Objekty ČSLA

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (141)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto (P.Kokštein) z celkových 7

Foto 1
Střelecké cvičiště BVP - stále ještě stojící budova (rok 2011). Nachází se naproti bývalé budovy štábu (přes silnici).
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7

Autor: P.Kokštein | Pořízeno: 2008 | Foto: 7 fotek



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
vojna
karel Světlík | email | 26.12.2023 01:11 | id 175946 | nahlásit
sluzil som v lounoch v r 1979- 1981- strašná lampasácka vojna(npor. Cibulka - prípad pre pre psiatra
prieskumáci
peter matej | email | 30.3.2023 16:18 | id 171709 | nahlásit
Louny 1967 - 1969.
Ozve sa niekto ? Veliteľ čaty por.Holub,zimné sústredenia Branka u Tachova,letné sústredenia rybníky u Žihle.
 
Re: prieskumáci
Dusan Maron | email | 10.6.2024 20:43 | id 178799 | nahlásit
Ahoj Peter ja som tam bol r. 64 66 a bol si v tom prvom baráku spolu s veliteľskou čatou? si pamätám na toho mladého poručíka priezkumákov, nevedel som že sa volal Holub ale ten s chlapcami cvičil ako jeden z nich,mali ale úžasnú makačku,my sme mali veliteľa nadp.Plimla,mali sme super vojnu ak sa ti chce môžeš mi odpísať, t.r.17.5. sme mali stretko v Lounech, bolo fajn
 
Re: Re: prieskumáci
peter matej | email | 12.6.2024 12:45 | id 178813 | nahlásit
Ahoj kamarát!
Už som si myslel,že sa nikto neozve...som rád!
Tak v r. 1967 bola už celá veliteľská rota v krídle na pravo od štábu (tá budova pri parku,boli v nej delostrelci a tankáni)),na prízemí a velil jej kpt.Pliml,neskôr mjr.Marek,veľký športovec,biatlonista. Susedili sme so ženistami a RTZ. Máš pravdu v tom,že to nebola ľahká vojna. Značnú časť vojny sme prežili v lesoc. Na hranici pod Tachovom,na Doupove a kým neprišli Rusi,tak aj na Mimoni.Ale to zlé si už nepamätám a na to dobré si spomínam s nostalgiou a rád.Často som potom vo svojom profesionálnom živote chodil po Čechách,vždy som si sľuboval,že sa pôjdem pozrieť do Loun,no nejako to nevyšlo. Taký návrat totiž zvyčajne prináša pocity sklamania z nesplnených asi prehnaných očakávaní.A potom,už tie kasárne spustli,nakoniec ich zbúrali a všetko sa tam zmenilo.Keď som pozeral na Google maps,tak mi trvalo dlho,kým som sa zorientoval. Len tá krčma poniže kasární sa nezmenila. Neľutujem ten čas,ktorý som tam strávil ! Spomienky vo mne ožili,ked som narazil na tento web. Je príjemné čítať príspevky bývalých vojakov lounského pluku.
Tebe Dušan a všetkým kamarátom slúžiacim v Lonách prajem všetko dobré,pohodu zdravie a tak.
Pejrak
Bjel Karol | email | 5.2.2023 16:35 | id 170515 | nahlásit
služilsom na TOP ako vodič AV8 r.68-70
Pejrak
Bjel Karol | email | 5.2.2023 16:33 | id 170514 | nahlásit
pamäta si niekto na mna?
Vu1051
Jan | 4.10.2022 01:01 | id 167458 | nahlásit
2tankovrota
Rok75_77
 
Re: Vu1051
jaroslav hora | email | 22.11.2022 13:43 | id 168405 | nahlásit
Podzim 89 narukoval pš v Martin..... byl jsem tu v Lounech u tankánu v 90-91 jako ridič tanku ...Velitel utvaru Peniažko a nacelník štabu Krampera ,velitel tank.praporu kap.Hlavatý
VU 1051
Jozef Jobagy | email | 25.8.2022 16:36 | id 166739 | nahlásit
Ahojte všetci. Aj ja som bol v Lounech v roku 1990-1991 ale nedokončil som tam prevelili nas do Marianskych Laznou. V Lounach som bol bigoš velitel por. Bradač ale bol tam snamy aj ten chyrny mali fuzaty kokot. Ozvite sa kto ma spoznal aj nespoznal mail je jojogo75@gmail.com alebo telefon 0907256231.
1979-1981
Jarda Sojka | 28.7.2022 11:21 | id 166198 | nahlásit
Byl jsem zde jako řidič BVP velitel praporu byl major Rybka. Pod tankány byla basa a velitel Cibulka. Na buzeráku jsme nacvičovali na spartakiádu.
Vikony
Karel Kronawetter | email | 13.4.2020 18:46 | id 145958 | nahlásit
Ahoj vojsko slouzil sem 85-87 3 baterie jako vikonak
spoluslouzici
Josef nič | email | 31.1.2020 12:24 | id 144149 | nahlásit
ozve se nekdo rm.cety,Louny-1051 r.1970 - 72
VÚ 1051 Louny
František Dvořák | email | 17.5.2019 12:23 | id 138049 | nahlásit
Sloužil jsem v roce 1980 na 1. rotě u jako střelec operátor vel. por. Gáll /Fono), vel. 1. praporu npor. Hofman. Rád vzpomínám na kamarády Láďu Poláška, a řidiče BVP Luboše Kopčíka a Jimy Benkocziho.
1986 -1987 dělostřelecké oddíl
Honza | email | 9.4.2019 21:18 | id 137165 | nahlásit
Jo táta Kotil a jeho štábák .to byl pojem...sloužil jsem pod Gavelčikem ...všude zima teplá voda netekla.v base zima...vojáci z povolání to byl elitní výběr...zvláště někteří..
 
Re: 1986 -1987 dělostřelecké oddíl
Stanislav.patrak | email | 3.5.2019 20:56 | id 137722 | nahlásit
Kde si byl?ja nastoupil jaro 87.vcdo
Louny 1987-1989
Kajo | email | 13.3.2019 21:00 | id 136501 | nahlásit
Delostrelecký oddiel 3. bateria.Velitel nadporučik Popovič Šalený východniar
 
Re: Louny 1987-1989
Stanislav.patrak | email | 3.5.2019 20:59 | id 137723 | nahlásit
Ja byl vcdo.tys byl z jardou zenkerem?
 
