| Předchozí | 1 fotografie L.Nekvapil z 96 | Další |

Výzdoba u příjezdové silnice
Autor: L.Nekvapil | Pořízeno: 3.2008 | 20×
Autor: P.Šuran | Pořízeno: 11.2011 | 76×
Sekce:
Pohraniční roty 11. bPS
2. rPS - Malé Leváre
(96 fotografií)
2. rota 1. praporu 11. brigády Pohraniční stráže (SR)
Rota se nacházela severozápadně od obce Malé Leváre (okres Malacky, SR), u Lakšarského potoka.
Rota se nacházela severozápadně od obce Malé Leváre (okres Malacky, SR), u Lakšarského potoka.
GPS: 48°30'38.29"N, 16°57'38.188"E
Dobové foto
Vaše komentáře...
Řazeno dle vláken | Seřadit dle času
Levárky
Zdarec Peto ale i další co jste to pomalu rozhejbali!! Tak at ty Levárské stránky žijou, pojdme do toho a i já zdravím ty roky na Záhoří!!!!!!
Re: Levárky
peťo š. | 6.4.2012 23:49 | id 44471 | nahlásit
Dokelu,veď v r.1984-85,keď som tam pátračil tá rota bola úplne v pohode!Jeden za všetkých,všetci.....!O čom sa tu všetci hádajú!Aj mňa Pavlovič ako VČ honil po poli s plnou poľnou až som blval raňajky!A čo?k***a,veď som bol na hranici!Poslali ma na noc strážiť úsek od Káni po rotu,a to nebolo 5 metrov!A myslím,že toto poznala väčšina ,,Levárčanov",tam nemohol pobehovať nejaký srágora!Šak by v prvom rade postrieľal pol dediny a potom seba!A ONI boli za nás zodpovední!A za neprechodnosť hranice!Tak nás cvičili.Inak to nešlo?Alebo sa pletiem?P.
gavroš
clapi nazdar.ja som služil 87-89 ako pátrač a bolo to pekne obdobie,napriek tomu že sme tam stravili zbytočne dlhý čas.Velitel roty bol Antika čiže Tono Miklovič a boli tem ešte Krpčiar,Pohlotka Peťo Lörincz a vykoňak bol bandaska na skutočne meno si nespomínam.Bolo to krasne obdobie s mojim ročníkom s ktorými som aj v rámci možností v kontakte.Za tie roky sa nás tam vystriedalo kopec a myslým si že vôbec sa to tam nezmenilo ani v súčastnosti.Zdravím všetkých PS-ákov Viktor alias Gavroš
Re: gavroš
Friša 85-87 | 28.2.2012 07:58 | id 42941 | nahlásit
Ten bandaska sa volal nprap. Prievoznik predtým služil na 1.rPS ako VČ. Peto Lorincz služi ako psovod v PZ Rožňava.
Re: Re: gavroš
Igor | 28.2.2012 09:08 | id 42944 | nahlásit
Nazdar.A Prievozník potom skončil u PS ?
Re: gavroš
Čau Viki!Vidím,že úž aj Levárčania konečne začínajú žiť na týchto stránkach!!!Mám z toho radosť!Aj ja som ,,pátračil" v Levárkach (1984-a kúsok 1985).Ak máš záujem o komunikáciu,ozvi sa na mail v záhlaví!Peťo
Re: gavroš
Ten bandaska Vám psal do Vašich záznamů opuštáky.které jste někteří vůbec neměly a domů by jste se dostali pouze na dovolenou.Staňa
Re: Re: gavroš
Staňa | 17.3.2012 13:14 | id 43783 | nahlásit
Ještě ktomu další.Někteří přišli se svojimi problémi za mnou místo za svím VČ.To taky o něčem svědčí,že ten bandaska narozdíl od jiných si prožil ZVS a věděll co každý voják potřeboval.
Re: Re: Re: Re: gavroš
Stana | 26.3.2012 14:31 | id 44065 | nahlásit
Máte všichni tolik let po vojně.Tak někteří řekněte kolikrát jsem Vás(ne všechny,někteří si to nezasloužili)kryl před problémem,za které by jste nasluhovali i několik dní, možná by někteří šli do basy natvrdo.Kolikrát jsem se hádal s velitelem roty nebo s trpaslíkem ZVP a měnil Vaše tresty na nejmenší .Proto bych Vás některé rád viděl,podotýkám,že něktreré .Nestojím o taky pohraničníky,kteří nebrali ohled na kamarády ,ale pouze na sebe.Proto byli někteří schopni pro svoji (vych.....t) potopit kamaráda.O tom ani sami nevíte.
S pozdravem Staňa
S pozdravem Staňa
Re: Re: Re: Re: Re: gavroš
Stana | 1.4.2012 19:28 | id 44282 | nahlásit
TAK CO MÁTE STRACH,ŽE BY SE NĚKDO DOZVĚDĚL NĚCO CO JSTE NĚKTEŘÍ ZVÁS PROVADĚLI ,ABYSTE SE MĚLI DOBŘE A BYLO VÁM JEDNO ŽE OSTATNÍ TRPÍ.STAŇA
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: gavroš
Igor | 1.4.2012 21:02 | id 44287 | nahlásit
Nemám problém sa ti pozrieť do očí .Pamätám si ťa ešte s 1.rps v 1986 mávali sme s tebou PŠM.Vtedy si mal hodnosť nrtm.Aj s J. Prokopom ste boli pohodoví chlapi.Rád spomínam na tie časy.S pozdravom Igor.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: gavroš
Staňa | 2.4.2012 01:06 | id 44296 | nahlásit
NEJDE ODPOVĚDĚT NA KOMENTAŘ IGORA,ALE PATŘILS MEZI TY ZA KTERÉ BYCH KLIDNĚ DAL RUKU DO OHNĚ.STAŇA
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: gavroš
Staňa | 4.4.2012 14:38 | id 44368 | nahlásit
VIDÍŠ IGORE NIKDO SE NEOZÝVÁ.JEDINÝ TY JSI MĚL ODVAHU,JAKO VŽDYCKY.NO NEVADÍ SNAD SE JEŠTĚ NĚKDO NAJDE KDO NEMÁ STRACH .
AHOJ STAŇA
AHOJ STAŇA
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: gavroš
Staňa | 11.4.2012 15:25 | id 44726 | nahlásit
A buďte rádi ,že jste o těchto věcech radši nevěděli,proto že u nás se sloužilo s ostrou municí a někteří byli takový že by ji použili,kdyby se tyto věci dozvěděli. Staňa
Zde již nelze dále reagovat
1986-1988
Zdravím -Najdu zde někoho s tohodle ročníku skvělých kluků:?, Přemek šofér
Re: 1986-1988
Přemku nazdáááááááár!Konečne sa niekto ozval!Si Levárčan,tak si náš!Tak sa ozvi na mail v záhlaví,alebo priamo tu!!!!To by bol v tom čert,aby sa pár z nás nedalo dokopy.A na ročníku nezáleží.......Peťo
Re: Re: 1986-1988
Moc rád .vzpomínky nejdou vymazat.přijedu a dáme si pivko v Levárkách ,jen nevím kdo mě to vítá horakprema@centrum.cz napiš Petře
Re: Re: 1986-1988
Služil som tu len krátko v lete 1975 asi 4 mesiace.
Velitelom bol kpt.Turbek,Zvp mjr.Cibulka,výk.
Krpčiar, potom ešte nadpor.Koutny. Z vojakov
Vašíček,Zalom,Gocník,Ferko,Kothaj,Frohlich,Kalusz,
Mudroch,Pleško,Šimčík,Chalmovanský, Nogel,
Kmec a mnoho iných, ale je to už doba. Potom ma
prevelili na pohraničný prápor do Malaciek , no ale aj potom som na rotu do Levárok ako aj na ine roty v rámci 1. pr.PS chodil dosť často až do konca v roku 1977.
Velitelom bol kpt.Turbek,Zvp mjr.Cibulka,výk.
Krpčiar, potom ešte nadpor.Koutny. Z vojakov
Vašíček,Zalom,Gocník,Ferko,Kothaj,Frohlich,Kalusz,
Mudroch,Pleško,Šimčík,Chalmovanský, Nogel,
Kmec a mnoho iných, ale je to už doba. Potom ma
prevelili na pohraničný prápor do Malaciek , no ale aj potom som na rotu do Levárok ako aj na ine roty v rámci 1. pr.PS chodil dosť často až do konca v roku 1977.
Levárky
Vážení zdarec, tak tady to spí jak na naši poplachove. Budíček snad ani a výjezd nepomůže, jediný Peter je stále na nohou a posílá emaili a fotí roty Bratislavské brigády!! Bude konec roku co a stále nic, tak čauky PSsáci z Malích Levárok....
budíííííčéééééék
Chalani,však píšte!!!!!Ćo tu naozaj spíme?Čo Levárky bola slabšia rota ako iné?Však sa dajme dokopy a ukážme,že sme boli plnohodnotná rota! k...a,nespime!!!!!!
roky 1966-68
Zdravím všechny kteří prožili nesmyslné roky ale
nezapomenutelné v Levárech.
Ozvěte se chlapi dnes už dědečkové,
kdo jte sloužil na rotě ještě za drátama na čerpačce.
v leteh 68-69 ať zavzpomínáme na stanoviště Káňa ,
Šiferd,Na lomu nebo na pravý styk s rotou Moravský
Ján a na vínečko v místních sklípcích.
Tak všem přeji hodně zdraví
a těším se jestli se někdo ozve.
nezapomenutelné v Levárech.
Ozvěte se chlapi dnes už dědečkové,
kdo jte sloužil na rotě ještě za drátama na čerpačce.
v leteh 68-69 ať zavzpomínáme na stanoviště Káňa ,
Šiferd,Na lomu nebo na pravý styk s rotou Moravský
Ján a na vínečko v místních sklípcích.
Tak všem přeji hodně zdraví
a těším se jestli se někdo ozve.
stretnutie
Ak si slúžil u 11.br.PS a chceš sa stretnúť s priateľmi
napíš simar@post.sk
napíš simar@post.sk
Re: stretnutie
ZDRAVIM POHRANOCIAROV!
SLUZIL SOM TAM V ROKOCH 83 AZ 85, AKO PSOVOD! CHCEL BY SOM VEDIET O AKE STRETNUTIE BY SA MALO JEDNAT. M.
SLUZIL SOM TAM V ROKOCH 83 AZ 85, AKO PSOVOD! CHCEL BY SOM VEDIET O AKE STRETNUTIE BY SA MALO JEDNAT. M.
Re: Re: stretnutie
Jsem rád že se setkáváme na těchto stránkách .Jedná se o setkání vojáků základní služby a příslušníků Pohraniční stráže z povolání sloužících u 11 brigády Bratislava při příležitosti šedesátého výročí přijetí zákona o OSH . Osobně se účastním a tak věřím ,že se všichni dostavíte i se staršinkou Palátem. Pozdravy z Místku . Nekvapil L.
Re: Re: Re: stretnutie
NAPIŠTE DATUM A JÁ SE PODŘÍDÍM AHOJ.
STAŇA
STAŇA
Re: Re: Re: Re: stretnutie
Pokud máš vážný zájem o účast ,setkání se plánuje na 11.6.2011 Kontaktuj . Šímára na email :simar@post.sk. podá Ti bližší informace Hezký večer.Láďa N. Psovod z Gajar
PS Malé Leváre
Koukám a stále jsem nahlížím a říkám si, proč stránky této roty jsou tak slabě navštěvované a minimálně psané!! Když koukám na strány PS v celém množství jako celek, tak ta naše Bratislavská je velice slabě navštěvovaná- škoda!!
P.S. Zdravím na dálku i toho, kterého tento problém tady taky mrzí a jeho jméno Peter Šuran, čau Peto !!!
P.S. Zdravím na dálku i toho, kterého tento problém tady taky mrzí a jeho jméno Peter Šuran, čau Peto !!!
Re: PS Malé Leváre
Čau Zdendo!Dávno si sa neozval!Žiješ?
Vánoce
Posílam pozdrav z Hlinska do Malých Levár, kde i já prožíval dvoje a spokojené vánoce v letech 1978-1980 a vzomínam na ně doted!! Krásné vánoce všem i co jsem píši!! Hodně zdraví, pohody, štěstí v roce 2011. P.S. Hlavně více pisatelu i z ročníku co jsem tam sloužil i já!! Tak zdar chlapáci..........
Re: Vánoce
peťo š | 25.12.2010 19:19 | id 24015 | nahlásit
Konečne poriadny príspevok!!!!Myslím,že keď všetci spomíname na časy prežité v Levárkach,nemali by sme to hodnotiť subjektívne.Myslím,že je jedno,či si tam bojoval ako záklaďák,alebo lampasák,v podstate sme boli všetci na jednej lodi,a nezáleží ani na ročníku.Na zlé sa chvalabohu zabudlo a nikto z nás nemôže povedať,že mu tá čiara nič nedala.Či to už bola láska k prírode,psom,priateľskej jednote a podobne.Možno niektorým aj nenávisť.Ale táto stránka je dobrovoľná a kto nerád spomína je to jeho problém.Tak si užime spomienky na tie roky,na kamarátstva,huncútstva,nasadenie,únavu.Ale i úsmev,podanie ruky,lásu a oddanosť psov......!Kto z porevolučných generácií sa môže pochváliť podobnými zážitkami,skúsenosťami a hlavne nostalgickými spomienkami?Tak si tú hodnotu vážme a chráňme!Chalani,toto sa kúpiť nedá!!!!!
Re: Re: Vánoce
Zdravím na dálku a máš pravdu! Co čtu a projíždím články a jiné roty po republice, tak tady to nějak vázne v komunikaci. Koukám jsem stále a nic se tu neděje. Je to velká škoda, já osobně rád vzpomínám i doma tím žiji a pomalu vnoučatům o tom budu vyprávět. Z.
Re: Re: Re: Vánoce
peťo š | 29.12.2010 20:58 | id 24211 | nahlásit
Tak Zdendo,najprv medzisviatkový pozdrav z Bratislavy.A hlavne všetko naj v tom 2011!Nech sa nám lepšie dýcha ako doteraz.Vidíš z pojašených puberťákov sa pomaly stávaju starý otcovia a dedkovia,ale to len navonok.Každý je tak starý,ako sa cíti.Že viazne komunikácia?Je to normálny jav.Veľa našich bývalých spolubojovníkov sa HANBÍ za to,kde slúžili.I keď neviem prečo.Nás sa niekto pýtal,či to chceme?Proste ideš a hotovo.A pakáreň sme si robili sami.Keď to pretransformuješ,tak je to tak aj v reálnom živote.Len v inej farbe.A keď si niekto nevie z toho vybrať to pekné,tak hold ,smola.Aj ja tým žijem,až mám niekedy pocit,že tým leziem okoliu na nervy.Ale čo už?Hold sme takí!To už nezmeníme.A myslím,že to ani nieje treba meniť!Tak zatiaľ čau.A keď sa Ti ,,zasteskne"tak niečo popíš! Peťo
Re: Re: Re: Re: Vánoce
Zdravím až do Blavy. Jezdím přes ní na dovolenou do Meděru a na spátek se stavuji v Levárech a na oběd v Malackách v Záhoranu a koukám na vycvikáč a byl jsem se podívat i na Sahaře- brrrr!! Koukal jsem, když ty ji rukoval, já byl rok už ženatý a ted už mám 3 vnoučata jak to letí. A do Bratislavy jsem jezdil na Vajnorskou a tramvají po ni zadara, to byl rok 79 :-)))
Rád vzpomínam, ikdyž i já si udělal pár kopanců v té době ale vše bylo v normě a bez průseru! Byla to dobrá rota, sloužil jsem jednu dobu před drátama, ale i za nima!! Ale byl vše v pohodě. Tak si zejtra užij silvestra a v roce 2011 jen to nej a zdraví tobě i tvé rodině, Zdeněk
Rád vzpomínam, ikdyž i já si udělal pár kopanců v té době ale vše bylo v normě a bez průseru! Byla to dobrá rota, sloužil jsem jednu dobu před drátama, ale i za nima!! Ale byl vše v pohodě. Tak si zejtra užij silvestra a v roce 2011 jen to nej a zdraví tobě i tvé rodině, Zdeněk
Re: Re: Re: Re: Re: Vánoce
peťo š | 4.1.2011 19:58 | id 24566 | nahlásit
Ahoj Zdendo!No uznávam,že v čase,keď Ty si bojoval v Levároch,ja som ešte dral lavice strednej školy.A všimni si,že v spomienkach ten rozdiel vôbec nieje vidieť.Myslím,že to nieje v letopočte.Ale v ĽUĎOCH!Každý,kto má trochu vzťah k prírode a reálnemu životu to musí tak vidieť.Nemyslíš?Yatiaľ ahoj! Peťo
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Vánoce
Maťo | 11.3.2011 11:12 | id 28345 | nahlásit
Nazdar Peťo. Super príspevok, konečne jeden z mála chalanov do partie. Boli sme mladý, obloha bola modrejšia, dievčatá sa na nás viac usmievali, to čo sme zažili na čiare sa nedá ničím nahradiť. Od prvého stretnutia brancov na obecnom úrade som bol presvedčený o tom, kde by som chcel odslúžiť ZVS a nikdy som sa za to kde som slúžil nehanbil a nemám dôvod sa skrývať. Mrzí ma, že dnešná generácia na nás ukazuje prstom zo slovami " strieľali ste do neozbrojených ľudí " . Žijem na strednom slovensku a do Bratislavy chodievam pravidelne a občas navštívim bývalú rotu v Jarovciach. Keď som ju prvý krát videl v akom je stave normálne mi bolo do plaču
Re: Re: Re: Vánoce
Čau Maťo!Po dlhom čase som sa konečne dostal k počítaču.Vieš,hektická doba,treba živiť demokratických,nenažraných d***lov,máš sa čo otáčať.Fakt na tú dobu stále viac a viac spomínam.Vtedy sme síce viac nadávali na vojnu,ale podnes deň z toho ťažíme.Ani ja sa nehanbím za službu u PS.Nieje prečo.Tí,čo ukazujú prstom väčšinou v 89 ťahali za sebou drevenú kačičku.Hold,sú mi ľahostajní.A som nesmierne rád,že na tomto fóre nájdem pár spriaznených dúší!Zatiaľ čau!Peťo
ženista
Ahoj Laco čítamtieto príspevky a tiež som sa rozhodol, že napíšem. Neviem či si na mňa spomínaš, ale robil som na bigadě ako ženista. Rozvážal som ženijný materál po rotach. V roku 1987 som odišiel na školu do Holešová a tu sme sa stretli keď ste chodili po revolucii na nějaké školeni. Stretol som tom i Jana Kvietoka, Laca Leporisa a tuším i Teba. Ja už na škole nerobím a teraz ku konci rika končím u PČR. Inak pozdravuj Pohlotku, myslím, že bol z Michaloviec a dobré som ho poznal. Nevieš čo je s Imrem Bánom. Inak Ahoj Laco
čaute chalani!
ježííííííš!konečne som našiel spriaznené duše!aj ja so slúžil v levárkach cca 6/84 - 12/84.potom ma prevelili na prapor do malaciek!Kde ste kto?ozvite sa!!!!!!!
Re: čaute chalani!
no tak dnes som prisiel na tuto stranku ani neviem ako zhanam neake odznaky z PS,a pozeram na tento vas pokec a normalne ma zaujal tak ze mi skoro vybehli slzy ved ja som tam tiez sluzil v 84 az 86 r. tiez za Miklovica a Krpciara ten je od nas zo zavady pri V.Krtisino abol by som rad keby sme si zaspominali ktori ste tam boli v tych rokoch ako ja vela si uz sice nepametam no ja som tam robyl sofera a velitel hliadky na 5 tom moste v 3oj clennej hliadke aj skamaratom Kucerom z Detvy.
Re: Re: čaute chalani!
Aj ja som rád,že som túto stránku našiel.Tiež ma chytila nostalgia jak h****o!Aj ja by som rád pospomínal,či už cez internet,alebo pri pivku.
JAROSLAVOVI
JARO L. | 28.12.2010 12:31 | id 24131 | nahlásit
Ahoj Jaroslav.Z toho čo píšeš tipujem, že sa voláš M.....a. Bol som rok služobne starší a slúžil som DDR. Keď sme išli za drôty, rád som šoféroval ten Tvoj UAZ. Teraz bývam v Prešove. Čau čau Jaro.
Re: čaute chalani!
Ahoj!
Ešte brázdiš po Bratislave električkou alebo už nie
Ešte brázdiš po Bratislave električkou alebo už nie
Re: Re: čaute chalani!
Jasné,že brázdim!Robím síce výpravcu na električkách,ale občas pojazdím!Som rád,že si zareagoval!Dík
Levárky
Tady snad nikdo nesloužil, že kontakty se nerozšiřují. Pořád tápu(tápemé) a nikdo tady není i třeba z roku 1978- chlapy stárneme!! Zdenek
Re: Levárky
J.Tištian | 20.1.2012 20:07 | id 41057 | nahlásit
Nespomínaš si na kuchára Joža Tištiana?
Re: Re: Levárky
Reguji a nevím jestli to je zrovna na mě??? To jméno ale nic neříká, nebo se můžu pamatovat....
ML
Byl jsem v ML pár týdnů po skončení PŠ v roce 1963, velitel byl kpt. Skubák, na ostatní se nepamatuji. Vím, že tam byla velmi hezky vedená kronika roty.
chovná stanice
Zdravim. Já jsem sloužil 89 91 na chov. st. v dl. lukách a jezdili jsme do rPS Leváre pro jídlo.
Tak snad se někdo z chov st. ozve. Velitel tenkrát
V. Dzúr. No musím se tam jet podívat.
mějte se
Tak snad se někdo z chov st. ozve. Velitel tenkrát
V. Dzúr. No musím se tam jet podívat.
mějte se
Re: Re: chovná stanice
jo přesně on me to učil sem byl jeho bakelit nebo jak se to říkalo.
Re: Re: chovná stanice
ps ty jsi byl na chov. st. nebo na 2.
Re: Re: Re: chovná stanice
ps | 17.3.2010 08:15 | id 13891 | nahlásit
Byl jsem Foduv rocnik a jezdil s tebou jako vel.vozu pro stravu.
Re: Re: Re: Re: chovná stanice
to je široký pojem a nejsi náhodou někde od zlína
Re: chovná stanice
Petr | 17.3.2010 20:00 | id 13913 | nahlásit
mám takové tušení, že tam sloužil v tu dobu kámoš Olin U.
Re: Re: chovná stanice
a nebyl on olin z brna?
Re: Re: Re: chovná stanice
Petr | 9.5.2010 11:32 | id 15798 | nahlásit
Ne, Luhačovice nebo Pozlovice.
Re: chovná stanice
Ja som tam bol v roku 1985-87 ako veliteľ družstva. Vlado Dzúr je nebohý , je pochovaný v M. Levároch , občas keď som v kurze psovodov idem mu na hrob zapáliť sviečky. Jeho žena Anička je teraz na CHST ošetrovateľka šteniat. CHST už patrí pod Moravský sv. Ján a nie pod M.Leváre
Re: Re: chovná stanice
Ahoj.Znal jsem Vlada i jeho ženu velice dobře,protože jsem byl ve stejné situaci jako Vlado.Byl bych Ti neskutečně zavázán,kdyby jsi mi poskytl kontakt na jeho ženu.Rád bych zavspomínal
na staré časy.Odešel jsem po v roce 1990.
Dík Staňa
na staré časy.Odešel jsem po v roce 1990.
Dík Staňa
Re: Re: Re: chovná stanice
Jura | 8.7.2010 18:07 | id 18169 | nahlásit
Odkud jsi odešel po roce 1990?
Re: Re: Re: Re: chovná stanice
Odešel jsem z PS Male Leváre.Sloužil tam Miklovič,
Krpec(Krpčiár),Pohlotka já Ahoj Staňa
Krpec(Krpčiár),Pohlotka já Ahoj Staňa
Re: Re: Re: Re: Re: chovná stanice
Nazdar stenly. mikloviča som poznal. Bol som na pš-ke v Levároch.Bol to menovec preto sa na neho pametam. Super chlap. Chodil som mu zbierat okolo kanála flašky ktoré odovzdaval a kupoval si za to chlast. Fakt uplne do pohody chlap.Bolo tam super. ja som nastupoval 1991. čaf
Zde již nelze dále reagovat
Re: chovná stanice
Neozval si sa , ja som tam slúžil pred tebou v 85 - 87 ak máš nejaké foto daj vedieť
Re: chovná stanice
Zdravím, já jsem na té samé chovné stanici sloužil v letech 1988 - 1990. V. Dzůr zemřel jestli si dobře vzpomínám v roce 91. Byli jsme mu tenkrát na pohřbu. Byl to supr chlap.
Re: Re: chovná stanice
SAVAN | 16.6.2010 22:12 | id 17264 | nahlásit
Nemáš nejaké foto z chst ? Prípadne Vlada alebo niekoho kto tam slúžil tesne pred tebou či ich nepoznám
Re: Re: Re: chovná stanice
Jirka Zbořil | 17.6.2010 17:59 | id 17299 | nahlásit
Fota mám, ale ne toho, co by se týkalo před r. 1988.
Re: Re: Re: Re: chovná stanice
Mam nejaké fotky taky sloužil sem 1987aš1989
Re: Re: Re: Re: Re: chovná stanice
Jiří Zbořil | 14.5.2011 15:47 | id 31269 | nahlásit
Neříkali jsme Ti náhodou "Indián"?
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: chovná stanice
to vyš ze se mně řikalo indian aj do dnes
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: chovná stanice
čau jirko naš nejaké kontakty na kluky co tam snama byli. INDIAN.PF@email.cz tady je na mně šak se ozvy
Re: Re: Re: chovná stanice
Mám kontakt jenom na Jarka Růžka, byl moje číslo a dělal velitele družstva.
Re: Re: Re: Re: chovná stanice
cau tak se semnou spoj na internet, ja sem zháněl kluky Zdeńu v Karviné kdyš sem tan byl Stańu v Brně a Romana u Pohořelicích jenom sem mluvyl z brachú.to je na moc dlouho .......tak se spoj.
Re: chovná stanice
Zdravim ja jsem tam byl 89 na podzin sel sem do civilu a byl sem tam na psovocké kuchini
pro J
Díky za napsání, jsem rád ze jsem tyto stránky našel. Ty jsi jaký ročník a i jsi tam sloužil?? Z.
Re: pro J
J | 7.3.2010 21:02 | id 13344 | nahlásit
Ročník som rovnaký ako Ty, ale neslúžil som na slovensko-rakúskej hranici ale česko- nemeckej kúsok od Ašu. Menovaných pánov poznám osobne, ale
až z neskoršej doby už z civilu.
až z neskoršej doby už z civilu.
Re: Re: pro J
Zravím a diky za napsaní. Tak tím pádem jsi někde asi z okolí,co?? Já jsem se tam byl podívat nekdy v 82, 84 jsem byl v hotelu Záhoran. Na dovolené jsem tam byl v 90 roce, to tam ještě stěna byla. Pak jsem se vracel z dovolené na Senci asi před 6 roky a to jsem jel už za stenou ke Káni a před rokem jen v Malackách též dovolená -Meder. Znám Miklovič, Kanok, Krpčiar, Mudroch, Mudry, Lunák, Horváth, Souček. To jsou z mé doby, ale zatím jsem nikoho z ročníku nenašel. Rád popíšu pár vět, Z.
Re: Re: Re: pro J
J. | 8.3.2010 21:21 | id 13406 | nahlásit
Máš pravdu, bývam v Moravskom Sv. Jáne a p. Miklovič ak sa to tak dá povedať, bol mojím kolegom,
po tom ako bola zrušená Ps (pracovali sme ako civilní
zamestnanci MV),teraz je už na dôchodku ako som
už spomenul. Laca Múdreho poznám cez jeho pani,
určitý čas aj ona bola u nás zamestnaná. Tie ostatné
mená mi ale nič nehovoria. Ako som Ti už napísal, ja
som si vojnu odslúžil úplne na druhom konci republiky,
hoci rota bola veľmi podobná práve tej z Malých Levár
či Moravského Jána. No a nebol ani dôstojníkom PS, u MV SR som začal pracovať až o veľa neskôr
po r. 1989.Ozval som sa Ti len kvôli tomu, že si
spomenul mená práve týchto dvoch pánov. Zdravím
po tom ako bola zrušená Ps (pracovali sme ako civilní
zamestnanci MV),teraz je už na dôchodku ako som
už spomenul. Laca Múdreho poznám cez jeho pani,
určitý čas aj ona bola u nás zamestnaná. Tie ostatné
mená mi ale nič nehovoria. Ako som Ti už napísal, ja
som si vojnu odslúžil úplne na druhom konci republiky,
hoci rota bola veľmi podobná práve tej z Malých Levár
či Moravského Jána. No a nebol ani dôstojníkom PS, u MV SR som začal pracovať až o veľa neskôr
po r. 1989.Ozval som sa Ti len kvôli tomu, že si
spomenul mená práve týchto dvoch pánov. Zdravím
Re: J
Díky za napsání a už tě nebudu více obtěžovat a ani psát. Zdravim Z.
Re: Re: J
J. | 9.3.2010 19:30 | id 13460 | nahlásit
Vôbec si ma neobťažoval, rád som Ti odpovedal, i keď
viac informácií Ti dať nemôžem, keď Ty si brázdil
chodníky okolo rieky Moravy v hraničnom pásme, ja
som robil to isté, len asi 500 km ďalej. Na tieto strán-
ky som sa tiež dostal náhodou,kvôli záujmu o voj. hi
stóriu, a tak sme sa nakontaktovali viacerí, čo sme spolu slúžili. Minulí rok sme mali aj malé stretnutie.
Prajem aj Tebe, aby sa Ti ozvali bývalí kamaráti,
s ktorými si v minulosti slúžil. Zdraví Ťa Jozef.
viac informácií Ti dať nemôžem, keď Ty si brázdil
chodníky okolo rieky Moravy v hraničnom pásme, ja
som robil to isté, len asi 500 km ďalej. Na tieto strán-
ky som sa tiež dostal náhodou,kvôli záujmu o voj. hi
stóriu, a tak sme sa nakontaktovali viacerí, čo sme spolu slúžili. Minulí rok sme mali aj malé stretnutie.
Prajem aj Tebe, aby sa Ti ozvali bývalí kamaráti,
s ktorými si v minulosti slúžil. Zdraví Ťa Jozef.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: pro J
FRIŠA pre Zdendu | 10.3.2010 10:22 | id 13486 | nahlásit
Mudroch býva v Gajaroch, Luňák a Horvath v Malackách. Sú to dnes zvláštny ľudia .
Re: Re: Re: Re: pro J
Igor | 10.3.2010 12:56 | id 13494 | nahlásit
Nazdar. Ćo spomínaš v predchadzajúcom príspevku meno Horvath nebol na 1rps politruk,alebo sa mílim?
Re: Re: Re: Re: Re: pro J
FRIŠA | 10.3.2010 13:49 | id 13496 | nahlásit
Ano aj tam služil v 1987 -88 ako politruk potom ho prevelili na prápor v Malackách.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: pro J
Já pamatuji v Levárech politruka podprap. Kanok, pak dostal podpor. A nevím v kolikátém roce jsem tam se byl podívat. Udajně musel odejit od PS- někdo z rodiny měl nějaký problém. Ten to v tu dobu dral už moc vážně!!
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: pro J
FRIŠA | 9.7.2010 07:00 | id 18182 | nahlásit
npor. Horvath dne vykladá ZELENINU V Kauflande v Malackách ,nemôže sa tej prof.deformácie zbaviť.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: pro J
Igor | 9.7.2010 07:15 | id 18183 | nahlásit
A ako dopadol Toth.A ešte ma napadlo,on slúžil na 1rps mjr Baka.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: pro J
pro FRISA- Mudrocha znám, je to už hrozně dávno co jsem ho potkal v Malackách v Záhoraně kolem roku85 a on dělal tam velita roty a pěkně jsme se opili. Co ho pamatuji já byl rozumnej v tu dobu, Horvath byl je rotmistr a Lunák poručík.A psal jsem i Můdrý, ten mě delal VC a pred civilem to podapsal. Joo, stárnem i mě už je 50 roků. To jsme byli ještě mladíci, rád na Leváre a kolem vzpomínam!!
Re: Re: Re: Re: Re: pro J
FRIŠA | 11.3.2010 08:13 | id 13554 | nahlásit
Kanok v rokoch 90 - tich robil šefa obecnej policie Gajary. Horvath skončil ako npor. Mudroch ako mjr. Luňak mjr.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: pro J
MIREK | 11.3.2010 08:57 | id 13556 | nahlásit
Luňák dělal velitele roty v Malackách.Byl kapitán
potom major.
potom major.
Re: Frisa
pro FRISA, MIREK- koukám, co jeden dělal a dallši jak vyrostli ve funkcích. Tím pádem asi byli dobří! Já se tu celou dobu živím rukama a dnešní doba u nás i na Slovensku není na nijaké vyskakování!! Opět se těším v létě na Meder a doufám, že na zpět domu se zastavím pokochat krásami Záhoří a doufám že už tu nejsou ty houfi komárů. To jsem nestačil jezdit na Vajnorskou pro repelent a sítky. To mě posílal p. Krpčiar!!!
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: pro J
FRIŠA pošli mail. adresu pre SAVANA
Re: Re: Re: Re: pro J
karel | 7.3.2011 15:24 | id 28156 | nahlásit
Zdravím všechny,hlavně marody.Lunnák bydlí v Malackách?Ví někdo přibližně kde,nebo kontakt na něho.Já ho pamatuju jako tuším kapt.
Díky za zprávičky.
Díky za zprávičky.
Re: Re: Re: Re: Re: pro J
friša pre Karla | 9.3.2011 11:07 | id 28230 | nahlásit
Luňák býva v Malackách v paneláku za obchodným domom AFK.
Zde již nelze dále reagovat
PS
Sloužil jsem tady v roce 1978-1980, pamatuji 5 most, ch***ou stanici u Moravského Jánu, na Káni, u soutoku tam běhali romové, krpčiar, Laco Můdrý a další. Rád někoho poznám, Zdenek K.
Re: PS
J | 6.3.2010 23:03 | id 13255 | nahlásit
nadp. Miklovič aj L.Múdry bývajú i dnes na bytovkách
vedľa bývalej roty, sú už samozrejme na dôchodku.
vedľa bývalej roty, sú už samozrejme na dôchodku.
Re: Re: PS
FRIŠA | 9.3.2010 10:02 | id 13422 | nahlásit
Na bytovke býva aj p.Krpčiar a bývali technik 2 PS roty p.Pohlotka
Re: PS
Ahoj Zdendo. Napíš mi na email, lebo priezvisko K. mi nič nehovorí. Lebo ako vieš zostal som tu potom slúži až do roku 1992 a stále bývam na bytovke v tom byte kde býval Martin Luňák/čili/. Niektorých chalanov som stretol aj tu, ked sa prišli pozrieť niektorý aj s rodinami, kde slúžili. Napíš ako sa máš a čo robíš v súčasnej dobe. Pozdravujem všetkých chalanov čo si ma pamatajú či ako základaka alebo lampasáka.
Re:Laco
Zdravim Laco, napsal jsem ti na Gajary. Tady je jináč moje domovská rota, tady si to velice dobře pamatuji. Můj email je 23zdenda23@seznam.cz tak můžeš napsat na něj Já tvuj neznám a jmeno ti napišu po emailu. Z.K.
Re: PS
samuraj7007 | 10.7.2010 19:34 | id 18263 | nahlásit
ja som si to okrútil v r.1972 - 1974 ešte na starej čerpačke, to bolo iné kafe honili sme i medveda
Re: Re: PS
samuraj7007 | 10.7.2010 19:42 | id 18264 | nahlásit
doplním velenie, Turbek,Krpčiar, Koutný, politrukCibulka - zlatý, Banyasz,
Mudroch bol môj brkoš.
Mudroch bol môj brkoš.
Re: PS
Zdravim! Ozve sa niekto? Sluzil som na 2 Rote v rokoch 1983 - 1985 ! bol som tam ako psovod mal som psa suku menom RIA - Miska! Velitelom tam bol p. Miklovic! Rad by som zaspominal na stare casy!
Re: Re: PS
peťo | 4.12.2010 14:54 | id 23077 | nahlásit
Milan,ja som tam bol zhruba 6/86-11/86 ako pátrač po Janovi Ďurfinovi.Museli sme sa stretnúť.Pripomeň mi sa.Ja si pamätám akurát chalana čo slúžil so psom BAK.Meno si už nepamätám,ale bol to môj mazák a volali sme ho podľa psa: BAK.
Re: Re: Re: PS
Ahoj Peto! No ja som tam bol v roku 83-85 ako mam napisane! Vtedy tam bol patrac Durfina ano ! Aj patrac Jan Jurca z Letnicia zo zahoria! Baka mal myslim ze ako psovod Ivan Farbanec! Ja som ma fenku Ria- sa volala ! Potom ju prevzal po mne kucera ! Vtedy tam bol vel. Miklovic,zastupca Mudroch. vel.ciat: Mudry,Pavlovic,! A este ale nemozem si spomenut! Vykonaka robil Krpciar! Takze tak skratkosti! No ved este popiseme! Tak ahoj zatial: Milan
Re: Re: Re: Re: PS
Ano,máš pravdu.Ten Bakov psovod sa volal Farbanec.I keď môj mazák,ale fér chlap.Chalani ho volali Baku,ja ako vrabec som ho tak nazval.Mazáci sa rehotali a ja som očakával Oscilograf na mokro.Ivan sa len zarehotal,bral to športovo.Ďufo-Ďurfina ma zavádzal do úseku a prebral som po ňom pátrača.Inak ozval sa mi môj bývalý veliteľ čaty,Antiho zástupca a trochu píšeme.Tak zatiaľ.Peťo
...
Sloužil jsem na této rotě v roce 67-69 jako psovod, žádám své bývalé spolubojovníky, aby se ozvali na můj e-mail.Venca
???
tož pánové,sloužil jsem v M.L. u ps v
roce1996-1998 a sháním kontakt na některé
spolubojovníky.M.Grepl-psovod,Kriško-kuchař,p.kapi
tán Krpčiar,a další.Pokud moho požádat a je
někdo,kdo má kontakty na ročník 86-88 dejte
vědět.Děkuji,Miroslav Vala
roce1996-1998 a sháním kontakt na některé
spolubojovníky.M.Grepl-psovod,Kriško-kuchař,p.kapi
tán Krpčiar,a další.Pokud moho požádat a je
někdo,kdo má kontakty na ročník 86-88 dejte
vědět.Děkuji,Miroslav Vala
Re: 1985-1987
Ahoj spolubojovníku.Sloužil jsem v Levárech jako řidič Uvazu.Zřejmně jsme spolu sloužili,na Pátém mostě nebo na Káni,ale nedovedu si Tě vybavit.
Ještě přidám nějaká jména: por.Mudry
npor.Pavlovič
měj se fajn
Slnko
Ještě přidám nějaká jména: por.Mudry
npor.Pavlovič
měj se fajn
Slnko
Re: Re: 1985-1987
Pavlovič Miroslav | 14.4.2010 18:00 | id 14938 | nahlásit
Áno, pracoval som tu i v rokoch 81-82, 83-87, 90-91,
som rád, že si niekto spomenul i keď to bolo neľahké obdobie. Tak v závere pozdravujem všetkých bívalích
spolu slúžiacich.
Pavlovič
som rád, že si niekto spomenul i keď to bolo neľahké obdobie. Tak v závere pozdravujem všetkých bívalích
spolu slúžiacich.
Pavlovič
Re: Re: Re: 1985-1987
Ahoj Mirec. Napíš mi na email, ako sa máš, či si ešte stále na Orave, v uniforme a tak ďalej.
Re: Re: Re: 1985-1987
Nemyslím že byly lehké,byly prostě jiné.Každopádně to není jízda bílou škodou 130 Rapid.
Re: Re: Re: 1985-1987
peťo š. | 3.12.2010 19:23 | id 23062 | nahlásit
Stále si ťa neviem vybaviť.Robil si tam akú funkciu?
Re: Re: Re: 1985-1987
Pracoval?,dost odvážné tvrzení gumídku --Tipuji že jsi dnes zarytej demokrat--
Re: Re: Re: 1985-1987
Co nebylo lehké?Ten tvůj sladký gumácký život?, kde sis jen žral a vylepšoval svoje ego na sloužících vojácích?,Pavloviči byl jsi jsi a navždy budeš gumácká nula
Re: Re: 1985-1987
Mirek, napíš mi o sebe niečo viac, čo si na rote bol, v ktorej čate a ako sa máš teraz a kde žiješ. email máš priložený v hlavičke. Čau.
Re: ???
vtedy tam sluzil aj mudroch potom ho prevelili na prapor do malacek pekne zeleny mozok to bol
Re: Re: ???
To nebylo převelení ale uklizení --chlastal a tahal si na rotu k***y a náš ročník se tak trošku vzbouřilJjinak Mudroch byl luxusní namachrovaný h***l -arogantní prase jehož jedinou předností bylo že podepsal straně a vládě. Miklovič ten je chlastal Krp**ar alias Kerva to byl takovej pasáček vepřů co to díky straně dotáhnul až na politruka -jedinný koho jsem si jakž takž vážil byl Pohlotka -ten jen kradl benál a jídlo ale byl férový -na tu dobu.Pavloviče netřeba řešit snad jen toho svobodníka s povolání -tuším že se jmenoval Varga -smrděl jako tchoř a pak ještě jeden poručíček jméno už nepamatuj,i snad jen že byl maďar a taky pěkná guma--shrnuto výkvět tupounků -
Re: ??? Ahoj Mirku
Ani nevíš jak moc jsem rád -86-88 Grepl Vala Kriško Bálint a spol pamatuješ?, kontakt horakprema@centrum.cz nebo 724282392
M.Levare
FRIŠA | 4.5.2009 09:30 | id 3314 | nahlásit
Teraz tento objekt funguje ako výcvikové stredisko
psovodov a sl.psov PZ SR.
psovodov a sl.psov PZ SR.
Re: M.Levare
FRIŠA | 30.11.2009 16:42 | id 8060 | nahlásit
Ako výcvikové stredisko psovodov PZ SR od roku 1993
...,do roku 2008 tu velil Anti,ako vedúci strediska.
...,do roku 2008 tu velil Anti,ako vedúci strediska.
Re: Re: Re: M.Levare
FRIŠA pre Ivana | 9.3.2010 10:04 | id 13423 | nahlásit
Veď to bol on/Anti / Anton Miklovič.
Re: Re: M.Levare
ps | 15.3.2010 10:46 | id 13823 | nahlásit
A kdo výcvikovému stredisku psovodov ted veli?
Re: Re: Re: M.Levare
FRIŠA | 15.3.2010 12:07 | id 13827 | nahlásit
Nejaký Trenčiansky antitalent na výcvik psov a psovodov.
Re: Re: Re: Re: M.Levare
laco M | 20.8.2010 16:22 | id 19487 | nahlásit
Hovoríš, že Trenčanský je antitalent na výcvik psov a psovodov, tak sa opýtaj chalanov čo slúžili v Levárkach aký odborník bol Anti -opilec, ktorý keď boli previerky stál na balkone pri kuchyni a ostatný funkcionári ako aj ja sme preverovali a dávali kusať. Keď robila previerky psovodov brigáda /palo Stolárik/ tak Anti bol vždy radšej maród. Teraz mám dvojmesačného vejmaraka a ked stretnem Antiho a idem so psom tak sa div neposere ako sa bojí. Pritom Trenčanský má vlastného chovneho a výstavneho vlčiaka, ktorého má od štenata, tak ako to je s tým antitalento. Anti sa vedel len dobre líškať a pchať vplyvním do z...u. Viem o tom svoje slúžil som tam ako základak v r. 1978-80 i ako lampasák.
Re: Re: Re: Re: Re: M.Levare
psovod | 20.8.2010 17:05 | id 19489 | nahlásit
Ma kotec ten tvoj wajmarak,alebo ho maš v tej divnej ohrade ,za antiho maš pravdu. Trenčanskemu nepraju ty čo liezli antimu do ri.., a pracuju nadalej v stredisku tzv. antiho tlačenky.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: M.Levare
Lacko aký si teraz otvorený a úprimný, škoda,že tak neskoro!!!
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: M.Levare
peesák | 20.8.2010 17:43 | id 19491 | nahlásit
S tým čo tu riešite "priatelia",otravujete ostatných spolubojovníkov.Nezdajú sa vám vaše príspevky stupidné?
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: M.Levare
J.Tištian | 20.1.2012 20:12 | id 41058 | nahlásit
Nepoznáte ma niekto,varil som tu..
Zde již nelze dále reagovat
nedokonalé
Je to dobré, ale každý snímek by měl být popsán.
Já osobně vím o co jde, ale ostatním to vůbec nic
neříká a proto to nemá vlastně žádnou cenu !!!
Já osobně vím o co jde, ale ostatním to vůbec nic
neříká a proto to nemá vlastně žádnou cenu !!!
