj.
Zde již nelze dále reagovat
opustil nás ...
Josef Skořepa | email | 26.1.2012 14:59 | id 41370 | nahlásit
Pro ty kdo jej znali, dneska nás opustil nprap.Josef Kletečka, dlouholetý technik pohraničního praporu Rozvadov.Čest jeho památce.
 
Re: opustil nás ...
Pavel M. | 26.1.2012 15:35 | id 41373 | nahlásit
Pepíka jsem poznal v šedesátých letech min. století.
Byl to slušný člověk a odborník.
Je to smutná zpráva. Čest jeho památce!
 
Re: opustil nás ...
František Štrobl | email | 27.1.2012 13:38 | id 41418 | nahlásit
Zemřel můj VELITEL z roku 1968-1970, člověk lidský, chápající a otevřený nám vojákům základní služby.
Čest jeho památce.
 
Re: Re: opustil nás ...
Drobilík Tomáš | email | 4.5.2012 11:14 | id 45493 | nahlásit
Sloužili jsme spolu 68-70 vozil jsem velitele ppl Tichího. 604545648 ozvise
 
Slúžba ZVS vo Rozvadove
LENTVORSKÝJán | email | 3.5.2019 12:12 | id 137703 | nahlásit
Volám sa Ján Lentvorský, bývam v meste Modrý Kameň - Slovensko, slúžil som v PS Rozvadov jún 1968-september 1969 ako výkonný praporčík na prapore kota barak 1,roty veliteľ mjr, Tureček, další kpt. Bičan, Novosad. Dobre si pamätám aj na pplk. Jána Tichého a jeho osobného vodiča. Ozvem sa ešte raz.
 
Re: Slúžba ZVS vo Rozvadove
Štrobl František | email | 3.5.2019 15:45 | id 137712 | nahlásit
Zdravím,"čatára absolventa Lentvorského" byl jsem řidič spojařské gazu 1968-1970 pokud pamatuješ ,předzdívka "cikán" Vzpomínám na Vás kluky ze Šariše , na Tebe i Vláda Hlaváče, Adama Hrivňáka a ještě jednoho "kaprála" od radistů Josefa Šofránka. Pozdravuj pokud o nich víš. Léta utíkají. František Štrobl tel . 0420 605957205 .Snad se ozve i "drobek" od Tichého.
 
Re: Re: Slúžba ZVS vo Rozvadove
Karel Peterka | email | 4.5.2019 19:58 | id 137740 | nahlásit
Ahoj, nemůžu se dovolat ani na tebe ani na Drobilíka. Má jiný číslo mobilu. Na tvoje číslo jsem volal a vzala to nějaká mladá ženská a neznala tě. Kdysi jsem mu volal a on vzpomínal na tebe. Letos pojedu do Rozvadova s klukama od nás ze vsi, ale až v září. Bylo by fajn se dát do party s Lentvorským a s tebou a zajet tam dřív. Pošli mail nebo zavolej! Karel Peterka +420 730654720. Byl jsem v přijímači a pak v kuchyni na Kótě.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Slúžba ZVS vo Rozvadove
LENTVORSKÝJán | email | 21.6.2019 11:26 | id 138783 | nahlásit
Po uplynutí 50. tych rokov odchodu zo ZVS Rozvadov Ťa pozdravujem. Zamestnal som sa v roku 1969 na ONV-OIPO vo Veľkom Krtíši ako referent PO. Prešiel som veľa odborenými funkciami, absolvoval som pomaturitné štúdium na SŠPO v Ziline, Inštitút MV SR pre NV 3 roky a postúpil som rôzne odbornosti na úseku riadenia PO, štátneho pož.dozoru, riadenia pož.jednotiek a špecializoval som sa zisť.príčin vzniku požiarov. Desať posledných rokov som bol špecialistom na KR HaZZ v Banskej Bystrici a v oktobri 2005 zo zdravotných dôvodov som odišiel do civilu a v roku 2016-operácia obličky a v máji 2018 ťažká operácia chrbtice vo VN Ružomberok, 5 titanových stavcov a stále sa postupne zotavujem. Bývam v malom meste Modrý Kameň. Pozdravujem Ťa a potom napíšem viacej. už som na konci obsahu stránky.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Slúžba ZVS vo Rozvadove
Karel Peterka | email | 4.5.2019 19:49 | id 137739 | nahlásit
Servus, Modrý Šutor!
Sloužil jsem na Kótě od 1.4.1969 (tehvy tam byl staršina Pavol Škulec, potom ty a nakonec des.Haitmar) do 26.3.1971 a jednou, když jsi jel ráno do Plané, jsem byl na stráži. Ty jsi řekl: Peterka, budete robiť vrchného šlichťáka a pametajte si kdo vám toto prvý povedal. Jano, prosím, OZVI SE !!! Honím tady Drobilíka a Štrobla, ale mají jiná telefonní čísla. Karel Peerka +420 730654720 .
 
Re: Re: Slúžba ZVS vo Rozvadove
jan palčík | email | 17.11.2019 20:26 | id 141909 | nahlásit
čau Peterka,pamätam sa na teba,spolu sme boli v prvej čate od 1.4.1969 .Po kratkom vycviku nas politicky nespolahlivých preložili do 3.čaty npor.Novosada a vel.druž.des. Hajtmar,to bol expert ,každy večer bolo školenie mužstva o kun.šmok ,to bola zabava.Mňa po 3apol mes.preložili do CHodovky za kotelníka odkial som išiel do civilu.Ty si mal tiež niečo ale teba nechali v Rozvadove .Viac som o tebe nepočul ale tvoj obraz dobraka mam stale pred sebou,stale usmiaty a na buzeraku posledný.Hladík ,moravak bol naš vel.družstva.Rad na teba spomínam,pražáku,čau
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Slúžba ZVS vo Rozvadove
František Štrobl | email | 5.5.2019 12:29 | id 137752 | nahlásit
opravuji tel.číslo : 606957205 . Drobek má 737966029
 
Re: Slúžba ZVS vo Rozvadove
František Štrobl | email | 21.6.2019 16:57 | id 138790 | nahlásit
Budˇpozdraven Jene,jsem rád ,že jsi se zase ozval. Vím, že jsi sloužil u PO. Já jsem též sloužil "vlasti" a to u FMV. Tedˇuž "vlast" nemám, tu mě sebral Havel s Mečairem.Protože, voják přísahá jen jednou, odešel jsem v roce 1992 do civilu a doklepal jsem to v různých zaměstnáních do důchodu v roce 2006. Vím, co je to operace páteře ( chrbtice ), prodělal jsem ji v roce 1981 a proto přeji brzké uzdravení. Klidně odepiš i na email Fr.Strobl@seznam.cz . Bude to možná jednodušší. František tel . 606 957 205
 
Re: Slúžba ZVS vo Rozvadove
LENTVORSKÝJán | email | 23.6.2019 15:22 | id 138841 | nahlásit
Doplnenie k službe ZVS na Výcvikovom prapore PS Rozvadov o dalšieho výkonného praporčíka 2,roty ppor. Pavla Škulca, ktorý bol zranený pri výkone služby a to havária na motocykle - spojka Mišner z Prahy. Po odstupe rokov som zistil, že býva v Dolnom Kubíne, pracoval v štátnej správe a posledne bol hasičom z povolania na OR HaZz. Mám zistené kontakty, telefon a e-mail. Pozdravujem všetkých bývalých vojakov a dôstojníkov z PS Rozvadov.
 
Re: opustil nás ...
blafka zdenek | email | 27.1.2012 22:44 | id 41443 | nahlásit
Ahoj Jozefe. Na Praporu Rozvadov jsem slouži 87-89 jako patrac u VC. Casto vzpominam na chlapi steto doby sluzby u PS. npr KLETECKA byl ferovej chlap.Cest jeho památce. Kontakt na mne 724322110 zavolej pokecame.
 
Re: Re: opustil nás ...
kill | email | 17.2.2012 05:53 | id 42443 | nahlásit
já tam sloužil jako pátrač 86-88, to bychom se měli znát. M. Borůvka
 
Re: Re: Re: opustil nás ...
karel | email | 17.2.2012 21:27 | id 42495 | nahlásit
sloužil jsem na kotě jaro87-89 na TOV,Kletečka byl muj velitel,bezva chlap,vždy se za nas dokazal postavit,vytahnout z pruseru,mam na něj mnoho vzpominek.ČEST JEHO PAMATCE.Na tebe si Mišo pamatuji velmi dobře,hral jsi dobře kulečnik,furt jsi chodil v civilu,tvuj maza byl Holzer,Maly a Šistek pulky,CHladek se Svatoněm mladši pulky se měj KOMARE
 
Re: Re: Re: Re: opustil nás ...
kill | 19.2.2012 10:25 | id 42554 | nahlásit
jo zdar, jsme se už bavili, na tebe si vzpomínám, a mám dojem, že snad Zdeněk byl můj mladej, snad sem ho moc nešikanoval:), jo kulečník, pamatuju si jak jsme hráli ligu, nojo šlo mi to, a to sem se to naučil až tam
 