Re: Re: Louny 1987-1989
Oldřich Vičan | email | 29.6.2019 23:06 | id 138991 | nahlásit
Jaryn Zenker byl můj starej pěknejj prevít z Chodova sorry Jardo byla to přeci čuryna.
louny 72-74 spojrota
milan | email | 28.11.2017 17:40 | id 123166 | nahlásit
ahoj všichni,sloužil jsem na spojrotě pod npor. červeným (pepa) nedávno jsem se tam byl podívat a nemohl jsem to najít. jestli to čte někdo kdo si mě pamatuje ozvi se .
Cetar u topky a starsina u majora Vrkoslava
Alexander Petrovsky | email | 26.1.2017 20:41 | id 112919 | nahlásit
...Zna mne jeste nekdo ? ...Byl jsem z Karlovy Vary. Cau
 
Re: Cetar u topky a starsina u majora Vrkoslava
P Kostelnik | email | 27.1.2017 18:20 | id 112951 | nahlásit
slouzil jsem na TOpce mezi 1966 a 1968... pod Dzurzenikem... Tehdy Vrkoslav slouzil na technicke skupine...
Začátek kariéry
Richard Liška | email | 21.1.2017 15:42 | id 112743 | nahlásit
Tak přesně tady začala moje kariéra vojáka z povolání a to 15. července 1994. V té době, jestli se nepletu, se útvar jmenoval "Posádkový komplet". Po 3 roky jsem byl správce skladu PHM. Nejdřív, asi první rok, ve staré "péhámárně" a poté v nové budově další 2 roky (naproti výjezdu z autoparku).
31.7.1997 jsem byl přemístěn do Olomouce. V tomto roce už ovšem bylo rozhodnuto o ukončení činnosti vojenského útvaru.
Vydržel jsem být VZP 22 let. K 31.12.2016 jsem ukončil služební poměr.
Na Louny jsem si vzpomněl když jsem četl článek o tom, jak pod vedením mjr. Fajmona v prostoru KTS převařovali věžičky na BVP a dávali tam menší kanón :-)
 
Re: Louny
Josef Šindler | email | 13.2.2022 11:40 | id 162561 | nahlásit
Já nastupoval říjen 94. Kapitán Šmatlák, Hrzán a Fajmon.
 
Re: Začátek kariéry
Martin | email | 12.1.2024 15:23 | id 176378 | nahlásit
Ahoj, já si na tebe pamatuji, byl jsem tam 95/96 ROUOT.
louny 86-88
Jaroslav Snoha | 23.12.2016 23:18 | id 111708 | nahlásit
služil som tam jesen 86-jar 88 ako strelec operator 8motostr.rota velitel praporu nadpor.Faltan čista vygumovaná hlava Mafuko debil nad debilov ináč pakáren gumenná samy k....y vygumovany všetci do jedného
 
Re: louny 86-88
Pavel Sabo | email | 1.1.2021 16:11 | id 152117 | nahlásit
Ahoj ja som slúžil 86-88 na 7.rote
 
Re: louny 86-88
Ladislav soukal | email | 11.11.2023 07:03 | id 175128 | nahlásit
Jo sloužil jsem 89-91 Mafuko, Stanek, Nagy, Faltan jo pořádné vygumované mozky pořád jen nástupy a zase nástupy, buzerace jako prase ***** gumový.
louny 87-89
pepíno | email | 9.11.2015 21:25 | id 97138 | nahlásit
Ahojte, byl jsem tu na JBZ u spojařů - písař a šéf klubu mineralogů, vyhlášený to klub....Mafukovi jsem chodil hlídat děti, i Ústupskému..., za nás tam byl Falťan, Musil a další. nikoho z nich jsem krom Faltana později nenašel akorát pár kluků co sloužili s náma...
Josef Balek
 
Re: louny 87-89
Kouďák | 20.11.2020 21:05 | id 150718 | nahlásit
Falťana si pamatuju, MaFuKa samozřejmě taky ...a ty jsi byl jestli si dobře vzpomínám mimo jiné i "úředníkem" VTJ :(
Cyklisti
Vlastík Heller | email | 4.5.2015 22:13 | id 89908 | nahlásit
Ahoj všem, byl jsem 71-72 Dukla Louny, některé kamarády jsem našel - Včela (Honza Vízek), Jirka Dvořák, Mirek Řídký, Honza Ceis, Václav Holý (nevím kde je), Eman Krejčů (toho bych rád našel), Karel Černý, Mirek Jadrný a další, ozve se někdo? Ví někdo o Emanovi? Mám pár fotek, rád bych je přidal. V kasárnách jsem byl asi před 5 lety, ale byly opuštěné.
 
Re: Cyklisti
Bob Z. | email | 13.10.2015 22:00 | id 95897 | nahlásit
"DUKLA" Louny 76-78
Zaplat panu bohu, ze tu pakarnu zbourali.
 
Re: Cyklisti
Bob Z. | email | 13.10.2015 22:01 | id 95898 | nahlásit
"DUKLA" Louny 76-78
Zaplat panu bohu, ze tu pakarnu zbourali.
 
Re: Cyklisti
Milena Krejčů | email | 20.7.2018 23:08 | id 130476 | nahlásit
Dobrý den,
Milan (Eman) bydlí v Praze Petrovicích, ulice Milánská.
Dobře pořiďte
Milena Krejčů
kap. Málek 89-90
Radek Krpeš | email | 17.2.2015 18:43 | id 86380 | nahlásit
Ahoj kluci, sloužil jsem pod Málem v r. 89-90. Jako řidič bvp nepamatují si rotu, ale třetí četa druhé družstvo.
 
Re: kap. Málek 89-90
Havran | email | 17.4.2015 22:52 | id 89296 | nahlásit
Mafuko přece. Jinak pěknej plašan." NATO VAM S..E JEZISEK" jeho slova...Ja byl u 4.roty pod Nagim střelec operator. Tys byl 5 rota. Velitel pluku Peňaško. Víc lampionu si kromě Bosáka nepamatuju.
 
Re: Re: kap. Málek 89-90
Radek Laskoš | email | 12.9.2020 18:55 | id 149250 | nahlásit
taky jsem byl 1989-90 pod Nagym.
 
Re: Re: kap. Málek 89-90
Stenly | 22.11.2020 20:45 | id 150755 | nahlásit
Jó Mafuko Málek to byl agent, byl jsem s ním v roce 1986 na brigádě v Chomutově.
Louny 1972-1974
prochazka břetislav | email | 22.10.2014 20:50 | id 80347 | nahlásit
SLOUŽIL JSEM NA 7 ROTĚ .VELITEL ROTY PORUČÍK KAREL KELER Z BĚSTVINY U SEČE.
 
Louny 1985 - 1987
Honza | email | 27.10.2014 23:04 | id 80536 | nahlásit
Zdravím všechny spolubojovníky z Loun. Sloužil jsem tam od podzimu 1985 do jara 1987 na ROT jako řidič vyprošťováku ( hemenďáku ).Velitel roty byl npr. Dvorský a jeho pobočník nějaký čobol Nagy.Zdraví Kocur
 
Re: Louny 1985 - 1987
stenly | 5.12.2017 21:58 | id 123540 | nahlásit
sloužil jsem na RTZ v letech 1985-1987 velitel ppor Chromý. npor. Dan Dvorský to dotáhl na pplk.
 
Re: Re: Louny 1985 - 1987
petr | 24.11.2018 21:26 | id 133227 | nahlásit
já jaro 85- 87
 
Re: Re: Re: Louny 1985 - 1987
stenly | email | 9.2.2019 15:46 | id 135627 | nahlásit
Jestli jsi byl na RTZ tak se musíme znát.
 
