Dobové foto

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (118)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto (J.Jambrich) z celkových 1

Foto 1
Spoj. rota ročník 04.1978-80 veliteľ npor. Zverka Peter. Fotka bola robená asi 22.3.1980, pred odchodom do civilu 27.3.1980. Mená zľava doprava: sediaci - Varga, Borovský, Turk, Šuták. Stred - Sestrienka, Uhľar, Jambrich, Tomaštík. Hore - Sýkora, Galla.

Autor: J.Jambrich | Pořízeno: 1978-80 | Foto: 1 fotka



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
Civil !!!
Jano Jambrich | 25.3.2024 20:24 | id 177730 | nahlásit
Zajtra t.j. 26.03.2024 uplynie 44 rokov od prepustenia zo ZVS do zálohy.
Posledný nástup na buzerraku v civilnom odeve a potom výskok na V3Sky a odvoz na stanicu do Strakoníc a odtiaľ smer Praha a po 12 hodinách trmácania vo vlaku konečne v civilnom prostredí domova. Skončili pre mňa 2 roky prázdnin a prišla realita.
Pamätáte kolegovia v zbrani.
Pozdní...ale taky "Vimperák"
Bukovský Martin | email | 13.3.2024 00:29 | id 177531 | nahlásit
Zdravím všechny, co si prošli tímto "No Pasaran!" kasínem. Já sloužil 1988-1990 jako řidič OT-64,
(tedy po PŠ v českém Krumlově).
na 2.praporu 4.rota "bigoši"- veltel kpt.Burkoň...hrozná guma.
Pod náma byla na baráku ještě ROTka a druhým sousedícím baráku "hadice" - tankisti.
Chodili jsme furt do stráží, do autoparku a vymetli kdejaké vojenské cvičení.
Na vykládání uhlí z vagónů na vimperským nádraží taky vzpomínám se slzou v oku,
ale dal se vždycky sehnat nějakej chlast, takže ta pakárna líp utekla.
Hl.politruk útvaru major Hašek se sovětskejma školama a náhledem na svět, teď stráží odkaz svýho pradědy spisovatele Jaroslava Haška, ten si například na svou politickou kariéru vůbec nevzpomíná.
A teď bejvalel npr.Bartončík, kterýho teď rozmazává internet za jeho jalový poradenský služby
pro stát...je to brácha manželky exprezidenta Zemana.To byli dárečkové.
A nyní, dovolte mi odejít...zdravím Martin Bukovský
Nájde sa niekto?
Laco | email | 18.2.2024 21:52 | id 177131 | nahlásit
Slúžil som vo Vimperku v rokoch 1982-84 na Pl.baterii veliteľ npor.RAJTOK Jozef-správny chlap.Ak sa niekto nájde ozvite sa.LŠ.
Novoročné priania.
Jano Jambrich | 1.1.2024 01:38 | id 176133 | nahlásit
Všetkým vyslúžilcom v Novom roku 2024 prajem hlavne zdravie, šťastie a pokoj.
Peter Zverka
Silvester Švančara | email | 7.6.2023 16:04 | id 172817 | nahlásit
Chlapci s Petrom Zverkom som slúžil neskôr u 3853 Bratislava, potom išiel zo zdravotných dôvodov na voj. správu. Zdravie sa mu celkom zosypalo, neviem či dnes ešte žije. Ak na neho v dobrom spomínate, dajte vedieť, zistím čo s ním je.
 
Re: Peter Zverka
Jano Jambrich | 3.11.2023 15:18 | id 175030 | nahlásit
Zdravím ,
Peter Zverka zomrel 13.05.2000 ako 47 ročný.
Je pochovaný na cintoríne vo Vrakuni.
S pozdravom Jano Jambrich
vzpomínka na mládí
Emil Herman | email | 20.11.2022 18:19 | id 168374 | nahlásit
Můj otec, Emil Herman, rok. nar. 1934 sloužil ve Vimperku v letech 1954 - 1956. Měl těžký život, ale na "vojnu" stále rád vzpomíná. Byl řidič Praga V3S, Tatra 805. Číslo VÚ si už nepamatuje. V Rejštejně byl 4 měsíce v autoškole, pak celou dobu ve Vimperku. Kamarádi Hostaša, Juklíček, víc kluků si nemůže vzpomenout. Prohlíží tablo, ale na jména si už nevzpomene. Přesto by byl moc rád, kdyby někdo žil a ozval se mu. Moc děkuje dcera.
 
Re: vzpomínka na mládí
Karel Hora | email | 17.12.2023 18:04 | id 175688 | nahlásit
Váš příspěvek mi potésil Já jsem se narodil v.r.1956 ve Vimperku. Měj otec Karel Hora v.r 1928 a sloužil U sloupu jako voják z povolání snad jako spojař, hodnost nevím a vlastné nic víc nevím. Neznal náhodou Váš tatínek mého?
Spolubojovník.
Ján Jambrich | 27.9.2022 20:55 | id 167305 | nahlásit
Hľadám Františka Černého slúžil u VÚ 9376 Vimperku 1 motostrecký prápor Kašperské Hory . Prevelený bol 17.05.1978 od VÚ 5849 Uherské Hradište. Prosím kto by vedel niečo o tejto osobe podajte info. Pokiaľ to budeš čítať ty Fero ozvi sa. Ďakujem. Jano Jambrich
Tankový prapor 1982 - 1984
Richard Ladislav | email | 23.5.2022 10:06 | id 164474 | nahlásit
Ozve se někdo z ČTZ a 3.roty tankového praporu "pisárovi" z let 1982-84?
Tankisti 1 roty u Sloupu rok 1984-1985
Jaroslav Muraň | email | 18.1.2022 17:35 | id 161732 | nahlásit
Zdravím všechny. Byl bych rád, kdyby se mi ozvali moji dávní přátelé z 1 roty tankového praporu v letech 1984-1985. Velitelé: Draganovský, Růžička , Pekář...
Byl jsem řidič tanku č. 710.
S pozdravem "Rukavica" - Jaroslav Muraň. Tel. 739458431. Popřípadě email dcery: simona.muranova@seznam.cz
Vianoce...
Jano Jambrich | 24.12.2021 14:37 | id 160932 | nahlásit
Všetkým vyslúžilcom z kasární U Sloupu vo Vimperku prajem krásne prežitie Vianočných sviatkov hlavne v pokoji, láske a dobrom zdraví. Jano Jambrich n
 
Vimperk 1963-1965
dcéra | 30.12.2021 19:16 | id 161127 | nahlásit
dakujem za prianie-aj za mojho ocka,ktory uz zial nie je medzi nami.sluzil vo Vimperku vojensky utvar 9376 v r.1963-1965 ako "prieskumník-pancierovník".pochadzal z Nitry.velmi rád spomínal na tieto časy ked zil a mna-ako pubertiačku to vtedy nezaujímalo.preto sa to snazim napravit aspon touto formou.este by som rada niekedy aj navštivila Vimperk a samozrejme kasarne...prajem Vam vsetkym co tu pisete,aby sa vam podarilo najst cloveka-ludí s ktorymi by ste spolocne zdielali spomienky.stastny novy rok!
 