Re: opustil nás ...
František Švec | email | 6.3.2015 21:00 | id 87286 | nahlásit
Teprve nyní prohlíží tyto stránky a mam nějaký kontakt z vony z Rozvadova .Sloužil jsem tam v roce 1974-75,ale jen vždycky přes leto.Vysvětlím to.Jezdil jsem tam s traktorem a oral bezpečnostní pás u signálky.Přez zimu mě vždycky stahli do Domažlic.Kletečku jsem znal dobře a to hlavně z jedné kraviny kterou jsem udělal když jsme jeli jednomu celnákovi do Boru pro nábytek.On jel pragou v 3 sa já s traktorem krystal 8011.S Přimdy skopce jsem ho vykvaltoval a vpuli vršku jsem ho předjížděl.Jejasný že tam dojel dřív než já a pak tam na mě čekal a byl by mně přizabil.Je to sice smutná zpráva ale alespoň mam nějaký kontakt po40 letech.Ještě jsem našel fotku ,kterou tu umístnil voj.Karel Brabec je ta ky na té fotce pak je tam J. Božovský a na ostatní jmena už si moc nevzpomínám. Je to přeci jen 40 let.Jsou to většinou klucí kteří dělali právě pod Kletečkou nahoře ve výcvikáči v autodílnách. 6 3 2015
hledam
otas,marta | 13.12.2011 17:40 | id 39088 | nahlásit
prosim hledam pro sveho pritele kamose z vojny,rozvadov ps 03 rok 1989.90,pohranicni straz..jmena bratri Laubrovi,Pavel Aulinger,Kolar,nadporucik Gálik,predem diky
důležité
Marcela | email | 14.7.2011 12:30 | id 33716 | nahlásit
Našel by se prosím Vás někdo,kdo sloužil v roce 1958-59 v 10.rotě pohraniční stráže v Železné Rudě.
Rozvadov Pícha
Petr Pícha | email | 7.3.2011 22:10 | id 28179 | nahlásit
Dobrý den chlapi,prosím Vás nemáte někdo nějaké foto Rozvadova nebo hranic. Jsem syn FRANTIŠKA PÍCHY (dělal praporního kynologa a trénoval fotbal Rudou Hvězdu Rozvadov) Chtěl bych to pro něj. Díky Moc
 
Re: Rozvadov Pícha
Antonín Čibera | email | 30.6.2011 16:57 | id 33040 | nahlásit
Vážený Petře,
fotky z té doby nemám. Náhodou jsem narazil na tyto stránky a jsem rád, že ještě někdo někde vzpomíná na službu na státní hranici, na své kamarády a to ať v dobrém či ve zlém. Píši hlavně proto, aby jsi pozdravoval tátu Frantu. Snad si na mě ještě vzpomene, sloužil jsem leta na rotách 9. brigády a s tvým tátou jsme ledacos zažili. Byl to vždy dobrý chlap a kamarád. Hlavně jsem sloužil na Dianě, kde jsem začínal jako velitel čety, přes politruka, velitele roty a končil na velitelské četě před svým odchodem do zálohy v roce 1986.
Takže mu vyřiď, že jej pozdravuji a i všechny známé kteří si ještě na mě vzpomenou. Hlavně pak Frantu Muchu, který než odemne utekl k Fracrovi, mi dělal staršinu. Děkuji a nashle.
 
Re: Re: Rozvadov Pícha
Josef Skořepa | email | 29.7.2011 21:04 | id 34318 | nahlásit
Ahoj Toníku,
to jsem rád, že ses ozval, jsi vlastně jeden z prvník velitelů rot co tady píše. Jak se máš a jak žiješ. Josef
 
Re: Re: Re: Rozvadov Pícha
Antonín Čibera | 6.8.2011 12:11 | id 34645 | nahlásit
Já tě Pepo taky moc pozdravuji. Jsem rád, že se alespoň někdo ozval. To víš, dnes se za službu na hranici mnohdy chlapi stydí, ale proč? Já na tu dobu moc rád pořád vzpomínám, protože jsem tam poznal mnoho dobrých lidí. Taková byla doba. Prostě na to se zapomenout nedá. Když tak čtu, jak vzpomínají i mnozí naši kluci, tak je mi dobře. No, dnes už mám víc jak šet křížků na krku a tak si užívám starobního důchodu. Už jsem se taky stačil rozvést a tak žiju sám ve svém rodišti v Praze. Je mi celkem fajn. Pivo je pořád dobré, zdraví tak jakž takž slouží, tak na co si stěžovat. Pořád si jen opakuji, na co fňukat, bude ještě hůř. Pořád se Pepo připravuji, že bych se do Rozvadova zase jednou podíval. Už jsem tam nebyl cca 5 let. Motorest vyhořel a tak nevím, zda by tam bylo vůbec nějaké ubytování. No budeme vidět co dá čas. Prosím tě, všechny co ještě žijí odemne moc pozdravuj. Já se dnas na nikoho nezlobím. Prostě někdo ublížil mě, někomu jsem ublížil zase já, prostě vše je zapomenuto a jsou jen ty hezké vzpomínky. Tak že, ještě jednou díky, že si se ozval. Pozdravuji všechny hraničáře. Mějte se a napište.
 
Re: Re: Re: Re: Rozvadov Pícha
Josef Skořepa | email | 19.8.2011 13:37 | id 35141 | nahlásit
Díky za odpověď, Tondo ve dnech 2-3.9. se koná sraz bývalých příslušníků roty Diana, podívej se na jejich stránky a diskuse je tam veliká. Jinak já jezdím do Prahy do práce, tak když se domluvíme můžeme zajít i na to pivo.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Rozvadov Pícha
A.Čibera | email | 27.12.2011 20:40 | id 39814 | nahlásit
Ahoj Pepo,
omlouvám se, ale nějak mi ten letošní rok nevyšel podle mých představ. Budeš-li mít chuť, napiš mi a nebo zavolej na tel. 723667169. Zaskočíme na pivko, pokecáme.
Ale zavolat může každý, kdo v dobrém vzpomíná.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Rozvadov Pícha
petr | 22.1.2012 22:41 | id 41169 | nahlásit
to jmeno mi neco řika vkr co
 
Re: Re: Re: Re: Rozvadov Pícha
Honza | 23.1.2012 11:49 | id 41187 | nahlásit
Ne VKR ale praporní Kynolog.
 
Re: Re: Re: Re: Rozvadov Pícha
kill | 17.2.2012 08:19 | id 42444 | nahlásit
VKR byl Mucha
 
Re: Re: Re: Re: Re: Rozvadov Pícha
Honza | 18.2.2012 10:30 | id 42507 | nahlásit
Mucha bol od zpravodajcov,riešili operatívu ohľadne OSH a bol tam s dákym pplk.Jazdievali bielou škodovkou.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Rozvadov Pícha
kill | 21.2.2012 08:57 | id 42629 | nahlásit
plk. Felcer nebo tak nějak, já myslel, že Mucha byl vrkoun, co si vzpomínám tam byly dva baráčky v jednom zpravodajci Felcer a spol (tam jsme jako pátrači chodili každej týden na pokec) a druhej byl VKR
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Rozvadov Pícha
Honza | 21.2.2012 09:39 | id 42630 | nahlásit
VKR tvorili Skorepa a Ručka.Jazdievali hnedou škodovkou.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Rozvadov Pícha
Pavel frodl | email | 28.9.2011 19:40 | id 36559 | nahlásit
Nejsem si jist zda si vzpomínáte jak jeden či druhý, třetí a další na moji osobu. S A. Čiberou jsem se setkal nečekaně asi před 7 roky v Olomouci v bufetu při obědě. V tuto dubu jsem studoval VŠ pedagogickou a pracoval na SPŠ MV v Holešově. Od étéo doby se mi nepodařilo snil navázat kontakt. Já jsem pracoval jako VP na rPS Diana po F. Muchovy a po tom jako vel vel čety na Rozvadově po A. Čiberovi. Potom jsem jsem na školu do Holešova a od této doby jsem V Holešově a posléze v Žopích kde žiji se svoji rodinou.Občas jezdím na setkání příslušníků PS do Chodové Plané a v loňském roce jsem byl na setkání i na Dianě. Mimo jiné jsem se setkal s Pepíkem Rudelfem, který žije někde na Kladně při posezení vˇ´Ujezdě pod Přimdou a to čistě náhodně, ale velice krátce. Budu velice rád pokud bude možné zorganizovat nějaké setkání např. příští rok na r PS Diana cca. konec srpna jak je plánované setkání. Já jsem ukončil sl. poměr v dubnu 2008. V posledních letech jsem velice často jezdil na pracovní cesty po ČS hranicích po celé ČR. Často jsem jezdil na západočeský krak - úzká sspoluprácě s p. Pavlem Vošisckým, Jindrou Kostronem atd. Všem přeji hodně a honě zdraví, spkojenosti a každému co si přeje. Rád vzpomínám na krásná léta a velice rád se vracím na stará místa.
Mgr. Pavel Frodl
 
Re: Re: Rozvadov Pícha
Jaroslav Jonáš | 1.1.2012 16:25 | id 40096 | nahlásit
ahoj přeji ti hezké svátky, znal jsem tvého tátu, střílel divočáka, který měl 22zbraně,hlavně přeju hodně zdraví i vzpomněl jsem si na našeho psa a napiš mi číslo telefonu, rád bych stebou pokecal.
 
Re: Rozvadov Pícha
Vel.1.dr.Diana 1962 | 30.6.2011 18:13 | id 33045 | nahlásit
Petře Zdar!! Pokud máš zájem o krásnou publikaci
Český Les a Rozvadov,tak se obrať na autora této
krásné publikace,kterým je Zdeněk Halaška.Vloni
na setkání Diaňáků nám jí představil.Zde na strán.
roty Diana najdeš na něho spojení.Pokud by se Tě
to nezdařilo,tak se na mě obrať a já Tě kontakt
zprostředkuji.K osobnímu kontaktu může dojít na
setkání všech Diaňáků,které se uskuteční 2.-3.září
na rotě a jste zváni.Setkání se zúčastňuje i poslední
velitel staré roty Jaromír Janků i další.Přeji dobré
pořízení a přijeďte mezi bývalé PSáky z Diany.
Čet.K.M. v záloze Plzeň
 
Re: Rozvadov Pícha
jaroslav jonáš | email | 11.12.2011 17:07 | id 39009 | nahlásit
Ahoj znal sem tvího tátu tady máš na mě kontakt tel.733185673
 
Rozvadov Pícha
Pavel Šuráň | email | 19.2.2012 17:35 | id 42571 | nahlásit
Ahoj Petře,byl jsem v Rozvadově v roce 1984 - 1986. nejdřív na OPK, potom jsem byl převelen na Dianu. Pod Tvým tátou jsem trnoval a hrál fotbal za RH Rozvadov. moc ho pozdravuj, kdybys mi napsal kontakt, rád se s ním spojim a popovídám, nevíš prosím Te co je s kpt.Valentou, dělal politruka na Dianě, kdyby, pokud budeš mít nějak zprávy napiš, můj email : suran.pavel@seznam.cz
 
Re: Rozvadov Pícha
jano valent | email | 4.12.2012 14:41 | id 53050 | nahlásit
Ahoj Peter, s Frantou sme sa poznali a vlastne i celou Vašou rodinou. Naša zahrádka bola vedľa vašej. Franta nám vybavoval, keď si Jarko synátor, mal 2 roky rozsekol obočie, aby som ho mohol odviezť do Tachova
spomínam na to ako dnes. Jednu sezónu sme hrávali footbal za Rozvadov. Foto mame, zohnal ho práve Jarko, ale kam ho poslať ? Keď sa mi podarí hodím to na túto stránku ale neručím.
 
