| Předchozí | 1 fotografie J.Pecher z 79 | Další |

Pohled na areál roty Dubina od východu, ze svahu lesa Na Dobrošově
Autor: J.Pecher | Pořízeno: 8.2006 | 31×
Autor: T.Parkan | Pořízeno: 8.2007 | 18×
Autor: Radas | Pořízeno: 3.2009 | 30×
Sekce:
Pohraniční roty 5. bPS
7. rPS - Dubina
(79 fotografií)
7. rota 2. praporu 5. brigády Pohraniční stráže u obce Libá - Dubina.
Celý areál je dodnes ve velmi dobrém stavu a dosud patří Policii ČR (snad se jedná o školící středisko, ale v roce 2007 již nebylo využíváno, areál je alespoň pod dohledem).
Celý areál je dodnes ve velmi dobrém stavu a dosud patří Policii ČR (snad se jedná o školící středisko, ale v roce 2007 již nebylo využíváno, areál je alespoň pod dohledem).
Okres: Cheb
GPS: 50°6'36.34"N, 12°13'41.02"E
Související fotogalerie
Vaše komentáře...
Řazeno dle vláken | Seřadit dle času
Re: Něco úvodem:
Jindro,tady si budeš muset na odpověď pořádnýho pohraničníka asi trochu počkat protože tady si píšou většinou ty porevoluční...já jim říkám školkaři a ty toho moc nezažili ale snad se nějakej pořádnej pohraničník najde. Míru Matějíčka znáš ale ten je asi teď zakuklenej ale snad se ozve.......JAKÉ ZNÁTE CHLAPCI MÍRNĚJŠÍ PROSTŘEDKY K ZADRŽENÍ NARUŠITELE STÁTNÍCH HRANIC????????????? že by jich bylo 7?
Re: Re: Něco úvodem:
Zdeno | 3.2.2012 23:25 | id 41835 | nahlásit
Desátniku, aké kritéria by mal spĺňať podľa Teba
"pořádny pohraničník"?
A ešte jedna vec, ty si vôbec nepochopil prečo vlastne
vznikli tieto stránky. Nechaj si to od niekoho vysvetliť,
ty "neškolkaři predrevoluční" Nazdar!!!!!!!
"pořádny pohraničník"?
A ešte jedna vec, ty si vôbec nepochopil prečo vlastne
vznikli tieto stránky. Nechaj si to od niekoho vysvetliť,
ty "neškolkaři predrevoluční" Nazdar!!!!!!!
Re: Něco úvodem:
vi někdo zda je možnost nahlednout do těchto dokumentu?
Re: Re: Něco úvodem - mírnější prostředky
Jarda | 3.2.2012 21:48 | id 41830 | nahlásit
Kdesi zde na webu je umístěn zákon o použití zbraně ze 72 roku, který obsahuje i mírnější prostředky.
Dubina jaro89-leto 90
ahoj kluci,sloužil jsem na Dubině v roce 89-90,řidič uazu a pak jsem delal technika na rotě.Sloužili se mnou Peta Brbuch,Mario Chudý,Péta Dočkal z Chebu,Lada Skoda,Arpi horvath.Kdo si pamatuje ozvete se.Lada Ruterle
Re: Dubina jaro89-leto 90
Cau Lado vies ze uz sme spolu volali a ze si sa tiez spojil s Petom Brbuchom. Ja som z toho rocnika kde sluzili Hrncir,Rohacek,Jahelka,Polak,Zdarsky,Zykl.Fotky z Dubiny dufam este mas.Som tam z bubakom na tom malom spaku.Keby si zohnal este nejake kontakty tak daj vediet,zatial sa maj.
Re: Re: Dubina jaro89-leto 90
Ahojky,mam ještě kontakt na Petu Dočkala.Chodil se psem,myslím blesk.Posílám email na sebe:autoprubezna@seznam.cz .S bubákem jsem mluvil,jenom promluvil a věděl jsem ,že je to on.Zatím ahoj,bydlím ted za Prahou u Sadský.To je u Nymburka nebo kolína.
dubina 89-90
Vsetkym Dubinakom Stastne a Vesele.
Roman Holý 75 rok
Čau kluci zdravím všechny PS sloužil jsem na Dubině
jen půl r.75 moc toho nepamatuji byl jsem převelen z
12 roty ale mám pár fotek tak se někdo ozvěte rád
se podělím Roman
jen půl r.75 moc toho nepamatuji byl jsem převelen z
12 roty ale mám pár fotek tak se někdo ozvěte rád
se podělím Roman
Re: Roman Holý 75 rok
Člověče, to bych tě měl znát. Já sloužil na 12. 1975-6 a byl jsem pak převelen na 8. Zhruba tak od dubna do dubna jsem soužil na jedné a pak druhé rotě. Neměl jsi něco společného s TV technikou ?
Pozdrav všem,kteří sloužili na Dubině 77-79
Ahoj všem kteří sloužili na Dubině. Když jsem na jaře 79 z Dubiny odjížděl, tak jsem nebyl sám, kdo na korbě Véesky plakal štěstím, že jedem domů. Přešla léta,a splnilo se mi přání. Vrátil jsem se. Prošel jsem se až na Hohenberg a podíval se na rotu.Přes stromy už Kanál a Parcela nebyly vidět. Jsem moc rád, že jsem tyto stránky našel, a zdravím- určitě jsem na některé kamarády zapomněl, ale zdravím : Bořka,Šluka,Afoňu,Frkalu,Němečka,Hutlu, Jecha,Taligtu,Riga,Bíbra?,Hátáše,Hercega, Dochváta,Bernáta(Fis),Kůďu,Kaňoura,Langa, Čižmára , Vohnouta,Černohouse, nebo Černofouse? A ještě jsem si vzpomněl na Jardu Nováka "Žmulu. Tak se zatím všichni Dubiňáci, kteří jedete tyto stránky mějte moc fajn a jestli někde vyhrabu fotky tak se máme na co těšit. Ahoj.
Re: Pozdrav všem,kteří sloužili na Dubině 77-79
Jozef Čižmár | 12.10.2011 23:53 | id 37000 | nahlásit
Ďakujem za pozdrav, ja som odchádzal z Dubiny rok po Tebe, tiež som si povedal, že "Dubinu nikdy viac".
Postupom času ako mi pribúdali roky som však zisťoval, že by som sa tam ešte niekedy veľmi rád pozrel, podarilo sa mi to až v roku 2009. Celkom som sa nato tešil a z ďaleka som to nevidel tak čierno, ako v tom roku 1980.
A ešte niečo, ak nájdeš foto z tej doby určite ich sem pošli. Zdravím Jožo
Postupom času ako mi pribúdali roky som však zisťoval, že by som sa tam ešte niekedy veľmi rád pozrel, podarilo sa mi to až v roku 2009. Celkom som sa nato tešil a z ďaleka som to nevidel tak čierno, ako v tom roku 1980.
A ešte niečo, ak nájdeš foto z tej doby určite ich sem pošli. Zdravím Jožo
Re: Pozdrav všem,kteří sloužili na Dubině 77-79
Ahoj Jirko taky jsem se těšil do civilu ale na těchto stránkách jsem si zase vše připomněl a stále na tu dobu vzpomínám. Jinak děkuji za pozdrav Bořek-špína ženista
Re: Re: Pozdrav všem,kteří sloužili na Dubině 77-79
Ahoj Libá 23.Tak doufám,že se mi pár fotek podařilo poslat. Na všechny kluky si pamatuju,ale jména jsem za ta léta zapomněl. Ale jména-Zeno,Ar,Cirrus, Car, Disk,Brit,jsou psíci se kterýma jsem na kruhovce měl tu čest se na rukávě,a vůbec v kabátě seznámit, když jsem stálval v kruhu za rotou Už jsou v psím nebi a pořád i na ně vzpomínám.Hlavně na Cirra,když jsem si ho mohl půjčit s Pavlovým svolením na káháčko a Cir se choval jako největší mazák, protože měl v uchu německý brok po výletu za čáru. A taky kroutil zadkem jak ta největší mrcha v Chebu.
Tak kluci-Bořku a Josko zatím ahoj, vlastně jste jediní kteří asi jste na těchto stránkách a které si opravdu pamatuji.Samozřejmě kromě psů Ahoj
Tak kluci-Bořku a Josko zatím ahoj, vlastně jste jediní kteří asi jste na těchto stránkách a které si opravdu pamatuji.Samozřejmě kromě psů Ahoj
Oslovení příslušníků PS Dubina a Dyleň
Skromný dotaz. Budeme příští rok na Dubině pořádat výcvikový tabor pro psovody. Jeden týden pro profesionály (Policie, Pohraniční policie, Městské police, Celníků, Vězeňské služby a Tartu) a i pro veřejnost, psovody z kynologických organizací. Zvažujeme zda by nebyl zájem z řad bývalých psovodů PS zavzpomínat a udělat nějakou akci připomínající službu v PS. Možná by byla i účast všech zájemců. Dejte vědět v případě zájmu na email: nejedlybohuslav@seznam.cz Podrobné informace budou zveřejněny na našich stránkách koncem listopadu. Zájemcům nabídneme naše stránky.
Re: Pozdrav všem,kteří sloužili na Dubině 77-79
Všem chlapům co sloužili na dubině v LIBÉ najděte si na facebooku OFICALNÍ STRANKY OBCE LIBÁ a tam je rekonstrukce zamku festival přátelství Libá Hoenberg ted slavnosti piva a je to vždy v srpnu tak kolem 18-20 jak to vychazí na sobotu i hostinský BOHOUŠ je na fotkách tak hoší v letě vzhůru z rodinama do Libé rodák Jiří Jánský
Re: Pozdrav všem,kteří sloužili na Dubině 77-79
Ahoj Jirka na Teba si akosi nepametám ale keď že si ma vo svojom komentári spomenul tak sme sa museli poznať .Tak mi pripomeň že čo si robil na rote možno že si spomeniem ja to už predsa pár rokov čo sme tam slúžili ahoj.
7.rota PS. DUBINA podzim 84-86
Mira Januška | 5.9.2011 20:40 | id 35850 | nahlásit
Zdravim všechny Dubiňáky,taky Kašubjaka byl jsem tvůj mladej. Pamatuju kpt.Pánika,potom kpt.Němec přezdívaný KAULI.Ztěch fotek poznávám pouze naši starou rotu, tu luksusní novou ,jsem viděl aš po 90r.,když jsem byl za DZ, už tam nebila, u 17 na houbách. Pamatuju rtm.Saba ,kdyš mu hráblo a střílel maloráškou na kluky, co se vraceli ze slůžby. Na Kauliho se nedá zapomenout,i rtm.Roman ,byl někde z ÚL.Prostě jsme se nenudily.
Re: 7.rota PS. DUBINA podzim 84-86
Ahoj Mirku.Dnes jsem byl na Vojensku,abych se podíval co nového.Četl jsem Tvůj příspěvek a díky za pozdrav a tím také zdravím tebe.Také co jsi napsal je pravda,máš dobrýho pamatováka.Ja také koukal na staré fotky původní roty,ta nová mně také nic neříka,protože jsme ji nezažili,ale s fotek byla moderní a určitě pěkná.Ja se tam přístí rok chystám na sraz,či nějakou akci kdy se tam budou sjíždět bývalí pohraničníci,budu sledovat stále tento web a snad se ještě někdo ozve a chtělo by sraz v Libé a Dubině.Měj se a čau Michal.Jo a mrkni na Facebook na Libou,doporučil mi to J.Jánský supr nápad.
PS Dubina-Jaro 83-85
Zdravím všechny kluky,co sloužili na PS Dubina.Je velká škoda,že jsem tyto stránky neobjevil dříve.Neměl jsem nejmenší ponětí,že i toto lze nalézt a funguje to na internetu.Nyní k věci-sloužil jsem v letech 83-85 na ještě staré rotě a sháním kontakty na kluky z tohoto období.Spojaři,ženisté,řidiči,psovody atd.Napište kluci,podiskutujeme,zavzpomínáme na staré časy.Já jsem bývalý spojař-tady hrozen,hrozen-hlašte se,odpovím všem.
Michal.K.
Michal.K.
Re: PS Dubina-Jaro 83-85
poro všechny kluky co sloužily na rotě v LIBÉ 19,20,21.8.2011 jsou pivní slavnosti dříve přátelství Hoenberg Libá tak přijedte ad je nas tam hodně a kdo muže najděte si Chebský rádio EGRENZIS budou o tom mluvit to vám vzkazuje rodák z Libé Jiří Jánský
Re: Re: PS Dubina-Jaro 83-85
Zdravím pane Janský,četl jsem Vaši pozvánku do Libé na slavnosti.Měl jsem veliké cuky tam jet,ale bohužel mi to letos asi nevyjde,ale přístí rok tam určitě zajedu.Budu sledovat tento veb,komunikovat s bývalými pohraničníky a dohodnout tam sraz.Už teď mám v plánu výjezd na 4-5 dní a podívat se do Aše,kde jsem začal,pak Cheb,dále Hazlov a jako zlatý hřeb-Libá a Dubina.Do příštího léta je mraky času a já doufám,že se někdo ozve,dohodneme se,pak to dohodneme u Vás v Libé a uděláme pořádnou vzpomínkovou akci.Jinak děkuji,že jste napsal a pozval a přeji Vám letos hojnou účast a dobré zábavy.Určitě se ozvu,s pozdravem Michal.
Re: Re: Re: PS Dubina-Jaro 83-85
ahoj Michale ja ted bydlím v Roudnici nad Labem a do Libé jezdím mam tak karavan a když tam jedu tak jsem na hrázi 2stovky za skalama tak se někdy přihlaš a jinak se dej dokupi na facebooku OBEC LIBÁ a tam se dovíš více o Libé a dění ahoj Jirka dej vědět všem.
Re: Re: Re: Re: PS Dubina-Jaro 83-85
Ahoj Jirko.Po delší době jsem se podíval na Vojensko co je tu nového a četl jsem Tvoji odpověď.Ja jsem myslel,že pořád bydlíš v Libé a pořádáš tam ty akce,srazy atd.Jak jsi napsal-podíval jsem se na Facebooku na Libou-dobrá věc,pěkné,více informací no prostě supr.Určitě se na to podívá více kluků,až si budou číst na Vojensku.Měj se hezky a třeba se přístí rok tam někde uvidíme,pokecáme a řádně zachlastáme.Čauvec Michal.
Re: PS Dubina-podzim 82-84
Michale zdravím tě, snad si na mě vzpomeneš. Jezdil jsem velitelským Uazem, s pplk. Urbánkem, držel jsem armu s Frantou Milotinským (kuchařem). Na stránkách jsem již dříve byl, ale tyhle naše ročníku tu chyběli. Určitě si vzpomeneš na Trávníčka-spojaře z našeho ročníku. Jména už vypadávají. U tebe vzpomínám, jak si dokázal vyprávět vtipy několik hodin-hlavně hovadin pro zasmíná. Když tak se ozvi a další kluci z našich ročníků.
Re: Re: PS Dubina-podzim 82-84
Ahoj Láďo,předem Tě zdravím a díky,že jsi napsal.Ano pamatuji si Tě i F. Milotínského i spojaře Trávníčka.Byli jste naši mazáci a i po letech si Vás dobře pamatuji.Vzpomínám jak si jezdil nablýskaným Uazem a vozil pplk. Urbánka,kpt.Šrámka,npr.Kniezka,npr.Pánika atd.Také technika roty,aj.Já jsem jako spojař hodně chodil do terénu se ženistou Macháčkem a to byl výbornej kluk,srandy s ním kopec,prostě to byl kus.Spolu jsme skládali básničky na pohraniční téma a pak vystupovali na pokojích či v armě a přednášeli jsme je.To jste se vždy nasmáli a nemohli se dočkat až složíme něco nového.Na závěr jedna-AŤ SI ŘÍKÁ KDO CHCE CO CHCE,NEJRADĚJI SPÍM V POPLACHOVCE.No jaká byla služba na poplachovce pamatuješ, někdy klidno,někdy pěkný fofr a to třeba celou noc.Měj se kamaráde moc hezky a třeba se nám někdo z této roty a tohoto období ještě ozve a napíšeme si.