Re: Vimperk 1963-1965
Ján Jambrich | 30.12.2021 21:40 | id 161141 | nahlásit
Skús www lapiduch1967 dozvieš sa viacej o každoročnom stretnutí, ktoré organizuje p. Pejchar.
josef 8.rota 1980-1981
Josef | email | 15.12.2021 19:57 | id 160569 | nahlásit
ve Vimperku jsem sloužil v budově nad 10.rotou, takže vím očem je řeč. Náročný, ale i krásný pobyt v nádherné šumavské přírodě se promítá ve vzpomínkách i po 40.letech.Pamatuji si na poručíka Opravila, kapitána Zámečníka, majora Jankulára, majora Kabilku.....výstrojní náčelník Stanislav Havránek. Jména mých vojenských kolegů mi už vypadla z paměti,jen jeden,co mě vystřídal v posledních dnech ,se jmenoval Vladimír Lipovský...
 
Re: josef 8.rota 1980-1981
Antonín Kraváček | email | 26.5.2022 15:11 | id 164580 | nahlásit
Já jsem na 8 rotě sloužil v letech 1981 - 1982. Vladimír Lipovský byl můj ročník. S ním pak byli ještě: Garančovský, Kročil, Mareš... Praporu velel npor. Jakoubek, na rotě si ještě pamatuji por. Tošenovského a por. Matějku.
Standa Havránek dělal výkonného praporčíka i za mě.
Z chlapů na pokoji si vybavuji Vlachovského, Hlaváčka, po něm jsem přebíral provozku OT č. 132. Pak tam byl ještě Jurajda, Pareský... víc si asi nevzpomenu. Byl jsem tam před pěti lety a je to tam k nepoznání.
Antonín Kraváček
 
Re: Re: josef 8.rota 1980-1981
Roman Vild | email | 14.6.2022 18:47 | id 165098 | nahlásit
Tošenovského pamatuji 1985-87 jako kapitána a byl na štábu pluku, funkci nepamatuju, Matějka, pokud mne paměť neklame byl npor. a velel na štábu evidenčnímu odd.
 
Re: Re: josef 8.rota 1980-1981
Milan Opravil | email | 15.10.2022 17:54 | id 167758 | nahlásit
Zdravím, tak zjišťuji, že jsem na 3. praporu pracoval asi v utajení. Ale tebe si pamatuji.
Zdraví tě Milan Opravil, emeritní poručík.
 
Re: josef 8.rota 1980-1981
Milan Opravil | email | 15.10.2022 17:47 | id 167757 | nahlásit
Předpokládám řidič OT-64? Tak doufám, že vzpomínáš na krásnou Šumavu, ale i na mě, více než méně v dobrém.
Měj se fajn.
 
Re: Re: josef 8.rota 1980-1981
josef | email | 27.10.2022 23:46 | id 167944 | nahlásit
Zdravím svého bývalého velitele, na kterého vzpomínám jen v dobrém.Ano byl jsem řidičem OT-64 a tak trochu i písařem roty. Docela rád na tuto vojenskou dobu vzpomíná i díky férovosti našich nadřízených vojín Janek Josef.
Telefónna ústredňa
Jano Jambrich | 5.12.2021 20:28 | id 160243 | nahlásit
Slúžil som na telefónnej ústredni 1978-80.Hľadám chlapcov pisárov štábu Ilko, Chudý, Jozef bol n spisovni u Volfa, Jaro na evidečnom (priezviská mi už vypadli)ďalej telefónny mechanik Ružička, dialnopis Macháček, ošetrovňa Jantač, Jasanský, Fero Černý na Kašperské Hory l prapor
 
Re: Telefónna ústredňa
Aleš Florián | email | 8.12.2021 22:53 | id 160382 | nahlásit
Tak na ošetřovně jsem sloužil roky 78 -79, Jirka Jantač, Ota Jasanský, Laďa Kůš, Jirka Hubač, LuděkMachala a jiní. A vás kluky z ústředny jsme si hýčkali, měli vstup volný kdykoliv. Na spisovně byl Jirka Macura. A další kluky bych si také vzpomněl.
Byl jsem tam od té doby 2x, kasárna opuštěná, rozkradená, pouze pár stavebních a spedičních firem. Z ošetřovny je nyní penzion Šumavous, mají webstránky. Tělocvična nejdřív skoro na spadnutí, loni již srovnána se zemí. Několik fotek z areálu mám v archívu. i na Radosti jsem se byl projít, neskutečně zarostlé.
 
Re: Re: Telefónna ústredňa
Jano Jambrich | 19.12.2021 12:03 | id 160670 | nahlásit
Zdravím , to som rád, že si sa ozval. Troška som musel oživiť pamäť. Ty si odchádzal do civilu na jar 1979 s Machalom, Patákom, Halinárom s ústredne a Smutným s evidečného a Danom Chudým s plukovnej pisárne. Možno sa mýlim. Sú to už nejaké roky Macura bol na evidečnom so Smutným a na spisovni bol v okuliaroch a volal sa Jozef. Na ústredni bol ešte Jiří Bradáč prezývka Packa. Ja som bol tiež 2x. Akurát som nebol na vodárni. Tam boli dvaja háadzanári. Jeden stále doma. Riadna zašiváreň.
 