Re: Re: Rozvadov Pícha
jano valent | email | 4.12.2012 14:46 | id 53051 | nahlásit
Ešte som zabudol, mail: jano.valent944@gmail.com,
mobil O2 smerové číslo+ 0944 171 482, do Prahy k Pavlovi Šuráňovi som sa dovolal, hrával za Rozvadov, Franta ho určite pamätá, nedal sa prehliadnúť
 
Re: Re: Re: Rozvadov Pícha
Peter | email | 4.12.2012 14:52 | id 53052 | nahlásit
Kde skončil velitel Kovár?
 
Re: Rozvadov Pícha
jano valent | email | 6.12.2012 20:46 | id 53184 | nahlásit
Pozdravuj, rodiče Petře, azda si spomenú na Honzu Valenta. mail, kdyby náhodou jano.valent944@gmail.com a mobil O2 +421 0944 171 482
 
Re: Rozvadov Pícha
Petr Zácný | email | 15.1.2013 12:04 | id 55046 | nahlásit
Bohužel , taky nic nemám,sloužil jsem na Hraničkách 88-90 a hrál fotbal za Rudou Hvězdu Rozvadov,na trenéra rád vzpomínám a na zápasy taky,i když jsem kvůli zranění nedohrál do konce služby.
 
Re: Rozvadov Pícha
milan kadlec | email | 23.5.2014 19:13 | id 75032 | nahlásit
Zdarec,mám po otci dost fotek z let 59-61,sloužil na Rozvadově,tak pošli mail a obratem je zašlu,ok?
Nazdar chlapy
Vladislav ŠELMÁT | email | 5.12.2010 09:01 | id 23112 | nahlásit
Na Vaší rotě jako řidič gazu, složil můj brácha Libor Šelmát -80-82, tenkrát ho zatáhl do obrovského průšvihu, velitel čety, nebo co měl za funkci, šlo o kradež tresoru s tajnými daty, nakonec se vše vysvětlilo, Libor byl v nesprávném čase na nesprávném místě. Tak se mějte fajn V.Š.
 
Re: Nazdar chlapy
JOSEF GERLICH | email | 12.2.2011 12:54 | id 26661 | nahlásit
TO JSEM ZAŽIL (79-81).MUSELI JSME PŘEHAZOVAT RUČNĚ UHLÍ, KTERÉ PŘIVEZLI NAHORU NA KOTU.ASI ČTYŘI SKLOPKY.VYPUSTILI RYBNÍK VEDLE HOSPODY A PROHRABALI VŠEM SKŘÍŇKY.ALE NIC NENAŠLI.TREZOR VÁŽIL 80KG.
JÁ MĚL MALÍ FOŤÁK NA POLOSNÍMKY ČAJKU.TEN U MĚ NAŠLI ALE PAK SE NATO NĚJAK ZAPOMĚLO.NIC Z TOHO NEBYLO.
KDYŽ BY JSTE VĚDĚLI NĚCO O TĚCHTO SPOLUSLOUŽÍCÍCH DEJTE VĚDĚT.
PETER BUGÁŇ ŽILINA(s dt 75 zabíjel kůly při sig.stěny)LÁSLO SZABO -VINICA okr.VELKÝ KRTÍŠ.PŘEMEK BIČ- OLOMOUC
 
Re: Re: Nazdar chlapy
J.S. | email | 29.7.2011 21:06 | id 34319 | nahlásit
Abys věděl tak ten kvůli okmmu si to musel přehazovat dostal nakonec doživotí a sedí na Mírově s Kájínkem
 
Re: Re: Re: Nazdar chlapi
Franta Kuna | email | 18.2.2012 14:15 | id 42515 | nahlásit
...tak ten důstojník se jmenoval Josef Kott, měl tuším jen podporučíka a do všeho jej dostal hazard. Na mírově nesedí za to, že něco ukradl, ale zavraždil dvě holky. Podle toho byl natočen i film Stopařky nebo jak se to jmenuje už je to strašně dávno. Ale znal sem jej z důstojnicke školy a pote i krátkou dobu ze služby, když z Rozvadovského praporu byl odvelen na Poběžovický na 9.rPS Páádorf
 
Re: Re: Re: Re: Nazdar chlapi
Franta Kuna | email | 18.2.2012 14:45 | id 42518 | nahlásit
...tak jsem si vzpoměl na ten film ...Smrt stopařek...
 
Re: Zde máš co provedl Kott
Jirka | email | 19.2.2012 13:25 | id 42563 | nahlásit
Životy mužů před vraždami,

Josef Kott se narodil v Rakovníku. Působil jako voják z povolání, později na federálním ministerstvu vnitra. Zde začaly jeho potíže. Vrátil se k armádě, získal hodnost poručíka, začal však také krást, proto brzy svou hodnost ztratil.

Michael Kutílek se narodil v Praze. Už v předškolním věku hrál na klavír a chodil na tenis. Byl inteligentní, zároveň však okrádal spolužáky. Znalci později označí Kutílka za polymorfního psychopata.

Kott s Kutílkem se poznali roku 1988 v minkovické věznici. Oba muži byli v roce 1990 propuštění na základě amnestie prezidenta Havla. Kutílek byl propuštěn hned 6. ledna, Kott 1. března. Oba se do vězení vrátili v květnu již jako vrazi.

Kott slíbil Kutílkovi, že mu ukáže, jak se dají vydělávat peníze. Dali se na dráhu vrahů.[1]

[editovat] Vraždy

V noci na 2. května 1990 přišli do Nýřan, kde zastřelili strážného Františka Korbela jednou ranou do hlavy. Jeden svědek viděl dva muže. Jednoho v civilu, druhého v uniformě (tehdy již zrušené) Veřejné bezpečnosti.

Kott a Kutílek odjeli po vraždě do Zbiroha, kde v lesích zavraždili dvě stopařky Ditu Dubskou a Sylvii Landovou. Kutílek se přiznal, že obě byli zavražděny prostřednictvím "satanského" rituálu. Mělo padnout více než 57 ran nožem.

Dne 3. května odjeli Kott a Kutílek do Prahy, kde zastřelili taxikáře a okradli ho. Poté u motorestu Tři sudy u Kařez střelili do hlavy britského řidiče kamionu. Muž díky obrovskému štěstí přežil a útočníky identifikoval. Kott a Kutílek tak byli brzy zadrženi.[2]

[editovat] Soud

Kott svou vinu nikdy nepřiznal. Kutílek tvrdil, že v době jejich dopadení bylo nejvyšším možným trestem 25 let, navíc si jej měli s Kottem soudní znalci splést. Se žádostí neuspěl a oba muži byli roku 1995 odsouzeni na doživotí.

V roce 2006 řekl Kutílek, že jen on je vrahem a že Kott nemá s vraždami nic společného. Soud jeho návrh zamítl s tím, že nebyly shlednány nové důkazy.[3]