Re: Re: Re: Re: Louny 1985 - 1987
Stenly | 22.11.2020 20:55 | id 150756 | nahlásit
Zdar přátelé, s gen. majorem Kotilem jsem sloužil jako záložák v misi UNPROFOR v roce 1994 a s pplk. Dvorským v misi AFOR v roce 1999. Jenom já mám pořád hodnost vraníka. Kamarádi z RTZ Louny 1985-1987 ozvěte se.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Louny 1985 - 1987
Luke | 6.3.2019 09:26 | id 136341 | nahlásit
Byl jsem tam u Chromého (ušatý prcek 38 kg) na RTZ - rok 1988. Tehdy tam na pluku šéfovali Kotil s Houskou. Mladá guma z povolání Rtm. Rybář tehdy raději skočil pod vlak. Bylo to peklo na zemi ....
 
Re: Re: Re: Louny 1985 - 1987
František Suchý | email | 2.2.2020 04:57 | id 144198 | nahlásit
Rtm.Rybář byl dobrý kluk a neskočil pod vlak z vojny. Napsal i dopis na rozloučenou. Byl z Práglu a jeho maminka byla paní zvyklá žít na velmi vysoké noze. Údajně nikdy a nikde v životě nepracovala - prý to bylo pod její úroveň. Když ztratila muže (nikdo nezjistil jestli zemřel a nebo od nich utekl) vyžadovala po synovi aby se o ní staral a zabezpečoval ji finančně a materiálně. Rybář jí musel dávat všechny peníze a ona mu z nich odpočítala malé kapesné. ze kterého musel vyžít. Brala si i na něj nějaké půjčky, takže zjistil že má i dluhy. Tohle neunesl a postavil se na trať když projížděl rychlík. Byl jsem tehdy u ohledání - příšerný pohled... Když to byli oznámit jeho matce, starala se jen o to co si bez něj počne a kdo se o ni postará a jestli dostane nějaké peníze. Byl to takový hodný, tichý a nenápadný klik, který se moc neprojevoval. Škoda ho.
 
Re: Re: Re: Louny 1985 - 1987
Stenly | 22.11.2020 21:00 | id 150757 | nahlásit
Kotila, Housku, Chromého, Krauze znám ale Rybáře nikoli.
 
Re: Re: Re: Louny 1985 - 1987
Stanislav Svitak | email | 20.2.2021 22:58 | id 154017 | nahlásit
To si pamatuju já vel.tanku t 72 standa Svitak
 
Re: Louny 1985 - 1987
Peon | 30.4.2019 15:38 | id 137653 | nahlásit
Npr. o rok později za mě již kpt. Dan Dvorský byl bezvadnej náčelník - jinak si říkat nenechal. Tehdá se říkalo, že jedině on je jako inženýr a kapitán pouhým velitelem ROTky. Veliký sportovec, ráno na kole, v zimě na běžkách už na nás čekal na buzeráku, sledoval hodinky kdy se vykodrcáme na rozcvičku... Po letech po odchodu do civilu jsem slyšel že povýšil a skončil na slánské divizi. Nagyho si tak nějak pamatuju, ale nějak víc mi v paměti neutkvěl. Když vidím ty fotky kuchyňského bloku, tak mě jímá hrůza dodnes. To bylo smradu když se začaly vařit v kotlích těstoviny, to bylo po celým útvaru cítit myšinu... Pod kuchyňským blokem valník na bordel z kuchyně, který jednou za čas vyváželi basmani svou vlastní silou... Vzpomínky na Louny dobrý.
 
Re: Louny 1985 - 1987
Marián Petrík | 8.11.2021 09:01 | id 159633 | nahlásit
Neviem si spomenúť na teba ale niečo mi vraví že bol menší a brckavy a furt si riešil...bajerku či ako sa volal ja som slúžil 86,,,87 marian z Rožňavy
třetí prapor
Dalibor Vehovský | email | 23.5.2014 10:16 | id 75018 | nahlásit
Ahoj sloužil jsem tam 88-90
 
Re: třetí prapor
Dalibor Vehovský | email | 23.5.2014 10:24 | id 75020 | nahlásit
Byl jsem na samostatkách třetího praporu jako řidič OT-62.Náš velitel byl Domorák a pak Dalecký. Ahoj Dalibor.
 
Re: třetí prapor
majo | 28.10.2014 22:59 | id 80579 | nahlásit
V tom case 89-90 som bol na TOV TP ako vodič OT-62
1991
karol | email | 6.5.2014 22:56 | id 74378 | nahlásit
byl sem tam ale up petepakoh vojenska ubytovna louny chodili sme do ZOS pracovat,no mal som uraz a dali ma na osetrovnu byl sem tam 4 mesiace v roku 1991..
ahoj chlapy
milos vican | email | 15.3.2014 09:04 | id 72138 | nahlásit
Kdo chcete prijed na sraz vojaku slozici v Lounech tak mate moznost 4.4.2014 od 10:00 blizsi invormace podam na tel 731265236 proslo nas utvarem mnoho tisic tak aspon se nikdo ozvete moc vas pozdravuji Miloš Vičan slozici v Lounech 76-78
 
Re: ahoj chlapy
josef | email | 15.3.2014 16:50 | id 72152 | nahlásit
Vážený pane Miloši, měl bych zájem o setkání srazu vojáků sloužíci v Lounech. Nemohl by jste na výše uvedený email upřesnit datum a místo setkání. Předem děkuji.
 
Re: Re: ahoj chlapy
milos vican | email | 15.3.2014 19:13 | id 72164 | nahlásit
Vazeny pane Josefe na pocitaci nejsem moc zdatny radeji mi napiste Vase tel cislo ja vam velmi rad zavolam dekuji Milos
Páni lounští vojenští kluci
Josef | email | 8.3.2014 20:42 | id 71907 | nahlásit
A tak zas sedím a popíjím vínečko a přečítám si vaše vzkazy. Je to nádherné, když tak si navzájem píšete. Pište více ať nám to stáří pomaleji utíká. I když jsem v Lounech sloužil 67/69 tak rád si přečtu i ostatní ročníky a věřte nebo ne, rád si to přečtu. Akorát mám obavy a v tom lítám i já, že co bylo před 45 lety na to si vzpomenu, ale co bylo předevčírem? Tak začíná ta šílená nemoc Al. Tak páni kluci ahoj. Pepa.
Jojo Louny
Honza | email | 17.6.2013 14:51 | id 61895 | nahlásit
Louny -přišel jsem tam 1984 z Mikulova a chvíli Terezína (Žižkovy kasárna), nejhorší z celé vojny.
9.msr. ,velel por.Domorák - neuvěřitelný pako. Teď je Ing. a plukovník a prý "voják tělem i duší"!! Taky si vybavuju Češku - magora. Bigošárna plná cikánů a psychpatů, hospody nic moc.
 
Re: Jojo Louny
Jan Boháč | email | 16.7.2013 20:45 | id 62767 | nahlásit
Taky jsem sloužil v roce 89 v žižkáčích,9.baterie Dany,opravdu hrůza,nevěděl jsem jestli to přežiju,hlad,špína,sebevraždy,šikana,absence spánku,cikáni,kriminálníci,opice z dálného východu.No,žijeme,ale vzpomínky mě pronásledují ještě dnes,Aho H.
 
