| Předchozí | 1 fotografie J.Pecher z 194 | Další |

Rota se nachází v pastvinách nad obcí Branka
Autor: J.Pecher | Pořízeno: 8.2006 | 166×
Autor: M.Šidlák | Pořízeno: 9.2007 | 18×
Autor: T.Parkan | Pořízeno: 5.2007 | 10×
Sekce:
Pohraniční roty 5. bPS
16. rPS - Branka
(194 fotografií)
16. rota 3. praporu 5. brigády Pohraniční stráže u obce Branka.
Na budově roty byly jeden čas prováděny jakési stavební práce, které však nebyly nikdy dokončeny. V lednu 2007 přišla rota působením orkánu Kyrill o část střechy.
V roce 2008 majetkem MV.
Na budově roty byly jeden čas prováděny jakési stavební práce, které však nebyly nikdy dokončeny. V lednu 2007 přišla rota působením orkánu Kyrill o část střechy.
V roce 2008 majetkem MV.
Okres: Tachov
GPS: 49°50'14.73"N, 12°31'9.35"E
Související fotogalerie
Vaše komentáře...
Řazeno dle vláken | Seřadit dle času
jaro85-87/ září 2012 - setkání po 25 letech
Pavel Kožíšek | 23.4.2012 11:23 | id 45202 | nahlásit
Pánové, tak jsem v sobotu navštívil Amíga a dohodli jsme se, že v září to setkání bývalých "spolubojovníků" uskutečníme. Datum a přesné místo sem ještě do konce května napíšu. Amígo totiž jede v půlce května do Halže a zjistí jak to tam vypadá-hospody,ubytování a pod. Prý na bývalém praporu je dokonce hospoda a nějaké ubytování taky, nebo pak v Brance jsou nějaké penziony, což taky prověříme-tak se uvidí, co bude vhodné.Každopádně, hned co budu vědět více to sem napíšu. Takže, kdo by měl zájem (z jakéhokoli ročníku) se setkání zúčastnit napište prosím mi na sebe kontakt - buď sem, nebo na email kozisek37@seznam.cz a nebo na tel. 731665319 Zatím se mějte a těším se na setkání s vámi Pavel
Re: jaro85-87/ září 2012 - setkání po 25 letech
Zdravím Tě,sic nejsem Váš ročník,ale rád bych se zúčastnil.Dík za pochopení.Petr.
Re: Re: jaro85-87/ září 2012 - setkání po 25 letech
pavel | 25.4.2012 06:21 | id 45259 | nahlásit
To není žádný problém, včas ti dám vědět kdy a kde to bude. Jen by byl dobrý nějaký kontakt na tebe - třeba email. Pavel
Re: Re: Re: jaro85-87/ září 2012 - setkání po 25 letech
petr | 26.4.2012 20:36 | id 45300 | nahlásit
moky88@seznam.cz
Re: jaro85-87/ září 2012 - setkání po 25 letech
Zdravím všetkých bojovníkov jaro 85-87
Re: Re: jaro85-87/ září 2012 - setkání po 25 letech
pavel kožíšek | 27.4.2012 12:47 | id 45317 | nahlásit
Nazdár Jánko.
No to mám radost že ses ozval,začínají se nám pěkně rozšiřovat řady bývalých bojovníků:-)a plánovaný setkání v září bude snad dostatečně naplněno.
Dnes jsem mluvil s Jirkou Beranem a říkal,že jste spolu mluvili-to je dobře.Prosím tě Janko prý máš taky kontakt na Pal'a Hovorku,pošli mi ho prosím ať mu můžu dát taky vědět o chystaném srazu a taky pošli kontakt na sebe,ať popovídáme-telefon nebo email to je jedno.Jinak před týdnem jsem byl u Amíga a říkal,abych každýho pozdravoval,tak tě od něj zdravím.Jánko měj se hezky a zatím ahoj Pavel
No to mám radost že ses ozval,začínají se nám pěkně rozšiřovat řady bývalých bojovníků:-)a plánovaný setkání v září bude snad dostatečně naplněno.
Dnes jsem mluvil s Jirkou Beranem a říkal,že jste spolu mluvili-to je dobře.Prosím tě Janko prý máš taky kontakt na Pal'a Hovorku,pošli mi ho prosím ať mu můžu dát taky vědět o chystaném srazu a taky pošli kontakt na sebe,ať popovídáme-telefon nebo email to je jedno.Jinak před týdnem jsem byl u Amíga a říkal,abych každýho pozdravoval,tak tě od něj zdravím.Jánko měj se hezky a zatím ahoj Pavel
Re: Re: Re: jaro85-87/ září 2012 - setkání po 25 letech
Nazdar Pavle.
Díky za odpoved i pozdrav od Amíga,som nesmierne rád že si to tu rozbehol.Som v kontakte s Milankom Nagym,pokúsim sa zohnat kontakt na Pala Hovorku.Na stretko určite prídeme.Psovodina mi zostala do dnes,robím psovoda u policie,taky chovám NO v civilu.
Prajem všetko dobré
jan
Díky za odpoved i pozdrav od Amíga,som nesmierne rád že si to tu rozbehol.Som v kontakte s Milankom Nagym,pokúsim sa zohnat kontakt na Pala Hovorku.Na stretko určite prídeme.Psovodina mi zostala do dnes,robím psovoda u policie,taky chovám NO v civilu.
Prajem všetko dobré
jan
Re: Re: Re: Re: jaro85-87/ září 2012 - setkání po 25 letech
pavel | 15.5.2012 08:31 | id 45830 | nahlásit
Ahoj Jánko,taky sem rád že se bývalí spolubojovníci ozývají,tak to vypadá že by nás na setkání mohlo být dost.Dokonce se mi ozvali i nějací,půlročáci,mazáci a supráci a taky i z jiných ročníků.Pošli mi Jánko nějaký kontakt na sebe telefon,email,adresu to je jedno co budeš chtít.Kontakty na mě jsou uvedený nahoře.Jinak v sobotu jedu do Pardubic a setkám se s Jirkou Beranem,tak pořádně probereme sraz a taky mi dá fotky které pošlu do redakce aby je sem umístili.Pokud máš ještě na někoho kontakt pošli mi ho prosím taky-díky.
Zatím ahoj pozdravuj Milanka,jestli ho uvidíš a měj se dobře Pavel
Zatím ahoj pozdravuj Milanka,jestli ho uvidíš a měj se dobře Pavel
jaro85-87-setkání po 25 letech?
Pavel Kozisek | 19.4.2012 13:04 | id 45084 | nahlásit
Zdravím všechny.Tak se mi po mé výzvě pár "spolubojovníků"ozvalo a i mě samotnému se pár kontaktů podařilo sehnat,takže po měsíci mám už v kontaku 6 kluků+Amíga. A to vypadá,že by nás do září mohlo být dost na to,aby se mohlo uspořádat nějaké to setkání po 25letech.Zítra jedu navštívit Amíga a o něčem pouvažujeme.Jen se dál hlaste, kdo máte zájem a posílejte mi kontakty buď sem,nebo na email kozisek37@seznam.cz Zatím ahoj Pavel
jaro 85 - 87
Pavel Kožíšek | 21.3.2012 09:00 | id 43903 | nahlásit
Zdravím všechny "spolubojovníky"kteří sloužili na Brance.Já sloužil jako psovod jaro85-87, takže jsem zažil jak starou, tak i novou rotu.Prosím všechny kdo mají nějaké foto z obou rot z této doby a byli by ochotní mi je poslat na email kozisek37@seznam.cz ať tak učiní, budu jim moc vděčen a děkuju předem.Dále pak prosím všechny co budou chtít a mají zájem, aby mi napsali na sebe kontakt,ať můžeme zorganizovat nějaké setkání.Všem krásný jaro a těším se na možnou shledanou po nějakých 25letech? Pavel
Re: jaro 85 - 87
ahoj Pavle,nesloužil jsem na Brance ale byl s Tebou na Keleru -3četa psovodu velitel rtm.Hamek,velitele družstev Luniček,Hiltavsky a Janík.Tobě jsme řikali tušim Ferat?
Re: Re: jaro 85 - 87
Pavel K. | 22.3.2012 08:19 | id 43932 | nahlásit
Ahoj Viliku - na Keler si vzpomínám i na ty všechny velitele. Z tvé odpovědi ale nemohu poznat o koho se jedná,tak nevím kam tě zařadit.Přes to děkuji že si se ozval a za osvěžení paměti.
Ahoj Pavel
Ahoj Pavel
Re: Re: Re: jaro 85 - 87
spal jsem na bidle u okna,vedle Zaorala. Po vycviku jsem šel s velitelem 1čety Kuckem na 6rPs Polná
Re: Re: Re: Re: jaro 85 - 87
Pavel K. | 23.3.2012 10:56 | id 43968 | nahlásit
no ani tohle mi moc epomohlo,možná by bylo lepší jméno.Přeci jen mi Keller až tak v paměti nezůstal,byli jsme tam krátce a už je to 27 let
Re: Re: Re: Re: Re: jaro 85 - 87
Valchář,skřinku na chodbe proti pokoji vedle Sochora,a na učebně 1 lavice u dveři seděl vedle mne -nemužu vzpomenout-posilali jeho jmenem psanička na Oxford a byl pruser
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: jaro 85 - 87
Špicner_
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: jaro 85 - 87
pavel | 28.3.2012 13:24 | id 44139 | nahlásit
Tak teď už se rovzpomínám a Špicnera toho si pamatuju dobře
Re: jaro 85 - 87
Tak to je bomba po tolika letech! Zdravím tě Kožichu. Díky za dopis a fotky.Já se na to pamatuju moc dobře.Fotek mám docela dost,ale jak sem koukal tak ty zrovna chybíš. Asi někde bloudíš po lese se psem.Na rotě sem se byl podívat asi před 3 lety tak sem to viděl na vlastní oči. Zatím se měj fajn a určitě se ozvu
Re: Re: jaro 85 - 87
pavel | 10.4.2012 06:50 | id 44661 | nahlásit
Ahoj "kozle", no to je skvělý že ses ozval,to mám doopravdy radost. Už se nám počet bývalých "spolubojovníků" pomaličku začíná navyšovat a třeba nás za pár měsíců bude tolik,že budeme moci zorganizovat nějaké to setkání.No a Amígo, ten bude mít teprve radost až mu to řeknu, že už jsme v kontaktu.Fotky fakt žádný nemám a na žádný ani nejsem,j á byl se psem pořád na "kopci" nebo někde bloudil po lese:-),tak budu rád za jakoukoli fotku pro osvěžení paměti.
Měj se zatím moc dobře a seženeš-li kontakt na někoho dalšího, určitě mi ho pošli - díky a ahoj Pavel
Měj se zatím moc dobře a seženeš-li kontakt na někoho dalšího, určitě mi ho pošli - díky a ahoj Pavel
Re: Re: jaro 85 - 87
Ahojte,budem rád ked sa mi ozvete a povzpominame si. 00421 918 856 641
Re: Re: Re: jaro 85 - 87
pavel | 19.4.2012 10:00 | id 45077 | nahlásit
Nazdár Milanko-La prégo.To je dobrá zpráva ze ses ozval a začíná se nám to pěkně zaplňovat.Co "svalová horúčka":-)Ted jsem mluvil s Jirkou Beranem,tak říkal že si mu volal.Taky říkal že prý budeš mít cestu do Jaroměře,tak bychom se tam mohli všichni sejít.Jinak zítra jedu za Amígem,tak budu pozdravovat-chtěli bychom udělat v září nějaký setkání v Brance nebo v Halži-uvidíme.Jestli máš na někoho kontakt,pošli mi ho prosím na email kozisek37@seznam.cz jestli máš možnost. Zatím ahoj Pavel
Re: Re: Re: jaro 85 - 87
Jiří Beran | 23.4.2012 15:37 | id 45211 | nahlásit
Čau La Prégo, vzpomínáš tak jsme ti říkaly.Doufám ,že až pojedeš do Jaroměře ,tak se ozveš. Vemu nějaký fotky a zavzpomínáme ,ty kluku jeden slovenskej.Zatím se měj La Prégo
Re: Re: jaro 85 - 87
Jaroslav - kuchtík | 21.4.2012 22:14 | id 45151 | nahlásit
Ahoj Jirko Berane,možná si na mě vzpomeneš,tvůj půlročák Jarda ,kterej ti vařil a šel s ostatníma ( Janata,Škvrna,Balla,,,)do civilu podzim 86!!!Teď jsem se po delší odmlce podíval na tyto stránky a samozřejmě si vzpomínám taky na Kožíška,Milanka Nagyho-fotbalistu atd.Jsem rád ,že vás tam kluci vidím.S pozdravem Jarda.
Re: Re: Re: jaro 85 - 87
pavel | 23.4.2012 07:12 | id 45193 | nahlásit
Ahoj Jardo i já si na tebe dobře vzpomínám, jak si nám dobře vařil.Zvláště pak na tvé výborné houbové specialitky se nedá zapomenout.Taky vzpomínám jak si mi půjčoval "walkmena" s kazetou tehdy poulárních Modern Talking:-) V sobotu jsem byl už po několikáté u Amíga-bydlí tady kousek od Jablonce,mám ti vyřídit pozdrav.CHceme v září uspořádat setkání po 25letech a už to dostává konkrétnější obrysy.Bude to v Halži nebo v Brance a samozřejmě budeme rádi když přijedou kluci z jakýhokoli ročníku.Mám taky kontakt z tvého ročníku na Vl.Janatu a ten říkal, že by rád přijel.Pokud budeš chtít i ty budeme jen a jen rádi.Pošli na sebe prosím nějaký kontakt na email kozisek37@seznam.cz a nebo na tel.731665319 V této době je nás 6 co by se zúčastnili a do září je ještě dlouhá doba a věřím,že se ještě povede někoho sehnat.Jinak tento pátek jedu na 14dní dělat do Lobendavy a pokud vím ty si byl z Rumburka,nebo Mikulášovic.Tak pokud tam ještě bydlíš mohli bychom se klidně sejít,zavzpomínat a probrat to všechno ústně.Ještě mám prosbu,pokud máš na kohokoli kontakt pošli mi ho prosím ať jim můžu dát vědět o setkání. Jardo měj se hezky a ať se ti daří s pozdravem Pavel Kožíšek
Re: Re: Re: jaro 85 - 87
Jiří Beran | 23.4.2012 15:19 | id 45208 | nahlásit
AHoj Jardo, nebo knedlíku ,jasně že si na tebe pamatuju. Mám s tebou i fotku vzadu na rampě. Třeba si vzpomeneš.Jsem rád,že ses ozval. Zatím se měj.
Setkání
Pánové co takhle se sejít třeba v září? Dotaz patří pro všechny ročníky, tak se zapojte do diskuze a pro ty stydlivé uvádím telefon 485 14 89 38, nebo napište. Horna Miloš
Re: Setkání
petr | 6.3.2012 00:02 | id 43311 | nahlásit
Zdar,oni se nestyděj,oni na to s...u.Prostě není zájem!!Už to mám za sebou.Přijedou jen přesvědčený jedinci.Bo je to taky trošku z ruky!!Uvidíme.
Re: Setkání
PAvel Kožíšek | 12.3.2012 11:09 | id 43591 | nahlásit
Zdravím vás.Dobře si na vás vzpomínám-Amígo,výkoný.Sloužil jsem na Brance jaro1985-jaro1987,byl jsem psovod a můj pes byl ZAR pak ještě BODO.Na rotu jsme nastupovali po přijímači nějak začátkem léta85 a byli jsme poslední ročník co šli ještě na starou rotu.Zažil jsem tedy stěhování i pobyt na nové rotě a když tady vidím její nynější fotky-to mi vyrazilo dech:-(Můj ročník byli kluci: Beran,Vošvrda,Číla,Kovář,Hovorka,Hnát,Durčan,Kadle ček,Horák,Urban,fotbalista Milanko Nagy,Barták,Plocek,Smrž-možná jsem i na někoho zapomněl,přeci jen je to už 25 let.Jo setkání by nebylo špatný,taky jsem už o tom kolikrát přemýšlel,snad by jich i pár přijelo,ale nemám vůbec na nikoho z kluků spojení.Nemáte vy na někoho z nich kontakt?Ještě jeden dotaz,vzpomínám,že jsme se byli před koncem vojny v Halži fotit,bohužel ty fotky jsem nikdy neviděl,neporadíte mi jestli by šli nějak dohledat?Četl jsem že bydlíte teď u Čes.Dubu,já jsem z Jablonce,což je kousek,tak bychom se mohli třeba domluvit a setkat se a popovídat.
Mějte se,zatím nashle Pavel
Mějte se,zatím nashle Pavel
Oprava data setkání v Krásné
Morávek Jaroslav | 3.3.2012 21:36 | id 43162 | nahlásit
Správné datum setkání je sobota 7.července 2012.
Omlouváme se za chybný údaj.
Omlouváme se za chybný údaj.
pozvánka
Sdělujeme všem,kteří od roku 1950 sloužili v rámci
chebské brigády,že připravujeme na den 4.7.2012
přátelské setkání.Začínáme v 11,00 hodin v restauraci Sokolovna v Krásné u Aše.Protože organizátoři některých rot plánují svá setkání na jiná
data,žádáme vás,abyste je uzpůsobili našemu termínu.Vlastní setkání podle rot bude možné řešit dle vlastního rozhodnutí po skončení hlavní části.
Žádáme všechny kdo mají jakýkoliv dokumentační material k životu u PS a jsou ochotni jej darovat
pro připravované muzeum,aby material předali organizátorům na setkání.Za org.skupinu
mjr.v.v.Václav Veselý
chebské brigády,že připravujeme na den 4.7.2012
přátelské setkání.Začínáme v 11,00 hodin v restauraci Sokolovna v Krásné u Aše.Protože organizátoři některých rot plánují svá setkání na jiná
data,žádáme vás,abyste je uzpůsobili našemu termínu.Vlastní setkání podle rot bude možné řešit dle vlastního rozhodnutí po skončení hlavní části.
Žádáme všechny kdo mají jakýkoliv dokumentační material k životu u PS a jsou ochotni jej darovat
pro připravované muzeum,aby material předali organizátorům na setkání.Za org.skupinu
mjr.v.v.Václav Veselý
Re: pozvánka
petr | 26.2.2012 06:38 | id 42851 | nahlásit
...jen taková poznámka,to je pracovní den!
Re: pro petra
petr | 30.12.2011 20:43 | id 39958 | nahlásit
...tebe ty chlape vždycky,ale nezapomeň si berle a kus píva.
Re: pro mazáka Zdenika
petr | 30.12.2011 20:48 | id 39959 | nahlásit
...co ty vlastně děláš u konkurence ?
Re: postřeh
petr | 29.1.2012 18:09 | id 41532 | nahlásit
...tak tady je HVčko už asi 35let.Chlapi probuďte se z tý letargie,nebo co to je?Že by strach,ale ten jste tehdá neměli?
Pf 2012
Vsem, kteri slouzili u pohranicni straze, zvlast srdecne pohranicnikum z roty Tisina a Branka preji pohodu a hlavne zdravi v roce 2012.
Re: Pf 2012
petr | 30.12.2011 12:07 | id 39929 | nahlásit
Zdravím Vás doktore a děkujem za přání.Promiňte,ale Vaše jméno nemám kam zařadit??Jste taky PSák.Pardon,bývalý?
Re: Re: Pf 2012
petr | 30.12.2011 12:13 | id 39930 | nahlásit
Omlouvám se,ale už jsem si Vás našel.Tímto přeji i Vám hodně zdraví v r.2012.Neprojdou.
Re: Re: Pf 2012 ppro Petra
PaedDr Arnost Ujcik | 30.12.2011 18:50 | id 39953 | nahlásit
Zdravim, slouzil jsem v letech 1965-1967. Byl jsem posledni rocnik na Tisine do zruseni roty v breznu 1966 jako spojar. Pote jsem presel s vel. roty mjr. Musilem na rotu Branka, kde jsem doslouzil do konce zari 1967 jako starsi spojar. V teto dobe byl vel. roty mjr. Musil, zastupcem kpt.Buzek, vel. cet porucici Jirka Hudak, Honza Travnicek a Karel Kuzelka.
Re: Re: Re: Pf 2012 ppro Petra
petr | 30.12.2011 20:22 | id 39956 | nahlásit
...aha,tak to bylo za těch časú dost drsný,tím nemyslím politiku,ale ostrahu,techniku atd.Ta příroda je tam vskutku drsná.Já sloužil téměř rok na Mýtině(13r.PS)a potom na Brance a to se nedá srovnat.Na Brance jsem byl na skok v létě s kolegou z Mýtiny a ten koukal jako blázen jaká tam je divočina a co teprve v zimě.Já tam jezdil s V3Skou a byly v zimě doby že tu cestu k rotě resp.k signálce protahoval "stalinec"protože ani V3Ska by se tam nehnula.Drsná doba.Můžu Vám říct že jsem to tam po těch letech nemohl poznat a ten plac po starý rotě jsem nenašel.Ale to nevadí pojedu znovu a najdu ji.
Re: Pf 2012
Nazdar Arnošte.
Co nejúpřímněji Tě zdraví Tvůj spolubojovník ochrany státní hranice v roce 1965 -1967.Ani nevíš jakou mám radost, že se člověk dozvídá o svých kamarádech z vojny. Protože jsem na počítači amatér,je to náhoda, že jsem narazil na tyto příspěvky. To se ví, že i já stále vzpomínám na léta prožitá na rotě Branka. Oba dva Vás,naše spojaře , si jasně představuji velmi dobře před očima. Co bych za to dal, moci se ještě vidět s Vámi, vidět Tondu Nového, Zděńka Parmu, Jirku Kochrdu,"Kosťu" a další kluky.Pokud je to možné, ozvi se mi na můj email standa.mh@seznam.cz.Moc a moc Tě zdraví a také hlavně hodně zdraví v novém roce Ti přeje Standa Novák
Co nejúpřímněji Tě zdraví Tvůj spolubojovník ochrany státní hranice v roce 1965 -1967.Ani nevíš jakou mám radost, že se člověk dozvídá o svých kamarádech z vojny. Protože jsem na počítači amatér,je to náhoda, že jsem narazil na tyto příspěvky. To se ví, že i já stále vzpomínám na léta prožitá na rotě Branka. Oba dva Vás,naše spojaře , si jasně představuji velmi dobře před očima. Co bych za to dal, moci se ještě vidět s Vámi, vidět Tondu Nového, Zděńka Parmu, Jirku Kochrdu,"Kosťu" a další kluky.Pokud je to možné, ozvi se mi na můj email standa.mh@seznam.cz.Moc a moc Tě zdraví a také hlavně hodně zdraví v novém roce Ti přeje Standa Novák
Setkání po 35letech
Horna Miloš | 1.12.2011 14:01 | id 38614 | nahlásit
Hledám nástupní ročník podzim75 do roku 77 nebo ti kteří v tu dobu vykonávali voj. zákl. službu na setkání během roku 2012,mohou se připojit i ročníky před nebo do roku 90. Odpovídám Láďovi Jelínkovi - jak žiješ, napiš nebo zavolej 485148938. Díky za pozdrav Robertu Pálenikovi, zdravím do Senice, jak žijete? Jurica Milan zdraví Tě ISK Jiránek, Lojza Malý tvoje číslo nereaguje. Radas z praporu díky za odvoz do VN Plzeň . Pozdrav kuchařům Jirka Lokvenc , Urbánek Milan a Jaroslav Paučír. Zdravím Petra 76-78, já jsem sloužil 75-77 jako kuchař, zavolej nebo napiš.
Všechny pozdravuji a přejí hodně zdraví do nového roku. Horna Miloš Hrubý Lesnov 10 46348
Všechny pozdravuji a přejí hodně zdraví do nového roku. Horna Miloš Hrubý Lesnov 10 46348
Re: Setkání po 35letech
Zdar bojovníku,konečně se někdo ozval z našeho ročníku,já už myslel že jsou všichni na na pravdě Boží.Klikni si na obrázky r.76-78.Možná mě poznáš.Doufám že se ten sraz podaří s organizovat!Já jsem byl letos na srazu bývalé 13rPS.Vydařilo se to velice dobře i když tam nebyl nikdo z mýho ročníku,ale mazáci i tak to bylo podařený.Podívej se na r13rPS sraz 2011(Vojensko).Ročníky 76-78 se mi zdají poněkud zvláštní,páč se nikdo neozval těch dlouhých 35let.Jestli ti říká něco jméno Henzl tak ten udajně bydlí v Planý a Vlach v Halži.Jenže když jsem tam byl,myslím na kukajdě na Brance tak jsem toto nevěděl.Takže doufám že příště.Jinak z roty nezůstal kámen na kameni a bylo počasí že bys psa nevyhnal,takže k pořádnýmu průzkumu nedošlo.Tak snad příště.Já jsem byl převelenej z 13ctky cca na jaře roku 77.To tvoje jméno mi něco říká.No uvidíme jak se to vyvine.Ještě si pamatuji na Synka,věčně pod párou.No nic,tak když tě něco napadne tak piš.Ten Lesnov je u Českýho Dubu?Čus.Neprojdou.
Re: Re: Setkání po 35letech
Horna Miloš | 18.2.2012 12:32 | id 42513 | nahlásit
Nazdar Petře, docela dobře si na tebe vzpomínám, ale bohužel nemám vlastní PC a tak to trvá mnohem déle, než odpovím, jestliže budeš chtít tak mi zavolej 485 148 938, moc rád si s tebou popovídám. Hrubý Lesnov je 7 km na západ od Českého Dubu.
Miloš Horna
Miloš Horna
Re: Re: Re: Setkání po 35letech
joZEF | 22.2.2012 15:46 | id 42710 | nahlásit
Čus Amígo. Zdraví tě spolubojovník z Pavlova Studence (1978-92). Doufám, že se při vašem setkání také podíváš do Halže. Josef J.
Re: Re: Setkání po 35letech
Horna Miloš | 23.4.2012 07:36 | id 45194 | nahlásit
Ahoj Petře.Co je s tebou, že se vůbec neozveš, aby jsme domluvili setkání? Jo Hrubý Lesnov je u Českýho Dubu, tel.mám 485148938 a email hornamilos@seznam.cz tak se ozvi prosím, budu se těšit až zavzpomínáme.
Zatím čau Amígo
Zatím čau Amígo
Re: Setkání po 35letech
Dobrý den p. Horno.
Děkuji za pozdrav od Ládi Jiránka a pozdrav opětuji.
Jinak samozřejmě pozdravuji i Vás a přeji hodně zdraví.
M.Jurica
Děkuji za pozdrav od Ládi Jiránka a pozdrav opětuji.
Jinak samozřejmě pozdravuji i Vás a přeji hodně zdraví.
M.Jurica
Setkání po 35letech
Horna Miloš | 1.12.2011 10:27 | id 38612 | nahlásit
Nazdar panové zdravim Vás všechny kteří jste sloužily na Brance vzkaz pro Květu Pospíšila samozřejmě že se známe mam tlf 485148938 tak napiš nebo zavolej. Hledám tady kuchaře kteří vařily v letech 75- 77.Chytil Josef Zdárek Jiří Mrva Pavel na setkání na starý rotě během roku 2012 SUP Palacka Tibor Pokud se připojí ročniky před nebo po roce 78 7 do roku 90 budu rad.Hledám nástupní ročník podzim
zdravím ksichty z 16 rps
Nazdar kluci zdravím chobota prasečkáře i ostatní,už jsem myslel že jste umřeli :))
spojař 16 rps 1987-1989
Ahoj všichni, kdo si na mě pamatujete. Vůbec jsem netušil, že tyhle stránky existují. Po letech jsem si vybavil Vaše jména. Rotu jsem navštívil v srpnu 2008. Chtělo se mi brečet. Prožili jsme tam nedobrovolně kus života, na což se nedá nikdy zapomenout. Pamatuju si však pouze to dobré. Kajsu jak dělal Ferdu mravence a uměl složit uši, Petra Samka (Jouzu) s cigárem v hubě mydlícího kulábr, Petra Prasečkáře, co se naučil téměř dokonale chrochtat a dobře topit, Libora Svázu, který se styděl, když musel na schůzi KSČ,Čumpeldu - nejvyššího z nejvyšších, žmoulajícího si oko jako Bud Spencer, Attilu, který chtěl vyhodit z okna televizi po závěrečném dílu Chlapců a chlapů, na Bujalka a jeho kamaráda komára Megiessiho(Méďa) co neuměl ani h***o česky, Na péeškáře Tomáše Prince a Vendu Vosyku a promiňte mi, na koho jsem zapoměl. Nad námi všemi sněhuláky ale vyčníval nezapomenutelný Ujo Vilo (Regi). Z něj jsem měl vždycky pocit, že je oproti nám rozumově o deset let starší. Vzpomínám na zimní spánky na káháčku v krmelci se zavoláním RF desítkou na rotu (Sokol), že se nacházíme v obci žet, TP nejde a provádíme pergamen. Vzpomínám na pstruhaření na Mži a Lískáči se ženistou komárem Pavlem, na Jardu Lundu jak ztratil kanón při přesunu do opěráku a na chcíplého kozla v zákopu na místě samém. Vzpomínám na věčně vyžranou armu, kde jsem zachraňoval v pokladně pro Fitiho kafe, sodovku a Sparty. Někdy bez úspěchu. Vzpomínám na spoustu dalších prožitků, někdy s úsměvem, někdy s bolestí. Vzpomínám na Fitiho, Amíga, Kohouta, Mazáka a na malinkatého ďábla Dokoupila z praporu. Přesto bych ty časy chtěl prožít znova. Ač jsme tam byli nedobrovolně, něco nám to dalo. Rád Vás všechny opět uvidím. V. Líska 721 646 321
Re: spojař 16 rps 1987-1989
Nazdar Vašku ,tyhle stránky jsem našel taky náhodou a je to super že si můžeš přečíst vzpomínky a názory i jiných ročníků jak ze staré nebo nové roty a jinak vypodobnil jsi to skvěle ,zapomněl jsi vojaka Šášika a proviantáka Světlíka
Jinak ve stejném roce i měsíci jsem na rotě byl taky takže vím co z ní zbylo.Čágo
Jinak ve stejném roce i měsíci jsem na rotě byl taky takže vím co z ní zbylo.Čágo
Re: zdravím ksichty z 16 rps
tOMÁŠ pRINC | 12.5.2012 15:59 | id 45731 | nahlásit
čus kajsa a zbytek ksichtů tady Tomáš mě našel Libor (chobot) tak jsem tady .Zatím žijeme tak to je bomba .Kajsa asi bych teď vyhrál soutěž o největšího milouše 35 kg více .Jinak souhlasím s vencou něco nám to dalo tyhle parchanti neznají řád mám to doma 23let.No taky bych chtěl potkat ksichta .No doufám že bychom mohli zachlastat někde.604414746 mail tomasvel@seznam.cz
Re: Re: zdravím ksichty z 16 rps
Čus Tome a ostatní ksichti :-) :-) ,zkuste něco navrhnout a můžeme se někde sejít,já se určo přizpůsobím.
82-84, ozve se někdo ?
Já jsem sloužil na staré rotě jako řidič OT od podzimu 82 do jara 84, rád na tu dobu vzpomínám. Zdravím všechny bývalé pohraničníky z 16 rps Branka.
Re: 82-84, ozve se někdo ?
petr | 8.8.2011 07:36 | id 34712 | nahlásit
Zdravím Tě,já sloužil v r.77-78 na starý Brance.Nebyla by nějaká fotka starý Branky?Dík.Neprojdou.
Re: 82-84, ozve se někdo ?
Čau Zdenku,sloužil jsi v době 82-84, jako řidič OT-64,tudíž si musel projít Sovajsovým sanatorijem,tobychom se mohli znát, já jsem sloužil na Černém Jezeře,také 82-84 jako řidič OT-64.Ozvi se Jirka Polák
vzkaz
vyřizuji pozdrav klukům kteří sloužili na brance v letech 79=81 od Jirky Siváka. Dělal psovoda a pes se jmenoval Marko' máňa''. čau.
Re: vzkaz
Ahoj, slúžil som v tých rokoch na Brance mal som psa Ulexa, pamatujem sa na Siváka aj na Marka.Ako sa má čo robí teraz.ahoj.
Re: Re: vzkaz
Sivák pořád chlastá ale vřídím mu kdo se ozval a počkej si na odpověď. Zrovna dnes jsem s ním mluvil že se podívám kdo reagoval na jeho vyzvání, bude určitě rád....zatím čau.
pracovní jednotka 1984-85
Čauky, ozve se někdo, kdo se mnou stavěl rotu Branka v roce 85?
Když ji dneska vidím, že jsme si radši místo práce nelehli a nepásli jeleny.
Když ji dneska vidím, že jsme si radši místo práce nelehli a nepásli jeleny.
Re: pracovní jednotka 1984-85
Dobrý den pane Zápotocký,
rotu jsem sice nestavěla, ale chtěla jsem reagovat na Váš příspěvěk - kdybyste rotu viděl dnes, asi by Vám to bylo líto ještě víc - v létě 2010 v celém areálu okolo budovy instalovali fotovoltaickou elektrárnu a vypadá to dost ošklivě... Zamýšlela jsem rotu zrekonstruovat na hotýlek, ale bohužel mě předběhli s tímto "výdělečným" záměrem.
rotu jsem sice nestavěla, ale chtěla jsem reagovat na Váš příspěvěk - kdybyste rotu viděl dnes, asi by Vám to bylo líto ještě víc - v létě 2010 v celém areálu okolo budovy instalovali fotovoltaickou elektrárnu a vypadá to dost ošklivě... Zamýšlela jsem rotu zrekonstruovat na hotýlek, ale bohužel mě předběhli s tímto "výdělečným" záměrem.
Re: Re: pracovní jednotka 1984-85
Zdravím Vás paní Jano. Byl jsem se tam podívat a řeknu Vám, že to opravdu nevypadá dobře. Rota rozpadlá, zničená a okolo ní moderní technika. Je mi to dost líto, že vám to nevyšlo. Přeji Vám mnoho úspěchů v podnikání a pevné zdraví. Tom
Re: pro p.Kvardovou
Zdravím Vás,ano máte pravdu,je to bordel.Nevím jestli znáte starou rotu.Já jsem na ní sloužil v r.76-78.Nádhera,tak z té by byl penzion.Chce se brečet.Po pravdě,nevím proč tu rotu dělali tak velkou.Nerozumím tomu.Asi jsem starý.Jak starej režim dělal,tak novej dělá prasárny,nestydím se to tak nazvat.Je to dobytek.Bohužel dělají to lidé.Mohl to být penzion v krásným místě.Děkuji za pochopení.
Re: Re: pro p.Kvardovou
Dobrý den,pane Petře pokud někdo chtěl kasárna v Brance využít pro ubytování měl dost času, chátrala a byla rozkrádána lidmi z okolí dost dlouho.Jenom bych chtěl poznat toho podnikatele,který by byl schopen ji obsadit alespon z poloviny.Toto komunistické monstrum je v tamních podmínkách absolutně nevyužitelné.Také nechápu proč by se o ní měl starat stát patřila přece pod obec.Tato veledíla jsou prostě předurčena k odstřelu.Marek
Re: Re: Re: pro p.Kvardovou
Jana Kvardová | 17.9.2011 16:25 | id 36227 | nahlásit
Bohužel, já jsem teprve nedávno dostudovala a získala podmínky k tomuto podnikání. Od braneckých domorodců vím, že proběhlo mnoho návrhů na využití roty jakožto penzionu, ale těmto nadšencům byly jen házeny klacky pod nohy - a návrhy nebyly dostatečně připraveny. Podnikatelský plán a marketingová strategie, které mám připraveny, by byly reálné, ale bohužel, rota už je součástí záměrů někoho jiného...
Re: Re: pracovní jednotka 1984-85
Jarda P. | 26.7.2011 18:19 | id 34217 | nahlásit
Jana Kvardová-za svobodna Slováková? Díky!
Re: Re: Re: pracovní jednotka 1984-85
Jana Kvardová | 17.9.2011 16:19 | id 36226 | nahlásit
To je maminka...:-) Znáte?
Kudy vedla SiS a EZOH v úseku roty Branka ?
Pánové,pokuste se napojit SVŮJ ÚSEK na zveřejněnou fotomapu SiS a EZOHu v úseku roty Pavlova Studence. -------------------Věřím,že se i u Vás najdou příslušníci, kteří si pamatují. kudy vedla tato zabezpečevací zařízení,která se využívala po CELOU DOBU ochrany stát.hranice v úseku vaší roty . Jistě se později na váší fotomapu SiS a EZOHu napojí vaši sousedé z roty Broumov. Za pokus to stojí.
ARNOST UJCIK
JSEM POSLEDNI ROCNIK,KTERY JESTE SLOUZIL,NA ROTE TISINA,PRED JEJIM ZRUSENIM.SPOLU Z MJR.MUSILEM JSME Z TISINY,PRESLY NA ROTU BRANKA,NA JARE ROKU 1966.NAS ROCNIKSE PRAVIDELNE ZCHAZI DRIVE V BRANCE NYNI V HALZI.MJR.MUSILNA TATO SETKANI CHODIL SNAMI,BOHUZEL JIZ 3ROKY JE PO SMRTI.SPOLUBOJOVNICI,KTERI JSTE SLOUZILY NA BRANCE V LETECH 1965-1967 ANEZUCASNUJI SE NASICH SRAZU OZVETE SE.PRO PAMETNIKY BYL JSEM STARSIM SPOJAREM NA ROTE BRANKA.
Re: ARNOST UJCIK
Arnošte,
jsem ročník 1964-66 a určitě jsme spolu vojančili.
náhodou jsem našel tuto zprávu a tak tě zdravím.Jinak bydlím mimo republiku,proto na vaše setkání nemohu přijet.Na majora Musila si dobře vzpomínám,protože neměl "Pražáčky" moc v lásce.Přeji ti hodně zdraví do dalších let!
jsem ročník 1964-66 a určitě jsme spolu vojančili.
náhodou jsem našel tuto zprávu a tak tě zdravím.Jinak bydlím mimo republiku,proto na vaše setkání nemohu přijet.Na majora Musila si dobře vzpomínám,protože neměl "Pražáčky" moc v lásce.Přeji ti hodně zdraví do dalších let!
Re: Re: ARNOST UJCIK
Arnošt Ujčík | 3.1.2011 17:42 | id 24496 | nahlásit
Ahoj Radovane,
jsem rád, že ses ozval, nás těch starších už tolik na tyto stránky nepíše. Určitě jsme spolu sloužili těch půl roku, než rotu na Tišině zrušili. Z tvého ročníku vzpomínám na pražáka Frantu Šoltýse, který byl spojař, vojáka Myšku a také se nedá zapomenout na mimořádku měsíc před zrušením roty, kdy se nám oběsil des. Kasal, kterého jsem sundával ze stromu. Napiš, zda si na to vzpomínáš.
Měj se hezky Arnošt
jsem rád, že ses ozval, nás těch starších už tolik na tyto stránky nepíše. Určitě jsme spolu sloužili těch půl roku, než rotu na Tišině zrušili. Z tvého ročníku vzpomínám na pražáka Frantu Šoltýse, který byl spojař, vojáka Myšku a také se nedá zapomenout na mimořádku měsíc před zrušením roty, kdy se nám oběsil des. Kasal, kterého jsem sundával ze stromu. Napiš, zda si na to vzpomínáš.
Měj se hezky Arnošt
Re: ARNOST UJCIK
Na Tišině jsem sloužil. Byl jsem na rotě ČSLA, která začala využívat prostory býv. roty PS (od v 2/1966). Úsek roty PS se pak následně rozdělil mezi rPS Branka a Broumov. Za mě (1984-85) měla PS na Tišině už jen piket (závora, buňka, kotec, špak). Na býv. rotě PS jsme byli my a kluci z pozorovací hlásky. Na rotě jsme měli vše - byl tam dokonce i tenisový kurt, kde jsme hráli v létě tenis a v zimě hokej; za rotou byl plácek na fotbálek. Na zmíněném piketu Tišina došlo (tuším na přelomu r. 81/1982) k úmrtí jednoho kluka...
Re: Re: ARNOST UJCIK
Luděk V. - Tišiňák | 3.1.2011 17:53 | id 24497 | nahlásit
Ahoj Luďku,
díky za informaci, video jsem si prohlédl, krásná vzpomínka na ještě zachovalou rotu. I když jsem od Brna, jezdím tam velmi často a vždy mě to táhne na Tišinu. Je to moje srdeční záležitost. Za nás byli hláskaři v takové malé chatičce ( čtyři záklaďáci ) asi jeden km od Tišiny, chodili k nám pro jídlo a patřili do naší pohraničnické rodiny, i když byli armádáci. Ahoj Arnošt
díky za informaci, video jsem si prohlédl, krásná vzpomínka na ještě zachovalou rotu. I když jsem od Brna, jezdím tam velmi často a vždy mě to táhne na Tišinu. Je to moje srdeční záležitost. Za nás byli hláskaři v takové malé chatičce ( čtyři záklaďáci ) asi jeden km od Tišiny, chodili k nám pro jídlo a patřili do naší pohraničnické rodiny, i když byli armádáci. Ahoj Arnošt
Re: ARNOST UJCIK
Jinak samotný objekt bývalé rPS Tišina je nafocen na těchto www stránkách na záložce "Objekty ČSLA," takže se můžete podívat a zavzpomínat. Bohužel i tento objekt je dnes totálně zdevastovaný a je stejně tak, jako spousta jiných býv. r.PS, zřejmě odsouzen k zániku.
Re: ARNOST UJCIK
pavelka a válek | 16.3.2011 18:45 | id 28850 | nahlásit
Znáte desátníka Pavelku a voj. Válka ? Sloužili na brance 64 - 66 Pavelka dostal před civilem 3 dny na tvrdo, takže nejel se svým ročníkem domů, napište kdy je sraz
Pavelka a Valek
Arnošt Ujčík | 18.3.2011 20:39 | id 28973 | nahlásit
Ahoj kluci, jsem rad, ze se konecne hlasi nase starsi rocniky. Byli jste o rok starsi, bohuzel si jiz na jmena vaseho rocniku nezpominam, je to prece jenom vice jak 40 roku. pro me je to tezsi tim, ze jsem prvni pulrok slouzil na rote Tisina a pul roku s vami na Brance. Byl jsem spojarem spolu s Vaskem Gelnarem. Jmena naseho rocniku vam muzu vyjmenovat vsechny, sesli jsme se uz asi dvanackrat, nejdrive po 10 letech, pak po 5, 3, 2, pak po roce. Posledni sraz jsme meli v zari 2010 a domluvili jsme se, ze dalsi setkani bude v lete 2012. Napiste nejake zazitky, rad si obnovim vzpominky na mladi.
pro Arnošta Ujčíka
Pavel K | 14.4.2011 14:26 | id 30155 | nahlásit
Zdravím Tě Arnošte funguje Ti email ?Byl jsem na sousední rotě 66-67 rád bych se tě na něco optal Pavel
Re: Karla Paucha
Ahoj Karle vspominam na tebe a kluky s pozdravem technik
pro Pavla K.
Zdravim te Pavle, posilam ti mail, napis
FOTKY STARE ROTY BRANKA.
ZHANIM PRO SVEHO TCHANA KARLA PATOCKU,KTERY SLOUZIL NA BRANCE,VLETECH 67-69.POD VELITELEM MJR.MUSILEM.FOTKY ROTY( JESTE NEZBOURANE).OZVETE SE JEHO ZPOLUBOJOVNICI ZTECHTO ROKU.PREDEM DEKUJI ZA JAKOUKOLIV ODPOVED.
žampion 521 rok 89-90
vůbec nikdo se neozývá z našeho ročníku tak nevím co se s těma kamarádama děje Roman
Re: žampion 521 rok 89-90
Dobrý den,
Právě jsem našla tyto fotky na kterých jsem našla svého taťku. Moc se mi líbí a chtěla jsem se zeptat, zda nevíte, kde by jich bylo k nahlédnutí více. Děkuji
Dcera Honzika Trochty (Šlichty) z Lažan :D
Právě jsem našla tyto fotky na kterých jsem našla svého taťku. Moc se mi líbí a chtěla jsem se zeptat, zda nevíte, kde by jich bylo k nahlédnutí více. Děkuji
Dcera Honzika Trochty (Šlichty) z Lažan :D
Branka -8.pohraniční rota Planské brigády
Sloužl jsem na 8.rotě 1956-59 27 měsíců(výcvik v
Chodové Plané 3měsíce).Ještě jsme měli jezdecké koně.
Tato nová rota zde uváděná ještě
neexistovala.Názvem Branka se v té době nazývala
naše rota.Naším úsekem protékal potok Mže.Státní
hranice probíhala středem německé vesnice
Hemansreuth na české to byla Hraničná,která byla
srovnána se zemí .Všechny kamarády přátelé zravím.
Chodové Plané 3měsíce).Ještě jsme měli jezdecké koně.
Tato nová rota zde uváděná ještě
neexistovala.Názvem Branka se v té době nazývala
naše rota.Naším úsekem protékal potok Mže.Státní
hranice probíhala středem německé vesnice
Hemansreuth na české to byla Hraničná,která byla
srovnána se zemí .Všechny kamarády přátelé zravím.
Re: Branka -8.pohraniční rota Planské brigády
Mirek | 1.7.2011 09:37 | id 33067 | nahlásit
Dobrý den.
Pane Paus,můžete mě,prosím Vás kontaktovat na tomto e-mailu?
mirek.d57@seznam.cz
Děkuji.
Pane Paus,můžete mě,prosím Vás kontaktovat na tomto e-mailu?
mirek.d57@seznam.cz
Děkuji.
Re: Re: Branka -8.pohraniční rota Planské brigády
Mirku!Zasílám pozdrav.Na 8.rotě 12.Pohraniční brigády jsem sloužil od 1.2.1957 do 1.2.1959 .
Výcvik Chodová Planá 1.11.1956 do 31.1.1957
Velitel brigády mjr.Egermayer,velitel praporu
kpt.Pražan / Halže / velitel roty npr.Matoušek,před ním kpt.Mleziva /později měl v Halži hospodu/.j.p.
Výcvik Chodová Planá 1.11.1956 do 31.1.1957
Velitel brigády mjr.Egermayer,velitel praporu
kpt.Pražan / Halže / velitel roty npr.Matoušek,před ním kpt.Mleziva /později měl v Halži hospodu/.j.p.
Vzpomínka po 20 letech
Horna Miloš | 11.8.2010 18:45 | id 19240 | nahlásit
Nazdar pánové. Všechny Vás zdravím. Zejména nástupní ročník 75-77. Zdravím všechny kuchaře a provianťáky a všechny ostatní odbornosti r.78-90. S odstupem 20 let když jsem na Brance sloužil, mám na všechny dobré vzpomínky. Můžeme je probrat osobně na 11 setkání veteránů PS v CHodové Plané 28.8.2010 v 11hodin dopoledne. Pokud by někdo jel z liberecka dejte vědět, svezl bych se s vámi. Zavolejte do 15.8. na tf 485148938. Zdraví AMIGO.
Re: Vzpomínka po 20 letech
Radas | 12.8.2010 10:08 | id 19258 | nahlásit
Zdravím Amiga....
pamatuji si že někdy v r. 1990 jste v Halži spadl ze střechy a řádně si pochroumal kotník. Já jsem Vás pak vezl do nemocnice v Plané a následně do VN v Plzni. Vaše pravá bota pak se mnou jezdila ještě týden v UAZu :-)
pamatuji si že někdy v r. 1990 jste v Halži spadl ze střechy a řádně si pochroumal kotník. Já jsem Vás pak vezl do nemocnice v Plané a následně do VN v Plzni. Vaše pravá bota pak se mnou jezdila ještě týden v UAZu :-)
Re: Vzpomínka po 20 letech
Zdravim staršieho pana PS AMIGA. Včera som sa dozvedel o tejto stranke a už som sa nemohol dočkat rana aby som si zaspomynal na stare časy na 16.rotu PS . Stravil som tu 2 roky ako ženista v r. 81-83. Na rotu sme prišli okrem iných dvaja ženisti ja a Pavol Čaniga. Bolo to tesne po mimoriadnej udalosti.smrtaku na Tišine určite si vzpominate.No na začiatku som chcel s Vami nadviazat kontakt.Tšim sa na mail od Vas alebo niekoho kto v tomto obdobi služil soc. vlasti. Robert SENICA SK
Re: Vzpomínka po 20 letech
attila toth | 12.10.2010 20:29 | id 21119 | nahlásit
sluzil som tam 87-89 vodic ot . bol som skladnik prádla Alestále som na Tisine.RÁD BYCH VEDEL CO SA TAM STALO 1986 SEPTEMBERI .
Re: Re: Vzpomínka po 20 letech
Byl zastřelen občan SRN Johann Dick. Napiš mi email pošlu Ti rozsudek v PDFku. Milan 83-85
Re: Re: Re: Vzpomínka po 20 letech
Posliii
Re: Re: Re: Re: Vzpomínka po 20 letech
Tóth Attila | 17.10.2010 20:38 | id 21266 | nahlásit
attilatoth68@freemail.hu posli
Re: Re: Vzpomínka po 20 letech
Sia papriko,pamatuješ si na mě? :)) kamaráde byli jsme spolu na Brance byl jsem psovod.
Re: Vzpomínka po 20 letech
Nazdar Miloši,mám za to,že jsem s tebou sloužil v r.75-76.Byl jsi u proviantu.Když tak se ozvi.Zatím jsem hledal jestli se někdo z těchto let ozve at z praporu či z roty,nikdo se zatím neozval.Kontakt na mě pospi.kve@atlas.cz
Re: Vzpomínka po 20 letech
Nedá mi to, abych si na vás nevzpoměl, měli jsme spolu co dočinění při zadržení na Cverenci a to v září 1980, kde jsem byl jako člen hlídky a od nás jste přebíral zadržené němce/ kluka a holku/, taky jste sloužil v květnu 1981 kdy došlo k zadržení tří poláků za obcí Branka. Spozravem Jarda
Re: Vzpomínka po 20 letech
Ahoj Amigo zdravi technik roty 17rPS
Re: Vzpomínka po 20 letech
Ahoj starsino. Narazil jsem na stranky a koukam, ze si tady. Kolikrat jsem vzpominal na to nase pocinani na te zapadni vyspe. Na staryho Matejcika a vsechny okolo. Kdyz budes moci, tak se ozvy. Ahoj Lojza Maly.
e.mail: aloismaly@seznam.cz
mobil: 00353876371874
e.mail: aloismaly@seznam.cz
mobil: 00353876371874
Elektrárna
Martin Kučera | 7.7.2010 10:37 | id 18121 | nahlásit
Dnes je rota obehnána novým plotem z ostnatých drátů a v celém arálu pozemku se staví solární elektrárny. Asi i budova se zboří.
Re: Elektrárna - Katastr nemovitostí
Jarda z K | 11.7.2010 11:16 | id 18274 | nahlásit
Co nám říká katastr nemovitostí k dnešnímu dni . Název vlastníka pozemků rotního areálu tomu napovídá : KF SOLAR s.r.o. -Praha,Radlice .
Objekty v listu vlastnickém (jako rota a garáže) jsou napsány na Radek K. -Praha ,Vinohrady .
Objekty v listu vlastnickém (jako rota a garáže) jsou napsány na Radek K. -Praha ,Vinohrady .
Miroslav Jungmann
Dobrý den, hledám informace o mém otci Miroslavu Jungmannovi jestli jste ho někdo neznal byl na vojně v Chebu ale nevím kde přesně cca v r. 1970-71
Jaro 1987-1989
Je tu někdo z našeho ročníku?Jaro 1987-1989,mohli bychom něco spáchat a třeba se sejít.Nemám takovou paměť na jména.Tak jenom co si vzpomenu.Petr Samek,Petr Čumpelík,Petr Neumann,Vašek Líska,Tomáš Princ,Vašek Vosyka,Petr Odvárko,Vilda Regi,A.Toth, na ostatní si asi nevzpomenu tak se omlouvám.Co tak se sejít někde a pokecat a popít.
Tel: 603153040, l.bzura@seznam.cz
Tel: 603153040, l.bzura@seznam.cz
Re: Jaro 1987-1989
Jedinej kdo se z našeho ročníku ozval jseš asi ty a před lety jsem potkal Čumpelíka ,takže by nějaký sraz bez toho aniž by se ozvaly samy nebyl proveditelný.Jinak proč ne ?? Před dvěma lety jsem se byl podívat na rotě a stav odpovídá skutečnosti na fotkách, takž žádná sláva!!!
Re: Re: Jaro 1987-1989
Čau Petře,ja se setkávám skoro každý rok s Petre Odvárkem a taky jsem byli spolu se podívat na rotě a dokonce i na kafi u Fitiho,byl to docela mazec co všechno nám řekl.Už je to taky starší pán ale asi mu pořád chutná.doufám že se třeba ještě někdo ozve.V létě se chci jed podívat zase na rotu,planuji výlet na motorce.dost často jezdím směrak k vám na východ teda jestli tam ještě bydlíš?
Re: Re: Re: Jaro 1987-1989
Ahoj Libore,bydlím pořád na východě a to v Hejnicích u Žamberka a když budeš mít cestu kolem tak se stav rád Tě uvidím.tel.603757696
Re: Re: Re: Re: Jaro 1987-1989
O.K ozvu se měl bych jed v létě na Pastviny.Taky tě rád uvidím.
Re: Re: Re: Re: Re: Jaro 1987-1989
Petr Samek | 5.1.2010 22:06 | id 9513 | nahlásit
Na Pastviny jezdím taky,buduju si tam menší chatu u Kapličky,takže se mužeme potkat i tam.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Jaro 1987-1989
petr/87-89 rota 16 | 9.1.2010 19:09 | id 9656 | nahlásit
Nazdar Samku tady kotelnik.Vzpomínáš si na Bujalka?Je to slovák,tak to předej Liborovi až se potkáte na Pastvinách.Jinak se můžu zůčastnit pařby a diskuzí jen o víkendech.
Re: Jaro 1987-1989
Petr/chorche-prasečkář | 9.1.2010 18:29 | id 9650 | nahlásit
Čauky Libore a kluci rád se s Vámi setkám.Pokecáme a zapaříme.Takže to zas budeš dávat dohromady Ty?Snad se nás sejde víc než před xlety.
Re: Jaro 1987-1989
som rád ze na mne spominás. jazyk uz nepouzivam ,prepac mi na drobné chyby . jedno meno este chybá jozef sasik ten blázen.chcem aj ja pozerat na rotu. cital si o tom,ze boli odsudené chlapi ktoré tam nikoho zastrilali (-tisina).1986
Re: Re: Jaro 1987-1989
Nazdar kamaráde,na tebe vzpomínám rád,byl a doufám že ještě jsi super člověk.máš to sice trochu daleko,ale můžeme se domluvit a třeba se sejít někde a potom zajet společně na rotu.já v tom nevidím vůbec problém.Jesli máš e-mailovou adresu mužeš se ozvat l.bzura@seznam.cz.
Máš pravdu na Šášika jsem uplně zapomněl,ale jestli se nepletu tak on to ke konci podepsal,protože s námi do civilu nešel!
Máš pravdu na Šášika jsem uplně zapomněl,ale jestli se nepletu tak on to ke konci podepsal,protože s námi do civilu nešel!
Re: Re: Re: Jaro 1987-1989
Vojak Šášik byl takovej dobrohloupej,proto ho asi uhnaly že to podepsal ale kdo ví kde skončil? Nakonec to vypadá že se ozvou skoro všichni z našeho ročníku. Nebylo by špatný kdyby někdo kdo má dobová fota je umístil na stránky.
Re: Re: Re: Re: Jaro 1987-1989
ahoj samku.pametas sa ked som si vyslobodil v kotci.chitil teba ten stary pes.z veza som utekal k tebe dvojmetrovom snehu.najpr chcel som zastrelit psa,alepotom pustil.rany urcite mas este.ty si mal najlepsieho psa. terez byvam velkom mederi ,je to najznamejsie kupelné mesto aj u vás ..............kykyn. mal este iné meno ale to nikto nepouzival .
Re: Re: Re: Re: Re: Jaro 1987-1989
Tak tě ještě jednou zdravím Attila,jsem rád že jsi zavolal,chvilku jsem váhal kdo volá ,ale za chvíli jsem tě poznal.Jsi pořád stejný.Jsem rád že se ti daří dobře,hned jsem šel hledat nějaké fotky a našel jsem jich celkem dost.dokonce je tam i fotka s Fitim,když jsme se u něj jednou s Chorchem stavili.Teď je to historie,když už nežije.Budu rád když se uvidíme a sejdeme se na rotě.Chorche se přidá určitě a když nás bude víc tak jedině dobře.Zkusím ti některé fotky poslat na e-mail a uložit je i sem.Jinak jestli si dobře pamatuji tak ten pes co měl Petr se jmenoval Hektor a kykýn byla jenom přezdívka.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Jaro 1987-1989
Na to se nedá zapomenout a jizvy mám opravdu do dnes.KYKÝN se jmenoval Hektor a na KYKÝNA ho přejmenoval podle nějakého televizního seriálu puvodní psovod Luboš Plocek a myslím že bydlel v Rychnově nad Kněžnou.Město Velký Meděr znám jen jsem nevěděl že je to lázenské město.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Jaro 1987-1989
attila toth | 31.1.2010 19:13 | id 10924 | nahlásit
nevim presne kde ale cital som mena tonda kopacku .on bolnás mazák ale nebol povyseny
Re: Jaro 1987-1989
Boban | 23.3.2010 19:38 | id 14121 | nahlásit
Ahoj!
Čumpelda měl po mně psa Emíra (druhý kotec zprava, vedle VANDASe). Byl jsem váš SUPRÁK. Pro Emíra jsem si pak po roce přijel...
Ať se daří!!!
Čumpelda měl po mně psa Emíra (druhý kotec zprava, vedle VANDASe). Byl jsem váš SUPRÁK. Pro Emíra jsem si pak po roce přijel...
Ať se daří!!!
Re: Re: Jaro 1987-1989
Ahoj Bobane,vůbec nevím kam tě mám zařadit,jsem stejný ročník jako Petr Čumpelík,vím že mě l chvíli Emira a potom nějakého mladšího psa.Čus Libor
Re: Re: Re: Jaro 1987-1989
toth attila | 22.4.2010 22:03 | id 15276 | nahlásit
kto je ten ííííííííííííííííííííííííííííííboban
Re: Jaro 1987-1989
Nazdar kamaráde,zdraví tě Kajsa (Michal Neuman) nejsem si stopro jistý ale slyšel jsem že se Petr Samek zabil na motorce.Doc.Ryba (Petr Čumpelík)bydlel naposled na Ústecko Orlicku.Kdyby byl nějaký sraz dej vědět tel.603725277
16-rota ps
Ahoj Mišo posílal jsem ti fotku z aktivních záloh jestli mě poznáš a nevím jestli ti došla jestli jo tak napiš. čau a pozdravuj rodinu.
prosba o radu
Zdravím,
prosím nevíte někdo, co se před rokem 1989 nacházelo v objektech GPS 49°49'45.7"N; 12°30'54.09"E, které jsou na uvedené GPS, pokud to tam tehdy neco stálo.
Děkuji
prosím nevíte někdo, co se před rokem 1989 nacházelo v objektech GPS 49°49'45.7"N; 12°30'54.09"E, které jsou na uvedené GPS, pokud to tam tehdy neco stálo.
Děkuji
16.Rota
Jarda z B. | 1.9.2009 13:48 | id 5733 | nahlásit
Čau bývalí... Neozve se někdo,kdo tady sloužil podzim 86-88. Co jsem četl,tak na některé si vzpomínám co tady sloužili.
Re: 16.Rota
Čau Jardo,nevím jestli si mě pamatuješ já 16.rPS 87-89?
Re: Re: 16.Rota
Jarda | 22.12.2009 09:18 | id 8844 | nahlásit
Čau Libore,nějak si nemůžu vzpomenout. NA některé kluky co jsi psal si vzpomínám. Jsem rád,že se někdo konečně ozval ze 16 Branky. 86-88 Halamka,Kupčík,Moravec,Vystrčil,atd.
Re: Re: Re: 16.Rota
To je v pohodě Jardo,já si taky na některé kluky nemůžu vzpomenout.Třeba ti napoví Libor Bzura taky mě říkali chobot.
Re: Re: Re: Re: 16.Rota
Jarda | 24.12.2009 09:22 | id 8911 | nahlásit
Nejsem si sto pro jistej ale uz asi vím. Mám nějaký fotky z roty tak je zkusím poslat.
Re: Re: Re: Re: Re: 16.Rota
Čau Jardo,určitě fotky můžeš poslat l.bzura@seznam.cz napiš mě tvůj e-mail a já ti pošlu to co mám já.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: 16.Rota
Petr/chorche-prasečkář | 9.1.2010 18:41 | id 9653 | nahlásit
Halamka je v KAR.VARECH,Kupčik v LOKTI a já chorche KRASLICE.Sloužil jsem 87-89 sněhulák.
Re: 16.Rota
Petr/chorche-prasečkář | 9.1.2010 18:36 | id 9651 | nahlásit
Nazdar ci-5 ,jak se máš .Pamatuji na rychlou poplachovku.
Re: Re: 16.Rota
ci-5 | 10.1.2010 13:27 | id 9683 | nahlásit
Mam se dobře. Jestli vídáš Halamku nebo Kupčíka tak jim řekni o stránkách. Mrkni na dobové foto,pár jsem jich tam poslal.
Re: Re: 16.Rota
Nazdar prasečkáři,kdy půjdem gumákům zas vymalovat:))))
Branka 81/83
Roman Husák | 7.7.2009 15:37 | id 4746 | nahlásit
Čau na16 jsem sloužil 81 /83 některy lidi znám
Jurdu muj mazák taky Pepa Stejskal Hejkal zkusim
poslat pár fotek ze stare roty je tam i Emir Lojsa
Bimbo Pešek Záhon Arva aj zatim Gusta jo taky jsme
řikali Hudakova pila
Jurdu muj mazák taky Pepa Stejskal Hejkal zkusim
poslat pár fotek ze stare roty je tam i Emir Lojsa
Bimbo Pešek Záhon Arva aj zatim Gusta jo taky jsme
řikali Hudakova pila
Re: Branka 81/83
Ahoj, našel jsem Tvůj odkaz.Když se ti bude chtít ,tak pošli pár fotek. Jurda
Re: Branka 81/83
Pošlete foto staré roty Branka.Děkuji
Re: Branka 81/83
zdravim na 16. RPS som služil v roku 1981 -83 prišli sme vtedy dvaja ženisti .Bolo to po mimoriadke .Velitel bol Mjr.Hudak.Spominam si na Amiga. Arvu aj Teba .Peška ,ak si spominaš ozvi sa lebo nikoho znameho som na tejto stranke nenašiel až som čital tvoj članok tak sa zatial maj. ahoj
Re: Branka 81/83
Nazdar Romane.Já jsem sloužil na vedlejší 15 rotě Broumov jako psovod. 80-82.Muj kamarád Pepa Stejskal (s Chomutova) sloužil v tý době u Vás.Prošli jsme spolu celou vojnu i když jsme skončili každej na jiný rotě tak jsme byli pořád v kontaktu. Jenže on se z vojny nevrátil.Asi víš o čem mluvím.Stalo se to v roce 82 . Asi dva měsíce před civilem. Když jsem na těhlech stránkách tak si na něj vždycky vzpomenu. Mohl bys mi prosím tě o tom něco napsat , dodneška pořádně nevím co se vlastně stalo. Dík
Re: Re: Branka 81/83
Ta prozba platí platí i pro Roberta.
16.Rota
Jarda Lunda | 28.6.2009 12:02 | id 4586 | nahlásit
Zdarec,taky jsem tam sloužil 86-88 jako řidič.Na
Večerníka pamatuju,vozil jsem ho.Jo,chlastal
pěkně...včera jsem mluvil s Pepou Bartákem,jestli
si ho někdo pamatujete... taky občas vídám
Honzu Smrže...na Amíga si vzpomínám taky,ten byl
dobrej???
Večerníka pamatuju,vozil jsem ho.Jo,chlastal
pěkně...včera jsem mluvil s Pepou Bartákem,jestli
si ho někdo pamatujete... taky občas vídám
Honzu Smrže...na Amíga si vzpomínám taky,ten byl
dobrej???
Hranice úseku
Hláskař ČSLA | 14.6.2009 21:25 | id 4275 | nahlásit
Ahoj, byl jsem na hlásce na Tišině do r. 1985.
Když jsme se vraceli s proviantem na rotu nebo z
vycházek, pouštěli nás kluci od PS přes závoru dál
na naši rotu. Chtěl jsem se zeptat, kde byla ta
hranice úseku mezi 15. a 16.rPS? Na piketu a špaku
u závory byli ještě kluci od Vás nebo to už byli
Broumováci? Podél SiS od shora potom chodila k
tomuto piketu už broumovská TH nebo je to jinak?
Když jsme se vraceli s proviantem na rotu nebo z
vycházek, pouštěli nás kluci od PS přes závoru dál
na naši rotu. Chtěl jsem se zeptat, kde byla ta
hranice úseku mezi 15. a 16.rPS? Na piketu a špaku
u závory byli ještě kluci od Vás nebo to už byli
Broumováci? Podél SiS od shora potom chodila k
tomuto piketu už broumovská TH nebo je to jinak?
Re: Hranice úseku
Petr | 14.6.2009 22:43 | id 4279 | nahlásit
Na Tišině sloužili kluci z 16 rPS Branka a úsek
jsme měli ještě asi 500m na Broumov.
jsme měli ještě asi 500m na Broumov.
Re: Hranice úseku
Honza | 15.6.2009 00:01 | id 4281 | nahlásit
čau, sloužil jsem na Broumově 88-89 jako ženista a
konec našeho úseku byl na lomu signálky(na
fotomapě gps 49°52'20.348"N,
12°32'16.2"E).
konec našeho úseku byl na lomu signálky(na
fotomapě gps 49°52'20.348"N,
12°32'16.2"E).
Re: Hranice úseku
Hláskař ČSLA | 15.6.2009 17:31 | id 4292 | nahlásit
Chlapi, dík za upřesnění. Když už jsem u toho
tišinského vzpomínání. Kolik bylo na tom piketě
tehdy kluků (mluvím o r.1985 +/-) a jak se to
střídalo? Mám pocit, že byl jeden na špaku, jeden
u závory a nejsem si jistý, zda tam byl ještě
třetí do mariáše :-) ale asi jo, řekl bych psovod,
protože občas k naší bráně doběhl hafan. Jednou,
když jsem se vracel večer z opušťáku nebo z
dovolené (to už nevím přesně), tak jsem vykopl
výmetnici, co byla natažená na příjezdové cestě k
signálce. Nešel jsem zadem k naší rotě, jak se
chodívalo, ale po té hlavní asfaltové cestě, abych
nezabloudil. Byl večer a já se tenkrát skoro...
(však víte co), mladej voják.
tišinského vzpomínání. Kolik bylo na tom piketě
tehdy kluků (mluvím o r.1985 +/-) a jak se to
střídalo? Mám pocit, že byl jeden na špaku, jeden
u závory a nejsem si jistý, zda tam byl ještě
třetí do mariáše :-) ale asi jo, řekl bych psovod,
protože občas k naší bráně doběhl hafan. Jednou,
když jsem se vracel večer z opušťáku nebo z
dovolené (to už nevím přesně), tak jsem vykopl
výmetnici, co byla natažená na příjezdové cestě k
signálce. Nešel jsem zadem k naší rotě, jak se
chodívalo, ale po té hlavní asfaltové cestě, abych
nezabloudil. Byl večer a já se tenkrát skoro...
(však víte co), mladej voják.
Re: Re: Hranice úseku
Pavel jaro85-87 | 16.3.2012 10:13 | id 43731 | nahlásit
Tak na ten tvůj návrat si dobře vzpomínám,byl jsem tam zrovna ve službě.Pokud jde o piket, ten se tam dával nějak v 86roce buď na jaře nebo v létě.Já jsem šel do civilu jaro 87 a co si pamatuju,tak jsme tam byli jen ve dvou
Re: Re: Re: Hranice úseku
Pavel jaro85-87 | 16.3.2012 16:25 | id 43747 | nahlásit
Vzpomenu si jen,že z toho byl pěknej vofuk,ale nějak se to pak vysvětlilo a dopadlo to dobře.Jestli z toho měl něco tenkrát"mladej"hláskař-nevím.My dostali vynadáno a tím to myslím bylo vyřízený.
Co ty kámo,kdy ty si sloužil na Brance?
Co ty kámo,kdy ty si sloužil na Brance?
odpovězte
tak co prdi už se někdo konečně ozvěte z léta 1990
kdo sloužil na Brance s oper Romanem,psovodem
Tildou,spojař Tomín, Vyplel ,Honza Trochta,Bíro co
nás vozil a plno dalších lidí.Lampasy Božek,
Kohout,Mazanec,Horna,a ještě jeden. Ozvěte se
kdo sloužil na Brance s oper Romanem,psovodem
Tildou,spojař Tomín, Vyplel ,Honza Trochta,Bíro co
nás vozil a plno dalších lidí.Lampasy Božek,
Kohout,Mazanec,Horna,a ještě jeden. Ozvěte se
Branka 1990
Sice jsem na Brance nebyl dlouho, ale pamatuju si
na pár lidí i natebe Romane. Přišel jsem tam v
létě 1990 po PŠ v Libějovicích jako kynolog roty a
někdy v říjnu nebo listopadu nás dali dosloužit
vojnu jako pomocníky k policajtům. Já jsem s
několika klukama skončil v Litoměřicích. Jsou to
hezké vzpomínky na tu dobu, někde bych měl mít i
pár fotek z Branky musím se po nich
podívat. Mějte se fajn a ozvěte se další.
Zdraví Jarda.
na pár lidí i natebe Romane. Přišel jsem tam v
létě 1990 po PŠ v Libějovicích jako kynolog roty a
někdy v říjnu nebo listopadu nás dali dosloužit
vojnu jako pomocníky k policajtům. Já jsem s
několika klukama skončil v Litoměřicích. Jsou to
hezké vzpomínky na tu dobu, někde bych měl mít i
pár fotek z Branky musím se po nich
podívat. Mějte se fajn a ozvěte se další.
Zdraví Jarda.
Re: Branka 1990
maš pravdu ke konci vojnny nás 30 lidí bydlelo v
Terezíně celý měsíc a potom si nás rozdělili na
pddělení policie.Byla to bezva služba bydlel jsem
v Uštěku v hospodě s Tilíčkem.Zbytek byl v Ustí,
Štětí,Litoměřice a okolí.Fotky přidej budou
bezva,taky už sem nějaké poslal čau Roman
Terezíně celý měsíc a potom si nás rozdělili na
pddělení policie.Byla to bezva služba bydlel jsem
v Uštěku v hospodě s Tilíčkem.Zbytek byl v Ustí,
Štětí,Litoměřice a okolí.Fotky přidej budou
bezva,taky už sem nějaké poslal čau Roman
Re: Branka 1990
Taky si tě pamatuji Jardo.Už sem poslal nějaké fotky z roty na dobové foto tak se můžeš podívat ikdyž nanich zrovna nejsi a uvítám něco nového.Nějaké foto je i v Zadním Chodově 1990
16ps branka
sloužil jsem na Brance v 90tým roce pod vedením
mazáka Božka,parta byla super někdo se
ozvěte.Roman
mazáka Božka,parta byla super někdo se
ozvěte.Roman
Re: 16ps branka
mazák božek vaří v místní hospodě soused od85 je
tady znám všechny jaký byli před revolucí a po ní
je to někdy k smíchu někdy smutný zdravím ze
sluníčkové halže
tady znám všechny jaký byli před revolucí a po ní
je to někdy k smíchu někdy smutný zdravím ze
sluníčkové halže
Re: Re: 16ps branka
ted sem s ním mluvil a je v pohodě.
16. rps
Libor | 18.4.2009 15:35 | id 2931 | nahlásit
Koukám, že se začínáme pěkně šikovat, už máme i
velitele. Romane sloužili jsme utčitě spolu,
pamatuji 2 Romany jeden kuchař, druhý řidič
...který jsi ?
velitele. Romane sloužili jsme utčitě spolu,
pamatuji 2 Romany jeden kuchař, druhý řidič
...který jsi ?
Re: 16. rps
V 90.sátém sem sloužil operáka a sloužil se mnou
Tilda,TOmín,Trochta,Vyplel,a spousta dalších
skvělých lidí,jak se ale s nimi spojit?Zatím čau
ozvěte se Roman
Tilda,TOmín,Trochta,Vyplel,a spousta dalších
skvělých lidí,jak se ale s nimi spojit?Zatím čau
ozvěte se Roman
16. rps
Libor | 18.4.2009 15:36 | id 2932 | nahlásit
Koukám, že se začínáme pěkně šikovat, už máme i
velitele. Romane sloužili jsme utčitě spolu,
pamatuji 2 Romany jeden kuchař, druhý řidič
...který jsi ?
velitele. Romane sloužili jsme utčitě spolu,
pamatuji 2 Romany jeden kuchař, druhý řidič
...který jsi ?
Re: 16ps branka
Zef | 25.4.2009 15:17 | id 3147 | nahlásit
Jo, parta jste byla dobrá. Jenom Amígo byl nějakej
divnej, Kohout se při pohraničním poplachu
schovával a rotu řídil veldr a mazák Božek byl víc
u Matějčíka než na rotě. Ale jinak pohodička.
Zdraví vás soused ze Studence.
divnej, Kohout se při pohraničním poplachu
schovával a rotu řídil veldr a mazák Božek byl víc
u Matějčíka než na rotě. Ale jinak pohodička.
Zdraví vás soused ze Studence.
Re: Re: 16ps branka
michal | 27.4.2009 20:30 | id 3194 | nahlásit
vono se nediv von ten amigo dělal blbýho von
kohout to byl podšívka mazanej,čekal ,že se do
toho někdo namočí a potom bude chytrej a ten božek
furt chlastal,víš ty vůbec jak dopad schválně
jestli to víš já si pamatuju ten velkej maler a to
bylo na zavření celé roty to byl maler krista boha
kohout to byl podšívka mazanej,čekal ,že se do
toho někdo namočí a potom bude chytrej a ten božek
furt chlastal,víš ty vůbec jak dopad schválně
jestli to víš já si pamatuju ten velkej maler a to
bylo na zavření celé roty to byl maler krista boha
Re: Re: Re: 16ps branka
Roman Sloboda | 4.6.2009 20:43 | id 3961 | nahlásit
hej Michale když už někdo píše tak napiš aspoň rok
služby nebo příjmení ať jsme všichni v obraze
služby nebo příjmení ať jsme všichni v obraze
Re: Re: Re: 16ps branka
roman | 12.7.2009 22:18 | id 4860 | nahlásit
těch průserů bylo více třeba striptýz v Tachově
nebo na zábavě celá rota a další akce
nebo na zábavě celá rota a další akce
Re: Re: 16ps branka pro Zefa
Soused ze Studence??? a kterej rok, já tam sloužil
75-77, máš nějaký foto???Jirka
75-77, máš nějaký foto???Jirka
Re: Re: Re: 16ps branka pro Zefa
Zef | 2.5.2009 13:34 | id 3278 | nahlásit
Hoj, přišel jsem až na podzim 78. Fotky jsem již
poslal, dělá se na nich a budou v sekci Dobové
foto/ Pavlův Studenec. čaj
poslal, dělá se na nich a budou v sekci Dobové
foto/ Pavlův Studenec. čaj
To byly zlaté časy.
Sloužil jsem na staré PS l6. To se poté, nedalo
srovnat s novou PS, no prostě, jak seříká to byly
zlaté , staré ,časy.Pamatuji
Hudáka,Večerníka,Hornu-Amíga.Hudáka poté vyhodili
z KSČ za nějaké mechtle pechtle.A starou rotu
srovnali se zemí. No,jaká škoda.Nyní můžeme už jen
vzpomínat.Aproto, všichni pište-těším se na Vaše
příspěvky. Ahoj-Neprojdou.
srovnat s novou PS, no prostě, jak seříká to byly
zlaté , staré ,časy.Pamatuji
Hudáka,Večerníka,Hornu-Amíga.Hudáka poté vyhodili
z KSČ za nějaké mechtle pechtle.A starou rotu
srovnali se zemí. No,jaká škoda.Nyní můžeme už jen
vzpomínat.Aproto, všichni pište-těším se na Vaše
příspěvky. Ahoj-Neprojdou.
Re: To byly zlaté časy.
benzin | 20.4.2009 23:10 | id 3009 | nahlásit
Napiš prosím Ťa v ktorých rokoch si slúžil na
sarej rote. Díky.
sarej rote. Díky.
Re: To byly zlaté časy.
Na vaše velitele si pamatuji. Hudáka jsem potkával skoro každý den,Amíga - natoho nelze zapomenout, přebíral odemne narušitele po mém zadržení/r. 81/, Hudák měl pěknou dceru. V této době tam sloužil i Aleš Šejna, dělal VD, je to dneska policajt. Ahoj Jarda
Re: To byly zlaté časy.
Sloužil jsem také na staré PS16 a stěhování jsem utekl o fous. 83-85 podzim jako kuchař přezdívku jsem měl čurbi. Kvůli Hudákovi jsem byl v Plzni u soudu opravoval si chalupu a někdo ho natřel, že si vozí věci uvazem.Když jsme se loučili tak se k tomu přiznal kluk z mého ročníku.Jestli máte někdo fotky staré roty a hodíte mi je do emilu budu fakt vděčnej.Přítomnej Jarda Paučíř mě střídal v kuchyni.
Vzpomínám na jednu říkanku možná se tradovala: braň se branče, braň se Brance. Zdravím Všechny spolubojovníky.
Vzpomínám na jednu říkanku možná se tradovala: braň se branče, braň se Brance. Zdravím Všechny spolubojovníky.
Re: To byly zlaté časy.
Kdy jsi sloužil? Já jako kuchař 83-85.
Re: Re: To byly zlaté časy.
bol vecer jak iny mazaci popijali pozerali ZDF a u bedny sluzil mlady spojar Jinoch ,mlady vojin z mesta Doksy nemal z toho radost tak sa rozhodol napisat pekny dopis o rote jak mazaci popijaju sleduju ZDF odvoz dreva nacerno do prahy a okoli strejda jarda z stb cekal...vojin perina jak spravny kurir vezl dopis do mesta,stalo sa ale co nikdo necekal vojin xy porusil listove tajemstvi odevzdal dopis hudakovi ten zbledol a ucinil opatreni, mne za odmenu prevelil a navzdy mi zmenil zivot.co plyne s teho?spominam na branku rad,ale cerne misto mam taky,
Re: Re: Re: To byly zlaté časy.
Bojíš se odepsat Koludelko,piš normal.Dnes je to promlčeno.Tenkrát se se držela Železná, tam se stavěla nová rota.Amígo byl svůj,všíchni si z něj dělali srandu.Když to zhodnotím,pořád je svůj.Je prostě dobrej,ale mi se měníme,nebo jsme se chtěli změnit.Aamigo se ozval,komunikuje a co ty tvůj ročník,jseš hrdej na PS,nebo jseš sračaška,Já jsem pořád svůj.Bylo to třeba a šel bych do toho znova.A znova proti Vám všem šmejdi.Pokud jste byli sami tak,jste byli s****y.Zatím Čau.
Re: Re: Re: Re: To byly zlaté časy.
vojin koudelka | 26.11.2010 19:54 | id 22734 | nahlásit
kup si les a pobehuj tam
Re: Re: Re: Re: Re: To byly zlaté časy.
Nevím ,proč se bojíš po tolika letech napsat pravdu.Zatím jsme tu 3-4 co si některé věci pamatujem,je dobré si občas zavzpomínat,když máš s kým.Jinak zdravím bývalého kolegu Urbánka.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: To byly zlaté časy.
vojin koudelka | 27.11.2010 19:34 | id 22795 | nahlásit
jak bojis?co bojis?ja som nepsal dopis o pomoc stb to vojin lorenzo tak to je,ale mas pravdu byla taka doba jak spival karel kryl
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: To byly zlaté časy.
kuchar bol laco bajus ktory usiel do kanady a sef bol nepovyseny mazak Stehno urbanek bol u nas zenista
Re: Re: To byly zlaté časy.
lada | 26.11.2010 22:40 | id 22746 | nahlásit
Stehno Bajus ale Urbanek bol zenista tak nenim
Re: Re: Re: To byly zlaté časy.
Jestli je řeč o mě a roce 83-85 byl jsem opravdu kuchař. Zajímavé téma, po tolika letech se něco dozvídám. Peřina byl můj ročník opravdu řidič. O tom dopisu nic nevím ale že to Hudák odnes to vím, sundali ho z pozice velitele roty.
Re: Re: Re: Re: To byly zlaté časy.
vojin koudelka | 27.11.2010 19:44 | id 22796 | nahlásit
tak byli 2 urbankovi 1 zenista pepe urbanek a ty,vsichni chteli byt mazaci a tym se to zvrtlo,az zistite kdo ten dopis sebral a nasledne se chtel poradit s mazakmi Horkom a Kalvasem co delat,dejte mi vedet,odpoved byla dej to precist hudakovi no a pak se deli veci..balil sem batoh za odmenu.
Re: Re: Re: Re: Re: To byly zlaté časy.
Přemýšlím a viděl bych to na Frantu.Nebo se mýlím ?
Zde již nelze dále reagovat
Pro Koudelku
Zdravím,tak jsme si trocha zavzpomínali.Mohu tě požádat ,pokud máš foto roty tak,zda bys nemohl poslat.Děkuji.
Zde již nelze dále reagovat
16.Rota
Petr Samek | 29.3.2009 20:31 | id 2561 | nahlásit
Nazdar,dalo to trochu hledání ale konečně jsem
našel někoho kdo na této rotě sloužil.Dělal jsem
psovoda. Jaro1987-89 Hektor KYKÝN
našel někoho kdo na této rotě sloužil.Dělal jsem
psovoda. Jaro1987-89 Hektor KYKÝN
16. rps
Libor | 18.4.2009 15:38 | id 2933 | nahlásit
Hektor (Kykýn) odešel v 90. roce se svým posledním
psovodem do civilu v plném zdraví
psovodem do civilu v plném zdraví
16.rota
Jarda Lunda | 28.6.2009 11:59 | id 4585 | nahlásit
Zdarec,taky jsem tam sloužil 86-88 jako řidič.Na
Večerníka pamatuju,vozil jsem ho.Jo,chlastal
pěkně...včera jsem mluvil s Pepou Bartákem,jestli
si ho někdo pamatujete... taky občas vídám
Honzu Smrže...na Amíga si vzpomínám taky,ten byl
dobrej???
Večerníka pamatuju,vozil jsem ho.Jo,chlastal
pěkně...včera jsem mluvil s Pepou Bartákem,jestli
si ho někdo pamatujete... taky občas vídám
Honzu Smrže...na Amíga si vzpomínám taky,ten byl
dobrej???
Re: 16.rota
Taky jsem tu byl 86-88 spolu s Čuňasem Kaulim Lídou s Jánčím Kišák Paurák Plyšoun a další ozvěte vse zatím čus
Re: Re: Re: 16.rota
Servus Attila,asi tak nějak,taky si to nějak vybavuji a nemá cenu to řešit.10.července jedu s rodinkou na dovolenou do Tater tak bych se přijel za tebou podívat
Re: Re: Re: Re: 16.rota
toth attila | 30.4.2010 15:19 | id 15507 | nahlásit
poriadku. uz sa tesim.
Zde již nelze dále reagovat
16.rota
luboš(svazák,cowley) | 7.5.2011 20:21 | id 31075 | nahlásit
Čau svázo dneska jsem našel náhodně tyhle stránky a na vše jak jsme tam válčili zavzpomínal.Byl jsem ten co přebral tvou funkci:D...prohlídl jsem pár fotek a docela čučím.Snad tady ještě někoho potkám ze svých mazáků a supráku.Měj se fajn.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: 16.rota
Nazdááár Libore,promiň ale ňák jsem si tě spletl se svým mazákem.Čas docela frčí a že by paměť :D?Jsem to já Luboš z Liberce.Jasný předával jsem ti tu moooc vděčnou funkci.No a jak jsi do dovojančil s Kpt.Kohoutem?Měj se bezva....docela dobrý stránky,kdy si můžem osvěžit tu krásnou pakárnu.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: 16.rota
No nazdááár stará vojno.Byj jsi můj suprák a často jsem tě chvílema musel proklínat,jak ti tam z toho ke konci vojny šibalo...jak jsi mi občas dal kousnout na holo.Ale potom jsem v tobě poznal supr človíčka a rád si na tebe vzpomenu..moc v dobrým.Ani už nevím jak se jmenoval tvůj pes.Měj se supr a jak je Nových Zámcích,jestli tam ještě bydlíš.Snad jsem adresu nepopletl.:D(vojna 1986-88)
Re: Re: Re: Re: 16.rota
Libor | 9.5.2011 11:03 | id 31127 | nahlásit
Ahoj Luboši,teď se v tom nějak ztrácím,nebylo to opačně že já jsem to přebíral po tobě já byl na Brance 87-89 a mám pocit že ty jsi byl můj mazák jestli si teda Luboš Ch. od Liberce ?
Zde již nelze dále reagovat
Re: 16.Rota
Luboš Plocek | 30.10.2009 11:47 | id 7155 | nahlásit
Ahoj , s Hektorem jsem psovodil 1985-87 Byl to super pes Kykýn jsem mu začel říkat někdy v 86 podle psa v tehdejší TV
Re: Re: 16.Rota
Kykýna jsem od Tebe přebíral,dokonce mám myslím někde tvojí fotku s ním. Převedl jsem ho do H2 a jezdil i po soutěžích, např.celostátní v Libějovicích. Byl to chytrej pes.
Re: Re: 16.Rota
Tak to jsi ho přebíral ode mně. Já jsem ho dostal jako (půl?)ročního z předvýchovy od brigádního kynologa (Valensfelda nebo tak nějak) a měl jsem ho celý rok. Musel jsem ho ukecat protože nebylo zvykem, aby kynolog roty měl psa, ale já dělal pejskařinu ještě v civilu, takže jsem se tam bez psa nudil. Dalo mi to spoustu ukecávání než jsem ho z něj vydyndal. Jen si pamatuji že to byl docely pěknej vlkošeďák, kryptorchid a byl pěkně vychcanej!
Mám s ním doma nějaké foto, takže ho sem kdyžtak dodám.
Mám s ním doma nějaké foto, takže ho sem kdyžtak dodám.
Re: Re: Re: 16.Rota
Pavel Kožíšek | 12.3.2012 09:33 | id 43589 | nahlásit
Ahoj Honzo.Byl jsem ročník který jako poslední nastupoval na starou rotu po přijímači v létě 1985. Vzpomínám na tebe,byl jsi můj suprák a kynolog roty - já psovod,který prošel tvým školením.Bylo to náročné,ale pro zbytek vojny se to dost hodilo. Jen pro upřesnění,pokud si dobře pamatuju Hektora od tebe přebíral a pak s ním sloužil Vláďa Janata(můj půlročák)a od něj ho pak teprve přebírali ti další. Měj se Pavel
Re: Re: 16.Rota
Boban | 23.3.2010 19:43 | id 14122 | nahlásit
Ahoj Luboši!
Hektor byl největší blešák, kterýho jsem poznal!!!
Ani Tvojí čepici nepoznal!!!
Hektor byl největší blešák, kterýho jsem poznal!!!
Ani Tvojí čepici nepoznal!!!
Re: 16.Rota
Čau Petře,konečně nějaká známá osoba.Jak se vede?
16. rota
Ahoj Michale já teď v DOKSECH U Máchova Jezera mám
dvě dospělé děti a občas chodím na vojnské cvičení
aktyvní zálohy a dělám v aoutomobilce a co ty čau
dvě dospělé děti a občas chodím na vojnské cvičení
aktyvní zálohy a dělám v aoutomobilce a co ty čau
Re: 16. rota
benzin | 20.4.2009 23:06 | id 3006 | nahlásit
Nazdar Honzo, vlani bol som u vás na motorkách, je
tam velmi pekne, bol som navštívit a nasu rotu,
ale už tam nič neni ale vôbec nič, škoda.Pred asi
piatými rokmi som navštívil Franta Bruzla v
Litomericiach, neviem či si ho pametáš robil
velitala družstva.Ja robím geodeta už 30 rokov,
mám dve deti, bývam v Tvrdošovciach. Ked budeš mať
čas napiš na mail michal.bencze@post.sk
tam velmi pekne, bol som navštívit a nasu rotu,
ale už tam nič neni ale vôbec nič, škoda.Pred asi
piatými rokmi som navštívil Franta Bruzla v
Litomericiach, neviem či si ho pametáš robil
velitala družstva.Ja robím geodeta už 30 rokov,
mám dve deti, bývam v Tvrdošovciach. Ked budeš mať
čas napiš na mail michal.bencze@post.sk
Re: Re: 16. rota
Ahoj Mišo,snad si na mě pamatuješ.Chvili jsme si psali.Sloužil jsem na Brance 1979-81.Nektery kluky jeste mam v paměti.Na Tebe a Ulexe si vzpominam dobre.Jsem rad,že mě Milan Juricu přivedl na tyto stranky,protože jsem o nich neměl ani tušeni.Zatim ahoj všichni,kdož jste sloužili na Brance
Re: Re: Re: 16. rota
Ahoooj, jasné že sa pametujem na Teba, ano sme dopisovali, aj pohladnice atd. Ty si bol vždy taký kludas a fakt férový chlap a kolko to už je rokov, bože snád to ani neni pravda, ako žiješ, čo robíš zdravím Ta aj tvoju rodinu.Píš!
Re: Re: Re: Re: 16. rota
Ahoj Mišo,snažil jsem se Ti napsat na Tvuj mail,ale nevim jestli zprava došla.Vzpominam na Petera Ondrašika,Solničku,Kapora-jmeno si nepamatuji,Šefrhanse,Sabadose.Kde jim je konec,nebo viš?Napiš mi na mail jirka.sluknov@entrum.cz
Re: Re: Re: 16. rota-pro Jirku N.
Standa Štok | 24.2.2010 19:57 | id 12479 | nahlásit
Ahoj Jirko ,mám spojení na Vládu JIRANKA z Českého Dubu okr.Liberec,jestli ti to něco říká stejnej ročník,byl u mě a já mu řekl o těchto stránkách,tak říkal,že na to mrkne ......
Re: Re: Re: Re: 16. rota-pro Jirku N.
Jirka Novotný | 17.3.2010 19:06 | id 13907 | nahlásit
Ahoj Stando,omlouvám se,ale nějak jsi mi vypadl z paměti,ale i tak jsem rád,že se někdo další ozval.Třeba si postupem času vzpomenu.Rád bych se jednou viděl s klukama co sloužili na 16.r. a hodit s nima i s Tebou řeč.Na Jiránka si taky nepamatuji,ale vím,že tam někdo byl z Č.Dubu,kdybych viděl vaše foto,tak bych si asi vzpoměl.Měj se
Re: Re: Re: Re: Re: 16. rota-pro Jirku N.
Standa Štok | 17.3.2010 19:57 | id 13912 | nahlásit
ahoj Juro---já jsem s vámi nesloužil---jenom se znám z Vl.Jiránkem z Českého Dubu . Hradčan --byl u mě na návštěvě a já mu řekl o stránkách a říkal,že není na p.c. ,ale že to vezme přez dceru,alůe zatím se neozval,já mu za chvíli zavolám na mobil a trochu ho popoženu -já jsem sloužil trocu dřív 66-68 na Spáleništi ---zatím Standa
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: 16. rota
Nazdar pánové,sloužil jsem na Brance v r.74-76,částečně jsem byl ke konci převelen na prapor do Halže.Zmiňuješ se o psu ULEX,tak jsem s ním byl r.74 na PŠce v Libějovicích,tenkrát mu byly přibližně 2roky.tak jsem si na něho vzpomněl, když jsem četl tvoje řádky.Určitě je to on,vyšší v kohoutky a rezavou srst.Z mého ročníku se zatím nikdo neozval,asi se stydí za ty roky strávené zde.
Re: Re: Re: Re: 16. rota
Takto ano náš miláčik ULEX, ja som bol posledný psovod , ktorý s ním slúžil lebo som ho zobral do civilu, potom mal pefektný krásný život v rodinnom dome, mám nejaké fotky môžem ich potom poslať, bohužial skonal v roku 1986 ale nanho sa nedá zabudnut. Pekné chvíle s ním na Brance a ešte krajší v civile.Aj teraz mám psov ale ULEX bol proste ULEX!
16. rota
Ahoj kamarádi, taky jsem sloužil na 16. rotě v
letech 1979-1981. Byl jsem psovod a můj pes se
jmenoval Abel. Mým veitelem byl mjr. Hudák. Poznal
jsem tu i Amiga, který byl výkoňákem. Po roce jsem
byl převelen do Halže k 3. praporu za dopis z
Německa od babičky.
letech 1979-1981. Byl jsem psovod a můj pes se
jmenoval Abel. Mým veitelem byl mjr. Hudák. Poznal
jsem tu i Amiga, který byl výkoňákem. Po roce jsem
byl převelen do Halže k 3. praporu za dopis z
Německa od babičky.
Re: 16. rota
Ahoj kamaráde, pametám si na Teba a na tvojho psa
Abela, lebo som slúžil poplachovky s Ulexom v
rokoch 79-81. Rok sme slúžili spolu, velmi dobre
viem ako si musel odíst z roty.Spolu sme slúžili
Frantom Bruzlom, Petrom Šefrhanzom, Pistom
Szabadosom,Čendom atď , ja sa volám Bencze Michal
(Benzin)z Nových Zámkov zo Slovenska. Ozvi sa.
Abela, lebo som slúžil poplachovky s Ulexom v
rokoch 79-81. Rok sme slúžili spolu, velmi dobre
viem ako si musel odíst z roty.Spolu sme slúžili
Frantom Bruzlom, Petrom Šefrhanzom, Pistom
Szabadosom,Čendom atď , ja sa volám Bencze Michal
(Benzin)z Nových Zámkov zo Slovenska. Ozvi sa.
Re: 16. rota
Nazdar Honzo, na tebe si pamatuji po tvém příchodu na prapor.Já jsem už v té době sloužil jako patrač na prapoře. Jarda
Jen malé upřesnění
Jarda z K | 26.2.2009 17:45 | id 1680 | nahlásit
Vaší rotu vlasní p.Radek z Prahy a stát vlastní
pozemek pod budovou. Postup:úřady,katastrální
úřady,Plz.kraj,Tachov,nahlížení do katastru
nemovitostí,Branka u Tachova -staveb.parcela,
163. ukáže se vlastník stát , ALE kliknutím
SVĚTLE ČERVENÉ -bez čp / če obč.vyb. Se ukáže
majitel S omezením vlast.práv (zástavní právo
z rozhodnutí správního orgánu). K FITImu :
Setkal jsem se s ním v r.73-74 a zírám jak propadl
alkoholu a doufám že za své. Jednou jsem ho zažil
otlučeného v obličeji po havarce GAZu u hájenky
Němeček,ale řidič stoho vyvázl dobře. To bylo
důležité . Ať se Vám daří. Po 34 letech to tak
zelené není .
pozemek pod budovou. Postup:úřady,katastrální
úřady,Plz.kraj,Tachov,nahlížení do katastru
nemovitostí,Branka u Tachova -staveb.parcela,
163. ukáže se vlastník stát , ALE kliknutím
SVĚTLE ČERVENÉ -bez čp / če obč.vyb. Se ukáže
majitel S omezením vlast.práv (zástavní právo
z rozhodnutí správního orgánu). K FITImu :
Setkal jsem se s ním v r.73-74 a zírám jak propadl
alkoholu a doufám že za své. Jednou jsem ho zažil
otlučeného v obličeji po havarce GAZu u hájenky
Němeček,ale řidič stoho vyvázl dobře. To bylo
důležité . Ať se Vám daří. Po 34 letech to tak
zelené není .
oo
LIBOR | 26.2.2009 10:28 | id 1667 | nahlásit
AHOJ . Fiti mazal do Halže pro totální neschopnost
a chlast
a chlast
Fiti
michal | 25.2.2009 17:53 | id 1643 | nahlásit
V rokoch 1975-77 som služil u susedov na Pavlovom
Studenci a mám pocit že je to ten istý major
Večerník čo v tom čase na tejto rote robil
zástupcu veliteľa roty.
Studenci a mám pocit že je to ten istý major
Večerník čo v tom čase na tejto rote robil
zástupcu veliteľa roty.
Re: pro Michala
Jirka | 18.4.2009 20:02 | id 2937 | nahlásit
Michale, píšeš, že jsi sloužil 75-77 na Pavlově
Studenci.Já tam sloužil taky, byl jsem řidič
velitelského GAZu ty samé roky.Dal jsem foto na
dobové stránky Pavlův Studenec 75-77.Na majora
Večerníka pamatuji, bál se bouřky, jak hřmělo a
neměl hotovost, chtěl odvést domů. Stejně na starý
rotě bylo líp, škoda, že už není.Nemohu si
vzpomenout, jak se jmenoval velitel, co bydlel v
domku nad starou rotou.Jestli máš nějaké foto, dej
je na tyto stránky. Pavlův Studenec r. 1976-77.
Budu rád za kontakt. Jirka /pamatuješ GAZ-pytlák??
Studenci.Já tam sloužil taky, byl jsem řidič
velitelského GAZu ty samé roky.Dal jsem foto na
dobové stránky Pavlův Studenec 75-77.Na majora
Večerníka pamatuji, bál se bouřky, jak hřmělo a
neměl hotovost, chtěl odvést domů. Stejně na starý
rotě bylo líp, škoda, že už není.Nemohu si
vzpomenout, jak se jmenoval velitel, co bydlel v
domku nad starou rotou.Jestli máš nějaké foto, dej
je na tyto stránky. Pavlův Studenec r. 1976-77.
Budu rád za kontakt. Jirka /pamatuješ GAZ-pytlák??
Re: Re: pro Michala
michal | 19.4.2009 13:17 | id 2951 | nahlásit
Ahoj Jirka, veliteľom roty bol kapitán Śtolun,
žiaľ krstné meno si už nepamätám, bol to dobrí
veliteľ a féroví chlap. Nejaké fotografie mám a
pošlem ich.
žiaľ krstné meno si už nepamätám, bol to dobrí
veliteľ a féroví chlap. Nejaké fotografie mám a
pošlem ich.
Re: Re: Re: pro Michala od Jirky
Dík, že jsi se ozval, ano vel. Štolun, nemohl jsem
si vzpomenout.Byl to fakt dobrej chlap, měl
lidskej přístup a byl kamarádskej. Jsem rád, že
ses ozval za foto bych byl moc rád.Můžeš je poslat
i na moji emailovou adresu jiri-b@hpcs.cz. nebo na
tyto stránky, kontakt je na na hlavní stránce. Já
mám ještě tablo, tak ho taky pošlu, kdybys chtěl,
pošlu ti ji i na tvou emailovou adresu i foto co
mám.Jinak jsem šel na podzim 77 do civilu. Můžeš
psát na tyto stránky-odd. dobové foto-Pavlův
Studenec, koukal jsi tam? nejsi na některé fotce?
Já jsem ten s tím GAZem, nevím jestli si
vzpomínáš. Měj se moc fajn a pošli foto, budu rád.
Letos si na Pav. Studenec udělám výlet, abych to
po tolika letech viděl, jak to vypada. Na mapě
Google Earth je místo staré roty jen louka, dá se
to dobře přiblýžit. Měj se hezky ahoj Jirka
si vzpomenout.Byl to fakt dobrej chlap, měl
lidskej přístup a byl kamarádskej. Jsem rád, že
ses ozval za foto bych byl moc rád.Můžeš je poslat
i na moji emailovou adresu jiri-b@hpcs.cz. nebo na
tyto stránky, kontakt je na na hlavní stránce. Já
mám ještě tablo, tak ho taky pošlu, kdybys chtěl,
pošlu ti ji i na tvou emailovou adresu i foto co
mám.Jinak jsem šel na podzim 77 do civilu. Můžeš
psát na tyto stránky-odd. dobové foto-Pavlův
Studenec, koukal jsi tam? nejsi na některé fotce?
Já jsem ten s tím GAZem, nevím jestli si
vzpomínáš. Měj se moc fajn a pošli foto, budu rád.
Letos si na Pav. Studenec udělám výlet, abych to
po tolika letech viděl, jak to vypada. Na mapě
Google Earth je místo staré roty jen louka, dá se
to dobře přiblýžit. Měj se hezky ahoj Jirka
Re: Re: Re: pro Michala
František Štolún. Bydlel v Halži. Odstěhoval se do
Plzně. Odtud se ze zdravotních důvodů odstěhoval
do Teplé u Toužimy kde žije doposud. Je to opravdu
perfektní chlap a velitel.
Plzně. Odtud se ze zdravotních důvodů odstěhoval
do Teplé u Toužimy kde žije doposud. Je to opravdu
perfektní chlap a velitel.
Fiti
Jarda | 24.2.2009 12:17 | id 1605 | nahlásit
Zdravím Libora a Radase,Libore,ten první příspěvěk
úplně na začátku je ode mě.Na Brance jsem sloužil
téměř 2 roky.Jinak pánové co se týče Fitiho,byl
opravdu docela zvláštní.Je fakt ,že se moc
neusmál.Taky asi dost chlastal(hlavně v
soukromí).Nevíte někdo,proč šel do Halže?
úplně na začátku je ode mě.Na Brance jsem sloužil
téměř 2 roky.Jinak pánové co se týče Fitiho,byl
opravdu docela zvláštní.Je fakt ,že se moc
neusmál.Taky asi dost chlastal(hlavně v
soukromí).Nevíte někdo,proč šel do Halže?
Re: Fiti
ahojte jo pil jako duha a taky už ho to stálo
život zemřel vloni na cirhozu,ale nebyl to jinak
špatný člověk,měl to doma trochu těžší
život zemřel vloni na cirhozu,ale nebyl to jinak
špatný člověk,měl to doma trochu těžší
Re: Re: Fiti
jarda | 6.7.2009 10:00 | id 4705 | nahlásit
Pamatuju že měl dve dcery a manželka se tvařila v
poho.
poho.
Re: Re: Re: Fiti
Jarda z K | 6.7.2009 10:34 | id 4706 | nahlásit
Jardo, již jsem se o něm tady zmínil na těchto
stránkách.Na Vašíčku ,vojákům zákl. služ. rozhodně
neublížil a rozhodně není fér, vnikat do poměrů
rodin takto veřejně.KDO NEPIL z těchto hochů ???
stránkách.Na Vašíčku ,vojákům zákl. služ. rozhodně
neublížil a rozhodně není fér, vnikat do poměrů
rodin takto veřejně.KDO NEPIL z těchto hochů ???
Re: Re: Re: Re: Fiti
jarda | 7.7.2009 08:25 | id 4734 | nahlásit
Promin do rodiny jsem se navážet nechtěl. Že pil
jsem myslel obrazne. Mě neublížil taky a bral jsem
ho jako férového. Špatně jsem to podal,vzpomínám v
dobrém.
jsem myslel obrazne. Mě neublížil taky a bral jsem
ho jako férového. Špatně jsem to podal,vzpomínám v
dobrém.
Re: Re: Re: Re: Re: Fiti
Jarda z K | 7.7.2009 11:25 | id 4742 | nahlásit
Já jak Jardo pozoruji,tak toto vše se věčinou
uskutečněovalo mimo rotu (udržování dobrých poměrů
s pomocníky) a až řidiči ,ti mohou pokazit náhled
na člověka,kterého si na rotě potkával
střízlivého.Vše Jardo dobré a ať se Ti daří.
uskutečněovalo mimo rotu (udržování dobrých poměrů
s pomocníky) a až řidiči ,ti mohou pokazit náhled
na člověka,kterého si na rotě potkával
střízlivého.Vše Jardo dobré a ať se Ti daří.
Zde již nelze dále reagovat
Fiti
Radas | 9.2.2009 22:17 | id 1265 | nahlásit
Tak v r. 1989 byl velitele velitelské čety na
praporu v Halži. Nikdy jsem ho neviděl se usmát...
divnej patron...
praporu v Halži. Nikdy jsem ho neviděl se usmát...
divnej patron...
16. rps
Libor | 8.2.2009 19:56 | id 1222 | nahlásit
Vpřípadě poplachu jsme jednali jako naprogramovaný
stroj, každý věděl co má dělat, každý znal terén
do posledního kamene. A ti, kdo chtěli projít, to
měli určitě hodně težké. Nebyli jsme o nic horší,
než dnešní ozbrojené složky státu. S tím rozdílem,
že jsme plnili rozkazy pd pohruškou kriminálu.
Dnes jsou za to hoši těžce placeni
..........přeberte si to jak chcete...
stroj, každý věděl co má dělat, každý znal terén
do posledního kamene. A ti, kdo chtěli projít, to
měli určitě hodně težké. Nebyli jsme o nic horší,
než dnešní ozbrojené složky státu. S tím rozdílem,
že jsme plnili rozkazy pd pohruškou kriminálu.
Dnes jsou za to hoši těžce placeni
..........přeberte si to jak chcete...
Re: 16. rps
Souhlas, jen přidám, že na to špatné se snažím
zapomenout, aby zůstaly vzpomínky jen kladné.
Zajímavé bylo, že jsme se dostali tam, kam režim
nepustil tehdy ani mnohé důstojníky. Honza absa,
spojrota Halže 84/85
zapomenout, aby zůstaly vzpomínky jen kladné.
Zajímavé bylo, že jsme se dostali tam, kam režim
nepustil tehdy ani mnohé důstojníky. Honza absa,
spojrota Halže 84/85
16. rps
Libor | 8.2.2009 19:48 | id 1221 | nahlásit
Velel nám " Fiti " poté nastoupil
Božek, ten měl docela rozum, bral to s nadhledem
asi jako mi všichni. Na pšm jsme srali. Bohužel
jsme měli vymyté mozky, jako 90% populace
republiky té doby.
Božek, ten měl docela rozum, bral to s nadhledem
asi jako mi všichni. Na pšm jsme srali. Bohužel
jsme měli vymyté mozky, jako 90% populace
republiky té doby.
16. rps
Libor | 8.2.2009 19:38 | id 1220 | nahlásit
Ahoj, sloužil jsem v letech 87-89 nástu Aš, poté
půl roku h***lov ( pš Zadní Chodov ) následovala
týden Aš vd. Keller. A zbytek jsem odkroutil na
Brance. Vzpomínám v dobrém, dobrá parta, jídlo a
ostrá mazárna.
půl roku h***lov ( pš Zadní Chodov ) následovala
týden Aš vd. Keller. A zbytek jsem odkroutil na
Brance. Vzpomínám v dobrém, dobrá parta, jídlo a
ostrá mazárna.
Amigo
Jarda | 3.12.2008 19:10 | id 540 | nahlásit
Amigo byl trochu jednodušší člověk,byl to obyčejný
,jak se tenkrát říkalo " výkoňák
".Tedy výkonný praporčík.Docela
chudák,jelikož jsme ho dost ignorovali.Oblíbený
moc nebyl.Taky už je prý dávno v civilu.
,jak se tenkrát říkalo " výkoňák
".Tedy výkonný praporčík.Docela
chudák,jelikož jsme ho dost ignorovali.Oblíbený
moc nebyl.Taky už je prý dávno v civilu.
Re: Amigo
Ahoj kamaráti, slúžil som v rokoch 79-81 na
Branke. Velmi dobre som ho poznal - Amiga.Bol to
čudák ale on za to nemohol.....Kto má nejaké fotky
o starej rote - ozvite sa.Franto, Čendo,
Šefrhans,Szabados,Dedeček,Mal som psa Ulexa P1,
ktorého som bral aj domov, čau hoši.Slovensko Nové
Zámky
Branke. Velmi dobre som ho poznal - Amiga.Bol to
čudák ale on za to nemohol.....Kto má nejaké fotky
o starej rote - ozvite sa.Franto, Čendo,
Šefrhans,Szabados,Dedeček,Mal som psa Ulexa P1,
ktorého som bral aj domov, čau hoši.Slovensko Nové
Zámky
Re: Re: Amigo
emigrant | 26.5.2009 20:18 | id 3735 | nahlásit
neznate nekdo mirka skrapka ten mel slouzit na
rote obora nebo branka v letech 76 az 78 jako
psovod nebo 77 az 79
rote obora nebo branka v letech 76 az 78 jako
psovod nebo 77 az 79
Re: Re: Re: Amigo
Václav Kadlec | 3.9.2009 21:18 | id 5800 | nahlásit
Mirek Skřápek sloužil v letech 1976-78 na rotě P.Studenec, možná byl psovod, ale já ho pamatuji, že po přestěhování na nové rotě dělal topiče. Myslím, že byl ze Šluknova. Znal jsem ho, a jako člověka jsem si ho pro jeho upřímnost velice vážil, proto si na něho pamatuji. Po vojně jsem ho již ale neviděl.
Re: Re: Re: Re: Amigo
nazdarek amigo rad listuju a ctu na techto strankach protoze muj otec byl take u PS ale uz v roce 1959 a to na Kvilde ve Frantiskove Borova Lada atd. a hlavne znal ten prosluly Mlyn z filmu Kral Sumavy kde se take hodne pohyboval a byl take uvnitr ale uz to bylo nebezpecne ponevadz byl na rozpadnuti. Ale proc vlasten pisu mluvil jsem z Mirkem Skrapekem ktery je z Lobendavy u Sluknova vyrustaly jsme spolu na te vesnici tak jsem mu rekl o tvem clanku na teto strance on tomu nechtel verit ze po takove dobe si jeste na nej nekdo pamatuje a poprosil me jestli bych se touto cestou s tebou nespojil a nezeptal se jak se jmenujes a kde bydlis to co popisujes ze byl psovod to je pravda a potom mu odebraly psa a delal v kotelne ale byl psovod na stare rote tak jak to pises ted Mirek bydli v Ceske Lipe a mam naneho spojeni ja se snim obcas potkam i osobne ja totiz jeste za komunistu emigroval do nemecka tak se taky pres ten internet snazim dozvedet o minulosti ce nejvice a sumava je krasna priroda. Takze jeste jednou jestli chces dat vedet neco o sobe co bych mohl Mirkovi sdelit hlavne tvej cele jmeno tak my dej vedet a ja to poslu dal na Miraka.Tak ahoj zatim. Josef
Re: Re: Amigo
Ahoj, sloužil jsem na Brance v roce 1980-82 a
pamatuji si naTebe.Mě říkali Jurdo a měl jsem psa
Emíra.S Šefrhansem jsem hrál za Halže
fotbal. Měj se pěkně.
pamatuji si naTebe.Mě říkali Jurdo a měl jsem psa
Emíra.S Šefrhansem jsem hrál za Halže
fotbal. Měj se pěkně.
amigo
Ahoj Jardo, jasnačka že sa pametujem na Teba aj na Emíra,ako sa máš kluku, ako žiješ,zdravím Ta zo slovenska, ešte prosba ked náhodou môžeš zistit na Peta Šefrhansa kontakt bol by som vdačný.Díky a píš!
Re: amigo
Ahoj Mišo, jsem rád , že jsi se ozval.S Jirkou Novotným se vídám často, protože jsme tak trochu příbuzní.Co se týče P. Šefrhanse (myslím že pocházel z Litvínova), tak kontakt zkusím sehnat.
Pěkný den přeje. M.Jurica(Jurda)
Pěkný den přeje. M.Jurica(Jurda)
Emír z Krátoru
Boban | 23.3.2010 19:49 | id 14124 | nahlásit
Ahoj Milane!
Jen tak pro zajímavost - Emíra jsem měl také já. Byl to neuvěřitelnej čuchometr. Pak ho měl po mě ještě Petr Čumpelík. Když už jsem byl v civilu, tak jsem si pro něj po roce přijel. Bombovskej pes. Na poslední štaci jsem ho doprovodil na podzim 88 (ochrnul na zadek). Pochován je na cvičáku v Karlových Varech - Dvorech.
Jen tak pro zajímavost - Emíra jsem měl také já. Byl to neuvěřitelnej čuchometr. Pak ho měl po mě ještě Petr Čumpelík. Když už jsem byl v civilu, tak jsem si pro něj po roce přijel. Bombovskej pes. Na poslední štaci jsem ho doprovodil na podzim 88 (ochrnul na zadek). Pochován je na cvičáku v Karlových Varech - Dvorech.
Re: Branka -PS16 Emír z Krátoru
Ahoj , sloužil jsem na Brance v letech 1980 -82.Byl jsem prvním psovodem Emíra . Byl to dobrej parťák a rád na něj vzpomínám.Dík za jeho poslední štaci.
Mám asi tři fotky Emíra , tak jak to bude možný , tak ti je pošlu. Zdraví Jurda.
Mám asi tři fotky Emíra , tak jak to bude možný , tak ti je pošlu. Zdraví Jurda.
Amigo
Rada | 23.11.2008 10:41 | id 454 | nahlásit
Ahoj, parkrát jsem byl na této rotě a vzpomínám si
na jednoho praporčíka, kterému se říkalo
"Amigo" byl to docela kolík :-) Co to
vlastně bylo za podivnou postavičku ?
na jednoho praporčíka, kterému se říkalo
"Amigo" byl to docela kolík :-) Co to
vlastně bylo za podivnou postavičku ?
Re: Amigo
Amigo se jmenoval Horna a choval ovce v Halži.
Absa ze spojroty Halže 84/85 . Honza
Absa ze spojroty Halže 84/85 . Honza
18.9. 1986
Jarda | 18.11.2008 20:44 | id 429 | nahlásit
Ahoj Stanley,u koho jsi sloužil Ty?Souhlasím s
Tebou.
Tebou.
18.9.1986
stanley | 13.11.2008 23:54 | id 385 | nahlásit
omlouvám se nějak se mi ta grafika vymkla z ruky
už jdu radši chrápat
už jdu radši chrápat
18.9.1986
stanley | 13.11.2008 23:35 | id 383 | nahlásit
těžko soudit kdo u ps sloužil ví o co jde.18ti
letý kluci zpracovaní pravidelnou dávkou ideologie
ve stresus vědomím téměř hrdelního zločinu kdyby
chybou dotyčného nebyl naplněn zákon o ps. S
dnešním rozumem to ten kluk určitě nemá
jednoduchý. Do basy měli jít ti kteří tehdejší
stav navodili jenže ty se tomu akorát tak
chechtají a užívají pěkných důchodů.
letý kluci zpracovaní pravidelnou dávkou ideologie
ve stresus vědomím téměř hrdelního zločinu kdyby
chybou dotyčného nebyl naplněn zákon o ps. S
dnešním rozumem to ten kluk určitě nemá
jednoduchý. Do basy měli jít ti kteří tehdejší
stav navodili jenže ty se tomu akorát tak
chechtají a užívají pěkných důchodů.
18.9.1986
stanley | 13.11.2008 23:31 | id 381 | nahlásit
těžko soudit kdo u ps sloužil ví o co jde.18ti
letý kluci zpracovaní pravidelnou dávkou ideologie
ve stresus vědomím téměř hrdelního zločinu kdyby
chybou dotyčného nebyl naplněn zákon o ps. S
dnešním rozumem to ten kluk určitě nemá
jednoduchý. Do basy měli jít ti kteří tehdejší
stav navodili jenže ty se tomu akorát tak
chechtají a užívají pěkných důchodů
letý kluci zpracovaní pravidelnou dávkou ideologie
ve stresus vědomím téměř hrdelního zločinu kdyby
chybou dotyčného nebyl naplněn zákon o ps. S
dnešním rozumem to ten kluk určitě nemá
jednoduchý. Do basy měli jít ti kteří tehdejší
stav navodili jenže ty se tomu akorát tak
chechtají a užívají pěkných důchodů
Re: 18.9.1986
ahojte tak to kukám já v té době tady bydlela a
vím přesně o co šlo sanitou ho vezl mudr bakoš můj
dobrý známý a myslím ,že velitelé typu dokoupil
byli všude,taky mi pěkně zasahoval do mého života
a to jen proto,že ex byl jedním z nich a soudruzi
drželi při sobě,přejel tady trabant a byla
pohotovost padla čára a první je měl natažený v
baráku jojo
vím přesně o co šlo sanitou ho vezl mudr bakoš můj
dobrý známý a myslím ,že velitelé typu dokoupil
byli všude,taky mi pěkně zasahoval do mého života
a to jen proto,že ex byl jedním z nich a soudruzi
drželi při sobě,přejel tady trabant a byla
pohotovost padla čára a první je měl natažený v
baráku jojo
Re: spolupachatel?
jarda | 30.10.2008 13:04 | id 301 | nahlásit
Ne,nejsem vrah.Ani nejsem a nebyl jsem
obdivovatelem minulého režimu.Už tenkrát jsem to
měl v hlavě trochu srovnané a něco jsem věděl o
tom,jak se žije na západě.Za co se stydíš,že se
pojmenováváš anonymem?Klidně se ozvi,pokud chceš
nějaké další informace.
obdivovatelem minulého režimu.Už tenkrát jsem to
měl v hlavě trochu srovnané a něco jsem věděl o
tom,jak se žije na západě.Za co se stydíš,že se
pojmenováváš anonymem?Klidně se ozvi,pokud chceš
nějaké další informace.
18.9.1986
Honza | 24.10.2008 21:25 | id 283 | nahlásit
Kdo jste znal Pavla Cadu? 18.9.1986 zastrelil
nemeckeho duchodce, ktery se pohyboval na nemeckem
uzemi. V roce 2001 za to dostal 3 roky natvrdo.
Jsem rad protoze na kazdou svini se vari voda a to
nerikam jen proto, ze Cada byl muj mazak.
nemeckeho duchodce, ktery se pohyboval na nemeckem
uzemi. V roce 2001 za to dostal 3 roky natvrdo.
Jsem rad protoze na kazdou svini se vari voda a to
nerikam jen proto, ze Cada byl muj mazak.
Re: 18.9.1986
Jarda | 26.10.2008 21:14 | id 287 | nahlásit
Milý Honzo,samozřejmě Ti nebudu brát Tvé iluze a
máš na to svůj názor,ale byl jsi v ten den už na
čáře?Já jo,a myslím si ,že jsi tam nebyl,pokud byl
ten člověk Tvůj mazák.Něco o tom vím,řekl bych ,že
asi víc než Ty.Pokud máš zájem,můžeme o tom
podebatovat.Určitě si vzpomínáš,že to nebyla žádná
" p***l " sloužit na čáře.A aby jsi mi
věřil,posílám Ti pár slov,kterým budeš rozumět(
Železná,SNB,SoutokLom,Žďárská,Tišina,Večerník
....) Zdraví Tě Jarda
máš na to svůj názor,ale byl jsi v ten den už na
čáře?Já jo,a myslím si ,že jsi tam nebyl,pokud byl
ten člověk Tvůj mazák.Něco o tom vím,řekl bych ,že
asi víc než Ty.Pokud máš zájem,můžeme o tom
podebatovat.Určitě si vzpomínáš,že to nebyla žádná
" p***l " sloužit na čáře.A aby jsi mi
věřil,posílám Ti pár slov,kterým budeš rozumět(
Železná,SNB,SoutokLom,Žďárská,Tišina,Večerník
....) Zdraví Tě Jarda
Re: Re: 18.9.1986
jaro 1987-1989 | 17.2.2010 18:55 | id 12080 | nahlásit
jarda ani ty si tam nebol -lebo si narukoval 2.10.1986. cada bol moj suprák.kto bol tam Matej.
Re: Re: Re: 18.9.1986
Jarda | 27.2.2010 21:07 | id 12723 | nahlásit
Ano narukoval jsem 2.10.- ale v roce 84 a ne 86 !!!
Re: Re: Re: Re: 18.9.1986
jaro 1987-1989 | 28.2.2010 00:17 | id 12749 | nahlásit
prepac, myslel som ze ty siJarda LUNda......................U tej akcie bol aj Halász jancsi. Ako zobák
Re: 18.9.1986
stanley | 23.11.2008 17:17 | id 460 | nahlásit
je to od tebe pěkná prasárna se po22letech do něho
takto navážet. Zřejmě máš dodnes mindrák z mazláku
atp. Raduješ se ale zbytečně v září o tom byl v tv
pořad a na odvolání byl zproštěn viny.
takto navážet. Zřejmě máš dodnes mindrák z mazláku
atp. Raduješ se ale zbytečně v září o tom byl v tv
pořad a na odvolání byl zproštěn viny.
Re: 18.9.1986
To od tebe nebylo hezké a ani kolegiální. Já si o
tom něco přečetl a musím konstatovat, že v tom ti
kluci byli nevině. Jednali ve stresu a víceméně
podle svého nejlepšího přesvědčení. Taková byla
doba. Více třeba zde:
http://aplikace.mvcr.cz/archiv2008/policie/udv/roz
sudky/cada/cada.pdf , nebo tady
http://www.cs-magazin.com/2005-01/view.php?article
=articles/cs050152.htm ,
http://pohranicnik.bloguje.cz/684426-tragicky-inci
dent-na-hranici.php
tom něco přečetl a musím konstatovat, že v tom ti
kluci byli nevině. Jednali ve stresu a víceméně
podle svého nejlepšího přesvědčení. Taková byla
doba. Více třeba zde:
http://aplikace.mvcr.cz/archiv2008/policie/udv/roz
sudky/cada/cada.pdf , nebo tady
http://www.cs-magazin.com/2005-01/view.php?article
=articles/cs050152.htm ,
http://pohranicnik.bloguje.cz/684426-tragicky-inci
dent-na-hranici.php
Re: 18.9.1986
Ten důchodce byl bývalý důstojník BGS, protože to
znal, byl na houbách tam u nás( neměl tam co
dělat) a pískli narušení. Kluci byli na překrytí a
on vyběhl. Mysleli si, že je to narušitel,
vystřelili do vzduchu, ale on běžel dál. Nikoho
neomlouvám, ale byla jiná doba a řeči o tom,že
když někoho pustíte , půjdete sedět, udělaly
svoje. Je toho víc, ale tak jak ty bych to
neviděl. Honza,absa ze spojroty Halže 84/85.
znal, byl na houbách tam u nás( neměl tam co
dělat) a pískli narušení. Kluci byli na překrytí a
on vyběhl. Mysleli si, že je to narušitel,
vystřelili do vzduchu, ale on běžel dál. Nikoho
neomlouvám, ale byla jiná doba a řeči o tom,že
když někoho pustíte , půjdete sedět, udělaly
svoje. Je toho víc, ale tak jak ty bych to
neviděl. Honza,absa ze spojroty Halže 84/85.
Re: Re: 18.9.1986
lada | 24.11.2010 21:04 | id 22647 | nahlásit
sedel som ja z BGS-akmi na hranici ponukli mi kolu dali cigareti a hodinky a isli sme po svojom vojin seda lezel v kricku a miril samopalem na nas ja si myslim ze vela zadrzeni byla prilis velka iniciativa vojinu ja som strazil ale neublizil
Re: 18.9.1986
Hafan | 7.5.2009 09:29 | id 3371 | nahlásit
Milý Honzo, je to tvůj názor a já ti ho brát
nechci a ani nebudu.Čada byl supr kynolog to vím
zase já a kdyby ho poslechli, že tam má jít psovod
se psem tak se to nikdy takhle nestalo,a navíc
nikdo neprokázal, že ho zastřelil právě on.A jeětě
dotaz:jak ses dostal k PSákům ty?????? myslím, že
disident jsi asi nebyl co??!!
nechci a ani nebudu.Čada byl supr kynolog to vím
zase já a kdyby ho poslechli, že tam má jít psovod
se psem tak se to nikdy takhle nestalo,a navíc
nikdo neprokázal, že ho zastřelil právě on.A jeětě
dotaz:jak ses dostal k PSákům ty?????? myslím, že
disident jsi asi nebyl co??!!
Re: 18.9.1986
Pavel | 11.9.2009 11:21 | id 5947 | nahlásit
Nebyl ten Čada začátkem roku 1987 převelenej k HS PS Praha? Sloužil jsem v letech 87-88 jako technik stavební roty a veldr na Zbraslavi, kde se člověk toho jména vyskytoval a staral se o proviant.
Re: Re: 18.9.1986
Hafan | 30.9.2009 09:41 | id 6391 | nahlásit
Ne do Prahy nešel, na podzim 87 šel do civilu z Branky.Sloužil jsem s ním a byl tro fajn kluk, tedy doufám, že ještě je!!!!!!!!
Re: Re: Re: 18.9.1986
SUP | 20.1.2010 22:59 | id 10225 | nahlásit
Nejsem si jistý,ale mám za to,že P.Č šel v civilu k SNV v Horním Slavkově?Potvrdí to někdo,nevím to na 100%...
Re: 18.9.1986
Trochu pozdě, ale přece mi to nedá. Myslím,že to s tím zastřelením nebylo tak jisté. Aspoň rozsudek není, podle mne, stoprocentně průkazný. V jednom případě byl občan SRN J. Dick na houbách, v jiné větě se píše o kochání se krajinou. Je to slovíčkaření. A další věc: ty se pamatuješ na to, co jsi dělal před asi 15 lety? Svědek ano, a dokonce i na značení tyček a jejich postavení, kde probíhala st. hranice. Nevím, jestli bych si to já pamatoval tak dobře. Ale to neznamená, že schvaluji zabití, natož vraždu. Přečti si to sám na aplikace.mvcr.cz/arc…
Mrzí me, že vzpomínáš ve zlém. Honza, absa z praporu Halže 84-85
Mrzí me, že vzpomínáš ve zlém. Honza, absa z praporu Halže 84-85
16.rota ps
Do této budovy jsem nastupoval,když ještě všechno
vonělo,jak se říká novotou.Bylo to těsně před
Vánocemi 1985 a vzpomínám si,jak jsme se stěhovali
ze staré roty do nového objektu.Vše se honilo
narychlo,téměř vůbec jsme neměli volný čas,ale
zvládli jsme to docela dobře.Já jako kuchař mám
pořád na paměti,jak jsem si musel všechno vydrbat
a vyčistit po zednických pracech,jelikož "mladí
"jěště nebyli na rotě.Řekl bych,že na tu dobu
jsme fakt měli velice slušné podmínky v tomto
objektu ,co se týče bydlení( samozřejmě jsme to
tenkrát všichni nenáviděli),k dispozici byla
tělocvična,klubovna atd.Domníval jsem se,že tento
zánovní objekt bude využívat aspoň MV,ale to,co
jsem viděl nyní mi docela vyrazilo dech.Takový
osud si tato budova snad ani nezasloužila.A to nám
říkával velitel roty nějaký soudruh Večerník ,když
nám moralizoval,že stát není žádná dojná
kráva.Tady se opět ukazuje,že stát je ten nejhorší
hospodář.Copak o to neměl nikdo zájem?
vonělo,jak se říká novotou.Bylo to těsně před
Vánocemi 1985 a vzpomínám si,jak jsme se stěhovali
ze staré roty do nového objektu.Vše se honilo
narychlo,téměř vůbec jsme neměli volný čas,ale
zvládli jsme to docela dobře.Já jako kuchař mám
pořád na paměti,jak jsem si musel všechno vydrbat
a vyčistit po zednických pracech,jelikož "mladí
"jěště nebyli na rotě.Řekl bych,že na tu dobu
jsme fakt měli velice slušné podmínky v tomto
objektu ,co se týče bydlení( samozřejmě jsme to
tenkrát všichni nenáviděli),k dispozici byla
tělocvična,klubovna atd.Domníval jsem se,že tento
zánovní objekt bude využívat aspoň MV,ale to,co
jsem viděl nyní mi docela vyrazilo dech.Takový
osud si tato budova snad ani nezasloužila.A to nám
říkával velitel roty nějaký soudruh Večerník ,když
nám moralizoval,že stát není žádná dojná
kráva.Tady se opět ukazuje,že stát je ten nejhorší
hospodář.Copak o to neměl nikdo zájem?
nástup 1984
Mam kamaráda-jmenuje se Lokvenc.Údajně vařil v kuchyni staré roty.Něco mi o PS SLUŽBĚ NA16 staré rotě vyprávěl.Jinak pozdravuje,nemá přístupkPC.Pokud ho někdo znáte, děkuji za odpověd.
Re: nástup 1984
Marcelo tak ho pozdravuj od Milana,sloužil jsem tam s ním, myslím že si mě bude pamatovat. Až se dostane k pc ať dá o sobě vědět. Už ani nevím jestli jsem tam byl o půl nebo o rok dříve.Jetli se nepletu před vojnou vařil někde na Rozkoši.
Re: Re: nástup 1984
lada | 24.11.2010 20:56 | id 22646 | nahlásit
a vojin koudelka ho pozdravuje taky rotmistr horna alias amigo ktery byl jeho andel strazny myslim generajplukovnika LOKVENCE
Re: Re: Re: nástup 1984
Koudelko ,Koudelko byla to s Vámi všemi sranda.Alespoń mám na co vzpomínat.Pokud jste na rotě byli pospolu,tak jste trochu machrovali.Pak jste v kuchyni škemrali o přidání a pokud se mi poštěstilo být s Vámi na hlídce tak jste se snažili být ty nejlepší,nejspravedlněší,kteří za nic nemohou.APeřina,to byl pouhej řidič.Rovněž svalnatej,když Vás bylo více.Hudák to odskákal,ale příčinou byl kluk z ročníku Urbánka,pokud umíš číst.AUrbánek na rotě vařil.Jména supráků a mazáků si moc nevybavuji.Nožná bys mi mohl trochu pomoci pokud v tom nemáš guláš.Jinak fakt děkuji za zpříjemnění voj. služby na rotě Branka.Do dnes mám naco vzpomínat.Jo a ten dopis co popisuješ jak Peřina stopil ,takto není žádné hrdinství.Poté jak to dopadlo, to je vizitka charakteru Peřiny,Hudáka a všech dalších co o tom věděli.Nic ti nevytýkám jsou to věci,které jsou již za nami.resp.věci malé.Pokud budeš mít náladu tak napiš.Rovněž by mi nevadilo setkání s tebou po letech a s tvými kamarády.Pokud nechceš psát do tohodle bloku a chceš napsat něco trošičku osobního můžeš mi zanechat vzaz Kmarcelamarcelka@seznam.cz
Re: Re: Re: Re: nástup 1984
vojin koudelka | 26.11.2010 22:35 | id 22745 | nahlásit
vojin secze catar hasila-razitko LACO BAJUS kuchar Dobrovodsky Masek Seda Vojkuvka a perina nestopil nic cti poradne nekdo jiny to byl a ten za odmenu musel odejit.
Zde již nelze dále reagovat
Re: nástup 1984
Jarda | 18.5.2010 19:28 | id 16156 | nahlásit
Taky já zdravím Jirku Lokvence,vařili jsme spolu a on byl můj půlročák.
Re: Re: nástup 1989
žampion521 | 12.10.2010 21:39 | id 21123 | nahlásit
vařil si na Brance v 90 tým?