Re: Re: Re: PS Dubina-podzim 82-84
Venca | 2.8.2011 21:56 | id 34507 | nahlásit
Nazdar Michale, nepamatuješ si náhodou na otečkáře
Jožku (81-83)
Jožku (81-83)
Re: Re: Re: Re: PS Dubina-podzim 82-84
Nazdar Venco.Jestli jde o ročník 81-83 tak to musel Jožka být můj supermazák a na podzim 83 šel do civilu.My jsme na Dubinu přišli v červenci 83 a pamatuji si na spojaře Chovance.Vím,že i otéčkáři byli nedílnou součástí roty,ale momentálně si nevzpomínám,možná by tomu napomohla nějaká příhoda,historka z toho období.A nebo si třeba vzpomenu či někdo sem písne a oživí se vzpomínky.Takže zatím bohužel si nevzpomínám.Také Ti děkuji za ohlas a pokud si vzpomenu,napíšu.
Re: PS Dubina-Jaro 83-85
Sloužil jsem na Dubině 76-78 jako ženista . Nemáte někdo fotky staré roty. Ta nová mě nic neříká
Re: PS Dubina-Jaro 83-85
Ahoj Michale, nevím zda si na mě pamatuješ, ale také jsem sloužil na Dubině 83-85, byl jsem psovod a měl jsem psa Haryho, který před mým odchodem pošel. Spal jsem vedle řidiče M. Budky na druhé četě. No ty jména již vypadávají, ale ještě si vzpomínám, jak kolem drátů jezdíval traktorista Tlatla, ale jméno již jsem zapomněl no prostě je to již drahně let. Dále tam byl technik Mertin a staršina Špaček. No byla to krásná léta leč vykoupena strádáním, vzpomínám si jak jsem spal v boudě se psem na drátech, když bylo venku - 30 st. C. Je super se shledat se svými spolubojovníky.
Láďa. E.
Láďa. E.
Re: Re: PS Dubina-Jaro 83-85
Ahoj Láďo , kamaráde ja jsem asi už slepej , byl jsem na Vojensku poslední dobou asi tři krát , abych pohlédl co nového a Tvůj příspěvek jsem prostě přehlédl a tak doufám , že se nezlobíš.I v této hektícké předvánoční době jsem si vzpomněl na Dubinu a bývalé spolusloužící vojáky.Dobře si vzpomínám na pejska Haryho i na Tebe , na ženistu Macháčka , dobrého kluka a kamaráda řidiče Budku , jo traktorista Tlatla , věčně veselého kluka se kterým byla sranda , jo a technik roty , kterému jsme říkali technický benzín-ženistu Macháčka prostě sousloví ,, technik roty,, tak sebralo a líbilo se mu to , že jsem z toho byl fakt na kaši.Ale jinak Mertin nebyl špatnej a staršina Špaček byl supr.Dalo by se psát Láďo hodně dlouho , snad Tě potěšily mé starší příspěvky a oživily vzpomínky na naše působení u PS na Dubině.
Já Ti moc děkuji za příspěvek , měj se hezky.Prakticky co Ti píšu-tak už 45 minut je Štedrý den a tak Ti přeji krásné Vánoce a štastný Nový rok a hlavně pevné zdraví.Michal K.
Já Ti moc děkuji za příspěvek , měj se hezky.Prakticky co Ti píšu-tak už 45 minut je Štedrý den a tak Ti přeji krásné Vánoce a štastný Nový rok a hlavně pevné zdraví.Michal K.
Re: Re: Re: PS Dubina-Jaro 83-85
Všem klukům co sloužili na na Dubině , všem ročníkům-kluci krásný Vánoce , bomba silvestra , štastný Nový rok a pevné zdraví Vám i Vašim rodinám přeje spojař M.Kašubiak Dubina ročník 83-85
Dubina 78-80
Jozef Čižmár | 24.12.2011 14:45 | id 39674 | nahlásit
Krásne prežitie Vianoc a do Nového roku 2012 len to
najlepšie všetkým Vám, ktorým ešte stále hovorí niečo
slovo "Dubina" praje Jožo.
najlepšie všetkým Vám, ktorým ešte stále hovorí niečo
slovo "Dubina" praje Jožo.
dubina 89-90
Pavel Junek | 24.3.2011 09:51 | id 29264 | nahlásit
Chalani co je to svama vasku,veza,oldo,dlho stesa neozvali ako sa mate.
Re: dubina 89-90
Ahoj pohraničníci, pamatujete si na Roberta Molnára se psem Onyx? Až dneska mě napadlo se podívat na nějaké stránky o rotě a jsem rád, že jsem Vás objevil.
Re: Re: dubina 89-90
Pavel Junek | 22.4.2011 19:46 | id 30500 | nahlásit
Cau Robo dalsi clen nasej bivalej dubinackej partije,dufam ze si ma pametas ja teba ano zase sa ozvi
Re: Re: Re: dubina 89-90
Jestli si tě pamatuju? až tě uvidím, tak určitě. Nedokážu si dát totiž jména dohromady s obličejem. Mám doma pár fotek, tak jestli budeš chtít, tak mi napiš mail a já ti je pošlu. A byl bych moc rád, pokud ty máš nějaké foto, tak aby si mi ho taky poslal.
Taky jsem myslel, co kdyby jsme se pokusili dát dohromady sraz na Dubině, vím máš to trochu z ruky, ale stálo by to za pokus, nemyslíš?
Přeju všem krásné velikonoce.:)
Taky jsem myslel, co kdyby jsme se pokusili dát dohromady sraz na Dubině, vím máš to trochu z ruky, ale stálo by to za pokus, nemyslíš?
Přeju všem krásné velikonoce.:)
Re: Re: Re: Re: dubina 89-90
Pavel Junek | 25.4.2011 15:05 | id 30600 | nahlásit
urcite si ma pametas ja som bol ten mali catar co stale sluzil devetaka a tie fotky mame asi rovnake,moj email je Pavel.j @centrum.sk
Re: Re: dubina 89-90
Čau Moli
Je dost,že se pomalu ozíváte je fakt,že se na stránky podívám občas objevily se kluci teď se musím zastavit za Vencou Jahelkou .
Pamatuješ si mě 2m dlouhá veža,nasloužily jsme spoli dost hlídek.Máš ještě nějaký kontakty na jiné kluky.Kde teď bydlíš Já na Srubech u Vysokého Mýta.Ozvi se OK čau Veža-- Klasek 241
Je dost,že se pomalu ozíváte je fakt,že se na stránky podívám občas objevily se kluci teď se musím zastavit za Vencou Jahelkou .
Pamatuješ si mě 2m dlouhá veža,nasloužily jsme spoli dost hlídek.Máš ještě nějaký kontakty na jiné kluky.Kde teď bydlíš Já na Srubech u Vysokého Mýta.Ozvi se OK čau Veža-- Klasek 241
Re: Re: Re: dubina 89-90
Ahoj , to víš, že si na tebe pamatuji a pořád si zahrávám s myšlenkou uspořádat sraz, co si o tom myslíš? Bylo by přece krásné se po tolika letech opět setkat, co? Mám doma taky nějaké foto, myslím, že to fotil Božka, nevím jak se jmenoval, znám ho jenom pod přezdívkou.
Jinak bydlím a dělám v Kolíně. Zatím ahoj a brzy se ozvy. :)
Jinak bydlím a dělám v Kolíně. Zatím ahoj a brzy se ozvy. :)
Re: Re: Re: Re: dubina 89-90
Čau Moli
Nevím jestli si mě vybavíš,ale dvoumetrový chlap jsem byl asi jedinej.-Veža
Je super ,že se pomalu ozívají další psal jsem Paloj,Vencoj,Božce ten se mi zatím neozval.Z vencou jsme si už volali bydlíme od sebe 15 km a musím se u něho stavit.28.7 jedem na víkend do Fratovek berem se ženou kola a celý to projedem udělám nějaké video ,foto pak to pošlu.Jinak když jsem objevil tuhle stránku mrazilo mě při vzpomínkách po těle super chvíle.muj.tel:604954584 Sruby u Vysokého Mýta pošli email čau Veža poslední ženista na rotě a ještě ženatý ahoj ostatní kdo to bude číst Dubináci
Nevím jestli si mě vybavíš,ale dvoumetrový chlap jsem byl asi jedinej.-Veža
Je super ,že se pomalu ozívají další psal jsem Paloj,Vencoj,Božce ten se mi zatím neozval.Z vencou jsme si už volali bydlíme od sebe 15 km a musím se u něho stavit.28.7 jedem na víkend do Fratovek berem se ženou kola a celý to projedem udělám nějaké video ,foto pak to pošlu.Jinak když jsem objevil tuhle stránku mrazilo mě při vzpomínkách po těle super chvíle.muj.tel:604954584 Sruby u Vysokého Mýta pošli email čau Veža poslední ženista na rotě a ještě ženatý ahoj ostatní kdo to bude číst Dubináci
Re: Re: Re: Re: Re: dubina 89-90
Nazdar Veža, koukal jsem na mapu a my to od sebe nemáme taky moc daleko, je to jenom něco málo přes 80 km.Já bydlím v Kolíně a tam taky pracuju.
Jinak přeju krásnou dovolenou a kola je super volba, je to tam nádherné.
Když jsem to tam procházel vzpomínky se mi hned začali honit hlavou, myslím, že to tam bylo super a parta jsme byli taky dobrá.
Zdravím všechny z Dubiny a přeju všem krásnou dovolenou.
Jinak přeju krásnou dovolenou a kola je super volba, je to tam nádherné.
Když jsem to tam procházel vzpomínky se mi hned začali honit hlavou, myslím, že to tam bylo super a parta jsme byli taky dobrá.
Zdravím všechny z Dubiny a přeju všem krásnou dovolenou.
Zde již nelze dále reagovat
Re: dubina 89-90
Čau Palko
Občas sem zabrousím teď se musím stavit u Vaška volal mi 20 let bydlíme od sebe 18 km ,ale nevěděli jsme to.Ozval se na stránkách i Moli tak jsem mu psal O prázdninách jedu se ženou na víkend do Františkových Lázní beru kola a projedu to na rotu do Německa se podívat z Honerbergu jak jsme si to vždy říkali.už se těšímú bude to super si oživit vzpomínky .Ozvi se Veža
Občas sem zabrousím teď se musím stavit u Vaška volal mi 20 let bydlíme od sebe 18 km ,ale nevěděli jsme to.Ozval se na stránkách i Moli tak jsem mu psal O prázdninách jedu se ženou na víkend do Františkových Lázní beru kola a projedu to na rotu do Německa se podívat z Honerbergu jak jsme si to vždy říkali.už se těšímú bude to super si oživit vzpomínky .Ozvi se Veža
Re: Re: dubina 89-90
Pavel Junek | 8.6.2011 14:55 | id 32260 | nahlásit
moli sa ozval aj mne ale nepameta si ma inak nic nove,ked budes na dubine urob nejake fotky a posli tiez by som sa tam rad pozrel ale mam to trocha z ruki asi najdalej z vas,tak cau a zase sa nekedy ozvi.
Re: Re: Re: dubina 89-90
V.Jahelka | 12.6.2011 14:55 | id 32429 | nahlásit
kdopak ví,co se stalo z šlehačkovím dortem co jsme vyhráli v tombole na zábavě v Libé, po té co jsme vzbudili Moliho ?Jinak zdravím Vežu a všechny ostatní z ročníku 89-90
Re: Re: Re: Re: dubina 89-90
Čau všichni.
Tak to by mě teda zajímalo, snad někdo bude vědět odpověď.
Byl jsem se na rotě podívat před 14 dny a je to tam pořád stejné, vzpomínky se mi hned prohnali hlavou.Bohužel jsem sebou neměl foťák a mám jenom pár snímků na mobilu. Všechny zdravím a doufám, že se taky někdy sejdeme.
Tak to by mě teda zajímalo, snad někdo bude vědět odpověď.
Byl jsem se na rotě podívat před 14 dny a je to tam pořád stejné, vzpomínky se mi hned prohnali hlavou.Bohužel jsem sebou neměl foťák a mám jenom pár snímků na mobilu. Všechny zdravím a doufám, že se taky někdy sejdeme.
Re: Re: Re: Re: Re: dubina 89-90
PÁNOVÉ !!!!ROZSEKNE TO TU NĚKDO A DOMLUVÍME SE NA SETKÁNÍ V SOBOTU 9.7.2011 U BOHOUŚKA JAKO LONI.....????
ZDRAVIM VENCA P. 85-87 (pište a reagujte!!!)
ZDRAVIM VENCA P. 85-87 (pište a reagujte!!!)
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: dubina 89-90
Veza co je stebou dlho si sa neozval,aj si bol na dubine,sak mi zavolaj moj telefon 0903 631 480.
Hledam živé
Hledam kamarady z dubiny r.1967-1969 .JIŘÍ HOLEČEK. FRANTIŠEK ŠTANCL. PAVEL TYAPUS. JOSEF ABT. OLDA ZAPLETAL. a další žijící. ozvete se.
Re: Hledam živé
jjj | 1.6.2011 13:37 | id 31922 | nahlásit
telefon na bráchu Pavla Tyapuse je 602 960 108, 244 016 371 a jmenuje se Jan Tyapus....přeji pěkné shledání :-)
To není možné
Ahoj hoši. Nechci veřit že není nikdo sloužil na Dubině 1967-1969.
Re: To není možné
Tak možná ještě někdo žije ale ta lenost je ovládá,zkus pořádně nadávat a možná že tím někoho naštveš a zareaguje!
Re: Re: To není možné
Ahoj Stando...zablúdil som na tieto stránky a nakolko som slúžil na Dubine (jaro 80-82),zaspomínal som na tie časy a zistil som že Ta poznám.Neviem,či si na mna pamätáš?A čo tu spomínaš psovoda Laštovičku,tak toho som dobre poznal.Išiel do civilu myslím na jesen 81...
Re: To není možné
MUJ ŠVARA TAM SLOUŽIL MIRA DRAŽKA A JA POCHAZIM Z libé
dubina 89-90
Všetko dobre do noveho roku 2011 všetkým Dubinakom.
DUBINA 89-90
V.Jahelka | 5.1.2011 20:31 | id 24624 | nahlásit
Přeji vše nej do r.2011 ,hodně zdraví a pohody všem PS z Dubiny,hlavně ročníku 89-90.čauky Vašek.J
Hledám
Hledám všechna příslušníky PS kteří sloužili na Dubině. Je jedno jaký rok.Chtěl bych se pokusit udělat historii roty od začátku až po poslední pohraničníky kteří rotu opustili. Děkuji všem kteří se přihlásí. Jde mi i o foto
Re: Re: Hledám
sloužil jsem na dubině 77_79 pod vedením bláznivýho majora Urbánka,mám taky nějaký fotky,pošli mi taky nějaký,čus Kůda
ahoj kuchaři
Zdraví Tě ženista špína Bořek
Re: Hledám
čau,sloužil jsem na Dubině 77_79,zrovna tam sloužil ten šmejd podp.Aulík,ještě dneska bych ho nakopal do pr.....,Kůda.