Re: Jojo Louny
Ján S | email | 2.6.2014 14:36 | id 75434 | nahlásit
Slúžil som tam A91-S92.
Domorák bol vtedy zástupca NŠ ( hodnosť kpt a meskôr mjr. ). Pako to bol , spomínam, ako si na štábnom cvičení v Slanom opekal chleba v zime na kachlách na tom liatinovom kruhu a potom to zelené ( asi medenku ) si oškraboval z toho chleba a taký ho jedol s výrokom: nuž co, jsem bigoš.
Češka bol vtedy v hodnosti mjr. Náčelníkom štábu. Asi v novembri v roku 1991 odišiel na iný útvar, mám taký dojem, že velil po rozpade republiky nejakej záchrannej brigáde v ČR ( videl som ho v správach vtedy ).
 
Re: Jojo Louny
Libor Cervinka | email | 28.5.2017 23:09 | id 117530 | nahlásit
Ahoj Honzo.Taky jsem tam byl jako strelec operator.Ceska me cosi rika.Ja jsem mel velitele roty nejakyho vychodnara.Ale uz nevim jmeno.Byl jsem strelec operator a bydleli jsme uplne dole u cesty vzady v kasarnach.V patre nahore.Naproti pres cestu bydlel Kotil.Mozna pamatujes nekoho z nasi roty.Krisanda,Tkac,Sverak,Krbalek,Byl tam jeden z Mikulova nebo dva.Jeden byl rom a hral dobre fotbal.
 
Re: Jojo Louny
attila lázok | email | 2.2.2018 18:28 | id 125875 | nahlásit
1984-1986.
9.msr
2. cata
1.dr
vel- husnaj potom
vel- domorák
más nejaké mená,ci adresy?
vojaci
Martin | 9.2.2013 22:01 | id 56483 | nahlásit
Ahojte kamarati z vu 1051 .z r. 1967-1969 .Bol som na Topke u majora Dzurdzenika . Bol som vodicom nakladnej ve3es 26 22 92 , pot. padky 25 67 79.Ak sa niekto pamata alebo najde - ozvite sa - Mali to byt kasarna -kvetouci zahrada-Zostalo z buzeraku iba zelene namestie . Vojaci z nasho rocnika ako prvy navazali hlinu na zelene namestie .ahojte.
 
Re: vojaci
Josef Šmíd | email | 14.1.2014 09:59 | id 69315 | nahlásit
v roce 1967-1969 jsem sloužil v Lounech jako kinopromítač a hrál jsem kopanou za Duklu Louny.Můj velitel byl por. Čutka a náčelník klubu mjr. příjmení si nevybavuji. Můj kolega kinopromítač byl Dušan Kudravý z Belá nad Cirochou. Momentálně žiji na karlovarsku.
 
Re: Re: vojaci
josef valko | email | 25.4.2014 16:57 | id 73920 | nahlásit
Jak vypadal ten kinosál.Ja jsem ho tam r.1968 s ostatníma z venku natíral myslím na ružovo a pak jsem šel do civilu.Pamatuji jak ho v tom roce celí opravovali.Sloužil jsem u tankanu.
 
Re: Re: Re: vojaci
pepa | email | 25.2.2017 11:29 | id 114050 | nahlásit
Josefe Valko, přijedeš letos 7.4.2017 do Loun na setkání záklaďáků ? Pepa.
 
Re: Re: vojaci
Petr Kostelnik | email | 17.5.2014 18:14 | id 74830 | nahlásit
mezi 1966 a 1968 nacelnikem klubu byl major Ricka
 
Re: Re: vojaci
Dusan Maron | email | 10.6.2024 20:59 | id 178800 | nahlásit
Ahoj Josef ja 64 66 keď si kopal za Duklu tak ja som vás vozil štábakom T 128 čkou na zápasy,keď som mal čas v máji sme mali Louňáci stretko,nechodíš? Čau
 
Re: Re: vojaci
Dusan Maron | email | 10.6.2024 21:15 | id 178802 | nahlásit
Ahoj Josef ja 64 66 keď si kopal za Duklu tak ja som vás vozil štábakom T 128 čkou na zápasy,keď som mal čas v máji sme mali Louňáci stretko,nechodíš? Čau
 
Re: vojaci
josef | email | 3.2.2014 10:16 | id 70287 | nahlásit
No Martine, asi bydlíš dost daleko od Sokolova, ale možná by se dalo dohodnout schůzku a popovídat si. Pa Pepa.
 
Re: Re: vojaci
Martin | 21.3.2014 21:13 | id 72465 | nahlásit
Jozefa bolo v stredu. do dalsieho zivota ti prajem vsetko najlepsie. Dakujem , ze si sa ozval. Je to uz 1 rok co som tu napisal.nik sa neozval. Od Sokolova na sever Slovenska je to asi 600 km. tak asi to zostane iba pri pisani. Ale aj tak rozmyslam o tvojich menovcoch. Mozno sme boli spolu prideleny v tom sklade.Mozno sa mylim.-Tak ahoj-
 
Re: Re: Re: vojaci
josef | email | 22.3.2014 16:40 | id 72489 | nahlásit
Martine v létě se budu snažit dostat do Ružomberka ke známým, tak se možná dohodnem na shledání. Jinak jsem byl už v předloni v Belé nad Cirochou u kamaráda z vojny a bylo to moc dojemné setkání až k slzám nutící. Jinak můj email je vinopepino@seznam.cz tak si občas můžeme dopisovat. Ale nejlepší by bylo se osobně setkat a popovídat si o vojně 67/69. Tak zatím ahoj a odepiš Pepa.
 
Re: vojaci
Petr Kostelnik | email | 28.4.2014 18:02 | id 74027 | nahlásit
slouzil jsem na topce mezi 1966 a 1968... pamatuji si kapitana Sedlaka, nadrotmistra Kamenicka, cetare Valka
 
Re: Re: vojaci
Martin | 12.5.2014 16:25 | id 74606 | nahlásit
Peter,bol si mi mazakom.Viem si ta iba predstavit v tej predpisovo zositej vojenskej lodicke.Funkciu aku si mal neviem, no mne ako vodicovi-zacinajucemu, pred prvou jazdou si ma oboznamoval o stave cesty.na mape u dozorciho parku.
 
Re: Re: Re: vojaci
Petr Kostelnik | email | 12.5.2014 17:41 | id 74610 | nahlásit
maj pravdu...! casto jsem vegetoval v auto-parku... 8 kvetna 1968 me omylem povysili na svobodnika... motal jsem se hodne kolem kapely Double Times (prevazen spojari, Petr Beno hral na baskytaru)... pamatuji si na Petra Zacka z Brna...
tak ahoj!
 
Re: Re: Re: Re: vojaci
Martin | 2.7.2014 16:21 | id 76650 | nahlásit
Vsetko najlepsie k tvojim meninam ti praje Martin
 
Re: Re: Re: Re: Re: vojaci
Petr Kostelnik | email | 3.7.2014 18:05 | id 76684 | nahlásit
ahoj! ...potvrzuji prijem... ted' jsem kdesi ve Velke Britanii (od vanoc 1968)... tehdy se dely "zazraky"... samozrejme, uz je ze mne penzista a od leta 1990 vesele pendluji mezi GB a CZ... z te kapely Double Time jsem potkal pouze Jirku Hradce (solova kytara 1967-68)...
tak ahoj! Petr
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: vojaci
Josef | email | 26.10.2014 19:35 | id 80481 | nahlásit
No bezva, museli jsme se vidět ve vojenském kinosále v Lounech 1967-1969,promítal jsem tam filmy s Dušanem Kudravým ze Slovenska. Jseš dobrej, že vzpomínáš kapelu Double Time a Jiřího Hradce, chtěl bych ho vidět. Já zase vzpomínám na Eda Vršek zpěvák a klavírista této skupiny. Chcešli si o tom čase, psaním si zavzpomínat jsem pro. Tak zatím ahoj Pepa.
 
