Různé

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (166)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto (L.Kraučuk) z celkových 11

Foto 1
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11

Autor: L.Kraučuk | Pořízeno: 8.2006 | Foto: 11 fotek



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
90-91
Peter Vaverčák | email | 25.12.2022 19:26 | id 169266 | nahlásit
V Krumlove som slúžil máj - júl 1991 ako inštruktor v křk na T - 815 8x8 . Velil nám mjr Potůček .
Hledám kamarada
Jan | 9.12.2020 18:02 | id 151226 | nahlásit
Hledám touto cestou přítele Petr Liška sloužil v českém Krumlově v r.1983 .prosím neznáte ho někdo můj tel.603211892
 
Havarie
jarmax | 8.1.2022 08:52 | id 161426 | nahlásit
Skot OT 64 havaroval v Hodoníně v roce 67,69 ?....při nájezdu na most řidič nezvládl řízení,skot se zřítil na žel.trat...byli tam mrtví a rada zraněných vč.meho kolegy v práci....vojáci tehdy jeli že střelnice v Bzenci...porušili řadu předpisů,např.meli otevřené poklopy na OT...bylo to velké neštěstí...
velitel
Fajgl Petr | email | 4.10.2015 13:41 | id 95527 | nahlásit
Možná si mě někdo pamatuje podle funkcí, vel.7msr-3.praporu,učitel řízení OT-64,technik 3.praporu.Po 28 letech setkání s mojím řidičem OT-64 DTP věž.číslem 360- GAJDIČIAREM.pěkné.Jinak v Č.K.1973 - 2004.OT-64/nové a uložené v NZ/ jsem v roce 1991 odvážel do kovošrotu ve Vyškově.OT-64 stále miluju.
 
Re: velitel
Vlado Mičky | email | 24.5.2016 08:39 | id 104966 | nahlásit
mozno by som si aj spomenu, cosi mi to hovori.bol som tam v 86 jar na kurz.jana si pamatam, lebo bol o d nas z Kysuc.(klokocova).Bol som tam teraz po 30 rokoch.Je to uplne ine roty su tam neni.
 
Re: velitel
Standa | email | 4.12.2016 10:06 | id 110828 | nahlásit
Tvoje jméno si nedokážu nějak uvědomit,ale v Krumlově jsem byl roky 1983a1984 na sedmý rotě-třetí prapor. S 360-kou jsem jezdil,byl jsem v tý době instruktor ot-64. Výborný stroje,uvažuji o jeho koupi,je to srdeční záležitost.
 
Re: Re: velitel
Martin | 17.4.2017 17:55 | id 116198 | nahlásit
83-84 jsem tam byl taky na KŘK ale nevzpomenu si na jaký rotě.VÚ 9378BC
 
Re: velitel
tibor motlo | email | 27.6.2017 13:48 | id 118688 | nahlásit
bol som v krumlove 85-87.OT 64 parada.Fajgl jeden z najlepsich chlapov na celom utvare.
 
Re: Re: velitel
Ľudo Surgent | email | 23.10.2017 19:37 | id 121787 | nahlásit
Tibor máš úplnu pravdu, Fajgl jeden z najlepších dôstojníkov na celom útvare - a rozumel mašinám.
 
Re: Re: Re: velitel
Ladislav Ženatý | 8.1.2022 12:17 | id 161433 | nahlásit
Stoprocentní pravda a ještě tam byl jeden. Vašek Košťál. Taky nevím co s ním je.
 
Re: velitel
Surgent Ľudovít | email | 23.10.2017 19:32 | id 121786 | nahlásit
Srdečne pozdravujem "veliteli" , ja som vodič UVAZU a sanitky na 7 rote, 3 prapor. S janom Gajdičiarom sme boli spolu na izbe , ked sme celý kadrový stav bývali v baráku na vchu útvaru. Na OT 64 s číslom 360 si dobre pamätám, počas zaverečných jázd som za ním so sanitkou jazdil, a to niekedy bola dobrá divočina.
Ja som slúžil v roku 85-87 /podzim/. Spomínam si ako sme Vam boli na záhradku odviesť nejaký stavebný material a skvelo sme si zamaškrtili na super veľkých sladučkých malinách. Ešte raz pozdravujem - DRŽTE SA - Ľudo /Slovensko
 
Re: velitel
Miloš D lesk | email | 12.2.2018 08:27 | id 126285 | nahlásit
Veľmi dobre si Vás pamätám slúžil som na 8rote ako starší vodič inštruktor, po Petrovi Gombošovi som dostal Ot-64 vežové č-181,v civile som robil v AOZ Trenčín tak som často chodil domov keď sa Otečka vozili do generálnej opravy do Trenčína. Pekné spomienky,
 
Re: velitel
Ján Pružina | email | 24.6.2018 21:28 | id 129794 | nahlásit
Na vašej rote som bol v PŠ 04/1976 pamätám si absikov Milan Hála a Jozef Čertíkov bol ste super super veliteľ. Teraz v máji som tam bol po 42 rokoch kasárne katastrofa, mesto nádherne.
 
Re: velitel
fery | email | 25.2.2019 18:09 | id 136124 | nahlásit
Ahoj náčelníku!
Byl jsem tam na kurzu OT-64 79-80 na 7.rotě velitel čety byl Jirka Jiřík,velitel útvaru Mjr. Pelán.
Krásné vzpomínky jak jsme chodili zadem k runcajsovi na pivo.Všechno tak rychle uteklo!
 
Re: Re: velitel
Ondraš | email | 4.10.2020 16:21 | id 149709 | nahlásit
Já tam byl na výcviku 1976 , ale velitel 7 roty byl por. mrazík Pavol, byl tenkrát mjr. Pelán vel. praporu , velitel útvaru nepamatuji , ale bylo super, měli jsme to vylepšeno , že jsme sloužili v Malontech,Bělá na hranicích za kluky co měli jít do civilu , ale nebyli doma 22 měsíců, tak si vybrali 2 x dovolenku a opušťáky, přišli a šli do civilu.Byl jsem tam, se podívat , je to hrůza , jen torza kasáren . Ale Krumlov je stále pěkný.
 
Re: velitel
Róbert | email | 1.7.2020 08:44 | id 147819 | nahlásit
1989 jsem byl na PŠ řidič OT 64 v Českém Krumlově. Prosím o info. Kde přesně se jezdili závěrečné zkoušky?? Cvičiště, dráha. Bohu žel jsem zapoměl. Děkuji.
 
Re: Re: velitel
Fajgl Petr | email | 13.8.2021 17:34 | id 158293 | nahlásit
VVP Boletice na řidičském cvičišti - Kovařovice
 
Re: Re: Re: velitel
Ladislav Ženatý | 7.1.2022 21:21 | id 161418 | nahlásit
Ano, Kovařovice jsem znal i po slepu. Náčelníku zdravím, ozvěte se máme si toho hodně co říct.
tachov 1984-1986
milan kratochvíl | email | 21.8.2015 03:12 | id 93948 | nahlásit
kdo byl v tachově 1984-6 řidič skotu ot-64 3.prapor,8.rota číslo vozu 588
 
Re: tachov 1984-1986
jenda | 21.8.2015 03:25 | id 93949 | nahlásit
milane já sem tam vubec nebyl...
 
Re: Re: tachov 1984-1986
milan kratochvíl | email | 21.8.2015 14:39 | id 93959 | nahlásit
někde sem to musel číst, asi omyl
RE RE RE
Rosta | email | 27.6.2015 12:41 | id 91880 | nahlásit
OZVE SE NĚKDO KDO SLOUŽIL NA VU8522 V CHEBU NA TŘETÍM PRAPORU 81-83.JÁ BYL NA 7 ROTĚ
 
Re: RE RE RE
sobotka drahoslav | email | 3.5.2019 14:34 | id 137708 | nahlásit
ahoj já byl v chebu vu 8522 na třetím praporu na 5 rotě rok 80-82
OT-64
lubos kupca | 10.11.2014 22:21 | id 81019 | nahlásit
nazdar chlapi.ja som sluzil v Hodonine rok92 bola tam vtedy Pš ka.azostal som ako instruktor .mali sme tam vyber co isiel ako unprofor do juhoslavie.to boli zazitky a jazdy na Panove. nezabudnutelne!!!!
 
Re: OT-64
martin racek | email | 15.3.2016 20:24 | id 102736 | nahlásit
Nazdar Ľubko. Ako zijes?👅 moje cislo 0905470160 .....teda ak sa este na mna pamatas aj s Branom I.
OT-64 1989-90
tondo | email | 6.5.2014 21:02 | id 74370 | nahlásit
Zdravim vsetkych ot-čkarov ja som len tak zabludil na tuto stranku a chcem tiež prispieť niečim co som zažil narukoval som jar1989 priamo do vu-9378 ČK a mal som cesť sa stat vodičom OT-64 po ukončeni kurzu a ostať priamo tam kde som aj narukoval ako vodič OT-64 som hrdy nato že som mal česť taketo niečo ovladat ako dialkove jazdy plavby udržba atd.ČK ak sa nepleťiem bol len jednym V.U ktory taketo kurzy vykonaval v ČR a chodili sem vojaci s celeho vtedajšieho československa na kurz vodičov OT-64 hoci mam už 44 r nebal bi som sa do takehoto niečoho opäť sadnuť a zaspominať na stare časy ako vojak vodič OT-64 zažitkov je kopu a mohol bi som sem pisať cele hodiny aj tak bi to bolo malo prosťe mal som super vojnu nesťažujem si velitelia boli super spolubojovnici ešťe viac nadherne mesto atd krčma nad kasarnami výčapny sa podobal na runcajza ak bi dal pivo nosene v bandaskach čo viac može vojak chcieť ak niekto bol v tych časoch tam kde ja na ZVS v ČK -1989-90 a chcel bi popisať tak budem velmi rad možno sa spozname a možno sa aj budeme poznať moj mail toncir@centrum.sk s pozdravom Anton Partizanske
 
Re: OT-64 1989-90
Standa | email | 10.11.2018 18:45 | id 132934 | nahlásit
Ozvi se já na RVOT Český Krumlov rok 75 až 77 instruktor
 
Re: Re: OT-64 1989-90
Ondraš | email | 4.10.2020 16:31 | id 149710 | nahlásit
Nevím , ale sloužili jsme spolu , já 4 -8 /1976 , možná jsi mi dělal instruktora nepamatuji tebe Stando.
 