Re: Re: Hledám
jen jestli by jsi se mu do ní trefil když se kymácel ze strany na stranu, bylo to pako!
Re: Hledám
Ahoj. Já jsem na Dubině sloužil od dubna 1976, přesné datum nevím, ale byl jsem tam převelen po požáru stohu při zahájení sjezdu KSČ v tom roce! a do 28.3.1977. Nějaké fotky mám a pošlu. Ale Jiná věc. Pokud mi paměť dobře slouží, byla to tehdy 8. rota, tady je nazývána sedmá. Nevím proč. Teď jsem na netu jen chvliku., ozvu se ještě později.
Jan Nemec Česká Lípa
Jan Nemec Česká Lípa
Re: Re: Hledám
Ahoj Honzo, paměť máš dobrou. Já jsem tam sloužil podzim 76 - jaro 78 a Dubina byla opravdu 8. rota. Sedmou rotu z ní udělali v lednu 79. Zdravím všechny Dubiňáky!
www.abscr.cz/data/pd…
www.abscr.cz/data/pd…
Re: Re: Re: Hledám
Vlado | 9.1.2012 08:54 | id 40476 | nahlásit
Máš pravdu, že Dubina sa stála 7.rPS v januári 1979 a to preto, lebo koncom roku 1978 boli zrušené rPS Krásna /4.rPS/ a Mohelno/15.rPS/, preto došlo k posúnu v číslovaní pohraničných rôt u Chebskej brigády.
Re: Re: Hledám
Ahoj, určitě to tehdy byla "osmička". Zdar.
Re: Hledám
Zdravím Tě. Hlásím se jako bývalý dubiňák z let 1975-1977. Na rotě jsem prožil 23 měsíců jako kuchař, na celé své působení zde vzpomínám jako na skutečnou školu života. Za mne zde byl velitelem roty kpt. Česal, ke konci pak kpt. Urbánek.V Libé jsem od té doby několikrát byl, zpočátku ještě na bývalých Dnech PS. Fotky vyštrachám a snad časem i pošlu. Budu rád za jakoukoliv zprávu o případných akcích, sovisejících z bývalými dubiňáky. Měj se fajn a do roku 2012 přeji vše dobré Tobě i bývalým dubiňákům. Libor Pokorný (Dumbo).
Re: Re: Hledám
Ahoj Dumbo sloužil jsem na Dubině 1976-78 a dobře se na Tebe pamatuju. Byl jsem ženista. Ahoj
Dubina
mira podzim 78-80 | 30.12.2010 21:36 | id 24275 | nahlásit
Přeji všem vše nejlepší, hodně zdraví a štěstí v roce 2011
Ahoj
Uhodl jsi a trn vzadu byl Němeček dále je tam Jarouš, Taliga, Tarant Ahoj Bořek
dubina rok 1991-1992
kluci kdo sloužil na Dubině v tyto roky at se ozve .diky
Re: dubina rok 1991-1992
Miroslav | 26.6.2010 15:55 | id 17676 | nahlásit
Sloužil jsem tam, ale krátce .. byl jsem "lampion" .. Míra Mašek.
Re: Re: dubina rok 1991-1992
zdravím ale, jmeno mi nic neříká odcházel jsem s Dubiny do civilu jména jako Soukup,Nosek,Dostál atd.mě říkali Bombon
Re: Re: dubina rok 1991-1992
Ty jsi taky sloužil všude viď? :-)Marš zpátky "domů" na Polnou!! :-)Zdravím všechny Dubiňáky!
Jirka-Polná 88-90
Jirka-Polná 88-90
Re: Re: Re: dubina rok 1991-1992
Miroslav | 12.8.2011 21:26 | id 34920 | nahlásit
Jirko, šel jsem na Dubinu po revoluci, když sezrušily roty .. s Křížem, Šojou, Heišteinem, Kurou, Fedosjevem.
Re: video z Pomezi a Dubiny
Jarda | 23.5.2010 15:55 | id 16343 | nahlásit
Pěkně udělané a krásná hudba. Jenom pochvala pro autora videa. Děkuji.
Re: video z Pomezi a Dubiny
nemá to žádnou chybu ahoj Stana
Re: video z Pomezi a Dubiny
je to pecka,Kůda
sraz na Dubině
mira.m podzim 78-80 | 25.4.2010 09:18 | id 15345 | nahlásit
Pro zájemce o setkání které se koná 3.7.2010, sraz hostinec u Bohouše.Účastní se vr. Urbánek. Zdraví Mira .
Re: sraz na Dubině
Dobrý večer,zdravím všechny z Dubiny,dnes jsem byl v Libí u Bohouše a objednal jsem ubytování,sál,kavárnu. Vše je nám k užívání od 2.7 do 6.7.2010 je domluveno po upřesnění i jídlo, protože ta druhá hospoda má nějaké problémy.Do konce června bych potřeboval znát přibližní počet pro objednávku jídla,děkuji.Bohouš se už těší a mam pozdravovat loňskou sešlost.Zdraví Pavel
Re: Re: sraz na Dubině 86/88
ze severu přijedeme dva Dubiňáci a přespíme - ahoj
Re: Re: sraz na Dubině
J.Č | 7.7.2010 23:46 | id 18153 | nahlásit
Zdravím všetkých účastníkov stretnutia na Dubine a
chlapci, ďakujem za účasť. Hovorilo sa , že hlavným
aktérom som bol ja,ako jediný Slovák, i keď to samozrejme nieje pravda, aby to ale bolo vyrovnané
tak do budúcna je rad na Vás.
Fotografie sa spracúvajú a čo najskôr budú uverejnené
na vojensku. Ešte raz všetkých pozdravujem Jožo
chlapci, ďakujem za účasť. Hovorilo sa , že hlavným
aktérom som bol ja,ako jediný Slovák, i keď to samozrejme nieje pravda, aby to ale bolo vyrovnané
tak do budúcna je rad na Vás.
Fotografie sa spracúvajú a čo najskôr budú uverejnené
na vojensku. Ešte raz všetkých pozdravujem Jožo
Re: Re: Re: sraz na Dubině
Ahoj Jožo, sraz se vydařil, pohostinství u Bohouše perfektní, pozdravuju též všechny učastníky srazu,a doufám , že do budoucna se nás sejde ještě víc, poslal jsem Ti pár fotek na adresu, kterou jsem zde našel, nevím jestli jsi je dostal. S pozdravem Kumburg.
Re: Re: Re: Re: sraz na Dubině
J.Č | 12.7.2010 17:18 | id 18320 | nahlásit
Zdravím, a taktiež verím, že do budúcna sa nás zíde
ešte viac, prepáč ale foto som na mail zatiaľ nedostal
a tak ešte raz moja mail. adresa. jozef.cizmar@gmail.
com Jožo a vopred ďakujem
ešte viac, prepáč ale foto som na mail zatiaľ nedostal
a tak ešte raz moja mail. adresa. jozef.cizmar@gmail.
com Jožo a vopred ďakujem
Re: Re: Re: Re: sraz na Dubině
Ahojky.
Sloužil jsem na Dubině v 1982 - 1984
Loni jsem se tam byl podívat a letos tam jedu zas.
Skoro jsem to nepoznal a taky si už vůbec nepamatuji bývalé kamarády.
S pozdravem Zdeněk Tichý
Sloužil jsem na Dubině v 1982 - 1984
Loni jsem se tam byl podívat a letos tam jedu zas.
Skoro jsem to nepoznal a taky si už vůbec nepamatuji bývalé kamarády.
S pozdravem Zdeněk Tichý
Re: Re: Re: Re: Re: sraz na Dubině
Ahoj zdenek neviem ci sa na mna pametas ale ja na teba ano bol s v cate pod nadpr.panikom velitelom nasho druzstva bolo ludo filka mal vysku cez dva metre ked si spomenies tak odpis. AHOJ
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: sraz na Dubině
Jindra Pavlíček | 28.1.2012 17:34 | id 41471 | nahlásit
Pavle, ještěmáš ten nůž, co jsi vrazil Matějíčkovi do stehna? Kdyby byl sraz 2012, dej vědět mně s Standovi Jeníkovi.
Re: Re: Re: sraz na Dubině
mira -podzim 78-80 | 29.1.2012 22:03 | id 41558 | nahlásit
Ahoj Jindro stehno je v pořádku
Dubina 89-90
Palo Junek | 4.4.2010 15:26 | id 14506 | nahlásit
Ahoj Vašku Jahy dlho si sa neozval napiš či maš nejakí kontakt na chalanou z našeho ročníka. Ozvi sa Palo.
Re: Dubina 89-90
Čau Pavle, dnes jsem objevil tyto stránky. Sloužil jsem s Tebou na Dubině jako psovod se psem Egem, pamatuješ? Ozvi se Olda.
Re: Re: Dubina 89-90
Pavel Junek | 12.9.2010 13:43 | id 20152 | nahlásit
Čau Oldo to vieš žesi ťa pametam. Maš ešte fotky čo sme tam nafotili. Zase sa ozvi alebo mi napiš maila na pavel.j@centrum.sk alebo mi zavolaj 0903631480.
Re: Dubina 89-90
Čau Palo už jsi vyrostl víš kdo ti píše myslím,že jsme byly dobrá dvojka ty 150cm a já 2m.
Našel jsem stránky PS dubina a musím odepsat vzpomínky na rotu se nedají zapomenout.
Petr Hrnčíř (Veža)
Našel jsem stránky PS dubina a musím odepsat vzpomínky na rotu se nedají zapomenout.
Petr Hrnčíř (Veža)
Re: Re: Dubina 89-90
Pavel Junek | 30.9.2010 20:28 | id 20745 | nahlásit
Čau veža vyrastol som len maličko a čo ty ako sa maš na dubine bolo perfektne zatial čau a zase sa ozvi Pavel
Re: Re: Re: Dubina 89-90
Čau Palo jsem rád ,že jsi se ozval .Napsal i Vašek ještě čekám na Oldu nemáš ještě nějaké kontakty na kluky.Jinak bylo by dobré se někdy sejít a pokecat.Přes Stupavu někdy projíždím když jedem do Chorvatska.Jinak jsem stále stejnej měřím 2m.Rád vzpomínám co se prožilo bylo to super.Na rotě jsem se byl podívat asi před 10lety a příští rok plánuji tam jet znovu.Zatím se měj napiš čau Veža
Re: Re: Re: Re: Dubina 89-90
Pavel Junek | 4.10.2010 20:33 | id 20887 | nahlásit
Čau Peto na ostatnych chalanou nemam žiadný kontakt. Mimochodom ja nebivam v Stupave ale v Gbeloch , je totrocha bližšie k morave.Tuto stranku som tiež objavil nahodou skušal som všeličo. Je ešte jedna podobna vola sa armiburza.cz niesu tam fotky ale len kontakty z našich chalanou som tam žiadneho nenašiel. Dufam že maš ešte fotky čo foti Božka=Olda.Mimochodom tvoj adresu mam ešte z Dubiny zapisanu a tiež otatnych,Jahelku,Polaka,Rohačka,Ždarskeho dufam že si ich pametaš.Zasa sa ozvi čau Palo.
DUBINA ROK. 1967-1969
AHOJ HOŠI KDO SLOUŽIL NA DUBINE V LETECH 1967-1969 OZVETE SE DIKY ZDRAVI PETR.
Re: DUBINA ROK. 1967-1969
Na Dubině sloužil v těch letech mimo jiných mjr. Hruška, jestli vám to jméno ještě něco říká...
neprojdou , když nepůjdou
Hoši chystá se na Dubinu nějaký sraz? V loni jsem ho propásl .
Re: neprojdou , když nepůjdou
mira. m.podzim78-80 | 10.3.2010 19:39 | id 13521 | nahlásit
letos by mnel probehnout 3.7.2010. sraz u Bohouse- hostinec
borek dostal
zdenek | 30.1.2010 21:17 | id 10855 | nahlásit
mam dojem ze se zname jsi chrudimak rocnik 57 a po zakladni voj sluzbe jsi pracoval jako psovod
Re: borek dostal
Bořivoj Dostál | 31.1.2010 08:01 | id 10875 | nahlásit
Jsem Chrudimák ročník 57 a pracoval jsem u policie jsko psovod ale tvé jméno mi nic neříká
kdo zažil bourání staré roty
Jsem ženista který zde sloužil podzim 76-78. Hned za plotem straé roty směrem k Libé asi 50 m od cesty k hlavní bráně byl bunkr pro rotu. Neví někdo zda byl objeven a nebo zbořen.
Re: kdo zažil bourání staré roty
Tych bunkrov v useku roty bolo podstatne viac a je tootazka len pre par vyvolenych ktori budu poznat odpoved. Zo zakladakov to bol maslim len starsi zenista ktory to kontrolovaval a udrzoval.
Re: Re: kdo zažil bourání staré roty
Bořivoj Dostál | 27.1.2010 16:19 | id 10646 | nahlásit
Bunkry byly celkem 4. Jeden velký byl za plotem roty vlevo od hlavní brány ten byl pro celou rotu. Další byl ve stráni za finskými domky. Další byl vlevo od vrat za dráty směrem na parcelu a poslední byl pod špakem na selbské cestě v Libé. Je pravda že o bunkry se starali jen starší ženisté a nikdo jiný z roty o nich nevěděl. Proto také údržba těchto bunkrů seprováděla jen v noci.
Re: Re: kdo zažil bourání staré roty
Bořivoj Dostál | 27.1.2010 16:20 | id 10647 | nahlásit
Bunkry byly celkem 4. Jeden velký byl za plotem roty vlevo od hlavní brány ten byl pro celou rotu. Další byl ve stráni za finskými domky. Další byl vlevo od vrat za dráty směrem na parcelu a poslední byl pod špakem na selbské cestě v Libé. Je pravda že o bunkry se starali jen starší ženisté a nikdo jiný z roty o nich nevěděl. Proto také údržba těchto bunkrů seprováděla jen v noci.
Re: Re: Re: kdo zažil bourání staré roty
j.antalik | 27.1.2010 19:14 | id 10670 | nahlásit
Presne tak. Bolo to maximalne utajovane. Ale jedenkrat sme mali takticku pripravu a odkryli sme strelecky bunker na obranu selbskej cesty. Odbocka prva cesta z obce Liba k DZ stanovistu Lom, nepamatam si presne kde. Bola tam navazelinovana lafeta na gulomet, lopata, krompac a sekera. Nebol som zenista ale dalsie bunkry pouzivala CSLA a pomerne casto VKR, ktory bol v Dobrosovskom lese nad uzlabinou k stanovistu Kanal.Dalsi o ktorom viem je nad riekou Ohre s vihladom na byv. obec Rathsam.
Re: Re: Re: Re: kdo zažil bourání staré roty
Bořivoj Dostál | 30.1.2010 09:10 | id 10811 | nahlásit
Napsal jsi přesně co v bunkru bylo. Mojí povinností bylo toto všechno namazat vazelinou a nikdo mě nesměl vidět když jsem tam šel proto se to dělalo v noci. Uvnitř byla hrozná zima a vlhko i v létě.
Re: kdo zažil bourání staré roty
Ahoj. Sloužil jsem na Dubině od dubna 1976 do 28.3.1977, kdy jsem šel do civilu. A co víc, byl jsem taky starší ženista. A taky jsem se zúčastnil údržby bunkrů. Ale kde byly, to už si nepamatuji. Spolu se mnou byl st. ženistou i nějaký Jákl. A spojař byl Zabák ? To si už nepamatuji. Provianťák Milan Moravec.