Re: Re: Re: Re: Re: vojaci
Petr Kostelnik | email | 8.11.2014 16:48 | id 80936 | nahlásit
sveho casu jsem se motal kolem te skupiny... dvakrat vyhrali v ASUTu 1967 a 1968... naposled jsem videl J Hradce ve Vagonu v Praze...
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: vojaci
Petr Kostelnik | email | 22.12.2014 16:21 | id 82763 | nahlásit
Basovou kytaru hral Petr Beno (z Biliny (DEvill's Bells) puvodne slouzil v chemicke cete, nasledujici rok na topce... bici hral Petr Petrzilka
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: vojaci
Jiří Mizera | email | 8.5.2021 10:39 | id 156476 | nahlásit
Sloužil jsem v Lounech 1966-68 u spojařů, společně s Edem Vrškem, založili jsme tuto kapelu, v rozšířené verzi jsem společně hráli v dechové sekci, já na tenor saxofon a klarinet, na trombon Václav Brož, se kterým jsem se setkal v posledních letech v jeho kapele na záskok . Bydlí ve Žďáru u Svijan, já v Liberci. Trumpetistu jsem již zapomněl, hráli jsme dokonce i na vesnických zábavách. Na Asutu jsme vystupovali ve dvou kategoriích, Eda při zakládání vyprávěl, že s Petrem Novákem natočili pozdější hit Náhrobní kámen . Zdraví Jiří Mizera
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: vojaci
Josef | email | 25.6.2014 21:12 | id 76416 | nahlásit
Martine 4 a 5.7 jedu do Ružomberka, bydlíš-li blízko napiš. Josef co sloužil 1967 -69 VÚ Louny.
 
Re: vojaci
pepa | email | 25.2.2017 11:25 | id 114049 | nahlásit
Martine, přijedeš letos 7.4.2017 ? Sloužili jsme spolu 1967-69. Pepa.
PL-bateria
milan | 31.5.2012 09:21 | id 46313 | nahlásit
Bol som tam v rokoch 1976-78, na Pl baterii, veliteľ bol nadporučík Orlovský a neskôr nrtm.Krtička, veselé časy,pekné spomienky a super partia/ Zdenek Kruliš,Vrba,Jirka Petráš, Chromek,/ -nikdy som sa s nikým už nestretol ......
 
Re: PL-bateria
Honza | email | 9.2.2016 10:58 | id 101235 | nahlásit
Nazdar Milane, byl jsem tam v tutéž dobu, ještě mám někde nějaké fotky :) Honza Jedoun
 
Re: Re: PL-bateria
Orlovsky Milan | email | 9.5.2018 17:27 | id 128718 | nahlásit
HONZO pamätám..drž sa..
 
Re: PL-bateria
Orlovsky Milan | email | 9.5.2018 17:23 | id 128717 | nahlásit
Dúfam, že som nebol nedpravodlivý..
 
Re: PL-bateria
Obrovský Milan | email | 11.7.2019 23:07 | id 139281 | nahlásit
Keby som tam nemal ten uraz na motorke, tak by som mal aj dobré spomienky..často spomínam a uvažujem aké spomienky majú vojaci na mňa...
 
Re: PL-bateria
Vlasta S | email | 14.4.2021 18:10 | id 155874 | nahlásit
Sloužil jsem na PL pod mj.Šnajdrem.jako vel.1 čety
a to 1971-72.Byl jsem absolvent ŠDZ v Popradě.V té době byl rtm.Krtička výkonný praporčík.Ze srazů vím,že ani jeden z nich už nežije.Nežije už ani pět kluků,co jsem měl v četě.Nedávno mi bylo 70 a bude to
v září 50 let,co jsem tam přijel.Ty zážitky 1971-72 mám hluboko v paměti a zřejmě se mnou půjdou do konce života.Domů jsme šli 26.9.1972 v noci po 2h.
Večer jsem s kamarádem šel do útv.kina na ,,Hombreho,,.To byl můj poslední večer v Lounech.
V r.2002 jsem tam vzal syna(taky vojáka) po jeho návratu z vojny,aby viděl,kde táta sloužil:-) Jak asi víte,v r.2004 kasárna zbourali a dnes tam je pakoviště. Jen budova ošetřovny zůstala. zdr. VS
1.motostrelecký prápor 3. rota
jozef Beňo | email | 30.5.2012 22:11 | id 46303 | nahlásit
Slúžil som v rokoch 1973-75. Veliteľ pluku bol pplk. Ivan Kvasnička vel. práporu majr. Bechinský kožená dŕžška ako sám hovoril. Rád by som sa stretol výk. práporčíkom Strakom a Prochádzkom ja som bol na 3 rote. Bola to pakárňa ,ale spomienky ostali pekné. Okrem podpor. Mrovca. To bol čo bol. Veľa myslín na majora Prášeka a podpor. Vlada Tlachnu politruka 1. práporu a cyklista bol mi na svadbe. Honzu Čuriho čo zaspaval ,Jirko Ostriž z Brna, Javorsky.Pancurák,Vaško,Pišta Duda vlastne všetkých ak viete zavolajjte na telefón 0918 382 488 teším sa
 
Re: 1.motostrelecký prápor 3. rota
vojtech lalik | email | 31.7.2013 14:40 | id 63092 | nahlásit
Ja si ťa pametam ja som bol po Strakovi na druhej rote namiesto teba bol Vlado ale prizvisko som už zabudol.Ja som prišiel zMichaloviec pol roka pred tým ako si išiel do civilu.Potom bol namiesto Bechynskeho velitel praporu npr.Hrašna,ale pakaren bola taka ista aj tie spomienky
vojensko.cz-objekty-vu1051 Louny
josefvalko | email | 19.2.2012 15:54 | id 42567 | nahlásit
sloužil jsem v tom blazinci r.1966-68 v tý devetarně
byla basa pěkne pričny ale v armě pivo 10 za 1.50kč
Tankista 3. roty.Ozvěte se kdo jste tam v ty době
sloužili lidu
 
Re: vojensko.cz-objekty-vu1051 Louny
Josef | email | 9.2.2014 11:01 | id 70589 | nahlásit
Pane Josef, jsem také Josef a sloužil jsem v Lounech 67-69, přijímač jsem prodělal u houfnic, ale pak jsem sloužil pod mjr. Říčkou, který byl náčelník klubu a já jako kinopromítač. Také jsem byl v base a to , když se upálil Palach, měli jsme jako pluk pohotovost pro Prahu já byl na černo přes víkend za budoucí manželkou, protože moji nástupci kinopromítači již uměli promítat. Poplach šmíďák nikde a tak když jsem dorazil zpět na útvar, tak jsem dostal 21 dní(oko). Musel jsem těch 21 nasloužit i když jsem podepsal šachtu, protože, jsem byl politickej. S tím pivem máte pravdu a nejlevnější vodka byla za 5 Kč. štamprdle. Jinak se mějte dobře, budete-li se semnou kontaktovat, budu vám za to vděčný.
 