Roku 2008 se Kutílek přiznal k pát
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Nazdar chlapi
Znalec filmů | 24.5.2014 17:45 | id 75061 | nahlásit
Kdepak, film "Smrt stopařek" se vztahuje úplně k jiné události, byl natočen v roce 1979 a tedy nemůže mít co společného s grázly Kottem a Kutílkem.
Na vraždu vrátného Korbela se pamatuji dobře...
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Nazdar chlapi
Janků Frant. - Ingo | email | 24.5.2014 22:13 | id 75076 | nahlásit
Ahoj,
i když reaguju pozdě, tak film Smrt stopařek byl natočen podle skutečné události, ke které došlo u Valašských Klobouk (přesněji mezi Val.Kloboukami a Brumovem) počátkem 70 let. Pocházím z vesnice kousek odtud, byl jsem ještě malý cca 12 let.
Později jsem měl možnost už jako vyšetřovatel seznámit se s tímto případem. Kot to určitě nebyl, pachatel byl dopaden a odsouzen k trestu smrti a ten byl vykonán.
Kota jsem zažil po nástupu do výcviku v Nýrsku na jaře 1978, byl velitelem mé čety.
Později , opět jako vyšetřovatel jsem měl mžnost se s ním pět setkat. To už byl odsouzen na doživotí.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Nazdar chlapi
plzeňák | 25.5.2014 08:13 | id 75084 | nahlásit
Jenom k vysvětlení.Kutílek je syn herce plzeňského
divadla.V Nýřanech skutečně zavraždili portýra.
Plzeňský tisk pak celou událost,tak pokračovala,
detailně popsal.Proto je film Smrt stopařek skuteč-
ně událost a popis jak Kott a Kutílek vraždili a jak
vše proběhlo.Trest smrti nedostali, ale doživotí.
Vše lze dohledat v novinářském archivu.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Nazdar chlapi
Janků Frant.-Ingo | email | 25.5.2014 08:55 | id 75085 | nahlásit
Musím reagovat na komentář, který napsal "Plzeňák" (viz níže)
Film Smrt stopařek byl natočen v r. 1978 nebo 1979. Mimochodemm poprvé jsem jej viděl, když jsem sloužil na rotě v Nemanicích. Kot a Kutílek vraždili o hodně dlouhou dobu potom. Časově to nejenže nesedí, ale jak jsem psal výše, měl jsem možnost se s jenotlivými případy v rámci studijních materiálů s tímto seznámit a to dopodrobna.
Zajímaly mě oba tyto případy, jednak se vraždy, podle nichž byl film natočen, staly poblíž mého rodiště a v tom druhém případě byl Kot velitelem mé čety ve výcviku a znal jsem jej. Proto jsem si vybral tyto případy k prostudování.
To, že se část filmu odehrává u Rozvadova je jen fabulace a filmařský nápad, jak zdramatizovat dopadení pachatele. Ve skutečnosti byl pachatel, mimochdem ženatý a otec rodiny, dopaden doma a vše proběhlo běžným postupem a v klidu.
Jen na závěr. S vyjímkou akčních scén na konci filmu, byl tent natočen celkem ve shodě se skutečnou událostí
Bohužel Plzeňák splétá vše dohromady s s případy Kota a Kutílka.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Nazdar chlapi
Janků Frant. - Ingo | email | 25.5.2014 09:36 | id 75088 | nahlásit
Jen pro doplnění: vraždy byly spáchány na Slovensku a nález těl byl učiněn na k.ú. Val.Klobouky.
zivotopisyonline.cz/…
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Nazdar chlapi
Stanislav Gombar | 25.1.2015 15:23 | id 84699 | nahlásit
V Rozvadove som sluzil v 79 - 81 ako starsi kuchar. Na krádez trezoru si dobre pamatam aj na Jozefa Kotta. Robil nám velitela caty. Pozdravujem kontrasa Jozefa Skorepu, praporneho kynologa Pychu a spominam na zomreleho nadprap. Kletecku. Poznal som aj majora Frecra, velitela praporu Tahovskeho,nadprap. Galka. Kto si na mna spomina, ozvite sa.
 
Re: Re: Re: Nazdar chlapi
josef stach | 6.3.2015 22:08 | id 87291 | nahlásit
nazdar chlapi stano tady jozo z plzne moj tel.420732168879
 
Re: Re: Re: Re: Nazdar chlapi
ŠTEFL RADOMÍR | email | 12.2.2017 21:52 | id 113505 | nahlásit
ZDRAVÍM PEPU STACHA stálého strážce DKV
 
Re: Re: Re: Nazdar chlapi
Zdeněk(Ferda)Valenta | email | 9.1.2016 10:23 | id 99996 | nahlásit
Zdar Stano jsem Brankář , který nechal na lavičce Donu Pepu Tunu(Feltla) tvého nejlepšího nekamaráda.Vždy přišel do jídelny a volal Gombáre podej si pomůcku-velkou naběračku a byl paroch.Hrál jsem kytaru a kamarádil s Hanáskem a Krasavcem to byli pátrači.Můj telefon je 00420602784514.Ozvi se . Měj se.S pozdravem Zdeněk Valenta
 
Re: Re: Re: Nazdar chlapi
JOZEF MALAK | email | 11.11.2017 23:43 | id 122377 | nahlásit
Poydravujem Ta,Volam sa JOZEF MALAK z MUTNEHO na Orave NA Teba Stanislav si matne spominam myslim ze si niekde od PUCHOVA?alebo POV.BYSTR.?Som rad ze som niekoho objavil z naseho mladi..OZVI SA JOZEF
 
Re: Nazdar chlapy
ŠTEFL RADOMÍR | email | 12.2.2017 21:46 | id 113503 | nahlásit
Ahoj se Liborem Šelmou jsem sloužil a při tom průseru jsem sloužil pomocníka . stalo se to 15.3.1981.
CETA OPK 76-78
ZOLO VAJDA (PINDÚR) | 23.11.2010 21:16 | id 22606 | nahlásit
Já sem z Komárna, slouzil sem v cete OPK,to vím ze nás bylo 33 ,dvaja byli psovodi. Jeden psovod byl Fero z Kolárova, my sme boli dvaja madari. Nasim nácelníkem byl major NOVÁK....Spomínám si este na COUFALA, HYNOUS,STUCIKA, VANECEK, TAUBR LEPIC, OLEJNÍK, LADISLAV PETRU ,ONDREJKA, JONÁS,
 
Re: CETA OPK 76-78
SELKA | 5.12.2010 09:59 | id 23114 | nahlásit
Zdravím tě Zolo sloužil jsem na 14 r.PS Slatina.Letos v létě jsme měli sraz přímo na rotě .Spali jsme každý na své posteli,prostě jsme se na dva dny vrátili o 22 let nazpět.Byli tam kluci ze slovenska ,čech a moravy.Bohužel se mi nepodařilo dohnat ani jednoho maďara.Příští rok by jsme si to chtěli zopakovat a byl bych rád ,kdyby tam byli i oni,byli to bezvadní kluci.Proto jsem tě chtěl poprosit ,kdyby jsi měl čas a byl ochoten mi je pomoci najít ,tak bych byl moc rád.Budeš li mít zájem,tak mi prosím napiš na email j.cajka@ seznam.cz pošlu ti jejich adresy před 22 lety ,:)
Měj se pěkně Jaroslav Čajka Selka Tel:725669864
 
Re: Re: CETA OPK 76-78
ATTILA JADI | email | 14.2.2011 12:27 | id 26809 | nahlásit
ahoj. volam sa ATTILA JADI som z DUNAJSKEJ STREDY. Sluzil som vr.1988 1989 na slatine.robil som kuchara. bol by som velmi rad keby si sa ozval. www.attesz123@azet.sk.ahoj
 
Re: CETA OPK 76-78
Jaroslav Jonas | email | 11.12.2011 17:58 | id 39012 | nahlásit
ahoj kamarade Jarda -lojza tady mas na mě lontakt 733185673
Farki
Jaroslav Sarvaš | email | 18.11.2010 19:02 | id 22364 | nahlásit
Ahojte chalani.
Náhodou som natrafil na túto stránku a poviem Vám dostala ma. Som veľmi rád, že tu spomínate príhody a mená na ktoré sa aj ja pamätám. Slúžil som na "Novom Dvore" v rokoch 1979 - 1981 za mjr. Hanuša. Z furťákov tam boli vtedy aj Aplt, Zdeno Krajc, kpt.Duraj a politruk Švancenberg - otca mu. Ak niekto máte nejaké fotky z tohoto obdobia pošlite mi ich prosím na uvedený e-mail. Samozrejme ak sa ozve niektorý z mojich spolubojovníkov budem veľmi rád.
Prezývali ma "Farki" alebo aj holopupkár, kedže som zo Zvolena a neďaleko od Detvy. Viedol som aj pioniersku skupinu "Zálesák" z Rozvadova. Zážitkov veselých aj smutných mám na jednu knihu. Niektoré snáď niekedy porozprávam.
Zatiaľ ahojte.
1990
Pavel | 17.10.2010 10:27 | id 21234 | nahlásit
Jak si žije Kovárovic Honza"prápora"?????
vzpomínka
Olda Malcher | 30.8.2010 22:11 | id 19798 | nahlásit
Sloužil jsem v Rozvadově a tu historku o tom že furťák střelil krávu jako jelen si pamatuju. Do civilu jsem šel na jaře 86 ale na nábor na šachtu. Zdravím kamarády z těch let. Oda.
 
Re: vzpomínka
Martin Necid | email | 12.9.2010 19:40 | id 20161 | nahlásit
Ano i já jsem tu historku o jeleňovi ako krava slyšel a docela bych jí i věřil. Momentálně si nemůžu vzpomenout na jméno toho malého z**da podplukovníka, který tu krávu jako jelena samopalem od ridiče velitelské roty UAZU, odprásknul. Pak prý za UAZEM tahali smrkové větve, aby zamázli stopy. Byla tam sice pakárna jako všude na vojně, ale rád vzpomínám. Byla i p***l a člověk poznal lidské povahy i osudy. Na co budou vzpomínat dnešní mladí, to nevím a je mi to vlastně i fuk.
 
Re: Re: vzpomínka
zdenek.nagovsky | 12.9.2010 22:43 | id 20172 | nahlásit
Střelcem byl náčelník štábu praporu pplk. Pavol F., jinak přezdívaný Palůško.
 
Re: Re: Re: vzpomínka
Ivan Jančovič ml. | 5.1.2011 18:36 | id 24613 | nahlásit
Myslím, že střelcem byl ppl.Paľko Franc.
Jsem jeho soused a stále žije. Ta historka je k nezapomenutí.
 
Re: Re: Re: Re: vzpomínka
z.nagovsky | 5.1.2011 19:00 | id 24616 | nahlásit
Prosím, tě. Palůško ještě žije? Kolik je mu let? Myslíš si, že také čte PS stránky? Sloužil jsem na Železné a znal jsem Tvoje ho taťku. Za mne byl nadrotmistr ze 3. nebo 4. rPS. Kdysi jsme se spolu fotografovali v Rozvadově na tablo NEJ pohraničníků Domažlické brigády. Byl vítr a Tvojemu taťkovi si pěkně pohrával s účesem. Takže se několikrát fotil a vždy před tím si znovu pomocí hřebenu upravoval háro. Dobře to dopadlo. V Domažlicích jsme "viseli" na deskách cti vedle sebe. k***a, to už je let. Pozdravuj tatínka, třeba si na mne vzpomene. Sloužil jsem na Železné operáka, do civilu jsem šel na podzim 87.
 
82 - 84
Jirka Goszij, kundoš | email | 5.1.2011 19:02 | id 24617 | nahlásit
Zdravím, Ivane!
Jdete mi pěkně do rány. Pozdravujte tátu, pány Novosada a Trávníčka a tátovi vyřiďte, nechť je v iternetovém střehu, /nebo aspoň Vy/ protože na léto se na naši rotu chystám a rád bych se s nima sešel.
Zdravím. Jirka.
 