Re: Re: kdo zažil bourání staré roty
Já sloužil na spoj rotě 1961-63 jako šofer v3esky.Jezdili jsme stavět vedení pro budoucí signálku před ezoch naDubinu.Kluci postavili sloupy na patky a chtěli abych dráty šponoval autem.Při natahování 4 drátu se vytáhly sloupy i s patkama v dolíku proti staré rotě.A hned byla práce na víc.Loni v letě jsem jel kouknout na stará místa ale po rotě ani památky.Je to prostě dávno.Zdravím všechny pesáky.Václav
JARO 1988-90
KYNČIL.M | 24.12.2009 16:43 | id 8935 | nahlásit
Veselé Vánoce všem těm kteří jsou spojeni k nezapomenutelným vzpomínkam k Pohraniční službě na této rotě.Dny a roky jdou stále dál a dál od této služby.Zdravím všechny.
Libá 1976-1978
Sháním všechny kdo sloužili na Libé od podzimu 1976 do podzimu 1978
Re: Libá 1976-1978
Slúžil som v tých rokoch v Dubine ako inštruktor služobnéj kynologie a mám nejaké fotky na ktorých si myslím že si aj ty. Odpíš!
Dubina 1980-1982
Ozve se někdo kdo v tuto dobu sloužila na této rotě.
Díky.
Jirka
Díky.
Jirka
Emilovi
Václav | 3.11.2009 22:26 | id 7295 | nahlásit
Zdravím Emile, sloužil jsem na sousední 8 rotě. Nepamatuješ si náhodou na Jožku otečkáře, šel jako já do civilu na podzim 83. Zatim Václav.
klásek
klásek,klásek,klásek já klásek 227,klásek 227 slyší mě tu někdo?
Vzpomienka na Dubinu 89/90
Pavel.J | 30.10.2009 21:11 | id 7168 | nahlásit
Čau PSaci z Dubiny. Som jeden z posledných ktorý služili na Dubine.Pametámsi velitela mjr.Knežka,por.Fusa,prp.Mertina,ndr.Fišeru. Zostalo ná
s tam 6 vojakov ZVS. Bolo to niekedy začiatkom leta 90,ked začali s poloprofesialnou ochranou hranic.Chalani ktoý ste tam somnou služili ozvite sa na tuto stranku.
s tam 6 vojakov ZVS. Bolo to niekedy začiatkom leta 90,ked začali s poloprofesialnou ochranou hranic.Chalani ktoý ste tam somnou služili ozvite sa na tuto stranku.
Re: Vzpomienka na Dubinu 89/90
vašek.j | 3.11.2009 23:26 | id 7296 | nahlásit
čau Pavle,jsem asi také poslední psák Dubiny.Bulise si dobře pamatuji.dělal jsem řidiče OT. Ostatní si také pamatuji.kluci-Molnár,rehák,Rohal na V3S,
Re: Re: Vzpomienka na Dubinu 89/90
Pavel.J | 6.11.2009 10:40 | id 7366 | nahlásit
Čau Jahelko pametaš sa tiež na Buchara,Hrčířa,Poláka,Rohačka,Ždarského,Zikla.Ja som bol jediný slovák medzi vami. Ozvi sa zasa.
Re: Re: Re: Vzpomienka na Dubinu 89/90
čauky Pavle!kromě Hrčířa aZikla znám všechny!možná jen nevím kam je mám zařadit.A co Pugner dělal topiče v kotelně.vzpomínáš na Vežu(přezdívka)nevíš jeho příjmení ?dále Skoda vařil nám,když měl náladu tak se to nechalo i jíst):Boryse si asi určitě nezapoměl,ten delal proviant.Na nákupech v Libé mu prodavačky místo chleba dávali cigára:)Na rotě jsem byl před rokem a je to opuštěný,signálka zarostlá stromy.Hned bych si šel dát na rotu voraz tak na měsíc,dnes je všechno hrozně uhnaný.Dát si kulas v prvním patře.Tublatanka jela 24 hod dene,ale jak ji dnes zaslechnu hned si vzpomenu na rotu!pamatuješ na Moliho a jeho psa bleska,ten byl výborný a na Tomáše z Fuldou,to byli aba flegmouši :)A co ty,jsi Pavel Juhas jestli ne tak mě napověz.to jsi znal Bubáka(Brbuch)je ze slovenska.Mam společnou fotku před rotou ta ti ji mohu poslat na mejl.To vís všíchni ověšený kosama avším možným co má hlaven.Jinak pramen se sodovkou tam stále funguje a dá se to i pít.Zatím se měj a napiš něco o sobě .Jsem rád ,že mužem pokecat čauky Vašek (Jahy)
Re: Re: Re: Re: Vzpomienka na Dubinu 89/90
Pavel.J | 29.11.2009 18:53 | id 8034 | nahlásit
Čau Vašku nevolám sa Juhas ale Junek. Prezivku veža mal Hrnčíř. Na všetkích ostatných si pametám velmi dobre.Na Joža Brbucha si tiež pametám,maš pravdu bol tiež Slovák zo Stupavi. Nejaké fotki z tích naších krasných vojenskích časou má aj ja.Tiež si pametám na rotného kinologa alebo kundu volal sa Petr Sailer a mal čierného psa Bleska. Zo psou si pametám na Urana a Urala.Tak čau a zase sa ozvi Pavel Junek.
Re: Re: Re: Re: Vzpomienka na Dubinu 89/90
Čau Jahy vše co popisuješ bylo super rád na to vzpomínám a bylo i mnoho dalšího.Bylo by dobré sehnat víc kontaktů Ozvi se kde bydlíš já jsem stále na Srubech u CHocně čau Veža
Re: Re: Re: Re: Re: Vzpomienka na Dubinu 89/90
jahy | 28.9.2010 18:48 | id 20640 | nahlásit
klásek,klásek,já 227.Zdravím Pavla,Oldu a Vežu,který se konečně našel !Vežičko jak se daří ?Cumím kde bydlíš,jsme skoro sousedi.Já bydlím v Ostřetíně.Já myslel,že si někde od Náchoda.Minulí rok jsem byl na čumandě v Libé,bylo to příjemné pokoukání.Rota je prázdná ,ale docela OK stav.Možna tam je i kulečník a deska TUBLATANKY.Dráty jsou už slušně zarostlé stromy.Kde pracuješ?Tak už jsm 4,ještě pár kousků a můžem domluvit sraz v Libé.Sory Pavle,že jsem se dlouho neozval,polepším se!Oldo,ty jsi měl psa Fuldu nebo se pletu?Zatím kluci čus a pište!!!!!
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Vzpomienka na Dubinu 89/90
když se chvíly zamyslíš tak ten voraz si dej radši doma protože ten měsíc v tý pablbárně by jsi nevydržel. Jen si vzpomeň jak si řval civíííííííííl když jste odjížděli z roty a dubina nikdy více!!!!!!!!!!
DUBINA JAR 1982-1984
Zdravim všetkych ktori mali tu česť služiť pod poplk.
Urbánkom mjr.šrámkom nadpr.pánikom
Ozvite sa prosim niekto z tohoto obdobia.
Urbánkom mjr.šrámkom nadpr.pánikom
Ozvite sa prosim niekto z tohoto obdobia.
Re: DUBINA JAR 1982-1984
I já jsem měl tu čest sloužit pod výše uvedenýma důstojníkama. S odstupem času se nato docela dobře vzpomíná. Šel jsem do civilu podzim 1982 ale tvoje jméno se mi nevybavuje. Vzpomínáš na nějaké jméno z našeho ročníku. Mě si možná budeš pamatovat jezdil jsem na motorce.
Ahoj.
Ahoj.
Re: Re: DUBINA JAR 1982-1984
Ahoj Jirko dik že si sa ozval ale s tebou som sa nemhol poznat lebo na dubinu prevelili z velitelskej roty až začiatkom listopadu za pruser.
Re: DUBINA JAR 1982-1984
Ahoj ,sloužil jsem na dubině někdy koncem léta 1982 a do října 1983 ,dobře si pamatuji na podpl. urbánka ,šrámka a pánika..chystám se příští rok podívat po letech na dubina a zavzpomínat .Zatím hezké svátky a nový rok. Kocourek milan roudnice nad labem 739314750
15.10.2009
Čau Čižmáre, pamatuješ si mě ještě?????? Tady des. Jeník
Re: 15.10.2009
Jozef Čižmár | 16.10.2009 16:14 | id 6818 | nahlásit
Zdravím Stando, pamätám si Ťa len zbežne, vieš veď je to už pomaly 30- rokov čo sme sa nevideli, roky nám pribúdajú a pamäť už nieje tiež taká, ako bývala.
Nedávno mi Ťa však pripomenul Míra Matejíček, poze-
rali sme tie fotky čo si poslal na " vojensko."
Som rád, že si sa ozval, ak máš záujem môžeme sa viac porozprávať ak sa mi ozveš na mail -
jozef.cizmar@gmail.com Zatiaľ zdravím Jožo
Nedávno mi Ťa však pripomenul Míra Matejíček, poze-
rali sme tie fotky čo si poslal na " vojensko."
Som rád, že si sa ozval, ak máš záujem môžeme sa viac porozprávať ak sa mi ozveš na mail -
jozef.cizmar@gmail.com Zatiaľ zdravím Jožo
Re: Re: 15.10.2009
Bořivoj Dostál | 23.5.2010 19:27 | id 16350 | nahlásit
Ahoj Jožo podívej se na video z dnešního dne je opravdu skvělé Ahoj Bořek
Re: Re: Re: 15.10.2009
J.Č | 23.5.2010 21:41 | id 16357 | nahlásit
Máš pravdu, Bořek je to paráda, aj tá hudba k tomu.
Zdravím Jožo. Ozvi sa na skype ak budeš mať čas.
Zdravím Jožo. Ozvi sa na skype ak budeš mať čas.
Setkání v červenci
J. Čižmár | 16.7.2009 22:58 | id 4940 | nahlásit
alebo "Kde sa stratila siedma rota",
fotografie určite pošlem čo najskôr, a ešte jedna
informácia - p. šéfovi sa v nedeľu narodil syn,
rozvod sa teda konať nebude. Čau Jožo.
fotografie určite pošlem čo najskôr, a ešte jedna
informácia - p. šéfovi sa v nedeľu narodil syn,
rozvod sa teda konať nebude. Čau Jožo.
setkání v červenci
Po sobotním setkání na dni PS zbytku světa co
sloužil na Dubině(sešlo se nás osm+3x důst.)jsme
konstatovali,že je třeba opravit známé
heslo:"Neprojdou když nepůjdou" Jinak
všechny zdravím a čekám na fotky.Čau Venca P.
sloužil na Dubině(sešlo se nás osm+3x důst.)jsme
konstatovali,že je třeba opravit známé
heslo:"Neprojdou když nepůjdou" Jinak
všechny zdravím a čekám na fotky.Čau Venca P.
Re: setkání v červenci
Nazdar Venco zdraví EPINO. Ozvi se.
psi
Dobrý den, je tu někdo kdo by si vzpoměl na jednu
holčinu z Libé, která někdy okolo roku 1984
cvičila doma pro vás psy. Možná velitel Němec by
si na ni mohl vzpomenout.
holčinu z Libé, která někdy okolo roku 1984
cvičila doma pro vás psy. Možná velitel Němec by
si na ni mohl vzpomenout.
Neprojdou když nejdou
karolina | 30.6.2009 20:56 | id 4631 | nahlásit
Nazdar chlapy jsem rád že stále vzpomínáte na
prožité chvíle na vojně. Stejně to byla sranda.
Rádi s holkama čteme na stránkách vojensko a
díváme se kdo píše. Dnes obvzlášť při té průtrži
mračen jsem vzpomínal kolik dní jsme proleželi u
signálky a odpočítávali blesky. Jo. necháme to na
jedenáctého v pravé poledne přijedu ale ještě
nevím kam, protože těch míst kde bych se mohl být
je hodně.
prožité chvíle na vojně. Stejně to byla sranda.
Rádi s holkama čteme na stránkách vojensko a
díváme se kdo píše. Dnes obvzlášť při té průtrži
mračen jsem vzpomínal kolik dní jsme proleželi u
signálky a odpočítávali blesky. Jo. necháme to na
jedenáctého v pravé poledne přijedu ale ještě
nevím kam, protože těch míst kde bych se mohl být
je hodně.
AKCE Č.1
KYNČIL.M | 1.6.2009 17:43 | id 3886 | nahlásit
dne 4.7.09 od 11hodin se koná setkání bývalých
příslušníků PS 5.b PS. Setkání se koná v Krásné u
Aše v restauraci Sokolovna. Zveme všechny bývalé
příslušníky základní služby, PPS a osoby z
povolání. Více informací na telefoním čísle
607122683, nebo 776081774.Doufám,že se dostavíte
všichni,co tu píšete v hojném počtu ,samozřejmě i
KAULY!!! ( na 100%).Tato akce je převzaná z jiněho
vebu ne odemne.Zdravím DUBINU.
příslušníků PS 5.b PS. Setkání se koná v Krásné u
Aše v restauraci Sokolovna. Zveme všechny bývalé
příslušníky základní služby, PPS a osoby z
povolání. Více informací na telefoním čísle
607122683, nebo 776081774.Doufám,že se dostavíte
všichni,co tu píšete v hojném počtu ,samozřejmě i
KAULY!!! ( na 100%).Tato akce je převzaná z jiněho
vebu ne odemne.Zdravím DUBINU.
Akcie č. 2
J. Čižmár | 13.6.2009 13:41 | id 4217 | nahlásit
A keby Vám to niekomu nevyhovovalo toho 4. 7. z
akéhokoľvek dôvodu,nemohol by prísť a mal by
záujem,si zaspomínať na staré časy, ktoré prežil
na DUBINE, je ešte ďalšia možnosť, -víkend
11-12.7. Hostinec u Bohouše- Libá.(vôbec nezáleží
v ktorých rokoch bola Dubina Vaším dvojročným
domovom.) Zdravím všetkých z Dubiny Jozef Č.
akéhokoľvek dôvodu,nemohol by prísť a mal by
záujem,si zaspomínať na staré časy, ktoré prežil
na DUBINE, je ešte ďalšia možnosť, -víkend
11-12.7. Hostinec u Bohouše- Libá.(vôbec nezáleží
v ktorých rokoch bola Dubina Vaším dvojročným
domovom.) Zdravím všetkých z Dubiny Jozef Č.
Re: Akcie č. 2
čau Čižmáre,zdraví tě des.Jeník Stanislav,pamatuješ si mě?
Neprojdou když nejdou
Jozef Čižmár | 14.5.2009 22:00 | id 3510 | nahlásit
Zdravím Vás p. Nemec, ako som sa z
predchádzajúcich komentárov dozvedel, Vy ste bol
tiež jeden z velitelov roty na Dubine. Ja som tam
slúžil od jara 78 do jara 80,teda ešte za doby
starej roty, za mjr. Urbánka, por, Kucka, por.
Aulika. Práve kvôli tomu som sa Vám ozval,
nepoznali ste sa s nimi náhodou a nemáte o nich
informácie? Som v kontakte z niektorými
chlapcami čo sme tam spolu slúžili, a pri tých
našich spomienkach, sme si spomenuli i na
nich(samozrejme, že len v dobrom). Budeme radi keď
nám o nich poskytnete,len pre zaujímavosť, nejaké
informácie. Chceli by sme sa v lete, niektorí
z nás zísť v Libej a zaspomínať na autentických
miestach na staré časy,len veľká škoda, že stará
rota tam už nestojí a tá nová nám nič nehovorí. S
pozdravom Jozef
predchádzajúcich komentárov dozvedel, Vy ste bol
tiež jeden z velitelov roty na Dubine. Ja som tam
slúžil od jara 78 do jara 80,teda ešte za doby
starej roty, za mjr. Urbánka, por, Kucka, por.