Re: Re: Re: OT-64 1989-90
milan | email | 5.10.2020 22:27 | id 149744 | nahlásit
nastup v roce 1976 v duben v cesky krumlov primac a kurs OT64 pet mesicu potom na RVOT jako instruktor rok a pul vsechno uteklo jako voda byla dobra parta kluku1976-1978
 
Re: Re: Re: Re: OT-64 1989-90
Palo | email | 5.10.2020 22:46 | id 149745 | nahlásit
Zdar. Ja nástup november 84. Český Krumlov je krásne mesto. Päť mesiacov som tam žil ako budúci vodič OT 64.. Chlapi to boli časy že ?
 
Re: OT-64 1989-90
Marián | email | 16.2.2021 10:21 | id 153859 | nahlásit
Český Krumlov 88-90, celé dva roky, ROTE a šofér Autobusu. Pozdravujem ✊🏽
skot
vaněk vladimír | email | 27.12.2013 20:10 | id 68433 | nahlásit
Zdravím.Sloužil jsem 79-81 v Tachově,půl roku v Č.Krumlově na kurzu na OT 64,rok a půl jsem potom z otéčka skoro nevylez,mněl jsem"provozák",sježděný Doupov křížem krážem a jiné další prostory,můj skotík mně ani jednou nezklamal,občas jsem dojel z Doupova s některou polonápravou přivázanou na laně ale vždy po vlastní ose,v té době špičkový stroj,nedám na skotíka dopustit.Láďa
 
Re: skot
Oto Filipi | email | 15.1.2014 17:23 | id 69391 | nahlásit
Ahoj Vladimíre,nebudem se znát? Já sloužil v Boru u Tachova na OT 6479-81 a v Krumlově jsem měl 2.11 79 přísahu
 
Re: Re: skot
vaněk vladimír | email | 27.2.2014 21:23 | id 71560 | nahlásit
To by odpovídalo,já tam měl taky přísahu,byli jsme tam ubytovaní v takových papundeklových barácích,hlídali jsme v autoparku,u zástavy apod.Chodívali jsme pro lahváče do nějaký putyky,na jméno už si nevzpomenu,ale celkově to nebylo tak hrozný....
 
Re: skot
jara hrabec uherské hradiště | email | 2.5.2014 20:42 | id 74185 | nahlásit
Zdravím.Sloužil jsem 79-81 v Tachově,půl roku v Č.Krumlově na kurzu na OT 64,rok a půl jsem potom z otéčka skoro nevylez,mněl jsem"provozák"..........
To je jako bys psal můj životopis.
V tu dobu nás provozáků nebylo víc než 10 , ale na
Tebe si nevzpomínám.
Já měl č. 148 -- a Ty??
 
Re: Re: skot
Ladislav Sasvari | email | 10.1.2015 08:27 | id 83846 | nahlásit
Ahoj
Tiež som slúžil v Tachove od apríla 1979, pol roka Český Krumlov, tam to bola paráda, potom naspäť na bojovák, ako mazák som bol až do konca vojenčiny technikom roty, 148 si pamätám, avšak už si nespomínam na číslo môjho OT a ani na mená vodičov, okrem Zdenka Grosmana a Mira Vojnera. Slúžil som na 4 rote, veliteľom bol npr. Soural, správny to chlap, neskôr bol veliteľom pluku, po ňom bol veliteľom roty por. Kozel. Nacvičoval som spartakiádu,absolvoval som Strahov.Po vojenčine som bol 3x na manévroch v Trebišove a tam som si naposledy zajazdil na SKOT-e
 
Re: Re: Re: skot
Jaroslav Kula | 14.2.2015 20:44 | id 86239 | nahlásit
Taky jsem sloužil v Tachově od dubna 1979, potom kurz v Českém Krumlově a potom zase šup do Tachova. Sloužil jsem na 5. rotě a jména Grosman, Vojner i tvoje znám . Měl jsem přezdívku - pepsi. Číslo mojeho provozního OT bylo nejspíš 259, ale úplně jistý si nejsem - je už to strašně dávno. Mám z Krumlova nějaké fotky - když tak dej kontakt - pošlu.
 
Re: Re: Re: Re: skot
Ladislav Sasvari | email | 16.5.2015 11:14 | id 90280 | nahlásit
Ak môžeš,pošli foto,možno si na teba spomeniem.sasvari24@gmail.com
 
Re: Re: Re: Re: Re: skot
Jaroslav Kula | 7.6.2015 22:30 | id 90981 | nahlásit
fotky jsem ti poslal na e-mail.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: skot
jožka | 10.1.2017 18:27 | id 112403 | nahlásit
tam služil jirka babik z vacenovic kontakt na obci
 
Re: Re: skot
Jarmax | 11.11.2018 14:50 | id 132949 | nahlásit
OT 64 Skot byl ve sve dobe jeden z nejlepsich na svete....
 
Re: Re: skot
Petr Londin | email | 8.2.2022 19:05 | id 162448 | nahlásit
Ahoj bývalí spolubojovníci !
Pokud se nepletu, tak Jara Hrabec měl přezdívku "Čibra"
a Vláďa Vaněk měl přezdívku " Stenly".
Jinak nám veleli technik kpt.Karol Dadaj ,
velitel praporu ppkl. Laco .....(strašný cholerik).
Jinak jsem v kontaktu s Josefem Molnárem a Michalem Ketcemem.
P.L.
 
Re: skot
fery | email | 29.1.2019 20:38 | id 135299 | nahlásit
Ahojte skoťáci
Láďo neměl jsi přezdívku Stenly a byl jsi na 3.praporu?
 
Re: skot
Palo | email | 17.2.2021 02:13 | id 153901 | nahlásit
Zdar. Podviazané rameno lanom o oko pre žeriav bola bežná vec. Skot vedel jazdiť aj na siedmych kolách. A my SKOťáci tiež. Povedz niekomu teraz,že si defektové kolo hodil do bigošáku a šiel ďalej. Nepochopí ako sa to dalo zvládnuť.
 
Re: skot
ZDENĚK RYBÍN | email | 2.1.2024 10:10 | id 176165 | nahlásit
Ahoj Vládo byl jsem v Tachově 1978-80 na 6.msr 2. praporu velitel por. Hariš. Byl jsem velitel družstva a řidiče jsem měl Honzu Gondeka nepamatuješ se na něho nebo na Ládu Híždala oba dva byli ze Zlína, chystám se letos do Tachova tak na ně nemůžu sehnat kontakty moc dík za informaci, měj se fajn. mob: 704 407 080 Zdenek z Liberce
RE-RE-RE-OT-64
ROSTA JANČÍK | email | 17.11.2012 16:04 | id 52242 | nahlásit
BYL JSEM NA VOJNĚ V CHEBU V.U 8522 V LETECH 81-83 NA 7 ROTĚ A TÉŽ JEZDIL V OT 64.NIKDY MĚ NEZRADILO A BYL JSEM OPRAVDU Z VOZEM SPOKOJENÝ.IHNED BYCH SE OPĚT V NĚM VYŘÁDIL.ŠKODA ŽE UŽ JEJ ARMÁDA NEMÁ.JAK SE O NĚJ STARÁŠ,TAK TI BUDE SLOUŽIT.VÚZ VYJEL I V TĚCH NEJSLOŽITĚJŠÍCH SITUACÍCH VŠUDE.OPRAVDU TECHNIKA NA DOBRÉ ÚROVNI-ŠKODA
 
Re: RE-RE-RE-OT-64
Bartušek Luboš | email | 25.11.2012 21:53 | id 52630 | nahlásit
Ahoj Rosťo!Neznáme se,ale musím s tebou souhlasit.OT-64 bylo vynikající vozidlo.Několikrát jsem s ním jel a byl jsem nadšen jeho jizdními vlastnostmi a průchodností terénem.I já bych se s ním velmi rád znovu svezl.Asi se mi to už nepodaří.Škoda!Byla to technika vynikající!!!Ahoj.Luboš.
 
Re: Re: RE-RE-RE-OT-64
Jan | 26.11.2012 18:05 | id 52659 | nahlásit
Zmíněná vozidla provozují některé KVH i jiní a nabízejí také svezení a v bezpečném prostoru i za volantem.
 
Re: RE-RE-RE-OT-64
Bartušek Luboš | email | 25.11.2012 21:55 | id 52631 | nahlásit
Ahoj Rosťo!Neznáme se,ale musím s tebou souhlasit.OT-64 bylo vynikající vozidlo.Několikrát jsem s ním jel a byl jsem nadšen jeho jizdními vlastnostmi a průchodností terénem.I já bych se s ním velmi rád znovu svezl.Asi se mi to už nepodaří.Škoda!Byla to technika vynikající!!!Ahoj.Luboš.
 