Re: 82 - 84
ivan ml. | email | 30.1.2012 18:50 | id 41596 | nahlásit
Tak pan Franc stále žije a bydlín proti nám.
Taťku budu pozdravovat a stačí se jen ozvat.
Taťka sem hodně chodí a rád si zavzpomíná.
Zde již nelze dále reagovat
Mirec
Miroslav Hanes | email | 28.6.2010 15:24 | id 17735 | nahlásit
Ja som slúžil na OPK v rokoch 1987-89 veliteľ bol mjr. Kostroun z Boru u Tachova, pollitruk Rudolf z Primdy, a ešte som si zapamätal Kodata z Rozvadova, hrával som futbal za RH Rozvadov, trénoval nás Pýcha a zo spoluhráčov som si zapametal Joža Lazíka, Kocha, Labudu, Peťa Mošku, robil som šoféra na OPK najsôr na UAZ-e a potom na PV3 S, po roku sme sa presťahovali na novú rotu na 4, čo si pamätám na mená - Peťo Krulich, Milan Fridrich, Vilo Haluška, Dalibor Višňa, Jožo Beňo - pes IX, Peťo Grael, Milan Škola, Jožo Lazík, Draho Calík, Milan Škola, Švec.
 
Re: Mirec
Martin Necid | email | 12.9.2010 19:32 | id 20160 | nahlásit
Tak to já jsem sloužil pod těmito oficíry Kodat, Pýcha, Rudolf v letech 85 - 87. Jedinnýtrochu normální byl asi Pýcha, jinak Kodatovi jsem řekl do ksichtu, že kdyby se něco semlelo, tak první terč pro mě nebude nepřítel, ale on!!! Od té doby jsem měl od něj pokoj. A Rudolf, to byla taková směšná figurka, že v civilu by do měsíce zdechnul hlady. Možná se tak i stalo.
Všechny kluky z ČÁRY zdraví Martin Necid.
 
Re: Re: Mirec
Dušan, kundoš OPK | 5.2.2011 22:02 | id 26310 | nahlásit
Pod Pýchou jsi nesloužil ten byl kynolog praporu.
 
Re: Re: Re: Mirec
Martin Necid | 21.6.2011 23:09 | id 32729 | nahlásit
To neznamená, že když byl kynolog praporu, že jsem pod ním nesloužil. Vždyť, když on měl službu, tak určoval hlídky a pak jako velitel vozu V3S jezdil s námi na střídání směn. A byl ubytován na rotě OPK ne na velitelské. Byl to svým způsobem nešťastný člověk, litoval, že podepsal vojnu.
 
Re: Re: Re: Mirec
Martin Necid | 29.1.2012 18:54 | id 41539 | nahlásit
Moc se omlouvám, zaměnil jsem asi po těch letech Pýchu s Dušanem Putišem.
 
Re: Re: Mirec
Libor Beer | 27.1.2024 11:24 | id 176657 | nahlásit
Ahojky, musím se přidat k Martinovi. Sloužil jsem na opk jaro 1986 - 1988 jako psovod. Rád vzpomínám na majora Jožku Hulína, férový chlap, ale co se Kodata týká, tak to byl opravdu kopec hnoje.
 
Re: Mirec
svinciak jozef | email | 24.10.2010 11:32 | id 21497 | nahlásit
ahoj mirko tak ako sa mas ja celkom fajn este hram futbal za Lubenik ,pozdrav bratov pasa
 
Re: Mirec
Dalibor Višňa | email | 27.12.2015 18:10 | id 99443 | nahlásit
už sa nemusiš omluvat za to tvoje chrápanie mi do uška pán primátor
 
Re: Mirec
Dalibor Višňa | email | 27.12.2015 18:10 | id 99444 | nahlásit
už sa nemusiš omluvat za to tvoje chrápanie mi do uška pán primátor
 
Re: Mirec
Dalibor Višňa | email | 27.12.2015 18:10 | id 99445 | nahlásit
už sa nemusiš omluvat za to tvoje chrápanie mi do uška pán primátor
 
Re: Mirec
lubos jaroscak | email | 3.3.2017 22:39 | id 114278 | nahlásit
ahoj miro ja som tiez sluzil na rozvadove 87 89 pametam aj to stahovanie na novu rotu . Mena si pametam Jano Stevek.Filip Maslen . Mozno mam aj nejake foto.
 
Re: Mirec
Libor Beer | 28.1.2024 11:22 | id 176681 | nahlásit
V roce 1987 nebyl velitel roty opk Kostroun, ale major Jožka Hulín, Já šel do civilu na jaře 1988 a stále tam major Hulín šéfoval :)
1961-62 15rota
vladimir | email | 23.6.2010 17:36 | id 17554 | nahlásit
najde se tady nejaky veteran z te doby ,meli jsme na rote psa DINA, bydlel jsem kousek od ostravy ,delal jsem tam zednickou a sušili seno
 
Re: 1961-62 15rota
četař 1961-62 | 1.7.2010 12:06 | id 17969 | nahlásit
Vladimíre zdar!! Na 15.rotě jsem byl jen krátce
a to od října 60 do prosince 60 a pak jsme byli
odveleni do Chodovky na PŠ.Se mnou jestě Venca
Kožíšek a Pepík Kohout ti se po PŠ vrátili, já šel na
17.rotu Diana.Na Dina se dobře pamatuji a mám
s ním i fotku.Na některé kluky se ještě pamatuji.
V loni jsem se tam byl podívat.Na rotě je sklad
dřeva.Tak zatím zdar!!! K.M. Plzeň
 
Re: 1961-62 15rota
Venca (Víťa) | email | 27.7.2010 17:52 | id 18761 | nahlásit
Sice jsem sloužil na 14 , ale sekal a sušil jsem tam seno ,měl na starosti koně- vozil vodu z Gebauru a vláčel pásy,samozřejmě jsem taky dělal zedničinu (stavěl nové kotce ,atd) dělal všechno od dřeva. Takže podobná činnost.Stále vzpomínám, škoda že se neozývají vrstevníci z Hraniček. Byli jsme tam v květnu, dole nezůstalo z roty nic.
Tak se měj a BUĎ.
Jendo Jů.o (psovode) z let 72-74,patříš i na Vašíček.
Jarda z K (Krkonoš) Koucký | email | 20.4.2010 18:08 | id 15201 | nahlásit
Jendo Jů.o . sloužící zde na praporu v letech 73-74, rádi tě příjmem i na stránkách roty Vašíček, protože si svůj díl služeb odsloužil i zde. V dobových fotkách na Vašíčku z let 72-74 možná jěště někoho poznáš.
Pasovka, 62-64
Pepík | 12.3.2010 20:23 | id 13657 | nahlásit
Najde se Veterán porostlej mechem a lišejníkama, kterej sloužil na 16 rotě a pamatuje a ví kdo byl Hamrník.
 
Re: Pasovka, 62-64
Petr Víteček | email | 12.3.2010 20:50 | id 13661 | nahlásit
Vážený příteli. Já jsem sloužil u Rozvadova na rotě Nový Dvůr v letech 1965-67. Nejprve jsme byli 4.rota Domažlické brigády a pak 10.rota Plánské brigády. Chodili jsme sloužit na celňák. Nemohu si vzpomenout, kdo byl Hamrník, ale něco mi říká zda to nebyl důstojník sloužící na pasovce(OPK). Vím ale jistě, že v těchto letech byl na pasovce velitelem kpt. Baxa. Zaktéž hledám kamarády spolubojovníky.
 
Re: Re: Pasovka, 62-64
Pepík | 18.5.2010 22:59 | id 16171 | nahlásit
Petře,Hamrník byl v roce 63 jako já bažant a jako jediný z roty sloužil vel. hlídky. kpt.Zajíček mu natolik důvěřoval a on se mu odvděčil a utekl. Na levé straně , kde bylo na postup 3/4 hod.rychlou chůzí.
Více pokud je zájem.
Zdraví Pepík
1985-87
Honza | 8.3.2010 14:45 | id 13384 | nahlásit
Sloužil také u VC rtm.Kodad anebo u OPK?
 
Re: 1985-87
kill | 29.4.2010 21:58 | id 15493 | nahlásit
VC
 
Re: 1985-87
staršina | 6.5.2010 18:38 | id 15699 | nahlásit
rtm.Pavel Kodad sloužil jako staršina na rotě OPK Rozvadov,nejdřív tam byl s kpt.hulínem a potom mjr.Kostroun
 
Re: Re: 1985-87
kill | 16.5.2010 10:42 | id 16036 | nahlásit
no já bych řekl, ža za mně ,86-88, byl Kodat velitelem VČ
 
Re: 1985-87
petr | 2.6.2010 21:39 | id 16798 | nahlásit
sloužil pamatuju si ho byl jsem tam 84 86 velitelska on byl u opk
 
Re: 1985-87
Martin | 21.6.2011 23:18 | id 32730 | nahlásit
rtm. Kodad byl v letech 85-87 staršina - výstrojní náčelník na rotě OPK. Byl to neskutečný křivák a bonzák. Větší oficirské h****o jsem na vojně nezažil. Ten by udal i svoji mámu, kdyby z toho měl prospěch. Velitelem OPK byl mjr. Hulín. S tím byla neskutečná sranda. Rád na něj vzpomínám. Jeho výroky předčí i majora Terazkiho z Černých baronů.
 