Aulika. Práve kvôli tomu som sa Vám ozval,
nepoznali ste sa s nimi náhodou a nemáte o nich
informácie? Som v kontakte z niektorými
chlapcami čo sme tam spolu slúžili, a pri tých
našich spomienkach, sme si spomenuli i na
nich(samozrejme, že len v dobrom). Budeme radi keď
nám o nich poskytnete,len pre zaujímavosť, nejaké
informácie. Chceli by sme sa v lete, niektorí
z nás zísť v Libej a zaspomínať na autentických
miestach na staré časy,len veľká škoda, že stará
rota tam už nestojí a tá nová nám nič nehovorí. S
pozdravom Jozef
Neprojdou když nejdou
K...y | 14.5.2009 17:43 | id 3501 | nahlásit
Když jsem sloužil na Dubině tak si pamatuji starou
rotu jak jsme ve vchodových dveřích skákali mezi
zmijema aby nás nepokousaly a výstavbu nové
pohraniční roty kde byla dokonce i telocvična a za
dva roky co jsem tam s vámi byl jsem z vás
skutečně udělal nejlepší vojáky u brigády. Proto
ta překážková dráha musela být do kopce. jinak
jsem rád že vzpomínáte na vojnu v dobrém a hlavně
že jsme to ve zdraví přežili.Bylo tam opravdu
krásně ale hrozná zima obzvlášť v noci a to
nemluvím o překrývání státní hranice kdy sme mrzli
všichni. Jestli pak víte kdo vám píše?
rotu jak jsme ve vchodových dveřích skákali mezi
zmijema aby nás nepokousaly a výstavbu nové
pohraniční roty kde byla dokonce i telocvična a za
dva roky co jsem tam s vámi byl jsem z vás
skutečně udělal nejlepší vojáky u brigády. Proto
ta překážková dráha musela být do kopce. jinak
jsem rád že vzpomínáte na vojnu v dobrém a hlavně
že jsme to ve zdraví přežili.Bylo tam opravdu
krásně ale hrozná zima obzvlášť v noci a to
nemluvím o překrývání státní hranice kdy sme mrzli
všichni. Jestli pak víte kdo vám píše?
Re: Neprojdou když nejdou
zdrvím Vás veliteli , sloužil jsem pod Váma v r.
86/88 jako řidič OT 64 a určitě si na mne
pamatujete,když jsem Vás a řidiče při takzv.
TARASu ótéčkem sestřelil na bok-pěkně ste mě
vynadal,ale když jste zjistil že se vše obešlo bez
nejmenšího šrámu a my jsme úkol splnili na
jedničku , tak jste se druhý den všude chlubil
jaké máte na rotě vostré hochy .Také jsem Vás
vozil domů na Pomezí. Rád Vás tu vidím Novák můj
mob. 777769916
86/88 jako řidič OT 64 a určitě si na mne
pamatujete,když jsem Vás a řidiče při takzv.
TARASu ótéčkem sestřelil na bok-pěkně ste mě
vynadal,ale když jste zjistil že se vše obešlo bez
nejmenšího šrámu a my jsme úkol splnili na
jedničku , tak jste se druhý den všude chlubil
jaké máte na rotě vostré hochy .Také jsem Vás
vozil domů na Pomezí. Rád Vás tu vidím Novák můj
mob. 777769916
Re: Neprojdou když nejdou
co je to s Váma, koukám tu jestli něco napíšete a
pořád nic
pořád nic
Re: Neprojdou když nejdou
Radek Čech | 22.5.2011 00:24 | id 31531 | nahlásit
Zdravím, sloužil jsem na staré rotě jaro 87 až jaro 89.Moc dobře si jí pamatuju hlavně když nám ji začli postupně ukusovat kvůli stavbě nový.
Jako řidič jsem Vás vozil také domů a občas i na motorce přes Kanál, byl jsem mot.spojka.
Rád vzpomínám na rotu a na dobu kdy jsme patřili k nejlepší rotě u brigády. A taky na Vaše akce :-))
(Taras,BoPo atd.)
Přeji hodně zdraví a doufám, že se někdy v Libé potkáme Radek Čech řidič UAZu a motorky klásek 251
Jako řidič jsem Vás vozil také domů a občas i na motorce přes Kanál, byl jsem mot.spojka.
Rád vzpomínám na rotu a na dobu kdy jsme patřili k nejlepší rotě u brigády. A taky na Vaše akce :-))
(Taras,BoPo atd.)
Přeji hodně zdraví a doufám, že se někdy v Libé potkáme Radek Čech řidič UAZu a motorky klásek 251
velitel roty
Ahoj jmenuji se Karolína a můj taťka sloužil jako
velitel roty na Dubině. Jestli jsem to dobře
pochopila tak jste mu říkali Kauli. Napište mi
hezké i smutné příběhy z Dubiny. Možná by to byl
hezký dárek k jeho 55 narozeninám. příběhy z
Dubiny. Moc rád na Dubinu vzpomíná. Bydlíme v
Litoměřicích od roku 1991. 1992 skončil u PS. ahoj
a napište Karolína.
velitel roty na Dubině. Jestli jsem to dobře
pochopila tak jste mu říkali Kauli. Napište mi
hezké i smutné příběhy z Dubiny. Možná by to byl
hezký dárek k jeho 55 narozeninám. příběhy z
Dubiny. Moc rád na Dubinu vzpomíná. Bydlíme v
Litoměřicích od roku 1991. 1992 skončil u PS. ahoj
a napište Karolína.
Re: velitel roty
podívejte se na dobové fotky z Dubiny 86/88 je to
z období ,kdy tam otec velel
z období ,kdy tam otec velel
Re: velitel roty
Ked v r 85 prisiel na nasu rotu so zeleznou rukou
znovuobrodit moralku tak jeho oblubena pesnicka
bola Tak jako slunecnice kazdy den, otaci se
za sluncem ... ktoru si neustale s usmevom
dokola pospevoval alebo popiskoval a z nas tiekol
krvavy pot pri jeho napravnych opatreniach. Ale ta
pesnicka vtedy bola jeho No.1.
znovuobrodit moralku tak jeho oblubena pesnicka
bola Tak jako slunecnice kazdy den, otaci se
za sluncem ... ktoru si neustale s usmevom
dokola pospevoval alebo popiskoval a z nas tiekol
krvavy pot pri jeho napravnych opatreniach. Ale ta
pesnicka vtedy bola jeho No.1.
Re: velitel roty
Vladimir pavlik | 31.3.2010 10:06 | id 14331 | nahlásit
Ahoj Karolínko já se na tátu pamatuju a na tebe taky byl sem u vás nekolikrat s klukama doma na Pomezy snad se i on pamatuje na pavlicka jak mne on volal nezapomenu na nej a na kluky z Dubiny taky ne v pameti zustanou jako moje druha rodina s kterou se uz asy nikdy nestretnu.prajem vám i klukum z Dubiny vsechno nejlepsi.
V PAVLIK.
V PAVLIK.
Re: Re: velitel roty
ahoj Pavlíku na Tebe si pamatuju,Ty jsi sloužil celou vojnu Kanál , pozdravuj Juhyho ( jUHASZ) AHOJ
Re: Re: Re: velitel roty
Ahoj, nejsi náhodou Vašek?
Re: Re: Re: Re: Re: velitel roty
Mužeš mi prosím napsat na nedbalovamirka@seznam.cz
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: velitel roty
Mirko já jsem v Litoměřicích nesloužil jedná se o shodu jmen
Zde již nelze dále reagovat
Re: velitel roty
Píše se rok 1981 a první zimu u PS ,po výcviku na Kelleru na podzim se vojín x dostává na rotu Dubina.Toho roku je plno sněhu.Do stráže jde často a to také dobře využívá.Lomení signální stěny znamená možnost většího překrytí při poplachu,něž jinde.I tak,z jedné služby dokázal zdárně opustit území státu a utekl přes hranici.Nohy po kolena ve sněhu.O tom,se moc nemluví.Vzpomenete,jak se jmenoval?
Re: Re: velitel roty
Jozef Č | 30.12.2010 16:45 | id 24261 | nahlásit
Poznáš tento príbeh len z počutia, alebo si ho skutočne
zažil na Dubine? Treba napísať viac informácií.
A to, že sa hlavnému aktérovi podarilo "zdarne opustiť
republiku počas služby", nebolo nič nemožné, počas
dvoch rokov sme to mohli urobiť každý jeden,len bolo
treba chcieť!!!!
zažil na Dubine? Treba napísať viac informácií.
A to, že sa hlavnému aktérovi podarilo "zdarne opustiť
republiku počas služby", nebolo nič nemožné, počas
dvoch rokov sme to mohli urobiť každý jeden,len bolo
treba chcieť!!!!
Re: Re: velitel roty
Milane zdravím, přesto že jsem na rotu přišel na podzim 1982, vzpomínám si na tebe, byl si četař a držel si služby jako operační,či jak se to tehdy jmenovalo. Já jezdil s Urbánkem a držel jsem poplachovku a pak překrytí. Na Emila z tvého ročníku si rovněž pamatuji. Mějte se
Re: velitel roty
Ahoj... zdravím... Jmenuji se Zdeněk a velmi dobře si pamatuji Vašeho tátu... Sloužil jsem pod ním v letech 1987 - 1989, navíc jsem se s ním ještě párkrát po vojně náhodou potkal, protože jsem z Lovosic :-)... Prosím pozdravujte ho...
podzim 87-89
Nazdar Zdeňku,to víš že si na tebe pamatuji.Hele ,když tak písni na "martinpavlasek@seznam.cz".Měj se
podzim78-80
mira.m | 13.4.2009 09:12 | id 2827 | nahlásit
11.4.09 jsem navstivil rotu na Dubine a musim
zklamat priznivce stare roty.Podle informaci od
technika roty p.Mertina byla srovnana se zemi.S
pozdravem Mira
zklamat priznivce stare roty.Podle informaci od
technika roty p.Mertina byla srovnana se zemi.S
pozdravem Mira
Re: podzim78-80
Stara rota je zburana odkedy sa pouziva tato
posledna. Na jej mieste ostala len travnata
plocha.
posledna. Na jej mieste ostala len travnata
plocha.
Re: Re: podzim78-80
Ja dekuji. Nemas nahodou foto stare roty.
5.2.2009
Radas | 6.3.2009 09:58 | id 1948 | nahlásit
5.2.09 jsem tam byl. Rota je uzamčena a prázdná.
Podle místních tam ale někdo dochází, snad
údržbář. Byl jsem i v areálu roty a něco nafotil-
PZH,ČOV, garáže, kotce a muničák. Pošlu je
adminovi.
Podle místních tam ale někdo dochází, snad
údržbář. Byl jsem i v areálu roty a něco nafotil-
PZH,ČOV, garáže, kotce a muničák. Pošlu je
adminovi.
Re: 5.2.2009
J. Čižmár | 7.3.2009 20:27 | id 2003 | nahlásit
Ďakujem za aktuálne fotografie, ale nás, ktorí sme
na Dubine slúžili skôr ako v roku 1989, by tiež
zaujímalo čo sa stalo z budovou starej roty. Stojí
v areáli vôbec? Alebo už je zbúraná ? A keď tak od
kedy? Totiž na tých prvých fotkách ešte z roku
2006 sa zdá ako keby tam ešte bola. S pozdravom
J.Č.
na Dubine slúžili skôr ako v roku 1989, by tiež
zaujímalo čo sa stalo z budovou starej roty. Stojí
v areáli vôbec? Alebo už je zbúraná ? A keď tak od
kedy? Totiž na tých prvých fotkách ešte z roku
2006 sa zdá ako keby tam ešte bola. S pozdravom
J.Č.
Re: Re: 5.2.2009
Jozef, nova rota je postavena v areali starej,
akurat je posunuta viac dozadu ,na miesto plecovej
garaze pre ulozenu techniku a dvoch povodnych
domov pozostatok zburanej obce Eichelberg (po
novom Dubina) sluzili ako sklady a mali sme tam aj
posilovnu . Z povodnej roty zostal v predu stary
elektricky stlp s trafakom, odtial bol kedysi hl.
vstup a este pomnik.
akurat je posunuta viac dozadu ,na miesto plecovej
garaze pre ulozenu techniku a dvoch povodnych
domov pozostatok zburanej obce Eichelberg (po
novom Dubina) sluzili ako sklady a mali sme tam aj
posilovnu . Z povodnej roty zostal v predu stary
elektricky stlp s trafakom, odtial bol kedysi hl.
vstup a este pomnik.
Re: Re: Re: 5.2.2009
J. Čižmár | 13.4.2009 17:17 | id 2841 | nahlásit
Jaroslav, ďakujem za informáciu, to som chcel
práve veďieť, teraz si to už viem predstaviť. Je
to veľká škoda, starú rotu už teda v lete
neuvidíme, máme totiž naplánované, že sa niektorí
z nášho ročníka tam okolo 11. júla stretneme. Čo
sa dá ale robiť, taký je život, my už tiež nemáme
20. rokov ale 50,možno je aj dobre, že je zbúraná
aspoň nieje zdevastovaná a pomaly chátrajúca ako
tá nová. Maj sa krásne Jozef.
práve veďieť, teraz si to už viem predstaviť. Je
to veľká škoda, starú rotu už teda v lete
neuvidíme, máme totiž naplánované, že sa niektorí
z nášho ročníka tam okolo 11. júla stretneme. Čo
sa dá ale robiť, taký je život, my už tiež nemáme
20. rokov ale 50,možno je aj dobre, že je zbúraná
aspoň nieje zdevastovaná a pomaly chátrajúca ako
tá nová. Maj sa krásne Jozef.
Re: Re: Re: Re: 5.2.2009
j.antalik | 17.4.2009 13:55 | id 2903 | nahlásit
Tu davam link kde je to vsetko krasne vidiet. Ja
som presiel podrobne skoro celu
hranicu. http://www.mapy.cz/#x=128044928@y=1361
43872@z=13@mm=FP@sa=s@st=s@ssq=liba@sss=1@ssp=1186
74341_122914689_152425381_151865217
som presiel podrobne skoro celu
hranicu. http://www.mapy.cz/#x=128044928@y=1361
43872@z=13@mm=FP@sa=s@st=s@ssq=liba@sss=1@ssp=1186
74341_122914689_152425381_151865217
Re: 5.2.2009
V roce 2003 proběhl první ročník celostatních přeborů Pohraniční policie ve služební kynologii na Dubině a v té době to bylo rekreační zařízení OŘ PČR Sokolov.
Re: Re: 5.2.2009
J. Č. | 30.10.2009 22:35 | id 7170 | nahlásit
Teraz je to pre zmenu objekt, ktorý pomaly ale iste chátra a ak sa čo najskôr nezačne niečo robiť, skončí presne tak, ako niektoré bývalé pohraničné roty po celej západnej hranici.
podzim 76/78
Kdo sloužil v této době na dubině a pamatuje si
ještě něco? Vel. roty byl tuším kpt.(mjr.?) Česal,
po něm to převzal kpt. Urbánek, velitelem jedné
čety byl por. Kucek, dále si pamatuji na četaře-
absolventa Malého, nemůžu si vzpomenout na jméno
třetího velitele čety a jméno staršiny- ten byl v
pohodě a měl to všechno v paži. Kucek se tehdy
oženil ( z Libé- Bláhová?), když se jim narodil
syn (?) přišel k večeru na rotu a měl trochu
vypito. Vyslal tam pár výstřelů ze škorpiku na
chodbě, pamatuje někdo?
ještě něco? Vel. roty byl tuším kpt.(mjr.?) Česal,
po něm to převzal kpt. Urbánek, velitelem jedné
čety byl por. Kucek, dále si pamatuji na četaře-
absolventa Malého, nemůžu si vzpomenout na jméno
třetího velitele čety a jméno staršiny- ten byl v
pohodě a měl to všechno v paži. Kucek se tehdy
oženil ( z Libé- Bláhová?), když se jim narodil
syn (?) přišel k večeru na rotu a měl trochu
vypito. Vyslal tam pár výstřelů ze škorpiku na
chodbě, pamatuje někdo?