Re: Re: vojensko.cz-objekty-vu1051 Louny
František Suchý | email | 2.2.2020 04:32 | id 144196 | nahlásit
Ano panák (0,5 dcl)rumu a nebo vodky byl za 5,-Kčs a malé štamprdle (prcek) stál 3,20Kčs), pivo desítka 1,50 Kčs, posléze podražila na 1,70 Kčs a pak 2,-Kčs. Půllitr rumu 35,-Kčs. To byly časy...
 
Re: vojensko.cz-objekty-vu1051 Louny
Jozef Slušniak | email | 26.9.2016 21:07 | id 108721 | nahlásit
P.Valko píšem len preto, že som slúžil tiež na tretej tankovej rote VU.1051vLounech a to v rokoch 1968až1970.S toho pol roka v PŠv Žatci.Veliťelom tretej roty bol vtedy npr.Kovačev,a zastupcom bol por.Šifalda.Velitelom tankového práporu bol pplk.Franto Bušek,a velitelom útvaru pplk.Novotný.Ten mal prezívku ktorú som už aj zabudol.Ak budete mať chuť,tak mi odpíšte ,a ja potom napíšem trochu viac.S pozdravom J.S.
 
Re: Re: vojensko.cz-objekty-vu1051 Louny
Jan Měřinský | email | 30.10.2016 23:20 | id 109732 | nahlásit
Ahoj, sloužil jsem na 2. tankové rotě,velitelem roty byl npr. Záhora, velitel praporu major Šolc a velitel pluku již zmíněný pplk. Novotný, zvaný "stavitel". Por. Šífalda se tam taky vyskytoval, ale jen sporadicky. Byl to pořádný průserář. Na svobodárně se mu nechtělo zastavit zvonění budíku rukou, protože byl moc daleko, tak jej sestřelil pistolí. Ještě si pamatuji ppor. Klusala. Máš možnost se zůčastnit také pravidelných setkání. Byl jsem už dvakrát a je to docela fajn. Máme skupinu na facebooku VU1051 Louny.
J.M.
 
Re: Re: vojensko.cz-objekty-vu1051 Louny
josef valko | email | 10.1.2018 15:45 | id 125099 | nahlásit
to se hodně změnilo co jsem šel do civilu.
ten npr. dělal myslim velitele na 2.rotě kovačev
a velitel praporu byl maj.Haluška a toho zmrda
Novotnýho si pamatuji velmi dobře řikali mu
stavitel tem my dal 2krat oko za opuštění Loun
byli jsme ve vedlejši dědině na zábavě a to se nesmělo
takova to byla doba plná rusáku.někdy napiš
Už nikdy Louny, ale není to pravda
Jaroslav Pochtiol | email | 16.12.2011 17:57 | id 39231 | nahlásit
Sloužil jsem u vel čety děl.baterie jako řidič Gazu v r.1972-74. Tenkrát jsem si říkal viz Nadpis, ale po 30 letech jsem se vrátil a málem vymáčkl slzu. Kasárna ještě stála, hlídala je nějaká agentura, ale nikoho jsem kromě auta neviděl, abych ho požádal o vstup. Dnes už kasárna neexistují. Rád bych si pokecal s někým, kdo tam v té době sloužili, ale nikdo se mi neozval. Fotky žádné z kasáren /objektu nemám, což mne mrzí. Zato vzpomínky i jména velitelů si pamatuji. Snažím se o stažení zde přidaných foto, ale má to malé rozlišení a jsou tudíž maličké. Ale lepší než nic. J. Měřinský jestli máš zájem, dej vědět, myslím že bychom si pokecali o naší vojně v Lounech. Byl bych rád. Rád se ozvu i někomu jinému.
 
Re: Už nikdy Louny, ale není to pravda
Koloman Tóth | email | 1.11.2013 20:16 | id 65958 | nahlásit
Boli to krásne časy, škoda že to všetko bolo tak dávno.
Ja so v tom čase slúžil na RTZ pod velením npor. Bednářa . Ozvy sa mi Ďakujem.
 
Re: Re: Už nikdy Louny, ale není to pravda
Jan Kukla | email | 25.10.2023 17:19 | id 174887 | nahlásit
V dubnu 1974 byl v Rebešovicích u Brna v kurzu radiotelegrafistů Koloman Tóth. Asi jen shoda jmen.
 
Re: Už nikdy Louny, ale není to pravda
Vladimír Opěla | email | 5.3.2016 11:26 | id 102345 | nahlásit
Omlouvám se. Hledám pro kamaráda - Vladimír Opěla - řidič, neví u čeho spolubojovníky z let 1974-76, kteří sloužili v Lounech. Hlavně hledá "Jaroslav Kalous"od Litoměřic. Pokud pomůžete děkujeme.
Kontakt: navi.riha@seznam.cz, popř. tel. 602732088 - Opěla.
Díky
 
Re: Už nikdy Louny, ale není to pravda
Ferdo Kalamen | email | 31.3.2020 21:24 | id 145653 | nahlásit
Ahoj Jardo.Slúžil som v rovnakom čase ako Ty, pamatám si Ťa. Bol som na 1 rote prvého praporu. Velitel tam bol kpt. Smolík, a velitel práporu mjr. Bechynský,(kožeňák Poznám Ťa z prímača a z KŘK. Si nezabudnutelný....
Nostalgie
Jan Měřinský | email | 4.12.2011 21:09 | id 38761 | nahlásit
Sloužil jsem v Lounech v letech 1971-72. Díky za fotky. Já mám pár těch starých. Jsou sice spíše osobní ale jsou tam občas vidět i některé části kasáren. Jídelnu dobře poznávám. Byl jsem v budově tankového praporu a dělostřelců. A heslo "Louny město pro blbouny" se používalo už tenkrát. Byl tím myšlen hlavně velitelský personál, ale i vojáci zákl služby měli často divokou minulost.
 
Re: Nostalgie
Rudolf Brustmann | email | 1.11.2012 10:33 | id 51637 | nahlásit
Ahoj Jendo,
sloužil jsem v Lounech taky v těch letech jako ty a to u baterie PTŘS. Protitankové řízené střely, velitel baterie nadp.Žák.
Nikdy jsem už v Lounech nebyl. Dnes jsem brouzdal na internetu a narazil jsem na tyto stránky.
Měj se
Rudolf Brustmann
 
Re: Re: Nostalgie
Jaroslav Vrtík | email | 14.9.2021 22:08 | id 158857 | nahlásit
V letech 1971 - 1972 jsem sloužil vedle Tebe na ROUTCE (Rota ošetřování uložené techniky).Tehdy u PTŘS dělal staršiny Vojkůvka z Brna.To byly časy.
 
Re: Nostalgie
Petr Kostelnik | email | 1.5.2014 19:24 | id 74161 | nahlásit
to heslo uz platilo v 1966-68... tehdy jsem slouzil na topce...
louny pro blbouny
mirek bican | email | 13.10.2011 17:44 | id 37017 | nahlásit
Sloužil jsem jaro 86-88, 9 msr velitel Domorák velitel pluku Kotil. Lampioni v Lounech většinou pakoši ale jinak pohoda a klídek. I v base bývala sranda. Ahoj z Brna.
 
Re: louny pro blbouny
dekos | email | 16.11.2011 00:55 | id 38027 | nahlásit
Ja som tam sluzil v r.84-86 PZR velitel Npor.Hodek
 
Re: Re: louny pro blbouny
truchli | 15.1.2014 01:14 | id 69366 | nahlásit
Ahoj,ja byl take u PZR-pruzkumna rota zari 89-91 a za me uz byl Hodek majorem a sedel uz jen na stabu.Velitele roty jsem mel npor.Michal Safr,jinak vybornej velitel a parta kluku taky.Schodou okolnosti jsem si koupil chatu u Loun a tak jsem ho nejednou hledal abych s nim pokecal,bohuzel bez uspechu.
 
Re: Re: Re: louny pro blbouny
Ján S | email | 2.6.2014 14:44 | id 75436 | nahlásit
Hodeka si pamätám. Bol taký samonasierací závistlivec. Stačilo ho pozdraviť Zdravíčko náčelníku, najlepšie s úsmevom na perách a jeho potom celý deň hlodalo pomyslenie, že čože sa ten vojak usmieva.
Bol som na VČP A91 - S92. Vtedy sme boli s Prieskumákmi na jednom baráku, VČP velil taký ožralý kpt. ( meno som už zabudol, lebo potom došiel por.Koerner - bývalý politruk ).
Neskôr nás dali na prízemie 3.msr.
 
Re: Re: Re: Re: louny pro blbouny
Ján S | email | 2.6.2014 14:49 | id 75437 | nahlásit
Oprava: Presťahovali nás na 3.msp (motostrelecký prapor ).
 
Re: Re: Re: Re: Re: louny pro blbouny
Mirek "Markýz Gero" | 24.6.2014 16:07 | id 76349 | nahlásit
Čas hrozně letí a letos v březnu to bylo 25 let co jsme šli do civilu. Rozhodli jsme se sejít, pravděpodobně v Lounech a zavzpomínat. Nás stejného čísla na VČP duben 87-89 bylo osm. Zatím se nás dalo dohromady 5, ale bohužel se nemůžeme kontaktovat se zbytkem. Schází nám 2 kluci z Ostravy, Karel Strakoš ( Straky ) a Radek Bernar ( Berny ) a pak Jirka Pacelt ze západních Čech, pravděpodobně z okolí Karlových Varů. Pokud by někdo měl na někoho z nich kontakt, dejte vědět. Díky moc
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: louny pro blbouny
Mirek "Markýz Gero" | email | 24.6.2014 15:59 | id 76348 | nahlásit
Ahoj, já sloužil na VČP duben 87-89. Ten ožralý kapitán byl za mě jen nadporučík a jmenoval se Šperňák. Musel jako záklaďák podepsat, protože převrátil tank na věž, a proto se propíjel životem. Každopádně vůbec neškodil, spíš naopak a byl rád, že jsme mu nedělali problémy. Veškerý běh čety řídil výkoňák, supráci a mazáci. Hodek, byl zpravodajský náčelník na štábu a jak měl chvilku byl u bahňáků, jak jsme říkali průzkumákům, a dělal jim pakárnu. VČP si nevšímal, protože věděl, že potřebuje kluky na štábu.
 
Re: Re: Re: louny pro blbouny
Vasek Barta | email | 14.6.2014 11:35 | id 75922 | nahlásit
Zdravim.
Truchli znamena Petr Truchlivy?
Byl jsem tam v roce 90.
Musime se tedy znat.
Ocenas, Gombarik,Greiner,Borl.
Ozves se?
 
Re: Re: Re: Re: louny pro blbouny
Petr | email | 17.5.2017 19:52 | id 117208 | nahlásit
Ahoj... jo jsem to já Petr Truchlivý,ty si přišel z PS.vid? pamatuju se..a už jsem v Lounech potkal Michala Safra velitele roty,no koukal jak blázen ze si ho pamatuju po 25letech.Jen si nemůžu vzpomenout na příjmení Martina K????? naše číslo,delal ?skladnika? na rote.. Jinak jsem našel na FB. našeho mazáka Jindra Resort..Tak ať se daří..jsem rád že jsi se ozval..
 
Re: louny pro blbouny
Tomáš | email | 19.1.2012 18:32 | id 41014 | nahlásit
Jo,jo Louny. Když jsem narazil na tyto stránky a uviděl tady všechny ty fotky z pozůstatku kasína, hned se mi oživily ty hořcehumorné vzpomínky na dvouletou lounskou gumárnu. Asi díky nim jsem nikdy od skončení vojny neměl chuť Louny a kasárny nenavštívil. Sloužil jsem od jara 86 - 88 u 3. motostřeleckého praporu. 8.roty. Velitelem nám byl v prvém roce bodrý čechoslovák Ústupský. Na 7.rotě měli Bosáka a na deváté Domoráka. V druhém roce přišli na prapor noví velitelé, čerstvě vystudovaní ve Vyškově, plni ideálů a toho, co jim tam do hlav nabušili. Z těch nových si pamatuji jen poručíka Němce, který naší první četě chvíli velel a pak když Domoráka "povýšili", tak ten Němec přešel k deváté rotě dělat velitele. On i Domorák se mi dostatečně svým chováním a postoji vryli do paměti. Dodnes si pamatuji, že když jsme odcházeli na jaře 88 do civilu nikdo se na posledním nástupu s Domorákem nerozloučil, ani ruku mu nikdo nepodal.
Ve vzpomínkách mi ještě utkvěl tělovýchovný náčelník Pajač, kterej nás nechal při rozcvičce běhat kolem buzeráku. Ti ostřílenější místo jednoho kolečka dali kouřovou, zašití za krávínem (jídelnou).Též si pamatuji na Málka (Mafuko) a tuším Musila. Oba jako jediní lampasáci měli Škodu Rapida. Vždy po prácí tůrovali na parkovišti před kasínem svá auta a pak jak ohnivé čáry mizeli domů. Jen zvířený prach po nich zůstával.
 
Re: Re: louny pro blbouny
Luděk | email | 24.3.2013 15:03 | id 58666 | nahlásit
Taky jsem byl v Lounech 87-89 3 prapor 8 rota velitel Dalecký zvaný konská hlava.Dělal jsem tam výkonýho praporčíka.
 
Re: Re: Re: louny pro blbouny
Vlasta | 9.9.2013 00:30 | id 64249 | nahlásit
Pešta si to ty
 
Re: Re: Re: louny pro blbouny
Martin / Bidlo z Aše / | 21.3.2014 19:49 | id 72458 | nahlásit
No nazdar, to jsem z toho jelen, máš na někoho kontakt, vpomínám na tu naší 8 rotu 1 četa, řidič BVP. Teďka je sraz 4.4.14. tak se tam chci podívat. Třeba někdo dorazí.......už si ani nepamatuji jména.... Dalecký s tím to ještě šlo ale vedle 5 rota měla peklo s Němcem... tam jsem měl taky kámoše.
 