Re: RE-RE-RE-OT-64
ROSTA JANČÍK | email | 13.1.2013 11:58 | id 54981 | nahlásit
AHOJ LUBOŠI.TO BYLO A BUDE VOZIDLO NA KTERÉ SE NEZAPOMÍNÁ.OPRAVDU DOBRÁ A SPOLEHLIVÁ TECHNIKA.ŠKODA JÍ
 
Re: RE-RE-RE-OT-64
drahoslav sobotka | email | 24.9.2013 12:50 | id 64759 | nahlásit
ahoj také jsem byl na vojně v Chebu a na 5 rotě v roce 80 - 82 a jezdil též s OT - 64 provozní č. 295 . super vozidlo , kam se hrabou PANDURY , kdyby to zmodernizovali nemá konkurenci , možná se známe
 
Re: Re: RE-RE-RE-OT-64
mira | email | 25.9.2013 09:06 | id 64790 | nahlásit
ahoj já s tím taky jezdil ale s pandurem to srovnávat nejde - super vozidlo to bylo před 50 lety - už tenkrát když jsme byly na tankodromu a lítaly tam armádáci s BVPčkama koukaly všichni co tam vyváděj to nechci OT hanit ale technika je už někde jinde ot.rota-86-88
 
Re: Re: Re: RE-RE-RE-OT-64
pavel | email | 23.10.2014 17:07 | id 80380 | nahlásit
Zdravím všechny skoťáky , jsem jedním z vás a jak to pročítám také z nejstarších , sloužil jsem 74-76 vů 2071 Karlovy Vary .Klidně se podepíšu pod to, že to byla perfekt mašina ,ano BVP jsem také zažil ,byly to nové mašiny mršný motor jiného výkonu , ale pásák. Jak je vidno ve světě mají stále hojné zastoupení kolové asi k tomu mají důvod a jak jsem se dočetl dále , že na Pandury OT 64 nemá neberu. Jen kdyby byl zájem dát práci našim odborným firmám a udělali modernizaci při dnešní možnosti výběru motorů . převodovek a ostatních komponentů , mohla to být zase špičková mašina za desetinu ceny.
Podívejme se na dnešní Ukrajinu jak postupovali rusáci s BTR 60 ,70, 80, stále modernizovali a na to , aby si tam rozbili hubu vůbec nepotřebují Pandury.
Když kdysi v televizi Pandura představovali jako přednost tam udávali , že některé dokonce jsou plavby schopné , tím mě teda rozesmáli
Zdraví Pavel Havlíčkův Brod
 
Re: Re: Re: Re: RE-RE-RE-OT-64
Petr | 23.10.2014 17:39 | id 80382 | nahlásit

Zdravím do H.B. nejsi nejstarší sloužil jsem 69-71
v Chebu u PS a již jsem to psal:skoro všechny OT-64
cca 5.000 ks šlo přes Dráždany do Švédska,tam je zrepasovali a vesele používají dál.Proč asi na to si každý odpovězte sami i na to čí to byl kšeft.Petr.
 
Re: Re: Re: Re: Re: RE-RE-RE-OT-64
pavel | email | 24.10.2014 20:40 | id 80406 | nahlásit
Petře s touto zprávou si mne potěšil , máš to něčím podložené , to by stálo za zveřejnění . Ani bych se tomu nedivil , viděl jsem několik inzerátů kde se prodávali od 100 do 380 000 , na takových základech se nechá levně modernizovat .Hlavně , že my jsme za 107 kusů Pandurů s radostí vysázeli na prkno 14,4 miliardy
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: RE-RE-RE-OT-64-pro Petra i Pavla
Jan | 25.10.2014 18:02 | id 80425 | nahlásit
Armáda Polské republiky používá mnoho obrněných transportérů více typů. Mezi nimi používá i určitý počet modernizovaných OT 64 Skot, a to pod názvem WR-02 Rys. Vozidlo má pozměněnou korbu a je poháněno motorem IVECO Cursor 8. Zdravím.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: RE-RE-RE-OT-64
majortc | 7.1.2016 21:03 | id 99945 | nahlásit
5000 kůsů to není možné . Po roce 89 disponovala armáda cca 2100 kusy OT 64 všech verzí.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: RE-RE-RE-OT-64
Procházka Karel | email | 24.6.2015 00:57 | id 91647 | nahlásit
Zdravím Pavla...
Nechci Ti brát prvenství, ale ani ty nejsi nejstarší, kdo jezdil s OT-64. Také jsem byl na vojně u VÚ 2071 Karlovy Vary, Dvory 2 v roce 1964-1966. V tu dobu šestá rota PŠ, druhý prapor. Byl jsem tehdy se skotem na vojenské přehlídce v Praze. Bylo to vůbec poprvé v roce 1965, co byl oficiálně představen na veřejnosti. Také jsem s ním plaval na Jesenici. Bylo to všechno jak píšeš. Perfektní mašina. Sice z něj teklo všechno, co téct mohlo, ale nikdy nezklamal.
Zdraví Karel
 
Re: Re: Re: Re: Re: RE-RE-RE-OT-64
Pavel | email | 26.10.2015 21:11 | id 96563 | nahlásit
Karle právě jsem našel Tvoji reakci a jsem potěšen , že se ozval někdo , který tam sloužil o 10 roků dříve nežli já . Byl bych rád , kdyby ses mi ozval na můj E-mail
madampa@seznam.cz
Jistě si budeme mít o čem popovídat.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: RE-RE-RE-OT-64
Jarda | email | 29.8.2015 17:36 | id 94202 | nahlásit
Ahoj Pavle,taky jsem sloužil v létech 1974 - 76. Rukoval jsem v říjnu, Je dost možné,že jsme byli na kurzu Krumlově a náš velitel roty byl podpor. Oros. spolu, Já pak šel do Janovic na Úhlavou a na konec vojny do Klatov. V jaovicích se přezbrojovalo na BVP. OT 64 byly fakt super a často na ty chvíle v něm vzpomínám.
 
Re: Re: Re: Re: Re: RE-RE-RE-OT-64
Pavel | email | 26.10.2015 21:22 | id 96564 | nahlásit
Zdravím Jardu , já jsem rukoval v dubnu takže jsme se v Krumlově nepotkali
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: RE-RE-RE-OT-64
Standa | email | 10.11.2018 18:41 | id 132933 | nahlásit
OZVI SE SLOUŽIL JSEM V. Č . KRUMLOVĚ NA RVOT 75-77
 
Re: Re: Re: Re: RE-RE-RE-OT-64
Ondraš | email | 4.10.2020 16:43 | id 149711 | nahlásit
Pavle , to jsme se míjeli , já rukoval 2071 v 04/76 ,zrovna jsem potkal Honzu Gergela z Frýdku , nadsluhoval, jediný přežil stráž, ale hned jsme jeli do Č. Krumlova, tam jsem přísahal ,
byl jsem na 1. praporu , 3 rota , jinak na 9378- 7 rota
por Marazík Pavol , vel praporu mjr. Pelán , říkal Vy drbani , Ot 64 byli super , plavby na Labi , Doupov nepočítaje , česká sibiř - 35 C. Jak u bojováku , stále pohotovosti , výjezdy , z Havl. Brodu jsem poznal Dr. který sloužil v Č. Krumlově super chlap, dělal odvodní komise , ale poslali ho sloužit na útvar za odměnu.
 
Re: Re: Re: RE-RE-RE-OT-64
Jan Miřátský | email | 12.11.2017 20:47 | id 122411 | nahlásit
Dobrý den, byl jsem také na vojně v letech 86-88 v Chodové Plané.
Neznáme se? :-)
 
Re: RE-RE-RE-OT-64
venca | 25.9.2013 18:23 | id 64797 | nahlásit
Výcvikáč v Chodové Plané, podzim 81-83?
spotreba
xenvr | 14.2.2012 17:57 | id 42319 | nahlásit
jakou to ma asi tak spotrebu
 
Re: spotreba
Jan | 14.2.2012 18:38 | id 42323 | nahlásit
motor Tatra , vzduchem chlazený vznětový 8 válec do V o celkové obsahu 11 760 ccm, výkon asi 133 kW (180 HP), max.rychlost na silnici 95 km/hod., průměrná spotřeba asi 80 l/ 100 km, dojezd na plnou nádrž asi 700 km.
česky krumlov 1978-zima
jan kiklos | email | 10.1.2012 12:59 | id 40535 | nahlásit
Ak niekto slúžil v Českom Krumlove v roku1978
na kurze OT-64 nech sa ozve.jednalo sa o 9 rotu
na samom vrchu kasárni.Chodilo sa na jazdy do
Kolarovic.Ak sa niekto pamäta nech sa ozve na uvedený e-mail.A ak má niekto i fotky bol by som rád keby ich dokázal poslať.
 
Re: česky krumlov 1978-zima
Zdeněk Kučera | email | 1.7.2013 02:15 | id 62373 | nahlásit
Zdravím, taky jsem sloužil v letech 1980-82 na kurzu OT-64, u 3.praporu, ale v 7.rotě. Skoro každý den se jezdilo do Boletic. Na tu naší partu rád vzpomínám (P.Ponížil, J.Šablatura, K.Buchta, P.Lička, K.Dušek aj.). Sešli jsme se po vojně 2x a pak to utichlo. Kluci ozvěte se! ,,Ótéčko nebylo špatný, vyjelo všechno, problémy nastávali v bahně a hodně odcházeli převodovky Praga Wilson. Taky bych se v tom rád někdy ještě svezl. V Č.Krumlově jsem byl od té doby mnohokrát, naposledy loni a baráky 3.praporu jsou zbourány. Zbyl jen prasečák a i to byla ruina. Jinak velitele praporu dělal pplk. Pelán - muž s burácejícím hlasem.
 
Re: Re: česky krumlov 1978-zima
Jarda | email | 27.4.2014 23:48 | id 74014 | nahlásit
Zdravím, náhodou jsem si otevřel tuto stránku. Služil jsem v Č. Krumlověm na řidičské péešce v roce 1975 ve třetím praporu sedmé rotě. Skot už byla v té době zastaralá mašina u bojových útvarů jej nahrazovala BVPečka. Jinak nedám na vojenský stroj s motorem Tatra dopustit, ve své době to byl vynikající vojenský stroj s vybornýma jízdníma vlastnostma. Jen motor mohl být silnější. Od té doby jsem v Krumlově nebyl, ale každý rok si tam plánuju s manželkou výlet. Snad to letos vyjde.
 
Re: Re: Re: česky krumlov 1978-zima
majortc | 7.1.2016 21:10 | id 99946 | nahlásit
Motor se tam plánoval silnější , skončil v T 813 kolos. Převodovka měla být z Liaz 706 4x4. Bohužel k tomu nedošlo.
 
Re: Re: česky krumlov 1978-zima
Vratislav Chytil | email | 19.9.2015 22:29 | id 95028 | nahlásit
Zdar byl jsem v kurzu na OT v Krumlově 1980 zahájení květen 7. rota 1.četa byl to ten první dřevák kolem kterého se zatáčelo do prava dál k 8.a 9.rotě a k výstrojáku. Pamatuji si jen na nějaké kurzisty Josef Němec, Laďa Bekr, Jara Tesař, Rosický, Švanda, Višnický, Samko, Hric, Ondrej Bilčík s tím jsem po kurzu sloužil v Pardubicích. zástupce velitele čety byl svob.Vašek Horn pak měl úraz rozsekl si achylovku. Jestli jsme se tam potkali napiš jsem na faceboku čau
 
Re: Re: Re: česky krumlov 1978-zima
josef | email | 2.1.2024 20:36 | id 176185 | nahlásit
V tomto termínu jsem absolvoval kurz řidičů OT 64 , ale o dům dál 8. rota velitel roty por. Hrdina.
 
Re: Re: česky krumlov 1978-zima
Josef | email | 2.1.2024 21:04 | id 176186 | nahlásit
Vzpomínám si na společné absolvování kurzu řidičů OT 64 v roce 1980, vel. roty por. Hrdina, vel. čety Votruba, máme i společné foto, ze kterého lze vyčíst pár jmen...kromě již zmíněných, kteří zůstali jako intruktoři, byli s námi např.Burget, Birka, Mesiarik, Hlaváček, Duda, Husárek, Košút, Grmela, Jurajda, Kyčerka, Kovaĺ****domnívám se, že to byla.8.rota. Já absolvoval již druhý kurz, takže jsem byl služebně o půl roku starší a tak trochu figuroval jako písař roty, nicméně nevím, jestli si mě ještě vybavíš...zdraví Tě vojín Josef Janek.
 
Re: česky krumlov 1978-zima
Jan Bogdan | email | 29.8.2013 20:30 | id 63966 | nahlásit
Sloužil jsem v Čes.Krumlově v r.1978 na pš ot64 a dokonce jsem byl na samém vrchu kasáren,ale na jaře.
hladam spolu služiacich
habaj vladimir | email | 12.10.2011 19:04 | id 36977 | nahlásit
Vyškov u Brna roky 86/88
 
Re: hladam spolu služiacich
bob | email | 8.1.2012 00:55 | id 40421 | nahlásit
taky OT64 vyškov prováděl jsem výcvik furtáků na tomto stroji ale řijen 88 až srpen 90 velitel zobač ,pš jsem měl v č.krumlově zima 88/89.
 
Re: hladam spolu služiacich
šaľený vychodňar | 25.8.2017 18:10 | id 120379 | nahlásit
86-jaro, 9. rota v Ceskom Krumlove som bol na PŠ, krásne spomienky, nádherné zažitky. Zbytok vojny v Tachove ako "provozkár". Na Krumlov nezabudnem nikdy.
 
Re: Re: hladam spolu služiacich
vlado mičky | email | 3.6.2019 09:46 | id 138407 | nahlásit
cav, ja somtam bol tiez jar 86, ale aka rota to bola?
7?
vlado K.N.M.
 
Re: Re: hladam spolu služiacich
Ladislav Ženatý | 7.1.2022 21:12 | id 161417 | nahlásit
Taky jsem byl v tu dobu na 9.rotě jako instruktor a už jsem střihal metr
 
Re: Re: Re: hladam spolu služiacich
Palo Koníček | email | 8.1.2022 15:21 | id 161439 | nahlásit
Nazrel som sem a čo nevidím ; Láďa Ženatý. Kurz zima 84/85. Si jediný čo sa tu z nášho kurzu a 9. roty ohlásil. Na mená a tváre mám nejak extra pamäť,vidím ťa jak vtedy. Cimru sme mali poslednú pri výkoňákov- absíkovi. Jeho častá hláška; vole,debile,kokote keď bol vytočený alebo mu zas nesedeli papiere. Ďalší absíci Prokop a Chmiel. Veliteľ čaty des. Pišta Ovsiak od Popradu. Nejde zabudnúť na Císaře,ktorý mal bidlo naproti mňa. To bol klasik. Martínek a jeho mladý, Kojecký. Náš mladoženich Ježek,Jano Murín,Dvořák,Mirdo Dobronivský,Medek,Fišer a mnoho ďaľších by som napísal,ale neobjavuje sa tu nik. Ty si ale ozaj prekvapil. Nech sa ti darí.
 
Re: Re: Re: Re: hladam spolu služiacich
Ladislav Ženatý | email | 29.1.2022 13:58 | id 162082 | nahlásit
Ahoj, jméno mi něco říká ale obličej si nevybavuju. Zkusíme se najít na faceboku. Mám tam už jednoho, Franta Benko. Spával nade mnou na bidle, maďar trochu snědši a vedle něj Róbert Ádám žielezná čiapka. Tak zdarec.
 
Re: Re: Re: Re: Re: hladam spolu služiacich
Palo Koníček | email | 5.2.2022 22:47 | id 162336 | nahlásit
Ahoj. Tak Fb nemám,tam nefungujem. Sú to už roky a ty si tých tvárí tam ešte videl mnoho ,keď si ostal ako inštruktor. Tri kurzy po cca 70 kusov. Dvojku Benkö a Adam samozrejme pamätám,ale prečo železná čiapka to už netuším. Mien by som vyhodil veľa,nás z Boru asi aj všetkých,a Tachovákov tiež dosť. S nimi sme sa stretli už ako supráci na divíznom cvičení na Doupove. Dávali sme im naše mašiny na výcvik. Tak sa maj.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: hladam spolu služiacich
Belica Jozef | 30.7.2022 14:48 | id 166261 | nahlásit
Sa som bol tiež v Č Krumlove na KŘK na OT-64 v roku 84 na jeseň na 6 mesiacov..Mal som tam aj prísahu Sa mi zdá,že veliteľ pluku bol mjr. Žánru. Chodil som tam obden do stráže na štáb strážiť zástavu. Cez zimu na jedných previerkach sa mi OT-čko podarilo aj prevrátil na cvicisku. Za trest sme cela rota išli do kasina pešo cca 15 km.
 
Re: Re: Re: Re: hladam spolu služiacich
Belica Jozef | email | 30.7.2022 14:59 | id 166262 | nahlásit
Sa som bol tiež v Č Krumlove na KŘK na OT-64 v roku 84 na jeseň na 6 mesiacov..Mal som tam aj prísahu Sa mi zdá,že veliteľ pluku bol mjr. Žánru. Chodil som tam obden do stráže na štáb strážiť zástavu. Cez zimu na jedných previerkach sa mi OT-čko podarilo aj prevrátil na cvicisku. Za trest sme cela rota išli do kasina pešo cca 15 km.
 
Re: Re: Re: Re: hladam spolu služiacich
Belica Jozef | email | 30.7.2022 15:00 | id 166263 | nahlásit
Sa som bol tiež v Č Krumlove na KŘK na OT-64 v roku 84 na jeseň na 6 mesiacov..Mal som tam aj prísahu Sa mi zdá,že veliteľ pluku bol mjr. Žáček . Chodil som tam obden do stráže na štáb strážiť zástavu. Cez zimu na jedných previerkach sa mi OT-čko podarilo aj prevrátil na cvicisku. Za trest sme cela rota išli do kasina pešo cca 15 km.
 
Re: Re: Re: Re: Re: hladam spolu služiacich
Palo Koníček | email | 30.7.2022 22:14 | id 166283 | nahlásit
Šéfe máličko upresním,neber to nijak špatne. V Krumlove si nebol na KŘK.
..KŘK,slovensky KVK (v trvaní 6 týždňov) absolvovali vodiči čo boli pridelení na inú ako špeciálnu techniku.
To naše bolo Kurz vodičov OT-64. Netrval 6 mesiacov ale päť,inak by sme v materských útvaroch neprebrali mašiny od šmirákov čo odchádzali do civilu.
Prisahal si 3.novembra na Chvalšinskej ceste tak ako aj ja.
Chodili sme kurzisti do stráže,ale tam bol jeden prapor kmeňových vojakov čo hlavne zabezpečovali chod kasína,teda aj strážnu službu.
Ak by si bol obdeň v stráži tak vymeškáte polovicu výuky kurzu. My,9.rota sme za celý kurz stavali stráž dva krát.
Trest šlapcigom za obrátenú mašinu zrejme udelil lampasák a rovno celej rote.
Keby ťa trestajú inštruktori tak si zabehneš dráhu s bandaskami pred OTečkom.
To bolo na Kovaŕoviciach že.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: hladam spolu služiacich
kámoš | 31.7.2022 18:03 | id 166297 | nahlásit
.......OK......
Zde již nelze dále reagovat
Spolubojovniky
seman pavel | email | 26.4.2011 11:05 | id 30647 | nahlásit
Hledám spolubojovníky kteři sloužili v Karlovych Varech útvar 2071. podzim 87/89.
Na druhe rotě u nadp. Machovskeho později por. Pavlovič.Budu rád když se někdo z Vás ozve tady ja pár jmen . Gaborčík,Hrubša,Šudik.Berki.Radič,Kaňarik,
Adam, na vice jmen si už nemužu vzpomenout ale jestli je znaš a nebo ti ty jmena něco říkaji tak dej o sobě vědět budu rad Pavel.
 
Re: Spolubojovniky
Michal Melíšek | email | 20.9.2011 10:48 | id 36305 | nahlásit
Velitel družstva
 
Re: Re: Spolubojovniky
habaj vladimir | email | 12.10.2011 18:53 | id 36976 | nahlásit
poznav som jednoho mališka služev somnov 86-88
 
Re: Spolubojovniky
Pepin 1984 | email | 27.9.2014 14:33 | id 79491 | nahlásit
Vy jste měli rotu u malého buzeráku? Možeš mi napsat, která rota byla nad vámi směr Yugo - jestli první, nebo třetí? Jedná se mi o to jak šly roty za sebou od Velkého buzeráku
Dotaz ke starším řidičům
Jezerák Michal | 13.3.2011 10:03 | id 28394 | nahlásit
netýká se sice těžké techniky, ale snad by mi někdo mohl odpovědět. Někdy kolem roku 1954 se měl v ČSSR začít vyrábět terénní automobil Tatra, vzduchem chlazený diesel s náhonem na všechny čtyři kola a s motorem uloženým mezi zadními nápravami. Byla dokonce vyrobena jedna série. Pochopitelně, že sovětší poradci použití podobného a velmi úsporného automobilu zavrhli a prosadili nákup jejich GAZů-69. Tento čs. "jeep" tedy neprošel. Jen jeho několik kusů si zahrálo ve filmu "Kdyby tisíc klarinetů".
Nenalezl jsem webovky kopřivnické automobilky, neznám ani bližší typové tovární označení tohoto vozidla ani jeho TTD. Pomůže mi někdo k tomuto vozidlu zjistit více, nebo sdělit podrobnější informace? Uvedené informace jsem našel v tomto stručném snění ve vzpomínkách jednoho rozvědčíka-defektisty.
 
Re: Dotaz ke starším řidičům
Láďa | 13.3.2011 13:50 | id 28409 | nahlásit
Michale zdravím Tě a zeptám se Tě zda to bylo obojživelné vozítko?Něco podobného používal ve Volarech v roce 1970 podpl.Ctibor na rybníku za kasárnama(dnes je tam asi jenom bažina). I když zase podle Tvého uvedeného data výroby to asi není ono vozítko.Bohužel na roty se to nedostalo takže kam se nedostal Gazík tak se muselo pěšmo.Měj se hezky a ahoj,Láďa,N.Údolí 70-72.
 
Re: Dotaz ke starším řidičům-pro Jezerák M.
Jan | 13.3.2011 18:51 | id 28426 | nahlásit
Vozidlo, které máš na mysli je zřejmě prototyp čs. osobního teréního automobilu zn. Škoda 973, který byl v několika exemplářích použit i při natáčení muzikálu "Kdyby tisíc klarinetů " Díky tomuto filmu také dostalo přezdívku "Babeta". Vozidlo bylo vyvíjeno v 50.letech v tehdejších AZNP Mladá Boleslav a mělo zcela nahradit do té doby používaného "bojového Tudora". Spekulovalo se i o tom, že by mohlo být vyráběno i pro ostatní armády tzv. "východního bloku", včetně SSSR. Jednalo se skutečně o velmi dobrý teréní vůz ve své třídě a díky nezávislému zavěšení kol 4x4 a krátkému rozvoru, měl i vysokou průchodnost terénem. Na svou dobu měl i nebývale ekonomický provoz, průměrně spotřeba benzínu byla asi 11 l /100 km. Nutno však poznamenat, že "Babeta" neprošla jen díky ruské vojenské doktríně, ale objektivně posuzováno, na GAZ 69 nestačila. Ten "Babetu" překonával v řadě ukazatelů (nikoli ekonomických- to se tenkrát moc neřešilo), zejména však robustností a odolností své konstrukce a možnostmi pro předpokládané použití v bojových podmínkách. Nemá ale cenu tady vypisovat přednosti a nedostatky obou vozidel. "Babeta" byla velmi povedené vozidlo i co do svého vzhledu, vypadá velmi "akčně" a moderně i dneska. Požívala benzínový, vodou chlazený motor o obasu asi 1500 ccm, výkon cca 38 kW, průměrná spotřena 11-12 l/100 km a měla samonosnou karoserii (toto řešení podvozku se dnes u teréních vozidel používá vyjímečně-malá tuhost - sklon k většímu křížení karoserie).
Společnost TATRA Kopřivnice ve stejné době rovněž vyvíjela svůj osobní teréní automobil pod označením T 803/804 s tradičním "tatrováckým" podvozkem. Byl to velmi robustní vůz s benzínovým motorem o obsahu asi 2500 ccm. Ten však měl pro svou velkou hmotnost a další konstrukční problémy šance ještě menší. Že by toto vozidlo bylo vyvíjeno s naftovým, vzduchem chlazeným motorem, mi není nic známo. Zkušenosti s tímto prototypem a jeho prvky, byly pak využity u lehk.nákladního vozidla T 805 (Kvíčala, Kačena)
 
Re: Re: Dotaz ke starším řidičům-pro Jezerák M.
Jezerák Michal | 14.3.2011 05:36 | id 28448 | nahlásit
Díky Honzo. Tak jsem se zase dozvěděl něco bližššího. Jak vidno, asi neměl autor mé informace přesnější poznatky. O vozidlu pplk. Ctibora nevím - ani jsem o něm neslyšel.
 
Re: Dotaz ke starším řidičům
jisa | email | 20.9.2011 14:30 | id 36311 | nahlásit
www.roomsterclub.com… možná hledáš tohle.
 
Re: Re: Dotaz ke starším řidičům- Škoda 973
Jan | 20.9.2011 20:07 | id 36325 | nahlásit
Ano, tohle jen ten vůz o kterém byla reč. Ze snímků je docela dobře patrné umístění prahů dveří, které jsou v v porovnání s jinými terénními vozidly této doby, nezvykle vysoko. Tahle "zvláštnost" tedy vyžadovala i zvláštní způsob nastupování a vystupování z vozu, kdy zejména řidič i další osoby se se musely nejprve "uplacírovat" na sedačce, nohy pak zdvihnout koleny až téměř k bradě a pak se tam "zasunout". Vystupování se pak dělo stejným způsobem, jenže v opačném ranku. Tohle zřejmě, mimo jiné, hlavně přispělo k tomu, že vozidlo nebylo přijato do výzbroje žádné armády i přes jeho nesporné kvality. Sověti pak argumentovali i tím, že v případě nenadálého napadení, nelze vozidlo rychle opustit a zejména řidič, v případě vážnějšího zranění, nemá bez cizí pomoci téměř žádné šance.
Já tady nemohu, ani nechci posuzovat, do jaké míry byly tyhle argumenty oprávněné, ale z hlediska objektivní informace, je třeba to tady uvést.
Nutno dodat, že ty "vysoké prahy" tam byly hlavně kvůli zesílení a zpevnění celé karoserie (vedly tudy výztuhy), protože vozidlo nemělo žádný nosný rám a karoserie byla bez těch výztuh náchylná na křížení a kroucení.
 
Re: Re: Dotaz ke starším řidičům
Jezerák Michal | email | 21.9.2011 11:06 | id 36346 | nahlásit
Jirko, děkuji. Ale to vozidlo, které mám na mysli ve vyobrazených není. Pokusím se vyfotit z z filmu, nebo nějakýmk způsobem udělat jeho fotku a zašlu Ti ji.
 
Re: Re: Re: Dotaz ke starším řidičům-pro Jezerák M.
Jan | 21.9.2011 18:34 | id 36358 | nahlásit
Pak už zbývá jedině prototyp Škoda 988 Agromobil z roku asi 1962 (když zadáš ten název do vyhledavače, tak se Ti objeví na vícero stránkách), ten si také zahrál vedle Škody 973 v muzikálu "Kdyby tisíc klarinetů"
 
Re: Re: Re: Re: Dotaz ke starším řidičům-pro Jezerák M.
Jezerák Michal | email | 21.9.2011 21:16 | id 36364 | nahlásit
Díky Honzo. Poznal jsem tam z Klarinetů jednu z dodávek, ale ten džíp tam nikde opět nebyl...
 
Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz ke starším řidičům-pro Michala J.
Jan | 22.9.2011 20:41 | id 36395 | nahlásit
Ten džíp (tedy ta Škoda 973) tam skutečně je. Pravda je, že tam je v takových záběrech, že je velmi těžké jej přesně identifikovat (asi to byl i záměr). Já ten film nemám k dispozici, ale když přejdeš na : www.stream.cz/film/4… kde jsou některé scény z toho filmu, tak tam je možné jej zahlédnout ve dvou případech. Jednak na těch záběrech z natáčení, při pohledu z vrtulníku stojí zaparkováný před vjezdem do těch fiktivních kasáren "Alkalis" (zámek Kynžvart), v horní části záběru a má bíle natřené blatníky. Bohužel je to natočené z dost velké dálky a může to taky být cokoli, ale je to skutečně tohle auto. V druhém případě pak je tam scéna kde H.Hegerová vystupuje z nějakého autobusu a tím davem těch vojáků k ní nacouvá nějaké otevřené terénní auto. Ona pak do toho auta nastoupí a zpívá písničku " V opeře"". Bohužel ani v této scéně z toho auta není moc vidět a mně se podařilo jej identifikovat jen podle detailu horní hrany čelního skla. V tom filmu je tam po té hraně natažený nějaký kabel, ale to je tam zřejmě kvůli natáčení a jinak to tam nepatří.
Na těchhle stránkách je v souvislosti s tímto filmem také uváděno předmětné vozidlo a je zde i nějaké video o něm. Jiná vojenská vozidla , vyjma tradiční Praga V3S a mám dojem, že Tatra 138, v tomto filmu skutečně použita nebyla. Pravdou je, že v souvislosti s názvem Škoda Babeta se někdy zaměňují ty dva použité prototypy.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz ke starším řidičům-pro Jezerák M.
Jezerák Michal | email | 10.10.2011 09:40 | id 36907 | nahlásit
Díky Honzo. Opětovně a zpomaleně jsem si pouštěl Klarinety. S uznámím Ti dávám za pravdu a uznávám, že se jedná o vozidlo Škoda 988 Agromobil. Na první pohled se to hned nepozná, protože na Tvých fotkách je menší, zabíraný z jiných úhlů a pohledů, než je možno jej vidět v Klarinetech. Teprve postupným srovnáváním jsem dospěl k závěru o shodnoti a totožnosti.
Takže ještě jednou děkuji - je vidět, že se v problematice vyznáš, máš znalosti a přehled. Zřejmě je to i Tvůj koníček...
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz ke starším řidičům-pro Jezerák M.
Jan | 10.10.2011 19:48 | id 36926 | nahlásit
Děkuji Ti za uznání, nicméně za žádného velkého experta se nepovažuji, ale tahle technika ( i ta co nebyla zavedena) mne zajímá a je to vskutku tak nějak můj koníček a jsem vždycky rád, když o tom mohu s někým poklábosit.
Zdravím !!
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Dotaz ke starším řidičům
pavel | email | 26.1.2012 14:25 | id 41368 | nahlásit
prosimte tady v lesanech byla videt tatra 804 byl to take prototyp ale melo to motor z 805 vzýduchem chlazeny mam nekolik fotek pokud mas zajem tak ti je muzu poslat mailem pavel ma adresa paveldaf@seznam.cz
 
Re: Re: Dotaz ke starším řidičům-pro Pavla
Jan | 26.1.2012 18:29 | id 41380 | nahlásit
Ano, Tatra s typem 804, se opravdu ucházela o zakázku na výrobu osobního terénního vozidla pro armádu. To auto ale bylo hodně těžký a neuspělo. Je to ale pěkný auto, vypadalo dost "divoce" a je škoda, že se to nepodařilo nějak doladit. No, nakonec z toho vyšla ta T 805 se vzduchem , dmychadlem chlazeným benzínovým motorem(stejným jako u toho prototypu 804)-tedy lehký nákladní automobil, který v tehdejší armádě dobře sloužil. Já jsem s tím také chvíli jezdil a musím říct, že v té době to byl náklaďák, se kterým se nejlíp jezdilo-jako s osobákem.
 
skot
jarmax | 5.4.2015 11:52 | id 88702 | nahlásit
Pamatuji straslivou nehodu,zavinenou ridicem skotu v Hodonine v roku 69 Kdy toto OT spadlo z mostu na zeleznicni trat,zemreli 4 vojaci.....byl to hrozny prusvih...zranen tam i muj kolega....
 
Re: skot
Tonda C. | email | 6.1.2016 22:17 | id 99901 | nahlásit
Na vojně v Hodoníně 1968-70. Kluci byli z naší roty, skot spadl z nadjezdu u ratíškovické cihelny. Převrátil se na záda, 5 vojáků včetně velitele vozu bylo mrtvých, 8 skončilo v nemocnici, z nich se jen jeden vrrátil na dosloužení vojny. Celé se to ututlalo....
 
Re: Re: skot
jožka | 10.1.2017 18:29 | id 112404 | nahlásit
pamatuji byl to černy most u cihelny ještě že nejel vlak k čemu to bylo dobre gdo si mastil kapsy
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Dotaz ke starším řidičům
bob | email | 8.2.2014 22:19 | id 70576 | nahlásit
Ve filmu Kdyby tisíc klarinetů si zahrál prototyp škoda nazvaný potom Babeta,a je k viděnív Lešanech v muzeu.
OT-64 SKOT
Ivan | 8.8.2010 14:26 | id 19105 | nahlásit
V roku 1984 na jar som narukoval a po prímači som bol prevelený do Českeho Krumlova na Pš-ku ako vodič OT-64 SKOT. Boli a sú to velmi skvelé mašinky. Jazdil som na Doupove, v lete i v zime a bol som aj na plavbách na Melníku. Skvelé zážitky na celí život.
 
Re: OT-64 SKOT
rocky | email | 8.8.2011 20:43 | id 34750 | nahlásit
Naozaj som bul svedok kedy tento stroj dostal zasah americkou kobrou z boku.Taký zážitok naozaj bul na celý život.Sú to hračky ktoré nemajú v dnešnom svetě absolutný význam.
 
Re: Re: OT-64 SKOT - pro rocky
Jan | 9.8.2011 12:50 | id 34766 | nahlásit
OT 64 Skot , ani jiná současná obdobná vozidla (včetně OT Pandur, který je zaveden v AČR) nelze zaměňovat, nebo srovnávat s tankem. Primárním určením každého OT je chráněná přeprava vojáků v blízkosti bojového pásma, eventuálně k hlídkování a průzkumu na obsazených územích. Každý současný OT(např .: Pandur, MV Patria a další), by měl poskytovat spolehlivou ochranu před palbou z pěchotních zbraní do ráže 12,7 mm, eventuálně před střepinovými účinky výbuchů dělostřelecké munice. Nutno říci, že tyto požadavy bohatě splňoval i OT 64 Skot. Existuje však obecně rozšířená představa (bohužel i u politiků a rádoby odborníků), že OT je pouze levnější variantou tanku a že jej lze úspěšně nasadit i při prolamování nepřátelské obrany na frontové linii, či k dobývání těžce chráněných nepřátelských pozic. To je však představa úplně zcestná a nebezpečná. Žádný OT není konstruován tak, aby odolal palbě z jakékoli , byť té nejjednoduší protitankové zbraně . Do jisté míry existuje pouze jedna výjimka, kterou je izraelský silně chráněný OT zavedený pod názvem ACHZARIT. To je vozidlo jehož základ tvoří upravené podvozky ukořistěných tanků T 55 a T 62, má prvky pancéřování tanku MERKAVA Mk3, ale jeho bojová hmotnost je 44 tun. (hmotnost OT Pandur jed 22 t, hmotnost OT 64 Skot je 13,5). To však nic nemění na tom, že OT 64 Skot byl a stále je, vynikajícím OT a ve své době měl jen velmi málo konkurentů.
 
Re: OT-64 SKOT
Tomáš | email | 20.11.2014 22:53 | id 81420 | nahlásit
Ahoj Ivane Rukoval jsem s tebou ale nějak si na žádného Ivana nevzpomínám měl jsem provozku zdravskota možná si mě vybavíš spíš sloužil jsem na ČTZ tankového praporu. Jezdil jsem po střelbách a jízdách i s ostatními prapory. Ozvi se Tomáš Illík
 
Re: Re: OT-64 SKOT
jiří | email | 30.3.2015 20:23 | id 88392 | nahlásit
ahoj Tome nevím jestli si budeš pamatovat mne. Byl jsem velitel spojovací čety 1 praporu bygošů kpt. Lazorišáka (1984/86) a zároveň jsem sloužíl na posádkové telefonní ústředně ve stábní budově. Často jsem jezdil zabezpečovat radiostanicema střelby s 1 praporem a občas jsem se vozil vzadu ve zdravotním skotu. Ahoj Jiří Knopp
 
Re: Re: Re: OT-64 SKOT
Vinařský Petr | 3.3.2016 08:43 | id 102235 | nahlásit
Se zdravoťákem tenkrát jezdil Roman Ralík a já s 922 u protiletadlové čety...krásné časy!
 
Re: Re: OT-64 SKOT
jiří | email | 30.3.2015 20:30 | id 88394 | nahlásit
Ještě jsem zapomněl napsat, že jsem byl také velitelem spojařského skotu 1 praporu, můj řidič byl Pavel Krauzovič. Taky jsem znal všechny ze spojovací roty, hlavně Jiřího Šenka s kterým jsem byl na PŠ Poprad, a některé PH maky.
OT-64
Karol Antalík | email | 5.3.2010 00:46 | id 13148 | nahlásit
Jo hoši,
tiež som si s týmto príma vozidlom užil svoje dva roky. Do PŠ sme išli po prímači z VÚ 1735 Klatovy v novembri 1974. Po pol roku sme sa vrátili do toho istého útvaru a bol som vodičom na 3. rote 3. ms práporu v Kdyni u Domažlic, ktorý bol od pluku odvelený na stálo. Na letné a zimné stanice, aj na streľby sme chodili do VVP Hůrka a na cvičenia sme chodili na Doupov. Mesiac sme boli aj na cvičení v Poľsku (1976). Vyjazdil som si na ňom najvyššiu triednosť a môžem povedať len jedno : kto na tejto mašine nedošiel do určeného cieľa, to buď bola naozaj veľká závada, alebo to nebol vodič. SKOT je pre mňa stále super jednička. Nedám naň dopustiť.
 
Re: OT-64
Karol Antalík | email | 5.3.2010 00:49 | id 13149 | nahlásit
Zabudol som napísať, že PŠ vtedy bola v Českom Krumlove.
 
Re: OT-64
Pavel | email | 24.10.2014 21:36 | id 80407 | nahlásit
Já měl tu čest absolvovat Krumlov o půl roku dříve pro VU 2071 Karlovy Vary, též jsem si vyjezdil mistra a s tvým hodnocením plně souhlasím . Samozřejmě kdo nato kašlal a vydal se na Doupov když mu nešly uzávěrky nebo přední náhon tak v očích vojáků kteří tomu nerozuměli to byl s**č , mnohokrát jsem využil i podhuštění pneumatik moc to pomohlo
Na které rotě jsi byl v Krumlově , já na šesté , velitel praporu tam byl major Šťepka , výbornej chlap dodnes na něj vzpomínám
skot 85-87
buczek petr | email | 17.12.2009 19:05 | id 8600 | nahlásit
slouzil jsem v chod. plane od jara 58 dojara 87 .nejdriv v kurzu po pul roce jako jediny mlady instruktor na ot 64 dostali jsme pohulit od mazaku byli to i***ti prominte krome slovaku byl jsem 4krat ve zlatovcich pro opravene ot . muj techn. praporu kpt. vaclv vesely . na vse spatne jsem zapomel vzpomiam na to dobre vic se rozepisovat nebudu neznam delku promlceci doby priste pridam foto
 
Re: skot 85-87
buczek petr | email | 17.12.2009 19:09 | id 8601 | nahlásit
voj sluzba 1985-1957
 
Re: Re: skot 85-87
Vašek 86/88 | email | 10.2.2010 16:32 | id 11575 | nahlásit
Já jsem do Chodovky narukoval na OT 64,to si mi musel dělat instruktora a to že tam byla špatná parta souhlasím - věci které neměli nic společného s lidským rozumem jsem poznal právě v Chodovce např. s utáhlím opaskem na oběd a po obědě pět kiláků běh, vytírání chodby bez pokrčených kolen (samozřejmě bez koštěte) a jiné a jiné. Na rotě to už byla paráda , kluci zlatí , parta perfektní , litoval jsem kluky co v Chodovce zůstali , jako instruktoři .
 
Re: Re: skot 85-87
Jan Miřátský | email | 12.11.2017 20:43 | id 122410 | nahlásit
Dobrý den, já v letech 86-88
Neznáme se? :)
OT64
Vaclav | 6.10.2009 09:58 | id 6524 | nahlásit
Byl jsem řidičem na tomto stroji.V roce 84-86 Cheb.Jsou to dobré stroje.Kdo se o něj staral tak si myslím, že by obstál i dnes.Nějaké to vylepšení a konkurovat může jakémukoli OT.
Vimperk
Pavel | email | 28.8.2009 10:35 | id 5623 | nahlásit
Výborná mašina! Sloužil jsem na ní v letech 1985 - 87 na VÚ 9376 Vimperk jako radista a později velitel. Vždy nás dovezla kam měla,dalo se v ní týden v pohodě bydlet. například filtroventilace byla výborná ve chvíli, kdy byl vyhlášen chemický poplach a všichni běhali v maskách a igelitu. My jen zavřeli dveře :-)
Kdo jste ve Vimperku sloužil, ozvěte se!
 
Re: Vimperk
Vlastimil Nedved | email | 28.10.2009 13:21 | id 7100 | nahlásit
ahoj kamorade služil jsem v roc 82 84 pruzkumna rota . OT a BVP . J jsem jezdil na BVP č 262 U
 
Re: Vimperk
Vlastimil Nedved | email | 28.10.2009 13:22 | id 7101 | nahlásit
ahoj kamorade služil jsem v roc 82 84 pruzkumna rota . OT a BVP . J jsem jezdil na BVP č 262 U
 
Re: Vimperk
Vlastimil Nedved | email | 28.10.2009 13:30 | id 7102 | nahlásit
ahoj kamorade služil jsem v roc 82 84 pruzkumna rota . OT a BVP . J jsem jezdil na BVP č 262 U¨. 9376 a m
 
Re: Vimperk
Jiri Macak | email | 1.1.2011 23:11 | id 24409 | nahlásit
1985-87 :-) ale u pěchoty. Najde se tu někdo z bigošů těch let?
 
Re: Vimperk
lada | email | 3.2.2013 12:15 | id 56082 | nahlásit
Ahoj Pavle,játam byl U sloupu 82-84 jako řidič OT 64.Měl jsem mašinu spojařskou s těma vysílačkama + dvě uloženky.Musím říct,že mě mašina nikdy nezklamal a to co vyjela nebo projela,to už nezažiju asi s žádným strojem který má kola.
 
Re: Re: Vimperk
Pavel | 23.1.2014 12:07 | id 69744 | nahlásit
My také nikdy neopravovali,super stroj, párkrát jsem si zařídil na Klášterec, na předřazování jsem si trochu musel zvyknout.
 
Re: Vimperk
milan | email | 10.6.2018 17:37 | id 129469 | nahlásit
robil si radistu vo všote na spoj rote.Velitel bol nadporučik Ševčik Ja som narukoval 1986-88.
 
Re: Re: Vimperk
Pavel | email | 16.7.2018 14:33 | id 130356 | nahlásit
Ahoj Milane dnes podruhé,
koho ještě pamatuješ?
 
Re: Re: Re: Vimperk
milan | email | 4.11.2019 11:34 | id 141559 | nahlásit
Spominam si na Mira Opiala,Libora Žačka,Jardu Junka,Milana Krabicu,Mira Geržu,Pepu Vranu,Pala Strnadela.
OT 64
vena | 31.5.2009 20:22 | id 3858 | nahlásit
Když už jsme zavadili o tu Ch. Planou,tak v roce
66 jsem tam narukoval do přijímače jako řidič .Pak
jsme byli pár měsíců V Plané na autorotě.Havaj.Pak
Volary, výcvik na OT 64.Pak do Hlohovce na
Slovensko pro nové Otéčka a na čáru za Tachov.To
byly začátky OT 64 u pohraniční stráže.Asi si ho
koupím.S věží a kulometem .
OT64
Radas | 28.5.2009 17:09 | id 3775 | nahlásit
Za mne (r. 1990) se OTčka stahovala z rot na
prapor, ale kam šla dál, to nevím.
 
Re: OT64
Mirek | 30.12.2009 16:44 | id 9209 | nahlásit
Něco šlo na brigády, konkrétně ze Sušice na podzim odjížděla kolona, ve které bylo krom Tater a V3S i pár OT směrem na Slovensko.
Dost OT bylo později vidět v areálu HS PS OSH Zbraslav.
Jinak tvůj výraz "stahovala" je přesný, přesun vlasní silou mnoho OT nedokončilo.
JARO 1990
KAMIL SLIVKA | email | 27.5.2009 18:59 | id 3762 | nahlásit
Jo jo to byly časy. V Ch.Plané na rotě
OT-64. Jak jsem jezdili cvičné jízdy
Tachov-Stříbro? Řazení pěkně nahoru a dolů, jen
jsme nestihli zaplavat :-)). Ještě vzpomínám na
střelby na Doupově jak nás kopal nějaký furťák
do nohy když jsme zasáhli plechovou figurínu.
Nakonec jsem zkončil ve Frýdku(výcvik.stř.mladých
policajtů) jako ZVČ OT-64 - na RTZ. A v únoru 91
civil na vlastní žádost(rodina). Mějte se
Kamil
 
Re: JARO 1990
Detlef | 6.10.2010 21:18 | id 20957 | nahlásit
Kdo je to furťák?
 
Re: Re: JARO 1990
František Nahrabecký | email | 20.12.2010 20:05 | id 23704 | nahlásit
Ten,co to má "Na furt" (zkomolenina z Němčiny),tedy "Na pořád",voják z povolání.
 
Re: Re: JARO 1990.Pro Detlef.
Karel | 20.12.2010 23:19 | id 23730 | nahlásit
Kluku ty budeš mít asi modrou knížku.
ot-64
roubíček david | email | 15.4.2009 18:52 | id 2882 | nahlásit
zdravíim,viděl jsem i ot-64 jako sanitku,v jedné
knize o hasičských autech používaných v
čechách,byla dvě verze v provedení pro jednotky
sdh.takže to asi nebyly tak špatné vozy.
 
Re: ot-64
Jan Svoboda | email | 19.1.2010 18:04 | id 10153 | nahlásit
ot 64 je dobrý stroj sdh Káraný molo jako první verzi hasičkou dodnes ho mají ,vedlejší vesnice ho má taky :) stojí nám na zahradě a po prvních zkušenostech ze stavěním ot když jsem ho dělaly do káraného vznikolo o dost lepší věž je ovládaná z kabiny od spolujezdce přez joystick a ve věži je vodní dělo a pěnove přepíná se taky od spolujezdce celé to má na starost počítačová jednotka . Ještě domejšlíme zháŠení celého stroje aby bylo možno vjet třeba i do hořící haly .Počítačová jednotka zvládá přepínat ventyli mezi vodou a pěnou u pěny nastavuje směšovač řídí otáčení věži a zvedání vodních děl ,stav v nádrži a spousty dalších věcí .Z ot jsme několikrát plavali většinou po Labi nebo při povodních to nám tyky bylo osudné roku 2002 v Mělníce když nás proud stočil mezi dvě zdi
 
Re: Re: ot-64
Jan | 19.1.2010 21:39 | id 10170 | nahlásit
OT 64 (SKOT) byl opravdu dobrý stroj. Protože se o tuto techniku zajímám , trochu z jeho historie a pokračovatelích. Na jeho konstrukci se začalo pracovat již koncem 50.let a byl to společný československo-polský projekt. Vznikl jako protiváha tehdejšího pdobného ruského kolového OT , který nesl označení BTR 60 a Rusové nám ho také nutili. Hlavním důvodem proč se naše a polská armáda cukala byl ten, že ruský OT používal k pohonu dva benzínové motory, což bylo dost poruchové a z hlediska ekonomiky provozu a použití v boji, dost problematické . Faktem je že tento OT byl použit i při invazi vojsk VS (zejména ruskou armádou)do Československa v r.1968 a byl často (a doposud je) mylně považován za OT 64.
Je velká škoda, že naše armáda nešla cestou modernizace a zvyšování bojové hodnoty tohoto stroje, tak jako to udělali Rusové u svého BTR. Jejich současné typy BTR 80 a BTR 90, mimo jiné vybavené již turbo-dieselovými agregáty a 30 mm automatickými kanony, slouží mimo ruskou federaci pěšákům v další nejméně 12 státech světa světa, např. ve Finsku,Jižní Koreji, Turecku a dalších a osvědčili se v mnoha konfliktech. To uvádím jen proto, abch zdůraznil, že je velká škoda, že bylo od koncepce OT 64 upuštěno. Navíc OT 64 měly již v době svého vzniku řadu revolučních konstrukčních prvků, které v současné době s velkým překvapením a velkou slávou zavádíme např. v podobě bojových vozidel PANDUR.
 
Re: ot-64
Jan | email | 26.6.2010 23:01 | id 17691 | nahlásit
Špatný vůz to neni v hasičské verzi nám stojí nazahradě :)
honza | email | 14.9.2008 11:29 | id 115 | nahlásit
v té komunistické plechovce jsem jako radista
jezdil na vojně a pro zajímavost,nikdy jsme z
žádné akce nedojeli,vždy nás musela přitáhnout
avina
 
Re:
Luboš | email | 18.9.2008 20:00 | id 130 | nahlásit
Tak jste se o to bídně starali,možná na to i
kašlali!!!Já mám opačné zkušenosti a moje OT je
také v perfektním stavu.Je to o lidech a o vztahu
k technice.Někdo na to prostě nemá a pak se
rozčiluje a dělá machra.
 
Re: Re:OT-64 R-2
Libor | email | 20.10.2008 23:38 | id 274 | nahlásit
Byl jsem na vojně řidičem OT-64 R2 (spojřský)
sloužil jsem u útvaru 8522 Cheb v letech 1974-76.
Při pravidelné údržbě jsem se mohl na svého SKOT
spolehnout na 100%. Nechápu, že někdo nedokázal
dojet do Prahy na ochranu rádia Svobodná Evropa.
To svědčí o tom, že se o svěřenou techniku
nestarali, nebo vyjeli s uloženou technikou bez
kontroly. Věřím tomu, že OT-64 by po provedených
úpravách byl konkurence schopný Puchům a americkým
hybridům, kteří nedokáží udržet tempo v koloně.
Pokud byl za volantem schopný řidič, který znal
klady vozidla, které řídil a tyto klady uměl
využít, tak vždy dojel. Včas podhustit a zařadit
uzávěrky diferenciálu předku a zadku, včas řadit -
bezkonkurenční. Mrzí mě, že je OT-64 ve všech
modifikacích odsouzen k zešrotování.
 
Re: Re: Re:OT-64 R-2
Pavel Dědurek | email | 28.10.2008 18:21 | id 294 | nahlásit
Sloužíl jsem u útvaru 8522 Cheb v letech 81-83 a
na OT-64-R2 a nikdy nás nikde nenechalo . pan
Libor nám ho dobře zajel a udržoval
 
Re: Re: Re: Re:OT-64 R-2
Standa | email | 20.3.2021 09:08 | id 154995 | nahlásit
Já sloužil také v Chebu VU 4407,průzkumný prapor v r.81-83 na Špitálském vrchu jsem se dost vyřádit,přesuny po vlastní ose na Mimoň a Mělník byly boží. Vozidlo nikdy neskládali!
 
jaro 86/88
Václav Novák | email | 4.1.2009 17:00 | id 753 | nahlásit
taky jsem byl řidič OT-64 s kurzem v Chodové Plané
( pěknej záhul ) pak jsem se dostal na rotu a z
ótéčka se stala uloženka do které se nic
neinvestovalo a nikdo neměl zájem třeba dát nové
baterie.Čas od času jsem vyjel před rotu a tím to
haslo.Přesto musím uznat že to byl skvělý stroj a
určitě mohl překonat nakoupené mašiny z
ciziny,jenom kdyby to nebylo o lidech v naší
slavné vládě,mohla mít česká armáda české mašiny
 
Re: jaro 86/88
Miroslav Veselý | 2.11.2009 21:25 | id 7268 | nahlásit
Zdravím u PS útvaru CH. Planá jsem sloužil 85-87 jako instruktor OT64,to že to byl skvělý stroj s tím souhlasím,celkem jsem s ním nalítal necelých 7tisíc km za rok.Dneska je z tohoto útvaru a z Brigády v Plané rujna a z rotyOt64 prádelna.
 
Re: Re: jaro 86/88
vašek novák | email | 3.11.2009 20:25 | id 7288 | nahlásit
tak to jsme se museli znát 86/88 jaro
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: jaro 86/88
petr buczek | email | 17.12.2009 19:17 | id 8602 | nahlásit
nazdar mirku zdravi te tvuj svedek ze svatby co delas ozvi se na mail nebo na tel 604388844 cekam s ppoozdravem petr buczek dubec praha 10
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: jaro 86/88
Ing. Josef ŠPRTEL | email | 26.11.2013 10:16 | id 66995 | nahlásit
Zdravím, asi si tě pamatuji, v té době jsem převzal technika roty po Pavlu Žímalovi. Když tak pročítám všechny zprávy tak musím přiznat,že toto vozidlo vyžadovalo ze strany řidiče velké úsilí a mnoho času na jeho údržbu. Ale je pravda,že se vždy vyplatilo. Já si osobně vzpomínám kolik úsílí jsem musel vynakládat na shánění náhradních dílů. Nemusím asi připomínat,že nejdůležitější a nejvíce probklematická byla spojovací hřídel (spojovačka). A co se týče generálních oprav, tak do Zlatovců jsem jezdil jen s úplatkama. V té době to ,ale bohužel nikdo neocenil.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: jaro 86/88
Jan Miřátský | email | 12.11.2017 20:25 | id 122407 | nahlásit
Dobrý den, Já byl na vojně v Chodové Plané v letech 86-88.
Neznáme se? :))
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: jaro 86/88
Jan Miřátský | email | 12.11.2017 20:35 | id 122409 | nahlásit
Dobrý den, neznáme se?
Byl jsem na vojně v letech 86-88 :-)
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: jaro 86/88
Jan Miřátský | email | 12.11.2017 20:24 | id 122406 | nahlásit
Dobrý den, v kterých letech jste byl na vojně?
Já byl také v Chodové Plané v letech 86-88.
Děkuji
 
Re: Re: Re:OT-64 R-2
Vašek N. | email | 24.1.2009 21:57 | id 984 | nahlásit
poláci otéčka modernizovali a jmenují se RYS na
netu jsou i fotky
 
Re: Re: Re: Re:OT-64 R-2, pro : Vašek N.
Jan | 6.2.2010 20:44 | id 11300 | nahlásit
Díky za ten typ na polský OT RYS. Nějak jsem ten tvůj příspěvek propásnul a všiml jsem si jej až dneska. Díval jsem se na nějaké obrázky a viděl jsem, že ty Poláci na něj namontovali nějaký jiný velkorážový kulomet na lafetu v zadní části (nebo je to dálkové ovládané ?) Myslím, že se jedná o modernizovaný starší americký kulomet ráže O,50 (12,7 mm). Mají ho Polác zavadený ? Vím, že nakoupili větší počet finských AMV Patria 8x8 , to je ale trošičku jiná kategorie- také z nouze ctnost, když není na větší množství tanků.
 
Re: Re: Re:OT-64 R-2
petr | email | 26.4.2009 13:00 | id 3163 | nahlásit
zdravim skota. Zřejmě jsme byli ve stejny čas na
stejném místě.Ozvi se na 604424291.
 
Re: Re: Re: Re:OT-64 R-2
Jan Miřátský | email | 12.11.2017 20:28 | id 122408 | nahlásit
Dobrý den, kde a kdy jste byl na vojně?
Já .. Chodová Planá 86-88.
Dejte vědět kdyžtak :-)
 
Re: Re: Re:OT-64 R-2
Helmut | email | 29.5.2009 09:31 | id 3787 | nahlásit
..Svatá pravda kolego.Byl jsem též řidičem OT-64 a
naprosto s tebou souhlasím.Vše je v lidech a péče
o techniku.Sám mám vyhlédnutého Skota,že jej
koupím a fakt mne mrzí,že tato schopná technika je
zavrhnuta a kupují se rakouské
transportéry,které.....,ale tady vane asi vítr
"odjinud".Když už,tak finské Patrie
daleko lepší se nekoupí,takže..??Ač mám vojnu
dávno za sebou,tak si pořád myslím,že naše
používaná technika byla velmi dobrá.
 
Re: Re: Re: Re:OT-64 R-2
vašek | email | 31.7.2009 22:30 | id 5218 | nahlásit
a co takovej skot stojí?
 
Re: Re: Re: Re: Re:OT-64 R-2
Luboš | 8.8.2009 21:01 | id 5346 | nahlásit
200-450 000 Kč-podle stavu.A cena stále
stoupá.....
Zde již nelze dále reagovat


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

OT-64 SKOT R3MT

Okres: Havlíčkův Brod

OT-64 SKOT (střední kolový obrněný transportér) byl standardním obrněným transportérem ČSLA a PS. Vyráběl se ve více verzích.

Na obrázcích je ve verzi R3MT - velitelský radiovůz. Více informací o tomto konkrétním vozidle (je soukromým majetkem)naleznete na na tomto webu.
A2007-12-16 15:05:51 U1970-01-01 00:00:00 TG0