Re: podzim 76/78
J. Čižmár | 17.2.2009 15:02 | id 1472 | nahlásit
Samozrejme. že si pamätám, por. Kucek mal aj
konflikt(ak sa to tak dá nazvať) s technikom roty
a riešil to tým, že ho naháňal so škorpíkom po
rote. Inak to bol, ale celkom fajn chlap, býval na
námestí v Libej. Mjr. Česal bol za mňa už na
prapore, z roty si ho nepamätám. Zato kpt. Urbánka
veľmi dobre, keď som odchádzal do civilu, raz mi
vravel, že aj on s vojnou praští. Chcel sa vrátiť
tam odkiaľ pochádzal (do mor. dedinky Lanžhot),
len kúsok odtiaľ, ale na slovenskej strane bývam
ja, preto som si to zapamätal. Ty si išiel do
civilu na jeseň 78? Ja som bol na Dubine od mája
78. Nepoznáme sa náhodou?
konflikt(ak sa to tak dá nazvať) s technikom roty
a riešil to tým, že ho naháňal so škorpíkom po
rote. Inak to bol, ale celkom fajn chlap, býval na
námestí v Libej. Mjr. Česal bol za mňa už na
prapore, z roty si ho nepamätám. Zato kpt. Urbánka
veľmi dobre, keď som odchádzal do civilu, raz mi
vravel, že aj on s vojnou praští. Chcel sa vrátiť
tam odkiaľ pochádzal (do mor. dedinky Lanžhot),
len kúsok odtiaľ, ale na slovenskej strane bývam
ja, preto som si to zapamätal. Ty si išiel do
civilu na jeseň 78? Ja som bol na Dubine od mája
78. Nepoznáme sa náhodou?
Re: podzim 76/78
J. Čižmár | 17.2.2009 15:17 | id 1473 | nahlásit
Na jeseň 78 odchádzal do civilu aj sl. Mráček po
ktorom som prevzal psa Cara. Nepamätáš sa na
neho?Bol podľa toho tvoj ročník(nemyslím tým
Cara). Keby si našiel náhodou nejaké fotky, pošli
ich na túto web. stránku, určite si ich radi
pozrieme aj iní. Zravím Jožo
ktorom som prevzal psa Cara. Nepamätáš sa na
neho?Bol podľa toho tvoj ročník(nemyslím tým
Cara). Keby si našiel náhodou nejaké fotky, pošli
ich na túto web. stránku, určite si ich radi
pozrieme aj iní. Zravím Jožo
Re: Re: podzim 76/78
Na Mráčka se pamatuju, ale nebyl můj ročník, já
jsem šel do civilu na jaře 78, on šel o půl roku
později, nebyl jsem psovod, od jara 76 do podzimu
76 jsem byl v PŠ v Zadnim Chodově (strašné!!),
dělal jsem potom vel. družstva. Jinak si ještě
pamatuju že Mráček dostal svobodníka za zadržení,
ale tenkrát to mohlo dopadnout i jinak, byl u toho
myslím i Car. Car byl černé barvy? Fotky se
pokusím pohledat.
jsem šel do civilu na jaře 78, on šel o půl roku
později, nebyl jsem psovod, od jara 76 do podzimu
76 jsem byl v PŠ v Zadnim Chodově (strašné!!),
dělal jsem potom vel. družstva. Jinak si ještě
pamatuju že Mráček dostal svobodníka za zadržení,
ale tenkrát to mohlo dopadnout i jinak, byl u toho
myslím i Car. Car byl černé barvy? Fotky se
pokusím pohledat.
Re: Re: Re: podzim 76/78
J. Čižmár | 18.2.2009 14:48 | id 1510 | nahlásit
Ďakujem za fografie a určite sa ti ozvem na mail.
Jožo
Jožo
Re: podzim 76/78
mira.m | 17.2.2009 18:18 | id 1479 | nahlásit
Ja jsem tam sloužil podzim 78/80 .Velitel čety tam
ještě byl por. Zib por. Kalina, technik rotny byl
Mertin . Ale koukam tak staršinu jseme zapoměli
myslim že bydlel vjednom domě s por. Kuckem
ještě byl por. Zib por. Kalina, technik rotny byl
Mertin . Ale koukam tak staršinu jseme zapoměli
myslim že bydlel vjednom domě s por. Kuckem
Re: Re: podzim 76/78
Máš pravdu, myslím že technik roty tam byl Mertin,
Zib a Kalina mně nic neříká, ale na Kucka se nedá
zapomenout. A co chystáte se tam někdo? Je to tam
celé předělané, že prý se to nedá ani poznat.
Zib a Kalina mně nic neříká, ale na Kucka se nedá
zapomenout. A co chystáte se tam někdo? Je to tam
celé předělané, že prý se to nedá ani poznat.
Re: Re: Re: podzim 76/78
mira.m | 18.2.2009 18:02 | id 1513 | nahlásit
Chci se tam podivat letos na jaře tak bych tam
udelal nejake foto jestli se dostanu do arealu ,
když se to povede tak je pošlu na tyto stránky tak
zatim ahoj
udelal nejake foto jestli se dostanu do arealu ,
když se to povede tak je pošlu na tyto stránky tak
zatim ahoj
Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
Zdravím všechny, letos se tam chci také vydat, i
do Z.Chodova kde jsem strávil 6 "krásných
" měsíců. Možná to nevíte, v 50-60letech
byla v místech kde stojí rota, vesnice Dubina a tu
srovnaly se zemí buldozery. V r. 1952 tam ještě
byly dvě roty - 12. rota Libá, 16. rota Dubina.
Teď tam chystá obec Libá nějaké změny - poslední
verze : Předpoklad využití je LDN, domov důchodců
nebo využití pro děti ze zahraničí. Tak nevim
jestli se nekdo ještě dostane dovnitř, ale rád
bych se tam podíval také. Mějte se všichni fajn,
Milan. Z.
do Z.Chodova kde jsem strávil 6 "krásných
" měsíců. Možná to nevíte, v 50-60letech
byla v místech kde stojí rota, vesnice Dubina a tu
srovnaly se zemí buldozery. V r. 1952 tam ještě
byly dvě roty - 12. rota Libá, 16. rota Dubina.
Teď tam chystá obec Libá nějaké změny - poslední
verze : Předpoklad využití je LDN, domov důchodců
nebo využití pro děti ze zahraničí. Tak nevim
jestli se nekdo ještě dostane dovnitř, ale rád
bych se tam podíval také. Mějte se všichni fajn,
Milan. Z.
Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
Miro jsem bývalý ženista a sloužil jsem podzim 1976-1978. Pamatuješ se na mně. Ahoj Bořek
Re: Re: Re: podzim 76/78
Máš pravdu, sloužil jsi na Dubině v té době?
Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
Sloužil jsem tam 74- 76 za Česala.
Re: podzim 76/78
Sloužil jsem na Libé 1976-1978do civilu jsem šel na podzim. Dělala jsem ženistu. Za mně tam byl velitelem kpt. Urbánek
Re: podzim 76/78
Pokud vím tak tam sloužil Venca Šrajnu jako rotní kynolog a já jsem dělal figuranta, dále tam byl Jarda Hutla jako psovod, Němeček jako automobilní, Hampl jako střelec, Pepe Tarant jako řidič PV3S, Rigo a dále psovod Čuba. Já jsem ten co ukázal Urbánkovi na drátech za málo a pak jsem se s ním hádal v kanceláři a každý si myslel že přijel někdo z brigády. Dělal jsem ženistu. Nemá náhodou někdo fotky staré roty, nová mě nic neříká. Když jsem se díval na fotky tak jsem si vzpomněl na stanoviště od leva Kanál, Školka, Piket.
Re: Re: podzim 76/78
Zdravím Bořku, myslím že jsme tam válčili spolu, dělal jsem V.D., pamatuju si všechny, které jsi uvedl, já jsem sloužil jaro 76 - 78, na Dubinu jsem dorazil na podzim 76, půl roku jsem byl v PŠ v Zadním Chodově (drsný výcvik),
pamatuju ještě mjr. Česala jako V.R., potom byl V.R. kpt. Urbánek. Namátkou ještě - V.Č por. Kucek, čet.abs. Malý, technik - rotný Mertin, staršina - Hrdlovič. Dál jsem si vzpoměl na Strnada, Karabu (psovod - měl tuším Brita), Lang, Kudílek (kuchaři), Škvorák (V.D.), Minárik, Kristek, Martínek, Mráček atd.
Jinak ty stanoviště myslím byly zleva - Kanál, Parcela, Školka, Útvar, Selb, ale úplně jistý si nejsem.
Fotky nějaké mám, problém je, že starou rotu v záběru nikde celou nemám, ale mám tam krásný záběr ze špaku od roty, směrem na stanoviště Parcela, je tam vidět střecha staré roty. Fotky sem v nejbližší době umístím.
pamatuju ještě mjr. Česala jako V.R., potom byl V.R. kpt. Urbánek. Namátkou ještě - V.Č por. Kucek, čet.abs. Malý, technik - rotný Mertin, staršina - Hrdlovič. Dál jsem si vzpoměl na Strnada, Karabu (psovod - měl tuším Brita), Lang, Kudílek (kuchaři), Škvorák (V.D.), Minárik, Kristek, Martínek, Mráček atd.
Jinak ty stanoviště myslím byly zleva - Kanál, Parcela, Školka, Útvar, Selb, ale úplně jistý si nejsem.
Fotky nějaké mám, problém je, že starou rotu v záběru nikde celou nemám, ale mám tam krásný záběr ze špaku od roty, směrem na stanoviště Parcela, je tam vidět střecha staré roty. Fotky sem v nejbližší době umístím.
Re: Re: Re: podzim 76/78
Ahoj Ty co jsi vyjmenoval tak pamatuju Jako ženista jsem byl v 1. družstvu. Jezdil jsem poplachovku a chodil jsem hodně na Školku. Děkuji Ti za odpověď.
Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
J. Čižmár | 17.12.2009 20:11 | id 8603 | nahlásit
Ahoj Bořku,
ja som tiež jeden z tých, ktorí slúžili s Tebou na Dubine,
i keď len pár mesiacov.Narukoval som na jar1978. Prebral
som "Cara" po Mráčkovi. Zdravím Jožo
ja som tiež jeden z tých, ktorí slúžili s Tebou na Dubine,
i keď len pár mesiacov.Narukoval som na jar1978. Prebral
som "Cara" po Mráčkovi. Zdravím Jožo
Re: Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
Ahoj Jožo nemáš spojení na některé kluky kteří služili se mnou nebo s Tebou a nemáte náhodou někdo foto staré roty. Zdraví Bořek
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
J. Čižmár | 18.12.2009 18:51 | id 8629 | nahlásit
Bořku, foto starej roty nemám a čo mám som poslal na vojensko - dobové foto.Kontakty na chlapcov niektoré
mám, ale bolo by lepšie, keby sme sa kontaktovali cez mail ak budeš samozrejme mať záujem. Jozef
mám, ale bolo by lepšie, keby sme sa kontaktovali cez mail ak budeš samozrejme mať záujem. Jozef
Re: Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
Samozřejmě že mám zájem i když po tolika letech nevím zda si mně bude ještě někdo pamatovat.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
J. Č. | 19.12.2009 13:42 | id 8650 | nahlásit
jozef.cizmar@gmail.com - môj mail, a hoci sme už pomaly
dedkovci, úplní sklerotici hádam nie sme J.
dedkovci, úplní sklerotici hádam nie sme J.
Re: Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
Já už jsem 5 násobný dědek ale snad sklerotik nejsem
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: podzim 76/78
Milane máš emailovou adresu abychom si mohli psát. Ahoj Bořek
Re: Re: Re: podzim 76/78
Čau Milane, zdravím všechny, kteří sloužili v těchto letech na Dubině. Já jsem tam dělal v té době provianťáka. Co civilu jsem šel březen 1978. Na všechny kluky, které jmenuješ, si pamatuju. Na jedné z fotek, které jsou na internetu, jsem v kuchyni s kuchařem Kudílkem. V červenci jsem se byl v Libé podívat po 32 letech. Skoro jsem to tam nepoznal. Byl jsem až na rotě, a to je úplně něco jiného. Jsem rád, že jsem se dopátral na tyto stránky a ještě na stránky, kde máš fotky.
Na stránce vojensko.cz/dubina-r-1976-78 vedete s Bořkem debatu, kde byly jaké prostory. Souhlasím s tebou, vlevo byla první kancelář staršina, technik a já, další byli velitelé čety a politruk, pak seděl Urbánek a další byla PVS.
Jinak kpt. Urbánek nedávno zemřel.
Na stránce vojensko.cz/dubina-r-1976-78 vedete s Bořkem debatu, kde byly jaké prostory. Souhlasím s tebou, vlevo byla první kancelář staršina, technik a já, další byli velitelé čety a politruk, pak seděl Urbánek a další byla PVS.
Jinak kpt. Urbánek nedávno zemřel.
Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
Jozef Čižmár | 10.8.2010 20:24 | id 19191 | nahlásit
Zdravím Pavel, my dvaja sme sa osobne nikdy nestretli, (na Dubine som slúžil totiž od mája 1978 do
marca 1980 ), ozval som sa Ti ale kvôli informácii
o mjr. Urbánkovi, pozri si lepšie foto z nášho stretnutia
Dubina - júl 2010 na týchto stránkach, zatiaľ sú tam
len dve, ostatné by sa tam mali objaviť čo v najkratšej
dobe. Viac Ti zatiaľ nenápíšem, možno pochopíš. Jožo
marca 1980 ), ozval som sa Ti ale kvôli informácii
o mjr. Urbánkovi, pozri si lepšie foto z nášho stretnutia
Dubina - júl 2010 na týchto stránkach, zatiaľ sú tam
len dve, ostatné by sa tam mali objaviť čo v najkratšej
dobe. Viac Ti zatiaľ nenápíšem, možno pochopíš. Jožo
Re: Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
Ahoj Jožo Urbánka jsem na fotce poznal ale další kromě Tebe a Bidmona vůbec Ahoj Bořek
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
Čau Jožo, jak jsem psal, byl jsem v posledním týdnu července v Libé, mluvil jsem s majitelkou prodejny kam jsem kdysi dávno chodil pro maso a vzpomínali jsme na staré časy a manžel majitelky mi řekl to co jsem napsal. Snad si to nevymyslel. Pavel
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
Ahoj Pavle vzpomínáš si na ženistu špínu Ahoj Bořek
Re: Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
Ahoj Bořku, reaguji na tvoji dnešní odpověď. Přiznám se, že přezdívka špína je mně povědomá, ale koho si pod ní mám představit se mně nevybavuje. Protože jsme spolu sloužili rok a půl určitě bychom si vzpomněli na společné zážitky. Všimnul jsem na internetu, že vedete bohatou diskuzi s Milanem Zmarzlákem. I tomu jsem se ozval, zatím odpověď nemám. Je úžasné, že po 32 letech se trochu dáváme dohromady. Pavel
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
Pavle na společné fotce podzim 76-78 jsem dole 2 zleva sedící
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
Čau Bořku, už mně zapaluje, byl jsi ženista a byl jsi v dílně s Jarou Kobliškem a Pavolem Čačíkem. Na fotce jsem poznal ještě kolegu Hutlu 4 zprava uprostřed, ten byl někde od Přelouče a kolegu Riga, který je nepřehlédnutelný. Pak si myslím že ten v poslední řadě uprostřed dělal něco kolem techniky a psal levou rukou krásným písmem. Jinak některé další tváře jsou mně povědomě, ale neumím si pod nimi vybavit jména. Pavel
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
mira.m Podzim78-80 | 11.8.2010 11:48 | id 19228 | nahlásit
Informace o vr. Urbánkovi se nezakládá na pravdě,teď jsem s ním telefonoval příště radši ověřit,tak zatím ahoj Míra
Re: Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
Omlouvám se všem za mylnou informaci, ale jak jsem získal, tak jsem předal.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: podzim 76/78
Jozef Čižmár | 11.8.2010 18:12 | id 19239 | nahlásit
Ešte raz zdravím Pavla Matyáša, myslím, že si pochopil čo som Ti chcel v predchádzajúcom komentári
napísať, keď si lepšie pozrieš už spomínané foto určite
na ňom spoznáš nášho bývalého veliteľa mjr. J. U.kto-
rý sa teší ešte dnes, i napriek svojmu veku, dobrému
zdraviu a po našom pozvaní prišiel i so svojou manželkou medzi nás do Libej.