Re: Re: Telefónna ústredňa
Jano Jambrich | 19.12.2021 12:20 | id 160671 | nahlásit
Ešte so zabudol stránka .www lapiduch1967. To založil Jaro Suchánek lapiduch VU 9376 1967-69. Žiaľ už nie je medzi nami. Oni mávajú stretko vo Vimperku každý rok koncom leta. Skús si kliknúť na stránku.
 
Re: Re: Telefónna ústredňa
František Skala | email | 17.12.2022 21:48 | id 168992 | nahlásit
Já pamatuji také Jirku Macuru,dělal jsem výkonnýho na vel.četě,Jirka byl z Janovic nad Úhlavou,spolu jsme chodili na Katův šleh a taky do civilu...
 
Re: Re: Re: Telefónna ústredňa
Jano Jambrich | 4.1.2023 19:38 | id 169633 | nahlásit
Skála zdravím Ťa,
znova som prezeral stránky a trošku som zaspomínal. Teba si trošku vybavujem ako blonďáka, ale neviem či sa trafim s bydliskom. Myslím si, že pochadzaš zo Stříbra, alebo s Južnej Moravy. Možno sa mýlim??? Chcel by som si s Tebou ujasniť niektoré osoby. Ty si bol tiež blízko štábu atď.
Evidenčému velil nprap.Plachý a po ňom neviem nrtm. alebo pprap. meno mi vypadlo,
pisár Smutný a po ňom Macurek. Spomenieš si na meno Jozefa robil na spisovni u Volfa, pisár na tankovom prápore. Zahynul pri presune na jeho prvé aj posledné cvičenie. Myšky na Bolestivé. Mal cca 3 mesiace do civilu. Písal r. 1980 . Mal isť do civilu marec 1980. Chcel sa rozlúčiť s kamarátmi . Aj po toľkých rokoch si naňho ticho spomeniem. Dobre sme vychádzali. Petra Ilka si pamätáš na pisárni? Ten je žiaľ Bohu už nie je medzi nami. Pobral sa veľmi mladý ani nie 30 ročný. Rád by som vedel niečo o tel. ústredni. Ako to tam po mne fungovalo. Pamätáš si Jara Teplíka ? Ten tiež už nie je medzi nami.Zatiaľ toľko. Až budeš mať čas ozvi sa. Budem rád
 
Mimoriadna udalosť v r. 1980 VÚ 9376 Vimperk
Jano Jambrich VÚ 9376 -obsluh | 21.11.2023 09:45 | id 175282 | nahlásit
Slúžil som v období 04. 78- 03.80 odchod do civilu 27.03.1978.Dávam do pozornosti vojakom ZVS, ale aj dôstojníkom slúžiacim v tomto období.
MÚ sa stala pri presune tankového práporu na cvičenie do Boletíc . Zahynul pri tom pisár práporu myslím, že sa volal Jaroslav Kracík. Bolo to jeho prvé, ale aj posledné cvičenie. Nakoľko za 2 roky sa vytvorili pekné priateľstvá tak sa chceli dôstojne rozlúčiť pred odchodom do civilu. Jaro bol príjemný človek. Dokonca bol pred odchodom na cvičenie u nás na ústredni. Pýtal som sa ho či to stojí za to ísť na to cvičenie, keď nebol za 2 roky ani raz. Odpovedať znela , že áno . Sme dobrý kamaráti a treba sa nám pekne rozlúčiť. No stalo sa to čo sa stáť nemalo. Všetko je v živote tak ako má byť. Dosť často na myslím na neho ako aj na Petra Ilka pisár pluku, ktorý nás opustil ako 27 ročný. Česť ich pamiatke.
 
Re: Mimoriadna udalosť v r. 1980 VÚ 9376 Vimperk
Oprava | 21.11.2023 12:09 | id 175283 | nahlásit
Oprava: Sme dobrí kamaráti ............
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Mimoriadna udalosť v r. 1980 VÚ 9376 Vimperk
Jano Jambrich | 21.11.2023 18:43 | id 175286 | nahlásit
Čo to bola za reakciu a od koho? Bolo by dobré predstaviť sa .
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Mimoriadna udalosť v r. 1980 VÚ 9376 Vimperk
Jano Jambrich | 26.11.2023 18:28 | id 175377 | nahlásit
Či to je za reakciu z ID 175 283: odpisujem tak ako je napísané ..... sme dobrí kamaráti.
Ak niekto reaguje tak by sa mal podpísať.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Mimoriadna udalosť v r. 1980 VÚ 9376 Vimperk
Jano Jambrich | 10.12.2023 17:42 | id 175549 | nahlásit
Vyslúžili VU 9376 tankového praporu .
Nenájde sa nikto kto by si pamätal na túto mimoriadnu udalosť? Neviem si spomenúť kto velil v tom čase tankovému praporu. Pre objasnenie pamäte by nebolo na škodu keby napísali aj nejaký dôstojníci,balení zaklaďáci. Určite si niekto na to pamätá.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Mimoriadna udalosť v r. 1980 VÚ 9376 Vimperk
Jano Jambrich | 10.12.2023 18:20 | id 175551 | nahlásit
Pre upresnenie v tom čase velil pluku kpt. Jezbera a NŠ pluku kpt.Thurwald,
zástupca pre BP pplk. Hedbábny
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Mimoriadna udalosť v r. 1980 VÚ 9376 Vimperk
František Skala | email | 27.1.2024 18:14 | id 176667 | nahlásit
Ano,Jarda Kracík z Prahy.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Telefónna ústredňa
František Skala | email | 27.1.2024 18:12 | id 176666 | nahlásit
Jsem z Tachova,blonďák.Ten co zahynul byl výkonný od tankánů,sympaťak,jméno mi zmizelo hako jména některých kluků,Ilka si pamatuji byl od nás z vel.čety,jà tk vzsl po absolventovi Servátko se jmenoval z ústředny jsem neznsl nokoho i jdyž jste často přepojovali moje hovory z kanclu do města Tachova no dalo by se kecat k tý době,vyl hsem ba voj.cvičení ve Stříbře a narazil jsem tam na ppl.Hedbábného-jeden z normálních důstojníků,opstruj se kamaráde a třeba napiš,teď bydlím v Horní Slavko u K.Varů
 
Re: Re: Telefónna ústredňa
František Skala | email | 27.1.2024 18:00 | id 176663 | nahlásit
S Jirkou Macurou jsem
odcházel do civilu,Ilko rok před námi,já byl výkonný praporčik na vel četě,pod námi spoj.rota a nad námi průzkumnà a my s ženisty,čet.abs.Sládek byl vel.čety,po mě to vzal Slabý,Skala František.
 
Re: Telefónna ústredňa VU 9376
Jano Jambrich 4. 1978-80 spoj | 30.12.2021 21:37 | id 161140 | nahlásit
Upresnenie. Veliteľ spoj roty Zverka, NS Hrodek, staršina roty Pleceník, Adamčík
 
Re: Telefónna ústredňa
František Skala | email | 17.12.2022 21:39 | id 168991 | nahlásit
Na Ilka -písaře z velitelské čety si pamatuji,npr.Volf,npr.Marvan,já byl na vel.četě výkonný a velitel byl Sládek,vzpomínám na Jirku Macuru,Náplavu,Orechovského,Zoltána ...předávak jsem funkci Slámovi
Výročí 35 let
fialka | email | 9.9.2021 10:35 | id 158729 | nahlásit
V září bude výročí 37 let od nástupu na vojnu a 35 let od opuštění brány kasáren. Musim se podívat, který den to přesně bylo a pokud to půjde ,tak bych se tam jel podívat a zavzpomínat.
 
Re: Výročí 35 let
fialka | email | 9.9.2021 10:38 | id 158730 | nahlásit
Tim myslim VÚ 9376 Vimperk
 
Re: Re: Výročí 35 let
fialka | email | 9.9.2021 12:20 | id 158732 | nahlásit
Dám sem pár jmen na který rád vzpomínám, Martinkovič , Beran , Masár , Lacko , Babovák(zemřel) , Kahánek , Šulc , Jantačka , Pospíchal , Zoufalý , Banda , Turcaj , Smělý , Veverka , Trylč , Štuler , Oravec , Ondreáš , Danko , ... , Byl tam i takovej hajzlík Chlumák . Vojáci z povolání Draganovský , Fiala , Rúžička , Pěnkava , Kavulok , Benko , Rozsypal , Sirný , Vlček , Bolek , Burian , Procházka , Samec , Chrapčiak , Kopecký , Krajčovič , Ryneš , a taková postavička praporčík Bujko ten nikomu neulížil ... a taky hajzlík mrňous Karol. Pak tam byl jeden myslim poručík , taky taková nápadná postavička , říkali jsme mu děcko , měl dětský obličej a takovou ženskou postavu s velkym zadkem ale byl slušnej nevim už jak se jmenoval.
 
Re: Re: Re: Výročí 35 let
Petr | email | 12.9.2021 14:05 | id 158782 | nahlásit
Ve Vimperku jsem byl 84-85 (předtím v Brně), na 5. bigošrotě. Jestli bych Chlumák řidič OT, tak toho si i pamatuju. To by tedy měla být 4. bigošrota.
Rozsypal byl velitelem naší roty, Pěnkava byl velitel Praporu. Toho jsem neměl rád a on mě asi taky ne. Před ním byl velitel praporu kapitán Kočí a to byl jinaččí frajer.
Bujko byl dobrák. Jednou dokonce objevil nějaký film, ve kterém jsme jako gympláci účinkovali, tak mi ho speciálně pustil.
Draganovský jako velitel pluku byl taky celkem v pohodě, pěkní lumpové tam byli Fiala (myslím majora Fialu :-))a Bolek.
 
Re: Re: Re: Re: Výročí 35 let
fialka | email | 14.9.2021 22:12 | id 158858 | nahlásit
tak to se musíme znát.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Výročí 35 let
Petr | email | 23.9.2021 12:06 | id 158986 | nahlásit
Pokud jsi sloužil s vojínem Chlumákem (ostatní jména mi nic neříkají), tak jsi byl jen na jiné rotě. Musel jsi bydlet buď o patro výš nebo níž. My byli uprostřed. Na rotě jsem dělal (nějakým omylem) výkonnýho praporčíka. Měl jsem to jen na měsíc po předchozím výkoňákovi podržet, pak ale nebyl jiný, tak jsem do toho spadnul.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Výročí 35 let
fialka | email | 30.9.2021 05:33 | id 159094 | nahlásit
Bujko , myslím,že byl praporčík chodil do služby jako dozorčí autoparku a já s ním jako pomocník, myslím, že pomocníci býlali 3. Nevim jestli to byla pravda, ale říkalo se, že Bujko pučoval vojákum byt když jim přijela návštěva. Rotmistr Samec ten si s některejma vojákama tykal , a když chodil do služby jako dozorčí autoparku tak tam dělal z chemlonu takový dečky.
 
Re: Re: Re: Re: Výročí 35 let
fialka | email | 9.12.2021 04:18 | id 160386 | nahlásit
Přemýšlim jak se jmenoval ten myslim podporučík kterýmu jsme říkali děcko, měl spíš ženskou postavu s velkym zadkem a dětský obličej , ale nebyl špatnej.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Výročí 35 let
fialka | email | 24.9.2022 08:13 | id 167221 | nahlásit
Vzpoměl jsem si, myslim, že se jmenoval Koželuh
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Výročí 35 let
Jano Jambrich | 6.12.2021 20:53 | id 160321 | nahlásit
Končil som na jar 1980. Krajčovič malý Slovák s veľkými a špinavými ušami asi Bratislavčan. V Prúseri aa v Arme si personál stále z neho uťahoval a hlavne ten Jozef myslím že sa tak menoval Armár neviem ako sa volal. V 79 bol povýšený na poručíka a troška robil vojnu, ale potom ho to prešlo. Ryneš bol skladníkom praprčík s hrubým hlasom- hrával mariáš. Veltel pluku bol Jezbera, NŠ Thurvald, politruk Pokorný, pre bojovú Hedbábny, Zverka, Honza,
 
Re: Re: Re: Výročí 35 let
Roman Vild | email | 14.6.2022 19:04 | id 165099 | nahlásit
Čau, já tam byl 1985-1987 a pár jmen, co zmiňuješ, si pamatuju - Masár, Oravec (Ľubomír?), Smělý - jestli se jmenoval Mirek, tak s tím jsem byl v přijímači, pak byl zařazen jako spojka a taky jsme toho zažili hodně i po vojně. Bohužel jenom krátce, protože 1990 umřel.
Z lampasáků - samozřejmě Dragan, Fiala zvaný Kondor (kvůli nosu) ZVT, Růžička NŠ, Bolek ZNŠ a můj nadřízený na štábu, byl jsem totiž štábní krysa, tedy písař pluku, Kavulok. Bujko byl cool, pouštěl hrůzu, ale stačilo mu říct náčelníku a byl tvůj. Ale hajzlíka Karola si nevybavuju. Fialko, a tys měl jaké zařazení? A ani tvoje jméno nevíme...
 
Re: Výročí 35 let
Petr | email | 12.9.2021 14:13 | id 158783 | nahlásit
Byl jsem tam cca před 5 lety. Bydlel jsem ve Vimperku v penzionu "Pension Haus Ried". Penzion vlastní Němec Reinhold Ried. Během hovoru vyšlo najevo, že když já sloužil ve Vimperku, on vojákoval na druhé straně kopce, byl kuchař. Tak jsme se společně hrozně opili.
 
Re: Výročí 35 let
fialka | email | 30.9.2021 05:05 | id 159093 | nahlásit
Tak jsem si udělal výlet a do bývalých kasáren se vypravil 24.9 v den odchodu do civilu, a včera ,to je 29.9 to bylo 37 let kdy jsem nastoupil základní dvouletou službu u VU 9376 Vimperk.
Vimperk vú 9376
Tonda | 2.8.2021 18:18 | id 158030 | nahlásit
Sloužil jsem na ČTZ u tankového praporu v letech
1974 - 76 .jako řidič -haklu. Velitel praporu mj. Hýbl (mirda). zást. npr. Rákos
Na mazáky si hráli většinou slováci.
Vimperk útvar 2502 rok.1976-1978 prieskumný prapor
Ján Šafár | email | 7.4.2021 09:07 | id 155617 | nahlásit
Hĺadám bývalých spolubojovníkov Prieskumná rota pod velením kpt.Kordáča vel.roty Čičmanec 1976-1978
 
Re: Vimperk útvar 2502 rok.1976-1978 prieskumný prapor
Cisar Milan | email | 25.4.2021 10:32 | id 156153 | nahlásit
Ahoj ja som tam bol 1975 1977 bol som šofér R3AT a tvoje meno som spoznal .
 
Re: Vimperk útvar 2502 rok.1976-1978 prieskumný prapor
Aleš Florián | email | 8.12.2021 22:45 | id 160380 | nahlásit
Ahojky, já narukoval 9/77 a dělal jsi mi v přijímači velitele družstva. Velitel útvaru mjr. Beneš, výsadkový náčelník kpt. Dujava a i další jména bych si vzpomněl.
Technik DO.
Pavel | email | 3.1.2021 19:06 | id 152210 | nahlásit
Sloužil jsem jako technik DO pod majorem Kubešem a náčelníkem štábu kapitánem Řezníkem v roce 1984 až 1985. Bylo to fajn, téměř denně u Gábiny v hospodě pod zámkem. Bylo tam ale pár gumáků, třeba velitel 3.mspr kapitán Zámečník, nebo NŠ pluku kapitán Růžička. Ještě správná guma ZT pluku mjr Fiala. Jinak většinou lampasáci salámisti a taky opilci. Ještě si pamatuju na velitele RTZ kapitána Krajčoviče zvaného Lobogo a jeho technika Edu Samce rotmistra.Jo a velitele Rotky nprap. Kryštofa, to byl super gumák. Npor Frič byl za mě velitel baterie.
 
další jména
fialka | email | 14.3.2021 05:48 | id 154775 | nahlásit
ano Loboga si dobře pamatuju, přidám další jména lampasáků- Benko. Rozsypal. Pěnkava. Gajer. Sirný . Chrapčiak. Polanský, Hašek, velmi nepříjemný a zlý trpaslík Karol. Mám vzpomínku na službu v parku, ráno mi volá dozorčí útvaru plk. Fiala- Jak to. že ještě svítí světla u tanků pod esopřístřeškama? Jak se jmenujete? Dám Vás zavřít. Já na to -1 pomocník dozorčího autoparku vojín Fiala. Na telefonu bylo chvilku ticho a pak plk. Fiala řiká- tak to tam běžte zhasnout. Myslím, že jsme mu říkali Klifton.
 
Re: další jména
Pavel. | email | 22.3.2021 20:16 | id 155093 | nahlásit
Fiala byl za mě major a ZT pluku. Z lampasáků a opravdu gum tam byla spousta, pamatuju na kapitána Bolka, za mě důstojník štábu, správnej byl major Kabilka, vydával na jízdní rozkazy na auta, dále myslím Pěnkava byl velitelem bigoš praporu a pak pěkná guma byl velitel tankového praporu kapitán Pekař. Myslím že ještě káteesák praporčík Míla Čech byl taky v pohodě. Fialovi jsme fakt přezdívali klifoň kvůli velkýmu nosu.
 
Re: Re: další jména
Milos | 17.11.2021 18:27 | id 159829 | nahlásit
Když jsem končil a nasluhovol basu, tak mě ten debil Fiala
za mě už pplk. vyhmátnul někde bokem hlavních tahů, kterým jsem se uzkostlivě vyhýbal.
Zastavil mě začal jebat za zůžený kalhoty, ten šmejd si mě
velice dobře pamatoval, že jsem ze spojroty a že nasluhuju.
Řval na mě, že se domu jen tak nedostanu a ve mě byla tenkrát
hrozně malá dušička. Nevim jak si mě mohl pamatovat - za dva
roky jsem se s nim osobně setkal pouze 2x :(
 
Re: Re: Re: další jména
fialka | email | 18.11.2021 05:23 | id 159838 | nahlásit
Já nemám dobrý vzpomínky na ppor. Karola
 
Re: Technik DO.
Stanislav Frolo | email | 28.3.2021 15:59 | id 155274 | nahlásit
ja som slúžil u tankánov a npor Růžička bol ešte veliteľ tankového praporu
 
Re: Re: Technik DO.
Stanislav Frolo | email | 28.3.2021 16:01 | id 155275 | nahlásit
a npor Pekař bol velitel 2tankovej roty bol to môj veliteľ tanku....riadna guma
 
Re: Re: Technik DO.
Pavel. | email | 12.4.2021 14:45 | id 155807 | nahlásit
Za mě Růžička byl už kapitán a náčelník štábu pluku pod velitelem pluku kapitánem Draganovským. Bylo lépe se mu vyhnout. Jeho oblíbeným koníčkem byly kontroly stráže, vždycky to hrozilo průserem. Ještě si dobře pamatuju na náčelníka štábu tankovýho praporu npor Klimka. To byla správná guma. Vůbec zlatej DO pod Kubešem. l
Řidič OT-64
Mirek Janoušek | email | 31.5.2020 15:10 | id 147116 | nahlásit
zdravím kamarádi, Vimperk říjen 79- 81,
přijímač Kašperské Hory
Vimperk
Brandys Lado | email | 17.5.2020 13:49 | id 146779 | nahlásit
ja som slúžil v kasíne u Sloupu v r.1984-1986 na RTZ hrote
veliteľ Kapitán Krajčovič spolubojovnici ozvite sa.
 
Re: Vimperk
Petr Lukeš | email | 31.8.2020 16:01 | id 148992 | nahlásit
Ahoj.Pamatuju se na Karla Kroupu.
Libor
Libor Polák | email | 6.9.2019 06:39 | id 140475 | nahlásit
Slúžil som vo Vimperku u sloupu. Jar 88 január 90 bol som výkoňák PTRS. Veliteľ bol kpt Frič. Kamaráti ozvite sa
 
Re: Libor
Andrej Demetrovic | email | 5.3.2020 20:13 | id 144976 | nahlásit
Cau Libor som kamos od Macana Studienka.Bol som na Pt 2 89-91.Andrej
Nazdar
Tomáš Briatka | email | 2.9.2019 21:46 | id 140417 | nahlásit
Narukoval som na jar 82 do Vimperku k RM1, potom sme boli všetci prevelený do Kašperskych Hor, po jednej volovine ma prevelili k tankanom na čtz -ku ,tam som bol do októbra a potom nás pár preverili do Kaplice, nepametam si už mena len pár , Mati- Maďar , Moncman Ján , Peter z Moravan nad vahom , toho by som chcel nájsť, mám síce info že je mŕtvy ale ...
všot
milan | email | 10.6.2018 16:32 | id 129467 | nahlásit
Bol som na spoj rote 1986-88 ako vodič všotu u nadporučíka Ševčila.
 
Re: všot
Pavel Slavník | email | 16.7.2018 12:32 | id 130353 | nahlásit
Ahoj Milane,
Byl jsem na spojrotě 1985-87, Ševčík můj velitel. Ve druhém roce jsem dělal velitele vozu, neřídil si mi? Kamarád Petr Hlubík měl R3A na podvozku V3S.
 
kamarádka České Budějovice
Helena Čekanová - Fenclová | email | 16.9.2018 15:22 | id 131829 | nahlásit
Ahoj Pavle,
asi tě to překvapuje, kdo ti po tak dlouhých letech píše. V roce 86 jsme se seznámili ve vlaku ze Strakonic do Českých Budějovic. V Budějovicích na Hlincově Hoře, jste týden měli cvičení, jedno odpoledne, jsem tam za tebou přijela. Pamatuji si i Petra Hlubíka a Tibora. Snad si po 32 letech na mě vybavíš nějakou vzpomínku. Je toho moc co bych ti chtěla říct. Jen náhodou jsem zadala číslo útvaru a hned jsem tě po tolika letech našla. Nikdy jsem na tebe nezapomněla a dopisy od tebe mám pořád schovaný. Mrzí mě, že jsem kvůli bývalému s tebou přerušila naše přátelství a za to se ti chci omluvit. Pokud si mé jméno zadáš na facebooku, a dáš žádost o přátelství budu moc ráda. Měj se krásně ahoj Helena
 
Re: Re: všot
Milan Matějka | 15.3.2019 22:26 | id 136555 | nahlásit
Čau Pavle, byl jsem tam 85-86 jako velitel spoj. čety, ještě si vzpomínám na jména jako Oroszlány, Varga, Bouše, Melichárek, Hricko, Hurdálek, Žilík, Kula, Adamčík, Holub (omlouvám se kamarádům, které si už nepamatuju).
 
Re: Re: Re: všot
Pavel | email | 24.10.2019 09:35 | id 141358 | nahlásit
Ahoj, Vilo Oroszlány a Ivo Žilík byli mý mazáci :-) Ivo hrál dobře na harmoniku. Jirka Kula byl četař po VŠ. Ještě vzpomínám na jméno kolegy z jiného všota, blonďák, umělecký kovář v civilu..
 
Re: Re: Re: Re: všot
Gabi dobos | email | 7.7.2021 15:27 | id 157593 | nahlásit
A dobosa pamatate,Vilom sa mame fajn ozvete sa na mail alebo sme an na messenzery.aj Arletha tam najdes
 
Re: Re: Re: všot
Miloš Holub | email | 14.12.2019 21:56 | id 142579 | nahlásit
Ahoj Milane, ozvi se eigen@sperhak.cz
Jinak zdravim všechny vespolek :) ))
 
Re: Re: Re: všot
Gabriel dobos | email | 19.7.2022 13:19 | id 165965 | nahlásit
Chemik Dobos?
 
Re: Re: Re: všot
Gabriel Dobos | email | 3.1.2023 16:58 | id 169599 | nahlásit
Ahoj,na Dobosa pametas,Kormanom,Klacsom,Zilikom,Oroszlanym sme kontakte.na Vránu,Hlubíka,od chem.Martynka nemáš kontakty
 
Re: Re: Re: všot
Gabriel Dobos | email | 3.1.2023 17:08 | id 169600 | nahlásit
Na Dobosa pametas, Kormanom Klacsom Zilikom Oroszlanym sme kontakte.na adamcika,Hlubíka nemáš kontakt
 
Re: Re: všot
milan vincur | email | 18.4.2019 11:38 | id 137336 | nahlásit
Maš pravdu ..Po tebe to prebral Jardo Junek.
 
Re: Re: všot
Libor Žák | email | 3.5.2023 21:47 | id 172320 | nahlásit
"No to je niečo..." Čago spojaři, jsem moc rád, že tu píšete. Pavlíku já jsem Tě vozil VŠOTem. Nejde zapomenout na "Fluzgoně" a na Viznera, který mi dal 7 dní basy,které jsem nadsluhoval... Budu rád, jak se někdo ozve na email. Nemáte někdo kontakt na Lacu Hricka, našeho telefonisty?
 
Re: Re: Re: všot
Milan Vincur | email | 10.7.2023 13:33 | id 173302 | nahlásit
Liborko po tebe som prebral všota ja.Do dnes počujem to tvoje ´,ALE JOZEF, ked si chcel naštvať Pepu Vranu.Prajem všetkym zo spoj. roty veľa zdravia.
 
Re: Re: Re: všot
Pavel Slavník | email | 21.2.2024 20:36 | id 177199 | nahlásit
Ahoj Libore, paráda že jsme v kontaktu, zkusím ještě sehnat Petra Hlubíka. Sháním po různých skupinách kde by bylo možno znovu vidět R3MT, ale zatím bez úspěchu.
1984-1986
Fialka | email | 4.1.2018 19:09 | id 124911 | nahlásit
Je tu někdo kdo byl ve Vimperku září 1984- září 1986?
 
Re: 1984-1986
Petr P. | email | 27.2.2018 09:39 | id 126799 | nahlásit
Byl jsem od ledna 1984 do srpna 1985 u bigošů na 5. rotě.
 
Re: 1984-1986
MILAN DOSTAL | email | 22.9.2018 20:20 | id 131921 | nahlásit
Milan spravce na RADOSTI
 
Re: Re: 1984-1986
Roman Vild | email | 18.7.2019 18:34 | id 139456 | nahlásit
No, nekecej, to by jeden neřek´, pane správče...když jsme tam lítali s anténou a chytali Rakušáky, že? :-)))
 
Re: Re: Re: 1984-1986
Petr Lukeš | email | 31.8.2020 15:49 | id 148990 | nahlásit
Roman Vild ze 4.roty.
 
Re: Re: Re: Re: 1984-1986
Roman Vild | email | 14.6.2022 19:09 | id 165100 | nahlásit
Myslíš 4. rotu v přijímači? Ty vole, Lukíno, to už si fakt nepamatuju. Ale zbytek vojny na velitelské četě.
 
Re: Re: Re: 1984-1986
Petr Sojka | email | 22.11.2022 14:19 | id 168410 | nahlásit
Koukali jsme s Mirkem Smělým na rakušáky na všechny Bondovky v učebně
 
Re: Re: 1984-1986
Albert | email | 27.9.2019 14:59 | id 140871 | nahlásit
A ja som bol Tvoj nástupca po tom blonďákovi z Prahy
 
Re: Re: 1984-1986
Petr Lukeš | email | 31.8.2020 15:59 | id 148991 | nahlásit
Pamatuješ na Míru Smělího.
 
Re: Re: Re: 1984-1986
Zdenek Šuransky | email | 16.9.2020 19:38 | id 149340 | nahlásit
Ahoj,pamatuji Miru i Romana Vilda. S Mirou jsme se nekolikrat po vojne sesli a s Romanem naposled asi pred 5-ti lety. Ja byl u pruzkumaků npor. Bednarcik. Tvoje jmeno si pamatuji, ale obraz se nejak vytratil.
 
Re: Re: Re: Re: 1984-1986
gabi.dobos65@gmail.com | 8.9.2021 11:00 | id 158716 | nahlásit
Roman nesluzil u chemikoch unas
 
Re: Re: Re: Re: Re: 1984-1986
Roman Vild | email | 14.6.2022 19:18 | id 165102 | nahlásit
Jasné, že som nemohol slúžiť u chemikov, keď som bol na veliteľskej čate. Ty kokos, ja a chemik... :-)))
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: 1984-1986
Roman Vild | email | 14.6.2022 19:12 | id 165101 | nahlásit
Šurdo, ty vole, mě taky neštvi, se neozveš, číslo změníš...jak tě mám kontaktovat, kruci...jsem myslel, že jsi mrtvej...ozvi se, já mám pořád stejné číslo.
 
Re: Re: Re: 1984-1986 Smělý
fialka | email | 14.3.2021 05:27 | id 154774 | nahlásit
Smělýho si pamatuju, byl pražák.
 
Re: Re: Re: 1984-1986
Petr Sojka | email | 22.11.2022 14:03 | id 168407 | nahlásit
Ahoj ano Pamatuju moc dobře,byl to můj dobrý kamarád z Dejvic ,praha 6 .Sloužil jsem na čtvrté rotě .Byl jsem zástupce výkonného praporcika. Velitelsky kulometčik ot . S Mirkem jsme se něco nablbli.Často jsme přespával na střelnici .Rád na to vzpomínám, chudák dostal leukemii a umřel velmi mladý.Jeho máma umřela žalem týden po něm.
 
Re: Re: Re: Re: 1984-1986
Ladislav Kohani | email | 16.12.2022 11:31 | id 168954 | nahlásit
co bolo bolo?? a co ja som tam nebol? Lada o Michaliec. S Mirkom sme hrali divadlo, Petr s Tebou vykládka uhlia, potom chlast, basa a večer zase vykládka uhlia, Petr opustaky v Prahe u Teba v byte.. Na filmy som chodil aj ja bol tam ešte Breto Zidlicky a ja som bol na Vodárni s Pavlem Hrdlickom z Pruhonic. Petr za posledné 4 roky som bol v Prahe 8 x a nevedel som zohnať na Teba žiadny kontakt.. Az teraz.!!! dúfam že mail funguje..
 
Re: Re: Re: Re: 1984-1986
Roman Vild | email | 8.2.2023 17:53 | id 170592 | nahlásit
A chodil jsi po vojně k němu domů?
 
Re: Re: Re: 1984-1986
Petr Sojka | email | 22.11.2022 14:09 | id 168408 | nahlásit
Já založil na páté rotě klub někdy v 86 roce .
 
Re: Re: Re: Re: 1986-1988
Luboš Havlík | email | 26.12.2023 21:25 | id 175970 | nahlásit
Ten klub si pamatuji. Myslím že byl v prostředním patře budovy. A myslím že ten co tam byl jednou řekl že je příbuzný Petra Voka
 
Re: 1984-1986
Jaroslav Muraň | email | 18.1.2022 17:47 | id 161734 | nahlásit
Byl jsi u tankanů 1 roty?
 
Re: 1984-1986
Gabriel dobos | email | 25.2.2022 10:38 | id 162881 | nahlásit
Ja som bol 84_86 ako chemik
Vojna
Vladimír | email | 1.9.2017 16:28 | id 120512 | nahlásit
Sloužil jsem Ve Vimperku v letech 1992-1993 jako řidič bvp u nadporučíka Vonlendena,najde se někdo kdo sloužil v té době a možná semnou.
 
Re: Vojna
Pavel | email | 4.10.2017 19:28 | id 121358 | nahlásit
Ahoj,Poručíka Vonlemdena jsem znalz přijímače ,šel jsem do civilu na jaře 91. Byl jsem na průzkumné rotě u kpt.Bednarčíka a npor. Klabana.
kapitán Ján Šťastný
Jana Jandová | email | 22.3.2017 10:31 | id 114988 | nahlásit
Dobrý den,
můj tatínek sloužil kolem roku 1950 ve Vimperku a v Kašperských Horách Nevím nic bližšího, proto bych Vás chtěla požádat, zda si ho někdo pamatuje a mohl by mi o něm něco bližšího sdělit. Byl ročník 1929.
Děkuji
Jana Jandová (Šťastná)
Mazáci
JK | 26.8.2016 13:50 | id 107870 | nahlásit
Sestreinko ty kurvo jedna mazácká. Ještě teď se mě o vás zdá vy svině slovenský.
 
Re: Mazáci
františek Mitošinka | 27.1.2020 23:32 | id 144061 | nahlásit
Nikdy nežíkej vy svine slovenskí
 
Re: Mazáci
Ján | 12.4.2020 16:43 | id 145911 | nahlásit
To si slúžil na spojrote 1979-80 veliteľ Zverka
 
Re: Mazáci
Ján | 17.4.2020 12:45 | id 146056 | nahlásit
Bolo by dobré keby si napísal svoje celé meno. Ja tomu neverím,že bola tak krutá mazácka vojna na SR. Dá sa povedať, že som poznal dosť ľudí v rámci posádky U Sloupu. Či už prápory a roty VU 9376,alebo VÚ 2502, 6006, 3281. Boli útvary na úrovni práporov a to prieskumné a výsadkové prapory. U týchto útvarov bola poriadna mazácka vojna. Čo sa týka VÚ 9376 neviem či máš vedosť aká bola mazácka vojna na tankovom, bigošskom prápore, alebo TOP, DELVO, 10 rota komplet cigáni. Tam bola mazácka vojna. To by si mal zažiť. Rád by som si vypočul tvojích mladých ako hodnotia teba. S pozdravom Ján
 
Re: Re: Mazáci
milos holub | email | 8.8.2020 20:40 | id 148625 | nahlásit
Z mojí zkušenosti jaro 85 - jaro 87 jako velitel družstva oprav techniky
spojrota VU9376
Všichni moji kámoši z PŠky se měli lépe než my zobani na spojrotě, snad jenom mechanik
co byl převelenej ode mě z dílny na tankovej prapor se měl hůře (Jirka Hurdálek)
Byli jsme v přízemí, 1p. patro ženisti, VČ, druhý patro PTpáci, potom moji kámoši na
bigoš praporech nikdo nevěřil, jak tuhý to bylo na spojrotě, hlavně po příchodu z PŠ.
Mazáci na nás řvali a snažili se tvrdě do posledního dne 1. roku vojny vyžadovat totální
poslušnost. Na bigoš praporech aj. snad kromě DO měli všichni pokoj po 6 měsích.
Samozřejmě vedle nás byl elitní Píseckej průzkumnej prapor (1 rota výsadková) tam bylo
zase všechno jinak :) , nepleťme si s našimy průzkumáky 9376
Dneska se tomu můžeme zasmát, moje jméno máš nahoře.
 
Re: Re: Re: Mazáci
Pavel | email | 22.1.2021 07:29 | id 152877 | nahlásit
Miloši souhlas. Já byl podzim 85 až podzim 87 na spojrotě. 1.rok jsme makali uklízeli, ale nedělo se nic ponižujícího. PŠ v budějkách byla horší. A ve druhém roce jsme u VŠOTa trávili hodně času, nebyl čas na blbosti. Vzpomínám na ten čas v dobrém.
 
Re: Re: Mazáci
Petr Lukeš | email | 31.8.2020 16:08 | id 148993 | nahlásit
Na bigošárně normální mazácká vojna.Pro někoho pakec,pro někoho pohoda.Já to bral jak to přišlo,nic moc jsem si z toho nedělal.
 
Re: Re: Re: Mazáci
fialka | email | 17.11.2021 07:44 | id 159820 | nahlásit
Já byl poslední půlrok na ČTZ a lepší vojnu jsem si ani nemohl přát. Měl jsem pojízdnou dílnu OT64 a skládek MTP , s kapítánem Buriánem jsem vycházel dobře , přebral jsem to po myslím že se jmenoval - Mikulec? Na ČTZ ještě si vzpomínám na Szabo a Tomašík , pak kuchaři ale jména dalších už nevim.
 
Re: Re: Mazáci
ladislav cisar | email | 9.2.2021 17:11 | id 153590 | nahlásit
1977 1979 som bol v 10 rote
 
Re: Re: Re: Mazáci
jj | 5.12.2021 14:55 | id 160238 | nahlásit
10 rota všetko cigáni. Veliteľ mjr. Kalman
 
Re: Re: Re: Re: Mazáci
Aleš Florián | email | 8.12.2021 22:42 | id 160379 | nahlásit
Velitel 10. msr. se jmenoval Kaman, jen pro upřesnění. Já byl na RTZ, to byl sousední vchod a občas s nimi bylo veselo.
stará banda
Sestrienka | email | 24.2.2013 21:00 | id 57277 | nahlásit
zdravím všetkých starých pardov


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

VÚ 9376 Vimperk - spojovací rota

Dobová fotografie z VÚ 9376 Vimperk, útvar U Sloupu. Na fotografii vojáci ze spojovací roty.
A2012-07-20 14:29:35 TG263