Sekce:
Pohraniční roty 9. bPS
14. rPS - Maxov
(8 fotografií)
14. rota 3. praporu 9. brigády Pohraniční stráže v obci Maxov.
Jedná se o velmi starou rotu z 50. let, dnes zde sídlí firma na výrobu palet.
Jedná se o velmi starou rotu z 50. let, dnes zde sídlí firma na výrobu palet.
Okres: Domažlice
GPS: 49°21'12.967"N, 12°55'47.153"E
Související fotogalerie
Vaše komentáře...
Řazeno dle vláken | Seřadit dle času
hledám spolubojovníky
Ozve se někdo ze sněhuláků ? 1987-89
/pekelník/-kotelník
/pekelník/-kotelník
Re: hledám spolubojovníky
Ahoj kotelníku našel jsem tady kontakt na Milana Zavadila tel. 739677008,bydlí někde u Turnova.Moje tel.č 724557236 .Možná bych našel i nějaké foto.
RE: 1977 az 1979
Miška | 16.4.2012 22:06 | id 44992 | nahlásit
To: Ivan Hanzlík
On e-mail nepoužívá a ani ho nemá. to spíš adresu klasickou:
Jiří Gorenčík
Luční 326
Milín
262 31
nebo telefon - práce:
224 918 937
telefon - domu:
318 691 354
On e-mail nepoužívá a ani ho nemá. to spíš adresu klasickou:
Jiří Gorenčík
Luční 326
Milín
262 31
nebo telefon - práce:
224 918 937
telefon - domu:
318 691 354
Maxov - 3/1978-3/1980
Ahojte. Tiež som slúžil na Maxove, ako strelec...Napíšte, ak by ste si chceli zaspomínať. Spomínam si na mená Thajner, Rada, Hlaváč, Szolóny, Kŕč Zdeno, Hládek, Dufek - kuhár, Šindelár, Rejšek, Beke, Svoboda, Plucar...mám aj nejaké foto z Maxova. Nebude nejaké stretnutie? Rád prídem. Čaute. Jozef Holý zo Slovenska.
Re: Maxov - 3/1978-3/1980
Ahoj Jožko.To víš,že si na Tebe pamatuji.Byl jsi ročník Jirky Kalných a Petra Jakubčíka.Jména Plucar a Hádek znám,ale nevybavím si je.Setkání se připravuje, předběžně na konec dubna,cca 20.Jestli můžeš,napiš na meil ivan.hanzlik@gaenergo.cz
Ahoj Ivan Hanzlík
Ahoj Ivan Hanzlík
Re: Maxov - 3/1978-3/1980
cau Jozef!poslal som ti jedine foto ktore mam z maxova,,,smutne,ze mi ina spomienka nezostala.tvoja tvar sa mi nevybavuje,a Dufekom,Rejskom,Radou ziadny problemnemam,este hadam Sindelar....je tomu uz vela rokov a clovek uz len zabuda... ;-)
Re: Re: Maxov - 3/1978-3/1980
Čau Šani. Jasné, že si na Teba spomínam. Mám dosť fotiek z Maxova, ale hlavne môj ročník, no s nikým z môjho ročníka sa mi nepodarilo skontaktovať. Mám fotky aj z Tvojho ročníka, kde je Rejšek, Kubík, Valašík...Mal si psa Rena? Asi som s ním na fotke. Budem sa snažiť Ti niečo poslať. Máš pravdu je to už veľmi dávno, aj ja som už toho veľa zabudol, no rád si zaspomínam. Tak zatiaľ čau. JH
Re: Re: Re: Maxov - 3/1978-3/1980
ano,mal som Rena.nasiel som len jednu fotku ma ktorej je odfoteny so mnou pri kotcoch.existovala este jedna na ktorej sme traja,ale neviem ju najst.boli aj fotky robene pri pikete...nepamatam sa kto fotil...skoda,urcite ich ma doma celu kopu....
Re: Maxov - 3/1978-3/1980
Čau všichni kamarádi,dnes už většinou dědkové co jste sloužili na Maxově.Jsem rád že jsem našel náhodou tuhle stránku.Všechny Vás zdraví rebel a prušvihář z Maxova Plucar Viktor.Jožo Holý jsem moc rád že ses ozval.....AHOJTE a PIŠTE
Re: Re: Maxov - 3/1978-3/1980
Čauko Viktor. Som rád, že si odpísal. Tiež som našiel náhodou túto stránku. Snažím sa zohnať "chalanov"z nášho ročníka, zatiaľ sa mi podarilo skontaktovať s Rudom Szolónym... Písal som list aj Tiborovi Kutzovi, zatiaľ sa neozval. Dnes ma bol navštíviť Ján Valašík, bol starší od nás o pol roka. Pripravuje sa stretnutie Maxovákov. Chcel som tam ísť, ale dnes som mal pracovný úraz ( otvorenú zlomeninu na ruke.), takže nemôžem prísť, ale určite sa tam plánujem podívat!!
Ak máš kontakt na niekoho prosím pošli mi na môj mail: jozef.holy@post.sk. S pozdravom, aj pre Tvoju rodinu Jozef.
Ak máš kontakt na niekoho prosím pošli mi na môj mail: jozef.holy@post.sk. S pozdravom, aj pre Tvoju rodinu Jozef.
Re: Re: Maxov - 3/1978-3/1980
Ahoj Viki doufam že si na mě pamatuješ byl jsem otečkař doufam že mi to vyjde a pojedu na sraz a že se tam uvidime zdravim tě Zdeněk
Re: Re: Re: Maxov - 3/1978-3/1980
Čabas Zdendo jasně si pamatuji na všechny,říkali jsme ti AGENT.Pište na lilstav@centrum.cz mám dost fotek,asi je tady zveřejním.Ahoj a měj se fajn.Zdenek Pavka měl psa Astora a já sem kněmu chodil do kotce si hrát,kotec otevřenej, pes utek a šel kolem Harant ,šmejdil jestli tam Hládkem nechlastáme a pes se mu zakousnuk do ruky-lehce,ten mě neměl rád ten Harant.Věděl jsem naněj spoustu věcí, ale to je ...........................................
nadále tajné-NEPROJDOU čabas Viktor
nadále tajné-NEPROJDOU čabas Viktor
Maxov
Krč Zdeněk | 9.10.2011 10:43 | id 36870 | nahlásit
sloužil jsem na Maxově 1978-1980 v.r. Harant František kde je Jirka Uhliř co dela Jan Jelinek ma někdo nějake zpravy napište
Re: Maxov
Ahoj Zdeňku.Byl jsem na Maxově 79-81.Asi si vzpomeneš na Petra Černýho a Jirku Kalnýho,spojaře. Franta Harant šel po průseru v červenci 81 do Domažlic. Honza Jelínek dostal za mě kapitána.Kde je mu konec nevím.Bydlel na Mlýnečku.Uhlák se vyboural v autě,úplně ho rožšvihal,ale jemu se nestalo nic.Myslím,že byl na přechodu Všeruby.
Na Maxově zakotvil Luboš Kala,jezdil s UAZem.Vzal si jednu holku Grebačů.Ivan
Na Maxově zakotvil Luboš Kala,jezdil s UAZem.Vzal si jednu holku Grebačů.Ivan
Re: Re: Maxov
Zdeněk Krč | 10.10.2011 20:09 | id 36927 | nahlásit
Ahoj Ivane.To viš že si na ně vzpominam diky za informace taky si vzpominam na Tibora Kuszu se kterým jsem hodně sloužil bednu.Před 5lety jsem byl v Domažlicích se zájezdem tak jsem se by na Maxově podívat a skoro jsem to nepoznal mel jsem malo času.Zdeněk
Re: Re: Re: Maxov
kléma 80-82 z Vašíčku | 13.1.2012 10:52 | id 40676 | nahlásit
Ahoj kluci, chci se jen zeptat, zda u vás nesloužil nějakej Jirka Sulík z Prahy. Byl jsem s ním v Poběžovicích ve výcviku. Pavel.
: Maxov 79-81
Ahoj Klemo.Co dělal Jirka Sulík?Řidič? Do Poběžek jsme rukovali a potom jako spojaří byli ve výcviku v Nýrsku.Ivan
Re: : Maxov 79-81
Kléma 80/82 z Vašíčku | 17.1.2012 11:41 | id 40878 | nahlásit
Podzim roku 1980 se nám v Poběžovicích jako výcvik trochu protáhnul (Polsko) a na roty jsme odcházeli až v lednu 1981 jako střelci, či pátrači. Podle našich umístěnek by měl Jirka Sulík z Prahy rukovat na Maxov. Ale vše se mohlo na poslední chvíli změnit. Dík, Pavel.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Maxov
Ahoj Klemo.Připravujeme setkání kluků ročníky 79-80-81, kteří sloužili na hranicích.Z hlásek PVOS mají již sraz poněkolikáté.Zkus se ozvat na meil.Ivan Hanzlík
Re: Re: Maxov
Petr | 29.2.2012 16:37 | id 43013 | nahlásit
Ahoj,
na Frantu Haranta si pamatuju. Stálé si česal vlasy a když měl dobrou náladu, tak každýmu říkával ty mozku
na Frantu Haranta si pamatuju. Stálé si česal vlasy a když měl dobrou náladu, tak každýmu říkával ty mozku
Re: Maxov r.78-80
Ahoj Zdenek. Pamätáš na tie roky 78-80? Pamätáš si na mňa Jozefa Holého zo Slovenska? Je to zvláštne si zaspomínať po toľkých rokoch. Dnes som náhodou objavil "našu starú 14-tu rotu". Budem rád, ak sa ozveš. Mám nejaké foto, aj s Tebou.
Čau. Jozef z Novej Bane.
Čau. Jozef z Novej Bane.
Re: Re: Maxov r.78-80
ahoj Jožo to viš že si na tebe pamatuji byl jsem před 6 lety v Domažlicic tak jsem byl i na Maxově ale skoro jsem to nepoznal jak to je zničený.Byl jsem i za Harantem a za Jelinkem tak jsme zavzpominali na ty dva roky vojny.Nemaš kontakt na Tibora pozdravuju tebe i celou rodinu Zdeněk
Re: Re: Re: Maxov r.78-80
Ahoj Zdenek. Ďakujem za pozdrav a som rád, že si si na mňa spomenul. Je to už dosť dávno, čo sme spolu "válčili" na Maxove. Sú to pekné spomienky, ale veľa som už pozabúdal, ale spomínam si na Teba a mám Ťa aj na fotke. Ak máš nejaké foto, tak mi pošli na mail, ja Ti tiež pošlem. Tiež pozdravujem rodinu. Ahoj. JH
Re: Re: Re: Re: Maxov r.78-80
Ahoj Jožko díky za pozdrav ja nemám fotky z Maxova asi při stěhování se někde založili a teď je nemužu najít jak jsem tam byl před 6lety tak jsem si to natočil Ivan Hanzlík chce kolem 20 dubna dělat sraz kdzž dostanu volno tak bych tam jel zdravim tě i celou rodinu a vzpominam na Maxov Zdeněk
Maxov r.78-80
Jozef Holý | 29.2.2012 07:46 | id 42995 | nahlásit
Ahoj Zdenek. Som rád, že si sa ozval. Ak chceš napíš mi na mail www.jozef.holy@post.sk. Čau.JH
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Maxov r.78-80
Jožo posilal jsem ti včera meil ale pořád mi to vracelo že je špatná adresa můj meil je zdenekkrc@email.cz tak napiš zdenek
podzim 87-89
ČUS MAXOVÁCI!!! Jak tak koukám do příspěvků nevidím tam nic z našeho ročníku.Myslím,že máme na co vzpomínat.Chtělo by to nějaké fotky.Všechny Vás zdravím.
Re: Srpen 2011
Ahoj Radku,mám dotaz od kámoše co byl taky u vás peesáků mě říkal,že na Maxově byl prej těžkej šikan,a že i pozavírali borce.On bydlí v Nýrsku u Klatov.Byl v Nýrsku na peešce,nebo jak to u vás peesáků bylo.Myslím výcvikáč,říkalo se temu mongolsko.Byl jsem tam ted v červenci,mám bráchu v Nýrsku,kasárna zbourané,můžu ti poslat fotky.Ahoj Petr
Re: Re: RP
Čau Petře.Já si myslím,že na Maxově v těch letech co jsem byl já byla dobrá parta.Mazácká vojna tam byla,ale šikan určitě ne a že by za šikan někoho zavřeli vůbec nevím.Jestli máš nějaké fotky pošli rád se mrknu.Chystal jsem se letos na Chodské s tím,že se mrknu i na Maxov a okolí,ale bohužel mi to nevyšlo.Snad přístě.Ahoj Radek
Re: Re: Re: RP Fotky
Ahoj Radku,pošli mě kontakt na mail,můžu ti poslat fotky z kasáren z Nýrska ,z letoška.Ahoj Petr
Re: Re: Srpen 2011
marek chochola | 27.11.2011 21:18 | id 38458 | nahlásit
Čau Petře,neznám tě,ale musím ti odpovědět.V létě 89 byl na Maxově opravdu těžkej problém.Ale není potřeba to řešit po netu.Proč se o to zajímáš?
Re: podzim 87-89
kundoš | 26.11.2011 22:39 | id 38428 | nahlásit
Nazdar Pelci,kouknu občas na stránky a tak mám radost,že se taky ozval někdo z nás.Na tebe si fakt rád vzpomenu,je opravdu na co:-)
rota maxov
Michal Kurkin-Bardejov | 31.1.2011 18:14 | id 25960 | nahlásit
sluzil som v rok 1965-67 velitel kapitan Vachal, zastupca kapitan Novaček, mali sme kapelu harmonikar voj. Kraliček, spev, voj.prezivka Dedek, kamrat Honza Nemec,
Re: rota maxov
Ahoj Michale,konečně jsem se dokopal Ti napsat.Sloužil jsem na Maxově jako řidič gazu od jara 66 do odchodu do civilu na podzim téhož roku ale na tebe si vůbec nemohu vzpomenout.Je pravda,že od té doby uteklo 45 roků,ale vzpomínky na vojnu zůstávají v paměti.Nemám spojení na nikoho z ročníku a byl bych rád,kdyby jsi mi třeba pomohl,pokud spojení na někoho máš.předem Ti děkuju a přeju hodně zdraví a pohody v Novém roce 2012.Vlasta V.z Mělníka .
Spálenec 1964
Jozef Papík | 7.1.2011 11:23 | id 24715 | nahlásit
Chcel by som pripomenúť kompetentným, že asi zabudli pri zostavovaní zaniknutých pohraničných rot na vtedajšiu 14 pohraničnú rotu domažlickej brigády SPÁLENEC. Rota susedila s Maxovom a na druhej strane s Folmavou. Neskôr,ako som sa dozvedel bol spálenecký úsek strážený vojákmi z Maxova. Spomínam si veľmi rád na prežitý čas, na na futbal pod Bezovkou (teraz je tam firma na spracovanie dreva), na dobrých kamarádov, lebo k PS boli vyberaní dobrí, bezuhonní ľudia. Prajem všetkým bývalým PS-akom všetko najlepšie v novom roku, veľa zdravia. Dúfam, že sa ešte niekto ozve. Ahojte!
Re: Spálenec 1964
Zdravím všechny spoluvojáky ze Spálence 64-65 a Maxova 65-66.Na některá jména si vzpomínám,byla tam dobrá parta,ja jsem byl řidič gazu napřed na Spálenci pak na Maxově.Vše souhlasí,jen Spálenec byl 15.rps a ne 14.Ahoj všem,když se někdo ozve rád odpovím,Vlasta.
Re: Re: Spálenec 1964
Ahoj Vlasťo, bol si na Maxove po mojom odchode do civilu. Z tvojich starých zo Spálenca som poznal akurát Oravca, slúžil občas DDR. Keď si potom prešiel na Maxov bol tam šofér gazu Cyril Duvač z Dubnice a kuchár Gajdoš. S tými číslami rôt je to trochu pomýlené (niektore zrušili atď). Škoda, že je na týchto stránkach tak málo účastníkov, zvlášť z tých starších ročníkov. Pozdravuje ťa Jozef P. od Žiliny
Re: Re: Re: Spálenec 1964
Ahoj Jožo,díky,že jsi se ozval.Já jsem nastoupil na Spálenec v roce1964 po výcviku v Nýrsku,byl jsem chíli v Koutě na sanitě a taky na Folmavě.Na jaře roku 1966 Spálenec po několika průšvihách zrušili a část vojáků přeložili právě na Maxov.Na Oravce si dobře vzpomínám i na Emila Gajdoše,s ním jsem byl na pokoji.Na Duvače si nevzpomínám a taky nevím kdo to je Jozef P.V každém případě jsem rád,že si spolu alespoň trochu zavzpomínáme na ty časy.Jezdil jsem často na Spálenec za F.Horňákem,ale co je v Domažlicích tak už ne.Měj se pěkně a rád si od Tebe ještě něco přečtu,ahoj.
Re: Re: Re: Re: Spálenec 1964
Ahoj Vlasťo a Mirek, na tej dobovej fotke vpravo som poznal mojich mladých (ak sa nemýlim) vpredu Debreceny a vzadu Laco Melichar z Ladiec. V dohľadnom čase pridám dobové fotky z r.64 a 65. Na Lendvaya som zabudol, ale teraz si ho už viem predstaviť. Spoza SH si spomínam na nemecke usadlosti: Singr-myslim, že to bola reštaurácia, Beck, Koch a oproti vratám na Malom Myslive Weininger. Vlasťo, teba som uviedol do omylu. Tým pozdravom od Žiliny som mal na mysli moju osobu, ako autora príspevku. Zatiaľ sa majte pekne a spomínajme hlavne na tie lepšie zážitky.Jozef Papík
Re: Re: Re: Re: Re: Spálenec 1964
Ahoj Jožo,s tvojím podpisem jsem si udělal zmatek sám Na Spálenci byl J.Pavlen snad taky Slovák tak jsem myslel na něho.Na té fotce jsem poznal ještě poznal mého mladého šmíráka Martina Kurince v pravo uprostřed,ale toho ty jsi asi neznal.Budu se těšit na další fotky.U Singra jsem byl v 90tém roce na pivu,byl to takový zvláštní pocit.Měj se fajn Vlasta.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Spálenec 1964
Před šesti lety jsem stál u rozbořeného piketu a přípoměl jsem si nešťastnou událost z 10.ledna 66. Prošel jsem úsek od bývalých vrat ve stěně až na Plassen-Dorf, stál jsem i u ježků naproti "Veverkovi". Krajina za těch 40 let se úplně změnila. Jsem PS-ák, který začínal v roce 1965 na rotě Spálenec a v roce 1966 jsem byl přesunut do Maxova. Jsem i na dobové fotografii. jak řežu dříví.
Byl jsem na této rotě provianťákem a na tebe si pamatuju, na dobové fotografii je tvůj nástupce. Pokud budeš mít zájem, můžeme dále konverzovat.
Byl jsem na této rotě provianťákem a na tebe si pamatuju, na dobové fotografii je tvůj nástupce. Pokud budeš mít zájem, můžeme dále konverzovat.
Re: Re: Re: Spálenec 1964
Ahoj Mirku,díky že jsi se ozval,ale musíš se mi trochu připomenout jsem už starší pán a paměť má právo vynechat,je to už 45 let a na tvé příjmení si nevzpomenu.Mám před sebou tablo,ale tam nejsi,protože jseš určitě mladší,se mnou končil provianťák Laco Lendvay v roce 66.Na Spálenec jsem jezdil často takže jsem mohl sledovat jak se to všechno mění.Na čáru bez drátů jsem se byl podívat v 90tém roce když odklidili. Možná bychom si mohli některé věci vzájemně připomenout.Zatím ahoj Vlasta.
Re: Re: Re: Re: Spálenec 1964
Ahoj, jsem skutečně mladší ročník. Já si dokonce pamatuji první den nástupu na rotu, kdy se na ubikaci přihnal supermazák Stieranka, s tím, že si mám vážit jeho postele. Z dalším jmen si pamatuji Vorla. Zárubu a Zaťka. Událostí bylo" dva na koních". V Maxově jsem převzal proviant předčasně, protože si Lendvay zlomil nohu. Ale vůbec si nemohu vzpomenout, jestliže jsme spolu jezdili na nákup do Všerub. Pamatuji si jen tvého nástupce, (mimochodem je na fotografii:pohračničníci z roty Maxov při práci" napravo mezi dvěma veliteli družstev. Kromě jiných nezapomenutelných jmen maďarské národnosti, mě utkvěl v paměti Csabai, který mně učil maďarsky.
Tolik zatím vše a zdravím z města Úpice.
Tolik zatím vše a zdravím z města Úpice.
Re: Re: Re: Re: Re: Spálenec 1964
Ahoj,z vašeho ročníku si mnoho lidí nepamatuju.Martina Kurince,toho z té fotky,a Rudu Alexu ml.spojaře,ale ten už není mezi náma,ti byli nejbližší.S tebou jsem do Všerub asi nejezdil,ke konci jsem byl hodně mimo rotu tak jezdil Martin.Ze Spálence bych mohl jmenovat Záveský,Záleský,Dvořák,Karel,kuchař Krajča,Jiráček,Masničák a další.Velel kpt Michálek,Pešek,Horňák,Talavášek,Petrůj,Ani nevím kde všichni skončili,jen F.Horňák to dotahl na majora a byl až do konce velitel na Maxově,teď je v důchodu a bydlí v Domažlicích.Ty jsi mi ještě neprozradil příjmení,abych si tě mohl lépe vybavit,ale když nechceš,nemusíš.S přáním všeho dobreho zdravím z Mělníka.V.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Spálenec 1964
Omlouvám se, samozřejmě jsem nechtěl jméno zatajit. Jmenuji se Miroslav Vraňan. Na čáru jsem se vrátil ještě jednou, a to na cvičení roku 1971 na Plánskou brigádu do Rozvadova.
Re: Re: Re: Re: Re: Spálenec 1964
Ahoj,tvé jméno mi pomohlo vybavit si i tvoji podobu,ale ta už dnes asi neplatí.Během minulého roku jsem byl několikrát v Batňovicích,kdybychom tehdy o sobě věděli,mohli jsme si alespoň potřást packou.Na cvičení jsem byl 3x na stejném místě jako řidič u ženistů.Na čáru jsem chodil jen soukromně.Doufám,že teď už si taky užíváš důchodu,ahoj V.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Spálenec 1964
Ahoj Vlasťo, pridal som dobové fotky na rotu Maxov 1965. Asi vo dvoch prípadoch mi vypadli z pamäte mena mladých. Sú tam pod otáznikom. Ak si spomenie niekto na mena, prosím napísať. Dúfam, že zverejnenie týchto fotiek bude impulzom pre ďalších Maxovákov, aby dali o sebe vedieť. Zatiaľ ahoj Jozef
Re: Re: Re: Re: Re: Spálenec 1964
Ahoj Jožo,já na těch fotkách nikoho neznám,jenom psa Fausta.Zdravím Vlasta.
Zde již nelze dále reagovat
roky:1963/65
Jozef Papík | 6.1.2011 14:26 | id 24669 | nahlásit
Zdravím starých spoluslúžiacich Maxovakov. Doposiaľ sa mi ešte nikto neozval, preto opäť vyzývam tak mojich starých: Bene,Mlika, Navrátil,Faltus,Bourek Koronczy, mojich okrem už skôr menovaných:Ondrejka,Prachař,Musil Kudelka,Halaj,Hronek,Matejčík a z mladých:Debreceny,Lukášek. V minulom príspevku som zabudol spomenúť rtm.Jasovského, ktorého som bol navštiviť v Mrákove v r.1992. Psov sme mali:Darko(inak najlepší stopár na brigáde),Asko, Ctibor,Faust, žiaľ meno psa, s ktorým mám aj foto, som zabudol-psovod bol Pajerchin (vraj už nie je medzi nami) Ahojte!
Roky:1964/65
Ahojte kamaráti z Maxova. Veľmi často si spomínam na nezabudnuteľné chvíle, ktoré sme tu prežili. V tom čase bol veliteľom roty kpt.Váchal, ďalej tam boli kpt.Nováček,nprč.Plšek.por.Svrček a nesmiem zabudnúť na obľúbeného staršinu Nedveda (kanca). Chvála Bohu mám veľmi dobrú pamäť na mena, takže by mi nerobilo problémy vymenovať drvivú väčšinu spoluslúžiacich. Z môjho ročníka na oživenie aspoň pár:Laďo Vaša,Milanko Pajerchin,Lichtemberk,Jirko Vojta.R.Gaži,Viktor Poláčik,M.Vredík, Fiala,Vohrálik,Vinci Márton, Imro MIhalíček z mladych:Krpálek Muller, Moucha atd. Nezabudnuteľné boli tanečné zábavy vo Všeruboch,Mrákove, Klíčove,Tlumačove...Podotýkam, že tam bola partia. Nikto nerobil rozdiely v národnosti. Žili sme, ako jedna rodina:Česi,Slováci, Maďari. PS:čakám na odozvu. Ahojte
Re: Roky:1964/65
Michal Kurkin-Bardejov | 31.1.2011 18:25 | id 25961 | nahlásit
Ahoj Pepo spominaš si na Michala Kurkina v našej kapele na rote som hral na bicie,tak tiež som mal na starosti a spominaš na čatara Rosika vojina Molnara ,Svrček bol mojim velitelom čaty ,velitel roty kpt. Vachal, kpt Novaček , spominam si aj na staršinu Nedveda zdravim ta - NEPROJDOU
Re: Re: Roky:1964/65
Ahoj Michal, som rád,že si sa ozval aspoň ty, aj keď sme sa vlastne my na vojne minuli. Zrejme Ťa po výcviku doviezla tá istá V3S, ktorou som ja hneď odchádzal do civilu. Vojaka Molnára som poznal, bol to môj mladý niekde od maďarských hraníc. Pre osvieženie pamäte Ti spomeniem niektorých mojich mladých, čo boli zrejme Tvoji mazáci:Krpálek, Muller,Sloboda (ten si vraj zobral za ženu Ruženu Rubašku-také blonďavé dievča, bývala kúsok nad útvarom), Debreceni, Moucha, Lukášek, Valko, Melichár. Na viacerých si momentálne nespomínam. Zdravím Ťa - NEPROJDOU
Re: Re: Roky:1964/65
Ahoj Miso,vnesl jsi mi do hlavy trochu zmatek.Já jsem přišel na Maxov na jaře 1966 ze Spálence,který zrušili,jako řidič gazu a V3S .Jmenoval jsi četaře Rosíka,ale pokud vím sloužil s námi Rosík,který dělal všechno proto,aby dostal četaře,ale šel s námi do civilu jako desátník v 66.Na ty ostatní i na jiné si vzpomínám,ale nemám na nikoho spojení. Tak buď zdráv Vlasta.
Re: Roky:1964/65
Ahoj Jožo,čatár Papík - dnes jsem se zcela náhodou dostal na tyto stránky ,sloužil jsem 64-66,vzpmínám na Vášu, myslím že byl řidič,Pajerchin psovod,Lichtenber,myslím Jiří,zdědil jsem po něm vycházkovou uniformu,Viktor Polčáčik,vel.družstva,Michal Vredík ,první mazák kterého jsem na Maxově potkal,bezva kluk,Vohralík, tuším z Holic,je jich samozřejmě daleko víc ale také je to mnoho let,tak se vše nevybavuje.
Re: Re: Roky:1964/65
Ahoj Mirku, konečne sa našiel prvý spoluslúžiaci.Som strašne rád. Pozri si dobové foto Maxova z r.1965, dal som tam fotky. Vredík bol nie Michal,ale Martin. S tvojim VD Viktorom Poláčikom som bol asi pred piatimi rokmi. Býva v Trstenej na Orave. Žiaľ Milanko Pajerchin je už dlhší čas pod zemou. Váša nebol šofér, ale po mne VD. Šoférov vtom čase robil Kúdelka a z mladších Duvač. Predpokladám, že si už tiež na dôchodku..? Tak čo už my mladí chlapci....bejvávalo...Zatiaľ buď-ozvi sa prípadne na Emal.
Re: Re: Re: Roky:1964/65
Ahoj Jožko,
pošli svoji e-mailovou adresu, pokud budeš chtít, můžeme trochu zavzpomínat, vžyť je to již 46 roků.
Mirek
pošli svoji e-mailovou adresu, pokud budeš chtít, můžeme trochu zavzpomínat, vžyť je to již 46 roků.
Mirek
Re: Re: Re: Re: Roky:1964/65
Ahoj Mirku, písal som ti E-mail na tvoje číslo:miroslavkrpalek@neratovice.cz, ale mi to neprešlo, neviem prečo. Skús kliknúť na moje meno (napísané modrým je s E-mailovou adresou)
Ahoj Jozef
Ahoj Jozef
Snehuliaci 84 - 86
hľadám,Matasa,Sýkoru,Slaninu,Poláka,Mlkvika,Blažek a,Gregora,Kováča,Hanáčka,Veselého aj strelmajsrov,Ex,Klodo,Mars,Muk,Elo,Cezar,Orkan
Re: Snehuliaci 84 - 86
Ahoj Maxováci.Sloužil jsem zde 79-81.A z tohoto důvodu sem byl deponován i pes mojí sestry Kondor, s přezdívkou Klodo.Nevíte jeho další osudy? Díky Ivan
Skoro proryv, zari 89
Paja | 22.10.2010 09:35 | id 21416 | nahlásit
Zdravim,
nevzpominate si nekdo na "zadrzeni" kluka na kole hned u roty (krizovatka "T" silnic nad Maxovem)? Bylo to v zari 89 a byl jsem to ja... Jeden z vas byl myslim Slovak, ptal se jestli nemam sirky, ja je jako usluzne hledal a nakonec jsem byl propusten at pokracuju dal jak jsem chtel - po silnici na Kubici podel SiS. Jeste jsem slysel, jak hlasi "nejaky maly kluk na kole". Chtel jsem se zeptat, jestli byla takova udalost nekde zaznamenavana, jak to probihalo na vasi strane a co by me cekalo, kdybych byl treba o 3 roky starsi nebo dokonce zletily?
Dik
nevzpominate si nekdo na "zadrzeni" kluka na kole hned u roty (krizovatka "T" silnic nad Maxovem)? Bylo to v zari 89 a byl jsem to ja... Jeden z vas byl myslim Slovak, ptal se jestli nemam sirky, ja je jako usluzne hledal a nakonec jsem byl propusten at pokracuju dal jak jsem chtel - po silnici na Kubici podel SiS. Jeste jsem slysel, jak hlasi "nejaky maly kluk na kole". Chtel jsem se zeptat, jestli byla takova udalost nekde zaznamenavana, jak to probihalo na vasi strane a co by me cekalo, kdybych byl treba o 3 roky starsi nebo dokonce zletily?
Dik
služba na Maxově
Vážení přátelé
Hledám bývalé pohraničníky sloužící na rPS Maxov v
létech 1968 - 1970. Řada pohraničníků pocházela ze Slovenska,ale i z Moravy a Čech.
Velitelem roty v té době byl kpt. Ludvík.
Po základní službě jsem u pohraničníků zůstal 35 let
Za tu dobu jsem poznal mnoho ročníků sloužících na hranici. Vždy to byli dobří a správní chlapi.
Nemáme se za co stydět !!!!.
Hledám bývalé pohraničníky sloužící na rPS Maxov v
létech 1968 - 1970. Řada pohraničníků pocházela ze Slovenska,ale i z Moravy a Čech.
Velitelem roty v té době byl kpt. Ludvík.
Po základní službě jsem u pohraničníků zůstal 35 let
Za tu dobu jsem poznal mnoho ročníků sloužících na hranici. Vždy to byli dobří a správní chlapi.
Nemáme se za co stydět !!!!.
Re: služba na Maxově
Zdravím tě Dušane, nevím jestli si na mě vzpomeneš /DDŠ Holešov/ . Piš na e-mail. Jura
Re: Re: služba na Maxově
Jiříku velmi dobře si Tě pamatuji, i DDŠ byla dobrá.
Po škole jsem potkal pár spolužáků ještě ve službě.
Čibera, Henik,Jelínek a řadu dalčích. Po roce 1985 se ze služby nějak ztratili. Řada kluků ze Slovenska odešla do civilu a vrátili se na Slovensko. Poslední zprávy mám o Karlu Míčkovi z rou 1991. I ten odešel na Slovensko. Jsem Rád, že se vůbec někdo ozval.
Zatí. buď zdráv a ozvi se.
Dušan
Po škole jsem potkal pár spolužáků ještě ve službě.
Čibera, Henik,Jelínek a řadu dalčích. Po roce 1985 se ze služby nějak ztratili. Řada kluků ze Slovenska odešla do civilu a vrátili se na Slovensko. Poslední zprávy mám o Karlu Míčkovi z rou 1991. I ten odešel na Slovensko. Jsem Rád, že se vůbec někdo ozval.
Zatí. buď zdráv a ozvi se.
Dušan
Re: služba na Maxově
Ten e-mail : J.HammerK9@seznam.cz
Re: služba na Maxově 1969-1971
Ahoj Dušane.
Hledám spojení na kluky,kteří tam v té době byli.
Já jsem byl spojař s Honzou Marčišem,říkali jste mi
Berta,kreslil jsem Vám padáčky.Teď jsem sehnal pár
kluků a 27.7.-28.7.2011 jsme na Maxově byli.Sešlo se
nás sedm.Nevím jak často se díváš na tyhle stránky,já
jsem je našel až po srazu.Nemáš tady ale email adresu.Tady je moje.robert.kretschmer@seznam.cz
Jestli se neozveš tak skusim toho kluka J.Hammera.
Zatim buď Takovej byl tenkrá pozdrav Berta.
Hledám spojení na kluky,kteří tam v té době byli.
Já jsem byl spojař s Honzou Marčišem,říkali jste mi
Berta,kreslil jsem Vám padáčky.Teď jsem sehnal pár
kluků a 27.7.-28.7.2011 jsme na Maxově byli.Sešlo se
nás sedm.Nevím jak často se díváš na tyhle stránky,já
jsem je našel až po srazu.Nemáš tady ale email adresu.Tady je moje.robert.kretschmer@seznam.cz
Jestli se neozveš tak skusim toho kluka J.Hammera.
Zatim buď Takovej byl tenkrá pozdrav Berta.
1977 az 1979
Slouzil jsem tady v letech 77-79.byl jsem psovodem,a ted po vice nez triceti letech je krasne vzpominat...
Re: 1977 az 1979
Slouzil jsem tyto roky jako řidič V3S. Měl si Norda a Gida?
Re: Re: 1977 az 1979
zdar! Měl jsem psa jmenem Ren...jediny pes svisicima usima...moc jmen si nepamatuju....Rejsek,Paul...mam par fotek...
Re: Re: Re: 1977 az 1979
Renča. pes s největší sílou.Smečku měl taky Sańo, ale Farkaš.Tak to jsem se asi spletl. Na Maxově jsem končil 3/79.
Re: Re: Re: Re: 1977 az 1979
ja si te pamatuju..byl jsi pulrocak,kdyz,jsme na podzim prilejy z vycviku.Farkasa,Mraza,Blahu taky.Blecha byl muj rocnik.ale ta pamet... :-) jeste npr.Jelinek.velitelovo jmeno...nepamatuji se...rika ti neco jmeno Eibl? pamatujes si na aferu s nim?taky muj tocnik....
Re: Re: Re: Re: Re: 1977 az 1979
Vlada | 5.3.2011 21:36 | id 28062 | nahlásit
Jsem sice ze Srubu ale s Eiblem jsem byl ve vycviku v Nyrsku. Jestli me pamet neklame nezdrhnul on pres caru?
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: 1977 az 1979
promin,preklep na konci .melo tam byt : rocnik
Re: Re: Re: Re: 1977 az 1979
ahoj Honzo. Nevím jestli si na mě vzpomeneš, ale já si tě pamatuju. Byl jsem na Maxově jen krátce.V té době jsem byl zobák a byl jsem s vámi na pokoji hospodářského družstva. Zaučoval jsem se u Jirky Gorenčíka vašeho provianťáka. Byls tam ty, Blecha, Králík, Gorenčík a další nevím. Já byl ročník podzim 78-80. Pamatuju si ještě maďary Rudu Nemetha a Tibora Kuszu. Já potom dělal provianťáka na Bystříci. Jsem takovej prcek 160 vysokej.
Re: Re: Re: Re: Re: 1977 az 1979
Provianťáka v té době dělal Jarda Bureš. Dneska má hospodu v Klatovech.Ivan
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: 1977 az 1979
Krč Zdeněk | 13.10.2011 21:38 | id 37038 | nahlásit
Ahoj Lado byl jsem na Maxově 1978až1980 dělal jsem řidiče OT64 byl jsem na pokoji s Tiborem Kuszou Michalem Semančikem s Pavkou Blecha byl kuchař jestli si na mě vzpomínaš tak se ozvi ahoj Zdeněk
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: 1977 az 1979
Miška | 12.2.2012 22:19 | id 42264 | nahlásit
U Jirky Gorenčíka? :) to je můj strejda. Nemáte náhodou nějaké saré fotky z té doby?
Zde již nelze dále reagovat
1977 az 1979
Ahoj Miško.Předej prosím Tvému strejdovi mojí aderu.Připravujeme sraz kluků,co sloužili na Maxově.Díky.Ivan Hanzlík
ivan.hanzlik@gaenergo.cz
ivan.hanzlik@gaenergo.cz
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: 1977 az 1979
Ahoj Lexo,znám další osudy Rena.Po Tobě ho měl Jarda Zelenka z Nepomuka a po něm kluk ze Stoda.Ten si ho vzal do civilu a tak dožil v klidu a pohodě.A máš pravdu.Jediný pes s visícíma ušima.
Možná si vzpomeneš na spojaře Petra Černýho z Brna a Jirku Kalnýho z Plzně.Všem spojařům se přezdívalo Drátkové.Velitel Franta Harant.Ivan
Možná si vzpomeneš na spojaře Petra Černýho z Brna a Jirku Kalnýho z Plzně.Všem spojařům se přezdívalo Drátkové.Velitel Franta Harant.Ivan
Re: Re: 1977 az 1979
Ahoj Honzo. Pamatuješ na Tvůj první pohraniční poplach, když se jelo s Tvojí V3s za dráty a já jsem Tě navigoval. Jestli si vzpomeneš na velitele družstva Kubína, tak napiš. Vena
Re: 1977 az 1979
Luboš šunderlík | 18.2.2011 16:39 | id 27104 | nahlásit
Ja som tiež služil na Maxove ako psovod. Moj pes sa volal BAY. Neviem ako dalej pracoval a ako dlho sa dožil.Na rote boli další psi OREST,DINGO,SAVAN,RENO. Za našich ročníkov sa toho na rote dost urobilo.Ustredné kurenie,nová signálka a tiež strelnica. Velitel roty HARANT za nás dostal majora. Budem rád ked sa niekto ozve z nášho ročníka.
Re: Re: 1977 az 1979
Ahoj Luboši.Sloužil jsem 10-79/81 jako spojař a Bayovi jsem několikrát dával kousnou do rukávu.Po Tobě ho měl Dušan Kladivík odněkud z jižního Slovenska,,ale do civilu s ním pes nešel(jako Ren)Ty jsi asi znal Petra Černýho a Jirku Kalných z Plzně,oba drátenící. Franta Harant bydlel na Kubici a po průseru v červenci 81 šel do Domažlic.
Generála Michálka nelze nevzpomenout jako na inventář,stejně tak i Honzu Jelínka.Ten za mě dostal kapitána. Z Vašeho ročníku si ještě vzpomínám na jména Plucar a Hádek.Ivan
Generála Michálka nelze nevzpomenout jako na inventář,stejně tak i Honzu Jelínka.Ten za mě dostal kapitána. Z Vašeho ročníku si ještě vzpomínám na jména Plucar a Hádek.Ivan
Re: Re: Re: 1977 az 1979
Šel jsem do civilu taky v září 81 společně s Vencou Karlem, ale na další jména si nevzpomínám. Chtěl jsem ti napsat, ale email máš asi nějaký jiný.
Re: Re: Re: Re: 1977 az 1979
Ahoj Milane.Máš pravdu.CHybělo mě tam písmenko. Venca Karel byl můj ročník,od Rokycan.Další-Zdeněk Zeman,Dušan Kladivík,Jirka Kalný,Karel Pelc,Jarda Dostálík,Jarda Zelenka,Jožo Bielik,Ivan Vrátný,Peter Hegli a další.Připravujeme setkání Maxováků na duben 2012. Ozvi se.724 949732 Ivan
Re: Re: 1977 az 1979
Čauky Luboši, jak se vede? Bydlíš ještě v Bánovcích nad Bebravou. Byl jsem u Tebe na návštěvě. Byl jsem provianťák na Maxově. Po 10 letech jsem sloužil na Maxově co by zástupce velitele Horňáka a Aschera. V 90 roce se rota zrušila a vše se stěhovalo na Spálenec. Když odepíšeš, budu velmi rád.
1975-1977
Luboš šunderlík | 5.3.2011 17:01 | id 28053 | nahlásit
Nazdar Venco,mám sa dobre a bývam stále v Bánovciach. Pracujem na žSR už 28 rokov a neviem či to vydrží do dôchodku.Mám taký dojem že ti nestačilo 2 roky proviantákom.Ked si tam tolko slúžil tak,určite vieš ako BAY pracoval a ako dlho sa dožil. Moc ma to zaujíma lebo mám takého podobného aj doma. Ak sa Ti bude chciet, tak odpíš.
Re: Re: 1977 az 1979
Ahoj Luboši. Nevím, zda si vzpomeneš na velitele družstva Vaška Kubína? Jestli jo, tak napiš. Vena
Re: 1977 az 1979
Ahoj Šaňo. S úžasem zjišťuju že sem napsal někdo z ročníku 77-79. Sloužili jsme spolu nejednu poplachovku. Honza Burger, tenkrát z Domažlic.
Jestli se dobře pamatuju, jsi odněkud z východu?
Jestli se dobře pamatuju, jsi odněkud z východu?
Re: Re: 1977 az 1979
Ahoj Honzo !
Pamatujes se dobre,jenom ne vychod Slovenska,ale jih. Komarno... :-)
Pamatujes se dobre,jenom ne vychod Slovenska,ale jih. Komarno... :-)
1979-81
Ahoj Lexo
Pamatuji se,jak mě Petr Černý s Jirkou Kalným ukazovali do kůry stromů vyrytý čísla do civilu.Od kundoše Lexy.Do dneška to slyším.Jsou vyrytý na kraji lesa směr Filipovka a na křižovatce Filipovka,Mrákov,Mlýneček. Ivan
Pamatuji se,jak mě Petr Černý s Jirkou Kalným ukazovali do kůry stromů vyrytý čísla do civilu.Od kundoše Lexy.Do dneška to slyším.Jsou vyrytý na kraji lesa směr Filipovka a na křižovatce Filipovka,Mrákov,Mlýneček. Ivan
1982 až 1984
Zdravím všechny, co sloužívaly v Maxově.V letech 82- 84 jsem dělal psovoda.Mrazí mě v zádech při vzpomínce na ta místa a ty časy,rota vypadá stejně/ až na ten bordel/...jako by to bylo včera.Pokud na tyto stránky zavítá nějaký "spolubojovník",budu rád když napíše.Marfuša.
Re: 1982 až 1984
Jen tak pro zajímavost-jak se jmenoval tvůj pes?Já jsem sloužil na Maxově poslední dva roky před revolucí.Třeba jsem tvého psa znal.
Tímto zdravím kamarády z vojny.Byl jsem psovod(pes PIRÁT)
Tímto zdravím kamarády z vojny.Byl jsem psovod(pes PIRÁT)
Re: Re: 1982 až 1984
ja som tam tiež služil v roku1985-87a som rad že,sa najdu nejaký chlapi.ktory sa ozvu.psa menom pirat si nepametam,ale mena klodo.cezar,elo.si pamatam velmi dobre.
Re: 1982 až 1984
imro | 26.1.2010 20:04 | id 10601 | nahlásit
Jardo MOJI MAZACI BLAŹEK,ALEBO,LUĆAN,MLKVIK,TYCH SI MOHOL POZNAť.KEť SOM JA SLUžIL TAK BOL VELITEL ROTY HORNAK.SLUžIL SOM 85-87.ĆAU.
Re: Re: 1982 až 1984
John | 22.7.2010 17:39 | id 18603 | nahlásit
Imro Šipoš jsi si se jmenoval že jo.
Jak se máš chlape.
To byla p***l.
John 85- 87
Jak se máš chlape.
To byla p***l.
John 85- 87
Re: Re: Re: 1982 až 1984
Zdeněk Ján Johne si To Ty? Pošli my Tvoju emailovú adresu.Mám sa OK.Ostatné si napíšeme emailom.Pametáš si ešte na kapelu Pivo 10...Čau a napíš my...
Re: Re: Re: Re: 1982 až 1984
Imro | 3.8.2010 18:31 | id 18959 | nahlásit
Sory zabudol som na moju emailovú adresu isipos@zoznam.sk
Re: Re: 1982 až 1984
Ahoj Imro, Marfuša je nemohl poznat, protože to byl mů mazák. Měl psa jménem Ex. Nejlepší pes na rotě byl v tý době CEZAR. A Blažek, Lučan nebo MLKVIK byli mladí. Pamatuju si je, jak škrábali ve sklepě brambory. Já končil 9/1985. Tak zatím pic a BUĎ.
Re: Re: Re: 1982 až 1984
Čau Ivan.Pamätám si Ťa veľmi dobre.Po Tebe som prevzal celú aparatúru.Ako ste odišli, prišli výborný muzikanti,hrávali sme po pohraničných rotách-riadny bigbít.Som v Žiari nad Hronom.Najlepší môj suprák-kuchár-Dušan Poničan.Napíš mi na môj email. (isipos@zoznam.sk).Ešte drvíš na gitaru?
Re: Re: Re: Re: 1982 až 1984
Ivan Karlík, provianťák | 15.6.2011 18:55 | id 32546 | nahlásit
Zdary Imro, jsem moc rád, že jsi se ozval. Marfušu si znát nemohl, byl to můj suprák a měl psa Exe. No to víš Dušan, to bylo moje kuchařské zlatíčko, moc hodnej kluk. Marfuša se mi již ozval. Já ti napíšu ze svého mailíku. Na kytaru drvím pořád a jsem rád, že naše tradice něla dobré nástupce. A co tahle Imro myšlenka, pokusit se o nějaký sraz nejakých našich ročníků cca 82-87, zkrátka kluci, kteří se poznali a nebo o sobě alespoň něco věděli, jako ty např. o Marfušovi. Máš nějaké kontakty? Zatím pic a napíšu. Ivan.
Re: 1982 až 1984
osobne ťa nepoznám,ja som tvoj diamanťak,myslím,že si bol na vojne oniečo dlhšie,a tvoji mladí boli kundoš Sýkora,Ľubo Gálik,kuchár Edo Puclík,títo hovorili o tebe ako o legende Maxova,a ja ako spojár som nachádzal iba znaky s číslom a menom Marfuša,či už na Pikete na poplachovke aj prekrytí,tak isto aj na stromoch,od Všerub až po Folmavu,ešte aj na Pitrisovom modrom aute.Ty si mal psa myslím Exa.Ja som bol v spojsklade s Hoflerom,vedľa bol generál Michálek,čo tam bol na záskok už 20 rokov,na pivo sme chodili na Ficberg cez službu (NSP) a cez HV k pani Dvořakovej čo mala tie pekné dcéry,tak Buď!
Re: Re: 1982 až 1984
Juro,kdy jsi sloužil? Já byl na Maxově 79-81 jako spojař. Přede mnou dělal strašího spojaře Jirka Kalný, po mě Peťa Hegli z Handlové.Ivan
Re: Re: Re: 1982 až 1984
Ivane asi se známe končil jsem v září 81 s Vencou Karlem na další jména mi nějak vypadly, ale podívám se na foto s vlajkou do civilu a ozvu se jen co jí vyhledám.
1979 až 1981
Ahoj Milane.Určitě se známe.Bankovky 100 jsem dělal já a do dneška mám schovaný obraz od Frenkiho,který visel na klubu a když se opravoval,tak ho někdo vyhodil. Myslím,že jsi jezdil s OT,nebo se mýlím?IH
Re: 1982 až 1984
Ahoj Jardo, tak jsem zabrousil na tyto stránky a jsem rád, že jsem mohl po několika letech zavzpomínat. Kdo by si nezpomněl na MARFUŠU, asi jsi byl muj mazák. Nejvíc mi však naháněl hrůzu suprák psovod "východňár z Košic". Hoffy (ten co utekl do hospody za čáru) byl muj mazák, Eda Puclík dost dobrej kuchtík a pamatuješ na George PALFFYHO - chemika? Budu rád, když odepíšeš. Já jsem končil pod staršinou Michálkem, Horňákem a dost dobrým Kratochvílem v 9/1985. tak BUĎ.
hledám kamarády z roku 1957-1959
prosím , aby se ozvali hoši ,kteří sloužili na
Maxově v roce 1957-1959. Vím ,že je to trochu
troufalost , ale někteří musí ještě být
fit.Obzvláště když náš Kocour v botách žije v
Poběžovicích.Já sám jsem na Maxově byl již 3 x a
ta rota zůstala po těch létech stejná. Zdraví Vás
Jirka Minařík.
Maxově v roce 1957-1959. Vím ,že je to trochu
troufalost , ale někteří musí ještě být
fit.Obzvláště když náš Kocour v botách žije v
Poběžovicích.Já sám jsem na Maxově byl již 3 x a
ta rota zůstala po těch létech stejná. Zdraví Vás
Jirka Minařík.
Re: hledám kamarády z roku 1957-1959
Zhruba před 10 dny jsem se po telefonickém
rozhovoru s manželkou mého nejlepšího kamaráda z
Maxova Franty Nesvadby dověděl ,že on není již 10
let mezi námi, byl to v největším smyslu ten
nejlepší kamarád, který v mém životě měl cenu
člověka.
rozhovoru s manželkou mého nejlepšího kamaráda z
Maxova Franty Nesvadby dověděl ,že on není již 10
let mezi námi, byl to v největším smyslu ten
nejlepší kamarád, který v mém životě měl cenu
člověka.
prispevok
Som zo slovenska a mam kolegu, ktory sluzil ako
pohraniciar v Maxove v onych rokoch. Vypraval mi
celu historiu, ako bol na vojne cele dva roky a
rozhovor trval 12 hodin :) ..podla jeho slov
usudzujem, ze vdety bol vojensky vycvik vojenskym
vycvikom! ..teraz je to uz len akasi hra na
vojakov. Skladam hold vojakom, ktory si to tam
odsluzili a aj poddojstojnikom a aj dostojnikom.
Boli ste ELITA !!
pohraniciar v Maxove v onych rokoch. Vypraval mi
celu historiu, ako bol na vojne cele dva roky a
rozhovor trval 12 hodin :) ..podla jeho slov
usudzujem, ze vdety bol vojensky vycvik vojenskym
vycvikom! ..teraz je to uz len akasi hra na
vojakov. Skladam hold vojakom, ktory si to tam
odsluzili a aj poddojstojnikom a aj dostojnikom.
Boli ste ELITA !!
Re: prispevok
Ďakujem slúžil som na vedlajšej rote Všeruby
Re: Re: prispevok
pohraničník ze Srubů | 24.3.2010 17:44 | id 14149 | nahlásit
Já jsem sloužil ještě o kousek dál na Srubech. 1961-63.