Čo sa týka tej Tvojej informácie, samozrejme nič v zlom,mysleli sme si, že si to len tak od niekoho počul.
Tak ešte raz zdravím Jožo
napísať, keď si lepšie pozrieš už spomínané foto určite
na ňom spoznáš nášho bývalého veliteľa mjr. J. U.kto-
rý sa teší ešte dnes, i napriek svojmu veku, dobrému
zdraviu a po našom pozvaní prišiel i so svojou manželkou medzi nás do Libej.
Čo sa týka tej Tvojej informácie, samozrejme nič v zlom,mysleli sme si, že si to len tak od niekoho počul.
Tak ešte raz zdravím Jožo
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: podzim 76/78
Ještě jednou zdravím, pohledal jsem doma ve svém archivu a mimo těch, které jmenuješ jsme našel další jména našeho ročníku :Jirka Vacek, Pavol Čačík , Bohouš Kotva, můj největší kamarád Jaro Kobliška, Lojza Čuba, Jarda Kroufek, Zdeno Škvorák, Michal Ollé, Ludo Hatala, a jak mám nápsano Pán Peter Škulavík. Pavel
Re: Re: podzim 76/78
Ahoj. Pamätaš si Jana Taligu? Je to môj švagor. V nedelu sme spolu pozerali jeho foto z vojny. Milan
Re: Re: Re: podzim 76/78
Je to už hodně dávno, měl bych si ho pamatovat, ale neumím si vzpomenout, jestli máš foto tak mi ho pošli nebo fotky múžeš umístit na tyto stránky. Milan.
Re: Re: Re: podzim 76/78
Bořivoj Dostál | 30.12.2009 10:36 | id 9188 | nahlásit
Jméno mě je známé ale obličej si po tolika letech nedovedu už představit. Zkus se švagra zeptat jestli si pamatuje na ženistu přezdívkou špína
Re: Re: Re: podzim 76/78
Ahoj Chalani. NAzverejnení švagrovích fotiek sa pracuje. Zatial si môžete pozrieť moje dobove fotky. Slúžil som na 15 rPS Kyselov /Sušicka brigáda/ jeseň 1980-82. Milan
Jaro78/80 Dubina- Libá
J. Čižmár | 12.2.2009 23:47 | id 1324 | nahlásit
Chlapi, naozaj už nikto nemá záujem zaspomínať na
staré časy, zostaneme s Mírom len sami ? Stále
viac a viac mám pocit, že na iných rotách je to
práve naopak. Mňa by zaujímalo čo sa napr.
stalo z mojím Carom, keď som odchádzal do civilu
mal už mladého psovoda, (meno som už ale zabudol).
Bol by som rád, keby sa ozvali aspoň niektorí , čo
slúžili na Dubine v rokoch 81-82, najmä psovodi tí
by mohli najskôr o Carovi niečo vedieť. Možno je
to aj tým, že sa o tejto web. stránke veľa nevie,
alebo je to touto dnešnou dobou alebo sme už na
internet príliž starí? Dokážte mi, že nemám
pravdu! Jožo
staré časy, zostaneme s Mírom len sami ? Stále
viac a viac mám pocit, že na iných rotách je to
práve naopak. Mňa by zaujímalo čo sa napr.
stalo z mojím Carom, keď som odchádzal do civilu
mal už mladého psovoda, (meno som už ale zabudol).
Bol by som rád, keby sa ozvali aspoň niektorí , čo
slúžili na Dubine v rokoch 81-82, najmä psovodi tí
by mohli najskôr o Carovi niečo vedieť. Možno je
to aj tým, že sa o tejto web. stránke veľa nevie,
alebo je to touto dnešnou dobou alebo sme už na
internet príliž starí? Dokážte mi, že nemám
pravdu! Jožo
Re: Jaro78/80 Dubina- Libá
ten Car byl v roce 79=81 taková zdechlina jako ten jeho psovod..voj.Laštovička,divím se že jsi se s ním nebál sloužit.Při aktivaci tě jenom doběhl a to bylo vše,kousnout jsi se musel sám.Jo to když se hárala nějaká fena ve vsi tak ho 3 dny nikdo neviděl a pak jim dávali na výběr že buď nechají utratit Cara a nebo Laštovičku. Tak zatím čau.
Re: Re: Jaro78/80 Dubina- Libá
Jozef Č | 15.2.2011 19:15 | id 26912 | nahlásit
Ahoj Stando, naozaj neviem o žiadnom Laštovičkovi,
ja som odchádzal do civilu - marec 1980 a Cara preberal po mne Jirka Krsek (Česká Skalica). A ako píšeš, že v roku 1979 - tak to som ho mal ešte ja, mal
síce už osem rokov ale z ďaleka nemal charakteristiku
ako tu opisuješ. Po mojom odchode sa mohlo samozrejme všeličo zmeniť.
A ešte jedna vec, pýtaš sa či som sa nebál s ním slúžiť,
neviem ale s kým - s voj. Laštovičkom alebo s Carom?
Odpoveď jednoduchá, prvého som nepoznal a nikdy
som s ním neslúžil a ten druhý ma nikdy v službe nesklamal. Zdravím Jozef
ja som odchádzal do civilu - marec 1980 a Cara preberal po mne Jirka Krsek (Česká Skalica). A ako píšeš, že v roku 1979 - tak to som ho mal ešte ja, mal
síce už osem rokov ale z ďaleka nemal charakteristiku
ako tu opisuješ. Po mojom odchode sa mohlo samozrejme všeličo zmeniť.
A ešte jedna vec, pýtaš sa či som sa nebál s ním slúžiť,
neviem ale s kým - s voj. Laštovičkom alebo s Carom?
Odpoveď jednoduchá, prvého som nepoznal a nikdy
som s ním neslúžil a ten druhý ma nikdy v službe nesklamal. Zdravím Jozef
Re: Re: Re: Jaro78/80 Dubina- Libá
čau Josef,toho Laštovičku si pamatovat nebudeš. V prosinci 1979 přišel z výcvikáče a já s ním jako vel.dr. Mě si ale taky nepamatuješ co? Jinak Krska žádnýho neznám a ten Laštovička ho v roce 80 měl 100 procentně. Sloužil většinou útvar a mám dojem že toho cara měli dva psovodi, Laštovička a Bognár. Zatím čau a něco zase napiš,Standa.
Re: Re: Re: Re: Jaro78/80 Dubina- Libá
J. Čižmár | 10.4.2011 23:35 | id 30001 | nahlásit
Ahoj Stando, Teba si pamätám, toho Laštovičku vôbec,
ani Bognára, Čo sa však týka Jirku Krska tak, jeho
adresu mám doma ešte dnes, pravdepodobne ako pí-
šeš bol ročník ich dvoch. Ja som s ním chodil do služieb až do konca vojny (březen 1980). Cara sme
mali len my dvaja. Čo bolo po mojom odchode to už
naozaj neviem. Aj keď by som to rád vedel.
Car bol za mňa už starý,mal už osem rokov, ale dalo sa
na neho po každej stránke spolahnúť.
Nepomýlil si si ho náhodou s Nortonom alebo Opálom? Zatiaľ zdravím Jozef
ani Bognára, Čo sa však týka Jirku Krska tak, jeho
adresu mám doma ešte dnes, pravdepodobne ako pí-
šeš bol ročník ich dvoch. Ja som s ním chodil do služieb až do konca vojny (březen 1980). Cara sme
mali len my dvaja. Čo bolo po mojom odchode to už
naozaj neviem. Aj keď by som to rád vedel.
Car bol za mňa už starý,mal už osem rokov, ale dalo sa
na neho po každej stránke spolahnúť.
Nepomýlil si si ho náhodou s Nortonom alebo Opálom? Zatiaľ zdravím Jozef
Re: Re: Re: Re: Re: Jaro78/80 Dubina- Libá
toho psa jsem si nespletl ale to už je jedno,třeba toho OPÁLA, to jsem taky neslyšel a do styku jsem s ním taky nepřišel. Jezdíš na rotu? Já tam jezdil každý rok od 81 do 89, teď se tam nemůžu dostat protože se to kryje vždy s dovolenou nebo jsem na chalupě. Snad letos, uvidíme. Už to ale nebude ono jako před revolucí , to tam byl rachot. Tak zatím čau psovode a pozdravuj doma od péesáka který ve službě nikdy nespal na rozdíl od těch ostatních. AHOJ.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: Jaro78/80 Dubina- Libá
Jozef Čižmár | 13.4.2011 17:22 | id 30123 | nahlásit
Ahoj Stando, začnem po poriadku - Opála mal za nás
Végh bol o pol roka skorej ako ja, potom neviem.
Ja som bol v Libej prvýkrát až v r. 2009 a 2010, vždy
začiatkom júla.Nebol som však sám, skontaktovali
sme sa viacerí práve cez tieto stránky. Ak by si chcel
vedieť viac spýtaj sa Mirka Matejíčka. Niektoré foto
zo stretnutí sú aj na tejto stránke. Neviem ako to bolo
s tým spaním v službe u Teba ale ja by som klamal,
keby som ešte dnes tvrdil, že som si občas nezdriemol,
a za to som mohol vďačiť práve Carovi, na ktorého som sa mohol spoľahnúť. Zdravím Jozef
Végh bol o pol roka skorej ako ja, potom neviem.
Ja som bol v Libej prvýkrát až v r. 2009 a 2010, vždy
začiatkom júla.Nebol som však sám, skontaktovali
sme sa viacerí práve cez tieto stránky. Ak by si chcel
vedieť viac spýtaj sa Mirka Matejíčka. Niektoré foto
zo stretnutí sú aj na tejto stránke. Neviem ako to bolo
s tým spaním v službe u Teba ale ja by som klamal,
keby som ešte dnes tvrdil, že som si občas nezdriemol,
a za to som mohol vďačiť práve Carovi, na ktorého som sa mohol spoľahnúť. Zdravím Jozef
Zde již nelze dále reagovat
Rota
Martin | 19.1.2009 19:26 | id 932 | nahlásit
Slyšel jsem od jednoho člověka z Libé, že prý se
jeden čas uvažovalo, že se do budovy roty
sestěhují nepřizpůsobivý občané. Teď prý snad je
objekt na prodej. Neví někdo?
jeden čas uvažovalo, že se do budovy roty
sestěhují nepřizpůsobivý občané. Teď prý snad je
objekt na prodej. Neví někdo?
Re: Rota
j.antalik | 20.5.2009 08:44 | id 3621 | nahlásit
Zo stranok obce, 24/9/08 Starosta obce seznámil s
dalším jednáním obce se zájemci o využití areálu
bývalé roty PS Dubina, kdy prozatím dva uchazeči
podali návrh, který odpovídá zájmům obce a to f.
Merdix a manželé Griněvovi. Předpoklad využití je
LDN, domov důchodců nebo využití pro děti ze
zahraničí.
dalším jednáním obce se zájemci o využití areálu
bývalé roty PS Dubina, kdy prozatím dva uchazeči
podali návrh, který odpovídá zájmům obce a to f.
Merdix a manželé Griněvovi. Předpoklad využití je
LDN, domov důchodců nebo využití pro děti ze
zahraničí.
Stary ZTZ EZOH
Zdravim vsetky Dubinacke stare paky . Mam dve
otazky na ktore nemozem najs odpovede. Vie si
niekto spomenut z 50.rokov kde sa nachadzala stara
rota a kadial viedol stary ztz EZOCH? Hlavne ma
zaujima smer od lesa cez luky ktore zostali po
zburanej obci Eichelberg-Dubina a okolo mesta
Hohenberg?
otazky na ktore nemozem najs odpovede. Vie si
niekto spomenut z 50.rokov kde sa nachadzala stara
rota a kadial viedol stary ztz EZOCH? Hlavne ma
zaujima smer od lesa cez luky ktore zostali po
zburanej obci Eichelberg-Dubina a okolo mesta
Hohenberg?
jaro 86/88
Za rotou jsme měli překážkovou dráhu a protože
chtěl z nás mít Kauli nejlepší vojáky nechal jí
postavit do kopce , ten nás honil jen se z nás
kouřilo,dneska se to vzpomína s úsměvem
chtěl z nás mít Kauli nejlepší vojáky nechal jí
postavit do kopce , ten nás honil jen se z nás
kouřilo,dneska se to vzpomína s úsměvem
podzim 78/80
Sloužil jsem tam když velitelem byl mjr.Urbánek.
Jestli na tyto stránky chodí někdo z tohoto
ročníku ozvěte se. zdraví Míra
Jestli na tyto stránky chodí někdo z tohoto
ročníku ozvěte se. zdraví Míra
Re: jaro86/87
Urbánek byl tuším za mě vel. praporu,po vojně 89
jsme se taky sešli v Libé na den PS a tam byli i
starší záložáci-bylo to dobrý
jsme se taky sešli v Libé na den PS a tam byli i
starší záložáci-bylo to dobrý
Re: podzim 78/80
Jozef Čižmar | 10.1.2009 21:33 | id 836 | nahlásit
Aj ja som slúžil na rote Dubina v Libej,ako
psovod jar78/80,velitelom bol mjr.Urbanek,ZVP
por. Aulik, a velitel ˇčaty por.
Kucek. Určite aj teba by som poznal, no musel
by som vedieť celé tvoje meno. Ak máš
záujem, prosím, ozvi sa. Neviem ako ty, ale ja
i po toľkých rokoch na chlapcov z roty rád
spomínam.Na to zlé som sa snažil
rýchlo zabudnúť , zostali mi len tie dobré
spomienky. Zdraví Ťa Jozef Čižmár .
psovod jar78/80,velitelom bol mjr.Urbanek,ZVP
por. Aulik, a velitel ˇčaty por.
Kucek. Určite aj teba by som poznal, no musel
by som vedieť celé tvoje meno. Ak máš
záujem, prosím, ozvi sa. Neviem ako ty, ale ja
i po toľkých rokoch na chlapcov z roty rád
spomínam.Na to zlé som sa snažil
rýchlo zabudnúť , zostali mi len tie dobré
spomienky. Zdraví Ťa Jozef Čižmár .