Re: Re: Re: Re: louny pro blbouny
leguan | email | 14.4.2014 23:45 | id 73446 | nahlásit
Bidlo a Luděk ahoj, náhodou som našiel túto stránku a som celkom rád, že som tu našiel niekoho z nášho podareného spolku. Spomínam si celkom na Rada Závodného, Jirku Brhela, Kamila Fafejtu, Michala Šedivého, Joža Bolcara, frňáka Kocúrka, Romana Urbana... Týmto vás všetkých Pozdravuje "leguán" Michal Legutký. legutky@gtsmail.sk
 
Re: Re: Re: Re: Re: louny pro blbouny
roman urban | email | 3.6.2014 15:55 | id 75490 | nahlásit
náhodou jsem objevil tuhle fotku jak žiješ??modelaříš???roman
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: louny pro blbouny
nemeth karol | email | 23.6.2014 09:21 | id 76298 | nahlásit
ahoj Ustupskeho sme volali miso picovina ,sluzil som v lounoch v rok 82-84 v tom obdobi bol velitelom caty na 6. rote.
 
Re: Re: louny pro blbouny
Libor Cervinka | email | 28.5.2017 23:24 | id 117531 | nahlásit
Cao Tome.Ja jsem tam byl 1984-86 jako strelec operator..Nepamatuji si jaka rota,ale bydleli jsme za buzerakem uplne dole az posledni budova u plotu.Motostrelecka rota.prvni patro.Pamatuji Malka,ale velitel za me byl slovak z vychodu.Myslis ze to byl Domorak??Malek me dokonce zavrel do basy.A Musil ten byl taky velitel nejake roty.Takovej blondak>???
 
Re: louny pro blbouny
Roman Hroch | email | 1.5.2014 08:37 | id 74137 | nahlásit
Ahoj.Byla to pakárna ale je na co vzpomínat.Taky jsem sloužil jaro 86-88 ale na PL-baterii.Krotil to byl guma všech gum.
 
Re: Re: louny pro blbouny
SoučekKamil | email | 14.2.2015 10:05 | id 86209 | nahlásit
Sloužil jsem na PL po PŠ v roce 82a83,velel nám por.Petarčík,byl tam ještě za Tebe ?
 
Re: Re: Re: louny pro blbouny
viliam | email | 30.3.2018 13:21 | id 127774 | nahlásit
V roku 1982 bol som tam ako vel.1 čety,velitel PL-ky bol por.Petarčik Viliam diabol z vychodu načelnik PVO bol kpt.Lazar,velitel utvaru mjr.Kotil.Tvoje meno je mi zname ale na tvar už nespominam,odkial si a ktorej v čete si bol,u Šuplera alebo u Tučka.
je to divnej pocit
petr | email | 1.10.2011 09:26 | id 36608 | nahlásit
taky jsem tam slouzil prevelili me tam z ps v martine,87-89 .takove pakarny jsme si tam zazili.pri pohledu na fotky se mi spoustu zazitku vratilo.osetrovna,basa,kravin-tak jsme rikali jidelne.buzerak trybuna a na ni ty gauneri pro ktere jsme byli jen spiny a ne lidi.vsichni gauneri nebyli ale tech dobrejch lampasaku moc nebylo.dik za foto ktere me vratili tam kde jsme toho zazili moc. petr-vagon
 
Re: je to divnej pocit
pavol | email | 14.10.2012 19:44 | id 51041 | nahlásit
V kravine som bol starším kucharom od delostrelcov.89roku som varil na VZ. oproti.Rád by som bol za nejake fotografie stej doby.
 
Re: Re: je to divnej pocit
jirka | 8.3.2014 15:34 | id 71900 | nahlásit
Ahoj,já byl v prov.skladě a pak druhý rok jsem taky vařil na VZK pod vedoucí p.Laštovkové,a vařil s námi civilista Jindra. Louny 4/84-3/86
Fotky
Jeroným Bartoloměj Bláha | email | 5.9.2011 18:18 | id 35826 | nahlásit
Ahoj Petře, mám velkou radost z těch fotek. Koncem září se chystám taky zajet do Loun Pořídit nějakou dokumentaci. Sloužil jsem tam jako velitel družstva BVP na 6. rotě 2. praporu v letech 87-89. Nemáš, prosím tě, nějaké dobové fotky kasáren nebo nevíš, kde by se daly najít? A jak je to s přístupností původních budov? Rád bych udělal nějaké fotky interiérů.
Díky, Jerry
 
Re: Fotky
miki | 8.9.2011 21:07 | id 35968 | nahlásit
tam už nic nenejdeš jak píšu dole /já jsem z Loun/ tet už zbouraly i ty velký budovy původně je nabízely ale kvůli velkým nákladům na opravu nebyl zájem ale bývalou ošetřovnu opravyli a moc se mi tam líbí tu si přijd prohlídnout čus
 
Re: Fotky
OTA | 11.2.2012 23:27 | id 42205 | nahlásit
Kdo si pamatuje Mafuka.Sloužil jsem 87-89 DO Za pplk.KOTILA vše zlé k něčemu dobré.A H O J K L U CI
 
Re: Re: Fotky
Olda Vican 3. HB | email | 19.2.2012 15:34 | id 42566 | nahlásit
Když jsem uviděl ty fotky tak mi běhal mráz po zádech , už nikdy více . Byly to prodrbané dva roky mládí a ted´už nám to nikdo nevrátí ale zase máme naco vzpomínat , že jo !!!! Všimnul jsem si ,že jsi byl u dělostřelců a dokonce si myslím , že jsi byl na 3hb. Co říkáš na jména Šebek , Zenker , Owsijanka, Mikulič ale na tvoje příjmení si nevzpomenu , sorry to je ta skleróza . Někdy se ozvi čau
 
Tankovy prapor
Marian | 17.9.2012 09:24 | id 50064 | nahlásit
Ja som tam bol jar 89-90 ako mechanik tankov. MAFUKO bol velitel tankarne. Technik praporu bol ppor.Jirko Kodaj a mna volal MECHO !!!!!!!!!!!!!!
 
Re: Tankovy prapor
Havran | email | 17.4.2015 23:12 | id 89297 | nahlásit
Mafuko byl v ty době 89-90 velitel 5.roty motostřelců
 
Re: Re: Fotky
Luděk | email | 24.3.2013 15:05 | id 58667 | nahlásit
Toho z**da Mafuka pamatuju byl jsem v Lounech 87-89 8 rota.
 
Re: Re: Fotky
Jeroným Bartoloměj Bláha | 12.6.2013 14:28 | id 61751 | nahlásit
Mafuka si nelze nepamatovat. :-)))
 
Re: Re: Fotky
Petr | email | 5.11.2013 20:17 | id 66130 | nahlásit
Na Mafuka si dobře vzpomínám. Jmenoval se Málek a měl hodnost nadporučíka. Sloužil jsem 1988 - 1990.
zůstalo tam
miki | 31.8.2011 17:25 | id 35586 | nahlásit
ještě tam zůstala ošetřovna tet je z toho restaurace a bar a asi 50m. vedle stále stojí budova asi to byla ubytovna pro vojáky z povolání


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky