Různé

Obecné komentáře

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | #vaše komentáře (2952) | #popis

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto z celkových 1


Foto 1

Autor: | Pořízeno: | Foto: 1 fotka



Reakce na komentář...
Re: Re: Praga V3S versus Tatra 810
Jan | 1.12.2010 21:43 | id 23004
Pravdou je, že Tatra 810 používá klasický příhradový rám s tuhými nápravami ,podobně jako Praga V 3S a celá řada jiných značek nákladních vozidel. Tento typ rámu je osvědčený díky své jednoduchosti a především malé hmotnosti. Avšak s konstrukcí podvozků nákladních vozidel Tatra to skutečně nemá nic společného, ta je úplně jiná a je zcela originální (centrální páteřový rám - roura s kyvnými poloosami). Fakt je, že Tatra již neměla ani "mozky" , ani prostředky na to, aby tento typ podvozku, určený především pro těžké nákladní automobily, modifikovala(otázka také je, zda by to bylo vůbec technicky možné) pro použití u lehkého nákladního automobilu jako je T 810, kde jedním z rozhodujících a limitujícíh požadavků, byla striktně omezená celková hmotnost. Je mimo jiné známo, že i tak bylo kolem hmotnosti při předvádění a zkouškách vozidla , docela nechutné divadlo.
Znovu opakuji, že Tatra 810 je zřejmě velmi dobré auto, ale z té dřívější "tatrovácké" nápadidosti a umu, tam skutečně bohužel zůstal jen ten znak na kapotě.
Konec konců Škoda je na tom stejně a nikomu to moc nevadí. Takže v podstatě je to jedno.


Reagujete na komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

Obecné komentáře

Zde můžete vkládat vaše komentáře na obecná témata, které se přímo nevztahují ke konkrétní fotogalerii. Můžete sem psát cokoliv, co uznáte za vhodné sdělit ostatním...

A2010-02-27 09:59:53 U2022-12-06 17:05:10 TG0