Re: Re: 1985-87
Johny 83-85 | email | 29.1.2012 11:07 | id 41501 | nahlásit
velitel Hulín (maďar Imro z SL.Ďarmot to vyslovoval Chulín a islo ho s toho porazit:-) ten bol fajn a v pohode bol aj Dusan Putis (kynolog)
sakra
kil | email | 21.2.2010 14:45 | id 12260 | nahlásit
jsou tu samý starý páky:)
je někdo kdo sloužil 86-88?
já sem v těch letech dělal pátrače
 
Re: sakra
kill | 21.2.2010 14:48 | id 12261 | nahlásit
a z jmen co si pamatuju: pátrači Šístek, Malý, Chládok, Bláha, spojař Mareš, střelec Grib
France si taky pamatuju(jestli to byl ten malej vzteklej) a plešatýho doktora Vlasáka
 
Re: Re: sakra
karel | 6.3.2010 13:12 | id 13219 | nahlásit
sloužil jsem 87-89,chybí ti tam patrač Svaton a ty budeš asi Michal Borůvka
 
Re: Re: Re: sakra
kill | 7.3.2010 09:45 | id 13271 | nahlásit
jo to sem já
ty seš Svatoň?
 
Re: Re: Re: Re: sakra
karel | 7.3.2010 11:18 | id 13287 | nahlásit
ne,Mottl byl jsem na TOV,jeste si pamatuju Martina Pavelu,Holzra,Pinduru,Ladu Hronka,Rychnovsky,Prochaska,Vencu Miska,traktoristu Hlavace,Housara,Jichu,traktoristu Strekra,slovaka Milana na prijmeni si nemuzu spomenout,Zdenek Panocha,Becicka,vidavam Jirku Malyho,kuchar Venca ze Vserub,Motlik,spoustu kluku si vybavim,ale nevzpomenu si na jmena.Byl jsem se na praporu v lete podivat,nafotil jsem to tam,musim to sem poslat.
 
Re: Re: Re: Re: Re: sakra
kill | 7.3.2010 13:19 | id 13298 | nahlásit
nejsi ten čundrák z Horní Břízy? pak dělal panskýho kočího a skoro nabodnul France na kládu?:)
díky za ty jména, u některých si I matně vybavuju co byli zač
Zde již nelze dále reagovat
oprava
Tomáš Kubát | 13.1.2010 22:10 | id 9855 | nahlásit
Omlovám se, nezkopírovala se mi ta adresa celá, posílám znovu. www.armyburza.cz/Boj…
pozdrav
Tomáš Kubát | email | 12.1.2010 07:57 | id 9766 | nahlásit
Zdravím všechny spolubojovníky. Na praporu v Rozvadově jsem nejdříve jezdil se sanitou. Zdravoťáka tam dělal Jirka Flaisig z Plané a doktoři tam byli Jarda Křepela ( gynekolog z Mar. Lázní) a druhý doktor byl Michal Michal ( patolog z Plzně) Potom jsem jezdil s pragou V3S a vozil jsem OPKáče do služby. Na web stránkách www.armyburza.cz/Boj? je možnost se zaregistrovat podle roků kdy jste sloužili v Rozvadově. Tyto stránky fungují podobně, jako spolužáci. cz. Zatim jsem tam já a Pavel Stoklasa.
Tomáš Kubát
 
Re: pozdrav
voj.Tabak Pavol | email | 13.1.2010 21:21 | id 9853 | nahlásit
servus stará vojna tak sa tu postupne stretneme som rád že sme sa našli ďalší spolubojovníci . Mňa na šiel Luďo Schofer na Gmaily. fajn že si tu dal ten link ? ale nejak sa tam nedá dostať škoda pošli mi do mailu Tvoje kontakty mámofotené adresy z vojny pošlem Ti ich do mailu
najčastejšie ma zastihnete na tabak.pavol@zsr.sk
čavte
 
Re: Re: pozdrav
Hlídač | 22.1.2010 18:23 | id 10295 | nahlásit
Že ty si byl "celkom nový provianťák" nebo se pletu?
 
Re: pozdrav
Bohuslav Kkalina | 17.4.2010 20:32 | id 15086 | nahlásit
Prosim tě nevím jak se zaregistrovat na stránkách armiburza já jsem sloužil u OPK jestli mi poradíš nebo mi zavolej 603 263 410 dík.
 
Re: pozdrav
Martin Necid | 21.6.2011 23:23 | id 32732 | nahlásit
Ano, vzpomínám si velmi dobře, když si nás OPKáče vozil V3S do služby.
Zdravím.
 
Re: pozdrav
Jindra Tomačka | email | 4.1.2013 23:22 | id 54565 | nahlásit
Nazdar Tome.Náhodou jsem objevil tyhle stránky ani mě nenapadlo že něco takovýho existuje.Byl jsem s tebou v Rozv.možná si vzpomeneš na mladšího púlročáka z dílny.Občas si vzpomenu na ostatní z řidičské cimry-Vlastu šulína Váchala,Vencu Tomana,Jardu Boška a i na mýho mázu Milana Fialu.Měj se fajn z Plzně zdraví Jindra T.
vzpominka..:)
Josef | email | 9.1.2010 09:18 | id 9629 | nahlásit
pamatu ji si, že v r. 1978 tam stál motorest..ktery před nekolika lety vyhořel, vspomínam jak sme tam chodili pařit jako mladý kluci... a z roty hraničky kde jsem sloužil sme byli parkrat v hospode Hoštka a chodilo se 8 km přez les. Vždycky sme vzali nejakej truňk klukum na rotu..:) až na určitý věci vojna nebyla špatná, je na co vzpomínat.
 
RE: Josef
Víťa | 14.1.2010 12:56 | id 9866 | nahlásit
V r. 1962 byl Prazdroj u p. Fišera okolo 2 Kčs.Do Hoštky jsme z Hraniček často chodili. A na HV do Tachova do hot. Český les, tam byly problémy s tach. armáďákama.
Na Hraničky stále vzpomínám.
ROZVADOV 1985-86
voj.Tabak Pavol | email | 6.10.2009 21:12 | id 6539 | nahlásit
Po prísahe sme odišli do Planej 8.10 1984 a p otom do kurzu Tisová.Boli sme tam PŠ-kári " pípaci, psovodi a my kurzisti bol som spojár zdrojár,a v tejto funkcii 860-zdrojár som odišiel 8.1. 1985 na zabezpečovaciu rotu PS práporu Rozvadov.Bola tam rota určená na zabezpečenie prechodu Rozvadov a naša rota :pátrači,kuchári,strelci aspojári tzv. APAČI zabezpečovali sme telefónne linky a signálky. Ja som bol väčšinou na telefónnej ústredni a v baterkárni, občas nejaká služba na bráne a v kuchini. Tu som strávil svoju najdlhšiu službu u PS pred civilom. 18.8. 1986 nás rozhodili po rotách aby sme nerobili bordel až príde deň "C" :CIVIL už si ani nespomínam na akej rote som to doslúžil ako strelec pohraničnej roty bez zbrane!!!,viem len že to bolo v pásme za signálkou tj v neutrálnom pásme. Spomínam si že na rote boli poplachy "narušenie" skoro na dennom poriadku . My ako v podstate už civilisti sme boli už bez zbraní takže pre nás poplachy neplatili my sme spokojne dospávali. Nejaký major ma tam povýšil na stavbyvedúceho,naša úloha bola vykopať, zašalovať a zaliať základy pod nejaký hangár. Ani neviem či sme to dokončili.Bolo to tak dávno že si nespomeniem ani ako sa volali moji spolubojovníci stavebníci.Prepustený do zálohy 4.8. 1986
25.9. 1986 oficálne ukončená ZVS NA OVS ŽILINA . Zoznam mien spolubojovníkov z Rozvadova zr. 1985-86:AKŠTEJN Vlasťo, BEDNÁR Ondrej-RAPOVCE, FROUS Jindro-PLZEŇ, GENŠOR Jožo-DOLNÝ KUBÍN, HORNÍČEK Milan-KRASLICE, KALUS Juraj-LADCE, KUBÁT Tomáš-CHEB, MICHÁLEK Tomáš-HOLÝŠOV, SCHOFFER Ludek-HLUČÍN, STOKLASA Peter- STAŇKOV, STRNAD Stando- PRAHA,VÁCHAL Vlasťo-POBĚŽOVICE, VONDRÁČEK Rolf-OSTROVnOHŽÍ,UTĚKAL Ivan-SKALNÁ,a nakoniec ja-TABAK Pavol-Rajecké Teplice Ak niekto niekoho poznáte dajte vedieť a kontaktujte mňa aj môjho spolubojovníka,kontakt: tabak.pavol@azet.s
Kdo
Honza | 17.7.2009 20:30 | id 4956 | nahlásit
pamatuje na majora Kostrouna.To byla osobnost.
 
Re: Kdo
Jiří Holopírek | email | 17.7.2009 22:59 | id 4963 | nahlásit
jo tak to máš fakt pravdu přišel někdy v roce 89
na Dianu po Apltovy on byl fakt skvělej takovej
tatka když jsem se byl podívat na Dianě v r.90 tak
nás tam provedl fakt a upřímě byl skvělej rád bych
ho ještě viděl
 
Kostroun
hlídač | email | 21.8.2009 14:15 | id 5538 | nahlásit
Tak ten už si užívá důchodu, od začátku roku 2009,a myslím že mu nic nechybí....
 
Re: Kdo
voj.Tabak Pavol | email | 6.10.2009 21:17 | id 6540 | nahlásit
Určite si spomínam ale neviem si ho vybaviť. Ale určite si pamätám típka majora pôvodom Slováka ktorý choval doma prasiatko resp. jeho výrok keď ráno prišiel na ústredňu a vyžaloval sa slovami:" zomrelo mi prasiatko ,zožralo strep alebo hrebík" dôvod náhleho odchodu jeho prasiatka bol ten že chliep mu tento major postavil z naukladaných tehál ,bez malty a tieto tehly mu prasiatko zasypalo takže tam tá sviňa skapala.
 
