| Předchozí | 1 fotografie T.Parkan z 83 | Další |

Příjezd k rotě po silnici č. 191 ve směru od obce Svatá Kateřina
Autor: T.Parkan | Pořízeno: 4.2008 | 15×
Autor: M.Šidlák | Pořízeno: 9.2009 | 27×
Autor: J.Ženíšek | Pořízeno: | 2×
Autor: A.Zajíček | Pořízeno: 2011 | 39×
Sekce:
Pohraniční roty 9. bPS
17. rPs - Svatá Kateřina
(83 fotografií)
17. rota 3. praporu 9. brigády Pohraniční stráže poblíž obce Svatá Kateřina.
Rota se nacházela 1 km za signální stěnou, o cca 300 m dále se pak nacházela vlastní státní hranice. Počátkem 90 let zde byl postaven hraniční přechod Svatá Kateřina-Rittsteig (přistavěno celniště a upravena silnice).
Po vstupu do Schengenu z objektu odešla Policie ČR a v současné době je bez využití (zřejmě se bude prodávat). Je ve velmi dobrém stavu.
V roce 2008 byl odstraněn přístřešek celniště.
Rota se nacházela 1 km za signální stěnou, o cca 300 m dále se pak nacházela vlastní státní hranice. Počátkem 90 let zde byl postaven hraniční přechod Svatá Kateřina-Rittsteig (přistavěno celniště a upravena silnice).
Po vstupu do Schengenu z objektu odešla Policie ČR a v současné době je bez využití (zřejmě se bude prodávat). Je ve velmi dobrém stavu.
V roce 2008 byl odstraněn přístřešek celniště.
Okres: Klatovy
GPS: 49°15'58.749"N, 13°2'51.335"E
Související fotogalerie
Vaše komentáře...
Řazeno dle vláken | Seřadit dle času
Oznámenie
V dňoch od 28.6.2012 do 30.6.2012 organizujeme stretnutie príslušníkov PS Svatej Katerine.Škoda je ,že z nášho ročníka sú plihlásený len štyria, ktorý slúžili v rokoch 1963-1965.
sv. Kateřina 1979 - 1981
tuto adresu mi poslal Láďa Helis (YETI) zdravím všechny z Káči. Pro Tondu Zajíčka . Jezdím často přes Písek zavolej: 737 257 740 . Dám vědět i těm na které mám kontakt . Kotva , Rosol , Karban , Pitra , Rudolf
Re: sv. Kateřina 1979 - 1981
Ahoj, pokud si pamatuji měl jsi psa Fura??
Já mám spojení na Míru Blechu a koncem června bychom se chtěli sejít na Káče. zavolám. Tonda
Já mám spojení na Míru Blechu a koncem června bychom se chtěli sejít na Káče. zavolám. Tonda
Re: Re: sv. Kateřina 1979 - 1981
Tondo příští týden čt. nebo pá. jedu do Vodňan. Tak se ozvi, dáme řeč.buď.
kamarádi
Kléma z Vašíčku 80-82 | 17.1.2012 11:54 | id 40889 | nahlásit
Ahoj chlapci. Nesloužil u vás v letech 1980 až 1982-podzim Jirka Sulík z Prahy, nebo Ján Kubošek ze Slovenska? Byli jsme spolu ve výcviku v Poběžovicích. Pavel.
Sušice - PS - spojrota 1964-1966
V r.1964-1966 som slúžil u PS v Sušici ako radista. Veliteľom roty bol major Hacar. Ak sa najde niekto zo spolubojovníkov, rád by som si pospomínal na predsa len krásne časy našého mládí. Prosím ozvite sa.
Ročník 1982
Na Svatej Kateřine som slúžil od februára 1982 do septembra 1982. Bol som provianťákom. V tom čase som mnou slúžil Laco Szilvási z nášho okolia. Pamätám sa na staršinu, praporčíka Podhradského z blízkej dediny (pôvodom zo Slovenska). Veľitelom roty bol kpt. neskôr mr. Jílek. Stále nám nadával do floutkov. Za to sme ho nahlásili politrukovi a mal to nepríjemné. V kuchyni sme neraz vyvárali aj veci, kotré neboli celkom podľa predpisov - zabíjačkové hody, huby-hríby a pod. Na rote sme chovali veľa ošípaných, preto strava bola hlavne z bravčového. Bola to jedna z mála rôt za tzv. drátami - signalizačnou čiarou. Hocikoho sem nepustili na službu. Jedna z najkraších okolí západnej Šumavy. Po službe na Svätej Kateřine som ešte rok slúžil vo výcvikovom prapore v Nýrsku.
Re: Ročník 1982
Ahoj Tibore, v březnu 1982 jsem šel z Kateřiny do civilu. Pořád Káču navštěvuji. hodně se tam změnilo, ale signálka je pořád ještě patrná. Pokud máš spojení na Szilvásiho - pozdravuj ho ode mne. pamatuji si na jeho klobásky..zítra tam jedu, uvidím co je nového. Ahoj Tonda
Re: Re: Ročník 1982
Ahoj pán kolega z Kateriny ja som slúžil v rokoch 1963-1965.Silvášiho a Rugova osobne poznám,bývame v jednom meste.Rád by som sa dozvedel jednu vec a to ,že tento rok organizuješ akciu na Katerine.Prosím oznám to nakoľko aj náš ročník plánuje stretnutie a to 30.6.2012 u Račína.Boloby dobré stretnutie viac ročníkov na rote.Ahoj
Re: Re: Re: Ročník 1982
Dobrý den,
rád bych se s Vámi setkal a nejenom proto, že jste pilným dopisovatelem tohoto webu. rád bych sezval spolubojovníky z našeho ročníku, ale zatím vím pouze o dalších dvou. je to náročné, původní adresy již nejsou aktuální a tak to zkouším ....
Na Káču čas od času jezdím, z Písku to není tak daleko a vzpomínky jsou jako živé..doufám, že se sejdeme , 30.6. mi vyhovuje.
rád bych se s Vámi setkal a nejenom proto, že jste pilným dopisovatelem tohoto webu. rád bych sezval spolubojovníky z našeho ročníku, ale zatím vím pouze o dalších dvou. je to náročné, původní adresy již nejsou aktuální a tak to zkouším ....
Na Káču čas od času jezdím, z Písku to není tak daleko a vzpomínky jsou jako živé..doufám, že se sejdeme , 30.6. mi vyhovuje.
Re: Re: Re: Re: Ročník 1982
Jarda | 5.2.2012 19:34 | id 41929 | nahlásit
Zdravím,
rád bych se zeptal kdo u Vás na Kateřině dělal kynologa a odešel do civilu na podzim 1982, případně jestli by na něj nebyl kontakt. Já byl kynologem na 8.rotě. Díky moc
rád bych se zeptal kdo u Vás na Kateřině dělal kynologa a odešel do civilu na podzim 1982, případně jestli by na něj nebyl kontakt. Já byl kynologem na 8.rotě. Díky moc
Re: Ročník 1982
Ďakujem za reakciu. Prezerám fotky na internete z roty. Chýba tam prekážková dráha a ihrisko, čo rušili pri výstavbe cesty pre hraničný prechod. Tiež si spomínam na zákop pre guľomet pre prípady poplachu, hlavne keď prilietali vrtulníky typu Cobra a smiali sa na nás, ako rýchlo zujmeme postavenie.
S Lacom Szilvásim sme v poslednej dobe v častom kontakte, robí nám vodovod pri prestavbe rodinného domu. S vodovodom robil aj na vojne, keď bolo treba čistiť studňu a opravovať vodovod. Neustále spomína časy PS-áka z roty Svatá Kateřina. Jeho email: szilvasi@post.sk. Ak mu napíšeš bude nesmierne rád.
S Lacom Szilvásim sme v poslednej dobe v častom kontakte, robí nám vodovod pri prestavbe rodinného domu. S vodovodom robil aj na vojne, keď bolo treba čistiť studňu a opravovať vodovod. Neustále spomína časy PS-áka z roty Svatá Kateřina. Jeho email: szilvasi@post.sk. Ak mu napíšeš bude nesmierne rád.
Re: Ročník 1982
Ja som tiež slúžil na Sv.Katerine v rokoch 1963-65.
Rád by som nadviazal kontakt na Teba ,alebo na kamaráta Szilvásiho.V roku 2009 po 44 rokoch som sa dostal na rotu o čom sú aj fotky pod názvom výlet na Sv.Katerinu. Pán Podhradský je presne od Nitry aviei niečo aj po maďarský o čom ma presvedčilv pri osobnom stretnuti na jeho chate na Sv.Katerine.Ja bývam v R.Sobote a ty?.Napíš alebo
keď máš SKYPE nadviažme obrazové spojenie,porípade napíš meil .Ahoj a maj sa !
Rád by som nadviazal kontakt na Teba ,alebo na kamaráta Szilvásiho.V roku 2009 po 44 rokoch som sa dostal na rotu o čom sú aj fotky pod názvom výlet na Sv.Katerinu. Pán Podhradský je presne od Nitry aviei niečo aj po maďarský o čom ma presvedčilv pri osobnom stretnuti na jeho chate na Sv.Katerine.Ja bývam v R.Sobote a ty?.Napíš alebo
keď máš SKYPE nadviažme obrazové spojenie,porípade napíš meil .Ahoj a maj sa !
Re: Re: Ročník 1982
Ja bývam teraz v Jesenskom, od roku 1989. Keď som bol na vojne na Svatej Kateřine som býval v Petrovciach. Na vojnu som narukoval z pracoviska zo ZŤS Rimavská Sobota, kde som sa v októbri roku 1983 aj vrátil. Robil som tam na ekonomickom úseku až do roku 1991. Od roku 1992 podnikám. Kanceláriu mám v budove VUB banky na prvom poschodí č. 20 - vchod od sporitelni. Tam ma môžte nájst. V auguste 1982 z našej dediny ušiel pohraničník, preto ma preložili do Nýrska do výcvikového praporu, kde som bol tiež provianťákom. Striedal som tam Vetráka, ktorý ako mäsiar bol veľmi obľúbený v Nýrsku. Pochádzal z Veľkých Teriakoviec, robil v mäsopriemysle v Rimavskej Sobote - neskorší Tauris. Szilvási býva na sídlisku západ v Rimavskej Sobote - pôvodom z Hodejova. So staršionou Podhradským sme sa mali veľmi radi. Keď ma preložili veľmi to ľutoval, veľmi dobre sme vychádzali. Veľakrát ma navštívil v Nýrsku. Zabezpečoval som pre svoju bývalú rotu zbytky z kuchyne, čo týždenne vozili z Nýrska na Svatú Kateřinu na kŕmenie ošípaných. V Nýrsku som mal veliteľa roty nadpor. Sciranku, pôvodom z Moldavy nad bodvou. Po skončení mojej vojenčiny ho poslali na VŠ do Prahy a v Nýrsku striedal náčelníka týlu mjr. Marešku. Po roku 1993 sa musel vrátiť na Slovensko. Doslúžil v Riamvskej Sobote, ako podplukovník u polície. Do roku 2003 sme mali kanceláriu na spoločnej chodbe na Hostinského 4 v Rimavskej Sobote - oproti tabakovej - poľnohosodárska správa. Veiteľ výcvikového praporu bol pplk. Koval, pôvodom zo Zvolena. Keď v roku 1986 bol vyberať nových pohraničníkov do Nýrska, zavolal mi do ZŤS-ky z vojenskej správy v Rimavskej Sobote a vybavil my záložnú službu v Brezne.
Otázka pre pamätníkov.
Ján | 28.11.2011 22:30 | id 38511 | nahlásit
Vážení pamätníci. Neviete, na ktoréj PS rote slúžil v tom čase kpt.Michalík,ktorý v roku 1966 odišiel od PS a išiel
k armaďakom do Janovíc nad Úhlavou.
Ďakujem.
k armaďakom do Janovíc nad Úhlavou.
Ďakujem.
Sloužil jsem v letech 1973/75
Sloužil jsem jako psovod na Svaté Kateřině pod velením Kap. Zvonár a budu rád, když se mi někdo ozve. Má přezdívka byla Sherif a mám druhou třídu psovoda v útoku na volno. Děkuji za tuhle stránku plnou fotek a vzpomínek na dobu, kdy jsem tam sloužil. S pozdravem Franta z Moravy.
Re: Sloužil jsem v letech 1973/75
František Rumler | 2.4.2011 18:24 | id 29627 | nahlásit
Ještě dodatek: Měl jsem psa SATANA, H1 a BLESKA nebo-li VAŠKA, H3- útok na volno.
Re: Re: Sloužil jsem v letech 1973/75
Ahoj Františku, znám Tě dobře i Bleska. Já jsem byl u PS Domažlice od října 1974 do září 1976. Na rotu Svatá Kateřina jsem přišel po výcviku v Poběžovicích na začátku roku 1975 a do civilu jsem odešel v září 1976. Byl jsem tam v době, kdy velitel kpt. Zvonár byl povýšem do hodnosti majora, dále tam byl velitel prap. Miškovič, staršina Podhradský. Na období prožité na Svaté Kateřině rád vzpomínám. Rád bych se účastnil nějakého srazu nebo výletu na Svatou Kateřinu, posedět s veliteli a bývalými kamarády, kdyby se něco organizovalo, dej mi vědět. Děkuji a měj se hezky. Jarda
Re: Re: Sloužil jsem v letech 1973/75
Ahoj Františku na rotě jsem sloužil 1964 1965 pes Blesk byl tak zvaný zběhlík ze západu dostal se k nám jako asi roční štěně byl krásný a proto si ho vzal na starosti rotný Miškovič vychovával ho a já jsem mu několikrát dělal zadržení na rukáv bohu žel jednou jsem mohl přijít o pohlaví. Pes byl vostrý ale poslouchal . Jak to s ním dopadlo to nevím,ale co si pamatuji také ho chtěli na prapor jako chovného psa, takže to dosloužil asi na rotě? Psovod nejsem byl jsem velitel družstva tarasníku.
sloužil jesm 196O-61
Posilal jsem ti zpravu na email,ale nepodařilo se zjistit server příjemce.Jesti budež mít možnost ozvise.Ahoj.
Re: Sloužil jsem v letech 1973/75
Františku, ja som síce slúžil na Z. Chalupách v rokoch 1965-66, ale mali sme npor. Zvonára ako zástupcu VR. Vlani sme ho navštívili, býva v Nýrsku a je v plnej sile a pohode. Myslím, že mal zo stretnutia radosť. Maj sa.
Re: Sloužil jsem v letech 1973/75
Ahojte peesáci,já sloužil stejná léta,na Sv.Kateřině jsem byl asi třičtvtě roku 74 za kpt.Zvonára.Jezdil jsem s Pr.V3S.Všechny Vás zdravím,Honza od Plzně.
2.rps sv.Kateřina 59-61
Ahoj veterani PS.Obracím se na všechny zda si nepamatujete na psa Rišu.Zda ano odepište,Děkuji.Standa,
Re: 2.rps sv.Kateřina 59-61
Pes RIŠA bol čierný vlčiak.Bol hliadkovaci pes kludnej povahy
Re: Re: 2.rps sv.Kateřina 59-61
Ahoj Ondrej.Jsem překvapen,že Ríša byl klidné povahy.Na vojnu jsem si ho dovezl z domů.Byl velice agresivní,když jsem odjížděl z roty vždy jsem musel dveře kotce zadrátovat.Byl krmen pomoci požárního háku přes pletivo kotce.Pár chlapců doškubal,nočních prověrek jsem moc neměl.
Re: Re: Re: 2.rps sv.Kateřina 59-61
Ahoj Stano,konečne som sa dostal k napísaniu odpovede na toho psíka.Bol to čierný vlčiak a mal kamaráta /psa/ menom ZIL. Pre Ríšu som robil zadržanie pri nočnej kontrole / na matroze pri pikete/ síce, rukáv som pustil aby sa pohral nakoľko mal veľký tlak v čumáku.Presne si už nepamätám na psie mené ale niektoré boli ARAN,ALAN,STIRAD
HAGAR,ZIL,RÍŠA a bol ešte jeden a ten zachytil stopu a vbehoj do VN a bol prúser.Spomínaný Hagar
toho museli utratiť nakoľko uhryzol vlatných psovodov.Ahoj a pekný deň.
HAGAR,ZIL,RÍŠA a bol ešte jeden a ten zachytil stopu a vbehoj do VN a bol prúser.Spomínaný Hagar
toho museli utratiť nakoľko uhryzol vlatných psovodov.Ahoj a pekný deň.
Svatá Kateřina r.1977-78
Na rotě Svatá Kateřina jsem sloužil v letech 1977-78
jako starší účtovatel (provijanťák). Sloužil jsem zde s kuchaři Hořákem, Bučkem, s řidiči bratry Novotnými, Psohlavcovými, Kačerem a Husákem. Velitel roty mjr. Zvonár, technik Miškovič, staršina Podhradský, politruk Němec.
jako starší účtovatel (provijanťák). Sloužil jsem zde s kuchaři Hořákem, Bučkem, s řidiči bratry Novotnými, Psohlavcovými, Kačerem a Husákem. Velitel roty mjr. Zvonár, technik Miškovič, staršina Podhradský, politruk Němec.
Re: Svatá Kateřina r.1977-78
Čau Zdeňku já přijel na rotu po narukování na podzim 1978 a po následném výcvikáči v Nýrsku a absolvování dovolené jsem dorazil na rotu z kraje roku 2009. Nastupoval jsem jako spojař. Kolega který tam byl jak jsem přišel byl fajn nepamatuji si na jméno ale byl dosti vysoký. Ale jakmile odešel do civilu převzal to jeho zástupce byl slovák - byl to k...t a myslel že bude buzerace - narazil. (nebylo to přes bonzáctví). Asi bys ho měl tedy znát. Nemohu si vzpomenou na jméno. ale to jen na okraj
Jinak velitelé sedí jak píšeš
Jinak velitelé sedí jak píšeš
Nazdar chlapy
Nesloužil u vás Ladislav Bureš od Hořovic rok 75-77
rota 17 1976-1978
jaroslav káčer | 12.12.2010 09:56 | id 23341 | nahlásit
sluzil som na rote 17 pod velenim MAJOR ZVONAR PANA PODHRADSKEHO A MISKOVICA.ak niekto cita moj odkaz tak bol by som rad ak by sa niekto ozval a rad by som si s vami zaspominal a pripadne by sme sa mohli stretnut. pozdravujem kuchara MILANA HOŘAKA.pozdravujem vas vsetkych
Re: rota 17 1976-1978
AHOJ JARO ! Konečne sa niekdo ozval že slúžil na Svatej Katerine mám radosť .Ja som slúžil trochu skôr 1963 - 1965.Pozri sa na dobové foto alebo na výlet na rotu Sv.Katerina z roku 2009.Už dlhu dobu
vypisujem a hľadám vojakov z roty ale bezvýsledne.
Novú rotu začali stavať po našom odchode do civilu.Teším sa na ďalšiu komunikáciu .Ja bývam v Rimavskej Sobote .Najpíš odkial si.Ahoj
vypisujem a hľadám vojakov z roty ale bezvýsledne.
Novú rotu začali stavať po našom odchode do civilu.Teším sa na ďalšiu komunikáciu .Ja bývam v Rimavskej Sobote .Najpíš odkial si.Ahoj
Re: Re: rota 17 1976-1978
...Ondrík,gratulujem k novoobjavenému spolubojovníkovi....nech sa darí
Re: rota 17 1976-1978
Jestli si vzpomeneš na provijantaka tak napiš.
Re: rota 17 1976-1978
ˇAhoj Jardo dělal jsem kynologa dost často na všechny vzpomínám.Loni jsem se tam byl podívat staršina tedy pořád stejný. S pístem Lacinů jsem málo. Mohli bychom udělat sraz něco vypít a zavzpomínat.MOC tě pozdravuji a ať se ti daří ČAU
Re: Re: rota 17 1976-1978
Ahoj Vláďo,na provijanťáka si nevzpomeneš?Nedávno jsem potkal Jirku Psohlavce.Napiš, můžem se sejít v Č.Budějovicích, jezdím tam dost často.Nebo mi napiš na Email tel. číslo.Já pracuji pořád na stejném místě. Vždyť bude na co vzpomínat.
Re: Re: Re: rota 17 1976-1978
Čau Zdendo jak bych mohl zapomenout dost často zavzpomínám dejte někdo dohromady nějaký sraz ja nejsem organizační typ můj tel 777283839 zatím čau Dolenek
Re: Re: rota 17 1976-1978
Ahoj Vlado kedy si tam robil kynologa? Ja som bol v Libějoviciach /77-6/77 ak chceš nechaj telefon alebo napíš Pavol
hlaskar
zastupoval som tam na hlaske asi tyzden niekedy v roku 86 pamatam si psov Jack a Lord a peknu mladu nemku ktora tam jazdievala na koni nedaleko a pozorovali sme ju dalekohladom. neskutocne spomienky...
Re: hlaskar
Jindra Praum | 10.5.2011 07:48 | id 31148 | nahlásit
Ahoj, to jsi tam musel být už v 85, protože Lorda jsem měl já a bral jsem si ho domu na podzim 85. Do jara jsem pak dosloužil s Irrem, tu němku si pamatuju, proto Fanda Ptáček dělal rád aktivizace až na hranici.
Re: Re: hlaskar
Luděk Mojžíš | 5.6.2011 20:32 | id 32142 | nahlásit
Ahoj Jindro.
IRR byl můj první pes kterému jsem dával kousat na první aktivizaci. Bylo to v noci a vůbec nebyl vidět neboť byl úplně černý. Než doběhli starý kusy tak mi prokous ruku .Dával jsem jako mladej pták kousat jenom na manžetu. Pes samozřejmě na volno. Jinak IRR byl pes zlatíčko. L.Mojžíš - Komár 86-88.
IRR byl můj první pes kterému jsem dával kousat na první aktivizaci. Bylo to v noci a vůbec nebyl vidět neboť byl úplně černý. Než doběhli starý kusy tak mi prokous ruku .Dával jsem jako mladej pták kousat jenom na manžetu. Pes samozřejmě na volno. Jinak IRR byl pes zlatíčko. L.Mojžíš - Komár 86-88.
Re: Re: Re: hlaskar
Ahoj tady Miloš...komár 88-90.mně Irr naháněl se svítícím obojkem i když jsem věděl co mě čeká tak mi bylo hodně nepříjemně.Byl to oficír každým coulem...já byl kuchař a tak jsem měl u něj protekci,ale i tak.Moje nej zlatíčko byl Fork,to byl miláček...BUĎ...Miloš
Služba 1978-80 Svatá Kateřina
Sloužil jsem na Svaté Kateřině v letech 1978-80, kdyby se někdo ozval kdo tam byl v této době byl bych rád. Samozřejmě jména Podhradský, Miškovič, Jílek mi nejsou vůbec cizí. Zdravím všechny Pavel
Re: Služba 1978-80 Svatá Kateřina
Ondrej Perdik | 23.8.2010 17:02 | id 19584 | nahlásit
Aj ja som slúžil na Sv.Katerine len o niekoľko rokov pred Tebou a to 1963-65.Mená Podhradský a Miškovič aj v tom čase boli inventárom roty.Podhradského môžeš pozrieť na fotkách "návšteva roty 2009 ".Pán Podhradský je v dobrej formr a ten človek sa nemení .Nech mu zdravie dlho vydrží.Veliteľom roty bol pán Bajer,Koval,Stehlík,Chile a Šipka.
Odpověď
Je to fajn si s někým předat informace jak jsme hlídali hranice. Podhraskému jsem instaloval lustr v chatě měl ho z paroží. Měl blízké kontakty na HZPS nebo tak nějak. Tak velitel HZPS nemohu si vzpomenout na jméno, byl na jeho chatě z Prahy za 2h do té doby musel mít spec. linku z chaty do Prahy, kterou jsem mu musel zřídit. Chodil pak na divokou. Dalším agentem který se tam objevoval byl major Jirsák (kriminální ústředna pátrá). Ráno pak byly před rotou výsledky. Stejně si myslím že jim to střílel někdo jiný.
Jinak bylo super. Jak Podhradský rozpoutával 3 sv. válku napíší příště. Čau Pavel
Jinak bylo super. Jak Podhradský rozpoutával 3 sv. válku napíší příště. Čau Pavel
Re: Odpověď
Nebyl to gen.por. Fr. Šádek? Toho jsme potkávali i my na Hamrech. Ten byl zapálený do lovu zvěře.
Re: Re: Odpověď
Vašku ahoj nevím jestli si na mne zpomináš ja jsem taky sloužil na hamrech 1978-1980 začinal jsem u kpt. masný a pak tam byl takový majej npor. nevím ja jsem sloužil hlavně signalistu a ty jsi dělal kinologa, že?Dále tam složil psovod Habiňák - perlaJak odepišeš tak si pokecame, Ja tě pořád vidím v maskačech vysmatý červený v obličejí tuším, že desatník a pote četář, budu rád jak odepišeš tak čus ty stará vojno ale myslím, že si byl o něco pozdějí na hamrech než ja.
Re: Re: Re: Odpověď
Ahoj MIlane,
PS z Hamrů, pořádá poslední květnový víkend sraz na Hamrech. Pokud budeš mít zájem a čas, rádi Tě uvidíme. Fotky ze srazů jsou na rotě Hamry
Buď Zdeněk
PS z Hamrů, pořádá poslední květnový víkend sraz na Hamrech. Pokud budeš mít zájem a čas, rádi Tě uvidíme. Fotky ze srazů jsou na rotě Hamry
Buď Zdeněk
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Odpověď
No konečně se ozval spolubojovník. Já jsem sloužil od r.1977-1979. Po PŠ jsem byl na Hamrech od srpna 78. Pokud si vzpománám, tak společně fotili na kopci u přehrady. To je jediná fotka, která vyšla. Po kpt. Masným přišel jako vel. r. Kubový a vel. první čety byl Bechyně. Psovoda Habiňáka- myslím, že to byl Hubeňák a měl Zinu. Perlu měl Kovařík ale komu ji předával už nevím, ale asi Kozačka. Tymu měl Mihál . Doufám, že se s Tebou nepletu ale světlejší vlasy a plnější rty. Napiš, jestli máš na někoho dalšího kontakt. Příští rok se sejdeme ne ?
Zde již nelze dále reagovat
Re: Služba 1978-80 Svatá Kateřina
Ahoj Pavle. Já jsem sloužil na Maxově 79-81,ale na Kačabě byl můj kamarád Standa Tampa,myslím jako střelec.Z Přeštic.Možná si vzpomeneš.Ivan
Re: Re: Služba 1978-80 Svatá Kateřina
Ivane ze Standou Tampou jsem tam byl, hned mě napadly ty Přeštice. Škoda že asi o odkazu na kterým si píšeme zná málo lidí a někteří PC nemusí. Chybí mi ročník 78-80. Mám foto našeho družstva tak to tam dám. Jestli můžu vědět odkud jsi pocházel. Velmi známe jméno kluků z naší oblasti - nás kteří rukovali chránit naší hranici před "imperialisty". čau
Re: Re: Re: Služba 1978-80 Svatá Kateřina
Ahoj Pavle
Standa Tampa je někde u Příbrami.Ale jeho sestra se mnou sousedí v Přešticích.Na konec dubna připravujeme straz kluků,co byli na čáře.Já sloužil na Maxově 79-81 jako spojař.Myslím že ho budeš znát ze střeleb.Když budeš chtít,ozvi se.Ivan
ivan.hanzlik@gaenergo.cz
724949732
Standa Tampa je někde u Příbrami.Ale jeho sestra se mnou sousedí v Přešticích.Na konec dubna připravujeme straz kluků,co byli na čáře.Já sloužil na Maxově 79-81 jako spojař.Myslím že ho budeš znát ze střeleb.Když budeš chtít,ozvi se.Ivan
ivan.hanzlik@gaenergo.cz
724949732
Kontakt na spolubojovníka
Zdravím spolubojovníkov zo susednej Svätej Kateriny. Navštívil som Vášho kolegu Štefana Hrebíka,
ktorí slúžil na Katerine v rokoch 1966-68.(na začiatku niekoľko mesiacov slúžil na Zadných Chalupách) Nakoľko nemá internet kontakt na telefón: +421903552858 poprípade na môj mail a ja mu odkaz odovzdám.
ktorí slúžil na Katerine v rokoch 1966-68.(na začiatku niekoľko mesiacov slúžil na Zadných Chalupách) Nakoľko nemá internet kontakt na telefón: +421903552858 poprípade na môj mail a ja mu odkaz odovzdám.
Svatá Kateřina 1985-1987
Zdravím všechny příznivce ze Svaté Kateřiny. Touto cestou sháním všechny komáry z let 1985-1987. Velitel roty kpt. Bechyně, staršina kdo jiný nežli Podhradský a technik Miškovič. Na svatou Kateřinu jsem nastoupil z v.s. Chodová Planá 17.3.1986 jako řidič OT-64. Vážení přátelé v různých je krásné foto roty nafocené z vrtulníku. Je to v kolonce poznání fotek (4 odkaz).
Re: Svatá Kateřina 1985-1987
Ondrej Perdik | 25.3.2010 15:36 | id 14184 | nahlásit
slúžil som na S.Katerine 1963-65 a som rád že sa niekdo ozval.Samozrejme že tie mená ako Podhradský a Miškovič už v tom čase boli na rote a
bola to 20 pohraničná rota a neskoršie 19 rota.pre zvedavosť otvor roky pri S.Katerine 1963-65 a tam sú naše fotky.Vlani som navštívil rotu a stretol som sa s pánom Podhradským ale Miškoviča sme nevedeli zohnať.Dúfa,že toho roku t.j.29.až do 1.6.2010 bude možnosť sa sním stretnúť organizujeme tam stretnutie každý príslušník Ps bude výtananý.AHOJ
bola to 20 pohraničná rota a neskoršie 19 rota.pre zvedavosť otvor roky pri S.Katerine 1963-65 a tam sú naše fotky.Vlani som navštívil rotu a stretol som sa s pánom Podhradským ale Miškoviča sme nevedeli zohnať.Dúfa,že toho roku t.j.29.až do 1.6.2010 bude možnosť sa sním stretnúť organizujeme tam stretnutie každý príslušník Ps bude výtananý.AHOJ
Pro Ondru
Jsem rád, že se bude něco takového konat. Určitě bych přijel jelikož se už dlouho chystám na Svatou Kateřinu, ale potřeboval bych více informací o tomto srazu PS. Předem děkuji Jiří.
Re: Pro Ondru
Ondrej Perdik | 27.3.2010 16:58 | id 14228 | nahlásit
Rád reagujem /budeme si tykať/ celé stretnutie je doteraz tak na 80 %.K stretnutiu by malo dôjť dňa
29.kvetna na Zadných Chalupách.Je škoda že nás je tak málo,len dvaja.Viac informácie by som Ti poskytol na Tvoju meilovú stránku.Vlani som bol na Katerine a bolo tam ok.Mám zábery Pavla ktorý za naších čias mal hodnosť rotného.Pavel je taký istý veselá kopa ako v rokoch 1963-65.
29.kvetna na Zadných Chalupách.Je škoda že nás je tak málo,len dvaja.Viac informácie by som Ti poskytol na Tvoju meilovú stránku.Vlani som bol na Katerine a bolo tam ok.Mám zábery Pavla ktorý za naších čias mal hodnosť rotného.Pavel je taký istý veselá kopa ako v rokoch 1963-65.
Re: Re: Pro Ondru
Ahoj Ondro, poslal jsem ti zkoušku spojení a máš asi plnou e-mailovou schránku. V každým případě jedu! Doufejme že se někdo přidá. Zatím se měj Jiří
Re: Re: Re: Pro Ondru
Ondrej Perdik | 2.4.2010 11:15 | id 14426 | nahlásit
Ahoj Jirko e-mailovú schráku nemám plnú môj meilová adresa je Ondrej.Perdik@gmail.com.Ostatné si poviema.Prajem Tebe aj celej Tvojej rodine príjemné Vľkonočné sviatky .Čau
Zde již nelze dále reagovat
Re: Svatá Kateřina 1985-1987
ergouš | 1.4.2011 17:39 | id 29586 | nahlásit
čus kosáku!
vzpomínám na káču i na tebe.já sloužil jako sněhulák
86-88 byl jsem poplachovej psovod s čoklem ergem
ty si z turnova a já z jablonce?
dej vědět a buď ergouš
vzpomínám na káču i na tebe.já sloužil jako sněhulák
86-88 byl jsem poplachovej psovod s čoklem ergem
ty si z turnova a já z jablonce?
dej vědět a buď ergouš
Re: Re: Svatá Kateřina 1985-1987
Luděk Mojžíš | 5.6.2011 20:43 | id 32145 | nahlásit
Čau Ergouši.
Já byl komár 86-88 a dělal jsem technika roty.
Tak se ozvi na mojzis@gastromo.cz
Jinak si pamatuji ještě na psy VLK , DOLL, MERT,IRR,FORK-ten byl ze smečky. A ještě na jednoho, ale teď si nevzpomenu na jméno, ale byl nejvíc chlupatej a strašně rád si vymýšlel stopy, že jsi mu to i uvěřil a ještě neustále překousával ,až na rameno.
Já byl komár 86-88 a dělal jsem technika roty.
Tak se ozvi na mojzis@gastromo.cz
Jinak si pamatuji ještě na psy VLK , DOLL, MERT,IRR,FORK-ten byl ze smečky. A ještě na jednoho, ale teď si nevzpomenu na jméno, ale byl nejvíc chlupatej a strašně rád si vymýšlel stopy, že jsi mu to i uvěřil a ještě neustále překousával ,až na rameno.
Re: Re: Re: Svatá Kateřina 1985-1987
Motýl | 4.9.2011 14:53 | id 35762 | nahlásit
Buď Mihaj.Pes na kterého si nemůžeš vzpomenout se jmenoval Var (Johny).Uměl více kousků,byl jsem jeho poslední psovod.Zdraví vás všechny Motýl.
Sněhulák 87-89.Plzeň
Sněhulák 87-89.Plzeň
Re: Re: Re: Re: Svatá Kateřina 1985-1987
Čau Motýle,tady MIloš zlaťák kuchař...zdravím konečně někoho kdo nesloužil v pravěku,pánové prominou,jak se vede?
Re: Re: Re: Re: Svatá Kateřina 1985-1987
Mihaj | 13.1.2012 15:15 | id 40689 | nahlásit
Nazdar Motýle, tak se konečně někdo ozval.
Když budeš mít cestu do Nýrska, tak se u mě zastav a zavzpomínáme. Bydlím v Nýrsku.
Buď. Dal jsem sem nějaké fotky, snad se poznáš?
Když budeš mít cestu do Nýrska, tak se u mě zastav a zavzpomínáme. Bydlím v Nýrsku.
Buď. Dal jsem sem nějaké fotky, snad se poznáš?
Re: Re: Re: Re: Re: Svatá Kateřina 1985-1987
Motýl | 26.2.2012 17:47 | id 42874 | nahlásit
Buď Mihaj.2x jsem se stavěl u vašich,mluvil jsem s otcem a jednou tam byla i tvoje dcera.Tebe jsem nechal pozdravovat,tak snad někdy.Už jsi se vyblb?Já už dávno.Zdraví tě Motýl.Kdyžtak napiš-mila.dobias@seznam.cz
Zde již nelze dále reagovat
1980-82
Máňa | 20.2.2010 00:01 | id 12189 | nahlásit
Ahoj všem......hledám příslušníky 17r.PS Svatá Kateřina v letech 1980-82....
Re: 1980-82
O.Perdik | 20.2.2010 13:19 | id 12202 | nahlásit
Ahoj Máňa,tak ako si sa rozhodol posháňať kamarátov z rokv 1980-1982 aj ja hľadám príslušníkov PS z rokov 1963-1965.Doteraz sa nik
neozval.Mám síce troch kamarátov sktorými som slú
žil na Svatej Katerina a sme kontakte.Za našej éry veliteľombol t.č.kpt,Bajer a staršinom bol večne mladý aj teraz pán Podhradský.Ostatný Koval,Chile
Šipka ,Stehlík a Miškovič.V roku 2009 s kamarátom
sme navšívili roto po 44 rokoch a spali sme v Katerine na chate p.Podhradského.Večerné debaty a spomienky boli nekonečné ale príjemné.Ak maš
záujem reguj na príspevok a napíš odkial pochádzaž. Maj sa pekne !
neozval.Mám síce troch kamarátov sktorými som slú
žil na Svatej Katerina a sme kontakte.Za našej éry veliteľombol t.č.kpt,Bajer a staršinom bol večne mladý aj teraz pán Podhradský.Ostatný Koval,Chile
Šipka ,Stehlík a Miškovič.V roku 2009 s kamarátom
sme navšívili roto po 44 rokoch a spali sme v Katerine na chate p.Podhradského.Večerné debaty a spomienky boli nekonečné ale príjemné.Ak maš
záujem reguj na príspevok a napíš odkial pochádzaž. Maj sa pekne !
Re: 1980-82
Ahoj Máno,sloužil jsem na Káči 80 až 82 jako psovod pes Blin,pokud ti to něco říká.Byl jsem ve 2 rotě a velitel byl Rýdlo,je to tak,že jo?!!Jsem rád ze jsem někoho našel,často na Šmavu vzpomínám,dokonce jsem byl na rotě asi před osmi roky a taky u staršiny Podhradského,měl dobrou slivovicu a všechno bylo fajn.Tak zatím a napiš o sobě,určitě se známe...těším se Bleškin
Re: Re: 1980-82
Mana | 22.3.2011 08:21 | id 29185 | nahlásit
Nooooooo nazdar...to víš že si pamatuju,na rotu se taky připravuju kouknout,ale ten čas.Párkrát jsem se viděl s Jirkou Svobodou,taky psovod....zatim Mana
Re: Re: Re: 1980-82
Noooo nazdar...jsem rád že jsi se ozval.Na svobodu si pamatuju,taky na Rosola,Zgarby,Nováka .Zajíčka a další.Tuším ,že v r.84 byl sraz na Kateřině.Na rotu nás v tý době nikdo nepustil,jenom na Ježky.Samozřejmě se navštívil staršinka a vel.2čety Rýdlo byl s náma V Nýrsku na pivě....vzpomínalo se a bylo fajn...tak zatím Bleškin
Re: Re: Re: Re: 1980-82
Zdravím všechny kteří sloužili na Káče 1980-82. Čas od času se tam jedu podívat. Hodně se to tam změnilo.Ale vzpomínky zůstávají i po těch letech.... Bylo by bezva se zase setkat. Tonda Zajíček
Re: Re: Re: Re: Re: 1980-82
Bleškin | 29.3.2011 12:26 | id 29461 | nahlásit
Nazdar Tondo,ty stará vojno svazácká,jak se daří? Máš pravdu,rota se hodně změnila a to všechno okolo taky.Hrozně ten čas letí,ale hodně si z vojny pamatuju...bylo dobře a hlavně dobrá parta...Setkání se dá určitě domluvit.Počkáme,třeba se ještě někdo ozve...Tak zatím Bleškin
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: 1980-82
Tady třeba reagovat půjde. Zdar
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: 1980-82
Mana | 31.3.2011 22:53 | id 29565 | nahlásit
Ahoj Tondo...zdraví Tě řidič z let 80-82..mana
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: 1980-82
Mana | 21.4.2011 15:57 | id 30453 | nahlásit
Koukni na dobové foto jestli se tam ještě poznáš..zatim mana
Re: Re: Re: Re: Re: 1980-82
Máno.tebe poznávám.Jsi na fotce vpravo dole,vedle tebe psovod Svoboda a nahoře nad ním Bednář,sloužil jako střelec a lapiduch.V prvním patře měl cimru,kde se občas popíjelo pivo...pokud se sehnalo.Mám fotku našeho ročníku,tak ji zkusím oskenovat a poslat...jsem zvědav koho poznáš...tak zatím zdar.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: 1980-82
Ahoj,
budu upřímný ale Tvoji tvář si nevybavuji. Poznal jsem ( alespoň doufám) vpravo nahoře řidiče Kočnara ? a snad i Svobodu. Byl jsem 25.4 na Káče, je zavřená a obávám se že začíná chátrat.
Ahoj
Tonda
budu upřímný ale Tvoji tvář si nevybavuji. Poznal jsem ( alespoň doufám) vpravo nahoře řidiče Kočnara ? a snad i Svobodu. Byl jsem 25.4 na Káče, je zavřená a obávám se že začíná chátrat.
Ahoj
Tonda
Zde již nelze dále reagovat
Re: 1980-82
Zdravím a hlásím se mezi spolubojovníky.
Jestli bude v červnu sraz, určitě rád přijedu.
Ruda
Jestli bude v červnu sraz, určitě rád přijedu.
Ruda
Pre O.Perdika
Poslal som Ti e-mail ohľadom tých fotiek.Ako som Ti už napísal,vodič zo Z.Chalúp sa volal Slávik a to je asi ten kamarát F.Kubačku.Ozvi sa ,ahoj!
1982-84
Eman | 30.1.2010 12:02 | id 10819 | nahlásit
Na Sv.Kateřině jsem sloužil červen 1982 - duben1984,velitel roty kpt.Jílek,staršina prap.Podhradský...psi Furo,Lido,Zeno(tomu se myslím říkalo "štípal")
Re: 1982-84
O.Perdik | 30.1.2010 13:10 | id 10820 | nahlásit
Ahoj, mladý priateľ.Kenečne sa niekdo ozval aj z
našej spoločnej roty.Ja som tam slúžil v rokoch 1963-65.Z terajšej budovy ktorá je veľmi pekná stála len presná polovička a pri rote bola pozorovateľna.Za našej éry bola vybudovaná prvá signálna stena od matroza dole k potoku a na styk
Zadné Chalupy.V roku 1965 sa začal burať EZOH
a poslednú službu som sedel v strede diery od Matroza po Komsomol bola to sranda.Náš velitel bol
kpt.Bajer a pravda nestárnucí pán Podhradcký ktorého sme v roku 2009 navštivili aj kamarátom.
Keď máž záujem tak ti pošlem aj fotkzy z našej návštevy je tam aj pán Podracký ktorý sa nám celý čas venoval.Ubytovaný sme boli v jeho chatke v dedine Sv.Kateriva.Moja mailová adresa je ondrej.perdik@gmail.com.Maj sa pekne Ahoj !
našej spoločnej roty.Ja som tam slúžil v rokoch 1963-65.Z terajšej budovy ktorá je veľmi pekná stála len presná polovička a pri rote bola pozorovateľna.Za našej éry bola vybudovaná prvá signálna stena od matroza dole k potoku a na styk
Zadné Chalupy.V roku 1965 sa začal burať EZOH
a poslednú službu som sedel v strede diery od Matroza po Komsomol bola to sranda.Náš velitel bol
kpt.Bajer a pravda nestárnucí pán Podhradcký ktorého sme v roku 2009 navštivili aj kamarátom.
Keď máž záujem tak ti pošlem aj fotkzy z našej návštevy je tam aj pán Podracký ktorý sa nám celý čas venoval.Ubytovaný sme boli v jeho chatke v dedine Sv.Kateriva.Moja mailová adresa je ondrej.perdik@gmail.com.Maj sa pekne Ahoj !
Re: Re: 1982-84
Onro nazdar! Neviem či sa Ti podarilo odoslať tie fotky do "VOJENSKA"?Ak nie mohol by si mi ich hodiť do mailu?
K Tvojmu príspevku chcem pripomenúť,že v roku 1965 som robil skúšku na obsluhu EZOHu tak asi ho rušili trochu neskôr ako Ty píšeš.Pozdravuj si odo mňa suseda F.Kubačku a opýtaj sa ho či si pamätá Libora Habáňa-spojára zo Z.Chalúp.Bol to jeho holub.Zdraví Ťa Jaro Šiška z MT
K Tvojmu príspevku chcem pripomenúť,že v roku 1965 som robil skúšku na obsluhu EZOHu tak asi ho rušili trochu neskôr ako Ty píšeš.Pozdravuj si odo mňa suseda F.Kubačku a opýtaj sa ho či si pamätá Libora Habáňa-spojára zo Z.Chalúp.Bol to jeho holub.Zdraví Ťa Jaro Šiška z MT
Re: Re: Re: 1982-84
o.Perdik | 30.1.2010 17:44 | id 10831 | nahlásit
Ahoj Jaro,veru ako sojár nechodil so do služby ale pán ma na poslednú noc vypoklonkovali do služby na ten úsek ´kde EZOH nebol a celú noc som presedel na kablovej šachte.Ezoh nedemontovali na celej džke ale len od komsomolu hore na matroz tam započali s výstavbou signálnou stenou U-60.Fotky Ti nemôžem poslať meilom preto,že sú
klasické papierové vyrobené tajne na rote v rokoch 1964.Aj ja som sa ozval Habáňovy ale doteraz nič.Nerobil u Vás spojára Doležel a je pravda že on a vodičmali zadržanie troch chalanov z Prievidze.Fera pozdravým .Teraz som sa prebral bol som v zahradke odpratať sneh a vonku sneží ako na Šumave.Majsa a pekný povečer s rodinou
Ondrej
klasické papierové vyrobené tajne na rote v rokoch 1964.Aj ja som sa ozval Habáňovy ale doteraz nič.Nerobil u Vás spojára Doležel a je pravda že on a vodičmali zadržanie troch chalanov z Prievidze.Fera pozdravým .Teraz som sa prebral bol som v zahradke odpratať sneh a vonku sneží ako na Šumave.Majsa a pekný povečer s rodinou
Ondrej
Re: Re: Re: Re: 1982-84
Ondro ahoj!S Liborom Habáňom som v telef.kontakte,Doležal bol starší spojár,Liborov mazák.O zadržaní Prievidžanov som nepočul.Tie Tvoje dobové čb fotky by sa museli zoskenovať a dať do formátu jpg do PC.Ak máš niekoho kto má skener a PC tak ti to môže urobiť.Keby si býval bližšie,nie je problém,alebo keby si mi ich poslal.Ja by som Ti ich obratom vrátil aj s digitálnou formou cez e-mail.Sneh Ti ani moc nezávidím,nie som lyžiar.Nelyžoval som od ZVS na Šumave.A pochopil som to aj s tým EZOHom
Re: Re: Re: Re: Re: 1982-84
O.Perdik | 31.1.2010 09:53 | id 10880 | nahlásit
Ahoj - dobré ráno ! tak to zadržanie nebola prevda .
Ked si dobre pamätám váš vodič bol taký malý a
s Doležalom boli dobrý kamoši.Jaro pošli mail aby sme nachádzasa v jednom príspevku /včera/.Ahoj a peknú nedeľu.
Ked si dobre pamätám váš vodič bol taký malý a
s Doležalom boli dobrý kamoši.Jaro pošli mail aby sme nachádzasa v jednom príspevku /včera/.Ahoj a peknú nedeľu.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: 1982-84
Ahoj Jaro dnes som sa snažil nadviazať kontakt.Bol som u Fera Kubačky a mám veľa fotiek z vašej roty
dokonca aj fotky z rodej hviezdy Kout na Šumave.Pokial si majiteľom telefonnej linky daj vedieť.Písal som Ti mail ale sa nik neozval.Ahoj
dokonca aj fotky z rodej hviezdy Kout na Šumave.Pokial si majiteľom telefonnej linky daj vedieť.Písal som Ti mail ale sa nik neozval.Ahoj
Zde již nelze dále reagovat
Re: 1982-84
Ondrej Perdik | 27.3.2010 17:04 | id 14229 | nahlásit
PREČO SI SA ODMLČAL ? REAGUJ NA STRETNUTIE
CÍM NÁS BUDE VIAC TÝM LEPŠIE.
AHOJ
CÍM NÁS BUDE VIAC TÝM LEPŠIE.
AHOJ
Re: 1982-84
Maňa | 2.5.2010 19:17 | id 15556 | nahlásit
Ahoj Emane
Sloužil jsem na S.Kateřině 80-82podzim a vel byl opravdu kpt.Jílek řikali jsme mu pro jeho ráčkování Rapoták a jeho slogan k***a lepáci vyhlašuji na rote svinský stav nás tenkrát přivádel k smích a Podhradský jako staršina,na stipala si taky pamatuju bo stále překusoval a proto byl štipal,byl jsem na rote jako řidič a kamarád Svoboda byl psovod,toho se snažim dohnat už pár let jo a muj mladší řidič byl Adamovský,kouknu jestli nemám nějaký fotky a zkusim je zveřejnit zatim Maňa Tak Buď
Sloužil jsem na S.Kateřině 80-82podzim a vel byl opravdu kpt.Jílek řikali jsme mu pro jeho ráčkování Rapoták a jeho slogan k***a lepáci vyhlašuji na rote svinský stav nás tenkrát přivádel k smích a Podhradský jako staršina,na stipala si taky pamatuju bo stále překusoval a proto byl štipal,byl jsem na rote jako řidič a kamarád Svoboda byl psovod,toho se snažim dohnat už pár let jo a muj mladší řidič byl Adamovský,kouknu jestli nemám nějaký fotky a zkusim je zveřejnit zatim Maňa Tak Buď
Re: Re: Re: 1982-84
maňa | 4.5.2010 13:19 | id 15602 | nahlásit
jasně že sloužil-řidič a taky Jiři Svoboda-psovod a ostatní
Re: Re: 1982-84
Ahoj Maňa
V případě,že jsi sloužil do podzimu 82,tak jsme se museli potkat,ale já mám mizernou paměť na jména.Ze svých supráků si pamatuji kluka myslím z Prahy co hrál na basu,potom jednoho šoféra kterému se říkalo p*ča :-) a dokonce i Maňa mě utkvělo v paměti.Mám takovej dojem,že jednoho dne byla ve Skelné Huti nějaká zábava nebo slavnost o nejlepší hraničářskou obec a z Kateřiny jsme tam byli nějak obsluhovat nebo co a já tam byl jako jediný bažant...Jo,s tím Rapotákem máš pravdu a taky jeho hesla dne - Nůž - Nýrsko,Kniha Klatovy,atd...Ještě jsem si vzpoměl,že tam sloužil nějakej pošťák nadpr?Rydlo.Zatím "Buď "Eman.
V případě,že jsi sloužil do podzimu 82,tak jsme se museli potkat,ale já mám mizernou paměť na jména.Ze svých supráků si pamatuji kluka myslím z Prahy co hrál na basu,potom jednoho šoféra kterému se říkalo p*ča :-) a dokonce i Maňa mě utkvělo v paměti.Mám takovej dojem,že jednoho dne byla ve Skelné Huti nějaká zábava nebo slavnost o nejlepší hraničářskou obec a z Kateřiny jsme tam byli nějak obsluhovat nebo co a já tam byl jako jediný bažant...Jo,s tím Rapotákem máš pravdu a taky jeho hesla dne - Nůž - Nýrsko,Kniha Klatovy,atd...Ještě jsem si vzpoměl,že tam sloužil nějakej pošťák nadpr?Rydlo.Zatím "Buď "Eman.
Re: 1982-84
Ahoj Eman, ako uvádzaš, že si končil duben (apríl) 1984 a spomínaš si na mena psov Furo, Lido. Zeno, tak ja som prišiel na Kateřinu v januári 1984 ako mladý psovod z výcviku a následne po príchode mi bol pridelený pes ZENO. Takže si bol môj suprak. Možno si spomenieš na mladého blondiaka - východniara z Michaloviec. Ja si spomínam na supraka s menom Eman, ale neviem si vybaviť tvoju tvár. Možno si bol psovod Zena, nespomínam si.
Re: Re: 1982-84
Ahoj,byl jsem velitelem družstva od zimy 1984 do března 1985.Eman vypadal jako herec Jan Kraus.Tebe si pamatuji Milane,čau Honza
Re: Re: Re: 1982-84
Eman | 1.4.2011 21:32 | id 29595 | nahlásit
Honzo
s tou podobou máš pravdu,mám doma jednu fotku asi z šestnácti let a tam jsem Krausovi opravdu podobný :-)...zdař.
s tou podobou máš pravdu,mám doma jednu fotku asi z šestnácti let a tam jsem Krausovi opravdu podobný :-)...zdař.
Re: Re: Re: Re: 1982-84
Honza | 15.4.2011 13:46 | id 30195 | nahlásit
Ahoj byl jsem tam od ledna 1984 jako půlročák do jara 1985.Tys šel myslím na konci března 1984 do civilu,ale jsi od Plzně,tak si Tě pamatuji,protože jsme byli krajani.Jednou dávali pohádku s Krausem a všichni křičeli Eman.Už si spíše vzpomenu na to lepší,ale pakárna to byla,čau Honza
Re: Re: Re: Re: Re: 1982-84
To máš pravdu,to si pamatuji.Představ si co se mi přihodilo...Ve čtvrtek 14.4.jsem s kamarády přijel do Vysokých Tater (dělám jeskyňařinu) a tam nás měl čekat nějaký správce infocentra,že nás tam nechá přespat.Dorazili jsme na místo kolem půlnoci a po přivítání jsme vypili pár boroviček a "ON" říká že sloužil v čechách na Svaté Kateřině v roce 83-85.Představ si,že to je Milan Tomáš TOM :-))
Jeden týden si napíšeme a druhý týden se potkáme v Tatrách!
Odkud prosím tě jsi?já bydlím v Přešticích.Ahoj E.
Jeden týden si napíšeme a druhý týden se potkáme v Tatrách!
Odkud prosím tě jsi?já bydlím v Přešticích.Ahoj E.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: 1982-84
Eman | 1.4.2011 21:29 | id 29594 | nahlásit
Ahoj Tome,psovodem Zena byl pokud mi paměť sahá Tonda (příjmení mi vypadlo).Byl to můj ročník.Na tebe si matně vzpomínám,ale už je to docela dlouho.Já tam byl zařazený jako střelec.Zatím se měj hezky.
Re: Re: 1982-84
Ahoj Milane
Mám radost jak jsme se to krásně sešli v
Tatrách :-)...Eman.
Mám radost jak jsme se to krásně sešli v
Tatrách :-)...Eman.
1982-84
Ahoj Emane
Sloužil jsem na Maxově 79-81.Bydlím v Přešticích.Ozvi se.Ivan
ivan.hanzlik@gaenergo.cz
724949732
Sloužil jsem na Maxově 79-81.Bydlím v Přešticích.Ozvi se.Ivan
ivan.hanzlik@gaenergo.cz
724949732
Pro Ondru Petrdíka.
Zdravím Tě Ondrej ještě jednou. Píši Ti ohledně Ladislava Podstavka, který byl se mnou na vojně v letech 1968-70. Tenkrát to byla pohraniční rota č. 7Šafov, patřila pod znojemskou brigádu. Velitel roty byl mjr. Uherek. Já jsem tam působil jako řidič vozidla Gaz k dispozici veliteli roty. Bylo by to výborné, kdyby to byl ten L. Podstavek, kterého hledám. Byl by to první spolubojovník ze Slovenska na ktrého bych měl kontakt. Moji emailovou adresu mám napsánu modře /výše/. Když, tak Ti ji ještě napíšu do Tvého emailu. Ondrej, děkuji moc za ochotu. Měj se moc hezky. Jarda N.
Re: Pro Ondru Petrdíka.
Ondro!
Poslal jsem Ti email, ale vrátil se nedoručený. Mrkni se, jestli nemáš plnou schránku.
Hezký večer Jarda N.
Re: Pro Ondru Petrdíka.
Ondrej Perdik | 27.1.2010 20:19 | id 10680 | nahlásit
Ahoj Jarda,nodostalsom tvoj meilovú adresu nakoľko si moje priezvisko nesprávne napísal.Pán
Podstavek je tá osoba čiže Tvoj spolubojovník momentáne počítač maju v oprave.Jeho manželka sľubovala že večer zavolá ale doteraz nič.Pán Podstavek je brat mojej známej.Daj vedieť Tvoje bydlisko myslím mesto.Ozval sa mi pán Janiš z Jevíčkova a čakam na prihlásenie kamaráta spolubojovníka zo Svatej Kateriny J.Suchého
Pozdravujem a zostanme v kontakte aj naďalej.
l
Podstavek je tá osoba čiže Tvoj spolubojovník momentáne počítač maju v oprave.Jeho manželka sľubovala že večer zavolá ale doteraz nič.Pán Podstavek je brat mojej známej.Daj vedieť Tvoje bydlisko myslím mesto.Ozval sa mi pán Janiš z Jevíčkova a čakam na prihlásenie kamaráta spolubojovníka zo Svatej Kateriny J.Suchého
Pozdravujem a zostanme v kontakte aj naďalej.
l
Re: Re: Pro Ondru Petrdíka.
Zdravím Ondrej.
Omlouvám se, za zkomolení Tvého příjmení. Poslal jsem email na adresu z pohr. roty Cetviny. Snad jsem to už napsal dobře a emaily dorazí. Zdravím Jarda N.
Pre Ondra Perdíka
Mám už od Teba všetky odkazy,ďakujem za informácie.Adresa na uverejnenie fotiek je :vojensko@seznam.cz.Fotky môžeš poslať ako prílohy k e-mailu vo formáte jpg.Pozor suma príloh nesmie presahovať 10 MB.Keď máš toho viac ako 10 MB musíš poslať ďalší mail.Dobre je každú fotku podľa poradia okomentovať,lepšie sa to pozerá.Keď si dáš úvodnú stránku vojensko,tam pod záložkou "kontakty"nájdeš pokyny.Ešte raz ďakujem za pozdrav od Fera Kubačku,aj za informácie.Ak môžeš,nainštaluj si program Skype,mohli by sme aj pokecať!Zdraví Ťa Jaro.
Svatá Katerina 1963-1965
Perdik O. Spodniak J. | 7.1.2010 13:59 | id 9567 | nahlásit
Hľadáme bývalých príslušníkov 19. pohrnaničnej roty Sv.Katerina ktorý slúžili v rokoch 1963-65.Uvedenom čase bola Domažlická brigáda prapor
Kout na Šumave.Nýrsko ako výcvikové stredisko ďal
šie výcvikové stredisko pre spojárov a ženistov bol Bižkov kde sme skladali aj vojenskú prísahu.Velite-ľom našej roty bol kpt.Bajer ostatni páni Slávik Koval ,Chile,Šipka,Podhradský a Miškovič neskoršie
veliteľom bol maj.Hejduk.Bývalú rotu sme navštivili koncom septembra 2009 čiže po 46 ich rokoch.Rota bola rozšírená o čom svedčia aj fotografie. S pánom Podhradským sme sa prešli "po čiare" a spomínali aj na názvy špakov Matroz,Komsomol,Prvá špic ale aj na susedný Donbas Zad.Chalupy.Spomínali aj na útek prvoročáka PICKU ktorý nám zdrhol v roku 1964.
To bol prúser ako remeň,vylomil podchodové dvere pod vysokým napätím.Spomíname na svojích kamarátov z Čiech,Moravy aj zo Slovenska boli by sme radi na nakontaktovanie, eventuálne na stretnutie.Som majiteľom zopár fotiek čo by som poskytol na uverejnenie ale neviem ako.Pozdravujeme bývalých pohraničníkov bolo nám ťažko ale vojna z nás urobila chlapov aj napriek 26 mesačnej službe.Ahoj všetkým!!!
Kout na Šumave.Nýrsko ako výcvikové stredisko ďal
šie výcvikové stredisko pre spojárov a ženistov bol Bižkov kde sme skladali aj vojenskú prísahu.Velite-ľom našej roty bol kpt.Bajer ostatni páni Slávik Koval ,Chile,Šipka,Podhradský a Miškovič neskoršie
veliteľom bol maj.Hejduk.Bývalú rotu sme navštivili koncom septembra 2009 čiže po 46 ich rokoch.Rota bola rozšírená o čom svedčia aj fotografie. S pánom Podhradským sme sa prešli "po čiare" a spomínali aj na názvy špakov Matroz,Komsomol,Prvá špic ale aj na susedný Donbas Zad.Chalupy.Spomínali aj na útek prvoročáka PICKU ktorý nám zdrhol v roku 1964.
To bol prúser ako remeň,vylomil podchodové dvere pod vysokým napätím.Spomíname na svojích kamarátov z Čiech,Moravy aj zo Slovenska boli by sme radi na nakontaktovanie, eventuálne na stretnutie.Som majiteľom zopár fotiek čo by som poskytol na uverejnenie ale neviem ako.Pozdravujeme bývalých pohraničníkov bolo nám ťažko ale vojna z nás urobila chlapov aj napriek 26 mesačnej službe.Ahoj všetkým!!!
Zadní Chalupy roky 1965-66
Roku 1964 som nastúpil do VS v Nýrsku,odkiaľ som odišiel do ŠDZ Bruntál. Po skončení ŠDZ som slúžil ako vel.3.čaty na rPS Zadné Chalupy.Prapor bol vtedy v Kouťe n/Šumave.Velitelom roty bol npr.Luboš Hála,staršina Bohouš Bastl,atd.Spojár Libor Habáň,prov.Vašek Adamec a a´další.Ak si niekto na mňa pamätá ohláste sa mi,rád pospomínam na krásne šumavské časy u PS.Bolo ťažko,ale krásne lebo sme boli mladí.
2.rota 1praporu Nýrsko, 7.bps v Sušicích
Na Sv. Kateřinu jsem přišel po vyřazení ze ŠDZ v Bruntále v roce 1960. Prožil jsem tam zajimavé dny z VZS, zejména, když jsme k bývalé závoře na "čáře" běhali vítat dnešní bratry z US army nebo sudeťáky, kteří se přišli podívat na železnou oponu, bouchali do závory, plivali na nás a nadávali nám do sviní českých. Na 2.rps jsem nikdy nezapomněl a i po kontrarevoluci ji několikrát navštívil. Po odchodu do Nýrska, jako velitel jedné z čet PŠ, jsem si zde našel manželku, která je moji celoživotní láskou dodnes. PS je kus mého života!
Re: 2.rota 1praporu Nýrsko, 7.bps v Sušicích
Spodniak,Perdik | 6.1.2010 18:16 | id 9535 | nahlásit
Vážený pán Polák ! V rokoch 1964-1965 sme slúžili
na 19 pohraničnej rote Sv.Katerina ale také brutálne prejavy od sudeťákov /Pnkrác,Altman / ani od americkývh vojakov nezažili.V roku 2009 spolu s kamarátom po 46 ich rokoch znova sme sa stretli s pánom Bajeroma Podhradským aj touto cestou ich pozdravujeme.Evidencia pohraničných jednotiek sa mi nezdá nakoľko sa nespomína Kout na Šumave ako prapor a rota Červené Drevo.Rád by som oslovil naších kolegov alebo ich deti na reagovanie týchto pár riadkov.Som majiteľom niekoľko fotiek a rád by so ich dal uverejniť na tejto stránke.
na 19 pohraničnej rote Sv.Katerina ale také brutálne prejavy od sudeťákov /Pnkrác,Altman / ani od americkývh vojakov nezažili.V roku 2009 spolu s kamarátom po 46 ich rokoch znova sme sa stretli s pánom Bajeroma Podhradským aj touto cestou ich pozdravujeme.Evidencia pohraničných jednotiek sa mi nezdá nakoľko sa nespomína Kout na Šumave ako prapor a rota Červené Drevo.Rád by som oslovil naších kolegov alebo ich deti na reagovanie týchto pár riadkov.Som majiteľom niekoľko fotiek a rád by so ich dal uverejniť na tejto stránke.
Re: Re: 2.rota 1praporu Nýrsko, 7.bps v Sušicích
Máte pravdu páni Spodniak a Perdík.Ja som slúžil na Zad. Chalupách v 1965-66 ako abs.,veľ. čaty a chodili sme do Koutu na Šumave na prapor.Boli sme vaši susedia.Veliteľom našej roty bol npor. Hála Ľubomír.Bol som sa tam pozrieť v auguste 2009 a cez Sv.Kateřinu som prešiel do SRN.Ak si pamätáte na "druhej strane" bola osada Helmhoff a najbližšie pri čiare hospodárstvo majiteľky Gertrúdy.Pohovorili sme si s jej dcérou a pamätám si, že vždy sa k nám chovali priateľsky. Jaro Šiška.
Re: Re: Re: 2.rota 1praporu Nýrsko, 7.bps v Sušicích
Spodniak-Perdik | 7.1.2010 14:17 | id 9569 | nahlásit
Vážený pán Šiška - ospravedlňujem sa za preklep o čase služby na Sv.Katerine a upresňujem 1963-1965. V tom čase na zadných Chalupách slúžil aj
kamarát z Rimavskej Soboty Frantošek Kubačka to meno Vám pripomína niečo.Paätám sa na zadržanie troch slovákov od Prievidze .Zadržanie previedli spojár a vodič gázika.Niekoľkokrát som navštívil Vašu rotu ,veliteľom bol pán Zvonár terajší majiteľ penzionu na Sv.Katerine.Prosím napíšte odklial pochádzate a kde bývate ked to neni tajné.Koncom septembra t.j 28 spolu s kamarátom sme navštívili Sv.Katerinu a bolo nám dobre na duši.Šoda že sme sa nestretli.Už som dôchodca a mám na pekné ale
na to menej príjemné spomienky "čo bolo podstatne menej.Dovidenia a teším sa na Vašu reakciu.
kamarát z Rimavskej Soboty Frantošek Kubačka to meno Vám pripomína niečo.Paätám sa na zadržanie troch slovákov od Prievidze .Zadržanie previedli spojár a vodič gázika.Niekoľkokrát som navštívil Vašu rotu ,veliteľom bol pán Zvonár terajší majiteľ penzionu na Sv.Katerine.Prosím napíšte odklial pochádzate a kde bývate ked to neni tajné.Koncom septembra t.j 28 spolu s kamarátom sme navštívili Sv.Katerinu a bolo nám dobre na duši.Šoda že sme sa nestretli.Už som dôchodca a mám na pekné ale
na to menej príjemné spomienky "čo bolo podstatne menej.Dovidenia a teším sa na Vašu reakciu.
Re: Re: Re: Re: 2.rota 1praporu Nýrsko, 7.bps v Sušicích
Na úvod by som odporúčal,aby sme si tykali,veď sme peesáci,nie?Tak teda som z Martina a Fera Kubačku som poznal.Hral tušim dobre futbal aj závodne za nejakú šumavskú dedinu.Bol vyšší, počerný chalan.Zvonár bol za mňa politruk.Chcel by som si aj ja zopakovaľ návštevu Šumavy,aj keď našu rotu už vymazali z povrchu zemského.Moja adresa je J.Š., 036 01 MARTIN, ul.D.Michaelliho 5.Ak máš Skype, som tam pod menom jarosiska.Teším sa na to niekedy porozprávame, prípadne sa stretneme.
Re: Re: 2.rota 1praporu Nýrsko, 7.bps v Sušicích
Vážení PS Spodniak, Perdik. Jaké to bylo už na přeoznačené rps Sv Kateřina v letech 1964-1965 nevím, ale co jsem napsal byla tvrdá skutečnost. Sedláci Pankrác, Altman, Gertruda nebyli sudeťáci, ale místní bavorští zemědělci. Altman měl tři dcery a my nadržení mladí kluci jsme je mockrát pozorovali dalokohledem, když se opalovaly nebo okopávaly brambory na poli, které bylo až k čáře. Sudeťáci přijížděli se podívat na železnou oponu z vnitrozemí NSR autobusem, který zastavil u "grenčárny" a potom celá skupina šla pěšky k závoře. Stejně tak vojáci US army přijeli v džipech ke grenčárně, černoch namířil na našeho strážného na "špačkárně" roty těžký kulomet a ostatní vojáci přískokama dohopsali nna demarkační čáru. Tam se potom producírovali po demarkační pěšině, pošklebovali se našim hvězdičkám na čepicích a vzájemně jsme si to známými posunky dávali dopít Když strážný u roty uviděl, že ke grenčárně přijela nějaká výše popsaná "návštěva", okamžitě DDR s rozšířenou poplachovkou prošli podchodem pod EZOH a hnali v lesíku u čáry položit clonu. Já osobně jsem několikrát takovou akci prováděl. Tyto fakta ze studené války Vám může potvrdit jmenovaný Pavel Podhradský, který v té době jako rotný dělal na rotě provianťáka. Sloužil u PS až do jejího zrušení disidenty. Dnes ma v obci Sv. Kateřina chatu a jako důchodce žije ve Skelné huti u Nýrska. Jinak rps Červené dřevo byla tehdy 1. rotou nýrského 1. praporu, 7. sušické brigády PS. Tolik k Vašemu dopisu. Moc a moc zdraví své mladší spolubojovníky Pavel P o l á k.
Re: Re: Re: 2.rota 1praporu Nýrsko, 7.bps v Sušicích
Po psovodskem vycviku jsem byl nna 1.rotě Červane Dřevo.Služebni pes Riša.V květnu 1960 jsem byl převelen na 2.rotu Kateřina.V té době byl velitel p.Bajer zástupce Vajgart,proviant Podhradský,který odcházel do civilu a nastupoval Šipka.Vzpominám si,že v r.196O došel na rotu četař,který byl povišen do hodnosti podporučika.Nevím již jeho jmeno.Byl jsi to ty.Ahoj těším se na reakci.
Re: Re: Re: Re: 2.rota 1praporu Nýrsko, 7.bps v Sušicích
Ahoj Stano,ja so slúžil na rote S.Katerina v rokoch
1963-1965.Na rotu Červené Drevo si dobre pamätám.Styk bol pri potoku a bola tam lavička.Mená ktoré uvádzaš poznám ,ale pán Podhradský neodišiel do cilvilu slúžil tam až do dôchodku. V roku 2009 s kamarátom navštívili rotu samozrejme aj Podhradckého a náramne sa potešil a do noci sme si mali čo povedať a pospomínať na stará časy.Rád by som nadviazal s tebou kontak trebars aj na skype alebo majlom.Ja bývam v Rimaskej Sobote a mám tu aj kamaráta z vojny.Fotky z našej návštevy na rote sa nachádzajú pod názvom výlet na rotu Svatá Katerina 2009 vedla objektu roty.Toho roku by som rád znova urobil výlet na Šumavu.Maj sa pekne a teším sa na Tvoju reakciu
1963-1965.Na rotu Červené Drevo si dobre pamätám.Styk bol pri potoku a bola tam lavička.Mená ktoré uvádzaš poznám ,ale pán Podhradský neodišiel do cilvilu slúžil tam až do dôchodku. V roku 2009 s kamarátom navštívili rotu samozrejme aj Podhradckého a náramne sa potešil a do noci sme si mali čo povedať a pospomínať na stará časy.Rád by som nadviazal s tebou kontak trebars aj na skype alebo majlom.Ja bývam v Rimaskej Sobote a mám tu aj kamaráta z vojny.Fotky z našej návštevy na rote sa nachádzajú pod názvom výlet na rotu Svatá Katerina 2009 vedla objektu roty.Toho roku by som rád znova urobil výlet na Šumavu.Maj sa pekne a teším sa na Tvoju reakciu
Re: Re: Re: Re: 2.rota 1praporu Nýrsko, 7.bps v Sušicích
Milý Stanislave, zřejmě jsem to byl já. Po vyřazení z ŠDZ v Bruntále v létě 1960 jsem se vrátil na sušickou brigádu a byl přidělen na 2.rps. Zde jsem sloužil s roťákama Podhradským a Špičkou až do převelení do poddůstojnické školy v Nýrsku, kde jsem ještě jako četař absolvent / k červeným prýmkům ještě bílé véčko/ dělal velitele čety. Povýšen na podporučíka jsem byl v dubnu 1961, když se nacvičovalo na májovou přehlídku k výročí osvobození RA. Tehdy ještě 9.5. Mohl to však být také některý z kamarádů, protože z Bruntálu se nás vrátilo šest absolventů. Škoda, že jsi zapomněl jméno. Srdečně Tě zdraví Pavel P.
Re: 2.rota 1praporu Nýrsko, 7.bps v Sušicích
Po jaké kontrarevoluci??????
svatá kateřina
doktor | 11.10.2009 13:04 | id 6670 | nahlásit
Přístřešek po bývylé celnici nebyl odstraněn v roce 2009!!!
Již koncem roku 2008 tam nebyl.
Již koncem roku 2008 tam nebyl.
Re: svatá kateřina
Hľadáme príslušníkov pohraničnej stráže zo Svätej Kateriny ,ktorí v rokoch 1963-1965 tam vykonávali službu.Veliteľ roty bol kpt. Bayer a staršina roty pán Podhradský. S kamarátom a tiež príslušníkom PS .Spodniakom sme navštívili vtedajšiu dvadsiatu pohraničnú rotu.Touto cestou sa chceme poďakovať
za príjemne strávené chvíle s našimi veliteľmi.Boli by sme radi keby sa "chlapci " , teraz už dôchodcovia ozvali tak zo Slovenska,Čiech aj z Moravy.Rád spomínam na Vladimíra Peška spojára od Jičína.
Bola to tvrdá ale pekná vojna aj naprie k tomu, že to trvalo 26 mesiacov.
za príjemne strávené chvíle s našimi veliteľmi.Boli by sme radi keby sa "chlapci " , teraz už dôchodcovia ozvali tak zo Slovenska,Čiech aj z Moravy.Rád spomínam na Vladimíra Peška spojára od Jičína.
Bola to tvrdá ale pekná vojna aj naprie k tomu, že to trvalo 26 mesiacov.
Zadní Chalupy
Sloužil jsem na rotě rok 1970 - 72, asi rok ještě pod velitelem roty kpt. Plevákem, politruk npr. Hedbávný
a staršina Bednář. Končil jsem jako starší psovod a měl jsem psa Zenita. Hledám kontakt na kluky co přišli se mnou jako psovodi: Zdeněk Švec, Jan Jopek a Jarda Vašíček. Nevíte nich někdo??? Až najdu fotky
tak je sem dám. Mohou se mi ozvat i ostatní co mě z té doby znají
a staršina Bednář. Končil jsem jako starší psovod a měl jsem psa Zenita. Hledám kontakt na kluky co přišli se mnou jako psovodi: Zdeněk Švec, Jan Jopek a Jarda Vašíček. Nevíte nich někdo??? Až najdu fotky
tak je sem dám. Mohou se mi ozvat i ostatní co mě z té doby znají
Zadní Chalupy
luboš | 9.5.2009 11:42 | id 3400 | nahlásit
Na rotě v letech 1966-1968 sloužil můj pan tatík
Petr Pěgřimoč.Posílal jsem sem aj několik dobových
fotek,ale zatím zde nejsou uveřejněné.
Petr Pěgřimoč.Posílal jsem sem aj několik dobových
fotek,ale zatím zde nejsou uveřejněné.
Zadní Chalupy
V březnu 1975 jsem šel do civilu, to se ještě na
rotě sloužilo, velitel kpt. Hedbávný, politruk
por. Kubový. Další zprávy mám z roku 1980 kdy již
rota(fiňák) se využívala jako piket.
rotě sloužilo, velitel kpt. Hedbávný, politruk
por. Kubový. Další zprávy mám z roku 1980 kdy již
rota(fiňák) se využívala jako piket.
rota Zadní Chalupy
Mirek | 7.5.2009 12:36 | id 3372 | nahlásit
Ví někdo ,prosim vás,v kterém roce byla rota
zrušena a kam šli peésáci,včetně z povolání.Díky.
zrušena a kam šli peésáci,včetně z povolání.Díky.
Re: rota Zadní Chalupy
Franta | 22.8.2009 20:51 | id 5555 | nahlásit
Rota Zadní Chalupy byla zrušena v listopadu 1978(nebo1979?) , vojáci byli rozděleni mezi Pod Ostrým, Kateřinou, praporem PS a někteří šli na další roty v rámci bPS. Kubový, který rušil rotu šel na Hamry jako velitel 1.čety, Buriánec skončil v Sušici u P ČR
Re: Re: rota Zadní Chalupy
Ahoj Františku, jestli se nemýlím přišel si na bývalou 18 rPS Zadní Chalupy v roce 1974, mezi kluky si byl velice oblíbený. Bydlel jsi na "Fiňáku".
My dva jsme žažili jednu akci, letní zábava v Hodousicích, která se nakonec nekonala a skončili jsme ráno na praporu v Nýrsku. Blíže si můžeme popovídat v Nýrsku. Jezdím tam na kole jednozu za dva roky, jestli budeš chtít zavzpomínat na staré časy tak napiš, byl bych rád. Ještě jedna prosba co dneska dělá Pepa Kubový? Zdenek
My dva jsme žažili jednu akci, letní zábava v Hodousicích, která se nakonec nekonala a skončili jsme ráno na praporu v Nýrsku. Blíže si můžeme popovídat v Nýrsku. Jezdím tam na kole jednozu za dva roky, jestli budeš chtít zavzpomínat na staré časy tak napiš, byl bych rád. Ještě jedna prosba co dneska dělá Pepa Kubový? Zdenek
Re: rota Zadní Chalupy
Rota byla opravdu zrušena v roce 78, po události z 20.8 na 21.8. Byli jsme rozděleni na Hamry, Kateřinu. Sloužil jsem tam nejprv jako velitel družstva a pak jako svazák, kterého jsem převzal po Ondrůjovi. Ja jsem byl převelen na Hamry.Buď.
Re: Re: rota Zadní Chalupy
Ondrej Perdik | 17.8.2010 10:35 | id 19403 | nahlásit
Slúžil som na Sv.Katerine v rokoch 1963-65.Už niekoľko mesiacov hľadám bývalych príslušníkov jednotky ale márne.Bol by som rád,aby sme nadviazali kontakt moja meilová adresa je nasledovná. Ahoj !
Ondrej.Perdik@gmail.com
Ondrej.Perdik@gmail.com
Foto
Jindřich Praum | 11.4.2009 11:18 | id 2796 | nahlásit
Mám fotku roty z roku 85 a fotku zadních chalup
piketu z téhož roku.
piketu z téhož roku.
Re: kontakt
Ozvi sa mi na email
Fero
Fero
Re: Re: kontakt
Jindra Praum | 10.5.2011 07:33 | id 31147 | nahlásit
omlouvám se Fero, dlouho jsem tu nebyl, ale je vidět že víc a víc lidí se ozve, na rotě jsem byl před rokem, asi by jste to tam nikdo npoznal, mluvil jsem dokonce i se staršinou, je furt stejnej, jen mi neříkal "Cicino"
Re: Foto
Ahoj Jindro,dělal jsem na rotě kynologa v roce 1984-85
Re: Re: Foto
Ahoj Franto "FOGL" bol som na Kateřine ako psovod v roku 1983 až 1985 so psom DIN, boli to pekné časy v divočine. Od konca vojny som sa stretol iba s Ferom Kvasničkom, bolo by fajn ak by sme sa všetci z ročníka podzim 83 až 85 stretli na Sv. Kateřine.
Re: Re: Foto
Jindra Praum | 10.5.2011 07:54 | id 31149 | nahlásit
Ahoj Františku, na tebe se nedá zapomenout "Fogl", snad se na mě za to nebudeš zlobit.
Re: Foto
Tomáš Parkan | 24.2.2009 14:27 | id 1607 | nahlásit
Pane Gemov, zda můžete tak dobové foto z roku 1984
zašlete na stránky vojensko.cz.
zašlete na stránky vojensko.cz.
Re: Foto
eman | 30.1.2010 11:55 | id 10818 | nahlásit
Na Sv.Kateřině jsem sloužil 1982 - 1984,velitel roty kpt.Jílek,výkoňák prap.Podhradský...psi Furo,Lido,Zeno(tomu se myslím říkalo "štípal")
hledám foto
hledám foto z bývalé sousední 18 rPS Zadní Chalupy
2.rps sv. Kateřina - 59-61
Ahoj zdravím všechny příslušníky této roty.
Ozvěte se Standa Vlček
Ozvěte se Standa Vlček
Re: 2.rps sv. Kateřina - 59-61
Ahoj,obaja patríme k tej starej garde pohraničníkov.Na Katerine som slúžil 1963-65 pod velením pána Bajera.Rád by som nadviazal kontakt,aby sme si mohli pokecať a pospomínať si na maladé a pekné časy,prežitá na Sv.Katarine.Pokial máš záujem o kontakt , tu je moja mailová adresa Ondrej.Perdik@gmail.com.
V roku 2009 s kamarátom a splubojovníkom sme boli na rote a za účasti pána Podhradského a bolo to dojemné a príjemné stretnutie.Prosím daj o sebe vedieť .AHOJ
V roku 2009 s kamarátom a splubojovníkom sme boli na rote a za účasti pána Podhradského a bolo to dojemné a príjemné stretnutie.Prosím daj o sebe vedieť .AHOJ
Re: Re: 2.rps sv. Kateřina - 59-61
Jozef Papík | 13.1.2011 17:17 | id 25055 | nahlásit
Ahoj Ondrej, prepáč, že Ti hneď tykám. Sme predsa PS-aci a k tomu sme slúžili v rovnakom čase, len stým, že ja som bol na Maxove. Pozri si "objekty PS" a na nich najčerstvejšie príspevky rotyMaxov. Inak Tebou už spomínaný veliteľ Chyle mi bol veliteľ čaty vo výcviku 1963 v Nýrsku. Veľmi rád nás potrápil zrýchleným presunom v odľahčených poľných. Taktiež súhlasím, že sme v tom čase patrili pod prapor Kout na Šumavě. Ak budeš súhlasiť, môžem Ti napísať na e-mail. S pozdravom Jozef Papík.
Re: Re: Re: 2.rps sv. Kateřina - 59-61
Ahoj Jozef,som rád že na tejto stránke sa objavujú dedovia na 60 rokov.V roku 2009 som navštívil rotu
Svatá Katerina kde som slúžil.Spominaš prapor Kout na Šumave ako prapor ale neviem či sa pamätáš na rotu Červené drevo.Chyle bol drsný a namyslený chlap,býval na rote a jeho manželka bola taká objemnejšia a on chudý ako palica.Nepatril medzi obľubených papalášov.Údajne
opustil PS a končil u policajtov ale už nie je medzi nami.Čítal som Tvoj príspevok kde spomínaš na
kamaráta PAJERCHINA,nebol s Pov.Bystrice ?
Hral futbal ked áno tak som ho osobne poznal futbalu ešte z civilu ako 19 ročný chalan.Opíšho
trochu.Moja mailová adresa Ondrej.Perdik@gmail.com Ahoj a maj sa pekne ja bývam v Rim.Sobote
Svatá Katerina kde som slúžil.Spominaš prapor Kout na Šumave ako prapor ale neviem či sa pamätáš na rotu Červené drevo.Chyle bol drsný a namyslený chlap,býval na rote a jeho manželka bola taká objemnejšia a on chudý ako palica.Nepatril medzi obľubených papalášov.Údajne
opustil PS a končil u policajtov ale už nie je medzi nami.Čítal som Tvoj príspevok kde spomínaš na
kamaráta PAJERCHINA,nebol s Pov.Bystrice ?
Hral futbal ked áno tak som ho osobne poznal futbalu ešte z civilu ako 19 ročný chalan.Opíšho
trochu.Moja mailová adresa Ondrej.Perdik@gmail.com Ahoj a maj sa pekne ja bývam v Rim.Sobote