Re: Re: podzim 78/80
Máš pravdu byly jsme spolu v jednom ročníku a
jestli si vzpomínáš tak před odchodem do civilu
přišel podporučík Omasta.Jinak jestli mi pošleš
tvůj email tak ti pošlu fotky jestli tam někoho
poznáš. Měj se krásně ahoj Míra
jestli si vzpomínáš tak před odchodem do civilu
přišel podporučík Omasta.Jinak jestli mi pošleš
tvůj email tak ti pošlu fotky jestli tam někoho
poznáš. Měj se krásně ahoj Míra
Re: Re: Re: podzim 78/80
Ďakujem za odozvu.Budem veľmi rád ak mi tie
fotografie pošleš.Bohužial po toľkých rokoch sa na
teba už bez fotografie nepamätam.Ja som tiež
niektore už poslal na (sekce dobové foto PS).Míro
aké si mal zaradenie?Ja som bol psovod a mal som
psa Cara.Nepamätaš sa na kuchara M.Oliveriusa,
psovodov P. Bidmona, J.Drešera a iných,? Bol si sa
od vtedy pozrieť v LIbej? Mne sa to doposiaľ
nepodarilo,ale stále potom túžím.Veľmi rád by som
tiež nadviazal kontakt s inými chalanmi.Zdravím
Jožo
fotografie pošleš.Bohužial po toľkých rokoch sa na
teba už bez fotografie nepamätam.Ja som tiež
niektore už poslal na (sekce dobové foto PS).Míro
aké si mal zaradenie?Ja som bol psovod a mal som
psa Cara.Nepamätaš sa na kuchara M.Oliveriusa,
psovodov P. Bidmona, J.Drešera a iných,? Bol si sa
od vtedy pozrieť v LIbej? Mne sa to doposiaľ
nepodarilo,ale stále potom túžím.Veľmi rád by som
tiež nadviazal kontakt s inými chalanmi.Zdravím
Jožo
Re: Re: Re: Re: podzim 78/80
Čau, medzičasom som si zmenil mailovu adresu, keď
mi budeš posielať tie fotky, pošli ich prosím Ťa
na: jozef.cizmar@gmail.com
mi budeš posielať tie fotky, pošli ich prosím Ťa
na: jozef.cizmar@gmail.com
Re: Re: Re: Re: Re: podzim 78/80
mira.m | 17.1.2009 15:50 | id 909 | nahlásit
mas to tam ahoj
Zde již nelze dále reagovat
PODZIM 87-89
BOGNÁR I. | 2.1.2009 17:17 | id 729 | nahlásit
Klásek zde klásek 227 prijem.
Na Kauliho nedá
sa zapomenout. Pamatuju si na
kluky-Subrt,Pasek,Rudolf,Bachorec, Zlámal,Drozd
,Horálek,Knobloch,
Chorák,Hrdlicka, Novák,Deták,
Michálek,Medek,Vacek,Blasko a dalsi Zdar s
pozdravem ridic UAZu BOGI
sa zapomenout. Pamatuju si na
kluky-Subrt,Pasek,Rudolf,Bachorec, Zlámal,Drozd
,Horálek,Knobloch,
Chorák,Hrdlicka, Novák,Deták,
Michálek,Medek,Vacek,Blasko a dalsi Zdar s
pozdravem ridic UAZu BOGI
Re: PODZIM 87-89
ahoj,mám nějaké fotky staré roty i kluků,tak to
naskenuju a dám to sem.kolikrát se u piva povídá o
vojně a nikdo mi nechce moc věřit že jsme měli
tolik poplachů ,bylo to v průměru tak tři deně ,jo
to už není pravda
naskenuju a dám to sem.kolikrát se u piva povídá o
vojně a nikdo mi nechce moc věřit že jsme měli
tolik poplachů ,bylo to v průměru tak tři deně ,jo
to už není pravda
Re: PODZIM 87-89
Čau Imro,taky kobylka Roman.Pamatuješ?
Re: Re: PODZIM 87-89
Ahoj Romane,pamatujem si na jednoho Zandováka kdo spal u nás na rote si to ty?
Re: Re: Re: PODZIM 87-89
Byli jsme tam dva.Já Roman Rosezin a Martin Pavlásek.A ke konci náš mladý Pišta.
Re: Re: Re: Re: PODZIM 87-89
Čau Romane,jsem rád,že jsi si vzpomněl na starou partu kobylek.Na kluky z roty si vzpomínám,bylo super.Lépe než v Žandově nebo v Aši co?
Re: Re: Re: Re: Re: PODZIM 87-89
Ahoj "kobylko" :-)... pamatuješ na "svazáka"? z Dubiny?
Zde již nelze dále reagovat
dubina 86/88
pamatuju si na velitele ppl.Němce, ten měl
přezdívku Kauli - ppr.Kozlíka ,mjr.Knězka to byl
politruk a na kluky-Juhasz,Chalupník,Šeps,Zahálka
a další
přezdívku Kauli - ppr.Kozlíka ,mjr.Knězka to byl
politruk a na kluky-Juhasz,Chalupník,Šeps,Zahálka
a další
Re: dubina 86/88
Kauli vymenil naseho velitela meno ? ale jeho
slogan ked sme prisli zo sluzby (zebrik, nevidel
si zebrik?) niekedy v 85. spolu z jeho pravou
rukou praporcik Szabo. Ten zase vymenil naseho
starsinu ( meno si neviem spomenut ale bol to
spravny chlap) . Kauli mal vtedy hodnost kpt. Oni
dvaja teda ozaj vedeli pozdvihnut moralku muzstva.
Koniec mazackej vojny.
slogan ked sme prisli zo sluzby (zebrik, nevidel
si zebrik?) niekedy v 85. spolu z jeho pravou
rukou praporcik Szabo. Ten zase vymenil naseho
starsinu ( meno si neviem spomenut ale bol to
spravny chlap) . Kauli mal vtedy hodnost kpt. Oni
dvaja teda ozaj vedeli pozdvihnut moralku muzstva.
Koniec mazackej vojny.
Re: Re: dubina 86/88
píšeš tu o r.85 a v nadpise máš rok 86/88 . Vtomto
období byl vel. roty mjr. Němec ( v průběhu těchto
let povýšen na majora), ppr. Kozlík , kpt. Knězek
, ale prap. Szabo mi nic neříká .
období byl vel. roty mjr. Němec ( v průběhu těchto
let povýšen na majora), ppr. Kozlík , kpt. Knězek
, ale prap. Szabo mi nic neříká .
Re: Re: Re: rocnik jar 84/86
Ked reagujes na konkretne vlakno, tak nadpis
ostane a ja som ho nemenil. Szabo toho odvelili
este za mojej ery preto ho nepoznas. Bol to velmi
zvlastny clovek sam o sebe. Strielal po nas z
malorazky. Prevelika zabava. Diery boli na spaku
na rote a aj v plechovom plote. Este som si
spomenul na jedneho rtm. Roman Houzvicka.To bol
super pohodak
ostane a ja som ho nemenil. Szabo toho odvelili
este za mojej ery preto ho nepoznas. Bol to velmi
zvlastny clovek sam o sebe. Strielal po nas z
malorazky. Prevelika zabava. Diery boli na spaku
na rote a aj v plechovom plote. Este som si
spomenul na jedneho rtm. Roman Houzvicka.To bol
super pohodak
Re: dubina 86/88
Pocuj ako sa da sem zaregistrovat?
Re: Re: dubina 86/88
ahoj Juhy jak se máš - dej mi mobil, rád Tě uslyším
Dubina - 86-88
zdar chlapi sháním adresu na
kinologa-k***a-klonfanda pocházel od sevru . Zdar
s pozdravem vyjebený antén mě jebe do uch!
kinologa-k***a-klonfanda pocházel od sevru . Zdar
s pozdravem vyjebený antén mě jebe do uch!
Re: Dubina - 86-88
ahoj sloužil jsem na Dubině taky 86/88 ,jako řidič
OT ,tak že bych Tě měl znát na ku..u si pamatuju
OT ,tak že bych Tě měl znát na ku..u si pamatuju
Vzpomínka na minulost
KYNČIL.M | 2.12.2008 18:19 | id 530 | nahlásit
Je to pěkná stavba.Musím podotknout,že tato PS
rota byla dokončena v létě 89 na kterou jsme se
stěhovali ze staré puvodní.Spousta dodělávek,ale
na ní ještě probíhalo.Krásné místo a pěkný pohled
do Německa i okolní krajiny.Jen škoda,(že se
nestihla dokončit dříve).Jak kdyby ji stavěli k
jinému účelu.Kdo sloužil na Dubině má ,ale ve
zpomínkách tu starou.Jestli někdo máte obrázky
staré PS roty pošlete je prosím na tento
web. Dubina jaro 88/90. AHOJ.
rota byla dokončena v létě 89 na kterou jsme se
stěhovali ze staré puvodní.Spousta dodělávek,ale
na ní ještě probíhalo.Krásné místo a pěkný pohled
do Německa i okolní krajiny.Jen škoda,(že se
nestihla dokončit dříve).Jak kdyby ji stavěli k
jinému účelu.Kdo sloužil na Dubině má ,ale ve
zpomínkách tu starou.Jestli někdo máte obrázky
staré PS roty pošlete je prosím na tento
web. Dubina jaro 88/90. AHOJ.
Re: Vzpomínka na minulost
Jozef Č. | 14.1.2009 20:56 | id 887 | nahlásit
Maš pravdu. Keď som videl prvý raz tieto
fotografie, tak som mal pocit, že som tam tie dva
roky vôbec neodslúžil.Myslel som totiž, že tá
rekonštrukcia bola urobená až po roku 89. Mne sa
,bohužial, za tých 29-rokov nepodarilo do Libej
pozrieť. Škoda. Budem sa to snažiť napraviť. Starú
rotu mám ale stále v spomienkach.nie však ,ale na
fotografiách. Všetko sa mi to viac vybavilo, keď
som sa náhodou dostal na túto int. stránku. Ozve
sa mi ešte niekto kto slúžil na Dubine jar
78/80? Zdravím Jozef
fotografie, tak som mal pocit, že som tam tie dva
roky vôbec neodslúžil.Myslel som totiž, že tá
rekonštrukcia bola urobená až po roku 89. Mne sa
,bohužial, za tých 29-rokov nepodarilo do Libej
pozrieť. Škoda. Budem sa to snažiť napraviť. Starú
rotu mám ale stále v spomienkach.nie však ,ale na
fotografiách. Všetko sa mi to viac vybavilo, keď
som sa náhodou dostal na túto int. stránku. Ozve
sa mi ešte niekto kto slúžil na Dubine jar
78/80? Zdravím Jozef
Re: Vzpomínka na minulost
Pavel.J | 14.9.2009 18:28 | id 6049 | nahlásit
Ahoj tady Pavel na Dubine som sluzil 89/90 a tiez si pametam na staru rotu. Chalani ktory ste tam so mnou koncili ozvite sa na tuto stranku. bolo nas sest.
Re: Re: Vzpomínka na minulost
vašek jahelka | 3.11.2009 23:41 | id 7297 | nahlásit
88-89 jezdil jsem na uvazu.jinak řidič OT 64
Re: Re: Re: Vzpomínka na minulost
Čau Vašku, zdravím spolubojovníka. Sloužil jsem tam s Tebou jako psovod se psem Egem...
Re: Re: Vzpomínka na minulost
Ahoj Pavle, na Dubině jsem sloužil v letech 89/90 jako psovod s pejskem Egem. Jsem rád, že se mně podařilo nalézt alespoň na někoho kontakt...
Re: Re: Re: Vzpomínka na minulost
Miroslav | 12.8.2011 21:35 | id 34922 | nahlásit
Mohli byste zkusit udělat sraz přímo na Dubině...
Pohlad na Hohenberg a hranice s Bavorsko
Zaujimavy odkaz na Letecké snímky Zdenka
Sedláčka http://www.zletadla.estranky.cz/fotoal
bum/nezarazene/_hohenberg. Kto tam sluzil to dobre
pozna a nech zaspomina.
Sedláčka http://www.zletadla.estranky.cz/fotoal
bum/nezarazene/_hohenberg. Kto tam sluzil to dobre
pozna a nech zaspomina.
Re: Pohlad na Hohenberg a hranice s Bavorsko
Rád bych se pobavil s hochy, co sloužili na Dubině
v letech 1952 - 1956 za Slámy, Berky a Hájka.
Ozvete se !
v letech 1952 - 1956 za Slámy, Berky a Hájka.
Ozvete se !
Re: Re: Pohlad na Hohenberg a hranice s Bavorsko
J. Čižmár | 10.6.2009 18:58 | id 4132 | nahlásit
Nemáte náhodou fotografie z Dubiny(samozrejme z
rokov o ktorých píšete)? Ak áno, pošlite ich na
túto web. stránku. Určite by to zaujímalo nie len
mňa, ale aj iných, ktorí sme na Dubine slúžili,
samozrejme o veľa neskôr ako Vy. Zdravím Vás
Jozef.
rokov o ktorých píšete)? Ak áno, pošlite ich na
túto web. stránku. Určite by to zaujímalo nie len
mňa, ale aj iných, ktorí sme na Dubine slúžili,
samozrejme o veľa neskôr ako Vy. Zdravím Vás
Jozef.
Re: Re: Re: Pohlad na Hohenberg a hranice s Bavorsko
vladimír | 20.6.2009 11:27 | id 4407 | nahlásit
Příteli Jozefe, i já Vás upřímně zdravím. Mít na
rotě foťák na rotě v létech 1953 - ? bylo
nemyslitelné, pokud jste nechtěl se dostat do
maléru.Fotky proto žádné nemám.V případě , že
byste chtěl vědět jak to na rotě chodilo a mohl mě
sdělit Vaše zážitky, ozvete se. Vladimír.
rotě foťák na rotě v létech 1953 - ? bylo
nemyslitelné, pokud jste nechtěl se dostat do
maléru.Fotky proto žádné nemám.V případě , že
byste chtěl vědět jak to na rotě chodilo a mohl mě
sdělit Vaše zážitky, ozvete se. Vladimír.
Re: Re: Pohlad na Hohenberg a hranice s Bavorsko
J. Čižmár | 22.6.2009 21:11 | id 4486 | nahlásit
Ďakujem Vám p.Vladimír, že ste sa mi ozvali.
Všetci čo sme hranicu prežili vieme ako to tam
vyzeralo, škoda, fotografie z tej doby keď ste Vy
slúžili na Dubine by boli určite zaujímavé, keby
však nejaké boli. Ja mám však na Vás i napriek
tomu pár otázok, a pravdepodobne nie som sám. Kde
sa nachádzala za Vás stará rota?Neboli v tej dobe
v Libej roty dve? Boli ste na Dubine na ZVS alebo
ako vojak z povolania?( píšete o rokoch
1952-1956), podľa toho ste tam neboli len tie dva
roky,alebo som to zle pochopil? Ak by ste sa mal
záujem o tom porozprávať tu je môj mail
jozef.cizmar@gmail.com S pozdravom Jozef.
Všetci čo sme hranicu prežili vieme ako to tam
vyzeralo, škoda, fotografie z tej doby keď ste Vy
slúžili na Dubine by boli určite zaujímavé, keby
však nejaké boli. Ja mám však na Vás i napriek
tomu pár otázok, a pravdepodobne nie som sám. Kde
sa nachádzala za Vás stará rota?Neboli v tej dobe
v Libej roty dve? Boli ste na Dubine na ZVS alebo
ako vojak z povolania?( píšete o rokoch
1952-1956), podľa toho ste tam neboli len tie dva
roky,alebo som to zle pochopil? Ak by ste sa mal
záujem o tom porozprávať tu je môj mail
jozef.cizmar@gmail.com S pozdravom Jozef.