Re: Re: Kdo
voj.Utěkal Ivan | 14.5.2010 11:03 | id 15970 | nahlásit
Tak to máš pravdu na to se nedá ani po 25.letech zapomenout..Měl jsem zrovna službu v objektu na st.praporu u pohoných hmot.Do buňky mi vtrhl se slovy -zomrelo mi priasatko!!Hreb,sklo či kus drieva mi sožrolo!!!!A ihned Ti volal na ústřednu a scháněl provianťáka Standu....
 
Re: Re: Re: Kdo
petr | email | 2.6.2010 21:47 | id 16800 | nahlásit
nazdar ivane pamatujes na kuchare p stoklasa jestli jo tak te zdravim do skalny byl si tam od tud ne jak se mas co?
 
Re: Re: Re: Re: Kdo
Ivan Utěkal | 15.6.2010 15:37 | id 17202 | nahlásit
No jistěže,hned jak jsem vyšel z kasárny v Domažlicích kde jsem jako jediný nasluhoval tak jsem běžel za Tebou do hospody kde jsi pracoval a objednal jsem si protekční řízek..Pak jsem jel do Staňkova s Tebou pařit.......
 
Re: Re: Re: Re: Re: Kdo
petr | email | 27.7.2010 15:39 | id 18756 | nahlásit
jo to byli casy a co ty jak se mas bydlis porad ve Skalny? byl jsem v Rozvadove sepodivat tam to vypada jestli chces tak se podivej na faceboku mam tam fotky tak se mej cus
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Kdo
voj.Tabak Pavol | email | 28.7.2010 20:39 | id 18794 | nahlásit
človeče čav stará vojna, čav KOZLE!!!!!!!!!
odpíš na mail
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Kdo
petr | 6.6.2010 17:33 | id 16932 | nahlásit
taky si ho pamatuju jednou kamos sparoval komin on ze zdola na nej vola hm hm vojačku hlaste a on se drži komina a vola na nej voj Hercik při sparovani komina přitom malem spad ze střechy tomu uz nikdo nemuže uvěřit co to bylo za gumy zeleny a v kuchyni sem ho mel pořad takhle něco sežrat to mu šlo zdravi vas kuchtik Petr S. CUS
Setkání spolužáků po 30 letech
Ruda Zbín | email | 14.6.2009 13:40 | id 4255 | nahlásit
Věnujte pozornost tomuto oznámení ! Hledáme
spolužáky z let 1975-1979, kteří ukončily VŠ SNB V
Holešově v roce 1979. Náčelník ročníku : plk.
Radomír Volek. Kolegové v Holešově organizuji
setkání všech spolužáků po 30. letech ukončení
studia. Ozvěte se a přihlaste se na adrese
: http://www.spoluzaci.cz/632041 - přímo,
nebo na adrese : www.spoluzaci.cz ID:
632041 / hlavními organizátory jsou: Mirek Kovář ?
námořník a Láďa Lesák. Kontakty jsou na ně na
těchto stránkách uvedeny. Přihlašte se na
adrese a vyplňte kartu spolužáka.
1984-86
jirka horák | 31.5.2009 19:24 | id 3855 | nahlásit
Palka si pamatuju .Rok jsem mu dělal řidiče s
UAZem . potom mne převelili na roty a do výcviku
 
Re: 1984-86
staršina | 31.7.2009 11:20 | id 5206 | nahlásit
Deset let jsem ho potkával a takoví pitomec se
opravdu narodí jednou za sto let
 
Re: Re: 1984-86
voj.Tabak Pavol | email | 6.10.2009 21:29 | id 6543 | nahlásit
Kto si STARŠINA zrejme by sme sa mali poznať bol som v Rozvadove ako spojár (na ústredni) v r. 1985-86, nemáš foto??
S pozdravom, tabak.pavol@azet.sk
www.facebook.com/fri…
 
Re: Re: Re: 1984-86
staršina | 26.10.2009 16:31 | id 7055 | nahlásit
Asi ne,protože já jsem byl nástupní ročník 4/83 od července 83 jsem na praporu dělal pátrače a po třech měsících jsem šel na Nový Dvůr jako DSP,tak zatím Buť.
 
Re: 1984-86
voj.Tabak Pavol | email | 6.10.2009 21:24 | id 6542 | nahlásit
Človeče to Tvoje meno Jirka HORÁK to mi je nejak povedomé no ako šoféra by som Ťa mal poznať ,určite si nás ako spojárov vozil po rotách hlavne ked sme odstraňovali poruchy po kalamitách ,to bola vtedy sila pamätám si ako po nociach stáli na rotách "živé steny"po potrhaných signálkach. My spojári sme nanovo ťahali dráty po stĺpoch v pásmach za signálkou,na viacerých rotách. Ozvy sa ,nemáš nejaké foto????
S pozdravom, tabak.pavol@azet.sk
 
Re: Re: 1984-86
voj.Tabak Pavol | email | 6.10.2009 21:30 | id 6544 | nahlásit
 
Re: 1984-86
Dušan Mikšík | email | 28.12.2009 21:14 | id 9101 | nahlásit
Ahoj Jirko vzpominam na vojnu v Rozvadove prisel jsem tam myslim 4.mes.pred civ.Hral jsem fotbal muj vel.rikali jsme mu trubka myslim on vypil ten louh.Byl tezky salamista.
 
Re: Re: 1984-86
A.Čibera | email | 1.7.2011 19:33 | id 33092 | nahlásit
Mikšíku, Mikšíku, na tebe si dobře pamatuji, já ti dám trubku a salamistu. Byl jsi ale dobrej kluk. Byli jste všichni dobří kluci. Louh jsem nevypil, ale kyselinu solnou. Na vás taky na všechny pořád moc rád vzpomínám. V Rozvadově jsem končil svou kariéru, na jaře 1986 když mě mjr. Kovář udal u VKR, že orgqanizuji ilegální přechod se svým kamárádem Šustkem z Diany a našimi rodinami do tehdejší NSR. Možná si někdo ještě vzpomene když mě jednoho dne ráno sebralo StB při školení PŠM. Což byla pitomost, večer nás pustili, ale prostě Kovář by pro kariéru uděla tenkrát cokoli. I z Diany mě tenkrát vyštval on, když po mě převzal velení. No taková byla doba. Odcházel jsem do civilu pak přesně v den, kdy zastřelil v horní strážnici mazák jednoho mladšího vojáka. Na jejich jména si však už nepamatuji. Jak říkám někdo vzpomíná na vojnu ve zlém někdo v dobrém, ale ono udržet vás někdy všechny a dostat vás ve zdraví všechny domu, na to už musel mít člověk pěkné nervy. Nikdy jsem však nikomu z vás nekřivdil úmyslně. Snad na mě taky nevzpomínáte jen ve zlém. Měj se fajn.
 
Re: Re: Re: 1984-86
Milan Jech | email | 9.2.2018 15:04 | id 126194 | nahlásit
Zdravím veliteli,
já si jejich jména pamatuju. Vojín Čeladinov tenkrát zastřelil vojína Badáně. Badáň byl takový moula dobračisko. Ja už tam, naštěstí, nebyl. S Čeladinovem jsem občas sloužil a to byl fakt lopata. Něco mu vysvětlit byla fuška. Až se divím, že vůbec směl nosit zbraň.
Že Vás tenkrát sebralo StB teda slyším prvně. Možná proto jsme na konec vojny dostali nového velitele Schwarzenberga (snad se to psalo takhle). Ten se rozhodl před koncem vojny zrušit mazáckou vojnu. Byli jsme dost vzpurní a vzpouzeli se a tak nás nechal dva dny před civilem ostříhat dohola. Byli jsme jak banda basmanů.
1985-87
Koranda | 18.5.2009 17:54 | id 3580 | nahlásit
Byl tam pplk.Franc co strelil krávu místo
jelene.Kdo jsi pamatuje?
 
Re: 1985-87
Jarda z K | 18.5.2009 22:17 | id 3590 | nahlásit
Potvrzuji Ti to jméno. Už v roce 72 tu byl na
praporu.
 
Re: Re: 1985-87
Jarda z K | 18.5.2009 22:27 | id 3591 | nahlásit
Náhodou,neměl ještě bráchu. Jadna sourozenecká
dvojka na praporu tam působyla a byla postrachem
všech. Důstojníky počínaje a záklaďáky konče.
 
Re: Re: Re: 1985-87
pátrač 83 | 3.8.2009 14:14 | id 5254 | nahlásit
Má bráchu,ale na rozdíl od něj to byl chýtrej
chlap,on mu nesahal ani po kotníky.Ten jeho brácha
šel potom učit do Holešova.
 
Re: Re: Re: Re: 1985-87
Jarda z K | 3.8.2009 15:25 | id 5256 | nahlásit
Na Otu ještě dnes vzpomínájí vojáci z povolání v
dobrém.Byl jiný.Měl prý snahu pomoci.
 
