Objekty PS

OPK Nová Bystřice

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | #vaše komentáře (34) | #popis

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto (T.Parkan) z celkových 22

Foto 1
Pohled na hraniční přechod Nová Bystřice z české strany. Vpravo se nachází bývalá budova OPK, která sídlila na adrese Vídeňská 112. Budova OPK dostala po revoluci novou omítku (původně byla celá žlutá).
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5

Autor: T.Parkan | Pořízeno: 8.2008 | Foto: 5 fotek

Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14 Foto 15 Foto 16 Foto 17 Foto 18 Foto 19 Foto 20 Foto 21 Foto 22

Autor: J.Al-Lami | Pořízeno: 2018 | Foto: 17 fotek



Reakce na komentář...
30.případů a služba na OPK
Vl.Kralicek | 12.3.2013 13:02 | id 58006
Za několik dnů ( týdnů) budou vysílány již zmíněné
2 díly tohoto seriálu.Je tam vidět celník J.Šenkýř a pa-
sovák Jan Stránský(již nežije).Závory v celništi jsou
v místech,kde byla závora fy.IPEN včetně odolné zdi
před r.1939.Hledal jsem v archivu,dokdy zde tato zá-
vora včetně zdi stála,ale bohužel.Existuje fotografie,
kdy je závora odemykána za účasti něm.vojaků a ci-
vilistů.Budova tedy pamatuje hodně,byla stavěna( za
dozoru ŘOP-řed.opevnovacích prací)jako zodolněné
stanovoště.Hlavni vstupní dveře jsou dodnes zesí-
lené plátem ocelového plechu,v té době bežným
typem ruční palné zbraně neprůstřelné.


Reagujete na komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

OPK Nová Bystřice

Okres: Jindřichův Hradec

GPS: 48°59'58.795"N, 15°6'56.045"E

Najít na mapě

OPK Nová Bystřice a hraniční přechod Nová Bystřice-Grametten. Tento hraniční přechod byl otevřen pro veškerou dopravu v roce 1962. Sloužil hlavně pro nákladní dopravu, zejména je jednalo o dopravu českého dřeva do Rakouska.

A2008-09-20 14:18:07 U2019-11-15 11:05:29 TG116