Re: Re: Re: Re: Re: 1985-87
Karel Peterka | email | 5.10.2020 12:08 | id 149725 | nahlásit
V Rozvadově na Kótě jsem sloužil od 1.4.1969 (přijímač) do 26.3.1971(skladník proviantu). Oba France jsem tam zažil. Oto byl propagandista praporu. K vojákům měl vztah lidský akorát na tělesné přípravě je proháněl. Vojáci ho snášeli dobře. Pavol byl npor. jako jeho brácha, do Rozvadova přišel ze 3. roty, kde byl velitelem a měl tam prý nějaký průser, říkalo se, že jeho informátorovi prošel chlap do vnitrozemí a on měl zrovna operáka a zatloukl to. Chlapa za tři měsíce chytli když šel zpátky jinudy a tak to prasklo. Byl velitelem velitelské roty a nás, kuchyňské měl tím pádem pod sebou. Byl důstojník a neměl maturitu (na rozdíl odemne) a myslel, že mu budu donášet co si oněm kluci povídají a že ho budu tu matiku učit. Narazil! Dal by se o tom napsat román. S tvrzením, že takové pako se rodí 1x za sto let nesouhlasím, řekl bych, nejdřív za 500 roků.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: 1985-87
Karel Peterka | email | 5.10.2020 18:24 | id 149733 | nahlásit
ještě k Otovi Franzovi.Byl npor. jako Palúček, ale propagandista praporu. Za něj se tam budoval v jednom RD vedle praporu klub s barem. Pořádal pro vojáky zájezdy na fotbal a hokej do Plzně, do divadla do Mariánek a sháněl pěkné filmy 16mmpro kino (bylo ve zděné budově nad kuchyní. Tím pádem spousta průserářů začala sekat latinu aby se dostali na ten fotbal.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: 1985-87
voj.Tabak Pavol | email | 6.10.2009 21:37 | id 6545 | nahlásit
Človeče mal by som Ťa poznať , pátrači boli na našej rote a hlásili sa mi na ústredni. Ozvy sa ,nemáš nejaké foto????
Zoznam mien spolubojovníkov Rozvadov v r. 1985-86:AKŠTEJN Vlasťo, BEDNÁR Ondrej-RAPOVCE, FROUS Jindro-PLZEŇ, GENŠOR Jožo-DOLNÝ KUBÍN, HORNÍČEK Milan-KRASLICE, KALUS Juraj-LADCE, KUBÁT Tomáš-CHEB, MICHÁLEK Tomáš-HOLÝŠOV, SCHOFFER Ludek-HLUČÍN, STOKLASA Peter- STAŇKOV, STRNAD Stando- PRAHA,VÁCHAL Vlasťo-POBĚŽOVICE, VONDRÁČEK Rolf-OSTROVnOHŽÍ,UTĚKAL Ivan-SKALNÁ,a nakoniec ja-TABAK Pavol-Rajecké Teplice Ak niekto niekoho poznáš daj vedieť a kontaktuj ma
Kontakt: tabak.pavol@azet.s
S pozdravom, tabak.pavol@azet.sk
www.facebook.com/fri…
 
Re: Re: Re: Re: Re: 1985-87
Karel | 10.10.2009 19:42 | id 6656 | nahlásit
Cloveče ja si na tebe nepamatuju,podle všeho tys byl snad všade.Pamatuješ na Frodla?
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: 1985-87
Tomáš Kubát | email | 10.1.2010 11:07 | id 9682 | nahlásit
Zdravím všechny spolubojovníky. Na praporu v Rozvadově jsem nejdříve jezdil se sanitou. Zdravoťáka tam dělal Jirka Flaisig z Plané a doktoři tam byli Jarda Křepela ( gynekolog z Mar. Lázní) a druhý doktor byl Michal Michal ( patolog z Plzně) Potom jsem jezdil s pragou V3S a vozil jsem OPKáče do služby. Na web stránkách www.armyburza.cz/Boj… je možnost se zaregistrovat podle roků kdy jste sloužili v Rozvadově. Tyto stránky fungují podobně, jako spolužáci. cz. Zatim jsem tam já a Pavel Stoklasa.
Tomáš Kubát
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: 1985-87
Víťa | email | 27.10.2009 14:18 | id 7077 | nahlásit
Když jsem v letech 1962-64 sloužil na Hraničkách, tak vzpomínám na por. France, ale nevím, jak tam byl dlouho.
 
Re: 1985-87
Zdeněk Nagovský | email | 18.5.2009 23:33 | id 3593 | nahlásit
Jo, Palůško. Metr padesát i s podpatky a protivný
jak pracovní sobota. S tou krávou to byla
historie! Znám ji sice jen z vyprávění, sloužil
jsem v době jako Ty na Železné. Palko byl u nás
častým hostem. Jednou mu u nás v kuchyni místo
řízku obalili kus kartonu. Údajně mu šmakoval.
 
Re: Re: 1985-87
Jozef | 22.11.2009 13:50 | id 7805 | nahlásit
Paluško mal rád ked boli zabijačky na rotách.A ako prenasledoval kynologov ked mali výcvik nových psovodov.Kynologu kde máte parúžky to bolo jeho.Mňa chcel stále zatvárať,no nejak nevydávalo mu to ako on chcel.
 
Re: 1985-87
Ivan | 25.7.2009 08:38 | id 5087 | nahlásit
Ten Franc, je náš soused a je pořád tak blbej.
 
Re: Re: 1985-87
J. Pavelka | email | 26.7.2009 00:57 | id 5102 | nahlásit
Copak major Franc. O tom kolovaly legendy. Za mě
tenkrát kontroloval hlídku z Hraniček na špaku na
levé 12 z blízkého remízku puškohledem na své
kulovnici. Nevím už jestli ji měl nabitou nebo ne,
ale byl z toho tenkrát dost poprask, protože ho
hlídka zpozorovala a málem zastřelila. Nakonec ho
tam vybrala přivolaná poplachovka
 
Re: Re: Re: 1985-87
jarda | email | 29.7.2009 20:07 | id 5186 | nahlásit
Vzpomněl jsem si na m. France, když byl jednou na
Dianě. Jeli jsme na nákupy a on po nás chtěl
koupit ALPU. Já povídám: FRANCOVKU?... Tedy že
jo...
 
Re: Re: 1985-87
Karel | 5.11.2009 20:14 | id 7345 | nahlásit
Ty jseš zrejme mladý Jančovič.Až to četl táta tak ti nakop zadek.Paluško je jeho najlepší kámoš,to víme.
 
Re: Re: Re: 1985-87
Ivan | 4.4.2010 14:43 | id 14505 | nahlásit
Jsem mladej Jančovič.
Ty vztahy mezi lidmi se mění a táta už ho dávno změnil. Já France nemusím. Jo a když jsme začali naproti Francovi stavět, tak ho táta chtěl hodit do vykopaných základů a zabetonovat, takové tam jsou vztahy. Ale stářím člověk otupí a mávne nad tím rukou. Už se pouze baví tím, jak někdo dokáže být blbej.
Jinak s tou krávou: "krava jako jeleň", taky že byla.
 
Re: 1985-87
j.zbořil | email | 29.7.2009 13:58 | id 5177 | nahlásit
v1983 přijel Franc na vašíček řešit průšvih se
schvarcbachem .první jeho otázka byla máte tu
ženisto jeleně,a dál se průser řešil na posedech
našeho překrytí.jeho vášen taky někdy pomáhala.
 
Re: 1985-87
petr | 2.6.2010 21:50 | id 16801 | nahlásit
jo pomatuju si ho dobre jeho oblibena hlaška synku mate tri dobra guma zelena to byla byl jsem tam 84 86 kuchař
 
Re: 1985-87
jano valent | email | 6.12.2012 20:58 | id 53186 | nahlásit
čosi sa hovorilo aj o trofejnom jeleňovi, ale to bude určite vedieť Franta Pícha
 
Re: Re: 1985-87
Jozef | 7.12.2012 06:42 | id 53198 | nahlásit
Ano hovorievalo ibaže Franc strelil za drátama kravu čo tam pasávali družstevníci.Však to bolo známe všade.
Re:toto TAK i TAK
Jarda z K | email | 10.2.2009 18:36 | id 1274 | nahlásit
Tyto fotky jsou skutečně velitelství
praporu. Vaše souřadnice ukazuji na výcvikový
areál. Fotky tento areá zde nemá a je to
příležitost pro někoho, kdo má možnost ho
vyfotit. Areál v roce 72 (podzim( měl 3 budovy.
Kuchyn a jídelnu, Budovu učeben a budovu
ubytovací. Na mapách to jsou pravé objekty. Jinak
vojakú rukujících v roce 72 doporučuji nahlédnout
do Dobové foto HRANICKY 1950-86 . a vyhledají foto
19 ,určitě poznají osobu,která byla v též ve
výcvikovém areálu. Jinak se na ty Hraničky ráno
mužstvo nahánělo. Naháněni potom veleli bývalým
velitelum družstev z přijímače, protože se čekalo
na další termín nástupu rekrutů
 
Re: Re:toto TAK i TAK
kill | 21.2.2010 14:37 | id 12258 | nahlásit
sloužil jsem 86-88 a velitelství-štáb byl tam kde jsem dal souřadnice, plus četa praporu, rota OPK, ošetřovna, rozvědka+zpravodajci, garáže, jídelna
 
Re: Re: Re:toto TAK i TAK
kill | 21.2.2010 15:33 | id 12273 | nahlásit
 
Re: Re: Re: Re:toto TAK i TAK
Jarda z K | 22.2.2010 16:38 | id 12337 | nahlásit
Je to ono, přijímač střelců na rozvadovské "Kótě,, - files.uloziste.com/f . Některé objekty tam v roce 72 (podzim) nebyly. Byl to jenom přijímač střelců na 3 měsíce ve třech objektech. - že děkujem-
 
Re: Re: Re: Re: Re:toto TAK i TAK
kill | 22.2.2010 21:09 | id 12360 | nahlásit
no takže v 80 letech byl prapor tam, na tu budovu co je na fotkách si matně vzpomínám, chodili jsme okolo do služby na Káču, a mám takový dojem, že mazáci říkali, že tam jsou lopaty, jako PTPáci, což v osmdesátých letech je asi blbost
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re:toto TAK i TAK
Peter | 23.2.2010 12:42 | id 12395 | nahlásit
To sme tak volali žandovákov inak stavebný prapor PS Zandov.Oni to tam budovali.
Zde již nelze dále reagovat
toto
kill | 21.12.2008 08:43 | id 636 | nahlásit
ale není prapor, prapor byl tady ten areal:
49°40'26.616"N,
12°32'45.021"E
 
Re: toto
kill | 21.12.2008 08:46 | id 637 | nahlásit
http://www.smapy.cz/#x=128734080@y=134569087@z=13@
mm=ZP@sa=s@st=s@ssq=49%C2%B040'26.616%22N,%2
012%C2%B032'45.021%22E@sss=1@ssp=130045231_1
33131327_130102767_133177023


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky